Oohooo allemaal bekende verhalen, wij hebben ook van die slackers; zondag en gisteren nauwelijk 40 man beschikbaar en dan doen we BWL morgen en zul je zien dat er 50 staan te springen.Anoniem: 115598 schreef op dinsdag 14 maart 2006 @ 16:57:
Wij hebben nu de probleem met mijn guild is dat er geen 40 man komt opdagen voor AQ40, terwijl voor MC/BWL 60 man staan te springen. Nu intresseerd AQ40 me helemaal niet maar ik ga wel mee om de guild te helpen en dat we whipen hoort er gewoon bij. Als AQ40 op "farm" status zou zijn dan zou er wel 60 man komen.
Gelukkig zijn onze Officers ook niet gek en hebben screenshots van de raid gemaakt afgelopen dagen; mensen die flink hebben lopen wipen krijgen absoluut voorrang en ik heb het idee dat die mensen zonder echt goede reden ook wel even aangesproken zullen worden.
Je hoort het soms ook gelijk op comms; mijn guild is verder geweldig hoor, maar soms hebben ze het denkvermogen van een worteltje, vooral bij nieuwe bazen. Ik weet meestal wel wat de tactieken voor zo'n baas zijn en ik probeer het ook uit te leggen, maar de beste uitleg is natuurlijk het gewoon doen en zien wat er gebeurt. Tja, een Ossirian is dan geen standaard baas dus dat is een paar keer wipen (soms ook echt gemeen wipen, die whirlwindjes zijn echte raidkillers) voordat iedereen het doorheeft. Gelijk comms vol met "this boss is shit why the hell are we doing this?" en ander gemiep over repaircosts en teruglopen. Maar ze willen allemaal wel hun spell upgrades natuurlijk.
Verder natuurlijk Huhuran de raidkiller maar die valt wel mee.... 6 keer wipen en 5 gold repaircosts; lvl 50 Maraudon blue en green gimp gear ftw! In mijn normale dps of tankgear zit ik zo aan de 12 gold. Huhuran kostte me meer aan Nature pots dan repaircosts ;p
We hebben afgelopen week ook een nieuwe Fankriss strat ontwikkeld. Eerste kill was de suicide zerg met warrior fears maar dat gaat niet meer werken in 1.10, dus we wilden nu een echte strategie ontwikkelen en mja, denkvermogen van een worteltje + nieuwe strat = wipes dus repaircosts, dus gezeur.
Gelukkig betaalt de guild de meeste wipes wel, geld zat met al die BoE's die we verkocht hebben (MC, AQ Gate event, Hunter Leaf/EoD etc) en je krijgt ook extra DKP voor first-kills. En we hebben gewoon een slavendrijver van een GM die ons genoeg weet te "motiveren" ;p