Het Grote World of Warcraft Topic - Deel 66 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 4.791 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 114195

Anoniem: 115598 schreef op dinsdag 14 maart 2006 @ 16:57:
Wij hebben nu de probleem met mijn guild is dat er geen 40 man komt opdagen voor AQ40, terwijl voor MC/BWL 60 man staan te springen :(. Nu intresseerd AQ40 me helemaal niet maar ik ga wel mee om de guild te helpen en dat we whipen hoort er gewoon bij. Als AQ40 op "farm" status zou zijn dan zou er wel 60 man komen.
Oohooo allemaal bekende verhalen, wij hebben ook van die slackers; zondag en gisteren nauwelijk 40 man beschikbaar en dan doen we BWL morgen en zul je zien dat er 50 staan te springen.

Gelukkig zijn onze Officers ook niet gek en hebben screenshots van de raid gemaakt afgelopen dagen; mensen die flink hebben lopen wipen krijgen absoluut voorrang en ik heb het idee dat die mensen zonder echt goede reden ook wel even aangesproken zullen worden.

Je hoort het soms ook gelijk op comms; mijn guild is verder geweldig hoor, maar soms hebben ze het denkvermogen van een worteltje, vooral bij nieuwe bazen. Ik weet meestal wel wat de tactieken voor zo'n baas zijn en ik probeer het ook uit te leggen, maar de beste uitleg is natuurlijk het gewoon doen en zien wat er gebeurt. Tja, een Ossirian is dan geen standaard baas dus dat is een paar keer wipen (soms ook echt gemeen wipen, die whirlwindjes zijn echte raidkillers) voordat iedereen het doorheeft. Gelijk comms vol met "this boss is shit why the hell are we doing this?" en ander gemiep over repaircosts en teruglopen. Maar ze willen allemaal wel hun spell upgrades natuurlijk.

Verder natuurlijk Huhuran de raidkiller maar die valt wel mee.... 6 keer wipen en 5 gold repaircosts; lvl 50 Maraudon blue en green gimp gear ftw! In mijn normale dps of tankgear zit ik zo aan de 12 gold. Huhuran kostte me meer aan Nature pots dan repaircosts ;p
We hebben afgelopen week ook een nieuwe Fankriss strat ontwikkeld. Eerste kill was de suicide zerg met warrior fears maar dat gaat niet meer werken in 1.10, dus we wilden nu een echte strategie ontwikkelen en mja, denkvermogen van een worteltje + nieuwe strat = wipes dus repaircosts, dus gezeur.

Gelukkig betaalt de guild de meeste wipes wel, geld zat met al die BoE's die we verkocht hebben (MC, AQ Gate event, Hunter Leaf/EoD etc) en je krijgt ook extra DKP voor first-kills. En we hebben gewoon een slavendrijver van een GM die ons genoeg weet te "motiveren" ;p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blackadder75
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 09-04 11:03
[Maar je moet de mensen gewoon voorhouden dat het een fase is, nu doen wij bwl op 1/2 avonden tot chromaggus, en al die bazen droppen best wat cash wat iig voor cloth/leather dragers kosten dekkend is.
En idd, je beht er altijd mensen bij die alleen voor de easy epics komen, maar dat wordt vanzelf duidelijk en dat merken ze dan vanzelf wel.
BWL is echt een cashcow als je het echt kan farmen. eerste 5-6 bossen 2,5g-4g per stuk. Chromaggus geeft vaak al 5g, en nef wel 6g. Ik haal er minstens 20g winst uit, soms wel 25g. en dan wipen we meestal 1 of 2 keer in totaal over alle bosses

Nee dan AQ AUW AUW AUW wat duur, en dan versla je zo'n kreng eindelijk.. joepie 1g35s per persoon WTF!!!!!!! daar gaat al dat geld weer..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

blackadder75 schreef op dinsdag 14 maart 2006 @ 17:22:
[...]

BWL is echt een cashcow als je het echt kan farmen. eerste 5-6 bossen 2,5g-4g per stuk. Chromaggus geeft vaak al 5g, en nef wel 6g. Ik haal er minstens 20g winst uit, soms wel 25g. en dan wipen we meestal 1 of 2 keer in totaal over alle bosses

Nee dan AQ AUW AUW AUW wat duur, en dan versla je zo'n kreng eindelijk.. joepie 1g35s per persoon WTF!!!!!!! daar gaat al dat geld weer..
Ja de gold loots zijn gewoon te erg. AQ20 is nog best lekker, Ossirian dropte zo'n 2g nog wat voor ons 20-en. Maar Sartura waar de squishies snel dood gaan zit je zo op 3-4g rep costs en dan dropt ze net 1g aan goldloot...fijn, dank je! BWL heb ik doorgaans ook zo'n 20g profit, ligt er een beetje aan hoe actief de healers zijn of dat Broodlord een klootzak is of niet (ik ben bijna altijd de lul met een MS/Blastwave combo).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Down
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 21:43
Volgens mij heeft elk guild wel dat mensen soms niet zin hebben om een avondje te komen wipen, maar voor BWL is het epix farm tijd. Gelukkig raken onze officers wel redelijk snel pissed hierdoor. Gisteravond naar Sartura gegaan en op 16% gekregen. Helaas moeten we altijd vroeg stoppen omdat mensen moeten werken en school enzovoort, in combinatie met mensen die geen zin hebben in nieuwe content. Enfin, leuk gevecht, weer es wat anders dan tank+zerg :)

Mother north, how can they sleep while their beds are burning?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincentio
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Anoniem: 114195 schreef op dinsdag 14 maart 2006 @ 17:17:
[...]

Oohooo allemaal bekende verhalen, wij hebben ook van die slackers; zondag en gisteren nauwelijk 40 man beschikbaar en dan doen we BWL morgen en zul je zien dat er 50 staan te springen.

Gelukkig zijn onze Officers ook niet gek en hebben screenshots van de raid gemaakt afgelopen dagen; mensen die flink hebben lopen wipen krijgen absoluut voorrang en ik heb het idee dat die mensen zonder echt goede reden ook wel even aangesproken zullen worden.
Wij plannen geen raids meer. Elke dag is een verassing.
Te weinig man online gaan we wel geld verdienen door MC te runnen. BWL zoiezo tot minstens het weekend bewaren zodat men nog komt voor het geval het BWL wordt.
Verder mensen die op AQ wipe dagen zijn, voorrang op AQ farm dagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blouweKip
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 22-04 13:24
Van dat fenomeen hebben wij ook soms last in onze guild. Nu BwL bij ons tot aan Chrommaggus op farmstatus is gekomen, is de animo voor BwL groot. In het begin waren het ook alleen maar de hardcore players van onze guild die constant try whipes deden in BwL
zo herkenbaar, we kregen nooit genoeg voor mc/zg en nu we beide redelijk op farm hebben is het ineens geen probleem om ze vol te krijgen,

Persoonlijk kan ik niet wachten op bwl, toch meer taktiek dan mc (eigenlijk het enige interessante gevecht daar is imho domo) al zie ik ook wel op tegen de repairbills, al die "end-game" instances leveren geen zak op ;(

naja, afgelopen zo onze eerste serieuze ragnaros try gedaan, sons de 2e (or 3e) try gewoon overleefd maar gewiped op 16%, persoonlijk een makkelijk gevecht als je de sons goed kunt afhandelen (we kregen m nu tot 40% voor de eerste sons alleen we hadden simpelweg niet genoeg dps meer over om verder dan 16% te komen)

"For my friends, anything; for my enemies, the law."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaytjuh
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 01-02-2024

Kaytjuh

The one and only

Hallo WoW players,

Ik wil ook graag wow proberen heb hem al geinstaleerd, maar nu heb ik nog een 10dagen trail kaartje nodig om het te proberen. Zou iemand die zijn 10dagen trail niet gebruiken mij de code willen e-mailen naar kaytjuh1[@]gmail[.]com alvast bedankt.

Tweaker gallery / Kaytjuh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 101148

Ik wist niet eens dat die dingen bestonden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 23:32

The Legend

*Plop*

WhiteUltY schreef op maandag 13 maart 2006 @ 20:37:
Hallo WoW players, :P

Ik wil ook graag wow proberen heb hem al geinstaleerd, maar nu heb ik nog een 10dagen trail kaartje nodig om het te proberen. Zou iemand die zijn 10dagen trail niet gebruiken mij de code willen e-mailen naar kaytjuh1[@]gmail[.]com alvast bedankt.
WhiteUltY schreef op dinsdag 14 maart 2006 @ 19:27:
Hallo WoW players,

^^ Wordt niet echt gewaardeerd in dit topic denk ik :?

Ik ben toch malle pietje niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buntmans
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 30-04-2024
Bah, eerste serieuze avond nefarian proberen neer te krijgen met onze guild, hele dag aan het voor bereiden geweest. Blijken ineens 3 van ons enorm te crashen in nefarians kamer.

Alledrie ATI gebruikers.. zijn net replaced in raid. Schijnt bekend probleem te zijn.

Ik lees echt overal hele verhalen van mensen die alles geprobeerd hebben van driverssets tot alle mogelijke combinaties van settings, maar niemand die het gefixd heeft :(.

Nu zijn er vast velen onder jullie die met dit probleem hebben geworsteld. Maar is er ook iemand uitgekomen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 11-05 08:05
Ja, daar had ik ook last van. Op www.ati.com de laatste Catalyst drivers gedownload en sindsdien nooit meer gecrasht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 17:29
Yay, eindelijk boven de 10k dmg gedaan 10007 :D

scorch 70 dmg : /
arcane missiles 60 60 60 90 resist : /
frostbolt 3000, YAY !!

troll berserking / toep / arcane power en rammen maar. leuk spul : )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 21:28
Rag down voor Sons :P

en mijn dmg done :P http://student.aii.avans....n/screens/ragvoorsons.jpg

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mior
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 21:37
En een 2de eye of sulfuras hoorde ik, feli :)

Firemaw down voor ons vanavond :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Routed
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-05 09:31
Nefarian down by Disorder!!!!

Ashkandi
Lok'Amir
Dragonstalker breast
Judgement breast

WOOT!!!!!!!

Slash Care
Mementô

Acties:
  • 0 Henk 'm!

28% op Emperors....zooo close. We doen alles goed eigenlijk maar toch nog kleine foutjes, mensen die niet op boembugjes letten en die verdomde thrash/unbalancing strike combos vreten onze tanks soms op :(

Morgen gelijk weer AQ in en zsm weer bij ze terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 04-02 22:54
Routed schreef op woensdag 15 maart 2006 @ 00:10:
Nefarian down by Disorder!!!!

Ashkandi
Lok'Amir
Dragonstalker breast
Judgement breast

WOOT!!!!!!!
uuuhh... lekkere loot man :D

EN uiteraard mad props voor de kil ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10-05 09:40
Cool :) Zo ver zijn we nog niet, hoewel we de laatste keer aardig dichtbij gekomen zijn :)

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Routed
Hydra schreef op woensdag 15 maart 2006 @ 00:48:
[...]

Cool :) Zo ver zijn we nog niet, hoewel we de laatste keer aardig dichtbij gekomen zijn :)
laatste try was 14% voor sons, donderdag eens een pot/buff poging doen:)

Klein updatje op de Nefarian loot:
Ashkandi is naar een warrior gegaan, lok'amir naar een healer (die tevens het hoofd heeft ingeleverd voor de orb), de Dragonstalker naar de aangewezen hunter die als eerste 8/8 DS moet hebben (heeft nu alleen nog de legs nodig, en als die droppen heeft hij ze zowieso aangezien hij een 100% raid attend heeft), judgement naar een random pala :)

Deze keer hadden we/ze de rode en groene drakonids bij Nef.

Slash Care
Mementô

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincentio
  • Niet online
Anoniem: 114195 schreef op woensdag 15 maart 2006 @ 00:35:
28% op Emperors....zooo close. We doen alles goed eigenlijk maar toch nog kleine foutjes, mensen die niet op boembugjes letten en die verdomde thrash/unbalancing strike combos vreten onze tanks soms op :(

Wel vol potted?
Flask of the Titans, Greater Arcane, Gift of Arthas, +25 sta food voor tanks
Greater fire prot, Greater Frost prot voor iedereen
Mageblood, Nightfin soup, Wizard/Mana oil, Mongoose etc etc
Blasted Lands buffs.
Tip SS op tanks en rest op druids ofzo, hij reset toch aggro na een teleport.

1 priest per tank die gewoon echt meteen shield na een unbalancing.

Bij ons ging laatst een tank warrior dood toen de warlock bezig was met tanken, andere warrior het snel overgenomen.

Voor trash 1 hunter at least voor scatter shot etc, voor de rest gewoon mages, melee heen en weer lopen ervoor is iets te irri en verder offtanken met 2 warriors.
Bij ons healen de pala's de bug control.

Gewoon kut dat horde geen totems kan gebruiken eigenlijk, omdat ze maar 40 targets agro wipe doen op teleport en ie totems meetelt. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincentio
  • Niet online
En onze horde vrienden op Magtheridon did it again.
Europe first Viscidus, world first horde. NERF!
quote: Nessaj
We needed a break from the bugged phase 2 at C'Thun (Blizzard your raid developers and testers seriously suck ass), one thing to especially laugh about is Tigole proclaiming that they have done extensive tests on C'Thun, yeah right dude, l2p!

But none the less, a break we needed, so we went over to check out this big green blobb, since we heard he dropped some epic decomposed boots!

We started out by trying some new strats to figure him out late tuesday evening (we had to maintain our high standard of keeping the AQ gate clear of alliance first, which took an hour or so :p) - And we came close to killing him, so we decided to stay and kill him, even though a lot had work really early. But the extra effort and time we put into it paid off as you can see. ;)

At 00:45 CET - 15-03-2006 - We killed Vicidus!

World First Horde kill (Horde, as in NON-EASY MODE) and Europe First.

Afbeeldingslocatie: http://www.nihilum.co.uk/media/aq/vicidussmall.jpg

Here's a second screenshot that shows his name, so we don't have to listen to y0 whiners that try to trash our keels.

To elarborate on the kill, Vicidus was actually quite easy, we're 100% confident we will now down him every week. Loot? Well I forgot to SS the loot, when I tabbed back in it was already gone, but he dropped the mail NR boots, so nothing new, plus the dominance & command qiraji bindings.

PS: Every time Blizzard nerf warriors a PUPPY gets it! You heard it here first folks.

>>> Oh yeah, and please check our our Ahn'Qiraj Movie Teaser in the news post down below!
toon volledige bericht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remco20
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09-04 11:51
Anoniem: 114195 schreef op woensdag 15 maart 2006 @ 00:35:

4% op emps vandaag... kutzooi dat we geen totems kunnen gebruiken :< We hadden 20 seconden toen over en besloten maar full dps met casters te gaan (we gebruiken geen locks om te tanken) :P dat liep niet zo lekker af xD

We hadden in totaal 13 warriors/rogues en 3 hunters waarvan 3 warriors als tank (2 op de bosses en 1 op de bugs) en 1 hunter om die rode bugs te pullen. Volgende keer nemen we een hunter of rogue/warrior meer mee. Ook waren er een paar melee die doodgingen zo nu en dan dus dat was ook niet echt fijn voor de dps.

Toch vraag ik me 1 ding af, wtf is dat gedoe met die unbalancing strike. Onze main tanks hebben 10k health en toch gebeurt het af en toe dat ze doodgaan. Crushing, unbalancing strike, crushing en het is GG. Dit alles in ongeveer 1.5 seconde. Hebben jullie daar ook last van? Meestal lukt het wel voor de healers om dit tegen te gaan maar ja.. het gaat de meeste tries dus fout. Dit is de voornaamste reden dat we continue wipen rond 60-100%. Voor de rest is het best easy :O. Onze tanks hebben een flask, imp, +25 sta food enz. Hebben jullie wat tips om dit tegen te gaan? Beetje stomzinnig om steeds om die reden te wipen :<

[ Voor 3% gewijzigd door Remco20 op 15-03-2006 02:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remco20
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09-04 11:51
Vincentio schreef op woensdag 15 maart 2006 @ 02:06:
En onze horde vrienden op Magtheridon did it again.
Europe first Viscidus, world first horde. NERF!

[...]
magtheridon ftw :P

/zwaai :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
gisteren 4x Chrommagus op 15% gehad

Timelapse iedereen in los
Ingite flesh iedereen uit los

Elke time lapse een tankwissel, dps is steady, curen, decurse gaat prima, healen gaat lekker
alles gaat steeds goed tot de 20-30%

Zodra rond dat % een timelapse komt gaat ie recht op mages en de healers af, pas als de halve raid opgevreten is gaat ie weer naar 1 van de MT's :/

stomme kuthond :/ hoop dat we na de reset weer ignite en timelapse hebben,. klote beest moet gewoon dood :(

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Vincentio schreef op woensdag 15 maart 2006 @ 01:48:
[...]

Wel vol potted?
Flask of the Titans, Greater Arcane, Gift of Arthas, +25 sta food voor tanks
Greater fire prot, Greater Frost prot voor iedereen
Mageblood, Nightfin soup, Wizard/Mana oil, Mongoose etc etc
Blasted Lands buffs.
Tip SS op tanks en rest op druids ofzo, hij reset toch aggro na een teleport.

1 priest per tank die gewoon echt meteen shield na een unbalancing.

Bij ons ging laatst een tank warrior dood toen de warlock bezig was met tanken, andere warrior het snel overgenomen.

Voor trash 1 hunter at least voor scatter shot etc, voor de rest gewoon mages, melee heen en weer lopen ervoor is iets te irri en verder offtanken met 2 warriors.
Bij ons healen de pala's de bug control.

Gewoon kut dat horde geen totems kan gebruiken eigenlijk, omdat ze maar 40 targets agro wipe doen op teleport en ie totems meetelt. :X
toon volledige bericht
Ja helemaal vol, twee tanks met 9,5k HP maar hij heeft ook een soort Thrash attack of zo, want combat log zag er soms zo uit:

hits you for 1345
hits you for 5345
hits you for 1987
crits you for 2360

En dan echt binnen 2 seconden :( Maar goed, we hebben het tempo dus te pakken want we krijgen ze nu zeker consequent onder de 50% elke try. We hebben wel wat meer rogues nodig is nu duidelijk want DPS was een beetje traag en we moeten het toch binnen 15 minuten doen ;)
-=BoKKiE=- schreef op woensdag 15 maart 2006 @ 07:28:

Elke time lapse een tankwissel, dps is steady, curen, decurse gaat prima, healen gaat lekker

Zodra rond dat % een timelapse komt gaat ie recht op mages en de healers af, pas als de halve raid opgevreten is gaat ie weer naar 1 van de MT's :/

stomme kuthond :/ hoop dat we na de reset weer ignite en timelapse hebben,. klote beest moet gewoon dood :(
Heb je wel minimaal twee offtanks? Die heb je echt wel nodig. Als ie toch naar je healers gaat even een babbeltje met iedereen of ze het bij Timelapse wel snappen (juist in LoS bewegen behalve de offtanks) want iedereen behalve die 2 offtanks en wat healers zouden stunned moeten zijn en dus geen aggro van hem moeten krijgen.

[ Voor 25% gewijzigd door Anoniem: 114195 op 15-03-2006 08:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 103205

-=BoKKiE=- schreef op woensdag 15 maart 2006 @ 07:28:

Inderdaad damn wat was dat frustrerend :p
Wel erg leuk though, hopelijkj volgende week weer time lapse + ignite flesh en hij gaat wel down. Nu nog ff hourglass sand regelen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Anoniem: 114195 schreef op woensdag 15 maart 2006 @ 08:23:
[...]

Heb je wel minimaal twee offtanks? Die heb je echt wel nodig. Als ie toch naar je healers gaat even een babbeltje met iedereen of ze het bij Timelapse wel snappen (juist in LoS bewegen behalve de offtanks) want iedereen behalve die 2 offtanks en wat healers zouden stunned moeten zijn en dus geen aggro van hem moeten krijgen.
1 off tank, 2 offtanks

maakte weinig verschil

Alles klopte, alleen tussen de 20 en 30% gaat ie helemaal los om een of andere reden :/
hebben zelfs een keer ingite flesh op alle 4 de hunters overleefd >_<

echt irritant naja eerste paar dagen maar even afreageren op andere bosses :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 130680

Anoniem: 103205 schreef op woensdag 15 maart 2006 @ 08:31:
[...]

Inderdaad damn wat was dat frustrerend :p
Wel erg leuk though, hopelijkj volgende week weer time lapse + ignite flesh en hij gaat wel down. Nu nog ff hourglass sand regelen :P
Een vreemde naam heb jij Doom als poster op dit forum, maar goed dat terzijde. Jammer van de pogingen van gisteren op Chrommagus, volgende keer zal het vast lukken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 120061

Spelen nou veel meisjes WoW ? In TUW zitten aardig wat meisjes (stuk of 5/6), ik vroeg me af of dat op alle servers zo is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Routed
Bij ons in de guild zitten atm 3 meisjes/vrouwen, er komt er binnenkort 1 bij vanuit de kweekpoel (Alt Guild)
Het zijn een Priest, Drood, Rogue en een Warrior. (in het verleden hadden we ook nog een een female Paladin).
Server is Trollbane btw

Slash Care
Mementô

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19:32

spaceboy

Op grote hoogte

Anoniem: 120061 schreef op woensdag 15 maart 2006 @ 08:46:
Spelen nou veel meisjes WoW ? In TUW zitten aardig wat meisjes (stuk of 5/6), ik vroeg me af of dat op alle servers zo is..
Leuke vraag. Weet niet of je daar ooit achterkomt. Ik bedoel, momenteel speel ik ook als female char (human priest, die kan lekker dansen joh!! soms trek ik gewoon even al haar gear uit om 'r te bekijken, hehe). Maar ik ben ook geen meissie. Dus aan de karakters kun je het niet zien. Denk niet dat die statistieken ergens beschikbaar zijn. Tot nu toe heb ik het gevoel dat het 85%-15% is ofzo.

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bij Alliance wel ;/

Horde is stukje zeldzamer dus wij zijn erg zuinig op ons koetje (ze speelt druid ;p)
spaceboy schreef op woensdag 15 maart 2006 @ 08:54:
[...]

Leuke vraag. Weet niet of je daar ooit achterkomt. Ik bedoel, momenteel speel ik ook als female char (human priest, die kan lekker dansen joh!! soms trek ik gewoon even al haar gear uit om 'r te bekijken, hehe). .
oO :X

[ Voor 34% gewijzigd door Anoniem: 114195 op 15-03-2006 08:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Routed schreef op woensdag 15 maart 2006 @ 08:54:
Bij ons in de guild zitten atm 3 meisjes/vrouwen, er komt er binnenkort 1 bij vanuit de kweekpoel (Alt Guild)
Het zijn een Priest, Drood, Rogue en een Warrior. (in het verleden hadden we ook nog een een female Paladin).
Server is Trollbane btw
dan spelen er veel meisjes op trollbane :) ik zit namelijk zelf ook op TB ;)

Maarja echt achterkomen lukt idd niet, was gewoon even nieuwsgierig. Mensen (klasgenoten e.d.) vinden t nogal raar dat meisjes wow spelen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 108648

Routed schreef op woensdag 15 maart 2006 @ 08:54:
Server is Trollbane btw
ginawiz is pas O+ Goede speler ook (rank 14 geworden door sheepen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Realone
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 02:14
Gisteren ook ons eerste avondje Chromaggus gedaan. Duurde eventjes voor iedereen de encounter door had maar toen ging het wel redelijk. Timelapse en Bronze gedoe, niet echt heel pittig. Zeker wel een cool gevecht, je blijft tenminste bezig in tegenstelling tot 90% van de encounters waar je gewoon stil staat te casten. Ergens in de 50% was onze beste poging. Verwacht dat ie volgende week ergens neer gat. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 167308

je hoort het wel als je op ts/vent zit ;)

Onze guild heeft er nu een stuk of 6 (meisjes dus)

overigens kun je time lapse resisten ;p dus als je healers aggro krijgen en in LoS staan met time lapse zullen ze het 99% van de tijd geresist hebben, vaak genoeg zelf gehad dat ik time lapse resiste.

ach, ik zie wel wat we vanavond gaan doen, zal wel BWL zijn heb ik het vermoeden.

Chrom moet nou eindelijk is nemesis shoulders droppen :( al zo lang niet meer gezien en het is de enige drop die ik nog nodig heb voor full set ;p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 108648 schreef op woensdag 15 maart 2006 @ 09:00:
[...]

Woei veel mensen van TB ?? :) Vindt het jammer dat er in de avond weinig UBRS (e.d.) runs gedaan worden, het is bijna onmogelijk om een raid te krijgen! :'( Hebben jullie hier ook last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Anoniem: 120061 schreef op woensdag 15 maart 2006 @ 09:06:
[...]

Woei veel mensen van TB ?? :) Vindt het jammer dat er in de avond weinig UBRS (e.d.) runs gedaan worden, het is bijna onmogelijk om een raid te krijgen! :'( Hebben jullie hier ook last van?
TB was een migratie server he, veel endgame raid guilds zijn daarheen getransfered

dus 'savonds veelal in MC/BW/ZG en nu AQ te vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[...]

horde side TB is veel kleiner dan allies side en toch valt het mee denk ik. Het ligt eraan of je in een grote leuke guild zit om minimaal 75% van je raidspots te vullen en te helpen met snelle baronruns oid. Patch 1.10 zal ubrs 10 man max zijn en dan zal het denk ik juist lastiger worden om een party te vinden omdat iemand die er niks te zoeken heeft minder snel meegaat omdat een run langer zal duren.
The Realone schreef op woensdag 15 maart 2006 @ 09:02:
Gisteren ook ons eerste avondje Chromaggus gedaan. Duurde eventjes voor iedereen de encounter door had maar toen ging het wel redelijk. Timelapse en Bronze gedoe, niet echt heel pittig. Zeker wel een cool gevecht, je blijft tenminste bezig in tegenstelling tot 90% van de encounters waar je gewoon stil staat te casten. Ergens in de 50% was onze beste poging. Verwacht dat ie volgende week ergens neer gat. 8)
bronze is geen breath, dat is een vaste debuff die je elke week hebt, en is alleen te verwijderen met hourglass sand. Als je timelapse hebt moet iedereen de druidbuff weghalen, iig dat doen wij om de kans minimiem te houden dat iemand de breath resist. Als de MT+ OT's hun werk doen is timelapse juist de makkelijkste breath na wat oefening.

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 108648 op 15-03-2006 09:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Routed
Anoniem: 108648 schreef op woensdag 15 maart 2006 @ 09:00:
[...]

Gege gaat ik eens kijken of ik een matchup tussen gina en saybia kan regelen, vind het wel leuken om naar vechtende vrouwen te kijken:)

En ik zie best veel lvl55+ dungeon runs voorbij komen in /g bij Alternate Chaos, maar daar zit hem dus ook net de kneep dit zijn voornamelijk guild runs.
In Disorder wordt er nog maar 1 dungeon gedaan en dat is Scholo om flasks te maken, en als Firemaw down is in BWL dan wordt het lab daar gebruikt.

En, wie heeft hier de nieuwe ctprofiles site al gebruikt??
voorbeeld (me rogue):
http://ctprofiles.net/77811
Het ziet er wel bikkel uit:)

/yawn, nog een beetje suf na het feestje in IF gisteravond :)

[ Voor 15% gewijzigd door Routed op 15-03-2006 09:26 ]

Slash Care
Mementô

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Realone
bronze is geen breath, dat is een vaste debuff die je elke week hebt, en is alleen te verwijderen met hourglass sand. Als je timelapse hebt moet iedereen de druidbuff weghalen, iig dat doen wij om de kans minimiem te houden dat iemand de breath resist. Als de MT+ OT's hun werk doen is timelapse juist de makkelijkste breath na wat oefening.
My bad... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 170950

Denk ik meld me ook maar even aan.
Speel zelf op stormscale (pvp) met een 60 druid, (heb nog een 60 tank+60rogue en nog wat low levels)

Zijn er nog meer mensen die spelen op Stormscale hier op Got?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masch
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-05 21:01
Ik heb gisteravond een paar leuke runs gedaan met een aantal guildies (warrior, rogue, paladin, druid & ik (mage)). De eerste trip ging naar DM waar een aantal de quest gingen inleveren voor hun neck dingetje. Ik heb daar gelijk mijn quest opgehaald voor mijn crystal water.

Daarna met deze groep ook strat scarlett side gedaan. Het is eigenlijk verbazingwekkend dat je daar kunt wipen met een raid, we liepen er echt makkelijk doorheen. Het was echt een hele goede run, waar we bijna alle bosses killden (helaas dropte postmaster geen boots voor mijn persoontje). We lootten 2 orbs, waardoor we allen weer 20G rijker zijn in ieder geval :D Verder was het voor mij wel een goed avondje voor MC gear. 2 items geloot met goede fire resistance, boots met +10 en cloack met +15. Toppunt van mijn avond was dat ik een of andere fluit won waarmee je mensen laat dansen :D :D Prachtig dingetje :D

(\__/) Ik wist totaal niet wat hier neer te zetten....
(='.'=) Dus het werd....
("")("") Een konijn!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Routed schreef op woensdag 15 maart 2006 @ 09:22:
[...]
voorbeeld (me rogue):

/yawn, nog een beetje suf na het feestje in IF gisteravond :)
ziet er leuk uit

btw als je toch aan het twinken slaat had je beter op je 2 barbed's fiery kunnen zetten, veel effectiever op dat lvl :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 75177

wat suf na de nef kill inderdaad, lag in bed nog met een bonzend hart ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 87300

Ik vroeg me eigenlijk af of een guild van 300+, waarvan een kleine 75 man dagelijks online is, nu als groot beschouwd moet worden of niet?
Het aantal alts is mij onbekend, al heb ik wel beide chars. in het guild zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 00:01
Gisteren ony voor het eerst gelead. Ging redelijk makkelijk, we hadden 34 man en alleen in phase 3 zorgde zn breath ervoor dat veel dps doodging (in een keer, mt was feared en ot maakte een foutje, we hebben geen dwarf priest voor ony, dus dan is het net ietsje lastiger, maar nog steeds goed te doen met stance dancing)

Anyway, vandaag MC weer in duiken, hopelijk voor de tweede keer domo down halen. Alleen is het deze week lastig om raids op te vullen omdat er zoveel weg zijn voor spring break (speel US).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 75177

Anoniem: 87300 schreef op woensdag 15 maart 2006 @ 09:36:
Ik vroeg me eigenlijk af of een guild van 300+, waarvan een kleine 75 man dagelijks online is, nu als groot beschouwd moet worden of niet?
Het aantal alts is mij onbekend, al heb ik wel beide chars. in het guild zitten.
Dit is een grote guild :)

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 75177 op 15-03-2006 09:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Realone
Routed schreef op woensdag 15 maart 2006 @ 09:22:
voorbeeld (me rogue):
Ik hou het wel bij de Allakhazam profiler. Zie graag een tooltip verschijnen met iteminfo als ik er met m'n muis overheen ga. Dat mist deze profiler nogal...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter185
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06-03-2023

Wouter185

Skoltns.nl

The Realone schreef op woensdag 15 maart 2006 @ 10:07:
[...]

Ik hou het wel bij de Allakhazam profiler. Zie graag een tooltip verschijnen met iteminfo als ik er met m'n muis overheen ga. Dat mist deze profiler nogal...
Je kan op de items klikken waarna je in het rechter scherm de stats te zien krijgt. Dit heeft zelfs mijn voorkeur boven het mouse-over geouwehoer.

Skoltns - Advies, Ontwerp, Ontwikkeling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Wouter schreef op woensdag 15 maart 2006 @ 10:13:
[...]

Je kan op de items klikken waarna je in het rechter scherm de stats te zien krijgt. Dit heeft zelfs mijn voorkeur boven het mouse-over geouwehoer.
ga jij oizo eens spanken dat ie guildprofiles weer fixed :/

mja vind dat mousover wel wat hebben eigenlijk, maar dat andere is ook handig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter185

Wouter185

Skoltns.nl

DarkShadow schreef op woensdag 15 maart 2006 @ 09:46:
Gisteren ony voor het eerst gelead. Ging redelijk makkelijk, we hadden 34 man en alleen in phase 3 zorgde zn breath ervoor dat veel dps doodging (in een keer, mt was feared en ot maakte een foutje, we hebben geen dwarf priest voor ony, dus dan is het net ietsje lastiger, maar nog steeds goed te doen met stance dancing)

Anyway, vandaag MC weer in duiken, hopelijk voor de tweede keer domo down halen. Alleen is het deze week lastig om raids op te vullen omdat er zoveel weg zijn voor spring break (speel US).
Misschien komt het wel doordat we aan de Horde kant geen Fear Ward hebben (wel Tremor Totem, maar die wordt vaak vergeten :P). Maar ik vind dat er van een (ony) MT/OT wel verwacht mag worden dat ie z'n Glimmering Mithril Insignia haalt, zeker als je Ony nog niet helemaal onder de knie hebt. 30 seconden fear immune, niets is heerlijker in phase 3. Na die 30 seconden zit ony zo vast dat ze neit meer bij je weg wil :). Mocht het mis gaan, kan altijd de OT nog z'n trinket acitiveren.

Ony EZ mode.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter185

Wouter185

Skoltns.nl

-=BoKKiE=- schreef op woensdag 15 maart 2006 @ 10:14:
[...]

ga jij oizo eens spanken dat ie guildprofiles weer fixed :/

mja vind dat mousover wel wat hebben eigenlijk, maar dat andere is ook handig
Ga zelf Oizo spanken. Voor je het weet heb ik z'n vriendin op m'n dak :P

Heb trouwens nooit z'n profiler echt gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-05-2024

MantaMania

Pray Hard

Wouter schreef op woensdag 15 maart 2006 @ 10:15:
[...]

Misschien komt het wel doordat we aan de Horde kant geen Fear Ward hebben (wel Tremor Totem, maar die wordt vaak vergeten :P). Maar ik vind dat er van een (ony) MT/OT wel verwacht mag worden dat ie z'n Glimmering Mithril Insignia haalt, zeker als je Ony nog niet helemaal onder de knie hebt. 30 seconden fear immune, niets is heerlijker in phase 3. Na die 30 seconden zit ony zo vast dat ze neit meer bij je weg wil :). Mocht het mis gaan, kan altijd de OT nog z'n trinket acitiveren.

Ony EZ mode.
precies wij hebben wel fear ward maar die trinket is toch wel erg lekker om te hebben. Fearward kan ook maar 1 x per zoveel tijd dus (per dwarf priest) en in het begin van fase 3 feared ze wel wat sneller achter elkaar dus dan is het ideaal.

Weet iemand trouwens op welk niveau die draken zitten we zagen gisteren die in duskwood Tealar ofzoiets) en ik vroeg me af of dat die haalbaar is voor een guild die rag neer heeft (pas 1 keer) de rest van mc en onyxia op farm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wouter schreef op woensdag 15 maart 2006 @ 10:15:
[...]
...Maar ik vind dat er van een (ony) MT/OT wel verwacht mag worden dat ie z'n Glimmering Mithril Insignia haalt, zeker als je Ony nog niet helemaal onder de knie hebt.
Betreffende Insignia gaat alleen maar op wanneer je BS als prof. hebt. Level 225 wel te verstaan.
Opzich een goede trinket lijkt mij, alleen ik als tank heb geen BS, en ik weet zeker dat er meerderen zijn die dit niet hebben.

Eigenlijk zou Blizz. deze los moeten koppelen van BS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter185

Wouter185

Skoltns.nl

Anoniem: 87300 schreef op woensdag 15 maart 2006 @ 10:31:
[...]

Betreffende Insignia gaat alleen maar op wanneer je BS als prof. hebt. Level 225 wel te verstaan.
Opzich een goede trinket lijkt mij, alleen ik als tank heb geen BS, en ik weet zeker dat er meerderen zijn die dit niet hebben.

Eigenlijk zou Blizz. deze los moeten koppelen van BS.
Believe me, I know... Ik had eerst herbalism en skinning om m'n (tank-) Warrior. Toen heb ik in 2 dagen zowel Blacksmithing als Engineering naar 300 geleveled. Voor Glimmering Mithril Insignia (BS) en Hyper Radiant Flame Reflector (ENG). Wel duur, niet moeilijk. IMO zijn er voor een MT toch geen andere nuttige professions, daarvoor heb je immers alts :P (Don't come whining dat je geen tijd hebt :P Als je MT bent, heb je genoeg tijd, punt. ;))

Loskoppelen lijkt me geen goed idee, dan kunnen ze net zo goed de hele fear-skill uit te game trekken. Het moet natuurlijk wel een beetje exclusief blijven ;) (En duur, de kleine q-chain voor die trinket heeft alleen al 200+ Mithril bars nodig.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrOizo2005
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 09-05 02:19
Ik heb geen tijd om alts te levellen Agnax ;)

Also known as Oizopower | When Life Gives You Questions, Google has Answers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 22:19
En deeltje 67 alweer:
Het Grote World of Warcraft Topic - Deel 67

Zal vandeweek even kijken of ik iets over the burning crusade erin kan zetten, volgens mij staat er dat nogsteeds niet in :P

Go on! :)

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Realone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wouter schreef op woensdag 15 maart 2006 @ 10:39:
[...]
(Don't come whining dat je geen tijd hebt :P Als je MT bent, heb je genoeg tijd, punt. ;))
Hehehehe, ik heb eigenlijk ook geen tijd. Maar ik maak het wel.
Druk met werk, privé-leven alswel MCSE 2003 in de avonduren.

Maaruh, BS en ENG gaan toch niet samen? Dacht dat de beste combi BS en Mining zou zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blackadder75
wij hebben 2 vrouwen op 60 leden, beide heel fanatiek en 5 avonden per week raiding. de ene heeft 6/8 of 7/8 tier 2!

Ik ken nog heel wat meer gamende meisjes , maar de meeste spelen het heel casual met een paar lvl 30 characters ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 04-02 22:54
[...]

Leuke vraag. Weet niet of je daar ooit achterkomt. Ik bedoel, momenteel speel ik ook als female char (human priest, die kan lekker dansen joh!! soms trek ik gewoon even al haar gear uit om 'r te bekijken, hehe). Maar ik ben ook geen meissie. Dus aan de karakters kun je het niet zien. Denk niet dat die statistieken ergens beschikbaar zijn. Tot nu toe heb ik het gevoel dat het 85%-15% is ofzo.
dude... freak :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 5646

Ik heb gewoon met onze dworf preist afgesproken dat we steeds wisselen na een fear.
Voor phase 3 gooit hij een fear ward op me zodat ik zelf kan focussen om die kip op zn plek te zetten.
Daarna om en om fear ward en beserker rage. Tijd zat op deze manier.
En zels zonder FW is het cookie :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 136453

[...]

Onze guild is eindelijk groot genoeg dat we dat en ZG in guildruns kunnen doen. (The lost Exiles op Trollbane) Als priest probeer ik zo veel mogelijk om pugs naar dat soort dingen te vermijden, kost veel meer tijd en vaak moet je met onmetelijke stompzinnigheid kunnen omgaan :)
Toch vind ik Trollbane wel een leuke server.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blackadder75
[...]

hoe je er achter komt? Nou Ventrillo, Teamspeak natuurlijk!

En we hebben een forum, waar sommige mensen foto's van zichzelf posten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

MantaMania schreef op woensdag 15 maart 2006 @ 10:29:

Weet iemand trouwens op welk niveau die draken zitten we zagen gisteren die in duskwood Tealar ofzoiets) en ik vroeg me af of dat die haalbaar is voor een guild die rag neer heeft (pas 1 keer) de rest van mc en onyxia op farm.
niet haalbaar om verschillende redenen. Een outdoorboss is hele andere koek qua organisatie/ concurrentie. Daarnaast is de moeilijkheidsgraad hoog omdat het niet de standaard fr dmg is en ze hele leuke truukjes hebben om tanken lastiger te maken terwijl de rest van de raid gesleept is of in een andere giftige wolk of paddestoel staat. Mocht er 1 up zijn kan je natuurlijk altijd proberen, ervaring is altijd leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter185

Wouter185

Skoltns.nl

:9
MrOizo2003 schreef op woensdag 15 maart 2006 @ 10:42:
Ik heb geen tijd om alts te levellen Agnax ;)
Jij hebt een vriendin die je alts voor je kan levelen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter185

Wouter185

Skoltns.nl

--------slotje--------
(al aangevraagd)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulligan
  • Laatst online: 21:54
[...]

Ben jij dit? http://www.thatvideosite.com/view/1771.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09-05 10:14

Fuelke

Forza Ferrari

OK, verder gaan kan dus in Het Grote World of Warcraft Topic - Deel 67

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.