Het Grote World of Warcraft Topic - Deel 66 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 4.951 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Forn
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 18-02-2024
Je hoeft niet opnieuw te beginnen met het complete spel als je al een character heb op de trial account.. log gewoon in met de trial account op de WoW site en je kan het upgraden tot een normale account.

[ Voor 18% gewijzigd door Forn op 13-03-2006 19:06 ]

Brokh - Dota 2 - https://dotabuff.com/players/25884604

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jjwa
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 14-06 20:48

jjwa

CZ3 tentmuis

Nog meer nuttige info over accounts:
Bij het aanmaken van je account info heb je wel creditcard info nodig, maar tot het moment dat je daadwerkelijk moet betalen, checken ze die niet. Daarbij komt ook, dat ze voor nederlanders de mogelijkheid hebben om via automatische overschrijving te betalen. Je kan dus je account aanmaken met fake creditcard info en zodra je een account hebt de betaal info veranderen naar automatisch afschrijven (dus gewoon rekeningnummertjes invullen enzo, piece of cake).

Je account zal blijven staan, je characters raak je niet kwijt, dus ook wanneer je niet betaald, ook al kan je op dat moment natuurlijk niet spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaytjuh
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 01-02-2024

Kaytjuh

The one and only

Hallo WoW players, :P

Ik wil ook graag wow proberen heb hem al geinstaleerd, maar nu heb ik nog een 10dagen trail kaartje nodig om het te proberen. Zou iemand die zijn 10dagen trail niet gebruiken mij de code willen e-mailen naar kaytjuh1[@]gmail[.]com alvast bedankt.

Tweaker gallery / Kaytjuh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 16-06 13:09
gehennas down in de 2e try.. alle mobs in MC zijn zover in de 2e try neergegaan.. :D

loot:

nightslayer gloves
sabatons of might

[ Voor 46% gewijzigd door BootVluchteling op 13-03-2006 21:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 20:14
Woei: Skeram en Vem & co down :P

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 82860

Jeuj! We zijn eindelijk uit het slop op Emeriss EU. We zijn er zo'n 3 weken geleden begonnen en we hebben inmiddels bijna 20 members. Dat hadden we eerst niet gedacht, aangezien er weinig guildloze mensen op de server zitten. (de meeste zijn namelijk verhuisd vanaf andere servers)

Het ziet er dus naar uit dat zodra iedereen 60 is, we meteen aan ZG kunnen beginnen.

We willen nu een DKP systeem gaan opzetten. Waarschijnlijk wordt dat nu EQDKP in plaats van Zerosum. Weet iemand hier nog een plaats waar guilds gratis hun DKP systeem kunnen hosten? Zoniet dan zullen we toch wel een domeintje aan gaan schaffen waarschijnlijk.

[ Voor 27% gewijzigd door Anoniem: 82860 op 13-03-2006 22:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MGSNK
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21:34
hoe doen jullie Vem & co?

Our life and death are the same thing. When we realize this fact, we have no fear of death anymore, nor actual difficulty in our life

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
Kir>Yauj>Vem

Alle 3 de adds in de 3 vrije windrichtingen tanken (met uitzondering van die doorgang natuurlijk)

tanks moeten na een fear zo snel mogelijk hun target terug pakken aangezien het een aggro whipe is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MGSNK
Dus als ik goed begrijp eerst Kir omleggen?

EDIT: ik ben inmiddels al een filmpje aant checken, thanks for the info anyhow :)

[ Voor 50% gewijzigd door MGSNK op 14-03-2006 00:03 ]

Our life and death are the same thing. When we realize this fact, we have no fear of death anymore, nor actual difficulty in our life

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
Ja, want zijn AoE poison dot doet auw als je hem niet weghaalt zeg maar ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 108648

kir heeft echt weinig hp, best makkelijk te tanken, dus die eerst down= easymode. Twee tries en dat was het, sartura is echt een bitch though...... maar wel vet goede droptable, fankriss is ook easy en dropte voor ons beste 1h sword ingame http://www.thottbot.com/?i=52780

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 16-06 13:02

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

**never mind ;)*

[ Voor 131% gewijzigd door Michael Knight op 15-03-2006 01:41 ]

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reddevil
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 06-06 07:59
Anoniem: 108648 schreef op dinsdag 14 maart 2006 @ 00:08:
kir heeft echt weinig hp, best makkelijk te tanken, dus die eerst down= easymode. Twee tries en dat was het, sartura is echt een bitch though...... maar wel vet goede droptable, fankriss is ook easy en dropte voor ons beste 1h sword ingame http://www.thottbot.com/?i=52780
vanavond gaan we weer sartura proberen, 't lukt nog niet echt :/
nog goeie tips behalve de standaard:

- pas op voor de whirls
- deel je op in groepen
- geen dots
- stun zoveel mogelijk

[ Voor 3% gewijzigd door reddevil op 14-03-2006 08:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16-06 13:48

chromeeh

the Gnome

Gister beetje ruzie in de Deadmines...
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/marcbrummer/temp/wowargh.jpg

De vrouwelijke mage (Vaileng) trok teveel agro van een hoger gelegen dek :/
Als je trouwens op de plek staat waar ik stond kunnen ze niet bij je komen, alleen die irritante papagaaien :+
Nou ja, gewacht totdat iedereen weer terug was en we zijn weer verder gegaan, Van Cleef ff lesje geleerd >:)

Gespeeld met:
lvl 18 Mage (Vaileng)
lvl 20 Warlock (Deschain = ik)
lvl 28 Rogue (Corsten)
lvl 47 Warlock (Peterr)

Moet zeggen dat dat leuk gaat, de Rogue is een ideale puller.
En zodra de mob in de buurt komt ging het kort maar krachtig (ShadowBolts, Imp's + Wands)
Heb nu een leuke staff erbij :*) :*)

"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 167308

Battleguard sartura is echt mega lachen :) kan beter roflcopter zeggen magoed :)

gisteren vem en co neer, wel een beetje easy moet ik zeggen en de thrash daaropvolgend is ook niet echt moeilijk.

sartura daarentegen vergt wel wat discipline :) eerste whipe op em was wel lachen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
Anoniem: 167308 schreef op dinsdag 14 maart 2006 @ 09:03:
Battleguard sartura is echt mega lachen :) kan beter roflcopter zeggen magoed :)

gisteren vem en co neer, wel een beetje easy moet ik zeggen en de thrash daaropvolgend is ook niet echt moeilijk.

sartura daarentegen vergt wel wat discipline :) eerste whipe op em was wel lachen :)
Man :X ooit zo'n grote blender gezien :X we waren klaar voor de soep als soepgroentes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 21:18
Zijn hier de pro guilds meteen aan AQ40 begonnen ofzo, ipv AQ20?
Ik durf te wedden dat onze guild ook wel AQ40 inkan, maar daar hebben we meestal niet de goeie members voor online. Raiden op een niet standaard raid avond is not done, nooit genoeg healers online.

We hadden als server first die ossirian kunnen killen, maar een avondje whipen was toch nog niet voldoende, een andere guild heeft nu server first. Ach ja, voor ons gaat ie ook nog wel neer.
Vanavond weer blackwinglair doen hopelijk, mits ik een invite krijg :). Weer lekker whipen op nefarian :)

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 12-06 10:21

RaseriaN

So much choices..

jarnotjuh schreef op dinsdag 14 maart 2006 @ 09:10:
Zijn hier de pro guilds meteen aan AQ40 begonnen ofzo, ipv AQ20?
Ik durf te wedden dat onze guild ook wel AQ40 inkan, maar daar hebben we meestal niet de goeie members voor online. Raiden op een niet standaard raid avond is not done, nooit genoeg healers online.

We hadden als server first die ossirian kunnen killen, maar een avondje whipen was toch nog niet voldoende, een andere guild heeft nu server first. Ach ja, voor ons gaat ie ook nog wel neer.
Vanavond weer blackwinglair doen hopelijk, mits ik een invite krijg :). Weer lekker whipen op nefarian :)
Ach als server first hadden we die Buru the Gorger en Moam gemolt, niks interresants maargoed ;)
Vanavond weer BWL inderdaad... en dan heerlijk whipen op Neffie.. mensen nog wat dingen waar je op moet letten? Dit moment splitsen we de raid in 2 groupen en zergen dan elke hoek eigenlijk.

Werkt redelijk, als beide groepen in leven blijven ;)
Jarno, 2 weken max.. en dan ligt Nef, wedden? :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 167308

mja, wij hebben voor de reset vlug een kijkje genomen in aq40, na de reset gewoon bwl en mc, een dagje voor aq20 uitgetrokken, en nu dus bezig met aq40, vanaaf weer roflcopter tries, hopelijk gaat ie neer ;p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 114195

reddevil schreef op dinsdag 14 maart 2006 @ 08:27:
[...]

- pas op voor de whirls
- deel je op in groepen
- geen dots
- stun zoveel mogelijk
http://sartura.ytmnd.com/
;)

Sartura is een leuk gevecht. Detect Magic en zodra de Whirlwind weg is intercept en kidneyshots. Rogues moeten zorgen dat ze 4/5 cp op haar krijgen zolang ze stunned is, voor de volgende stun en warriors moeten goed hun Intercepts afwisselen.

Gisteren Huhuran weer down, 2de keer dus we kunnen het nu redelijk betrouwbaar. Nieuwe hunter gevonden en met een kutgroep (4 rogues, 3 warriors, maar 2 hunters voor tranq) toch nog redelijk snel van 30% naar 0 kunnen brengen. Jammer dat het weer die Wasphide Gauntlets werden, ik zit te wachten op die sexy Hive Defiler Wristguards ;)

Vandaag Emperors! We hebben onze tactiek weer verfijnd oa adhv wat filmpjes. Nu alle casters op de trappen, melee dps rent heen en weer, en waarschijnlijk gebruiken we geen Warlock tank meer voor Vek'Lor maar gewoon de tank die daar al staat. Ben erg benieuwd hoe het gaat, hopelijk treden we toe tot de lijst der guilds die bij C'Thun zijn :)

En natuurlijk ff Ouro proberen, puur voor de looks. Beest ziet er geweldig uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincentio
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Anoniem: 114195 schreef op dinsdag 14 maart 2006 @ 09:40:
[...]

http://sartura.ytmnd.com/
;)

Sartura is een leuk gevecht. Detect Magic en zodra de Whirlwind weg is intercept en kidneyshots. Rogues moeten zorgen dat ze 4/5 cp op haar krijgen zolang ze stunned is, voor de volgende stun en warriors moeten goed hun Intercepts afwisselen.

Gisteren Huhuran weer down, 2de keer dus we kunnen het nu redelijk betrouwbaar. Nieuwe hunter gevonden en met een kutgroep (4 rogues, 3 warriors, maar 2 hunters voor tranq) toch nog redelijk snel van 30% naar 0 kunnen brengen. Jammer dat het weer die Wasphide Gauntlets werden, ik zit te wachten op die sexy Hive Defiler Wristguards ;)

Vandaag Emperors! We hebben onze tactiek weer verfijnd oa adhv wat filmpjes. Nu alle casters op de trappen, melee dps rent heen en weer, en waarschijnlijk gebruiken we geen Warlock tank meer voor Vek'Lor maar gewoon de tank die daar al staat. Ben erg benieuwd hoe het gaat, hopelijk treden we toe tot de lijst der guilds die bij C'Thun zijn :)

En natuurlijk ff Ouro proberen, puur voor de looks. Beest ziet er geweldig uit :)
Eye of C'thun dan ;)
En van een healers point of view. Warlock tank ownt zo ongelovelijk hard.

Oh en pas op bij Ouro, iedereen moet in zijn room zijn en dood gaan in zijn room, anders sluit de deur bij Skeram en moet je de instance hard reseten om weer verder te kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy55
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 25-04 06:47

Speedy55

www.jpl-racing.nl

M1lamb3r schreef op maandag 13 maart 2006 @ 16:43:
[...]

Ach wij (Denial) zijn ook een NL talig guild, grote voordeel is dat iedereen elkaar kan verstaan. Tevens is het handiger met Guild meetings organiseren ;) ik kan me voorstellen dat in een andere guild dat wat lastiger gaat ;) (beetje lastig om ff voor 1 avondje uit spanje ofzo over te komen he ;P)
Ach wij hadden een meeting in rotterdam dan wel 4 dagen en daar waren een aantal zweden en belgen bij, we waren totaal met 25 man ofzo, het is officieel een zweedse guild iratus lepus, dus ach alles is mogelijk.

JPL-Racing --- iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Vincentio schreef op dinsdag 14 maart 2006 @ 10:57:
[...]

Eye of C'thun dan ;)
En van een healers point of view. Warlock tank ownt zo ongelovelijk hard.

Oh en pas op bij Ouro, iedereen moet in zijn room zijn en dood gaan in zijn room, anders sluit de deur bij Skeram en moet je de instance hard reseten om weer verder te kunnen.
Mja we gaan gewoon weer wat proberen, we hebben nog maar een nachtje tot de reset dus even maximaal benutten. Mocht het toch beter gaan met een Lock dan doen we dat wel weer.

Bedankt voor de Ouro tip trouwens. Guildie zit ook al te springen om zijn Pugio (al twee Armaments gehad, wheee) en we hebben er al een paar met de schouders nu :)

Ik kan overigens gewoon door dichte deuren lopen als ik wil. Ik ben al es door de deur bij Emperors gezapt. Gewoon stevig tegen de deur lopen, desnoods mounted, met wat strafen en proppen. Soms kun je er gewoon doorheen als je blijft duwen. Erg grappig ;p

[ Voor 16% gewijzigd door Anoniem: 114195 op 14-03-2006 11:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaTr1x
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 16-06 17:37
Starchild schreef op maandag 13 maart 2006 @ 14:55:
Hoe hebben jullie Barov dan naar beneden gekregen? Heb een paar maand geleden ook Scholo met een 5man party gedaan
1 feraldruid/tank (ik)
Ik heb gisteren respecced naar feral en merk uiteraard dat ik nu een stuk sterker ben met deze build. Zou jij misschien de build willen posten die jij gebruikt als feral?
GJ-tje schreef op maandag 13 maart 2006 @ 18:51:
Oké, ik wist niet dat je als je een vals nummer opgaf, dat je die dan later kon wijzigen, nee oké... :)
Is dit wel zo dan dat je achteraf je CC gegevens kunt wijzigen? Zo dadelijk begin je met een vals CC nummer een account om er dan na 2 weken achter te komen dat je account is gedelete en je weer opnieuw kunt beginnen?!?!
Trouwens wel grappig om te vermelden is dat ik ook begonnen ben met die trial van PC ZONE (R.I.P.).

Over trials gesproken, ik had mijn broer mijn 10 dagen trial gegeven die bij me WoW zat en ging er vanuit dat ik dan zelf nog een maand gratis erbij kreeg, niet dus. Midden in the Sunken Temple opeens melding dat ik nog maar 30 minuten had :X Uiteindelijk maar gestopt (we gaan vandaag verder), maar na een uur was ik nog niet gedisconnect :?

En wat denk je dan, een vriend van mij was gisteren een aantal alts aan het weggooien die z'n zoontje had aangemaakt die dag en in de haast gooide die z'n lvl56 main weg :X ...
Heeft die gelukkig nog wel teruggekregen door met een alt in te loggen en een GM aan te spreken :7

Nog meer tweakers trouwens op Thunderhorne? Want kom er veel NL-ers tegen, zelfs een 'Hollands Glorie' guild gezien :)

π MW finishers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebasgrif
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 12-06 20:58
MaTr1x schreef op dinsdag 14 maart 2006 @ 11:42:
[...]
Ik heb gisteren respecced naar feral en merk uiteraard dat ik nu een stuk sterker ben met deze build. Zou jij misschien de build willen posten die jij gebruikt als feral?

[...]

Is dit wel zo dan dat je achteraf je CC gegevens kunt wijzigen? Zo dadelijk begin je met een vals CC nummer een account om er dan na 2 weken achter te komen dat je account is gedelete en je weer opnieuw kunt beginnen?!?!
Trouwens wel grappig om te vermelden is dat ik ook begonnen ben met die trial van PC ZONE (R.I.P.).

Over trials gesproken, ik had mijn broer mijn 10 dagen trial gegeven die bij me WoW zat en ging er vanuit dat ik dan zelf nog een maand gratis erbij kreeg, niet dus. Midden in the Sunken Temple opeens melding dat ik nog maar 30 minuten had :X Uiteindelijk maar gestopt (we gaan vandaag verder), maar na een uur was ik nog niet gedisconnect :?

En wat denk je dan, een vriend van mij was gisteren een aantal alts aan het weggooien die z'n zoontje had aangemaakt die dag en in de haast gooide die z'n lvl56 main weg :X ...
Heeft die gelukkig nog wel teruggekregen door met een alt in te loggen en een GM aan te spreken :7

Nog meer tweakers trouwens op Thunderhorne? Want kom er veel NL-ers tegen, zelfs een 'Hollands Glorie' guild gezien :)
Jup, ik heb wat chars op Thunderhorn, Hollands Glorie bestaat niet meer, die zijn bij onze guild, The Ironhand Union, gekomen. We hebben nu ong. 75 nederlanders en belgen, samen met The Vipers en Kingdoms gaurdians hebben we 4 mc raids achter de rug. Luci, Magmadar en Gehannes down :) Wat is die Magmadar een bitch zeg, stuk of 10x gewhiped voor we m neer hadden, heerlijk die vreugde op teamspeak als het dan lukt :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dampie
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 19-12-2022

Dampie

Generalist ohne ende

Zijn er hier eigenlijk ook nog mensen die op Trollbane spelen. Kom ook aardig wat Nederlanders en Belgen tegen, maar weet natuurlijk nooit waar die vandaan komen.

En me summon portal werkt bijna, nog een tweede party member en dan moet het gaan lukken. Kan haast niet wachten.

Laterzzz

Time spend gaming is time spend well

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 16-06 15:31
Horde : exomna/blackraven
Alliance : disorder/denial/denied(denial alt guild?)

bovenstaande zijn NL-sprekend only. Gaat alleen wel heel moeilijk worden om te kunnen joinen bij die guilds.

[ Voor 25% gewijzigd door ImdaMned op 14-03-2006 11:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DinX
  • Laatst online: 16-06 16:37

DinX

Motormuis

ImdaMned schreef op dinsdag 14 maart 2006 @ 11:58:

Bovenstaande zijn NL-sprekend only. Gaat alleen wel heel moeilijk worden om te kunnen joinen bij die guilds.
Recharge is een guild aan Alliance zjide op Trollabne waar beginners (30+) in kunnen normaal.
Heb er zelf bji gezeten tot ik lvl 60 was, hebben iets van 130-140 members. Allemaal Nederlands of Vlaams.

En ja, ik zit dus ook op Trollbane :)

Marokko 2015: Route
Sat Tracker: SpotWalla
Blog: Gone for a ride

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 115598

bovenstaande zijn NL-sprekend only. Gaat alleen wel heel moeilijk worden om te kunnen joinen bij die guilds.
de horde guild DIE was toch ook nld sprekend?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16-06 15:15
RaseriaN schreef op dinsdag 14 maart 2006 @ 09:21:
[...]

Ach als server first hadden we die Buru the Gorger en Moam gemolt, niks interresants maargoed ;)
Vanavond weer BWL inderdaad... en dan heerlijk whipen op Neffie.. mensen nog wat dingen waar je op moet letten? Dit moment splitsen we de raid in 2 groupen en zergen dan elke hoek eigenlijk.

Werkt redelijk, als beide groepen in leven blijven ;)
Heh, wij zijn ook bij Nefarian en doen ook de 2-groepen tactiek. :p Werkt goed, gister tot 47% gekomen, helaas ging de tank dood. :'( Volgende week pas weer opnieuw proberen, zal echt niet lang meer duren nu. Zitten alleen beetje met een cloak-probleem, we hebben er echt nét genoeg en als een paar mensen niet online zijn, zijn we al genaaid voor phase 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Routed
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-05 09:31
ImdaMned schreef op vrijdag 10 maart 2006 @ 15:48:
[...]

Sorry, dan verwarde ik je even met die pruts mage van disorder ; )
:)

You kill me, echt waar:)

Al ben ik atm even weer 21/30 arcane/frost om wat dingen uit te proberen pve wise (arc subtelty, imp blizz, iae voor supression room) maar ik heb gewoon het gevoel dat ik wat mis nu ik niet Elemental ben.
Tevens loopt intern nu een discussie over de dmg die classes doen en ik wilde even kijken of ik met en cookiecutter build echt veel meer/minder dmg doe.

Dus tot dit weekend ben ik nog arc/frost, daarna weer 30g stukslaan voor een nieuwe elemental build (wel met imp blizzard).

owjah, en Timelaps teh suck!!

Na de 2 smooth kills van chromaggus nu dus een keer timelaps/corrosive accid :(

Gisteravond kreeg iemand op 9% alle brood afflictions, daar ging de raid:(
Maybe zien we vanavond Nef nog...

Owjah, ik ben btw erg tevreden over me ROVP, frosties hebben nml nog zowiets als ice shards, dat is wel niet zoveel extra dmg als bv ignite maar het is wel fijn:) Magoe, ik als elemetal maak dus goed gebruik van die robe..

Denial altguilde is undenialble.
Disorder alt guild is btw Alternate Chaos, al begint daar de balans steeds meer door te slaan naar mains van ppl die nieuw zijn op Trollbane.
Dan heb je nog de Ridders van Oranje op Trollbane, volgens mij een <40 guild nog.
Blijft er nog de mixed guild Orion over, hoop nederlanders (waaronder onze beste pala ;( die vandeweek is overgestapt) /hug Dni

En Rasarian, ik help het je hopen man.
Wij dachten dat 2/3 weken geleden ook, en dan loop je ineens tegen een combi aan waar je nog niet mee uit de voeten kan (bij ons was dat de rood/blauwe combi bij Nef vorige week en atm Timelaps/* bij chromaggus).

[ Voor 29% gewijzigd door Routed op 14-03-2006 12:47 ]

Slash Care
Mementô

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine
  • Laatst online: 14-06 10:28

PromWarMachine

Forsaken Archer

Anoniem: 115598 schreef op dinsdag 14 maart 2006 @ 12:32:
[...]

de horde guild DIE was toch ook nld sprekend?
Het is DiE, Death in Excess; nee deze zijn lang niet allemaal Nederlands-sprekend. Sterker nog, de meeste niet. :)

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

owjah, en Timelaps teh suck!!
timelaps is zo easy, wij hopen altijd dat timelaps komt.
gewoon iedereen tevoorschijnlaten komen op de offtanks na, als timelapsbegint dan gaat chromaggus meteen op de offtank af en die brengt en tankt m op de juiste plek weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 21:18
RaseriaN schreef op dinsdag 14 maart 2006 @ 09:21:
[...]

Muhh, ik wil daar bij zijn :X. Alleen ik denk dat het nog wel langer dan 2 weken duurt ;)

Het is echt kut dat alle mages er vanaf nu weer zijn, dus vanavond ws gewoon weer geen invite. Ik heb liever dat ze mij dan tot de reset gewoon wel inviten, ik heb firemaw tm chrom ook gesloopt, dus dit kan er ook wel bij.

Maar ik heb wel gemerkt dat ik niet te veel moet klooien onder bwl, lag ftw als je daarna weer in ironforge komt, ik stond gewoon 1 min stil in die pit van IF, omdat ik gewoon door laggedde :P

We zien wel...
Oja, nog maar 225 stacks rugged leather! :+

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Routed
Anoniem: 115598 schreef op dinsdag 14 maart 2006 @ 12:46:
[...]

gewoon iedereen tevoorschijnlaten komen op de offtanks na, als timelapsbegint dan gaat chromaggus meteen op de offtank af en die brengt en tankt m op de juiste plek weer.
Mjah alleen blijkt niet iedereen het princiepe van in/uit LOS gaan staan goed te snappen, prutsers...
Of ze blijven staan waneer CA komt atm en gaan zich verstoppen bij TL 8)7
Op de momenten dat het wel goed loopt zie je dat die MT/OT roulatie goed loopt, alleen moet het soms schijnbaar fout gaan qua concentratie lijkt het wel.
En een gebrek aan droods atm helpt ook niet mee aan het welslagen van de missie (1 maybe 2 droods deze week als we geluk hebben (vakanties/werk/geboortes).

Slash Care
Mementô

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
[...]

wij hadden op onze 1e crhom meteen ingite flesh en timelaps :/ dat ging dus kut
gisteren 2x chrom, dit maal, timelapse en ingite flesh (ja dit was na een reset :P )
naja gisteren meerdere malen op 35% gekregen en toen ging de tankswitch niet goed

vanaovnd hopelijk neer

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15-06 16:18
Even een snel vraagje, als je Scourge tokens inlevert bij Argent Dawn, kreeg je daar nou ook exp voor samen met de AD Valor token :?

Ik had net een emailwisseling met vriend van me over dit soort quests, als je daar nou exp voor krijgt, weten we niet meer want het is al een tijdje geleden, krijg je vanaf level 60 in patch 1.10 er gold voor ipv exp.

Maar wederom, het is met even ontschoten of je voor het inleveren van 20 minion stones nou ook exp kreeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 169853

probeer het uit ;) als je lvl60 bent zie je wel dat je xp krijg, het komt er alleen niet bij ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Anoniem: 169853 schreef op dinsdag 14 maart 2006 @ 13:05:
probeer het uit ;) als je lvl60 bent zie je wel dat je xp krijg, het komt er alleen niet bij ;)
Mijn huidige main is geen level 60, tevens zit ik op me werk. ;)

Maar weet het antwoord al:
1600 XP is one gold, that is 1 XP is 6,25 copper, 1000 XP is 62 silver, 50 copper.

I also see this in the quest log. The reward in cash can also be increased to many quests, because you would also get a cash reward with lower level than 60.

Reputation repeatable quests that would give experience, won't give gold. I have tested this, by going to Felwood, killing 6 Deadwood Warriors, 6 Deadwood Pathfinders and 6 Deadwood Gardeners. This quest will give gold if you complete it, and extra gold if you are level 60. Then you must collect 5 Deadwood Headdress Feathers. This would give 50 rep points with Timbermaw, 550 XP to a char that is level 59 or lower. But you won't get 31 silver, 25 copper, each time you deliver 5 of those feathers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 20772

MaTr1x schreef op dinsdag 14 maart 2006 @ 11:42:
[...]
Ik ben zelf ook full feral druid en ik gebruik nu deze build. Het is voornamelijk gericht op catform dmg in de raid, want we hebben warriors genoeg en dan hoef ik niet te tanken.
Ik speel op een pvE server en doe weinig pvp, dus vandaar 4 punten in improved wrath ipv impr. natures grasp. Verder vind ik 2 punten in Natural shapeshifter ook wel prima. Indien echt nodig drink ik wel een kleine mana pot voor een extra shift.

build

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruuddie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13-06 22:00
Kaap schreef op dinsdag 14 maart 2006 @ 13:07:
[...]

[...]
Maar mensen die al level 60 zijn en veel quests hebben gedaan zijn dus eigenlijk genaaid, want die krijgen geen geld meer voor alles wat ze al hebben gedaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Routed
Kaap schreef op dinsdag 14 maart 2006 @ 13:07:
[...]

[...]
Waar heb je die info vandaan over xp2gold ratio???

Slash Care
Mementô

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16-06 11:19
Ruuddie schreef op dinsdag 14 maart 2006 @ 13:10:
Maar mensen die al level 60 zijn en veel quests hebben gedaan zijn dus eigenlijk genaaid, want die krijgen geen geld meer voor alles wat ze al hebben gedaan?
Hoeveel van de quests die geen goeie items opleverden heb je precies gedaan? Ik vind het geweldig, er ligt nog een hele CC questchain aan cash voor me open.

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Routed schreef op dinsdag 14 maart 2006 @ 13:12:
[...]
Waar heb je die info vandaan over xp2gold ratio???
Test realm forums en US forums, is al vaker langsgekomen.
Ruuddie schreef op dinsdag 14 maart 2006 @ 13:10:
[...]

Raar maar waar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blackadder75
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 09-04 11:03
reddevil schreef op dinsdag 14 maart 2006 @ 08:27:
[...]

- pas op voor de whirls
- deel je op in groepen
- geen dots
- stun zoveel mogelijk
Ga in een wijde cirkel staan zodat de guards hoogestens 1 persoon te gelijk aanvallen.

gebruik juist WEL dots. juist omdat ze zo snel heen en weer raggen is het voor ranged erg moeilijk dps te doen, een dot blijft erop ook als de target ineens 10 km verderop rent

Wij hebben deze boss zondag voor het eerst verslagen, na vorige week 10 wipes en zondag 2 wipes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niq
  • Laatst online: 16-06 10:42

niq

Eet nooit gele sneeuw!

Weet iemand waar ik WoW kan kopen?
Bij alle shops die ik bekeken heb, is WoW uitverkocht en verwachten ze hem weer aan het einde van deze maand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

niQ2001 schreef op dinsdag 14 maart 2006 @ 13:59:
Bij alle shops die ik bekeken heb, is WoW uitverkocht en verwachten ze hem weer aan het einde van deze maand.
Ook webshops? Ik neem aan dat de frontpage best een goeie lijst heeft, en natuurlijk bol.com etc als ie niet bij je lokale winkels te halen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 143400

Thijs schreef op dinsdag 14 maart 2006 @ 12:36:
[...]

Heh, wij zijn ook bij Nefarian en doen ook de 2-groepen tactiek. :p Werkt goed, gister tot 47% gekomen, helaas ging de tank dood. :'( Volgende week pas weer opnieuw proberen, zal echt niet lang meer duren nu. Zitten alleen beetje met een cloak-probleem, we hebben er echt nét genoeg en als een paar mensen niet online zijn, zijn we al genaaid voor phase 2.
LOL, zoals ik. :+ Ik heb vandaag de cloak binnen te krijgen. We hadden wel goede progress. :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niq
  • Laatst online: 16-06 10:42

niq

Eet nooit gele sneeuw!

Anoniem: 114195 schreef op dinsdag 14 maart 2006 @ 14:07:
[...]
Ook webshops? Ik neem aan dat de frontpage best een goeie lijst heeft, en natuurlijk bol.com etc als ie niet bij je lokale winkels te halen is.
Hier bij de lokale FRS, MusicStore, Intertoys als bij de Dixons.nl, bol.com, etc uitverkocht.
Dus als iemand nog een online adres heeft waar ik een kopie op kan halen, graag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 87300

niQ2001 schreef op dinsdag 14 maart 2006 @ 13:59:
Je zou Mycom eens kunnen proberen, twee weken terug heb ik hem nog zien liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DinX

DinX

Motormuis

Hydra schreef op dinsdag 14 maart 2006 @ 13:38:
[...]

Hoeveel van de quests die geen goeie items opleverden heb je precies gedaan? Ik vind het geweldig, er ligt nog een hele CC questchain aan cash voor me open.
Ik vind het ook geweldig. Ik heb bijna puur gegrind, op de langere quest chains na waarvan ik wist dat ze veel xp opleverden, of gewon leuk waren.

Ter indicatie, ik ben een dwarf, en m'n balkje van honored bij IF is nog niet half. Bij darnassus nog maar friendly,... (klik m'n profile maar, m'n rep ding ziet er bijna net hetzelfde uit als op lvl 1 :p)
Nog een hele hoop quests te doen dus :)

[ Voor 9% gewijzigd door DinX op 14-03-2006 14:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-06 16:30
Ik zie bij mediamarkt ook altijd een heel schap vol staan?

Ik heb helaas wel echt iedere quest gedaan die er te doen is :( Geen rooie cent te verdienen mee dus voor mij :P

[ Voor 50% gewijzigd door Bosmonster op 14-03-2006 14:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Bosmonster schreef op dinsdag 14 maart 2006 @ 14:35:
Ik zie bij mediamarkt ook altijd een heel schap vol staan?

Ik heb helaas wel echt iedere quest gedaan die er te doen is :( Geen rooie cent te verdienen mee dus voor mij :P
boeiend, met grinden verdien je meer dan die luttele paar silver voor die quests de winst/tijdv erhouding is verre van aantrekkelijk om te doen voor het geld

Quests doe ik maar voor de volgende redenen

- Exp - sommige quests geven veel exp voor weinig moeite
- Rewards - goede items
- omdat de questlijn leuk is

laatste voorbeeld is de questline van Battle for hillsbrad, duurt lang, veel werk maar wel leuk ^^ evenals hercular's revenge

voor de rest laat ik de quests links liggen als er niets mee te halen valt of als ie dead boring is :P

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 92838

Inderdaad. Quests moeten wel een beetje leuk zijn of ik moet weten (thottbot en allakhazam gebruikend) dat er een leuke quest reward tegenover staat. Ik drop ze net zo makkelijk. Dan maar een keertje extra SM ofzo, belachelijk veel XP als je lvl34 bent :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blackadder75
Anoniem: 87300 schreef op dinsdag 14 maart 2006 @ 14:31:
[...]

Je zou Mycom eens kunnen proberen, twee weken terug heb ik hem nog zien liggen.
Veel Toys R Us hebben hem nog, mijn zus werkt daar.. misschien eevn ej lokale vestiging bellen voordat je er heen gaat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

@ blackadder75

Wat is eigenlijk je ingame naam? Aangezien we aan dezelfde kant van Azeroth en op dezelfde server spelen. Wel nieuwsgierig naar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-06 16:30
-=BoKKiE=- schreef op dinsdag 14 maart 2006 @ 14:40:
[...]

boeiend, met grinden verdien je meer dan die luttele paar silver voor die quests de winst/tijdv erhouding is verre van aantrekkelijk om te doen voor het geld

Quests doe ik maar voor de volgende redenen

- Exp - sommige quests geven veel exp voor weinig moeite
- Rewards - goede items
- omdat de questlijn leuk is

laatste voorbeeld is de questline van Battle for hillsbrad, duurt lang, veel werk maar wel leuk ^^ evenals hercular's revenge

voor de rest laat ik de quests links liggen als er niets mee te halen valt of als ie dead boring is :P
Op level 60 heb je niet zo heel veel meer te doen solo. En dan heb ik een hekel aan overal uitroeptekens tegen te komen. Als je voor een quest dan bijvoorbeeld 1-2G krijgt en ook nog 4-5G voor de XP, dan zijn quests volgen op lvl 60 wel degelijk de moeite waard. Als je ook nog iets krijgt dat je kunt verkopen (wapen van paar G) kun je daar moelijk tegenop grinden. En het is nog een stuk leuker ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hom3r
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-09-2024
Anoniem: 87300 schreef op dinsdag 14 maart 2006 @ 15:06:
@ blackadder75

Wat is eigenlijk je ingame naam? Aangezien we aan dezelfde kant van Azeroth en op dezelfde server spelen. Wel nieuwsgierig naar.
Ja ik ook dan kan ik hard weg rennen als ik jullie zie :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh
  • Laatst online: 16-06 13:48

chromeeh

the Gnome

Anoniem: 92838 schreef op dinsdag 14 maart 2006 @ 14:45:
Inderdaad. Quests moeten wel een beetje leuk zijn of ik moet weten (thottbot en allakhazam gebruikend) dat er een leuke quest reward tegenover staat. Ik drop ze net zo makkelijk. Dan maar een keertje extra SM ofzo, belachelijk veel XP als je lvl34 bent :)
Tja er zijn quests bij waarbij je object A naar npc B moet brengen die je vervolgens weer vraagt om obejct C naar npc D te brengen enz. Dat soort quests zijn idd minder leuk.

Terwijl quests waarbij je bijv. op de bodem van een meer moet zoeken naar een object wel weer leuk is, teninste dat vind ik. Of een 'vreemde' plaats (dus een voor je char nieuw gebied) moet bezoeken :)

"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hom3r
chromeeh schreef op dinsdag 14 maart 2006 @ 15:14:
[...]

Tja er zijn quests bij waarbij je object A naar npc B moet brengen die je vervolgens weer vraagt om obejct C naar npc D te brengen enz. Dat soort quests zijn idd minder leuk.

Terwijl quests waarbij je bijv. op de bodem van een meer moet zoeken naar een object wel weer leuk is, teninste dat vind ik. Of een 'vreemde' plaats (dus een voor je char nieuw gebied) moet bezoeken :)
die skip ik zoiezo heb een hekel steeds heen en weer gestuurd teworden !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hom3r schreef op dinsdag 14 maart 2006 @ 15:12:
[...]
Ik ben je nog niet tegen gekomen, maar ga er toch wel ff op letten. :9

Sheep -> /Wave >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

heb wel een beetje het probleem dat ik met me main char zoon beetje alle quests gedaan heb die er in het spel zijn (op die in AQ na). maja, heb nog 2 lvl60 chars dus valt nog wel aardig wat te verdienen met de xp van quests :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
  • Laatst online: 12-06 14:07
jarnotjuh schreef op dinsdag 14 maart 2006 @ 12:46:
[...]

Het is echt kut dat alle mages er vanaf nu weer zijn, dus vanavond ws gewoon weer geen invite. Ik heb liever dat ze mij dan tot de reset gewoon wel inviten, ik heb firemaw tm chrom ook gesloopt, dus dit kan er ook wel bij.
Wij hebben nu juist het omgekeerde, mijn huidige guild is zo'n 2 maanden geleden opgestart door mensen die al veel MC ervaring hadden, en we hebben nu zo'n 70 members exclusief alts, waarvan zo'n 30 "diehards". De diehards zijn 80% van de raids aanwezig, de rest is een stuk minder actief. Sinds we begonnen zijn aan BWL en AQ20 hebben we steeds weer moeite om 40 man bij elkaar te krijgen, waarschijnlijk omdat ze gewoon geen zin hebben in repairs van de onvoorkomelijke whipes de eerste x-aantal keren dat je een boss probeert.

Hoe lossen andere guilds dit op? We geven al dkp voor raids ook al hebben we geen enkele boss neer, regelmatig zelfs meer dan een hele MC raid (als ieredeen onder de 20% durability zit bijv.) terwijl die toch nog net iets langer duren over het algemeen. We hebben het idee alsof mensen alleen komen als er de garantie is dat er daadwerkelijk epics gaan droppen...

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hom3r
Anoniem: 87300 schreef op dinsdag 14 maart 2006 @ 15:18:
[...]

Ik ben je nog niet tegen gekomen, maar ga er toch wel ff op letten. :9

Sheep -> /Wave >:)
haha kan niet wachten :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MGSNK
hoe op te lossen? Simpel: Mensen die niet komen naar de Whipe Raids, krijgen geen toegang tot de Easy Loot raids, aka MC/ZG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 130680

Bosmonster schreef op dinsdag 14 maart 2006 @ 15:11:
[...]

Op level 60 heb je niet zo heel veel meer te doen solo. En dan heb ik een hekel aan overal uitroeptekens tegen te komen. Als je voor een quest dan bijvoorbeeld 1-2G krijgt en ook nog 4-5G voor de XP, dan zijn quests volgen op lvl 60 wel degelijk de moeite waard. Als je ook nog iets krijgt dat je kunt verkopen (wapen van paar G) kun je daar moelijk tegenop grinden. En het is nog een stuk leuker ook.
Ja, dat is geloof ik de bedoeling in de eerst volgende grote content patch om het voor L60 chars weer aantrekkelijk te maken om weer te gaan questen. Want in de huidige situatie kun je 3 kanten op.

A: je gaat proberen alle high LvL end game raid instances te doen, mits je in een guild zit die meer als 40 LvL 60 chars heeft.

B: je gaat puur PvP en en probeert High Warlord te worden.

C: Je maakt een alt aan en begint weer van af LvL 1

Wat dat betreft vind ik deze verandering wel leuk, want als je LvL 60 bent dan blijven er vaak quest's open staan of je doet ze niet meer omdat je toch geen XP meer krijgt. Nu kun je tenminste nog wat extra G's verdienen door de quest's op te lossen :)

Wat ik ook wel een goede toevoeging vind in de nieuwe patch is dat je ook wat betere sets straks uit de gewone high LvL instances kan halen. Dit is vooral interessant voor de kleinere guilds die toch geen MC/BwL/AQ en Onyxia kunnen doen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

hoe wij dit oplossen is door iedere member die een baas in AQ40 voor eerste keer killed een bedrag uit de guildbank te geven.
maar opzich is het bij ons niet zoon probleem, gezien we zoals laatst in totaal 2 dkp voor een full MC run hadden en het nu in BWL op zoon 20 zit gemiddeld maar dit ook snel omlaag gaat. dusja, 2 bazen in AQ40 en dan gemiddeld 5-10dkp per kill schiet men toch wel meer mee op.
maja, we verdelen de dkp zo dat als bv iemand een item van 100dkp koopt, dan alle raidmembers 100 gedeeld door aantal raidmembers (40 dus) krijgen. gezien dus in MC vrijwel niets meer dropped wat iemand wil krijgen we dus amper dkp, zelfde geld voor BWL al.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azqi
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Azqi

Failure is not an option

porn schreef op dinsdag 14 maart 2006 @ 15:32:
[...]

Wij hebben nu juist het omgekeerde, mijn huidige guild is zo'n 2 maanden geleden opgestart door mensen die al veel MC ervaring hadden, en we hebben nu zo'n 70 members exclusief alts, waarvan zo'n 30 "diehards". De diehards zijn 80% van de raids aanwezig, de rest is een stuk minder actief. Sinds we begonnen zijn aan BWL en AQ20 hebben we steeds weer moeite om 40 man bij elkaar te krijgen, waarschijnlijk omdat ze gewoon geen zin hebben in repairs van de onvoorkomelijke whipes de eerste x-aantal keren dat je een boss probeert.

Hoe lossen andere guilds dit op? We geven al dkp voor raids ook al hebben we geen enkele boss neer, regelmatig zelfs meer dan een hele MC raid (als ieredeen onder de 20% durability zit bijv.) terwijl die toch nog net iets langer duren over het algemeen. We hebben het idee alsof mensen alleen komen als er de garantie is dat er daadwerkelijk epics gaan droppen...
Bij ons:

Minimale attendance: Oftewel je moet minimaal 2 avonden raiden in de week.
Bonus dkp op first kills en op avonden waar er alleen gewhiped word.

In het slechtste geval extra recruiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs
  • Laatst online: 16-06 15:15
Wij hebben nu een nieuwe regel ingevoerd voor een dergelijk probleem. MC doen we aan het eind van de WoW-week. Zodra we een keer bij BWL niet 40 man bij elkaar krijgen, gaan we gewoon MC doen (vaak hebben we wel 30+ waarmee het wel te doen is). Door niet te komen loop je de kans (en vergroot je die kans ook nog) dat je MC mist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Realone
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 03:58
[...]

DKP/uur en bonus voor 1e bosskill.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DinX

DinX

Motormuis

Hom3r schreef op dinsdag 14 maart 2006 @ 15:16:
[...]

die skip ik zoiezo heb een hekel steeds heen en weer gestuurd teworden !
Mwa, je hebt er wel die leuke xp en geld opbrengen. Die quest chain van Stalvan in duskwood bvb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 61797

Ik zit nog steed te tobben met mijn wapens, momenteel heb ik dit:

http://www.thottbot.com/index.cgi?i=3443
http://www.thottbot.com/index.cgi?i=4122

Maar ik zit nu rond de 36 en begin te kijken voor andere wapens.

Als horde zijnde is de SM quest reward (sword of omen) te traag voor offhand, en de dagger die arcanist doan dropt te snell voor mainhand.

Ik wil dus wel graag een dagger in mijn main hebben, iemand tips??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KnuCha
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 16-06 13:11
Hey gasten effe vraagje weet iemand of er al weer nieuwe realms of de planning staan ?
Ik wil graag rerollen maar dan op een server waar veel mensen opnieuw beginnen.

Zou ook wel leuk zijn als ze eens opschieten met die Free character tranfers!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azqi
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Azqi

Failure is not an option

sedatje schreef op dinsdag 14 maart 2006 @ 16:14:
Hey gasten effe vraagje weet iemand of er al weer nieuwe realms of de planning staan ?
Ik wil graag rerollen maar dan op een server waar veel mensen opnieuw beginnen.

Zou ook wel leuk zijn als ze eens opschieten met die Free character tranfers!
Free of FEE ? ;) Ze worden dus niet gratis.

@Thijs Ook een heel slim idee! Die ga ik onthouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helox-in-a-box
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 01:26
Anoniem: 61797 schreef op dinsdag 14 maart 2006 @ 16:05:
Als horde zijnde is de SM quest reward (sword of omen) te traag voor offhand, en de dagger die arcanist doan dropt te snell voor mainhand.
tis ook egt nooit goed genoeg voor rogues he, "ik wordt gepwnt door mages, mijn stunlock werkt niet 30 secs achter elkaar, ik kan baas X niet solo stealthen, mijn offhand is te langzaam, mijn mainhand is te snel" LOL :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nextware
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21:20
Zondag avond heb ik voor het eerst ZG gelopen. Bijna na maanden spelen eindelijk eens lvl 60 geworden afgelopen week. Nu is het zo dat wij als guild maar niet voorbij die Batboss kunnen komen. Iedere keer heb je die Bombbats die zorgen voor een complete whipe van de raid.

Afgelopen zondag 4x geprobeerd om die batboss af te maken. Twee keer op 4%, 1 keer op 12% en de andere keer heb ik het maar liever niet over ;(

De eerste fase komen we goed door. Het hoogste aantal batwaves dat in de 1e fase aanvalt is 3. Daarna hebben we Jetlik op 50%. Alleen komen dan die verrotte bombbats.. en dan is het meestal zo einde raid.

De snakeboss is simpel. Die hebben we zo liggen. Maar die batboss is voor ons gewoon een probleem. Hoe pakken jullie die aan ?

Onze opstelling is als volgt:

* * * * * * * * * * * * * * = muur. We vallen ze aan in de rechtbovenhoek van het gebied waar ze staat

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
1e fase:
************************************************************************************************* ( rechter muur )
*                   batboss --------- tanks            
*                  
*                   AoE dealers (om batwaves op te vangen zodat ze niet bij healers kunnen komen) -------------  healers 
*
*                                             **
                                            ******   (groepje bomen in het midden)

Op het moment dat er geen batwaves zijn, wordt er door de AoE dealers volop DPS gedaan op de boss. Ook wordt er, indien nodig, via potions en bandages geheald om ervoor te zorgen dat de healers niet /oom komen.

2e fase:

Eigenlijk hetzelfde als 1e fase, alleen lopen de AoE dealers en healers dan rond om niet plat gebombadeerd te worden door die bombbats. Mana regen wordt gedaan door mana potions te drinken. De tanks blijven op dezelfde plaats inhakken op de batboss. De mensen die rondlopen blijven in een zodanige range dat er toch DPS / healing gedaan kan worden.

We hebben ook al met rogues ( kicks ) en shield bashes geprobeerd om tegen te gaan dat ze zichzelf gaat healen, maar dan lukt het nog maar niet.

Tot nu toe heeft dit continue tot een whipe geleid.

Wie heeft er een goede tactiek ?

[ Voor 15% gewijzigd door nextware op 14-03-2006 16:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
  • Laatst online: 12-06 14:07
Goede suggesties maar het lijkt allemaal maar marginaal succes te hebben, we krijgen dus al DKP voor whipes. MC volkrijgen is nu ook weer iets moeilijker, omdat we dus liever bepaalde mensen weren. Maar als je dan weer te weinig hebt...

Naja goed misschien moeten we gewoon wat extra mensen die redelijk actief zijn recruten, dan maar hopen dan het ge-whine van de "ik mag vandaag niet mee!"-ers er niet te erg op wordt...

Mensen die BWL etc actief meedoen krijgen sowieso al een gegarandeerde raidspot voor farm-shit zoals ZG en MC, maar toch... ik vind het gek dat er zo weinig animo voor nieuwe dingen is. Ik vind het juist leuk weer eens wat anders te doen, magoed.

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hom3r
DinX schreef op dinsdag 14 maart 2006 @ 16:03:
[...]

Mwa, je hebt er wel die leuke xp en geld opbrengen. Die quest chain van Stalvan in duskwood bvb
okay die heb ik toevallig wel gedaan dan. :) Ik moet wel zeggen dat als je je mount heb het qste ook een stuk sneller gaat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

hmz, denk dat het eerder met de igear van de raidmembers temaken heeft. je doet het opzich goed, amar om in 2de fase te whipen om niets is wel vaag. enige manier die ik hiervoor kan bedenken is als je de boss steeds laat healen waardoor het gevecht telang duurt en je daarom whiped.
andersgezegt, ook de 2de fase is zeer simpel en kan je niet op whipen, sterker nog, de 2de fase is zelfs simpeler

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Routed
Anoniem: 61797 schreef op dinsdag 14 maart 2006 @ 16:05:
Ik zit nog steed te tobben met mijn wapens, momenteel heb ik dit:

http://www.thottbot.com/index.cgi?i=3443
http://www.thottbot.com/index.cgi?i=4122

Maar ik zit nu rond de 36 en begin te kijken voor andere wapens.

Ik wil dus wel graag een dagger in mijn main hebben, iemand tips??
Mjah ik ben dus ook een beginnende rogue (lvl24) en ik dualwield deze
http://www.thottbot.com/index.cgi?i=5664
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
Cruel Barb 
Binds when picked up 
One-Hand Sword 
30 - 57 Damage Speed 2.80 
(15.5 damage per second) 
Durability 75 / 75 
Requires Level 19 
Equip: +12 Attack Power. 
Sells for 29 Silver 64 Copper to vendors 
Item Level 24 
Source: Drop

Ik vraag me af tot waneer ik deze een beetje fatsoenlijk kan blijven gebruiken.
En ik ben er altijd 1 van het oog wil ook wat tijdens het spelen, heb dan ook 2 enchants (Demonslaying en Icy Chill) erop, ziet er wel bikkel uit:)

Slash Care
Mementô

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
nextware schreef op dinsdag 14 maart 2006 @ 16:16:

Mana drain het kreng mbv Warlocks en 1 Hunter, en hou haar Mana drained, op deze manier is de kans dat ze kan healen nihil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crowmeister
  • Laatst online: 11-03 23:31

Crowmeister

Stop!.... Continue

Routed schreef op dinsdag 14 maart 2006 @ 16:24:
[...]

Mjah ik ben dus ook een beginnende rogue (lvl24) en ik dualwield deze
http://www.thottbot.com/index.cgi?i=5664
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
Cruel Barb 
Binds when picked up 
One-Hand Sword 
30 - 57 Damage Speed 2.80 
(15.5 damage per second) 
Durability 75 / 75 
Requires Level 19 
Equip: +12 Attack Power. 
Sells for 29 Silver 64 Copper to vendors 
Item Level 24 
Source: Drop

Ik vraag me af tot waneer ik deze een beetje fatsoenlijk kan blijven gebruiken.
En ik ben er altijd 1 van het oog wil ook wat tijdens het spelen, heb dan ook 2 enchants (Demonslaying en Icy Chill) erop, ziet er wel bikkel uit:)
*cough*twink*cough* :+
M1lamb3r schreef op dinsdag 14 maart 2006 @ 16:26:
[...]

Mana drain het kreng mbv Warlocks en 1 Hunter, en hou haar Mana drained, op deze manier is de kans dat ze kan healen nihil.
Wij doen het anders: Niet drainen
Ze mag gewoon niet healen, heel simpel. Als ze healt wegrennen en resetten. Gewoon als ze healed (zie je heeel duidelijk) schieldbash kick earthshock whatever.

[ Voor 23% gewijzigd door Crowmeister op 14-03-2006 16:29 ]

Chewing gum while cutting unions will prevent you from crying, it won't prevent you from being sad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 61797

Met alle respect hoor maar als mage bv is het wel wat makkenlijker, je krijgt als lvl 20 een goede staff als quest reward, op lvl 36 een goede staff met een 30% dropkans, en dan hoef je(eigelijk) nergens naar te kijken tot lvl 50 ofzo, en ook een goede wand krijg je gewoon met de quest in dustwallow.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 16-06 15:31
Batboss counterspellen door mages (immune voor silence, maar de counter werkt wel) met 2 mages kan je al haar heals tegenhouden, voor de rest goed crosshealen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
Anoniem: 61797 schreef op dinsdag 14 maart 2006 @ 16:30:
Met alle respect hoor maar als mage bv is het wel wat makkenlijker, je krijgt als lvl 20 een goede staff als quest reward, op lvl 36 een goede staff met een 30% dropkans, en dan hoef je(eigelijk) nergens naar te kijken tot lvl 50 ofzo, en ook een goede wand krijg je gewoon met de quest in dustwallow.
Ja echter gaat onze damage op geen een manier omhoog op het kopen van spell ranks na (iig zeker tot lvl 55) en bij jullie geeft 99% van de gear jullie ook al dmg verhoging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Routed
porn schreef op dinsdag 14 maart 2006 @ 16:20:
Goede suggesties maar het lijkt allemaal maar marginaal succes te hebben, we krijgen dus al DKP voor whipes. MC volkrijgen is nu ook weer iets moeilijker, omdat we dus liever bepaalde mensen weren. Maar als je dan weer te weinig hebt...

Naja goed misschien moeten we gewoon wat extra mensen die redelijk actief zijn recruten, dan maar hopen dan het ge-whine van de "ik mag vandaag niet mee!"-ers er niet te erg op wordt...

Mensen die BWL etc actief meedoen krijgen sowieso al een gegarandeerde raidspot voor farm-shit zoals ZG en MC, maar toch... ik vind het gek dat er zo weinig animo voor nieuwe dingen is. Ik vind het juist leuk weer eens wat anders te doen, magoed.
Mjah kan het van de semi hardcore speler uit nog wel begrijpen hoor (al vind ik het zelf ook vreselijk irritant).
Een avondje whipen in BWL kan nml flink in de papieren lopen als je dik in de epics zit uit MC (en dat is tbh wel bijna een must voor BWL). Zo ben ik in het begin regelmatig 10/15g per avond kwijt geweest (repairbots FTL :( ) en dan 3/4 avonden BWL doen kan een dure hobby worden. Als ik dan naast mijn 5 raidavonden ook nog moet grinden voor repairs/enchants kan het zijn dat het een beetje te wordt (mensen willen ook nog wel eens tijd besteden aan IRL, werk, vrouw/man en kinderen enz enz enz). Maar je moet de mensen gewoon voorhouden dat het een fase is, nu doen wij bwl op 1/2 avonden tot chromaggus, en al die bazen droppen best wat cash wat iig voor cloth/leather dragers kosten dekkend is.
En idd, je beht er altijd mensen bij die alleen voor de easy epics komen, maar dat wordt vanzelf duidelijk en dat merken ze dan vanzelf wel.

Slash Care
Mementô

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helox-in-a-box
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 01:26
nextware schreef op dinsdag 14 maart 2006 @ 16:16:
....
Tot nu toe heeft dit continue tot een whipe geleid.

wij laten de rogues/warr/mages haar silencen (bash/kick/counter).

Jindo, daar kan je pas gaan lachen :) mag je als healer zo nu en dan ff dmg gaan doen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
Het geld droppen is helaas in AQ ook afgelopen... Vem & Co dropte 40g ofzo..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

M1lamb3r schreef op dinsdag 14 maart 2006 @ 16:26:
[...]

niet nodig, gewoon kick of shieldslam ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 00:29
mijn guild heeft nu domo down (warsong us) en we gingen 19 januari voor het eerst mc in, dus dat is wel redelijk netjes. Nu snel upgearen voor Ragnaros en dan doorstoten naar BWL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 16-06 17:42

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
M1lamb3r schreef op dinsdag 14 maart 2006 @ 16:34:
Dat is inderdaad so far afgelopen, ik moet weer hard gaan grinden, afgelopen 2 dagen in aq40 100G aan repairs kwijt, maar we hebben huhuhuhuhuhran er wel bijna onder, 0 doden in phase 1, phase 2 moeten we nog op werken, over het algemeeen gaan de tanks en dps te snel dood - 9% best try so far. Flasks of petrification is een leuk idee, maar gaan we niet doen, geld is op, en het is niet de manier warop je zo'n boss wil neerleggen.. elke week 15 flasks..

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wij hebben nu de probleem met mijn guild is dat er geen 40 man komt opdagen voor AQ40, terwijl voor MC/BWL 60 man staan te springen :(. Nu intresseerd AQ40 me helemaal niet maar ik ga wel mee om de guild te helpen en dat we whipen hoort er gewoon bij. Als AQ40 op "farm" status zou zijn dan zou er wel 60 man komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blackadder75
Anoniem: 87300 schreef op dinsdag 14 maart 2006 @ 15:06:
@ blackadder75

Ik ben Benedict, van de guild Hellion

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincentio
  • Niet online
M1lamb3r schreef op dinsdag 14 maart 2006 @ 16:34:
Yup, ik speel ook elke week net kiet dankzij BWL en MC. Hopelijk geeft C'Thun goede cash, want tot en met de twin emps is de cash bagger in ieder geval.
Gelukkig is tot en met Twin Emps op goede farm status en betekent dat al een stuk minder repair kosten. Bovendien ben ik blij met me cloth :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Timelapse is complexer, maar als je 'em doorhebt is het makkelijker. 2 damage breath zijn een veel grotere stress kwa healing dan maar 1tje.
Wij geven bijvoorbeeld een vrij heftige DKP bonus, maar mensen worden er gewoon op aangesproken als ze iedere keer op de farm raids komen, maar nooit op de wipe raids. Dat is gewoon egoistisch, en zulke mensen kun je missen.
Crowmeister schreef op dinsdag 14 maart 2006 @ 16:27:
Wij doen het anders: Niet drainen
Ze mag gewoon niet healen, heel simpel. Als ze healt wegrennen en resetten. Gewoon als ze healed (zie je heeel duidelijk) schieldbash kick earthshock whatever.
Huh? Je hoopt maar dat ze toevallig een keer niet gaat healen? Je kunt dat healen gewoon voorkomen hoor, en als je zorgt dat een warrior haar MSed healt ze maar voor 50% als het haar lukt. Wij drainen haar niet meer, maar het is wel handig als je haar onder de knie aan 't krijgen bent. En die bomb bats; mensen moeten gewoon oppassen. Die bombs doen niet veel damage, je moet alleen wel maken dat je uit 't vuur wegkomt. En dus niet domweg blijven staan. Als mensen dat doen, moet je ze daar op aanspreken.
Anoniem: 115598 schreef op dinsdag 14 maart 2006 @ 16:57:
Wij hebben nu de probleem met mijn guild is dat er geen 40 man komt opdagen voor AQ40, terwijl voor MC/BWL 60 man staan te springen :(. Nu intresseerd AQ40 me helemaal niet maar ik ga wel mee om de guild te helpen en dat we whipen hoort er gewoon bij. Als AQ40 op "farm" status zou zijn dan zou er wel 60 man komen.
Zelfde. Spreek mensen er op aan, en geef eventueel mensen die wel komen wipen voorrand op farm raids.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Realone
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 03:58
Ik neem de gelddrops niet eens mee in mijn wekelijkse balans. Dat grind ik wel op gelijke hoogte. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
The Realone schreef op dinsdag 14 maart 2006 @ 17:07:
Ik neem de gelddrops niet eens mee in mijn wekelijkse balans. Dat grind ik wel op gelijke hoogte. :+
BWL drops zijn best lekker. Als ik m'n potions niet meetel kom ik positief uit. Toch 'fijn' dat Major Mana pots tegenwoordig maar 1g per stuk kosten :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blackadder75
Hom3r schreef op dinsdag 14 maart 2006 @ 15:12:
[...]

Valt wel mee, ik ben erg vredelievend. alleen Rachells Angels en Ashbringer guildmembers moeten oppassen, daar heb ik slechte ervaringen mee, maar aangezien ik ze meestal in groepjes tegenkom moet ik dan zelf oppassen....... (de helden) de rest van de alliance kan ik goed hebben. (af en toe hebben we wel een lekkere guild oorlog met Shadow Riders)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 130680

Anoniem: 115598 schreef op dinsdag 14 maart 2006 @ 16:57:
Van dat fenomeen hebben wij ook soms last in onze guild. Nu BwL bij ons tot aan Chrommaggus op farmstatus is gekomen, is de animo voor BwL groot. In het begin waren het ook alleen maar de hardcore players van onze guild die constant try whipes deden in BwL. Vooral Razorgore en Vaelestraz hebben een tijdlang voor ergenissen gezorgt binnen onze guild. Dit omdat het het niet lukte om langs deze 2 Bosses te komen. Komt ook mede doordat de moeilijkheidsgraad een stuk hoger ligt dan in MC. Waarschijnlijk zal dit fenomeen zich ook weer gaan voordoen in AQ 40 man, maar ik kan de plank natuurlijk voledig mis slaan.

Alhoewel ik denk dat AQ 40 man makkelijker te doen is dan BwL. Het lijkt mij dat de moelijkheidsgraad ergens tussen MC en BwL ligt. :)

Trouwens kan iemand mij vertellen hoe hoog de instap drempel is in AQ 40 man :?

Ben ook wel benieuwd hoe moeilijk Necropolis Naxxramas wel niet zou worden :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
De eerste 2 bazen zijn redelijk makkelijk (MC niveau) imo, verder zijn wij nog niet ivm tijd gebrek ;)

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.