You kill me, echt waar:)
Al ben ik atm even weer 21/30 arcane/frost om wat dingen uit te proberen pve wise (arc subtelty, imp blizz, iae voor supression room) maar ik heb gewoon het gevoel dat ik wat mis nu ik niet Elemental ben.
Tevens loopt intern nu een discussie over de dmg die classes doen en ik wilde even kijken of ik met en cookiecutter build echt veel meer/minder dmg doe.
Dus tot dit weekend ben ik nog arc/frost, daarna weer 30g stukslaan voor een nieuwe elemental build (wel met imp blizzard).
owjah, en Timelaps teh suck!!
Na de 2 smooth kills van chromaggus nu dus een keer timelaps/corrosive accid
Gisteravond kreeg iemand op 9% alle brood afflictions, daar ging de raid:(
Maybe zien we vanavond Nef nog...
Owjah, ik ben btw erg tevreden over me ROVP, frosties hebben nml nog zowiets als ice shards, dat is wel niet zoveel extra dmg als bv ignite maar het is wel fijn:) Magoe, ik als elemetal maak dus goed gebruik van die robe..
Denial altguilde is undenialble.
Disorder alt guild is btw Alternate Chaos, al begint daar de balans steeds meer door te slaan naar mains van ppl die nieuw zijn op Trollbane.
Dan heb je nog de Ridders van Oranje op Trollbane, volgens mij een <40 guild nog.
Blijft er nog de mixed guild Orion over, hoop nederlanders (waaronder onze beste pala

die vandeweek is overgestapt) /hug Dni
En Rasarian, ik help het je hopen man.
Wij dachten dat 2/3 weken geleden ook, en dan loop je ineens tegen een combi aan waar je nog niet mee uit de voeten kan (bij ons was dat de rood/blauwe combi bij Nef vorige week en atm Timelaps/* bij chromaggus).
[
Voor 29% gewijzigd door
Routed op 14-03-2006 12:47
]