Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character
Mja, beetje jammer dat je dan 29 punten in Resto hebt... snoep er dan 2 af van je Feral tree en neem Innervate, echt een super talent.The Legend schreef op vrijdag 10 maart 2006 @ 21:10:
* The Legend roept lvl 60 druids
Ik ben van plan om voor deze build te gaan. Iemand op of aanmerkingen? Voordat ik zo weer gold kan spenden aan een rerollIk wil graag goed kunnen solo'en (feral tank & dmg dealen) maar ook zeker kunnen healen in instances.
Verder valt het me op low lvl greens en blue's gewoon dik goed verkopenVandaag een lvl 18 (!!) blue axe verkocht voor 12G
Ik vind het zelf totaal zinloos om pre-60 geld uit te geven aan items op de AH
Gelukkig denken er genoeg mensen anders over dan kan ik m'n zut iig kwijt
Edit: en OMFG kies Ferocity ipv Feral Aggression... Ferocity is echt een MUST, zo'n beetje beste talent een druid kan hebben, terwijl die andere een beetje matig is.
[ Voor 15% gewijzigd door Thijs op 10-03-2006 21:52 ]
Persoonlijk lijkt het me niet zon fijne build... het is een hybrid druid maar het lijkt mij dat je hier weinig echt goed mee kan... het healen zal misschien nog wel gaan (uiteindelijk kan je, wat voor build je ook kiest, goed healen... maar zowel voor bear als voor catform zijn er gebreken.The Legend schreef op vrijdag 10 maart 2006 @ 21:10:
* The Legend roept lvl 60 druids
Ik ben van plan om voor deze build te gaan. Iemand op of aanmerkingen? Voordat ik zo weer gold kan spenden aan een rerollIk wil graag goed kunnen solo'en (feral tank & dmg dealen) maar ook zeker kunnen healen in instances.
Verder valt het me op low lvl greens en blue's gewoon dik goed verkopenVandaag een lvl 18 (!!) blue axe verkocht voor 12G
Ik vind het zelf totaal zinloos om pre-60 geld uit te geven aan items op de AH
Gelukkig denken er genoeg mensen anders over dan kan ik m'n zut iig kwijt
In Feral Tier1 zou ik voor Ferocity gaan in plaats van Feral Agression
Tier2 misschien Brutal Impact achterwege laten
Tier3 Feline Swiftness achterwege laten (al is het in WSG 20-29 wel een heerlijke ability, en als pre-travelform)
Tier4 Blood Frenzy (die extra combopoint is echt heerlijk)
En ik zou proberen om Hearth of the Wild er bij te nemen... maar dan zou je misschien een beetje in Restoration moeten rommelen, maar daar ligt mijn tak van sport niet
(PS. Dit is allemaal uit persoonlijke overweging... mijn eigen build is compleet feral en de laatste 5 talentpoints aan Improved MotW
[ Voor 6% gewijzigd door White Dust op 10-03-2006 22:14 ]
Sorry dat ik het zeg, maar die build is echt nogal slecht. 1/5 in Thick Hide maar geen Feral Charge? 1 punt in Imp. Thorns ook niet erg nuttig. Furor is idd alleen nodig als je Feral Charge ook hebt, anders niet erg nuttig. Beste kan je gewoon voor 1 tree kiezen ipv alle drie tegelijk. Als je dan toch een hybrid build wilt, zou ik persoonlijk voor 17/11/23 gaan.MaTr1x schreef op vrijdag 10 maart 2006 @ 22:21:
Ikzelf ben nu een lvl50 druid en ik kan me aardig weren met de volgende build: klik. Draag trouwens voor solo puur +str en +sta en +agi en klein beetje +int en +spi. Als healer wel vol +int +spi natuurlijk. Maar is dit een beetje een goede build?
jarnotjuh schreef op vrijdag 10 maart 2006 @ 21:17:
[...]
http://www.kaldorei.com/worldmap/
Favorieten ftw!
En bedankt voor het commentaar, ik ga nu al rerollen heb ik begrepen
Wat about deze build
Clique!
Het ene puntje dat ik over had in resto, zit dat goed bij insect swarm? Of kan dat beter in Improved Rejuv of Improved Tranq? En de feral tree, zit dat zo goed? Jammer van de Feline Swiftness
Dank voor het commentaar weer
[edit]
Of toch Blood Frenzy ipv Primal Fury?
[ Voor 57% gewijzigd door The Legend op 10-03-2006 23:41 ]
Ik ben toch malle pietje niet!
Ze zeggen niet dat jij slecht bent, maar je build. Schiet je in een dip om niks!
@ The Legend
Opnieuw je talents indelen heet respeccen en niet rerollen, dat is een nieuw char aanmaken.
Ik zou Brutal impact niet doen... full brutal impact is handig om even snel te healen als je bijna dood bent (je kan in die tussentijd net een regroth casten)... en Blood Frenzy kies ik boven Primal Fury... in bearform zal je niet veel DPS doen en met deze build is tanken ook niet echt geweldig.The Legend schreef op vrijdag 10 maart 2006 @ 23:27:
Clique!
Het ene puntje dat ik over had in resto, zit dat goed bij insect swarm? Of kan dat beter in Improved Rejuv of Improved Tranq? En de feral tree, zit dat zo goed? Jammer van de Feline SwiftnessPrimal fury is beter dan swiftness, blood frenzy en improved shred?
Dank voor het commentaar weer
[edit]
Of toch Blood Frenzy ipv Primal Fury?Of toch 1 extra punt voor 2/2 in Brutal Impact en 1 punt in Blood Frenzy..
Matrix... "wow... dat lijkt me een redelijk lastige build" betekent dat het mijn mening is, als jij het een fijne build vind moet je er vooral mee spelen...
Wolfshead helm vind ik zon bagger helm
[ Voor 12% gewijzigd door White Dust op 11-03-2006 09:40 ]
Zoals ik al zei, ik hoop niet dat je daar geld aan uitgegeven hebt. Die staff is behoorlijk waardeloos. Ik zou proberen deze te scoren: http://thottbot.com/?i=35686BootVluchteling schreef op vrijdag 10 maart 2006 @ 20:30:
ik heb nu de jordan staff..http://wow.allakhazam.com/profile.html?204332
Int is niet zo nuttig voor een priest, manaregen is veel nuttiger dan manapool, je raakt daar toch wel doorheen. Als je blue healing gear aan 't verzamelen bent zou ik manaregen items (DM) verzamelen, en later als je 3 pieces transcendence hebt aan een spirit build gaan denken.ik heb nu dat lijstje gezien.. maar ik hoor zoveel verhalen nu.. moet ik meer spirit of meer int grinden?
[ Voor 5% gewijzigd door Hydra op 11-03-2006 11:59 ]
https://niels.nu
Staff of Jordan vind ik toch niet echt waardeloos voor een level 35 staff.Hydra schreef op zaterdag 11 maart 2006 @ 11:54:
[...]
Zoals ik al zei, ik hoop niet dat je daar geld aan uitgegeven hebt. Die staff is behoorlijk waardeloos. Ik zou proberen deze te scoren: http://thottbot.com/?i=35686
zeker niet! maar wel als je er op lvl 60 nog steeds mee rondlooptKaap schreef op zaterdag 11 maart 2006 @ 14:44:
[...]
Staff of Jordan vind ik toch niet echt waardeloos voor een level 35 staff.
Ik heb de laatste tijd heel veel last van disconnects in WoW. Weird thing is dat het alleen in de game gebeurt en behalve WoW is er niets wat er op duidt dat mijn verbinding is verbroken. Het gebeurt wel regelmatig (gemiddeld 2x per uur), niet echt speelbaar dus.
Ik heb een Asus P4P-800 moederbord waarvan ik de Gigabit onboard netwerkkaart gebruik. Verder heb ik een router (Linksys) waarvan de firewall aanstaat. Bij het updaten van WoW kreeg ik al de melding dat mijn netwerkdriver "outdated" was zodat ik niet via p2p een update kon doen, maar alleen via oude stijl. Misschien heeft dat er mee te maken?
Maar to be short: WAT kan ik nog proberen? Volgens mijn provider (Demon ADSL) is mijn connectie prima en treed geen packet-loss op...
Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.
normaal krijgen we hem vrij makkelijk neer maar de laatste tijd wipen we alleen maar op hem.
Ik heb 350 defense en 8.5K armor maar halverwege ramt ie met een MS en een paar crits dwars door me 6k hp heen.
of hebben we eerder altijd mazzel gehad en moeten we terugkomen met een warrior full epics??
Astennu lvl 110 Warrior - Bethesda lvl 104 Warlock - Ezrah lvl 110 Druid
Hmmz ik zit met me vinger klaar op de escape toetsExitium schreef op zaterdag 11 maart 2006 @ 18:24:
Bij ons sloeg 'ie alleen dwars door onze tank heen als ze niet stopte terwijl ze gewatched werd. Misschien stop je niet op tijd?

Astennu lvl 110 Warrior - Bethesda lvl 104 Warlock - Ezrah lvl 110 Druid

Volgens het zoontje ligt het aan de videokaart. Ikzelf denk dat het in eerste instantie meer te maken heeft met het gebrek aan geheugen.
Zijn systeemspecs zijn (Medion 1.8 Ghz PC):
Intel Pentium 4 1.8 Ghz
256 MB SD-RAM PC133
GeForce 3Ti 200
80 GB HD
Volgende de officiele minimum specs van WoW ruim genoeg:
Windows® System 2000/XP OS:
Intel Pentium® III 800 MHz or AMD Athlon 800 MHz
512 MB or more of RAM
32 MB 3D graphics card with Hardware Transform and Lighting, such as NVIDIA® GeForce™ 2 class card or above
DirectX® 9.0c (included) and latest video drivers
6.0 GB available HD space
4x CD-ROM drive
A 56k or better Internet connection
Maar volgens de startpost is het geheugen forst onder de maat:
Ik heb last van lag, is hier een oplossing voor?
WoW lust graag een extra reepje geheugen, vooral in drukke gebieden (Raids, Auction House), 1024MB wordt hierom sterk aanbevolen, en is de upgrade vanaf 512MB dik waard.
Wat denken jullie - geheugen of videokaart?
(Ik heb hier wel een Radeon 9800 Pro AGP liggen, ongebruikt, maar ik denk niet dat dat gaat werken in z'n 250W-voeding Medion PC)
[ Voor 14% gewijzigd door lordsnow op 11-03-2006 20:30 . Reden: //system specs op de officiele site zijn anders dan in de startpost ]
Necrosis, die eerder is genoemd, heb ik zelf niet veel ervaring mee. Vond hem persoonlijk niet zo cool omdat je dat rondje ergens in je scherm moet laten ook al zet je de andere knoppen ergens anders neer.Verwijderd schreef op vrijdag 10 maart 2006 @ 21:01:
question lads,
Ik speel al sinds beta, maar nu mijn lovely loc de max heeft berijkt lijkt het me toch handig om een MOD te hebben die aangeeft hoelang mijn dots nog actief zijn. Ik heb overal gezocht en gelookt en gekeken. But no luck yet. Misschien dat iemand me daar mee kan helpen?
Ik zoek dus een mod. Die gewoon een timertje aangeeft hoelang mijn gecaste dots nog duren.
Ik gebruik zelf Shardtracker en Servitude. Voor de lengte voor je DoT's kan je CCWatch gebruiken. Ik gebruik hem op mijn lock niet, maar op mijn rogue alt wel voor duratie van Gouge en dergelijke wel.
Heb ik ook gedaan, maar rond lvl 40 werkt het niet meer en krijg je items niet meer zo makkelijk verkochtThe Legend schreef op zaterdag 11 maart 2006 @ 20:07:
Damn, met een beetje AH'en verdien je bakken met geldAls lowlvl heb je nu geen moeite meer om je mount te kopen @ 40 zeg.. Ik weet nog dat ik vorig jaar dik moest grinden om 80g te hebben op lvl 40. Nu heb ik op lvl 30 al 42g puur verdient met quests en drops verkopen op de AH
Nope, kan je alleen doen dmv de auctionhouse in gadzetstan (booty bay ook tegenwoordig?) en daar door je andere char te kopenDekay schreef op zaterdag 11 maart 2006 @ 20:57:
Ik heb een Tauren Warrior en een Night Elf Druid. Nu wil ik een gevonden item van mijn druid naar mijn warrior sturen per post. Kan dit gewoon?
Net zelf eindelijk LF boots opgehaald met grotendeels guild run in Strat SS. ^^
[ Voor 50% gewijzigd door Exitium op 11-03-2006 22:35 ]
Dit is heel zeker weten een probleem van te weinig geheugen. Stop daar op z'n minst 512Mb ramgeheugen bij.lordsnow schreef op zaterdag 11 maart 2006 @ 20:10:
Wat denken jullie - geheugen of videokaart?
(Ik heb hier wel een Radeon 9800 Pro AGP liggen, ongebruikt, maar ik denk niet dat dat gaat werken in z'n 250W-voeding Medion PC)
Een snellere videokaart kan wel, maar pas na het installeren van geheugen, anders is het weggegooid geld. Dat stilstaan van je beeld is namelijk omdat je harde schijf wordt ingezet als werkgeheugen (je ziet ook het hardeschijf ledje knipperen op dat moment).
Verwijderd
En dit kan naar mijn weten dan ook alleen als je op een PvE server zit, waar je voor beide zijdes een character aan kan maken. Op PvP servers is dit dus ook geen optie omdat je daar maar voor óf Horde óf Alliance kan kiezen.ImdaMned schreef op zaterdag 11 maart 2006 @ 21:34:
[...]
Nope, kan je alleen doen dmv de auctionhouse in gadzetstan (booty bay ook tegenwoordig?) en daar door je andere char te kopen
Op een pvp server kan het ook, maar je hebt een andere speler nodig die je helpt je item over te gooien.Verwijderd schreef op zaterdag 11 maart 2006 @ 22:37:
[...]
En dit kan naar mijn weten dan ook alleen als je op een PvE server zit, waar je voor beide zijdes een character aan kan maken. Op PvP servers is dit dus ook geen optie omdat je daar maar voor óf Horde óf Alliance kan kiezen.
Ook gewoon via het auction house.
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Blizzard liegt.
Je hebt gewoon MINIMAAL 512MB geheugen nodig, en dan nog loopt het niet fijn. Pas vanaf 768 á 1024MB begint het lekker te lopen. De andere specs van de computer zijn minder belangrijk.
WEBN & chill (@IBKR)
Verwijderd
Heb nu 4/8 Felheart, en sta zwaar in het rood met mijn dkp
Ook nog ff Shazzrah gedag gezegd, maar de raid was officiel voorbij, en er waren al mensen vertrokken. Toch nog op 27% gekregen.
Al bij al een mooi avondje MC
Op het moment dat wij een nieuwe Warlock recruiten, heeft hij binnen drie weken full FellheartVerwijderd schreef op zondag 12 maart 2006 @ 02:48:
Vanavond in MC voor het eerst Geddon gelegd, en meteen ff mijn Felheart Shoulders geloot ^^
Heb nu 4/8 Felheart, en sta zwaar in het rood met mijn dkp
Surfin' paradise!
Verwijderd
onzin, ja veel guild of mc raid hebben weinig locks, ja felheart dropt vaak, maar al zei je 3 maanden is het nog onwaarschijnlijk. Sommige items van de sets diss je 10x voordat je het ene item hebt wat je nog mist.Snappie88 schreef op zondag 12 maart 2006 @ 03:28:
[...]
Op het moment dat wij een nieuwe Warlock recruiten, heeft hij binnen drie weken full Fellheart(en staat ié meteen twee maanden in de min) Misschien een idee om Warlocks (en Druids) mee te nemen naar MC, en daar geld voor te vragen. Full Tier1? Tuurlijk, 1000 Goud
Lees wat 'ie postRakkerzero schreef op zaterdag 11 maart 2006 @ 22:52:
[...]
Op een pvp server kan het ook, maar je hebt een andere speler nodig die je helpt je item over te gooien.
Ook gewoon via het auction house.
zou wel cool zijn.. moet je wel MC op farmstatus moeten hebben..Snappie88 schreef op zondag 12 maart 2006 @ 03:28:
[...]
Op het moment dat wij een nieuwe Warlock recruiten, heeft hij binnen drie weken full Fellheart(en staat ié meteen twee maanden in de min) Misschien een idee om Warlocks (en Druids) mee te nemen naar MC, en daar geld voor te vragen. Full Tier1? Tuurlijk, 1000 Goud
uhm, bij ons valt heel veel druid shit.. 4 of 5 items in 3 runs geloof ik.. echt bizar. 1 x priest, 2x warrior,1x pally zo een beetje..
Mja, wij hebben mc t/m domo praktisch op farm maar helaas dropt er lang niet zoveel warlock spul als aangenomen wordt (anders zou ik inmiddels al wel in volledige felheart rondlopenzou wel cool zijn.. moet je wel MC op farmstatus moeten hebben..
"For my friends, anything; for my enemies, the law."
You need the computing power of a P1, 16 MB RAM and 1 GB Harddisk to run Win95. It took the computing power of 3 Commodore 64 to fly to the Moon. Something is wrong here, and it wasn't the Apollo.
Ik heb in 2 weken tijd 5 GS items verzameld én mijn Rhok'delar. Alles voor 40dkp per stuk. Ter vergelijking, voor een MC krijg je 400 punten.
Hoe dit kan? simpel, alle andere hunters waren al bevoorraad.
We zijn naar aanleiding hiervan wel van plan om een hoger DKP start bod te maken, om 40dkp punten voor een Netherwind Robe (bijna gebeurd
Our life and death are the same thing. When we realize this fact, we have no fear of death anymore, nor actual difficulty in our life
dat is gewoon harstikke normaal
blup
Wist niet dat jij ook op onze runs meegaatVerwijderd schreef op zondag 12 maart 2006 @ 09:08:
[...]
onzin, ja veel guild of mc raid hebben weinig locks, ja felheart dropt vaak, maar al zei je 3 maanden is het nog onwaarschijnlijk. Sommige items van de sets diss je 10x voordat je het ene item hebt wat je nog mist.

Surfin' paradise!
bij ons kwamen de mages er toch niet al the best uit (all nights are druid nights. was het motto tot 2 runs geleden
Vervolgens krijgen we in1 run (luci tot/met shazzra)
Arcanist Boots
Choker of Enlightenment
Arcanist Leggings
Arcanist Gloves
Ring of Spell Power (wel naar een lock gegaan. maar toch
2 maal Arcanist Belt
2 maal Arcanist Bindings
Vooral toen in de laatste 4 mobs voor shaz nogmaals de belt en bindings vallen.
Stond heel de raid van
WTF
En nog wat verbaasde opmerkingen.
uiteindelijk zelf met de belt en bindings geeindigd.
Was een geslaagd avondje al zeg ik het zelf
Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d
Nope, kan nietQuarK schreef op zondag 12 maart 2006 @ 12:12:
Is het mogelijk om de Argent Dawn enchant (+5 FR) in het trade window op een item van iemand anders te doen? Dus in het non-trade slot?
Verwijderd
Zoals je kan zien zijn er 2 opties voor ieder abbonement , goedkoop en duur. Is dit normaal of is er een manier dat WOW goedkoper is oid?
Ik moet iig nog even wachten want ik had mijn CC nummer een paar keer fout getypt...nu mag ik pas over 24 uur betalen
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 12-03-2006 15:27 ]
Verwijderd
Flixy, 13/11-18/12 is de enige die idd heel snel vol FH had, maar bijna 5 weken is geen 3 weken. OK, ik zie dat er idd veel FH dropt, maar jullie hebben ook niet veel locks, dus zal je het vaak dissen, iets wat ik al zei.Snappie88 schreef op zondag 12 maart 2006 @ 12:26:
Inderdaad, je betaald er meer voor, maar je hebt op zeker het item en je hebt hem veel eerder dan de rest. Misschien dat de volgende wel pas over 10 maanden dropt?
[...]
Wist niet dat jij ook op onze runs meegaatIk zal het nog een keertje uitleggen: Er valt bij ons een volle Warlock set in drie (maximaal) weken. Ja, dan disenchanten we stuff omdat in die drie weken drie keer de Fellheart Boots droppen, om maar eens wat te noemen. Maar onze laatste twee (drie?) Warlocks hebben binnen drie weken full Fellheart gewonnen, vanwege de absurde dropchance. Zelfs alts willen al de meeste stukkies binnen hebben (Habo's alt heeft volgens mij al 7 stukjes).
/cheerExitium schreef op zaterdag 11 maart 2006 @ 22:23:
Grats Crulon en Tranz met de eerste ragna kill.
Net zelf eindelijk LF boots opgehaald met grotendeels guild run in Strat SS. ^^
Dat verschilt dan duidelijk per server, bij ons staat druid spul ruim bovenaan (echt een factor 2 a 3 meer dan fel), gister tm domo gedaan en geen enkel felheart drop.Maar onze laatste twee (drie?) Warlocks hebben binnen drie weken full Fellheart gewonnen, vanwege de absurde dropchance.
Naja, op onze server ben je, zelfs als alles andere locks al voorzien zijn, wel enkele maanden bezig om je set te krijgen en dan zit je nog met het probleem dat je als lock (of mage) behoorlijk weinig goede 2h kan vinden en ook op de 1h/tome behoorlijk wat concurrentie van andere klassen hebt, maw: de beste klasse voor mc is imho druid (we hebben bijna een hele set in 1 run zien droppen)
emerald dream? daar valt nl. ook veel dr00d...blouweKip schreef op zondag 12 maart 2006 @ 17:20:
[...]
Dat verschilt dan duidelijk per server, bij ons staat druid spul ruim bovenaan (echt een factor 2 a 3 meer dan fel), gister tm domo gedaan en geen enkel felheart drop.
Naja, op onze server ben je, zelfs als alles andere locks al voorzien zijn, wel enkele maanden bezig om je set te krijgen en dan zit je nog met het probleem dat je als lock (of mage) behoorlijk weinig goede 2h kan vinden en ook op de 1h/tome behoorlijk wat concurrentie van andere klassen hebt, maw: de beste klasse voor mc is imho druid (we hebben bijna een hele set in 1 run zien droppen)
nee, azjol-nerub in dit gevalemerald dream? daar valt nl. ook veel dr00d...
Verwijderd

DeadKennedy schreef op zondag 12 maart 2006 @ 00:27:
@ lordsnow
Blizzard liegt. <-- rofl ...
Je hebt gewoon MINIMAAL 512MB geheugen nodig, en dan nog loopt het niet fijn. Pas vanaf 768 á 1024MB begint het lekker te lopen. De andere specs van de computer zijn minder belangrijk.
blizz geeft zelf al aan dat je minimaal 512 nodig hebtlordsnow schreef op zaterdag 11 maart 2006 @ 20:10:
Volgende de officiele minimum specs van WoW ruim genoeg:
Windows® System 2000/XP OS:
Intel Pentium® III 800 MHz or AMD Athlon 800 MHz
512 MB or more of RAM
32 MB 3D graphics card with Hardware Transform and Lighting, such as NVIDIA® GeForce™ 2 class card or above
DirectX® 9.0c (included) and latest video drivers
6.0 GB available HD space
4x CD-ROM drive
A 56k or better Internet connection

[ Voor 6% gewijzigd door superbassie op 12-03-2006 18:38 ]
512 slokt xp al grotendeels op.Verwijderd schreef op zondag 12 maart 2006 @ 18:32:
geloof mij, 512ddr is echt niet altijd genoeg.
met 1024ddr komt het spel pas echt los...
ik heb ook vaag probleem.. in AB, en ALLEEN in AB, stotter ik elke 3 sec voor 2 seconde..
heeel vaag.. amd 3000+, 1024 mb 333 mhz intern..
ik ga nu ff anti-spyware doen. maar of het helpt....
/edit het schijnt te helpen.. raar hoor..
talpa nu ook al in WoW waar genomen..
plaatje
[ Voor 16% gewijzigd door BootVluchteling op 12-03-2006 20:12 ]
Heh, hoezo mazzelaar?eendje schreef op zondag 12 maart 2006 @ 12:20:
waarom zou je hogere dkp start boden maken als iedereen em al heeft? je weet toch dat als jij als 1 van de eerste mensen bied op een nieuw item dat dat jeveel gaat kosten.. zelfde in de AH daar betaal je ook een godsvermogen voor hele nieuwe items, wat na een aantal weken/maanden vanzelf naar beneden gaat.
dat is gewoon harstikke normaal
Vandaag MC raid: ik had nodig: boots, gloves, shoulders.
Drie keer raden wat er dropte en wie ze alle drie kreeg?
Full GS set in 2! weken tijd, dat zijn dus 3 raids in dit geval.
Ik heb naar aanleiding van dit voorgeval de raid punten van vandaags raid uit solidariteit ingeleverd.
Our life and death are the same thing. When we realize this fact, we have no fear of death anymore, nor actual difficulty in our life
Verwijderd
Ben op het moment een level 10 dwarf warrior. Ik wil een ranged weapon gebruiken om de mobs uit grote groepen te pullen. Hoe doe ik dit? Ik kan namelijk geen ranged weapon equipen?
Moet je leren ergens in de grote steden. Een guard vragen naar een weapon master en je komt er wel.Dekay schreef op zondag 12 maart 2006 @ 20:28:
Vraagje:
Ben op het moment een level 10 dwarf warrior. Ik wil een ranged weapon gebruiken om de mobs uit grote groepen te pullen. Hoe doe ik dit? Ik kan namelijk geen ranged weapon equipen?
Daarnaast zijn de grote groepen vaak gelinked met elkaar, je pullt ze toch wel allemaal tegelijk
X-Life Lanparty Core i9 9900K @ 5Ghz, RTX3080, 16GB, Gigabyte Z390, Custom EK Waterloop
Verwijderd
Gebruik deze site maarVerwijderd schreef op zondag 12 maart 2006 @ 20:28:
Ik heb een 'guest pass key' gekregen van een vriend van mij. Hiermee kan ik 10 dagen spelen, nu probeer ik de key te activeren, maar de site vraagt om gegevens van creditcard en hoeveel je wilt betalen. Het is toch eigenlijk vreemd dat ze je gegevens vragen voordat je besluit om over te gaan tot p2p? Is er ook een manier om deze stap te ontlopen? (Geen CC gegevens invullen dus...)
weggehaald
[ Voor 57% gewijzigd door GameCrazy op 12-03-2006 20:50 ]
denk niet dat dat gewaardeerd word maat..
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 12-03-2006 20:58 ]
Eerste 5-cijferige crits zijn binnen trouwens. In BWL op fire en frost mobs
[ Voor 46% gewijzigd door Mojo op 12-03-2006 20:59 ]
X-Life Lanparty Core i9 9900K @ 5Ghz, RTX3080, 16GB, Gigabyte Z390, Custom EK Waterloop
ja, foutje van mijn kant...Mojo schreef op zondag 12 maart 2006 @ 20:47:
Quote hem dan ook niet en maak een topic report
Eerste 5-cijferige crits zijn binnen trouwens. In BWL op fire en frost mobs
Wie is het met me eens ?!
Ik denk dus dat de damage in pvp wel met zo 30% mag verminderen...
Mag ik 2x een gok doen?Eikeltje schreef op zondag 12 maart 2006 @ 21:12:
De damage in het spel is zwaar ongezond, in verhouding met je overlevingskans dan.
Je bent een cloth user en je word ge2shot door rogues?
En nee, ik ben het niet met je eens... zoek wat STA gear op
Valt best mee in PvE:Eikeltje schreef op zondag 12 maart 2006 @ 21:12:
De damage in het spel is zwaar ongezond, in verhouding met je overlevingskans dan.

Net zelf gedaan, had ook een 10k+ op fire
[ Voor 7% gewijzigd door Mojo op 12-03-2006 22:07 ]
Maarja Doe Met Me LvL 58 Warlock Dus Ook Zo 2400 Soulfire Crits... In PvP Is Dat Zo Beetje 60-70% Van Iemands Hp...
Spel Begint Een FPS Te Worden...
Ik heb er 33 MC raids over gedaan om na vanavond eindelijk de Felheart Robe (2e drop sinds Augustus '05) te hebben gewonnen, een volledige set te hebben.blouweKip schreef op zondag 12 maart 2006 @ 17:20:
[...]
Dat verschilt dan duidelijk per server, bij ons staat druid spul ruim bovenaan (echt een factor 2 a 3 meer dan fel), gister tm domo gedaan en geen enkel felheart drop.
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
met aimbot voor sommige classesEikeltje schreef op zondag 12 maart 2006 @ 21:31:
Daar Kan Je Gewoon 2 Warriors Mee Oneshotten
Maarja Doe Met Me LvL 58 Warlock Dus Ook Zo 2400 Soulfire Crits... In PvP Is Dat Zo Beetje 60-70% Van Iemands Hp...
Spel Begint Een FPS Te Worden...
Ben me al aan het voorbereiden door raid movies te kijken...
Nice one. Ik heb ze nog niet groter als 4.5k gezien, maar dat komt nog wel denk ik.
Ik gebruik nog niet ZHC erbij, want ik moet eerst weten welke school het is, dat duurt altijd ff.
Chromaggus gaat lekker hier, die krijgen we vanavond wel dood...
Chrom down!
stormrage, dragonstalker, elementium reinforced bulwark,taut dragonhide gloves.
W00t!
Nef nu...
[ Voor 12% gewijzigd door enira op 12-03-2006 22:59 ]
Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character
DroogMGSNK schreef op maandag 13 maart 2006 @ 00:59:
hier trouwens een handige guide om Sartura te killen, let op: spoiler
http://www.sartura.ytmnd.com/
[ Voor 15% gewijzigd door pica op 13-03-2006 02:39 ]
maar ik zag gisteren toch iets heel vreemd op het AH (Kor'gall - Horde).
Er stonden een hele reeks Ace of Warlords aangeboden door dezelfde persoon
en aan een belachelijk lage prijs (20g buy-out). Zoiets ruikt gewoon naar dupe praktijken
Clowns to the left of me, Jokers to the right
Nou had ik 1024ddr en in het spel nergens last van maar in BG toch wel wat last van lag en een fps van 25+. Heb er van het weekend 1024ddr bij geknalt en hij loopt nu overal als een zonnetjeVerwijderd schreef op zondag 12 maart 2006 @ 18:32:
geloof mij, 512ddr is echt niet altijd genoeg.
met 1024ddr komt het spel pas echt los...
Buyout er 2 of 3, stop ze in de bank. Wacht tot duper gepakt wordt, over maand zet je de eerste op AH. Ace of Warlords gaat makkelijk voor heel wat centjesKapoen schreef op maandag 13 maart 2006 @ 08:13:
Heeft iemand weet of er cheats circuleren? Niet dat ik er zelf achter zoek,
en aan een belachelijk lage prijs (20g buy-out). Zoiets ruikt gewoon naar dupe praktijken
Verwijderd
Een hele tijd geleden was er een exploit waarmee je items kon verdubbelen, maar dit is al opgelost van voor die darkmoon cards in het spel zaten afaik, dus dat kan het niet zijn.Kapoen schreef op maandag 13 maart 2006 @ 08:13:
Heeft iemand weet of er cheats circuleren? Niet dat ik er zelf achter zoek,
Misschien is er een nieuwe exploit?
# You are no longer able to modify the Blizzard XML and Lua files.
# Addons and macros may not call or hook functions that initiate movement.
Ben bang dat ik daaaaaag kan zeggen tegen mijn autobuff...
Mijn ervaring met Diablo 2 leert mij dat als het effectief om een dupe gaat dezeKaap schreef op maandag 13 maart 2006 @ 08:32:
[...]
Buyout er 2 of 3, stop ze in de bank. Wacht tot duper gepakt wordt, over maand zet je de eerste op AH. Ace of Warlords gaat makkelijk voor heel wat centjes
ook zal worden verwijderd door Blizzard.
Nuja zelfs als het geen dupe is dan nog is het wel vervelend, 20g voor een Ace is
gewoon 'de markt' kapot maken. Zeker als je dat doet vlak voor dat de Dark Moon Fair
vertrekt.
Clowns to the left of me, Jokers to the right
[ Voor 12% gewijzigd door Zeror op 13-03-2006 10:05 ]
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Als je goed de AH in de gaten houdt en dan ff kijkt bij andere items zie je dat er naast de Ace of Warlords (welke dropt van de King in DM) ook verbazingwekkend veel class-trinket boekjes verschijnen, enige wat ik kan verzinnen is dat er iemand een exploit in DM heeft gevonden waarmee de King simpel gekilled kan worden en men simpel ook boekjes kan krijgen.Verwijderd schreef op maandag 13 maart 2006 @ 08:34:
[...]
Een hele tijd geleden was er een exploit waarmee je items kon verdubbelen, maar dit is al opgelost van voor die darkmoon cards in het spel zaten afaik, dus dat kan het niet zijn.
Misschien is er een nieuwe exploit?
Heb de GM's al eerder hier over geraadpleegd maar ze weten allemaal van niets.....
Ach, me rogue heeft nu al zovast een ace of warlords klaar liggen
If everything is working perfect, break something before someone else fucks up.
Ik zal het je nog erger vertellen, een rogue had bij ons binnen een maand 7/8 BloodfangSnappie88 schreef op zondag 12 maart 2006 @ 12:26:
Inderdaad, je betaald er meer voor, maar je hebt op zeker het item en je hebt hem veel eerder dan de rest. Misschien dat de volgende wel pas over 10 maanden dropt?
[...]
Wist niet dat jij ook op onze runs meegaatIk zal het nog een keertje uitleggen: Er valt bij ons een volle Warlock set in drie (maximaal) weken. Ja, dan disenchanten we stuff omdat in die drie weken drie keer de Fellheart Boots droppen, om maar eens wat te noemen. Maar onze laatste twee (drie?) Warlocks hebben binnen drie weken full Fellheart gewonnen, vanwege de absurde dropchance. Zelfs alts willen al de meeste stukkies binnen hebben (Habo's alt heeft volgens mij al 7 stukjes).
Ja, heel leuk en aardig, maar vertel er wel ff bij dat die beesten enorm gevoelig zijn voor een random magic school. En mages die hun trinket activeren op zo'n mob krijgen van ons een raidkick.Mojo schreef op zondag 12 maart 2006 @ 21:19:
Net zelf gedaan, had ook een 10k+ op fire
[afbeelding]
[ Voor 10% gewijzigd door Hydra op 13-03-2006 10:15 ]
https://niels.nu
full buff + full DEbuffs op de elite, verbaast me niet!
maar blijft gewoon leuk
ik kan niet wachten tot ik mijn ZHC trinket krijg

War .... War Never Changes!
Gisteren bij Vael leuk spul. beetje nuken, krijg Burning Adrenaline. click Arcane Power aan, ren richting de ontplof plek terwijl ik frostbolts loop te spammen 1675 dps ^ ^ en bij de laatste 400 health over word ik middenin de raidgroup geteleport. 80% van de raid dood : D
Heel vreemd had ik 2 x zoveel dmg gedaan als de nr 2 (rogue). Kijk, DIT is pas AoE-en
[ Voor 7% gewijzigd door ImdaMned op 13-03-2006 10:32 ]
Verwijderd
Eerst Vrijdag AQ20: Qiraji Sacrificial Dagger
En Zondag ZG: Foror's Eyepatch
Vandaag gaat die echt neer.
Maar bij de 2de boss hebben we moeten opgeven (general).
We hadden hem tot rond de 30%, en toen healde hij zich ineens tot 85%.
Doet hij dit altijd, of komt dat omdat mensen aan het corpserunnen waren ofzo ?
Marokko 2015: Route
Sat Tracker: SpotWalla
Blog: Gone for a ride
Dachten wij toen ook, ooow 1%, volgende poging neer. Toen zijn we daarna nog even 10 keer gewiped alvorens ie echt plat ging.DarkJedi schreef op maandag 13 maart 2006 @ 10:35:
Gisteren Vaelastrasz the Corrupt tot 1% gebracht
Vandaag gaat die echt neer.

Blijft een leuk draakje....Ebonroc en Flamegor zijn trouwens echt ez-mode zeg...pff, die dingen horen niet thuis in BWL.
Verwijderd
Ja dit komt door het Corpserunnen omdat hij de gene aanvalt met de meeste Health.DinX schreef op maandag 13 maart 2006 @ 10:37:
Gisteren met onze guild (vrij nieuwe guild) voor het eerst AQ20 gedaan.
Maar bij de 2de boss hebben we moeten opgeven (general).
We hadden hem tot rond de 30%, en toen healde hij zich ineens tot 85%.
Doet hij dit altijd, of komt dat omdat mensen aan het corpserunnen waren ofzo ?
Verwijderd
Er schijnt ook een exploit te zijn, reeds gefixed al dan niet, waarbij het mogelijk was om de King te solo-en.Ryceck schreef op maandag 13 maart 2006 @ 10:06:
[...]
Als je goed de AH in de gaten houdt en dan ff kijkt bij andere items zie je dat er naast de Ace of Warlords (welke dropt van de King in DM) ook verbazingwekkend veel class-trinket boekjes verschijnen, enige wat ik kan verzinnen is dat er iemand een exploit in DM heeft gevonden waarmee de King simpel gekilled kan worden en men simpel ook boekjes kan krijgen.
Heb de GM's al eerder hier over geraadpleegd maar ze weten allemaal van niets.....
Ach, me rogue heeft nu al zovast een ace of warlords klaar liggen(lvl42
)
Kwam ooit een site tegen die zich bezig houdt met datgene waar Blizzard een hekel aan heeft: cheaten.
Veel bugs die in het spel zitten worden daar gepost en ik moet zeggen dat ik er toch wel graag naar kijk, ook al doe ik er niets mee.
Heb een hekel aan cheaten.
Tevens posten die gasten goeie guides voor het levelen van Profs, waar ik overigens wel gebruik van maak. Dit zijn dan ook non-cheat guides.
Verwijderd
Elyva trok geen aggro tho na die crit ;>Hydra schreef op maandag 13 maart 2006 @ 10:12:
[...]
Ja, heel leuk en aardig, maar vertel er wel ff bij dat die beesten enorm gevoelig zijn voor een random magic school. En mages die hun trinket activeren op zo'n mob krijgen van ons een raidkick.
en raids die mensen raidkicken voor zoiets wil ik niet eens inzitten

waren maar 3 mages mee, dus eindelijk kans voor mij om wat arcanist meet pakken
Arcanist Crown
Arcanist Bindings
\o/ happy!
ook handjes quest gedaan dus 15FR erbij, CC items zijn trouwens erg nice, wel veel boring quests die je steeds moet herhalen

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Gisteren ZG gedaan. Tot Hakkar gekomen en toen was de raid helaas voorbij omdat het een beetje laat werd. ZG is nog steeds denk ik mijn favoriete instance. AQ is wel leuk, maar ZG heeft toch iets speciaal qua sfeer vind ik. Jungles gevuld met trollen
|{ brrr }] |
Iedereen had netjes alle potions die er maar zijn bij elkaar verzameld lbrs buff gehaald en op de eerste try van de avond (2e serieuze try) neer gekregen. Wat een kick was dat zeg, ik leid de mc runs en heb er nog nooit 1 gemist dus ben wel blij dat ik alle first kills heb gezien.
Op 0.00001% kregen we helaas wel nog 1 keer sons dus dat was wel pittig, aan het eind waren er dan ook nog max 10 man over.
Verwijderd
Ga naar Loch Modan, naar het oosten over de weg en door een tunnelDekay schreef op maandag 13 maart 2006 @ 10:59:
Ik heb nu alles rond Ironforge gedaan. Die hele map zeg maar. Wat is nu de bedoeling wat ik ga doen? Ik kan namelijk een quest accepten in Ironforge maar die letters zijn in rood en er staat PvP achter. Als ik op Thottbot ga kijken dan staat er level 16 achter. Ik ben pas level 12 dus lijkt me niet echt zinvol om die quest te gaan doen omdat ik het toch niet aan kan. Ik ben nu naar de Human's Capital gegaan, daar wat quests gedaan maar dan kom ik ook al in een gebied met level 15 mobs.. Wat moet ik doen om ze wel aan te kunnen?
|{ brrr }] |
Dit topic is gesloten.