niemand wilde dkp spenderen.. dus uiteindelijk maar gedisst.. had em wel willen need-en met mn warrior, maar was er met mn priest..MantaMania schreef op vrijdag 10 maart 2006 @ 09:44:
[...]
in je ct options ik dacht misc of additional. En grats met je mc maar dingen nu al dissen is echt heel erg zonde hoor. Je kan ook mensen verplichten als het een upgrade is geef hem aan een rogue of fury warrior ofzo. Wij hebben nu 28 runs gehad en hebben pas voor het eerst een item gedist en dat vond ik al behoorlijk zonde.
Toen we vorige week de 1st kill op Ebonroc hadden werd het 1e item meteen gedumpt. Priest trinket....
Veel Dragonstalker staat ook al op de DE/dumplijst. Zelfde geldt de dr00d trinket. En het is niet zo dat wij BWL al een tijdje farmen ofzo. Chrom is nog niet down.
Veel Dragonstalker staat ook al op de DE/dumplijst. Zelfde geldt de dr00d trinket. En het is niet zo dat wij BWL al een tijdje farmen ofzo. Chrom is nog niet down.

Thanks, bestaat er ook nog een leuke staf tussen lvl 50 en 57?se7en schreef op vrijdag 10 maart 2006 @ 11:15:
[...]
http://www.thottbot.com/?i=35933
is imo beste staff tot je staff of demonic of azu magesword van MC kunt krijgen!
probleem is dat ze niet spells mogen cancelen zonder hardware input: zal wel zoiets worden: spell casten, daarna zelf op "mana conserve check"-button klikken/drukken en dan controleertie offie moet cancelen. Zelf speelik zonder mana conserve omdat de conserve soms te laat reageerd lijkt het, mja zit alleen handmatig bijna tegen de 10% overhealAzqi schreef op vrijdag 10 maart 2006 @ 11:37:
[...]
Het is volgens mij niet zeker hoor. Door de code te veranderen hopen ze nog wat dingen op te lossen. Mocht het echt zo zijn, wordt het percentage overhealing een stuk groter in raids
Zum'rah's Vexing CaneBlack-Hole schreef op vrijdag 10 maart 2006 @ 12:12:
[...]
Thanks, bestaat er ook nog een leuke staf tussen lvl 50 en 57?
Uit ZF.
Ik speel de hele tijd toch al zonder mana-conserve, anders is het enige wat je nog maar hoeft te doen op 1 knop te rammen.
En bovendien wil ik soms express een heal door laten gaan.

Verwijderd
Da's een aardige Mage/Druid/Shaman staff.
Lijkt een beetje op Celestial Stave (Mage quest), maar dan beter.
Toch maar weer ZF in duiken. (Alsof ik dat zo erg vindt
).
Lijkt een beetje op Celestial Stave (Mage quest), maar dan beter.
Toch maar weer ZF in duiken. (Alsof ik dat zo erg vindt
ja: Soulkeeper heb ik zelf goedkoop van AH afgeplukt op lvl 40, kan je wel pas op lvl 49 gebruikenBlack-Hole schreef op vrijdag 10 maart 2006 @ 12:12:
[...]
Thanks, bestaat er ook nog een leuke staf tussen lvl 50 en 57?

Is er iets bekend over een release datum/periode van burning crusade?
Op de burning crusade site staat er nog niks over vermeld.
Kwil hem natuurlijk gewoon aanschaffen
[ Voor 22% gewijzigd door Zeror op 10-03-2006 13:12 ]
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
waarom wil je dat niet, d8 dat iedereen rogues willen nadoenThijs schreef op vrijdag 10 maart 2006 @ 12:26:
Ik speel de hele tijd toch al zonder mana-conserve, anders is het enige wat je nog maar hoeft te doen op 1 knop te rammen.En bovendien wil ik soms express een heal door laten gaan.
zoooo das echt goedkoop ...17g voor soulkeeper, bij mij (chromaggus) zijn ze meestal iets van 60gaddictive schreef op vrijdag 10 maart 2006 @ 13:07:
[...]
ja: Soulkeeper heb ik zelf goedkoop van AH afgeplukt op lvl 40, kan je wel pas op lvl 49 gebruiken(17g)
War .... War Never Changes!
wat btw best brak was, is dat mn huidige chest eigenlijk beter was.. ik heb devout robe, en ik mis dan wel +healing, maar vond het nou niet all that.. en tis epicjarnotjuh schreef op vrijdag 10 maart 2006 @ 08:49:
[...]
Robe of Volatile Power
http://thottbot.com/?i=40410
Die waarschijnlijk
Eens zien of we vanavond een invite voor AQ20 krijgen,zou het wel eens een keer van binnen willen zien. Het schijnt dat het allemaal best wel meevalt die bazen zoals ik hoor?
Morgenmiddag full mc clear doen, eens kijken of we weer wat kunnen pakken, eindelijk weer positief kwa dkp.

Verwijderd
zal hoogstwaarschijnlijk Q3/Q4 van dit jaar zijn, is namelijk nog veel wat nog niet aangekondigd is, zoals het nieuwe Alliance race enzo, ook al denk ik zeker te zijn dat het furbolgs zullen zijn ;pRakkerzero schreef op vrijdag 10 maart 2006 @ 13:12:
Is er iets bekend over een release datum/periode van burning crusade?
magoed, ik gok zelf ergens rond oktober/november zijn, voordat het allemaal door beta tests heen is en live gaat.
Verwijderd
2% crit is voor een priest niet superinterressant, maar om nou te zeggen dat Devout beter is?BootVluchteling schreef op vrijdag 10 maart 2006 @ 13:41:
[...]
wat btw best brak was, is dat mn huidige chest eigenlijk beter was.. ik heb devout robe, en ik mis dan wel +healing, maar vond het nou niet all that.. en tis epic
Vriend van me had 'm ook gewonnen voor ontzettend weinig DKP. hij's Priest en ging van Robes of the Exalted naar deze. Hij's er erg blij mee, maar hij had ook niet verwacht dat hij hem had gewonnen, maar dat een Warlock / Mage wel meer zou bieden. Soms verwachten mensen dat ze alles goedkoop winnenVerwijderd schreef op vrijdag 10 maart 2006 @ 13:45:
[...]
2% crit is voor een priest niet superinterressant, maar om nou te zeggen dat Devout beter is?
Surfin' paradise!
Ik heb op level 59 een Trindlehaven gewonnen, maar tot 60 is dat een goeie staff. In DM kun je een "Rod of the Ogre Magi" vinden welke een erg goeie pre-epic upgrade is.Black-Hole schreef op vrijdag 10 maart 2006 @ 11:10:
Als lvl 50 mage loop ik nu al 14 levels rond met de Illusionary Rod. Kan ik hier mee blijven lopen tot lvl 60 of wordt het tijd voor een upgrade? Zo ja, welke staf kan ik dan het beste nemen?
Ik vind het erg suf dat benediction +healing en +holy crit heeft, en anathema +damage en +manaregen. HALLO?!?!? Alsof ik in PvP iets aan die manaregen heb!Verwijderd schreef op vrijdag 10 maart 2006 @ 13:45:
2% crit is voor een priest niet superinterressant, maar om nou te zeggen dat Devout beter is?
[ Voor 30% gewijzigd door Hydra op 10-03-2006 14:03 ]
https://niels.nu
Robe of volatile power is imo voor een fire mage / lock. Als een priest er geen max voor bied, maar gewoon een schappelijk bod (set items bij ons voor min 15 dkp) dus zeg maar 30 dkp voor geeft en de mages/lock verdommen het om daar meer voor te bieden, jammer dan voor ze.
Wat ik uit voorgaande verhalen heb gehoord is dat een paladin dit item ook kan gebruikten ivm crit heals die goedkoop kunnen zijn? : P
Wat ik uit voorgaande verhalen heb gehoord is dat een paladin dit item ook kan gebruikten ivm crit heals die goedkoop kunnen zijn? : P
Klopt. Paladins hebben vaak critheal builds.ImdaMned schreef op vrijdag 10 maart 2006 @ 14:02:
Edit: En inderdaad. Moet je maar hoger bieden. Ik vind het alleen wel minder dat wij vaak druids hebben die heel hoog bieden op +healing gear. Leuk. Moet je naast tegen je eigen priests ook nog eens tegen je andere healers op gaan bieden
[ Voor 30% gewijzigd door Hydra op 10-03-2006 14:05 ]
ik vind dat het spirit mist.. op mn devout zit lekker veel spirit, wat voor een priest wel handig is.. weinig spirit=weinig leven in de raid..ImdaMned schreef op vrijdag 10 maart 2006 @ 14:02:
Robe of volatile power is imo voor een fire mage / lock. Als een priest er geen max voor bied, maar gewoon een schappelijk bod (set items bij ons voor min 15 dkp) dus zeg maar 30 dkp voor geeft en de mages/lock verdommen het om daar meer voor te bieden, jammer dan voor ze.
Sorry maar wat een nietszeggende opmerking zeg. Voordat je aan je 3-piece trans bonus zit is spirit absoluut niet beter dan manaregen. En met een set Devout mainhealer in instances, tja, ga eens een paar bezoekjes aan DM brengen...BootVluchteling schreef op vrijdag 10 maart 2006 @ 14:04:
ik vind dat het spirit mist.. op mn devout zit lekker veel spirit, wat voor een priest wel handig is.. weinig spirit=weinig leven in de raid..
Verwijderd
Je hebt het hier over 5 spirit^^ Zelfs als je 9 int en 3 sta meeteld is 2% crit, 23+ healing toch wel erg lekker. Devout is niet beter dan de RoVP. Ik kan me wel voorstellen dat je er niet op bied omdat het niet super is voor een priest, prophecy is wel wat netter voor healing.BootVluchteling schreef op vrijdag 10 maart 2006 @ 14:04:
[...]
ik vind dat het spirit mist.. op mn devout zit lekker veel spirit, wat voor een priest wel handig is.. weinig spirit=weinig leven in de raid..
Ik heb als priest zelf woensdag de RoVP maar opgepikt omdat niemand erop bood. *zwaait doei naar zijn Mooncloth robe*... Ik zal ook wel prophecy krijgen (de meesten van de priests hebben hem namelijk al), mmaar dan nog is het een leuk grind/dmg jasje... en wie weet dropt prophecy de eerste maanden niet. Ik geloof niet in DKP sparen
altijd fijn als mensen denken hoe je equip eruit ziet..Hydra schreef op vrijdag 10 maart 2006 @ 14:06:
[...]
Sorry maar wat een nietszeggende opmerking zeg. Voordat je aan je 3-piece trans bonus zit is spirit absoluut niet beter dan manaregen. En met een set Devout mainhealer in instances, tja, ga eens een paar bezoekjes aan DM brengen...
eerst nakijken, dan wanken.. wie zegt dat ik full devout zit? ik heb 4 DM dingen op me chef..
3 woorden.
neus, langer, kijken
http://wow.allakhazam.com/profile.html?204332
bij ons ook, maar ik kwam terug van stappen (was 5 uur 's ochtends) en ik nog ff op AH kijken of er iets leuks op stond. Buyout was 50g, bieden was 16,en-een-beetje. Was in de 'short' periode. Dus ik snel gebodense7en schreef op vrijdag 10 maart 2006 @ 13:32:
[...]
zoooo das echt goedkoop ...17g voor soulkeeper, bij mij (chromaggus) zijn ze meestal iets van 60g
Verwijderd
Spirit vs Mana+5.BootVluchteling schreef op vrijdag 10 maart 2006 @ 14:17:
[...]
altijd fijn als mensen denken hoe je equip eruit ziet..
eerst nakijken, dan wanken.. wie zegt dat ik full devout zit? ik heb 4 DM dingen op me chef..
3 woorden.
neus, langer, kijken
First off: als je een goede healing strategy hebt is Spirit het beste. Als je echter gewoon doorjakkert kan je beter Mana+5 nemen.
Wat jij doet is een mix van allebei nemen... op zich niet het beste. Ik zou in jouw geval gewoon die DM items laten voor wat ze zijn en volledig spirit gaan (dus ook andere shoulders pakken uit je tasje)... of inderdaad all out DM farmen en proberen de Mindsurge robe erbij te pakken, Mindtap trinket, mana regen enchant op je bracers etc.
Allebei kan prima^^.
Enne Hydra, Devout is wel ok... bonussen zijn TEH suck en is beter/evenwaardig pre-mc spul te vinden, maar je kan als main healer in full devout rustig door heel MC rossen... je bent niet helemaal gimped of zo.
Firemage of Destructolock robe.ImdaMned schreef op vrijdag 10 maart 2006 @ 14:02:
Ik ben er erg blij mee, al ziet ie er echt niet uit.
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
Jij neemt dus automatisch aan dat Anathema voor pvp is? Het is een staff welke via een PvE-quest verkregen kan worden en dus logischerwijs ook PvE georienteerd is.Hydra schreef op vrijdag 10 maart 2006 @ 14:01:
Ik vind het erg suf dat benediction +healing en +holy crit heeft, en anathema +damage en +manaregen. HALLO?!?!? Alsof ik in PvP iets aan die manaregen heb!
De helft van onze priests loopt vaak in BWL met Anathema ipv Benediction om 2 simpele redenen: meer stam en mp5 ipv spirit (regen tijdens combat)
Dr zijn iig wel beter staves te krijgen voor pvp als je dr daadwerkelijk eentje wilt hebben (SoD ofzo?)
En over Devout: full devout rules echt wel als je net aan MC begint. Sommige items zijn maybe wel beter uit DM, maar met full devout (+20spir en +55healing) kan je perfect functioneren als MT-healer (been there done that)
[ Voor 15% gewijzigd door Ryceck op 10-03-2006 14:36 ]
If everything is working perfect, break something before someone else fucks up.
Idem, ik pak wat ik pakken kan. Je kunt in de tijd dat je zit te wachten misschien wel 2 andere items krijgen die samen gewoon veel beter zijn. En het is slechts een kwestie van tijd voordat je full tier 1/2 hebt, ik ga echt niet de priests met bakken DKP outbidden.Verwijderd schreef op vrijdag 10 maart 2006 @ 14:14:
Ik heb als priest zelf woensdag de RoVP maar opgepikt omdat niemand erop bood. *zwaait doei naar zijn Mooncloth robe*... Ik zal ook wel prophecy krijgen (de meesten van de priests hebben hem namelijk al), mmaar dan nog is het een leuk grind/dmg jasje... en wie weet dropt prophecy de eerste maanden niet. Ik geloof niet in DKP sparenAls je lievelings item niet dropt ben je de sjaak.
W00t! Ik hoop van harte dat je die SoJ niet gekocht hebtBootVluchteling schreef op vrijdag 10 maart 2006 @ 14:17:
altijd fijn als mensen denken hoe je equip eruit ziet..
Spirit is leuk, maar je zult vanzelf wel merken dat je met dergelijke equipment nog aardig snel zonder mana komt te zitten. En een opmerking als "spirit brengt leven in de raid" slaat gewoon nergens op, kom dan tensminte met een goeie reden waarom spirit zo fijn is. Spirit builds zijn pas nuttig met 5/5 meditation en 3-piece transcendence.
Verwijderd
Ben jij niet van die guild met die Pally die de eerste Ashkandi wegjatte van alle warriors door zijn complete DKP erop te bieden?Snappie88 schreef op vrijdag 10 maart 2006 @ 13:58:
[...]
Vriend van me had 'm ook gewonnen voor ontzettend weinig DKP. hij's Priest en ging van Robes of the Exalted naar deze. Hij's er erg blij mee, maar hij had ook niet verwacht dat hij hem had gewonnen, maar dat een Warlock / Mage wel meer zou bieden. Soms verwachten mensen dat ze alles goedkoop winnen
I rest my case. Ik zou je quote ook even aanpassen: "Soms verwachten mensen niet dat ze met hebberige idioten die hun class niet begrijpen in een guild zitten."
[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 10-03-2006 14:44 ]
Niet perse PvP, maar dat ding heeft een een damage en een healing form. In die healing form wil ik graag die manaregen hebben, in de damage form wil ik liever die +crit hebben. In BWL start ik meestal met Anathema en switch ik voor Vael naar Benediction. Dan zit ik dus voor een half uur sowieso aan Benediction vast.Ryceck schreef op vrijdag 10 maart 2006 @ 14:35:
Jij neemt dus automatisch aan dat Anathema voor pvp is? Het is een staff welke via een PvE-quest verkregen kan worden en dus logischerwijs ook PvE georienteerd is.
De helft van onze priests loopt vaak in BWL met Anathema ipv Benediction om 2 simpele redenen: meer stam en mp5 ipv spirit (regen tijdens combat)
Dr zijn iig wel beter staves te krijgen voor pvp als je dr daadwerkelijk eentje wilt hebben (SoD ofzo?)
Als ik serieus zou gaan PvPen zou ik een damage staff nemen, en daar spellpower opzetten. Maar PvP alliance side op AD is zo goed als onmogelijk.
Waarom is die robe nou weer goed voor een firemage en niet voor een frostmage?
Rare mensen hiero...
Omdat Fire mages een proc (Ignite) op crits hebben, en frost mages niet.The Realone schreef op vrijdag 10 maart 2006 @ 14:42:
Waarom is die robe nou weer goed voor een firemage en niet voor een frostmage?Rare mensen hiero...
Leg je case uit dan!Verwijderd schreef op vrijdag 10 maart 2006 @ 14:35:
[...]
Ben jij niet van die guild met die Pally die de eerste Ashkandi wegjatte van alle warriors door zijn complete DKP erop te bieden?
I rest my case.
Mother north, how can they sleep while their beds are burning?
ownd ^^Verwijderd schreef op vrijdag 10 maart 2006 @ 14:35:
[...]
Ben jij niet van die guild met die Pally die de eerste Ashkandi wegjatte van alle warriors door zijn complete DKP erop te bieden?
I rest my case. Ik zou je quote ook even aanpassen: "Soms verwachten mensen niet dat ze met hebberige idioten die hun class niet begrijpen in een guild zitten."
maaruh, noem jij dan eens een lijstje met dingen die ik moet grinden? ben benieuwd.. nofi
En jij wilt dus zeggen dat jij die 2% crit niet kan gebruiken? Sorry hoor, maar imho hebben fire/frost mages evenveel recht om em te pakken, en warlocks uiteraard.M1lamb3r schreef op vrijdag 10 maart 2006 @ 14:47:
[...]
Omdat Fire mages een proc (Ignite) op crits hebben, en frost mages niet.
Daarna de priests pas....
Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character
Niets raar aan, een fire mage zoekt crit gear, een frost mage dmg gear. Ik zeg niet dat een frost mage er niet op mag bieden, sterker nog, hij mag er net zoveel op bieden als de destructlock / fire mage en heeft er net zoveel recht op. Maar die andere hebben er net iets meer aan.The Realone schreef op vrijdag 10 maart 2006 @ 14:42:
Waarom is die robe nou weer goed voor een firemage en niet voor een frostmage?Rare mensen hiero...
Hij vroeg waarom die robe voor lock/fire mage was, niet of een frostmage er geen recht op had...jarnotjuh schreef op vrijdag 10 maart 2006 @ 14:56:
[...]
En jij wilt dus zeggen dat jij die 2% crit niet kan gebruiken? Sorry hoor, maar imho hebben fire/frost mages evenveel recht om em te pakken, en warlocks uiteraard.
Daarna de priests pas....
ter info:
m1lamber is dacht ik fire / frost en ik ben arcane / frost
[ Voor 71% gewijzigd door ImdaMned op 10-03-2006 15:03 ]
Verwijderd
Hmm als upgrade slots?BootVluchteling schreef op vrijdag 10 maart 2006 @ 14:52:
[...]
ownd ^^
maaruh, noem jij dan eens een lijstje met dingen die ik moet grinden? ben benieuwd.. nofi
Mindsurge Robe uit DM Tribute chest ipv Devout Robe (tenzij je strax nog voor die Devout upgrade wil gaan, die schijnt ook best goed te zijn)
Emerald Flame Ring ipv Rumination
Mana Channeling Wand ipv Banshee Finger
Staff of Hale Magefire/Soulkeeper ipv Jordan
Hide of the Wild laten craften ipv Frostweaver
zo even uit mn hoofd... ben wel met een priest alt bezig maar heb nog niet echt naar equipment gekeken. Bovendien kan ik hier op werk niet overal bij
lollerskates
Echt geweldig dat filmpje, maar wel erg triest idd. Jammer dat de guild daar geen goede afspraken over had zeg
Rofl, jij denkt nu mijn woorden aan te kunnen passen omdat er bij toeval een Askandadin in m'n guild rondloopt? Wie denk je wel niet die je bent? Die vriend van mij heef extreem laag geboden, net iets boven minimum bid. Als er geen enkele Mage of Warlock in de guild zit die vind dat die Robe meer waard is, dan zei het zo en heeft die vriend van me er alle recht op. Ja, een Mage / Lock kan 'm beter gebruiken, maar als je hem zo graag wilt, moet je er maar DKP op bieden en niet verwachten dat je hem met een bid van twee eieren en een pond boter wint.Verwijderd schreef op vrijdag 10 maart 2006 @ 14:35:
[...]
En ik zal tegen die vriend van me zeggen dat ié een hebberige idioot is die z'n class niet begrijpt. Vraagje, ben jij in real-life ook zo'n offensieve klootzak?
Surfin' paradise!
Verwijderd
Nog wat items:Verwijderd schreef op vrijdag 10 maart 2006 @ 15:01:
[...]
Hmm als upgrade slots?
Mindsurge Robe uit DM Tribute chest ipv Devout Robe (tenzij je strax nog voor die Devout upgrade wil gaan, die schijnt ook best goed te zijn)
Emerald Flame Ring ipv Rumination
Mana Channeling Wand ipv Banshee Finger
Staff of Hale Magefire/Soulkeeper ipv Jordan
Hide of the Wild laten craften ipv Frostweaver
zo even uit mn hoofd... ben wel met een priest alt bezig maar heb nog niet echt naar equipment gekeken. Bovendien kan ik hier op werk niet overal bij
DM:
Sublime wristguards
Boots of the moon
Mindtap talisman
Lorespinner+Milli's Lexicon ipv SoJ (quest rewards, dus snel voor elkaar!)
Crown of the Ogre king
Cloak of the cosmos
En anders toch maar de hele Devout set bij elkaar snuffelen.
De enige reden waarom ik vol voor DM items ben gegaan is omdat het lekker "compact" 5 man farmen is. Ik vind Devout namelijk helemaal niet gek... die mana per 5 second hype is imho voor priests niet het beste. Andere classes die minder spirit regen krijgen denken daar natuurlijk terecht anders over
Ja, die ken ik, best grappig. Maar volgens mij heeft het toch meer te maken met het feit dat jij gewoon loopt te stoken. Omdat ik bij hem in het guild zit, betekent dat automatisch dat ik denk dat paladins kunnen DPS'en of dat ik zijn keus goed vond? Leer eens om na te denken, kinderachtige gedrag van een 24-jarige.
Die heeft geen spiritVerwijderd schreef op vrijdag 10 maart 2006 @ 15:01:
Jongens! Let's kiss and make up, anders moeten we het straks nog zonder jullie aanwezigheid stellen, en dat zou zonde zijnSnappie88 schreef op vrijdag 10 maart 2006 @ 15:08:
En ik zal tegen die vriend van me zeggen dat ié een hebberige idioot is die z'n class niet begrijpt. Vraagje, ben jij in real-life ook zo'n offensieve klootzak?
Als je zoals ik shadow specced bent heeft spirit weinig zijn, maar zogauw je aan die 30% in-combat regen zit, begint het al snel heel erg aantrekkelijk te worden. Helemaal in 1.10.Verwijderd schreef op vrijdag 10 maart 2006 @ 15:08:
De enige reden waarom ik vol voor DM items ben gegaan is omdat het lekker "compact" 5 man farmen is. Ik vind Devout namelijk helemaal niet gek... die mana per 5 second hype is imho voor priests niet het beste. Andere classes die minder spirit regen krijgen denken daar natuurlijk terecht anders over
Hallo Daar,
Net geregistreerd dus bare with me. Ik heb niet alle delen gelezen, maar ben redelijk op de hoogte (dacht ik zo)
Ik heb nog niet zo lang geleden een gnome warlock gemaakt op Trollbane. Maar die heeft zoveel opties en dingen dat ik af en toe geen idee heb wat te doen.
Ik krijg op de haverklap whispers van mensen of ik ze kan summonen (oid), maar begrijp er dus geen bal van hoe dat precies in zijn werk gaat. Heb wel ontdekt dat als ik niet in een party zit dit uberhaupt niet mogelijk is, maar indien van wel, hoe zou dan het een en ander moeten werken.
Enne, dan nog een vraagje, ben lvl 20 gepasseerd en mag dus mijn nieuwe pet op gaan halen. Deze zou in de Barrens te vinden moeten zijn, maar ik kan dus die Barrens nog niet eens vinden. Kan iemand een tipje van de sluier oplichten.
Alvast bedankt.
Net geregistreerd dus bare with me. Ik heb niet alle delen gelezen, maar ben redelijk op de hoogte (dacht ik zo)
Ik heb nog niet zo lang geleden een gnome warlock gemaakt op Trollbane. Maar die heeft zoveel opties en dingen dat ik af en toe geen idee heb wat te doen.
Ik krijg op de haverklap whispers van mensen of ik ze kan summonen (oid), maar begrijp er dus geen bal van hoe dat precies in zijn werk gaat. Heb wel ontdekt dat als ik niet in een party zit dit uberhaupt niet mogelijk is, maar indien van wel, hoe zou dan het een en ander moeten werken.
Enne, dan nog een vraagje, ben lvl 20 gepasseerd en mag dus mijn nieuwe pet op gaan halen. Deze zou in de Barrens te vinden moeten zijn, maar ik kan dus die Barrens nog niet eens vinden. Kan iemand een tipje van de sluier oplichten.
Alvast bedankt.
Time spend gaming is time spend well
Verwijderd
Jij vroeg of ik mijn case uit wil leggenImodium schreef op vrijdag 10 maart 2006 @ 15:13:
[...]
Ja, die ken ik, best grappig. Maar volgens mij heeft het toch meer te maken met het feit dat jij gewoon loopt te stoken. Omdat ik bij hem in het guild zit, betekent dat automatisch dat ik denk dat paladins kunnen DPS'en of dat ik zijn keus goed vond? Leer eens om na te denken, kinderachtige gedrag van een 24-jarige.
Ik post een filmpje waarop said Paladin er bijna net zo lang over doet om een lvl 40 neer te meppen als een lvl 60 Priest met Benediction.
En vervolgens trek jij die uitgebreide conclusie? Jij bent wel een beetje heel erg defensief bezig voor iemand die claimt het niet met die paladin eens te zijn
Oh, ik begreep dat hij een mana/5s build wilde. Is er wel een goeie high spirit blue robe dan?
JaSnappie88 schreef op vrijdag 10 maart 2006 @ 15:08:
[...]
En het is een vriend van je blijkbaar, dus ik zou hem wat voorzichtiger zeggen dat ie geen ene sodemieter van zijn class snapt. Scheelt weer vervelende confrontaties
[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 10-03-2006 15:29 ]
Verwijderd
Waarom heeft spirit minder nut als shadow priest? (Just curious) Ik neem aan dat je in PvP gewoon voor max sta+nt+damage gaat natuurlijk, maar spirit misstaat toch niet op je healset?Hydra schreef op vrijdag 10 maart 2006 @ 15:19:
[...]
Als je zoals ik shadow specced bent heeft spirit weinig zijn, maar zogauw je aan die 30% in-combat regen zit, begint het al snel heel erg aantrekkelijk te worden. Helemaal in 1.10.
Die huidige 15% "spirit regen"while casting ben ik inderdaad niet echt wild van, maar ik ben zo vaak niet aan het casten in een gevecht dat ik toch wel een spirit fan ben geworden. Vooral als je met de andere helaers geode afspraken hebt is spirit heel efficient. Ik zie niet waarom een shadow priest daar niet tussen zou passen?
Als ik ook naar jouw reactie op Snappie kijk is dat niet meer dan logisch. Jij schijnt onder de indruk te zijn dat ik/wij/alliance denken dat paladins kunnen DPSen. Ik weet lang en breed dat ze dat niet kunnen en dat rogues en warriors tien keer beter zijn. Maar ja je hebt in een ander draadje al lang toegegeven dat je gewoon loopt te stoken dus misschien dat een modje dat een dezer dagen opvalt.Verwijderd schreef op vrijdag 10 maart 2006 @ 15:25:
[...]
Jij vroeg of ik mijn case uit wil leggen
Ik post een filmpje waarop said Paladin er bijna net zo lang over doet om een lvl 40 neer te meppen als een lvl 60 Priest met Benediction.
En vervolgens trek jij die uitgebreide conclusie? Jij bent wel een beetje heel erg defensief bezig voor iemand die claimt het niet met die paladin eens te zijn
Verwijderd
Haha wen maar aan die "Summon me plz" vragen, dat krijgt elke warlock wel om zijn oren denk ik. Summon is een lvl 20(?) spell die je krijgt waarmee jij, samen met 2 anderen in je party, iemand naar je huidige locatie kan summonen. Wordt vaak misbruikt door luie mensen die geen zin hebben om 5 minuten naar een lokatie te lopenDampie schreef op vrijdag 10 maart 2006 @ 15:24:
Hallo Daar,
Alvast bedankt.
De Barrens is op Kalimdor, waarschijnlijk voor jou het andere continent. Ga naar Menethil Harbor, reis met de boot naar Auberdine en ren of vlieg dan zuid naar Astranaar, en volg dan het pad zuid-zuid-oost. Dan kom je bij een Horde Outpost terecht daar kun je links omheen via een gat in het hek, en dan zit je in de Barrens. Je kunt ook standaard de M-toets gebruiken om een Wereldmap tevoorschijn te toveren. Pas wel op als je op een PvP server zit, want dan kan de Horde jou aanvallen en jij kan niks tegen ze doen voordat ze dat doen (dan "flaggen" ze zichzelf voor PvP en veranderen ze van geel naar rood). En low level gnomes zijn lekkere hapjes voor al die Taurens en Orcs die in de Barrens rondlopen
Op zich niet, zelf heb ik zo'n 250 spirit, tijdens 't levelen had ik zelfs 1:1 int:spirit ongeveer, vooral vanwege spirit tap. Punt is alleen dat je in raids vaak binnen die 5 sec rule zit en dus gewoon geen manaregen hebt. Zelf probeer ik wel atijd in bursts te healen, maar dat lukt gewoon niet altijd. het verschil tussen MC en iets als strat is dan enorm hoor, ik doe nog wel eens een strat run voor de rep, maar dan raak ik gewoon niet door m'n mana heen.Verwijderd schreef op vrijdag 10 maart 2006 @ 15:28:
Waarom heeft spirit minder nut als shadow priest? (Just curious) Ik neem aan dat je in PvP gewoon voor max sta+nt+damage gaat natuurlijk, maar spirit misstaat toch niet op je healset?
In healing rotations heb je inderdaad erg veel aan spirit, maar je zit niet altijd in een rotation. Pas als je 30% regen hebt zijn spirit builds over manaregen builds echt viable, anders haal je meestal meer regen met +manaregen items.Die huidige 15% "spirit regen"while casting ben ik inderdaad niet echt wild van, maar ik ben zo vaak niet aan het casten in een gevecht dat ik toch wel een spirit fan ben geworden. Vooral als je met de andere helaers geode afspraken hebt is spirit heel efficient. Ik zie niet waarom een shadow priest daar niet tussen zou passen?
Zelf focus ik me redelijk op manaregen op dit moment, maar ik ben wel van plan om A) met 1.10 te respeccen en
1) En jij wilt zeggen dat een zandalarian hero charm / toep voor pve is? (te krijgen in pve instance)Ryceck schreef op vrijdag 10 maart 2006 @ 14:35:
[...]
Jij neemt dus automatisch aan dat Anathema voor pvp is? 1) ]Het is een staff welke via een PvE-quest verkregen kan worden en dus logischerwijs ook PvE georienteerd is.
De helft van onze priests loopt vaak in BWL met Anathema ipv Benediction om 2 simpele redenen: 2) meer stam en mp5 ipv spirit (regen tijdens combat)
En over Devout: full devout rules echt wel als je net aan MC begint. Sommige items zijn maybe wel beter uit DM, maar met full devout (+20spir en +55healing) kan je perfect functioneren als MT-healer (been there done that)
2) Hiermee geef jij toch net aan dat de 1% crit bij anathema hoort en de mp5 bij benediction?
Kan je als paladin ressurecten? Zo ja waar en hoe leer ik het? Bedankt
Bijna goed, ik ben ook arcane/frost maar crit komt voor PvE voor een frost mage pas goed tot zijn recht als je veel +dmg hebt, als je frost bolts +-900dmg doen is 1crit 9dmg waard bij frostbolts.ImdaMned schreef op vrijdag 10 maart 2006 @ 15:00:
Hij vroeg waarom die robe voor lock/fire mage was, niet of een frostmage er geen recht op had...
ter info:
m1lamber is dacht ik fire / frost en ik ben arcane / frost
Ben je echter fire mage verlies je een groot gedeelte van je dmg (Ignite) als je niet crit.
ja jou mening is ook altijd de juiste want niemand weet het beter.Hydra schreef op vrijdag 10 maart 2006 @ 14:35:
[...]
Spirit is leuk, maar je zult vanzelf wel merken dat je met dergelijke equipment nog aardig snel zonder mana komt te zitten. En een opmerking als "spirit brengt leven in de raid" slaat gewoon nergens op, kom dan tensminte met een goeie reden waarom spirit zo fijn is. Spirit builds zijn pas nuttig met 5/5 meditation en 3-piece transcendence.
Gelukkig kun je als priest uit verschillende dingen kiezen +healing spi of mana/5
Ik ben zelf een grote fan van spi en heb geen 3 transcendence maar dan nog is het erg lekker. Als je een beetje rotatie aanhoudt in je healing kan je behoorlijk leuk door healen / regenen imho meer eruit halen dan met mana / 5.
www.thottbot.comBioHazard schreef op vrijdag 10 maart 2006 @ 15:40:
Kan je als paladin ressurecten? Zo ja waar en hoe leer ik het? Bedankt
[ Voor 14% gewijzigd door MantaMania op 10-03-2006 15:42 ]
Sorry, dan verwarde ik je even met die pruts mage van disorder ; )M1lamb3r schreef op vrijdag 10 maart 2006 @ 15:41:
[...]
Bijna goed, ik ben ook arcane/frost maar crit komt voor PvE voor een frost mage pas goed tot zijn recht als je veel +dmg hebt, als je frost bolts +-900dmg doen is 1crit 9dmg waard bij frostbolts.
Ben je echter fire mage verlies je een groot gedeelte van je dmg (Ignite) als je niet crit.
Verwijderd
250 spirit is niet zo gek als je je toch op mana+ richt ^^Hydra schreef op vrijdag 10 maart 2006 @ 15:38:
[...]
Op zich niet, zelf heb ik zo'n 250 spirit, tijdens 't levelen had ik zelfs 1:1 int:spirit ongeveer, vooral vanwege spirit tap. Punt is alleen dat je in raids vaak binnen die 5 sec rule zit en dus gewoon geen manaregen hebt. Zelf probeer ik wel atijd in bursts te healen, maar dat lukt gewoon niet altijd. het verschil tussen MC en iets als strat is dan enorm hoor, ik doe nog wel eens een strat run voor de rep, maar dan raak ik gewoon niet door m'n mana heen.
Wij werken met healerteams waarbij de shaman gewoon blijft "flashen" (LHW) en waar de priest toch zoveel mogelijk mana spaart. Tot nu toe gaat dat heel aardig. Ik zit in een van de twee MT teams, dus heb maar 1 groep (eigenlijk maar 1 speler) in de gaten te houden, dus dat scheelt natuurlijk wel. Ach, als het werkt werkt het ^^
Ik was eerst ook begerig naar die +22 int aan het kijken (net als die healing enchant), maar na wat spreadsheets te hebben bekeken ben ik inderdaad helemaal Spirit fan geworden.In healing rotations heb je inderdaad erg veel aan spirit, maar je zit niet altijd in een rotation. Pas als je 30% regen hebt zijn spirit builds over manaregen builds echt viable, anders haal je meestal meer regen met +manaregen items.
Zelf focus ik me redelijk op manaregen op dit moment, maar ik ben wel van plan om A) met 1.10 te respeccen en3-piece trans te krijgen (zit nu op 2), en dan meer op spirit te focussen. Ik heb op dit moment +int op m'n benediction zitten en daar eigenlijk een beetje spijt van.
Verwijderd
Oh nee ik vind het verder jouw schuld niet dat je in een guild zit met hebberige idioten die hun class niet kennen, maar wel hun gang kunnen gaan omdat je DKP systeem flut is.Imodium schreef op vrijdag 10 maart 2006 @ 15:31:
[...]
Als ik ook naar jouw reactie op Snappie kijk is dat niet meer dan logisch. Jij schijnt onder de indruk te zijn dat ik/wij/alliance denken dat paladins kunnen DPSen. Ik weet lang en breed dat ze dat niet kunnen en dat rogues en warriors tien keer beter zijn. Maar ja je hebt in een ander draadje al lang toegegeven dat je gewoon loopt te stoken dus misschien dat een modje dat een dezer dagen opvalt.
Maar ik maak er wel grappen over
Verwijderd
http://www.thottbot.com/Dampie schreef op vrijdag 10 maart 2006 @ 15:24:
Hallo Daar,
Alvast bedankt.
tis kennelijk weer te moeilijk voor sommigen om normaal te reageren, tja, Lorespinner iemand? Mindsurge robe is ook beter dan Prophecy Robe vanwege de insane manaregen van mindsurge.BootVluchteling schreef op vrijdag 10 maart 2006 @ 14:52:
[...]
ownd ^^
Verwijderd
ja lvl 10 is er een class quest, dacht dat je die zowiezo bij in Stormwind moet halen, Cathedral of Light, Duthorian Rall
als je die questline helemaal gedaan hebt leer je je ressurection spell.
Je kunt ook altijd eerst ff naar een paladin trainer, die zal je vaak doorverwijzen naar waar je zijn moet voor de quest ;p
Je kunt ook altijd eerst ff naar een paladin trainer, die zal je vaak doorverwijzen naar waar je zijn moet voor de quest ;p
Ik moet zeggen... die Paladin doet echt ruk damage met dat wapen..Verwijderd schreef op vrijdag 10 maart 2006 @ 15:52:
[...]
Oh nee ik vind het verder jouw schuld niet dat je in een guild zit met hebberige idioten die hun class niet kennen, maar wel hun gang kunnen gaan omdat je DKP systeem flut is.
Maar ik maak er wel grappen overHoudt de thread een beetje actief en zorgt voor wat entertainment op deze saaie vrijdagmiddag.
Wij hebben in onze guild nu een Paladin met Sulfuras, Hammer of Ragnaros en die doet echt wel een hoop damage op je! En niet alleen op leather, maar ook op mail en plate.
Hij is dan ook wel gespecced voor damage, want met een Holy/Prot build zul je dan ik niet verder komen dan 200-300 damage per slag
En... de persoon achter de paladin moet er ook mee overweg kunnen.
Pfoeh, dat gaat dus nog lachen worden. Ik heb daar vorige keer even gekeken met mijn warrior en die kwam niet verder dan die poorten. Zit dus wel op een PvP server, dus moet echt uitkijken, zal niet de eerste keer zijn dat ik afgeslacht wordt.Verwijderd schreef op vrijdag 10 maart 2006 @ 15:36:
[...]
Haha wen maar aan die "Summon me plz" vragen, dat krijgt elke warlock wel om zijn oren denk ik. Summon is een lvl 20(?) spell die je krijgt waarmee jij, samen met 2 anderen in je party, iemand naar je huidige locatie kan summonen. Wordt vaak misbruikt door luie mensen die geen zin hebben om 5 minuten naar een lokatie te lopen
De Barrens is op Kalimdor, waarschijnlijk voor jou het andere continent. Ga naar Menethil Harbor, reis met de boot naar Auberdine en ren of vlieg dan zuid naar Astranaar, en volg dan het pad zuid-zuid-oost. Dan kom je bij een Horde Outpost terecht daar kun je links omheen via een gat in het hek, en dan zit je in de Barrens. Je kunt ook standaard de M-toets gebruiken om een Wereldmap tevoorschijn te toveren. Pas wel op als je op een PvP server zit, want dan kan de Horde jou aanvallen en jij kan niks tegen ze doen voordat ze dat doen (dan "flaggen" ze zichzelf voor PvP en veranderen ze van geel naar rood). En low level gnomes zijn lekkere hapjes voor al die Taurens en Orcs die in de Barrens rondlopen
Is er geen enkele andere manier om daar te komen. Wil toch echt dat beestje erbij hebben, maar als het niet anders kan dan zal het toch moeten wachten.
In ieder geval bedankt voor de reactie, ben toch weer een stapje verder.
Ja, die site ken ik ondertussen, reuze handig, maar heb daar nog geen complete overview map gevonden van alle continenten. Dus kreeg wel te zien waar ik zijn moest, maar niet waar dat zich dan weer bevond ten opzichte van de continenten.
Verwijderd
Och Paladins kunnen met een 1h/shield nog best goeie burst eruitgooien. Betere survivability dan een warrior bijv. Warrior dps-en tot 50-75% health, Hammer of LOL, Judgement of Command, Holy Shock (die volgende patch nog 100% crit wordt met Divine Favor, geweldige design beslissing dat >_<;) en je wint het gevechtje wel. Een paladin bij ons op de server heeft het helemaal door, JoC voor 1500 critRaseriaN schreef op vrijdag 10 maart 2006 @ 15:59:
[...]
Ik moet zeggen... die Paladin doet echt ruk damage met dat wapen..
Wij hebben in onze guild nu een Paladin met Sulfuras, Hammer of Ragnaros en die doet echt wel een hoop damage op je! En niet alleen op leather, maar ook op mail en plate.
Hij is dan ook wel gespecced voor damage, want met een Holy/Prot build zul je dan ik niet verder komen dan 200-300 damage per slag
En heb je die screenshots van de 1.10 Priests al gezien? 2k Smite crits met Power Infusion
Vind het jammer dat al die healing classes die het van hun overlevingskunsten zouden moeten hebben zulke buffs krijgen, terwijl warriors en rogues die het puur en alleen van hun 5 yard range melee damage moeten hebben steeds verder generfed worden. Worden waarschijnlijk wat pijnlijke maanden totdat Blizzard het roer weer es omgooit en melee weer sterker wordt nadat de forums overspoeld zijn met nerf! nerf! nerf! posts.
Maar das weer een andere verhaal
Dampie, al wordt je gekilled, kost alleen wat tijd, gewoon even doorzetten en je hebt het zo gedaan
[ Voor 6% gewijzigd door Down op 10-03-2006 16:15 ]
Welke Server zit je ?Dampie schreef op vrijdag 10 maart 2006 @ 16:06:
[...]
Pfoeh, dat gaat dus nog lachen worden. Ik heb daar vorige keer even gekeken met mijn warrior en die kwam niet verder dan die poorten. Zit dus wel op een PvP server, dus moet echt uitkijken, zal niet de eerste keer zijn dat ik afgeslacht wordt.
Is er geen enkele andere manier om daar te komen. Wil toch echt dat beestje erbij hebben, maar als het niet anders kan dan zal het toch moeten wachten.
Wacht anders tot je level 26 bent, tot die tijd is je Succubus toch nutteloos.Dampie schreef op vrijdag 10 maart 2006 @ 16:06:
[...]
Pfoeh, dat gaat dus nog lachen worden. Ik heb daar vorige keer even gekeken met mijn warrior en die kwam niet verder dan die poorten. Zit dus wel op een PvP server, dus moet echt uitkijken, zal niet de eerste keer zijn dat ik afgeslacht wordt.
Kap eens met die onzin. Natuurlijk heb ik mijn ideeen over bepaalde zaken, en zal deze proberen met argumenten te onderbouwen, maar dat betekent niet dat ik het altijd goed heb. Leer eens tussen de regels door te lezen, ik ga niet elke zin die ik type met "Ik denk" beginnen.MantaMania schreef op vrijdag 10 maart 2006 @ 15:41:
ja jou mening is ook altijd de juiste want niemand weet het beter.
Beetje dit, beetje dat, bla bla. Leuk allemaal, maar dit is een discussieforum, en dus bediscussieren we dingen. Efficientie heeft niks met meningen te maken, maar met berekeningen. Je met een simpele spreadsheet prima uitrekenen wanneer spi meer regen gaat geven dan +mana/sec. Probleem met spi is dat het erg afhankelijk is van hoeveel je bezig bent in een healing rotation, dat is gewoon niet altijd mogelijk. Mana/sec is 'makkelijker' in de zin dat het constant is. Het is een keuze die je maakt. Je hoeft mij echt niet te vertellen hoe raid healen werkt hoor.Gelukkig kun je als priest uit verschillende dingen kiezen +healing spi of mana/5
Ik ben zelf een grote fan van spi en heb geen 3 transcendence maar dan nog is het erg lekker. Als je een beetje rotatie aanhoudt in je healing kan je behoorlijk leuk door healen / regenen imho meer eruit halen dan met mana / 5.
Mja. Toen ik met raiden begon had ik 280 int en 260 spi. Nu is het 366/253. Die verhouding is nu dus een stuk scheverVerwijderd schreef op vrijdag 10 maart 2006 @ 15:50:
250 spirit is niet zo gek als je je toch op mana+ richt ^^
Zo doen wij het ook, bulk van het healing verhaal wordt door paladins gedaan, die healen erg efficient. Ik probeer zo veel mogelijk in bursts te healen. 253 spi geeft in de basis al 76 mana/tick, en daar wil je zo veel mogelijk van meepakken.Wij werken met healerteams waarbij de shaman gewoon blijft "flashen" (LHW) en waar de priest toch zoveel mogelijk mana spaart. Tot nu toe gaat dat heel aardig. Ik zit in een van de twee MT teams, dus heb maar 1 groep (eigenlijk maar 1 speler) in de gaten te houden, dus dat scheelt natuurlijk wel. Ach, als het werkt werkt het ^^
Ik denk dat ik ga proberen deze te scoren:Ik was eerst ook begerig naar die +22 int aan het kijken (net als die healing enchant), maar na wat spreadsheets te hebben bekeken ben ik inderdaad helemaal Spirit fan geworden.
http://thottbot.com/?i=51764
En zet er dan +20 spi op. Mooie rotation staff.
[ Voor 32% gewijzigd door Hydra op 10-03-2006 16:23 ]
Verwijderd
http://www.worldofwar.net/Dampie schreef op vrijdag 10 maart 2006 @ 16:09:
[...]
Ja, die site ken ik ondertussen, reuze handig, maar heb daar nog geen complete overview map gevonden van alle continenten. Dus kreeg wel te zien waar ik zijn moest, maar niet waar dat zich dan weer bevond ten opzichte van de continenten.
ook handig
Kijk, daar zeg je es iets zinnigVerwijderd schreef op vrijdag 10 maart 2006 @ 16:10:
[...]
Vind het jammer dat al die healing classes die het van hun overlevingskunsten zouden moeten hebben zulke buffs krijgen, terwijl warriors en rogues die het puur en alleen van hun 5 yard range melee damage moeten hebben steeds verder generfed worden. Worden waarschijnlijk wat pijnlijke maanden totdat Blizzard het roer weer es omgooit en melee weer sterker wordt nadat de forums overspoeld zijn met nerf! nerf! nerf! posts.
Maar das weer een andere verhaal
Als ik terug kijk naar de pre-normalisation patch (1.7) en oude pvp videos zie waarin rogues met barman shanker dezelfde of hogere crits krijgen dan huidige rogues met MC epics en dat warriors met arcanite reaper dezelfde dmg erooit gooiden als een MC/BWL equipped warrior tegenwoordig begin ik ook steeds meer mijn vraagtekens te zetten bij de buffs van andere classes.
Nou ja, in ieder geval krijgt de hunter ook een mep met de nerfbat in 1.10, hoera! Nu zijn ze slechts iets minder overpowered met 100% chance to hit (met 5% to hit op items), betere burst dan rogues en warriors (aimed shot + multi, gooi er nog een 1k autoshotje achteraan), een pet die je in combat houdt, uit stealth gooit of je spellcast verpest en natuurlijk de scatter shot + feigh death + trap macro die ALTIJD ZAL WERKEN.
Enfin het is een begin
Ik zit op Trollbane. Heb daar ook nog een redelijk low level warrior rondhobbelen, maar die is een beetje stoffig sinds ik met de warlock begonnen ben.
Bedoel je dat ik tot en met lvl 26 dat beest toch niet kan opwekken. Dan is het waarschijnlijk wel beter om nog ff te wachten. Ben nu lvl 24, dus zaterdag nacht moet dat gaan lukken.On_E schreef op vrijdag 10 maart 2006 @ 16:17:
[...]
Wacht anders tot je level 26 bent, tot die tijd is je Succubus toch nutteloos.
Rennen alsof mijn leven er vanaf hangt. Kan je geen omtrekkende beweging maken ofzo. De laatste keer dat ik daar was stond er een lvl 60 bij de poort te wachten. Daar kom ik natuurlijk nooit ongemerkt voorbij.Imodium schreef op vrijdag 10 maart 2006 @ 16:14:
Dampie, al wordt je gekilled, kost alleen wat tijd, gewoon even doorzetten en je hebt het zo gedaan
Op level 26 krijg je de skill Seduction (van de Succubus) en ik denk dat hij bedoelt dat de Succu nutteloos is tot je die skill hebtDampie schreef op vrijdag 10 maart 2006 @ 16:22:
[...]
Ik zit op Trollbane. Heb daar ook nog een redelijk low level warrior rondhobbelen, maar die is een beetje stoffig sinds ik met de warlock begonnen ben.
[...]
Bedoel je dat ik tot en met lvl 26 dat beest toch niet kan opwekken. Dan is het waarschijnlijk wel beter om nog ff te wachten. Ben nu lvl 24, dus zaterdag nacht moet dat gaan lukken.
Chewing gum while cutting unions will prevent you from crying, it won't prevent you from being sad
Verwijderd
Mja, die staff is inderdaad El Drool ^^Hydra schreef op vrijdag 10 maart 2006 @ 16:19:
[...]
Ik denk dat ik ga proberen deze te scoren:
http://thottbot.com/?i=51764
En zet er dan +20 spi op. Mooie rotation staff.
GIEV!Verwijderd schreef op vrijdag 10 maart 2006 @ 16:10:
[...]
En heb je die screenshots van de 1.10 Priests al gezien? 2k Smite crits met Power Infusion
Nu wil ik ze zien ook, dan komt mijn lvl 42 priest weer eens naar de 60
Ik wil zoiezo nog een paar doelen bereiken nog in wow, waarvan 4 lvl60s er 1tje is...
Maaruh, was smite niet holy? Shadowspecced atm, dan maar weer holy gaan...
Ik denk ook wel dat die smite met toep/zhc erbij is? alleen met power infusion lijkt me wel heel imba worden
Hunter moet ook naar de 60, maar aimedshot bevalt me niet, het duurt zo lang om te attacken dan, maar je krijgt er wel redelijke dmg voor terug
Je kunt 'em vanaf level 20 summonen, maar pas op level 26 krijgt ze een skill waarme ze echt nuttig wordt (seduce). Quest is prima te doen op level 20, je moet alleen een pokkeiend lopen.Dampie schreef op vrijdag 10 maart 2006 @ 16:22:
Bedoel je dat ik tot en met lvl 26 dat beest toch niet kan opwekken. Dan is het waarschijnlijk wel beter om nog ff te wachten. Ben nu lvl 24, dus zaterdag nacht moet dat gaan lukken.
Ik weet niet waar je vandaan kwam, maar vanaf astranaar kun je prima in the barrens komen. Die guards kun je aan de linkerkant bypassen.Rennen alsof mijn leven er vanaf hangt. Kan je geen omtrekkende beweging maken ofzo. De laatste keer dat ik daar was stond er een lvl 60 bij de poort te wachten. Daar kom ik natuurlijk nooit ongemerkt voorbij.
Correct.Crowmeister schreef op vrijdag 10 maart 2006 @ 16:30:
[...]
Op level 26 krijg je de skill Seduction (van de Succubus) en ik denk dat hij bedoelt dat de Succu nutteloos is tot je die skill hebt
Doe jezelf een lol en level je priest. Met je Hunter zit je de helft van de tijd in IF op groups te wachtenjarnotjuh schreef op vrijdag 10 maart 2006 @ 16:32:
Hunter moet ook naar de 60, maar aimedshot bevalt me niet, het duurt zo lang om te attacken dan, maar je krijgt er wel redelijke dmg voor terug
Sowieso ongeveer het enige item uit Zul dat ik nog wil hebben, behalve zo'n tiger of raptor danVerwijderd schreef op vrijdag 10 maart 2006 @ 16:31:
Mja, die staff is inderdaad El Drool ^^
Dat doe je meestal ook na iemand getrapped te hebbenjarnotjuh schreef op vrijdag 10 maart 2006 @ 16:32:
[...]
Verwijderd
Je kan ook via Stormwind -> Booty Bay -> Ratchet naar de BarrensDampie schreef op vrijdag 10 maart 2006 @ 16:22:
[...]
[...]
Rennen alsof mijn leven er vanaf hangt. Kan je geen omtrekkende beweging maken ofzo. De laatste keer dat ik daar was stond er een lvl 60 bij de poort te wachten. Daar kom ik natuurlijk nooit ongemerkt voorbij.
Verwijderd
Sulfuras, Hammer of Ragnaros is idd een leuk wapen voor een pala. in me guild heeft een pala um, maar geeft juist ook problemen. elke keer weer vraagd hij of hij hem mag gebruiken, antwoord is altijd dat het mag als ie geen aggro afpakt. dusja, dan gebruikt ie um enja welke baas dan ook krijgt um wel eens in zijn visier. leuk wapen, maar zorgt ook voor zeer veel aggro.RaseriaN schreef op vrijdag 10 maart 2006 @ 15:59:
[...]
Ik moet zeggen... die Paladin doet echt ruk damage met dat wapen..
Dat gaat dan mijn quest voor vanacht worden. Eerst nog ff het meisje tevreden houden en daarna gaan we spelen. Sleep ik ff een maatje mee... risicospreiding noemen ze dat tochHydra schreef op vrijdag 10 maart 2006 @ 16:32:
[...]
Je kunt 'em vanaf level 20 summonen, maar pas op level 26 krijgt ze een skill waarme ze echt nuttig wordt (seduce). Quest is prima te doen op level 20, je moet alleen een pokkeiend lopen.
[...]
Ik weet niet waar je vandaan kwam, maar vanaf astranaar kun je prima in the barrens komen. Die guards kun je aan de linkerkant bypassen.
Maareh, als ik die quest gedaan heb, kan ik dan wel terug vliegen of moet ik dan nogmaals door dat oerwoud heen banjeren?
Misschien heb ik WEL aardige guildiesHydra schreef op vrijdag 10 maart 2006 @ 16:34:
[...]
Doe jezelf een lol en level je priest. Met je Hunter zit je de helft van de tijd in IF op groups te wachten
Priest was behoorlijk saai imho, het is niet echt veel varierend. Met een hunter kreeg ik al op lvl 29 iemand in stv van lvl 34 gekilled(rogues kiten ftw), en een hunter killed ook veel sneller.
Ik wil voornamelijk gewoon met AH gear/questreward gear lvl'en, en met een hunter lukt dat VEEL beter dan met me priest... Ik wil ook niet dm/stockades/gnome/sm/zf/mara/st doen... alleen highlvl...
Verwijderd
Ga naar arathi en ga dan naar het zuiden.Peertje schreef op vrijdag 10 maart 2006 @ 16:49:
Hoe kom je als Horde het snelst/makkelijkst in The Badlands?
Je kan eventueel ook via STV en dan naar het Noorden, maar de Burning steppes zijn voor jouw level waarschijnlijk behoorlijk lethal. Allebei kan iig.
Te voet vanaf hammerfall (of gewoon wachten tot je lvl 40 bent en met mount) via wetlands, tunnels door naar alliance gebied (met groot meer, dus als je sneeuw ziet zit je verkeerdPeertje schreef op vrijdag 10 maart 2006 @ 16:49:
Hoe kom je als Horde het snelst/makkelijkst in The Badlands?
Sorry, maar een shadowpriest killed echt sneller dan een Hunter, en is bovendien erg goed in PvP. Maar ieder z'n ding natuurlijk, ik vind priests leuker.jarnotjuh schreef op vrijdag 10 maart 2006 @ 16:39:
Misschien heb ik WEL aardige guildies![]()
Priest was behoorlijk saai imho, het is niet echt veel varierend. Met een hunter kreeg ik al op lvl 29 iemand in stv van lvl 34 gekilled(rogues kiten ftw), en een hunter killed ook veel sneller.
En ik denk niet dat je guildies je keer op keer door de instances heen gaan helpen om je gear te verzamelen. Daar heb je aardig wat runs voor nodig.
Meh, als je geen instances wil doen kun je misschien beter inderdaad een Hunter levellen. Wat ervaring met healing voordat je level 60 instances (pre-raid) gaat doen is voor een priest hard nodig. Met een Hunter kom je nog wel weg met een beetje slackenIk wil voornamelijk gewoon met AH gear/questreward gear lvl'en, en met een hunter lukt dat VEEL beter dan met me priest... Ik wil ook niet dm/stockades/gnome/sm/zf/mara/st doen... alleen highlvl...
[ Voor 8% gewijzigd door Hydra op 10-03-2006 17:05 ]
En een mening geven alsHydra schreef op vrijdag 10 maart 2006 @ 16:19:
[...]
Beetje dit, beetje dat, bla bla. Leuk allemaal, maar dit is een discussieforum, en dus bediscussieren we dingen. Efficientie heeft niks met meningen te maken, maar met berekeningen. Je met een simpele spreadsheet prima uitrekenen wanneer spi meer regen gaat geven dan +mana/sec. Probleem met spi is dat het erg afhankelijk is van hoeveel je bezig bent in een healing rotation, dat is gewoon niet altijd mogelijk. Mana/sec is 'makkelijker' in de zin dat het constant is. Het is een keuze die je maakt. Je hoeft mij echt niet te vertellen hoe raid healen werkt hoor.
"Spirit builds zijn pas nuttig met 5/5 meditation en 3-piece transcendence" is inderdaad heel goed onderbouwt met argumenten.
Daarbij kan je inderdaad uitrekenen wanneer spi meer regen geeft en daarom kies ik dus voor spi en niet voor mana / 5 en de keren dat je niet met rotation hoeft te werken vol staan bij mij vaak wel gewoon met de voorraad die ik heb.
Maar gelukkig kiest niet iedereen voor het zelfde daarom kan je ook nog wat rommelen.
En ik probeer je ook ook niet te vertellen hoe healen werkt in een raid maar ik geef gewoon mijn mening in deze discussie, want de jouwe was ik het niet mee eens.
Goed, in mijn geval: 253 spirit, +36 manaregen. OOC regen ik 45 mana/sec. IC 7.2. Met 30% regen is met dat beetje spirit 18,6 IC. (IC=in cast hier). Die 30% verdubbelt dus dik m'n regen als ik aan 't casten ben. Als ik niet in rotation zit, zit ik 80% van de tijd in de 5 sec rule, en dan kom je op een regen van 26,2. Als je dat met +manaregen wil doen heb je +100 manaregen nodig, dat is een hoop.MantaMania schreef op vrijdag 10 maart 2006 @ 17:10:
En een mening geven als
"Spirit builds zijn pas nuttig met 5/5 meditation en 3-piece transcendence" is inderdaad heel goed onderbouwt met argumenten.
Waarom kies je nu precies voor spi dan? Je priest raid kennelijk niet. In de pre-raid instances doe je niet aan rotations. En rommelen, tja. Beetje nietszeggend. Rommelen is prutsen IMHODaarbij kan je inderdaad uitrekenen wanneer spi meer regen geeft en daarom kies ik dus voor spi en niet voor mana / 5 en de keren dat je niet met rotation hoeft te werken vol staan bij mij vaak wel gewoon met de voorraad die ik heb.
Maar gelukkig kiest niet iedereen voor het zelfde daarom kan je ook nog wat rommelen.
Prima maar "a jou mening is ook altijd de juiste want niemand weet het beter." is een beetje irritant. Ik waardeer reacties, ook als deze het niet met me eens zijn. Ik heb persoonlijk meer aan mensen die het NIET met me eens zijn wat dat dwingt je na te denken.En ik probeer je ook ook niet te vertellen hoe healen werkt in een raid maar ik geef gewoon mijn mening in deze discussie, want de jouwe was ik het niet mee eens.
Juist, nu snap je het. ik wil totaaaaal geen pvp doen, en ben ook eigelijk te lui om te healen in instances, daarom niet die instancesHydra schreef op vrijdag 10 maart 2006 @ 17:05:
[...]
Sorry, maar een shadowpriest killed echt sneller dan een Hunter, en is bovendien erg goed in PvP. Maar ieder z'n ding natuurlijk, ik vind priests leuker.
En ik denk niet dat je guildies je keer op keer door de instances heen gaan helpen om je gear te verzamelen. Daar heb je aardig wat runs voor nodig.
[...]
Meh, als je geen instances wil doen kun je misschien beter inderdaad een Hunter levellen. Wat ervaring met healing voordat je level 60 instances (pre-raid) gaat doen is voor een priest hard nodig. Met een Hunter kom je nog wel weg met een beetje slacken
Ik merk nu al dat ik als ik een keer in SM in moet vallen voor guildies dat ik bagger heal, toch maar eens gaan veranderen
Een hunter is daarintegen simpel, serpent sting, autoshotten ftw
Niet dat ik alle tier0 items op me hunter wil, maar zoiezo wel degene van brs en scholo, dat zijn de leukste instances
Moet je niet gaan generaliseren. Tuurlijk komen die items uit een PvE instance, maar kunnen voor PvP gebruikt worden. Maar er droppen ook items in MC enzo die PvE gericht zijn. Lijkt me niet meer dan logischImdaMned schreef op vrijdag 10 maart 2006 @ 15:40:
[...]
1) En jij wilt zeggen dat een zandalarian hero charm / toep voor pve is? (te krijgen in pve instance)
2) Hiermee geef jij toch net aan dat de 1% crit bij anathema hoort en de mp5 bij benediction?
X-Life Lanparty Core i9 9900K @ 5Ghz, RTX3080, 16GB, Gigabyte Z390, Custom EK Waterloop
Spec BM en je bent klaar tot lvl60 (PvE gezien dan)Hydra schreef op vrijdag 10 maart 2006 @ 17:05:
[...]
Sorry, maar een shadowpriest killed echt sneller dan een Hunter, en is bovendien erg goed in PvP. Maar ieder z'n ding natuurlijk, ik vind priests leuker.
Ach, als ik bijvoorbeeld straks mn dr00d respec naar resto zou ik graag nog wel een beetje vlot willen kunnen farmen, kan me dan prima voorstellen dat je een hunter levelled.Meh, als je geen instances wil doen kun je misschien beter inderdaad een Hunter levellen. Wat ervaring met healing voordat je level 60 instances (pre-raid) gaat doen is voor een priest hard nodig. Met een Hunter kom je nog wel weg met een beetje slacken
Ik gebruik als ik straks naar holy gaan speccen ook gewoon m'n Hunter voor 't farmen. Ga m'n Hunter eens een paar keer meenemen naar ZG om wat betere gear te verzamelen denk ik.Miles Teg schreef op vrijdag 10 maart 2006 @ 18:43:
Ach, als ik bijvoorbeeld straks mn dr00d respec naar resto zou ik graag nog wel een beetje vlot willen kunnen farmen, kan me dan prima voorstellen dat je een hunter levelled.
Verwijderd
Hoi,
Ik heb gelezen dat er mods verkrijgbaar zijn voor WoW. Nu heb ik al iets gezocht en ben er achter dat ik zelfs aparte mods voor mijn hunter kan krijgen.
Alleen durf ik het niet aan zomaar dingen te gaan proberen i.v.m het feit dat ik niet het risico wil lopen om WoW opnieuw te instaleren. Zijn er hier hunters met mods en zoja welke adviseren jullie mij??
Hoef ik iig niet zlef te proberen maar heb ik meteen het goede want ik neem aan dat de mensen met veel ervaring wel hierzitten.....aan dit enorme topic te zien
Bijvoorbaatdank
Ik heb gelezen dat er mods verkrijgbaar zijn voor WoW. Nu heb ik al iets gezocht en ben er achter dat ik zelfs aparte mods voor mijn hunter kan krijgen.
Alleen durf ik het niet aan zomaar dingen te gaan proberen i.v.m het feit dat ik niet het risico wil lopen om WoW opnieuw te instaleren. Zijn er hier hunters met mods en zoja welke adviseren jullie mij??
Hoef ik iig niet zlef te proberen maar heb ik meteen het goede want ik neem aan dat de mensen met veel ervaring wel hierzitten.....aan dit enorme topic te zien
Bijvoorbaatdank
Verwijderd
Die mods kunnen 99% van de tijd geen kwaad, je doet ze namenlijk in een special hiervoor gemaakte map in de WoW folder en je kan ze weer weghalen wanneer je wil in tegenstelling tot mods voor andere spellenVerwijderd schreef op vrijdag 10 maart 2006 @ 19:23:
Hoi,
Bijvoorbaatdank
kijk maar eens op http://ui.worldofwar.net of www.curse-gaming.com voor wat mods
zeik niet. je weet niet waar ik het over heb..Helox-in-a-box schreef op vrijdag 10 maart 2006 @ 15:57:
[...]
tis kennelijk weer te moeilijk voor sommigen om normaal te reageren, tja, Lorespinner iemand? Mindsurge robe is ook beter dan Prophecy Robe vanwege de insane manaregen van mindsurge.
ik heb nu de jordan staff..http://wow.allakhazam.com/profile.html?204332
ik heb nu dat lijstje gezien.. maar ik hoor zoveel verhalen nu.. moet ik meer spirit of meer int grinden?
Persoonlijk ga ik voor spirit, ik wil niet zo graag zonder mana zijn, en als dat dan toch gebeurt, dan regen ik sneller.BootVluchteling schreef op vrijdag 10 maart 2006 @ 20:30:
[...]
zeik niet. je weet niet waar ik het over heb..
ik heb nu de jordan staff..http://wow.allakhazam.com/profile.html?204332
ik heb nu dat lijstje gezien.. maar ik hoor zoveel verhalen nu.. moet ik meer spirit of meer int grinden?
uhm, ik ben 2nd MT healer zo een beetje. beginnend MC.. maar die lorespinner vond ik te slecht, dus heb ik die gedisst..
Verwijderd
question lads,
Ik speel al sinds beta, maar nu mijn lovely loc de max heeft berijkt lijkt het me toch handig om een MOD te hebben die aangeeft hoelang mijn dots nog actief zijn. Ik heb overal gezocht en gelookt en gekeken. But no luck yet. Misschien dat iemand me daar mee kan helpen?
Ik zoek dus een mod. Die gewoon een timertje aangeeft hoelang mijn gecaste dots nog duren.
Ik speel al sinds beta, maar nu mijn lovely loc de max heeft berijkt lijkt het me toch handig om een MOD te hebben die aangeeft hoelang mijn dots nog actief zijn. Ik heb overal gezocht en gelookt en gekeken. But no luck yet. Misschien dat iemand me daar mee kan helpen?
Ik zoek dus een mod. Die gewoon een timertje aangeeft hoelang mijn gecaste dots nog duren.
* The Legend roept lvl 60 druids 
Ik ben van plan om voor deze build te gaan. Iemand op of aanmerkingen? Voordat ik zo weer gold kan spenden aan een reroll
Ik wil graag goed kunnen solo'en (feral tank & dmg dealen) maar ook zeker kunnen healen in instances.
Verder valt het me op low lvl greens en blue's gewoon dik goed verkopen
Vandaag een lvl 18 (!!) blue axe verkocht voor 12G
Ik vind het zelf totaal zinloos om pre-60 geld uit te geven aan items op de AH
Gelukkig denken er genoeg mensen anders over dan kan ik m'n zut iig kwijt
Ik ben van plan om voor deze build te gaan. Iemand op of aanmerkingen? Voordat ik zo weer gold kan spenden aan een reroll
Verder valt het me op low lvl greens en blue's gewoon dik goed verkopen

Ik ben toch malle pietje niet!
NecrosisVerwijderd schreef op vrijdag 10 maart 2006 @ 21:01:
question lads,
beste is op dit moment nog steeds necrosis lite omdat die het meetst compleet is, Necrosis 2 is nog steeds niet helemaal af volgens mij
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Weet iemand btw een goede kaart van heel Azeroth met daarop alle flightpaths, instances, regions plus alle levels erbij
Ik ben toch malle pietje niet!
Dit topic is gesloten.