Het Grote World of Warcraft Topic - Deel 66 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste
Acties:
  • 5.072 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11:11

On_E

Housemusic

blackadder75 schreef op dinsdag 07 maart 2006 @ 16:12:
Zaterdag nacht hebben we om 01:00 de gate opengemaakt, en nu zijn we de pariah's van de server (The Maelstrom)

ik (en mijn guild) ben nu een:

arrogante klootzak

egoistiche eikel

denken dat we beter zijn

etc etc

De server is niet gecrashed en alle mensen die online bleven, de hele nacht lang , lekker doorhakken, hebben veel plezier gehad en een succesvolle rep farming kunnen doen

maar ja, we hadden het niet verteld aan iedereen, en is nu op een heleboel teentjes getrapt.

(lang verhaal trouwens waarom we het om 01:00 moesten doen, was niet onze eerste keuze)

we trekken ons er maar niks van aan en zijn lekker bezig in AQ 40 man. 3 bosses down nu
Kijk effe op het Deathwing realm forum, ongeveer het zelfde geintje als jouw guild...

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ach, beter dan bij ons.

Was om 21:03 zondagavond. Tussen de servercrashes door (pakweg 15) is de gong geluid. Rond 22:00 zijn we, tussen de reconnects door, AQ20 in gevlucht en hebben daar 2 bosses gehakt. Toen overgestapt naar AQ40 voor 1 uur. Rond 24:00 zijn we weer de wijde wereld ingetrokken voor het killen van bugzz, want laten we wel wezen, dat was wel de bedoeling van de avond ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dotramses
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 16-03-2021
Zaterdag nacht hebben we om 01:00 de gate opengemaakt, en nu zijn we de pariah's van de server (The Maelstrom)

arrogante klootzak

egoistiche eikel

denken dat we beter zijn

etc etc

De server is niet gecrashed en alle mensen die online bleven, de hele nacht lang , lekker doorhakken, hebben veel plezier gehad en een succesvolle rep farming kunnen doen

maar ja, we hadden het niet verteld aan iedereen, en is nu op een heleboel teentjes getrapt.

(lang verhaal trouwens waarom we het om 01:00 moesten doen, was niet onze eerste keuze)

we trekken ons er maar niks van aan en zijn lekker bezig in AQ 40 man. 3 bosses down nu
He zit jij in hellion ? Ik zit zelf in Legend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 12-09 21:12
Zo, weer AV gedaan. Nu zeker genoeg honor voor Grunt morgen :D
Ohja, zoals gewoonlijk heeft de Horde AV weer verloren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MJ85
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-03 08:00
Helemaal niets van aantrekken en helemaal de elite klootzak uithangen. Als je het wat genuanceerder doet trek je je er gewoon niets van aan; Jou guild heeft gefarmed voor de scepter -> Jou guild bepaald wanneer de gate open gaat, zo simpel is het.

Is iemand het er niet mee eens; Had dan lekker zelf booblord omgelegd/10.000+ Insecten geplet/Eranikus gesloopt/Weet ik wat.

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexji
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 12-09 12:12
Ik heb hier wel eens screenshots gezien van een mod waarbij je combat log bestaat uit verschillende kleuren met bijvoorbeeld [You] Heal [Naam] for blahblah. Welke mod is dit? heb niet veel kunnen vinden tot nu toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-09 21:41

Wiebbe

<none />

ik vind het echt grote onzin..

Bij ons op deathwing heeft een guild ook gewoon om 02:00 snachts de gates open gemaakt zonder het tegen IEMAND te zeggen, intotaal waren er misschien 150 man bij het event.

Ik vind het echt een stelletje arrogante kwallen die nu overal /spit worden. Ten eerste betalen we ALLEMAAL hetzelfde bedrag per maand, dus waarom zouden wij er minder bij mogen zijn dan zij?

ten tweede, iedereen heeft geholpen met het event.. je kan gaan blaten dat ZIJ bloordlord hebben gekilled, dat ZIJ alle carapaces hebben gefarmed, dat ZIJ alle events hebben gestart, maar dat geeft nog steeds hun het recht niet om een event te starten dat 1x in de geschiedenis van je server zal zijn.

Veel "redenen" die gegeven worden is dat het zo een lag vrij event zou worden, en anders was de fun er minder om geweest.. In mijn ogen is dat gewoon bullshit, op alle andere servers (op een paar uitzonderingen) was het event inderdaad laggy met crashes, maar de fun die iedereen er voor had is er niet anders om geworden.

Ten tweede waren er nog 2 guilds bezig met het farmen voor het event, 1 guild bij ons, mist, had ALLES al behalve 1 gedeelte. Ze hadden nog 3!! dagen nodig om het te completen en dan konden ze SAMEN de gong rangen. Nu boren ze alle tijd die 1 guild erin heeft gestoken gewoon COMPLEET door hun neus. Kijk, announcen ze het op een tijd en doen het dan nog ok, maar nu doen ze het compleet achter iedereen hun rug om zonder dat IEMAND zich er klaar voor had kunnen maken. De epic mount kan mist dus ook compleet vergeten terwijl zij er net zoveel recht voor hadden..

En ja, wij hebben ook veel ingeleverd ervoor, wij moesten hun mensen leveren voor hun raids omdat ze bijv geen dwarfen priests hadden. Hierdoor konden wij onyia voor 1 a 2 weken amper killen. (en ja, ik weet dat het zonder fearward ook kan, maar wij zijn niet zo "pro").

Bij mij zal alles ressurected NOOIT meer in een party komen en zal ik zeker de komende weken op elke ressurected member /spit doen.

Vergeet ook niet dat ze ons gewoon al die rep door onze neus boren, je krijgt VEEL rep in die 10 uur van het event wat ze nu dus alles zelf krijgen. Zelfde geld voor de items die droppen tijdens het event, we missen gewoon zoveel, omdat zij gewoon egoistische bastards zijn.

[ Voor 10% gewijzigd door Wiebbe op 07-03-2006 19:41 ]

Oh noes.. No more TreinTijden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy
  • Laatst online: 12-09 19:07

spaceboy

Op grote hoogte

Ik wil opnieuw beginnen met WoW. Heb horde gespeeld t/m level 60 (warlock, it was fun). Nu wil ik alliance gaan spelen. Maar wat zijn nou veelgevraagde rassen/beroepen tegenwoordig? Klopt het dat als je nu een priest (holy of dark? geen ervaring mee) begint je tegen de tijd dat je aan het einde wilt gaan raiden in groepen dat je dan meer gewild bent? Ik had met die warlock nog wel 's 't probleem dat er al teveel warlocks waren. Priests lijken altijd in de minderheid. Is dat nog steeds zo? Iemand ervaring?

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
Ik kan voor 75g (heb 200) deze chest kopen [Hydralick Armor]

Zou dit een goede koop zijn qua prijs en kan ik ermee door tot 60, of zou ik hem na een paar lvls al moeten vervangen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 20:52

The Legend

*Plop*

spaceboy schreef op dinsdag 07 maart 2006 @ 19:40:
Ik wil opnieuw beginnen met WoW. Heb horde gespeeld t/m level 60 (warlock, it was fun). Nu wil ik alliance gaan spelen. Maar wat zijn nou veelgevraagde rassen/beroepen tegenwoordig? Klopt het dat als je nu een priest (holy of dark? geen ervaring mee) begint je tegen de tijd dat je aan het einde wilt gaan raiden in groepen dat je dan meer gewild bent? Ik had met die warlock nog wel 's 't probleem dat er al teveel warlocks waren. Priests lijken altijd in de minderheid. Is dat nog steeds zo? Iemand ervaring?
Als je priest je niet wat lijkt zou ik druid proberen :) Ik ben sinds kort na een UD Mage een NE Druid begonnen en hij bevalt goed *D De mix tussen caster/tanker/dmgdealer is superleuk. Kom je als tank/dmg dealer niet in instancegroups dan lukt het als healer ook nog makkelijk is mijn ervaring (nu lvl 26).

Ik ben toch malle pietje niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22:32
Ik heb alweer last van dat ik mn Wow Client niet kan besturen met mn character Pixel. :(
Ik kan niet moven, klikken, helemaal niks. Terminate ik de game, kan hem niet normaal afsluiten, en log vervolgens in onder een andere character kan ik WoW wel gewoon besturen.
Log ik dan weer uit om naar mn hoofdcharacter Pixel terug te keren dan is WoW weer 'gefreezed'.
Beide character gebruiken dezelfde addons, dus dat is geen probleem.

EDIT:
Probleem is opgelast. Het probleem zat in de cache files van WoW.
Je moet dan de WTF, WDB en Interface mappen in je WoW installatiemap verwijderen. (interface map eventueel backuppen ivm addons)

[ Voor 34% gewijzigd door Zeror op 08-03-2006 10:02 ]

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScrooLoose
  • Niet online

ScrooLoose

A muddle of nervous words...

Ik ben op zoek naar een UI mod die ik een tijd terug had maar ik weet niet welke het was of het in een UI pack zat.

Het gaf net onder je character op het scherm aan hoeveel health je in % had en ook met behulp van een balkje ( dacht ik), did deed het ook voor een mob/npc/whatever als je hem geslecteerd had, was echt heel handig.

Weet iemand welke UI mod ik bedoel ?, ik heb het hier wel eens voorbij zienkomen in screenshots maar ik kan het niet meer vinden. :|

/edit
Zul je altijd zien, heb je er net een vraag over gepost... weet je het weer :P
Ik had het over MonitorStatus zit bij het Khaos UI pack.

[ Voor 14% gewijzigd door ScrooLoose op 07-03-2006 20:30 ]

Smiling as the shit comes down...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dommerick
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 09-09 06:07

dommerick

is domm

hoeveel ui hebben jullie wel niet :s

als ik het zo hoor lijkt het wel alsof jullie er een stuk of 10 hebben geinstalleerd :)

Heeft geen signature.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScrooLoose
  • Niet online

ScrooLoose

A muddle of nervous words...

Ik gebruik de volgende UI mods:

Titan
ACUI_MyInventory
AuctionSync
BonusScanner
CombatStats
CooldownCount
EnhancedFlightMap
EquipCompare
FishingBuddy
Gatherer
MobInfo2 << heel erg handig, houd allerlei info over mobs bij
MonitorStatus
UberQuest

:)

[ Voor 16% gewijzigd door ScrooLoose op 07-03-2006 20:48 ]

Smiling as the shit comes down...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viggen
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Heb er op dit moment... 46 :P

geen zin (te lui ;)) om lijstje hier te plaatsen (trouwens geen ui-pack ofzo, helemaal zelf samengesteld :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22-08 10:49
Heb er denk ik 120 geïnstalleerd, gebruik misschien de helft. :P

Log net in, twee auctions verkocht dus 75g rijker. Voor 25g maar even formula voor fiery op de kop getikt, komt er een guildie naar me toe die me Abyssal Plate Legplates of Restoration geeft. :D Healadin ftw. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Na 24 uur mag je je vraag herhalen

[ Voor 83% gewijzigd door Verwijderd op 07-03-2006 21:49 ]

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

On_E schreef op dinsdag 07 maart 2006 @ 17:07:
[...]

Kijk effe op het Deathwing realm forum, ongeveer het zelfde geintje als jouw guild...
En die van Darksorrow...

Zielige mensen... beetje het uitkering trekkers idee, veel mensen die WEL uren hebben lopen farmen op vooral grey mobs hebben het nu gemist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melk
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 30-08 00:38
zelfe zijn ze nu mee bezig op BF -_- en maar klagen dat ze zelf alles gedaan hebben, terwijl genoeg andere mensen/guilds er kilo's tijd in hebben gestoken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 16:19
yey!

Eerste try op ebonroc 17%, toen gingen wat tanks dood en healde ie zich. Tweede try was echt smooth, en dood :D
Drakefang talisman gedropped, raid leader zeg hunter/rogue item :o. Ik bedoel, het is echt een rogue ding. Uiteindelijk heeft de eerste hunter het gepassed, en de eerste rogue het gehad.

Gister ook al firemaw down, 2 bosses in 2 dagen, nice progress. Nu ff flamegor proberen :D

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roeligan
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22-07 11:37

Roeligan

Feyenoord

Kan iemand een assist geven op mijn "probleem" ik wil in mijn offhand een zwaard die wanneer nodig switched naar shield, dat heb ik zo geregeld > shield in actionbar et voila, nu wil ik ook terugswitchen en eigenlijk met 1 knop. Ik heb hier al wat gezien maar ik werk ook met allin1inventory, hoe tellen de bagslots dan?

Of heeft iemand een makkelijkere manier om je offhand te switchen?

A real man fears not mortality for it's death, he fears mortality for it's lack of life!
RatPack #814

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tntkiller
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-09 01:24
Roeligan schreef op dinsdag 07 maart 2006 @ 22:14:
Kan iemand een assist geven op mijn "probleem" ik wil in mijn offhand een zwaard die wanneer nodig switched naar shield, dat heb ik zo geregeld > shield in actionbar et voila, nu wil ik ook terugswitchen en eigenlijk met 1 knop. Ik heb hier al wat gezien maar ik werk ook met allin1inventory, hoe tellen de bagslots dan?

http://www.curse-gaming.com/mod.php?addid=2617

Iseci

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melk
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 30-08 00:38
als je alleen maar 16 slots bags hebt dan telt het volgens mij per elke 2x rijen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Mn probleem is opgelost. Ik moest mn WTF, WDB en Interface mappen deleten om het op te lossen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 16:19
jarnotjuh schreef op dinsdag 07 maart 2006 @ 22:08:
yey!
....

Nu ff flamegor proberen :D
Flamegor down! :D wrath en een healing cloak... Chromaggus zal er niet in zitten vanavond...

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

blackadder75 schreef op dinsdag 07 maart 2006 @ 16:25:
[...]

Het was ook niet de bedoeling. onze guildleader heeft de scepter en zijn opa ging overlijden..Hij moest weg en kon of nu openmaken, of niet en dan de hele zondag ook niet. op maandag openmaken is ook geen optie, want dan klaagt iedereen dat ze school of werk hebben.

verder heeft nu ook de helft of meer van onze eigen guild het hele gedoe gemist, dus het was echt niet sneaky gepland door ons....

ik heb een goeie fles whisky erbij gepakt en lekker tot 07:30 doorgehakt
O_o MEDE-GUILDY!

Nooit gedacht dat er op GoT iemand rond zou lopen die in dezelfde guild als ik zit! Maarehm, wie bent u dan? =)

Tja, prolly heb je geen probleem om mij te achterhalen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 14:53

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
Wiebbe schreef op dinsdag 07 maart 2006 @ 19:38:
ik vind het echt grote onzin..
Owh, precies hetzelfde ls wij gaan doen...
Bij ons op deathwing heeft een guild ook gewoon om 02:00 snachts de gates open gemaakt zonder het tegen IEMAND te zeggen, intotaal waren er misschien 150 man bij het event.

Ik vind het echt een stelletje arrogante kwallen die nu overal /spit worden. Ten eerste betalen we ALLEMAAL hetzelfde bedrag per maand, dus waarom zouden wij er minder bij mogen zijn dan zij?

ten tweede, iedereen heeft geholpen met het event.. je kan gaan blaten dat ZIJ bloordlord hebben gekilled, dat ZIJ alle carapaces hebben gefarmed, dat ZIJ alle events hebben gestart, maar dat geeft nog steeds hun het recht niet om een event te starten dat 1x in de geschiedenis van je server zal zijn.
Dat geeft hen het recht wel. Wij hebben dat ook allemaal gedaan, we hebben geprobeert de hele server erbij te betrekken, maar die wilden liever BG's doen, alleen bij eranikus hadden we mensen die kwamen opdagen.
verder zijn wij de enige guild op de server die er ook maar iets om gaven, en wij krijgen nu al shit van een heleboel mensen omdat wij niet op de forums willen vertellen wanneer wij openen. Er zijn uiteraard mensen geweest die ons wel geholpen hebben, die wel dingen gegrind hebben, maar dat waren allemaal individuen, en geen enkele grote guild bij ons op de server heeft er echt zijn schouders onder gezet. Behalve wij. En dat heeft ons doen besluiten om niet te zeggen wanner we gaan openen, en uiteraard zijn we dan egoistisch etc.

Ook een belangrijke reden is het niet laten crashen van de server, dat gebeurt gewoon als je het aankondigt, daar kun je 100% zeker van zijn.

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe

Wiebbe

<none />

jullie zijn dan ook egoistisch bezig
code:
1
2
zelf·zuch·tig (bn.)
    1 tuk op eigen voordeel => baatzuchtig, berekend, egoïstisch; <=> onzelfzuchtig

Ik snap gewoon niet waarom al die guilds die het event starten en afmaken verwachten dat de hele server ze draagt op een voetstuk.. We spelen allemaal een spel, en "jullie" zijn echt niet de elite..

Bij ons op de server gaat het precies hetzelfde, ressurected verwacht gewoon dat wij komen aanhobbelen met de request: oh grote guild, mogen wij please helpen. Vind je het gek dat we dan niet komen helpen?

btw, dat "excuus" van het server crash verhaal, dat is gewoon dikke bs. Bij ons hadden we nog 3/4 server crashes en dat terwijl er dus amper iemand bij was. Zeg nou maar gewoon dat jullie egoistisch zijn, elitair en gewoon alles voor jezelf wilt houden want daar komt het op neer..

Maar voor jullie eigen lol een beetje een event verpesten voor ongeveer 5 a 10 duizend mensen vind ik wel erg ver gaan, maar hey? iedereen zijn eigen ding..

[ Voor 18% gewijzigd door Wiebbe op 08-03-2006 01:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Btw, heb ik al gezegd dat het machtig mooi is om al die uiteenlopende reacties te lezen? Vooral het trashtalking gebeuren op de realm forums. Keep 'em coming guys! _PRACHTIG_

/me pakt maar weer een nieuwe bak met popcorn en een glas cola.

Met andere woorden. T'is maar waar je je allemaal druk om kan maken. Ik heb zelf het event ook gemist. Ik heb zelf ook meegeholpen aan de grinding. Boeit mij het? Neuh, niet echt. Het hele event stelde echte geen **** voor anyway.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe

Wiebbe

<none />

Tja, of het geen ene reet voor stelt wil ik liever voor mezelf uitmaken. Helaas heb ik van alle reports opgemaakt dat het juist WEL een mega cool event was. Massas npcs die vechten met massas bugs. 3 gigantische insecten die mass knockback attacks hebben, overal in de wereld spawnen mini bugs.

Kijk dat ze het event niet op een tijd starten waarop veel mensen kunnen komen ok, maar ze hebben gewoon het hele event voor 90% van de server verpest door het om 02:00 te starten. Mensen die moeten werken overdag op maandag (wat er nog best wel veel zijn ja) kunnen echt niet meer spelen rond die tijd. Het event duurt 10 uur, van mij part starten ze het om 12:00 smiddags, zodat er niemand online komt ervoor, en als ik dan savonds thuis kom om 18:00 krijg ik toch nog wat mee van het event. Nu ga ik slapen om 24:00 word wakker om 8:00 en moet naar me werk om 8:30. Leuk zo'n event waar je 5 minuten wat van ziet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincentio
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Op Magtheridon hebben we het gewoon Maandag's om 1600 gedaan.
Naja more like 1700 omdat de enige met een scepter in Felwood aan het grinden was en de server wel wat crashte, maar na de gong geluid te hebben bleef de server wonderbaarlijk up en zijn er +- 20 guilds in Silithus geweest. Groot deel dan wel in de instances, maar toch.

Was een mooi festijn, waar we vochten om de mobs de hele tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 23-05 19:48
op ravencrest om 16:16 op een vrijdag (was speciaal die middag niet de kroeg ingedoken :X) was echt leuk om bij te zijn (ook al ben ik maar lvl 47) was toch vet!

Ook waren er rewards vor mensen die het meeste 'X' inleverde, dat trok ook mensen om voor de war effort te gaan grinden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeadKennedy
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17:01
Wiebbe schreef op woensdag 08 maart 2006 @ 02:19:
Tja, of het geen ene reet voor stelt wil ik liever voor mezelf uitmaken. Helaas heb ik van alle reports opgemaakt dat het juist WEL een mega cool event was. Massas npcs die vechten met massas bugs. 3 gigantische insecten die mass knockback attacks hebben, overal in de wereld spawnen mini bugs.

Kijk dat ze het event niet op een tijd starten waarop veel mensen kunnen komen ok, maar ze hebben gewoon het hele event voor 90% van de server verpest door het om 02:00 te starten. Mensen die moeten werken overdag op maandag (wat er nog best wel veel zijn ja) kunnen echt niet meer spelen rond die tijd. Het event duurt 10 uur, van mij part starten ze het om 12:00 smiddags, zodat er niemand online komt ervoor, en als ik dan savonds thuis kom om 18:00 krijg ik toch nog wat mee van het event. Nu ga ik slapen om 24:00 word wakker om 8:00 en moet naar me werk om 8:30. Leuk zo'n event waar je 5 minuten wat van ziet.
Sja en ik word ondertussen erg moe van het gewhine van alle casual spelers die er zo graag bij willen zijn. Jullie hebben er eigenlijk geen drol te zoeken, laten de boel alleen maar laggen en de server in 10 van de 10 gevallen crashen en hebben vaak niet meer dan een uurtje werk in gestoken om de AQ opening te bespoedigen (wat vaak ook niet meer inhield dan de boel laten laggen en storen van de event van Eranikus in de Moonglade). En dan komen ze ook nog allemaal aan met het excuus van "wij betalen net zoveel voor het spel als jullie dus wij hebben alle recht er ook bij te zijn", mooi niet, mensen die de moeite nemen om de scepter te verzamelen hebben het recht er bij te zijn en de persoon met die scepter besluit hoe en wat er gebeurt.

Ik ben ondertussen érg blij dat mijn guild niet de guild is met de scepter, want het gezeik dat die guild over zich heen krijgt van alle (99% casual) spelers is niet te zuinig. Dit terwijl zij zeker het leeuwendeel van de opening van AQ hebben geregeld en dus eigenlijk op handjes en knietjes bedankt zouden moeten worden.

[flame]Ga gewoon lekker verder aanklooien in UBRS, en kom AQ eens bezoeken als je er wat te zoeken hebt.[/flame]

WEBN & chill (@IBKR)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Wiebbe schreef op woensdag 08 maart 2006 @ 01:47:
code:
1
2
zelf·zuch·tig (bn.)

Ik snap gewoon niet waarom al die guilds die het event starten en afmaken verwachten dat de hele server ze draagt op een voetstuk.. We spelen allemaal een spel, en "jullie" zijn echt niet de elite..

Bij ons op de server gaat het precies hetzelfde, ressurected verwacht gewoon dat wij komen aanhobbelen met de request: oh grote guild, mogen wij please helpen. Vind je het gek dat we dan niet komen helpen?

btw, dat "excuus" van het server crash verhaal, dat is gewoon dikke bs. Bij ons hadden we nog 3/4 server crashes en dat terwijl er dus amper iemand bij was. Zeg nou maar gewoon dat jullie egoistisch zijn, elitair en gewoon alles voor jezelf wilt houden want daar komt het op neer..

Maar voor jullie eigen lol een beetje een event verpesten voor ongeveer 5 a 10 duizend mensen vind ik wel erg ver gaan, maar hey? iedereen zijn eigen ding..
ach ja er zijn ook servers waar de grote guilds 'contests' moesten organiseren omdat men anders niet wilde farmen voor de war effort, omdat ze er zelf toch niets aan hadden, en ach de war effort complete zichzelf wel.maar ow als er wat te halen valt dan inene wel, + alle mensen die lekker de war effort hebben lopen uitbuiten door voor woererprijzen de benodigde spullen op ah te zetten, dit is dan de dikke vinger van die guilds naar die andere egoisten.

enige waar het om gaat is REP farmen zo fucking wat, pak je guild en ga aq20/40 in en je rep gaat snel genoeg

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsme
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
DeadKennedy schreef op woensdag 08 maart 2006 @ 05:13:

Sja en ik word ondertussen erg moe van het gewhine van alle casual spelers die er zo graag bij willen zijn. Jullie hebben er eigenlijk geen drol te zoeken, laten de boel alleen maar laggen en de server in 10 van de 10 gevallen crashen en hebben vaak niet meer dan een uurtje werk in gestoken om de AQ opening te bespoedigen (wat vaak ook niet meer inhield dan de boel laten laggen en storen van de event van Eranikus in de Moonglade). En dan komen ze ook nog allemaal aan met het excuus van "wij betalen net zoveel voor het spel als jullie dus wij hebben alle recht er ook bij te zijn", mooi niet, mensen die de moeite nemen om de scepter te verzamelen hebben het recht er bij te zijn en de persoon met die scepter besluit hoe en wat er gebeurt.
OMFG!!!

Eerst zitten spelers als jij te zeiken dat casuals mee moeten helpen met farmen van de wareffort spullen. Casuals melden er niks aan te hebben en daarom er geen tijd in te willen steken.
De grotere guilds meteen boos (ook op dit forum!) en nu loop je zelf te roepen dat casuals er niets te zoeken hebben!

Overigens zou ik er ook graag bij zijn geweest, maar de event was al over voordat ik t in de gaten had. Erg veel maakt t me niet uit, maar t is toch jammer.

Nothing to see here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
its_me, ben je nu echt zo naief om te denken dat de 1337 uberguilds iets om de casuals geven? Kom nou, Blizzard heeft het spel alleen voor hun gemaakt, en de casuals zijn er om hun spulletjes voor veel geld van de AH te halen en om naar hun pijpen te dansen.
Eigenlijk zijn die casuals meestal maar lastig, want ze jatten de mobs die de 1337 guilds willen farmen en ze veroorzaken alleen maar queues en lag...

Op Terenas lopen er ook van die 1337 uber toffe gasten rond; Claimen eerst dat ze de gates op zaterdag open gooien, zeggen dan dat het niet lukt, om ze vervolgens zonder enig bericht zondagochtend om 8:00 open te gooien.

Ach, eigenlijk kunnen die guilds er niets aan doen, dat elitaire egoistische gedrag zit in hun genen en tis Blizzard die het hele event zo gemaakt heeft. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Miles Teg schreef op woensdag 08 maart 2006 @ 07:52:
...

Op Terenas lopen er ook van die 1337 uber toffe gasten rond; Claimen eerst dat ze de gates op zaterdag open gooien, zeggen dan dat het niet lukt, om ze vervolgens zonder enig bericht zondagochtend om 8:00 open te gooien.
dat zou best kunnen, op trollbane wasook eerst het plan om het op afgelopen zondag te doen, maar omdat de laatste stacks Silk aan alliance kant te laat waren kon dat niet meer en is het verplaats naar maandag

vanaf het completen van de war effort naar het kunnen slaan op de gong duurt 5 dagen
zolang hebben de supplies en de armed forces nodig om naar silithius te reizen

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

its_me schreef op woensdag 08 maart 2006 @ 07:35:
[...]

OMFG!!!

Eerst zitten spelers als jij te zeiken dat casuals mee moeten helpen met farmen van de wareffort spullen. Casuals melden er niks aan te hebben en daarom er geen tijd in te willen steken.
De grotere guilds meteen boos (ook op dit forum!) en nu loop je zelf te roepen dat casuals er niets te zoeken hebben!

Overigens zou ik er ook graag bij zijn geweest, maar de event was al over voordat ik t in de gaten had. Erg veel maakt t me niet uit, maar t is toch jammer.
Dat soort lui moet je dan ook /ignore-en ;). Dit zitten zo met hun hol in dat spel, dat ze denken dat het allemaal om hun draait en 'normale' spelers moeten maar naar hun so-called regeltjes leven, zijn wanneer ze nodig zijn, en oppleuren wanneer het ze uitkomt. Dat soort lui komt MIJ nu juist de strot uit. Oh well, who cares what they think .... "Talk to the hand, 'cause the face ain't listening" ;).

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 08-03-2006 08:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mathizsias
  • Laatst online: 24-07 11:16

Mathizsias

Drizzt

its_me, ben je nu echt zo naief om te denken dat de 1337 uberguilds iets om de casuals geven? Kom nou, Blizzard heeft het spel alleen voor hun gemaakt, en de casuals zijn er om hun spulletjes voor veel geld van de AH te halen en om naar hun pijpen te dansen.
Eigenlijk zijn die casuals meestal maar lastig, want ze jatten de mobs die de 1337 guilds willen farmen en ze veroorzaken alleen maar queues en lag...

Ach, eigenlijk kunnen die guilds er niets aan doen, dat elitaire egoistische gedrag zit in hun genen en tis Blizzard die het hele event zo gemaakt heeft. :P
Om mensen die gewoon zo snel mogelijk dingen willen bereiken, elitaire arrogogante, 1337, uber toffe gasten te noemen vind ik simpelweg wat overdreven. Je kan ze powergamers noemen, die niet veel om de gehele community geven, omdat ze namelijk er maar weinig mee hebben te maken buiten hun guild om.

Ook moet je je realiseren dat het opstarten van zo'n event op 80% van de servers gewoon achtervolgd wordt door abuse en lag. Ik speel zelf op de Balnazzar server waar onddanks de Gates zijn geopend om 15:00 s'middags, na ongeveer 3 server crashes and mass lag (Low Populated server!!!) ging het allemaal werken.

Casuals en Powergamers, zal je altijd blijven vinden in iedere game, stoor je er maar niet aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 08-09 16:37

RaseriaN

So much choices..

Persoonlijk de War Effort is van iedereen en voor iedereen, er stond niet bij het inleveren dat het alleen voor de uber guild was of wel?

Echt, wat een stel elitaire gasten zijn jullie ook om het te rechtvaardigen dat jullie de scepter in elkaar hebben gezet. Je had het ook niet hoeven doen hoor! Zat guilds die het wel hadden willen doen en niet zo liggen te zaniken :/
Je doet iets met de hele server en dan nog moet een groepje zichzelf afzonderen..

Bij ons wist heel de server wanneer het event was en iedereen was er ook.. ook de mensen die er nog niet veel te zoeken hadden, we zijn 2x gecrashed en daarna was het inderdaad wat laggy maar wat een lol heb ik gehad die dag!

Zijn jullie nou trots op je eigen? Een one-time-server-event voor je eigen claimen zodat je zelf er beter van word? Egoisten :/

En ja dit is een flame ;)

@Ontopic, gisteren Ebonroc en Flamegor gekilled en een kleine attempt gehad op Chromaggus.. nouja attempt ;) 95% was het resultaat! :D
Lijkt me echt leuke fight en heb er echt zin in, nog speciale dingen voor je rekening mee moet houden? We hadden gister trouwens Time Lapse en Ignite Flesh, volgens mij waren dat de moeilijkste toch? :Y)

[ Voor 17% gewijzigd door RaseriaN op 08-03-2006 08:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wiebbe schreef op woensdag 08 maart 2006 @ 01:47:
code:
1
2
zelf·zuch·tig (bn.)

als ik de keuze had zou ik het ook voor mezelf houden, bij ons op stormrage deden ze dat niet en hebben ze het aangekondigd, nou de server crashte 11 keer achter elkaar en uiteindelijk heeft iemand anders em maar geringed. silithus was de hele zaterdag onbespeelbaar. Dan maar liever elitair en zelfzuchtig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muppet
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-09-2024

Muppet

GT: Beestig

AleXnl schreef op dinsdag 07 maart 2006 @ 19:35:
Ik heb hier wel eens screenshots gezien van een mod waarbij je combat log bestaat uit verschillende kleuren met bijvoorbeeld [You] Heal [Naam] for blahblah. Welke mod is dit? heb niet veel kunnen vinden tot nu toe.
Weet niet of het al gemeld is maar dat is Nurfed Combatlog (www.nurfed.com)
Roeligan schreef op maandag 06 maart 2006 @ 12:23:
[...]

Welke guild is dat? Ik hoorde nl al dat er een NL guild met DKP bezig was, ik heb een guild (was voor fun) maar wil dus met zn 5-en overstappen (3 lvl 45+ en 2 low-lvls nog die zijn opnieuw rerolled van andere server). Is er nog plaats in de guild?
We zijn een horde guild :P ... Jij bent alliance geloof ik. Vebaasd me ook niks met 70% alliance en 30% horde op Bronzebeard

[ Voor 39% gewijzigd door Muppet op 08-03-2006 09:03 ]

There is no art to find the minds construction in the face

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12:43

chromeeh

the Gnome

Ff weer een dom vraagje :)
Als je een instance speeld bijv de Deadmines, respawnen de mobs ook weer naar een specifieke tijd zoals in de 'gewone' wereld?
Want dat bepaald nogal redelijke de strategie :+

"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azqi
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Azqi

Failure is not an option

Verwijderd schreef op woensdag 08 maart 2006 @ 08:54:
[...]

als ik de keuze had zou ik het ook voor mezelf houden, bij ons op stormrage deden ze dat niet en hebben ze het aangekondigd, nou de server crashte 11 keer achter elkaar en uiteindelijk heeft iemand anders em maar geringed. silithus was de hele zaterdag onbespeelbaar. Dan maar liever elitair en zelfzuchtig :)
Op Talnivarr, de migratieserver van Deathwing ging de server al 6 keer plat tijdens het openen en in de uren daarna nog tig keer.

Wij(EO) hebben er naast Resurrected aan de alliance kant het meeste werk aan gehad en waren er ook niet bij. Ontzettend jammer, maar helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay-v
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

Jay-v

Uhhhh......

superbassie schreef op dinsdag 07 maart 2006 @ 23:51:
[...]

w00t handige mod :D
Heb hem nu ook voor mn warrior.
Ik wel eigenlijk een Mod hebben voor mijn warrior dat ik gewoon altijd overpower kan gebruiken...
Dus als ik op het icoon klik hij switched van beserker naar battle stance en vervolgens overpower gebruikt en als laatste weer terug switched naar Battle Stance. Bestaat er zoiets?

Met de volgende macro lukt het niet...

/cast battlestance
/cast overpower
/cast beserkerstance

Hij doet dan wel Battlestance casten maar gaat vervolgens niet verder...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11:54
Dat verschilt. Bij sommige instances respawnen sommige mobs na 10 seconden, en sommige pas na 2 uur. Maar bij de deadmines gaat er waarschijnlijk een redelijk lange tijd overheen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey, ik had een vraag.
Hoe spelen jullie nu precies? hiermee bedoel je toetsencomninaties.
Als ik soms een movie bekijk van iemand die PvP doet dan klikt ie alle skills/spells zo snel aan zonder te stopen met bewegen.

Ik heb toch echt mij muis nodig om goed te kunnen bewegen, hoe doen jullie dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DinX
  • Laatst online: 12-09 16:00

DinX

Motormuis

ImdaMned schreef op woensdag 08 maart 2006 @ 09:12:
Dat verschilt. Bij sommige instances respawnen sommige mobs na 10 seconden, en sommige pas na 2 uur. Maar bij de deadmines gaat er waarschijnlijk een redelijk lange tijd overheen.
De patrols komen daar vrij snel.

Marokko 2015: Route
Sat Tracker: SpotWalla
Blog: Gone for a ride

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 29-08 19:41
Roeligan schreef op dinsdag 07 maart 2006 @ 22:14:

wat heeft aioi te maken met bagslots?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muppet
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-09-2024

Muppet

GT: Beestig

spydoggie schreef op woensdag 08 maart 2006 @ 09:12:
[...]

Ik wel eigenlijk een Mod hebben voor mijn warrior dat ik gewoon altijd overpower kan gebruiken...
Dus als ik op het icoon klik hij switched van beserker naar battle stance en vervolgens overpower gebruikt en als laatste weer terug switched naar Battle Stance. Bestaat er zoiets?

/cast battlestance
/cast overpower
/cast beserkerstance

Dat kan niet je mag maar 1 "cast" per Macro hebben, anders wordt het wel heel makkelijk om bots te schrijven.

There is no art to find the minds construction in the face

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh

chromeeh

the Gnome

ImdaMned schreef op woensdag 08 maart 2006 @ 09:12:
Aha ok das wel handig om te weten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blackadder75
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 09-04 11:03
Hom3r schreef op dinsdag 07 maart 2006 @ 16:55:
[...]

Hey nog iemand die op de Maelstrom zit... aan welke kant ?
Horde, Ik zit in Hellion,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Realone
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 15:07
Bah, gisteravond eigenlijk van Chrom een hot-dog willen maken maar we gingen keer op keer plat door Vael... 8)7 Uiteindelijk maar tot Firemaw gehaald. :'(

Hopen dat we dat binnenkort nog eens goed onder de knie krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 08-09 16:37

RaseriaN

So much choices..

The Realone schreef op woensdag 08 maart 2006 @ 09:41:
Bah, gisteravond eigenlijk van Chrom een hot-dog willen maken maar we gingen keer op keer plat door Vael... 8)7 Uiteindelijk maar tot Firemaw gehaald. :'(

Hopen dat we dat binnenkort nog eens goed onder de knie krijgen.
Vael is en blijft een grote bitch hoor ;) Ook al ben je nog zo goed.. dat gevecht heb je gewoon concentratie nodig :) Ik wou dat onze tanks het een beetje aankonden allemaal... ik moet 15 seconden wachten voordat ik kan beginnen, elke 10 seconden moet ik feinten en als de 2e MT aan het burnen is moet ik vanishen en vanaf dat punt moet ik alsnog elke 10 seconden feinten.. echt :/

Ik ben meer bezig met aggromanagement dan met dps in die fight :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is volgens mij wel mogelijk.

Zijn een tweetal mods te vinden speciaal voor Warriors, waarbij slechts gebruik wordt gemaakt van één enkele macro, gebonden aan een button.
Deze spammen en je hebt verschillende Warrior spells die toegepast worden, ook volgens mij die in andere stances zitten.

Heb ze zelf wel naar binnengetrokken, echter, nog geen reden gevonden om ze te proberen.
Ben Mage verslaafd, dus m'n Warrior op stal.

Mods zijn, uit m'n hoofd, dus hoeft niet correct te zijn: Furry Warrior of Fury Attack en Warrior Attack. Te vinden op Curse of WorldOfWar.

@ blackadder75

Las net je post over The Maelstrom, The Gates. Lekker dan, jij enorme $%#!!

Nee hoor, geintje. Ikzelf zit ook op The Maelstrom, aan de andere zijde volgens mij, Horde.
Ik vind dat jullie groot gelijk hebben om als guild te bepalen wanneer de gates open gaan.
Wellicht had Blizzard het idee om saamhorigheid te creeeren door te bepalen dat de gehele server tesamen zou grinden voor het openen van de gates, echter, dan had Blizz. dit ook anders in moeten regelen.

Ik heb het gemist, nou én? Its just a game, not a way of life.

/Salute blackadder75 en guild

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Laatst online: 11:54
Verwijderd schreef op woensdag 08 maart 2006 @ 09:46:

Ik heb het gemist, nou én? Its just a game, not a way of life.

/Salute blackadder75 en guild
KETTER !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcio
  • Laatst online: 24-08 13:48
1 ding is in ieder geval niet leuk vissen maar het moet alcamy :'( . wat kan dat vissen frustrend zijn aan het begin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
remcio schreef op woensdag 08 maart 2006 @ 09:58:
1 ding is in ieder geval niet leuk vissen maar het moet alcamy :'( . wat kan dat vissen frustrend zijn aan het begin
als ze iets moeten aanpassen, is het vissen wel. wat een gruwelijk saaie kut proff is dat vissen.. ik pleur letterlijk bijna in slaap tijdens het vissen... :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcio
BootVluchteling schreef op woensdag 08 maart 2006 @ 10:00:
[...]

als ze iets moeten aanpassen, is het vissen wel. wat een gruwelijk saaie kut proff is dat vissen.. ik pleur letterlijk bijna in slaap tijdens het vissen... :X
en aan begin wat ik nu merk je vangt bijna niets :( , konden ze dat niet iets makkelijker maken. en saai ja, ook grappig persoonage van mij was in rust en ik geirriteerd omdat eerste instantie niet ving

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh

chromeeh

the Gnome

remcio schreef op woensdag 08 maart 2006 @ 10:02:
[...]

en aan begin wat ik nu merk je vangt bijna niets :( , konden ze dat niet iets makkelijker maken. en saai ja, ook grappig persoonage van mij was in rust en ik geirriteerd omdat eerste instantie niet ving
Het is wel leuk om met een groepje te staan vissen...
Dat ziet er echt compleet niet uit :+
Of bij iemand gaan staan die aatn vissen en vragen of ze nog bijten _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tegenwoordig is het al een stuk makkelijker om specifieke vissen te vangen. Zoek gewoon de scholen met vis op :) Zo vang je met gemak een stack Deviates of Firefin Snappers. Voorheen moest je maar gewoon geluk hebben :? dát was irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcio
Verwijderd schreef op woensdag 08 maart 2006 @ 10:06:
Tegenwoordig is het al een stuk makkelijker om specifieke vissen te vangen. Zoek gewoon de scholen met vis op :) Zo vang je met gemak een stack Deviates of Firefin Snappers. Voorheen moest je maar gewoon geluk hebben :? dát was irritant.
mmm richting wetlkands vang vast wel betere vis, of spullen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
chromeeh schreef op woensdag 08 maart 2006 @ 10:05:
[...]

Het is wel leuk om met een groepje te staan vissen...
Dat ziet er echt compleet niet uit :+
Of bij iemand gaan staan die aatn vissen en vragen of ze nog bijten _/-\o_
dat doe ik ook regelmatig... hey m8, u catchin' something? :P
mmm richting wetlkands vang vast wel betere vis, of spullen
kan je ook items opvissen dan..? of hoe bedoel je..?

[ Voor 17% gewijzigd door BootVluchteling op 08-03-2006 10:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

fishing heeft op high lvl wel wat leuke recipes met cooking erbij. tja, dat het nodig is voor alchemy, iig sommige fish, niks aan te doen ;p ik hoef gelukkig niet naar stonescale eels te vissen (nodig voor flask of the titans)

gisteren voor het eerst een stap gezet in aq40, moet zeggen dat ik blij verrast ben, beter dan verwacht :)

leuke pulls, weliswaar gewhiped op wat trash (maja, je moet toch wat uitvinden) en skeram ook geprobeert, ook gewhiped eerste keer, maar wat boeit het ;p is leuk zat om de encounters uit te vinden :) Bug mount is ook al binnen, ziet er leuk uit ook :)

PS. Geen spoilers over bossfights/thrashpacks, vind ik niet zo leuk ;p

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 08-03-2006 10:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey, ik had een vraag.
Als ik soms een movie bekijk van iemand die PvP doet dan klikt ie alle skills/spells zo snel aan zonder te stopen met bewegen.

Ik heb toch echt mij muis nodig om goed te kunnen bewegen, hoe doen jullie dit??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Routed
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-05 09:31
Verwijderd schreef op woensdag 08 maart 2006 @ 10:13:
Hey, ik had een vraag.

Ik heb toch echt mij muis nodig om goed te kunnen bewegen, hoe doen jullie dit??
Belangrijskte spell gekoppeld aan keys die direct bij mijn movementkeys in de buurt zitten (ik loop met de Q(links), W(vooruit), E(rechts), S(achteruit).
Mijn belangrijkste spells zijn gebonden aan A(Firebolt/Vanish), D(Frostbolt/SinStrike), F(Iceblock/Eviscrate), G(CoC, Gauge), 1(wanden/shoot), 2(Blink/Sprint), 4(Blastwave/Stealth).

Zoals je ziet speel ik een mage en een rogue, in beide gevallen kan je blijven bewegen met je muis en gewoon binnen een keyblock de basis functies besturen. In het begin klikte ik ook overal op maar na een dagje gewenning aan de keybindings kan ik niet meer zonder.

Helaas hebben we ons gisteravond stuk gelopen op Nefarian zijn Drakonids (Rood/Blauw) we hadden wel een tactiek uitgedacht die redelijk werkte maar die heeft nog wat fijn slijperij nodig (uiteindelijk kregen we rond de 35mobs neer voordat het fout loopt dus we komen er wel).

Slash Care
Mementô

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe

Wiebbe

<none />

Kijk, dit vind ik weer grappig. AQ is niks voor mij omdat ik een casual speler ben? Ik ben de GM van een coalitie van ongeveer 5 guilds, die zonder hulp van "elite" guilds zich zelf heeft opgewerkt tot Vaelstraz in BWL. AQ 40 en 20 liggen zeker niet boven de BWL moeilijkheid graad in het begin.

Maar omdat de elite guilds al mass epics hebben en blijkbaar geen werk en ziekelijk veel tijd enzo hebben, mogen zij bepalen dat er mensen niet bij mogen zijn. als jij niet inziet dat het gewoon triest is maak ik hier geen woorden meer aan vuil.

Kijk de guilds die echt alleen UBRS runnen mogen van mij inderdaad stikken, zelfde geld bijvoorbeeld voor low levels, maar de guilds die daadwerkelijk erbij konden zijn en wat konden uitmaken hebben net zoveel recht er bij te zijn als de gong ringers. Maar zoals ik al zei, het gaat me meer om het niet melden en het midden in de nacht openen. Als je toch al opent om 02:00, heb je blijkbaar geen school, werk, of whatever die dag. Mensen die er om 02:00 niet bij zijn, zijn er dan ook niet bij om 12:00. Maar je geeft die mensen nog wel de kans om het event mee te maken rond 19:00, 20:00 als ze thuis komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
spydoggie schreef op woensdag 08 maart 2006 @ 09:12:
[...]

/cast battlestance
/cast overpower
/cast beserkerstance

Zoals hierboven al ergens staat kan het dus niet ;)
Anders zouden die stances geen nut meer hebben, en zou je dus elke aanval in één stance kunnen doen.

Nog een half uurtje en dan weet ik of ik Insignia of the Horde kan gaan halen of niet :P

[ Voor 6% gewijzigd door superbassie op 08-03-2006 10:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey, ik had een vraag.

Wat Routed zegt, de basismeuk binden aan keys rondom je movement keys.
Ik zelf heb bijvoorbeeld:
RFDG om te lopen/strafen, draaien doe ik met muis. Om RFDG zitten W, E, A, S, T, Y, H, Z, 3, 4, 5, dat zijn 11 keys direct naast of vlakbij je movement keys, plus eventuele buttons op je muis. Meer dan genoeg imo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dotramses
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 16-03-2021
Ah fijn het is wel leuk om te zien dat er meer gotters op the maelstrom spelen. Ik zit zelf in Legend en Neg van hellion heeft een alt in onze guild, wel een coole gozer is altijd druk bezig met geld verdienen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 17:09
*pakt bak popcorn*

Wat een gezeur over die gates zeg. Het event was sowieso brak. Bij ons hebben ze het public gemaakt en toen zijn gewoon de Kalimdor world servers 3 keer gecrashed. Je mept op een gong en er staan gewoon een hoop beesten die je af moet slachten, is echt niks bijzonders hoor. Paar NPCs helpen je mee, big deal.

Gisteren hebben we Thunderaan platgemept, en onze MT heeft nu Thunderfury. 2e of 3e van de server ofzo geloof ik. Yay! Heeft 'ie verdiend ook, die gozer is er gewoon altijd.

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wiebbe schreef op woensdag 08 maart 2006 @ 10:25:
Maar omdat de elite guilds al mass epics hebben en blijkbaar geen werk en ziekelijk veel tijd enzo hebben, mogen zij bepalen dat er mensen niet bij mogen zijn. als jij niet inziet dat het gewoon triest is maak ik hier geen woorden meer aan vuil.
Tja, meningen verschillen.
Voor mij is en blijft WoW een spelletje, die ik aan of uit zet, wanneer ik wil.
Dat je daardoor bepaalde events kan missen, allah.

Zoals ik al zei, had Blizzard hier beter over moeten nadenken. Een tijdsspanne opstellen waarbinnen de benodigde reagents verzameld moeten worden en op een vaste dag / tijd, is het mogelijk om deze vervolgens in te leveren. In dit geval met het openen van de gates dmv. het luiden van de bel.

Helaas, als hadden er is, is hebben te laat.

BTW, ik zit niet in een elite guild, eerder in een butt guild, maar daar hoor je mij ook niet over whinen. Ik heb niet mee geholpen met verzamelen van de reagents voor het openen van de gates en ben ook niet aanwezig geweest bij het openen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Hey, ik had een vraag.

Zelf loop ik dmv de linker + rechtermuisknop tegelijk inte drukken (=default). Verder staat autorun op de middelste muisbutton (scrollwiel indrukken, heb geen 4e muisknop namelijk)
Ik draai de camera met mn rechtermuisknop.
Mn belangrijkste spells staan op de knoppen 2,3,4 etc.. (nr 1 is attack) Dat is waar mn linkerhand ook constant hangt.
Maar omdat ik nog low lvl ben kan hier nog verandering in komen. Voorlopig vind ik dit een prettige speelmanier.

[ Voor 4% gewijzigd door Zeror op 08-03-2006 13:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blackadder75

Wij zijn helemaal geen 1337 guild, maar gewoon 70 mensen met overwegend normale banen of schoolwerk, spelen voornamelijk 's avonds. Wel zitten we al tijden op de zelfde server en al tijden in een hechte guild, en we willen alle game inhoud zien, en zijn goed genoeg en georganiseerd genoeg om voorop te lopen in PVE. We hebben alle bosses als eerste gedood aan de Horde kant

Natuurlijk spelen we gemiddeld wel meer uren dan de meeste casual spelers, maar we zijn echt niet van die hardcore 24/7 luitjes. (Al zitten er daar natuurlijk ook wel een aantal van bij, maar echt een minderheid)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
superbassie schreef op woensdag 08 maart 2006 @ 10:29:
[...]

Anders zouden die stances geen nut meer hebben, en zou je dus elke aanval in één stance kunnen doen.

Nog een half uurtje en dan weet ik of ik Insignia of the Horde kan gaan halen of niet :P
xavius is al up..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou heb ik zelf gespeeld vanaf de laatste ronde van de open beta tot aan een paar weken voordat path 1.7 uitkwam, maar ik houd de fora nog altijd bij; voornamelijk die van de server waar ik op speelde (Turalyon). Als ik dan hier al dat kleinzielige gedoe zie over het openen van Ahn'Qiraj, dan snappen teveel mensen niet dat het maar een spelletje is.

Op Turalyon was het ruim van te voren aangekondigd en was het slaan op de gong rond 20:00 op een woensdag gepland, wat uiteindelijk tussen de ruim 30 server craches wel lukte. Er zijn een paar screenshots gemaakt, maar uiteindelijk stond het hele realm-forum vol met threads waarin mensen boos waren op Blizzard.

En dan komen er op andere servers guilds die de gevolgen van het openen van Ahn'Qiraj begrijpen en inzien dat de hardware van de servers de enorme load die met dat event gepaard gaat, niet aankan en dan komen er allemaal pubers die krijsen dat ze maar moeten vertrekken, omdat ze het niet hebben aangekondigd.

Ik snap ook wel dat iedereen erbij wou zijn en als ik nog had gespeeld had ik er ook wel bij willen zijn op mijn oude server, maar als ik dan verhalen lees van mensen die uren tegen het character selection scherm aan hebben gekeken en werkelijk niets van de opening gezien hebben en de rest van avond en nacht dus geen fuck konden doen, dan juich ik het besluit van guilds als Resurrected en Hellion alleen maar toe.

Waarom?

Omdat de hardware van Blizzard ongeschikt is voor een event van zo'n omvang! Als ze het aangekondigd hadden dan zou iedereen gaan janken dat ze er niets van konden zien en dat ze niet konden spelen en hun geld terug willen. Het gaat er uiteindelijk alleen maar om dat Ahn'Qiraj open ging en dat je er als guild in kan. Uiteindelijk krijgt maar één iemand die mount; het is een spelletje en spelletjes horen leuk te zijn. Met het openen van Ahn'Qiraj lijken de dromen van velen in duigen te vallen. Leer ermee leven dat je niet alles kan zien; ik zal nooit de opening zien. Ik kijk de filmpjes wel van servers waar het kleinschaliger is gedaan en ik lees de verhalen wel van mensen die erbij waren.

Het feit blijft dat de servers het niet aankunnen en dat de enigen die een verstandige beslissing maken, allemaal onnozel gezeik over zich heen krijgen van mensen die kennelijk niet snappen hoe inferieur de kwaliteit van de hardware is waar de servers gebruik van maken. En ja, Turalyon was een klote server in 't kwadraat en daarmee echt slechter dan de meeste anderen, maar dat neemt niet weg dat het op andere servers ook ellende was geweest.

[ Voor 1% gewijzigd door Verwijderd op 08-03-2006 11:36 . Reden: Was op woensdag, niet zaterdag ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

superbassie schreef op woensdag 08 maart 2006 @ 10:29:
[...]
Fury 1.5: http://www.curse-gaming.com/mod.php?addid=3287

This addon is an attempt at simplifying Warrior combat, be it PvE (DPS and tanking) or PvP.

To use Fury, simply set up a key in the keybindings menu and press this repeatedly when in combat. Each keypres will attempt to activate a warrior ability, running though a list with different requirements for each ability.

Zelf dus niet getest.

Warrior Attack 3.0: http://ui.worldofwar.net/ui.php?id=2187

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 08 maart 2006 @ 09:22:
Hey, ik had een vraag.

Ik speel (mn warlock en mage) met Nostromo SpeedPad N52 en toetsenbord, doe niet veel met de muis. Met de Nostromo beweeg ik (lopen, draaien, straven, springen) en de meest belangrijike spells zitten er op (zoals pet attack, maar ook de map) Met het toetsenbord die ik de rest (90% numpad, in combinatie met de shift knop op de nostromo).

Mijn rogue speel ik wel met muis, en klik ik alles aan. Maar dat is omdat ik nog geen tijd heb willen steken in het instellen van de knoppen op de Nostromo en het maken van een efficiente UI. Mijn rogue is toch niet meer actief, en gebruik hem alleen nog maar voor het herbalism en mining. (leuke inkomsten bron)

Nou moet je niet denken, gaat dat niet wat langzaam, alleen met toetsenbord? Nee valt wel mee, je kunt ook 'opzij' casten, en als je dat een beetje door hebt valt het allemaal wel mee. Een rogue met alleen toetsenbord is wel lastig, omdat die heel beweeglijk is (in PvP). Maar dat geldt voor de alle melee spelers wel denk ik. Bij beweeglijke classes doe je er goed aan om alle belangrijkste knoppen om WASD oid the zetten, en een aantal op de muis.Ook kan het handig om een shift functie te gebruiken, zo kun je met shift de meeste knoppen een 2e functie geven. Het klinkt wat lastig, maar het went wel snel.
BootVluchteling schreef op woensdag 08 maart 2006 @ 10:00:
[...]

Ik val altijd in slaap als ik op de boot moet wachten, dus ga dan maar vissen. Bovendien laat het zich heel mooi met cooking lvlen. Ook kan ik de Blackmouth en fire snappers (oid) goed gebruiken met alchemy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulligan
  • Laatst online: 21:28

arrogante klootzak

egoistiche eikel

denken dat we beter zijn

etc etc

.......
Idd. Heb er gewoon geen andere woorden voor. Zonder hulp van de gehele server had je het nooit gered. Op onze server is het ook zo gegaan. Arrogante gasten hadden de gate om 01:00 geopend. Heb dus alles gemist :( :( . Voor mij een reden om bij dit soort evenementen NIET meer mee te helpen. Verzamel alle troep ook maar zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
Burning Blade nog niet :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vind het nix gek dat je gezeik over je heenkrijgt als je op een abnormale tijd zoals 1 uur 's nachts die gates opengooit. bij ons deden ze het om 8.30 's ochtends, geen problemen gehad 1 servercrash, en toch nog genoeg mogelijkheid voor mensen om het te zien.

Kan ook wel begrijpen dat je wacht op een rustige tijd, maar 1 uur 's nachts is gewoon absurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zelfde hier, en ik weet zeker dat heel veel mensen er net zo over denken. Volgende keer (als dat er ooit komt) vertik ik het om mee te helpen, en dat zal ik op het realmforum laten weten ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mojo
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 29-08 15:18

Mojo

The Power Within

Verwijderd schreef op woensdag 08 maart 2006 @ 11:06:
vind het nix gek dat je gezeik over je heenkrijgt als je op een abnormale tijd zoals 1 uur 's nachts die gates opengooit. bij ons deden ze het om 8.30 's ochtends, geen problemen gehad 1 servercrash, en toch nog genoeg mogelijkheid voor mensen om het te zien.

Kan ook wel begrijpen dat je wacht op een rustige tijd, maar 1 uur 's nachts is gewoon absurd.
Ik vind 8:30 nog absurder, meeste mensen moeten dan gewoon werken. Groot gelijk iig dat je hem om 01:00 open maakt.

X-Life Lanparty Core i9 9900K @ 5Ghz, RTX3080, 16GB, Gigabyte Z390, Custom EK Waterloop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
sorry hoor, maar wat doen jullie moeilijk..? je maakt ej druk om niets... boeiend dat die deuren open zijn.. de wereld vergaat niet, die gaat juist open :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hooli-gan schreef op woensdag 08 maart 2006 @ 11:01:
[...]

Idd. Heb er gewoon geen andere woorden voor. Zonder hulp van de gehele server had je het nooit gered. Op onze server is het ook zo gegaan. Arrogante gasten hadden de gate om 01:00 geopend. Heb dus alles gemist :( :( . Voor mij een reden om bij dit soort evenementen NIET meer mee te helpen. Verzamel alle troep ook maar zelf.
Je helpt mee om te zorgen dat Ahn'Qiraj open gemaakt kan worden; het hele event eromheen is een bijzaak. Bovendien duurt het 10 uur, dus je zal er altijd wel iets van meekrijgen. Het staat je bovendien helemaal vrij om mee te helpen natuurlijk, maar als er weer zoiets zou komen en je zou nog maanden moeten wachten (aangezien de hele war effort ook puur door de NPC's gedaan kan worden, zonder tussenkomst van spelers dus), terwijl iedereen op andere servers allang de dungeon aan het verkennen is, dan is het ook niet goed.

Mensen moeten altijd wat te zeiken hebben. Het is een spelletje.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 08-03-2006 11:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-05-2024

MantaMania

Pray Hard

Verwijderd schreef op woensdag 08 maart 2006 @ 10:53:; voornamelijk die van de server waar ik op speelde (Turalyon). Als ik dan hier al dat kleinzielige gedoe zie over het openen van Ahn'Qiraj, dan snappen teveel mensen niet dat het maar een spelletje is.

Op Turalyon was het ruim van te voren aangekondigd en was het slaan op de gong rond 20:00 op een zaterdag gepland, wat uiteindelijk tussen de ruim 30 server craches wel lukte. Er zijn een paar screenshots gemaakt, maar uiteindelijk stond het hele realm-forum vol met threads waarin mensen boos waren op Blizzard.

Ik snap ook wel dat iedereen erbij wou zijn en als ik nog had gespeeld had ik er ook wel bij willen zijn op mijn oude server, maar als ik dan verhalen lees van mensen die uren tegen het character selection scherm aan hebben gekeken en werkelijk niets van de opening gezien hebben en de rest van avond en nacht dus geen fuck konden doen, dan juich ik het besluit van guilds als Resurrected en Hellion alleen maar toe.
.
je info is niet helemaal oke de opening was helaas niet op een zaterdag maar op een woensdag en er waren inderdaad ene hoop server crashes maar met een minuutje zat je er weer in en daarbij toen eenmaal de gong geluid was zijn er nog maar een aantal crashes geweest en daarna kon je gewoon lekker rep grinden en aq in.

Om de gates te openen zonder dat iemand het weet is triest er zijn genoeg mensen die alleen maar hebben lopen grinden voor die wareffort en die zouden dan pech hebben dat denk ik niet en ik ben ook blij dat ze bij ons zo volwassen waren om het te delen.
Het was inderdaad klote door blizzard geregeld de ene na de andere server laten crashen maar dan nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay-v
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

Jay-v

Uhhhh......

Verwijderd schreef op woensdag 08 maart 2006 @ 11:00:
[...]

Fury 1.5: http://www.curse-gaming.com/mod.php?addid=3287

This addon is an attempt at simplifying Warrior combat, be it PvE (DPS and tanking) or PvP.

To use Fury, simply set up a key in the keybindings menu and press this repeatedly when in combat. Each keypres will attempt to activate a warrior ability, running though a list with different requirements for each ability.

Zelf dus niet getest.

Warrior Attack 3.0: http://ui.worldofwar.net/ui.php?id=2187
Dit zijn helaas niet de mods die ik bedoel, dit zijn mods waar je kan spelen door het blijven rammen op 1 knop :P De mod kiest danzelf welke aanval hij doet.

Wat ik wil is bijvoorbeeld....:

Als ik aan het vechten ben in defense stance en een vijhand gaat er van tussen wil ik hem intercepten.. Echter moet ik dan eerst van stance wisselen dan intercepten en vervolgens weer terug naar defense stance.

Wat ik dus wil is met 1 druk op de knop naar beserkerstance, intercept casten en weer terug naar defensestance...

Helaas kan dit dus niet doormiddel van een macro (zoals hierboven door iemand gereageerd is) omdat je daar maar 1 cast mag gebruiken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blackadder75
RaseriaN schreef op woensdag 08 maart 2006 @ 08:50:
Echt, wat een stel elitaire gasten zijn jullie ook om het te rechtvaardigen dat jullie de scepter in elkaar hebben gezet. Je had het ook niet hoeven doen hoor! Zat guilds die het wel hadden willen doen en niet zo liggen te zaniken :/
Je doet iets met de hele server en dan nog moet een groepje zichzelf afzonderen..
eeuh. op onze server waren wij de ENIGE guild die het konden doen, alle anderen konden de 5 uur bwl nog niet (we zitten op een wat langzame server, uberhaupt pas 2-3 guild die Nef hebben verslagen) dit weekend net de 4de en 5de guild met hun first kill

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MantaMania schreef op woensdag 08 maart 2006 @ 11:29:
[...]

je info is niet helemaal oke de opening was helaas niet op een zaterdag maar op een woensdag en er waren inderdaad ene hoop server crashes maar met een minuutje zat je er weer in en daarbij toen eenmaal de gong geluid was zijn er nog maar een aantal crashes geweest en daarna kon je gewoon lekker rep grinden en aq in.
Woensdag ja; de meeste guilds hebben het op zaterdag gedaan, vandaar de verwarring. Maar TLW had idd. woensdag gekozen. Volgens mij zodat iedereen een volle week had om AQ te verkennen voor de wekelijkse reset. En Madden kan nu fijn rondracen op z'n Qiraji mount. :)
Om de gates te openen zonder dat iemand het weet is triest er zijn genoeg mensen die alleen maar hebben lopen grinden voor die wareffort en die zouden dan pech hebben dat denk ik niet en ik ben ook blij dat ze bij ons zo volwassen waren om het te delen.
Het was inderdaad klote door blizzard geregeld de ene na de andere server laten crashen maar dan nog.
Het zal ongetwijfeld van veel guilds die het onaangekondigd deden, een soort protest richting Blizzard geweest zijn. Van TLW had ik ook niets minder dan een aangekondigde en geplande opening verwacht, maar veel mensen zagen de bui al hangen.

En ondanks dat iedereen die mee heeft geholpen recht heeft om het te zien, duurt het 10 uur, dus al mis je de gong, heb je er nog uren plezier van. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulligan
  • Laatst online: 21:28
DeadKennedy schreef op woensdag 08 maart 2006 @ 05:13:
[...]

Ik ben ondertussen érg blij dat mijn guild niet de guild is met de scepter, want het gezeik dat die guild over zich heen krijgt van alle (99% casual) spelers is niet te zuinig. Dit terwijl zij zeker het leeuwendeel van de opening van AQ hebben geregeld en dus eigenlijk op handjes en knietjes bedankt zouden moeten worden.

[flame]Ga gewoon lekker verder aanklooien in UBRS, en kom AQ eens bezoeken als je er wat te zoeken hebt.[/flame]
OMG...OMG....1 woord; ARROGANT.

Jammer dat ik niet op jouw server speel anders zou ik ook zoiets opzetten; http://forums-en.wow-euro...40747&p=1&tmp=1#post40747

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

blackadder75 schreef op woensdag 08 maart 2006 @ 11:35:
[...]

eeuh. op onze server waren wij de ENIGE guild die het konden doen, alle anderen konden de 5 uur bwl nog niet (we zitten op een wat langzame server, uberhaupt pas 2-3 guild die Nef hebben verslagen) dit weekend net de 4de en 5de guild met hun first kill
Dus jullie hebben als enigen runecloth, leather etc. lopen verzamelen?

Respect.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hij heeft het over BWL in 5 uur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blackadder75
Verwijderd schreef op woensdag 08 maart 2006 @ 09:22:
Hey, ik had een vraag.

ik gebruik alle toetsen van 1 tot =, en Q,W,E, T, Y , A, S, D. F, G voor allerlei functies, oh ja en ook nog F1 tot F5

na een tijdje prutsen leer je ze allemaal blindelings te vinden bij de juiste situatie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-05-2024

MantaMania

Pray Hard

Verwijderd schreef op woensdag 08 maart 2006 @ 11:35:
[...]

Woensdag ja; de meeste guilds hebben het op zaterdag gedaan, vandaar de verwarring. Maar TLW had idd. woensdag gekozen. Volgens mij zodat iedereen een volle week had om AQ te verkennen voor de wekelijkse reset. En Madden kan nu fijn rondracen op z'n Qiraji mount. :)

[...]

Het zal ongetwijfeld van veel guilds die het onaangekondigd deden, een soort protest richting Blizzard geweest zijn. Van TLW had ik ook niets minder dan een aangekondigde en geplande opening verwacht, maar veel mensen zagen de bui al hangen.

En ondanks dat iedereen die mee heeft geholpen recht heeft om het te zien, duurt het 10 uur, dus al mis je de gong, heb je er nog uren plezier van. :)
ja alleen toen wij aq 20 ingingen kregen we meteen een melding dat ie na 6 uur zou reseten maar oke dat doet er niet toe.
En het had mn van tlw niet verbaast als ze hem hadden geopend zonder dat iemand het wist ze zijn toch ook wel in bepaalde mate elitair maar oke in dit geval hadden veel grote guilds ook geholpen.
En als ze om 1 uur snachts ofzo hadden geopend zullen de meeste mensen wel alles missen ook al duurt het 10 uur. Op een doordeweekse dag moeten de meeste mensen gewoon werken en kan je al helemaal moeilijk een raid groep vormen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hom3r
  • Laatst online: 02-09 14:43
Ah aan de andere kant dus :9 das nou weer jammer :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hom3r
  • Laatst online: 02-09 14:43
Hooli-gan schreef op woensdag 08 maart 2006 @ 11:39:
[...]

OMG...OMG....1 woord; ARROGANT.

Jammer dat ik niet op jouw server speel anders zou ik ook zoiets bedenken http://forums-en.wow-euro...40747&p=1&tmp=1#post40747
Precies wat een zielig antwoord... jij klinkt net als al die Showers die in IF staan met hun Epic maar wat doen Ho maar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stamp
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Ben blij dat ze het op hellscream in het weekend hadden gedaan evenement was kicken al haalde ik zelfs met 2 gig ram nog maar 10 fps met zoveel man in beeld
maar het was lache ik was maar rezzer aan het spelen heb denk ik in een uur tijd wel 200 man gerezzed en geholpen met de tanks healen (geinig kreeg van iedereen mana potions als dank :)

ben blij dat ik toch maar even in sitilus ben wezen kijken

Then we ate some mescaline and went swimming - Hunter S. Thompson.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
Zo, eerste [Swift Zulian Tiger] is er uit!
Troll Hunter heeft hem :D mooi beestje!

Afbeeldingslocatie: http://www.techzine.nl/f/g/16454php8p2BCf.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blackadder75
dreadtie schreef op woensdag 08 maart 2006 @ 10:38:
[...]

Ah fijn het is wel leuk om te zien dat er meer gotters op the maelstrom spelen. Ik zit zelf in Legend en Neg van hellion heeft een alt in onze guild, wel een coole gozer is altijd druk bezig met geld verdienen!
Neg is echt de ergste gast die ik ken wat dat betreft, hij is echt een reputatie junk en wil overal alles grinden.. en exalted worden Ik vind het fijn, want dan hoef ik het zelf niet zo nodig te doen...
Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.