ik vind het echt grote onzin..
Bij ons op deathwing heeft een guild ook gewoon om 02:00 snachts de gates open gemaakt zonder het tegen IEMAND te zeggen, intotaal waren er misschien 150 man bij het event.
Ik vind het echt een stelletje arrogante kwallen die nu overal /spit worden. Ten eerste betalen we ALLEMAAL hetzelfde bedrag per maand, dus waarom zouden wij er minder bij mogen zijn dan zij?
ten tweede, iedereen heeft geholpen met het event.. je kan gaan blaten dat ZIJ bloordlord hebben gekilled, dat ZIJ alle carapaces hebben gefarmed, dat ZIJ alle events hebben gestart, maar dat geeft nog steeds hun het recht niet om een event te starten dat 1x in de geschiedenis van je server zal zijn.
Veel "redenen" die gegeven worden is dat het zo een lag vrij event zou worden, en anders was de fun er minder om geweest.. In mijn ogen is dat gewoon bullshit, op alle andere servers (op een paar uitzonderingen) was het event inderdaad laggy met crashes, maar de fun die iedereen er voor had is er niet anders om geworden.
Ten tweede waren er nog 2 guilds bezig met het farmen voor het event, 1 guild bij ons, mist, had ALLES al behalve 1 gedeelte. Ze hadden nog 3!! dagen nodig om het te completen en dan konden ze SAMEN de gong rangen. Nu boren ze alle tijd die 1 guild erin heeft gestoken gewoon COMPLEET door hun neus. Kijk, announcen ze het op een tijd en doen het dan nog ok, maar nu doen ze het compleet achter iedereen hun rug om zonder dat IEMAND zich er klaar voor had kunnen maken. De epic mount kan mist dus ook compleet vergeten terwijl zij er net zoveel recht voor hadden..
En ja, wij hebben ook veel ingeleverd ervoor, wij moesten hun mensen leveren voor hun raids omdat ze bijv geen dwarfen priests hadden. Hierdoor konden wij onyia voor 1 a 2 weken amper killen. (en ja, ik weet dat het zonder fearward ook kan, maar wij zijn niet zo "pro").
Bij mij zal alles ressurected NOOIT meer in een party komen en zal ik zeker de komende weken op elke ressurected member /spit doen.
Vergeet ook niet dat ze ons gewoon al die rep door onze neus boren, je krijgt VEEL rep in die 10 uur van het event wat ze nu dus alles zelf krijgen. Zelfde geld voor de items die droppen tijdens het event, we missen gewoon zoveel, omdat zij gewoon egoistische bastards zijn.
[
Voor 10% gewijzigd door
Wiebbe op 07-03-2006 19:41
]
Oh noes.. No more TreinTijden :(