Maelstrom is een leuke serve al zeg ik het zelf, alleen jammer dat jullie bij de Horde zitten. Maarik zal wel zwaaien als ik er 1 van jullie zieblackadder75 schreef op woensdag 08 maart 2006 @ 12:00:
[...]
Neg is echt de ergste gast die ik ken wat dat betreft, hij is echt een reputatie junk en wil overal alles grinden.. en exalted worden Ik vind het fijn, want dan hoef ik het zelf niet zo nodig te doen...
Zei een "Tokkie".Hom3r schreef op woensdag 08 maart 2006 @ 11:51:
[...]
Precies wat een zielig antwoord... jij klinkt net als al die Showers die in IF staan met hun Epic maar wat doen Ho maar
Tja ik ben een mage...dus niet echt veel aggro dump mogelijkheden.RaseriaN schreef op woensdag 08 maart 2006 @ 09:42:
[...]
Vael is en blijft een grote bitch hoorOok al ben je nog zo goed.. dat gevecht heb je gewoon concentratie nodig
Ik wou dat onze tanks het een beetje aankonden allemaal... ik moet 15 seconden wachten voordat ik kan beginnen, elke 10 seconden moet ik feinten en als de 2e MT aan het burnen is moet ik vanishen en vanaf dat punt moet ik alsnog elke 10 seconden feinten.. echt
Ik ben meer bezig met aggromanagement dan met dps in die fight

We gebruiken overigens sinds gisteren een nieuwe addon in de guild het spel net ff te makkelijk maken naar mijn mening. Deze geeft namelijk weer wie een bepaalde hoeveelheid threat heeft. Zo kun je perfect onder de tanks blijven zodat je geen aggro jat. Of de addon voor 100% te vertrouwen is weet ik niet we hebben het getest op Broodlord en dat ging perfect.
Verwijderd
welke addon is dat trouwens?The Realone schreef op woensdag 08 maart 2006 @ 12:16:
[...]
Tja ik ben een mage...dus niet echt veel aggro dump mogelijkheden.![]()
We gebruiken overigens sinds gisteren een nieuwe addon in de guild het spel net ff te makkelijk maken naar mijn mening. Deze geeft namelijk weer wie een bepaalde hoeveelheid threat heeft. Zo kun je perfect onder de tanks blijven zodat je geen aggro jat. Of de addon voor 100% te vertrouwen is weet ik niet we hebben het getest op Broodlord en dat ging perfect.
normaal hebben we er nooit echt problemen mee, maar gister voor eerst Huhuran geprobeert en was een rampenplan om aggro te houden en van tanks te switchen. zij is imune voor taunt en elke andere vorm om aggro te krijgen. dusja, dan maar dmg doen en hopen dat niemand het afpakt.
hadden haar in 2de try wel naar 71%, helaas geen tijd voor meer pogingen.
(Het was trouwens niet aan jouw gericht hoor maar aan de gene die jij quote)
Ja, ik vindt dat de Horde op mij server veel beter samen werkt dan aan de allaince kant. Veel jonge kinderen die van alles lopen te schreeuwen in IF en hun Epics in de Chat laten zien. Sorry maar dat hoeft voor mij niet help elkaar.
[ Voor 12% gewijzigd door Hom3r op 08-03-2006 12:25 ]
Wat is de fun er dan nog van? maak meteen een script ofzo die constant frostbolts schiet en stopt zodra hij in de buurt van de MT komt en ga koffie drinkenThe Realone schreef op woensdag 08 maart 2006 @ 12:16:
[...]
Tja ik ben een mage...dus niet echt veel aggro dump mogelijkheden.![]()

Verwijderd
3 keer raden waarom ik de general chat uit heb staanHom3r schreef op woensdag 08 maart 2006 @ 12:24:
[...]
(Het was trouwens niet aan jouw gericht hoor maar aan de gene die jij quote)
Ja, ik vindt dat de Horde op mij server veel beter samen werkt dan aan de allaince kant. Veel jonge kinderen die van alles lopen te schreeuwen in IF en hun Epics in de Chat laten zien. Sorry maar dat hoeft voor mij niet help elkaar.
Verwijderd
Ach, dat gedoe met het openen van de Gates ook.
In eerste instantie hadden wij alles overgedragen aan de grootse Alliance guild bij ons, Alterac Deviants en ook gegrind met carapaces en de raidbosses. Die hadden binnen 3 dagen of zo de Scepter compleet, alleen onze War Effort ging wat sloompjes omdat wij ook "last" hadden van mensen met het gedachtegoed "ik kom er toch nooit in en hier verdien ik wel ff lekker mee".
Uiteindelijk hebben wij als Guild een War Effort moeten organiseren om iedereen aan het farmen te krijgen en dat lukte in principe best goed, met veel enthousiasme en veel deelnemers waren we in iets meer dan een maand klaar, maar toen kwam inderdaad het gezeik, alleen dan vanuit een andere hoek.
Alterac Deviants hebben en hadden tot op dit moment gewoon een monopolie op de 4 Dragons. Die lui waren gek genoeg om om 7 uur 's morgens al 30 mensen online te hebben dus dat was ook niet al te moeilijk voor ze. Zo langzamerhand nodigden ze ook wel eens andere Alliance guilds uit maar Horde waren doorgaans screwed (helft minder populatie en tja, wij worden pas echt actief rond 4-5 uur 's middags als guild) tenzij er een baas laat op de avond spawnde. Nou gebeurde dat dus ongeveer 3 weken geleden, rond half 8 BOEM Emeriss in Hinterlands. Wij een samenwerking opgericht met een andere Horde guild bij ons, Malediction, en een mixed raid gemaakt. We kwamen als eerste aan, helaas hadden wij nog nooit die baas gedaan dus 2 wipes en dus 2 x 15 minuten wachten. Op de 3de poging komt er ineens een Paladin van Alterac Deviants Seradane binnen, ziet onze poging, en suicide zichzelf midden tussen onze healers waardoor we weer wipen (zgn. mushroom als je bij Emeriss sterft, met veel AoE damage). Vervolgens rennen er niet minder dan 3 complete Alliance guild raids Seradane binnen en worden wij overrompeld. Nou ja, weg kans dus, maar mooi dat we dit niet over onze kant laten gaan. Dus van 8 tot ongeveer 5 uur 's nachts in afwisselende teams alle Alliance daar lopen griefen, incl Alterac Deviants die maar niet snapten dat ze dit zelf veroorzaakt hadden en liepen te huilen als babies op IRC.
En toen begon hun GM te dreigen met "Niet meer ons lastigvallen, wij willen alle ORB's, zo niet dan openen we de Gates niet!". Nja, lol alom bij ons, die lui zijn de grootste PvE carebears op de server dus no way dat die een maand extra wachten met openen, maar de toon was wel gezet. Dus wij een tri-alliance gesloten met 2 andere Horde guilds en zelf een Scepter gemaakt onder de neus van Alterac Deviants die er niets van wisten, en wij stonden om 4 uur klaar bij de Gong om hem te ringelen en zo mooi de trofee van tAD weg te nemen.
Uiteindelijk lagte helaas de hele zooi eruit en tja, zie maar eens een Paladin tegen te houden als je spells 30 seconden nodig hebben om te casten, maar onze Gates waren in principe wel mooi om half 5 open terwijl ze eerst nog sneaky plannen hadden om het ergens 's nachts te doen met een select aantal guilds. Dus zo kun je het ook oplossen
Overigens maar 2 echte crashes gehad, de server lagte nog wat na voor een uurtje of zo, daarna was het heerlijk spelen. Fijn even de hele guild naar Friendly rep met Nozdormu gekregen met alle trash, terwijl de sukkeltjes gelijk de instances binnen gaan en pochtten met hun 2k rep na de eerste baas (Hated -> Friendly is ongeveer 45000 rep ;p).
Tijger is natuurlijk leuker voor Horde, maar een gratis Raptor (wat toch echt wel coolste mount is imo), ja graag
In eerste instantie hadden wij alles overgedragen aan de grootse Alliance guild bij ons, Alterac Deviants en ook gegrind met carapaces en de raidbosses. Die hadden binnen 3 dagen of zo de Scepter compleet, alleen onze War Effort ging wat sloompjes omdat wij ook "last" hadden van mensen met het gedachtegoed "ik kom er toch nooit in en hier verdien ik wel ff lekker mee".
Uiteindelijk hebben wij als Guild een War Effort moeten organiseren om iedereen aan het farmen te krijgen en dat lukte in principe best goed, met veel enthousiasme en veel deelnemers waren we in iets meer dan een maand klaar, maar toen kwam inderdaad het gezeik, alleen dan vanuit een andere hoek.
Alterac Deviants hebben en hadden tot op dit moment gewoon een monopolie op de 4 Dragons. Die lui waren gek genoeg om om 7 uur 's morgens al 30 mensen online te hebben dus dat was ook niet al te moeilijk voor ze. Zo langzamerhand nodigden ze ook wel eens andere Alliance guilds uit maar Horde waren doorgaans screwed (helft minder populatie en tja, wij worden pas echt actief rond 4-5 uur 's middags als guild) tenzij er een baas laat op de avond spawnde. Nou gebeurde dat dus ongeveer 3 weken geleden, rond half 8 BOEM Emeriss in Hinterlands. Wij een samenwerking opgericht met een andere Horde guild bij ons, Malediction, en een mixed raid gemaakt. We kwamen als eerste aan, helaas hadden wij nog nooit die baas gedaan dus 2 wipes en dus 2 x 15 minuten wachten. Op de 3de poging komt er ineens een Paladin van Alterac Deviants Seradane binnen, ziet onze poging, en suicide zichzelf midden tussen onze healers waardoor we weer wipen (zgn. mushroom als je bij Emeriss sterft, met veel AoE damage). Vervolgens rennen er niet minder dan 3 complete Alliance guild raids Seradane binnen en worden wij overrompeld. Nou ja, weg kans dus, maar mooi dat we dit niet over onze kant laten gaan. Dus van 8 tot ongeveer 5 uur 's nachts in afwisselende teams alle Alliance daar lopen griefen, incl Alterac Deviants die maar niet snapten dat ze dit zelf veroorzaakt hadden en liepen te huilen als babies op IRC.
En toen begon hun GM te dreigen met "Niet meer ons lastigvallen, wij willen alle ORB's, zo niet dan openen we de Gates niet!". Nja, lol alom bij ons, die lui zijn de grootste PvE carebears op de server dus no way dat die een maand extra wachten met openen, maar de toon was wel gezet. Dus wij een tri-alliance gesloten met 2 andere Horde guilds en zelf een Scepter gemaakt onder de neus van Alterac Deviants die er niets van wisten, en wij stonden om 4 uur klaar bij de Gong om hem te ringelen en zo mooi de trofee van tAD weg te nemen.
Uiteindelijk lagte helaas de hele zooi eruit en tja, zie maar eens een Paladin tegen te houden als je spells 30 seconden nodig hebben om te casten, maar onze Gates waren in principe wel mooi om half 5 open terwijl ze eerst nog sneaky plannen hadden om het ergens 's nachts te doen met een select aantal guilds. Dus zo kun je het ook oplossen
Overigens maar 2 echte crashes gehad, de server lagte nog wat na voor een uurtje of zo, daarna was het heerlijk spelen. Fijn even de hele guild naar Friendly rep met Nozdormu gekregen met alle trash, terwijl de sukkeltjes gelijk de instances binnen gaan en pochtten met hun 2k rep na de eerste baas (Hated -> Friendly is ongeveer 45000 rep ;p).
Leuk! Ik heb de Raptor van Bloodlord gekregen afgelopen weekendsuperbassie schreef op woensdag 08 maart 2006 @ 11:57:
Zo, eerste [Swift Zulian Tiger] is er uit!
Troll Hunter heeft hemmooi beestje!
[afbeelding]
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 08-03-2006 12:34 ]
Verwijderd
Slaat natuurlijk nergens op.M1lamb3r schreef op woensdag 08 maart 2006 @ 12:24:
[...]
Wat is de fun er dan nog van? maak meteen een script ofzo die constant frostbolts schiet en stopt zodra hij in de buurt van de MT komt en ga koffie drinken
Ikzelf gebruik ook een dergelijke addon, Simple Assist o.i.d., als mage zijnde.
Niets is zo makkelijk om te zien hoeveel aggro een ander heeft en om te bepalen hoe ver jij kan gaan met nuken.
Een mage met aggro betekent meestal een dooie mage. Wij hebben geen Feign Death / Vanish om aggro af te wenden.
Genoeg fun in instances met nuken, sheepen, assisten en natuurlijk niet vergeten het kraampje: Water vendor.
Bijn ons was rivaliteit ook wel een factor
De alliance heeft een guild die altijd net wat voor op ons lag. wij wilden graag ook eens de eerste zijn, en dat lukte met de scepter. omdat zij nogal uit de hoogte waren in de afgelopen tijd en dingen zeiden als: haha jullie prutsers kunnen nef nooit in 5 uur verslaan (wat we prompt diezelfde week deden) hadden we echt iets van, dit gaan wij doen. daarnaast kwam er ook steeds meer gegank onderling, ondermeer bij Kazzak. Het is namelijk zo, ZIJ zijn inderdaad wat beter in PVE, maar WIJ zijn vele malen beter in PVP, we vegen echt de vloer met ze aan. dat vinden ze natuurlijk ook niet zo leuk etc etc..
toen het moment supreme, wij hadden de scepter al 2 weken, maar de war effort was nog niet klaar. op zaterdag was het dan zover, Zij hadden in de tussentijd al wel bijna ook de Scepter af, maar het ging steeds mis bij Eranikus, dat stuk hadden ze niet, en de Horde zorgde er wel voor dat ze dat niet kregen...
Ik vin het allemaal wel, leuk, het is een PVP server en daar hoort wat knokken bij vind ik. al dat ge / kiss /cuddle en /love is ook wel leuk maar net de hele tijd. For the HORDE
De alliance heeft een guild die altijd net wat voor op ons lag. wij wilden graag ook eens de eerste zijn, en dat lukte met de scepter. omdat zij nogal uit de hoogte waren in de afgelopen tijd en dingen zeiden als: haha jullie prutsers kunnen nef nooit in 5 uur verslaan (wat we prompt diezelfde week deden) hadden we echt iets van, dit gaan wij doen. daarnaast kwam er ook steeds meer gegank onderling, ondermeer bij Kazzak. Het is namelijk zo, ZIJ zijn inderdaad wat beter in PVE, maar WIJ zijn vele malen beter in PVP, we vegen echt de vloer met ze aan. dat vinden ze natuurlijk ook niet zo leuk etc etc..
toen het moment supreme, wij hadden de scepter al 2 weken, maar de war effort was nog niet klaar. op zaterdag was het dan zover, Zij hadden in de tussentijd al wel bijna ook de Scepter af, maar het ging steeds mis bij Eranikus, dat stuk hadden ze niet, en de Horde zorgde er wel voor dat ze dat niet kregen...
Ik vin het allemaal wel, leuk, het is een PVP server en daar hoort wat knokken bij vind ik. al dat ge / kiss /cuddle en /love is ook wel leuk maar net de hele tijd. For the HORDE
Slaat nergens op? komop zeg wat van skill heb je dan nog nodig om een instance te doen...
en ja in 99% van de endgame instances schiet je alleen maar frostbolt (of AM)
en ja in 99% van de endgame instances schiet je alleen maar frostbolt (of AM)
Hoe krijgen jullie de raptor boss dood? Al verschillende taktieken gebruikt maar 17% is het laagst wat wij gekomen zijn.
Geen epics of ubah gear beginnen pas net aan ZG ...
Maar als we raptor eerst doen dan is het na 1 MS wel over met de MT... +400 def hij heeft.
Geen epics of ubah gear beginnen pas net aan ZG ...
Maar als we raptor eerst doen dan is het na 1 MS wel over met de MT... +400 def hij heeft.
There is no art to find the minds construction in the face
Stamina? Het is gewoon nuken en healen/tank levend houden. De lootlord is een van de eenvoudigere bosses imo.Muppet schreef op woensdag 08 maart 2006 @ 12:43:
Wat langer.
- wand de ambassador.
- nuke raptor.
- tank Mandokir.
- nukers gaan van de raptor over op de boss.
- melee blijft uit range van de boss om healing mana te besparen.
- houd de tank levend.
- NIETS doen als je bekeken wordt.
- NIET ressen middels een spirit als je dood gaat.
- bandage nukers FTW!
Intel Core 2 Duo E8500 | Asus P5Q-E | 4GB PC8500 OCZ Platinum | Club3D Radeon 4870 1GB OC | Samsung SyncMaster 225B
Verwijderd
Hij "Dinged" na een kill, niet na een res. Dus gewoon accepten! Gewoon health barretjes "vol" houden zodat zo min mogelijk mensen doodgaan.Furio schreef op woensdag 08 maart 2006 @ 12:54:
[...]
Lootlord is een eitje^^
hoezo dat? hij dingt als er een paar man dood gaan, niet als er een paar man rezzen.Furio schreef op woensdag 08 maart 2006 @ 12:54:
[...]
Hmmm. Wist ik niet. Bij ons gaat in ieder geval niemand dood dus we hebben hier geen 'last van'. =)Verwijderd schreef op woensdag 08 maart 2006 @ 12:58:
[...]
Hij "Dinged" na een kill, niet na een res. Dus gewoon accepten! Gewoon health barretjes "vol" houden zodat zo min mogelijk mensen doodgaan.
Lootlord is een eitje^^
Over AQ20. We hebben die Kurinaxx op de 2de try omgelegd. De general daarna is niet zo evident aangezien er een heel bataljon moet worden verslagen. Zijn er hier 'publieke' tips? Gebruiken jullie de hulpjes die staan te wachten? Wij gaan volgende keer zelf de laatste mob van de eerste groep langzaam killen om mana en health te regennen.
De exploit van de test servers werkt in ieder geval niet. Met een Killrog lock oog kan je de boss niet pullen.
[ Voor 4% gewijzigd door Minotic op 08-03-2006 13:08 ]
Intel Core 2 Duo E8500 | Asus P5Q-E | 4GB PC8500 OCZ Platinum | Club3D Radeon 4870 1GB OC | Samsung SyncMaster 225B
enige rottige gedeelte is als de raptor net dood is gaat ie 20-30 sec in bezerk dus heals spammen al is de tank op 100%Furio schreef op woensdag 08 maart 2006 @ 12:54:
[...]
Stamina? Het is gewoon nuken en healen/tank levend houden. De lootlord is een van de eenvoudigere bosses imo.
Wat langer.
- wand de ambassador.
- nuke raptor.
- tank Mandokir.
- nukers gaan van de raptor over op de boss.
- melee blijft uit range van de boss om healing mana te besparen.
- houd de tank levend.
- NIETS doen als je bekeken wordt.
- bandage nukers FTW!
en niet rezzen is een fabeltje hij lvl`t op mensen die doodgaan niet op mensen die rezzen
Maar als jullie tank in 1 x doodgaat dan stopt ie niet als ie gewatched word ZELFS de MT moet dan 5 sec niks doen wij gaan over in low dps als de tank gewatched word
Then we ate some mescaline and went swimming - Hunter S. Thompson.
Klopt helemaal.stamp666 schreef op woensdag 08 maart 2006 @ 13:07:
[...]
Maar als jullie tank in 1 x doodgaat dan stopt ie niet als ie gewatched word ZELFS de MT moet dan 5 sec niks doen wij gaan over in low dps als de tank gewatched word
Ik heb ook nog de taktiek gelezen van de raptor gewoon te blijven offtanken en eerst Mandokir dood te krijgen ? Dan gaat hij niet in berzerk mode.stamp666 schreef op woensdag 08 maart 2006 @ 13:07:
[...]
enige rottige gedeelte is als de raptor net dood is gaat ie 20-30 sec in bezerk dus heals spammen al is de tank op 100%
en niet rezzen is een fabeltje hij lvl`t op mensen die doodgaan niet op mensen die rezzen
Marokko 2015: Route
Sat Tracker: SpotWalla
Blog: Gone for a ride
wij doen bij die raptorbaas eerst raptor nuken, en daarna burst nuken.. boss tankt mob voor seconde of 30, dan nuke 10 sec, 15 sec wachten, nuken etc.. gaat opzich best goed, meeste van ons zitten vooral in blue..
Verwijderd
Inderdaad, hij doet een hit van 3 a 3,5k als je gewoon doorramt (heb het zelf geprobeerd, durf het wel aan met mn dedicated healers ;-))
Mandy is idd gewoon erg makkelijk. in het begin deden we ook rustig aan, maar tegenwoordig nuken we hem ook gewoon omdat ze weten dat ik hem makkelijk kan houden. (taunt als die gaat spinnen en shield slam erachteraan, never dat ie weg charged ;-))
melee staat bij ons ook gewoon mee te nuken, bij een spin rennen ze door hem heen (dus niet achteruit lopen omdat je dan net niet uit range van de AoE cleave bent)
Verwijderd
Wij offtanken de raptor gewoon. Als de tank teveel gesunderd is even een andere warrior sword/board en off-offtanken totdat die debuffs pleitte zijn.BootVluchteling schreef op woensdag 08 maart 2006 @ 13:20:
wij doen bij die raptorbaas eerst raptor nuken, en daarna burst nuken.. boss tankt mob voor seconde of 30, dan nuke 10 sec, 15 sec wachten, nuken etc.. gaat opzich best goed, meeste van ons zitten vooral in blue..
Vereist wat extra aandacht maar scheelt repairkosten door instadeaths
Welke reputatie moet je hebben bij Timbermaw hold om door de tunnel te lopen zodat je er heelhuids doorheen komt?
Ik heb begrepen dat er twee soorten rond lopen in de tunnel (Goede en slechte)
Ben nu unfriendly en level 54. Is dit genoeg?
Valt uiteindelijk niemand je meer aan in die tunnel of zullen de "slechte" je altijd blijven aanvallen?
Valt uiteindelijk niemand je meer aan in die tunnel of zullen de "slechte" je altijd blijven aanvallen?
PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82
Unfriendly is genoeg om erdoor te raken. Wil je die quests doen waarvoor je moet praten met zo een Tmbermaw dan moet je neutral of friendly zijn (ik denk friendly). Heb er me niet zo mee bezig gehouden.
Als ie net in de 30 sec bezerk de MT watch is ie dood en zo moeilijk is het niet toch om je MT voor 5 sec te laten stoppen met rammen
maar idd je kan het ook opvangen door meer te healen maar als ie net een krit over zich heeft gehad is het wel erg erg close
gister erg coole drop http://thottbot.com/?i=51608 een mage had ze gewonnen
dropte van High Priest Thekal onze shadowpriest zal we weer geflipt hebben met mn mages / warlocks first
maar idd je kan het ook opvangen door meer te healen maar als ie net een krit over zich heeft gehad is het wel erg erg close
gister erg coole drop http://thottbot.com/?i=51608 een mage had ze gewonnen
dropte van High Priest Thekal onze shadowpriest zal we weer geflipt hebben met mn mages / warlocks first
Then we ate some mescaline and went swimming - Hunter S. Thompson.
Verwijderd
Voor zover ik me kan herinneren lopen alleen de Timbermaw Furbolg door die tunnel en als je dus gepraat hebt met die ene buiten de Timbermaw Hold en je rep. is Unfriendly, dan kun je er inderdaad zonder problemen doorheen. Als je dingen wilt kopen of quests wilt krijgen daarbinnen, moet je Friendly zijn. Je moet eerst de hele tijd naar het zuiden van Felwood voor die quest en later (als je halverwege Neutral bent, als ik het me goed herinner) krijg je een quest voor de noordelijke Furbolg stam.JSchut schreef op woensdag 08 maart 2006 @ 13:30:
Welke reputatie moet je hebben bij Timbermaw hold om door de tunnel te lopen zodat je er heelhuids doorheen komt?
Zodra je Friendly bent kun je aan het andere eind van de tunnel die quest in Winterspring gaan doen, met de Furbolg die je daar aantreft. Ik moest nog iets van 26 keer de quest doen voordat ik Honored zou zijn. Gaat best snel, maar je kan het beter met een groep doen, zoals ik toen met die noordelijke stam deed. Gaat echt absurd snel.
Mja, in de keren dat ik hem gedaan heb moest iedereen gewoon z'n ESC toets rammen zo snel als ie zag dat ie gewatcht is (zelfs de MT). En pas terug verder doen als iemand anders gewacht wordt.
Wanneer de MT gewatcht wordt kan een andere warrior het overnemen nidien nodig (heb de nidruk dat hij soms toch erg lang kan "watchen").
Wanneer de MT gewatcht wordt kan een andere warrior het overnemen nidien nodig (heb de nidruk dat hij soms toch erg lang kan "watchen").
Verwijderd
Mensen, ik ben nu bezig met maken van filmpjes via FRAPS.
Download hiero
Ik ben nog in de "aanklooi"-fase, maar wie weet waarom ik alleen de interface-geluidjes hoor en niet de ambience/music/spell effect e.d. ?
Download hiero
Ik ben nog in de "aanklooi"-fase, maar wie weet waarom ik alleen de interface-geluidjes hoor en niet de ambience/music/spell effect e.d. ?
Verwijderd
Hehe, dat mannetje is wel gaaf opzich. Als je een paar imba tanks hebt moet je gewoon door blijven rammen. Op een gegeven moment doet hij hits van 5k :d
Verwijderd
Waarschijnlijk omdat ze te zacht zijn. Je kan dit aanpassen bij de sound opties in wow.Verwijderd schreef op woensdag 08 maart 2006 @ 13:46:
Download hiero
Grappig, gelukkig gaat het er bij ons kwa samenwerking iets volwassener aan toe. Twee groepen, LoL aan de horde kant en HFC aan de alliance kant hebben die scepters ongeveer op hetzelfde moment gemaakt. Ze hebben beiden afgesproken de gong tegelijkertijd een mep te geven, in de war effort spirit van samenwerking.
https://niels.nu
Yep, RP servers ftw. Wat een ramp dat sommige mensen er zo'n probleem over maken en niet kunnen praten over dit soort dingen en alleen maar dreigen en zeuren. Blijkaar hebben we op AD wat meer mensen die zich volwassen kunnen gedragen. (Ookal heeft HFC soms een paar mensen waar ik mijn twijfels bij hebHydra schreef op woensdag 08 maart 2006 @ 13:50:
Grappig, gelukkig gaat het er bij ons kwa samenwerking iets volwassener aan toe. Twee groepen, LoL aan de horde kant en HFC aan de alliance kant hebben die scepters ongeveer op hetzelfde moment gemaakt. Ze hebben beiden afgesproken de gong tegelijkertijd een mep te geven, in de war effort spirit van samenwerking.
Chewing gum while cutting unions will prevent you from crying, it won't prevent you from being sad
KLHThreatMeterVerwijderd schreef op woensdag 08 maart 2006 @ 12:24:
[...]
welke addon is dat trouwens?
normaal hebben we er nooit echt problemen mee, maar gister voor eerst Huhuran geprobeert en was een rampenplan om aggro te houden en van tanks te switchen. zij is imune voor taunt en elke andere vorm om aggro te krijgen. dusja, dan maar dmg doen en hopen dat niemand het afpakt.
hadden haar in 2de try wel naar 71%, helaas geen tijd voor meer pogingen.
Ik ben geen voorstander van het gebruik van dit soort addons omdat het (zoals ik al eerder postte) vind dat het het spel te makkelijk maakt. Maar het is op dit moment verplicht in m'n guild dus tja.
op een PVP server kan je nog zo volwassen zijn met zijn allen, er zitten er altijd die paar eikels tussen, want je kan elkaar overal aanvallen. Dus echt harde afspraken zijn lastig. je hebt geen controle over mensen die niet in de guild zitten, en ook binnen de guild niet 100%. Je kan wel zeggen: We vallen Hullie niet aan vandaag, maar niemand is verplicht zich eraan te houden, we zijn geen dictator guild, we zijn een vrienden guild.
In het algemeen zijn de zaken prima voor elkaar en als de guildleader zegt: ' Ok guys allemaal kappen met aanvallen , dan wordt dat ook wel gedaan (voor zolang de 'officiele guild raid ' duurt)
maar goed, het staat een ieder vrij om buiten de guild raids om zijn eigen keuze te maken, sommigen op pvp servers hebben de instelling: 'If it' s Red it's 'Dead' Daarom zijn ze juist op een PVP server gaan spelen......
In het algemeen zijn de zaken prima voor elkaar en als de guildleader zegt: ' Ok guys allemaal kappen met aanvallen , dan wordt dat ook wel gedaan (voor zolang de 'officiele guild raid ' duurt)
maar goed, het staat een ieder vrij om buiten de guild raids om zijn eigen keuze te maken, sommigen op pvp servers hebben de instelling: 'If it' s Red it's 'Dead' Daarom zijn ze juist op een PVP server gaan spelen......
Verwijderd
PvP == je kan geganked worden, prima. Heb ik geaccepteerd, ik vind de uitdaging wel leuk enzo. Wat ik daarentegen niet begrijp en nooit zal begrijpen is waarom een lvl60 full epic warrior mij met zijn Thunderfury in de pan hakt als ik daar gewoon sta te staan in Booty Bay. Dat ie me niet dood kreeg is dan wel weer heel erg grappig! Hij werd trouwens gewoon het water in achtervolgt door 4 Bruisers die em vlotjes molden. Ik ben zelf een lvl32 koetje druid, en zal hem geen HK geven. Hoe kan iemand hier nou voldoening van krijgen? Maar goed, nogmaals PVP is imho leuker als PVE(server) maar dit soort acties vind ik redelijk irritant. Helemaal als ze dan gaan corpsecampen (2 lvl60 op mij en nog een lvl32 rogue), dát vat ik gewoon niet.
Het is trouwens echt erg op Genjuros met de Alliance. Naar mijn weten wordt er op Sylvanas niet zo bijzonder hard geganked/griefed door Allies. Op Genjuros daarentegen wordt ik gewoon achternagezeten door lvl60'ers als ik ergens een plantje aan het plukken ben
Het is trouwens echt erg op Genjuros met de Alliance. Naar mijn weten wordt er op Sylvanas niet zo bijzonder hard geganked/griefed door Allies. Op Genjuros daarentegen wordt ik gewoon achternagezeten door lvl60'ers als ik ergens een plantje aan het plukken ben
w00t, AV gewonnen en nu heb ik mn Ice Barbered Spear 
Moet alleen wel poelarm skill trainen...
Moet alleen wel poelarm skill trainen...
Verwijderd
Just dem herbs man, just dem herbsOp Genjuros daarentegen wordt ik gewoon achternagezeten door lvl60'ers als ik ergens een plantje aan het plukken ben
Dat is idd dierp triest, maar ja het is het spelletje he.Verwijderd schreef op woensdag 08 maart 2006 @ 14:50:
Maar goed, nogmaals PVP is imho leuker als PVE(server) maar dit soort acties vind ik redelijk irritant. Helemaal als ze dan gaan corpsecampen (2 lvl60 op mij en nog een lvl32 rogue), dát vat ik gewoon niet.
Accepteer het maar gewoon en doe het net zo hard terug bij anderen. Tegenhouden kun je toch niet.
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Hij was al wel langsgekomen, maar hijs wel errug grappigEcto2002 schreef op woensdag 08 maart 2006 @ 15:09:
Nog niet zien passeren hier![]()
HET nieuwe alliance race
Sign here please
Verwijderd
Ik weet hetRakkerzero schreef op woensdag 08 maart 2006 @ 15:07:
[...]
Dat is idd dierp triest, maar ja het is het spelletje he.
Accepteer het maar gewoon en doe het net zo hard terug bij anderen. Tegenhouden kun je toch niet.
in deadmines respawnen mobs niet, wel komen er steeds nieuwe patrols.chromeeh schreef op woensdag 08 maart 2006 @ 08:58:
Ff weer een dom vraagje
Als je een instance speeld bijv de Deadmines, respawnen de mobs ook weer naar een specifieke tijd zoals in de 'gewone' wereld?
Want dat bepaald nogal redelijke de strategie
Sowieso krijg je na iedere baas een groepje van 2/3 patrols.
Gister ook Deadmines gedaan, opzich niets vreemds, maar het doen als je Horde bent is wel cool
Nog een stuk van westfall discovered en SW ingerend
/ignoreDeadKennedy schreef op woensdag 08 maart 2006 @ 05:13:
[...]
Sja en ik word ondertussen erg moe van het gewhine van alle casual spelers die er zo graag bij willen zijn. Jullie hebben er eigenlijk geen drol te zoeken, laten de boel alleen maar laggen en de server in 10 van de 10 gevallen crashen en hebben vaak niet meer dan een uurtje werk in gestoken om de AQ opening te bespoedigen (wat vaak ook niet meer inhield dan de boel laten laggen en storen van de event van Eranikus in de Moonglade). En dan komen ze ook nog allemaal aan met het excuus van "wij betalen net zoveel voor het spel als jullie dus wij hebben alle recht er ook bij te zijn", mooi niet, mensen die de moeite nemen om de scepter te verzamelen hebben het recht er bij te zijn en de persoon met die scepter besluit hoe en wat er gebeurt.
Ik ben ondertussen érg blij dat mijn guild niet de guild is met de scepter, want het gezeik dat die guild over zich heen krijgt van alle (99% casual) spelers is niet te zuinig. Dit terwijl zij zeker het leeuwendeel van de opening van AQ hebben geregeld en dus eigenlijk op handjes en knietjes bedankt zouden moeten worden.
[flame]Ga gewoon lekker verder aanklooien in UBRS, en kom AQ eens bezoeken als je er wat te zoeken hebt.[/flame]
motivatie lijkt me overbodig. Echt, wat een arrogante kwal ben jij (imo implied)
Tuurlijk vinden jullie het vervelend als de server crasht, maar andere horen zoveel over dit event, die willen het gewoon ook graag zien. So be it. Zeurpiet
soms wil je gewoon even je nieuwe wapen uitproberen, of je nieuwe spell als je net ge respecced bent. een lvl 30 slachtoffer is dan het ideale target.. . BOOM Headshot!
Dit hoort er gewoon bij.. en kan een verklaring zijn dat het soms voorkomt. mensen die dit constant doen zijn inderdaad een beetje zielig.
Dit hoort er gewoon bij.. en kan een verklaring zijn dat het soms voorkomt. mensen die dit constant doen zijn inderdaad een beetje zielig.
Verwijderd
Ik heb gister nog een 23 mage voor 30 min. gecamped (ik ben 20 hunter), maarja die vroeg er om. Eerst /taunt spammen en daarna zomaar weglopen. Nou dat pik ik niet (zeker niet op mijn eigen grondgebied) Aimed shot en dood. Daarna lekker mijn pet naast haar geparkeerd, en ikzelf rustig op een bergje toekijken en mn bags sorteren.Rakkerzero schreef op woensdag 08 maart 2006 @ 15:07:
[...]
Dat is idd dierp triest, maar ja het is het spelletje he.
ps: het feit dat ik de hele tijd naar de barrens chat moet kijken speelt uiteraard ook een rol
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 08-03-2006 15:20 ]
Verwijderd
Ach ik kan er écht wel om lachen als er een Warrior lvl60 in full Wrath langs komt lopen, afstapt, me in 2 seconden molt en dan /mourn doet ofzo, hehe, maar doe dit 4 keer achter elkaar en dan ben je gewoon sneu ...blackadder75 schreef op woensdag 08 maart 2006 @ 15:16:
soms wil je gewoon even je nieuwe wapen uitproberen, of je nieuwe spell als je net ge respecced bent. een lvl 30 slachtoffer is dan het ideale target.. . BOOM Headshot!
Goed, Gnomeregan gedaan dus, party was: lvl32 druid (ik), lvl33 rogue, lvl33 mage en lvl30 priest. De lvl35 warrior was "vergeten de Gnomeregan transporter quest" op te pikken en had geen zin meer om mee te gaan dus wij zo "dan maar met ze 4'en". Dus ik mocht wéér de Beertank spelen hahaha, echt lache! We hebben gewoon alles daar gemold, zelfs de laatste baas. Of mijn herinneringen aan Gnomeregan kloppen echt niet of ze hebben het makkelijker gemaakt. Het helpt natuurlijk wel dat je allang weet wat er zo'n beetje gaat gebeuren maar goed, denk dat we voortaan maar altijd 4man gaan doen hehe.Verwijderd schreef op dinsdag 07 maart 2006 @ 17:03:
Ik ga vanavond denk ik maar eens Gnomeregan doen. Hekel aan die instance maar droppen toch nog leuke dingen voor een druid op lvl32. Dan nog ff 2 leveltjes en SM Armory (of was het Library?) doen voor de Illusionary Rod. Zijn er hier meer mensen die hun druid eerst Feral laten zijn? Aangezien we in onze vriendengroepje een priest hebben, en nog een mage/rogue/hunter en ik koos voor druid, ben ik de feral kant opgegaan om te kunnen tanken enzo. Kan altijd nog offhealen mits noodzakelijk of een battleressje tussendoor. Is er wel ruimte voor Feral druids in bv. UBRS zometeen? En kan een (bijna volledige) Feral druid gewoon doortanken t/m bv. BRD? Ben nu lvl32 en zit nu op 1850 hp en zo'n 2350 armor (met elixertje, ben alchemist) buffed. Moet toch genoeg zijn voor Gnomeregan baasjes? EDIT: Ja dus hehe
Kan trouwens iemand nog mijn druid vraagjes enigszins beantwoorden?
Verwijderd
Meh... laatst was hier een leuke online model viewer waar je de tier 1,2,3 sets kon zien (en dan ook nog op alle rassen)
Weet er iemand dat linkje?
Verwijderd
Hey, ik ben zelf een lvl 60 Feral Druid op Azjol-Nerub en een off-tank in onze Guild, bij o.a. ZG, MC en BRS runs. Gaat goed. Zorg ervoor dat je goede Tank gear hebt (Stamina, agility).Verwijderd schreef op woensdag 08 maart 2006 @ 15:24:
[...]
Kan trouwens iemand nog mijn druid vraagjes enigszins beantwoorden?
Wij hebben overigens veel resto druids en redelijk wat priests in de guild en weinig 'goede' warriors, dus dan wordt je al eerder geaccepteerd als Feral druid. Zorg ervoor dat je ervaring hebt als Main tank en ga vaak instances om te oefenen
succes!
Als het rood is, dan moet het dood : )
Enige keren dat ik me in hou is wanneer ik aan het farmen ben, we een UBRS buff halen voor ragnaros (gaan we eindelijk eens zonder proberen, zou tijd worden) of met eranikus/AQ event.
Ik ben teveel carebear geweest en daarom te vaak slachtoffer omdat zij kunnen openen.
Ach, soms is het wel leuk om lvl 30/40's bij nesingway af te maken en daar te blijven campen. Op een gegeven moment weet je dat er lvl 60's van de tegenpartij aan komen rennen om wraak te nemen voor hun low lvl vriendjes. En dan begint PvP pas interessant te worden imo.
Enige keren dat ik me in hou is wanneer ik aan het farmen ben, we een UBRS buff halen voor ragnaros (gaan we eindelijk eens zonder proberen, zou tijd worden) of met eranikus/AQ event.
Ik ben teveel carebear geweest en daarom te vaak slachtoffer omdat zij kunnen openen.
Ach, soms is het wel leuk om lvl 30/40's bij nesingway af te maken en daar te blijven campen. Op een gegeven moment weet je dat er lvl 60's van de tegenpartij aan komen rennen om wraak te nemen voor hun low lvl vriendjes. En dan begint PvP pas interessant te worden imo.
www.google.comVerwijderd schreef op woensdag 08 maart 2006 @ 15:26:
Meh... laatst was hier een leuke online model viewer waar je de tier 1,2,3 sets kon zien (en dan ook nog op alle rassen)
WoW model viewer:Verwijderd schreef op woensdag 08 maart 2006 @ 15:26:
http://www.curse-gaming.com/mod.php?addid=2090&page=51
Ook handig om animated gif avatars te maken.
"When you find yourself in the company of a halfling and an ill-tempered Dragon, remember, you do not have to outrun the Dragon...you just have to outrun the halfling."
gege, je kon gewoon niet wegblijven he:)Verwijderd schreef op woensdag 08 maart 2006 @ 15:18:
[...]
Ik heb gister nog een 23 mage voor 30 min. gecamped (ik ben 20 hunter), maarja die vroeg er om. Eerst /taunt spammen en daarna zomaar weglopen. Nou dat pik ik niet (zeker niet op mijn eigen grondgebied) Aimed shot en dood. Daarna lekker mijn pet naast haar geparkeerd, en ikzelf rustig op een bergje toekijken en mn bags sorteren.
ps: het feit dat ik de hele tijd naar de barrens chat moet kijken speelt uiteraard ook een rol
kan ik die libram nog van je kopen die je op de bank hebt staan:)
op welk lvl kan je als warlock SM door? het liefst gelijk 1 full run om alles gedaan te hebben..?
Heb je het nu over HFC of over TFR? HFC is geen guild namelijkCrowmeister schreef op woensdag 08 maart 2006 @ 14:01:
Yep, RP servers ftw. Wat een ramp dat sommige mensen er zo'n probleem over maken en niet kunnen praten over dit soort dingen en alleen maar dreigen en zeuren. Blijkaar hebben we op AD wat meer mensen die zich volwassen kunnen gedragen. (Ookal heeft HFC soms een paar mensen waar ik mijn twijfels bij heb)
Oh, trouwens, de DSA is weer opengesteld voor signups mocht je nog op zoek zijn naar een raid community.
[ Voor 11% gewijzigd door Hydra op 08-03-2006 16:02 ]
https://niels.nu
34-38BootVluchteling schreef op woensdag 08 maart 2006 @ 15:59:
op welk lvl kan je als warlock SM door? het liefst gelijk 1 full run om alles gedaan te hebben..?
Verwijderd
Ik zit al wat topics door te spitten, maar het is zo veeeeel en een hoop intressante dingen, m'n complimenten.
Zitten er nog meer mensen op Stormrage?
Ik speel voornamelijk met: Cyberdead, lvl60 shaman.
Maar heb nog 8 Horde char's, die ook langszaam naar de 60 klimmen.
Alliance speel ik niet, want die zijn op Stormrage al ruim in de meerderheid.

Hmm paar guildies raiden met DSA. Maar ziet er naar uit dat ze MEER dan genoeg warriors hebben. Zal toch een checkenHydra schreef op woensdag 08 maart 2006 @ 16:02:
[...]
Heb je het nu over HFC of over TFR? HFC is geen guild namelijk
Oh, trouwens, de DSA is weer opengesteld voor signups mocht je nog op zoek zijn naar een raid community.
Chewing gum while cutting unions will prevent you from crying, it won't prevent you from being sad
Verwijderd
Och, van mij blijven ze doorgaans wel af (groot zwaard + bekende guildnaam). Alliance op Genjuros is altijd wat gefrustreerder in PVP omdat ze vaak eerlijke gevechten verliezen ;pVerwijderd schreef op woensdag 08 maart 2006 @ 14:50:
Verwijderd
Frustie Allies dus hehe, mooi! Zal ze nóg gefrustreerder maken heheVerwijderd schreef op woensdag 08 maart 2006 @ 16:13:
[...]
Och, van mij blijven ze doorgaans wel af (groot zwaard + bekende guildnaam). Alliance op Genjuros is altijd wat gefrustreerder in PVP omdat ze vaak eerlijke gevechten verliezen ;p
Affliction is trouwens wel een flinke guild niet? Enne ja, flink zwaard haha! Leuke opmerking ook op jullie forum:

Mafkees
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 08-03-2006 16:42 ]
Verwijderd
Ach ja, als het eerste zwaardje naar een knurft gaat die dan inactive gaat, en je vervolgens bijna 3 maanden moet wachten voordat ie weer dropt, zeg je nog wel es gekke dingen als je hem eeeiiindelijk als drop krijgt ;p
Verwijderd
Hehehe, maarre nette gear heb je. Je tanked dus blijkbaar niet hehe. Ik heb nog geen enkel Epic (Nightslayer/Bloodfang) item met mijn rogue, nog geen enkele MC run raid gedaan helaas maar komt binnenkort welVerwijderd schreef op woensdag 08 maart 2006 @ 17:11:
Ach ja, als het eerste zwaardje naar een knurft gaat die dan inactive gaat, en je vervolgens bijna 3 maanden moet wachten voordat ie weer dropt, zeg je nog wel es gekke dingen als je hem eeeiiindelijk als drop krijgt ;p
Verwijderd
alliance is volgens mij op vrij veel servers minder goed dan de horde. komt denk omdat de horde over het algemeen kleiner is en daarom beter samenspeelt.Verwijderd schreef op woensdag 08 maart 2006 @ 16:13:
[...]
Och, van mij blijven ze doorgaans wel af (groot zwaard + bekende guildnaam). Alliance op Genjuros is altijd wat gefrustreerder in PVP omdat ze vaak eerlijke gevechten verliezen ;p
Ken eigenlijk alleen wat mensen van de AllianceVerwijderd schreef op woensdag 08 maart 2006 @ 16:04:
Ik zit al wat topics door te spitten, maar het is zo veeeeel en een hoop intressante dingen, m'n complimenten.
X-Life Lanparty Core i9 9900K @ 5Ghz, RTX3080, 16GB, Gigabyte Z390, Custom EK Waterloop
Bij ons wint Horde naar het schijnt ook vaker AV dan Alliance, prima dacht ikVerwijderd schreef op woensdag 08 maart 2006 @ 17:19:
[...]
alliance is volgens mij op vrij veel servers minder goed dan de horde. komt denk omdat de horde over het algemeen kleiner is en daarom beter samenspeelt.
Verwijderd
/zwaaiVerwijderd schreef op woensdag 08 maart 2006 @ 16:04:
Ik ben de vreeschwekkendste paladin van stormrage
Waarom heb jij 5/5 Imp. BS met 4/5 Enrage ipv 4/5 Imp. BS en 5/5 Enrage?Verwijderd schreef op woensdag 08 maart 2006 @ 16:13:
[...]
Hey, een mede AN spelerHey, ik ben zelf een lvl 60 Feral Druid op Azjol-Nerub en een off-tank in onze Guild, bij o.a. ZG, MC en BRS runs. Gaat goed. Zorg ervoor dat je goede Tank gear hebt (Stamina, agility).
"For my friends, anything; for my enemies, the law."
Mietje!Verwijderd schreef op woensdag 08 maart 2006 @ 18:02:
[...]
/zwaai
Ik ben de vreeschwekkendste paladin van stormrage![]()
En om ook wat nuttigs toe te voegen, we hebben maandagavond Nefarian neergehaald
[ Voor 18% gewijzigd door Mojo op 08-03-2006 19:20 ]
X-Life Lanparty Core i9 9900K @ 5Ghz, RTX3080, 16GB, Gigabyte Z390, Custom EK Waterloop
w00t, net rank 11 frostbolt gekregen, doe nu 960 dmg unbuffed, die 1k gaat er aankomen. (zit nog steeds met rod of the ogre magi : ( )
Alles beter dan illusionary rodImdaMned schreef op woensdag 08 maart 2006 @ 23:28:
w00t, net rank 11 frostbolt gekregen, doe nu 960 dmg unbuffed, die 1k gaat er aankomen. (zit nog steeds met rod of the ogre magi : ( )
* enira hides...
Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character
Das erg mooi! Dikke dps als hele raid rank 11 van alles heeft...Wat zegt de spell zelf datie voor dmg doet? 820-900 oid?ImdaMned schreef op woensdag 08 maart 2006 @ 23:28:
Whoo net Brutality Blade gehad.
Eerste hunter in onze guild ermee
Eerste hunter in onze guild ermee
Tandje hoger, meer richting de 550/600M1lamb3r schreef op woensdag 08 maart 2006 @ 23:42:
eerder 500/550
Nog nooit was er voor ons (the Unforgiven Warriors @ Trollbane) wrath gedropt in BWL.. en vandaag eindelijk 2 x waistband of wrath van vael.. doh..
Ook ragnaros moet zijn wrath leggings nog uitpoepen.. hopelijk morgen..
Profiel @ http://wow.allakhazam.com/profile.html?758080
Ik loop trouwens al een hele tijd met 2 x Arcanum of Protection in mijn bags rond voor die ZG enchant.. 4 maanden lang geen Primal Hakkari Aegis, en nu ging ik afgelopen weekend niet mee, en wat dropt er? Jawel! 4 x Primal Hakkari Aegis in 1 run.. )%*@*^@
Ook ragnaros moet zijn wrath leggings nog uitpoepen.. hopelijk morgen..
Profiel @ http://wow.allakhazam.com/profile.html?758080
Ik loop trouwens al een hele tijd met 2 x Arcanum of Protection in mijn bags rond voor die ZG enchant.. 4 maanden lang geen Primal Hakkari Aegis, en nu ging ik afgelopen weekend niet mee, en wat dropt er? Jawel! 4 x Primal Hakkari Aegis in 1 run.. )%*@*^@
[ Voor 32% gewijzigd door Mior op 09-03-2006 01:39 ]
zelfde hier, heb alleen een primal hakkari kossack nodig, ben ik er een keer niet dropt ie meerdere keren zonder dat er mensen waren die m nodig hadden, en nu aq open is zal ik helaas niet superveel zg meer doen
"For my friends, anything; for my enemies, the law."
Vandeweek AQ20 tot laatste boss gecleared... laatste boss lukte niet meer, maar het was ook al te laat voor veel serieuze tries. Wel nog met mijn paladin deze leuke mace gewonnen:
http://www.thottbot.com/?i=52963
Snap niet dat hij blauw is, hij is veel beter dan mijn epic polearm
Ook nog Blessing of Might rank 7 gekregen, dus onze rogues zijn voortaan gezegend met een extra 222 attack power
Ook nog Blessing of Might rank 7 gekregen, dus onze rogues zijn voortaan gezegend met een extra 222 attack power
Verwijderd
Gister Razorgore naar 27%
. Hij gaat deze week zeker weten down ...
Btw is Vael die boss na Razorgore een beetje moeiljk? of valt dat wel mee
Vael > Razorgore hfVerwijderd schreef op donderdag 09 maart 2006 @ 09:12:
Gister Razorgore naar 27%. Hij gaat deze week zeker weten down ...
Ik geloof dat guilds die nef al een tijdje farmen nog wel eens op vael whipen
Hehe...hij begint op 30% van z'n totale hp en je krijgt een buff dat je unlimited mana/energy/rage hebt voor 3 minuten, dus hoe kan ie nou moeilijk zijn....Verwijderd schreef op donderdag 09 maart 2006 @ 09:12:
Gister Razorgore naar 27%. Hij gaat deze week zeker weten down ...
[ Voor 22% gewijzigd door The Realone op 09-03-2006 09:24 ]
Dat is met de +6%dmg uit frost en +3%dmg uit arcane
Hoe moeilijk is aq20? Want als je nu al zover bent verwacht ik niet zo heel moeilijk.MadKow schreef op donderdag 09 maart 2006 @ 07:52:
Vandeweek AQ20 tot laatste boss gecleared... laatste boss lukte niet meer, maar het was ook al te laat voor veel serieuze tries. Wel nog met mijn paladin deze leuke mace gewonnen:
En droppen die zeer lekkere tomes ook in aq20? Ik zit met smart te wachten op een nieuwe rank frostbolt, ahoewel onze MC tanks me dan niet grappig meer vinden, ik heb nu al aggro problemen. (ja ik weet het in mc moet je je aggro in bedwang houden, maar ik crit nogal veel, dus soms denk ik acht het kan wel en crit ik 3x achter elkaar....)
Iig gaat bij ons morgen de poort open (@thunderhorn @ 21:00)
Ik stink niet, ik ruik gewoon anders
Hoe heet de addon dat je bij de spells alleen Naam Rank ziet en niet al die andere text zoals mana cost enzo? en hoe doe je de reputation in SCTVerwijderd schreef op woensdag 08 maart 2006 @ 13:46:
Download hiero
Verwijderd
idd, in mijn guild heeft iedereen full tier1 of 2 set en neffy staat aantal maanden op farmstatus en gister 1 keer gewiped op Vael. alle andere bazen waren wel simpelweg gelijk dood.ImdaMned schreef op donderdag 09 maart 2006 @ 09:17:
[...]
Vael > Razorgore hf
even simpel gezegt, nu mijn guild sinds 1 week AQ in kan en we pas 2keer AQ20 gedaan hebben wipen we vaker op Vael dan op elke AQ20 boss die we nog maar 2 keer gezien hebben. enja, aq20 was in de eerste dag uitgespeeld.
otw, Vael is niet zo simpel als het lijkt
rofl, om zulke mensen kan je toch alleen lachen.DeadKennedy schreef op woensdag 08 maart 2006 @ 05:13:
[...]
Sja en ik word ondertussen erg moe van het gewhine van alle casual spelers die er zo graag bij willen zijn. Jullie hebben er eigenlijk geen drol te zoeken, laten de boel alleen maar laggen en de server in 10 van de 10 gevallen crashen en hebben vaak niet meer dan een uurtje werk in gestoken om de AQ opening te bespoedigen (wat vaak ook niet meer inhield dan de boel laten laggen en storen van de event van Eranikus in de Moonglade). En dan komen ze ook nog allemaal aan met het excuus van "wij betalen net zoveel voor het spel als jullie dus wij hebben alle recht er ook bij te zijn", mooi niet, mensen die de moeite nemen om de scepter te verzamelen hebben het recht er bij te zijn en de persoon met die scepter besluit hoe en wat er gebeurt.
Ik ben ondertussen érg blij dat mijn guild niet de guild is met de scepter, want het gezeik dat die guild over zich heen krijgt van alle (99% casual) spelers is niet te zuinig. Dit terwijl zij zeker het leeuwendeel van de opening van AQ hebben geregeld en dus eigenlijk op handjes en knietjes bedankt zouden moeten worden.
[flame]Ga gewoon lekker verder aanklooien in UBRS, en kom AQ eens bezoeken als je er wat te zoeken hebt.[/flame]
"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming
Het probleem met Vael is dat je 300% concentratie van iedere member vereist. Er is 0,00% ruimte voor foutjes van wie dan ook, in tegenstelling tot de meeste andere bosses.
Verwijderd
http://www.thottbot.com/index.cgi?sp=25289Kaap schreef op woensdag 08 maart 2006 @ 18:04:
[...]
Waarom heb jij 5/5 Imp. BS met 4/5 Enrage ipv 4/5 Imp. BS en 5/5 Enrage?
Battle Shout (Rank 7)
10 Rage
Instant
The warrior shouts, increasing the attack power of all party members within 20 yards by 232. Lasts 2 min.
Hallo 300+ AP voor 3 minuten met 3/8 wrath
Kijk es in de tasjes. Ik heb 6/8 Wrath, Quel'Serrar en Aegis of Blood God, ik (off-)tank vaak genoeg hoor (moet ook wel in BWL en AQ). Gisteren Firemaw nog getanked, vorige week Chromaggus. 5 man tanken is doorgaans nog wel eens boring maar in raids tegen zo'n boss is t geweldigVerwijderd schreef op woensdag 08 maart 2006 @ 17:17:
[...]
Hehehe, maarre nette gear heb je. Je tanked dus blijkbaar niet hehe. Ik heb nog geen enkel Epic (Nightslayer/Bloodfang) item met mijn rogue, nog geen enkele MC run raid gedaan helaas maar komt binnenkort wel
[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 09-03-2006 09:59 ]
wij zijn zo'n guild, het valt op zich wel mee, maar de eerste weken gingen we nog wel redelijk vaak random dood, je kan al na 10 seconden wipen........... Vael kijkt even lelijk de verkeerde kant op.. WOESH...ImdaMned schreef op donderdag 09 maart 2006 @ 09:17:
[...]
Vael > Razorgore hf
tips: de tanks moeten heel goed leren wat ze moeten doen, je zult gegarandeerd een paar keer dood gaan, geef de moed niet op, oefening baart kunst.
allles op fire resist gear.
als je het eenmaal goed kan is het echt een eitje
Bah, soms heb je van die avonden dat je met wat guildies weereens aan het AB/WSGen bent, en dat je de hele avond door geslacht wordt door Warriors, Rogues en Hunters.
Soms wou ik weleens dat ik een epic geared Rogue had in plaats van een epic geared Warlock
Soms wou ik weleens dat ik een epic geared Rogue had in plaats van een epic geared Warlock
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
Reroll mage, dan ben je opeens erg blij met je HP : P
idd bij ab/wsg is als het ware mana bar == life barImdaMned schreef op donderdag 09 maart 2006 @ 10:16:
Reroll mage, dan ben je opeens erg blij met je HP : P
mana op = dood
tenzij het een run over is van onze kant, dan kan ik rustig drinken
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Verwijderd
[quote]Verwijderd schreef op donderdag 09 maart 2006 @ 09:54:
Vette gear hoor. Ik heb alleen nog maar een Shadowblade in me offhand.
Speaking of which, welke zouden de rogues hier eerder kiezen om als offhand te gebruiken?
Distracting dagger of Shadowblade?
Specs:
Distracting Dagger:
of
Shadowblade:
De proc op de Shadowblade is leuk maar zie ik bar weinig voorbijkomen en die +6 daggers is misschien weer goed voor het kunnen raken van de 60+ elites enzo.
Jaja had ik gedaan, maar BWL tank gear is toch nóg beter of niet? Dan ben ik abuis:) Owh wacht ik weet het al, ik dacht aan Might i.p.v. Wrath, das Tier 2[...]
quote:
NeonGenesis schreef op woensdag 08 maart 2006 @ 17:17:
[...]
Hehehe, maarre nette gear heb je. Je tanked dus blijkbaar niet hehe. Ik heb nog geen enkel Epic (Nightslayer/Bloodfang) item met mijn rogue, nog geen enkele MC run raid gedaan helaas maar komt binnenkort wel
[...]
Kijk es in de tasjes. Ik heb 6/8 Wrath, Quel'Serrar en Aegis of Blood God, ik (off-)tank vaak genoeg hoor (moet ook wel in BWL en AQ). Gisteren Firemaw nog getanked, vorige week Chromaggus. 5 man tanken is doorgaans nog wel eens boring maar in raids tegen zo'n boss is t geweldig
Speaking of which, welke zouden de rogues hier eerder kiezen om als offhand te gebruiken?
Specs:
Distracting Dagger:
code:
1
2
3
4
5
6
| Binds when picked up Off Hand Dagger 42 - 64 Damage Speed 1.30 (40.8 damage per second) Requires Level 57 Passive: Increased Daggers +6. |
of
Shadowblade:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
| Binds when equipped Unique One-Hand Dagger 38 - 71 Damage Speed 1.40 (38.9 damage per second) Requires Level 48 Chance On Hit: Sends a shadowy bolt at the enemy causing 110 to 140 Shadow damage. |
De proc op de Shadowblade is leuk maar zie ik bar weinig voorbijkomen en die +6 daggers is misschien weer goed voor het kunnen raken van de 60+ elites enzo.
Verwijderd
Soms heb je wel eens van die avonden dat je met guildies wat aan het AB/WSGen bent, dat je de hele avond gesheeped, geseduced, ge-frost-nova'd en gerooted (wordt pvd nog gebuffed ook in 1.10, je mag niet meer draaien in roots, FN, Imp Hamstring, Imp Wingclip etc. Leuk met classes die facing requirements hebben voor hun skills....). Das ook erg irritant als warrior. Maar niet getreurd, de oplossing van onze CM is namelijk nogal simpel: zoek een pet priest die je healed en je bent supersterk in PvP! Zo simpel is het!On_E schreef op donderdag 09 maart 2006 @ 10:09:
Bah, soms heb je van die avonden dat je met wat guildies weereens aan het AB/WSGen bent, en dat je de hele avond door geslacht wordt door Warriors, Rogues en Hunters.
Kuch
Hehe zo ga ik ook te werk wordt altijd door een guildie beschermt (pally) en moet zeggen dat dat super werkt we staan altijd boven in de lijstVerwijderd schreef op donderdag 09 maart 2006 @ 10:32:
[...]
Soms heb je wel eens van die avonden dat je met guildies wat aan het AB/WSGen bent, dat je de hele avond gesheeped, geseduced, ge-frost-nova'd en gerooted (wordt pvd nog gebuffed ook in 1.10, je mag niet meer draaien in roots, FN, Imp Hamstring, Imp Wingclip etc. Leuk met classes die facing requirements hebben voor hun skills....). Das ook erg irritant als warrior. Maar niet getreurd, de oplossing van onze CM is namelijk nogal simpel: zoek een pet priest die je healed en je bent supersterk in PvP! Zo simpel is het!
Kuch

Ah jij dacht dat ik shadowbolts achter me kon schieten ?Verwijderd schreef op donderdag 09 maart 2006 @ 10:32:
[...]
Soms heb je wel eens van die avonden dat je met guildies wat aan het AB/WSGen bent, dat je de hele avond gesheeped, geseduced, ge-frost-nova'd en gerooted (wordt pvd nog gebuffed ook in 1.10, je mag niet meer draaien in roots, FN, Imp Hamstring, Imp Wingclip etc. Leuk met classes die facing requirements hebben voor hun skills....). Das ook erg irritant als warrior. Maar niet getreurd, de oplossing van onze CM is namelijk nogal simpel: zoek een pet priest die je healed en je bent supersterk in PvP! Zo simpel is het!
Kuch
Grappig is het iig wel, waarschijnlijk denken die 3 classes dat Warlocks het allemaal zo makkelijk hebben, en ik denk juist dat zij het allen zo makkelijk hebben. (warriors hoeven alleen maar te chargen en het is over als ze goeie wapens hebben, rogues kunnen hun gevechten uitkiezen, hunters kiten je tussen het auto-shooten door)
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
Verwijderd
jammer maar helaas, de might en wrath set zijn voor een deff warrior niet zo verschillend. wrath is niet beter dan might, het is alleen hoe je wilt spelen.
wrath heeft idd meer sta, def, armor. Maar, de stats op de items zijn metname gebazeerd op +blockvalue.
might wat dat betreft, veel meer op +block en daarbij geeft een full tier1 set ook nog eens de bonus van 10% hate.
dus, ja de tier2 set zorgt ervoor dat je minder dmg tegen je krijgt en je een hogere hp pool heb, maar de tier1 set zorgt ervoor dat je makkelijker agro krijgt en houd (gezien de full set bonus + de block kans waardoor revenge vaker kan en je dus rage wint ten opzichte van block-revenge).
wrath heeft idd meer sta, def, armor. Maar, de stats op de items zijn metname gebazeerd op +blockvalue.
might wat dat betreft, veel meer op +block en daarbij geeft een full tier1 set ook nog eens de bonus van 10% hate.
dus, ja de tier2 set zorgt ervoor dat je minder dmg tegen je krijgt en je een hogere hp pool heb, maar de tier1 set zorgt ervoor dat je makkelijker agro krijgt en houd (gezien de full set bonus + de block kans waardoor revenge vaker kan en je dus rage wint ten opzichte van block-revenge).
[quote]Verwijderd schreef op donderdag 09 maart 2006 @ 10:31:
Als je MH een sword is >> shadowblade
Als je MH een dagger is >> distracting
Hangt er voornamelijk vanaf of je mainhand een dagger of een sword isVerwijderd schreef op donderdag 09 maart 2006 @ 09:54:
[...]
Jaja had ik gedaan, maar BWL tank gear is toch nóg beter of niet? Dan ben ik abuis:) Owh wacht ik weet het al, ik dacht aan Might i.p.v. Wrath, das Tier 2Vette gear hoor. Ik heb alleen nog maar een Shadowblade in me offhand.
Specs:
Distracting Dagger:code:
1 2 3 4 5 6 Binds when picked up Off Hand Dagger 42 - 64 Damage Speed 1.30 (40.8 damage per second) Requires Level 57 Passive: Increased Daggers +6.
of
Shadowblade:code:
1 2 3 4 5 6 7 8 Binds when equipped Unique One-Hand Dagger 38 - 71 Damage Speed 1.40 (38.9 damage per second) Requires Level 48 Chance On Hit: Sends a shadowy bolt at the enemy causing 110 to 140 Shadow damage.
Als je MH een sword is >> shadowblade
Als je MH een dagger is >> distracting
If everything is working perfect, break something before someone else fucks up.
sct options > reputation aanvinkenunex schreef op donderdag 09 maart 2006 @ 09:45:
[...]
Hoe heet de addon dat je bij de spells alleen Naam Rank ziet en niet al die andere text zoals mana cost enzo? en hoe doe je de reputation in SCTThx!
Verwijderd
Kan je gewoon uitzetten in je interface options, enchanced tooltips dacht ik uit mijn hoofd.unex schreef op donderdag 09 maart 2006 @ 09:45:
[...]
Hoe heet de addon dat je bij de spells alleen Naam Rank ziet en niet al die andere text zoals mana cost enzo? en hoe doe je de reputation in SCTThx!
Reputation in SCT kan je ook gewoon binnen de opties van de addon aanvinken (/sct).
Dit topic is gesloten.