Het Grote World of Warcraft Topic - Deel 66 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 4.804 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 147917

achja ik dacht ook altijd dat het maar stomme mechanische vogels waren maar ik weet nu dat ze gewoon gaaf zijn, alleen een ram is nog mooier/leuker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 23:28
superbassie schreef op maandag 06 maart 2006 @ 17:15:
[...]

hehe, dan moeten ze jou die site maar laten maken, weet je zeker dat het wat moois wordt 8)
Die TZ elite site van splendid is idd erg mooi :D
Splendid mag wat mij betreft zeker meehelpen.

IK werk inmiddels aan een logo voor de guild

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom Yam
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 04-05 01:16

Tom Yam

(>'.')>

wie weet hoe WoW loopt op een powermac dual G5 1.8 met 1 gig geheugen, en een geforce 5200 ( :'( ) videokaart?

ik wil het dan draaien op 1024*768, liefst met alle trucjes en foefjes aan.

[ Voor 29% gewijzigd door Tom Yam op 06-03-2006 18:38 ]

oke op die fiets ^_^ dan weet ik dat ook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 61797

En de gates zijn open op trollbane :'( :'( ik sta zo in 1k needles, opeens 5 lvl ?? elites voor mijn neus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 12-05 11:18
damn! Server crash midden in AV...waren toch aan verliezende kant maar toch, khad wel 269 HK's dus ik hoop woensdag wel Grunt te zijn. Wel jammer dat ik weer mn Ice Barbered Spear niet kan krijgen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 143400

superbassie schreef op maandag 06 maart 2006 @ 19:03:
damn! Server crash midden in AV...waren toch aan verliezende kant maar toch, khad wel 269 HK's dus ik hoop woensdag wel Grunt te zijn. Wel jammer dat ik weer mn Ice Barbered Spear niet kan krijgen :(
Hee, ik zie dat je op Burning Blade zit. En idd, ik zit vast op Retrieving Character list. :( Ik speel btw op de alliance side, naam is Egamer. :) Ik zit in Fatal Error met oa ook Thijs, die hier ook rondzwerft. O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
Anoniem: 143400 schreef op maandag 06 maart 2006 @ 19:08:
[...]

Hee, ik zie dat je op Burning Blade zit. En idd, ik zit vast op Retrieving Character list. :( Ik speel btw op de alliance side, naam is Egamer. :) Ik zit in Fatal Error met oa ook Thijs, die hier ook rondzwerft. O+
Heb het steeds vaker de laatste tijd op BB.
En tja, ik ben één van die weinige mensen die Horde gekozen heeft :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Realone
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 13-05 03:28
Mazrigos zit inmiddels op servercrash #2...terwijl we wachten op de AQ gates. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-BRAIN
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-04 20:09
gisteren de gates los gegaan op Stormreaver.

man wat een lag op alle 2 de continenten.

en kalimindor ging offline om de 10 min.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 86561

Voor de geinteresseerden, sorrow hill 5 is uit :P

http://warcraftmovies.com/movieview.php?id=16678 _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeleFles
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

GeleFles

What's in a bottle?

pfff.... ja hoor, ik wil weer eens een spel gaan spelen...

natuurlijk dat WoW nergens meer te krijgen... al minstens 20 winkels afgeweest, en ook online nergens te vinden... En ze verwachten eind maart/begin april pas weer nieuwe leveringen!

Hoe zit het met de beveiliging?? als ik nou even de cd's van mn neefje leen, en die installeer, kan ik dan gewoon zelf een account aanmaken? of word het account gekoppeld aan het gebruikte serienummer?

(als dit niet mag, delete mn post maar, maar ik wil zo graag WoW spelen ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 143400

Ieder kopie heeft z'n eigen serienummer, dus je moet echt één voor jezelf kopen. :) Kijk trouwens op www.gcshop.nl, daar hebben ze de game goedkoop staan. Snelle levering trouwens. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roeligan
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 06-02 16:07

Roeligan

Feyenoord

of anders www.game247.nl

A real man fears not mortality for it's death, he fears mortality for it's lack of life!
RatPack #814

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 41820

RonnieB82 schreef op maandag 06 maart 2006 @ 19:43:

natuurlijk dat WoW nergens meer te krijgen... al minstens 20 winkels afgeweest, en ook online nergens te vinden... En ze verwachten eind maart/begin april pas weer nieuwe leveringen!

Hoe zit het met de beveiliging?? als ik nou even de cd's van mn neefje leen, en die installeer, kan ik dan gewoon zelf een account aanmaken? of word het account gekoppeld aan het gebruikte serienummer?

Er is voor zover ik weet niks illegaal aan WoW installeren met de CD's van iemand anders, want zonder een unieke CD-key kan je dr toch niks mee :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeleFles
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

GeleFles

What's in a bottle?

Anoniem: 41820 schreef op maandag 06 maart 2006 @ 20:40:
[...]

Er is voor zover ik weet niks illegaal aan WoW installeren met de CD's van iemand anders, want zonder een unieke CD-key kan je dr toch niks mee :p
hehe, nee ok, dat iszo ;)

maar ik moet dus echt mn eigen serienummer hebben... dan maar reserveren, en zien of ik een maandje iets anders kan gaan spelen :P (hmmm... heb nog FFXI in de kast staan :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thermometer
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 19:06

Thermometer

Whoop Whoop!

NiTiN schreef op maandag 06 maart 2006 @ 18:34:
wie weet hoe WoW loopt op een powermac dual G5 1.8 met 1 gig geheugen, en een geforce 5200 ( :'( ) videokaart?

ik wil het dan draaien op 1024*768, liefst met alle trucjes en foefjes aan.
ik speel op 1.8 ghz met Gforce 6600, hoeveel MB ram van video heb je? ik heb ook 1gig geheuge en 256mb geheuge van video, speel met alles op t mooist, zonder lag, met wat ui veranderingen, duss, perfect :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n0isH
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 07-04 21:59
RonnieB82 schreef op maandag 06 maart 2006 @ 19:43:

de bart smit had hem nog toen ik hem 3 dagen geleden haalde :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
hmm, kom weer niet verder dan 'Retrieving characters list'....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 23:44

The Legend

*Plop*

Anoniem: 143400 schreef op maandag 06 maart 2006 @ 19:08:
[...]

Laat jullie guild nog low lvls toe? :) Aangezien Lowlands Legion alweer overleden is :/

Ik ben toch malle pietje niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincentio
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
En toen was het oog van C'Thun verwijderd en gingen we over naar phase 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DinX
  • Laatst online: 22:56

DinX

Motormuis

Woei, vandaag m'n eerste MC run gedaan. Gehennas en Garr, vette lol :)

Marokko 2015: Route
Sat Tracker: SpotWalla
Blog: Gone for a ride

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sMoKeFiSh
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 13-05 15:32
Ik zit hier met een heel vaag probleem:

Normaal gesproken heb ik in WoW 50+ fps. Op de achtergrond heb ik Winamp draaien die een MP3 afspeeld die op m'n HDD staat.

Als ik echter een webstream luister via Winamp dropped mijn FPS ineens naar 15 en lager.

Ik loop al een tijdje met dit probleem en heb op google al een beetje rondgezocht maar heb geen oplossing voor mijn probleem kunnen vinden.

Heeft iemand er hier toevallig ervaringen mee?

Sysspecs:

Intel Pentium IV 2800 MHz
1,5 GB ram
120 GB HDD
GeForce 6800 Ultra

Full Electric | 2x Deye 12KSG04LP3 met 1.680Ah LFP 51,2V (4x Seplos Mason 280, 2x Seplos vertical 280) | 23,3 kWp PV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
  • Laatst online: 20:06
Gratz raserian met je claw of the black drake.

Jammer was het gebugged ofzo, de ML kon em niet geven, toen maar GM ingeschakeld. Firemaw was echt eitje na wat verschillende tries en tactieken. Heb nu nog oorpijn van het geschreeuw maargoed... :P

4500dmg met 1 scorchcrit met ZHC op een death talon ruled, maar was ook binnen 1 sec dood, hij vond mij liever als de MT ;(

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 114195

Vincentio schreef op maandag 06 maart 2006 @ 22:54:
En toen was het oog van C'Thun verwijderd en gingen we over naar phase 2.
Ik weet niet of je verdere hints mag uitgeven, maar wij zijn met Emps bezig en we hebben een vermoeden wat Unbalancing Strike veroorzaakt.

Mogen onze Priests Inspiration specced zijn, en mogen Druids Rejuv/Regrowth casten als heal op de MTs? Om maar wat voorbeelden te geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincentio
  • Niet online
Anoniem: 114195 schreef op maandag 06 maart 2006 @ 23:13:
[...]

Ik weet niet of je verdere hints mag uitgeven, maar wij zijn met Emps bezig en we hebben een vermoeden wat Unbalancing Strike veroorzaakt.

Mogen onze Priests Inspiration specced zijn, en mogen Druids Rejuv/Regrowth casten als heal op de MTs? Om maar wat voorbeelden te geven.
Haha unbalancing strikes doet hij altijd. Keep your tank up :)
Oh en wat ik zelf altijd doe is onze tank shielden meteen na een unbalancing strike.

Oh en vroeger kon hij gewoon een normale strike, unbalancing strike en weer een normale strike doen in 1 seconde. Met een beetje pech was dus je tank loesoe. Daarom noemt een deel van de mensen hem generfed, terwijl er ook dingen gebuffed zijn, maar je dat meer merkt bij andere tactics, dan die wij bijvoorbeeld gebruiken.

Oh en wij gebruiken ALTIJD flask of the titans op onze MTs, geen eens zin om het zonder te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Vincentio schreef op maandag 06 maart 2006 @ 23:49:
[...]

Haha unbalancing strikes doet hij altijd. Keep your tank up :)
Oh en wat ik zelf altijd doe is onze tank shielden meteen na een unbalancing strike.

Oh en vroeger kon hij gewoon een normale strike, unbalancing strike en weer een normale strike doen in 1 seconde. Met een beetje pech was dus je tank loesoe. Daarom noemt een deel van de mensen hem generfed, terwijl er ook dingen gebuffed zijn, maar je dat meer merkt bij andere tactics, dan die wij bijvoorbeeld gebruiken.

Oh en wij gebruiken ALTIJD flask of the titans op onze MTs, geen eens zin om het zonder te doen.
We zitten al onder de 90% met onze nieuwe tactiek :) Nu nog volhouden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rodie83
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Anoniem: 114195 schreef op dinsdag 07 maart 2006 @ 00:25:
[...]

We zitten al onder de 90% met onze nieuwe tactiek :) Nu nog volhouden!
Heeeee een Affliction speler op Genjuros :D

Hier nog een Genjuros speler - alhoewel op aan de alliance kant, guild Insomnia :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pica
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 09-05 17:14
Anoniem: 114195 schreef op maandag 06 maart 2006 @ 14:20:
[...]

He ja die gekke no-lifers die het meest betrouwbaar zijn, actief zijn en alle encounters goed leren kennen in goede gear zetten, ipv die echte mannen die 1x per week 2 uurtjes komen kijken en zo alle farmloot wegjatten. Wat een verschrikkelijk systeem, je zou bijna denken dat zoiets ook in de echte wereld bestaat onder de naam kapitalisme.... oh wacht. Als je geen mot wil in je guild zou ik toch attendancy maar laten meetellen, ik ga het namelijk niet pikken als ik 5x moet wipen op een boss voordat iedereen het snapt, en de volgende keer iemand die nog nooit meegeweest is de loot krijgt.

Wat wij gebruiken is een systeem met maximaal 200 punten, en dan 6 punten voor MC, 8 voor BWL en waarschijnlijk nu AQ40 10 punten omdat dat nog in de learning phase is. Tier 1 sets kosten 5 punten per stuk, Tier 2 15 en Tier 3 (AQ sets) 20 punten per stuk, we tellen dat het paarse item wat je nodig hebt en de rest van de mats krijg je van de guild, scarabs e.d. De non-set items zijn doorgaans wat duurder, helms necks en ringen voor 25-30 punten, shields voor 30 punten en wapens gaan tussen de 50 (1-hander, ranged) en 110 punten (2hander zoals Ashkandi en Dark Edge of Insanity).

Die bugmounts in AQ40 gaan bij ons weg gebaseerd op attendance ook. Dus ik met 91% over 60 dagen had al snel mijn vroem vroem bugje :)

Hou er gewoon rekening mee dat je absoluut wrijving krijgt als je mensen niet genoeg beloont voor hun inzet. En gebruik alsjeblieft classrestricties op items zodat iets niet naar een class gaat die het als speeltje beschouwen (Ashkandi's naar Paladins, Staff of Dominance naar Priests etc). Scheelt ook veel drama, in- en extern in je guild :)
Helemaal mee eens. Wy hadden voor mc class restricties, maar hebben nog geen class restricties gemaakt in BWL en AQ40. Dus voor onze 2e Skeram kill dropte deze ring:

Ring of Swarming Thought
Binds when picked up
Unique
Finger
Requires Level 60
Equip: Increases damage and healing done by magical spells and effects by up to 26.
Equip: Decreases the magical resistances of your spell targets by 20.
Sells for 8 Gold 53 Silver 99 Copper to vendors
Item Level 73
Source: Drop

En een pala kreeg em :/ .

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

JeanLucPicard schreef op dinsdag 07 maart 2006 @ 06:56:
[...]

Helemaal mee eens. Wy hadden voor mc class restricties, maar hebben nog geen class restricties gemaakt in BWL en AQ40. Dus voor onze 2e Skeram kill dropte deze ring:

Ring of Swarming Thought
Binds when picked up
Unique
Finger
Requires Level 60
Equip: Increases damage and healing done by magical spells and effects by up to 26.
Item Level 73

:/

Meer iets voor een mage/lock vanwege hun type damage (fire, frost, arcane, shadow) vanwege de spell penetration. Er bestaat niet echt iets zoals Holy resistance en dan is een ring of spellpower "beter" voor hem :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pica
  • Laatst online: 09-05 17:14
Yup, precies myn punt.

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Maar hij mocht zeker geen Ring of Spellpower met jullie MC-restricites? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13-05 13:18

chromeeh

the Gnome

Gisteravond m'n allereerste instance gedaan (Deadmines) O-)
Ging best leuk totdat we in die ronde ruimte (Sneed) kwamen...
Toen kwamen er net ff te veel gmones aan :P

Ik ben alleen vergeten de gear uit het apparaat te jatten in de ruimte er voor :'(
Nou ja vanavond beter :) Moet wel zeggen dat het erg leuk is om met een klein groepje lekker te slachten.
Ik ben volgeladen met spring waters, mana potions etc naar binnen gegaan, aangezien ik een Warlock ben en gebruik nogal veel mana :+

"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 13-05 15:51
[...]

Ring of Swarming Thought
Binds when picked up
Unique
Finger
Requires Level 60
Item Level 73

zucht,

wat een prutser...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stamp
  • Niet online
MGSNK schreef op maandag 06 maart 2006 @ 11:57:
[...]

Zo Zo, DBB =) Dat is de guild waar Hunters met Obsidian Edged Blades rondlopen. Afgezien van de rare loot distribution wel aardige mensen. Werken jullie nog steeds samen met die arrogante lui van Blood Inc?
Ja we hebben 2 hunters met zn ding en iets van 3 warriors en 2 palladins dat ding blijft droppen =)
Maar warriors en paladins hebben first choice op dat ding dus als onze hunters hem hebben zullen die 2 classes hem toen we gepassed hebben, snap zelf niet waarom je hem als hunter wil hebben maar ach zijn ze ook weer blij

Dus echt raar is onze loot distributon niet :/ vaag dat je denk dat we vage regels hebben als je niet eens weet wat voor regels we hebben dus warriors /paladins krijgen er voorang op

en nee we doen nu alles tegenwoordig guild ony onze alliance met blood inc liep erg goed maar onze guilds werden eemaal te groot om de samenwerking voort te zetten

met een beetje mazzel hakkar vanavond nog 1 priest te gaan denk ik en dan gaan we er voor

[ Voor 11% gewijzigd door stamp op 07-03-2006 10:51 ]

Then we ate some mescaline and went swimming - Hunter S. Thompson.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azqi
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Azqi

Failure is not an option

Nou de gates zijn open op Deathwing. Gisteravond in Moonglade Eranikus gesummoned met Resurrected en natuurlijk ging de server down. Mist(horde guild) kwam ook nog helpen.
Heb het einde niet meer meegemaakt, maar ze zijn tot 4 uur door gegaan geloof ik :P

Helaas iemand die dacht leuk te zijn in onze guild en een hk te scoren, die is per vandaag guildloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh

chromeeh

the Gnome

Azqi schreef op dinsdag 07 maart 2006 @ 10:06:
Nou de gates zijn open op Deathwing. Gisteravond in Moonglade Eranikus gesummoned met Resurrected en natuurlijk ging de server down. Mist(horde guild) kwam ook nog helpen.
He het einde niet meer meegemaakt, amar ze zijn tot 4 uur door gegaan geloof ik :P

Helaas iemand die dacht leuk te zijn in onze guild en een hk te scoren, die is per vandaag guildless.
Toch is het verschrikkelijk cool om te zien dat een horde en een alliance group samen tegen een baas vechten :) Alleen wel uitkijken wat je target ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06:35
Mijn lock is level 40 sinds gisteravond. Van 1 naar 40 in 3 weken met zon 4 uur spelen per dag.

Vanavond mijn free mount ophalen en verder levelen. Zondag moet ik level 45 wel kunnen hebben.

Warlock bevalt nog steeds goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 13-05 15:51
Kaap schreef op dinsdag 07 maart 2006 @ 10:10:
Mijn lock is level 40 sinds gisteravond. Van 1 naar 40 in 3 weken met zon 4 uur spelen per dag.

Vanavond mijn free mount ophalen en verder levelen. Zondag moet ik level 45 wel kunnen hebben.

Warlock bevalt nog steeds goed.
same here. lvl 31 atm, eind van de week hoop ik 35 te halen..

zag net dat sorrow hill 5 filmpje.. drool.. welke mod is het, dat je ziet welke cast je tegenstander doet..? is dat geen cheaten..? en zo niet, url? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06:35
BootVluchteling schreef op dinsdag 07 maart 2006 @ 10:15:
[...]

same here. lvl 31 atm, eind van de week hoop ik 35 te halen..

zag net dat sorrow hill 5 filmpje.. drool.. welke mod is het, dat je ziet welke cast je tegenstander doet..? is dat geen cheaten..? en zo niet, url? :)
Die mod maakt gebruikt van je combatlog. Echter schijnt dat deze mod dus ook last van lag kan hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roeligan
  • Laatst online: 06-02 16:07

Roeligan

Feyenoord

spellAlert ????

Geen cheat... je ziet niet welk target de cast krijgt (als je in group zit) alleeen wat jouw target gaat casten.

[ Voor 10% gewijzigd door Roeligan op 07-03-2006 10:29 ]

A real man fears not mortality for it's death, he fears mortality for it's lack of life!
RatPack #814

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masch
  • Laatst online: 20:04
Gisteren mijn MC prequest gehaald met behulp van mijn guild. We hadden een erg snelle weg, waarvan ik betwijfel of het mag. Weet iemand hier of het onderstaande mag in BRD (onze GM gebruikte dit om snel bij de forge voor het smelten van dark iron te komen)?

Je kunt bij binnenkomst gelijk door het hek gaan, dan een aantal mobs killen en dan naar beneden springen om de fire boss te verslaan. Nadat je deze hebt verlagen kun je weer naar beneden springen waar je een stukje (snel!) door de lava moet zwemmen en dan 4 fire elementals moet killen. Hierna ben je al bij het core fragment. Gisteren hebben we dit binnen 20 minuten gehaald. Daarna konden we gelijk door naar de emperor. Totaaltijd ong. 45 minuten. Echt super handig, maar ik vraag me af of het de bedoeling is.

(\__/) Ik wist totaal niet wat hier neer te zetten....
(='.'=) Dus het werd....
("")("") Een konijn!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 167097

Ja dat mag.

Maar het kan ook anders,
Als rogue kun je het zo ook doen om je Darkiron the smelten
maar je hoeft dan geen mobs te killen alleen de elemental die voor de Forge staat.

Ben Sergeant op lvl 19 ^^

Check me Profile maar.

[ Voor 14% gewijzigd door Anoniem: 167097 op 07-03-2006 10:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-05-2024

MantaMania

Pray Hard

Masch schreef op dinsdag 07 maart 2006 @ 10:30:
Gisteren mijn MC prequest gehaald met behulp van mijn guild. We hadden een erg snelle weg, waarvan ik betwijfel of het mag. Weet iemand hier of het onderstaande mag in BRD (onze GM gebruikte dit om snel bij de forge voor het smelten van dark iron te komen)?

Je kunt bij binnenkomst gelijk door het hek gaan, dan een aantal mobs killen en dan naar beneden springen om de fire boss te verslaan. Nadat je deze hebt verlagen kun je weer naar beneden springen waar je een stukje (snel!) door de lava moet zwemmen en dan 4 fire elementals moet killen. Hierna ben je al bij het core fragment. Gisteren hebben we dit binnen 20 minuten gehaald. Daarna konden we gelijk door naar de emperor. Totaaltijd ong. 45 minuten. Echt super handig, maar ik vraag me af of het de bedoeling is.
ja dit mag volgens mij gewoon wij gingen vaak incendius zo farmen voor de fire resist bracers maar hij word nu dus ook moeilijker gemaakt gewoon omdat bepaalde mensen hem gingen soloen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21:16

On_E

Housemusic

Azqi schreef op dinsdag 07 maart 2006 @ 10:06:
Heb het einde niet meer meegemaakt, maar ze zijn tot 4 uur door gegaan geloof ik :P

Helaas iemand die dacht leuk te zijn in onze guild en een hk te scoren, die is per vandaag guildloos.
Mist is inderdaad erg blij....

En Resurrected, tsja, KoS voor alle Horde nu denk ik....

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 152255

[...]

Ring of Swarming Thought
Binds when picked up
Unique
Finger
Requires Level 60
Item Level 73

"Increases damage and healing done by magical spells and effects by up to 26" is dit geen Priest Item?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21:16

On_E

Housemusic

Anoniem: 152255 schreef op dinsdag 07 maart 2006 @ 11:28:
[...]

"Increases damage and healing done by magical spells and effects by up to 26" is dit geen Priest Item?
Ja, want die Healing Resistances zijn natuurlijk heel hoog tegenwoordig.

Mage/Lock-ring.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

On_E schreef op dinsdag 07 maart 2006 @ 11:30:
[...]

Ja, want die Healing Resistances zijn natuurlijk heel hoog tegenwoordig.

Mage/Lock-ring.
evt een shadowpriest zou kunnen maar oke in eerste instantie wel mage lock.

@kaleido
Bijna alle +damage items hebben daar ook bij +healing dat houdt niet meteen in dat het voor een healing class is anders kunne mages en warlocks nergens meer op rollen.
En in dit geval zat er ook die -resistance op dus dan is het zeker voor een damage class die ook echt een bepaald soort damage doet.

[ Voor 36% gewijzigd door MantaMania op 07-03-2006 11:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

MantaMania schreef op dinsdag 07 maart 2006 @ 11:32:
[...]

evt een shadowpriest zou kunnen maar oke in eerste instantie wel mage lock.

@kaleido
Bijna alle +damage items hebben daar ook bij +healing dat houdt niet meteen in dat het voor een healing class is anders kunne mages en warlocks nergens meer op rollen.
En in dit geval zat er ook die -resistance op dus dan is het zeker voor een damage class die ook echt een bepaald soort damage doet.
A oke tnx, en mijn priest is shadow dus daarom vroeg ik het even ;) , maarja zodra ik respecc kom ik er wel achter _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

Anoniem: 152255 schreef op dinsdag 07 maart 2006 @ 11:36:
[...]

A oke tnx, en mijn priest is shadow dus daarom vroeg ik het even ;) , maarja zodra ik respecc kom ik er wel achter _/-\o_
opzich zou je dan ook recht erop hebben maar de kans is groot dat ze in aq40 geen shadowpriest meenemen voor de damage dus is de kans ook groot dat je niet mag rollen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 06:11
MantaMania schreef op dinsdag 07 maart 2006 @ 11:38:
[...]
opzich zou je dan ook recht erop hebben maar de kans is groot dat ze in aq40 geen shadowpriest meenemen voor de damage dus is de kans ook groot dat je niet mag rollen.
Is de shadow resistance van mobs in AQ dan zo hoog? Of bedoel je dat een shadowpriest
sowieso niet echt gewild is?

Ik ben zelf nog nooit in AQ geweest (de gates op Kor'gall kunnen elk moment open gaan denk ik),
vandaar dat ik het even vraag :)

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MGSNK
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12-05 09:51
stamp666 schreef op dinsdag 07 maart 2006 @ 09:52:
Dus echt raar is onze loot distributon niet :/ vaag dat je denk dat we vage regels hebben als je niet eens weet wat voor regels we hebben dus warriors /paladins krijgen er voorang op

en nee we doen nu alles tegenwoordig guild ony onze alliance met blood inc liep erg goed maar onze guilds werden eemaal te groot om de samenwerking voort te zetten

met een beetje mazzel hakkar vanavond nog 1 priest te gaan denk ik en dan gaan we er voor
Ik ken de oude loot distribution bij jullie en die IS raar :P.
Kun je met 0 DKP toch wat winnen enzo ;)

Ik neem aan dat jullie inmiddels al met een klassiek DKP systeem spelen.
* MGSNK heeft een tijd met Blood Inc gespeeld.

[ Voor 6% gewijzigd door MGSNK op 07-03-2006 12:15 ]

Our life and death are the same thing. When we realize this fact, we have no fear of death anymore, nor actual difficulty in our life

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

Kapoen schreef op dinsdag 07 maart 2006 @ 12:00:
[...]

Is de shadow resistance van mobs in AQ dan zo hoog? Of bedoel je dat een shadowpriest
sowieso niet echt gewild is?

Ik ben zelf nog nooit in AQ geweest (de gates op Kor'gall kunnen elk moment open gaan denk ik),
vandaar dat ik het even vraag :)
of de shadow resistance hoog is weet ik niet, maar voor damage nemen de meeste guilds geen shadowpriests mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stamp
  • Niet online
Schadowpriest vallen bij ons ook buiten de boot bijna alle +damage/healing is mage warlock eerst
Ik heb zelf een priest holy/disp en een mage frost/arcane en vind de regel prima (heb ze zelf opgezet +)

Het gaat er namelijk puur om om de goep sterker te maken en items met alleen + healing zijn vele malen makkelijk te vinden, pas als mage/ warlocks passen dan kunnen de shadowpriests rollen

verder vind ik shadowpriest weinig toevoegen aan een raidgroep, maar we zijn niet het soort guild dat members dwingt om te respeccen (alleen hebben ze dus soms pech met de lootlist )
We hebben te weinig warlocks om het voor shadowweaving te doen ze healen niet echt veel en hun damage is ook niet echt super maar ach als mensen het leuk vinden moeten ze het vooral doen.

Maar het valt me wel op dat ik samen met onze GM die ook een holy priest heeft een gemiddelde raid groep voor 40% tot 50% healen met zn 2e(lang leve mn 62mana regen /5sec =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stamp
  • Niet online
MGSNK schreef op dinsdag 07 maart 2006 @ 12:14:
[...]

Ik ken de oude loot distribution bij jullie en die IS raar :P.
Kun je met 0 DKP toch wat winnen enzo ;)

Ik neem aan dat jullie inmiddels al met een klassiek DKP systeem spelen.
* MGSNK heeft een tijd met Blood Inc gespeeld.
Het oude systeem was raar omdat blood inc geen DKP wilde hierdoor waren er ook aardig wat mensen geirriteerd =)
maar toen we zijn gestop met de alliance met blood inc zijn we inderdaad naar fixed value DKP overgegaan mensen met de meeste punten krijgen de eerste keuze en een item kost ze dan een fixed aantal dkp punten

yep de oude bloodbuffers raids hadden we roll points :/ aka frustipoints
punten die je bij je roll kon optellen

Maar ben erg blij met ons simple fixed points dkp systeem nu want idd het oude was erg vaag
mag niet klagen aangezien ik er erg veel mazzel bij had (arcanist gloves/boots/bracers/TOEP/mageblade) maar het nieuwe systeem voorkomt een hoop gezijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
stamp666 schreef op dinsdag 07 maart 2006 @ 12:34:
Schadowpriest vallen bij ons ook buiten de boot bijna alle +damage/healing is mage warlock eerst
Ik heb zelf een priest holy/disp en een mage frost/arcane en vind de regel prima (heb ze zelf opgezet +)

Het gaat er namelijk puur om om de goep sterker te maken en items met alleen + healing zijn vele malen makkelijk te vinden, pas als mage/ warlocks passen dan kunnen de shadowpriests rollen

verder vind ik shadowpriest weinig toevoegen aan een raidgroep, maar we zijn niet het soort guild dat members dwingt om te respeccen (alleen hebben ze dus soms pech met de lootlist )
We hebben te weinig warlocks om het voor shadowweaving te doen ze healen niet echt veel en hun damage is ook niet echt super maar ach als mensen het leuk vinden moeten ze het vooral doen.
Mja das wel waar... een shadowpriest is geen dmg dealer zoals een mage of warlock, maar een shadowpriest is veel beter in het rekken van een gevecht (beetje paladin stijl) en te overleven.
Daarom is het een goede solo klasse en veel minder gericht naar raids denk ik.

Nuja ik heb enorme lol in het spelen van mijn shadowpriestje, en mijn benediction/anathema krijg ik even goed van de guild 8) (ter nuancering: de holy priests zijn al bevoorraad ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stamp
  • Niet online
Kapoen schreef op dinsdag 07 maart 2006 @ 12:57:
[...]

Mja das wel waar... een shadowpriest is geen dmg dealer zoals een mage of warlock, maar een shadowpriest is veel beter in het rekken van een gevecht (beetje paladin stijl) en te overleven.
Daarom is het een goede solo klasse en veel minder gericht naar raids denk ik.

Nuja ik heb enorme lol in het spelen van mijn shadowpriestje, en mijn benediction/anathema krijg ik even goed van de guild 8) (ter nuancering: de holy priests zijn al bevoorraad ;) )
benediction/anathema gaat bij ons niet eerst naar holypriests hij gaat naar degene met de meeste dkp punten vind niet dat je er meer recht op hebt als holypriest aangezien het ook een uberstaff voor een schadowpriest is en ze healen wel minder maar hee ze helpen wel zo goed mee als ze kunnen

Ik heb mijn priest gemaakt om er healtpotion mee te spelen kan goed begrijpen dat je ook een beetje wil kunnen grinden maar ach ik heb er mijn mage voor :) grinden als holypriest is een hell

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Routed
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-05 09:31
Ryceck schreef op maandag 06 maart 2006 @ 13:54:
[...]

Behalve dan die keer dat iemand (trial) ff ging kijken:
"Oh is dat nou broodlord?!?!"
"GDVR kom terug hij heeft extreem grote aggroranajlkadalksdjaskljdsa......"
*wipe*
:+

Verder issie makkelijk, itt Firemaw waar we iedere week nog wel 1x op wipen :'(
Ernstig trouwens dat Firemaw zo'n cockblock is en dat de volgende 2 bosses gewoon uit de kluiten gegroeide trashmobs zijn.
Chromaggus is ook redelijk simpel :) Gewoon als raid *alle* breaths ontwijken (muv timelapse dan) en de MT up houden; easy-peasy.

Nu Nefarian alleen nog neerkrijgen. Gister paar tries gehad waar we redelijk flawless (2 dooien) door Phase1 kwamen, dus ga er vanuit dat Nef deze week nog neergaat :Y)
Mjah hopen voor jullie dat het gaat gebeuren, wij dachten ook zo.
Wij hadden de vorige reset ook zo'n run. Alles vrijwel flawless doorheen en zo stonden we voor Nef, die spawnden blauw/green drakonids, was na 2 tries erg goed te doen en we haalden Nef dan ook tot 19% ;), was helaas op de laatste dag dat het kon voor de reset en het was al laat dus zijn we niet verder gegaan..

Deze reset, ook alles na vael flawless, krijgen we bij Nef nu rood+blauw. Hier bijten we ons nu al 2 dagen op stuk, vanavond volgende pogingen en we hebben nog niets bedacht wat goed gaat werken ben ik bang.

Slash Care
Mementô

Acties:
  • 0 Henk 'm!

stamp666 schreef op dinsdag 07 maart 2006 @ 13:08:
[...]

Ik heb mijn priest gemaakt om er healtpotion mee te spelen kan goed begrijpen dat je ook een beetje wil kunnen grinden maar ach ik heb er mijn mage voor :) grinden als holypriest is een hell
Ik heb mijn Priest nu shadow specced, en blijf dat zeker tot lvl50, heb in de low instances geen problemen met healen, dat zal dadelijk wel anders worden als BRD, UBRS etc om de hoek komen kijken.
Ik moet wel zeggen dat shadow priest inderdaad lekker quest en grind, gaat erg snel, en als er een vervelende horde opduikt maak ik nog een kans ook 8)

(P.S deze kreeg ik van een maat van mij http://www.thottbot.com/?i=6760 , nu nog ff lvl49 halen :9 )

[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 152255 op 07-03-2006 13:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 93525

Zeker gewiped op die reincarnated drakonids bij 19% ? ^^

[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 93525 op 07-03-2006 13:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

Anoniem: 152255 schreef op dinsdag 07 maart 2006 @ 13:29:
[...]

Ik heb mijn Priest nu shadow specced, en blijf dat zeker tot lvl50, heb in de low instances geen problemen met healen, dat zal dadelijk wel anders worden als BRD, UBRS etc om de hoek komen kijken.
Ik moet wel zeggen dat shadow priest inderdaad lekker quest en grind, gaat erg snel, en als er een vervelende horde opduikt maak ik nog een kans ook 8)
in brd en ubrs heb ik ook nog geen problemen gehad maar dat ligt dan ook wel aan je gear en speelstijl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh

chromeeh

the Gnome

[...]

(P.S deze kreeg ik van een maat van mij http://www.thottbot.com/?i=6760 , nu nog ff lvl49 halen :9 )
Zelf draag ik 3 wands bij m'n warlock.... Fire, Acrane & Shadow...
1 van de 3 heeft altijd prijs :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellow|A
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

Yellow|A

Allotaja of rock and rollah

Eye of Divinity gaat bij ons niet volgens DKP, maar er wordt gekeken naar hoe lang je al lid bent en of je je voldoende meegaat naar non-farm raids. Onze lieve classleader besluit het uiteindelijk en ze is gelukkig eerlijk. Ik vind het eigenlijk ook wel het meest eerlijke systeem, je krijgt het uiteindelijk toch wel dus heb maar even een maandje geduld tot je aan de buurt bent. Domo moet ook ophouden met zijn leaf fetish, maar das een ander verhaal.

Vanavond Broodlord Lashslayer poging twee. Hopen op weinig domme acties van mensen ;)

|{ brrr }] |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Routed
Anoniem: 93525 schreef op dinsdag 07 maart 2006 @ 13:30:
Zeker gewiped op die reincarnated drakonids bij 19% ? ^^
Yup, we werden total verrast door waar die spawns kwamen, en er was redelijk wat aoe dood.

En atm zijn niet de blauwe het probleem maar die rode gaan te traag dood :(.

Slash Care
Mementô

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stamp
  • Niet online
Ik heb nu de meest vage wand die er denk ik is =)

hij heeft geen school of magic vaag genoeg is denk ik een bug maar tis erg vaag ook zie je geen animatie als ik hem gebruik maar de damage is erg lekker.
Ook ken ik geen rare wand met zn hoge dps vind hem beter dan sommige epic wands

http://www.thottbot.com/?i=52971
Wand
80 - 149 Damage Speed 1.60
(71.6 damage per second)
+4 Intellect
Durability 65 / 65
Requires Level 60
Equip: Restores 3 mana per 5 sec.
Equip: Increases healing done by spells and effects by up to 13.

[ Voor 9% gewijzigd door stamp op 07-03-2006 13:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 93525

Dat zijn die beestjes met fire aoe right? Die zijn wat lastig ja, maar zeker niet onmogelijk. Doe je 1 of 2 deurs strategie in p1?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 75177

ff antwoord voot routed/lucifera, we doen de 2 deurs strategy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12-05 15:52
valt mee hoor, je kunt alle pre-raid instances prima doen als main healer. Wel ff zorgen dat je je focussed op healing gear, en niet damage gear, in instances zul je altijd de rol van healer spelen. Zelf ben ik nog steeds shadow specced maar heal lekker mee in MC en BWL. Ik zit ook altijd on de healing rotations, en heb ook al MT healing gedaan op ragnaros.
Yellow|A schreef op dinsdag 07 maart 2006 @ 13:39:
Eye of Divinity gaat bij ons niet volgens DKP, maar er wordt gekeken naar hoe lang je al lid bent en of je je voldoende meegaat naar non-farm raids.
Wij doen het wel op DKP, op zich wel zo eerlijk, het is gewoon een drop en eigenlijk een hele goeie. Guild helpt wel met 't EoS grinden, ik heb de mijne net dit weekend gekregen.

[ Voor 25% gewijzigd door Hydra op 07-03-2006 14:13 ]

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hydra schreef op dinsdag 07 maart 2006 @ 14:10:
[...]

valt mee hoor, je kunt alle pre-raid instances prima doen als main healer. Wel ff zorgen dat je je focussed op healing gear, en niet damage gear, in instances zul je altijd de rol van healer spelen. Zelf ben ik nog steeds shadow specced maar heal lekker mee in MC en BWL. Ik zit ook altijd on de healing rotations, en heb ook al MT healing gedaan op ragnaros.
A das fijn te horen ik vind shadow namelijk erg leuk, maar de guild verwacht wel dat ik bij +/-lvl55, respec naar holy.
Maar dan blijf ik voorlopig shadow en neem ik goede healing gear, tnx Hydra en de rest :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blackadder75
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 09-04 11:03
On_E schreef op maandag 06 maart 2006 @ 14:55:
[...]

Mages en Paladins zijn prima in PvE.

Mages krijgen nog wel een buff, maar slecht zijn ze zeker niet.
Wij noemen Paladins ook wel Imbaladins.. die lui zijn Imba in (end game) PVE

je moet alleen wel weten hoe je ze moet gebruiken, en nee tanken hoort daar inderdaad niet bij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh

chromeeh

the Gnome

stamp666 schreef op dinsdag 07 maart 2006 @ 13:50:
Ik heb nu de meest vage wand die er denk ik is =)

hij heeft geen school of magic vaag genoeg is denk ik een bug maar tis erg vaag ook zie je geen animatie als ik hem gebruik maar de damage is erg lekker.
Ook ken ik geen rare wand met zn hoge dps vind hem beter dan sommige epic wands

http://www.thottbot.com/?i=52971
Wand
80 - 149 Damage Speed 1.60
(71.6 damage per second)
+4 Intellect
Durability 65 / 65
Requires Level 60
Equip: Restores 3 mana per 5 sec.
Equip: Increases healing done by spells and effects by up to 13.
Doet deze wand geen normal dmg :?
Als een melee wapen maar dan op afstand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy55
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 25-04 06:47

Speedy55

www.jpl-racing.nl

Anoniem: 152255 schreef op dinsdag 07 maart 2006 @ 14:14:
[...]

A das fijn te horen ik vind shadow namelijk erg leuk, maar de guild verwacht wel dat ik bij +/-lvl55, respec naar holy.
Maar dan blijf ik voorlopig shadow en neem ik goede healing gear, tnx Hydra en de rest :)
En als je genoeg priests heb, mag je vast wel shadow blijven, dps is ook mooi meegenomen en voor warlocks geef je ook extra damage debuff op de mob.
Ze vonden het bij mij niet erg dat ik shadow was, ik kan nog steeds goed healen ben alleen wat eerder oom (innervate ftw, we hebben een hoop druids), maar goed ik zit wel volledig in tier 1, binnenkort hopelijk tier 2 compleet dan heb je namelijk zat +healing namelijk zon 500+ met bennidiction meegerekend en nog wat healing trinkets en rings.

JPL-Racing --- iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stamp
  • Niet online
chromeeh schreef op dinsdag 07 maart 2006 @ 14:20:
[...]

Doet deze wand geen normal dmg :?
Als een melee wapen maar dan op afstand?
ik zie niks in mn combatlog staan wat voor damage maar het lijk idd melee damage maar ook weer niet aangezien ik dan op een warrior mob een lager damage hoor te doen als een castermob(armor reductie) maar dat merk ik totaal niet, Ik denk dat het ding gewoon lekekr buggie is ze zullen hem in een patch wel normaliseren als ik denk nature damage

Maar tis een vaag ding je ziet ook geen animatie als in een trailspoor van je shoot het lijkt er gewoon op of ik niks doe =) alleen zie ik dus damage boven de mob uitkomen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

bij ons was op een gegeven moment ook iedereen holy/disc dus toen mocht er best iemand naar shadow zowieso voor de shadow weaving is toch lekker.
Helaas zijn er nu al weer 3 shadow en dat merkt je het toch wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 19:41
Anoniem: 75177 schreef op dinsdag 07 maart 2006 @ 14:04:
ff antwoord voot routed/lucifera, we doen de 2 deurs strategy.
Als blauw goed gaat en rood slecht, kan je wat dps van blauw naar rood verhuizen. Hou er ook rekening mee dat bij de rode kant tanks met Fire res helpt tegen healing aggro.

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Ik ben nu dus bezig met een Troll mage (lvl 14). Ik vroeg me eigenlijk af in welke spells ik het beste kan investeren voor goeie damage. Momenteel heb ik alle spells genomen die beschikbaar zijn.
Is het aan te raden om gewoon hiermee door te gaan of kan ik beter wat spells links laten liggen. Zo ja welke skills zijn dan vrij useless voor een Mage?

Zelfde vraag over Talents. Daar heb ik nog niks aan gedaan. Waar kan ik het beste op focussen??

[ Voor 13% gewijzigd door Zeror op 07-03-2006 15:15 ]

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mojo
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 29-04 09:35

Mojo

The Power Within

Rakkerzero schreef op dinsdag 07 maart 2006 @ 15:15:
Ik ben nu dus bezig met een Troll mage (lvl 14). Ik vroeg me eigenlijk af in welke spells ik het beste kan investeren voor goeie damage. Momenteel heb ik alle spells genomen die beschikbaar zijn.
Is het aan te raden om gewoon hiermee door te gaan of kan ik beter wat spells links laten liggen. Zo ja welke skills zijn dan vrij useless voor een Mage?

Zelfde vraag over Talents. Daar heb ik nog niks aan gedaan. Waar kan ik het beste op focussen??
Gewoon alles kopen en in het begin je punten in fire stoppen. :)
Routed schreef op dinsdag 07 maart 2006 @ 13:21:
[...]

Mjah hopen voor jullie dat het gaat gebeuren, wij dachten ook zo.
Wij hadden de vorige reset ook zo'n run. Alles vrijwel flawless doorheen en zo stonden we voor Nef, die spawnden blauw/green drakonids, was na 2 tries erg goed te doen en we haalden Nef dan ook tot 19% ;), was helaas op de laatste dag dat het kon voor de reset en het was al laat dus zijn we niet verder gegaan..

Deze reset, ook alles na vael flawless, krijgen we bij Nef nu rood+blauw. Hier bijten we ons nu al 2 dagen op stuk, vanavond volgende pogingen en we hebben nog niets bedacht wat goed gaat werken ben ik bang.
Hij is inderdaad gisteravond neer gegaan :). Jammer dat ik buiten in de queue stond :(

[ Voor 39% gewijzigd door Mojo op 07-03-2006 15:23 ]

X-Life Lanparty Core i9 9900K @ 5Ghz, RTX3080, 16GB, Gigabyte Z390, Custom EK Waterloop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 23:44

The Legend

*Plop*

De spells die je niet vaak gebruikt kosten ook niet de wereld dus gewoon alle spells kopen die beschikbaar zijn, afgezien van eventuele talentpoint spells zoals Pyroblast als je een frostmage wil zijn natuurlijk.

Ik ben toch malle pietje niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Realone
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 13-05 03:28
Detect Magic is op low-levels nogal zinloos. Frostbolt en Fireball zijn wel prettig om allebei te hebben vanwege de frost slowing effect en de hogere damage van fire.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
OK dan ga ik dat doen. thanx. :)

Ik had btw ook gelezen dat je beter in Fire/arcane kan investeren, klopt dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 87300

Kan je niet echt adviseren, het is een keuze die je maakt.
Ga je voor Arcane/Fire, waar ik voor gekozen heb, of voor Arcane/Frost.

Arcane/Fire doet het goed in solo. End-game zou neerkomen op respeccen naar Arcane/Frost.

Waar ik op gefocussed heb is, onderdeel van Arcane/Fire, PoM en Pyroblast.
Ook al heb ik soms de neiging om te geloven dat Fireball niet onder doet aan Pyroblast.
Als je kijkt naar de Arcane Tree, gooi geen punten in Wand Specialization. Dit is zonde.
Aim in iedergeval op: Improved Arcane Explosion / Evocation / Improved Counterspell / Presence of Mind.
Fire Tree: Improved Fireball / Flame Throwing / Pyroblast.

Maar goed, iedere build is en kan weer anders zijn.

Qua spells die je kunt leren, leer gewoon alles. In principe maak je genoeg geld door mobs te killen.
Ik heb als profession Enchanting, levert nog geen ruk op en ik sta een beetje stil in skillen. Toch heb ik iedere keer genoeg gold om m'n spells te halen. Ondanks dat ik dingen verkoop op AH, etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blackadder75
Routed schreef op dinsdag 07 maart 2006 @ 13:21:
[...]

3 warriors per gate. alle warlocks op blue alle mages op rood. hunters ertussen in, die pakken losgebroken mobs. rogues en warriors aan de rode kant zo veel mogelijk fire res gear (zonder hun
functioneren tegen nef zelf te veel te verzwakken, een goede afwegeing maken)

druids zijn ook control hier, weinig healen, vooral problemen oplossen als 1 van de kanten het te zwaar krijgt helpen ze daar.

het doel is dat er per kant nooit meer dan 3-4 tegelijk in leven zijn

wariors en andere melee dps moeten er steeds snel 1 voor 1 de mobs afmaken, uiteraard geholpen door alle ranged, maar ze moeten /assist doen. Terwijl de rain of fires neerdalen etc , moet het echt zo zijn dat de mobs tak tak tak death, next tak tak takl tak dood, next snel dood gaan. soms breekt er eentje los, en die moet dan door de knok ploeg van voornamelijk druids, hutners, en een losse shaman opgepikt worden voordat hij de casters en healers kan lastigvallen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 169853

het funcioneren van warriors tegen neff buiten de MT om is neit zo groot als alleen maar dmg dealen. Dus veel FR is goed genoeg, def is niet zo nodig, aftans niet in part2.
wat betreft de 20% en het verschijnen van de humantroids, warriors op de juiste plaatsen zetten en als ze komen shieldwall+aoe taunt. dan ze simpelweg met aoe dmg doden en daarna weer gewoon verder gaan waar je gebleven was.
het is echt een simpel gevecht :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blackadder75
test

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 04-02 22:54
chromeeh schreef op dinsdag 07 maart 2006 @ 09:01:
Gisteravond m'n allereerste instance gedaan (Deadmines) O-)
Ging best leuk totdat we in die ronde ruimte (Sneed) kwamen...
Toen kwamen er net ff te veel gmones aan :P

Ik ben alleen vergeten de gear uit het apparaat te jatten in de ruimte er voor :'(
Nou ja vanavond beter :) Moet wel zeggen dat het erg leuk is om met een klein groepje lekker te slachten.
Ik ben volgeladen met spring waters, mana potions etc naar binnen gegaan, aangezien ik een Warlock ben en gebruik nogal veel mana :+
:o :o :( :(
Dat zijn geen gnomes! dat zijn goblins! :( :(

en sneed zit niet in een ronde ruimte, dat is gewoon een rechthoekige zaal.
Verderop kom je in een ronde zaal, daar moet je eerst jnaar beneden lopen (in een rondje) en dan kom je bij Gilnid (een grote goblin)

maar dus nooit mee gnome's en goblin's door elkaar halen aub! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 87300

Als Horde speler zijn alle gnomes en goblins éénder. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh

chromeeh

the Gnome

addictive schreef op dinsdag 07 maart 2006 @ 15:50:
[...]

:o :o :( :(
Dat zijn geen gnomes! dat zijn goblins! :( :(

en sneed zit niet in een ronde ruimte, dat is gewoon een rechthoekige zaal.
Verderop kom je in een ronde zaal, daar moet je eerst jnaar beneden lopen (in een rondje) en dan kom je bij Gilnid (een grote goblin)

maar dus nooit mee gnome's en goblin's door elkaar halen aub! :D
* chromeeh zegt sorry... Het zal niet weer gebeuren O-)
Ik zei toch in de ronde zaal, en toen begon ik over die gear die je uit dat apparaat moet jatten :)
En dat is in die ruimte met Sneed :+ :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

ik dacht dat die kleine groene mannetjes alstijd kleine orcs waren met night elf oren.

Heeeft iemand al iets gezien over andere relics dan de gene die op het forum zijn gepost.

Druid

Idol of Rejuvination
Relic
Requires level 57
Equip: Increases the healing per 3 seconds on your Rejuvenation by up to 10

Shaman

Totem of Rebirth
Relic
Requires level 57
Equip: Reduces the cooldown of your Reincarnation ability by 10 minutes.

Paladin

Libram of Hope
Relic
Requires level 57
Equip: Reduces the mana cost of your Seal spells by 20

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Routed
blackadder75 schreef op dinsdag 07 maart 2006 @ 15:33:
[...]

3 warriors per gate. alle warlocks op blue alle mages op rood. hunters ertussen in, die pakken losgebroken mobs. rogues en warriors aan de rode kant zo veel mogelijk fire res gear (zonder hun
functioneren tegen nef zelf te veel te verzwakken, een goede afwegeing maken)

druids zijn ook control hier, weinig healen, vooral problemen oplossen als 1 van de kanten het te zwaar krijgt helpen ze daar.

het doel is dat er per kant nooit meer dan 3-4 tegelijk in leven zijn

wariors en andere melee dps moeten er steeds snel 1 voor 1 de mobs afmaken, uiteraard geholpen door alle ranged, maar ze moeten /assist doen. Terwijl de rain of fires neerdalen etc , moet het echt zo zijn dat de mobs tak tak tak death, next tak tak takl tak dood, next snel dood gaan. soms breekt er eentje los, en die moet dan door de knok ploeg van voornamelijk druids, hutners, en een losse shaman opgepikt worden voordat hij de casters en healers kan lastigvallen
Hebben we geprobeerd, blauw is een non-issue, die gaan wel neer.
het probleem zit hem in de rode kant, we hebben alle magi er al een keer neergezet, hadden er gisteravond zelfs 6/7 bij ons. Met aoe gaat het niet lukken, we hebben singletarget dps geprobeerd met een /assist op een hunter die de targets pickt. Ook dit loopt niet soepel (de eerste 10 mobs oid lukt nog wel daarna worden het er teveel)

Ah wel, we gaan we zien wat er bedacht wordt.

Slash Care
Mementô

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blackadder75
Zaterdag nacht hebben we om 01:00 de gate opengemaakt, en nu zijn we de pariah's van de server (The Maelstrom)

ik (en mijn guild) ben nu een:

arrogante klootzak

egoistiche eikel

denken dat we beter zijn

etc etc

De server is niet gecrashed en alle mensen die online bleven, de hele nacht lang , lekker doorhakken, hebben veel plezier gehad en een succesvolle rep farming kunnen doen

maar ja, we hadden het niet verteld aan iedereen, en is nu op een heleboel teentjes getrapt.

(lang verhaal trouwens waarom we het om 01:00 moesten doen, was niet onze eerste keuze)

we trekken ons er maar niks van aan en zijn lekker bezig in AQ 40 man. 3 bosses down nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bah ik wil zo graag weten wat de nieuwe stats voor Chromatic Boots en Boots of the Fallen Hero worden. Ik heb strax eerste keus op beiden als ze droppen en ik zou het erg vervelend vinden als ik 30 dkp verspil :(

Ik ga er vanuit dat Chromatic Boots beter worden dan nu, en dan Fallen Hero, maar ja met al die warrior nerfs van Blizz tegenwoordig weet je ook maar nooit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

blackadder75 schreef op dinsdag 07 maart 2006 @ 16:12:
Zaterdag nacht hebben we om 01:00 de gate opengemaakt, en nu zijn we de pariah's van de server (The Maelstrom)

ik (en mijn guild) ben nu een:

arrogante klootzak

egoistiche eikel

denken dat we beter zijn

etc etc

De server is niet gecrashed en alle mensen die online bleven, de hele nacht lang , lekker doorhakken, hebben veel plezier gehad en een succesvolle rep farming kunnen doen

maar ja, we hadden het niet verteld aan iedereen, en is nu op een heleboel teentjes getrapt.

(lang verhaal trouwens waarom we het om 01:00 moesten doen, was niet onze eerste keuze)

we trekken ons er maar niks van aan en zijn lekker bezig in AQ 40 man. 3 bosses down nu
als dat zo bij ons was zou ik het ook een klote streek vinden bijna iedereen doet met met die war effort en dan stiekem snachts om 1 uur openen. Terwijl iedereen het leuk vind om te zien en die rep farming wil ook iedereen mee doe. Klinkt behoorlijk triest om dat stiekem zelf zoveel mogelijk rep te farmen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
stamp666 schreef op dinsdag 07 maart 2006 @ 13:08:
[...]
Mijn priest is niet bedoeld als healer, ook niet op 60. Ik help mijn guild door mijn dps warrior
te equippen met tank/fire res gear (k heb zelfs meer tank spul dan dps :) ).

De priest gaat puur voor de pvp en de lol :).

Vraagje: een arms/fury warrior kan goed tanken mits goeie equipment... geld dit ook
voor een shadowpriest en zijn healcapaciteiten tov een holy?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 169853

zo denk ik ook, beter goed voor een paar dan slecht voor iedereen.
in princiepe was het niet de bedoeling, maar iemand had toch publiekelijk gezegt waneer de gate op doomhammer open zal gaan. enja, dat resulteerde in een servercrash 30min voor opening waardoor we um toch maar 15min eerder open deden, beter dan dan het helemaal niet te doen. Veel mensen niet blij, maar wachten zou alleen maar meer problemen geven. dusja, nadat de gate open was gelijk weer crash en kalimdor er voor een half uurtje uit. daarna nog wel lekker rep kunnen farmen.
dusja, beter crashes voorkomen dan iedereen op de hoogte brengen en er meer problemen ontstaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blackadder75
als dat zo bij ons was zou ik het ook een klote streek vinden bijna iedereen doet met met die war effort en dan stiekem snachts om 1 uur openen. Terwijl iedereen het leuk vind om te zien en die rep farming wil ook iedereen mee doe. Klinkt behoorlijk triest om dat stiekem zelf zoveel mogelijk rep te farmen.
Het was ook niet de bedoeling. onze guildleader heeft de scepter en zijn opa ging overlijden..Hij moest weg en kon of nu openmaken, of niet en dan de hele zondag ook niet. op maandag openmaken is ook geen optie, want dan klaagt iedereen dat ze school of werk hebben.

verder heeft nu ook de helft of meer van onze eigen guild het hele gedoe gemist, dus het was echt niet sneaky gepland door ons....

ik heb een goeie fles whisky erbij gepakt en lekker tot 07:30 doorgehakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solid Seal
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10-05 19:03

Solid Seal

3D Printer N00b

Op Trollbane gingen de gates open op Maandag (gister) om 1800 uur .. en druk dat het was :P

Disorder sloopt de eerste boss van AQ20 in de 2e try :)

Drops : een Roze jurk (weet ff niet welke) en Libram: Holy Light Rank IX voor mij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

Kapoen schreef op dinsdag 07 maart 2006 @ 16:17:
[...]

Mijn priest is niet bedoeld als healer, ook niet op 60. Ik help mijn guild door mijn dps warrior
te equippen met tank/fire res gear (k heb zelfs meer tank spul dan dps :) ).

De priest gaat puur voor de pvp en de lol :).

Vraagje: een arms/fury warrior kan goed tanken mits goeie equipment... geld dit ook
voor een shadowpriest en zijn healcapaciteiten tov een holy?
ja opzich wel alhoewel een arms/fury warrior iets minder tankt zonder impr sunder armor en defiance net als dat een shadow priest iets minder health zonder impr healing en subelty (minder agro van healing).
Maar met gear kan je een hoop goed maken

[ Voor 5% gewijzigd door MantaMania op 07-03-2006 16:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 27963

Updatezz

AQ-opening gehad afgelopen zondag, echt heel erg gaaf!

AQ40, eerste 2 down (beide 3 tries) en... wat zijn die mounts coooooool!

AQ20, eerste 3 down (alle in eerste try) en meer waarschijnlijk, maar ik ging slapen ;-)

Leuke nieuwe instances, lekker weer tactics nodig ^^

[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 27963 op 07-03-2006 16:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeadKennedy
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13-05 15:18
blackadder75 schreef op dinsdag 07 maart 2006 @ 16:25:
[...]

Het was ook niet de bedoeling. onze guildleader heeft de scepter en zijn opa ging overlijden..Hij moest weg en kon of nu openmaken, of niet en dan de hele zondag ook niet. op maandag openmaken is ook geen optie, want dan klaagt iedereen dat ze school of werk hebben.

verder heeft nu ook de helft of meer van onze eigen guild het hele gedoe gemist, dus het was echt niet sneaky gepland door ons....

Ik vind het helemaal geen naaistreek, op onze server gaan de deuren ws. om een uurtje of 4 ergens 's ochtends opengemaakt worden, gewoon om te voorkomen dat de server crasht en het geheel uren en uren gaat duren.

WEBN & chill (@IBKR)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hom3r
  • Laatst online: 13-09-2024
blackadder75 schreef op dinsdag 07 maart 2006 @ 16:25:
[...]

Hey nog iemand die op de Maelstrom zit... aan welke kant ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 92838

Heb nog geen opening mogen meemaken. Op Sylvanas waar ik me main heb zitten heb ik het dus blijkbaar gemist want ik zat op Genjuros ingelogd RFK te doen (lache met ze 4'en op lvl31 doen, shammy, shammy, druid-tank en priest). en op Genjuros is ie afgelopen vrijdag al open gegaan :?

Nah ja, vanavond maar eens een kijkje nemen op Sylvanas. Ik vind het trouwens leuker en leuker worden om een Tauren Druid te spelen. Je hebt én healing, én dps, én tanken en je kan rond sneaken !!! Ik als rogue liefhebber ben dus helemaal blij met me koetje :+ . Je bent niet zo goed als een priest, rogue, warrior of met sneaky doen wederom een rogue maar het komt aardig dichtbij :)

Ik ga vanavond denk ik maar eens Gnomeregan doen. Hekel aan die instance maar droppen toch nog leuke dingen voor een druid op lvl32. Dan nog ff 2 leveltjes en SM Armory (of was het Library?) doen voor de Illusionary Rod. Zijn er hier meer mensen die hun druid eerst Feral laten zijn? Aangezien we in onze vriendengroepje een priest hebben, en nog een mage/rogue/hunter en ik koos voor druid, ben ik de feral kant opgegaan om te kunnen tanken enzo. Kan altijd nog offhealen mits noodzakelijk of een battleressje tussendoor. Is er wel ruimte voor Feral druids in bv. UBRS zometeen? En kan een (bijna volledige) Feral druid gewoon doortanken t/m bv. BRD? Ben nu lvl32 en zit nu op 1850 hp en zo'n 2350 armor (met elixertje, ben alchemist) buffed. Moet toch genoeg zijn voor Gnomeregan baasjes?
Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.