Het Grote World of Warcraft Topic - Deel 66 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 4.792 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 29-04 10:39

RaseriaN

So much choices..

Zeuren is zo makkelijk he :/
Echt, geven ze toch wat solocontent en wat content die je zonder raid kan doen en weer is het niet goed ;)

@Ontopic, vraagje over droprates in BWL... hebben jullie vaak Claw of the Black Drake gezien?
Die o-zo-vette 1hand fist weapon :P
Ben namelijk wat DKP aan het sparen voor wat nieuwe wapens, ben mn Perdition's een beetje beu geraakt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 21:10
Zat eindelijk eens in die testrealm :) ff met rogue gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stamp
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Zo eindelijk hebben we dat draakje neer :)

Drivebybuffers op hellscream onyxia met 30 man :)

drops waren de mage tier2 en de paly tier 2 helm en een zooi rare troep

Then we ate some mescaline and went swimming - Hunter S. Thompson.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 07:55
RaseriaN schreef op maandag 06 maart 2006 @ 10:06:
[...]

Zeuren is zo makkelijk he :/
Echt, geven ze toch wat solocontent en wat content die je zonder raid kan doen en weer is het niet goed ;)
Tja, voor mij maakt het geen bal uit. Ik zit in een MC/BWL/... guild daar niet van.
Heb gisteren eindelijk mijn zandalar breastplate gaan halen, waarvoor ik al sinds oktober
rep aan t sparen ben. Dus 't is niet dat ik geen moeite wil doen voor mijn epics.

Maar je kan niet ontkennen dat blizz een serieuze draai heeft gegeven aan die 'solo epics' :)

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryceck
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11-05 19:07

Ryceck

Constants and Variables

Yellow|A schreef op maandag 06 maart 2006 @ 07:53:
MC en ONY waren lief voor me met Prophecy Robes and Halo of Transcendence. Major Domo had weer een petrified leaf, maar toch gefeliciteerd Hydra :)

Gisteren Broodlord gedaan. Supressionroom clearen ging vanaf het eerste moment perfect, maar Broodlord zelf was een beetje overpowered. Maintank ging bij de eerste pull in ongeveer 10 seconden neer. Mortalstrike for the win en drie kansloze drie maintanks. Nieuw plan voor de volgende raid, flasks en wat blastedlands goodies zodat ze rond de 9000 health hebben. Iets fijnere heal buffer hoop ik.
Broodlord is liev O+ :+ Heeft alleen 2 nadelen:
* Je healers krijgen een constante heartattack met de dmg die die gast doet (ZOMG! weer een tank neer >_<)
* Als je dan wiped moet je *weer* die hele kutsupressionroom doorbaggeren.

Maar hijs vergeleken met de andere bosses niet gek moeilijk vind ik :)

If everything is working perfect, break something before someone else fucks up.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 114195

Vincentio schreef op maandag 06 maart 2006 @ 02:16:
[...]

Tip: gebruik geen totems.
Sorry maar Blizzard heeft weer eens een geweldige boss fight gemaakt en vergeten rekening te houden met de werking van totems.
Wat bij Huhuran of bij Emps? Huhuran is al ge-hotfixed dat ze geen totems meer target als t goed is, dus daar hebben we gewoon 15 mensen met 250+ nature res staan (gimp gear hoezee)

Emps geen totems ach, dat is zoveel heen en weer geloop en geteleport, dat is t toch niet waard. Misschien Tranq Air voor de casters en Mana Spring/Tide maar DPS moet toch steeds heen en weer lopen dus WIndfury/Grace heeft daar geen nut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeforceDDQ
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-02 12:08
Ja, wij hebben gisteren hetzelfde geprobeerd.
Na vrijdag een 1% wipe op Vaelastraz te hebben gehad (was 3e poging) hebben we Vael gisteren bij de 4e poging omgelegd. Dus rustig opweg verder BWL en zowat een hartverzakking gekregen wat ons allemaal te wachten stond boven :P

Verder slaat Broodlord idd heel erg hard en bij 63% werden we dan ook weggevaagd. Dat was onze eerste poging. Omdat sommige lieden het voor elkaar hadden gekregen zich te bezatten en het sowieso al veel te laat was, zijn we gestopt met het voornemen Broodlord vandaag neer te halen en Lungdrink Juice Cocktails en wellicht flask of titans te scoren :)

301SQN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

Ryceck schreef op maandag 06 maart 2006 @ 10:40:
[...]
* Je healers krijgen een constante heartattack met de dmg die die gast doet (ZOMG! weer een tank neer >_<)

Maar hijs vergeleken met de andere bosses niet gek moeilijk vind ik :)
Elke priest een eigen MT geven en alleen laten shielden na een Mortal Strike van Broodlord op die MT. Je rogues in veel FR gear zodat die lekker lang kunnen blijven staan en dpsen en feinten! ;)

Broodlord is zo easy eigenlijk he :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeforceDDQ
  • Laatst online: 22-02 12:08
Ohjah crap, FR-gear als dps'de warrior / backuptank...Dat was ik dus vergeten, stond ik daar lekker in fulldps-gear :P Trok opeens aggro toen twee tanks neergingen en de derde een knockback krijgt, maar daar ben je dus backuptank voor, om de klappen te vangen ipv een priest of mage. Enkel ging dat niet zo goed eigenlijk :X

301SQN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flashpoint
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 16-09-2019

Flashpoint

PartyPartyPartyParty

Heb em hier nog niet gezien, leuk filmpje :)

http://video.google.com/videoplay?docid=5430343841227974645

Afgelopen weekend de GoT guild gejoined op Xavius, ziet er al erg gezellig uit (Arishna, lvl 9 priest nu).
Wel jammer dat ik bij mn vriendin zat en haar pc draait WoW echt helemaal bagger :(

Member of OPP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 143011

RaseriaN schreef op maandag 06 maart 2006 @ 10:46:
[...]

Elke priest een eigen MT geven en alleen laten shielden na een Mortal Strike van Broodlord op die MT. Je rogues in veel FR gear zodat die lekker lang kunnen blijven staan en dpsen en feinten! ;)

Broodlord is zo easy eigenlijk he :/
We killden broodlord op onze eerste try ever, nooit moeite mee gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10-05 09:40
Ryceck schreef op maandag 06 maart 2006 @ 10:40:
Uhuh. Broodlord is HEEL vervelend. Hij kan onze beste tank one-shotten als we pech hebben. Donderdag nog; door die supression room heen, hadden we broodlord op 80%: *BAM* Err :) Gelukkig een battleres klaar maar toch vervelend. Bleek later dat 'ie geen flask had :) En dan heb je ook nog aggro pullende mages waardoor hij in een keer de helft van je DPS ofzo cleaved. Als we wipen, en ik aggro krijg, doet 'ie meestal iets van 7000 damage ofzo. Hoezo overkill ;)

We hebben donderdag een hele slechte run gehad. Normaal clearen we tot en met firemaw, nu ging het in de gauntlet steeds mis om een of andere reden. Vrijdag gelukkig wel alles tot en met Chromaggus gedaan, maar die is niet neergegaan, itt vorige week. Wel balen.

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

Hydra schreef op maandag 06 maart 2006 @ 10:57:
[...]

Uhuh. Broodlord is HEEL vervelend. Hij kan onze beste tank one-shotten als we pech hebben. Donderdag nog; door die supression room heen, hadden we broodlord op 80%: *BAM* Err :) Gelukkig een battleres klaar maar toch vervelend. Bleek later dat 'ie geen flask had :) En dan heb je ook nog aggro pullende mages waardoor hij in een keer de helft van je DPS ofzo cleaved. Als we wipen, en ik aggro krijg, doet 'ie meestal iets van 7000 damage ofzo. Hoezo overkill ;)

We hebben donderdag een hele slechte run gehad. Normaal clearen we tot en met firemaw, nu ging het in de gauntlet steeds mis om een of andere reden. Vrijdag gelukkig wel alles tot en met Chromaggus gedaan, maar die is niet neergegaan, itt vorige week. Wel balen.
Flask op Broodlord? Kom op dat is zonde van je mats, gebruik hem liever op Firemaw dan!
Assign gewoon 1 priest op 1 MT en alleen shielden als hij ineens in zakt met health en dan doorhealen ;)

Tevens, laat je casters (mages/warlocks) hun DamageMeters checken en laat ze stoppen op 40k damage. En laat je Hunters en Rogues vol uit gaan als ze maar feigen/feinten! Dat werkt bij ons als een zonnetje :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reddevil
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 09-05 19:50
de ranged dpssers moeten gewoon af en toe een knockback pakken, dan wordt hun aggro omlaag gedaan.

Wij van't weekend AQ40 gedaan... 1e boss was best leuk, ff proberen maar ging na 3e try ofzo down (2e try kregen we repops in midden van de try, best kansloos ben je dan met die AOE van 8k dam).

2e boss (3 van die bugs), grappig, maar irritante poison volley.. decurse knop blijven inrammen maar en 't ging ook na 2 tries.
Dan de 3e boss.. nog niet down gekregen, wel in phase 2, maar toen waren teveel mensen down.

Ik moet zeggen: AQ bevalt best, nieuwe dingen, nieuwe trucs altijd ok :)
RaseriaN schreef op maandag 06 maart 2006 @ 10:59:
[...]

Flask op Broodlord? Kom op dat is zonde van je mats, gebruik hem liever op Firemaw dan!
Assign gewoon 1 priest op 1 MT en alleen shielden als hij ineens in zakt met health en dan doorhealen ;)

Tevens, laat je casters (mages/warlocks) hun DamageMeters checken en laat ze stoppen op 40k damage. En laat je Hunters en Rogues vol uit gaan als ze maar feigen/feinten! Dat werkt bij ons als een zonnetje :Y)
wij gebruiken 1 flask voor broodlord, firemaw, ebon en soms flamegor, dus niet echt zonde van je mats.

Tis zonde om je ranged dps te laten stoppen, gewoon die knockback af en toe pakken

[ Voor 39% gewijzigd door reddevil op 06-03-2006 11:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 21:28
Zonde om zie die Knockback te latten pakken, want die verlaagt geen aggro, wij gebruiken 1 flask voor broodlord en als we geluk hebben t/m chrom.

Wij laten alle DPS gewoon voluit gaan. Heb je aggro? loop naar de tanks en "take 1 for the team"

en monk, zwaai je niet terug als een schattige gnome naar je zwaait :'(

[ Voor 15% gewijzigd door Puc van S. op 06-03-2006 11:09 ]

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincentio
  • Niet online
Anoniem: 114195 schreef op maandag 06 maart 2006 @ 10:45:
[...]

Wat bij Huhuran of bij Emps? Huhuran is al ge-hotfixed dat ze geen totems meer target als t goed is, dus daar hebben we gewoon 15 mensen met 250+ nature res staan (gimp gear hoezee)

Emps geen totems ach, dat is zoveel heen en weer geloop en geteleport, dat is t toch niet waard. Misschien Tranq Air voor de casters en Mana Spring/Tide maar DPS moet toch steeds heen en weer lopen dus WIndfury/Grace heeft daar geen nut.
Emps schijnen een aggro issue te hebben met Totems. Ik ben zelf alliance dus ik weet niet hoe het exact zit. Maar ik hoorde en las overal dat je geen totems kan gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
RaseriaN schreef op maandag 06 maart 2006 @ 10:59:
Dat doen we ook, maar er valt weinig te shielden als 'ie je tank one-shot ;) Firemaw is bij ons nooit een erg groot probleem trouwens, we hadden vrijdag meer moeite met die goblins enzo dan met die single boss. Waarom? Omdat sommige mensen zitten te prutsen. Heel frustrerend. De RL moet iedere keer mensen aansporen om de tactiek te volgen.

Oh, zaterdag een interessant gevecht gehad in MC trouwens. MT tankte Golemagg zonder shield. Ging vrij hard, maar hij had in ieder geval rage zat :)
Mja. We hebben een paar casters die nogal de neiging hebben teveel damage te doen. Onze rogues zijn super, die krijgen nooit aggro, onze casters daarentegen zijn veel minder voorzichtig. Een van hun hebben we gewoon een tijdje niet gehealed om een punt te maken, dat werd echt vervelend. Die heeft al een keer een waarschuwing gekregen dat als ze aggro zou trekken en zou iceblocken uit de raid gekicked zou worden. En dat is voor onze group behoorlijk heftig.
M1lamb3r schreef op maandag 06 maart 2006 @ 11:09:
Zonde om zie die Knockback te latten pakken, want die verlaagt geen aggro, wij gebruiken 1 flask voor broodlord en als we geluk hebben t/m chrom.
Knockback verlaagt wel aggro op de tanks, of hij dat doet op dingen die niet z'n huidige target zijn weet ik niet, maar Broodlord is erg gevoelig wat betreft aggro.

[ Voor 15% gewijzigd door Hydra op 06-03-2006 11:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 21:28
Broodlord doet 2 knockbacks, 1 is blastwave die doet hij op iedereen en die verlaagt geen aggro.

de 2e is een singel target knockback (die heet dan ook Knockback) en die verlaagt de aggro.

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 41017

Hydra schreef op maandag 06 maart 2006 @ 11:18:
[...]

Dat doen we ook, maar er valt weinig te shielden als 'ie je tank one-shot ;) Firemaw is bij ons nooit een erg groot probleem trouwens, we hadden vrijdag meer moeite met die goblins enzo dan met die single boss. Waarom? Omdat sommige mensen zitten te prutsen. Heel frustrerend. De RL moet iedere keer mensen aansporen om de tactiek te volgen.

Oh, zaterdag een interessant gevecht gehad in MC trouwens. MT tankte Golemagg zonder shield. Ging vrij hard, maar hij had in ieder geval rage zat :)

[...]

Mja. We hebben een paar casters die nogal de neiging hebben teveel damage te doen. Onze rogues zijn super, die krijgen nooit aggro, onze casters daarentegen zijn veel minder voorzichtig. Een van hun hebben we gewoon een tijdje niet gehealed om een punt te maken, dat werd echt vervelend. Die heeft al een keer een waarschuwing gekregen dat als ze aggro zou trekken en zou iceblocken uit de raid gekicked zou worden. En dat is voor onze group behoorlijk heftig.

[...]

Knockback verlaagt wel aggro op de tanks, of hij dat doet op dingen die niet z'n huidige target zijn weet ik niet, maar Broodlord is erg gevoelig wat betreft aggro.
toon volledige bericht
Gewoon 10 hunters meenemen naar Broodlord, en of hij dan snel neer gaat met 0 aggro van de hunters.
Broodlord is het ultieme hunter gevecht, wij staan altijd zo achterlijk ver voor, we gaan bij 90% gewoon helemaal vol uit en krijgen nooit aggro :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22:07

On_E

Housemusic

Wij hebben gisteravond Razorgore weer geprobeerd, maar verder dan 6 eggs over kwamen we niet.

Ben iig blij dat ik geen shaman of hunter ben, dat kiten lijkt me erg lastig.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reddevil
On_E schreef op maandag 06 maart 2006 @ 11:29:
Wij hebben gisteravond Razorgore weer geprobeerd, maar verder dan 6 eggs over kwamen we niet.

dat kiten is juist leuk :) bij ons doen voornamelijk de warriors het, gewoon rondjes rennen en steeds van platform springen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

reddevil schreef op maandag 06 maart 2006 @ 11:33:
[...]

dat kiten is juist leuk :) bij ons doen voornamelijk de warriors het, gewoon rondjes rennen en steeds van platform springen
Tsja, bij ons worden de dragonkin door hunters gekite en de legionnaires door shamans, maar er gaat er altijd wel 1 dood, en dan gaat zijn mob-treintje rustig alle hoeken af om de DPS groups af te maken…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-05-2024

MantaMania

Pray Hard

Hydra schreef op maandag 06 maart 2006 @ 11:18:
[...]

.
altijd leuk die foutjes ;) ik moest van het weekeind 1 van de hondjes off tanken van golemagg en had mn complete fire gear nog aan. Gelukkig hadden mn healers geen probleem met het healen maar toch voor de zekerheid maar halverwege even mn shield wall aan en af en toe een potion / healthstone.

Iemand een idee wat ze hier mee bedoelen?
Dire Maul library book quests are no longer repeatable
Bij ons dachten ze dat het over die librams ging maar dat kan ik me toch niet indenken eigenlijk. Waar de class boeks waren volgens mij al niet repeatable dus wat dan?

ps van het weekeind ragnaros naar de 32% en we misten een paar van onze beste damage dealers dus binnen kort gaat ie wel neer.

[ Voor 8% gewijzigd door MantaMania op 06-03-2006 11:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
Kunnen mensen hier mij tips geven hoe ik in een instance de aggro moet houden als er zo'n 6 monsters aankomen? Ik heb nooit problemen met aggro houden als er 2 of 3 monsters zijn. Maar met meer lukt het mij gewoon niet. Ik probeer ze eerst allemaal te taunten en er sunder armor op te gooien, maar ik ben nog niet klaar of de rogues en mages vallen al aan. Gevolg: de monsters gaan allemaal uit elkaar en ik moet heen en weer blijven rennen om die monsters van de mage af te houden. Ze vallen te snel aan en naderhand gaan ze mij dan de schuld geven dat ik geen aggro kan houden =_="

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 39393

Bij ons dachten ze dat het over die librams ging maar dat kan ik me toch niet indenken eigenlijk. Waar de class boeks waren volgens mij al niet repeatable dus wat dan?
.
Op dit moment kun je de class boek quest opnieuw beginnen. echter bij inlveren van de quest krijg je een error aangezien de trinket unique is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
als je 6 mobs pulled doen je mages/rogues/warlocks/priests iets fout met hun CC maw ze gebruike het niet

met een 5 man bij een 6 mon pull moet je minimaal 2 mobs kunnen CC'en en hou je er dus 4 over welke je met gemak kan houden

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muppet
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-09-2024

Muppet

GT: Beestig

Oke toch wat advies nodig ....

Op dit moment begint mijn guild aardig vorm te krijgen ... ZG begint te vorderen en MC begint aan de horizon te verschijnen. (In november opnieuw begonnen op Bronzebeard).

Probleem is alleen een DKP system.

Zero Sum vind ik niks odmat er nogal wat nieuwe mensen zijn op deze server en er vast flink wat whipes gaan komen die je dan niet kan rewarden ( /wave Nurfed, zoiezo te veel PvP based values)

System van Conquest bekeken maar attendency vind ik daar te veel benadrukt. Als je paar keer niet kan worden meteen je RPP minder waard.

Bidding hou ik ook niet van omdat dan de mensen zonder leven alle items kunnen krijgen omdat ze bergen DKP hebben.

Ander probleem is .... hoe kom je aan item values? Hoe bepaal je hoeveel je per boss/try/first kill etc aan punten uitdeelt?

Dit is dus allemaal nieuw voor me dus kan wel wat uit mijn duim zuigen maar dan is het zo unbalanced als de pest....

There is no art to find the minds construction in the face

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MGSNK
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 00:13
stamp666 schreef op maandag 06 maart 2006 @ 10:15:
Zo eindelijk hebben we dat draakje neer :)

Drivebybuffers op hellscream onyxia met 30 man :)

drops waren de mage tier2 en de paly tier 2 helm en een zooi rare troep
Zo Zo, DBB =) Dat is de guild waar Hunters met Obsidian Edged Blades rondlopen. Afgezien van de rare loot distribution wel aardige mensen. Werken jullie nog steeds samen met die arrogante lui van Blood Inc?

Our life and death are the same thing. When we realize this fact, we have no fear of death anymore, nor actual difficulty in our life

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11-05 17:29
On_E schreef op maandag 06 maart 2006 @ 11:29:

't hele shammy kiting verhaal vergeten. gewoon met 2 warriors de dragonkins kiten en de rest dps-en. Als er 2 humanoids tegelijk spawnen de mage als 1e wegknallen, daarna de legionaire. Indien nodig kan je altijd nog een humanoids sheepen en later afmaken.

Voordeel is ook dat je niet tig shammies nodig hebt, maar het gewoon af kan met een paar warriors.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

ImdaMned schreef op maandag 06 maart 2006 @ 12:11:
[...]

't hele shammy kiting verhaal vergeten. gewoon met 2 warriors de dragonkins kiten en de rest dps-en. Als er 2 humanoids tegelijk spawnen de mage als 1e wegknallen, daarna de legionaire. Indien nodig kan je altijd nog een humanoids sheepen en later afmaken.

Voordeel is ook dat je niet tig shammies nodig hebt, maar het gewoon af kan met een paar warriors.
Dit werd gisteren ook gezegd door mensen, maar volgens de raidleader kost het de casters teveel mana om ook de Legionnaires af te maken, en zitten ze zonder als phase 2 begint.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roeligan
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 06-02 16:07

Roeligan

Feyenoord

Muppet schreef op maandag 06 maart 2006 @ 11:51:

Op dit moment begint mijn guild aardig vorm te krijgen ... ZG begint te vorderen en MC begint aan de horizon te verschijnen. (In november opnieuw begonnen op Bronzebeard).

Zero Sum vind ik niks odmat er nogal wat nieuwe mensen zijn op deze server en er vast flink wat whipes gaan komen die je dan niet kan rewarden ( /wave Nurfed, zoiezo te veel PvP based values)

System van Conquest bekeken maar attendency vind ik daar te veel benadrukt. Als je paar keer niet kan worden meteen je RPP minder waard.

Bidding hou ik ook niet van omdat dan de mensen zonder leven alle items kunnen krijgen omdat ze bergen DKP hebben.

Ander probleem is .... hoe kom je aan item values? Hoe bepaal je hoeveel je per boss/try/first kill etc aan punten uitdeelt?

Dit is dus allemaal nieuw voor me dus kan wel wat uit mijn duim zuigen maar dan is het zo unbalanced als de pest....
toon volledige bericht
Welke guild is dat? Ik hoorde nl al dat er een NL guild met DKP bezig was, ik heb een guild (was voor fun) maar wil dus met zn 5-en overstappen (3 lvl 45+ en 2 low-lvls nog die zijn opnieuw rerolled van andere server). Is er nog plaats in de guild?

A real man fears not mortality for it's death, he fears mortality for it's lack of life!
RatPack #814

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 09-05 15:35
ik was gisteren teruggekomen van netgamez, dus ff alle fora checken, onder andere ook van mn guild op emerald dream (disciples of the light)

werd dus ff een foto gepost van de guildleader.. : Holsta

d8 dat ik gek werd :o

she can sunder my armor anytime ;) :+

hopelijk vanavond weer MC ofzo..

ik sta nu met mn warrior vaak als 1e of 2e in dps.

toch voelt het alsof ik niet helemaal lekker gespecced ben..

http://wow.allakhazam.com/db/item.html?witem=13952 + http://wow.allakhazam.com/db/item.html?witem=12939 in dual wield..

de ene warrior die mij eruit kan DPS-en, heeft arcanite reaper in zn handje..

Bootje

het voelt aan alsof ik toch niet helemaal lekker gespecced ben.. ik wil VEEL dps doen, maar toch niet de mogelijkheid om te tanken weg te doen.. ben 31/5/15 gespecced, en vraag me dus af, waar ik mezelf kan verbeteren..? (buiten de equip om, want daarvoor ben ik al DKP sparen...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HolyCorn
  • Niet online
BootVluchteling schreef op maandag 06 maart 2006 @ 12:40:
ik was gisteren teruggekomen van netgamez, dus ff alle fora checken, onder andere ook van mn guild op emerald dream (disciples of the light)

d8 dat ik gek werd :o

she can sunder my armor anytime ;) :+

hopelijk vanavond weer MC ofzo..

ik sta nu met mn warrior vaak als 1e of 2e in dps.

toch voelt het alsof ik niet helemaal lekker gespecced ben..

http://wow.allakhazam.com/db/item.html?witem=13952 + http://wow.allakhazam.com/db/item.html?witem=12939 in dual wield..

de ene warrior die mij eruit kan DPS-en, heeft arcanite reaper in zn handje..

Bootje

het voelt aan alsof ik toch niet helemaal lekker gespecced ben.. ik wil VEEL dps doen, maar toch niet de mogelijkheid om te tanken weg te doen.. ben 31/5/15 gespecced, en vraag me dus af, waar ik mezelf kan verbeteren..? (buiten de equip om, want daarvoor ben ik al DKP sparen...)
toon volledige bericht
31/5/15 spec is juist een spec voor DPS met een 2hand weapon, vandaar dat die reaper warrior je ook inhaalt. M.a.w., haal een dikke 2hander.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reddevil

toon volledige bericht
Wij gebruiken nurfed en je kan met een kleine truc gewoon wipes ook laten tellen hoor. Wij laten die alleen tellen bij nieuwe encounters, dus niet bij een wipe op bijv nefarian omdat we die al down hebben. Om dit te doen maak je een dummy speler die tijdens deze nieuwe encounters 'betaald' als je wiped, zodat de rest dkp krijgt. Om te zorgen dat de dummy niet op -978023948 komt, geef je hem ook punten wanneer er iets gekocht wordt (en als er minder dan 40 spelers in de raid zitten kan je de open spots ook met hem invullen). Als je meer wilt weten, laat het ff weten, dan vraag ik m'n GM hoe ie het precies heeft gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 168820

Zondag avond 20:00 opweg naar Firemaw Zondag 23:30 Nog steeds niet down :'(
We gaan steeds stuk op firebuffet en soms verliest de maintank alle aggro en dan is het een wipe.

Main tank staat in de deur opening en de rest out of the line of sight van Firemaw.

Doen we dit fout? Hoe doen jullie dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Anoniem: 41017 schreef op maandag 06 maart 2006 @ 11:25:
Gewoon 10 hunters meenemen naar Broodlord, en of hij dan snel neer gaat met 0 aggro van de hunters.
Broodlord is het ultieme hunter gevecht, wij staan altijd zo achterlijk ver voor, we gaan bij 90% gewoon helemaal vol uit en krijgen nooit aggro :P
Uhuh. We gaan even 5 rogues of mages ofzo thuislaten? Dacht 't niet. Sowieso boeit het niet, het is geen erg moeilijk gevecht, de laatste keer ging 'ie ook in 1 keer down. Een dooie tank is iets waar je wel van kunt recoveren als je rebirths hebt. Heck, onze groep heeft nieteens 10 Hunters, we hebben maar iets van 50 members.
MantaMania schreef op maandag 06 maart 2006 @ 11:39:
altijd leuk die foutjes ;) ik moest van het weekeind 1 van de hondjes off tanken van golemagg en had mn complete fire gear nog aan. Gelukkig hadden mn healers geen probleem met het healen maar toch voor de zekerheid maar halverwege even mn shield wall aan en af en toe een potion / healthstone.
Het was geen foutje ;) Het was opzettelijk. Tank wou zien of 'ie dat zou overleven, the bastard :)
Het gaat over de class trinkets.
On_E schreef op maandag 06 maart 2006 @ 12:15:
Dit werd gisteren ook gezegd door mensen, maar volgens de raidleader kost het de casters teveel mana om ook de Legionnaires af te maken, en zitten ze zonder als phase 2 begint.
Het is IMHO ook compleet niet nuttig om legionaires af te maken. Het kost mana, terwijl ze prima gekite kunnen worden. Wij kiten ze, en ik zit als de mages eenmaal allemaal dood zijn gewoon te wachten tot de eggs weg zijn. Als we aan phase 2 beginnen zit ik op vol mana. Ik begin dan meteen flashheal te spammen op de MT (CTRA manaconserve aan, dus het grootste deel wordt afgebroken) zodat de rest van de healers in position kunnen komen.

[ Voor 20% gewijzigd door Hydra op 06-03-2006 12:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
  • Laatst online: 09-05 15:35
HolyCorn schreef op maandag 06 maart 2006 @ 12:45:
[...]

31/5/15 spec is juist een spec voor DPS met een 2hand weapon, vandaar dat die reaper warrior je ook inhaalt. M.a.w., haal een dikke 2hander.
ik heb http://wow.allakhazam.com/db/item.html?witem=13163 in mn backpack zitten, maar ik heb geen talent points in 2H sword spec.

zal ik dan respeccen, om puntjes te verplaatsen van hoger in de tree naar lager..? iemand tips..? om puntjes uit defense te trekken lijkt me niet slim..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 41017

Anoniem: 168820 schreef op maandag 06 maart 2006 @ 12:49:
Zondag avond 20:00 opweg naar Firemaw Zondag 23:30 Nog steeds niet down :'(
We gaan steeds stuk op firebuffet en soms verliest de maintank alle aggro en dan is het een wipe.

Main tank staat in de deur opening en de rest out of the line of sight van Firemaw.

Doen we dit fout? Hoe doen jullie dit?
Bij wingbuffet ( de aggro tool ) moet een OT firemaw taunten.
Bij shadowflame de MT shielden.
DPS lui moeten in LOS gaan, nuken en bij 5 of 6 stacks weer uit of LOS gaan, wachten tot de debuff afgelopen is ( ondertussen bandagen ) en dit proces herhalen :P

Firemaw vind ik persoonlijk een onwijze kut boss, vooral omdat hij soms de MT teleport en dan het hele LOS verhaal verneukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 07:55
superbassie schreef op maandag 06 maart 2006 @ 11:41:
Kunnen mensen hier mij tips geven hoe ik in een instance de aggro moet houden als er zo'n 6 monsters aankomen? Ik heb nooit problemen met aggro houden als er 2 of 3 monsters zijn. Maar met meer lukt het mij gewoon niet. Ik probeer ze eerst allemaal te taunten en er sunder armor op te gooien, maar ik ben nog niet klaar of de rogues en mages vallen al aan. Gevolg: de monsters gaan allemaal uit elkaar en ik moet heen en weer blijven rennen om die monsters van de mage af te houden. Ze vallen te snel aan en naderhand gaan ze mij dan de schuld geven dat ik geen aggro kan houden =_="
Eerst en vooral: als zij random targets aanvallen ben je sowieso de pineut. /assist jouwnickname
kan enorm helpen :)

Meestal charge ik op 1 mob en dan doe ik een intimidating shout en/of piercing howl.
Als er geen sheep/shackles/saps zijn doe ik er nog een whirlwind bovenop. Dat is meestal
genoeg om aggro te houden (zolang je party zich focused op jouw target) tot de priest(s)
healing aggro trekken. Die mobs pik ik dan op met taunt en/of mocking blow.

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Hydra schreef op maandag 06 maart 2006 @ 12:50:

Het is IMHO ook compleet niet nuttig om legionaires af te maken. Het kost mana, terwijl ze prima gekite kunnen worden. Wij kiten ze, en ik zit als de mages eenmaal allemaal dood zijn gewoon te wachten tot de eggs weg zijn. Als we aan phase 2 beginnen zit ik op vol mana. Ik begin dan meteen flashheal te spammen op de MT (CTRA manaconserve aan, dus het grootste deel wordt afgebroken) zodat de rest van de healers in position kunnen komen.
Tsja, kiten is bij ons een drama, aangezien een Shammy aan het einde vroeg waar zijn heals bleven, die had dus nog niet eens door dat het hele idee achter kiten is dat je geen heals krijgt, anders aggro-ed de healer gelijk zijn mob-treintje.

En heel veel mensen zeggen dus dat Legionnaires afmaken veel makkelijker is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincentio
  • Niet online
HolyCorn schreef op maandag 06 maart 2006 @ 12:45:
[...]

Of spec Fury.
Met de juiste Gear ownt een Fury warrior een MS warrior in PvE.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HolyCorn
  • Niet online
Vincentio schreef op maandag 06 maart 2006 @ 13:05:
[...]

Of spec Fury.
Met de juiste Gear ownt een Fury warrior een MS warrior in PvE.
Mja, als je ook nog goed wilt kunnen tanken is 31/5/15 wel de beste keuze denk ik. Ik heb ook deze build en met mijn ashkandi doe ik echt niet veel onder qua dps aan onze fury warriors (die nog meer dps gear hebben dan ik), in sommige gevallen ga ik er zelfs ruimschoots overheen.
BootVluchteling schreef op maandag 06 maart 2006 @ 12:52:
[...]

ik heb http://wow.allakhazam.com/db/item.html?witem=13163 in mn backpack zitten, maar ik heb geen talent points in 2H sword spec.

zal ik dan respeccen, om puntjes te verplaatsen van hoger in de tree naar lager..? iemand tips..? om puntjes uit defense te trekken lijkt me niet slim..?
Ik heb ook geen punten in 2hand weapons spec :P

[ Voor 38% gewijzigd door HolyCorn op 06-03-2006 13:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11-05 17:29
:D
On_E schreef op maandag 06 maart 2006 @ 13:04:
[...]

Tsja, kiten is bij ons een drama, aangezien een Shammy aan het einde vroeg waar zijn heals bleven, die had dus nog niet eens door dat het hele idee achter kiten is dat je geen heals krijgt, anders aggro-ed de healer gelijk zijn mob-treintje.

En heel veel mensen zeggen dus dat Legionnaires afmaken veel makkelijker is.
Met warrior kiting heb je wel heel veel mensen over om de humanoids weg te dps-en, en de 9k van een legionaire en de 4/5k van een mage steld neit zoveel voor, vooral omdat je nu ook je hunters vrij hebt om de humanoids op te vangen. totempje erbij en ze komen niet meer uit hun hoek weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincentio
  • Niet online
HolyCorn schreef op maandag 06 maart 2006 @ 13:11:
[...]

Mja, als je ook nog goed wilt kunnen tanken is 31/5/15 wel de beste keuze denk ik. Ik heb ook deze build en met mijn ashkandi doe ik echt niet veel onder qua dps aan onze fury warriors, in sommige gevallen ga ik er zelfs ruimschoots overheen.

[...]

Ik heb ook geen punten in 2hand weapons spec :P
Onze Fury warrior http://wow.allakhazam.com/profile.html?786762 ownt toch wel de DPS meters boven de MS warriors en daar we 3 vaste tanks hebben hoeft hij niet zo vaak te tanken en dan kan je ook zonder prot wel goed tanken als het echt moet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 05:44
BootVluchteling schreef op maandag 06 maart 2006 @ 12:40:

Vanavond eens even op mijn chatalt op Emerald Dream inloggen :+

[ Voor 11% gewijzigd door JeroenNietDoen op 06-03-2006 13:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

toon volledige bericht
wij gebruiken eqdkp en geven aan het eind van de raid zelf een dkp waarde in voor de complete raid.
En gebruiken die roll addons voor de items.
DPK x 2 + roll
Das in mijn ogen een behoorlijk eerlijk gegeven en toch maak je nog wat kans ook al sta je niet boven aan in de dkp lijst.
BootVluchteling schreef op maandag 06 maart 2006 @ 12:52:
[...]

dual wield warrior kan het best voor fury gaan daar kan je heerlijk damage doen ene 3 puntjes in je heroic strik zodat je kan blijven spammen.

[ Voor 18% gewijzigd door MantaMania op 06-03-2006 13:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincentio
  • Niet online
MantaMania schreef op maandag 06 maart 2006 @ 13:38:
[...]

wij gebruiken eqdkp en geven aan het eind van de raid zelf een dkp waarde in voor de complete raid.
En gebruiken die roll addons voor de items.
DPK x 2 + roll
Das in mijn ogen een behoorlijk eerlijk gegeven en toch maak je nog wat kans ook al sta je niet boven aan in de dkp lijst.

[...]

dual wield warrior kan het best voor fury gaan daar kan je heerlijk damage doen ene 3 puntjes in je heroic strik zodat je kan blijven spammen.
Uh dat is niet echt handig :X
Dan ga je straks onbedoeld tanken. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 152255

Iemand op Bladefist die voor mijn priest Dreamweave gloves kan maken, chest heb ik al maar moet nu alleen nog ff de gloves hebben :)

kalei @ bladefist
Priest Dworf

tnx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Houston3
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-05 14:09

Houston3

ole

toon volledige bericht
bij ons is het zo dat je elke run of bosstry een vast aantal dkp krijgt.
voor een mc run ( helemaal ) krijgen wij 30 punten omdat het farm is, voor bosstry in bwl krijgen we dan bijv 10 als we de boss 1e keer killen en 4 dkp per uur.

item verdeling is als volgt:

items hebben vaste dkp die iemand heeft bepaald, vervolgens heeft degene met het meeste dkp de 1e keus.

voordeel hiervan is dat het heel erg eerlijk is, nadeel is dat als je 2e bent je soms heel lang moet wachten tot je een geliefd item kan krijgen.

je kan even kijken op http://www.oor-guild.co.nr/
en dan het kopje eqdkp aanklikken, daar staan al een hele berg values die wij gebruiken voor items :)
succes ermee

http://www.houston3.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Anoniem: 152255 schreef op maandag 06 maart 2006 @ 13:41:
Iemand op Bladefist die voor mijn priest Dreamweave gloves kan maken, chest heb ik al maar moet nu alleen nog ff de gloves hebben :)
Het is afaik een trainer recipe, en dus zou elke tailor ze moeten kunnen maken. Het is inderdaad erg goeie gear voor een priest :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hom3r
  • Laatst online: 13-09-2024
Kaap schreef op maandag 06 maart 2006 @ 13:17:
[...]
mmm ik ook denk ik maar , heb daar nog een lvl 19 pally :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryceck
  • Laatst online: 11-05 19:07

Ryceck

Constants and Variables

Anoniem: 143011 schreef op maandag 06 maart 2006 @ 10:54:
[...]

We killden broodlord op onze eerste try ever, nooit moeite mee gehad.
Behalve dan die keer dat iemand (trial) ff ging kijken:
"Oh is dat nou broodlord?!?!"
"GDVR kom terug hij heeft extreem grote aggroranajlkadalksdjaskljdsa......"
*wipe*
:+

Verder issie makkelijk, itt Firemaw waar we iedere week nog wel 1x op wipen :'(
Ernstig trouwens dat Firemaw zo'n cockblock is en dat de volgende 2 bosses gewoon uit de kluiten gegroeide trashmobs zijn.
Chromaggus is ook redelijk simpel :) Gewoon als raid *alle* breaths ontwijken (muv timelapse dan) en de MT up houden; easy-peasy.

Nu Nefarian alleen nog neerkrijgen. Gister paar tries gehad waar we redelijk flawless (2 dooien) door Phase1 kwamen, dus ga er vanuit dat Nef deze week nog neergaat :Y)

[ Voor 14% gewijzigd door Ryceck op 06-03-2006 13:55 ]

If everything is working perfect, break something before someone else fucks up.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh
  • Laatst online: 22:18

chromeeh

the Gnome

* chromeeh rend gillend rondjes :'(
Ik moet voor een quest een 'Skin of Sweet Rum' hebben, volgens Thottbot the halen bij Barkeeper Dobbins (GoldShire) of Barkeep Hann (DarkShire).
Alleen geen van beide hebben de rum :?

Nu staat er op Thottbot wel bij dat het een 'known' bug is, maar toen :?
Een GM vragen? (Lijkt me niet een geweldig idee...)
En aangezien de Skin of Sweet Rum een soulbound quest item is kun je 'm niet middels trade krijgen van een andere player :'( :'(

"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blamm
  • Laatst online: 10-05 13:21

Blamm

Niet meer Smart

als het een bug is.. toch een gm vragen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helox-in-a-box
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 01:49
Hydra schreef op zondag 05 maart 2006 @ 18:51:
[...]

Het worden sowieso geen Pandaren.

Oh, en ik heb 'em! Na vanmiddag m'n Splinter of Nordrassil gekregen te hebben zijn we met een groepje guildies in Winterspring aan 't grinden geweest. Geen tank, gewoon een groep casters en knallen. In 1.5 uur tijd hebben we 2 Eye of Shadow geloot, een voor mij en een voor een alt van de GM die binnenkort z'n EoD krijgt.

Dus ik heb nu m'n Benediction, geenchant met +22 int. 7.3k mana unbuffed, lekker :) Me = extreem happy :)
je kan beter op bene de spi enchant erop gooien, grotere manapool is leuk maar regen is belangrijker voor een priest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
  • Laatst online: 17-04 12:41
chromeeh schreef op maandag 06 maart 2006 @ 14:04:
* chromeeh rend gillend rondjes :'(
Ik moet voor een quest een 'Skin of Sweet Rum' hebben, volgens Thottbot the halen bij Barkeeper Dobbins (GoldShire) of Barkeep Hann (DarkShire).
Alleen geen van beide hebben de rum :?

Nu staat er op Thottbot wel bij dat het een 'known' bug is, maar toen :?
Een GM vragen? (Lijkt me niet een geweldig idee...)
En aangezien de Skin of Sweet Rum een soulbound quest item is kun je 'm niet middels trade krijgen van een andere player :'( :'(
Heb 'm geloof ik ooit wel in Goldshire gekregen, was alleen het eerste item in de lijst ipv de laatste die iedereen verwacht. Is al even terug though. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh

chromeeh

the Gnome

Razorfist schreef op maandag 06 maart 2006 @ 14:07:
als het een bug is.. toch een gm vragen :)
Ben daar buitje huiverig voor...
Afbeeldingslocatie: http://www.thenoobcomic.com/images/20050314.jpg

Nee gekheid maar aangezien in de Support Request duidelijk staat dat GM's je niet helpen bij een quest vandaar.
Vanavond toch maar een GM lastig vallen :)
Gisteravond m'n eerste GM ingame gespot :+ Toch staat zo'n outfit wel stoer :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proqzor
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 11-10-2024
gms ingame? nog nooit gezien :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

He ja die gekke no-lifers die het meest betrouwbaar zijn, actief zijn en alle encounters goed leren kennen in goede gear zetten, ipv die echte mannen die 1x per week 2 uurtjes komen kijken en zo alle farmloot wegjatten. Wat een verschrikkelijk systeem, je zou bijna denken dat zoiets ook in de echte wereld bestaat onder de naam kapitalisme.... oh wacht. Als je geen mot wil in je guild zou ik toch attendancy maar laten meetellen, ik ga het namelijk niet pikken als ik 5x moet wipen op een boss voordat iedereen het snapt, en de volgende keer iemand die nog nooit meegeweest is de loot krijgt.

Wat wij gebruiken is een systeem met maximaal 200 punten, en dan 6 punten voor MC, 8 voor BWL en waarschijnlijk nu AQ40 10 punten omdat dat nog in de learning phase is. Tier 1 sets kosten 5 punten per stuk, Tier 2 15 en Tier 3 (AQ sets) 20 punten per stuk, we tellen dat het paarse item wat je nodig hebt en de rest van de mats krijg je van de guild, scarabs e.d. De non-set items zijn doorgaans wat duurder, helms necks en ringen voor 25-30 punten, shields voor 30 punten en wapens gaan tussen de 50 (1-hander, ranged) en 110 punten (2hander zoals Ashkandi en Dark Edge of Insanity).

Die bugmounts in AQ40 gaan bij ons weg gebaseerd op attendance ook. Dus ik met 91% over 60 dagen had al snel mijn vroem vroem bugje :)

Hou er gewoon rekening mee dat je absoluut wrijving krijgt als je mensen niet genoeg beloont voor hun inzet. En gebruik alsjeblieft classrestricties op items zodat iets niet naar een class gaat die het als speeltje beschouwen (Ashkandi's naar Paladins, Staff of Dominance naar Priests etc). Scheelt ook veel drama, in- en extern in je guild :)
Kaap schreef op maandag 06 maart 2006 @ 13:17:
[...]
Alliance krijgen ook alle leuke vrouwelijke spelers :( Wij krijgen de goths en fatties met Undead en Tauren :( Wordt hopelijk toch verbeterd met Blood Elves strax, alhoewel we daar ook weer de Night Elf nadelen bij krijgen..

[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 114195 op 06-03-2006 14:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh

chromeeh

the Gnome

Ik ook nog nooit eerder...
Hij stond bij een lvl 34 human warior vlak bij de brug tussen Redridge & Duskwood.
Ik ben niet echt dichtbij geweest want ze waren in 1x foetsie (waarschijnlijk teleport gebruikt)
Ik was alleen te laat met het maken van een screenie, had later wel zoiets van *CENSUUR* |:( |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.P.
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 04-03 11:19
Dit topic gaat te vlug en is te groot :). Ik dacht, laat ik eens op Xavius beginnen en kijken hoe de mede-gotters het ervan af brengen. Had het ooit gelezen en lijkt me leuk om te joinen mss. Maar hoe heet het gilde, alliance of horde (horde hoop ik) en hoe vergaat het ze allemaal? Mss tot morgen dan maar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MysticSnake
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 24-06-2023
Wat zijn Mages en Paladin trouwens ongelofelijk slecht in PvP, niet te geloven gewoon. Een paladin
kan totaal niet tanken, ondanks zijn Plate armor en een level 60 Mage is binnen no-time dood.

Laatst in Sunken Temple de Shade of Eranikus (level 55 elite) proberen te killen. Ons team bestond uit een level 54 Druid, level 54 Warrior, level 50 Warlock, level 60 Paladin en level 60 Mage.
Nou de laatste twee werden afgeslacht als kleuters en daarna wij ook natuurlijk. Toen hebben die Warrior vervangen door een level 54 priest (omdat zijn equipment was beschadigd) en toen hebben we het met heel veel moeite net aan gehaald.

Maar dit kan toch niet, 2 level 60s. Een Warrior en Priest van level 60 kunnen dat draakje met z'n tweetjes aan en een Mage en Paladin samen zijn volledig kansloos. Of ze waren de slechtste Mage en Paladin in hun soort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MysticSnake
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 24-06-2023
MysticSnake schreef op maandag 06 maart 2006 @ 14:51:
Wat zijn Mages en Paladin trouwens ongelofelijk slecht in PvP, niet te geloven gewoon. Een paladin
kan totaal niet tanken, ondanks zijn Plate armor en een level 60 Mage is binnen no-time dood.

Laatst in Sunken Temple de Shade of Eranikus (level 55 elite) proberen te killen. Ons team bestond uit een level 54 Druid, level 54 Warrior, level 50 Warlock, level 60 Paladin en level 60 Mage.
Nou de laatste twee werden afgeslacht als kleuters en daarna wij ook natuurlijk. Toen hebben die Warrior vervangen door een level 54 priest (omdat zijn equipment was beschadigd) en toen hebben we het met heel veel moeite net aan gehaald.

Maar dit kan toch niet, 2 level 60s. Een Warrior en Priest van level 60 kunnen dat draakje met z'n tweetjes aan en een Mage en Paladin samen zijn volledig kansloos. Of ze waren de slechtste Mage en Paladin in hun soort.
Ik bedoelde PvE in de eerste regel, trouwens..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26351

Tanken is meer dan enkel klapjes vangen, tanken is ook zorgen dat de mob bij je blijft en er niet vandoor gaat zodra er meer mensen op beginnen in te hameren. En dat kan een warrior beter dan een paladin (sunder, revenge). Een lvl60 mage heeft in no-time agro van een paladin afgepakt, zonder daar ook maar iets moeite voor te doen. Waarom lieten jullie de warrior niet tanken? Pala + druid healen en warlock+mage dmg laten doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

MysticSnake schreef op maandag 06 maart 2006 @ 14:53:
[...]

Ik bedoelde PvE in de eerste regel, trouwens..
Mages en Paladins zijn prima in PvE.

Mages krijgen nog wel een buff, maar slecht zijn ze zeker niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

learn2edit please :)

Hmm Eranikus is wel een van de moeilijkere bazen voor zijn levelrange, maar ik denk toch dat het aan je spelers lag. Eranikus cast namelijk een Sleep op de dichtstbijzijnde partymember (wat waarschijnlijk je warrior was) en hij gaat dan feesten op de rest van je party. Je had bijv je warlock zijn Blobje kunnen laten summonen en die ook laten auto-attacken (zonder zijn auto-taunt natuurlijk) terwijl de warrior een stukje verder achter de Voidwalker gaat staan. Dan wordt die Void mooi gesleept steeds en blijft ie bij je warrior. Met een Paladin en Druid als healers moet je dat echt wel lang genoeg volhouden dat de Mage en Warlock hem neer kunnen DPS-en.

Sowieso, Paladins zijn de godenzonen van PvE en met mages is ook weinig mis, behalve een goeie aggro-wipe skill wellicht.

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 114195 op 06-03-2006 15:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hom3r
Anoniem: 114195 schreef op maandag 06 maart 2006 @ 15:00:
[...]

Hmm Eranikus is wel een van de moeilijkere bazen voor zijn levelrange, maar ik denk toch dat het aan je spelers lag. Eranikus cast namelijk een Sleep op de dichtstbijzijnde partymember (wat waarschijnlijk je warrior was) en hij gaat dan feesten op de rest van je party. Je had bijv je warlock zijn Blobje kunnen laten summonen en die ook laten auto-attacken (zonder zijn auto-taunt natuurlijk) terwijl de warrior een stukje verder achter de Voidwalker gaat staan. Dan wordt die Void mooi gesleept steeds en blijft ie bij je warrior. Met een Paladin en Druid als healers moet je dat echt wel lang genoeg volhouden dat de Mage en Warlock hem neer kunnen DPS-en.

Sowieso, Paladins zijn de godenzonen van PvE en met mages is ook weinig mis, behalve een goeie aggro-wipe skill wellicht.
Blobje daar bedoel je de Vw mee toch :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh

chromeeh

the Gnome

Ben zelf ook een Warlock maar merk wel dat het een erg fijn hulpje is, vooral tegen casters :)
Tevens gebruik ik 'm om te pullen, 'm laten aanvallen zodat tie aggro krijgt, vervolgens 'm een stuk terug laten komen binnen m'n cast bereik :Y)
(m'n VoidWalker a.k.a m'n Blobje :+ )

[ Voor 13% gewijzigd door chromeeh op 06-03-2006 15:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hom3r
chromeeh schreef op maandag 06 maart 2006 @ 15:13:
Ben zelf ook een Warlock maar merk wel dat het een erg fijn hulpje is, vooral tegen casters :)
Tevens gebruik ik 'm om te pullen, 'm laten aanvallen zodat tie aggro krijgt, vervolgens 'm een stuk terug laten komen binnen m'n cast bereik :Y)
yup je kan lekker veel q alleen doen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 02:42
Is er al een guildsite voor Cuore Scuro?
Zo ja, url plz
Zo nee, wordt daar al aan gewerkt?

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DinX
  • Laatst online: 10-05 15:22

DinX

Motormuis

Afbeeldingslocatie: http://www.worldofwar.net/comics/heroesofwow/chapter19/E19_p1_en.jpg

:D

Marokko 2015: Route
Sat Tracker: SpotWalla
Blog: Gone for a ride

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

chromeeh schreef op maandag 06 maart 2006 @ 15:13:
Vanaf lvl 26 vrijwel nooit meer gebruikt die domme blob.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helox-in-a-box
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 01:49
Anoniem: 114195 schreef op maandag 06 maart 2006 @ 15:00:
[...]

hehe dei shade of eranikus is leuk ja, eerste keer dat ik em tegen kwam wistik dus niet dattie zn maintarget sleept :) dus sleepte hij de warr en stampte mij toen in 2 klappen kapot (priest) en toen ging de rest eraan, 2e keer ff de shammie laten tanken als de warr gesleept was, was wel kantjeboord (tja een shammy heeft gewoon te weinig damage-mitigation) maar toen gingie gewoon neer. ST is nu gesloten tog als de moonglade event is geweest, of zaktie gewoon een stukje het water in?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hom3r
On_E schreef op maandag 06 maart 2006 @ 15:21:
[...]

Vanaf lvl 26 vrijwel nooit meer gebruikt die domme blob.
Als ik q doe gebruik ik hem wel veel hoor, erg handig kwa mobs op hem en ik me spels er op !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
ja die stripjes zijn echt humor :+
Ik lees ze bijna elke dag wel.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loev
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 02-05 13:01
Gisteren Razorgore neer gehaald in onze 2e try van de avond :D
Daarvoor al een stuk of 10x gewiped dus het valt best wel mee, hierna verder gegaan naar Vaelastrasz.
DAMN! Zelfs met die vette buffs halen we er maar 5% eraf, iedereen was zijn fire res uitrusting vergeten. Vanavond weer proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blouweKip
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 22-04 13:24
Ben zelf ook een Warlock maar merk wel dat het een erg fijn hulpje is, vooral tegen casters
Handig om te grinden maar tegen casters (zeker in pvp) gebruik ik praktisch altijd mn felhunter, zo van haphap weg buffs en pling: spelllock :P

"For my friends, anything; for my enemies, the law."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nnoitra
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 00:00
Pff.. zodra je pally lvl 60 is en je vooral aan 't raiden bent is de lol er snel af.
Je wordt gedegradeerd tot secondary healer cq buff bot cq cleanse spammer.
Je doet nauwelijks dmg, tanken is niet mogelijk omdat je geen aggro kunt houden en je healing is ook niet om over naar huis te schrijven tenzij je investeerd in +int and +healing spul (bye bye lawbringer set). je kunt van alles een beetje, maar echt goed ben je nergens in. :(

Ik ga m'n warrior weer verder levelen.

Sarcasm is my superpower! What's yours?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Hom3r schreef op maandag 06 maart 2006 @ 15:24:
[...]

Als ik q doe gebruik ik hem wel veel hoor, erg handig kwa mobs op hem en ik me spels er op !
Zijn Taunt werkte vrijwel nooit, dus had liever de hogere DPS van mijn Succy.

Felhunter was toentertijd nog het best om mee te questen, je kon ''vroeger'' Paranoia spammen en dan hield ie ALTIJD aggro vast, ook al knalde je bij wijze van spreken 10k shadowbolts op de mob.

Helaas is die bug gefixed ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 04-02 22:54
Rakkerzero schreef op maandag 06 maart 2006 @ 15:18:
Zo ja, url plz
ik ben nu bezig met het forum op te zetten (custom layout) site zal niet veel later volgen :)

URL'etje komt er binnen een uurtje of wat aan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hom3r
On_E schreef op maandag 06 maart 2006 @ 15:43:
[...]

Zijn Taunt werkte vrijwel nooit, dus had liever de hogere DPS van mijn Succy.

Felhunter was toentertijd nog het best om mee te questen, je kon ''vroeger'' Paranoia spammen en dan hield ie ALTIJD aggro vast, ook al knalde je bij wijze van spreken 10k shadowbolts op de mob.

Helaas is die bug gefixed ;)
Das waar Suc doe meer dmg maar houd het wel minder lang uit tegen meerderen mobs. In Pvp gebruik ik haar wel =) net als me Imp trouwens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Hom3r schreef op maandag 06 maart 2006 @ 15:49:
[...]

Das waar Suc doe meer dmg maar houd het wel minder lang uit tegen meerderen mobs. In Pvp gebruik ik haar wel =) net als me Imp trouwens
3 keer raden welke pet mijn favoriete PvP pet is.

Afbeeldingslocatie: http://img133.imageshack.us/img133/7340/nixsig8ki.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 05:44
Vanaf het moment dat ik mijn succy kreeg heb ik voidwalker nooit meer gesummoned. Wat een waardeloze DPS heeft en ik moest mezelf werkelijk inhouden om aggro niet af te pakken.

Ik gebruik succy altijd en ze pakt de aggro waarna ik begin te dotten en nuken. Na zon 3 a 4 mobs moet ze wel even resten omdat ze dan low on HP is. Soms fear ik mob dan en bandage haar, werkt ook goed.

Eigenlijk vind ik Impie de leukste pet maar Succy is effectiever omdat ze beter klappen kan hebben. Maar voidwalker, gadver zeg...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splendid
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 15-04 08:50
Rakkerzero schreef op maandag 06 maart 2006 @ 15:18:
Zo ja, url plz
Toen ik dit 4 dagen geleden vroeg werdt mijn post meteen verwijderd...waarom mag jij dit wel vragen? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
Warrior/priest is wel een heerlijke combo, maar die pally en mage waren zeker niet de beste spelers dan. Zelf gisteren nog een stukje Strat SS getanked omdat de warrior in MC moest invallen (kwam later weer terug omdat de warrior die zou gaan net online kwam toen ze in IF was :P) en dat ging best lekker. In de party die je had zou ik de paladin en warrior samen hebben laten tanken (altijd één vrij als de ander gesleeped wordt, en de druid moet dat zeker aangehealed krijgen), mage en lock gewoon DPS. Een beetje mage weet z'n aggro te controleren en een beetje paladin kan best aardig aggro houden, dus dat moet geen probleem zijn.

Je had ook de druid nog in bear kunnen laten gaan en de paladin kunnen laten healen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
addictive schreef op maandag 06 maart 2006 @ 15:48:
[...]

ik ben nu bezig met het forum op te zetten (custom layout) site zal niet veel later volgen :)

URL'etje komt er binnen een uurtje of wat aan ;)
Als er wat graphics jobs gedaan moet worden dan wil ik daar wel aan (mee)werken :)
Splendid schreef op maandag 06 maart 2006 @ 16:02:
[...]

Toen ik dit 4 dagen geleden vroeg werdt mijn post meteen verwijderd...waarom mag jij dit wel vragen? :P
ik ben heilig denk ik O-) 8)7

[ Voor 28% gewijzigd door Zeror op 06-03-2006 16:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hom3r
Kaap schreef op maandag 06 maart 2006 @ 16:00:
Vanaf het moment dat ik mijn succy kreeg heb ik voidwalker nooit meer gesummoned. Wat een waardeloze DPS heeft en ik moest mezelf werkelijk inhouden om aggro niet af te pakken.

Ik gebruik succy altijd en ze pakt de aggro waarna ik begin te dotten en nuken. Na zon 3 a 4 mobs moet ze wel even resten omdat ze dan low on HP is. Soms fear ik mob dan en bandage haar, werkt ook goed.

Eigenlijk vind ik Impie de leukste pet maar Succy is effectiever omdat ze beter klappen kan hebben. Maar voidwalker, gadver zeg...
:) toch leuk dat elke lock weer een andere aanpak heeft. En ja die dmg van Vw zuigt bigtime :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

Stinger_ schreef op maandag 06 maart 2006 @ 15:40:
Pff.. zodra je pally lvl 60 is en je vooral aan 't raiden bent is de lol er snel af.
Je wordt gedegradeerd tot secondary healer cq buff bot cq cleanse spammer.
Je doet nauwelijks dmg, tanken is niet mogelijk omdat je geen aggro kunt houden en je healing is ook niet om over naar huis te schrijven tenzij je investeerd in +int and +healing spul (bye bye lawbringer set). je kunt van alles een beetje, maar echt goed ben je nergens in. :(

Ik ga m'n warrior weer verder levelen.
tis maar net hoe je het brengt ik zou eerder zeggen als je pala 60 is kan je bijna alles.
Lawbringer is ontzettend mooi spul juist voor het healen ook onze pala heeft met buffs 8400 mana en kan lekker door gaan met healen. Bij onyxia zijn ze ook onmisbaar.
Cleans spammer is inderdaad zo maar ja zo kan je wat bij iedere class noemen sunder spammer shadowbolt spammer flash heal spammer.
En pala kan incendius soloen de meeste andere classes (niet tier 2 epics) hebben daar toch nog wel wat moeite mee.
Daarbij zit ik erg graag in een party met een pala voor de buffs / auras en backup healing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
Splendid schreef op maandag 06 maart 2006 @ 16:02:
[...]

alleen mods kunnen berichten verwijderen op GoT :?
Rakkerzero schreef op maandag 06 maart 2006 @ 16:04:
[...]

Als er wat graphics jobs gedaan moet worden dan wil ik daar wel aan (mee)werken :)
als je met flash overweg kunt moet je me ff toeveogen op msn, dat kan ik namelijk niet, maar heb wel een leuk ideetje :D

Anders moet ik daarmee wachten totdat een maat van me uit school is

[ Voor 27% gewijzigd door addictive op 06-03-2006 16:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
sorry, ik ken geen flash.
IK heb overigens wel een idee voor de guildsite.
Die ben ik nu ff aan het uitwerken, want ik heb er gewoon zin in :P

Laat maar mijn idee wordt niet mooi. Ga jij maar verder.
TIP: als logo kun je een bloedend hart gebruiken dat dan Dark Heart moet uitbeelden ;)

[ Voor 35% gewijzigd door Zeror op 06-03-2006 16:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
Kapoen schreef op maandag 06 maart 2006 @ 12:54:
[...]

Eerst en vooral: als zij random targets aanvallen ben je sowieso de pineut. /assist jouwnickname
kan enorm helpen :)
Jah en dat doen ze heel vaak, helaas.
Meestal charge ik op 1 mob en dan doe ik een intimidating shout en/of piercing howl.
Als er geen sheep/shackles/saps zijn doe ik er nog een whirlwind bovenop. Dat is meestal
genoeg om aggro te houden (zolang je party zich focused op jouw target) tot de priest(s)
healing aggro trekken. Die mobs pik ik dan op met taunt en/of mocking blow.
Het is dus belangrijk dat ze eerst mijn main target omleggen en daarna pas de rest terwijl ik ondertussen de andere sunder armor e.d. geef?
Dat ze dus niet allemaal een eigen target kiezen?

Ohja, als een mage aggro afpakt, kan dat dan ook komen omdat 'ie te snel aanvalt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
Rakkerzero schreef op maandag 06 maart 2006 @ 16:22:
sorry, ik ken geen flash.
IK heb overigens wel een idee voor de guildsite.
Die ben ik nu ff aan het uitwerken, want ik heb er gewoon zin in :P
oké, ik heb je op msn toegeovegd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splendid
addictive schreef op maandag 06 maart 2006 @ 16:27:
[...]

oké, ik heb je op msn toegeovegd :)
Ik kan wel flash..heel goed zelfs :) Trouwens ook php en sql :) En een mod had mijn bericht ook verwijderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
MantaMania schreef op maandag 06 maart 2006 @ 16:08:
[...]

tis maar net hoe je het brengt ik zou eerder zeggen als je pala 60 is kan je bijna alles.
Lawbringer is ontzettend mooi spul juist voor het healen ook onze pala heeft met buffs 8400 mana en kan lekker door gaan met healen. Bij onyxia zijn ze ook onmisbaar.
Cleans spammer is inderdaad zo maar ja zo kan je wat bij iedere class noemen sunder spammer shadowbolt spammer flash heal spammer.
En pala kan incendius soloen de meeste andere classes (niet tier 2 epics) hebben daar toch nog wel wat moeite mee.
Daarbij zit ik erg graag in een party met een pala voor de buffs / auras en backup healing
Pally's kunnen aardig wat soloen. In blues (LF en wat losse troep) is zo'n mob die spawnt als je Blood of Heroes oppakt zelfs te doen, 60 elite ofzo. Iedere class heeft iets waar 'ie goed in is, en voor een pally is dat het alles kunnen doen, desnoods tegelijkertijd. M'n favo vijfmansgroep voor instances bestaat niet voor niets uit een warrior, priest, pally, mage en rogue; dan heb je van alles wat. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
Splendid schreef op maandag 06 maart 2006 @ 16:43:
[...]

Ik kan wel flash..heel goed zelfs :) Trouwens ook php en sql :) En een mod had mijn bericht ook verwijderd.
Ben jij de Splendid van Techzine? Van de site van TZ ROSE enzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splendid
superbassie schreef op maandag 06 maart 2006 @ 16:49:
[...]

Ben jij de Splendid van Techzine? Van de site van TZ ROSE enzo?
ja superbassie :*) Wist niet dat je ook hier zat :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 87300

superbassie schreef op maandag 06 maart 2006 @ 16:24:
[...]
Ohja, als een mage aggro afpakt, kan dat dan ook komen omdat 'ie te snel aanvalt?
Een mage pakt aggro of door of te snel aan te vallen, of te vaak te critten op de mob.

Ben zelf mage en pak alleen aggro af als ik er zeker van ben dat ik de mob om kan leggen zonder eerst klappen zelf te krijgen.

Volgens mij is het SmartAssist, de addon die ik gebruik om te bepalen hoeveel aggro de tank heeft op de mob. Weet het niet zeker meer. Heerlijk voluit gaan en weten wanneer je moet wanden/scorchen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
Splendid schreef op maandag 06 maart 2006 @ 16:51:
[...]

ja superbassie :*) Wist niet dat je ook hier zat :P
hehe, dan moeten ze jou die site maar laten maken, weet je zeker dat het wat moois wordt 8)
Anoniem: 87300 schreef op maandag 06 maart 2006 @ 16:54:
[...]

Een mage pakt aggro of door of te snel aan te vallen, of te vaak te critten op de mob.

Ben zelf mage en pak alleen aggro af als ik er zeker van ben dat ik de mob om kan leggen zonder eerst klappen zelf te krijgen.

Volgens mij is het SmartAssist, de addon die ik gebruik om te bepalen hoeveel aggro de tank heeft op de mob. Weet het niet zeker meer. Heerlijk voluit gaan en weten wanneer je moet wanden/scorchen.
Jah, ik ga ook eens kijken of er handige addons zijn voor tanks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 118269

Allemienmaggies wat gaat dit snel zeg... Lees het ook maar half door eerlijk gezegd maar goed, meeste is toch dat de test realms down zijn en de nieuwe patch :P

Die site is wel een leuk idee inderdaad, eventueel kan ik ook wle iets grafisch doen. Kan met flash enigzins overweg als het niet te zwaar wordt, als je hulp nodig hebt roep maar even :)

irockout [At] Hetemail [punt] com je weet wel wat ik bedoel :)

Sucecs iig en ben benieuwd! De guild is aardig gezellig en meer spelende members dan ik had verwacht :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 22:19

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.