🇪🇺 pro Europa! | Puinhoop Veroorzaken en Vertrekken (PVV)
Deze 'fun case' mag dan niet je smaak zijn. Ambachtelijk is hij wel!
Irrelevant by default - rm -rf /
Zijn kasten zijn van een hoog niveau en imho echt mooi, maar om nu:
hail to the king!
of
Ed, je bent gewoon te goed voor deze wereld.....
of
VET??? VET??? HOE DURF JIJ VET TE ZEGGEN???
Hij is
te roepen ofzo, vind ik ook weer een beetje overkill
[ Voor 41% gewijzigd door _eXistenZ_ op 18-03-2006 10:42 ]
There is no replacement for displacement!
Verwijderd
Sorry dat ik het zeg maar vergelijking met wat andere mooier mods op got stelt die extreme lian helemaal niks vol. Behalve dan de goede koel presentatie maar zover ik begrijpen gaat het voornamelijk om dat die er erg mooi uit moet zien wat dus niet het geval is.sniek schreef op vrijdag 17 maart 2006 @ 14:17:
Check zijn extreme lian li, en je snapt waarom hij geroemd wordt.
De batcase is inderdaad leuk bedacht en zag er in het beging erg goed uit, maar aan de eind is de afwerking nogal achteruit gegaan waardoor die het er niet meer zo goed uit ziet jammer genoeg.
[ Voor 4% gewijzigd door Ediejo op 18-03-2006 12:48 ]
EB cardetailing tot aan uw huis
Gezien je vorige mods kan iemand die conclusie nu wel trekken. In het begin van deze mod leek het erop dat het idee een keer iets totaal nieuws zou worden/zijn. (en dat is het geworden) Je kon er ook vanuit gaan dat de afwerking zoals bij de Lian Li op een zeer hoog niveau zou liggen echter viel dit dus nogal tegen. (heb hem op de CeBit gezien en de Lian Li is toch een stuk netter afgewerkt) Maarja, de case is nog niet af en ik ga er daarom maar vanuit dat het met de afwerking goed zal komen.Ediejo schreef op zaterdag 18 maart 2006 @ 12:44:
[...]
Hij is nog niet af sniek, wel leuk dat jij nu al kan zeggen dat het aan het einde achteuit is gegaan.
beetje gasbrander van het type lekker pittig moet daar toch geen moeite mee hebbenEdiejo schreef op zaterdag 18 maart 2006 @ 12:44:
[...]
Mijn poten zijn van titanium dus ze doen hun best maar met zagen, mod ik gewoon door tewijl zei aan het zagen zijn.
Is toch mooi dat er in ons kleine kikkerlandje relatief veel goede modders zijn. Niveau kan zo alleen maar stijgen. Zelf speur ik het hele net af op zoek naar alle mods die ik kan vinden en dan probeer je zelf net weer iets nieuws te verzinnen. Een bron van inspiratie en het mooie is dat je elkaar nog kunt helpen met vragen en problemen ook.MR_WAZOO schreef op zaterdag 18 maart 2006 @ 13:49:
[...]
beetje gasbrander van het type lekker pittig moet daar toch geen moeite mee hebben
En Ediejo, het probleem met mijn videokaart is opgelost, ga er morgen een halen in Rotterdam. De fotograaf kan binnenkort bij me langskomen voor de fotosessie.

Relaxen und watchen das blinkenlichten. | Laatste project: Ikea Frekvens oog
hmmzz.. ik ben hém wel niet, maar kom eens langs op meldersnetquote: EdiejoThanks. Mocht ik je ergens op een beurs of op een lanparty tegenkomen zeg het dan ff dat jij het ben, krijg je nog wat te drinken van me ook.
maar k neem aan dat je dit jaar ook weer actief bent op CampZone (net als vorig jaar)
[ Voor 22% gewijzigd door InjecTioN op 20-03-2006 00:40 ]
1995: 486 AM5x86-p75@160 512kb L2, 64MB, S3 Stealth 64 3000 4MB VLB, AWE64 Value, 8GB CFµDrive
1998: K6-III 400MHz, 384MB, Voodoo4 AGP, AWE64 Gold!, Adaptec AHA-29160+2x 72GB 10krpm SCSI
Ik moet heel eerlijk bekennen dat ik in het begin ook enthousiaster was dan nu, maar hou daarbij in mijn achterhoofd dat ed een deadline te halen had en ook aangegeven heeft dat er nog veel aan moet gebeuren.
Ik denk dat veel mensen denken "nu hij op Cebit heeft gestaan zal hij ook wel af zijn" terwijl ed duidelijk aangegeven heeft dat dit niet zo is en hij er nog flink wat plannen mee heeft.
Ik ben er in ieder geval trots op dat er mensen als ed zijn in nederland die het niveau van de gemiddelde casemodder flink op weten te krikken, flink wat lef hebben iets te doen dat nog nooit gedaan is- en ons landje ook internationaal op de casemod-kaart weten te zetten of je het nu mooi vind of niet!
Daarom niets dan hulde ed
* floriske.nl biedt zijn excuses aan voor het weinig posten in andere topics dan zijn eigen CIP, maar wil niet zeggen dat hij daarmee ook tweakers.net die hard af is en niet dagelijks even komt spieken, Druk druk druk hè
[ Voor 15% gewijzigd door floriske.nl op 20-03-2006 12:24 ]
Verwijderd
Toen ik t plaatje zag dacht ik ineens aan die brute casemod

ik snap niet waar iedereen dat geld vandaan haalt (niet mijn zaak maar ok)
ik moet voorlopig tevreden zijn met mijn e6600gt,,
Verwijderd
Vraag het me ook af... ik heb 2 jaar gespaard voor een a64 3200+ en een 7600gt.. maarja ik ben ook 15 en geef naast computeren natuurlijk ook geld uitcasefan schreef op maandag 20 maart 2006 @ 20:10:
ach ja, zomaar ff een 7900 kopen, kan er bij mij ook wel af, (niet dus)
ik snap niet waar iedereen dat geld vandaan haalt (niet mijn zaak maar ok)
ik moet voorlopig tevreden zijn met mijn e6600gt,,
Maarja... als ik eenmaal werk... krijgt edje het nog moeilijk(kwa hardware dan... heb 2 rechter handen... ben links
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 20-03-2006 20:17 ]
Verwijderd
uitsloverVerwijderd schreef op maandag 20 maart 2006 @ 20:16:
[...]
Vraag het me ook af... ik heb 2 jaar gespaard voor een a64 3200+ en een 7600gt.. maarja ik ben ook 15 en geef naast computeren natuurlijk ook geld uit
Maarja... als ik eenmaal werk... krijgt edje het nog moeilijk(kwa hardware dan... heb 2 rechter handen... ben links)
Echt klasse, ziet er zuper uit!
Wanneer ga je naar Japan?
Verwijderd
[ Voor 53% gewijzigd door Verwijderd op 25-03-2006 09:52 ]
He lelijkerd je komt well ff bij me langs @ regroup heEdiejo schreef op zaterdag 25 maart 2006 @ 11:05:
[...]
Weet ik niet waneer ik na Japan ga.;)
[...]
De kasten staan aan de kant en dat is ook alles. Heb je me kop gezien bij G.SKILL om teIk voel me al weer wat minder moe, dus na het weekend ga ik weer verder met de kasten. Hij moet echt af zijn voor een volgende beurs of lanparty
Regroup15 in samenwerking met Pyramat en Campzone niet te vergeten
[ Voor 10% gewijzigd door Ediejo op 28-03-2006 18:06 ]
oooooooooooooeeeehhhwwwwEdiejo schreef op dinsdag 28 maart 2006 @ 18:04:
[...]
En niet alleen de Batcase. Ik ben daar met de Batcase de Extreme Lian Li en de Lian LI 777. De Lian Li pc-201b heb ik ook bij me alleen die is nog niet af dan. Misschien ga ik er daar wel live mee verder.
edit:
Even kijken hoe groot de ruimte is die Regroup me toewijst.
We krijgen nog wel een CiP van de LL pc-201b toch

* ImmortalSoul geeft Ediejo een CCFL setje voor zijn verjaardag. Kan je wat oefenen met het casemodden en mss word je op een dag een grote casemodder
*knipoog*
Gefeliciteerd iig.
(enneuh, wanneer komen de updates ?
If you want to be rocked so hard that your teeth shatter than Wolfmother are the band for you...
Gefeliciteerd met je verjaardag! (klees het hier nu net)
Ik hoop dat je binnenkort een beetje uitgerust bent, en dat we kunnen genieten van de laatste updates!
Everybody lies
* Gefelie
ed is toch zon beetje de beste keesmodder van nederland ?
feli bij deze dan.
Overlever van KampeerMeet 4.1
"Als David Attenborough een film van jou zou moeten maken zou hij het moeilijk krijgen." - TDW
[ Voor 31% gewijzigd door Ediejo op 31-03-2006 07:26 ]
[ Voor 19% gewijzigd door Fl4pp13 op 31-03-2006 08:15 ]
Ed, wat moet jij eigenlijk nog doen aan de Batcase en heb je er al een kleine planning voor gemaakt?
Disclaimer: Dit is geen update request ofzow
\o\o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o
Ten Thousand fists in the air! \o
[ Voor 6% gewijzigd door Ediejo op 31-03-2006 17:28 ]
Ik had ook al het gevoel dat het spuiten veel te snel moest gebeuren>veel harde lijnenEdiejo schreef op vrijdag 31 maart 2006 @ 17:26:
@framaster, er zit nog zat in het verschiet qua casemods. Dus dat zit wel goed.
@Just_I: to do list
Rots op de piramide verbeteren.
Verlichting in de piramide.
Plexi plaat achterkant piramide.
Rad’s afdichten met mesh.
Masker van plexi
Schild voor zijn borst van plexi.
Binnenkant afwerken.
Vleugels opnieuw spuiten.
En misschien spuit ik hem helemaal wel over.
Joejoe!
[CiP] Le Régional Built To Last.
Goesiman schreef op zaterdag 01 april 2006 @ 14:14:
Even een vraagje die hier totaal niet thuishoort, maar iemand weet vast wel wat de command op GoT is om een foto te resizen naar 500pix breed.
check de FAQ eens even dan...
Ed! ik kom je lastig vallen op regroup!!! sorry

Mijn hond is nog steeds echt weg! En die komt ook niet weer. :O
Pssst... *klik*Goesiman schreef op zaterdag 01 april 2006 @ 14:14:
Even een vraagje die hier totaal niet thuishoort, maar iemand weet vast wel wat de command op GoT is om een foto te resizen naar 500pix breed.
Verwijderd
Hopen dat hij het aankomende jaar ook bij de HCC staat
He godver Ed, daar gaat mijn kans om te winnenEdiejo schreef op zondag 02 april 2006 @ 13:38:
[...]
Dan kom ik op het NKCM ff bij jou kijken, mits ik de finale haal. Heb me dus vandaag ingeschreven.
Nee zonder dollen, ik zei al meteen dat je gewoon mee moest gaan doen. Met welke kast ga je meedoen? De bat hoop ik, wil hem wel eens zien. Hoop niet dat ze mijn kast langs die batcase gaan zetten als ik de laatste tien haal, want dan valt ie alleen al bij een vleugel in het niet.
[ Voor 33% gewijzigd door Ediejo op 03-04-2006 05:39 ]
Batcase dus
Damn.. respect Eddo !Ediejo schreef op zondag 02 april 2006 @ 13:52:
[...]
Voor mij ben je de winnaar, maak je daar maar niet druk om. Ik moet nog maar afwachten of ik de finale haal. CJ beslist daar over![]()
Ja, ik heb de Batcase opgegeven
edit:
Ik doe niet mee om te winnen of wat dan ook. Ja, dat klinkt raar maar het is echt zo. Ik doe mee om van het gezeik van vorig jaar af te zijn. Er zijn mensen die nog steeds wat tegen me hebben. Dat kunnen ze daar kenbaar maken, of voor altijd hun mond houden. Ik word het gezeik ook een keer echt zat.
En mocht het zo zijn dat ik bij de laatste 10 zit…… Daar zitten prijzen aanvast en die gaan richting het publiek. Mijn manier om te laten zien dat ik het niet voor de prijzen doe.
[ Voor 9% gewijzigd door Yellowneck op 03-04-2006 23:26 ]
Fotogear: Canon EOS RP | Canon 400D + BG-E3 | RF 24-105mm F4.0L | 50mm F1.8 | 17-40mm F4.0L | 70-200mm F4.0L | 100mm F2.8L Macro | 430EX II
"You smell that, son? What sir? Napalm, I love the smell of napalm in the mornin!" || Children of Bodom fan!
als ik mee doen dan heEdiejo schreef op zondag 02 april 2006 @ 13:38:
[...]
Dan kom ik op het NKCM ff bij jou kijken, mits ik de finale haal. Heb me dus vandaag ingeschreven.
Maaruh die batcase wil echt ff bewonderen!
Mijn hond is nog steeds echt weg! En die komt ook niet weer. :O
No flame though, maar ed wil dus van het gezeur af dus hij zal het niet met plezier vertellen.webfreakz.nl schreef op dinsdag 04 april 2006 @ 09:35:
Kan iemand met vertellen (of een link met berichten) waar Ediejo het over heeft met wat er vorig jaar gebeurd is?
of is het je om de prijzen te doen dat je alsnog kunt gaan zeuren en hopen dat je grootste deel van de prijzen krijgt
Als je met de Batcase mee gaat doen, weet ik zeker dat je je een breuk betaald aan de verzendkosten naar het publiek, maar het is wel zo dat je de jury mee moet hebben het is natuurlijk een casemod competitie, ik vind het een hele prestatie maar ik weet niet waar de jury op oordeeld
Revive the guild!
Verwijderd
kun je trouwens niet beter de batcase gewoon showen op een appart plaatsje, aangezien je zelf zegt dat je toch niet voor de prijzen gaat en er dan weer een plaats in de top 10 mods vrij komt waardoor er nog iemand anders die wel graag die prijzen wil hebben ook de kans krijgt om zijn sjit te showen.
dat van dat prijzen weggeven is dat een publieksstunt voor meer stemmen ofzo ? ....... grapje hoor
[ Voor 48% gewijzigd door Verwijderd op 05-04-2006 08:23 ]
Verwijderd
ik heb dat van dat grapje al weggehaald hoor als je dan wel geloofd dat het niet serieus bedoelt was.Ediejo schreef op woensdag 05 april 2006 @ 07:17:
[...]
Dat zou ook kunnen, maar dat doe ik dus niet. En wat heeft het met de prijzen te maken er staat toch nergens dat ik ze niet mag weggeven, mits ik bij de laatste 10 zit.
[...]
Je zegt dat het een grapje is, maar voorlopig staat het er wel. Dus ook niet als grapje bedoeld waarschijnlijk. Geen grapje van mij ben je jaloers of dat je dit ff neer tikt. Of probeer je er een flame topic van te maken? Op alles wat ik doe hebben bepaalde mensen altijd commentaar jammer.
En ik heb bovendien helemaal niks tegen jou ik vind je kast zelfs uber net zoals je vorige lian li kast die een groot voorbeeld is voor velen modders. Wat ik probeerde te zeggen is dat de batcase beter op een appart plekje kan staan als je toch niet voor de wedstrijd daarheen gaat.
[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 05-04-2006 08:30 ]
Sorry dat ik het hier post, ik kan niet in HK
Ik hoop dat je in de prijzen valt bij NKCM, heb je echt wel verdient met dit!
p.s., over perfectie gesproken, gaat ie die hele vleugels opnieuw spuiten! Ik wou dat ik zo'n tijd had...
Everybody lies
Verwijderd
het is je vergevenEdiejo schreef op woensdag 05 april 2006 @ 18:02:
@Fatalfelix, sorry, dan zat ik fout ook dat kan. Omdat sommige dingen nu eenmaal gevoelig liggen. Het is meer wat Extera zegt, ik wil niet in herhaling vallen, en van me standpunt stap ik niet af. Ik had het wel wat subtieler kunnen doen. Dat was mijn grootste fout waardoor het nogal uitliep op een dramasoap. Dat had ik ook niet voorzien. Sorry. Dus dit is gewoon een goedmakertje van mijn kant.Zit ik bij de laatste 10 en wat de uitslag veder ook mag zijn dat zie ik wel. Die plaats sta ik niet af alleen de prijzen die erbij horen.
GRAPJE

[ Voor 11% gewijzigd door Xcist op 06-04-2006 23:28 ]
nou moet je niet zelf weer beginnen he ed
Ed: Goeie actie, je prijzen gewoon weggeven
Relaxen und watchen das blinkenlichten. | Laatste project: Ikea Frekvens oog
ed ik ben van plan om een mediashit kast te modden nou wou ik beginnen met een spiegelmod. Ik heb een imitatie dremel zou ik het daarmee kunnen fixxen ??

Verwijderd
Spiegel zou ik snijden met een glassnijder, niet met een dremel, dat duurt veel te lang.framaster schreef op zondag 09 april 2006 @ 23:32:
offtopic: vraagje
ed ik ben van plan om een mediashit kast te modden nou wou ik beginnen met een spiegelmod. Ik heb een imitatie dremel zou ik het daarmee kunnen fixxen ??
Niet?
[Specs]
Verwijderd
[ Voor 94% gewijzigd door Verwijderd op 10-04-2006 19:20 ]
Verwijderd
je bent voor een bron van inspiratie.
ik ga ook snel beginnen maar aan jouw niveau kan ik vollopig nog niet tippen.
hoe lang doe jij gemiddeld over het bedenken van een concept
en het boorbereiden ervan?
en heb je nog tips voor mij
Ooow, er ligt al weer een plasje kwijl onder m'n stoel, ed gaat weer verder hoor
Leuk dat je weer verder gaat ed! Wat ga je precies doen met de vleugels? Het iets realistischer maken?
weet iemand waarom de "Check images" en "Bekijk bericht" knop gedisabled zijn?
[ Voor 21% gewijzigd door XplodingForce op 11-04-2006 00:23 ]
Everybody lies

Maar daar word dan toch nog aan gewerkt é ?Ediejo schreef op dinsdag 11 april 2006 @ 22:57:
[...]
Daarom heb ik die foto er ook op gezet. Ik wou het zelf niet zeggen.

If you want to be rocked so hard that your teeth shatter than Wolfmother are the band for you...
Dat is het Nederlands Kampioenschap Casemodden. Ik vind dat Ed wel trots mag zijn dat hij mee kan doen.framaster schreef op dinsdag 11 april 2006 @ 23:12:
haha ok nkcm is dat ook een beurs ofzo of puur het modden
Verwijderd
Als hij mee mag doen! Maar daar gaan we hier gewoon van uit!Fl4pp13 schreef op woensdag 12 april 2006 @ 08:02:
[...]
Dat is het Nederlands Kampioenschap Casemodden. Ik vind dat Ed wel trots mag zijn dat hij mee kan doen.
hoe zit het eigelijk met de huiskamer, waneer mag je daarin?
volgens mij kun je beter die pur rommel er afhalen en er polyplamuur tegen aan mikken denk dat je dan beter resultaat krijgt
Verwijderd schreef op woensdag 12 april 2006 @ 08:59:
offtopic:
hoe zit het eigelijk met de huiskamer, waneer mag je daarin?
KlikDa's nog even wachten voor je.
Dit topic is gesloten.