Op verzoek verwijderd
[ Voor 16% gewijzigd door Ediejo op 16-04-2006 23:13 ]
EB cardetailing tot aan uw huis
[ Voor 16% gewijzigd door Ediejo op 16-04-2006 23:13 ]
[ Voor 33% gewijzigd door petervandamned op 04-03-2006 18:23 ]
Powered By C8H10N4O2
Any job you can do in your pajamas is not the hardest job in the world.
als et maar voor cebit is toch?spyros schreef op zaterdag 04 maart 2006 @ 18:24:
zo deze super-mod even in mn post history zetten![]()
ed wat is trouwens je eigen deadline?
Any job you can do in your pajamas is not the hardest job in the world.
Hey Ed, ga je ook nog de plaatjes plexiglas in de VGA koelblokken vervangen. Het blauw valt een beetje buiten de boot zo
\o\o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o
Ten Thousand fists in the air! \o
"You smell that, son? What sir? Napalm, I love the smell of napalm in the mornin!" || Children of Bodom fan!
Powered By C8H10N4O2
www.weefab.com
Ediejo zegt toch ook nog het volgende boven de foto'sSoul__assasin schreef op zaterdag 04 maart 2006 @ 19:01:
de aders in de vleugels vind ik dus lelijk
het doet echt af tov je andere modprestaties
Ediejo schreef op zaterdag 04 maart 2006 @ 18:33:
Laat ik dan ook gelijk een kleine update doen.
Arbrush is een kwestie van opbouwen, de eerste lijnen zeggen nog niks.
Maar met de tweede kleur erover……… oordeel zelf. Is nog niet af moet nog een kleur overheen.
flickr - WOT Profile - Game PC
Powered By C8H10N4O2
Overlever van KampeerMeet 4.1
"Als David Attenborough een film van jou zou moeten maken zou hij het moeilijk krijgen." - TDW
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
[CiP] Le Régional Built To Last.
Verwijderd
“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".
I've visited the Mothership @ Cupertino
Verwijderd
Deze advertentieplaats is te huur!
"Als David Attenborough een film van jou zou moeten maken zou hij het moeilijk krijgen." - TDW
Maar ja ge die vleugel vanonder niet meer bijwerken ?
If you want to be rocked so hard that your teeth shatter than Wolfmother are the band for you...
Haters everywhere but I don’t really care
[ Voor 27% gewijzigd door Soul__assasin op 05-03-2006 14:32 ]
www.weefab.com
[ Voor 36% gewijzigd door Bulls op 05-03-2006 14:37 ]
Verwijderd
BEn jij soms van die foundation dat jij je daar zo druk om maakt. Ik vindt hem echt heel vet worden. Ik hoopt dat hij ook in nederland komt te staan tijdens een beurs ofzo. Heb geen tijd en geld om helemaal naar CEbit te gaan.Soul__assasin schreef op zondag 05 maart 2006 @ 14:31:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ED je verneukt je skai helemaal op deze manier... de vleugels zijn echt niet meer om aan te zien nu..... je overdrijft te veel met je aderstructuur en er zit geen logica in
[afbeelding]
zo hoort een bat wing er uit te zijn ik zou zeggen haal je thinner boven en start opnieuw van nul
nu ben je een aanhanger een stukje kwijt
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
Verwijderd
28x 430Wp ZW | Ecoforest EcoGeo 1-9 kW | Zehnder Q450 ERV
Als de boer zijn koeien kust, zijn ze jarig wees gerust. Varkens op een landingsbaan, leiden nooit een lang bestaan. Als de boer zich met stront wast, zijn zijn hersens aangetast. Als het hooi is in de schuur, zit het wijf bij den gebuur.
nou dat je lekkere frames hebt plus mooie/hoge instellingen. dan is sli pas onrealistischnaftebakje schreef op zondag 05 maart 2006 @ 15:23:
Dat plaatje is een artist impression van een stoere vleermuis, en de BatCase is een artist impression van dat plaatje. Probeer zelf eens een goed en mooi aderpatroon te tekenen dat klopt, dan snap je wel dat je erg gemakkelijk ziet wat er niet goed uitziet, maar om het er juist uit te laten zien is erg moeilijk.
Indrukwekkend is ie zowiezo.
Wat is er trouwens realistisch aan een graka kopen van 500€?
Verwijderd
Klein beetje maar hoorWSaeNoTSoCK schreef op zondag 05 maart 2006 @ 14:47:
misschien een beetje laat,,,
Zo denk ik er ook over, na het zien en lezen van de laatste 2 updatesSoul__assasin schreef op zondag 05 maart 2006 @ 14:31:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ED je verneukt je skai helemaal op deze manier... de vleugels zijn echt niet meer om aan te zien nu..... je overdrijft te veel met je aderstructuur en er zit geen logica in
[afbeelding]
zo hoort een bat wing er uit te zijn ik zou zeggen haal je thinner boven en start opnieuw van nul
nu ben je een aanhanger een stukje kwijt
Regular meth users are referred to as tweakers, so-called because they can go ALL TWEAKEND LONG, BABY. They can be awake for three to fifteen days straight: irritable, violent and paranoid.
En dat er een computer in zijn buik en reservoirs in zijn ogen zitten maakt dan weer niet uitSoul__assasin schreef op zondag 05 maart 2006 @ 14:31:
[ Voor 3% gewijzigd door frickY op 05-03-2006 18:17 ]
Verwijderd
Zo is dat ... het is een casemod .. geen vleermuisfrickY schreef op zondag 05 maart 2006 @ 18:17:
[...]
En dat er een computer in zijn buik en reservoirs in zijn ogen zitten maakt dan weer niet uit![]()
Het is misschien niet geheel natuurgetrouw, maar het ziet er wel netjes uit.
Ik zou het zelf nog beter vinden als er een semi-transparant bruin over heen komt.
IMHO zijjn de vleugels nu te licht van kleur, en is het contrast met de aders te hoog. Met een semi-transparante laag erover worden de aders wat onderhuidser, en passen de vleugels meer bij het geheel.
Maar we zien we waar Ed ons nog mee gaat verassen
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 05-03-2006 18:37 ]
tis Soul__AssasinEdiejo schreef op zondag 05 maart 2006 @ 17:52:
@ TIM ga samen met Soul_Assasin ff op een bankje zitten. No FL dolletje tussen door.
www.weefab.com
trouwens schrijf je assassin met 2x dubbel "S"Soul__assasin schreef op zondag 05 maart 2006 @ 18:39:
[...]
tis Soul__Assasin
ik vind de case nog steeds speciaal hoor voor je denkt dat ik je hier aanval
[ Voor 86% gewijzigd door Bulls op 05-03-2006 18:41 ]
Of iets leuks met vuur, een evil dragon bat ofzonoksiejus schreef op zondag 05 maart 2006 @ 18:54:
pwnd
@ ED:
mooie snuit hoor. jammer dat je niets speciaals bedacht had met die neusgaten. je kon ze hol maken en er 2 HDD leds indoen ?
WSaeNoTSoCK schreef op zondag 05 maart 2006 @ 18:39:
[...]
trouwens schrijf je assassin met 2x dubbel "S"
[ Voor 3% gewijzigd door Soul__assasin op 05-03-2006 19:45 ]
www.weefab.com
Vertel dat maar aan de dikke van Dale...Soul__assasin schreef op zondag 05 maart 2006 @ 19:45:
offtopic:
mijn nick dus niet die typo zit er met een doel in...
Haters everywhere but I don’t really care
matthijst schreef op zondag 05 maart 2006 @ 20:05:
[...]
Vertel dat maar aan de dikke van Dale...
En in plaats van die cryptische google-shit kun je natuurlijk ook meteen de url posten, of nog makkelijker: de uitleg van je typo....
[ Voor 13% gewijzigd door Just_I op 05-03-2006 20:14 ]
\o\o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o
Verwijderd
Geluk is een weerloos oud vrouwtje, alleen op straat met een bom geld
[ Voor 80% gewijzigd door Yellowneck op 05-03-2006 23:32 ]
Fotogear: Canon EOS RP | Canon 400D + BG-E3 | RF 24-105mm F4.0L | 50mm F1.8 | 17-40mm F4.0L | 70-200mm F4.0L | 100mm F2.8L Macro | 430EX II
Verwijderd
Das beterEdiejo schreef op maandag 06 maart 2006 @ 08:19:
Donderdagmiddag om 15.00uur post ik live vanaf de Cebit dus dat zit wel goed.
Irrelevant by default - rm -rf /
ik denk niet dat hij dat nog zal doen aangezien de grondlaag er al op ligtsniek schreef op maandag 06 maart 2006 @ 10:26:
Top modje nog steeds hoor Edie, ik wacht met smart op de eerste echt gelijkende case mod van saul________azzacing![]()
LOOOL
Anyways, dat purschuim ga je zeker nog afsteken/schuren om rotsen te maken? Succes verders
www.weefab.com
Das n flinke hoop stront die hij daar naar buiten perst
[ Voor 3% gewijzigd door Ediejo op 06-03-2006 13:01 ]
Je hebt het mobo wat meer gekanteld zodat alles (bv de graka's) goed tegen de back plate zit?
▀ BBQ ▀ BBQ 2 ▀ Opendeurdag ▀ LED Cat Feeder
Je hebt je arm eraan vast gemod
[ Voor 29% gewijzigd door Just_I op 06-03-2006 13:28 ]
www.weefab.com
[ Voor 14% gewijzigd door tafkaw op 06-03-2006 14:42 ]
Verwijderd
Irrelevant by default - rm -rf /
Verwijderd
Compromises are for the weak
[ Voor 34% gewijzigd door mydogisgone op 06-03-2006 18:04 ]
Mijn hond is nog steeds echt weg! En die komt ook niet weer. :O
[ Voor 53% gewijzigd door Ediejo op 06-03-2006 18:15 ]
Hallo!
Mod ziet er SUPER uit. Alleen vind ik dat je wel een plexi ervoor moet maken. Zo vind ik het niet "af". Zal erg jammer zijn voor het totaal plaatje. Voor de rest vind ik het toppieEdiejo schreef op maandag 06 maart 2006 @ 18:11:
Past niet zijn bek zit dan in de weg. maar bedankt voor het mee denken.
edit:
Met een paar moertjes en een 4 stukjes draadeind ben ik er ook wel denk ik Of lange boutjes om de aftand te overbruggen.
[ Voor 5% gewijzigd door ken op 06-03-2006 18:27 ]
Canon 5D Mark II, Canon 35 f/1.4L
daar kan je nog zoo mooi mesh-x of racegaas overdoen.Ediejo schreef op maandag 06 maart 2006 @ 13:31:
[...]
In de zijkanten komen de radiatoren en 120 mm casefans. Meer niet.
[ Voor 36% gewijzigd door un1ty op 06-03-2006 18:37 ]
void main(){ printf("Hello tweakers!"); }
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq