EB cardetailing tot aan uw huis
mijn plan om naar Utrecht te komen is helaas mislukt.
Mijn projekt had wat tegenslagen, maar ik moet nog steeds jouw kant op
[ Voor 33% gewijzigd door petervandamned op 04-03-2006 18:23 ]
Als mijn baas me toestemming geeft (om naar de Cebit te gaan) kom ik je zeker even een handje geven Ediejo
Powered By C8H10N4O2
ed wat is trouwens je eigen deadline?
Any job you can do in your pajamas is not the hardest job in the world.
als et maar voor cebit is toch?spyros schreef op zaterdag 04 maart 2006 @ 18:24:
zo deze super-mod even in mn post history zetten![]()
ed wat is trouwens je eigen deadline?
maar meestal heb je zelf ook wel een planning met daarachter een buffer
Any job you can do in your pajamas is not the hardest job in the world.
Hey Ed, ga je ook nog de plaatjes plexiglas in de VGA koelblokken vervangen. Het blauw valt een beetje buiten de boot zo
\o\o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o
Ten Thousand fists in the air! \o
Bij de laatste foto hierboven zijn de aderen groen, zijn ze rood niet mooier (al gaat dat nu moeilijker) ?
"You smell that, son? What sir? Napalm, I love the smell of napalm in the mornin!" || Children of Bodom fan!
Powered By C8H10N4O2
het doet echt af tov je andere modprestaties
www.weefab.com
Ediejo zegt toch ook nog het volgende boven de foto'sSoul__assasin schreef op zaterdag 04 maart 2006 @ 19:01:
de aders in de vleugels vind ik dus lelijk
het doet echt af tov je andere modprestaties
Ediejo schreef op zaterdag 04 maart 2006 @ 18:33:
Laat ik dan ook gelijk een kleine update doen.
Arbrush is een kwestie van opbouwen, de eerste lijnen zeggen nog niks.
Maar met de tweede kleur erover……… oordeel zelf. Is nog niet af moet nog een kleur overheen.
flickr - WOT Profile - Game PC
Powered By C8H10N4O2
Overlever van KampeerMeet 4.1
"Als David Attenborough een film van jou zou moeten maken zou hij het moeilijk krijgen." - TDW
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
[CiP] Le Régional Built To Last.
ten tweede die waterkoeling hoord die niet rond te lopen want nu heb je sommige aansluitingen niet aan gesloten ( als noob maar wou het toch vragen)
ten derde vind de vleugels nog niet echt super mooi om eerlijk te zijn
maybe komt het nog
Verwijderd
succes Ediejo nog een paar daagjes te gaan, als mijn school me weer een bus aanbied dan kom ik je ook zeker even de hand schudden
Succes verder!
“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".
Ik had er zelf niet eens aangedacht om de bloedvaten ook in de vleugels door te tekenen. Tis zo simpel, maar een heerlijk detail om te zien!
I've visited the Mothership @ Cupertino
Verwijderd
Kan niet wachten op het moment waarbij beide vleugels bijgesneden zijn, en geairbrushed. Prachtwerk man!
Ziet er nogsteeds gelikt uit
Maar wil hm niet op mn bureau hebben staan
Deze advertentieplaats is te huur!
Ik heb wel eens iemand een soortgelijk effect laten airbrushen op mijn cooler(kap) (coolermaster pipe tower7)
nu vraag ik me af of het egt zo simpel is dat het lijkt. het ziet er vrij simpel uit, maar is dat het ook ?
geen flame oid hoor, maar het ziet er zo simpel uit dat ik er bijna zelf zin in krijg. moet dan alleen eens een setje huren ipv kopen. alleen portretten lijken me wel moeilijk.. maar zon bliksem achtig ziet er vrij simpel uit, ik was er ook bij dat soefkonijn dat deed
ik vraag me af of je niet beter een andere structuur had kunnen nemen, met allemaal kleine vakjes.
verder ziet het er allemaal gelikt uit ed!
"Als David Attenborough een film van jou zou moeten maken zou hij het moeilijk krijgen." - TDW
Maar ja ge die vleugel vanonder niet meer bijwerken ?
Hij komt er steeds beter uit te zien, doe zo voort !
(Je bent trouwens weer de [CiP] voor Batcase vergeten
If you want to be rocked so hard that your teeth shatter than Wolfmother are the band for you...
maar ziet er erg strak uit, tis geen mod meer maar een kunstwerk
Niet normaal, krijg je al telefoontjes van de Efteling en aanverwante pretparken? Je kan zo de nieuwe attracties aankleden...
Haters everywhere but I don’t really care

zo hoort een bat wing er uit te zijn ik zou zeggen haal je thinner boven en start opnieuw van nul
nu ben je een aanhanger een stukje kwijt
[ Voor 27% gewijzigd door Soul__assasin op 05-03-2006 14:32 ]
www.weefab.com
trouwens heb je bij de echte bat een paar hoofd aders (rood) en de rest veel minder zichtbare aders.
ok de logica kon ook wat beter idd
[ Voor 36% gewijzigd door Bulls op 05-03-2006 14:37 ]
Verwijderd
Die vleugels zijn echt te mooi voor woorden, helemaal na de airbrush. Ik wil binnenkort mijn centurion een beetje modden, maar ik vrees dat ik dit niveau nooit zal halen.
ECH SUPER MOOI
BEn jij soms van die foundation dat jij je daar zo druk om maakt. Ik vindt hem echt heel vet worden. Ik hoopt dat hij ook in nederland komt te staan tijdens een beurs ofzo. Heb geen tijd en geld om helemaal naar CEbit te gaan.Soul__assasin schreef op zondag 05 maart 2006 @ 14:31:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ED je verneukt je skai helemaal op deze manier... de vleugels zijn echt niet meer om aan te zien nu..... je overdrijft te veel met je aderstructuur en er zit geen logica in
[afbeelding]
zo hoort een bat wing er uit te zijn ik zou zeggen haal je thinner boven en start opnieuw van nul
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
Verwijderd
ik ben met je eens dat het wel heel duidelijk is die aders, maar heej de kop lijkt er toch ook niet 100% op en dat hoeft imo ook niet het is een showding gemaakt om de aandacht te trekken niet om biologisch 100% correct te zijn
zo hoef(de) je het niet van 1 plaatje te componeren.
Nu de deadline nadert... zullen we binnenkort wel het eindresultaat te zien krijgen
28x 430Wp ZW | Ecoforest EcoGeo 1-9 kW | Zehnder Q450 ERV
Indrukwekkend is ie zowiezo.
Wat is er trouwens realistisch aan een graka kopen van 500€?
Als de boer zijn koeien kust, zijn ze jarig wees gerust. Varkens op een landingsbaan, leiden nooit een lang bestaan. Als de boer zich met stront wast, zijn zijn hersens aangetast. Als het hooi is in de schuur, zit het wijf bij den gebuur.
nou dat je lekkere frames hebt plus mooie/hoge instellingen. dan is sli pas onrealistischnaftebakje schreef op zondag 05 maart 2006 @ 15:23:
Dat plaatje is een artist impression van een stoere vleermuis, en de BatCase is een artist impression van dat plaatje. Probeer zelf eens een goed en mooi aderpatroon te tekenen dat klopt, dan snap je wel dat je erg gemakkelijk ziet wat er niet goed uitziet, maar om het er juist uit te laten zien is erg moeilijk.
Indrukwekkend is ie zowiezo.
Wat is er trouwens realistisch aan een graka kopen van 500€?
Verwijderd
Klein beetje maar hoorWSaeNoTSoCK schreef op zondag 05 maart 2006 @ 14:47:
misschien een beetje laat,,,
Zo denk ik er ook over, na het zien en lezen van de laatste 2 updatesSoul__assasin schreef op zondag 05 maart 2006 @ 14:31:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ED je verneukt je skai helemaal op deze manier... de vleugels zijn echt niet meer om aan te zien nu..... je overdrijft te veel met je aderstructuur en er zit geen logica in
[afbeelding]
ik hoop dat ik naar de cebit kan komen.....
m.v.g. Mcdeath
Ik vind het erg vermakelijk om te zien hoe je je modkunsten steeds meer naar iets creatiefs verlegt, maar ik hoop wel dat je de hardware verfraaing (waar het imo uiteindelijk om draait) niet verwaarloost. Maar ik ga er eigenlijk blind vanuit dat dit ZEKER niet zal gebeuren.
Ook grappig om al het commentaar op de vleugels te lezen. Inderdaad, biologisch is het niet correct. Maar waar hebben we het hier over? Een echte vleermuis of een getekend plaatje? Ik dacht toch het laatste, en daar past het geheel uitstekend bij!! Zolang de aders maar niet te fel zijn komt dat wel goed. Ik vraag me trouwens af of je nog een mooi doorschijn effect kan creeeren bij de vleugels, wanneer je deze vanaf de achterkant verlicht met een sterke lamp. Of had je hier al aan gedacht? Zou wel leuk zijn voor de uiteindelijke tentoonstelling.
Veel plezier op de Cebit iig, ben er nog nooit geweest, maar het ligt elk jaar weer in de planning. Mss volgend jaar.
Regular meth users are referred to as tweakers, so-called because they can go ALL TWEAKEND LONG, BABY. They can be awake for three to fifteen days straight: irritable, violent and paranoid.
En dat er een computer in zijn buik en reservoirs in zijn ogen zitten maakt dan weer niet uitSoul__assasin schreef op zondag 05 maart 2006 @ 14:31:
Het is misschien niet geheel natuurgetrouw, maar het ziet er wel netjes uit.
Ik zou het zelf nog beter vinden als er een semi-transparant bruin over heen komt.
IMHO zijjn de vleugels nu te licht van kleur, en is het contrast met de aders te hoog. Met een semi-transparante laag erover worden de aders wat onderhuidser, en passen de vleugels meer bij het geheel.
Maar we zien we waar Ed ons nog mee gaat verassen
[ Voor 3% gewijzigd door frickY op 05-03-2006 18:17 ]
Verwijderd
Zo is dat ... het is een casemod .. geen vleermuisfrickY schreef op zondag 05 maart 2006 @ 18:17:
[...]
En dat er een computer in zijn buik en reservoirs in zijn ogen zitten maakt dan weer niet uit![]()
Het is misschien niet geheel natuurgetrouw, maar het ziet er wel netjes uit.
Ik zou het zelf nog beter vinden als er een semi-transparant bruin over heen komt.
IMHO zijjn de vleugels nu te licht van kleur, en is het contrast met de aders te hoog. Met een semi-transparante laag erover worden de aders wat onderhuidser, en passen de vleugels meer bij het geheel.
Maar we zien we waar Ed ons nog mee gaat verassen
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 05-03-2006 18:37 ]
tis Soul__AssasinEdiejo schreef op zondag 05 maart 2006 @ 17:52:
@ TIM ga samen met Soul_Assasin ff op een bankje zitten. No FL dolletje tussen door.
ik vind de case nog steeds speciaal hoor voor je denkt dat ik je hier aanval
www.weefab.com
ohnee laat maar dat is reflectie
trouwens schrijf je assassin met 2x dubbel "S"Soul__assasin schreef op zondag 05 maart 2006 @ 18:39:
[...]
tis Soul__Assasin
ik vind de case nog steeds speciaal hoor voor je denkt dat ik je hier aanval
[ Voor 86% gewijzigd door Bulls op 05-03-2006 18:41 ]
@ ED:
mooie snuit hoor. jammer dat je niets speciaals bedacht had met die neusgaten. je kon ze hol maken en er 2 HDD leds indoen ?
Of iets leuks met vuur, een evil dragon bat ofzonoksiejus schreef op zondag 05 maart 2006 @ 18:54:
pwnd
@ ED:
mooie snuit hoor. jammer dat je niets speciaals bedacht had met die neusgaten. je kon ze hol maken en er 2 HDD leds indoen ?
WSaeNoTSoCK schreef op zondag 05 maart 2006 @ 18:39:
[...]
trouwens schrijf je assassin met 2x dubbel "S"
mijn nick dus niet die typo zit er met een doel in... geen soul__assasin maar eens in in google (pagina's in het nederlands) en dan zoeken en je zult zien why die typo er ondertussen al 6jaar inzit
uw pwnage moment word bij deze trug ingetrokken
[ Voor 3% gewijzigd door Soul__assasin op 05-03-2006 19:45 ]
www.weefab.com
Vertel dat maar aan de dikke van Dale...Soul__assasin schreef op zondag 05 maart 2006 @ 19:45:
offtopic:
mijn nick dus niet die typo zit er met een doel in...
En in plaats van die cryptische google-shit kun je natuurlijk ook meteen de url posten, of nog makkelijker: de uitleg van je typo....
Haters everywhere but I don’t really care
matthijst schreef op zondag 05 maart 2006 @ 20:05:
[...]
Vertel dat maar aan de dikke van Dale...
En in plaats van die cryptische google-shit kun je natuurlijk ook meteen de url posten, of nog makkelijker: de uitleg van je typo....
Lijkt me een beetje 'way off'-topic. Los het anders op via mail,msn or whatever. Overigens om nu te gaan zeiken over het goed schrijven van iemand anders zijn nick
Heb nog een beetje twijfels over hoe de vleugels eruit zien, maar ik heb vertrouwen
[ Voor 13% gewijzigd door Just_I op 05-03-2006 20:14 ]
\o\o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o
Verwijderd
Komt er niet echt uit op foto.
Maar in het echt is ie SUPER!!!
Geluk is een weerloos oud vrouwtje, alleen op straat met een bom geld
Edit: Hmm.. nu doet de tweede et ook al
Edit2: De derde inmiddels ook al
Ben je ze toevallig nu pas aan et uploaden ofzo?
Edit3: Woei, 1500 posts
[ Voor 80% gewijzigd door Yellowneck op 05-03-2006 23:32 ]
Fotogear: Canon EOS RP | Canon 400D + BG-E3 | RF 24-105mm F4.0L | 50mm F1.8 | 17-40mm F4.0L | 70-200mm F4.0L | 100mm F2.8L Macro | 430EX II
Verwijderd
Das beterEdiejo schreef op maandag 06 maart 2006 @ 08:19:
Donderdagmiddag om 15.00uur post ik live vanaf de Cebit dus dat zit wel goed.
Ziet er top uit kerel , bijna klaar
LOOOL
Anyways, dat purschuim ga je zeker nog afsteken/schuren om rotsen te maken? Succes verders
Irrelevant by default - rm -rf /
ik denk niet dat hij dat nog zal doen aangezien de grondlaag er al op ligtsniek schreef op maandag 06 maart 2006 @ 10:26:
Top modje nog steeds hoor Edie, ik wacht met smart op de eerste echt gelijkende case mod van saul________azzacing![]()
LOOOL
Anyways, dat purschuim ga je zeker nog afsteken/schuren om rotsen te maken? Succes verders
kan het gezeik over mijn nick nu ees onderhand gaan stoppen en sniek use de search eens je zal zien dat ik al een vrij aardig project heb neergezet ook zal je me af en toe terug vinden in het kleine mod topic... kunnen we het nu om ED te eren verder on-topic houden daar zijn we allemaal het beste mee gediend
www.weefab.com
Das n flinke hoop stront die hij daar naar buiten perst
Geeft je verf geen rare reacties met het purschuim? Of heb je er eerrst een grondlaag of iets dergelijks over heen gelegt? Lijkt mij dat het purschuim anders je verf als een gek gaat absorberen
[ Voor 3% gewijzigd door Ediejo op 06-03-2006 13:01 ]
Je hebt het mobo wat meer gekanteld zodat alles (bv de graka's) goed tegen de back plate zit?
▀ BBQ ▀ BBQ 2 ▀ Opendeurdag ▀ LED Cat Feeder
Je hebt je arm eraan vast gemod
[ Voor 29% gewijzigd door Just_I op 06-03-2006 13:28 ]
www.weefab.com
[ Voor 14% gewijzigd door tafkaw op 06-03-2006 14:42 ]
Try een constructie als die Goesiman zegt.. denk dat dat de beste optie is, en je hebt het zo gemaakt.
Mijn bewondering blijft....
Verwijderd
maar zoals er ook al meerdere zeggen, is het misschien geen optie om een bol stuk plexi te pakken en die op maat te maken?
Ik doel hierbij op die ramen die je ook weleens op een plat dak ziet.
kan er niet zo 1, 2, 3 ene foto van vinden, maar je snapt het denk ik wel? Anders kan ik wel even een foto van maken, zoals wij ze ook op het dak hebben.
Zou namelijk toch wel zonde zijn, als ze op cebit in je pc zitten en mssn een slang losmaken/losschiet -> weg mooie hardware.
Irrelevant by default - rm -rf /
Verwijderd

Hij gaat toch geen aircooling op z'n proc zetten?
Haha nee! gelukkig maar!
Verder een zeer leuke mod!
X.G. heeft wel een punt, tenzij er een hek om heen staat,een er 24/7 iemand bij staat. ook lijkt me stof enzo ook niet zo bevorderlijjk.
Compromises are for the weak
zoiets:
gewoon een plexi bakje.. wat er overheen gaat!!!
[ Voor 34% gewijzigd door mydogisgone op 06-03-2006 18:04 ]
Mijn hond is nog steeds echt weg! En die komt ook niet weer. :O
[ Voor 53% gewijzigd door Ediejo op 06-03-2006 18:15 ]
Zou je mischien bij de volgende update een totaal foto van voren willen maken, dan zie je het geheel goed.
Hallo!
Mod ziet er SUPER uit. Alleen vind ik dat je wel een plexi ervoor moet maken. Zo vind ik het niet "af". Zal erg jammer zijn voor het totaal plaatje. Voor de rest vind ik het toppieEdiejo schreef op maandag 06 maart 2006 @ 18:11:
Past niet zijn bek zit dan in de weg. maar bedankt voor het mee denken.
edit:
Met een paar moertjes en een 4 stukjes draadeind ben ik er ook wel denk ik Of lange boutjes om de aftand te overbruggen.
[ Voor 5% gewijzigd door ken op 06-03-2006 18:27 ]
Canon 5D Mark II, Canon 35 f/1.4L
daar kan je nog zoo mooi mesh-x of racegaas overdoen.Ediejo schreef op maandag 06 maart 2006 @ 13:31:
[...]
In de zijkanten komen de radiatoren en 120 mm casefans. Meer niet.
ik denk dat je nog met gemak wat over het buikje van de bat kan doen.
gewoon ff naar een lokaal plastic boertje gaan, en zien of die nog ff wat kan fabriceren.
[plusje]
"Past niet zijn bek zit dan in de weg. maar bedankt voor het mee denken. ;)"
hmm... misschien de toploze piramide iets meer schuin af laten lopen naar boven, zodat ie iets meer een buikje krijgt, maar toch onder de bek past..
maar toch top mod! big up
[edit:]
geniaal idee! verleng de tubing
plaats een plexiplaat,
teken af waar de tubing door de plexi plaat kan, en weer terug.
zo lijkt het net alsof de bat een extern bloedvat heeft!
[ Voor 36% gewijzigd door un1ty op 06-03-2006 18:37 ]
void main(){ printf("Hello tweakers!"); }
Dit topic is gesloten.
![]()