nog even

Goed dat je van die hoop stront afbent , ziet er veel beter uit
Verwijderd
nog even
Verwijderd schreef op donderdag 13 april 2006 @ 00:17:
[...]
nog even, zes maand bedoel je
Goed dat je van die hoop stront afbent , ziet er veel beter uit
If you want to be rocked so hard that your teeth shatter than Wolfmother are the band for you...
Verwijderd
CollegaEdiejo schreef op donderdag 13 april 2006 @ 07:23:
[...]
Dat ik collega's heb wist ik ook niet. Zover ik het weet heb ik hem alleen gemaakt.
[ Voor 6% gewijzigd door naftebakje op 13-04-2006 09:52 ]
Als de boer zijn koeien kust, zijn ze jarig wees gerust. Varkens op een landingsbaan, leiden nooit een lang bestaan. Als de boer zich met stront wast, zijn zijn hersens aangetast. Als het hooi is in de schuur, zit het wijf bij den gebuur.
Verwijderd
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 13-04-2006 09:59 ]
K to the KillaZ
[ Voor 3% gewijzigd door Ediejo op 15-04-2006 21:44 ]
EB cardetailing tot aan uw huis
There is no replacement for displacement!
[ Voor 49% gewijzigd door Ediejo op 16-04-2006 22:43 ]
Kortom, het is de textuur van de vacht die je probeert na te bootsen. Wel jammer dat het skai (was het toch) te duur werd, dan hoefde je niet die streepjes te maken. Maar ik neem aan dat je nog wel wat verder gaat dan alleen de streepjes omdat anders het contrast te groot is?Ediejo schreef op zondag 16 april 2006 @ 22:41:
Als je op de afbeelding van PoV kijkt dan zit hij er vol mee. Alleen korter op elkaar maar dat gaat nooit lukken.
\o\o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o
Ten Thousand fists in the air! \o
Verwijderd
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 16-04-2006 23:20 ]
[ Voor 51% gewijzigd door Ediejo op 16-04-2006 23:28 ]
Verwijderd
je had dan beter meer struktuur kunnen aanbrengen want het zijn ribbels en geen streepjes. verder vind ik de ogen van de POV een betere uitstraling hebben (meer evil) misschien kun je daar nog een soort malletje voor maken om dat erop te maken (soort boos kijkende knijp oogjes)Ediejo schreef op zondag 16 april 2006 @ 22:41:
Als je op de afbeelding van PoV kijkt dan zit hij er vol mee. Alleen korter op elkaar maar dat gaat nooit lukken.
[ Voor 9% gewijzigd door Bulls op 17-04-2006 04:19 ]
Verwijderd
Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done
[ Voor 37% gewijzigd door Ediejo op 17-04-2006 14:11 ]
If you want to be rocked so hard that your teeth shatter than Wolfmother are the band for you...
Verwijderd
alhoewel ed een feine man en kennis is ga ik mijn mening niet onthouden.Jado schreef op maandag 17 april 2006 @ 15:00:
Hé dit vind ik nou echt vals!![]()
Die H2o-vu is toch van een veel lager niveau ?
Dat ze je bedreigen en nu uitsluiten vind ik echt niet kunnen
Nja, nog veel steun en plezier met de Bat...
www.weefab.com
Verwijderd
There is no replacement for displacement!
Laten we zoals waterkoud zegt toch maar ophouden
my tought alsowaterkoud schreef op maandag 17 april 2006 @ 16:43:
Heel jammer dat je er niet bij bent Ed. Ik hoop dat je de strijdbijl gewoon kunt begraven en je bezig blijft houden met waar je goed in bent en dat is modden. Ik vind het zonde om in een mooie CIP als deze een strijd te moeten zien om wie gelijk heeft en wie niet. Daar kom je nooit uit. Laat het gewoon rusten.
www.weefab.com
Verwijderd
Als de boer zijn koeien kust, zijn ze jarig wees gerust. Varkens op een landingsbaan, leiden nooit een lang bestaan. Als de boer zich met stront wast, zijn zijn hersens aangetast. Als het hooi is in de schuur, zit het wijf bij den gebuur.
kijk zo'n mensen daar heb ik het schi** aan als je als succes niet aankan dan heb je voor mij afgedaan۩ - ΣÐÎΣĴŎ - ۩ ** Zit niet bij de laatste 10 van het NKCM was te verwachten. Heb me nu 2 x laten naaien door cj. zegt:
ik ga je blokken en wil niks meer met je te makeb hebben
Soul__assasin zegt:
als je een mening niet aan kan ed
[ Voor 4% gewijzigd door Soul__assasin op 17-04-2006 19:38 ]
www.weefab.com
[ Voor 8% gewijzigd door Ediejo op 17-04-2006 20:05 ]
God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq