[XP64] Windows XP x64 Driver en Software Topic - Deel 3

Pagina: 1 ... 4 ... 6 Laatste
Acties:
  • 26.008 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr snuggles
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Deddiekoel schreef op woensdag 19 juli 2006 @ 13:31:
- Hoe kom ik met mijn XP Pro 32-bits licentie aan de x64 software. Ik kan wel een trial downloaden maar kan ik die 'activeren' met mijn 32-bits licentie?
Als je met 'x64 software' Windows XP x64 bedoelt, dan kun je hier kijken voor winkels welke deze aanbieden. Je XP pro 32-bit licentie is niet geldig als x64 licentie :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScuL
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21-09 05:22
Verwijderd schreef op donderdag 15 juni 2006 @ 15:03:
Ik had een paar vraagjes omtrent Firefox en Java waarop ik nog geen eenduidig antwoord op heb kunnen vinden.

Allereerst Java, is het verstandig om de 64-bit versie ervan te installeren, want ik las dat die geen browserondersteuning heeft. Als dat zo is, is het dan niet beter om gewoon de 32-bit versie te installeren, of werkt dat niet? Ik heb niet per se Java in Firefox nodig, maar wel minimaal in IE (eventueel IE 7 beta 64-bit).

Daarnaast Firefox, is het verstandig om de 64-bit versie te installeren of werken dan de extensies niet meer. Zo ja, welke niet? En is het daarnaast nog mogelijk om media af te spelen? Flash of gewoon Media Player embedded op een pagina.
Hmm ja ik ben hier nu ook al enige tijd mee aan het tobben.

Ik browse met FireFox Deer Park Alpha2 (x64) en met IE6 (32bit).

Nu mijn probs..

Flash:
Tijdje geleden heb ik gewoon marcomedia flash geïnstalleerd (32bit), dat werkt onder IE maar niet onder FF (logisch), 64bit flash stuff heb ik wel eens geprobeerd maar nooit aan de praat gekregen.

Java:
Ik heb zowel Sun Java 32 als Sun Java 64 geïnstalleerd maar geen van beiden werkt, niet onder FF en niet onder IE. Ik kan dus sites met JAVA-applets zoals Map24.nl niet gebruiken (ja alleen de statische engine). FF loopt meestal zelfs vast als ik zo'n pagina open.

Quicktime:
Werkt niet onder beide browsers. Bij FF krijg ik zo'n groen tandwiel dat er een plugin benodigd is bij IE werkt het gewoon niet (blijft wit).

Zijn hier al adequate oplossingen voor of is het beste gewoon de hele troep er weer af te gooien en met een schone lei (en FF 32-bit) te beginnen :? :P

ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pronk
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11-09 21:26

Pronk

Koffie?

Ik ben van plan om een `Sitecom WL-113 WiFi USB Dongle` te gaan gebruiken, heeft iemand een idee of er 64 bits drivers voor deze dongle beschikbaar zijn.

Op de site van Sitecom wordt 64 bits drivers nergens vermeldt.

Ja lekker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luccie
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 18-09 10:56
Voor mijn SiteCom WL-003 USB zijn er in iedergeval geen drivers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pronk
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11-09 21:26

Pronk

Koffie?

luccie schreef op zondag 30 juli 2006 @ 22:16:
Voor mijn SiteCom WL-003 USB zijn er in iedergeval geen drivers.
Hmm, dan vrees ik het ergste. Dan zullen ze wel (nog) niet bestaan.

Ja lekker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clox
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 19-09 21:31
klein kickje,

Kan het kloppen dat je onder XP64 ineens niet meer de gedeelde mappen van een Win2000 computer kan zien? Ik keek namelijk altijd ER afleveringen via mijn servertje met daarop Win2000. Alleen nou kan ik ineens de shared folders niet meer zien. De shared folders van alle andere computers op ons netwerk wel (allemaal met XP)

Weet iemand ook of er dan nog wat aan te doen is, want om nou elke keer een hele aflevering te kopieren is ook weer zoiets....

Macbook Pro, 640 WD extern

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hebben mensen ook wel eens last met het installeren van spellen die directx 9.0c nodig hebben?
Ik krijg bij NFS most wanted het bericht dat de installatie is afgebroken omdat hij dx9.0c niet kan vinden.
Heb al een hoop geprobeerd maar ik krijg hem niet geinstalleerd |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr snuggles
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 15 augustus 2006 @ 21:08:
Hebben mensen ook wel eens last met het installeren van spellen die directx 9.0c nodig hebben?
Ik krijg bij NFS most wanted het bericht dat de installatie is afgebroken omdat hij dx9.0c niet kan vinden.
Heb al een hoop geprobeerd maar ik krijg hem niet geinstalleerd |:(
Het lijkt mij handig om dan eerst directx 9.0c te installeren :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wwillem schreef op woensdag 16 augustus 2006 @ 20:18:
[...]

Het lijkt mij handig om dan eerst directx 9.0c te installeren :P.
Die zit ingebakken in x64 vandaar dat ik het dus ook in dit topic post 8)7

• dr snuggles
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 16 augustus 2006 @ 23:16:
Die zit ingebakken in x64 vandaar dat ik het dus ook in dit topic post 8)7
Niet helemaal, er zijn meerdere versies van 9.0c, zie wikipedia. De laatste c versie is pas eind 2005 uitgekomen, nadat x64 al op de markt was. Dus even directx 9.0c installeren en je 'probleem' is opgelost :).

[ Voor 20% gewijzigd door dr snuggles op 17-08-2006 21:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaspers
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 18-09 22:31
Iemand enig idee of Benq al een x64 driver beschikbaar heeft gesteld voor de FP202W TFT monitor ?
Kon namenlijk op hun site nog niks vinden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n-i-x
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 21-09 10:49
Heb je daar dan een driver voor nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaspers
Op m'n vorige PC werkte de 1680*1050 resolutie alleen met die driver, ik merk nu dat het met een update van m'n ATi drivers is opgelost d:)b.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Matlab 7.3 / r2006b is er!

De vorige (eerste) x64 versie (7.2) was nog niet helemaal serieus te nemen omdat de JIT accelerator daarin nog niet werkte (loops werden dus niet "versneld").

Als het goed is is de x64 versie vanaf nu volledig dus beter dan de x32 versie (want grotere datasets mogelijk).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaspers
Ik draai nu XP x64 en ik moet zeggen dat het me prima bevalt.

Toch heb ik nog een onbekend apparaat:

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/6c167d59dd759bd3e472ded7a607f377/full.png

Dus als ik het goed begrijp een apparaat dat op m'n x1900XT zit..
alhoewel m'n x1900XT verder perfect werkt in games..

Iemand enig idee ?
En SM Bus controller ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben nu bezig om Windows Vista RC1 x64 te installeren op mijn pc.
Maar nu is ’t zo dat Windows tijdens de installatie de harde schijven niet kan vinden.
Je kan wel handig browsen naar de driver cd en zo de windows xp 64 drivers selecteren voor sata raid maar als ik op “ok” klik ziet Vista de schijven nog steeds niet!
Ik heb een Asus A8N5X met 2 Maxtor 160GB sata schijven. Hoe kan ik ervoor zorgen dat ik de installatie kan voortzetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 03 september 2006 @ 18:26:
Ik ben nu bezig om Windows Vista RC1 x64 te installeren op mijn pc.
Maar nu is ’t zo dat Windows tijdens de installatie de harde schijven niet kan vinden.
Je kan wel handig browsen naar de driver cd en zo de windows xp 64 drivers selecteren voor sata raid maar als ik op “ok” klik ziet Vista de schijven nog steeds niet!
Ik heb een Asus A8N5X met 2 Maxtor 160GB sata schijven. Hoe kan ik ervoor zorgen dat ik de installatie kan voortzetten?
SATA drivers moet je laden voor de installatie begint.
Op het moment dat de voorbereiding begint (laden van drivers) moet je op F6 drukken.
(Floppy met 64 bit driver bij de hand houden!)
En dan juiste driver selecteren en verder maar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 03 september 2006 @ 20:31:
[...]

SATA drivers moet je laden voor de installatie begint.
Op het moment dat de voorbereiding begint (laden van drivers) moet je op F6 drukken.
(Floppy met 64 bit driver bij de hand houden!)
En dan juiste driver selecteren en verder maar...
Dit werkt niet bij Vista!+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blerp
  • Registratie: Mei 2003
  • Niet online

Blerp

I exist out of spite

Na veel geklooi met drivers en andere zooi en gemail met de helpdesk van sitecom ben ik eruit: ze ondersteunen totaal geen 64bit... De helpdesk niet en de brakke software om je printerport toe te voegen die in je router zit al helemaal niet.

Dus voor degenen die een Sitecom router met ingebouwde usb-printerserver hebben, volgt hier een korte howto voor het werkend krijgen van je printer:

configuratiescherm -> software toevoegen -> windows onderdelen -> Andere Netwerkservices voor bestanden en printer -> Print Services for Unix -> ok -> volgende enzo.

configuratiescherm -> printers en faxen -> printer toevoegen -> volgende -> Lokale printer die met deze computer is verbonden -> volgende -> Een nieuwe poort aan maken -> LPR poort ->
bij adress vul je het ip-adres van de router in (standaard 192.168.0.1) en bij port "parallel 1". Zonder aanhalingstekens en MET spatie tussen parallel en 1!! Wil je verdergaan dan moet wel de printer aan staan en verbonden zin met je router.
volgende -> printer drivers enzo installen zoals je van je printer gewend bent.

et voila je printer werkt.

Insert vies grapje hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kaspers schreef op zondag 03 september 2006 @ 15:41:
Ik draai nu XP x64 en ik moet zeggen dat het me prima bevalt.

Toch heb ik nog een onbekend apparaat:

[afbeelding]

Dus als ik het goed begrijp een apparaat dat op m'n x1900XT zit..
alhoewel m'n x1900XT verder perfect werkt in games..

Iemand enig idee ?
En SM Bus controller ?
Voor die unknow device das als het goed is je wdm driver kun je halen bij ati

En die SM bus controller zal wel een driver voor je chipset moeten zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luccie
Er is inmiddels ook een x64 versie van SmartFTP :D
http://www.smartftp.com/download/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die was er al een jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaspers
Verwijderd schreef op dinsdag 05 september 2006 @ 23:05:
Voor die unknow device das als het goed is je wdm driver kun je halen bij ati

En die SM bus controller zal wel een driver voor je chipset moeten zijn
Die unknown device bleek een onderdeel zijn van de HD-functionaliteit van de ATi kaart.
En de SM bus controller bleek Intel INF update utility te zijn.
Rubberenkip schreef op maandag 04 september 2006 @ 22:49:
Na veel geklooi met drivers en andere zooi en gemail met de helpdesk van sitecom ben ik eruit: ze ondersteunen totaal geen 64bit...
Onzin :/,
x64 drivers voor m'n Sitecom CN521 bluetooth adapter waren geen probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blerp
  • Niet online

Blerp

I exist out of spite

Kaspers schreef op woensdag 06 september 2006 @ 07:10:
Onzin :/,
x64 drivers voor m'n Sitecom CN521 bluetooth adapter waren geen probleem.
voor de wl-018 router gaven ze totaal geen ondersteuning... net als de cn502 bt adapter... denk dat k dan de 521 maar ga kopen als die het wel doet.

Insert vies grapje hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr snuggles
  • Niet online
Maar die stond nog niet in de topicstart. Het is altijd handig als tweakers x64 software in dit topic posten, zodat er één groot topic onstaat waar al de informatie in staat die je nodig hebt :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaspers
Rubberenkip schreef op woensdag 06 september 2006 @ 18:00:
voor de wl-018 router gaven ze totaal geen ondersteuning... net als de cn502 bt adapter... denk dat k dan de 521 maar ga kopen als die het wel doet.
Ik kreeg de 521 op xp x86 werkend met een modified plain driver,
iets wat helaas niet werkt op x64 :(.

Moet daar nog maar eens een oplossing voor zoeken, heb namenlijk een hekel aan die 3rd party systray progjes zoals sitecom die geeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blerp
  • Niet online

Blerp

I exist out of spite

Kaspers schreef op woensdag 06 september 2006 @ 19:52:
Moet daar nog maar eens een oplossing voor zoeken, heb namenlijk een hekel aan die 3rd party systray progjes zoals sitecom die geeft.
tis gewoon de widdcom-zooi die in je systray staat... das software die alleen met die specifieke bt adapter werkt dmv een license

is wel 3rd party, maar wees blij dat sitecom er geen software voor maakt nou k gezien heb hoe de printersoftware eruit ziet ;)

Insert vies grapje hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaspers
Nee dat is geen widcomm, was dat maar waar :'(.
Dit is irritante troep van sitecom die verder wel werkt hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yo, is er een NL versie van de 64 bits versie? Volgens de ene site wel, de andere weer niet. Hier weten jullie het vast wel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaspers
Voor welk apparaat ?
En als je die bluetooth driver bedoeld, probeer de nederlandse driver te downloaden vanaf de Sitecom site, wordt je geforceerd de Engelse te gebruiken (die ik heb), dan is er geen Nederlandse.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kavorka
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-05 10:53
Kazu schreef op vrijdag 19 mei 2006 @ 18:16:
Ik heb de problemen met m'n Sony DSC-P100 op kunnen lossen.
Ik was helemaal vergeten dat ik in de camera set up de connectie nog op Normal had staan.
Een tikje naar PTP verhielp alles en windows herkende meteen m'n camera.

Just for the record :)
Tis me gelukt om de foto's te bekijken en kopieren met PTP, maar hoe kan ik via windows alle foto's verwijderen?

• dr snuggles
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 10 september 2006 @ 00:08:
Yo, is er een NL versie van de 64 bits versie? Volgens de ene site wel, de andere weer niet. Hier weten jullie het vast wel!
Er is voor zover ik weet geen NL versie van Windows XP x64. Als je toch een Nederlands x64 besturingssysteem van Microsoft wil hebben, dan zul je even moeten wachten op Vista :).

Verwijderd

Zijn er hier andere mensen (dan ik) die last hebben van het moeilijk geinstalleerd krijgen van de ATi x64 drivers?

Overigens, installatie lijkt vlekkeloos te verlopen, alleen als ik vervolgens een game probeer op te starten krijg ik de melding:

"Unable to init shader system"

Ik draai w2k3 EE R2 x64, en eerder hebben oudere drivers wel goed gewerkt. Nu lukt het met die oude drivers ook niet meer.

===========

EDIT 15 sept.: al opgelost. Het was weer eens de bekende slider van de "hardware acceleration" die niet op maximaal stond. Iedereen toch bedankt voor de hulp.

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 15-09-2006 10:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaspers
Ik merk dat de gameport support uit x64 gehaald is.
Gaat mijn Microsoft Sidewinder Force Feedback wheel werken icm een usb -> gameport converter, of is m'n stuurtje geheel unsupported in x64 ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr snuggles
  • Niet online
Kaspers schreef op vrijdag 15 september 2006 @ 20:04:
Ik merk dat de gameport support uit x64 gehaald is.
Gaat mijn Microsoft Sidewinder Force Feedback wheel werken icm een usb -> gameport converter, of is m'n stuurtje geheel unsupported in x64 ?
Mijn nog steeds geweldige Microsoft Sidewinder Joystick met converter werkt uitstekend. Ik gok daarom ja als antwoord op je vraag. Meesterlijke joystick trouwens :P, geen idee of het stuurtje net zo goed is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaspers
Stuur is ook van meesterlijke kwaliteit daarom heb ik ook zo'n converter nodig :P,
bedankt he.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harrald
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 16-09 08:44
wwillem schreef op vrijdag 15 september 2006 @ 20:54:
[...]

Mijn nog steeds geweldige Microsoft Sidewinder Joystick met converter werkt uitstekend. Ik gok daarom ja als antwoord op je vraag. Meesterlijke joystick trouwens :P, geen idee of het stuurtje net zo goed is.
ff offtopic
ik heb zelf een microsoft sidewinder forcefeedback pro2 met standaard een usb aansluiting
alleen er is nooit een driver gemaakt voor xp
hoe krijg jij jou joystick aan de gang ?
ik vind het maar zonde om het ding weg te doen ( hoop nog altijd op een manier om hem weer aan de praat te krijgen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaspers
Wordt toch standaard onder usb ondersteund ?

• harrald
Kaspers schreef op vrijdag 15 september 2006 @ 23:29:
Wordt toch standaard onder usb ondersteund ?
hij zal toch wel een driver nodig hebben voor de force feedback

• Kaspers
Laat ik dan even de volgende vraag stellen:

Heeft iemand een Sidewinder Force Feedback wheel [usb] werkend gekregen onder x64 ?

• dr snuggles
  • Niet online
harrald schreef op zaterdag 16 september 2006 @ 07:15:
[...]

hij zal toch wel een driver nodig hebben voor de force feedback
Ik heb de versie zonder force feedback.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaspers
Heb het een Microsoft Sidewinder Force Feedback Wheel USB gekocht via marktplaats,
ik hem aansluiten, komt er geen pop-up van nieuwe hardware gevonden, bleek het apparaat meteen herkend en geconfigureerd te wezen in de game controllers config!

Forcefeedback werkt overigens ook perfect.
Netjes apparaat.

Verwijderd

Heeft iemand een Hauppauge PVR-350(tv kaart) werkend gekregen op 64bit?

Mij lukt het niet en kan er hier ook geen drivers voor vinden |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GekkeR
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 17-09 10:18

GekkeR

key = key

Ik heb even memtest86+ 1.65 gecombineerd met windows raw write, zodat je een memtest floppy gewoon met XP64 kan maken.

Klik

File blijft wel even op de site staan , maar mocht iemand hem ergens anders willen plaatsen (voor perma plaatsing in de topic bijv.) gaarne :)

[ pctje te zien hier ] - Miauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luccie
http://www.limdjs.nl/images/memtest86+-1.65.floppy-win.zip

Perma link voor niet betalende tweakers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoezo? Iedereen kan toch via die link van mij downloaden?

Ik ben i.i.g. net even uitgelogd en toen lukte het ook om te downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The__Virus
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 21:21
Die van jouw is een private storage, ik krijg ook die melding :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Blijkbaar is het dan gekoppeld aan een IP nummer, ik heb ongetwijfeld meerdere sessies openstaan naar tweakers vanaf mijn eigen IP.

• Kaspers
Ik kreeg net een update binnen, welke de Software Distribution Service 2.0 installeerde..
Ik kreeg hierna de volgende problemen:

PC startte traag op,
Wanneer ik direct na boot op start -> netwerkverbindingen drukte, kwam het venster pas open na 30 sec,
Na een herstart komt een pop up -> de firewall staat uit, terwijl die gewoon aan staat..

En dan komt nu het vaagste;
ik un-install SDS 2.0 d.m.v. system restore
Daarna heb ik opnieuw automatic updates gedraaid, om deze update uit te vinken, zodat deze niet meer zou moeten gaan installeren op m'n systeem.

Na deze wizard, kreeg ik weer problemen, dus ik check m'n system restore point weer, en daar stond SDS 2.0 weer in.
Kennelijk installeert SDS 2.0 zich zogauw ik Automatic Upates of Windows Update via IE draai.

Jullie ervaringen met SDS 2.0 ?
Ik ben er overigens 100% zeker van dat het door SDS 2.0 komt, aangezien ik nu 2 uurtjes aan het testen ben geweest, en ongeveer 4/5 keer system restore gedraaid heb waarna alles weer netjes verliep.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr snuggles
  • Niet online
Om eerst even te kijken wat die Software Distribution Service 2.0 eigenlijk is ben ik gaan zoeken. Na wat rond Googlen kwam ik op de uitleg website van Microsoft uit. Het lijkt alleen nutting voor grote netwerken met een eigen windows update server (SUS). Ik snap eerlijk gezegd niet waarom thuisgebruikers deze update krijgen voorgeschoteld.

Volgens deze website is het software die niet gemaakt is door Microsoft zelf. Geen idee wat hiervan waar is, maar ik ga het niet installeren. Dankzij het uitstaan van auto-update kan ik dat nog selecteren :). Edit: Ik zie die update niet staan. Misschien omdat system restore altijd uit staat bij mij.

[ Voor 6% gewijzigd door dr snuggles op 29-09-2006 22:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaspers
Dat zou inderdaad kunnen ja.
Ik vraag me ook af waarom hij ongemeld wordt geinstalleerd..
scheelde serieus 20 sec boot time.. en na boot reageerde alles 'sloom'..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNSANiTi
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online

iNSANiTi

...eM HaeY ! eNaSNi b2 ToG u

Ik probeer x64 virtueel te draaien, maar het lijkt wel alsof virtual pc het niet ondersteund.

Miss de beta 2007 wel en Virtual Server ? maar die zijn niet echt stabiel toch ?

Ik zoek maar kom er niet echt achter hoor ;(

[ Voor 14% gewijzigd door iNSANiTi op 12-10-2006 20:16 ]

* DPAD * : DF! LP U-D S939 V2N!C2 3K+ @ +2.8GHz 24/7 TR XP-90C - AMD GeekZ : LvL 2 #1 @ 3024Mhz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harrald
dat komt volgens mij omdat je nou met een 32 bit os een 64 bit os wil gaan draaien

en mij lijkt het logisch dat dat niet gaat lukken
(niet goed ondebouwd, maar hoop dat je der wat aan hebt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNSANiTi
  • Niet online

iNSANiTi

Je zou met virtual server x64 kunnen draaien.

Krijg alleen het proggie zelf niet gedraaid :?

* DPAD * : DF! LP U-D S939 V2N!C2 3K+ @ +2.8GHz 24/7 TR XP-90C - AMD GeekZ : LvL 2 #1 @ 3024Mhz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaspers
Moet je die niet heel toevallig onder een 64 bits os draaien ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Virtual PC2004 heeft geen 64 bits support. Virtual Server 2005 R2 SP1 die nu in beta is zal 64 bits guests ondersteunen net als Virtual PC 2007, maar dan nog moet het daarvoor op een 64bits os geinstalleerd worden..
Dualboot dan maar?

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNSANiTi
  • Niet online

iNSANiTi

Tsja miss wel alleen ik wil juist de x64 cd uittesten.

Maar vmware workstation dan ? die draait het wel volgens mij.
Alleen moet je een license hebben om die machine te starten.

Of is het pcies hetzelfde dat je het op een x64 os moet draaien ?

[ Voor 17% gewijzigd door iNSANiTi op 13-10-2006 00:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaspers
Insaniti schreef op vrijdag 13 oktober 2006 @ 00:04:
Of is het pcies hetzelfde dat je het op een x64 os moet draaien ?
Lijkt me wel he!
X64 is voor 64-bit architectuur gemaakt, een 32-bits processor kun je niet emuleren naar 64-bits ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNSANiTi
  • Niet online

iNSANiTi

Ik heb gewoon x64 gedraaid @ 32 bit hoor.
Met Vmware :) en 64 bit is echt wel stukkie sneller zeker op een mid-end config.

Dus als jullie x64 willen testen ken dat hoor.
Gek dat niemand dit wist.

Eindelijk heeft !N$@N!T! gelijk _/-\o_

toch allemaal bedankt voor de response 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr snuggles
  • Niet online
Een 64-bit Windows kun je inderdaad prima testen onder een 32-bit Windows, terwijl je wel een processor hebt die 64bit ondersteunt. VMware pakt direct de processor en het boeit hem niet onder wat voor Windows je draait.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rainmaker
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14-07-2024

Rainmaker

RHCDS

Weet iemand waar ik een 64-bit driver kan vinden van een 3c900 kaartje?

Ik weet het, stokoude kaart, maar ik heb nog coax thuis :*)

NaZ- in "[Vista] Het grote Vista Ervaringen Topic..." lijkt hem gevonden te hebben, maar weet niet zeker of dit de 32 of de 64 bit driver is.

Op de 3com site staat een 16bit executable die wat bestanden uitpakt (onder win2k gedaan, win64 kan blijkbaar geen 16bit executables uitvoeren, raar zeg :P), maar hier zit geen bruikbaar .inf bestand in.

We are pentium of borg. Division is futile. You will be approximated.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rainmaker schreef op zaterdag 14 oktober 2006 @ 09:33:
Weet iemand waar ik een 64-bit driver kan vinden van een 3c900 kaartje?

Ik weet het, stokoude kaart, maar ik heb nog coax thuis :*)

NaZ- in "[Vista] Het grote Vista Ervaringen Topic..." lijkt hem gevonden te hebben, maar weet niet zeker of dit de 32 of de 64 bit driver is.
Hij zegt toch nergens dat ie 64-bits Vista draait (dus draait ie 32-bits neem ik aan)?

Verder denk ik niet dat het je zal lukken als ik de eerste resultaten van Google bekijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luccie
Je kan dit zien als je de bestanden opent met kladblok, als je iets ziet wat op X64 lijkt dan is het waarschijnlijk zo, en je kan het latijd proberen, XP weigerd ze gewoon als ze neit x64 zijn, en dan moet je verder zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rainmaker
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14-07-2024

Rainmaker

RHCDS

Verwijderd schreef op zaterdag 14 oktober 2006 @ 10:29:
[...]

Hij zegt toch nergens dat ie 64-bits Vista draait (dus draait ie 32-bits neem ik aan)?
Hij draait het wel op een Athlon64, vandaar dat ik het niet zeker weet :) Lijkt mij dan eigenlijk logischer dat hij het op 64bit draait...
luccie schreef op zaterdag 14 oktober 2006 @ 20:29:
Je kan dit zien als je de bestanden opent met kladblok, als je iets ziet wat op X64 lijkt dan is het waarschijnlijk zo, en je kan het latijd proberen, XP weigerd ze gewoon als ze neit x64 zijn, en dan moet je verder zoeken.
Heb de bestanden wel uitgepakt gekregen, maar ik zie eigenlijk nergens een "Win64" of een "64-bit" map, dus volgens mij niet.

En inderdaad, Vista weigert 32bit drivers te instaleren (ergens niet zo vreemd). De "standaard" Broadcom driver werkt ook niet. Ik krijg dan de melding dat het apparaat "niet gestart" kon worden

We are pentium of borg. Division is futile. You will be approximated.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dna_fatrabbit
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 27-08 16:14
misschien een stomme vraag maaaaar:

Op de frontpage staat bij de ondersteunde wifi adapters Asus WL-138g ok dit is duidelijk
Houd dit in dat de Asus WL-138g V2 ook ondersteunt word?

Ik moet namelijk een nieuwe wifi adapter kopen en wil graag geen miskoop maken hé
Zaterdag heb ik me nieuwe HD en hopelijk de wifi adapter en dan wil ik me begeven aan x64.

/edit
keuze is gegaan edimax dmv volgende topic
http://www.planetamd64.com/lofiversion/index.php/t6301.html

[ Voor 48% gewijzigd door dna_fatrabbit op 26-10-2006 15:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Juan
  • Laatst online: 21:24
LOGITECH!!!!

http://forums.logitech.co..._software&message.id=7409

Heeft ruim 3 jaar geduurt...

x64 camera driver!!!

Vertrouwen is goed, controle nog beter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jocmeh
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 21-02-2024
In de startpost staat een link naar TweakUI (http://www.sshqudsi.com/computerguru/Products/TweakUI64.htm), maar die doet het dus niet meer.

Heeft iemand dat programma'tje nog ergens? Ik kreeg vandaag de cd van x64 Pro binnen en heb 'm dus net geïnstalleerd. TweakUI is dan toch wel een van de eerste levensbehoeften. :+

Waarom hebben die gasten van Microsoft alleen een Itanium 64-bits versie uitgebracht? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr snuggles
  • Niet online
TweakUI voor x64 is prima via Google te vinden. Zoals hier :).

NB: Beter is natuurlijk om het progje overbodig te maken door met nLite je XP cd te maken.

[ Voor 27% gewijzigd door dr snuggles op 28-10-2006 15:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luccie
x64 drivers voor veel EDIMAX/Sweex producten

http://www.edimax.com.tw/html/english/frames/b-download.htm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-09 16:34

Deddiekoel

Gadget nerd

Ik heb me nog niet aan x64 gewaagd. Heb inmiddels wel EINDELIJK een .iso te pakken met key. Ik heb even rind gekeken maar volgens mij heb ik voor bijna al mijn hardware een driver gezien op 1 belangrijk ding na:

- nForce 570 gebaseerd ASUS Mobo (zou alles moeten dekken)
- Creative Audigy
- nVidia GeFroce 7300GS
- SMC 108G WLAN adapter

Voor de SMC kaart heb ik nog geen driver gezien. Maar dit is toch wel een belangrijk stukje hardware voor me... Iemand hier al succes geboekt met SMC?

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr snuggles
  • Niet online
Deddiekoel schreef op zondag 29 oktober 2006 @ 08:30:
Ik heb me nog niet aan x64 gewaagd. Heb inmiddels wel EINDELIJK een .iso te pakken met key. Ik heb even rind gekeken maar volgens mij heb ik voor bijna al mijn hardware een driver gezien op 1 belangrijk ding na:

- nForce 570 gebaseerd ASUS Mobo (zou alles moeten dekken)
- Creative Audigy
- nVidia GeFroce 7300GS
- SMC 108G WLAN adapter

Voor de SMC kaart heb ik nog geen driver gezien. Maar dit is toch wel een belangrijk stukje hardware voor me... Iemand hier al succes geboekt met SMC?
Probeer hier even te kijken of je iets kunt vinden. Verder kon ik niet komen omdat ik het partnummer niet weet. Als besturingssysteem Windows 2003 Server kiezen.

Mocht je geen geschikte driver kunnen vinden en toch x64 willen draaien, dan kun je altijd nog voor 20 euro een andere wlan usb stick kopen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel

Deddiekoel

Gadget nerd

Door problemen met IE moest ik een reinstall doen en heb nu voor x64 gekozen. Heb nu gewoon een draadje naar mijn router lopen!
Op zich gaat het allemaal nog best soepel. Was even vergeten dat ik voor Logitech ook drivers moest hebben, maar gelukkig ondersteund SetPoint mijn MX510 muis. Wel merk ik dat een hoop van de auto-updates niet werken...Is er trouwens een SP2 voor deze versie?
Heb nu nog een paar dingen die niet geinstalleerd zijn, maar die ga ik vandaag als alles weer draait eens zoeken.
Zijn er nog speciale x64 software versies waar ik van moet weten? Ik java geprobeerd maar die was niet zo succesvol met Azureus...

Ben nog druk met installeren van alles bezig, maar hier mijn eerste ervaringen:

Ik heb nog weinig x64 apps draaien (alleen NAV eigenlijk), dus heb nog geen grote verschillen kunnen zien. Wel heb ik het idee dat installaties sneller lopen.

Ik heb Java x64 geprobeerd maar daar heb ik nog niet echt succes mee geboekt. Ik zie daar nl. ook geen JRE bij zitten. Dus ik weet niet echt wat het nut ervan is.

Ben nu naar Firefox x64 aan het kijken. Is de 3.0 versie hetzelfde als de 2.0 32-bit versie? (32-bit FF werkt verder prima).

Al met al gaat het erg soepel!

Edit:
I wil natuurlijk het liefst met IE x64 surfen maar ik merk nu dat Flash daarop niet draait. Is hier al een oplossing voor?

[ Voor 44% gewijzigd door Deddiekoel op 30-10-2006 20:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr snuggles
  • Niet online
• SP2 bestaat niet voor x64. Windows x64 is gebaseerd op Windows 2003 server met SP1
• FF3.0 x64 is niet FF2.0
• IE x64 vereist 64-bit flash, die bestaat niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel

Deddiekoel

Gadget nerd

Hmmm, ok de enige lekker werkende x64 apps die ik nu heb draaien zijn WMP 11, NAV10 en 7-Zip...

Toch enigzins mager naar mijn mening. Neemt niet weg dat ik Winx64 lekker vind draaien op wat kleine dingen na. Als die echter meer worden zie ik geen reden om bij x64 te blijven...

Ik dedenk me dit ook nu pas, maar wat is er zo lastig aan plugins maken voor de x64 browsers? Want geen een plugin werkt volgens mij (flash niet, java niet). Is daar een reden voor?

[ Voor 24% gewijzigd door Deddiekoel op 01-11-2006 21:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ook windows xp pro x64 corporate van een iso geinstalleerd, maar mis vooral de optie om xvid films af te spelen. heb al verschillende codecpacks geprobeerd (ffdshow, Kazaa-lite codecpack, losse divx/xivd codecs) en verschillende spelers (Windows media player, Bsplayer Pro, Powerdvd 6) maar allemaal spelen ze het geluid en de subtitles wel af alleen het beeld blijft op zwart. Ik heb al ergens gelezen dat het met de ffdshow codec wel moet kunnen, maar bij mij werkt het maar niet.

Iemand die een oplossing hiervoor heeft?

Voor de rest ben ik redelijk tevreden, erg irritant is alleen wel dat ik na een stand-by geen verbinding meer krijg met Wlan.

@deddiekoel: Flash schijnt idd niet te kunnen onder 64 bit, java weet ik niet zeker. Gelukkig kan je wel altijd nog een 32 bit IE gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luccie
Videolan, VLC media player, die pakt bijna alles, probeer die eens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

luccie schreef op donderdag 02 november 2006 @ 11:03:
Videolan, VLC media player, die pakt bijna alles, probeer die eens.
Thnxs voor de tip!

heb nu VLC media player 0.8.2 draaien deze geeft met behulp van het ffdshow filter op mijn laptopmonitor de film weer. Maar alleen als de output op GDI staat, erg wazig. Nog vreemder wordt het, als ik de film op mijn tv wil weergeven, dan is het beeld weer zwart...

Toen bedacht ik me ineens dat het met de andere media spelers wel eens andersom kon zijn, en idd die doen het op mijn monitor niet, maar op de tv wel.

Ik snap er niks van hoe dit kan, maar ben er blij mee, kan weer mooi met powerdvd 6 films op de tv kijken! 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The__Virus
Verwijderd schreef op donderdag 02 november 2006 @ 10:48:
Ik heb ook windows xp pro x64 corporate van een iso geinstalleerd, maar mis vooral de optie om xvid films af te spelen. heb al verschillende codecpacks geprobeerd (ffdshow, Kazaa-lite codecpack, losse divx/xivd codecs) en verschillende spelers (Windows media player, Bsplayer Pro, Powerdvd 6) maar allemaal spelen ze het geluid en de subtitles wel af alleen het beeld blijft op zwart. Ik heb al ergens gelezen dat het met de ffdshow codec wel moet kunnen, maar bij mij werkt het maar niet.

Iemand die een oplossing hiervoor heeft?
Ik gebruik altijd Gordian Knot als codec pack en ik kan perfect zowat alle filmformaten draaien (XVid iig ;)).
Voor de rest ben ik redelijk tevreden, erg irritant is alleen wel dat ik na een stand-by geen verbinding meer krijg met Wlan.
Moet je bij configscreen -> system -> device manager -> eigenschappen WLAN kaart -> power management alle vinkjes weghalen.
@deddiekoel: Flash schijnt idd niet te kunnen onder 64 bit, java weet ik niet zeker. Gelukkig kan je wel altijd nog een 32 bit IE gebruiken.
Zowel Java als Flash werken prima, alleen dan de 32bit varianten. Maar ook 64bit java werkt prima :). Het is toch al veel beter de 32bit browser te gebruiken, zowel bij Firefox als IE. Die is stabieler en ondersteunt meer :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel

Deddiekoel

Gadget nerd

In 32-bits werken FF en IE allemaal prima, maar ik vind het jammer dat ik niet volledig met IE-x64 kan browsen (heb aan Flash & Java wel genoeg) mede ook omdat IEx64 de standaard browser is.

Hoe zit het nu met Xvid? Want ik heb net als hierboven AutoGK geinstalleerd met Xvid 1.2, maar is dit een x64 versie? Op de Koepi Xvid site zie ik dat er wel fixes zijn voor x64 in 1.1.2 en dat 1.2 beta is met SMP support. Maar is 1.2 (en/of 1.1.2) een 64-bit "app"?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgensmij is het allemaal nog 32 bit, het werkt allemaal niet super lekker (zoals ik in me vorige post al zei) bij de laatste Xvid van koepi zat wel 64 bit ondersteuning, maar het is gewoon een 32 bit app. op planetamd64 waren wel mensen bezig met een 64 bit versie, maar die viel nergens meer te downloaden, zal dus ook wel niet 100% zijn geweest...

Waarschijnlijk duurt het nog wel ff,de laatste keer dat ik Win XP x64 op mijn laptop had, was deamon nog niet eens voor 64 bit beschikbaar, gelukkig nu wel!
Met Xvid zal het ook nog wel ff duren, maar als straks meer mensen met vista 64 bit gaan werken mogen ze wel eens gaan opschieten met de ontwikkeling van meer 64 bit applicaties

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 02-11-2006 19:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel

Deddiekoel

Gadget nerd

Ik ben na wat zoeken een paar (voor mij) belangrijke x64 apps tegen gekomen.

- MySQL (5.1 beta)
- PHP (5.1.5)
- Apache (2.2.3)

MySQL draait nu. Voor zover gezien geen (x64) issues.
PHP werkt pas als Apache werkt denk ik...
Apache installeert wel maar wil niet starten...heb eigenlijk geen idee waarom? Iemand hier ervaring met Apache x64? Als dit draait dan heb ik voor mij belangrijke zaken op x64 draaien!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikbengoofy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 24-08 22:50
Hallo.

Ik heb windows xp x64 nu geinstalleerd op mijn amd systeem. puur omdat het mijn nieuwschierigheid trok. ( ik kon hem via mijn opleiding krijgen met cd-key.

Nu werkt het allemaal prima en ben ik er erg te tevreden over.

Alleen heeft x64 geen service pack 2? :? ik zie bij mijn computer staan

Microsoft Windows XP Professional x64 Edition Version 2003.
Service Pack 1

Ik heb alle updates gedownload.. maar om servicepack 2 te installeren heeft die nooit gevraagd..

Kan iemand mij vertellen of dat logisch is of dat er iets niet lekker zit?

Alvast bedankt :)

Goofy

Uiteindelijk zit onze manager er alleen voor spek en bonus.. - Loesje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The__Virus
Heb je dan ooit een SP2 voor windows 2003 gevonden? BTW dit is al 3x gevraagd de afgelopen paar dagen :X.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ikbengoofy schreef op donderdag 02 november 2006 @ 20:27:
Hallo.

Ik heb windows xp x64 nu geinstalleerd op mijn amd systeem. puur omdat het mijn nieuwschierigheid trok. ( ik kon hem via mijn opleiding krijgen met cd-key.

Nu werkt het allemaal prima en ben ik er erg te tevreden over.

Alleen heeft x64 geen service pack 2? :? ik zie bij mijn computer staan

Microsoft Windows XP Professional x64 Edition Version 2003.
Service Pack 1

Ik heb alle updates gedownload.. maar om servicepack 2 te installeren heeft die nooit gevraagd..

Kan iemand mij vertellen of dat logisch is of dat er iets niet lekker zit?

Alvast bedankt :)

Goofy
SP2 voor Server 2003 (x64) en XP x64 zit momenteel in een betafase (laatste build is build 2805), maar begin 2007 (zie http://www.microsoft.com/windows/lifecycle/servicepacks.mspx) komt hij uit en kan iedereen hem downloaden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 02 november 2006 @ 20:42:
[...]

SP2 voor Server 2003 (x64) en XP x64 zit momenteel in een betafase (laatste build is build 2805), maar begin 2007 (zie http://www.microsoft.com/windows/lifecycle/servicepacks.mspx) komt hij uit en kan iedereen hem downloaden :)
Klopt dat wel van die build??
als ik bij mij kijk geeft ie aan:

Windows XP Professional x64 Edition Service Pack 1 (build 3790)
of loopt dat build nummer niet normaal op?

edit:
Laat maar zie nu pas dat het de build van het service pack is 8)7

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 02-11-2006 21:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr snuggles
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 02 november 2006 @ 19:47:
Volgensmij is het allemaal nog 32 bit, het werkt allemaal niet super lekker (zoals ik in me vorige post al zei) bij de laatste Xvid van koepi zat wel 64 bit ondersteuning, maar het is gewoon een 32 bit app. op planetamd64 waren wel mensen bezig met een 64 bit versie, maar die viel nergens meer te downloaden, zal dus ook wel niet 100% zijn geweest...

Waarschijnlijk duurt het nog wel ff,de laatste keer dat ik Win XP x64 op mijn laptop had, was deamon nog niet eens voor 64 bit beschikbaar, gelukkig nu wel!
Met Xvid zal het ook nog wel ff duren, maar als straks meer mensen met vista 64 bit gaan werken mogen ze wel eens gaan opschieten met de ontwikkeling van meer 64 bit applicaties
Ik zou je aanraden om vooral geen 64-bit beta spul te gebruiken als je gewoon wil dat het werkt.

Windows x64 kun je zien als een normale Windows die toevallig ook 64-bit applicaties kan draaien en wat bijzondere 32-bit applicaties niet. Als je xvid wilt hebben kun je gewoon de normale xvid van knoepi downloaden, bsplayer downloaden en het werkt (zonder fdshow). 64-bit spul dat nog in de beta fase zit, moet gewoon nog getest worden. Mooi als je hieraan wil mee doen, maar het hoeft dus niet :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel

Deddiekoel

Gadget nerd

Woohoo!
Ik heb apache & PHP 5.1.5 x64 versies draaiend.
Apache was simpel, je moet gewoon even zorgen dat alle verwijzingen naar de s:/ default drive vervangen zijn. PHP was net als in Win32!

Mijn hele weserver is nu 64-bits! Woohoo!

Wat me trouwens ook opvalt is dat IEx64 wel ENORM snel is. Voor mijn lokale PHPMyAdmin is het verschil echt enorm!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaspers
Het verschil tussen xp en 2003 kernel is trouwens ook vrij groot ;) vergeet dat niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel

Deddiekoel

Gadget nerd

Ik heb nu ook Oracle for Win64 geinstalleerd. Dus als MySQL niet meer wil dan kan ik altijd Oracle nog pakken ;-)

Het is even zoeken maar dan vind je nog redelijk wat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikbengoofy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 24-08 22:50
Bedankt voor de info over sp2. weet ik iedegeval dat er dan niks mis is...

Ik dacht dat ik problemen zou krijgen met verschillende programma.s en dingen zoals 32bit games trager gingen lopen.. ik kan je vertellen dat ik tot nu toe nog helemaal niks hebben kunnen ontdekken wat slecht loopt.. alle programma,s installeerd die gewoon en draaien zonder problemen. + dat windows sneller is :)

Nu had ik wel dat ik windows mediaplayer 11 wilde downloaden van de microsoft website..

Maar de site vertelde mij dat ik hem niet kan downloaden omdat ik windows server 2003 draai.. "jaja"

nog 2 keer proberen en de zelfde melding werkte die bij de derde keer wel en heb ik nu MP 11 op mijn systeem staan.

Het enigste waar ik nu nog aan moet wennen is dat het engels is.. en ik heb altijd een NL versie gehad.

IE7 vindt ik met die tabs ook heerlijk werken. ( het wel een beetje het gevoel dat ze xp een vista look geven met die mediaplayer 11 en Internet Explorer 7. wat ik niet erg vindt.)

Uiteindelijk zit onze manager er alleen voor spek en bonus.. - Loesje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel

Deddiekoel

Gadget nerd

Is het met IE 7 wel mogelijk om plugins als Flash te installeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja je kunt met IE 7 de flashplayer van adobe (versie 9.....) gewoon instaleren en het werkt!

Ik vind ook dat IE 7 merkbaar sneller is, het binnen halen en laten zien van sites gaat echt veel sneller.

Toppertje, alleen de layout is wel erg gejat van Firefox, evenals het Tab's systeem, maar beter goed gejat dan .... _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel

Deddiekoel

Gadget nerd

Is dat IE7x64?
Want in 32-bits kon dit allemaal ook al met IE6...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja met de 64 bit versie van IE 7, Je krijgt na installatie namelijk weer 2 IE icoontjes, en ik heb IE opgestart met de bovenste, die verwijst naar de program files map en niet naar de program files (x86) map waar alle 32 bits programma's instaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
The__Virus schreef op donderdag 02 november 2006 @ 20:33:
Heb je dan ooit een SP2 voor windows 2003 gevonden? BTW dit is al 3x gevraagd de afgelopen paar dagen :X.
Jawel, die is nu in beta. Nog een paar weekjes geduld dan is ie wel rtm :)

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel

Deddiekoel

Gadget nerd

Zul je net zien. PHPx64 zit op 5.1.5 (en niet op 5.1.6) omdat PHP 5.2.0 was uitgesteld. Installeer ik gisteren dus PHPx64 kotm vandaag PHP 5.2.0 uit. Niet dattet uitmaakt, maar ik wil zo graag de nieuwste versie...

[ Voor 4% gewijzigd door Deddiekoel op 03-11-2006 18:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel

Deddiekoel

Gadget nerd

Ik heb net IE 7 x64 geinstalleerd maar ik krijg Flash nog steeds niet werkende :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nadat ik IE 7 had geinstalleerd, heb ik gewoon op www.adobe.nl "get flashplayer" gekozen, niks geen problemen... hij doet het gewoon bij mij hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
sanfranjake schreef op vrijdag 03 november 2006 @ 17:27:
[...]

Jawel, die is nu in beta. Nog een paar weekjes geduld dan is ie wel rtm :)
Paar daagjes nog als het goed is, ik kreeg namelijk net de email van Microsoft er over ;)

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Pagina: 1 ... 4 ... 6 Laatste