Excuse my rudeness; maar sommige dingen moet je gewoon vantevoren uitzoeken. Dan weet je dus ook dat er een speciale x64 versie is van iTunes (die niet standaard gedownload wordt). 32 bit versie werkt trouwens ook zonder problemen, maar native 64 bit draaien is toch koning. Daarnaast heb ik nog geen enkel programma gezien wat ik voorheen gebruikte wat ik nu niet meer aan de praat krijg met x64 (dan heb ik het niet over drivers, dat is gewoon uitzoekwerk).maxjuh schreef op zondag 09 maart 2008 @ 12:17:
Ik had laatst een nieuwe computer gekocht (of beter gezegd samengesteld voor iemand uit de familie en geïnstalleerd) en dus ook 4gb geheugen erin gezet dus aan de slag gegaan met xp x64. Ben toen echter paar dagen later weer overgestapt omdat iTunes niet werkte, de printer wou niet goed geïnstalleerd worden (ook al waren er 64bit drivers en software beschikbaar), was best omslachtig om de draadloze netwerk adapter aan de praat te krijgen maar dat werkte wel dus mag ik eigenlijk niet over klagen. En er waren heel veel problemen met allerlei programma's die niet 100% goed functioneerde.
Na het installeren van de 32 bit versie al deze problemen en probleempjes niet meer gezien. Nu is het natuurlijk zo dat het er net aan licht welke hardware je hebt en welke software je gebruikt en kan het misschien juist wel heel goed uitpakken.
PS; Voor de studenten onder ons die gebruik maken van Surfspot, als je daar de Engelse versie van Windows XP besteld krijg je 2 licenties; 32 bit en 64 bit. En dat voor ongeveer 25 euro
CM NR200P | Gigabyte B550i Aorus Pro AX | 5600X | AMD Radeon 6900XT | Crucial P2 1TB | Ballistix 2x16GB 3600CL16 | BQ DarkRock TF | Corsair SF600