Het grote TweakDSL topic - Deel 20 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 5.188 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C00KW4US
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-09 13:10
Ik lees zoveel klachten hier over tweakdsl... ik moet namelijk een provider uit gaan zoeken voor mijzelf omdat ik een huis gekocht heb en daar nog geen internet hebt.

Tweakdsl viel bij mij wel in de smaak met de prijs en de newsserver (waar ik overigens nu een los abbo hebt lopen waar ik tevreden mee bent)

Maar gezien het aantal klachten hoe hoe lang sommige mensen bezig zijn ga ik toch verder zoeken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23:44

Wildfire

Joy to the world!

C00KW4US schreef op maandag 27 maart 2006 @ 20:34:
Ik lees zoveel klachten hier over tweakdsl... ik moet namelijk een provider uit gaan zoeken voor mijzelf omdat ik een huis gekocht heb en daar nog geen internet hebt.

Tweakdsl viel bij mij wel in de smaak met de prijs en de newsserver (waar ik overigens nu een los abbo hebt lopen waar ik tevreden mee bent)

Maar gezien het aantal klachten hoe hoe lang sommige mensen bezig zijn ga ik toch verder zoeken...
En bij een ander kun je net zo goed ellende over je heen krijgen. Vergeet niet dat een topic op GoT vooral mensen trekt die problemen hebben, waardoor het lijkt alsof er buitenproportioneel veel klachten zijn -- maar dat is niet. Het overgrote merendeel van Tweak-klanten hebben geen reden tot klagen.

Vergeet ook niet dat veel klachten momenteel over de migratie van BBNed ADSL1 naar BBNed ADSL2+ gaan, dat is bij jou sowieso al niet het geval.

Kijk even of TweakDSL bij jou via Tiscali kan leveren, heb je iig BBNed alweer mooi buitengesloten :)

[ Voor 6% gewijzigd door Wildfire op 27-03-2006 21:05 ]

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nijl
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 07:59

Nijl

Eens een Nijl, altijd een Nijl

Wildfire schreef op maandag 27 maart 2006 @ 21:04:
[...]

En bij een ander kun je net zo goed ellende over je heen krijgen. Vergeet niet dat een topic op GoT vooral mensen trekt die problemen hebben, waardoor het lijkt alsof er buitenproportioneel veel klachten zijn -- maar dat is niet. Het overgrote merendeel van Tweak-klanten hebben geen reden tot klagen.

Vergeet ook niet dat veel klachten momenteel over de migratie van BBNed ADSL1 naar BBNed ADSL2+ gaan, dat is bij jou sowieso al niet het geval.

Kijk even of TweakDSL bij jou via Tiscali kan leveren, heb je iig BBNed alweer mooi buitengesloten :)
ik heb GEEN problemen! Alles werkt

You are NIJL-ed!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 24 maart 2006 @ 15:57:
[...]

ja idd, wat mij betreft kwam die niet echt professioneel over en deskundig genoeg.
Had echt het gevoel dat ik echt werd afgescheept met het verhaal ja sorry je ligt te ver v/d centrale af (1450m), nadat ik 2x heb moeten aanhoren dat ik de firmware moest updated terwijl ik al duidelijk de 1e x had gezegd dat die up to date is. Ok dat ik de volle 24mbit niet haal dat zie ik zelf ook wel in en dat wist ik, maar 850kb/s had ik ook niet verwacht. Dan had ik net zo goed de 10mbit lijn kunnen pakken, bespaart me toch weer 15euro.

Maar vind het toch nog erg toevallig dat ik dezelfde snelheid haal als sommige andere hier en blijkbaar staan hun op een andere poort. Toen ik dat naar voren haalde ontkende hij alles en negeerde het zowat. Toen ik vroeg waarom de modem wel op 16 intrained wist die me ook niks over te vertellen.

Heb nog een mail gestuurd gisteravond met screenies etc. ben es benieuwd wat daar uitkomt, zal wel weer een heel ander verhaal worden.
Reactie terug gekregen dat me modem goed intrained op 16mbit maar nu wordt t weer afgescheept dat het ergens moet liggen wat na de modem komt.

Morgen nog maar es rechtstreeks aansluiten.

Als mij modem intrained op 16 behoor ik dan ook die snelheid te halen of is t altijd wat minder?
Maar dan nog 16mbit en 870kb/s vind ik toch nog wel een groot gat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bjck
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 15-08 16:13
erichlm schreef op maandag 27 maart 2006 @ 20:00:
[...]

Nou niet te snel hoor. Ik heb ook tisADSL, maar tot nu toe is het een grote ramp. Zelfs mijn upload wil niet boven de 0,5 Mbit uitkomen en de download niet boven de 9 Mbit. De helpdesk is er al 8 weken mee bezig ...
Heb je nu al eens een ander modem geprobeerd? Volgensmij ga je daar de eerste verandering in zien. Vraag de helpdesk eens je een ZyXELH of HW toe te sturen ter test.
Verwijderd schreef op maandag 27 maart 2006 @ 21:43:
[...]

Reactie terug gekregen dat me modem goed intrained op 16mbit maar nu wordt t weer afgescheept dat het ergens moet liggen wat na de modem komt.

Morgen nog maar es rechtstreeks aansluiten.

Als mij modem intrained op 16 behoor ik dan ook die snelheid te halen of is t altijd wat minder?
Maar dan nog 16mbit en 870kb/s vind ik toch nog wel een groot gat.
Als het niet bij BBned ligt (wat wel kan) zou het natuurlijk altijd nog bij jezelf kunnen liggen. Alleen kan dat op behoorlijk wat plaatsen zijn en instellingen. Zo kan het al een virusscanner zijn die het doet of een netwerk verbinding die op 10Mbps-halfduplex loopt.

[ Voor 3% gewijzigd door bjck op 27-03-2006 22:02 ]

Een onderschrift moet altijd zinvol zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-09 20:16
Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.