Je hebt in eerste instantie een contract met Polytalent, niet met hun opdrachtgever zelf. Als het nu ergens zwart-op-wit staat dat de opdrachtgever je overneemt dan is er niks aan de hand. Dat is voor zover ik begreep hier niet aan de orde. Eerst opleiding volgen bij Polytalent (MCSE, MCSA, Prince) jaar in praktijk brengen, en daarna gesprek met de opdrachtgever of je over kan, gaat en mag. Zo niet, dan ben je weg. Of zoals Corrosie hier eerder zei:Verwijderd schreef op donderdag 31 mei 2007 @ 17:03:
Is polytalent een soort intermediar? Wat is de toegevoegde waarde van polytalent? Wat weerhoudt jij (jullie) ervan om niet met hen in zee te gaan maar direct met Atos Origin zelf?
Contact met de daadwerkelijke dienstverlener heeft mijn voorkeur in plaats van 'schimmige' personeelsbureau's met lastige overnameregelingen. Niet alle bureau's over één kam scherend overigens.Atos Origin heeft toen per 1 dember het contract van 5 van mijn collega's (die toen nog geen stage-opdracht hadden) opgezegd, en PolyTalent heeft die mensen toen ontslagen.
Na afloop van het jaar bij PolyTalent was ik de enige die een betaalde opdracht heeft gekregen. Van de 9 man die zijn begonnen, ben ik de enige geweest die door Atos Origin is overgenomen. (En niet omdat ik het meeste "talent" had, want er zat zeker een aantal goede programmeurs tussen)
[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 31-05-2007 17:39 ]