Precies! Het is een vreselijke kruidenierstent. Vooral voor iemand als ik die in de glorietijd voor Oracle heeft gewerkt kwam AO me zeer amateuristisch en onprofessioneel over. Toen ik 3 dagen in de leegloop zat kwamen ze aan met een lijst van de laptops (let nu goed op!) die in Excel ingetikt moesten worden. Let wel: we spreken over een jaar of 2 geleden...en dat vragen ze aan iemand met bijna 20jaar Oracle ervaring die een paar dagen geen klus heeft. Laat 'm zelfstudie doen, maar nee...bij AO mag je desnoods het secretariaat gaan helpen. Prutsers!WiseGuy! schreef op donderdag 29 maart 2007 @ 08:19:
Primair vind ik het ook allemaal zo-zo en alles valt altijd in het voordeel van de werkgever uit.
Ook zoiets. Ze hebben dus alleen merken die hen betalen. Ik weet van iemand die bij Volvo zit dat Volvo voor elke lease-auto een soort premie betaalt aan AO. En dan idd die hoge leasebedragen. Ik heb sterk de indruk dat ik buiten mijn privé bijdrage veel meer bijdraag aan het leasebedrag. En ik snap sowieso die beperking niet, want ineens kon Jaguar er wél bij. Duidelijk voor wie dat is natuurlijk. Maar als je een Alfa wilt leasen, kan dat niet.Zo heeft het merkenbeleid dat paar jaar geleden ingevoerd is helemaal geen enkel effect gesorteerd
Amen! Mijn laatste klus (ze wisten inmiddels dat ik ontslag had genomen) zetten ze me op een project dat liep tot ná mijn laatste werkdag. Tijdens de intake werd verteld hoe belangrijk dit project was en hoe belangrijk de einddatum was (iets met wettelijk verplichtingen enzo). Toch mocht ik niet zeggen dat ik nog maar 2 maanden in dienst zou zijn. Dat heb ik dan ook niet gedaan (braaf!) en die klant was dus helemaal niet blij. Ik heb ze uitgelegd hoe de vork in de steel zat en dat AO alles vooraf wist. Zo kon AO mij dus voor een lekker tarief inhuren bij mijn nieuwe werkgever...Verder een ont-zettend slecht salesapparaat dat écht niet capabel is om mensen uit de bank te helpen.
Al met al noem ik mijn periode bij AO mijn slechtste carrière beslissing ooit. Een vreselijke ballentent met incapabel bestuur. Die Kwekkeboom wil alleen maar poppetjes wegzetten op lucratieve outsourcing contracten. Hij is totaal niet geïnteresseerd in kennis opbouw, getuige het feit dat ie échte experts op verschillende gebieden (Oracle, Java) gewoon laat gaan. Dit waren mensen die zeer veel tijd in hun werk staken, cursussen en presentaties gaven en dus volop bezig waren om AO te ondersteunen. Die mensen laten ze gewoon zitten zodat ze op een gegeven moment gewoon weggaan. Het interesseert ze niets. En dan nemen ze weer een tent over met personeel dat helemaal niet bij een detacheerde wil zitten...echt fantastisch. Ik heb écht zitten balen daar. Ongeloofelijk dat zo'n tent nog omzet maakt. Affakkelen die handel...
A good way to test the effectiveness and strength of a strategy is to look at whether it contains a strong and authentic tagline.