Emergency 4

Pagina: 1 ... 4 ... 6 Laatste
Acties:
  • 55.917 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• richard_1st
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 28-05 15:59
the_bash schreef op zondag 23 april 2006 @ 23:13:
[...]

Ik heb hetzelfde probleem af en toe, nieuwste drivers hielpen bij mij. Het probleem is er nog steeds, maa het gebeurt minder vaak.

Specs:

Pentium 4 3.0 Ghz
1 Ghz RAM
Windows XP Prof SP2
Ati Radeon 9800 pro 128MB (Sapphire)

Ik ben nu in de missie met die brand in de open mijn. Die is best pittig... nog tips?

spoiler:
Ik ben er al achter dat je de treinen met je engineer weg kunt sturen, als je je engineer met de heli inzet lukt het wel om ze alle 3 weg te krijgen, nu nog zsm mensen uit het gebouw plukken en de brand niet uit laten breiden :9 Werk genoeg!
Klote missie, was ik gisteren ook mee bezig, blijkt dat er een vrachtwagen in het water ligt, moet ik een duiker laten komen, kom ik voor een duiker 50 euro te kort. Kan ik weer opnieuw beginnen.
Dat was echt het laatste wat ik nog moest doen in dat level 8)7

Over die problemen met het beeld, die heb ik dus ook, pas nieuwe driver gedownload maar dat heeft niet veel geholpen, de ene keer valt het mee, de andere keer word je er gek van en is het bijna onspeelbaar.
Speel met een Ati Radeo 9800SE 128MB (Sapphire)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mir
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18:45

Mir

Hmm, 2 mensen die dit probleem herkennen en hebben ook beide een ati radeon kaart!

Ik heb zaterdag ook al gemailed via emergency4.com, als ze antwoorden zal ik dit ook aangeven.

De nieuwste drivers hebben jullie gewoon van ati.com gehaald?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alper15
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 06-01-2023
Ik heb ook last van dat probleem maar dan echt veel meer dan dat heb:
Ati Radeon X740 XL

Vooral in de lvl met die drugshandel was het erg veel kon haast niets meer zien, maar wanneer je het spel afsluit en overnieuw start is het weg maar na een paar minuten begint het steeds meer te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• messi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 30-05 16:53
Probeer MSN uit te zetten, was bij mij de oorzaak van het geheel :)

(speel het op een Ati Radeon 9800PRO)

Onze excuses voor het ontbreken van de ondertiteling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 19:30

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Afbeeldingslocatie: http://img1.the-baboon.nl/cfb1f8ba3058bd41d865bc413c798b2de4.jpg

:X

Oeps?

Was echt lullig, gasexplosie, rechter gebouw stond in de fik, brandje was bijna uit, slaat het over op die andere, waardoor al mijn hulpvoertuigen ineens BOEM deden :/ Laat er nou ook een mega file van burgers staan, en er op dat moment net een lading ambulances aankomen :X

8)7 Alles kaput!

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• richard_1st
Angeloonie schreef op maandag 24 april 2006 @ 13:03:
[afbeelding]

:X

Oeps?

Was echt lullig, gasexplosie, rechter gebouw stond in de fik, brandje was bijna uit, slaat het over op die andere, waardoor al mijn hulpvoertuigen ineens BOEM deden :/ Laat er nou ook een mega file van burgers staan, en er op dat moment net een lading ambulances aankomen :X

8)7 Alles kaput!
Ziet er netjes uit zeg!!

En dat MSN uitzetten zou helpen voor tegen die vreemde beelden dat gaat niet op. Als ik speel is me MSN afgesloten, dus die oplossing is ook uitgesloten. Maar heb inderdaad de nieuwe driver van www.ati.com gedownload.
Maar helaas hielp dat niets. Heb ook zitten spelen met grafische instellingen en resoluties in EM4, maar ook dit hielp niets.

Edit:
Heb zojuist een ticket bij Ati aangemaakt met het probleem. Eens kijken of ze misschien een oplossing hebben.

[ Voor 8% gewijzigd door richard_1st op 24-04-2006 14:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mir

Mir

Ik heb een mail terug:
those are really heavy graphics bugs. But they are caused by bugs in the
grpahics driver. Are you sure that you got the most recent Catalyst driver.
You need at least version 6.3.
If that still doesnt solve your problem you can open the file 'em4.cfg' in
the emergency 4 install directory. Look for "<var name="e4_mbfastcopy"
value="1" />" and change it into "<var name="e4_mbfastcopy" value="0" />"
(open file with wordpad).
ga ik vanavond dus even proberen!
Tevens heb ik hem gemailed dat er 6 personen met Radeon kaarten problemen ondervinden.

[ Voor 10% gewijzigd door Mir op 24-04-2006 14:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mir

Mir

richard_1st schreef op maandag 24 april 2006 @ 14:20:
[...]

Edit:
Heb zojuist een ticket bij Ati aangemaakt met het probleem. Eens kijken of ze misschien een oplossing hebben.
Ben benieuwd wat zij ervan zeggen. Ik hou contact met de emergency4 persoon, jij met Ati?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 20:05
Heb zelf dat het spel onmogelijk traag ging, maar bij mij hielp het om de schaduw uit te zetten, prima speelbaar nu. (ook een ATI kaart trouwens, X800XL).

Lees net dat het over echte grafische bugs gaat 8)7 , dan zal dit niet helpen vrees ik.

Zit trouwens vast in het level waar de stroom uit valt door die hacker, ga game over op het feit dat de plunderaars weg komen ... iemand tips? (ben te druk met gewonden opruimen, brand blussen en hackers vinden ....). En kreeg de tip dat ik de hacker moest zoeken in de buurt van een schotel ... :? Naar level dit :)

[ Voor 62% gewijzigd door Speedy op 24-04-2006 15:11 ]

Flickr | Lego collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Ik zit in dat level met die dam.

Ik heb een bericht gekregen dat ik alle mensen van de daken / uit het water heb gehaald. Ik zoek nu nog 3 gewonden. Ik heb al op dit kaartje gekeken:

http://www.nuxbox.com/bou...4_mission-innondation.gif

Geen idee, waar er 3 zitte? (dus niet op een dak of in het water?) :'(

iemand die me kan helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Bash
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 21-09-2024
TAG_Speedy schreef op maandag 24 april 2006 @ 15:05:
Heb zelf dat het spel onmogelijk traag ging, maar bij mij hielp het om de schaduw uit te zetten, prima speelbaar nu. (ook een ATI kaart trouwens, X800XL).

Lees net dat het over echte grafische bugs gaat 8)7 , dan zal dit niet helpen vrees ik.

Zit trouwens vast in het level waar de stroom uit valt door die hacker, ga game over op het feit dat de plunderaars weg komen ... iemand tips? (ben te druk met gewonden opruimen, brand blussen en hackers vinden ....). En kreeg de tip dat ik de hacker moest zoeken in de buurt van een schotel ... :? Naar level dit :)
Er word op een gegeven moment inderdaad gereld.
spoiler:
Het idee bij deze missie is dat je alle hulpdiensten paraat hebt. Ik heb het de eerste keer om dezelfde reden niet gehaald. De tweede keer heb ik een politiebus op de plek waar de rellen nog moesten ontstaan neergezet en preventief een aantal mensen gearresteerd. Er bleven uiteindelijk maar een paar relschoppers over die heel snel in de boeien zaten. Die relschoppers staan dus los van de brand en andere ongelukken als gevolg van de stroomuitval.
Ik zit in dat level met die dam.

Ik heb een bericht gekregen dat ik alle mensen van de daken / uit het water heb gehaald. Ik zoek nu nog 3 gewonden. Ik heb al op dit kaartje gekeken:

http://www.nuxbox.com/bou...4_mission-innondation.gif

Geen idee, waar er 3 zitte? (dus niet op een dak of in het water?)

iemand die me kan helpen?
spoiler:
Er zitten 3 mensen in auto’s onder water. Op de kaart waar je zelf een link van genoemd hebt, staan die aangegeven met een C. C1 t/m C3 dus. Je kunt deze mensen opvissen door er een duiker naar te laten duiken.

404 error: File not found | PSN: The_Bash

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Niet online
bedankt _the Bash_, ik weet nu ongeveer waar ik moet zoeken, alleen nog steeds? Ik kan die mensen echt niet vinden. Ik heb drie duikers in een boot gestopt en die naar een plek laten varen waar een auto zou liggen (volgens die kaart). Op de plekken waar ik KAN duiken met de duikers komt de duiker gewoon boven zonder iets te vinden. Moet de duiker dan bovenkomen met een lijk / gewonden of markeerd hij de plek om de auto op te takelen? En kloppen die plekken op die kaart wel precies, anders loop ik helemaal scheef te zoeken? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• richard_1st
Mir schreef op maandag 24 april 2006 @ 14:53:
[...]

Ben benieuwd wat zij ervan zeggen. Ik hou contact met de emergency4 persoon, jij met Ati?
Ja zeker, zodra ik een oplossing heb van Ati zelf zal ik die zeker hier posten.
vind het toch wel vervelend. Sommige levels worden bijna onspeelbaar door die vreemde vlakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kadonder
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 22:35
ik ben ook bij de missie met de ingestorte brug. Ik las hiervoor al dat er een of andere dief moet zijn die makkelijk te vinden zou zijn als ik de mensen zou ondervragen. Volgens mij heb ik iedereen gehad maar geen idee wie de dief is :( Kan iemand wat duidelijker zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Niet online
waarom zou je die dief willen vangen? heb ik ook niet gedaan. (ik had ook iedereen ondervraagt :'()

Kan iemand nog helpen met mijn probleem? :9 Zie boven ^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kadonder
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 22:35
ik dacht dat dat moest. Ik moet nog 1 slachtoffer afvoeren, maar heb geen idee waar die is. ik denk dat het iemand moet zijn als het 2e gedeelte van de brug instort. Kan iemand misschien op een rijtje zetten waar die slachtoffers daarvan zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Niet online
3 liggen op de grote boot
2 in auto's aan de overkant (waar je kan komen met panton brug)
1 aan de overkant op straat
2 vallen er in het water
2 liggen al in het water
2 in de auto's die in het water vallen
2 in de auto's die al in het water gevallen zijn
2 in de auto's aan de 'begin' kant

Deze kon ik nu even verzinnen.

Ik ben nog steeds niet uit die missie met die dam....waar zijn die 3 gezonken auto's??? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedFox
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:12

RedFox

Heb je een OV ofzo?

monnick schreef op maandag 24 april 2006 @ 15:45:
bedankt _the Bash_, ik weet nu ongeveer waar ik moet zoeken, alleen nog steeds? Ik kan die mensen echt niet vinden. Ik heb drie duikers in een boot gestopt en die naar een plek laten varen waar een auto zou liggen (volgens die kaart). Op de plekken waar ik KAN duiken met de duikers komt de duiker gewoon boven zonder iets te vinden. Moet de duiker dan bovenkomen met een lijk / gewonden of markeerd hij de plek om de auto op te takelen? En kloppen die plekken op die kaart wel precies, anders loop ik helemaal scheef te zoeken? :?
Die plekken kloppen. Op die plekken zie je luchtbelletjes en daar moet je je duiker heensturen. Die komt dan boven met een gewonde/dode die je in de boot kan stoppen.

You are not special. You are not a beautiful or unique snowflake. You're the same decaying organic matter as everything else.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

monnick schreef op maandag 24 april 2006 @ 16:40:
Ik ben nog steeds niet uit die missie met die dam....waar zijn die 3 gezonken auto's??? :?
Zoek de grote bubbels in het water.. Ook te herkennen aan licht schuimig water..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyGun
  • Laatst online: 27-05 16:23

TommyGun

Stik er maar in!

Net zo'n 2 en een half uur gespeeld met een andere gozer hier van GoT. Weet z'n nickname hier niet. Maar was erg gaaf. Echt veel leuker dan single player. Als iemand vanavond nog wil spelen, msg me dan! (Via adres in profiel bijv)

“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djidee
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 24-05 23:08

djidee

Mr. Slungel

_/-\o_ Yuh, was gezellig, wel erg irritant als mensen je gaan bellen of gaan aanbellen bij het huis, zal een DND bordje maken... Met zn 2en is het nog wel leuk, maar als je met zn 4en bent, hoe verdeel je de taken dan? Nu was het al van, hey man, druk ff op dat knoppie, dan kan ik een voertuig bestellen... :9

Maar verder, humorrrr :7

"Mekker, blaat"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyGun

TommyGun

Stik er maar in!

Hehe ja het is jammer dat je niet tegelijk kan bestellen. Dat blus vliegtuig werkt btw wel goed he ;)

Zeker humor _/-\o_

[ Voor 11% gewijzigd door TommyGun op 24-04-2006 19:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 157979

Wie o Wie kan mij ff verder helpen? Ik kom nie verder met missie 16 (top informant).
Ut fucking bos vliegt telkens in de fik! 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheHolyCow
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 04-05 17:35
Het bos hoort in de fik te vliegen. Blussen is door de groote een vrij hopeloze zaak, ik heb met brandweermannetjes en motorzagen alle bomen en struiken rond de stad omgezaagd, het slaat dan niet over en gaat vanzelf uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Niet online
Angeloonie schreef op maandag 24 april 2006 @ 17:41:
[...]

Zoek de grote bubbels in het water.. Ook te herkennen aan licht schuimig water..
Er zijn drie plekken schuimend water (ongeveer waar ze ook op de kaart staan), maar als ik daar laat duiken dan vinden ze duikers niks, ze komen althans boven zonder een lijk en ze markeren dat punt ook niet met een boei....iemand een tip? _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedFox
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:12

RedFox

Heb je een OV ofzo?

Toch jammer dat het spel aan het einde meer een behendigheidsspelletje wordt ipv dat ze met orginele missies komen. Vooral die grote branden zijn erg irritant en nauwelijks te controleren doordat die brandweermannetjes een brakke AI hebben.

You are not special. You are not a beautiful or unique snowflake. You're the same decaying organic matter as everything else.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

TheHolyCow schreef op maandag 24 april 2006 @ 21:34:
Het bos hoort in de fik te vliegen. Blussen is door de groote een vrij hopeloze zaak, ik heb met brandweermannetjes en motorzagen alle bomen en struiken rond de stad omgezaagd, het slaat dan niet over en gaat vanzelf uit.
Ik vroeg me al af waar die motorzaag nou voor was 8)7

Aha, misschien had ik dan een hogere score gehaalt in een aantal missies 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mir

Mir

that cant be big problems with Radeon cards because i used a Radeon 9600XT
here to programm Emergency 4 :) In fact we noticed the least problems with
ATI cards, as long as you use Catalyst version 6.3 or newer.
... aldus een van de makers waarmee ik contact heb.

apart toch, dat iedereen hier last van heeft en een ati radeon kaart heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• richard_1st
Greetings!

Based on our experience, games issues are usually due to improper system configurations, driver issues, faulty hardware or a known issue with the game and the hardware or drivers that you are using.

First ensure your system meets the minimum requirements of the game and that you have any patches from the game vendor installed.

If your computer meets all of the system requirements, please check our Knowledge Base and the release notes of the driver you are using to see if there are any known issues or solutions for the game you are playing. If you are unable to find information on the specific problem you are having in our Knowledge Base, please check with the software vendor for any known issues or problems. If the problem persists, review the full details for trouble shooting game related issues at the link provided below:

http://www.ati.com/online...lutions/gamesrevised.html

If these suggestions don't help to resolve your issues, please respond to the ticket and one of our qualified support representatives will assist you. To respond to this ticket you must visit http://support.ati.com and login to My Support.

Thank you for choosing ATI!
Bovenstaand bericht kreeg ik van Ati terug over het probleem.
Heb vandaag geen tijd meer om dingen langs te lopen, dus dat zal op z'n vroegst morgen worden.
Mocht iemand zich geroepen voelen om het even door te nemen, ga gerust je gang.

[ Voor 3% gewijzigd door richard_1st op 25-04-2006 09:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyGun

TommyGun

Stik er maar in!

Mir schreef op dinsdag 25 april 2006 @ 09:00:
[...]

... aldus een van de makers waarmee ik contact heb.

apart toch, dat iedereen hier last van heeft en een ati radeon kaart heeft.
Ik heb zelf een X850XT en nergens last van met de 6.2 drivers :)

Weet iemand btw waarmee je een uitgebrande truck kan weghalen? Dat "wrak oplader" geval kan hem niet pakken (te groot waarschijnlijk) en een hijskraan ook niet. Heb ook al met een brandweer mannetje van alles geprobeerd (schaar etc) maar kan niks doen.

Dit probleem had ik gisteren tijdens multiplayer met djidee. Onderste gedeelte van de stad stond echt al helemaal bom vol met files omdat ik dat wrak niet weg kreeg. Brandweer kon niet meer bij branden komen. Zo veel auto's stonden er overal :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• richard_1st
Zal morgen anders is proberen om driver 6.3 of 6.2 te installeren, kijken wat dat voor resultaat geeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 00:32
Had er zelf ook last van met mijn X800pro, maar ik heb Omega drivers geinstalleerd en doet het nu perfect.
http://www.omegadrivers.net/ati/win2k_xp.php

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• richard_1st
Albinoraptor schreef op dinsdag 25 april 2006 @ 11:33:
Had er zelf ook last van met mijn X800pro, maar ik heb Omega drivers geinstalleerd en doet het nu perfect.
http://www.omegadrivers.net/ati/win2k_xp.php
Dat is ook nog wel een optie om te overwegen inderdaad, ik merk het al, morgenavond een hoop te proberen :D
Thnx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Bash
richard_1st schreef op dinsdag 25 april 2006 @ 11:19:
Zal morgen anders is proberen om driver 6.3 of 6.2 te installeren, kijken wat dat voor resultaat geeft.
Download dan gelijk 6.4 :Y)

Ben inmiddels aangekomen bij de missie in de tunnel. Wat een groot ongeluk zeg. Die brand is echt lastig. Het leuke aan dit spel blijft dat je helemaal zelf voor een aanpak kunt kiezen. De ene is iets efficiënter dan de andere, maar het kan ook op alternatieve manieren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 00:32
Tja maar is toch meer trail and error. :)
Ik vermaak me er iig wel mee, enigste wat ik graag had gehad was meer overzicht, je ziet echt geen ruk. Kan niet effe snel scrollen of snel van ene kan van map naar andere kant door uitzoomen en inzoomen, zou mij iig heel was slachtoffers besparen. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Bash
Albinoraptor schreef op dinsdag 25 april 2006 @ 13:46:
Tja maar is toch meer trail and error. :)
Ik vermaak me er iig wel mee, enigste wat ik graag had gehad was meer overzicht, je ziet echt geen ruk. Kan niet effe snel scrollen of snel van ene kan van map naar andere kant door uitzoomen en inzoomen, zou mij iig heel was slachtoffers besparen. :+
Als je shift ingedrukt houdt kun je sneller scrollen!

Gelijk nog een paar dingen die we ontdekt hebben (credits ook aan HolyCow, Tronix, Messi en Venxir)

- Met shift B kun je je zwaailichten uitzetten (met B weer aan)
- Met motorzaag en bijl kun je bomen omzagen repectievelijk hakken, met de bijl kun je ook een deur inhakken
- Met CTRL kun je de map draaien, net als met de middelmuisknop
- Met de speedboten kun je personeel van alle klassen vervoeren
- Door op je mini map te klikken kun je snel naar een plek toe met de camera
- De knoppen onder je mini map (1, 2 en 3) kun je vastleggen op een plek op de kaart (linkermuisknop) en weer deactiveren (rechtermuisknop) door die knoppen kun je 3 belangrijke plekken instellen op de kaart en daar snel heen.
- Euhm, er is vast nog wel meer, maar dit was even snel uit mijn hoofd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Niet online
Zou iemand ALJEBLIEFT een screenshot kunnen maken van waar de auto's liggen in het level met de dam (de auto's in het water). Ik heb met rot gezocht, met hulp in dit topic en met hulp van de kaart....ik kan die !&^#*%( auto's niet vinden.... 8)7

Ik hoop dat iemand deze moeite voor me wil doen O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• richard_1st
the_bash schreef op dinsdag 25 april 2006 @ 13:44:
[...]

Download dan gelijk 6.4 :Y)

Ben inmiddels aangekomen bij de missie in de tunnel. Wat een groot ongeluk zeg. Die brand is echt lastig. Het leuke aan dit spel blijft dat je helemaal zelf voor een aanpak kunt kiezen. De ene is iets efficiënter dan de andere, maar het kan ook op alternatieve manieren.
Ja die heb ik nu, maar die verhelpen het probleem niet, dus vandaar maar ff 6.3 proberen.

Heb trouwens nog een ander probleempje met EM4, kan multiplayer niet installeren, iemand anders dit ook?
Krijg een foutmelding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dennistd
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 03:00
richard_1st schreef op dinsdag 25 april 2006 @ 14:56:
[...]

Heb trouwens nog een ander probleempje met EM4, kan multiplayer niet installeren, iemand anders dit ook?
Krijg een foutmelding
Heb je de laatste patch wel geinstalleerd?
Ik kan me herinneren dat ik bij het vertalen zoiets tegen ben gekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyGun

TommyGun

Stik er maar in!

TommyGun schreef op dinsdag 25 april 2006 @ 11:17:
[...]

Ik heb zelf een X850XT en nergens last van met de 6.2 drivers :)

*KNIP*
Ik quote mezelf even want ik gebruik 6.3 ipv 6.2. Zie ik net pas :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Bash
monnick schreef op dinsdag 25 april 2006 @ 14:24:
Zou iemand ALJEBLIEFT een screenshot kunnen maken van waar de auto's liggen in het level met de dam (de auto's in het water). Ik heb met rot gezocht, met hulp in dit topic en met hulp van de kaart....ik kan die !&^#*%( auto's niet vinden.... 8)7

Ik hoop dat iemand deze moeite voor me wil doen O-)
Ik heb even een savegame geladen.

Afbeeldingslocatie: http://img264.imageshack.us/img264/117/17rs.th.gif

Ik ga eerst naar de plek waar ik de bellen boven zie komen. Niet zo goed te zien, maar ze zijn er wel!

Afbeeldingslocatie: http://img287.imageshack.us/img287/4592/28of.th.gif

Stuur er een bootje heen

Afbeeldingslocatie: http://img287.imageshack.us/img287/3821/37ek.th.gif

Haal de duiker eruit en laat hem duiken bij de bellen

Afbeeldingslocatie: http://img264.imageshack.us/img264/192/45mv.th.gif

En hij komt boven met de drenkeling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Niet online
ten eerste: heel erg bedankt voor je screenshots! _/-\o_

Natuurlijk heb ik met behulp van die kaart al op die plek gedoken. Maar mijn duiker komt op die plek met niks boven. Waarschijnlijk dan omdat ik al een drenkeling van die plek heb afgehaald. Ik dacht dat dat een verdronken persoon was maar het is dus een autowrak. In ieder geval, ik heb dus WEL al een bericht gekregen dat ik ALLE personen uit het water heb gehaald EN van de daken heb gehaald. Ik mis nog 2 gewonden / doden. Ik heb dus echt geen flauw idee waar ik die zou moeten zoeken. Ook de kaart kan me niet helpen. Misschien heb ik iets fout gedaan of een bug, maar ik kan niks meer vinden 8)7

nogmaals, heel erg bedankt ;)

EDIT: Ik denk toch echt dat er bij mij ergens een foutje is. Ik heb weer de hele missie overnieuw gedaan en ik heb iedereen afgevoerd naar het ziekenhuis. En toch mis ik 1 gewonden. Ik heb alweer het bericht gehad dat iedereen van de daken en uit het water heb gehaald. Wat mij opviel: op een van de daken ligt een gewonde persoon (op de rest van de daken staan de mensen), als ik die gewonde persoon dan ophaal met de helicopter en bij het land afzet dan is die persoon in 1x weer staande en dus niet meer gewond...Klopt dit? :?

Heeft iemand desnoods een savegame voor me van het level na het level met de doorgebroken dam??

bvd.

[ Voor 32% gewijzigd door monnick op 25-04-2006 16:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Bash
Mijn laatste savegame uit de dammissie *klik*. Ongeveer 5 minuten voordat die voltooid was. Je moet ´m natuurlijk wel zelf afmaken ;) Je zit waarschijnlijk nu wel met mijn brakke scores van de missies...

Ik heb mijn tunnelmissie gehaald... 100% :X

spoiler:
De ventilator aanzetten met je engineer doet echt wonderen. De knop zit in de deur aan de rechtertunnelzijde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Niet online
The_Bash, nogmaals heel erg bedankt, je bent mijn redder (hoop ik, nog niet getest :p)

_/-\o_

EDIT:

;(

de savegame werkt helaas niet, als ik hem laad krijg ik dit:

Afbeeldingslocatie: http://img216.imageshack.us/img216/5268/naamloos6kp.jpg

ik wil zo graag de volgende missie spelen |:(

[ Voor 62% gewijzigd door monnick op 25-04-2006 17:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• messi
monnick schreef op dinsdag 25 april 2006 @ 16:11:
EDIT: Ik denk toch echt dat er bij mij ergens een foutje is. Ik heb weer de hele missie overnieuw gedaan en ik heb iedereen afgevoerd naar het ziekenhuis. En toch mis ik 1 gewonden. Ik heb alweer het bericht gehad dat iedereen van de daken en uit het water heb gehaald. Wat mij opviel: op een van de daken ligt een gewonde persoon (op de rest van de daken staan de mensen), als ik die gewonde persoon dan ophaal met de helicopter en bij het land afzet dan is die persoon in 1x weer staande en dus niet meer gewond...Klopt dit? :?

Heeft iemand desnoods een savegame voor me van het level na het level met de doorgebroken dam??

bvd.
Let wel op dat die persoon die gewond is op de brancard ligt en apart uit de heli gehaald moet worden.
(je hebt 2 knopjes, een voor de personen en een voor de brancard)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Bash
messi schreef op dinsdag 25 april 2006 @ 18:01:
[...]

Let wel op dat die persoon die gewond is op de brancard ligt en apart uit de heli gehaald moet worden.
(je hebt 2 knopjes, een voor de personen en een voor de brancard)
Dat klopt inderdaad, je moet dat knopje met die riem hebben.

Balen dat de save niet werkt!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Night89
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 29-05 08:28

Night89

Als je alles op een rijtje heb

Angeloonie schreef op zondag 23 april 2006 @ 12:03:
[...]

- Dief op brug: politieagent
dief? waar dan, ik heb daar niks van gehad, en toch missie voltooid!

Met Vriendelijke Groet,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mir

Mir

even nog over de graphics: e4_mbfastcopy op 0 zetten in em4.cfg werkt bij mij!!
Het ziet er helaas wel minder mooi uit.. maar het is speelbaar! Ik ga morgen misschien nog proberen om die omega drivers te installeren en e4_mbfastcopy weer op 1 te zetten. Maar m'n vriendin wilde haar PC terug hebben ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyGun

TommyGun

Stik er maar in!

Iemand nog zin om te multiplayeren vanavond?

Ben gekapt met single player. Misschien dat ik er nog wel eens mee verder ga v.d week :P

[ Voor 52% gewijzigd door TommyGun op 25-04-2006 22:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Bash
[b]monnick schreef op dinsdag 25 april 2006 @ 17:16:
ik wil zo graag de volgende missie spelen |:(
Deze manier gaat hopelijk wel werken.

Ga naar je Emergency dir > data > save > klik met rechtermuisknop op campaignprogress.xml
zoek mission index = "8" op en vul bij score het % in wat je wil hebben '100' en questsolved op '1'.
Als hij er niet tussenstaat, wat waarschijnlijker is. Plak dan deze regel in de file.

code:
1
<mission index="8" score="85" questSolved="1" />

Hoop dat dit werkt. Succes!

Let op: de missies staan in de XML niet op volgorde!!!

Ben nu zelf bij de missie met de vuurwerkfabriek, maar die is echt ernstig. Die fik gaat zo snel en mijn brandweerwagen verbranden allemaal. Nog tips?

[ Voor 34% gewijzigd door The_Bash op 25-04-2006 22:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheHolyCow
Die lukte bij mij wel aardig. 1 spuitwagen bij de fabriek, 2 bij de huizen, 1 tankwagen met 6 mannetjes bij de parkeerplaats en 1 tankwagen met 6 mannetjes tussen de flats en de bank (volgens mij was het een bank, onder de fabriek) in. Vooral de nadruk leggen op het voorkomen van verspreiding, daarna de gewonden verzorgen, het vuur gaat vanzelf uit. Vergeet de fabrieks eigenaar niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 174443

Kzit in dat level met de hacker..

Heb de gewonden verzorgt en weggestuurd en de ingenieur naar dat bedrijf gestuurd.
Nu zou ik die hacker moeten kunnen vinden bij een gebouw met een schotel...die ik dus echt niet vind.

|:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• richard_1st
Anoniem: 174443 schreef op woensdag 26 april 2006 @ 02:13:
Kzit in dat level met de hacker..

Heb de gewonden verzorgt en weggestuurd en de ingenieur naar dat bedrijf gestuurd.
Nu zou ik die hacker moeten kunnen vinden bij een gebouw met een schotel...die ik dus echt niet vind.

|:(
dat level heb ik dus ook 4x opnieuwe gedaan, ben toen gaan zoeken op internet en kwam op een duits forum tegen, duitse forum vertaald naar engels en daar kwam dit uit

spoiler:
met een engenieur naar het bedrijf toe, krijg je te horen dat je de hacker moet op sporen. Hij zit in een huis met een schotel op het dak. Dat huis staat helemaal in het westen op de kaart. Staan twee vrijstaande huizen, waarvan er bij eentje geen auto op de oprit staat. In dit huis is hij te vinden. Met een brandweer man + bijl de deur in mootjes hakken, politie naar binnen en afvoeren. Succes verder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• messi
spoiler:
Of je doet net zoals mij, je valt eerst het huis binnen en bedenkt je vervolgens dat je het bedrijf moet zoeken. Hierdoor stond bij mij de deur bij de hacker gewoon open :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• richard_1st
messi schreef op woensdag 26 april 2006 @ 09:04:
spoiler:
Of je doet net zoals mij, je valt eerst het huis binnen en bedenkt je vervolgens dat je het bedrijf moet zoeken. Hierdoor stond bij mij de deur bij de hacker gewoon open :P
Euh ja dat is ook een manier 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 174443

richard_1st schreef op woensdag 26 april 2006 @ 08:46:
[...]

dat level heb ik dus ook 4x opnieuwe gedaan, ben toen gaan zoeken op internet en kwam op een duits forum tegen, duitse forum vertaald naar engels en daar kwam dit uit
Thanks , eindelijk gelukt :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik had ff een vraagje. ik zit nu tussen missie 16 en 17 in en bij de campagne moet ik 3 pyromanen arresteren voor ik weer verder mag met een missie. Deze campagne duurt nu al 75 min en heb pas 1 pyromaan. IS DIT NORMAAL?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Anoniem: 157979 schreef op woensdag 26 april 2006 @ 18:20:
ik had ff een vraagje. ik zit nu tussen missie 16 en 17 in en bij de campagne moet ik 3 pyromanen arresteren voor ik weer verder mag met een missie. Deze campagne duurt nu al 75 min en heb pas 1 pyromaan. IS DIT NORMAAL?
Heb je hem ook al weggebracht of zit hij gewoon nog in een politieauto?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ja, al 45 min geleden weggebracht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheHolyCow
Bij mij ging dat een stuk sneller. Dat je zo lang moet wachten lijkt me niet helemaal de bedoeling. Misschien saven en opnieuw beginnen en hopen dat het sneller gaat? Ik had hem zelf in een half uurtje af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fatalharry
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-05 19:31
Ben ook maar eens begonnen, ben al sinds het begin van deze reeks een groot fan van dit spel.

Erg leuk dat de missies afgewisseld worden door de free mode.

Multiplayer is helemaal geweldig, ik heb een fantastische vriendin die er nu ook ongelovelijk aan verslaafd is, alleen erg iritant dat je niet allebei tegelijk de units kan besturen... maar wie weet wordt daar nog wel wat aangedaan.

owja.. hier nog meer mensen die er last van hebben dat de game er soms uit klapt?

Specs: P4 3Ghz, 2Gig Ram, Geforce 6800 128mb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• richard_1st
Ja heel af toe klapt ie er bij mij ook uit, maar dat is nu 2 of 3 keer gebeurd.

Gisterenavond niet meer toegekomen om te testen of nieuwe driver helpt of niet. En vanavond zal ook wel niet lukken, gezien we eerst maar is gaan kijken voor een nieuwe 19" tft O-)
Maar maybe ook wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 116985

Welke poorten moet je openen om een server aan te maken ? (sitecom routertje, binnenkort roline)

Ik kan wel een Multiplayer game starten, maar dan joined er niemand, dus ik denk dat het aan mijn router ligt....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Niet online
ik ben toch verder dan de missie met de doorgebroken dam :p

Ik zit nu in de missie waar ik mensen moet redden uit een gecrashte trein.

Eerst warer er 19 doden, die heb ik allemaal afgevoerd en toen kwam er ineens nog 1 bij (die was er dus eerst niet). Weet iemand waar ik die laatste gewonde zou kunnen zoeken?

bvd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

monnick schreef op donderdag 27 april 2006 @ 17:52:
ik ben toch verder dan de missie met de doorgebroken dam :p

Ik zit nu in de missie waar ik mensen moet redden uit een gecrashte trein.

Eerst warer er 19 doden, die heb ik allemaal afgevoerd en toen kwam er ineens nog 1 bij (die was er dus eerst niet). Weet iemand waar ik die laatste gewonde zou kunnen zoeken?

bvd.
is dat niet die man die aan de brug hangt ? (en er nu dus waarschijnlijk af is gevallen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Niet online
nope die staat al veilig op de grond dmv. springzeil :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

monnick schreef op donderdag 27 april 2006 @ 18:14:
nope die staat al veilig op de grond dmv. springzeil :p
top ;) misschien iemand uit een voertuig gezaagd ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Niet online
niet gezaagt wel met die schaar,

- 2 uit de wagon op de brug.
- 2 uit de wagon in het water.
- 2 uit een andere wagon (op de rivier bank).
- 2 uit nog een andere wagon (ook op de rivier bank).
- 2 uit NOG een andere wagon (die aan het 'begin' van de brug).
- 2 uit NOG een andere wagon (die aan het 'einde' van de brug).

verder:

- 4 mensen uit het water.
- 1 die aan de brug hing.
- 1 die gewoon aan het begin van de brug lag.
- 1 die onder een stuk puin aan het begin van de brug lag.

Dat geeft 19, ik zoek een 20ste |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheHolyCow
Er ligt er nog een rechts van het spoor van de brug af, heb je die al?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Niet online
Welke kant van het spoor en welke kant van de brug.

Aan de kant van het viaduct (de kant waar de crash is gebeurt) of aan de kant waar bijna niks is, waar slechts 1 wagon ligt?

En dan de kant van waar de persoon aan de brug hing? Of de andere kant? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheHolyCow
Het was idd niet erg duidelijk, dus een screenie:
Afbeeldingslocatie: http://img140.imageshack.us/img140/8321/emvictims4wy.th.jpg
Het gaat om het slachtoffer bij positie 1, die had ik zelf over het hoofd gezien. Verder liggen er op positie 2 twee slachtoffers als je de boel openknipt, dat duurde ook even voor ik dat zelf door had.
Ik hoop dat dit dezelfde zijn als jij mist ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Niet online
helaas, die heb ik allemaal al. Iemand een andere suggestie? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• retspan
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 27-05 17:11
monnick schreef op donderdag 27 april 2006 @ 19:41:
- 2 uit een andere wagon (op de rivier bank).
- 2 uit nog een andere wagon (ook op de rivier bank).
Meen me te herinneren dat ik er hier in totaal 5 uit had...Ben zelf met de grote erdbebung bezig :X Alleen de kaping kan ik niet uitspelen, klapt er onverbiddelijk uit, schijnt iets met 6600/6800 kaartjes te zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

retspan schreef op vrijdag 28 april 2006 @ 18:21:
[...]

Meen me te herinneren dat ik er hier in totaal 5 uit had...Ben zelf met de grote erdbebung bezig :X Alleen de kaping kan ik niet uitspelen, klapt er onverbiddelijk uit, schijnt iets met 6600/6800 kaartjes te zijn...
Ik heb geen problemen met mijn 6600GT's in SLI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyGun

TommyGun

Stik er maar in!

Iemand change log kunnen vinden over de nieuwe patch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheHolyCow
Patch 1.2

- Problems with multimonitor configurations
- fixed bug where you could not heal squads when no injured person was in the map
- fixed standard command on roadblocks
- fixed crash in editor when editing childs of openhouses
- the train in freeplay/multiplayer won't have a car defect anymore
- fixed flash effect in freeplay/multiplayer
- fixed upgrades in campaign mode after loading
- you can no longer toggle blue lights of other players in multiplayer
- fixed display of inhouse fire, when inhouse fires are not active
- fixed equipment door on SW
- fixed bug in GameObject::RemoveEquipment, that caused crash in m19
- options get saved on click on ok
- fixed steering wheels of cars on pathes
- fixed possible crash in demonstration event
- if client disconnects from game, his remaining squads will get distributed in a more appropriate way
- event gasexplosion and cigarette should't fail immediately anymore
- running multiplayer games will no longer disappear from the serverlist after about 20-35 minutes
- small fixes in serverbrowser display
- if client was in mainmenu while server closed the match, the client couldn't click "continue game"
- sound of decontamination didn't stop in multiplayer
- Small camera bounces near basement garage in MULTIPLAYER-MAP and subway-stairs in FREEPLAY-MAP
- fixed incorrect street-paths, which caused routefinder-problems in MULTIPLAYER-MAP and M03-MAP
- fixed some children and boundingboxes in MULTIPLAYER-MAP
- fixed missing barricade-objects on some walls in FREEPLAY-MAP
- fixed flying diver in FREEPLAY-MAP
- Oilrigcontainer wasn't coolable in CAMPAIGN-MAP and FREEPLAY-MAP
- Miningtruck-explosion wasn't visible in M07-MAP
- Building near bank sometimes wasn't extinguishable in M09-MAP
- fixed flying stone in M13-MAP
- fixed walking diver on water in M13-MAP
- fixed door-animations for vehicles TLF, MTW and LPF
- DLK and LPF were carryable by RL
- FgrT wasn't coolable
- optimized liquids in MULTIPLAYER-MAP and CAMPAIGN-MAP
- Feature / Shortcut added: NUMPAD-"0" -> Send selected vehicles back to base (HQ-button)
- Feature / Shortcut added: "E" or "DELETE"/"ENTF" -> Hold down this key to select an alternative Action for selected Unit/Vehicle and press the right mouse button (Priority-Key). E.g. "land helicopters" or "enter vehicle"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Bash
monnick schreef op donderdag 27 april 2006 @ 23:06:
helaas, die heb ik allemaal al. Iemand een andere suggestie? :P
Heb je het treinstel aan de andere kant onder water ook al, die moet je er eerst uittakelen. (Na een mobiele brug te hebben gebouwd)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Niet online
helaas, die genoemd worden heb ik allemaal al...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

monnick schreef op zaterdag 29 april 2006 @ 11:30:
helaas, die genoemd worden heb ik allemaal al...
word een beetje een opsomtopic zo. Misschien kun je zelf nog eens goed kijken ? :)

btw, zie je een rood kruisje op je map ?
offtopic:
nee, daar ligt geen schat, maar een gewonde/dode :+
Als je dat niet ziet zit de gewonde/dode nog in een voertuig/gebouw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellowneck
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Yellowneck

Dure hobby....:\

Multiplayer is behoorlijk afgezakt. Geen hond online :P , NL bedoel ik dan.
Iemand zin in een potje? :P

Fotogear: Canon EOS RP | Canon 400D + BG-E3 | RF 24-105mm F4.0L | 50mm F1.8 | 17-40mm F4.0L | 70-200mm F4.0L | 100mm F2.8L Macro | 430EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyGun

TommyGun

Stik er maar in!

YellowNeck schreef op dinsdag 02 mei 2006 @ 00:03:
Multiplayer is behoorlijk afgezakt. Geen hond online :P , NL bedoel ik dan.
Iemand zin in een potje? :P
Ik heb je toegevoegd op MSN als je dat niet erg vind. Speel namelijk al de hele week op vage Duitse servers enzo bij gebrek aan beter. Weinig van GoT die tijd / zin hebben dus ik hoop jij wel :)

[ Voor 8% gewijzigd door TommyGun op 02-05-2006 00:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 115217

zit vast bij die missie op de noord/zuid pool, heb de gewonde tussen de ijsberen, twee mensen onder het puin vandaan gehaald, 1 persoon uit het gewonde gebouw, 3 mensen opgetakeld van de ijsschotsen en 2 radio-actief besmette slachtoffers in de ambulance bus gezet, en de rest van de mensen weg laten begeleiden door een brandweeragent, toch moet ik nog steeds gewonden zoeken zegt het spel, weet iemand welke(n) ik over het hoofd heb gezien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyGun

TommyGun

Stik er maar in!

Euh die radio-actief besmette slachtoffers moet je toch laten behandelen door zo'n brandweer wagen? Dit moest in de multiplayer wel. Ventje met doodskop boven z'n hoofd, speciale brandweer erheen en brandweerman naar dat ventje laten lopen en vervolgens mee terug nemen naar de brandweer wagen. Dan is het doodskopje weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 115217

ja dat heb ik ook gedaan, en ze daarna behandeld door een arts en in de bus laten dragen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Banjy
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 29-05 21:44
Anoniem: 115217 schreef op dinsdag 02 mei 2006 @ 19:37:
zit vast bij die missie op de noord/zuid pool, heb de gewonde tussen de ijsberen, twee mensen onder het puin vandaan gehaald, 1 persoon uit het gewonde gebouw, 3 mensen opgetakeld van de ijsschotsen en 2 radio-actief besmette slachtoffers in de ambulance bus gezet, en de rest van de mensen weg laten begeleiden door een brandweeragent, toch moet ik nog steeds gewonden zoeken zegt het spel, weet iemand welke(n) ik over het hoofd heb gezien?
Ik zou zeggen laat die hond eens los bij de gebouwen... Toen ontdekte ik ook nog een paar slachtoffers. Maar ik neem aan dat je ook begrepen hebt dat je de onderzoekers in de koepel ook nog moet bevrijden?

Photography Portfolio Straaljager filmpje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellowneck
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Yellowneck

Dure hobby....:\

Goeiemorgen, zojuist een potje multiplayer beëindigd met Tommygun, kga nu maar eens naar bed :P

Fotogear: Canon EOS RP | Canon 400D + BG-E3 | RF 24-105mm F4.0L | 50mm F1.8 | 17-40mm F4.0L | 70-200mm F4.0L | 100mm F2.8L Macro | 430EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyGun

TommyGun

Stik er maar in!

Lol sick. Speel al de hele week MP met YellowNeck. Elke nacht van een uur of 1 tot 3 / 4 / 5.

Zojuist 5 uur gespeeld :D. Op het einde elkaar afmaken met snipers en overal spikes :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 101107

Alvast sorry, maar nu ik zie dat emergency 4 uit is en dus hier veel mensen zitten die de overige delen (vooral deel 3) gespeeld hebben, voor hen heb ik een vraag... Ik weet dat het offtopic is maar ik zit al zolang met de vraag en ben er nooit uitgekomen.

het gaat om Emergency 3, in missie 8 of zo waarin je wilde apen moet terugleiden naar hun kooien elders in het veld. Ik kan altijd 2 van de 3 apen vinden, maar de 3de aap (die ergens bij rotsen bij de rivier zou moeten zitten en die je weg zou moeten jagen met een helikopter) heb ik nooit kunnen vinden. Ik heb al op overige sites gepost tijd geleden maar ben er dus nog nooit uitgekomen.

Ik weet dus dat het offtopic is, maar hoop toch dat iemand mij hiermee zou kunnen helpen, zou me er een groot plezier mee doen! net als mijn kleinere broertje die dit soort spellen helemaal te gek vind!

Vast super bedankt!!!
Robbert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheHolyCow
Is dat niet in emergency 2? Of vergis ik me nu... :?
Wat ik me er nog van herinner is dat die aap op de linkeroever in een boom zat en dat als je hem daar wegjaagde hij op de rotsen sprong, daarna moest je een boom in de rivier los maken en dreef die naar de aap toe. Volgens mij kan je hem dan pakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dennistd
TheHolyCow schreef op donderdag 04 mei 2006 @ 19:54:
Is dat niet in emergency 2? Of vergis ik me nu... :?
Nee hoor, dat was idd EM2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 101107

dennistd schreef op donderdag 04 mei 2006 @ 23:04:
[...]

Nee hoor, dat was idd EM2.
Klopt jullie hebben helemaal gelijk, het is in Emergency 2... Sorry... Maar ik dat betekent dat ik 3 niet eens in huis heb, dus toch maar eens online gaan kopen of zo, of is ie al platinum? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mir

Mir

Dennistd> Heb je al een nieuwere versie van de NL vertalingen?

Soms snap ik niet echt wat er gezegd wordt, kwam er bijv ook pas de 2e keer achter dat ik me in de 2e missie moest terug trekken |:(

iemand al een idee wanneer een EN of NL versie van het hele spel komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dennistd
Mir schreef op vrijdag 05 mei 2006 @ 13:34:
Dennistd> Heb je al een nieuwere versie van de NL vertalingen?
Ik zal er mee verder gaan zogauw ik tijd heb, maar op dit moment heb ik het ontzettend druk voor school, ivm examens vanaf half mei.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Banjy
Zojuist de trein missie gedaan (Hogesnelheidstrein ramt tourbus)

Hij viel mij uiteindelijk erg mee, na de verhalen die ik hier had gehoord.. :+ Ben wel 2x overnieuw begonnen maar dat is meer zodat je even kan kijken wat je waar nodig voor hebt, aangezien je budget altijd vrij krap is (dus je gaat hem eigenlijk nog niet echt spelen).. Maar nadat ik mijn strategie had bepaald heb ik hem gewoon in 1x gehaald. Best leuke missie is het.

Nu is het weer spannend wat de volgende wordt. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyGun

TommyGun

Stik er maar in!

Klote viaduct missie! Steeds teveel slachtoffers. Jah doh die duikers zijn zo traag als stront en die bruggen bouwer ook. Iemand zin om die te halen oid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HawVer
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16-05 19:37
TommyGun schreef op zaterdag 06 mei 2006 @ 22:06:
Klote viaduct missie! Steeds teveel slachtoffers. Jah doh die duikers zijn zo traag als stront en die bruggen bouwer ook. Iemand zin om die te halen oid?
Ow dat vind ik een leuke missie om te doen. Je moet honderden dingen tegelijk doen maar dat maakt het interessant. Probeer eens de besturing met de pijltjes toetsen. Dat maakt het een stuk makkelijker. Mijn doel is nu om mijn efficiente percentage steeds hoger te krijgen. Als je ergens hulp bij nodig hebt geef je maar een gil.

http://hawvie.deviantart.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mir

Mir

TommyGun schreef op zaterdag 06 mei 2006 @ 22:06:
Vergeet niet de auto's (tijdig) te controleren op slachtoffers!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Niet online
Ik heb steeds teveel slachtoffers bij die tunnel missie. Weet iemand misschien een goede / efficiente manier om die te halen? (Ja, ik repareer met de enginieer de ventilatie, dus alle rook gaat / is weg :p)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

monnick schreef op donderdag 11 mei 2006 @ 14:01:
Ik heb steeds teveel slachtoffers bij die tunnel missie. Weet iemand misschien een goede / efficiente manier om die te halen? (Ja, ik repareer met de enginieer de ventilatie, dus alle rook gaat / is weg :p)
Lol, kon dat dan? :o

Ik heb gewoon brandweermannen met gasmaskers naar binnen gestuurd (3 stuks met de materiaalwagen) en die ze naar buiten laten dragen, en dan weer terug om nieuwe te halen, net zo lang tot iedereen gered is (ook uit auto's).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Banjy
monnick schreef op donderdag 11 mei 2006 @ 14:01:
Ik ben nu ook bij die missie! En het eerste waar ik aan dacht was het moet mogelijk zijn die rook weg te zuigen.. Dus ik engineer gestuurd maar weet nog niet waar ik hem kan inzetten. Dus waar moet ik zijn?

Verder hoeveel brandweer heb je gebruikt om die brand te blussen want volgens mij gaan er altijd wel een paar auto's de lucht in en dan zijn die pantser wagens opzich wel handig... maar ook weer duur .. Dat budget gezeik ook altijd. ;)

Pagina: 1 ... 4 ... 6 Laatste