Hmm, ik probeerde Emergency 4 bij Amazon.com te pre-orderen, maar hij kan alleen in USA besteld worden..
Mmm vetzors!
Even die demo binnen halen.
Even die demo binnen halen.
Vet! Dat zou tijd worden... Dat baggeren met die halve nederlandse vertaling is ook niks!
http://hawvie.deviantart.com/
Is er al iets bekend omtrent de versie Emergency 5 ?
zou namelijk wel gaaf zijn! of een keer een volledige 3D versie.

zou namelijk wel gaaf zijn! of een keer een volledige 3D versie.
A world without gadgets is no world ;)
Inmiddels ook als digitale download beschikbaar: http://www.atari.com/us/games/911_first_responders/pc
Oe ik ga vanavond maar weer eens ouderwets EM4(911 voor ons dus) spelen
If it aint broke, fix it till it is!
Woei, even 911 binnen slepen dan maar
. Wel weer leuk na 'n tijdje
[ Voor 55% gewijzigd door TommyGun op 14-08-2007 21:01 ]
“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".
Ik heb net met Venxir lopen spelen, 911 in combinatie met de L.A. mod. Gewoon om te smullen
Idd, echt leuk gedaan, zoveel meer unitsTheHolyCow schreef op dinsdag 14 augustus 2007 @ 22:20:
Ik heb net met Venxir lopen spelen, 911 in combinatie met de L.A. mod. Gewoon om te smullen
net ook even gespeeld.. super verslavend spel, alleen ik heb last van crashes naar de desktop. zonder ook maar 1 melding.. hebben meer mensen hier last van?
Ik kom nog niet eens verder dan 't hoofdmenu, zo vaak crasht ie hier. Zal m'n VGA drivers eens updaten maar lijkt me vaag. Met EM4 (Franse versie) had ik weinig problemen.Rexcore schreef op donderdag 16 augustus 2007 @ 10:38:
net ook even gespeeld.. super verslavend spel, alleen ik heb last van crashes naar de desktop. zonder ook maar 1 melding.. hebben meer mensen hier last van?
Edit; hmm lijkt beter te gaan. Heb een brakke voeding ofzo, 11.7v op de 12v lijn tijdens 't spel runnen. Dat is niet echt goed te noemen
Edit 2; met de shadows uit (Display opties menu) is het weg, behalve in-game bij het selecteren van voertuigen. Hopelijk komt er nog eens een patch uit ofzo, want lijkt erop dat het spel niet helemaal lekker wil met mijn VGA.
[ Voor 35% gewijzigd door TommyGun op 11-09-2007 17:03 ]
Venxir en ik proberen iedere avond een potje te spelen. Met ventrillio erbij om de boel te coördineren, anders wordt het een gigantische puinhoop.
En dan branden bij chemische fabrieken blussen, mensen op afstand houden, gewonden afvoeren. Dit alles met een hele set nieuwe voertuigen uit de L.A.-mod. Maar met vier is leuker dan met twee, dus als er mensen zijn die mee willen doen (hint: the_bash) voeg ons dan even op msn toe.
Hoe meer zielen hoe meer chaos
.
En dan branden bij chemische fabrieken blussen, mensen op afstand houden, gewonden afvoeren. Dit alles met een hele set nieuwe voertuigen uit de L.A.-mod. Maar met vier is leuker dan met twee, dus als er mensen zijn die mee willen doen (hint: the_bash) voeg ons dan even op msn toe.
Hoe meer zielen hoe meer chaos
En dat was weer ff leuk
Hee dat heb ik vroeger ook gedaan met een paar mede gotters 
Zal eens kijken of ik morgen avond ook een potje mee kan doen
Onze excuses voor het ontbreken van de ondertiteling.
Dat waren theholycow ne ik, messimessi schreef op donderdag 16 augustus 2007 @ 23:47:
Hee dat heb ik vroeger ook gedaan met een paar mede gotters
Vroegah, ongeveer een jaar geleden
wat is het verschil tussen die Atari 911 en de duitse EM4? Qua screenshots ziet het er exact hetzelfde uit? Evenveel missies, etc? Wat is het verschil dan?
Heb nu EM4, met de NL-vertaling, alleen elke keer als die vent weer wat in het filmpje zit te lullen, schokt dat heel erg, Het spel draait soepel, alleen dat filmpje met die vent staat constant stil en af en toe zegt hij weer een woord en staat het weer stil etc...
Heb nu EM4, met de NL-vertaling, alleen elke keer als die vent weer wat in het filmpje zit te lullen, schokt dat heel erg, Het spel draait soepel, alleen dat filmpje met die vent staat constant stil en af en toe zegt hij weer een woord en staat het weer stil etc...
Niets behalve de taal. Ze hebben blijkbaar bedacht dat het beter 911 First Responders kan heten dan Emergency 4. Dus alle filmpjes zijn nu in het engels en alles is vertaald natuurlijk.maarud schreef op zondag 19 augustus 2007 @ 10:58:
wat is het verschil tussen die Atari 911 en de duitse EM4? Qua screenshots ziet het er exact hetzelfde uit? Evenveel missies, etc? Wat is het verschil dan?
ok, dan wordt het 911, als alles toch hetzelfde is! Dat half duits half nederlands is ook niks aan... Werken de mods hier ook in dan? Het is dus gewoon 100% hetzelfde behalve de taal?
NL-mod en de L.A.-mod werken hier allebei.maarud schreef op zondag 19 augustus 2007 @ 17:08:
ok, dan wordt het 911, als alles toch hetzelfde is! Dat half duits half nederlands is ook niks aan... Werken de mods hier ook in dan? Het is dus gewoon 100% hetzelfde behalve de taal?
Het blijft Emergency 4Remi schreef:
Ze hebben blijkbaar bedacht dat het beter 911 First Responders kan heten dan Emergency 4
die LA mod 1.3 is erg goed! die NL mod is redelijk... kan wel iets geavanceerder.. als ze het de helft zo uitgebreid maken als de LA-mod ben ik al bij, bv een Nederlandse motor agent, arrestatieteam in dikke auto's, Traumateam enz enz ik wacht op versie 0.80
ps: heb alle Emergency delen orgineel (duits dus

Hopelijk binnenkort een Deeltje 5
Zo begon het allemaal

Update: ik denk wel leuk nieuws (voor de fans)
[ Voor 38% gewijzigd door MauSS op 19-08-2007 23:37 ]
is het niet een idee om dit spel multiplay met GoT te spelen? voorstel:
als iemand met gotters wil gamen dan een server aanmaakt waar [GoT] in staat en er dan als paswoord: tweakers op gooit, dan kan elke gotter die spelen wil gewoon kijken als er ook een server tussen staat met GoT erin.. en klaar is kees..
(ok, dan kans is groot dat er te weinig animo voor is en dat wachten op elkaar lang gaat duren. Maar we kunnen het proberen toch?)
als iemand met gotters wil gamen dan een server aanmaakt waar [GoT] in staat en er dan als paswoord: tweakers op gooit, dan kan elke gotter die spelen wil gewoon kijken als er ook een server tussen staat met GoT erin.. en klaar is kees..
(ok, dan kans is groot dat er te weinig animo voor is en dat wachten op elkaar lang gaat duren. Maar we kunnen het proberen toch?)
Ik, Theholycow en messi zijn nu een groepje van 3. De 2 eerstgenoemden spelen al vaak met elkaar maar messi doet vanavond waarschijnlijk ook mee. Als je mee wilt doen ( zal tegen 11 uur zijn ), kan je me toevoegen op msn. We gebruiken ventrilo om te communiceren oevr tactiek e.d.Rexcore schreef op maandag 20 augustus 2007 @ 20:32:
als iemand met gotters wil gamen dan een server aanmaakt waar [GoT] in staat en er dan als paswoord: tweakers op gooit, dan kan elke gotter die spelen wil gewoon kijken als er ook een server tussen staat met GoT erin.. en klaar is kees..![]()
Ik heb gemerkt dat in de LA mod wat handige dingetjes zitten zoals automatisch alle slangen pakken en deze aankoppelen bij de tankblusauto. Dit zit niet in de standaard EM4 merkte ik. Is er ook een mod waarmee ik de campagin kan spelen die deze handigheidjes wel heeft?
Want nu kan je met 1 klik iedereen uitladen, moet je de poppetjes selecten met sleepvlak...shit..ook de auto geselecteerd, die deselecteren. Dan aanklikken dat ze de slang uit de auto moeten pakken en dan op de auto klikken voor aansluiten...dat is wel allemaal wat omslachtig gemaakt.
Want nu kan je met 1 klik iedereen uitladen, moet je de poppetjes selecten met sleepvlak...shit..ook de auto geselecteerd, die deselecteren. Dan aanklikken dat ze de slang uit de auto moeten pakken en dan op de auto klikken voor aansluiten...dat is wel allemaal wat omslachtig gemaakt.
Woot die L.A. mod ziet er vet uit, toch 911 dan maar ff scoren
E4 vond ik best leuk alleen die taal

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
Hé, dat ken ik niet. Hoe krijg je dat voor elkaar?Vos schreef op maandag 20 augustus 2007 @ 22:35:
Ik heb gemerkt dat in de LA mod wat handige dingetjes zitten zoals automatisch alle slangen pakken en deze aankoppelen bij de tankblusauto.
Als je auto de aanklikt staan er wat icoontje in dat balkje mid onderin, dat zijn er een stuk meer dan in de normale EM4. Eén daarvan is die optie.TheHolyCow schreef op dinsdag 21 augustus 2007 @ 01:12:
[...]
Hé, dat ken ik niet. Hoe krijg je dat voor elkaar?
Met LA mod kun je ook de campaign spelen hoor. Zie hier en download de patch.Vos schreef op maandag 20 augustus 2007 @ 22:35:
Ik heb gemerkt dat in de LA mod wat handige dingetjes zitten zoals automatisch alle slangen pakken en deze aankoppelen bij de tankblusauto. Dit zit niet in de standaard EM4 merkte ik. Is er ook een mod waarmee ik de campagin kan spelen die deze handigheidjes wel heeft?
Enige nadeel is, dat je die 3 missies van LA mod niet meer kunt spelen.
Ik speel nu ook 911: First Responders hier met wat kameraden over LAN, maar wat is nu precies het verschil tussen 'Endless game' en 'Challenge'?
In beide gametypes krijg je een stad waarin random events gebeuren die je dan gezamelijk mag oplossen. Weet iemand het verschil?
In beide gametypes krijg je een stad waarin random events gebeuren die je dan gezamelijk mag oplossen. Weet iemand het verschil?
Home Assistant | ☀️ 15.2kW PVOutput | PC Specs | 🔋 Tesla Model 3 LR AWD
Ok dank je! Die 3 missies had ik al uitgespeeldVerwijderd schreef op dinsdag 21 augustus 2007 @ 17:48:
[...]
Met LA mod kun je ook de campaign spelen hoor. Zie hier en download de patch.
Enige nadeel is, dat je die 3 missies van LA mod niet meer kunt spelen.
Campaign en Freeplay lijkt het niet echt te doen...kan de poppetjes en auto's niet besturen...alleen oproepen.
[ Voor 11% gewijzigd door Vos op 21-08-2007 22:57 ]
Challenge wordt steeds meer en moeilijkercoolyboy schreef op dinsdag 21 augustus 2007 @ 20:29:
Ik speel nu ook 911: First Responders hier met wat kameraden over LAN, maar wat is nu precies het verschil tussen 'Endless game' en 'Challenge'?
Je bedoelt dat de rechter muisknop niet werkt? Heb ik ook vaak last van ja, zwaar irritant.Vos schreef op dinsdag 21 augustus 2007 @ 22:10:
[...]
Ok dank je! Die 3 missies had ik al uitgespeeld. Wel leuk.
Campaign en Freeplay lijkt het niet echt te doen...kan de poppetjes en auto's niet besturen...alleen oproepen.
aaaaaargh, in het begin voind ik dit een vet spel, maar vooral in de LA:Mod wordt ik er gek van dat die auto's e.d. zo belachelijk dom zijn qua navigatie. Ik sturu ze ergens heen, gaan ze via een complete omweg dr naar toe, als ik een ambu terug stuur naar de HQ blijft ie ergens bij een bosje steken, brandweerwagens zijn te dom een brandje aan de overkant te blussen (tis heel simpel, gewoon 5 meter achteruit rijden) en zo'n ladderwagen kan geen mensen van daken redden, alleen gebouwen afkoelen #%!@@#
Ik begrijp je frustratie volledig, had ik met EM4 ook
.
Anyhow, ik krijg 911 niet (goed) werkend op mijn werkstation, ga 'm eens op m'n laptop gooien
.
Edit; hm op m'n laptop lagged ie helaas. Dan maar eens kijken of ik dat 'flikker' probleem @ mn werkstation kan fixen.
Anyhow, ik krijg 911 niet (goed) werkend op mijn werkstation, ga 'm eens op m'n laptop gooien
Edit; hm op m'n laptop lagged ie helaas. Dan maar eens kijken of ik dat 'flikker' probleem @ mn werkstation kan fixen.
[ Voor 32% gewijzigd door TommyGun op 30-08-2007 19:45 ]
Wie weet hebben ze wel tomtom die het niet goed weetmaarud schreef:
in de LA:Mod wordt ik er gek van dat die auto's e.d. zo belachelijk dom zijn qua navigatie. Ik stuur ze ergens heen, gaan ze via een complete omweg dr naar toe
(dat is in het echt ook zo) maar soms inderdaad in het spel wel een beetje irri.. Wie weet wordt het verbeterd in deeltje 5
Misschien moest de bestuurder wel even een plasje doenmaarud schreef:
,als ik een ambu terug stuur naar de HQ blijft ie ergens bij een bosje steken,
Tis best lastig manoeuvreren hoor met zo'n truckmaarud schreef:
brandweerwagens zijn te dom een brandje aan de overkant te blussen (tis heel simpel, gewoon 5 meter achteruit rijden)
Kunnen we zeker doen! leuk voorstel, (heb nog niet eerder multiplayer gespeeld maar lijkt me gaaf!Rexcore schreef:
als iemand met gotters wil gamen dan een server aanmaakt waar [GoT] in staat en er dan als paswoord: tweakers op gooit,
en denk wel dat er wat Meldkamer-mensjes zijn die dat leuk vinden!
Lijkt me gaaf! ik ben er wel voor in!
[ Voor 23% gewijzigd door MauSS op 01-09-2007 10:13 ]
Ik heb het ook een tijdje gespeeld, maar na verloop van tijd gaat de singleplayer toch wel vervelen en bij gebrek aan multiplayerbuddies heb ik het weer verwijdered. Misschien tijd om het toch maar weer eens op de pc te zetten.
Mede door de grote community heeft het spel een erg hoge replay waarde. Kijk ook eens naar de custom missies die overal op het internet zwerven, daar zitten vaak hele goede bijStef.NL schreef op zaterdag 01 september 2007 @ 10:50:
Ik heb het ook een tijdje gespeeld, maar na verloop van tijd gaat de singleplayer toch wel vervelen en bij gebrek aan multiplayerbuddies heb ik het weer verwijdered. Misschien tijd om het toch maar weer eens op de pc te zetten.
Leuk nieuws! voor alle: Meldkamer/Politie/Brandweer/Ambulance en zwaailicht fans!
EMERGENCY 5 angekündigt!
leuk! die gaat MauSS weer kopen!
vind het echt leuke games! (keertje wat anders dan alle andere rts-games)
bron: "klik"
EMERGENCY 5 angekündigt!
leuk! die gaat MauSS weer kopen!
[ Voor 92% gewijzigd door MauSS op 03-09-2007 01:28 ]
Ik heb zo mijn twijfels over de bron van dat artikel. Eerst zien dan geloven..MauSS schreef op maandag 03 september 2007 @ 01:25:
Leuk nieuws! voor alle: Meldkamer/Politie/Brandweer/Ambulance en zwaailicht fans!
EMERGENCY 5 angekündigt!
leuk! die gaat MauSS weer kopen!vind het echt leuke games! (keertje wat anders dan alle andere rts-games)
Ik niet, probeer maar eens www.emergency5.deHawVer schreef:
[...]
Ik heb zo mijn twijfels over de bron van dat artikel. Eerst zien dan geloven..
lijkt me duidelijk dat er binnenkort een leuke site de lucht in gaat!
net even de multiplayer gespeeld (normal-modes dus zonder mod) maar vond het erg saai... en vaag.. niet echt heel duidelijk enzo... vind de L.A. mod wel gaaf in freispiel!
Hoofdsite (hangt ook wel intressant forum aan):Verwijderd schreef op maandag 21 april 2008 @ 11:15:
Iemand nog een link voor die LA-mod? Huidige link van de website is niet meer up.
http://www.emergency-planet.com/
Directe Link
http://lamod.emergency-planet.com/
Sites / Forum liggen er wel regelmatig uit valt mij op de laatste tijd, maar nu doet het het redelijk lijkt het
edit: Behalve de downloadlink natuurlijk
Dear visitor,
We are currently in progress of moving parts of our site on a second web space. We took this decision since we where unable to stabilize all on one server.
We will be back soon!
[ Voor 20% gewijzigd door djidee op 21-04-2008 11:53 . Reden: download toch brak :/ ]
"Mekker, blaat"
Als ik even zo vriendelijk mag bumpen
?
Zijn er nog mensen die uitkijken naar Emergency 5? Ik heb 2 legaal en 3/4 demo maar 5 laat mi toch wel erg lang op zich wachten...
Men had het in 2006 over 'Emergeny 5 will be coming soon.' maar we zitten inmiddels in 2008...
Zijn er nog mensen die uitkijken naar Emergency 5? Ik heb 2 legaal en 3/4 demo maar 5 laat mi toch wel erg lang op zich wachten...
Men had het in 2006 over 'Emergeny 5 will be coming soon.' maar we zitten inmiddels in 2008...
~ Information security professional & enthousiast ~ EC Twitter ~
Tja ik kijk er wel naar uit maar ben bang dat het niet zo een vaart zal lopen. Het is een kleine studio volgens mij en ze Emergency 4 was niet echt een succes te noemen omdat ze geen uitgever konden vinden. Maar ik wacht af, ben benieuwd en reken er niet al te hard op.
Persoonlijk vind ik het concept geweldig. Het is af en toe een beetje modderen met de besturing (waar ze zelf ook nog naar zoeken blijkbaar, elke versie heeft wat anders) maar de demo van 4 zag er goed uit.
Heb inmiddels de full opgescharreld en die ga ik vanmiddag eens uitproberen.
Ik bedoel; er zijn genoeg van dit soort game principes (de Red Alert serie) die ook aanslaan zou je zeggen.
Heb inmiddels de full opgescharreld en die ga ik vanmiddag eens uitproberen.
Ik bedoel; er zijn genoeg van dit soort game principes (de Red Alert serie) die ook aanslaan zou je zeggen.
Met LA Mod wordt het wel intressant. Veel keuze, kazerne vullen en makkelijker besturing (soort van chief ,zodat je niet steeds brandweerwagen + poppetjes moet selecteren. Tijd besparend, en iets realistischer
Kan eindeloos freeplayen (ook multiplayer) en je kan files modden zodat je niet 50% aardbevingen/gasexplosies en rellen hebt, maar wat meer hartaanvallen, kleine aanrijdingen etc
"Mekker, blaat"
Hi,
Heb nu de full version en dat MP lijkt me leuk! De freeplay heeft mij gister 5 uur bezig gehouden maar op een gegeven moment had ik het wel gezien (veel van hetzelfde).
Die LA mod zegt me niets, zal er eens naar zoeken. Verandert dat ook zoveel aan functionaliteit dan? Waar ik mij het meeste aan irriteer is de controls, poppetjes doen niet goed wat je wil of staan vast in een boom ofzo. Allemaal wel overkomelijk maar soms irritant
.
Heb nu de full version en dat MP lijkt me leuk! De freeplay heeft mij gister 5 uur bezig gehouden maar op een gegeven moment had ik het wel gezien (veel van hetzelfde).
Die LA mod zegt me niets, zal er eens naar zoeken. Verandert dat ook zoveel aan functionaliteit dan? Waar ik mij het meeste aan irriteer is de controls, poppetjes doen niet goed wat je wil of staan vast in een boom ofzo. Allemaal wel overkomelijk maar soms irritant
Dear,
At the moment there is no Emergency 5 officially announced.
I can’t give you more information at the moment.
Mit freundlichen Grüßen
Sixteen Tons Entertainment
---------------------------------------
Promotion Software GmbH
Karlstraße 3
72072 Tübingen
Dat zegt al genoeg. Ze zijn ergens mee bezig maar ze zeggen er niets over. Er is dus hoop.
Ik heb precies hetzelfde, heb jij (destijds) een oplossing gevonden?Capa schreef op donderdag 13 april 2006 @ 00:02:
Nou, het is voor mij weer niet te spelen![]()
Mijn pc vind het leuk om de video's in een apart scherm te laten zien, op die manier schakelt hij dus elke keer tussen desktop en de game...
Het venstertje wat hij opent heet: "ActiveMovie Window". Iemand enig idee hoe ik dit op kan lossen, want ben gek op dit soort games, maar zo werkt et niet
Hallo mensen,
Weet iemand of het mogelijk is om in singleplayer free-play, de kaart van de multiplayer free-play te krijgen? Ik vind dit stad veel mooier...
Buran
Weet iemand of het mogelijk is om in singleplayer free-play, de kaart van de multiplayer free-play te krijgen? Ik vind dit stad veel mooier...
Buran
Ja he! Dat vond ik nou ook._Buran_ schreef op zondag 06 juli 2008 @ 17:11:
Hallo mensen,
Buran
Overigens zijn challenge steeds moeilijker te worden maar ik zit in de endless soms al eens te stuntelen met m'n maatjes.. Voornamelijk geld tekort. Krijg je zo'n gifwolk, loopt 30 man doorheen, snel politie erheen om af te zetten maar er kunnen maximaal 2 mensen tegelijk gedecontaminted worden. Terwijl ik nog bezig ben schiet elders in de stad een bos in de fik. Ik stuur m'n brandweer er op af, blijkt die fabriek nog niet uit te zijn dus nieuwe gifwolk.
Een vraagje over EM5(Zo word het toch genoemt
, wat zouden de system specs kunnen worden? Ik vind het echt een leuk spel maar m'n (illegale) versie werkte niet goed.
Mwâh..Tankbuster schreef op zondag 06 juli 2008 @ 18:42:
Een vraagje over EM5(Zo word het toch genoemt, wat zouden de system specs kunnen worden? Ik vind het echt een leuk spel maar m'n (illegale) versie werkte niet goed.
Lijkt me niet dat daar -iets- van bekend isDear,
At the moment there is no Emergency 5 officially announced.
I can’t give you more information at the moment.
Mit freundlichen Grüßen
Sixteen Tons Entertainment
---------------------------------------
Promotion Software GmbH
Karlstraße 3
72072 Tübingen
Als 4 NU PAS uitkomt in de UK dan vraag ik me af hoe lang het duurt voordat er iets met 5 gaat gebeuren.Sunday, 29 June 2008
It is no hoax, Emergency 4 will be released in the United Kingdom. Bluestone is the publisher of Emergency 4 in the UK, and it will be available from 04 July 2008.
Verwijderd
Ik heb gisteren voor 7 euro bij de Media Markt een 'Emergency Collection' op DVD-ROM gekocht die Emergency 3 en 4 bevat, kortom direct naar de winkel rennen als je een of beide delen nog niet hebt! De besturing van het spel (ik heb alleen nog maar deel 3 gespeeld) is inderdaad niet ideaal en er is ook nog wel wat mis met de AI, maar toch een heel verfrissend RTS-game-concept en alleen daarom al het geld waard!
DAT is pas een dealVerwijderd schreef op zaterdag 27 september 2008 @ 23:27:
Ik heb gisteren voor 7 euro bij de Media Markt een 'Emergency Collection' op DVD-ROM gekocht die Emergency 3 en 4 bevat, kortom direct naar de winkel rennen als je een of beide delen nog niet hebt! De besturing van het spel (ik heb alleen nog maar deel 3 gespeeld) is inderdaad niet ideaal en er is ook nog wel wat mis met de AI, maar toch een heel verfrissend RTS-game-concept en alleen daarom al het geld waard!
De nieuwe L.A. Mod is trouwens uit. Deze zorgt ervoor dat ik, telkens bij een nieuwe release, het spel maar weer installeer
http://lamod.emergency-planet.com/
Zit even op die site te kijken maar wow.. Ga ik zeker downloaden![b][message=30852958,noline]
De nieuwe L.A. Mod is trouwens uit. Deze zorgt ervoor dat ik, telkens bij een nieuwe release, het spel maar weer installeer
Hoop functies, gaat weer een leermomentje worden
Read the Los Angeles Mod manual to find out more about the new functions in freeplay.
[ Voor 23% gewijzigd door Eagle Creek op 13-10-2008 14:02 ]
Bump!Eagle Creek schreef op maandag 13 oktober 2008 @ 14:01:
[...]
Zit even op die site te kijken maar wow.. Ga ik zeker downloaden!
Hoop functies, gaat weer een leermomentje worden.
[...]
Emergency 4, geweldig
Wat ik me afvraag: wordt dit nog een beetje multiplayer gespeeld onder de GoT'ers? Misschien een keer leuk om het te proberen met een paar lui van hier.
Bla
Ja, dat lijkt me ook best wel grappig. Ik ga het maar eens even uitproberen in de singleplayer en dan als er animo genoeg is, nog eens MP
Lijkt me wel grappig:P
Had de demo gedraaid voor EM4 en die liep wel goed, alleen het spel liep niet echt. Had alles op al op laag/uit gezet en op 1024x768 want anders startte die niet eens op
/edit: Heb nu de engelse versie en die kan ik op High draaien dus dat is wel erg raar:S Maar kan je daar ook mee Mp'en i.c.m. EM4?
Had de demo gedraaid voor EM4 en die liep wel goed, alleen het spel liep niet echt. Had alles op al op laag/uit gezet en op 1024x768 want anders startte die niet eens op
/edit: Heb nu de engelse versie en die kan ik op High draaien dus dat is wel erg raar:S Maar kan je daar ook mee Mp'en i.c.m. EM4?
[ Voor 51% gewijzigd door Vincitore op 03-11-2008 20:10 ]
!Bump 
Ik ben nu free play aan het doen en ik heb nu brandjes gehad, waarvan ik 1 dezelfde brandweerwagen heb gestuurd. Nu is die 2e brand ook uit, en beide wagens weer terug naar HQ. Alleen ze staan nu nog steeds open en ik krijg er geen geld voor, bekend probleem?
Ik ben nu free play aan het doen en ik heb nu brandjes gehad, waarvan ik 1 dezelfde brandweerwagen heb gestuurd. Nu is die 2e brand ook uit, en beide wagens weer terug naar HQ. Alleen ze staan nu nog steeds open en ik krijg er geen geld voor, bekend probleem?
Verwijderd
Hallo allemaal,
Ik heb een vraagje. Als je in Emergency 4 multiplayer doet dan kan je in het spel praten met elkaar. Maar ik weet niet hoe je dat kan doen.
Wie kan mij helpen?
Groetjes
Ik heb een vraagje. Als je in Emergency 4 multiplayer doet dan kan je in het spel praten met elkaar. Maar ik weet niet hoe je dat kan doen.
Wie kan mij helpen?
Groetjes
Nee onbekend. Overigens stuur ik auto's nooit terug. Ik laat ze altijd ergens in de stad staan. Dan zijn ze bij een latere brand sneller op locatie.Infinitytron schreef op dinsdag 04 november 2008 @ 16:09:
!Bump
Sinds zaterdag speel ik zo nu en dan ook Emergency 4, de game valt mij enigsinds tegen.
Vergeleken met deel 1 speelt deze game heel langzaam, het besturen van je units gaat langzaam, en niet altijd even handig.
Maar de manier waarop missies in elkaar steken, en de free modus zijn echt mooi.
Momenteel heeft deze game nog geen support @ Xfire, daar door wordt de game niet geregistreed wanneer je deze speelt.
Daarom is er een petitie gestart om deze game ondersteund te krijgen
http://www.xfire.com/xf/m...=0&postorder=asc&start=15
Een post is genoeg om deze game supported te krijgen
Vergeleken met deel 1 speelt deze game heel langzaam, het besturen van je units gaat langzaam, en niet altijd even handig.
Maar de manier waarop missies in elkaar steken, en de free modus zijn echt mooi.
Momenteel heeft deze game nog geen support @ Xfire, daar door wordt de game niet geregistreed wanneer je deze speelt.
Daarom is er een petitie gestart om deze game ondersteund te krijgen
http://www.xfire.com/xf/m...=0&postorder=asc&start=15
Een post is genoeg om deze game supported te krijgen
[ Voor 95% gewijzigd door Lipton16 op 12-01-2009 10:50 ]
Dit doe ik ook. Scheelt tijd en ook flink in de kosten. Je hoeft de kosten maar één keer te betalen en de auto blijft inzetbaar tot je 'm terug stuurt. Het enige waar je dan nog voor moet blijven betalen is ambulances, vliegtuigen en evt. politie personeel om boefjes te arresteren.HawVer schreef op maandag 17 november 2008 @ 08:41:
[...]
Nee onbekend. Overigens stuur ik auto's nooit terug. Ik laat ze altijd ergens in de stad staan. Dan zijn ze bij een latere brand sneller op locatie.
Dat zou gewoon moeten werken. Ik heb ook de Engelse versie en ik heb ook al eens MP gedaan. Alleen ben ik er toen wel binnen een minuut weer uit gekicked, omdat het blijkbaar een besloten feestje was.Infinitytron schreef op maandag 03 november 2008 @ 12:13:
Bla
Hmm, ding er maar weer eens bij gepakt. LAMod 1.8 gedownload (super mod), installeren en spelen...
Holycrap, was dit dus op mijn oude pc (amd 2000+, gigje mem en een x1650) gewend, best traag
Nu op mijn nieuwe pc gaat alles 2/3x zo snel, das echt niet tof meer.... Direct die endless play parameters bijwerken, want het overzicht ben ik zo erg snel kwijt
Holycrap, was dit dus op mijn oude pc (amd 2000+, gigje mem en een x1650) gewend, best traag
Nu op mijn nieuwe pc gaat alles 2/3x zo snel, das echt niet tof meer.... Direct die endless play parameters bijwerken, want het overzicht ben ik zo erg snel kwijt

"Mekker, blaat"
Ik ben nu sinds een tijdje ook Emergency 4 aan het spelen, maar ik heb een paar vraagjes:
1) Is het misschien mogelijk om de sirenes bij het rijden altijd aan te hebben? Dat lijkt me namelijk leuker
2) Is het mogelijk om het aantal gelijktijdige dingen die je krijgt bij Freeplay iets te verminderen?
3) Is het mogelijk om het max. uitzoomniveau wat hoger te doen? Mijn PC is snel genoeg om dat aan te kunnen, maar ik weet niet of dat in het spel mogelijk is.
En de laatste is een beetje een moeilijke denk ik, maar ik weet dat het spel vrij aanpasbaar is dus wie weet: Is het mogelijk om te kunnen scrollen door de rechtermuisknop in de drukken en dan de muis te bewegen? En dan het liefst ook sneller dan gewoon scrollen.
Ik kon dit soort dingen zelf maar moeilijk vinden. Het feit dat het spel eigenlijk twee namen heeft helpt wat dat betreft niet echt, en de meeste websites die ik tegenkom zijn zeer amateuristische websites met maar weinig nuttige informatie.
1) Is het misschien mogelijk om de sirenes bij het rijden altijd aan te hebben? Dat lijkt me namelijk leuker
2) Is het mogelijk om het aantal gelijktijdige dingen die je krijgt bij Freeplay iets te verminderen?
3) Is het mogelijk om het max. uitzoomniveau wat hoger te doen? Mijn PC is snel genoeg om dat aan te kunnen, maar ik weet niet of dat in het spel mogelijk is.
En de laatste is een beetje een moeilijke denk ik, maar ik weet dat het spel vrij aanpasbaar is dus wie weet: Is het mogelijk om te kunnen scrollen door de rechtermuisknop in de drukken en dan de muis te bewegen? En dan het liefst ook sneller dan gewoon scrollen.
Ik kon dit soort dingen zelf maar moeilijk vinden. Het feit dat het spel eigenlijk twee namen heeft helpt wat dat betreft niet echt, en de meeste websites die ik tegenkom zijn zeer amateuristische websites met maar weinig nuttige informatie.
@ puntje 2: Daarvoor moet je de freeplay xml nog iets aanpassen. Staat een flinke guide en faq op het forum van www.emergency-planet.com . Daar staan ook goede mods (La Mod bvPatriot schreef op zondag 01 februari 2009 @ 17:52:
Ik ben nu sinds een tijdje ook Emergency 4 aan het spelen, maar ik heb een paar vraagjes:
"Mekker, blaat"
Ik heb ze aardig verhoogd. Zeker met de LA Modification is het te makkelijk, als je eenmaal elk ongeluk uit de challenge/freeplay map weet is het niet meer leuk[b][message=31385831,noline]Holycrap, was dit dus op mijn oude pc (amd 2000+, gigje mem en een x1650) gewend, best traag![]()

Als er hier nog mensen zijn die het spelen en die wel een multiplayer game willen spelen (met LA Mod), leave me a message
Nog mensen die dit spel spelen?
Ik ben gisteren begonnen. Bevalt wel goed. Had voor freeplay gekozen.
Kreeg meteen een aanrijding tussen 2 auto's voor mn kiezen.
Het komt erop neer dat de personen uiteindelijk op straat dood zijn gegaan
Ik heb de verkeerde volgorde gehanteerd.
1. weg afgezet
2. brandweer
3. mensen uit de wagen knippen
4. Auto's weggesleept
5. ambulance gehaald
6. mensen dood missie niet gehaald
Ik ben gisteren begonnen. Bevalt wel goed. Had voor freeplay gekozen.
Kreeg meteen een aanrijding tussen 2 auto's voor mn kiezen.
Het komt erop neer dat de personen uiteindelijk op straat dood zijn gegaan
Ik heb de verkeerde volgorde gehanteerd.
1. weg afgezet
2. brandweer
3. mensen uit de wagen knippen
4. Auto's weggesleept
5. ambulance gehaald
6. mensen dood missie niet gehaald
Burp
Als het goed is moet je de ambulance gelijk (of vlak na) de Brandweer sturen natuurlijk..:) De ziekenverzorgers van de Ambulancedienst kunnen ter plekke (misschien zelfs wel in de auto al) hulp verlenen... Auto's wegslepen is wel het laatste wat je moet doen..
Inderdaad, maar met de LA mod kan de brandweer ook stabiliseren. Ik vind zelf dat je na verloop van tijd steeds beter gaat reageren op meldingen en zo. Zorgen dat er geen opstoppingen zijn, geen overdreven materieel sturen, dus gewoon snel en vlot afhandelen zonder laks te zijn. Prachtig.
Zitten er ook nog relletjes in het spel?
Dat vond ik het mooiste in deel 1.
Dat vond ik het mooiste in deel 1.
Verwijderd
owowowow nieuwe emergency aangekondigd
owowowowowowwwwwwwwwwwwwwwwwww
http://www.gamer.nl/nieuw...ger-tor-in-emergency-2012

let op de brute hoeveelheid mensen op de screenshots
massa rampen dus d-;
owowowowowowwwwwwwwwwwwwwwwwww
http://www.gamer.nl/nieuw...ger-tor-in-emergency-2012

let op de brute hoeveelheid mensen op de screenshots
massa rampen dus d-;
Kan niet wachten! Ben EM4 nu wel zat... ondanks de LA mod begint 't toch saai te worden.
Verwijderd
ja echt he zelfde gevoel hier.TommyGun schreef op zaterdag 26 juni 2010 @ 15:12:
Kan niet wachten! Ben EM4 nu wel zat... ondanks de LA mod begint 't toch saai te worden.
Zit gewoon op een nieuwe mod voor em4 te wachten maar alle grote komen of nooit af of worden gecanceld
en moet je deze voorstellen en dan gedaan door het la mod team..
Weer een bumpje 
Nog niks geregeld voor eens met elkaar te spelen @ multiplayer?
Over grote mods trouwens: New York Mod is een van de grotere waar ze aan bezig zijn, ik heb alleen geen idee wanneer deze uit komt. Word wel van hetzelfde formaat als de LA mod.
Nog niks geregeld voor eens met elkaar te spelen @ multiplayer?
Over grote mods trouwens: New York Mod is een van de grotere waar ze aan bezig zijn, ik heb alleen geen idee wanneer deze uit komt. Word wel van hetzelfde formaat als de LA mod.
Ik hoop dat zo'n dingen of in een mod komen of in Em2012TheHolyCow schreef op zaterdag 25 februari 2006 @ 21:15:
Woei... Ik heb met erg veel plezier emergency 3 gespeeld, een nieuwe versie is nooit weg. Als ze de besturing wat makkelijker maken: klik en sleep wegversperringen, gebieden aangeven waar voetgangers verwijdert moeten worden etc, dan wordt het dikke pret
[ Voor 45% gewijzigd door ToySoldier1992 op 19-08-2010 15:02 ]
Ik hoop dat ze met die grote aantallen mensen wel iets meer opties voor crowd control inbouwen. Het is wel mogelijk in EM4, maar je bent er enorm veel tijd aan kwijt. Tegen de tijd dat je klaar bent is iedereen doodgegaan omdat je vergeten bent dat je ook nog mensen moet redden
Mijn X-Fire: s2toysoldier
Als er mensen zijn die eens online willen spelen, voeg me toe
Moeten best wel 2-4 man bijeen krijgen.
Als er mensen zijn die eens online willen spelen, voeg me toe
Leuk spel vond ik dit vroeger. Had ooit een democd met GTA1 en Emergency (ook 1 denk ik
). Als ze hem op Steam hadden voor die mediamarktprijs had ik het meteen gekocht (ben niet zo van de cdtjes)
☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.
Helemaal niemand? :[ToySoldier1992 schreef op vrijdag 20 augustus 2010 @ 16:14:
Mijn X-Fire: s2toysoldier
Als er mensen zijn die eens online willen spelen, voeg me toeMoeten best wel 2-4 man bijeen krijgen.
Kan je wel toevoegen maar ik heb het spel niet 
Zit te wachten op EM 2012 en nog andere dingen te doen. Van wat ik hoor is de interface/gameplay van EM4 een puzzel dus om daar nu nog aan te beginnen terwijl de andere over 2 maanden uit komt
Zit te wachten op EM 2012 en nog andere dingen te doen. Van wat ik hoor is de interface/gameplay van EM4 een puzzel dus om daar nu nog aan te beginnen terwijl de andere over 2 maanden uit komt
you should not attack your enemy before fully understanding his potentials
Mwah ik vind de interface vrij duidelijk hoor 
Ik zag in het 2012 topic best veel reacties dat mensen hem online wel eens spelen, vind 't raar dat hier niemand (meer) reageerde
Dan nog maar 2 maandjes alleen spelen en wachten op de nieuwe. Hopen dat 'ie wel snel in het Engels en/of Nederlands uitkomt. Mijn Duits is vrij slecht (lees: waardeloos
).
Ik zag in het 2012 topic best veel reacties dat mensen hem online wel eens spelen, vind 't raar dat hier niemand (meer) reageerde
Dan nog maar 2 maandjes alleen spelen en wachten op de nieuwe. Hopen dat 'ie wel snel in het Engels en/of Nederlands uitkomt. Mijn Duits is vrij slecht (lees: waardeloos
(foutje)
[ Voor 160% gewijzigd door Eagle Creek op 05-06-2011 13:35 ]
e
[ Voor 96% gewijzigd door HawVer op 05-06-2011 18:03 ]
Verwijderd
Tijdje geleden voor het laatst 911 First Responders gespeeld. Echter nu ik weer begonnen ben, kan ik geen brandblussers pakken, geen slangen, geen stun grenade en noem maar op. Iemand enig idee waar dit aan kan liggen?
Stap 1": Emergency 4 -> Los Angeles Mod -> New Light fix.
Ik heb jou probleem helaas nooit gehad, welke versie heb? Deluxe?
Ik heb jou probleem helaas nooit gehad, welke versie heb? Deluxe?
Verwijderd
Ja, volgens mij heb ik inderdaad de deluxe versie. Ik heb geen mods.
Ik heb hem nu opnieuw geinstalleerd en nu werkt het weer?! Heel apart.
Ik heb hem nu opnieuw geinstalleerd en nu werkt het weer?! Heel apart.
Verwijderd
Ging er niet een compleet nieuwe versie binnenkort uitkomen?
vond de laatste erg tegenvallen door het vaststaan van je units etc.
15 november is Emergency 2014 blijkbaar uitgekomen, wat (net zoals Emergency 2013) een expansion pack is voor Emergency 2012Verwijderd schreef op woensdag 04 december 2013 @ 08:49:
Ging er niet een compleet nieuwe versie binnenkort uitkomen?
Ondertussen wordt er gewerkt aan Emergency 5..
Daar ben ik wel benieuwd naar. Weet nog goed dat ik Emergency 1 voor het eerst tegenkwam in de PU. Ik was al fan voordat ik het spel gespeeld had
WP: Ecodan PUHZ-SW50
Jammer dat ze er nooit een half degelijk fatsoenelijk spel van hebben weten te maken. Ieder deel was slechter dan de voorgaande.Mils schreef op zaterdag 14 december 2013 @ 18:03:
Daar ben ik wel benieuwd naar. Weet nog goed dat ik Emergency 1 voor het eerst tegenkwam in de PU. Ik was al fan voordat ik het spel gespeeld had
GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k
Dat is zeker waar. Ik heb het 1e deel ook met het meeste plezier gespeeld. M'n leeftijd speelde waarschijnlijk ook een rol
Ik speel verschillende delen nog wel eens voor een weekje. Sinds Emergency 1 ben ik ook fan van de serie.
Ik heb helaas nog niet heel veel gehoord over Emergency 5, laat staan iets gezien, maar ik hoop wel dat deze er (echt) komt en weer een leuke uitdaging gaat zijn
Ik heb helaas nog niet heel veel gehoord over Emergency 5, laat staan iets gezien, maar ik hoop wel dat deze er (echt) komt en weer een leuke uitdaging gaat zijn
Het heeft mij zo en zo verbaasd dat ze zijn doorgegaan na EM1. Ik had altijd het gevoel dat het niet zo een populaire game was en niet goed verkocht.
Als het tussen haakjes niet veel kost om zulke games te maken hoef je er ook geen miljoenen te verkopen. Dat zal dan dus ook waarschijnlijk de reden zijn waarom ze doorgaan met het maken van de game. Al weet ik natuurlijk niet wat het kost om zulke games te maken en hoeveel exemplaren ze verkopen
PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal
Haha supervet, ik vond dit vroeger echt een geweldig spel! Ik ga zeker in de gaten houden of EM5 er komt !