Emergency 4

Pagina: 1 ... 5 6 Laatste
Acties:
  • 56.006 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Bash
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 21-09-2024
monnick schreef op donderdag 11 mei 2006 @ 14:01:
Ik heb steeds teveel slachtoffers bij die tunnel missie. Weet iemand misschien een goede / efficiente manier om die te halen? (Ja, ik repareer met de enginieer de ventilatie, dus alle rook gaat / is weg :p)
Haha, die missie had ik met 100% efficiëntie. Het is vooral zaak om de auto's rondom de brand te koelen en de brandende auto's z.s.m. te blussen. Ik heb het met 2 tankwagens met elk 4 man gedaan. Daarnaast een materiaalwagen met 3 man om eerst de mensen die in de tunnel staan eruit te begeleiden en vervolgens gewonden uit de auto's te knippen. Vergeet ook het mannetje in de controleruimte niet, die moet je eruit tillen met een brandweerman.

404 error: File not found | PSN: The_Bash

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyGun
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 14-09 20:00

TommyGun

Stik er maar in!

HawVer schreef op maandag 08 mei 2006 @ 13:18:
[...]

Ow dat vind ik een leuke missie om te doen. Je moet honderden dingen tegelijk doen maar dat maakt het interessant. Probeer eens de besturing met de pijltjes toetsen. Dat maakt het een stuk makkelijker. Mijn doel is nu om mijn efficiente percentage steeds hoger te krijgen. Als je ergens hulp bij nodig hebt geef je maar een gil.
Heb hem maar met een cheat overgeslagen want kreeg hem echt niet voor elkaar.

Ik haat water + veel autos + weinig ruimte + domme AI die tegen elkaar blijven staan op een brugje of weg dek.

[ Voor 16% gewijzigd door TommyGun op 11-05-2006 20:20 ]

“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Laatst online: 08:33

Angeloonie

Cheeseburger Addict

In de tunnel:

- 1 hijskraandinges
- 1 bulldozer
- 1 materiaalwagen met mannetjes met gasmaskers
- 2 pantserblussers
- 2 ambulancebussen

Dat was volgens mij alles wat ik had gebruikt :)

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Banjy
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 04-09 12:08
Ja dat brengt me bij die ambulance bussen want wat is nu eigenlijk het echte voordeel daarvan?
Ik vind het zelf altijd wel lekker werken maar het financiele plaatje is helemaal niet zo aantrekkelijk:

9 x Ambulance à 550 = 4950

Ambulance bus kost 6000 met 1 arts en broeder... En je moet toch eigenlijk wel minimaal nog een arts mee nemen. Verder kan je er ook 9 mensen in kwijt. Het is alleen wat makkelijker plaatsen en je hebt minder ruimte te kort. Maar goedkoper is het niet, of zit ik nu ergens fout?

Photography Portfolio Straaljager filmpje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedFox
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:15

RedFox

Heb je een OV ofzo?

Banjy schreef op donderdag 11 mei 2006 @ 23:40:
Ja dat brengt me bij die ambulance bussen want wat is nu eigenlijk het echte voordeel daarvan?
Ik vind het zelf altijd wel lekker werken maar het financiele plaatje is helemaal niet zo aantrekkelijk:

Ambulance bus kost 6000 met 1 arts en broeder... En je moet toch eigenlijk wel minimaal nog een arts mee nemen. Verder kan je er ook 9 mensen in kwijt. Het is alleen wat makkelijker plaatsen en je hebt minder ruimte te kort. Maar goedkoper is het niet, of zit ik nu ergens fout?
Het voordeel van zo'n bus is dat als je er een gewonde instopt hij automatisch geheald wordt.
Bij een normale ambulance is dat afaik niet het geval.

You are not special. You are not a beautiful or unique snowflake. You're the same decaying organic matter as everything else.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ahmi
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 22:38
-Probleempje: Zodra de mannetjes uitstappen en ik ze weer wil laten instappen krijg ik gelijk een error. Ik hoef alleen met de muis over een wagen te gaan en de error verschijnt gelijk:

http://members.lycos.nl/drifter/error1.jpg

Wanneer ik op opnieuw druk krijg ik:
http://members.lycos.nl/drifter/error2.jpg

En wanneer ik op afbreken druk, dan sluit ie af.
En op Negeren, dan gaat het spel verder, maar kan niemand meer instappen...

Misschien een verrotte entercar.script ? Kan iemand die ff online gooien? Hij is te vinden in :
..\Emergency 4\Data\Scripts\Game\Command

Opgelost, entercar.script van iemand gekregen.

-Hoe onderhandel je trouwens met die drugsdealertjes? Ik kan nergens een onderhandelaar kiezen ofzo, verkenner/psycholoog ?

[ Voor 89% gewijzigd door Ahmi op 12-05-2006 16:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HawVer
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13-09 16:51
Banjy schreef op donderdag 11 mei 2006 @ 23:40:

Plus negen ambulances nemen 9 keer zoveel ruimte en 9 keer zoveel werk met zich mee.

http://hawvie.deviantart.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-Hoe onderhandel je trouwens met die drugsdealertjes? Ik kan nergens een onderhandelaar kiezen ofzo, verkenner/psycholoog ?
Je kan niet onderhandelen, je moet ze zo snel mogelijk arresteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Banjy
Als je een patient met Arts in een ambulance stopt dan wordt deze toch ook gehealt? Anders zou dat indd het grote voordeel zijn. Maar ruimte is ook handig maar als je dus een krap budget hebt kan je beter 9 losse ambulances nemen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 14-09 12:46
Bij die tunnel brand kan je ook heel snel met die afsleepwagens van die smeulende wagens weghalen voor ze ontploffen. Zo heb ik die missie gehaald, scheelt je heel wat ontploffende auto's met doden tot gevolg (in mijn geval ;))

Flickr | Lego collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Banjy
TAG_Speedy schreef op vrijdag 12 mei 2006 @ 11:01:
Bij die tunnel brand kan je ook heel snel met die afsleepwagens van die smeulende wagens weghalen voor ze ontploffen. Zo heb ik die missie gehaald, scheelt je heel wat ontploffende auto's met doden tot gevolg (in mijn geval ;))
Whahaha strak plan! En ze ontploffen dan niet met afsleepwagen erbij he? En er zitten ook niet mensen in die je moet helpen ofzo. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedFox

RedFox

Heb je een OV ofzo?

Banjy schreef op vrijdag 12 mei 2006 @ 10:08:
Als je een patient met Arts in een ambulance stopt dan wordt deze toch ook gehealt? Anders zou dat indd het grote voordeel zijn. Maar ruimte is ook handig maar als je dus een krap budget hebt kan je beter 9 losse ambulances nemen. :)
Weet ik niet zeker, maar lijkt me van niet. Anders zou je namelijk meteen een gewonde in je ambulance kunnen stoppen en wegrijden.
Als je een gewonde behandeld zie je echter rechtsonder een tekentje van een ambulance en een heli die pas zichtbaar worden als de patient voor een bepaald deel weer beter is.

You are not special. You are not a beautiful or unique snowflake. You're the same decaying organic matter as everything else.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Banjy
RedFox schreef op vrijdag 12 mei 2006 @ 11:43:
[...]

Weet ik niet zeker, maar lijkt me van niet. Anders zou je namelijk meteen een gewonde in je ambulance kunnen stoppen en wegrijden.
Als je een gewonde behandeld zie je echter rechtsonder een tekentje van een ambulance en een heli die pas zichtbaar worden als de patient voor een bepaald deel weer beter is.
Dat van die tekentjes wist ik indd. Maar ik heb het even gecontroleerd en het grote voordeel van de bus is indd dat ze daarin beter worden en in een ambulance blijft de persoon op het niveau waarin hij erin ging, mits er ook een arts in zit dacht ik.

Die tunnelmissie is wel heel simpel als je die glitch gebruikt: Geen brandweerwagens maar auto sleep wagens en je haalt gewoon alle brandende auto's er uit!! Vervolgens snel in het midden van de tunnel de ventilatoren aanzetten zodat je rustig aan de mensen die nog niet gewond zijn er uit kan halen (ze stikken dan niet) nog even oppassen voor de instorting en klaar :D 100% 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 14-09 12:46
Banjy schreef op vrijdag 12 mei 2006 @ 11:05:
[...]

Whahaha strak plan! En ze ontploffen dan niet met afsleepwagen erbij he? En er zitten ook niet mensen in die je moet helpen ofzo. :+
Die met mensen er in zullen niet af te slepen zijn (niet geprobeerd iig :P), maar ze ontploffen niet zodra je ze op de sleepwagen zet.

Flickr | Lego collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyGun

TommyGun

Stik er maar in!

TAG_Speedy schreef op vrijdag 12 mei 2006 @ 11:01:
In multiplayer ontplofte dan altijd de sleepwagen bij mij. Misschien was ie wel te heet ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ahmi
Level met hacker en plunderaars. Die plunderaars ontsnappen steeds...
Ik kan ze niet allemaal oppakken, omdat ik niet weet welke richting ze rennen en zie niets op de kaart...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Achmedd schreef op zaterdag 13 mei 2006 @ 20:31:
Level met hacker en plunderaars. Die plunderaars ontsnappen steeds...
Ik kan ze niet allemaal oppakken, omdat ik niet weet welke richting ze rennen en zie niets op de kaart...
Missie overnieuw doen en 2 arrestatie busjes alvast voor die winkel zetten, dan gaan ze plunderen en kan je ze meteen oppakken. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyGun

TommyGun

Stik er maar in!

spoiler:
Die hacker missie is echt verschrikkelijk.

Die eerste 2 ongelukken zijn zo gebeurd maar dan crashen 2 van die liften in een gebouw. Nog geen probleem. 8 ambu's erheen. Vervolgens een hoop mannetjes dicht in de buurt van het eerste ongeluk die ik in elkaar liet slaan door mijn politie ventjes maar waarschijnlijk was dat teveel van het goede en was ik dus game over.

Zag nog wel ff dat filmpje van die electronica winkel waar een ruit wordt ingeslagen / ingegooid. Komen daar die rellen dan? Las wel op Fok! dat je daar gewoon een watertank neer moet zetten en dat de ventjes dan in de winkel blijven staan.

Bwahhh ik haat zo donker dat je niks ziet :(

[ Voor 35% gewijzigd door TommyGun op 13-05-2006 21:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mir
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Mir

TommyGun schreef op zaterdag 13 mei 2006 @ 21:32:
spoiler:
Die hacker missie is echt verschrikkelijk.

Die eerste 2 ongelukken zijn zo gebeurd maar dan crashen 2 van die liften in een gebouw. Nog geen probleem. 8 ambu's erheen. Vervolgens een hoop mannetjes dicht in de buurt van het eerste ongeluk die ik in elkaar liet slaan door mijn politie ventjes maar waarschijnlijk was dat teveel van het goede en was ik dus game over.

Zag nog wel ff dat filmpje van die electronica winkel waar een ruit wordt ingeslagen / ingegooid. Komen daar die rellen dan? Las wel op Fok! dat je daar gewoon een watertank neer moet zetten en dat de ventjes dan in de winkel blijven staan.

Bwahhh ik haat zo donker dat je niks ziet :(
Juist! zit ook met die plunderaars! vuur, ambu's.. alles onder controlle.. ook alle (naar mijn idee) plunderaars gepakt (stuk of 5-6).. en dan ineens "game over, plunderaars zijn gevlucht".. :( ik heb het al 3 keer gehad, hard gezocht naar ze in het level, zie nergens een vlucht iemand.. jouw laatste tip ga ik proberen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ahmi
Bij mij zaten er 2 plunderaars in de winkel zelf. Verkenner laten komen, en toen pas konden de agenten naar binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyGun

TommyGun

Stik er maar in!

Heb hem net gehaald. Zat maar 1 plunderaar bij mij en heb de tankspuit laten stoppen waardoor deze naar buiten kwam. Vervolgens gearresteerd. Toen dat huisje gezocht met die satteliet, police naar binnen, gearresteerd en missie klaar! Ben nu bij die gebroken dam missie :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voxie2
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 02-01-2022

Voxie2

//\\RoCkS//\\

In die missie met die open mijn krijg ik die treinen niet weg! Hij zegt iets over dat ze te lang zijn?? Heeft iemand tips voor deze missie??...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Banjy
Voxie2 schreef op maandag 15 mei 2006 @ 13:37:
In die missie met die open mijn krijg ik die treinen niet weg! Hij zegt iets over dat ze te lang zijn?? Heeft iemand tips voor deze missie??...
Kan je die treinen weghalen dan? :o Ik heb gewoon ontzettend veel brandweer gestuurd en gezorgd dat het vuur niet verder uitbereiden (doelend op de explosieve wagonnen + loco's) hierdoor heb je betrekkelijk weinig slachtoffers en kan je hem toch goed halen. :)

Of bedoel je nu een compleet andere missie..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Voxie2 schreef op maandag 15 mei 2006 @ 13:37:
Niet te lang, maar waarschijnlijk staan ze in de fik? Je stuurt wel een Engineer (blauwe auto) er naar toe toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voxie2

Voxie2

//\\RoCkS//\\

Angeloonie schreef op maandag 15 mei 2006 @ 15:39:
[...]

Niet te lang, maar waarschijnlijk staan ze in de fik? Je stuurt wel een Engineer (blauwe auto) er naar toe toch?
Ja, met een heli stuur ik een engeneer erop af, maar hoe snel ik ook ben, hij lult altijd dat het niet kan vanwege een te lange trein ofzo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedFox

RedFox

Heb je een OV ofzo?

Voxie2 schreef op dinsdag 16 mei 2006 @ 06:29:
[...]

Ja, met een heli stuur ik een engeneer erop af, maar hoe snel ik ook ben, hij lult altijd dat het niet kan vanwege een te lange trein ofzo...
Als er een trein in de brand staat kan je hem niet wegsturen. Mij lukte het daardoor niet om de voorste weg te krijgen, maar de anderen wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roland_EM25
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 23:12

Roland_EM25

Steek 'r een infuus in!

Als je heel snel bent met de heli, kun je alle 3 de treinen net op tijd weg halen.

Desktop: Intel I7 6700k, Corsair AX760, Gigabyte Designare Z170, 16gb DDR4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyGun

TommyGun

Stik er maar in!

Wat nemen jullie mee voor die Polar missie? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rein_stein
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 18-08 18:40
3 snipers voor de beertjes, extra medic+sjouwventjes. that is al you need

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Rein_stein schreef op dinsdag 16 mei 2006 @ 23:58:
3 snipers voor de beertjes, extra medic+sjouwventjes. that is al you need
Ehm.. Ja vast.

- 1 Helicopter voor de mensen op de schotsen
- 1 Ontsmettingsauto voor een paar ventjes
- 1 Hijskraan voor brokstukken
- 1 Ingenieur voor de koepel
- 1 Sniper voor de beren, 2 mag ook
- 2 Ambulancebussen voor de gewonden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HawVer
^^
En twee extra artsen, twee besmettingsloze brandweerventjes en één keer broeders extra.

Ik gebruik de ingenieur van de helicopter. Dat is ruim voldoende om de missie te halen. Waarschijnlijk ben je ook dan door je centen heen. ;) Vervolgens zijn er bij mij nog twee dood die ik niet snel genoeg kon vinden.

[ Voor 15% gewijzigd door HawVer op 17-05-2006 08:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedFox

RedFox

Heb je een OV ofzo?

TommyGun schreef op dinsdag 16 mei 2006 @ 20:09:
Wat nemen jullie mee voor die Polar missie? :)
Heb gewoon de standaarduitrusting gebruikt, werkte prima. Alleen een extra arts is misschien wel handig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Banjy
Hoe hebben jullie de missie met de vuurwerk fabriek opgelost? Wat voor materiaal vooral gebruikt... Ik heb nu vrij veel tankwagens gestuurd (met 4 brandweer man elk) maar de brand verspreid nog steeds vrij veel, maar voornamelijk volgens mij doordat je niet zo zeer veel bluskracht moet hebben maar wel verspreide... dus is het misschien slimmer om veel van die straat paaltjes te gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyGun

TommyGun

Stik er maar in!

Angeloonie schreef op woensdag 17 mei 2006 @ 00:03:
[...]

Ehm.. Ja vast.

- 1 Helicopter voor de mensen op de schotsen
- 1 Ontsmettingsauto voor een paar ventjes
- 1 Hijskraan voor brokstukken
- 1 Ingenieur voor de koepel
- 1 Sniper voor de beren, 2 mag ook
- 2 Ambulancebussen voor de gewonden
Bedankt en HawVer ook. Niet zo'n lastige missie. Ben wel ff bezig geweest met een gewonde te zoeken maar lag ergens onder een stuk puin.

Olieplatform missie ook gehaald. Was ook niet zo'n lastige. Die daarna komt (met die gecrashte trein) is wel wat pittig. Hoe zorg ik ervoor dat die wagon niet van die brug valt óf hoe kan ik die tegenhouden bij de waterval?

[ Voor 20% gewijzigd door TommyGun op 19-05-2006 00:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mensen, jullie hebben allen het spel al, ik moet hem echt graag hebben, hoe kan ik er aan komen of via wie??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HawVer
Banjy schreef op donderdag 18 mei 2006 @ 16:53:
Hoe hebben jullie de missie met de vuurwerk fabriek opgelost? Wat voor materiaal vooral gebruikt... Ik heb nu vrij veel tankwagens gestuurd (met 4 brandweer man elk) maar de brand verspreid nog steeds vrij veel, maar voornamelijk volgens mij doordat je niet zo zeer veel bluskracht moet hebben maar wel verspreide... dus is het misschien slimmer om veel van die straat paaltjes te gebruiken?
Een brand kun je het beste uitroeien door het aan alle kanten in te sluiten. Veel brandweer autos aan de randen van het vuur zetten waar het zich kan verspreiden. Dan kun je vervolgens het vuur in het midden uit laten branden of langzaam naar binnen toe werken.

En verder, spuitgasten zijn niet zo 'zelfstandig' omdat ze maar een klein bereik hebben. Je moet ze steeds bij blijven sturen. De beste oplossing is spuitwagens. Die zijn mobiel en hebben een groot bereik.

btw, probeer ook eens de home toets en het groeperen links onderin. Dat zijn vet handige tools.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Bash
Verwijderd schreef op donderdag 18 mei 2006 @ 19:43:
Mensen, jullie hebben allen het spel al, ik moet hem echt graag hebben, hoe kan ik er aan komen of via wie??
Hij is iig te koop in Duitsland en Frankrijk. Je kunt (imho) het beste de duitse versie kopen. Die heb ik ook. Alles wat je dan nog moet doen is de NL patch eroverheen te zetten. Dan is alle geschreven tekst in het Nederlands. Tenzij jouw duits uitstekend is natuurlijk :D

b.v. te koop bij Amazon.de

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

the_bash schreef op vrijdag 19 mei 2006 @ 10:51:
[...]

Hij is iig te koop in Duitsland en Frankrijk. Je kunt (imho) het beste de duitse versie kopen. Die heb ik ook. Alles wat je dan nog moet doen is de NL patch eroverheen te zetten. Dan is alle geschreven tekst in het Nederlands. Tenzij jouw duits uitstekend is natuurlijk :D

b.v. te koop bij Amazon.de
En dat is het dus zeker niet. En wachten totdat de Engelse versie uitkomt duurt me echt te lang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HawVer
Iemand nog tips voor de missie met het olieplatform?? Ik kan niet voorkomen dat de boel gaat ploffen en dan binnen enkele minuten staat het hele platform in de hens. Ik heb al wel de leiding dichtgedaan en het paneel gerepareerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

HawVer schreef op dinsdag 23 mei 2006 @ 00:12:
Iemand nog tips voor de missie met het olieplatform?? Ik kan niet voorkomen dat de boel gaat ploffen en dan binnen enkele minuten staat het hele platform in de hens. Ik heb al wel de leiding dichtgedaan en het paneel gerepareerd.
Er zijn een stuk of 4 dingen die je met je enigineer moet doen, 1 in een huisje, de ander op een tussenbrug, en 2 dingen op het bovenste deel. Dacht ik dan.

Het belangrijkste is eigenlijk het koelen, laat je boten dus niet op de vlammen spuiten, maar er gewoon naast. Maakt niet uit dat het brandende dan helemaal affikt ;) Zorg ook dat de generators linksboven niet ontploffen :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Bash
Het afsluiten van de toevoer in het huisje is inderdaad van levensbelang. Dus niet alleen met je engineer de pijpen dichtdraaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyGun

TommyGun

Stik er maar in!

Angeloonie schreef op dinsdag 23 mei 2006 @ 00:13:
[...]

Er zijn een stuk of 4 dingen die je met je enigineer moet doen, 1 in een huisje, de ander op een tussenbrug, en 2 dingen op het bovenste deel. Dacht ik dan.

Het belangrijkste is eigenlijk het koelen, laat je boten dus niet op de vlammen spuiten, maar er gewoon naast. Maakt niet uit dat het brandende dan helemaal affikt ;) Zorg ook dat de generators linksboven niet ontploffen :Y)
Ik heb maar 2 dingen gedaan met de engineer. Idd dat huisje en aan de overkant ook nog iets. Bij die generators.

Verder niks. Maar iemand nog tips voor die missie trein vs busje? B.v.d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HawVer
the_bash schreef op dinsdag 23 mei 2006 @ 13:24:
Het afsluiten van de toevoer in het huisje is inderdaad van levensbelang. Dus niet alleen met je engineer de pijpen dichtdraaien.
Mjah daarmee kan ik niet voorkomen dat de tank vlat naast de boortoren ontploft. Zodra die ontploft gaat het enorm snel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

HawVer schreef op dinsdag 23 mei 2006 @ 13:59:
[...]

Mjah daarmee kan ik niet voorkomen dat de tank vlat naast de boortoren ontploft. Zodra die ontploft gaat het enorm snel.
Dan koel je die toch?

Op het bruggetje van het onderste deel naar het bovenste deel zit ook nog een knopje voor je engineer. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wanneer komt de game in de nederlandse winkels?

Of is dit nog niet bekend

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 23-05-2006 14:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voxie2

Voxie2

//\\RoCkS//\\

Verwijderd schreef op dinsdag 23 mei 2006 @ 14:14:
wanneer komt de game in de nederlandse winkels?

Of is dit nog niet bekend
Heb je het topic al doorzocht?...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wel, en er is nog niets bekend helaas. Ik heb Take2 al gebeld en ook zei konden nog niets zeggen helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

leuke game, alleen k** datie bij mij zoveel blijft hangen (leuk aant het game en dan pets gedaan, freezed gewoon) , heb de 1.2 patch geinstalleerd maar dit geeft geen verschil voor mijn ati 9600xt...
iemand een oplossing? 8)7 :? :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Komt deze game ook in nederland uit?
Of hoe komen jullie aan dit spel? gewoon naar Duitsland gereden en daar het spel gekocht?(EM4)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voxie2

Voxie2

//\\RoCkS//\\

Waar kan je die ventilatie laten repareren??... Ik kan het echt nergens vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kunyfyer
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19-11-2024
Voxie2 schreef op zaterdag 27 mei 2006 @ 15:36:
Waar kan je die ventilatie laten repareren??... Ik kan het echt nergens vinden.
spoiler:
Rechts in 't midden van de tunnel zit een deur en een heel vlak wat oplicht zodra je met je muis eroverheen beweegt (met je engineer geslecteerd)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mir
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Mir

Verwijderd schreef op zaterdag 27 mei 2006 @ 13:08:
leuke game, alleen k** datie bij mij zoveel blijft hangen (leuk aant het game en dan pets gedaan, freezed gewoon) , heb de 1.2 patch geinstalleerd maar dit geeft geen verschil voor mijn ati 9600xt...
ik heb ook gemerkt dat gamma instellingen in windows niet bevoordelijk zijn voor het spel. probeer die dus op 0 te zetten. (Bij mij startte het spel gewoon op met een crash..bizar)..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HawVer
Verwijderd schreef op zaterdag 27 mei 2006 @ 13:08:
Probeer eens de nieuwste drivers te installeren. Dat loste bij mij een heleboel op. Crashes komen nu alleen nog heel af en toe voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyGun

TommyGun

Stik er maar in!

TommyGun schreef op donderdag 18 mei 2006 @ 19:21:
[...]
Die daarna komt (met die gecrashte trein) is wel wat pittig. Hoe zorg ik ervoor dat die wagon niet van die brug valt óf hoe kan ik die tegenhouden bij de waterval?
Misschien iemand nog wat tips?

Ben tevens benieuwd of police jobs uit de free play zijn te slopen. Die zijn zó saai.

Zal daar een hack voor zijn oid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyGun

TommyGun

Stik er maar in!

spoiler:
Heb de missie waar een trein botst met touring car maar overgeslagen. Daarna krijg je een missie in een open mijn, een tunnel missie en nog een missie waar een vuurwerk opslag plaats ontploft. Zijn allemaal redelijk goed te doen. Maar dan...

Missie waar je een of andere hoge gast moet redden. Deze zit in een safe house in het midden van een enorm bos. Terroristen vallen dat safe house aan en alleen die hoge gast en één agent (of iets) overleeft het. Aan beide kanten van het safe house staat 1 ventje.

Eitje dus. Maar dan komen er ineens van 4 plekken autos aangereden vol met snipers of iets. Had maar net genoeg police om ze allemaal neer te schieten en in de boeien te slaan. Een paar kwamen het safe house binnen maar ik kon net op tijd een agent vinden en gelukkig hielp die agent van de hoge gast ook mee. Dikke chaos. Vrijwel iedereen bijna dood en ook een hoop echt dood.

Ik dacht, dat is het, okay. Niet extreem moeilijk eigenlijk. Hoge gast in de auto en weg naar huus. Idem voor alle gewonde etc. In de ambulances en weg ermee. Dus ik denk, klaar. Maar nee hoor. Ineens zie ik weer 2 (geloof ik) wagens en denk "Oh god! Moet ik die andere agent ook beschermen?!?" (Waar ik niks mee kon overigens.)

Snel weer police erheen. Maar ineens zie ik die 2 wagens ontploffen en ontstaat er een heuse bos brand. Tientallen spuitwagens e.d er heen, en na een half uur had ik het zo dat het bos was gescheiden en dus liet ik 1 kant gewoon uitbranden.

Maar wat bleek is dat de brandende kant aan de kant van een stad zat. Ja je raad het dus al, stukjes heg enzo beginnen al te fikken. Hoop brandweer erheen, in mijn ogen prima onder controle maar ineens missie failed. Arch! Zo veel werk voor niks.

Ik had het makkelijk zat gehaald maar blijkbaar mag het de stad niet raken ofzo. Tja te laat dus. Die water pantsers rijden ook zo extreem sloom. Brandweer ventjes moet je steeds bijsturen en het water vliegtuig mag je maar om de 2 minuten ofzo gebruiken. Ik gebruik dus als meeste de gewone spuitwagen.

Screenshotje van de mini-map, valt toch wel mee? Was 10 keer erger en was nu lekker aan het uit fikken. Was ook al een uur bezig in real time. Maarjah die stad dus... (In het midden zie je tevens een blauwe punt, daar is het safe house. De gele kronkeltjes zijn de wagens waar de terroristen mee aan kwamen rijden).

Afbeeldingslocatie: http://www.gamergun.com/files/1/minimap1.PNG

Voor zover mijn verhaal, wie het gelezen heeft: respect ;) Had even niks te doen :D

[ Voor 4% gewijzigd door TommyGun op 02-06-2006 22:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elve1984
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-09 16:33
hey heeft iemand een languege pack om van duitse versie een engelse of nederlandse versie te maken?

Groeten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyGun

TommyGun

Stik er maar in!

Leondendungen schreef op zaterdag 03 juni 2006 @ 00:44:
hey heeft iemand een languege pack om van duitse versie een engelse of nederlandse versie te maken?

Groeten
Of je zoekt even in dit topic :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elve1984
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-09 16:33
heb ik gezocht maar die link is offline. krijg je melding Connection failed: Too many connections

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyGun

TommyGun

Stik er maar in!

Leondendungen schreef op zaterdag 03 juni 2006 @ 00:53:
heb ik gezocht maar die link is offline. krijg je melding Connection failed: Too many connections
Gewoon later nog eens proberen.

BTW,

offtopic:
Iemand die nog zin heeft in multiplayer? Heb al 4 mensen in me MSN maar of ze hebben geen zin, of te druk of wat dan ook.

Jammer :( add me, gamergun@hotmail.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand hoe je bij de missie met die gebroke dam de mensen uit een drijvende auto kan halen?
Het lukt me maar niet.
alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Modbreak:In de winkel ;)

[ Voor 82% gewijzigd door Crash op 10-06-2006 13:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyGun

TommyGun

Stik er maar in!

Verwijderd schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 21:15:
Weet iemand hoe je bij de missie met die gebroke dam de mensen uit een drijvende auto kan halen?
Het lukt me maar niet.
alvast bedankt
Lees het topic. Al 100x behandeld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja toen k t verzonden had zag k t meteen een aantal pagina's terug. mar toch bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Modbreak:Zie ^^^ :{

[ Voor 84% gewijzigd door Crash op 10-06-2006 13:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Anders post je even normaal. Waarom voor de 2de keer dezelfde vraag stellen? Waar je het kan kopen kan je (natuurlijk) vinden op google, en aan illegale warez doen we hier niet...lees anders even de FAQ.

[ Voor 11% gewijzigd door Crash op 10-06-2006 13:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• richard_1st
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09-09 14:34
TommyGun schreef op vrijdag 02 juni 2006 @ 22:47:
spoiler:
Heb de missie waar een trein botst met touring car maar overgeslagen. Daarna krijg je een missie in een open mijn, een tunnel missie en nog een missie waar een vuurwerk opslag plaats ontploft. Zijn allemaal redelijk goed te doen. Maar dan...

Missie waar je een of andere hoge gast moet redden. Deze zit in een safe house in het midden van een enorm bos. Terroristen vallen dat safe house aan en alleen die hoge gast en één agent (of iets) overleeft het. Aan beide kanten van het safe house staat 1 ventje.

Eitje dus. Maar dan komen er ineens van 4 plekken autos aangereden vol met snipers of iets. Had maar net genoeg police om ze allemaal neer te schieten en in de boeien te slaan. Een paar kwamen het safe house binnen maar ik kon net op tijd een agent vinden en gelukkig hielp die agent van de hoge gast ook mee. Dikke chaos. Vrijwel iedereen bijna dood en ook een hoop echt dood.

Ik dacht, dat is het, okay. Niet extreem moeilijk eigenlijk. Hoge gast in de auto en weg naar huus. Idem voor alle gewonde etc. In de ambulances en weg ermee. Dus ik denk, klaar. Maar nee hoor. Ineens zie ik weer 2 (geloof ik) wagens en denk "Oh god! Moet ik die andere agent ook beschermen?!?" (Waar ik niks mee kon overigens.)

Snel weer police erheen. Maar ineens zie ik die 2 wagens ontploffen en ontstaat er een heuse bos brand. Tientallen spuitwagens e.d er heen, en na een half uur had ik het zo dat het bos was gescheiden en dus liet ik 1 kant gewoon uitbranden.

Maar wat bleek is dat de brandende kant aan de kant van een stad zat. Ja je raad het dus al, stukjes heg enzo beginnen al te fikken. Hoop brandweer erheen, in mijn ogen prima onder controle maar ineens missie failed. Arch! Zo veel werk voor niks.

Ik had het makkelijk zat gehaald maar blijkbaar mag het de stad niet raken ofzo. Tja te laat dus. Die water pantsers rijden ook zo extreem sloom. Brandweer ventjes moet je steeds bijsturen en het water vliegtuig mag je maar om de 2 minuten ofzo gebruiken. Ik gebruik dus als meeste de gewone spuitwagen.

Screenshotje van de mini-map, valt toch wel mee? Was 10 keer erger en was nu lekker aan het uit fikken. Was ook al een uur bezig in real time. Maarjah die stad dus... (In het midden zie je tevens een blauwe punt, daar is het safe house. De gele kronkeltjes zijn de wagens waar de terroristen mee aan kwamen rijden).

[afbeelding]

Voor zover mijn verhaal, wie het gelezen heeft: respect ;) Had even niks te doen :D
Jazeker, ik heb de moeite genomen :D
Ziet er wel kikkuh uit, heb het zelf al een tijd niet meer gespeeld, maar zal maar is weer aan de gang gaan, want die missie klinkt wel heel erg kikkuh!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrFoce
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 09-09 17:18
monnick schreef op donderdag 08 juni 2006 @ 15:09:
[...]

Anders post je even normaal. Waarom voor de 2de keer dezelfde vraag stellen? Waar je het kan kopen kan je (natuurlijk) vinden op google, en aan illegale warez doen we hier niet...lees anders even de FAQ.
Opzich zegt hij niet dat hij een full-version wil downloaden. Dus je hoeft t niet gelijk met illegale warez te associeren. Sommige spellen zijn ook online te downloaden (legaal) na een betaling. Ik denk dat hij/zij eerder daarop doelt dan het van Emule afhalen ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gideon82 schreef op donderdag 08 juni 2006 @ 15:32:
[...]
Opzich zegt hij niet dat hij een full-version wil downloaden. Dus je hoeft t niet gelijk met illegale warez te associeren. Sommige spellen zijn ook online te downloaden (legaal) na een betaling. Ik denk dat hij/zij eerder daarop doelt dan het van Emule afhalen ofzo.
precies hij heeft gelijk maar gratis is natuurlijk altijd mee genomen :D en dan hoeft het als nog niet illigaal te zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyGun

TommyGun

Stik er maar in!

Misschien even ontopic blijven :) Is al zo vaak behandeld waar het te vinden is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik kan het anders niet weer vinden zal wel aan mij liggen heb nu de demo al 5 x uitgespeelt ofzow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyGun

TommyGun

Stik er maar in!

Verwijderd schreef op donderdag 08 juni 2006 @ 16:04:
ik kan het anders niet weer vinden zal wel aan mij liggen heb nu de demo al 5 x uitgespeelt ofzow
Beter zoeken :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pfff was dat nou voor een moeite om het even te vertellen :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyGun

TommyGun

Stik er maar in!

Verwijderd schreef op zaterdag 10 juni 2006 @ 19:13:
[...]

Is het zoveel moeite om even boven bij de quicksearch "volledig" of "kopen" in te voeren?

Of even op bijv bol.com of amazon.com te zoeken naar Emergency 4?

Ik krijg genoeg resultaten iig.

Kijk voor de gein ook eens de modbreak op een van je vorige berichten, typ fatsoenlijk Nederlands en gebruik geen MSN smilies

En als het aan mij ligt gaan we nu weer lekker verder over het spel :)

---

Zojuist missie afgerond (TommyGun in "Emergency 4") en daarna krijg je een campagne waarin je nog 3 pyromanen moet oppakken. Eerste keer crashte het spel bij de 3e pyromaan, 2e keer gebeurde er niks meer. Geen opdrachten en lopende / afgeronde opdrachten werden niet bijgeschreven als voltooid. Ben toen maar fabrieken in de hens gaan steken. Vanavond nog wel eens proberen, kijken of het dan wel werkt :P

[ Voor 48% gewijzigd door TommyGun op 10-06-2006 20:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HawVer
Verwijderd schreef op zaterdag 10 juni 2006 @ 19:13:
[...]

Luilak.. eerste resultaat op google en vervolgens één klik verder en ik kom op de duitse bol. Daar kan je hem met creditcard kopen en eventueel misschien ook wel met internationale betaling.

http://www.bol.de/shop/bd...6osz2.fdc31?jumpId=279046

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lol, spel heeft het altijd gedaan... denk je weer een keer te gaan spelen, krijg je bij het starten van het scherm een zwart scherm met crash to desktop...

In de logfile staat:
"!WARNING: global listener object is still registered! Unregister listener before destroying object!"

maar daar word ik nog niet veel wijzer van 8)7 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• clanerz
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 10-11-2024
messi schreef op dinsdag 18 april 2006 @ 12:21:
4 Spelers is idd de max. Je kunt makkelijk zelf een server aanmaken, gewoon [GOT] ervoor zetten en dan weet iedereen welk pw hij moet gebruiken :)

Zit trouwens even te kijken op: http://www.emergency-forum.de en daar worden erg mooie mods gemaakt zeg! vooral de LA mod is super. Die gast kan echt zo goed skinnen.

[afbeelding]

nu wil ik alleen nog weten hoe ik een andere map in een MP game kan laden :P
Gelukkig is deze dus niet van emergency-forum maar van http://forum.emergency-planet.com _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellowneck
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Yellowneck

Dure hobby....:\

Uh, heb et niet meer echt bijgehouden, maarehm is er nou al een Engels versie uit? Duits/Frans is niet zo leuk

Fotogear: Canon EOS RP | Canon 400D + BG-E3 | RF 24-105mm F4.0L | 50mm F1.8 | 17-40mm F4.0L | 70-200mm F4.0L | 100mm F2.8L Macro | 430EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik de game opstart krijg ik zwart beeld en daarna sluit hij af en krijg ik mijn deskop weer...
Wat kan ik hier aan doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ben een enthousiaste speler van emergency en vond toen dit topic,
is er eigenlijk al een release datum voor de Engelse(Nederlandse) uitvoering? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik speel nu de duitse demo..
Maar ik kan niet verder komen in de demo..
Ik ga dan naar het trainingsgebouw (met die brand) en dan moet ik op mijn toetsenbord 'Taste POS1' ofzo indrukken.. WTF! Welke knop moet dat zijn?
En als ik de eerste missie doe (die met die kerk), hoe kan ik dan in godsnaam brandweermannen met vuurblussers maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pos1 is home

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb bij die 1ste missie gewoon 1 brandweerwagen met 3 gewone brandweermannen gestuurd en 2 ambu´s 1 brandweerman laat je het vuurtje in het vat blussen, de andere 2 die 2 bouwvakkers die daar staan wegbrengen dan met die ene man die het vuurtje heeft geblust de plank van het ene slachtoffer aftillen de 2 slachtoffers verzorgen, en klaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik vind de demo beetje saai worden heb voor de fun een bosbrandje gecreërd en de halve stad in de fik gezet >:) (missie 2) >:)

Verwijderd

hoe maak je eigenlijk zo'n spoiler?

• TommyGun

TommyGun

Stik er maar in!

Gebruik in godsnaam de edit knop zeg

Verwijderd

hoe bedoel je edit knop, welke knop moet ik dan indrukken?
:?

Verwijderd

Modbreak:Kap eens met die nutteloze mededelingen! :o

[ Voor 69% gewijzigd door Crash op 30-09-2006 14:17 ]

Verwijderd

ik ben nieuw dus ik weet nog niet zoveel maar ik zal er op letten :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djidee
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 04-09 00:19

djidee

Mr. Slungel

Verwijderd schreef op zaterdag 30 september 2006 @ 20:43:
ik ben nieuw dus ik weet nog niet zoveel maar ik zal er op letten :X
Lees anders eventjes Algemene gedragsregels (Netiquette) en andere faq's door, helpt al een hoop en maakt veel duidelijk, welkom verder :)

"Mekker, blaat"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lol ga spelen na zo'n half uur zonder error naar bureablad helemaal afgesloten ik hem opnieuw opstarten doet ie het weer EDIT: al gelukt lag aan m'n werkgeheugen

wil ik gaan Mplayeren staat er de hele tijd:"wachten op de andere speler(s)"enig idee wat dat is?? 8)7 8)7 |:( |:(

[ Voor 171% gewijzigd door Verwijderd op 10-10-2006 15:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sporasub
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 26-10-2022

sporasub

Hellfire: Orc Hunter lvl 40

Verwijderd schreef op maandag 02 oktober 2006 @ 09:18:
lol ga spelen na zo'n half uur zonder error naar bureablad helemaal afgesloten ik hem opnieuw opstarten doet ie het weer EDIT: al gelukt lag aan m'n werkgeheugen

wil ik gaan Mplayeren staat er de hele tijd:"wachten op de andere speler(s)"enig idee wat dat is?? 8)7 8)7 |:( |:(
Ik heb precies hetzelfde probleem na een tijdje spelen sluit ie ineens af.. en kom ik terug in windows.
ik kan dan het spel opnieuw opstarten zonder problemen, alleen na een tijd sluit ie weer opeens af.
Ik heb dit probleem ook bij battlefield2 en 2142.
ik zit te denken aan een andere voeding aangezien ik er nog 1 heb liggen van 450watt. en de huidige 350watt. is.
het lijkt me alleen wel sterk dat mn voeding niet goed genoeg is; specs:
WINXP
Nieuwste Direct X en nvidia drivers
AMD ATHLON 2800+
GIGABYTE M-ATX mobo met nothing fancy ;)
1024MB werkgeheugen
40GB SATA 10.000RPM
200GB PATA intern
NVIDIA CLUB3D 6600GT DDR3 128MB
DVD burner NEC
wat altijd goed heeft gewerkt maar sinds een tijdje sluiten mn games af.
Iemand ervaring hiermee?
Jaaaa ik heb wel de search gebruikt alleen kon ik daar geen helder antwoord voor mijn probleem vinden.
alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellowneck
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Yellowneck

Dure hobby....:\

sporasub schreef op woensdag 11 oktober 2006 @ 21:31:
[...]

Ik heb precies hetzelfde probleem na een tijdje spelen sluit ie ineens af.. en kom ik terug in windows.
ik kan dan het spel opnieuw opstarten zonder problemen, alleen na een tijd sluit ie weer opeens af.
Ik heb dit probleem ook bij battlefield2 en 2142.
ik zit te denken aan een andere voeding aangezien ik er nog 1 heb liggen van 450watt. en de huidige 350watt. is.
het lijkt me alleen wel sterk dat mn voeding niet goed genoeg is; specs:
WINXP
Nieuwste Direct X en nvidia drivers
AMD ATHLON 2800+
GIGABYTE M-ATX mobo met nothing fancy ;)
1024MB werkgeheugen
40GB SATA 10.000RPM
200GB PATA intern
NVIDIA CLUB3D 6600GT DDR3 128MB
DVD burner NEC
wat altijd goed heeft gewerkt maar sinds een tijdje sluiten mn games af.
Iemand ervaring hiermee?
Jaaaa ik heb wel de search gebruikt alleen kon ik daar geen helder antwoord voor mijn probleem vinden.
alvast bedankt!
Probeer eens wat oudere drivers. Vond zelf 77.77 erg stabiel.

Fotogear: Canon EOS RP | Canon 400D + BG-E3 | RF 24-105mm F4.0L | 50mm F1.8 | 17-40mm F4.0L | 70-200mm F4.0L | 100mm F2.8L Macro | 430EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sporasub
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 26-10-2022

sporasub

Hellfire: Orc Hunter lvl 40

YellowNeck schreef op woensdag 11 oktober 2006 @ 22:19:
[...]

Probeer eens wat oudere drivers. Vond zelf 77.77 erg stabiel.
Is 77.77 niet wat oud? mis ik hierdoor niet nieuwe fixes e.d.?

update;
77.77 geinstaleerd
ik heb nou geen problemen meer dat ie uitvalt, alleen heb ik nu artifacts als een mofo.w
terwijl alles op gemiddeld staat en ik battlefield2 zonder artifacts kan spelen.
r

[ Voor 29% gewijzigd door sporasub op 12-10-2006 04:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik wilde een back-up maken van de cd-rom, maar er zit beveiliging weet iemand of ik dit kan omzeilen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iemand zin in potje MP? servernaam: Gathering of Tweakers ww:GoT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoe kan je een bericht verwijderen?

[ Voor 94% gewijzigd door Verwijderd op 17-10-2006 21:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyGun

TommyGun

Stik er maar in!

Robby, je bent al gewaarschuwd en deze link is ook al gegeven;

djidee in "Emergency 4"

LEES die nou eens! Dus niet even scrollen en weer sluiten, maar lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djidee
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 04-09 00:19

djidee

Mr. Slungel

as je iets post, en je voegt er direct nog iets aan toe, maak dan geen nieuwe, maar gebruik het knopje Edit :)

"Mekker, blaat"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hij komt eraan!!!

De Engelse Emergency 4!

Hij wordt alleen uitgebracht onder de titel; "911: First Responders"

De datum in de U.S. is 30 Mei 2007
U.K. en de rest van de wereld komen later....
In Polen is ie er al (?? Wie vertaald er even ??) ...
http://www.topware.pl/katalog/EMERGENCY_4/opis.html

Engelstalige demo kan je hierweg halen;
http://pliki.topware.pl/demo/emergency4/emergency4_demo.exe
http://pliki.topware.pl/d...ergency4_demo.exe.torrent
De torrent werkt (nog) niet ... (Error 503 - Service Temporarily Unavailable)

Hij te pre-orderen via;
http://www.amazon.com/Ata...mes&qid=1174772532&sr=8-1 (Alleen voor U.S. :S)

http://astore.amazon.com/...QFFDA/104-1092229-4403941

Bron;
http://emergency-planet.c...=index_comment&news_id=22
http://www.emergencyranking.de/de/forum/viewtopic.php?t=4527
http://www.emergencyranking.de/de/forum/viewtopic.php?t=4509

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 19-05-2007 12:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ibmos2warp
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 20-11-2023

ibmos2warp

Eval is Evil

Oh? Na een jaar pas de engelse versie?
Dat dat spel nog steeds bestaat, ik heb versie 1 :o inclusief de doos nog in de kast liggen :+. Krijg gelijk weer zin om te spelen.
Ik vond het wel een grappig spel. Alleen was het soms wat raar waar je nou moest klikken staat mij bij ofzo. Maar wel goed gemaakt, heeft me wel een aantal dagen bezig gehoude.

Ik weet alles van niks
Vind Excel ongelovelijk irritant.

Pagina: 1 ... 5 6 Laatste