Emergency 4

Pagina: 1 2 ... 6 Laatste
Acties:
  • 55.878 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 169507

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://img150.imageshack.us/img150/5669/em45kc.jpg

Wanneer je aan jongere kinderen vraagt wat ze willen worden, dan scoren politieman of brandweerman altijd erg hoog. Emergency 4 laat deze droom uitkomen. De game, ontwikkeld door Sixteen Tons entertainment en is uitgebracht dankzij Take Two.

De game omvat 20 missies, maar je kunt ook random missies laten genereren. Naast realistische graphics (met invallende gebouwen en vuur dat snel oprukt) zijn ook de controls simpel gehouden en is er een multiplayer mode aanwezig. Uiteraard draait de game, zoals de naam al weergeeft, om de heldhaftige eenheden van de brandweer, medici, politie en andere units die een stad veilig moeten houden. Hierbij krijg je te maken met opstoppingen in het verkeer, grote branden en zelfs aanvallen van terroristen.

Afbeeldingslocatie: http://images.amazon.com/images/G/03/videogames/features/emergency4_notlandung_big.jpg

Afbeeldingslocatie: http://images.amazon.com/images/G/03/videogames/features/emergency4_bruecke_big.jpg
Klik hier voor de Duitse demo. En hier voor de Engelse demo (911 First Responders)

System Requirements
1,7 GHZ CPU
512 MB RAM
Microsoft Windows 98/Me/2000/XP
DirectX 9 Compatible Soundcard
DirectX 9 Compatible AGP Graphic Card.
Graphic Card With 3D Acceleration
Graphic Card With 64 MB RAM
CD-Rom or DVD drive.
Mouse
1 GB free storage capacity
internet connection for mutiplayer

Recommended System:
2,5 GHZ CPU
1024 MB RAM
Microsoft Windows 2000/XP
DirectX 9 Compatible Soundcard
DirectX 9 Compatible AGP Graphic Card.
Graphic Card With 3D Acceleration
Graphic Card With 128 MB RAM
CD-Rom or DVD drive.
Wheel mouse
2 GB free storage capacity
fast internet connection for multiplayer

Afbeeldingslocatie: http://img250.imageshack.us/img250/1633/em4conwg3.jpg

Officiële site

[ Voor 175% gewijzigd door Anoniem: 169507 op 22-08-2007 12:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheHolyCow
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 04-05 17:35
Woei... Ik heb met erg veel plezier emergency 3 gespeeld, een nieuwe versie is nooit weg. Als ze de besturing wat makkelijker maken: klik en sleep wegversperringen, gebieden aangeven waar voetgangers verwijdert moeten worden etc, dan wordt het dikke pret :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BHQ
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 06-05 17:48

BHQ

Online play lijkt me opzich erg cool :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 07-05 15:06
Nog nooit van dit spel gehoord maar het concept spreekt me wel aan.
Screenies zien er ook leuk uit! Ik ga eens kijken of ik het derde deel ergens kan vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 111813

Doet me een beetje denken aan Fire Chief. :)
Dit is zeker iets wat ik ga volgen (8>

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 111813 op 25-02-2006 22:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheHolyCow
Hij is ondertussen in Frankrijk uitgekomen, evenals een Duits-talige demo. Zodra ik er tijd voor heb zal ik hem eens uitproberen en de ervaringen hier posten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 115665

kun je alleen training doen? B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BHQ
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 06-05 17:48

BHQ

Iemand die GCshop al heeft gemailed wanneer ze 'm hebben? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

komt ie wel in nederland?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheHolyCow
Door de training kom ik niet heen, als ik iets met POS1 moet doen kan ik overal (op) klikken, maar gebeurd er niets. Aan het eind van de training (je kan die skippen) kan je missies doen. Je kan alleen niet opslaan, dus stoppen zit er niet in ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wat is dit een mooi spel! Jammer dat ik het hele spel alleen nog maar heb in het Frans. Hopelijk komt er snel een patch zodat hij naar het Engels kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dennistd
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 15:40
TheHolyCow schreef op zondag 09 april 2006 @ 11:39:
[...]

Door de training kom ik niet heen, als ik iets met POS1 moet doen kan ik overal (op) klikken, maar gebeurd er niets. Aan het eind van de training (je kan die skippen) kan je missies doen. Je kan alleen niet opslaan, dus stoppen zit er niet in ;)
POS1 is HOME
Anoniem: 115665 schreef op zondag 09 april 2006 @ 13:19:
Wat is dit een mooi spel! Jammer dat ik het hele spel alleen nog maar heb in het Frans. Hopelijk komt er snel een patch zodat hij naar het Engels kan.
Je kunt eventueel de bestanden uit de map de van de demo kopieren naar de map fr van he volledige spel. Dan is een groot deel Duits (vind ik persoonlijk heel wat makkelijker dan Frans).

[ Voor 38% gewijzigd door dennistd op 09-04-2006 21:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Omg. Level 3 is behoorlijk lastig. Met die drugs dealers of wat het ook is. Een heel gebied word weergegeven , en daar moet het ergens gedealed worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 17:34
Vet spel!. Heeft iemand ook een idee wat de systeem eisen (ongeveer) zijn??. Kan niks vinden op die site.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheHolyCow
Je moet juist je voertuigen uit dat gebied houden, als de deal begint mogen ze niet in dat gebied zijn. Daarna begint te pret pas goed :9

Nog een tip als je wilt:
spoiler:
Ga bij 'het' gebouw niet naar binnen, door de pilaren kan je geen flashbangs gebruiken en je kan ze van buiten ook niet neerschieten, blokeer alle uitvals wegen en trek je terug uit het gebied.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Ziet er erg leuk uit. Een totaal andere kijk op RTS games! Ik ben benieuwd hoe de engelse versie zal zijn. Tot die tijd wacht ik nog wel even.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

TheHolyCow schreef op zondag 09 april 2006 @ 22:24:
Je moet juist je voertuigen uit dat gebied houden, als de deal begint mogen ze niet in dat gebied zijn. Daarna begint te pret pas goed :9

Nog een tip als je wilt:
spoiler:
Ga bij 'het' gebouw niet naar binnen, door de pilaren kan je geen flashbangs gebruiken en je kan ze van buiten ook niet neerschieten, blokeer alle uitvals wegen en trek je terug uit het gebied.
Oooh
spoiler:
Ik zette op iedere weg een auto met agentje zodat iedereen tegengehouden werd. Toen ging ik zoeken naar het mannetje met het koffertje maar vond niks. Ik begreep er al niks van door die Franse taal 8).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Klinkt inderdaad als een leuk spel (ik heb het in '95 ooit gespeeld, zal toen wel deel 1 ofzo geweest zijn). Ben best benieuwd hoe het nu speelt, vond het toen al wel leuk.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dit spel is echt top geworden. er zijn nu veel meer dingen waar je ook rekening mee moet houden ,en dus is het veel realistischer. Ben bij level 4, bij die monstertruck ongeluk....

Level 4 is moeilijk
spoiler:
Die lekkende truck veroorzaakt brand, dit probeer ik te voorkomen, maar dat gaat dus niet. Eerst laat ik paar brandweermannetjes blussen met de handblusser op die truck, daarna pak ik hem met de blauwe wagen waardoor hij afgevoerd word, maar dan begint het feest pas echt, zwaar irri.

[ Voor 48% gewijzigd door Anoniem: 115665 op 10-04-2006 14:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
TheHolyCow schreef op zondag 09 april 2006 @ 11:39:
[...]

Pos1 is home of end knop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
ThinkPadd schreef op zondag 09 april 2006 @ 22:22:
Vet spel!. Heeft iemand ook een idee wat de systeem eisen (ongeveer) zijn??. Kan niks vinden op die site.
heb het erbij gezet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
Weet dat het hier niet mag, maar het gaat over ongeveer hetzelfde spel....

ff een vraagje: Ik heb laatst Emergency 3 geleend van iemand. Maar m'n muis reageert hartstikke traag in het spel, hij "lagt" helemaal. Ik heb al bij "Options" >> Mouse scrolling speed op "Fast" gezet, dit helpt een klein beetje maar het is nog steeds erg irritant. Misschien zijn er .ini bestanden ofzo te tweaken??. De muis is een draadloze Medion muis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
ThinkPadd schreef op maandag 10 april 2006 @ 23:03:
Weet dat het hier niet mag, maar het gaat over ongeveer hetzelfde spel....

ff een vraagje: Ik heb laatst Emergency 3 geleend van iemand. Maar m'n muis reageert hartstikke traag in het spel, hij "lagt" helemaal. Ik heb al bij "Options" >> Mouse scrolling speed op "Fast" gezet, dit helpt een klein beetje maar het is nog steeds erg irritant. Misschien zijn er .ini bestanden ofzo te tweaken??. De muis is een draadloze Medion muis.
deze config even downloaden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 131051

plezante game!!

Duits is niet echt mijn sterkste kant, maar goed, ik red me wel

Wel helemaal niet eenvoudig! De juiste hoeveelheid kiezen van voertuigen bvb. En iedereen aan het werk houden.

Ben wel nog maar tot in de tweede missie geraakt van de demo (bandenpakhuis dat brandt) en daar is het vuur te snel beginnen uitbreiden :)

Toch alweer lang geleden dat ik een demo speelde van een interessante game met een fris concept. (ik ken de eerdere delen niet) Hier wil ik eventueel de full versie nog wel van kopen. Het is eens iets anders als de gewone RTS, hier is meer een doel/opdracht waar je naar toe moet werken.

Ik heb wel nog problemen met de plaatsing van mijn voertuigen, dan gaan die elkaar hinderen en geraken die niet weg :)

Wel had ik liever wat meer verkeer gezien in de straten rondom de plaats waar het ongeluk zich afspeelt. Nu kan je met je politie wel een straat afzetten en wagens tegenhouden maar er is toch geen verkeer, dus een beetje nutteloos (met meer verkeer: opstoppingen, files en zo, beetje managen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voxie2
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 02-01-2022

Voxie2

//\\RoCkS//\\

Kicke! Ze gaan hem toch wel netjes in het engels ook uitbrengen??...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Voxie2 schreef op dinsdag 11 april 2006 @ 08:45:
Kicke! Ze gaan hem toch wel netjes in het engels ook uitbrengen??...
ja, maar hier is nog geen release datum voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26235

Vind het wel raar met de vertalingen, als je de verschillende xml's bekijkt zie je de de 'opdrachtnamen' in het engels (al dan niet een afkorting) en in de strings (tussen " ") de vertaling dus. Wat ik er zo raar aan vind is dat ze dan niet meteen ff de engelse vertaling er ook bij doen of maken.

iemand een idee of een gerucht wanneer de engels (of nederlandse) versie beschikbaar komt? anders kan ik zelf wel weer eens gaan kijken naar een eigen vertaling te maken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dennistd
Anoniem: 26235 schreef op dinsdag 11 april 2006 @ 08:50:
Vind het wel raar met de vertalingen, als je de verschillende xml's bekijkt zie je de de 'opdrachtnamen' in het engels (al dan niet een afkorting) en in de strings (tussen " ") de vertaling dus. Wat ik er zo raar aan vind is dat ze dan niet meteen ff de engelse vertaling er ook bij doen of maken.

iemand een idee of een gerucht wanneer de engels (of nederlandse) versie beschikbaar komt? anders kan ik zelf wel weer eens gaan kijken naar een eigen vertaling te maken :)
Ik ben al bezig om samen met een kameraad de duitse naar de nederlandse te vertalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

dennistd schreef op dinsdag 11 april 2006 @ 08:50:
[...]

Ik ben al bezig om samen met een kameraad de duitse naar de nederlandse te vertalen.
vanuit de demo of full version? heb net ff uitgezocht, scheelde ongeveer 2 tot 3 maanden van emergency 3 in releasetijd van verschillende talen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Ik heb even de campaign progress in de save map ge-edit en heb nu alle missies en ze zijn 100%. Voor mensen die dat ook willen hier te downloaden. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 131051 schreef op dinsdag 11 april 2006 @ 00:32:
plezante game!!

Duits is niet echt mijn sterkste kant, maar goed, ik red me wel

Wel helemaal niet eenvoudig! De juiste hoeveelheid kiezen van voertuigen bvb. En iedereen aan het werk houden.

Ben wel nog maar tot in de tweede missie geraakt van de demo (bandenpakhuis dat brandt) en daar is het vuur te snel beginnen uitbreiden :)

Toch alweer lang geleden dat ik een demo speelde van een interessante game met een fris concept. (ik ken de eerdere delen niet) Hier wil ik eventueel de full versie nog wel van kopen. Het is eens iets anders als de gewone RTS, hier is meer een doel/opdracht waar je naar toe moet werken.

Ik heb wel nog problemen met de plaatsing van mijn voertuigen, dan gaan die elkaar hinderen en geraken die niet weg :)

Wel had ik liever wat meer verkeer gezien in de straten rondom de plaats waar het ongeluk zich afspeelt. Nu kan je met je politie wel een straat afzetten en wagens tegenhouden maar er is toch geen verkeer, dus een beetje nutteloos (met meer verkeer: opstoppingen, files en zo, beetje managen)
toon volledige bericht
Nou, in level 3 (volgens mij) begint het al aardig drukker te worden met het verkeer. Dat is de level met de drugsdealertje. Er is een bepaald gebied waar je niet in mag, en later moet je alle straten en vluchtwegen goed afsluiten omdat hij per auto d'r vandoor gaat. En daarbij moet jne op iedere weg een agentje zetten die de boel OMLEID :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dennistd
Anoniem: 26235 schreef op dinsdag 11 april 2006 @ 08:56:
[...]

vanuit de demo of full version? heb net ff uitgezocht, scheelde ongeveer 2 tot 3 maanden van emergency 3 in releasetijd van verschillende talen.
Ik heb het volledige spel in het frans, en de taalbestanden van de duitse demo eroverheen gezet. Al het getypte was toen in het duits, en een aantal gesproken dingen ook. Soms wordt er nog wel wat in het frans gezegd, maar het staat er dan ook altijd wel bij geschreven (in het duits dus). Alle duits geschreven stukken zijn we nu aan het vertalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
Thanks, dat heeft geholpen. Maar hierdoor heb ik nu een nieuw probleem erbij. Alle textjes enzo zijn veranderd. Overal staat nu ID_nogwat

Screenshot:

Afbeeldingslocatie: http://img92.imageshack.us/img92/8011/idemergency3uf.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
ThinkPadd schreef op dinsdag 11 april 2006 @ 15:53:
[...]

Thanks, dat heeft geholpen. Maar hierdoor heb ik nu een nieuw probleem erbij. Alle textjes enzo zijn veranderd. Overal staat nu ID_nogwat

Screenshot:

[afbeelding]
welke versie heb je, engels of duits?
en heb je de patches geinstalled?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
Anoniem: 169507 schreef op dinsdag 11 april 2006 @ 16:31:
[...]

welke versie heb je, engels of duits?
en heb je de patches geinstalled?
Engels. Ik zal wel even de patches installeren, en kijken of dat helpt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://img157.imageshack.us/img157/2507/emergency49sl.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

dennistd schreef op dinsdag 11 april 2006 @ 15:26:
[...]

Ik heb het volledige spel in het frans, en de taalbestanden van de duitse demo eroverheen gezet. Al het getypte was toen in het duits, en een aantal gesproken dingen ook. Soms wordt er nog wel wat in het frans gezegd, maar het staat er dan ook altijd wel bij geschreven (in het duits dus). Alle duits geschreven stukken zijn we nu aan het vertalen.
Tof! Laat even weten als het af is! :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 18507

Iemand die weet hoe je door die missie met stroomuitval komt
spoiler:
Ik heb nog 1/2 gewonde over en kan dat net service gebouw niet vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Bash
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 21-09-2024
Heb de demo nu 2 keer uitgespeeld. Erg leuke game.
Ik probeer nu de franse versie te bemachtigen... dit wordt erg verslavend ben ik bang!

404 error: File not found | PSN: The_Bash

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedFox
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15:54

RedFox

Heb je een OV ofzo?

Anoniem: 18507 schreef op woensdag 12 april 2006 @ 15:49:
Iemand die weet hoe je door die missie met stroomuitval komt
spoiler:
Ik heb nog 1/2 gewonde over en kan dat net service gebouw niet vinden
Welke missie is dat (nummer)? Die met die hacker?

You are not special. You are not a beautiful or unique snowflake. You're the same decaying organic matter as everything else.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

RedFox schreef op woensdag 12 april 2006 @ 20:55:
[...]

Welke missie is dat (nummer)? Die met die hacker?
Nee, maar ik heb hem toch al gespeeld
spoiler:
Gewonde lag onder een boom, een hele tijd naar gezocht. De gewonde lag ook zo ver van de andere gewonde af. Ben nu bij de missie met polar station

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedFox

RedFox

Heb je een OV ofzo?

Anoniem: 18507 schreef op woensdag 12 april 2006 @ 21:33:
[...]

Nee, maar ik heb hem toch al gespeeld
spoiler:
Gewonde lag onder een boom, een hele tijd naar gezocht. De gewonde lag ook zo ver van de andere gewonde af. Ben nu bij de missie met polar station
Zal dan wel een stukje verder zijn. Ik ben nu bij de missie met de doorgebroken dam, maar mis nog een paar gewonden. Heb de hele rivier al afgespeurd, maar niks te vinden.

You are not special. You are not a beautiful or unique snowflake. You're the same decaying organic matter as everything else.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijntj
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 12:23
Kan iemand meer vertellen over de multiplayer-functie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Martijntj schreef op woensdag 12 april 2006 @ 21:45:
Kan iemand meer vertellen over de multiplayer-functie?
dat hebik nog niet gedaan maar wat ik wel weet is dat het volgens mij een freeplay map is waarbij je met een paar man alle branden moet blussen en alles moet regelen. :-) Gewoon emergency dus maar dan met meerdere.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

RedFox schreef op woensdag 12 april 2006 @ 21:38:
[...]

Zal dan wel een stukje verder zijn. Ik ben nu bij de missie met de doorgebroken dam, maar mis nog een paar gewonden. Heb de hele rivier al afgespeurd, maar niks te vinden.
spoiler:
De laatste gewonde ligt tussen een hoek van 2 huizen
http://www.nuxbox.com/bou...4_mission-innondation.gif
Ben nu bij het booreiland, nog flink gezocht naar de laatste gewonde bij de polar missie

[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 18507 op 12-04-2006 22:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedFox

RedFox

Heb je een OV ofzo?

Anoniem: 18507 schreef op woensdag 12 april 2006 @ 22:58:
[...]

spoiler:
De laatste gewonde ligt tussen een hoek van 2 huizen
http://www.nuxbox.com/bou...4_mission-innondation.gif
Ben nu bij het booreiland, nog flink gezocht naar de laatste gewonde bij de polar missie
Handig kaartje, bedankt.
Soms wel irritant dat je net die laatste gewonde niet kan vinden, of dat hij net dood gaat als er een ambulance aan komt rijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Het is echt een vet spel. Ik vind vooral die helicopter van de engineers (en reddingsteam) mooi. Met het touw omlaag en dan die gastjes oppikken. Zeer handy 8) !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capa
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 07-05 11:05
Nou, het is voor mij weer niet te spelen :(
Mijn pc vind het leuk om de video's in een apart scherm te laten zien, op die manier schakelt hij dus elke keer tussen desktop en de game...
Het venstertje wat hij opent heet: "ActiveMovie Window". Iemand enig idee hoe ik dit op kan lossen, want ben gek op dit soort games :9 , maar zo werkt et niet :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

dus als je de missie films hebt schakelt hij naar de desktop? heb je soms aparte video players op de pc staan?? Controleer dat eerst (misschien via het softwarepaneel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capa
Anoniem: 115665 schreef op donderdag 13 april 2006 @ 01:46:
dus als je de missie films hebt schakelt hij naar de desktop? heb je soms aparte video players op de pc staan?? Controleer dat eerst (misschien via het softwarepaneel)
Het begint al bij het filmpje van de intro. Ook tijdens die trainingsmissie, dat kleine beeldje, volgens mij moet het in dat kleine venstertje recht komen, maar bij mij komt het dus apart in beeld...
Verders heb ik normaal nooit last van zoiets, en heb ik ook geen aparte afspeel proggie.
En als ik op mijn taakbalk kijk zie ik bij dat video window hetzelfde icoontje als van E4. Wat zou betekenen dat het bij E4 hoort volgens mij :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Welk programma gebruik je om anders default je video's te openen (met name .mpg files), als dat anders is dan Windows media player moet je WMP ff default maken.

Zuig spel in het frans btw, wacht wel op de engelse versie :X

[ Voor 19% gewijzigd door Anoniem: 26235 op 13-04-2006 14:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 118341

Anoniem: 26235 schreef op donderdag 13 april 2006 @ 14:28:
Welk programma gebruik je om anders default je video's te openen (met name .mpg files), als dat anders is dan Windows media player moet je WMP ff default maken.

Wanneer komt die engelse versie btw?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Anoniem: 118341 schreef op donderdag 13 april 2006 @ 14:36:
[...]

Wanneer komt die engelse versie btw?
nog niet, voor de engelse versie hebben ze nog geen uitgever gevonden.

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 169507 op 13-04-2006 16:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capa
Anoniem: 26235 schreef op donderdag 13 april 2006 @ 14:28:

Zojuist geprobeerd, werkt helaas ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik hoop dat ze in de volgende emergency (deel 5) meer missies maken, en de campagne ZONDER die freeplay modus er tussen door. En ik hoop dat dus meer missies maken met soms ook minder moeilijke dingen. Nu heb je een stuk of 3/4 makkelijke missies en de rest is klote zwaar. Gewoon gemengd, dan weer een klein ongelukje, dan weer een grote brand etc... :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wokkel1982
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 07-05 08:49
Weet iemand waar ik een patch kan vinden om de taal te veranderen?

Iemand heeft die .xml toch al wel aangepast?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Mja ik heb de opdrachten e.d. al voor mezelf vertaalt in het engels, beetje slordig gedaan soms (namelijk alleen de letterlijke strings overgenomen die al in het engels stonden) maar het blijft rete irritant dat de filmjes en geluid in het frans is.

Heb de cab files ook al doorgenomen maar zit alleen maar franse taal in helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wokkel1982
Anoniem: 26235 schreef op donderdag 13 april 2006 @ 21:02:
Mja ik heb de opdrachten e.d. al voor mezelf vertaalt in het engels, beetje slordig gedaan soms (namelijk alleen de letterlijke strings overgenomen die al in het engels stonden) maar het blijft rete irritant dat de filmjes en geluid in het frans is.

Heb de cab files ook al doorgenomen maar zit alleen maar franse taal in helaas.
Zou je mij misschien jouw versie van de file kunnen doen toekomen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH4D3H
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 27-02 23:46
Zet hem online :+

( Of mag dat dan weer niet :?
Edit: Valt dan toch gewoon onder modden ofzo? )

[ Voor 32% gewijzigd door SH4D3H op 13-04-2006 21:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Voor emergency 3 mocht het niet (mocht wel in patch vorm maar niet de directe bestanden, had toen contact gehad met een GoT mod), was iets met copyright op orginele files oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dennistd
Wokkel1982 schreef op donderdag 13 april 2006 @ 20:55:
Weet iemand waar ik een patch kan vinden om de taal te veranderen?

Iemand heeft die .xml toch al wel aangepast?
Ik zal zometeen een beta-versie van mijn NL-vertaling online zetten.
Wat nog niet vertaald is is nog in het Duits.

Edit:
Je kunt hem vinden door naar http://demi.te-dorsthorst.nl/ te gaan, en dan naar 'Emergency'.

[ Voor 14% gewijzigd door dennistd op 13-04-2006 22:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ideaal die vertaling. Maar de tips e.d. zijn bij mij nog wel duits.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dennistd
Anoniem: 115665 schreef op donderdag 13 april 2006 @ 23:39:
Ideaal die vertaling. Maar de tips e.d. zijn bij mij nog wel duits.
dennistd schreef op donderdag 13 april 2006 @ 22:10:
Het is ook nog maar v0.6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 51637

Weet iemand welke copy-protection er op zit? Als het Starforce o.i.d. is hoef ik 'm niet namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

dennistd schreef op donderdag 13 april 2006 @ 22:10:
[...]

Ik zal zometeen een beta-versie van mijn NL-vertaling online zetten.

Edit:
Je kunt hem vinden door naar http://demi.te-dorsthorst.nl/ te gaan, en dan naar 'Emergency'.
Waar moet ik trouwens al deze bestanden in zetten?
Kan dit niet zo 1,2,3 achterhalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16:13

MeNTaL_TO

The future is not set

Met de nl vertaling ga ik me er denk ik ook eens aan wagen, zat te wachten op de UK versie, want mijn Frans is nog slechter dan mijn Duits.

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dennistd
Anoniem: 118341 schreef op vrijdag 14 april 2006 @ 09:47:
[...]

Waar moet ik trouwens al deze bestanden in zetten?
Kan dit niet zo 1,2,3 achterhalen.
Ik neem aan dat je de franse versie hebt?
Zet de bestanden dan in data/lang/fr (overschrijven dus)
Maak wel eerst ff een backupje, mocht het eens mis gaan.

Voor de duitse versie is de map dus data/lang/de

[ Voor 7% gewijzigd door dennistd op 14-04-2006 10:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb de Franse versie. Maar heb via de demo de duitse bestanden overgeplaatst. Het zou leuk zijn als de tips e.d. ook in het Nederlands konden, dan zijn de missies pas echt duidelijk! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dennistd
Anoniem: 115665 schreef op vrijdag 14 april 2006 @ 11:45:
Ik heb de Franse versie. Maar heb via de demo de duitse bestanden overgeplaatst. Het zou leuk zijn als de tips e.d. ook in het Nederlands konden, dan zijn de missies pas echt duidelijk! :)
Alles wat geschreven staat wordt nog vertaald. Alleen de gesproken dingen ga ik me niet aan wagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedFox

RedFox

Heb je een OV ofzo?

Anoniem: 51637 schreef op vrijdag 14 april 2006 @ 09:46:
Weet iemand welke copy-protection er op zit? Als het Starforce o.i.d. is hoef ik 'm niet namelijk.
Zit iig geen starforce op, betwijfel of er uberhaupt wel een beveiliging op zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 148409

Ik krijg dit spel niet eens gestart. Net de demo geinstalleerd maar als ik op de .exe klik zie ik een zwart (film) scherm en daarna terug naar de desktop. Mijn firewall geeft toestemming aan de .exe.

systeem
amd 2400xp
1.5 gig ram
ati 9500
winxp home

iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wokkel1982
Misschien een n00b vraag, maar hoe draai je de camera?

Trouwens nog heel erg bedankt voor die bewerkte language files. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

dennistd schreef op vrijdag 14 april 2006 @ 10:42:
[...]

Ja ik heb de franse versie en had al de tekst met de duitse versie overschreven, maar ik zie maar een aantal bestanden (nederlandse versie). Maar het overschrijven van welke mappen dan? Ik zie verschillende mappen in deze structuur maar bij de Nederlandse versie download zie ik geen map structuuur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wokkel1982 schreef op vrijdag 14 april 2006 @ 13:51:
Misschien een n00b vraag, maar hoe draai je de camera?

Trouwens nog heel erg bedankt voor die bewerkte language files. :)
ALT vasthouden en dan met de muis naar links of rechts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 11:32

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Wow ziet er gaaf uit, ik weet nog dat ik deel 1 grijs speelde :D Heb dus 2 en 3 gemist :)

Maar die language files, zijn de stemmen dan ook duits/frans of alleen de text?

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maarud
  • Registratie: Mei 2005
  • Nu online
of met je middel-muis-knop..

Maar ik blijf maar teken bij die bandenfabriek, dat vuur lukt me maar niet. Ik zit al met 15 man te blussen, maar het vuru wil maar niet uit (12 gemaskerde* mannen binnen, 3 buiten)

*: met zuurstofmasker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Bash
Bij de missie bij de Kwik-Fit :Y)
spoiler:
heb je maar 1 wagen nodig. Let even op dat je zo'n wagen gebruikt die zelf water meeneemt. Je kunt daar 4 slangen op aansluiten. Ik zet 1 man aan de pomp op het terrein en 2 man aan de tankwagen. De tankwagen zet ik wel op het grasveld. Dan 3 man met handblussers naar binnen. Let even op dat je, om de bandenrekken goed te kunnen blussen, je 2 man per rek laat blussen. Ze gaan dan vrij snel uit. Het idee is om het vuur zoveel mogelijk te omringen met je bluswerkzaamheden.
Succes!

Super die NL vertaling. Ik ga het zo proberen. _/-\o_

[ Voor 3% gewijzigd door The_Bash op 16-04-2006 17:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik vond de missie van het vliegtuig dat gekaapt is eigenlijk moeilijk. Afwachten maar toch actie ondernemen. Goed bedacht ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

mcandor schreef op vrijdag 14 april 2006 @ 13:56:
of met je middel-muis-knop..

Maar ik blijf maar teken bij die bandenfabriek, dat vuur lukt me maar niet. Ik zit al met 15 man te blussen, maar het vuru wil maar niet uit (12 gemaskerde* mannen binnen, 3 buiten)

*: met zuurstofmasker
Zo kun je het het ook oplossen:
spoiler:
Ik zou 3 brandweerwagens daar op af sturen. Vol gepakt met ong 4 gemaskerde mannen en de rest gewone brandweermannen. Pak gelijk met 1 gewone brandweerman het mannetje dat bij dat autootje ligt. Daarna 4 gemaskerde mannen naar binnen sturen, 1 moet de deur inslaan met een bijl en die 2 poppetjes redden. De andere moet je met een handblussertje naar binnen sturen en de branden laten blussen bij die rekken..... In het midden dus ongeveer. En 1 moet je even die dichtsbijzijnde gasfles laten verplaatsen van de brand af. Vervolgens pak je je gewone brandweermannen en laat je een brandslang halen... De branden die op dat pleintje langs het bedrijfje branden gaan vanzelf uit. Het is belangrijk dat het zich niet uitbereid via de bomen e.d. Dus ik zou achter het gebouw 2 man neerzetten met slang en voor het gebouw een paar want daar zijn ook bomen en hegjes. De gewonden natuurlijk wel behandelen.

Succes! :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maarud
  • Registratie: Mei 2005
  • Nu online
spoiler:
Ik heb het gewoon gedaan zoals the_bash zei, 1 brandweerwagentje maar, nu klaar !! Demo nu alleen afgelopen, kijken waar je hem kan kopen, best een cool spel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH4D3H
Is het normaal dat je na de eerste missie, die met die kerktoren, een giga map ingaat waar allemaal kleine dingetjes gebeuren?
Ik dacht dat er 20 missies waren met introfilmpjes enzo, of gaat het zich allemaal daar afspelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wokkel1982
Anoniem: 118341 schreef op vrijdag 14 april 2006 @ 13:54:
[...]

ALT vasthouden en dan met de muis naar links of rechts.
Thx :)

Ga de viaduktmissie nog maar eens doen :'(
Iemand nog tips? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedFox

RedFox

Heb je een OV ofzo?

SH4D3H schreef op vrijdag 14 april 2006 @ 15:33:
Is het normaal dat je na de eerste missie, die met die kerktoren, een giga map ingaat waar allemaal kleine dingetjes gebeuren?
Ik dacht dat er 20 missies waren met introfilmpjes enzo, of gaat het zich allemaal daar afspelen?
Tussen de 'echte' missies door krijg je steeds kleine missies in die grote stad om je materieel te verdienen. Wordt helaas wel irritant na een paar keer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wokkel1982
Ik zit nog met een boei die ik niet op kan takelen bij de viaduct missie.

Tips? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedFox

RedFox

Heb je een OV ofzo?

Wokkel1982 schreef op vrijdag 14 april 2006 @ 16:23:
Ik zit nog met een boei die ik niet op kan takelen bij de viaduct missie.

Tips? :)
Of aan één van de walkanten staan of op de brug zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wokkel1982
RedFox schreef op vrijdag 14 april 2006 @ 16:26:
[...]

Of aan één van de walkanten staan of op de brug zelf.
Helaas doet de kraan niks. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedFox

RedFox

Heb je een OV ofzo?

Wokkel1982 schreef op vrijdag 14 april 2006 @ 16:28:
[...]

Helaas doet de kraan niks. :(
Hoezo doet ie niks? staat ie wel vlakbij die boei dan? of zit ie ergens vast?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

dennistd schreef op vrijdag 14 april 2006 @ 10:42:
[...]

Moeten de Nederlandse files in de hoofdmap van de Franse versie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 118341 schreef op vrijdag 14 april 2006 @ 16:46:
[...]

Moeten de Nederlandse files in de hoofdmap van de Franse versie?
mja je kunt ook een nieuwe map maken NL ofzo en dan de configfile wijzigen van fr naar nl (wel de ontbrekende bestanden in de dan gemaakte map nl uit de fr map halen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wat ik me afvraag hoe je precies missies kan maken met de editor. Alsik een weg aanleg zie ik geen weg maar lijntjes. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wokkel1982
RedFox schreef op vrijdag 14 april 2006 @ 16:30:
[...]

Hoezo doet ie niks? staat ie wel vlakbij die boei dan? of zit ie ergens vast?
Hij staat gewoon dichtbij, de kraan schuift gewoon niet uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Anoniem: 115665 schreef op vrijdag 14 april 2006 @ 16:59:
Wat ik me afvraag hoe je precies missies kan maken met de editor. Alsik een weg aanleg zie ik geen weg maar lijntjes. 8)7
jah dit was bij em3 ook alzo. Je moet zelf een weg maken met bijv fotoshop. Echt te stom gewoon dat ze dat er nog steeds niet bij hebben gedaan. :/ |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH4D3H
Kun je bij de derde missie ook in het gebouw met je scherpschutters?
Ik wordt telkens gezien :(

En vanaf buiten kan niet?

Edit: Zoals je al kon merken aan de tekst hierboven, was ik echt niet van plan om mezelf terug te trekken.
En dat hoeft ook niet, je haalt er geen 100% mee, maar het kan wel ;)
spoiler:
Regel 2 scherpschutters, 1 armed agentje.
Laat die agent een flashbang pakken, gooi die op de plek van de gijzelnemers.
Direct daarachter je 2 scherpschutters, en voila :)
Ze zijn helaas niet meer te redden, mijn artsen stonden al klaar, maar dat mocht niet baten.
Dat kost je dus een stukje op je balkje van personal damage oid.

[ Voor 69% gewijzigd door SH4D3H op 14-04-2006 19:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyGun
  • Laatst online: 06-05 12:54

TommyGun

Stik er maar in!

Erg jammer dat er nog geen Engelse versie in de maak is.

Anyway, Emergency 3 tijdje gespeeld. Ik raak echter snel gestressed van zulke games dus maar een paar levels gespeeld. Zulke games blijven me echter heel erg aanspreken en ik ga denk ik de Franse versie binnen slepen. NL patch erop :)

[ Voor 39% gewijzigd door TommyGun op 14-04-2006 18:27 ]

“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dennistd
versie 0.61 is beschikbaar
Je kunt hem vinden door op http://demi.te-dorsthorst.nl/ door te klikken naar 'Emergency', en dan 'Downloads'.

Ik heb trouwens wel het probleem dat ik mijn tweede monitor moet uitschakelen, omdat het spel anders steeds teruggaat naar de desktop. Hebben meer mensen dat probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyGun
  • Laatst online: 06-05 12:54

TommyGun

Stik er maar in!

dennistd schreef op vrijdag 14 april 2006 @ 20:42:
versie 0.61 is beschikbaar
Je kunt hem vinden door op http://demi.te-dorsthorst.nl/ door te klikken naar 'Emergency', en dan 'Downloads'.
Zeer goed werk kerel _/-\o_

[ Voor 18% gewijzigd door TommyGun op 15-04-2006 16:32 ]

“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedFox

RedFox

Heb je een OV ofzo?

SH4D3H schreef op vrijdag 14 april 2006 @ 17:12:
Kun je bij de derde missie ook in het gebouw met je scherpschutters?
Ik wordt telkens gezien :(

En vanaf buiten kan niet?

Edit: Zoals je al kon merken aan de tekst hierboven, was ik echt niet van plan om mezelf terug te trekken.
En dat hoeft ook niet, je haalt er geen 100% mee, maar het kan wel ;)
spoiler:
Regel 2 scherpschutters, 1 armed agentje.
Laat die agent een flashbang pakken, gooi die op de plek van de gijzelnemers.
Direct daarachter je 2 scherpschutters, en voila :)
Ze zijn helaas niet meer te redden, mijn artsen stonden al klaar, maar dat mocht niet baten.
Dat kost je dus een stukje op je balkje van personal damage oid.
spoiler:
Heb het zelf opgelost door spikestrips rond hun vluchtauto te leggen, me terug te trekken en toen met een legertje sniper er op af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Bash
Ik zie dat versie 0.62 van de Nederlandse vertaling ook al beschikbaar is _/-\o_

Even een opmerking over de vertaling. Het enige wat ik zie is dat 'je' en 'u' door elkaar heen worden gebruikt. Verder ben ik er erg blij mee!

Vaag dat je bij een vrij spel niet de beschikking hebt over alle voertuigen die je nodig hebt. Ik heb ze in de campaign al geunlocked... Maar helaas. De takelwagen is b.v. best handig als er een auto onder water ligt.

[ Voor 41% gewijzigd door The_Bash op 14-04-2006 21:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedFox

RedFox

Heb je een OV ofzo?

the_bash schreef op vrijdag 14 april 2006 @ 21:46:
Vaag dat je bij een vrij spel niet de beschikking hebt over alle voertuigen die je nodig hebt. Ik heb ze in de campaign al geunlocked... Maar helaas. De takelwagen is b.v. best handig als er een auto onder water ligt.
Alle voertuigen die je bij de vrije campagne ziet kan je gewoon gebruiken hoor. Sommigen moet je alleen eerst kopen voordat je ze kan inzetten.
Om een voertuig te kopen moet je ff op het +-knopje drukken in het inzetscherm van een voertuig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wokkel1982
Ben nog steeds bezig met de viaduct missie, heb 2 auto's uit het water gehaald. 4 mensen uit het water gehaald de auto's opengeknipt aan beide kanten van de brug. Wat moet ik nog meer doen? :?
Pagina: 1 2 ... 6 Laatste