Emergency 4

Pagina: 1 2 ... 6 Laatste
Acties:
  • 55.913 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedFox
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19:01

RedFox

Heb je een OV ofzo?

Wokkel1982 schreef op vrijdag 14 april 2006 @ 22:04:
Ben nog steeds bezig met de viaduct missie, heb 2 auto's uit het water gehaald. 4 mensen uit het water gehaald de auto's opengeknipt aan beide kanten van de brug. Wat moet ik nog meer doen? :?
Auto's wegslepen? Mensen op die boot in het water redden?

Onderin het scherm kan je zien hoeveel gewonden je nog moet redden.

You are not special. You are not a beautiful or unique snowflake. You're the same decaying organic matter as everything else.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Bash
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 21-09-2024
Pfff die viaduct missie is wel ernstig... stort ook nog eens het tweede deel in bij mij. Nou ja, gehaald met 22% :X

Ik zal eens proberen om zo'n voertuig te kopen. Maar niet nu... eerst pitten :+

404 error: File not found | PSN: The_Bash

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 07:37

Vos

AFCA

RedFox schreef op vrijdag 14 april 2006 @ 21:18:
[...]

spoiler:
Heb het zelf opgelost door spikestrips rond hun vluchtauto te leggen, me terug te trekken en toen met een legertje sniper er op af.
spoiler:
Zo'n armored auto, met 1 negotiator en 5 agenten met pistool. Eerst spijkerstripje voor de auto mikken zodat de auto niet ver komt.
Dan die lui naderen met de pantser auto, neus richting hun. Laat je agenten uitstappen. Ze kunnen nu niet geraakt worden. Rust er paar uit met flashbang. Dan gooi je die flashbangs over de auto. Dan met de agenten die lui neer knallen ;). Eén kan je ook wel direct arresteren met paar klappen. Zodoende geen doden....ambulance erbij en je hebt een goeie score.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dennistd
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 13:47
the_bash schreef op vrijdag 14 april 2006 @ 21:46:
Ik zie dat versie 0.62 van de Nederlandse vertaling ook al beschikbaar is _/-\o_

Even een opmerking over de vertaling. Het enige wat ik zie is dat 'je' en 'u' door elkaar heen worden gebruikt. Verder ben ik er erg blij mee!

Vaag dat je bij een vrij spel niet de beschikking hebt over alle voertuigen die je nodig hebt. Ik heb ze in de campaign al geunlocked... Maar helaas. De takelwagen is b.v. best handig als er een auto onder water ligt.
Het is in principe de bedoeling dat ik 'je' gebruik.
Ik ga ff checken en zonodig een nieuwe/aangepaste versie online zetten.

edit:
ik heb geen 'u' kunnen vinden.
Kun je zeggen waar je het precies zag?

[ Voor 9% gewijzigd door dennistd op 15-04-2006 00:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Hoeveel lui moet je op die monster truck laten spuiten? Ik spuit er met 4 man op (met slang). Maar als ik hem weghaal of na een tijdje dan ontstaat er vuur en dat kunnen ze niet doven...
Wat doe ik fout?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 115665

Vos schreef op zaterdag 15 april 2006 @ 01:19:
Hoeveel lui moet je op die monster truck laten spuiten? Ik spuit er met 4 man op (met slang). Maar als ik hem weghaal of na een tijdje dan ontstaat er vuur en dat kunnen ze niet doven...
Wat doe ik fout?
Bij die missie is de brand standaard. Dit is niet te voorkomen. Wat ik zou doen is alle poppetjes in de omgeving daarvan weghalen, en veilig richting de schans vervoeren. En vergeet niet een paar brandweermannetjes met slangen erbij te zetten (4 is voldoende).
De brand is dus standaard en hij bereid zich zeer snel uit dus die 4 brandweerkereltjes moet je wel verspreid zetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 116985

edit: driverprobleempje |:( |:( 8)7 8)7

[ Voor 79% gewijzigd door Anoniem: 116985 op 15-04-2006 13:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Welke eenheid heeft reddingshonden? Daar was eerder een aparte eenheid voor maar die heb ik nog niet...echter heb ik de honden wel nodig volgens mij. Is de missie met explosie door terroristen (5 ofzo). [edit] Is niet nodig...stond wel in de tips...maar ik heb al gevonden.

spoiler:
Er zaten nog 2 man in de ontplofte auto's :X

[ Voor 26% gewijzigd door Vos op 15-04-2006 13:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Bash
Tjonge... bij mij wordt het steeds een chaos... alle reddingsvoertuigen struikelen bijna over elkaar heen.
Die missie met de conferentie is echt heel pittig... vooral bij de onverwachte wending... je moet wel heel snel zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Nu online

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Ik wordt gek :X

Ben nu die missie met de Hacker aan het doen, maar ik kan hem niet vinden :'( Ik heb alles gedaan behalve hem arresteren, maarja.. Waar is die smurf?

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

the_bash schreef op zaterdag 15 april 2006 @ 15:21:
Tjonge... bij mij wordt het steeds een chaos... alle reddingsvoertuigen struikelen bijna over elkaar heen.
Die missie met de conferentie is echt heel pittig... vooral bij de onverwachte wending... je moet wel heel snel zijn.
Inderdaad, das soms best klote. Dat de ene auto de andere in de weg staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Anoniem: 115665 schreef op zaterdag 15 april 2006 @ 17:06:
[...]

Inderdaad, das soms best klote. Dat de ene auto de andere in de weg staat.
Ja, dat is nog steeds een minpunt....dan gaan ze keren en doen..heb je op een autoweg een weghelft vrij, maar ho maar...meneer komt er niet langs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik doe nu die missie met het viaduct... er ligt alleen nog ergens 1 wagen in het water die ik niet kan vinden, en er moet nog ergens een gewonde liggen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wokkel1982
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 27-05 21:10
Anoniem: 116985 schreef op zaterdag 15 april 2006 @ 17:51:
Ik doe nu die missie met het viaduct... er ligt alleen nog ergens 1 wagen in het water die ik niet kan vinden, en er moet nog ergens een gewonde liggen :?
Idem hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Gevonden:
spoiler:
Er liggen 3 auto's in het water met daarin 3 slachtoffers. gewoon met duikers op zoek gaan, dan heb je ze zo gevonden. 1tje ligt vlak onder de brug aan de kant waar je hulpdiensten aankomen, de ander ligt daar vlak naast. En de laatste aan de overkant een stukje meer naar onder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YouKnow
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Hmm, alleen de politieagenten lijken te rennen, kunnen brandweermannen + ambulancepersoneel dat niet? Het is even vlot doorklikken soms, maar wel heeeel cool!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Bash
Die met die hacker had ik bijna gehaald... alleen brak er toen een brandje uit en ontplofte een en ander... teveel slachtoffers :(

Op welke moeilijkheidsgraad spelen jullie trouwens?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• messi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10:22
Weet iemand hoe die hoogwerker werkt?
Ik snap er werkelijk niets van.
Ik zet een brandweerman in dat bakkie, maar kan hem nergens op het dak kwijt?
(missie met die bomaanslag)

Onze excuses voor het ontbreken van de ondertiteling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djidee
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 24-05 23:08

djidee

Mr. Slungel

Moet dus naar duitsland toe om hem te halen?? Zou er graag wat voor neer willen tellen, super spelletjes, al vond ik 3 ietswat buggy... Zal eens de duitse bol.com ofzo gaan zoeken, misschien dat ik hem daar vind, of kan iemand zo zeggen via welke ordershop ze hem hebben gehad?

edit : bol.com en dan germany 8)7

[ Voor 7% gewijzigd door djidee op 16-04-2006 00:28 ]

"Mekker, blaat"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Nu online

Angeloonie

Cheeseburger Addict

:/

Die missie met de trein+touringcar :/ Die is echt irrirant, kwam net 250€ te kort voor een ambulance :/ Naja, morgen maar weer proberen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

messi schreef op zondag 16 april 2006 @ 00:12:
Weet iemand hoe die hoogwerker werkt?
Ik snap er werkelijk niets van.
Ik zet een brandweerman in dat bakkie, maar kan hem nergens op het dak kwijt?
(missie met die bomaanslag)
Auto richting het gebouw rijden waar je op wilt cq. in wilt. Dan moet je de wagen selecteren en dan op de plek waar je hem wilt hebben met de rechtermuisknop klikken. daarna maakt ie zich gereed en ken je er een mannetje in douwen 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Venxir
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19:15
Grmbl op de leukste random momenten crasht het spel terug naar desktop, dit zonder een enkele error te geven.

Dit gebuerd zowel bij de Demo als de Duitse en Franse retail versies. Ziet er weer lekker bugged uit :(

Lag dus blijkbaar aan de s-video kabel die erin zat, maar niet gebruikt werd oor mijn tv.

[ Voor 18% gewijzigd door Venxir op 16-04-2006 02:25 ]

If it aint broke, fix it till it is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• messi
Woei, gelukt :P

Ben nu bij die dam die doorgebroken is, die is best wel irritant :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

messi schreef op zondag 16 april 2006 @ 02:55:
Woei, gelukt :P

Ben nu bij die dam die doorgebroken is, die is best wel irritant :P
Die is rete moeilijk. :|
Sorry was, heb hem al uitgespeeld! :P

[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 115665 op 16-04-2006 03:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djidee

djidee

Mr. Slungel

ik heb dual opstelling, maar als ik links op het scherm zit, zit het muis knopje ook op het andere scherm |:( Dus eerst die 2e uitschakelen, en dan EM4 demo, want anders werkt ie niet...

"Mekker, blaat"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26235

Je kunt de Franse video en audio gewoon verwijderen uit de map lang terwijl het spel dan nog werkt, werkt dat ook niet meer op mijn zenuwen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Nu online

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Venxir schreef op zondag 16 april 2006 @ 02:21:
Grmbl op de leukste random momenten crasht het spel terug naar desktop, dit zonder een enkele error te geven.

Dit gebuerd zowel bij de Demo als de Duitse en Franse retail versies. Ziet er weer lekker bugged uit :(

Lag dus blijkbaar aan de s-video kabel die erin zat, maar niet gebruikt werd oor mijn tv.
Hier heb ik ook last van, constante crashes. Alleen heb ik geen s-video kabel :/

Gelukkig crashed hij alleen als ik een missie af heb, en dan onthoudt hij wel dat ik hem gedaan heb :) Of hij crashed aan het begin van een missie :+

Dit zijn trouwens mijn scores dusver:

Mission 1 - Construction crane falls on chruch - 92%
Mission 2 - Large number of tires on fire - 91%
Mission 3 - Drugs transaction - 98%
Mission 4 - Accident during Monstertruck-Show - 97%
Mission 5 - Motorway bridge collapses - 52%
Mission 6 - Bomb assassination attempt at summits - 61%
Mission 7 - Hacker causes total blackout - 90%
Mission 8 - Dam failure close to large city - 96%
Mission 9 - Raid in the station quarter - 80%
Mission 10 - Explosion destroys polar station - 88%
Mission 11 - Oil rig burns - 76%

Redelijk hoge bij sommige, en laag bij andere :+ Vooral die met dat viaduct is irritant :+

Ik vond zelf de missie met het olieplatform de gaafste :D

[ Voor 36% gewijzigd door Angeloonie op 16-04-2006 10:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mphilipp
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 17:31

mphilipp

Romanes eunt domus

Ik vraag me af: ben ik blind, blond of gewoon te oud voor dit soort spelletjes? Ik heb die Duitse demo gedownload, NL vertaling eroverheen gekiept en gestart. Als ik dan op dat hoofdscherm start kies, zie ik dat gebouw en krijg een bericht van mijn supervisor. Ik zou dan op 'training' of 'overslaan' moeten klikken... Maar er valt bij mij niets te klikken. Ik zie alleen de onderkant van die berichtenbalk met een pijltje omhoog en omlaag, maar als ik daarop klik gebeurt er niets. Ik loop het hele toetsenbord af, en alleen de 'P' reageert (pause). Ik kan ook op wat auto's klikken, maar ook dan gebeurt er niet veel bijzonders. Ze veranderen alleen even van kleur.

Had ik iets moeten installeren voor deze game? |:(

System 1” is fast, instinctive and emotional; “System 2” is slower, more deliberative, and more logical.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intronic
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 17-05 21:23
Die viaduct is idd irritant :D heb al 2 keer net niet genoeg geld om de laatste ambulance te kopen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Nu online

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Ik wordt gek :/

Die brand in die open mijn, die is echt niet te doen :/ Ik heb 4 bluspantsers en dan kan ik nog net 1 ambulancebus kopen, maar met 4 bluspantsers lukt het niet, er is gewoon veels te veel vuur :/ Die wagons staan bijna allemaal al in de fik voordat die pantsers er zijn, en die hallen, dat lukt wel, maar dan gaan de wagons weer :/

Heeft iemand een tip?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Angeloonie schreef op zondag 16 april 2006 @ 12:06:
Ik wordt gek :/

Die brand in die open mijn, die is echt niet te doen :/ Ik heb 4 bluspantsers en dan kan ik nog net 1 ambulancebus kopen, maar met 4 bluspantsers lukt het niet, er is gewoon veels te veel vuur :/ Die wagons staan bijna allemaal al in de fik voordat die pantsers er zijn, en die hallen, dat lukt wel, maar dan gaan de wagons weer :/

Heeft iemand een tip?
Niet alleen op de branden blussen je moet er oook langs blussen zodat uitbereiding voorkomen kan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Nu online

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Anoniem: 115665 schreef op zondag 16 april 2006 @ 13:51:
[...]

Niet alleen op de branden blussen je moet er oook langs blussen zodat uitbereiding voorkomen kan worden.
Ja dat snap ik, ik koel de wagons naast de brandende met 1 auto, maar ik red het gewoon niet qua auto's:

- 4x Pantserblusser
- 1x Ambulancebus

En dan is m'n budget al op :/ Met welke auto's heb jij die missie gedaan?

Overigens crashed het spel nu telkens als ik wil saven, dus ik moet het nu in 1x doen ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheHolyCow
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 04-05 17:35
Angeloonie schreef op zondag 16 april 2006 @ 14:27:
[...]

Ja dat snap ik, ik koel de wagons naast de brandende met 1 auto, maar ik red het gewoon niet qua auto's:

- 4x Pantserblusser
- 1x Ambulancebus

En dan is m'n budget al op :/ Met welke auto's heb jij die missie gedaan?

Overigens crashed het spel nu telkens als ik wil saven, dus ik moet het nu in 1x doen ;(
Ik heb uiteindelijk 2 tankwagens gebruikt met allebei 4 man, 1 ingenieur, 1 'kleine' brandweerwagen met een mannetje en een duiker, een takelwagen, een hondenwagen en de nodige ambulances.

spoiler:
Gebruik de ingenieur om de twee nog niet brandende treinen weg te sturen, gebruik 1 van de bluswagens om om een gebouw beneden te koelen en het vuur bij de overgebleven tankwagon vandaan te houden. Met de andere bluswagen snel de rokende vrachtwagen bij het water doven, daarna die tankwagen boven de trein zetten en van die kant helpen blussen. Zorg vooral dat de brand zicht niet uit kan breiden. Daarna je overige voertuigen/mannetjes gebruiken om de slachtoffers te vinden en te verzorgen.

Edit: Iemand die de tunnelbrand gelukt is? Ik ben niet snel genoeg, teveel slachtoffers elke keer.

[ Voor 6% gewijzigd door TheHolyCow op 16-04-2006 16:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bij die tunnel moet je eerst alle gewonden naar buiten slepen met een brandweermannetje of 5. Vergeet niet dat masker ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Night89
  • Laatst online: 26-05 09:26

Night89

Als je alles op een rijtje heb

Ik kom niet door de missie met de ingestorte brug

ik ben nog niet eens aan de overkant als het 2e gedeelte v/d brug instort, en hoe moet je die gasten uit het water vissen? Kraan werkt niet :-(

Met Vriendelijke Groet,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 18507

Ik had bij de tunnel missie gewoon zoveel mogelijk auto's weggesleept

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Bash
Die missie met die dam snap ik niet helemaal geloof ik. Ik zet helikopters in om de mensen van de daken te halen, dat lukt... maar dan... die mensen die zich vasthouden kun je niet ophalen... niet met de boot (en duiker) en ook niet met de helikopter. En het aantal slachtoffers blijft oplopen. Iemand een tip?

@NightRaider:
spoiler:
Het instorten van deel 2 is heel normaal. Dat gebeurt altijd op het moment dat je de noodbrug oversteekt. De mensen die in het water zwemmen moet je met een duiker eruithalen, die in op de boot met het kleine bootje en de kraan zet je op de brugdelen die nog wel staan om de gezonken auto's op te takelen. Een gezonken auto moet wel eerst met een duiker gemarkeerd worden.
Succes!

Ik mis soms het overzicht in dit spel... de kaart laat niet alles zien en bovendien kun je niet lekker ver uitzoomen, zelfs niet op 1280x1024.

Voor de missie met de dam is hier een kaart te vinden. Erg handig!

[ Voor 21% gewijzigd door The_Bash op 16-04-2006 17:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Night89

Night89

het is gelukt! :-) wist niet dat er duikers waren :-) 27%, was een paar slachtoffers vergeten >:)

wat zijn de spoiler tags ook weer? vergeet deze altijd :-(

[ Voor 17% gewijzigd door Night89 op 16-04-2006 18:15 ]

Met Vriendelijke Groet,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Bash
De missie met de dam is mij inmiddels ook goed gelukt. Met die kaart is het goed te doen.

Ik heb trouwens veel last van crappy graphics. Ik moet maar even de nieuwste drivers erbij pakken, maar toch vind ik het niet fantastisch. Heel vaak problemene met vectors die over elkaar heen gaan lopen. Iemand anders hier ook last. Zie hier een screenie waar het redelijk goed gaat. Je ziet daar onder de heli het probleem in lichte vorm. Soms is het zo erg dat ik niets meer zie.

** Spoiler tags [spoler] en [/spoler] maar dan beiden MET een i ertussen **

[ Voor 12% gewijzigd door The_Bash op 16-04-2006 20:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djidee

djidee

Mr. Slungel

waar hebben jullie emergency 4 gekocht? want bol.de geeft levertijd van 1,5 week, wat echt belachelijk is... Wel gratis bezorgd (ook in nederland _/-\o_ )

"Mekker, blaat"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intronic
Iemand zin om online te spelen? lijkt me wel gaaf :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• messi
Shure, ik wil het wel eens proberen online.
Woei meteen die polar missie gehaald, wist ik veel wat ik met die hond moest :P

En ik had ook een agent die ten prooi viel aan de beren, maar door snelle timing (ventje uit auto, diagnose stellen en in de auto. Dan ff wachten tot de beren weg zijn en hetzelfde met de brancard :P) heb ik em toch gehaald :D

[ Voor 79% gewijzigd door messi op 16-04-2006 21:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Bash
Cool online spelen, hoe gaan we dat aanpakken!

(sorry voor dit nutteloze bericht)

----->> Ik had een crash :@

[ Voor 17% gewijzigd door The_Bash op 16-04-2006 21:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• messi
Server gemaakt :)

Servernaam [GOT]Messi
Password: GOT

Eens kijken hoe het verder werkt :)

Voor diegene die zelf een server op willen zetten, maar achter een router zitten.

Poorten:

TCP: 58282
UDP: 12345

En als iedereen password GOT gebruikt (als je pw protected server maakt) kunnen alle gotters joinen :)

[ Voor 55% gewijzigd door messi op 16-04-2006 21:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheHolyCow
[b][message=25589702,noline] [..] maar door snelle timing (ventje uit auto, diagnose stellen en in de auto. Dan ff wachten tot de beren weg zijn en hetzelfde met de brancard :P) heb ik em toch gehaald :D
O ja, dat natuurlijk ook gekund :| Bij mij was het hit & run met een sniper :7

Edit: patch!

[ Voor 10% gewijzigd door TheHolyCow op 16-04-2006 21:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• messi
Hmmz Snap nog niet veel van online :P
Ik kon de helft niet bestellen.

game gemaakt :)

[ Voor 12% gewijzigd door messi op 16-04-2006 21:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Bash
En ik had een crash... nog één?

Ik gooi ff mijn poorten open!

[ Voor 35% gewijzigd door The_Bash op 16-04-2006 21:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

messi schreef op zondag 16 april 2006 @ 21:17:
Server gemaakt :)

Servernaam [GOT]Messi
Password: GOT

Eens kijken hoe het verder werkt :)

Voor diegene die zelf een server op willen zetten, maar achter een router zitten.

Poorten:

TCP: 58282
UDP: 12345

En als iedereen password GOT gebruikt (als je pw protected server maakt) kunnen alle gotters joinen :)
hij is vol? :(

:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intronic
Naam: [GoT] Tronix
Pass: GOT2

Ruimte voor 4 personen !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Intronic schreef op zondag 16 april 2006 @ 21:53:
Naam: [GoT] Tronix
Pass: GOT2

Ruimte voor 4 personen !
Was ffies leuk net ;) ik zat ff in windows (msn)...en had error toen ik terug wilde. Ben ff weg nu...mss straks weer ff proberen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intronic
Ja is goed :), het crashed wel vaak als je alt tabbed ja..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26235

bleh bij versie 1.1 gaat de muis naar me tweede beeldscherm wat resulteert in een crash :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Nu online

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Met die patch zit hij ineens te zeuren over kopieerbeveilinging :/ Wtf?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Angeloonie schreef op zondag 16 april 2006 @ 23:51:
Met die patch zit hij ineens te zeuren over kopieerbeveilinging :/ Wtf?
Ow? Geen last van.

Wel jammer dat je niet dmv een dubbel klik oid op een bepaald type persoon alle types ineens selecteert. Nu moet ik heel vaak 1 voor 1 alle brandweermannen de slang laten loskoppelen en 1 voor 1 in de auto mikken....eerst mannetje selecteren...dan 'in auto gaan' icoon aanklikken en dan op de auto klikken....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intronic
Iemand nog zin om online te spelen? Dan zet ik ff server op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dennistd
Anoniem: 26235 schreef op zondag 16 april 2006 @ 22:48:
bleh bij versie 1.1 gaat de muis naar me tweede beeldscherm wat resulteert in een crash :X
Dat had ik bij versie 1.0 en de demo ook al. Het enige dat helpt is het tweede beeldscherm uitschakelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• messi
Zo net even 3 uur lang met the_bash gespeeld :D
Echt super spel! en op een geven moment raak je op elkaar ingespeeld. Het toppunt was toch wel de epedemie bij een bomaanslag in een fabriek. Duurde echt lang voordat we dat onder controle hadden.
Dit spel is echt een aanrader om Online Coop te spelen :)

Afbeeldingslocatie: http://www.matsimitsu.nl/images/got/game.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Lijkt me lachen online :P

[ Voor 86% gewijzigd door Anoniem: 115665 op 17-04-2006 03:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Die NL vertaling, is die voor de Demo of de volledige versie?

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dennistd
FnF schreef op maandag 17 april 2006 @ 08:25:
Die NL vertaling, is die voor de Demo of de volledige versie?
Zowel voor de demo als de volledige versie. (de demo bevat normaal ook al alle tekst van de volledige versie, maar mist een aantal audiobestanden)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Night89

Night89

spoiler:
Waar zit de hacker bij de Grote stroomuitval in de stad?
heb alle autowrakken,slachtoffers,plunderaars,branden e.d. geblust
nu moet ik ( als ik het duits goed begrepen heb) een huis vinden met Satteliet aan de gevel, omdat de hacker zo verbinding gemaakt heeft met net services ( dat gebouw ond in het midden v/d map

ik heb nu al 3x de hele map gescand daarvoor, maar ik kan niks vinden :(

Met Vriendelijke Groet,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheHolyCow
NightRaider schreef op maandag 17 april 2006 @ 10:31:
ik heb nu al 3x de hele map gescand daarvoor, maar ik kan niks vinden :(
spoiler:
Hij zit links (midden) in een huis met idd een satelietschotel aan het dak, de deur zit op slot die moet je inlaten slaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

dennistd schreef op maandag 17 april 2006 @ 09:50:
[...]

Zowel voor de demo als de volledige versie. (de demo bevat normaal ook al alle tekst van de volledige versie, maar mist een aantal audiobestanden)
Is er ook gesproken tekst? Dus niet dat je alle gesproken tekst nog in FR/DE hoort :)

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intronic
FnF schreef op maandag 17 april 2006 @ 10:57:
[...]

Is er ook gesproken tekst? Dus niet dat je alle gesproken tekst nog in FR/DE hoort :)
Ja, maar wel fanmade:

http://forum.emergency-4....s=0&postorder=asc&start=0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Night89

Night89

TheHolyCow schreef op maandag 17 april 2006 @ 10:53:
[...]

spoiler:
Hij zit links (midden) in een huis met idd een satelietschotel aan het dak, de deur zit op slot die moet je inlaten slaan.
het is gelukt :D bedankt!

dacht dat hij zich nog wel ging verzetten, maar verder dan Hack The Planet kwam die niet :P

Met Vriendelijke Groet,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intronic
Is het niet een idee om een GoT clan te maken? Met vent server? Is iig stuk handiger dan al dat getyp.. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• messi
Ventrilo server valt wel te regelen :)
ventrilo://ventrilo.matsimitsu.nl:4000 PW = GOT

Hij draait thuis dus als ie aan staat is het mooi en anders niet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intronic
messi schreef op maandag 17 april 2006 @ 12:18:
Ventrilo server valt wel te regelen :)
ventrilo://ventrilo.matsimitsu.nl:4000 PW = GOT

Hij draait thuis dus als ie aan staat is het mooi en anders niet ;)
Moet je wel de server ff updaten naar 2.3.1, nu kan ik niet connecten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• messi
Intronic schreef op maandag 17 april 2006 @ 13:04:
[...]
Moet je wel de server ff updaten naar 2.3.1, nu kan ik niet connecten :P
Als ik dat doe krijg ik ruzie ;) Deze versie is nl nog gratis, nieuwe versie kunnen maar 5 of 8 man connecten. Oplossing is ventrilomix gebruiken, die ondersteund beide versies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Bash
Nou ik heb nog weer even een GOT game gemaakt. Wachtwoord is GOT... connecten maar. Ik laat m even een tijdje openstaan.

Het spel met Messi was idd onwijs goed. De epidimie was echt heftig... maar met slechts 14 doden zijn we er toch redelijk doorheen gekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• messi
Ik start em4 alvast op :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Night89

Night89

the_bash schreef op maandag 17 april 2006 @ 13:25:
Nou ik heb nog weer even een GOT game gemaakt. Wachtwoord is GOT... connecten maar. Ik laat m even een tijdje openstaan.

Het spel met Messi was idd onwijs goed. De epidimie was echt heftig... maar met slechts 14 doden zijn we er toch redelijk doorheen gekomen.
helaas is ie vol, wil MP ook wel eens proberen :-(

Met Vriendelijke Groet,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Venxir
Als ik MP doe dan hangt het hele spel, het geluid blijft hangen. Hoe komt dit?

Als ik het werkend krijg wil ik mijn server wel inzetten als server.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dennistd
Venxir schreef op maandag 17 april 2006 @ 16:17:
Als ik MP doe dan hangt het hele spel, het geluid blijft hangen. Hoe komt dit?

Als ik het werkend krijg wil ik mijn server wel inzetten als server.
Heb je patch 1.1 wel geinstalleerd?
Zonder die patch liep ie bij mij ook vast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Bash
Jaja... we kunnen er wat van Emergency Multiplayer

Afbeeldingslocatie: http://img526.imageshack.us/img526/2035/hiscore0mo.th.jpg

Blijft leuk die multiplayer... tot tronic je politieagenten neerschiet met zijn sluipschutter :(
Maar dat was een ongelukje :9

[ Voor 81% gewijzigd door The_Bash op 17-04-2006 16:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Venxir
dennistd schreef op maandag 17 april 2006 @ 16:32:
[...]

Heb je patch 1.1 wel geinstalleerd?
Zonder die patch liep ie bij mij ook vast.
Franse pacth zit erop, want ik heb de franse versie. Nog blijft hij hangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intronic
Jij begon.

:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Venxir
Nou na vele verschillende pogingen tot oplossingen werkt mijn multiplayer nog steeds niet. Dat buggy spel gaat gewoon hangen in een loop en that's it :(.

[ Voor 3% gewijzigd door Venxir op 17-04-2006 17:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Bash
Venxir schreef op maandag 17 april 2006 @ 17:16:
Nou na vele verschillende pogingen tot oplossingen werkt mijn multiplayer nog steeds niet. Dat buggy spel gaat gewoon hangen in een loop en that's it :(.
Balen... merk je verder iets zodat we je op gang kunnen helpen. Nieuwe drivers voor je videokaart bijvoorbeeld? Wat zijn trouwens je specs?

Ik ben inmiddels aardig verslaafd B) ik ga om 19:15 weer een spel starten. Ik zet de server vast aan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Venxir
Specs:
AMD 64 3000+
1 gb ram
Geforce 6800 LE 128 MB

Ik merk niet, zodra ik op multiplayer klik gaat hij naar het multiplayer scherm waarbij de muziek gaat repeaten en er staat geen servers gevonden/beschikbaar. Ik heb netjes alle poorten ook geforward. Heb geen firewall op mijn pc en heb het ook geprobeerd met antivirus uit.

Ik probeer wel even een andere *kuch* back-up *kuch*.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intronic
the_bash schreef op maandag 17 april 2006 @ 18:26:
[...]

Balen... merk je verder iets zodat we je op gang kunnen helpen. Nieuwe drivers voor je videokaart bijvoorbeeld? Wat zijn trouwens je specs?

Ik ben inmiddels aardig verslaafd B) ik ga om 19:15 weer een spel starten. Ik zet de server vast aan :P
Nu niet meer elkaar snipen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• messi
Venxir schreef op maandag 17 april 2006 @ 18:33:
Specs:
AMD 64 3000+
1 gb ram
Geforce 6800 LE 128 MB

Ik merk niet, zodra ik op multiplayer klik gaat hij naar het multiplayer scherm waarbij de muziek gaat repeaten en er staat geen servers gevonden/beschikbaar. Ik heb netjes alle poorten ook geforward. Heb geen firewall op mijn pc en heb het ook geprobeerd met antivirus uit.

En hoe lang duurt dat repeaten van de muziek? ik zelf heb het ook namelijk en na een minuut of 2 doet ie het toch wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Bash
Venxir schreef op maandag 17 april 2006 @ 18:33:
Specs:
AMD 64 3000+
1 gb ram
Geforce 6800 LE 128 MB

Ik begrijp dat dit dus alleen bij multiplayer gebeurt. Heb je een andere netwerkkaart liggen. Wellicht het proberen waard om daarmee te testen. Welke antivirus gebruik je. Want sommige paketten lijk je uit te zetten, maar daar draait dan nog e.e.a. op de achtergrond. Check je taskmanager voor de zekerheid. Dat zijn de eerste dingen de me nu zo te binnen schieten.
Nu niet meer elkaar snipen :P
Ok, geen ongelukjes meer ;)
Ik heb even de nieuwste ati-drivers geinstalleerd, de game is nu up.
Ik hoop dat mijn grafische probleempjes minder zijn, we gaan het merken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Venxir
heb nu iets leuks ontdekt

klik op multiplayer, het spel hangt, trek netwerk eruit, spel gaat verder, doe netwerk erin, refresh en hij connect met masterserver :P.

Ik laat hem wel ff aanstaan met connect als het idd 2 minuten duurt :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korvaag
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20:04
Ik heb niet kunnen vinden of het ding in native engels uit gaat komen. Gaat dat nog gebeuren of moet ik de duitse versie kopen en net zoals de demo er vertalingen induwen?

UNOX: The worst operating system

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralpje
  • Laatst online: 09:15

ralpje

Deugpopje

De engelstalige versie ligt al 'op de plank', er is alleen nog geen uitgever gevonden die hem uit wil brengen.
Afwachten, dus.

Freelance (Microsoft) Cloud Consultant & Microsoft Certified Trainer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 169507

Topicstarter
Sjoko schreef op maandag 17 april 2006 @ 20:05:
Ik heb niet kunnen vinden of het ding in native engels uit gaat komen. Gaat dat nog gebeuren of moet ik de duitse versie kopen en net zoals de demo er vertalingen induwen?
Als je het zo snel mogelijk wil spelen dan zou ik dat doen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Kunnnen we van GoT dat spel niet uitgeven haha :9

Haha ik zie het [GOT] servertje staan. Jammer dat het vol is (4/4) :X

Ik zit achter een router, ik kan wel joinen. Maar servers aanmaken gaat niet. Hij connect wel enzo, maar er komen geen spelers. Het ip adres wat er staat is mijn lokale.... Welke poort gebruikt dit spel?

[ Voor 89% gewijzigd door Anoniem: 115665 op 17-04-2006 20:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyGun
  • Laatst online: 27-05 16:23

TommyGun

Stik er maar in!

Lols de Franse versie ook maar even binnen getrokken :)

Die free roam missies tussendoor zijn nog best pittig zeg! Grote brand in een huis aan de andere kant van het level. Duurde echt jaren voordat die brandweer daar was. Inmiddels stonden er al 3 huizen in de fik maar heb het toch nog gered :D Weliswaar met 2 dode brandweermannen maar ach :P

Ben nu bij level 3, de drugs missie. Iemand nog tips voor die missie? Gewoon overal wagens plaatsen of moeten er echt overal agenten staan? Ik heb trouwens dat de mini-map helemaal in spiegelbeeld of wat dan ook is. Als ik naar links ga met muis/pijltjes dan gaat mijn icon op de mini-map naar rechts. Echt zwaar irritant.

Leuk spel, dat wel :D

[ Voor 6% gewijzigd door TommyGun op 17-04-2006 20:45 ]

“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Nu online

Angeloonie

Cheeseburger Addict

TommyGun schreef op maandag 17 april 2006 @ 20:45:
Lols de Franse versie ook maar even binnen getrokken :)

Die free roam missies tussendoor zijn nog best pittig zeg! Grote brand in een huis aan de andere kant van het level. Duurde echt jaren voordat die brandweer daar was. Inmiddels stonden er al 3 huizen in de fik maar heb het toch nog gered :D Weliswaar met 2 dode brandweermannen maar ach :P

Ben nu bij level 3, de drugs missie. Iemand nog tips voor die missie? Gewoon overal wagens plaatsen of moeten er echt overal agenten staan? Ik heb trouwens dat de mini-map helemaal in spiegelbeeld of wat dan ook is. Als ik naar links ga met muis/pijltjes dan gaat mijn icon op de mini-map naar rechts. Echt zwaar irritant.

Leuk spel, dat wel :D
spoiler:
Je kan de kaart draaien door je scrollwiel in te duwen en dan je muis draaien, zodat je op het kaartje zeg maar omhoog kijkt.

Verder kan je die missie met.. ff kijken 2 auto's doen:

- 1 Ambulance voor die gast in het park
- 1 Pantserpolitiegeval met 2 gewapende agenten, 1 onderhandelaar

Met die onderhandelaar ga je met ze praten ze willen dan dat je het gemarkeerde gebied verlaat.
De vluchtauto gaat altijd naar het noorden, dus met die gewapende agent leg je spikestrips neer, en houd je een flashbang gereed. Zodra hun banden lek zijn stappen ze uit en gooi je de flashbang, dan ren je op ze af zodra dat ding af is gegaan en arresteer je ze.

Neerschieten kan ook, maar dan moet je weer extra ambulance's halen :+

Die missie met het vliegveld is echt meesterlijk! _O_ Echt super vet, maar eigenlijk best makkelijk :)

De eerste keer vergat ik alleen de landingsbaan schoon te maken, dus aan het einde nog snel met 3 kranen geprobeerd, alleen lukte het net niet :+ Oopsie :D

[ Voor 9% gewijzigd door Angeloonie op 17-04-2006 20:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyGun
  • Laatst online: 27-05 16:23

TommyGun

Stik er maar in!

Heel erg bedankt :D Het is gelukt :)

“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Online is echt super. Je krijgt op een gegeven moment gewoon een band met die lui. ;)
Is echt leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheHolyCow
Online is idd leuk, met overleg zelfs heel erg leuk. Het zou wel makkelijk als we een centraal punt hebben waar we heen kunnen als we online een potje willen doen. Misschien messi's ventrilo server als hij dat oke vindt? O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• messi
Ik vind het prima hoor :)
Leef je uit ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whut?!
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

Whut?!

Huh?

Ik vond deel 1 erg leuk, dus ik wil deze ook wel proberen. Maar ik vraag me af hoe goed de vertaling is, zijn er nog stukken die missen of zijn de updates van de patch alleen maar schoonheidsfoutjes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• messi
De vertaling die ik op dit moment gebruik is een mix van duits, frans en nederlands, maar het is prima te spelen. De woorden zoals brand enzo leer je snel genoeg :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Venxir
Net tijdje gespeeld met 3 andere gotter en het is echt TE verslavend :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intronic
Was weer leuk ja, maar kon het niet weerlaten om toch een paar onschuldige neer te knallen :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dennistd
Whut?! schreef op maandag 17 april 2006 @ 22:29:
Ik vond deel 1 erg leuk, dus ik wil deze ook wel proberen. Maar ik vraag me af hoe goed de vertaling is, zijn er nog stukken die missen of zijn de updates van de patch alleen maar schoonheidsfoutjes?
De vertaling die ik heb staan op 'http://demi.te-dorsthorst.nl --> emergency --> downloads" is op dit moment bij versie 0.7. Nog niet alles is daarin vertaald, maar daar zijn we nog hard mee bezig. Wat nog niet is vertaald, is in het Duits. Foutjes kun je melden via "Fouten melden".

[ Voor 6% gewijzigd door dennistd op 17-04-2006 22:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Venxir
Ik wil nog meer spelen icm. ventrilo ofso. :D

Pagina: 1 2 ... 6 Laatste