You are not special. You are not a beautiful or unique snowflake. You're the same decaying organic matter as everything else.

Ik zal eens proberen om zo'n voertuig te kopen. Maar niet nu... eerst pitten
404 error: File not found | PSN: The_Bash
RedFox schreef op vrijdag 14 april 2006 @ 21:18:
[...]
spoiler:Heb het zelf opgelost door spikestrips rond hun vluchtauto te leggen, me terug te trekken en toen met een legertje sniper er op af.
Dan die lui naderen met de pantser auto, neus richting hun. Laat je agenten uitstappen. Ze kunnen nu niet geraakt worden. Rust er paar uit met flashbang. Dan gooi je die flashbangs over de auto. Dan met de agenten die lui neer knallen
Het is in principe de bedoeling dat ik 'je' gebruik.the_bash schreef op vrijdag 14 april 2006 @ 21:46:
Ik zie dat versie 0.62 van de Nederlandse vertaling ook al beschikbaar is![]()
Even een opmerking over de vertaling. Het enige wat ik zie is dat 'je' en 'u' door elkaar heen worden gebruikt. Verder ben ik er erg blij mee!
Vaag dat je bij een vrij spel niet de beschikking hebt over alle voertuigen die je nodig hebt. Ik heb ze in de campaign al geunlocked... Maar helaas. De takelwagen is b.v. best handig als er een auto onder water ligt.
Ik ga ff checken en zonodig een nieuwe/aangepaste versie online zetten.
edit:
ik heb geen 'u' kunnen vinden.
Kun je zeggen waar je het precies zag?
[ Voor 9% gewijzigd door dennistd op 15-04-2006 00:50 ]
Wat doe ik fout?
Anoniem: 115665
Bij die missie is de brand standaard. Dit is niet te voorkomen. Wat ik zou doen is alle poppetjes in de omgeving daarvan weghalen, en veilig richting de schans vervoeren. En vergeet niet een paar brandweermannetjes met slangen erbij te zetten (4 is voldoende).Vos schreef op zaterdag 15 april 2006 @ 01:19:
Hoeveel lui moet je op die monster truck laten spuiten? Ik spuit er met 4 man op (met slang). Maar als ik hem weghaal of na een tijdje dan ontstaat er vuur en dat kunnen ze niet doven...
Wat doe ik fout?
De brand is dus standaard en hij bereid zich zeer snel uit dus die 4 brandweerkereltjes moet je wel verspreid zetten
Anoniem: 116985

[ Voor 79% gewijzigd door Anoniem: 116985 op 15-04-2006 13:07 ]

[ Voor 26% gewijzigd door Vos op 15-04-2006 13:50 ]
Die missie met de conferentie is echt heel pittig... vooral bij de onverwachte wending... je moet wel heel snel zijn.

Ben nu die missie met de Hacker aan het doen, maar ik kan hem niet vinden
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
Inderdaad, das soms best klote. Dat de ene auto de andere in de weg staat.the_bash schreef op zaterdag 15 april 2006 @ 15:21:
Tjonge... bij mij wordt het steeds een chaos... alle reddingsvoertuigen struikelen bijna over elkaar heen.
Die missie met de conferentie is echt heel pittig... vooral bij de onverwachte wending... je moet wel heel snel zijn.
Ja, dat is nog steeds een minpunt....dan gaan ze keren en doen..heb je op een autoweg een weghelft vrij, maar ho maar...meneer komt er niet langs.Anoniem: 115665 schreef op zaterdag 15 april 2006 @ 17:06:
[...]
Inderdaad, das soms best klote. Dat de ene auto de andere in de weg staat.
Idem hier.Anoniem: 116985 schreef op zaterdag 15 april 2006 @ 17:51:
Ik doe nu die missie met het viaduct... er ligt alleen nog ergens 1 wagen in het water die ik niet kan vinden, en er moet nog ergens een gewonde liggen
Gevonden:
Op welke moeilijkheidsgraad spelen jullie trouwens?
Ik snap er werkelijk niets van.
Ik zet een brandweerman in dat bakkie, maar kan hem nergens op het dak kwijt?
(missie met die bomaanslag)
Onze excuses voor het ontbreken van de ondertiteling.
edit : bol.com en dan germany

[ Voor 7% gewijzigd door djidee op 16-04-2006 00:28 ]
"Mekker, blaat"

Die missie met de trein+touringcar

Auto richting het gebouw rijden waar je op wilt cq. in wilt. Dan moet je de wagen selecteren en dan op de plek waar je hem wilt hebben met de rechtermuisknop klikken. daarna maakt ie zich gereed en ken je er een mannetje in douwenmessi schreef op zondag 16 april 2006 @ 00:12:
Weet iemand hoe die hoogwerker werkt?
Ik snap er werkelijk niets van.
Ik zet een brandweerman in dat bakkie, maar kan hem nergens op het dak kwijt?
(missie met die bomaanslag)
Dit gebuerd zowel bij de Demo als de Duitse en Franse retail versies. Ziet er weer lekker bugged uit
Lag dus blijkbaar aan de s-video kabel die erin zat, maar niet gebruikt werd oor mijn tv.
[ Voor 18% gewijzigd door Venxir op 16-04-2006 02:25 ]
If it aint broke, fix it till it is!
Ben nu bij die dam die doorgebroken is, die is best wel irritant
Die is rete moeilijk.messi schreef op zondag 16 april 2006 @ 02:55:
Woei, gelukt
Ben nu bij die dam die doorgebroken is, die is best wel irritant
Sorry was, heb hem al uitgespeeld!
[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 115665 op 16-04-2006 03:01 ]

"Mekker, blaat"
Anoniem: 26235
Hier heb ik ook last van, constante crashes. Alleen heb ik geen s-video kabelVenxir schreef op zondag 16 april 2006 @ 02:21:
Grmbl op de leukste random momenten crasht het spel terug naar desktop, dit zonder een enkele error te geven.
Dit gebuerd zowel bij de Demo als de Duitse en Franse retail versies. Ziet er weer lekker bugged uit
Lag dus blijkbaar aan de s-video kabel die erin zat, maar niet gebruikt werd oor mijn tv.

Gelukkig crashed hij alleen als ik een missie af heb, en dan onthoudt hij wel dat ik hem gedaan heb
Dit zijn trouwens mijn scores dusver:
Mission 1 - Construction crane falls on chruch - 92%
Mission 2 - Large number of tires on fire - 91%
Mission 3 - Drugs transaction - 98%
Mission 4 - Accident during Monstertruck-Show - 97%
Mission 5 - Motorway bridge collapses - 52%
Mission 6 - Bomb assassination attempt at summits - 61%
Mission 7 - Hacker causes total blackout - 90%
Mission 8 - Dam failure close to large city - 96%
Mission 9 - Raid in the station quarter - 80%
Mission 10 - Explosion destroys polar station - 88%
Mission 11 - Oil rig burns - 76%
Redelijk hoge bij sommige, en laag bij andere
Ik vond zelf de missie met het olieplatform de gaafste
[ Voor 36% gewijzigd door Angeloonie op 16-04-2006 10:47 ]
Had ik iets moeten installeren voor deze game?

Die brand in die open mijn, die is echt niet te doen

Heeft iemand een tip?
Niet alleen op de branden blussen je moet er oook langs blussen zodat uitbereiding voorkomen kan worden.Angeloonie schreef op zondag 16 april 2006 @ 12:06:
Ik wordt gek
Die brand in die open mijn, die is echt niet te doenIk heb 4 bluspantsers en dan kan ik nog net 1 ambulancebus kopen, maar met 4 bluspantsers lukt het niet, er is gewoon veels te veel vuur
Die wagons staan bijna allemaal al in de fik voordat die pantsers er zijn, en die hallen, dat lukt wel, maar dan gaan de wagons weer
Heeft iemand een tip?
Ja dat snap ik, ik koel de wagons naast de brandende met 1 auto, maar ik red het gewoon niet qua auto's:Anoniem: 115665 schreef op zondag 16 april 2006 @ 13:51:
[...]
Niet alleen op de branden blussen je moet er oook langs blussen zodat uitbereiding voorkomen kan worden.
- 4x Pantserblusser
- 1x Ambulancebus
En dan is m'n budget al op

Overigens crashed het spel nu telkens als ik wil saven, dus ik moet het nu in 1x doen
Ik heb uiteindelijk 2 tankwagens gebruikt met allebei 4 man, 1 ingenieur, 1 'kleine' brandweerwagen met een mannetje en een duiker, een takelwagen, een hondenwagen en de nodige ambulances.Angeloonie schreef op zondag 16 april 2006 @ 14:27:
[...]
Ja dat snap ik, ik koel de wagons naast de brandende met 1 auto, maar ik red het gewoon niet qua auto's:
- 4x Pantserblusser
- 1x Ambulancebus
En dan is m'n budget al opMet welke auto's heb jij die missie gedaan?
Overigens crashed het spel nu telkens als ik wil saven, dus ik moet het nu in 1x doen
Edit: Iemand die de tunnelbrand gelukt is? Ik ben niet snel genoeg, teveel slachtoffers elke keer.
[ Voor 6% gewijzigd door TheHolyCow op 16-04-2006 16:09 ]
ik ben nog niet eens aan de overkant als het 2e gedeelte v/d brug instort, en hoe moet je die gasten uit het water vissen? Kraan werkt niet
Met Vriendelijke Groet,
@NightRaider:
Ik mis soms het overzicht in dit spel... de kaart laat niet alles zien en bovendien kun je niet lekker ver uitzoomen, zelfs niet op 1280x1024.
Voor de missie met de dam is hier een kaart te vinden. Erg handig!
[ Voor 21% gewijzigd door The_Bash op 16-04-2006 17:32 ]
wat zijn de spoiler tags ook weer? vergeet deze altijd
[ Voor 17% gewijzigd door Night89 op 16-04-2006 18:15 ]
Met Vriendelijke Groet,
Ik heb trouwens veel last van crappy graphics. Ik moet maar even de nieuwste drivers erbij pakken, maar toch vind ik het niet fantastisch. Heel vaak problemene met vectors die over elkaar heen gaan lopen. Iemand anders hier ook last. Zie hier een screenie waar het redelijk goed gaat. Je ziet daar onder de heli het probleem in lichte vorm. Soms is het zo erg dat ik niets meer zie.
** Spoiler tags [spoler] en [/spoler] maar dan beiden MET een i ertussen **
[ Voor 12% gewijzigd door The_Bash op 16-04-2006 20:40 ]
"Mekker, blaat"
Woei meteen die polar missie gehaald, wist ik veel wat ik met die hond moest
En ik had ook een agent die ten prooi viel aan de beren, maar door snelle timing (ventje uit auto, diagnose stellen en in de auto. Dan ff wachten tot de beren weg zijn en hetzelfde met de brancard
[ Voor 79% gewijzigd door messi op 16-04-2006 21:10 ]
(sorry voor dit nutteloze bericht)
----->> Ik had een crash
[ Voor 17% gewijzigd door The_Bash op 16-04-2006 21:25 ]
Servernaam [GOT]Messi
Password: GOT
Eens kijken hoe het verder werkt
Voor diegene die zelf een server op willen zetten, maar achter een router zitten.
Poorten:
TCP: 58282
UDP: 12345
En als iedereen password GOT gebruikt (als je pw protected server maakt) kunnen alle gotters joinen
[ Voor 55% gewijzigd door messi op 16-04-2006 21:20 ]
O ja, dat natuurlijk ook gekund[b][message=25589702,noline] [..] maar door snelle timing (ventje uit auto, diagnose stellen en in de auto. Dan ff wachten tot de beren weg zijn en hetzelfde met de brancard) heb ik em toch gehaald
Edit: Hé patch!
[ Voor 10% gewijzigd door TheHolyCow op 16-04-2006 21:27 ]
Ik kon de helft niet bestellen.
game gemaakt
[ Voor 12% gewijzigd door messi op 16-04-2006 21:28 ]
Ik gooi ff mijn poorten open!
[ Voor 35% gewijzigd door The_Bash op 16-04-2006 21:28 ]
hij is vol?messi schreef op zondag 16 april 2006 @ 21:17:
Server gemaakt
Servernaam [GOT]Messi
Password: GOT
Eens kijken hoe het verder werkt
Voor diegene die zelf een server op willen zetten, maar achter een router zitten.
Poorten:
TCP: 58282
UDP: 12345
En als iedereen password GOT gebruikt (als je pw protected server maakt) kunnen alle gotters joinen
Pass: GOT2
Ruimte voor 4 personen !
Was ffies leuk netIntronic schreef op zondag 16 april 2006 @ 21:53:
Naam: [GoT] Tronix
Pass: GOT2
Ruimte voor 4 personen !
Anoniem: 26235

Ow? Geen last van.Angeloonie schreef op zondag 16 april 2006 @ 23:51:
Met die patch zit hij ineens te zeuren over kopieerbeveilingingWtf?
Wel jammer dat je niet dmv een dubbel klik oid op een bepaald type persoon alle types ineens selecteert. Nu moet ik heel vaak 1 voor 1 alle brandweermannen de slang laten loskoppelen en 1 voor 1 in de auto mikken....eerst mannetje selecteren...dan 'in auto gaan' icoon aanklikken en dan op de auto klikken....
Dat had ik bij versie 1.0 en de demo ook al. Het enige dat helpt is het tweede beeldscherm uitschakelen.Anoniem: 26235 schreef op zondag 16 april 2006 @ 22:48:
bleh bij versie 1.1 gaat de muis naar me tweede beeldscherm wat resulteert in een crash
Echt super spel! en op een geven moment raak je op elkaar ingespeeld. Het toppunt was toch wel de epedemie bij een bomaanslag in een fabriek. Duurde echt lang voordat we dat onder controle hadden.
Dit spel is echt een aanrader om Online Coop te spelen

[ Voor 86% gewijzigd door Anoniem: 115665 op 17-04-2006 03:10 ]
'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May
Zowel voor de demo als de volledige versie. (de demo bevat normaal ook al alle tekst van de volledige versie, maar mist een aantal audiobestanden)FnF schreef op maandag 17 april 2006 @ 08:25:
Die NL vertaling, is die voor de Demo of de volledige versie?
heb alle autowrakken,slachtoffers,plunderaars,branden e.d. geblust
nu moet ik ( als ik het duits goed begrepen heb) een huis vinden met Satteliet aan de gevel, omdat de hacker zo verbinding gemaakt heeft met net services ( dat gebouw ond in het midden v/d map
ik heb nu al 3x de hele map gescand daarvoor, maar ik kan niks vinden
Met Vriendelijke Groet,
NightRaider schreef op maandag 17 april 2006 @ 10:31:
ik heb nu al 3x de hele map gescand daarvoor, maar ik kan niks vinden
Is er ook gesproken tekst? Dus niet dat je alle gesproken tekst nog in FR/DE hoortdennistd schreef op maandag 17 april 2006 @ 09:50:
[...]
Zowel voor de demo als de volledige versie. (de demo bevat normaal ook al alle tekst van de volledige versie, maar mist een aantal audiobestanden)
'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May
Ja, maar wel fanmade:FnF schreef op maandag 17 april 2006 @ 10:57:
[...]
Is er ook gesproken tekst? Dus niet dat je alle gesproken tekst nog in FR/DE hoort
http://forum.emergency-4....s=0&postorder=asc&start=0
het is geluktTheHolyCow schreef op maandag 17 april 2006 @ 10:53:
[...]
spoiler:Hij zit links (midden) in een huis met idd een satelietschotel aan het dak, de deur zit op slot die moet je inlaten slaan.
dacht dat hij zich nog wel ging verzetten, maar verder dan Hack The Planet kwam die niet
Met Vriendelijke Groet,
ventrilo://ventrilo.matsimitsu.nl:4000 PW = GOT
Hij draait thuis dus als ie aan staat is het mooi en anders niet
Moet je wel de server ff updaten naar 2.3.1, nu kan ik niet connectenmessi schreef op maandag 17 april 2006 @ 12:18:
Ventrilo server valt wel te regelen
ventrilo://ventrilo.matsimitsu.nl:4000 PW = GOT
Hij draait thuis dus als ie aan staat is het mooi en anders niet
Als ik dat doe krijg ik ruzieIntronic schreef op maandag 17 april 2006 @ 13:04:
[...]
Moet je wel de server ff updaten naar 2.3.1, nu kan ik niet connecten
Het spel met Messi was idd onwijs goed. De epidimie was echt heftig... maar met slechts 14 doden zijn we er toch redelijk doorheen gekomen.
helaas is ie vol, wil MP ook wel eens proberenthe_bash schreef op maandag 17 april 2006 @ 13:25:
Nou ik heb nog weer even een GOT game gemaakt. Wachtwoord is GOT... connecten maar. Ik laat m even een tijdje openstaan.
Het spel met Messi was idd onwijs goed. De epidimie was echt heftig... maar met slechts 14 doden zijn we er toch redelijk doorheen gekomen.
Met Vriendelijke Groet,
Als ik het werkend krijg wil ik mijn server wel inzetten als server.
Heb je patch 1.1 wel geinstalleerd?Venxir schreef op maandag 17 april 2006 @ 16:17:
Als ik MP doe dan hangt het hele spel, het geluid blijft hangen. Hoe komt dit?
Als ik het werkend krijg wil ik mijn server wel inzetten als server.
Zonder die patch liep ie bij mij ook vast.

Blijft leuk die multiplayer... tot tronic je politieagenten neerschiet met zijn sluipschutter
Maar dat was een ongelukje
[ Voor 81% gewijzigd door The_Bash op 17-04-2006 16:57 ]
Franse pacth zit erop, want ik heb de franse versie. Nog blijft hij hangen.dennistd schreef op maandag 17 april 2006 @ 16:32:
[...]
Heb je patch 1.1 wel geinstalleerd?
Zonder die patch liep ie bij mij ook vast.
[ Voor 3% gewijzigd door Venxir op 17-04-2006 17:16 ]
Balen... merk je verder iets zodat we je op gang kunnen helpen. Nieuwe drivers voor je videokaart bijvoorbeeld? Wat zijn trouwens je specs?Venxir schreef op maandag 17 april 2006 @ 17:16:
Nou na vele verschillende pogingen tot oplossingen werkt mijn multiplayer nog steeds niet. Dat buggy spel gaat gewoon hangen in een loop en that's it.
Ik ben inmiddels aardig verslaafd
AMD 64 3000+
1 gb ram
Geforce 6800 LE 128 MB
Ik merk niet, zodra ik op multiplayer klik gaat hij naar het multiplayer scherm waarbij de muziek gaat repeaten en er staat geen servers gevonden/beschikbaar. Ik heb netjes alle poorten ook geforward. Heb geen firewall op mijn pc en heb het ook geprobeerd met antivirus uit.
Ik probeer wel even een andere *kuch* back-up *kuch*.
Nu niet meer elkaar snipenthe_bash schreef op maandag 17 april 2006 @ 18:26:
[...]
Balen... merk je verder iets zodat we je op gang kunnen helpen. Nieuwe drivers voor je videokaart bijvoorbeeld? Wat zijn trouwens je specs?
Ik ben inmiddels aardig verslaafdik ga om 19:15 weer een spel starten. Ik zet de server vast aan
En hoe lang duurt dat repeaten van de muziek? ik zelf heb het ook namelijk en na een minuut of 2 doet ie het toch welVenxir schreef op maandag 17 april 2006 @ 18:33:
Specs:
AMD 64 3000+
1 gb ram
Geforce 6800 LE 128 MB
Ik merk niet, zodra ik op multiplayer klik gaat hij naar het multiplayer scherm waarbij de muziek gaat repeaten en er staat geen servers gevonden/beschikbaar. Ik heb netjes alle poorten ook geforward. Heb geen firewall op mijn pc en heb het ook geprobeerd met antivirus uit.
Ik begrijp dat dit dus alleen bij multiplayer gebeurt. Heb je een andere netwerkkaart liggen. Wellicht het proberen waard om daarmee te testen. Welke antivirus gebruik je. Want sommige paketten lijk je uit te zetten, maar daar draait dan nog e.e.a. op de achtergrond. Check je taskmanager voor de zekerheid. Dat zijn de eerste dingen de me nu zo te binnen schieten.Venxir schreef op maandag 17 april 2006 @ 18:33:
Specs:
AMD 64 3000+
1 gb ram
Geforce 6800 LE 128 MB
Ok, geen ongelukjes meerNu niet meer elkaar snipen
Ik heb even de nieuwste ati-drivers geinstalleerd, de game is nu up.
Ik hoop dat mijn grafische probleempjes minder zijn, we gaan het merken.
klik op multiplayer, het spel hangt, trek netwerk eruit, spel gaat verder, doe netwerk erin, refresh en hij connect met masterserver
Ik laat hem wel ff aanstaan met connect als het idd 2 minuten duurt

UNOX: The worst operating system
Afwachten, dus.
Freelance (Microsoft) Cloud Consultant & Microsoft Certified Trainer
Als je het zo snel mogelijk wil spelen dan zou ik dat doenSjoko schreef op maandag 17 april 2006 @ 20:05:
Ik heb niet kunnen vinden of het ding in native engels uit gaat komen. Gaat dat nog gebeuren of moet ik de duitse versie kopen en net zoals de demo er vertalingen induwen?
Haha ik zie het [GOT] servertje staan. Jammer dat het vol is (4/4)

Ik zit achter een router, ik kan wel joinen. Maar servers aanmaken gaat niet. Hij connect wel enzo, maar er komen geen spelers. Het ip adres wat er staat is mijn lokale.... Welke poort gebruikt dit spel?
[ Voor 89% gewijzigd door Anoniem: 115665 op 17-04-2006 20:41 ]
Die free roam missies tussendoor zijn nog best pittig zeg! Grote brand in een huis aan de andere kant van het level. Duurde echt jaren voordat die brandweer daar was. Inmiddels stonden er al 3 huizen in de fik maar heb het toch nog gered
Ben nu bij level 3, de drugs missie. Iemand nog tips voor die missie? Gewoon overal wagens plaatsen of moeten er echt overal agenten staan? Ik heb trouwens dat de mini-map helemaal in spiegelbeeld of wat dan ook is. Als ik naar links ga met muis/pijltjes dan gaat mijn icon op de mini-map naar rechts. Echt zwaar irritant.
Leuk spel, dat wel
[ Voor 6% gewijzigd door TommyGun op 17-04-2006 20:45 ]
“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".
TommyGun schreef op maandag 17 april 2006 @ 20:45:
Lols de Franse versie ook maar even binnen getrokken
Die free roam missies tussendoor zijn nog best pittig zeg! Grote brand in een huis aan de andere kant van het level. Duurde echt jaren voordat die brandweer daar was. Inmiddels stonden er al 3 huizen in de fik maar heb het toch nog geredWeliswaar met 2 dode brandweermannen maar ach
Ben nu bij level 3, de drugs missie. Iemand nog tips voor die missie? Gewoon overal wagens plaatsen of moeten er echt overal agenten staan? Ik heb trouwens dat de mini-map helemaal in spiegelbeeld of wat dan ook is. Als ik naar links ga met muis/pijltjes dan gaat mijn icon op de mini-map naar rechts. Echt zwaar irritant.
Leuk spel, dat wel
Verder kan je die missie met.. ff kijken 2 auto's doen:
- 1 Ambulance voor die gast in het park
- 1 Pantserpolitiegeval met 2 gewapende agenten, 1 onderhandelaar
Met die onderhandelaar ga je met ze praten ze willen dan dat je het gemarkeerde gebied verlaat.
De vluchtauto gaat altijd naar het noorden, dus met die gewapende agent leg je spikestrips neer, en houd je een flashbang gereed. Zodra hun banden lek zijn stappen ze uit en gooi je de flashbang, dan ren je op ze af zodra dat ding af is gegaan en arresteer je ze.
Neerschieten kan ook, maar dan moet je weer extra ambulance's halen
Die missie met het vliegveld is echt meesterlijk!
De eerste keer vergat ik alleen de landingsbaan schoon te maken, dus aan het einde nog snel met 3 kranen geprobeerd, alleen lukte het net niet
[ Voor 9% gewijzigd door Angeloonie op 17-04-2006 20:51 ]
“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".
Is echt leuk.

De vertaling die ik heb staan op 'http://demi.te-dorsthorst.nl --> emergency --> downloads" is op dit moment bij versie 0.7. Nog niet alles is daarin vertaald, maar daar zijn we nog hard mee bezig. Wat nog niet is vertaald, is in het Duits. Foutjes kun je melden via "Fouten melden".Whut?! schreef op maandag 17 april 2006 @ 22:29:
Ik vond deel 1 erg leuk, dus ik wil deze ook wel proberen. Maar ik vraag me af hoe goed de vertaling is, zijn er nog stukken die missen of zijn de updates van de patch alleen maar schoonheidsfoutjes?
[ Voor 6% gewijzigd door dennistd op 17-04-2006 22:54 ]