Emergency 4

Pagina: 1 ... 3 ... 6 Laatste
Acties:
  • 55.915 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH4D3H
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 27-02 23:46
Ik kom niet echt uit die dam(n)missie :P

Ik moet nog 3 personen vinden, maar zie niemand meer op de daken of in het water.
Las wel iets over dat er mensen in voertuigen zouden kunnen zitten, hoe vind ik die?
Mijn duiker doet helemaal niets, de heli enzo ook niet :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Venxir
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23:27
geen 3 man hier die icm met ventrilo of ts willen meedoen?

If it aint broke, fix it till it is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 115665

Venxir schreef op maandag 17 april 2006 @ 23:11:
geen 3 man hier die icm met ventrilo of ts willen meedoen?
Ik wil nu wel online spelen met mede gotters.. Ergens mogelijkheid? :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Venxir
Anoniem: 115665 schreef op maandag 17 april 2006 @ 23:13:
[...]

Ik wil nu wel online spelen met mede gotters.. Ergens mogelijkheid? :*)
[GoT]Venxir server, pass= GOT :)

Wel ventrilo server ff pakken hier ergens in dit topic is van messi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Die GOT server is altijd vol. Nu weer 4/4....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Venxir schreef op maandag 17 april 2006 @ 23:13:
[...]

[GoT]Venxir server, pass= GOT :)

Wel ventrilo server ff pakken hier ergens in dit topic is van messi.
Hoe kom ik daar op ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jesseh
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 09-05 20:21
Oh my god! Ik heb hier nog Emergency: Fighters For Live (oid) liggen... Ik zal binnenkort de demo (of het hele spel) downloaden. Lijkt me echt vet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Bash
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 21-09-2024
SH4D3H schreef op maandag 17 april 2006 @ 23:09:
Ik kom niet echt uit die dam(n)missie :P

Ik moet nog 3 personen vinden, maar zie niemand meer op de daken of in het water.
Las wel iets over dat er mensen in voertuigen zouden kunnen zitten, hoe vind ik die?
Mijn duiker doet helemaal niets, de heli enzo ook niet :+
spoiler:
Als je een stukje terugleest vind je daar een link met een plaatje waarop alles is uitgetekend. Er liggen idd 3 autos onder water. Die mensen kun je met een duiker naar boven halen. Vergeet trouwens niet met een engineer de stroom uit te zetten (zie ook plaatje) anders word je zelf gebraden.

404 error: File not found | PSN: The_Bash

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Angel
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 21:57

Dark Angel

Corvette LS Power

Het was gisteren avond wel erg leuk op de server :-)

Werdt op het laaste wel een zooitje toen ook de brandweermanen van mij zieken werden.
Hopenlijk vanavond weer een poosje spelen.

|D3 Battletag: <SG>DarkAngelnl#2829| WOT DarkAngelnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voxie2
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 02-01-2022

Voxie2

//\\RoCkS//\\

Waar kan ik de duitse versie krijgen? Bol.com volgens mij niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Angel

Dark Angel

Corvette LS Power

Is 4 spelers ook echt de max voor multiplayer want hij zit wel vaak snel vol.
Of we moeten een 2 de server laten draaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• messi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 03:49
4 Spelers is idd de max. Je kunt makkelijk zelf een server aanmaken, gewoon [GOT] ervoor zetten en dan weet iedereen welk pw hij moet gebruiken :)

Zit trouwens even te kijken op: http://www.emergency-forum.de en daar worden erg mooie mods gemaakt zeg! vooral de LA mod is super. Die gast kan echt zo goed skinnen.

Afbeeldingslocatie: http://img86.imageshack.us/img86/5862/ft246us.th.jpg

nu wil ik alleen nog weten hoe ik een andere map in een MP game kan laden :P

[ Voor 63% gewijzigd door messi op 18-04-2006 12:52 ]

Onze excuses voor het ontbreken van de ondertiteling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intronic
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 17-05 21:23
Hoop dat er binnekort nog een tweede multiplayer map bij komt, of ze zorgen dat je missies met elkaar kunt doen.. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Venxir
Middag mensen, heb mijn hang probleem weer wat uitgewerkt. Op school werkt het spel perfect dus het ligt waarschijnlijk aan de speedtouch want alle pc's in huis doen het.

Alleen firewall, IDS uitzetten en DMZ aanzetten helpt niet :'(

Wil iemand spelen? :P

[ Voor 8% gewijzigd door Venxir op 18-04-2006 13:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Bash
Er is iemand die de freeplay map heeft omgezet naar een MP map. Je kunt hier de 'mini-mod' downloaden. Vanavond proberen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Venxir
the_bash schreef op dinsdag 18 april 2006 @ 14:14:
Er is iemand die de freeplay map heeft omgezet naar een MP map. Je kunt hier de 'mini-mod' downloaden. Vanavond proberen?
ik wil nu spelen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voxie2
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 02-01-2022

Voxie2

//\\RoCkS//\\

Nogmaals: kan iemand mij vertellen waar deze game te krijgen is in NL? Of via het net?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheHolyCow
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 04-05 17:35
Niet in nederland in een gewone winkel denk ik, wel bij de duitse bol.com (35,99)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Is er nog iemand die wil spelen, heb alleen geen mic tot mn beschikking, dus kan niet via ventrilo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intronic
the_bash schreef op dinsdag 18 april 2006 @ 14:14:
Ja over een uurtje :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheHolyCow
De mod werkt :Y) Niet de standaard singleplayer freeplay-map maar dat is wel leuk voor de verandering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Bash
TheHolyCow schreef op dinsdag 18 april 2006 @ 17:29:
De mod werkt :Y) Niet de standaard singleplayer freeplay-map maar dat is wel leuk voor de verandering.
Inderdaad... ben nu eten aan het koken, maar na 19:00 uur kan ik ook weer even toegeven aan deze verslaving :P

Heb wel de indruk dat het spel iets langzamer loopt met deze map.

[ Voor 10% gewijzigd door The_Bash op 18-04-2006 17:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Venxir
ZO he dat ging flink fout in die mod map, zo'n gifbedrijf vloog in de hens, wij allemaal mensen sturen zonder ABC kleding.
Ik stuurde gelukkig nog wel 4 spuitwagens en abc+ladder. Maar je had de chaos moeten zien :D.

En tot overmaat van ramp zijn er zo'n 14 auto's ontploft waarvan ook ziekenauto's en brandweren, en waren er 24 gewonden :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheHolyCow
Die allemaal niet gered konden worden, het geld was op. Ook de hulpverleners zouden het niet overleeft hebben als we het niet voor gezien hadden gehouden, de geluksvogels :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1337aldi
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 27-05 21:12
Venxir schreef op dinsdag 18 april 2006 @ 18:45:
ZO he dat ging flink fout in die mod map, zo'n gifbedrijf vloog in de hens, wij allemaal mensen sturen zonder ABC kleding.
Ik stuurde gelukkig nog wel 4 spuitwagens en abc+ladder. Maar je had de chaos moeten zien :D.

En tot overmaat van ramp zijn er zo'n 14 auto's ontploft waarvan ook ziekenauto's en brandweren, en waren er 24 gewonden :P.
Lol bij mij was er net een uitdehand gelopen bosbrand, een uitdehand gelopen huisbrand(halve wijk in de vik :> ) en een uitdehand gelopen rel bezig :o . Wel irritant dat die brandweermannetjes niet altijd automatisch gaan blussen. Staat er een plantenbak voor zo'n ventje in de vik gaan ze daar staan niksen :X

( AJteam @ de tweemansranking )

[ Voor 4% gewijzigd door 1337aldi op 18-04-2006 22:09 . Reden: soms niet altijd -> klopt niet ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intronic
Was weer lachen, bijna alle doelen gingen goed... alleen op het einde 4 fikkies tegelijk en veel kaboem ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Angel

Dark Angel

Corvette LS Power

TheHolyCow schreef op dinsdag 18 april 2006 @ 18:52:
Die allemaal niet gered konden worden, het geld was op. Ook de hulpverleners zouden het niet overleeft hebben als we het niet voor gezien hadden gehouden, de geluksvogels :+
Het was gisteren met 2 spelers toch ook wel erg leuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheHolyCow
Ja, met z'n tweën is ook leuk. Het is heel anders, het is overzichtelijker en je kan meer je eigen gang gaan door dat je de beurt vaker hebt. Met vier personen wordt het al gauw complete chaos, zelfs met spraak-communicatie. De chaos maakt het ook wel weer spannend, dus het is maar net waar je op dat moment zin in hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 118341

Guys,

Vraagje.
Ik zit in dat level met de Hacker maar heb geen flauw idee waar ik die technician heen moet sturen. Iemand een idee? Er wordt gezegd naar de powerstation. Ik zie er eentje bovenin de map waar de hulpdiensten vandaan komen maar als ik daar heen ga zie ik nergens een clickable stuk.

Iemand een idee?

thnx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Bash
Anoniem: 118341 schreef op woensdag 19 april 2006 @ 16:52:
Guys,

Vraagje.
Ik zit in dat level met de Hacker maar heb geen flauw idee waar ik die technician heen moet sturen. Iemand een idee? Er wordt gezegd naar de powerstation. Ik zie er eentje bovenin de map waar de hulpdiensten vandaan komen maar als ik daar heen ga zie ik nergens een clickable stuk.

Iemand een idee?

thnx
spoiler:
Op de kaart staat ergens een internetbedrijf. Een vierkant gebouw waar iets van Nettech opstaat (o.i.d.) het is een oranje met zwart logo. Daar moet hij naar binnen. Vervolgens moet je goed op de tip letten. Succe!

Zo... ik heb alweer zin in een potje multiplayer na een dag werken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intronic
Yup, me too

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 116985

Anoniem: 118341 schreef op woensdag 19 april 2006 @ 16:52:
Guys,

Vraagje.

Iemand een idee?

thnx
Dan moet je iets beter luisteren :9

spoiler:
Je moet de techician naar het bedrijf "Ned services" sturen. Deze zit ergens in het midden van de map. draai je camera wel een beetje, want je kunt de naam niet goed zien.

te laat 8)7

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 116985 op 19-04-2006 17:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyGun
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 27-05 16:23

TommyGun

Stik er maar in!

Kun je ook samenwerken dan met multiplayer of gaat het echt om de beurt ieder?

“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Angel

Dark Angel

Corvette LS Power

TommyGun schreef op woensdag 19 april 2006 @ 18:06:
Kun je ook samenwerken dan met multiplayer of gaat het echt om de beurt ieder?
Het is gewoon realtime samen werken alleen mag je om de beurt iets kopen als je wat nodig heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Banjy
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 21:44
Eindelijk dit spel kunnen spelen. Heb er ten eerste lang op moeten wachten en het is nogal een gammel spel.. (hoop relaunches moeten doen) maar dan net toch ff op gang gekomen! Echt heel leuk spel. :)

Alleen zat ik met het volgende in gedachten:

- Als je campagne speelt (dus in de grote stad met random missies) is het dan niet slim om brandweer nooit naar de basis terug te sturen? Politie en ambulance zul je wel terug moeten sturen... Maar als je nou een paar brandweer wagens onder een nummer stopt? Of moet je die ook telkens braaf terug sturen...

- De grotere brandweerwagen (die je als 2e unlocked) lijkt een onneindig grote tank te hebben, klopt dit? En zo ja is deze dan net zo krachtig als een straat pomp?

Photography Portfolio Straaljager filmpje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyGun

TommyGun

Stik er maar in!

Banjy schreef op woensdag 19 april 2006 @ 21:14:
Eindelijk dit spel kunnen spelen. Heb er ten eerste lang op moeten wachten en het is nogal een gammel spel.. (hoop relaunches moeten doen) maar dan net toch ff op gang gekomen! Echt heel leuk spel. :)

Alleen zat ik met het volgende in gedachten:

- Als je campagne speelt (dus in de grote stad met random missies) is het dan niet slim om brandweer nooit naar de basis terug te sturen? Politie en ambulance zul je wel terug moeten sturen... Maar als je nou een paar brandweer wagens onder een nummer stopt? Of moet je die ook telkens braaf terug sturen...

Brandweer kun je idd gewoon laten staan :) Doe ik ook

- De grotere brandweerwagen (die je als 2e unlocked) lijkt een onneindig grote tank te hebben, klopt dit? En zo ja is deze dan net zo krachtig als een straat pomp?

Hier ben ik ook wel benieuwd naar ja. Ik weet wel dat brandblussers oneindig zijn :+

[ Voor 4% gewijzigd door TommyGun op 19-04-2006 21:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1337aldi
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 27-05 21:12
[...]Hier ben ik ook wel benieuwd naar ja. Ik weet wel dat brandblussers oneindig zijn
Ik was net wat brandweerventjes die aan zo'n pompwagen zaten aangesloten vergeten, ze stonden een gebouwtje nat te houden. Ongeveer een half uurtje stonden ze daar, dus ga er maar van uit dat er oneindig water in die wagens zit ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyGun

TommyGun

Stik er maar in!

spoiler:
Level 4 is toch best lastig. Monster race ongeluk. (Weet exacte naam niet meer)

Eerste keer meteen 10 ventjes naar binnen en beide trucks coolen. Toch nog brand en een grote explosie. Iedereen half dood. En toen gingen alle andere dingen (trucks/muren) ook in de hens. Had al een takelwagen binnen staan maar die kan geen trucks weghalen. Alleen die autotjes bij de jump.

Uiteindelijk toch nog geblust gekregen. Een ventje met brandslang kon net om het hoekje binnen blussen maar dat is niet echt ideaal. Bij level 4 kun je nog geen gebruik maken van die brandweerwagen met eigen tank zeker of is dat gewoon nummer 2? Niet gezien dat dat zou kunnen iig.

Maar toen missie failed. Teveel gewonden want had geen geld meer voor nog meer ambulances. En had er al een paar weggestuurd zonder dokter erin.

Tips misschien iemand? Thanks

[ Voor 7% gewijzigd door TommyGun op 19-04-2006 22:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 21:38

Vos

AFCA

Monster truck:

spoiler:
Je kan wel die brandweer auto met 'watertank' kiezen. 1 moet voldoende zijn. Je koelt eerst die auto's....haalt de gewonden eruit. Dan met de takelwagen die band optillen en die gewonde er ook uithalen. Laat dmv politie agenten de 'toeschouwers' en andere coureurs afstand nemen. De explosie van die ene monstertruck kan je niks aan doen. De boel vliegt dus in de fik. Houdt de brandweer mensen dus goed op afstand zodra je die melding krijgt over die benzine lekkage. Zodra die explosie is geweest en er ontstaat een fikse brand dan kan je boel gaan blussen.
Je moet de slachtoffers ook goed richting de schans verplaatsen en ze daar gaan verzorgen.

[ Voor 3% gewijzigd door Vos op 20-04-2006 00:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyGun

TommyGun

Stik er maar in!

Monster truck:

spoiler:
Bedankt voor de tips. Hoe krijg ik echter die courreur uit die wagen dan? Had al wat geprobeerd maar kwam er niet in uit. Die benzine tip had ik niet mee gekregen. M'n Frans en Duits zijn niet zo goed en net dat stukje was niet vertaald :D Dus goed dat ik dat weet.

Ik had trouwens verwacht dat die politie gastjes de toeschouwers naar buiten zouden sturen maar dat is dus niet het geval. Gewoon de tribune op met die hap dus. Ga het morgen eens proberen. Idem met die brandweerwagen. Nogmaals bedankt.

[ Voor 4% gewijzigd door TommyGun op 20-04-2006 00:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Angel

Dark Angel

Corvette LS Power

Het ging gisteren avond weer erg lekker.
Bedankt voor de goede samenwerking.

Ik zal kijken of ik vanavond wat video's online kan zetten heb ik een paar van de grote auto ongeluk en de rellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Night89
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 29-05 08:28

Night89

Als je alles op een rijtje heb

the_bash schreef op zaterdag 15 april 2006 @ 15:21:
Tjonge... bij mij wordt het steeds een chaos... alle reddingsvoertuigen struikelen bijna over elkaar heen.
Die missie met de conferentie is echt heel pittig... vooral bij de onverwachte wending... je moet wel heel snel zijn.
spoiler:
ik had precies mijn politie busje voor de uitrit gezet, lol :) ze konden meteen geen kant op bleven gewoon staan, had die missie ook in 1x, alleen 2 gewonden kon ik niet vinden, 1 lag onder een boom, zag ik toen ik de camera draaide, en 1 onder een stuk puin, gewoon met goed geluk even de kraan gebruikt >:) , in de missie werd gezegd dat je daar honden voor nodig had, maar ik heb ze niet ?

Met Vriendelijke Groet,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 115217

welke eenheid heeft een reddingshond tot zijn beschikking? kan hem nergens vinden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Bash
Anoniem: 115217 schreef op donderdag 20 april 2006 @ 16:29:
welke eenheid heeft een reddingshond tot zijn beschikking? kan hem nergens vinden...
Die zit onder de ambulances. Het is een soort jeep/SUV achtige wagen.

Vanavond weer lekker emergency doen. Online blijft leuk, hoewel ik nu niet meer aan de campagnes toekom :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 115217

ik zit vast bij de missie met de hacker, moet nog een autowrak bergen maar kan hem niet vinden, heb de 5 autos op de weg bovenop op de kaart al, en de truck bij het ongeluk beneden op de kaart, welke nog meer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheHolyCow
Net een gas explosie veroorzaakt door hooligans gehad. De hooligans sloegen de politie neer wanneer met scherpschutters het vuur geopend is. Hier het resultaat:

Afbeeldingslocatie: http://img466.imageshack.us/img466/2208/emergencyoorlog1vf.th.jpg

Daarna nog oorlogje gevoerd met the_bash, waarvan screenies van hem :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Bash
Tja en als er een echte rel uitbreekt... dan treedt zero tolerance in werking :x

Afbeeldingslocatie: http://img211.imageshack.us/img211/4563/zerotolerance2or.th.jpg
Klikbaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedFox
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:56

RedFox

Heb je een OV ofzo?

the_bash schreef op donderdag 20 april 2006 @ 21:53:
Tja en als er een echte rel uitbreekt... dan treedt zero tolerance in werking :x

[afbeelding]
Klikbaar
Jammer dat je niet wat snipers verdekt op een dak op kan stellen, dan zou het helemaal leuk worden.

You are not special. You are not a beautiful or unique snowflake. You're the same decaying organic matter as everything else.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YouKnow
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Of vanuit de helikopter kan laten schieten, dat zou ook mooi effectief kunnen zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dennistd
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 00:28
Je hoeft die plunderaars niet neer te schieten hoor. Met een paar gewone agenten laten arresteren gaat prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• messi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 03:49
dennistd schreef op donderdag 20 april 2006 @ 22:51:
Je hoeft die plunderaars niet neer te schieten hoor. Met een paar gewone agenten laten arresteren gaat prima.
het hoeft niet, maar zo gaat het wel sneller :P
Alleen de troep opruimen kost je wel veeeeel tijd :)

Onze excuses voor het ontbreken van de ondertiteling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Laatst online: 19:43

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Bah :(

Wanneer krijg je met de gamemode "Uitdaging" eens meer budget?

Ik krijg telkens wel 30.000 na 5-10 minuten oid, maar daarna niets meer... Erg irritant. Kan nu wel wat extra brandweerauto's halen (pantserspuit) en de blusboot, maar verder ook niets :/

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheHolyCow
dennistd schreef op donderdag 20 april 2006 @ 22:51:
Soms is neerschieten wel het beste, hier was er weinig keuze. Ze staken brand bij een chemische fabriek waardoor er (gif)gas vrij kwam en ze sloegen de paar agenten die er waren in elkaar, meer laten komen duurde te lang dus dan blijft er weinig over. Opdracht natuurlijk wel mislukt >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Great, had net zo'n ABC wagen nodig, stomme gif :( Daar had ik geen budget meer voor (net een blusboot gekocht voor een plek waar ik onmogelijk bij kon). Dus ik moest maar stoppen want ik kreeg ook geen nieuwe missies meer ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dennistd
TheHolyCow schreef op donderdag 20 april 2006 @ 23:22:
[...]

Soms is neerschieten wel het beste, hier was er weinig keuze. Ze staken brand bij een chemische fabriek waardoor er (gif)gas vrij kwam en ze sloegen de paar agenten die er waren in elkaar, meer laten komen duurde te lang dus dan blijft er weinig over. Opdracht natuurlijk wel mislukt >:)
In het begin had ik al 3 pantserwagens met gewone agenten laten komen, en een waterkanon.
spoiler:
dat wanerkanon zet je voor die elektronicazaak (digital nogwat), en zet je aan. hierdoor kunnen de mensen, die eerst die winkel wouden plunderen, niet naar binnen. dan laat je die drie pantserwagen aanrukken, en zet je op de hoek van de straat. bij alle drie alle agenten eruit (18 stuks totaal), en dan allemaal tegelijk richting de plunderaars laten rennen. als ze er bijna zijn, zorg je ervoor dat iedereen gearresteerd wordt door een agent. Als je merkt dat een agent bijna dood is laat je die uit de drukte gaan, en laat je een ander het werk opknappen (er zijn maar 10 plunderaars ofzo).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Bash
Angeloonie schreef op donderdag 20 april 2006 @ 22:59:
Bah :(

Wanneer krijg je met de gamemode "Uitdaging" eens meer budget?

Ik krijg telkens wel 30.000 na 5-10 minuten oid, maar daarna niets meer... Erg irritant. Kan nu wel wat extra brandweerauto's halen (pantserspuit) en de blusboot, maar verder ook niets :/
Het terugsturen van je auto's levert je sowieso punten/geld op (je krijgt er iets voor terug) daarnaast kun je meer punten en geld verdienen door missies succesvol te voltooien. Ik heb nog maar 1 keer meegemaakt (na 3 uur spelen) dat er te weinig budget was vanwege mislukte missies.

Mocht dit niet baten dan kun je even op zoek gaan naar de config file en daarin het startbudget wijzigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhiteDog
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-05 06:44

WhiteDog

met zwarte hond

iemand tips voor de missie met het gekaapte vliegtuig :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intronic
heb weer zin in multiplayer zometeen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

WhiteDog schreef op vrijdag 21 april 2006 @ 14:34:
iemand tips voor de missie met het gekaapte vliegtuig :?
spoiler:
1. met je snipers de 2 guards buiten neerknallen
2. met je ingenieur de tankauto's wegsturen
3. Gewoon het vliegtuig bestormen met gewapende agenten, en zodra de granaat wordt gegooid er uit rennen.
4. Brandje blussen & gewonden uit het vliegtuig halen met brandweermannen
5. Ontsnapte terrorist neerknallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

anders installeer je ff een nieuwe nvidia driver, en doet het spel het niet meer :?

Als ik het spel start word het scherm zwart en springt na 5 min weer naar de desktop...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhiteDog

WhiteDog

met zwarte hond

Bij mij is hij er ook al een paar keer uitgeknald vandaag. Op dat gebied was Emergency 3 een pak stabieler :( Denk dat ik de misies maar laat voor wat ze zijn. Maandag potje MP met de collega's :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Night89

Night89

ik kom niet door de missie met de dam :(

elke keer teveel slachtoffers:(

iemand toevallig een stap voor stap handleiding ?

die plattegrond werkt ook niet goed :( kan maar 2 auto''s vinden ( onder water)

Met Vriendelijke Groet,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 169507

Topicstarter
NightRaider schreef op vrijdag 21 april 2006 @ 20:31:
ik kom niet door de missie met de dam :(

elke keer teveel slachtoffers:(

iemand toevallig een stap voor stap handleiding ?

die plattegrond werkt ook niet goed :( kan maar 2 auto''s vinden ( onder water)
http://www.nuxbox.com/bou...4_mission-innondation.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheHolyCow
dennistd schreef op vrijdag 21 april 2006 @ 09:30:
[...]

In het begin had ik al 3 pantserwagens met gewone agenten laten komen, en een waterkanon.
Hèhè, het was in multiplayer hoor 8)
Net weer oorlogje gevoerd met bash, tronix en venxir. Resultaat Highway of dead:
Afbeeldingslocatie: http://img193.imageshack.us/img193/1660/highwayofdead2wj.th.jpg
en meer dan 100 slachtoffers, voornamelijk swat en snipers.

[ Voor 8% gewijzigd door TheHolyCow op 21-04-2006 22:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intronic
Afbeeldingslocatie: http://img180.imageshack.us/img180/5207/boemetje5bc.th.jpg

>:)

[ Voor 17% gewijzigd door Intronic op 21-04-2006 22:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyGun

TommyGun

Stik er maar in!

OMG ik ga even notulen maken voor school en daarna hoop ik dat er nog een vrije GoT game is :D

// niemand :'(

[ Voor 10% gewijzigd door TommyGun op 21-04-2006 22:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mir
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-05 15:04

Mir

Hebben meer mensen last van rare weergave tijdens het spelen?

Dan krijg je grote 3-hoekige vlakken die allemaal kleuren hebben.. heel irritant want het is daardoor onspeelbaar ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djidee
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 24-05 23:08

djidee

Mr. Slungel

Normaal kan ik het linker gedeelte van het scherm niet klikken met de muis, heb dual monitor, en als ik bij EM4 op 1/3e van links van het scherm zit, zie ik ook een muisje op mn 2e monitor, en dan klik en terug naar windows/irc enzo :X dus voor ik ga spelen, 2e monitor uitschoppen, beetje irritant, geen enkele andere game die daar last mee had (Civ4, BF2, Trackmania)

"Mekker, blaat"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mir

Mir

Hierbij even een screenshot:

Afbeeldingslocatie: http://img220.imageshack.us/img220/8275/em49ei.th.jpg

win XP Prof 5.1
AMD 3000+
512 Mb geheugen
DirectX 9.0c

[ Voor 17% gewijzigd door Mir op 22-04-2006 13:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Night89

Night89

Met Vriendelijke Groet,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

NightRaider schreef op zaterdag 22 april 2006 @ 13:14:
[...]

die bedoel ik dus met plattegrond :(
Is toch zo duidelijk als wat? de auto's staan als C gemarkeerd, daar moet je dus een duiker heen sturen

[ Voor 17% gewijzigd door Vos op 22-04-2006 13:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razr
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Hoe irritant, af en toe als ik ergens op klik (gewoon in het spel) word ik terug gegooid naar m'n bureaublad.. Dan moet ik weer via alt-tab terug. Als het nou 1x was oke, maar het gebeurt echt eens in de minuut ofzo..

Heeeel irritant :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djidee
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 24-05 23:08

djidee

Mr. Slungel

Razr schreef op zaterdag 22 april 2006 @ 14:28:
Hoe irritant, af en toe als ik ergens op klik (gewoon in het spel) word ik terug gegooid naar m'n bureaublad.. Dan moet ik weer via alt-tab terug. Als het nou 1x was oke, maar het gebeurt echt eens in de minuut ofzo..

Heeeel irritant :(
Niet toevallig een 2e monitor (check dan ff of je dan ook een pijltje daar ziet verschijnen, is bij mij het geval namelijk

"Mekker, blaat"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhiteDog

WhiteDog

met zwarte hond

Iemand die even een savegame online kan zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 170371

Iemand die mij kan vertellen hoe mijn ladderwagen?? de 2 gewonden bij de bomaanslag op conferentie naar beneden kan halen :? ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Anoniem: 170371 schreef op zaterdag 22 april 2006 @ 20:12:
Iemand die mij kan vertellen hoe mijn ladderwagen?? de 2 gewonden bij de bomaanslag op conferentie naar beneden kan halen :? ?
Misschien mannetje in bakje doen? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

dat snap ik nog :)

maar hoe krijg je dat mannetje op het gebouw of zover dat hij die gewonden oppikt :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH4D3H
Je moet met een brandweermannetje in het bakje gaan, en dan uitstappen in het gebouw.
Dan kun je een gewonde oppakken of een mannetje dat nog heel is begeleiden naar het bakje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

het probleem is dat ik het mannetje niet uit het bakje in het gebouw krijg 8)7
ik kan het gebouw wel koelen maar ik krijg mijn ladderwagen niet zover dat deze het bakje naast het gebouw houd en het mannetje laat uitstappen :?
of is het net als met een ponton brug dat je een specifieke plaats moet selecteren? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedFox
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:56

RedFox

Heb je een OV ofzo?

Eerst je wagen selecteren, dan op de plaats waar de ladder heen moet gaan klikken(je ziet 2 van die tandwieltjes), dan het mannetje in het bakje.
Als de ladder boven is kan je je mannetje gewoon selecteren en ergens naar toe sturen.

[ Voor 24% gewijzigd door RedFox op 22-04-2006 21:19 ]

You are not special. You are not a beautiful or unique snowflake. You're the same decaying organic matter as everything else.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

hhmm staan die tandwieltjes vlakbij die 2 gewonden waar het dak is ingestord?
zou best eens kunnen zijn dat me geforce 2 het niet helemaal goed weergeeft :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
ik heb het spel nu ook een dagje. Ik zit in die missie waar die drugs deal word nagebootst en dan moet ik de drugsdealer tegenhouden en de vluchtwegen afsluiten. Hoe doe ik dat, spikestrips werken niet? Of ik leg ze verkeerd neer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

staat al een paar x in t topic geloof ik ;)

maar:
spoiler:
eerst wachten, na de drugt deal gijzelen ze iemand,
dan leg jij spikestrips om de auto, gaat onderhandelen, trekt je terug, daarna proberen ze te vluchten met de auto wat dus niet gaat en kun je ze arresteren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH4D3H
Of je schiet ze dood met een tweetal snipers :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

heb je weer 2 extra ambulances nodig :P

edit:
iemand nog n idee over mijn "ladderwagenprobeem"?

[ Voor 55% gewijzigd door Anoniem: 170371 op 22-04-2006 21:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Niet online
ik zit in dat level met die Monster trucks. Ik heb de hele brand enzo al geblust en 3 van de 4 slachtoffers naar de basis terug gebracht. Ik kan alleen de 4de niet vinden?

Ik las iets over een coureur in een auto? Welke auto dan, en hoe haal ik die eruit?

alvast bedankt.

Edit: Ben er al uit :9

[ Voor 6% gewijzigd door monnick op 22-04-2006 23:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Anoniem: 170371 schreef op zaterdag 22 april 2006 @ 21:49:
heb je weer 2 extra ambulances nodig :P

edit:
iemand nog n idee over mijn "ladderwagenprobeem"?
Heb ff gekeken naar de ladderwagen. Als je die aanklikt en dan met de cursor naar het gebouw gaat waar de gewonden in liggen dan komen er automatisch 2 van die tandwieltjes. Dan is het klikken en de ladderwagen positioneert zichzelf. Je kan een brandweerman in het bakje doen en het bakje gaat zelf omhoog....Is dus beetje zelfde als de bruggenlegger.

[ Voor 6% gewijzigd door Vos op 23-04-2006 02:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dennistd
WhiteDog schreef op zaterdag 22 april 2006 @ 19:57:
Iemand die even een savegame online kan zetten?
http://demi.te-dorsthorst.nl --> emergency --> downloads --> emergency 4 --> overig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Niet online
Ik zit nu bij die missie met die ingestorte brug. Ik snap echt niet hoe ik daar te werk moet gaan? Wat moet ik allemaal doen en in welke volgorde? :?

bvd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

monnick schreef op zondag 23 april 2006 @ 11:40:
Ik zit nu bij die missie met die ingestorte brug. Ik snap echt niet hoe ik daar te werk moet gaan? Wat moet ik allemaal doen en in welke volgorde? :?

bvd.
:?

Heb je het al geprobeerd dan?

Gewoon logisch nadenken. Wat is er aan de hand, wat heb ik daarvoor nodig

- Mensen in het water: brandweerboot, ambulances
- Mensen op boot: brandweerboot om brandweermannen naar boot te brengen, ambulances
- Auto's in het water: brandweerduiker, hijskraan, brandweerman met schaar
- Dief op brug: politieagent

[ Voor 10% gewijzigd door Angeloonie op 23-04-2006 12:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Niet online
dat heb ik al geprobeerd. Steeds als ik die brug over het water heb gebouwd stort het tweede deel van de brug in en vallen er nog 2 mensen en een zooi auto's het water in. En als ik een duiker in die brandweer boot doe en dan bij die grote boot aanleg dan kan ik de gewonde niet oppakken.

Ik las in het duits al iets over een 'Tief', ik heb al even gezocht maar ik kan geen dief vinden? Waar is die dan? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

monnick schreef op zondag 23 april 2006 @ 12:08:
dat heb ik al geprobeerd. Steeds als ik die brug over het water heb gebouwd stort het tweede deel van de brug in en vallen er nog 2 mensen en een zooi auto's het water in.
Dan stuur je die mensen weg met een agent, of zorg je dat je daarvoor al klaar bent met die auto's/mensen? Dus gewoon dat als eerste doen, en tussendoor wat mensen uit het water halen (op de boot kan je als laatste doen, die zijn amper dood te krijgen. Desnoods laat je het gewoon instorten, maakt niet uit, haal je gewoon die auto's weer uit het water.
En als ik een duiker in die brandweer boot doe en dan bij die grote boot aanleg dan kan ik de gewonde niet oppakken.
Normale brandweerman in die boot doen, zie mijn tips
Ik las in het duits al iets over een 'Tief', ik heb al even gezocht maar ik kan geen dief vinden? Waar is die dan? 8)7
Mensen ondervragen, vind je hem zo.

[ Voor 10% gewijzigd door Angeloonie op 23-04-2006 12:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Niet online
bedankt voor je reactie Angeloonie (jij trouwens ook actief op techzine? :P)

Maar ik kan die mensen niet wegsturen, want die mensen staan aan de overkant van het water en dan moet ik dus eerst die brug afhebben en als ik die af heb stort het al in.

maar ik ga het nog eens proberen! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

monnick schreef op zondag 23 april 2006 @ 12:16:
bedankt voor je reactie Angeloonie (jij trouwens ook actief op techzine? :P)
Ja, Mod2 :+
Maar ik kan die mensen niet wegsturen, want die mensen staan aan de overkant van het water en dan moet ik dus eerst die brug afhebben en als ik die af heb stort het al in.
het is al weer een tijd terug dat ik die missie heb gedaan, dus het zou best kunnen dat het inderdaad al instort voordat je er kan komen, maar als dat niet zo is gewoon als 1e die brug leggen, als je het dan niet red is het denk ik gewoon scripted en niet te voorkomen (net als de monstertruckbrand)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 169507

Topicstarter
monnick schreef op zondag 23 april 2006 @ 12:08:
dat heb ik al geprobeerd. Steeds als ik die brug over het water heb gebouwd stort het tweede deel van de brug in en vallen er nog 2 mensen en een zooi auto's het water in.
Die brug stort altijd in hoor, dat is gewoon standaard zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bijna uitgespeeld :*)

alleen het laatste level nog, maar die aardbeving is erg pittig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Niet online
Ik zit in dat level met die bomaanslag. Nu moet ik nog 1 slachtoffer vinden, alleen ik heb geen flauw idee waar die ligt, hoe vind ik die? :|

EDIT: Volgens mij kan je die hond niet gebruiken in dat level met die bomaanslag. In ieder geval, ik zie hem nergens (ook niet bij de medische afdeling).

Ik zit nu bij dat level met die hacker. Ik hebben alle protestanten opgepakt of doodgeschoten en alle branden geblust. Nu moet ik met een enginieer dat gebouw in. Alleen ik heb geen geld meer ($25), is er een manier om aan geld te komen? of moet ik nu weer heeeelemaal op nieuw beginnen met die missie? :(

[ Voor 63% gewijzigd door monnick op 23-04-2006 18:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mir

Mir

Mir schreef op zaterdag 22 april 2006 @ 12:59:
Hierbij even een screenshot:

[afbeelding]

win XP Prof 5.1
AMD 3000+
512 Mb geheugen
DirectX 9.0c
niemand die dit probleem herkend?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Niet online
Ja, ik heb ook af en toe van die rare blauwe figuren (gebruik een ATI RADEON x800) :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Bash
Mir schreef op zondag 23 april 2006 @ 18:15:
[...]

niemand die dit probleem herkend?
Ik heb hetzelfde probleem af en toe, nieuwste drivers hielpen bij mij. Het probleem is er nog steeds, maa het gebeurt minder vaak.

Specs:

Pentium 4 3.0 Ghz
1 Ghz RAM
Windows XP Prof SP2
Ati Radeon 9800 pro 128MB (Sapphire)

Ik ben nu in de missie met die brand in de open mijn. Die is best pittig... nog tips?

spoiler:
Ik ben er al achter dat je de treinen met je engineer weg kunt sturen, als je je engineer met de heli inzet lukt het wel om ze alle 3 weg te krijgen, nu nog zsm mensen uit het gebouw plukken en de brand niet uit laten breiden :9 Werk genoeg!

Pagina: 1 ... 3 ... 6 Laatste