HTC Wizard (i-mate K-JAM/Qtek 9100/MDA Vario/M3000) - Deel 8

Pagina: 1 ... 7 ... 10 Laatste
Acties:
  • 9.716 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AirX
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13:10

AirX

Tweak Guru

Fakir schreef op maandag 06 maart 2006 @ 20:35:
[...]

Ik heb een holux g236 en die werkt er prima mee.
Mijn Adapt D-300 met Nemerix chip werkt ook perfect :) Meeste tijd 8 satelieten ;) (dat je het even weet :P). Toch moet ik zeggen dat in extreem dicht bebouwde gebieden de SIRF III toch beter is (heb ook nog een Sirf III Mio).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• birdibird
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 03-10 10:32
Martino-s schreef op maandag 06 maart 2006 @ 20:33:
[...]

Hij doet het niet! :( [de link]
Hmm, vreemd. Bij mij wel.
Ik zal 'm ook nog wel ff ergens anders uploaden, momentje

Renault Zoe R135 52kWh & Q210 22kWh, 6885 Wp off grid, 7.2kWh LFP Pylontech huisaccu, 140L zonneboiler

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jgsvuden
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 10-08-2023

Jgsvuden

Hoi!

birdibird schreef op maandag 06 maart 2006 @ 20:39:
[...]

Hmm, vreemd. Bij mij wel.
Ik zal 'm ook nog wel ff ergens anders uploaden, momentje
bij mij doet de link het ook, maar die werkt alleen als je bij het xda-devellopers forum geregistreerd en aangemeld bent. als ik in een ander venster uitlog op dat forum werkt de link ook niet meer :D

>>>> Citroën AX GTI <<<<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martino-s
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 01-10 14:41

Martino-s

Nieuw?! www.ictmasters.nl

Johannusvanudos schreef op maandag 06 maart 2006 @ 20:47:
[...]

bij mij doet de link het ook, maar die werkt alleen als je bij het xda-devellopers forum geregistreerd en aangemeld bent. als ik in een ander venster uitlog op dat forum werkt de link ook niet meer :D
Op het moment van sturen werkte de link niet.
Nu wel.... B)

[ Voor 9% gewijzigd door Martino-s op 06-03-2006 20:51 ]

Martino's | Google is your friend...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• birdibird
Johannusvanudos schreef op maandag 06 maart 2006 @ 20:47:
[...]

Ah, vandaar.
Ok, hier een linkje naar mijn eigen domein:
Word Completion Dutch.zip

[ Voor 7% gewijzigd door birdibird op 06-03-2006 20:56 ]

Renault Zoe R135 52kWh & Q210 22kWh, 6885 Wp off grid, 7.2kWh LFP Pylontech huisaccu, 140L zonneboiler

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martino-s

Martino-s

birdibird schreef op maandag 06 maart 2006 @ 20:51:
[...]

Ah, vandaar.
Ok, hier een linkje naar mijn eigen domein:
Word Completion Dutch.zip
Anders pas je even je typo aan? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jgsvuden

Jgsvuden

Hoi!

weet iemand of er VPN software is voor de vario? ik wil vpn'nnen over Wifi naar de TUE, anders kan ik niet syncen met de exchange server :S

>>>> Citroën AX GTI <<<<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• birdibird
Martino-s schreef op maandag 06 maart 2006 @ 20:54:
[...]

Anders pas je even je typo aan? 8)7
|:(
nu is ie goed: Word Completion Dutch.zip
:X

[ Voor 5% gewijzigd door birdibird op 06-03-2006 21:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Johannusvanudos schreef op maandag 06 maart 2006 @ 20:56:
weet iemand of er VPN software is voor de vario? ik wil vpn'nnen over Wifi naar de TUE, anders kan ik niet syncen met de exchange server :S
Heb je al gegoogled? De grotere jongens bieden ook VPN clients aan die je op je PDA kunt installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorick81
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 22-11-2024
Ik kan de site waar de ROM updates staan niet meer benaderen, is deze allang down?? Of is het adres verandert?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• berns
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 13-09 08:12
Johannusvanudos schreef op maandag 06 maart 2006 @ 19:59:
[...]

woensdag tijd voor garantie? zit er denk ik niet meer op als je met je rom het zitten kloten :(
Kans dat ze het niet eens kunnen vaststellen . Veel blufpoker aan de servicekant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vmb
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 07-05-2024

vmb

Beste tweakers,
Ik had laatst veel probs met Activesync. Na enig zoeken vond ik op xda-developers een interessante link met een nog interessanter progje genaamd "FixASRunAt.exe. Geloof het of niet, maar ik kon direct weer syncen. Waarschijnlijk mijn eigen fout, want ik had te veel gewist met Checknotifications (waarschijnlijk).
De link op XDA:http://forum.xda-developers.com/viewtopic.php?t=40646&highlight=
De link naar het progje: http://www.cs.pitt.edu/~j...?entry=entry051203-201515

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Johannusvanudos schreef op maandag 06 maart 2006 @ 19:59:
[...]

woensdag tijd voor garantie? zit er denk ik niet meer op als je met je rom het zitten kloten :(
Zit gewoon een originele rom op met alle locks die er vanaf de fabriek op zaten, mag jij me uitleggen waarom ik geen garantie ga krijgen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• guardian-spirit
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 30-03-2023
Ik begon na een paar dagen die troep van t-mobile zat te worden. Ik heb dus ondanks dat ik in garantie problemen kan komen, toch maar een andere rom erop gezet. (QTEK, Nederlands).
Ik wil hem graag Nederlands houden ivm met mijn agenda, maar als de laatste WWE (engelse versie dus) Rom versie nog veel sneller werkt dan wil ik wel overstappen naar een Engelse versie...

Het toestel vind ik zelf tot nu toe perfect, klein genoeg om in je zak te steken zonder vreemde opmerkingen naar je hoofd geslingerd te krijgen en dit allemaal met een hele relaxte keyboard!

Kan iemand met de allerlaatste Rom versie (engels) aangeven hoe het qua snelheid is in vergelijking met zijn originele t-mobile rom? Ik had namelijk heel veel last van hangende schermen bij het uitschuiven van mijn keyboard... bij de wat nieuwere NLD Qtek versie (zonder t-mobile junk) heb ik dit veel minder nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• birdibird
De nieuwe i-mate 2.16.9.1 WWE rom is duidelijk veel sneller en stabieler dan alle voorgaande roms. Er zijn tevens veel bugs verdwenen en de camera is ook beter. Het uitschuiven van het scherm gaat snel en soepel zonder vertraging. Ik wil niet meer terug naar welke andere dan ook nu ik deze rom heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jgsvuden

Jgsvuden

Hoi!

Daar kan ik me volledig bij aansluiten! nog geen crashes gehad met 2.16.9.1 en dus ook geen softresets nodig. Optimaal is de 2.16 rom met de reg-tweaks uit de OP én de kloksnelheid op 252 Mhz, dan heb je echt een superaparaat!

het enige dat ik me even afvraag, met die nieuwste rom, zijn er dan helemaal geen camera drivers meer nodig? want in de ext rom van t-mobile zaten camera drivers die beter waren dan de standaard drivers, moet ik die nog installeren of is dat neit nodig?

>>>> Citroën AX GTI <<<<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• birdibird
Nee joh, niet doen. De camera is in deze rom veel beter geworden, dus ga geen oude drivers installeren!

Ik heb ook de mijne met smartkey en omapclock permanent op 240 mhz draaien. :9

[ Voor 126% gewijzigd door birdibird op 07-03-2006 00:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• guardian-spirit
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 30-03-2023
Dat wordt dus een Engelse rom. Maar was die 2.16.9.1 versie niet weer gelocked als je naar die rom update? Volgens deze reactie had iemand wel problemen met een lock voor zijn cingular 8125 toestel...
edit: de cingular 8125 ziet er wat anders uit, maar niet direct een totaal andere toestel anders zou die rom helemaal niet werken...

Er was wel een oplossing aangegeven, maar toch zou ik graag willen weten of je toestel weer gelocked is als je naar WWE 2.16 K-jam/I-mate versie gaat...

Die tweaks ga ik ook nog proberen! In iedere geval goed om te weten dat het sneller / stabieler is!

[ Voor 12% gewijzigd door guardian-spirit op 07-03-2006 00:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb mijn vario zo ingesteld dat ik mijn gmail post kan lezen via pop3. Als mijn mail wil ophalen dan download het alle mails die zijn ontvangen sinds de laatste mailcheck via de vario. Hoe kan ik ervoor zorgen dat het alleen mails download die nog ongelezen zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• birdibird
Over dat lock probleem van bij de 8125, ik weet het niet. Nog geen probleem gehad. Misschien dat ik morgen mijn sim even wissel om te kijken.

Iets anders:
nicodekker heeft een mooie tool gemaakt, genaamd Registry Wizard. Deze tool geeft heel eenvoudig met vinkjes toegang tot vrijwel alle hacks uit de openingspost en meer:

Afbeeldingslocatie: http://home.hetnet.nl/~nicodekker/Image1.gif

Eerst moet je Open Net CF SDF geinstalleerd hebben staan:
klik hier

Daarna kan je zijn tooltje downloaden HIER

Kijk ook op zijn site en een speciaal aan zijn tool gewijd draadje op XDA-developers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sorted.bits
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 02-10 21:21
Goed, ik ga vandaag/morgen een Vario halen denk ik, en ik ben dan ook van plan om hem te flashen/up-te-graden met die K-Jam WWE ROM. Maar nu is mijn vraag, is de T-mobile ROM ook gewoon te downloaden/backuppen zodat die teruggezet kan worden wanneer er bijvoorbeeld iets mis is met het toestel ?

Ik snap dat ik geen ROM kan terugzetten op het moment dat het juist de ROM is die problemen veroorzaakt, maar mocht er iets anders zijn met het toestel.

P.S. Is het ook mogelijk om het scherm altijd verticaal te hebben? Ik snap dat wanneer je het toetsenbord openklapt het scherm een kwartslag draait, maar is dit ook default te maken ?

[ Voor 18% gewijzigd door sorted.bits op 07-03-2006 09:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheKeeper
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 25-08 11:28

TheKeeper

In 2 words: NO!

Ja, je kan de ROM terug flashen en de CID-lock ernieuw opzettern, al is dit door een alerte medewerker van de reparatieservice wel te zien.

Ja, je kunt ook heel eenvoudig instellen dat je scherm altijd gekanteld is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jgsvuden

Jgsvuden

Hoi!

birdibird schreef op dinsdag 07 maart 2006 @ 00:56:
Over dat lock probleem van bij de 8125, ik weet het niet. Nog geen probleem gehad. Misschien dat ik morgen mijn sim even wissel om te kijken.

Iets anders:
nicodekker heeft een mooie tool gemaakt, genaamd Registry Wizard. Deze tool geeft heel eenvoudig met vinkjes toegang tot vrijwel alle hacks uit de openingspost en meer:

[afbeelding]

Eerst moet je Open Net CF SDF geinstalleerd hebben staan:
klik hier

Daarna kan je zijn tooltje downloaden HIER

Kijk ook op zijn site en een speciaal aan zijn tool gewijd draadje op XDA-developers
probleem bij mij met dit tooltje was dat mijn MDA hard chrashte en ik een hard reset moest uitvoeren, er zijn al meer mensen die dit probleem gemeld hebben, ook bij XDA dus pas er wel mee op ;)

>>>> Citroën AX GTI <<<<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martino-s

Martino-s

Zojuist T-Mobile medewerker gesproken.

TIP voor mensen die hun abbo willen verlengen:
12 maanden met MDA Vario voor €100 euro met elk gewenst flex abbo.
Dus als je Flex €10 neemt ben je totaal 12x10+100=€220 kwijt. Je krijgt de eerste 5 maanden 50% korting, dus - €25.
Je betaalt op deze manier nog geen 200 euro voor je vario! :D
sorry voor de prijzen... dit is niet echt gewenst in dit topic, maar ik ben er van overtuigd dat ik hier mensen mee blij heb gemaakt. :P _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er is een ding dat ik niet begrijp wat wordt bedoeld met de HTC wizard? :?

Ik wil bepaalde programmatjes op m'n Vario zetten maar dat moet via de HTC wizard 8)7

Is het een kwestie van copy & paste in active sync of...

Tevens wil ik internetten en daarvoor zag ik een tool Hitcchiker, heeft iemand daar ervaring mee of is er andere tool die gemakkelijk verbindingen legt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToMaSZ
  • Laatst online: 05-10 12:46
birdibird schreef op maandag 06 maart 2006 @ 20:01:
[...]

Nog een kleine aanvulling: Het is NIET nodig om user.dct te kopieren en ook niet nodig om in de registry custom.dic te veranderen in user.dct.

Dus het volstaat om de 3 bestanden statdict.dat, dictprob.dat, mssp2_nl.lex te kopieren naar \Windows
en in het register onder [HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Spell Check] in de regkey "Main_Dict"
mssp2_en.lex te veranderen in mssp2_nl.lex.

Wat betreft het automatische veranderen van wel in we'll:
Ga naar Settings, Input en dan de tab Word Completion.
Haal het vinkje weg bij Replace text as you type
Ik krijg het niet voor elkaar de bestanden te overschrijven in de windows directory. Ze zijn read-only en ik kan ze ook met total commander niet wegkrijgen.... Iemand een idee? (Laatste i-mate rom)

What the eyes see, and the ears hear, the mind believes...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martino-s

Martino-s

Verwijderd schreef op dinsdag 07 maart 2006 @ 10:10:
Snap jij de titel van dit topic dan wel?
De HTC Wizard is de productnaam van de I-mate K-JAM / Qtek 9100 / MDA Vario / M3000. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheKeeper

TheKeeper

Ik wil bepaalde programmatjes op m'n Vario zetten maar dat moet via de HTC wizard 8)7

Is het een kwestie van copy & paste in active sync of..
Meen je dit serieus? Heb je de topictitel en OP al eens gelezen?

En veel programma's hebben een auto-installer, dus draai je ze op je pc en dan wordt via AS de boel op je ppc afgemaakt (vaak moet je dan ook aanwijzingen op je scherm volgen). Alleen sommigen .cab en .tsk (themes) moet je rechtstreeks op je ppc zetten middels copy-paste, al wordt ook daar AS voor gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• racoon
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 29-09 19:46

racoon

mooowwww

Als ik mijn MDA vario opstart zie ik daar een herinering staan, deze is echter voor 12 maart, als ik erop klik springt ie naar 7 maart, hoe haal ik die uit het beginscherm ook weg?

24 flesjes in een krat 24 uur in een dag toeval??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jgsvuden

Jgsvuden

Hoi!

Tevens wil ik internetten en daarvoor zag ik een tool Hitcchiker, heeft iemand daar ervaring mee of is er andere tool die gemakkelijk verbindingen legt?
OMFG ROFLMAO!!! de mooiste reply van het hele topic :P

is het al iemand gelukt het splash screen op de nieuwste k-jame imate te overschrijven?

>>>> Citroën AX GTI <<<<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OMG.......... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

IK wil graag de neutrale dialer op mijn MDA Vario en de Nederlandse taal behouden. Kun je alleen de t-mobile dialer 'er uit slopen' en vervangen door de standaard van WM5? en als ik een andere ROM wil gebruiken is er volgens mij maar 1 nederlandstalige van Qtek beschikbaar maar die kan ik op dit forum en bij xda niet vinden in de search? iemand een directe link?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToMaSZ
Verwijderd schreef op dinsdag 07 maart 2006 @ 10:45:
IK wil graag de neutrale dialer op mijn MDA Vario en de Nederlandse taal behouden. Kun je alleen de t-mobile dialer 'er uit slopen' en vervangen door de standaard van WM5? en als ik een andere ROM wil gebruiken is er volgens mij maar 1 nederlandstalige van Qtek beschikbaar maar die kan ik op dit forum en bij xda niet vinden in de search? iemand een directe link?
Hoe en tot waar dit kan staat gewoon in de openingspost, samen met de beperkingen die eraan hangen.
Links naar rom's zijn hier niet toegestaan. Als je een klein beetje je best doet zijn die ook volkomen overbodig.

EDIT: Haha, ik zit de startpost nog even door te lezen, en daar staat gewoon een klikbare link naar alle roms die voor de wizard beschikbaar zijn :D

[ Voor 12% gewijzigd door ToMaSZ op 07-03-2006 15:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pvtonger
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 27-09 22:53
Met de nieuwe ROM van iMate blijft mijn accu op 100% staan. En dat ondanks dat ie al 4 uur niet meer aan de lader hangt, ik een uur bluetooth heb gebruikt en twee minuten heb gebeld.
Ik heb gelezen dat het energieverbruik in deze ROM is verbeterd, maar dit slaat alles :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jajaja ik begrijp de Hint,

Maar toch dames en heren, sommige programma's heb geen autorun, die krijg je in dll enz. dus hoe krijg ik die in mijn mob 8)7

Slepen en plakken of wat, bijvoorbeeld de registry wizard? Het is een RAR bestand en als ik die uitpak zie ik geen autorun of iets dergelijks :X
En zomaar plakken in doc van de HTC is denk ik niet de juiste oplossing!

Alvast bedankt voor de uitlegggggg }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToMaSZ
Verwijderd schreef op dinsdag 07 maart 2006 @ 11:03:

Maar toch dames en heren, sommige programma's heb geen autorun, die krijg je in dll enz. dus hoe krijg ik die in mijn mob 8)7

Slepen en plakken of wat, bijvoorbeeld de registry wizard? Het is een RAR bestand en als ik die uitpak zie ik geen autorun of iets dergelijks :X

Je hebt of een installer, of een cabinet file nodig. De cab kun je uitvoeren op je apparaat, de installer vanaf je pc. Een lading losse dll's heb ik nog niet voorbij zien komen. Welke software probeer je te installeren?

Sleur en pleur gaat gegarandeerd niet werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• racoon

racoon

mooowwww

ToMaSZ schreef op dinsdag 07 maart 2006 @ 11:05:
[...]

Je hebt of een installer, of een cabinet file nodig. De cab kun je uitvoeren op je apparaat, de installer vanaf je pc. Een lading losse dll's heb ik nog niet voorbij zien komen. Welke software probeer je te installeren?

Sleur en pleur gaat gegarandeerd niet werken.
Hij wil de rar openen, maar deze dient hij op zijn telefoon te zetten en dan te installeren, en als het een .exe is dien je hem op je pc te installeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper®
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Zijn er programma's voor streaming video of voip ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zänker
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 24-03 17:07
Verwijderd schreef op dinsdag 07 maart 2006 @ 11:03:

Waarschijnlijk moet je het "rar" bestand naar je telefoon kopieren en daarop uitvoeren. Ik denk namelijk dat het geen rar bestand is maar een cab bestand, deze krijgen met winrar hetzelfde pictogrammetje in windows, maar zijn wel degelijk verschillend!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een CAB file als RAR verpakt. Als ik hem uitpak dan zie ik allerlei files die geen cab bestanden meer zijn :/

Het gaat nu even om de wizard optimizer!

Greetz 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• racoon

racoon

mooowwww

Verwijderd schreef op dinsdag 07 maart 2006 @ 11:16:
Een CAB file als RAR verpakt. Als ik hem uitpak dan zie ik allerlei files die geen cab bestanden meer zijn :/

Het gaat nu even om de wizard optimizer!

Greetz 8)
Je moet dat ding op je telefoon of sd kaartje zetten en dan pas installeren, dus niks uitpakken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xychix
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16-09 07:50

xychix

FreeBSD Rules !

Viper_74 schreef op dinsdag 07 maart 2006 @ 11:13:
Zijn er programma's voor streaming video of voip ?
SJPhone iets hierboven genoemd. streaming video ? orb, tcmplayer?

Every failure offers you a new opportunity! | Lokatie database|GoT - Notepad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dank je Racoon _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joost_e
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 15:01

joost_e

Aktief!

Hallo allemaal,

Heb sinds een weekje ook dit prachtige apparaat, en maak vooral veel gebruik van de voice dial functie.
Nu zou ik voor energie verbruik en snelheid graag een nieuwe ROM willen installeren, alleen vrees ik dat ik dan deze voice dial functionaliteit verlies, klopt dit? En zo ja, zijn er dan andere voice dial programma's te vinden, of kan je het huidige programma backuppen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheKeeper

TheKeeper

Taido: als je nu je 'rar' bestand op je Wizard zet en hem daar vind met de verkenner (of file explorer) en dan dubbelclickt met de stylus. Zie wat er gebeurt.
edit:spuit 11 :x

joost_e: In elke rom zit wel een voice dial functie, maar ik vrees wel dat je de ingesproken namen kwijt bent.

[ Voor 34% gewijzigd door TheKeeper op 07-03-2006 11:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KSH
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 04-10 05:08

KSH

Heel even een vraagje over MMS.

Heb net de I-mate ROM op mn Vario gezet en was bezig een mmsje aan het versturen. Ik heb het ingesteld zoals Eggy in de startpost heeft omschreven voor T-mobile. Nu krijg ik bij het versturen elke keer de melding:

"unable to send your message(s). Your message(s) will remain in the outbox"

Het gekke is dat het mmsje wel aan komt op andere telefoon en dat het mmsje ook nog eens in mn outbox terecht komt.

Iemand hier ervaringen mee???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joost_e
  • Laatst online: 15:01

joost_e

Aktief!

TheKeeper: Ach, als dat alles is :) Moet denk ik vooral mijn agenda en contacts eens synchronisen met m'n pc, dat is vervelender om opnieuw te moeten invullen, die afspraken staan bovendien niet in m'n agenda omdat ik zo'n goed geheugen heb ;)
Kan je, behalve met outlook, ook ergens anders mee syncen? Ik werkte met mijn palm graag onder linux, met bijvoorbeeld evolution, of tegenwoordig kontact. Ik heb al wel wat pogingen gedaan mijn vario te syncen onder linux, maar nog met onvoldoende resultaat. Ik kan pairen via bluetooth, en services discoveren, maar daar houdt het dan ook op. De KDE bluetooth services zijn nog niet echt gebruikersvriendelijk. Is daar ergens een handige tutorial voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KSH
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 04-10 05:08

KSH

Ik ben bezig met het overclocken van mn Vario. Nu wil ik de verhoogde snelheid constant hebben, vandaar dat ik met Resco explorer de snelkoppeling van omapclock in 'windows\startup' wil plakken. Nu zie ik met de file explorer die standaard op je vario zit dus wel de map 'windows', maar met resco explorer (en overigens ook met active sync) blijft deze map onzichtbaar.

Is dit een soort beveiligingsprobleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andre.Koster
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 01-12-2022
Ik heb onderstaande tip gevolgd om mijn rechter softkey te wijzigen. Echter, ik kan de oude situatie (waar deze softkey de contactpersonen oproept) niet meer herstellen.

- Als ik HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Today\Keys\113 weer probeer te deleten, krijg ik de foutmelding "Toegang is geweigerd."

- Als ik HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Today\Keys\113 configureer om de contactpersonen op te roepen (door voor "Open" de waarde "\Windows\poutlook.exe contacts" te definieren), dan krijg ik de foutmelding

"Het bestand 'poutlook.exe contacts' kan niet worden geopend. Het is niet ondertekend met een vertrouwd certificaat, of een van de componenten kan niet gevonden worden. U moet dit bestand wellicht opnieuw installeren of herstellen."

Als ik de "contacts" parameter weglaat, gebeurt er helemaal niets. Andere applicaties kan ik wel op deze manier opstarten (b.v. \Windows\tMessages.exe).

Hoe krijg ik mijn contactpersonen weer onder de rechter softkey?

Alvast bedankt...

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
[Uit: HTC Wizard (i-mate K-JAM/Qtek 9100/MDA Vario/M3000) - Deel 6]
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Rechter Soft Key (Default toepassing: Contacts)

1) Ga naar de volgende registry entry:

"HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Today\Keys"

2) Voeg een nieuwe Key toe en noem deze "113". Zo ontstaat deze registry entry:

"HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Today\Keys\113"

3) Voer als "(Default)" string value voor deze registry entry de weer te geven naam op de rechter Soft Key in.

4) Maak nu een nieuwe String Value aan met als naam "Open" en als string de locatie van het te openen .exe bestand.
5) Schakel als laatst, na het wijzigen van (een der) beide Soft Keys, het apparaat uit door de uit knop 5 seconden ingedrukt te houden, zet hem hierna weer aan. Nu zullen de Soft Keys werken zoals jij dit hebt ingesteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToMaSZ
pvtonger schreef op dinsdag 07 maart 2006 @ 11:01:
Met de nieuwe ROM van iMate blijft mijn accu op 100% staan. En dat ondanks dat ie al 4 uur niet meer aan de lader hangt, ik een uur bluetooth heb gebruikt en twee minuten heb gebeld.
Ik heb gelezen dat het energieverbruik in deze ROM is verbeterd, maar dit slaat alles :P
Bij mij blijft ie ook al een paar uur op 100 staan, waar ik voorheen 10% per uur verstookte. Is de batterijmeter gaar in deze i-mate rom? Of is ie bij jou alsnog gaan teruglopen? Of is misschien mijn batterijprobleem hiermee verholpen en is het normaal dat na 3 uur standby de batterij nog op 100% zit (is wel even echt nieuw voor mij :D)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper®
  • Niet online
Ik heb dus TT5, maar heeft iemand hiervoor POI's voor Shell stations ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToMaSZ
Viper_74 schreef op dinsdag 07 maart 2006 @ 13:21:
Ik heb dus TT5, maar heeft iemand hiervoor POI's voor Shell stations ?
Poihandler (http://www.poihandler.com/) wel even registreren heeft sheel stations benelux geloof ik. Misschien nog wel meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheKeeper

TheKeeper

ToMaSZ schreef op dinsdag 07 maart 2006 @ 13:16:
[...]

Bij mij blijft ie ook al een paar uur op 100 staan, waar ik voorheen 10% per uur verstookte. Is de batterijmeter gaar in deze i-mate rom? Of is ie bij jou alsnog gaan teruglopen? Of is misschien mijn batterijprobleem hiermee verholpen en is het normaal dat na 3 uur standby de batterij nog op 100% zit (is wel even echt nieuw voor mij :D)
Als je iets verder had gelezen in het forum waar je de ROM waarschijnlijk ook vandaan hebt, had je gelezen dat de standby tijd bijna verdubbeld is bij een aantal mensen.

Nog een reden om de nieuwe ROM te installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToMaSZ
TheKeeper schreef op dinsdag 07 maart 2006 @ 13:38:
[...]

Als je iets verder had gelezen in het forum waar je de ROM waarschijnlijk ook vandaan hebt, had je gelezen dat de standby tijd bijna verdubbeld is bij een aantal mensen.

Dat heb ik gedaan, maar in mijn geval lijkt het erop dat de standby tijd ongeveer verdertigvoudigd zou zijn (was eerst 10% afname per uur, nu na ruim 3 uur nog steeds 100% 8)7 ). Iets wat me nogal onwaarschijnlijk overkomt. Daarom vroeg ik me af of de batterijstatus van degene die ik quote-te nog is terug gaan lopen, of dat er misschien een bug in deze rom zitt (evt in combinatie met bijvoorbeeld pocketplus, wat ik geinstalleerd heb staan, snappie?

Of is dit een normaal beeld bij een wizard die niet als een dolle stroom slurpt?

[ Voor 6% gewijzigd door ToMaSZ op 07-03-2006 13:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pvtonger
ToMaSZ schreef op dinsdag 07 maart 2006 @ 13:16:Bij mij blijft ie ook al een paar uur op 100 staan, waar ik voorheen 10% per uur verstookte. Is de batterijmeter gaar in deze i-mate rom? Of is ie bij jou alsnog gaan teruglopen? Of is misschien mijn batterijprobleem hiermee verholpen en is het normaal dat na 3 uur standby de batterij nog op 100% zit (is wel even echt nieuw voor mij :D)
Bij mij staat ie nog steeds op 100%. Vanmorgen om 06:45 heb ik 'm van de lader getrokken. Dit is echt niet normaal.
TheKeeper schreef op dinsdag 07 maart 2006 @ 13:38:Als je iets verder had gelezen in het forum waar je de ROM waarschijnlijk ook vandaan hebt, had je gelezen dat de standby tijd bijna verdubbeld is bij een aantal mensen.
Dat heb ik gelezen. Maar jij vindt 't dus normaal dat een telefoon meerdere uren op 100% blijft staan? Normaal springt ie al naar 99% als je 'm van de lader lostrekt. :|

[ Voor 30% gewijzigd door pvtonger op 07-03-2006 13:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToMaSZ
pvtonger schreef op dinsdag 07 maart 2006 @ 13:48:
[...]

Bij mij staat ie nog steeds op 100%. Vanmorgen om 06:45 heb ik 'm van de lader getrokken. Dit is echt niet normaal.
Ik zou haast een foutje vermoeden dan... ik laat de mijne van de lader af en zal vanavond weleens kijken of ie terugloopt. Bij normaal gebruik zoals ik gewend was zou die vanavond rond een uur of 10 vanzelf uit moeten vallen :D Als dat niet gebeurt of als het percentage alsnog terugloopt laat ik het weten. Ik kan me bijna niet voorstellen dat je na pakweg 7 uur nog geen procentje verloren bent..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuske
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 05-10 17:28
Bestaat er geen alternatief voor MSN Messenger mobile? Ik heb vaak problemen met inloggen en ik persoonlijk vind deze MSN messenger niet zo heel erg fijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
  • Laatst online: 16:13

gwystyl

Beugeltje dan maar?

tommy schreef op dinsdag 07 maart 2006 @ 14:00:
Bestaat er geen alternatief voor MSN Messenger mobile? Ik heb vaak problemen met inloggen en ik persoonlijk vind deze MSN messenger niet zo heel erg fijn.
imov messenger, maar die heb ik zelf nog niet fijn aan de praat gekregen.... Verder bracht een Google search me bij Agile Mobile. Die heb ik alleen nog niet geprobeerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToMaSZ
pvtonger schreef op dinsdag 07 maart 2006 @ 13:48:
[...]

[...]

Dat heb ik gelezen. Maar jij vindt 't dus normaal dat een telefoon meerdere uren op 100% blijft staan? Normaal springt ie al naar 99% als je 'm van de lader lostrekt. :|
Heb je de ext. rom geinstalleerd?
Ik had dat niet gedaan en heb net handmatig skype en Default_MT_UpdateUAProfileAKU2.0_Wizard(AKU2.0)_051214.CAB geinstalleerd (lijkt dus een aparte cab voor aku2?) en na een soft reset zit ie gelijk op 94%... wat nog steeds zeer ok is in mijn ogen, aangezien ik normaal dus het 6 voudige kwijt zou zijn nu.

Wellicht dat de indicator in deze rom dus niet werkt zonder de aku2 update?

[ Voor 8% gewijzigd door ToMaSZ op 07-03-2006 14:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pvtonger
ToMaSZ schreef op dinsdag 07 maart 2006 @ 14:16:Heb je de ext. rom geinstalleerd?
Ik had dat niet gedaan en heb net handmatig skype en Default_MT_UpdateUAProfileAKU2.0_Wizard(AKU2.0)_051214.CAB geinstalleerd (lijkt dus een aparte cab voor aku2?) en na een soft reset zit ie gelijk op 94%... wat nog steeds zeer ok is in mijn ogen, aangezien ik normaal dus het 6 voudige kwijt zou zijn nu.

Wellicht dat de indicator in deze rom dus niet werkt zonder de aku2 update?
Eerlijk gezegd heb ik geen flauw idee. Ik heb bij iMate een executable gedownload en die heb ik uitgevoerd. Op zich wel een interessante opmerking. Maar na een soft-reset heb ik opeens 98%.
Kijken of ie nu wel geleidelijk afloopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper®
  • Niet online
Is er een vpn client voor mobile 5 ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe bekijk je de registry, via je desktop of in de MDA zelf? ;)

Verder heb ik een vraagje over TomTom 5 ik heb de upgrade (5.2) gedownload maar ik krijg TomTom niet meer geïnstalleerd. Ik heb de tutorial gelezen op http://members.home.nl/pi...ding%20TT5%20op%20WM5.pdf

Maar ik blijf steken bij 4. open map "2577" Die zie ik nl. niet :X

En als ik TomTom wil installeren op mijn sd card dan stop TomTom en geeft een error. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerome!
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 05-10 13:54
TheKeeper schreef op dinsdag 07 maart 2006 @ 13:38:
[...]

Het was al in een post eerder vermeldt, maar de het bereik van de wifi antenne is er ook stukken beter op geworden, op plaatsen waar ik hier thuis eerst geen bereik had kan ik nu wel mooi streamen, plus de accu die een stuk langer mee gaat maken van deze rom een toppertje!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockafello
  • Laatst online: 27-12-2023
het register kan je bekijken met een filebrowser op je PDA zelf. ikzelf gebruik hier total commander voor pocketPC voor deze is gratis. dan moet je naar \\ gaan en dan kies je register. let op!!! doe dit alleen als je weet waarmee je bezig bent (of volg PRECIES de instructies) want je kan de boel aardig overhoop halen, door verkeerde dingen te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper®
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 07 maart 2006 @ 14:57:
Hoe bekijk je de registry, via je desktop of in de MDA zelf? ;)

Verder heb ik een vraagje over TomTom 5 ik heb de upgrade (5.2) gedownload maar ik krijg TomTom niet meer geïnstalleerd. Ik heb de tutorial gelezen op http://members.home.nl/pi...ding%20TT5%20op%20WM5.pdf

En als ik TomTom wil installeren op mijn sd card dan stop TomTom en geeft een error. 8)7
Had precies hetzelfde

Wat ik gedaan heb:

De 5.21 update draaien, die installeert wel. Zo niet dan ttn.cab uitpakken en de tomtom.exe kopieren naar device\program files\navigator. daarna updaten.

het is veel prusten allemaal

Ik heb hem er nu op, en linkje op de desktop. Heb alleen nog geen sounds, maar ik moet ff een stem installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 15:42
Verwijderd schreef op dinsdag 07 maart 2006 @ 14:57:
Ik heb de tutorial gelezen op ....
Dat verhaal gaat volgens mij over een installatie-SD-card; pleur de bestanden op de SD-card, plug SD-card in de PDA en hij begint automatisch te installeren. Die auto-install breek je af en dan doe je een handmatige installatie van de 4 cab files, tenminste, zo werkte het bij mij :P
Of staat die 2577-map ook gewoon op de CD-ROM?

Haters everywhere but I don’t really care

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 04 maart 2006 @ 01:47:
Met morphgear vloeiend zelda hier :)
Waar vind ik Morphgear? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijne installeren was een eitje! :)
Tomtom DVD van newsserver gehaald.
Klaar alles stond erop, de update de kaarten de stemmen.
Zelfs nog games en andere software.
Het enige wat ik moest doen was de kabel in mijn Vario steken :)

Gister geprobeerd met een Adapt-300 werkte perfect!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToMaSZ
www.google.nl
• vul in: morphgear
• druk op: "Ik doe een gok"

tadaa. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

b0n3 welke newsgroep _/-\o_

Verder kan iemand mij vertellen hoe ik gmail pop3 moet instellen. Ik weet dat het aan het begin van deze HTC deel 8 staat maar ik weet niet hoe je h'm moet instellen 8)

Modbreak:Check je email!

[ Voor 9% gewijzigd door Xandrios op 07-03-2006 18:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martino-s

Martino-s

Verwijderd schreef op dinsdag 07 maart 2006 @ 15:46:
Mijne installeren was een eitje! :)
Tomtom DVD van newsserver gehaald.
Klaar alles stond erop, de update de kaarten de stemmen.
Zelfs nog games en andere software.
Het enige wat ik moest doen was de kabel in mijn Vario steken :)
Newsserver?? Heb je een link? 8)
Modbreak:check je email!

[ Voor 4% gewijzigd door Xandrios op 07-03-2006 18:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToMaSZ
Verwijderd schreef op dinsdag 07 maart 2006 @ 15:56:
b0n3 welke newsgroep :/
Verder kan iemand mij vertellen hoe ik gmail pop3 moet instellen. Ik weet dat het aan het begin van deze HTC deel 8 staat maar ik weet niet hoe je h'm moet instellen 8)
Net als elk pop account, alleen even :poortnummer achter de servernamen toevoegen en de juiste vinkjes zetten. Uitleg is vrij duidelijk lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hopiconjo
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 16:23
Sinds ik de nieuwe I-mate ROM heb loop tegen het volgende ActiveSync probleem:
Als ik hem sync met Exchange 2003SP2 via kabel krijg ik de volgende foutcode:85010008
Proxy authentication is required for HTTP communication or protocol to proceed.

Als ik de credentials invul doet dit nog nog steeds niet. Na vele gegoogel krijg ik als antwoord dat WM2005 geen proxy credentails support :? . Ik heb hiervoor de Qtek test ROM gehad en die had er geen problemen mee. Dus ik dacht terugflashen maar naar de QTEK ROM maar krijgt dezelfde melding. Op het netwerk is niks veranderd dus ik ben even de weg kwijt. Situatie is dus nu dat ik via de cabel sync met de lokale servernaam en dat werkt. Als ik via GPRS/WifFi sync moet ik de internetnaam opgeven owa.myserver.nl. Ik heb geprobeerd om een bridge te maken tussen de HTC en mijn pc (deze staat los van proxy) maar dit is ook niet gelukt. We gebruiken ISA2004 SP2 als proxy/firewall server en ja alle poorten staan open voor active sync

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ToMaSZ schreef op dinsdag 07 maart 2006 @ 15:47:
[...]

www.google.nl
• vul in: morphgear
• druk op: "Ik doe een gok"

tadaa. ;)
:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Martino-s schreef op dinsdag 07 maart 2006 @ 15:59:
[...]

Newsserver?? Heb je een link? 8)
xxx misschien?

[ Voor 14% gewijzigd door Xandrios op 07-03-2006 18:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArieR
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 16:24
Ik heb sinds het begint problemen met mijn ADAPT-300 GPS-muis in combinatie met TomTom 5.21. Iedere keer dat ik TomTom gebruik loopt hij ergens tijdens de rit vast. Dan freezed het beeld en het enige wat nog rest is een soft-reset.
Zijn er nog meer mensen met eenzelfde probleem? Heb al een hard reset geprobeerd, dat mocht niet baten. Misschien wil het helpen door terug te gaan naar een eerdere versie van TomTom (v5.00) of moet ik misschien ook nog de GPS.cab, die ook in die map staat, installeren? De enige die ik geinstalleerd heb is de TTN.cab

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi,

Ik heb sinds kort een hps ontvangen, die adapt waarover in de TS wordt gesproken. Ik volg de stappen om de connectie te maken maar bij mij schijnt com 6 al in gebruik te zijn. Het vervelende is dat ik het schermpje alleen maar kan kiezen tussen com 6 en com 7. Dus of alleen uitgaand of alleen inkomend.

Ik wil dus of dat ik com 6 toch kan gebruiken, of dat ik het lijstje mogelijke com poorten kan uitbreiden. Heeft iemand een idee. ik heb geprobeerd te zoeken op het forum maar ik nergens iets nuttigs tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[ Voor 40% gewijzigd door Xandrios op 07-03-2006 18:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArieR
Denk niet echt dat dit de bedoeling is! Er word op GoT niet over warez gesproken!
FAQ

[ Voor 28% gewijzigd door Xandrios op 07-03-2006 18:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper®
  • Niet online
-GuRu- schreef op dinsdag 07 maart 2006 @ 16:50:
Ik heb sinds het begint problemen met mijn ADAPT-300 GPS-muis in combinatie met TomTom 5.21. Iedere keer dat ik TomTom gebruik loopt hij ergens tijdens de rit vast. Dan freezed het beeld en het enige wat nog rest is een soft-reset.
Zijn er nog meer mensen met eenzelfde probleem? Heb al een hard reset geprobeerd, dat mocht niet baten. Misschien wil het helpen door terug te gaan naar een eerdere versie van TomTom (v5.00) of moet ik misschien ook nog de GPS.cab, die ook in die map staat, installeren? De enige die ik geinstalleerd heb is de TTN.cab
Hmm, dat probleem had ik vroeger altijd met me Toshiba + rikaline gps muis. TomTom3 deed het ook al, dan moest de stroom eraf/erop.
Bij TomTom5 moest ik oko gewoon resetten.

Hier nog geen last van gehad, hopen van niet ook.
welke rom heb je ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer
  • Registratie: Mei 2002
  • Nu online
Martino-s schreef op dinsdag 07 maart 2006 @ 10:05:
Zojuist T-Mobile medewerker gesproken.

TIP voor mensen die hun abbo willen verlengen:
12 maanden met MDA Vario voor €100 euro met elk gewenst flex abbo.
Dus als je Flex €10 neemt ben je totaal 12x10+100=€220 kwijt. Je krijgt de eerste 5 maanden 50% korting, dus - €25.
Je betaalt op deze manier nog geen 200 euro voor je vario! :D
sorry voor de prijzen... dit is niet echt gewenst in dit topic, maar ik ben er van overtuigd dat ik hier mensen mee blij heb gemaakt. :P _/-\o_
Hahaha geweldig!! Mag vrijdag verlengen! Geweldige deal, vrijdag meteen maar eens bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
-GuRu- schreef op dinsdag 07 maart 2006 @ 16:50:
Ik heb sinds het begint problemen met mijn ADAPT-300 GPS-muis in combinatie met TomTom 5.21.
Gebruik dezelfde combinatie, met de I-Mate 2.16 ROM. Ook getest met de QTEK 1.3.7 ROM.
Werkt prima, al loopt het op de I-Mate ROM beter.

Ik heb overigens 4 -cab files geinstalleerd en 1 daarvan was inderdaad die GPS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• racoon

racoon

mooowwww

Iemand die me kan helpen met onderstaande?

Als ik mijn MDA vario opstart zie ik daar een herinering staan, deze is echter voor 12 maart, als ik erop klik springt ie naar 7 maart, hoe haal ik die uit het beginscherm ook weg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NYzE
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 24-01 22:38
Weet iemand misschien een gratis reader die compatible is met WM5 en .pdb, .doc en misschien ook .lit ondersteund??

µBook kan ik niet aan de praat krijgen :'( en ik weet niet of de gratis eReader iets is voor op WM5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eggy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 31-05-2023

Eggy

Goo goo g'joob

Topicstarter
Dankzij jullie herhaaldelijke overtredingen gaat het topic nu op slot. Ik ga nu leuk eerst weer even jullie onzin filtreren en wellicht gaat hij morgen weer open.

SE-NSE | Sony Ericsson - News, Services, Entertainment

Ayofe Theme for Symbian S60

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eggy

Eggy

Goo goo g'joob

Topicstarter
Bij deze kunnen jullie weer gebruik maken van het topic. Vergeet echter niet dit keer de regels in acht te nemen. Je verpest het op deze wijze namelijk voor genoeg mensen die het topic wel serieus en volgens de regels benutten. Dit is de laatste waarschuwing, verdere overtredingen zullen leiden tot permanente sluiting van het topic!

[ Voor 13% gewijzigd door Eggy op 09-03-2006 12:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gadgeteer
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 10:02
Ik ben aan het oriënteren welke GPS muis ik zal nemen.

Nu zie ik veel mensen met een SIRFII/SIRFIII muis, ik vroeg me echter af of er meer soorten zijn.
Nog een vraag, is het mogelijk een muis te nemen met TMC ondersteuning en zal dat werken met de Vario zonder daarvoor nog bepaalde extra apparatuur aan te moeten schaffen? Het moet natuurlijk wel betaalbaar blijven..

Ook vraag ik me af waarom ik overal alleen mensen zie met TomTom software voor navigatie, zijn er mensen die andere nav. software gebruiken? (dan bedoel ik niet die gratis software uit het gadgets topic op GoT). Bij veel telefoons krijg je bijvoorbeel route66.

Wat ik ermee wil doen is uiteraard in eerste instantie navigeren in de auto maar ik vindt het wel leuk om iets draagbaars te hebben voor op vakantie (dus goed geschikt ook voor voetgangers en niet te groot).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eggy schreef op donderdag 09 maart 2006 @ 12:30:
Bij deze kunnen jullie weer gebruik maken van het topic. Vergeet echter niet dit keer de regels in acht te nemen. Je verpest het op deze wijze namelijk voor genoeg mensen die het topic wel serieus en volgens de regels benutten. Dit is de laatste waarschuwing, verdere overtredingen zullen leiden tot permanente sluiting van het topic!
kun je die gasten niet blokkeren op een of andere manier. Doffe ellende steeds op zo'n fantastisch forum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eggy

Eggy

Goo goo g'joob

Topicstarter
Er hebben ook een aantal mensen een waarschuwing gekregen. Het is echter niet mogelijk om al deze mensen maar even te verwijderen. Laten we er echter maar geen woorden meer aan vuil maken en vorderen met het posten van nuttige informatie.

Om mijn goede zin te tonen (:p) heb ik ook maar even de startpost geupdate met de volgende informatie:

• Overclock tutorial (Tutorials)
• Verwijdering dialer met behoud van smart dialing functie (Tutorials)
• Instellen van Gmail op je Pocket PC (Tutorials)
• Meerdere registry hacks & tweaks (Registry Hacks & Tweaks)
• Ervaringen met de meest recent verschenen i-mate ROM (Tutorials > ROM flash tutorial)
• Backup software (Mini FAQ)

De meeste toegevoegde tutorials verwijzen echter wel naar mijn eigen forum. Ik had veel van deze dingen oorspronkelijk aan dit topic willen toevoegen maar uitgesteld door het naar mijn mening gebrek aan overzicht. Het nam tevens meer moeite in beslag vanwege het kleine post venster (met de hierin gigantische lap tekst. Vandaar dat ik deze tutorials uiteindelijk maar op de andere site geschreven heb. Hoewel ik deze links oorspronkelijk niet wilde toevoegen aan dit topic (gezien de mogelijkheid dat het over zou komen als reclame) heb ik dit nu toch maar gedaan. Veel informatie is tenslotte toch vrij waardevol.

De template is momenteel overigens wel een beetje messed up van het forum maar ik hoop dat dit spoedig verholpen is :)

[ Voor 5% gewijzigd door Eggy op 09-03-2006 13:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gadgeteer schreef op donderdag 09 maart 2006 @ 12:52:
Ik ben aan het oriënteren welke GPS muis ik zal nemen.
De muis uit de startpost schijnt goed te zijn. Ik zal hem vandaag binnekrijgen, maar helaas was er niemand thuis. Ik zal je op de hoogte houden.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 09-03-2006 13:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArieR
Ik heb nu ook de overige .cab files geinstalleerd, binnenkort ff testen of hij niet weer vastloopt. Moet binnenkort weer een keer naar Friesland, is toch een 160 km rijden. 2x is 320 km, lijkt me toch een leuke test! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supernova
  • Laatst online: 03-10 21:15

supernova

Zabbix specialist 7 ;-)

Verwijderd schreef op donderdag 09 maart 2006 @ 13:07:
[...]

De muis uit de startpost schijnt goed te zijn. Ik zal hem vandaag binnekrijgen, maar helaas was er niemand thuis. Ik zal je op de hoogte houden.
Heb zelf de Adapt 300 en ik moet zeggen hij werkt perfect...regelmatig met hem op pad en het gaat prima. :Y)

Weet wel dat het altijd nauwkeuriger kan dan deze, maar daar betaal je over het algemeen ook iets meer voor..

PS5 User ;-) ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper®
  • Niet online
supernova schreef op donderdag 09 maart 2006 @ 13:11:
[...]

Heb zelf de Adapt 300 en ik moet zeggen hij werkt perfect...regelmatig met hem op pad en het gaat prima. :Y)

Weet wel dat het altijd nauwkeuriger kan dan deze, maar daar betaal je over het algemeen ook iets meer voor..
Heb de same. Was aanbieding van 71 euro, erg tevreden mee. Accu schijnt ook best lang mee te gaan. ik gebruik hem meestal de hele week, da's ongeveer 2-3 uur per dag aan.
Je moet hem niet vergeten uit te zetten, dan issie leeg 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mphilipp
  • Laatst online: 12:38

mphilipp

Romanes eunt domus

Gadgeteer schreef op donderdag 09 maart 2006 @ 12:52:
Nog een vraag, is het mogelijk een muis te nemen met TMC ondersteuning en zal dat werken met de Vario zonder daarvoor nog bepaalde extra apparatuur aan te moeten schaffen? Het moet natuurlijk wel betaalbaar blijven..
BT GPS muizen met TMC zijn 2x zo duur als muizen zonder TMC. En je software moet het ondersteunen. TT doet dat niet. Navigon weer wel en dat schijnt ook een hele goede te zijn. Route66 is volgens hun eigen website niet in de nieuwste uitvoering te krijgen voor PPC. Die hebben weer wel verkeersinfo zonder dat je een TMC toestand moet hebben. Misschien het proberen waard. Alleen hebben ze geen van allen een een triel mogelijkheid. Ik vind dat wel jammer, want goede software wil ik best kopen, alleen is het een dure grap om erachter te komen dat het niet lekker werkt.

A good way to test the effectiveness and strength of a strategy is to look at whether it contains a strong and authentic tagline.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb mijn qtek 9100. Alleen ik moet een certificaat hebben voor het fontys eindhoven netwerk.
Iemand had het al aangeboden maar ik kan hem niet bereiken. Als die iemandmij een e-mail wil sturen naar: spam at ferrory dot net met het certificaat en een handleiding.

alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

had de Oasis Media Bluetooth GPS Receiver wertke opzich goed.
ook die houder die pdashop erbij aanbied vooor meerprijs van 10euro is erg goed (zowel horizontaal als vertikaal past de pda erin).

nu de nieuwe 700 adapt besteld (samen met nog heel wat meuk).
zal ervaring wel pleuren zodra k t werkend heb.

(ding schakeld automatisch uit O-) (edit>en aan) )

[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 09-03-2006 14:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davy1982
  • Laatst online: 29-11-2021
-nickx- schreef op maandag 06 maart 2006 @ 16:21:
[...]

Iets in de trand van SJPhone pocketpc die zou 't moeten doen! suc6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martino-s

Martino-s

foutje :(

[ Voor 98% gewijzigd door Martino-s op 09-03-2006 14:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martino-s

Martino-s

Verwijderd schreef op donderdag 09 maart 2006 @ 14:00:
had de Oasis Media Bluetooth GPS Receiver wertke opzich goed.
ook die houder die pdashop erbij aanbied vooor meerprijs van 10euro is erg goed (zowel horizontaal als vertikaal past de pda erin).

nu de nieuwe 700 adapt besteld (samen met nog heel wat meuk).
zal ervaring wel pleuren zodra k t werkend heb.

(ding schakeld automatisch uit O-) (edit>en aan) )
Schakeld je Oasis GPS automatisch aan en uit?
jij hebt er dus slechte ervaring mee?
Of begrijp ik je verkeerd? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Martino-s schreef op donderdag 09 maart 2006 @ 14:17:
[...]

1)Schakeld je Oasis GPS automatisch aan en uit?
2)jij hebt er dus slechte ervaring mee?
3)Of begrijp ik je verkeerd? :?
1)nee
2)nee, maar wil een die wel auto uit en inschakeld en deze was oook nog perciezerrrrrr.....
3)jadus
Pagina: 1 ... 7 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Er wordt telkens opnieuw gesproken over het verwijderen van CID- & SIM-locks. Dit is niet toegestaan op Gathering of Tweakers, doe dit dan ook niet. Het bespreken van prijzen is tevens niet gewenst in dit topic. Mocht je posts tegenkomen welke in strijd zijn met deze policy, maak even gebruik van de Topic Report functie in plaats van op deze posts te reageren. Dit is de laatste waarschuwing, verdere overtredingen zullen leiden tot permanente sluiting van het topic!