HTC Wizard (i-mate K-JAM/Qtek 9100/MDA Vario/M3000) - Deel 8

Pagina: 1 ... 6 ... 10 Laatste
Acties:
  • 9.695 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 01:13

Sick Nick

Drop the top!

Zhadum schreef op zondag 05 maart 2006 @ 20:29:
MDA vario:

- Msn messenger voor Pocketpc kost 20 euro, is er hier geen alternatief voor?
Waarom zou je dat willen, op de mda vario staat standaard al msn die het prima doet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper®
  • Niet online
Nicap schreef op zondag 05 maart 2006 @ 21:44:
Ja, dan ben je alles kwijt en kun je weer vanaf het begin beginnen met installen van programma's.
Da's kut

Net updaten gestart :(

zucht wordt weer nachtwerk met TT5

Ik las hier dat iemand na de nieuwste rom update gewoon tt5 kon installeren ?
want ik kreeg een foutmelding, en ik moest het via de bekende .cab kopieren uitpakken en dan 5.21 update eroverheen doen.

En ik zie nu dat ik hier de installatie cd's niet eens heb liggen. Omfg ;(

[ Voor 25% gewijzigd door Viper® op 05-03-2006 22:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 21:53
Viper_74 schreef op zondag 05 maart 2006 @ 22:26:
zucht wordt weer nachtwerk met TT5
(
Geen probleem hier met TT5; installatiefiles van 5.21 stonden nog op storage card, dus alleen een kwestie van ff de 4 .cab files opnieuw kopieren... 3 minuten werk ofzo en TT5 draait weer....

Haters everywhere but I don’t really care

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neevedr
  • Laatst online: 21:35

neevedr

Dat was ik niet!

Verwijderd schreef op zondag 05 maart 2006 @ 12:25:
In deel 7 werd de volgende vraag gesteld:

"Iemand er al achter gekomen of de "flitser" los aan te sturen is via een snelkoppeling, dus niet door de camera op te starten."

Heeft iemand toevallig al een oplossing hiervoor gevonden?

Bij voorbaat dank!
Interresant leesvoer: http://forum.xda-developers.com/viewtopic.php?t=41642

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien een domme vraag, maar weet iemand de instellingen van T-Mobile Pocket Internet Totaal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Offens1490
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 14-09 16:21
Eggy schreef op zondag 05 maart 2006 @ 21:45:
Ik ben sinds vandaag terug van vakantie. Het blijkt echter dat hier meerdere malen over het verwijderen van SIM/CID-locks gesproken is gedurende mijn afwezigheid. Hierbij wil ik iedereen dan ook nogmaals verzoeken dergelijke zaken hier niet te bespreken.
raar is het eigenlijk niet mensen proberen alleen maar te helpen.
aangezien de meesten niet erg ver komen in de startpost.
en dan de hele forum gaan vragen hoe ze het moeten doen en waar ze dingen moeten halen.

maar goed ik bergijp het wel, ik poste het om dat ik ook heel lang(beetje frustratie) moest zoeken hoe ik het eindelijk moest doen

AnimeAdicted

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mdesign
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12-09 21:09
Volgens mij zag ik hier laatst een nederlands sms woordenboek voorbij komen maar ik kan hem niet meer terug vinden zou iemand dit voor mij willen post. Denk dat er wel meerdere mensen baat bij hebben vooral met de nieuwe k-jam rom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

laat maar..

[ Voor 93% gewijzigd door Verwijderd op 06-03-2006 07:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blanche
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 23-06-2008
Zhadum schreef op zondag 05 maart 2006 @ 23:35:
[...]

Zou iemand me kunnen helpen met mijn andere vragen, dan kan ik het eindelijk mijn Rom updaten. :)
Wat betreft die contacten kopieren naar je sim, zie hier.

Ben er alleen nog steeds niet achter hoe je nou meerdere contacten tegelijk naar je sim kunt kopieren. Oplossing van cryonic90 lijkt logisch maar ik heb het nog niet voor elkaar gekregen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zhadum
  • Laatst online: 17-05 22:38

Zhadum

Folding & Einstein@home

Blanche schreef op zondag 05 maart 2006 @ 23:55:
[...]
Wat betreft die contacten kopieren naar je sim, zie hier.

Ben er alleen nog steeds niet achter hoe je nou meerdere contacten tegelijk naar je sim kunt kopieren. Oplossing van cryonic90 lijkt logisch maar ik heb het nog niet voor elkaar gekregen..
Bedankt, helaas lukt het me ook niet om ze allemaal tegelijkertijd selecteren :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eggy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 31-05-2023

Eggy

Goo goo g'joob

Topicstarter
Offens1 schreef op zondag 05 maart 2006 @ 23:13:
[...]

raar is het eigenlijk niet mensen proberen alleen maar te helpen.
aangezien de meesten niet erg ver komen in de startpost.
en dan de hele forum gaan vragen hoe ze het moeten doen en waar ze dingen moeten halen.

maar goed ik bergijp het wel, ik poste het om dat ik ook heel lang(beetje frustratie) moest zoeken hoe ik het eindelijk moest doen
Wanneer ze de startpost lezen zien ze in hoeverre de uitleg hier toegestaan is en wat ze moeten doen. Er staat zelfs beschreven waarom het niet lukt in hun geval. Uiteraard willen genoeg mensen elkaar hier helpen. De door jou geposte tutorial was bovendien nog eens door mij geschreven, eveneens als de gehele topicstart. Maar goed, natuurlijk heb ik dat enkel uit eigen belang gedaan :p

Het gehele CID unlock gebeuren bevindt zich in een grijs gebied. Hier komt nog eens bij dat veel CID unlock tools ook SIM locks kunnen verwijderen. Uiteraard kunnen wij niet altijd controleren wanneer dit het geval is. Aangezien GoT ook een zeer groot forum is hebben wij besloten deze CID unlock tools hier geheel te weren. Op mijn eigen forum hanteer ik zodoende ook een policy met betrekking tot SIM/CID locks.

SE-NSE | Sony Ericsson - News, Services, Entertainment

Ayofe Theme for Symbian S60

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mesh
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21-08-2024

Mesh

Use the FAQing SEARCH!

Weet iemand wat alle cabs precies doen in de nieuwe i-mate rom?

Signature?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
FYI: de standbytijd met de nieuwe Imate ROM lijkt echt stukken beter (verdubbeld misschien zelfs?).
Dus als alleen de snelheid nog geen reden zou zijn om te upgraden is dit het misschien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNickx
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 09-06 11:08
draai op 242 nu en bij mij is de batt. ook erg lekker lang standby.

You can't control the wind, but you can adjust your sails.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeOS
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19:00
Verwijderd schreef op zondag 05 maart 2006 @ 22:46:
Misschien een domme vraag, maar weet iemand de instellingen van T-Mobile Pocket Internet Totaal?
Uit de startpost......T-Mobile instellingen voor de MDA Vario. Voor de duidelijkheid....voor PIT moet je dus de internet instellingen hebben.

Repeat after me: I Will Use Google Before Asking Stupid Questions

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tinusbalpol
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Heeft iemand de .net cab ergens staan. Kan op microsoft.com alleen de installer vinden voor installatie via activesync, maar zit op kantoor en kan hier dus niet installeren :r ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNickx
tinusbalpol schreef op maandag 06 maart 2006 @ 10:10:
Heeft iemand de .net cab ergens staan. Kan op microsoft.com alleen de installer vinden voor installatie via activesync, maar zit op kantoor en kan hier dus niet installeren :r ...
Sorry, wat zoek je precies welke app.. misschien dat ik je wel kan helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand misschien welke GPS SIRF III bluetooth adapter goed samenwerkt met de qtek 9100 icm tomtom5? Ik zie dat de meeste GPS adapters met SIRF III bluetooth 1.2 compatible zijn. De 9100 is 1.1? Is dit compatible? Misschien zijn er mensen die al een werkende combinatie hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nogmaals een verzoek.

Ik heb eerst geprobeerd mijn T-Mobile Vario te unlocken en er een engelse versie op te zetten. Na veel vijven en zessen is me dat uiteeindelijk gelukt!

Ik heb nu:
ROM version 1.5.4.2. WWE
ROM date 11/8/05
Radio version 01.13.10
Protocol version 4.0.14.24

Het lijk er dus sterk op dat ik een Downgrade heb uitgevoerd, daar ik versie 1.6.6.2 had van T-Mobile. :(

Maar nu wil ik graag naar de neiuwste versie UPGRADEN, ik heb alles geprobeerd, voornamelijk met Lokiwiz (unlocken en CID unlocken) op de Vario intern geheugen en de storage card. Maar het wil maar niet lukken :X
Ik krijg iedere keer error code 294. Voor zover ik dat kan opmaken (via de welbekende site) heeft dat te maken met de CID lock.
Heeft iemand soortgelijk probleem weten op te lossen?

Of heeft iemand een andere oplossing. Als je niet dit forum in discrediet wil brengen kun je ook mailen: sanjigen@gmail.com

ALvast mijn DANK ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb via Pocketpcthemes.com een veyron achtergrondje gedownload. Ik heb het bestand in mijn documenten gezet en geinstalleerd. Als mijn Vario dicht is (lees: toetsenbord ingeklapt) zie ik de achtergrond goed maar wanneer het toetsenbord uitgeschoven is past de grootte van het plaatje zich niet aan aan het scherm. Kan je hier wat aan doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kroontje
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 13-09 21:00

Kroontje

...

Sinds een aantal dagen heb ik een MDA Vario, maar meende ergens gelezen te hebben dat de 'New' button terug was te toveren door een registeraanpassing. Ik kan deze tutorial echter niet weer vinden, niet op GoT en op XDA-Developers. Iemand een idee waar ik deze tutorial kan vinden?

Is het dan ook mogelijk om met die 'New' button, nieuwe sms-jes, emailtjes snel te kiezen?

[ Voor 17% gewijzigd door Kroontje op 06-03-2006 11:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kroontje schreef op maandag 06 maart 2006 @ 11:49:
Sinds een aantal dagen heb ik een MDA Vario, maar meende ergens gelezen te hebben dat de 'New' button terug was te toveren door een registeraanpassing. Ik kan deze tutorial echter niet weer vinden, niet op GoT en op XDA-Developers. Iemand een idee waar ik deze tutorial kan vinden?
http://members.home.nl/ispierings/smarterphones/cabjes/

Staat ie bij :)
Verwijderd schreef op maandag 06 maart 2006 @ 11:49:
Ik heb via Pocketpcthemes.com een veyron achtergrondje gedownload. Ik heb het bestand in mijn documenten gezet en geinstalleerd. Als mijn Vario dicht is (lees: toetsenbord ingeklapt) zie ik de achtergrond goed maar wanneer het toetsenbord uitgeschoven is past de grootte van het plaatje zich niet aan aan het scherm. Kan je hier wat aan doen?
Nope, je kunt alleen de theme uit elkaar halen, aanpassen, en weer in elkaar zetten.
Maar ik kan je nu al vertellen dat dit met 99% van de themes niet mooi gaat lukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNickx
Nee, .. de afmetingen van het plaatje zijn te klein vandaar dat je deze kleiner ziet. probeer eens een 640x480 plaatje bijvoorbeeld. Dat is groot genoeg om te roteren! suc6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kroontje
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 13-09 21:00

Kroontje

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tinusbalpol
  • Niet online
-nickx- schreef op maandag 06 maart 2006 @ 10:19:
[...]

Sorry, wat zoek je precies welke app.. misschien dat ik je wel kan helpen.
Heb wififofum geinstalleerd en daar wordt gezegd dat ik het .net compact framework nodig heb (2.0 denk ik). Alleen die is bij microsoft dus niet als .cab te vinden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper®
  • Niet online
tinusbalpol schreef op maandag 06 maart 2006 @ 12:15:
[...]

Heb wififofum geinstalleerd en daar wordt gezegd dat ik het .net compact framework nodig heb (2.0 denk ik). Alleen die is bij microsoft dus niet als .cab te vinden...
http://www.microsoft.com/...2f50ae9a55&displaylang=en

Installeren,
vervoglens naar de map gaan:
C:\Program Files\Microsoft.NET\SDK\CompactFramework\v2.0\WindowsCE\wce500\armv4i

en de cab file NETCFv2.wm.armv4i.cab installeren op je pocket

ps. Overigens krijg ik een foutmelding bij het intalleren :( (mda pro)

Modbreak:Het uitwisselen van deze bestanden is niet legaal (ook al heb je een vergunning) en kunnen we dan ook maar beter achterwege laten.

[ Voor 40% gewijzigd door Eggy op 06-03-2006 14:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tinusbalpol
  • Niet online
Viper_74 schreef op maandag 06 maart 2006 @ 12:28:
[...]

http://www.microsoft.com/...2f50ae9a55&displaylang=en

Installeren,
vervoglens naar de map gaan:
C:\Program Files\Microsoft.NET\SDK\CompactFramework\v2.0\WindowsCE\wce500\armv4i

en de cab file NETCFv2.wm.armv4i.cab installeren op je pocket

ps. Overigens krijg ik een foutmelding bij het intalleren :( (mda pro)

stomme vraag misschien maar heeft iemand de geïnstalleerde TT5 (5.21) voor me.
Direct van de pda of installatie file

Zit op me werk en ik heb de cd's niet. Heb wel benelux geinstalleerd op me SD + tomtom productcode met 1 telefoontje :)
Heb ze wel op mijn SD zitten hier... Kan ze naar je mailen.
Kan hier alleen geen installers draaien (afgeschermd), dus kan ik weer niet aan de CAB komen van de .net zooi... Zullen we uitwisselen???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsunameh
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 04-08 10:24
Heb ik ook last van met mijn wallpapert, wallpapert op grotere resolutie helpt :) bij mij iig wel

Wat is een ander woord voor synoniem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jgsvuden
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 10-08-2023

Jgsvuden

Hoi!

is het nu wel of niet mogelijk om de CID terug te locken als deze een keer is ge-unlocked? mijn ding moet namelijk terug omdat het toutchscreen niet werkt als het toetsenbord uitgeschoven is en het scherm in landscape staat :S
Capa schreef op zaterdag 04 maart 2006 @ 00:32:

Met de nieuwe versie van het unlock progje kan je hem ook weer locken kwam ik achter.
Op die manier kan je gewoon weer alles orgineel erop zetten, en kunnen ze niet zien dat hij unlockt is.
Verders is het zo dat theoretisch gezien je garantie niet behoort te veliezen. Je pas namelijk alleen de software aan en daar is niets mis mee, pas wanneer je hardwarematig gaat zitten kutten verlies je officieel garantie.
Helaas is het wel zo dat de provider bij hoog en laag zullen beweren dat je geen garantie meer hebt na het unlocken.
kun je mij vertellen hoe en welke tooltje? evt. via mail johan[at]vanudenweb.nl

[ Voor 62% gewijzigd door Jgsvuden op 06-03-2006 13:19 ]

>>>> Citroën AX GTI <<<<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als het al kan mogen we het hier niet behandelen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neoz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:14

Neoz

Neoz & Hobbes

Zijn er mensen die hem ook in de auto ophangen ?
Voor navigatie ben ik op zoek naar een autohouder. Ik had er een voor mijn MDA Compact maar ik kom er niet echt uit en ben benieuwd naar mensen met ervaringen naar bijv. de pro clip of een zuignap.

En volgens mij is er ook een nieuwe cradle uit ?

Afbeeldingslocatie: http://www.global.nl/ProductImages/23006040.jpg

Serve The Humanity , Be Server

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zelf heb: deze en deze. Dit bevalt me prima. Mooi stevig, en ziet er netjes uit.

@ Viper_74: bedankt voor je info over .net. Eindelijk is het mij ook gelukt :*)

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 06-03-2006 13:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bebob_NL
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 27-08 16:54
Neoz schreef op maandag 06 maart 2006 @ 13:36:
<knip>

[afbeelding]
Deze is niet nieuw, is er al een tijdje... Heb 'm zelf en hij is ideaal. Sindsdien lazert mijn Vario niet meer van het bureau af >:). Alleen het status ledje heb ik afgeplakt omdat deze veel te fel is en absoluut geen functie heeft.

Specs: Antec Sonata III 500Watt, Asus P5k, C2D E6750 @ 400*8, 2GB DDR6400 OCZ 4-4-4-12, XFX GeForce 8800GTS/640MB (stock), 120GB WD PATA, 320GB Seagate PATA, 750GB WD SATA, IIyama Vision Master Pro 450.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Johannusvanudos schreef op maandag 06 maart 2006 @ 13:08:
is het nu wel of niet mogelijk om de CID terug te locken als deze een keer is ge-unlocked? mijn ding moet namelijk terug omdat het toutchscreen niet werkt als het toetsenbord uitgeschoven is en het scherm in landscape staat :S

[...]

kun je mij vertellen hoe en welke tooltje? evt. via mail johan[at]vanudenweb.nl
wel is altijd de her-lockdatum te zien, dus als je toevallig een allerte reparateur treft (net als in min geval) njente garantie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13-09 22:11
Verwijderd schreef op maandag 06 maart 2006 @ 14:00:
[...]

wel is altijd de her-lockdatum te zien, dus als je toevallig een allerte reparateur treft (net als in min geval) njente garantie!
Officieel heb je garantie op de hardwaren zouden ze hem dus gewoon moeten repareren als er iets met de hardware stuk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Opnieuw locken kunnen ze ook ergens anders aan zien en je hebt dan toch geen garantie ;)
Het werkt dus allemaal niet, gewoon niet cid unlocken maar de cid lock aanpassen zoals ik doe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizard
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:13
Voor navigatie ben ik op zoek naar een autohouder. Ik had er een voor mijn MDA Compact maar ik kom er niet echt uit en ben benieuwd naar mensen met ervaringen naar bijv. de pro clip of een zuignap.

[afbeelding]
Ik heb deze eerder gezien:
Afbeeldingslocatie: http://www.pdashop.nl/images/product/image.php?id=23169

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Modbreak:Je vorige post was niet voor niets verwijderd. Het moet nu maar eens afgelopen zijn met deze overtredingen. Je was bovendien waarschijnlijk al op de hoogte van de policy, anders had je wel een normale font grootte gebruikt. Lees anders even de 3e post van dit topic en de policy van I&T.

[ Voor 87% gewijzigd door Eggy op 06-03-2006 14:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eggy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 31-05-2023

Eggy

Goo goo g'joob

Topicstarter
Ik denk dat de Topic Waarschuwing wel voor zich spreekt. Het komt ook geregeld voor dat ik posts zie welke enkel binnen offtopic tags gesloten zijn. Wanneer je post uit één zin bestaat welke ook nog eens binnen deze tags staat doet het wel heel erg vermoeden dat je bewust een reactie plaatst welke wij liever niet zien. Laat dit dan liever geheel achterwege of voeg eventueel iets van waarde toe.

Zoek ook zelf eerst even voordat je hier vragen gaat stellen. Veel van de vragen zijn al eerder aan bod geweest of zijn heel eenvoudig met behulp van Google of andere logische wegen (providers) op te lossen

Reacties op deze posts zullen echter ook verwijderd worden. Report deze posts gewoon even en ga niet als moderator spelen. Sarcastische opmerkingen in navolgingen van dergelijke posts zijn uiteraard eveneens overbodig en dragen niets meer bij dan de betreffende post.

Laat deze waarschuwing nou maar laatste zijn. Anders moet het topic straks op slot en uiteraard zou ik dat ook jammer vinden.

SE-NSE | Sony Ericsson - News, Services, Entertainment

Ayofe Theme for Symbian S60

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Weet iemand of het mogelijk is om een anderstalige spellingscontrole te installeren?
Soms is het handig om de Engelse versie te gebruiken, soms handiger om de Nederlandse te gebruiken. Gaat dan bijvoorbeeld om het tikken van SMS-jes en Word (beiden met toetsenbord).
Het schijnt iets te maken te hebben met de .lex bestanden in de Windows directory? Vb: mssp2_en.lex voor Engels, zou dus ook wel iets als mssp2_nl.lex van moeten zijn?

Is switchen mogelijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thaMini
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21:09

thaMini

Tool !!

Het is vast al langs gekomen in dit topic, maar ik vraag het toch maar.

is het mogelijk de contactpersonen te sorteren op voornaam?
Ik heb geen optie daarvoor kunnen vinden *voelt zich dom* :?

Be small, act BIG.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand mij vertellen of binnen windows mobile het mogelijk is om een disk cleanup te doen of anders een defrag?

Misschien gebeurt dit automatisch maar dat weet ik niet B)

Of is er andere manier om dat te doen?

Greetz :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pvtonger
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 07-09 21:43
Ik heb problemen met een in de auto gebouwde bluetooth carkit. Mijn telefoon en carkit zijn gepaired en ik kan gewoon bellen. Echter, als ik word gebeld neemt de telefoon al bij de tweede ring aan, en wordt het geluid niet naar de carkit geleid. In het toestel heb ik niet aangevinkt dat er na 3 belletjes automatisch wordt opgenomen.

Enig idee hoe ik dit moet oplossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjaakman
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-03-2021
Verwijderd schreef op maandag 06 maart 2006 @ 14:55:
Kan iemand mij vertellen of binnen windows mobile het mogelijk is om een disk cleanup te doen of anders een defrag?

Greetz :D
Misschien is dit iets voor je...
Afbeeldingslocatie: http://trials2.pocketgear.com/Product_images/1/148/PM_Screenshot.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjaakman
thaMini schreef op maandag 06 maart 2006 @ 14:53:
Het is vast al langs gekomen in dit topic, maar ik vraag het toch maar.

is het mogelijk de contactpersonen te sorteren op voornaam?
Ik heb geen optie daarvoor kunnen vinden *voelt zich dom* :?
Ik regel dat in Outlook op de laptop. Daar kan je dat soort dingen allemaal instellen, die de PPC bij syncen dan overneemt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjaakman
...
Ik heb zeer goede ervaring met de Brodit-houders.
Had er al een voor m'n iPAQ, en heb er nu ook een voor m'n Vario.
Afbeeldingslocatie: http://www.gpsplaza.nl/products/848650.jpg

Op de afbeelding staat alleen de houder. Daar moet dan natuurlijk nog iets aan vast qua dashboardbevestiging.
Ik heb niet een zgn. "Pro clip", maar met de "gewone" prik-'m-in-het-luchtrooster-in-het-midden-van-je-dashboard-houder :)
Werkt uitstekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thaMini
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21:09

thaMini

Tool !!

Sjaakman schreef op maandag 06 maart 2006 @ 15:15:
[...]

Ik regel dat in Outlook op de laptop. Daar kan je dat soort dingen allemaal instellen, die de PPC bij syncen dan overneemt :)
Curieus, dat staat bij mij ook gewoon goed, gesorteerd op voornaam, maar de pocketpc houdt er zijn eigen methode op na.

Vervelend, ik denk namelijk in voornamen, niet in achternamen. 8)7

Be small, act BIG.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeOS
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19:00
Verwijderd schreef op maandag 06 maart 2006 @ 14:55:

Kijk eens naar SKTools.

Repeat after me: I Will Use Google Before Asking Stupid Questions

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• racoon
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11-09 08:28

racoon

mooowwww

ik heb een vaag probleem, als ik naar me kalender ga staat ie op 6 maart zonder afspraken, als ik me telefoon opstart zie ik dat er een afspraak op me scherm staat die pas zondag 12 maart ingaat, hoe krijg ik die weg? als ik in me kalender op week weergave heb en wil een dag verder gaan dus naar 7 maart springt hij gelijk op de 13e waar die afspraak staat

[ Voor 25% gewijzigd door racoon op 06-03-2006 15:43 ]

24 flesjes in een krat 24 uur in een dag toeval??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bestaat er eigenlijk een andere "soort" batterij voor de HTC Wizard? Ik vind namelijk dat de batterij niet erg lang meegaat als ie vol is. Ik zoek een alternatief, een krachtiger batterij. Krachtiger dan een 1250mAh?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davy1982
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 29-11-2021
Hoi hoi....vraagje,

Al een tijdje op tweakers rond gekeken maar kan niet echt een duidelijk antwoord vinden.
Ik ben opzoek naar een pda versie van voipbuster of een programmatje voor op de pda waar ik met mijn voipbuster account kan inloggen. Weet iemand wat?

alvast bedankt

grt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13-09 22:11
Verwijderd schreef op maandag 06 maart 2006 @ 15:35:
Bestaat er eigenlijk een andere "soort" batterij voor de HTC Wizard? Ik vind namelijk dat de batterij niet erg lang meegaat als ie vol is. Ik zoek een alternatief, een krachtiger batterij. Krachtiger dan een 1250mAh?
Volgens mij bestaan deze nog niet, de nieuwe I-Mate ROM zou wel voor een verbetering van standby tijd moeten zorgen. Dus misschien is dit het overwegen waard :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt Sjaakman ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNickx
d-illusion schreef op maandag 06 maart 2006 @ 15:39:
Hoi hoi....vraagje,

Al een tijdje op tweakers rond gekeken maar kan niet echt een duidelijk antwoord vinden.
Ik ben opzoek naar een pda versie van voipbuster of een programmatje voor op de pda waar ik met mijn voipbuster account kan inloggen. Weet iemand wat?

alvast bedankt

grt
Iets in de trand van SJPhone pocketpc die zou 't moeten doen! suc6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jgsvuden

Jgsvuden

Hoi!

ok, mijn phone is weer geod, heb gelukkig geen garantie nodig... was een los kontakt... een wat hardere tik en hij werkte weer :D nu werkt alles erg goed :D

ff nog wel een vraagje, hoe kan ik een exchange server instellen op de MDA, dat pushmail lijkt mij ook wel relaxed namelijk :D

[ Voor 30% gewijzigd door Jgsvuden op 06-03-2006 16:23 ]

>>>> Citroën AX GTI <<<<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• racoon
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11-09 08:28

racoon

mooowwww

Johannusvanudos schreef op maandag 06 maart 2006 @ 16:21:
ok, mijn phone is weer geod, heb gelukkig geen garantie nodig... was een los kontakt... een wat hardere tik en hij werkte weer :D nu werkt alles erg goed :D

ff nog wel een vraagje, hoe kan ik een exchange server instellen op de MDA, dat pushmail lijkt mij ook wel relaxed namelijk :D
Als je de t-mobile versie hebt dan staat op pagina 65 hoe je je telefoon met je exchange server kan laten synchroniseren.

24 flesjes in een krat 24 uur in een dag toeval??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NYzE
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 24-01 22:38
Deel 8 volledig doorgespit en deel 7 voor de helft. Dope!!!

Ik lees continu over audio en video streamen via WiFi maar kan dat ook met Bluetooth? >:)

Wat kan er eigenlijk allemaal via BT gedaan worden? Ik weet alleen van syncen en als AB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jjbstolk
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12-09 16:21
NYzE schreef op maandag 06 maart 2006 @ 16:43:
Deel 8 volledig doorgespit en deel 7 voor de helft. Dope!!!

Ik lees continu over audio en video streamen via WiFi maar kan dat ook met Bluetooth? >:)

Wat kan er eigenlijk allemaal via BT gedaan worden? Ik weet alleen van syncen en als AB
EWigenlijk evenveel als met WLAN maar dan met een kleine/lagere bandbreedte/snelheid en een beperkter berei
k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper®
  • Niet online
Viper_74 schreef op maandag 06 maart 2006 @ 12:28:
[...]
Modbreak:Het uitwisselen van deze bestanden is niet legaal (ook al heb je een vergunning) en kunnen we dan ook maar beter achterwege laten.
Excuses Eggy, referer je nu naar mijn vraag omtrent TomTom5 of echt specifiek het CF2.0

Het uitwisselen van deze (cf2.0) bestanden is namelijk niet illegaal. Ik heb alleen een linkje gestuurd richting de microsoft site waar deze vrij te downloaden is. Je kunt hem zo installeren alleen dit werkt niet altijd, vandaar mijn 'uitleg'.

Alleen somehow krijg ik het idee dat het over mijn TomTom vraag gaat :P

Al opgelost trouwens. In Qtek9000 thread kreeg ik het advies gewoon de update 5.21 te installeren van de tomtom site. Gedaan en deze installeert zonder problemen nu (eerst de qtek rom en toen kreeg ik steeds een fout, moest ik handigmatig cab filen etc.). TomTom icoontje op de desktop en zonder activeren en product dinges start ie gelijk. (had de mappen nog op me SD, waarschijnlijk slaat hij daar me key op).

En toen kwam ik erachter dat me wireless gps nog lekker thuis in de lader zit... zucht. Kansloze acties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper®
  • Niet online
Sjaakman schreef op maandag 06 maart 2006 @ 15:22:
[...]

Ik heb zeer goede ervaring met de Brodit-houders.
Had er al een voor m'n iPAQ, en heb er nu ook een voor m'n Vario.
[afbeelding]

Op de afbeelding staat alleen de houder. Daar moet dan natuurlijk nog iets aan vast qua dashboardbevestiging.
Ik heb niet een zgn. "Pro clip", maar met de "gewone" prik-'m-in-het-luchtrooster-in-het-midden-van-je-dashboard-houder :)
Werkt uitstekend.
:Y)

Precies hetzelfde

MDA pro + brodit active houder (neem active) + proclip
50 euro houder + 20 proclip

houder kun je altijd houden, andere auto = ander proclip, houder schroef je er gewoon op.

Werkt super bij mij, hij zit precies goed, ik kan de houder bijdraaien, en zelfs roteren.
Alleen nog een keer de stroomkabel omleggen, gaat nu langs al me radio knoppen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xer0X
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 18:34

Xer0X

Gotha know??

Wie kan mij helpen.
Ik heb mijn MDA vario geflashed met de I-mate rom, mede omdat ik 11g support wou.
Ik had het met de orginele (T-mobile) rom al voorelkaar met de registry aanpassing:
code:
1
2
3
 HKEY_LOCAL_MACHINE\COMM\TNETWLN1\PARMS: dot11SupportedRateMask=1

HKEY_LOCAL_MACHINE\COMM\TNETWLN1\PARMS: dot11SupportedRateMaskG=8

Nu lukt het me echter met de niewe (I-mate rom) niet meer te connecten met mijn 11g router.
Ook door het aanpassen/toevoegen van de registry setting aanpassing lukt het me niet.
Wat doe ik fout?? Ik had begrepen dat de I-mate rom standaard al 11g aankon?

edit: taalfout :x

[ Voor 3% gewijzigd door Xer0X op 06-03-2006 17:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ozzie
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 13-09 14:06
ik kan maar niet vinden waar ik kan zine welke rom versie ik heb? zou iemand me dat kunnen uitleggen...? ik heb deze topic gelezen van pagina 1 tm 20 een hele hoop boeiende info tegengekomen alleen nog niet hoe je kan zien welke rom je heb...

"Write code as if the next maintainer is a vicious psychopath who knows where you live."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xer0X
  • Laatst online: 18:34

Xer0X

Gotha know??

Als je je telefoon Softreset dan staat je rom versie als OS vermelt.
Staat er maar heel even.

: Edit

wat hieronder staat is wat makelijker 8)7

[ Voor 24% gewijzigd door Xer0X op 06-03-2006 17:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper®
  • Niet online
Start -> Settings -> System -> Device Information:

ROM version <-
ROM date
Radio version <-
Protocol version
ExtROM version <-

alsje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OzzieBoy schreef op maandag 06 maart 2006 @ 17:29:
ik kan maar niet vinden waar ik kan zine welke rom versie ik heb? zou iemand me dat kunnen uitleggen...? ik heb deze topic gelezen van pagina 1 tm 20 een hele hoop boeiende info tegengekomen alleen nog niet hoe je kan zien welke rom je heb...
Schijnbaar moet je dit ook wel ergens in je device terug kunnen vinden, maar ik heb gewoon een willekeurige ROM-gedownload (kies er één die bij je device hoort) en opgestart. Na een paar keer doorklikken krijg je een overzicht met daarin de huidige ROM en de nieuw te installeren ROM. Je kunt er vervolgens voor kiezen om de nieuwe ROM te installeren of te annuleren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Viper_74 schreef op maandag 06 maart 2006 @ 17:32:
Start -> Settings -> System -> Device Information:

ROM version <-
ROM date
Radio version <-
Protocol version
ExtROM version <-

alsje
Dus... Zo kan het ook :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NYzE
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 24-01 22:38
jjbstolk schreef op maandag 06 maart 2006 @ 16:46:
[...]

EWigenlijk evenveel als met WLAN maar dan met een kleine/lagere bandbreedte/snelheid en een beperkter berei
k
Dus in principe zou ik ook vanaf mijn PC (in dit geval mp3 bak) een bluetooth verbinding kunnen opzetten met mijn vario? Net zoiets als ITunes i.c.m. WiFITunes?
Of moet kan/moet het via een andere manier? Voor zover ik weet kan Orb het alleen over internet streamen.
Ik zoek ondertussen ook verder.

[ Voor 4% gewijzigd door NYzE op 06-03-2006 17:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Om op een Engelstalige ROM Nederlandstalige automcomplete / woordenboek en spellingscheck te krijgen... Met dank aan tweakradje van XDA Dev:

http://s30.yousendit.com/...4XPS8Q3KB27538NARJAX3DSJX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ozzie
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 13-09 14:06
dankje wel ik heb dus ROM versie 1.6.2.2 NLD van T-Mobile

"Write code as if the next maintainer is a vicious psychopath who knows where you live."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheKeeper
  • Laatst online: 25-08 11:28

TheKeeper

In 2 words: NO!

Zojuist van de T-mo 1.3.2.3 versie naar de nieuwste I-mate gegaan... hopen dat het een enorme verbetering zal zijn. Ik ben nog wel even bezig met wat tweaks enzo, maar 1 ding krijg ik niet voor elkaar, wat eigenlijk zonder tweaks wel zou moeten kunnen:

De contactpersonen uit outlook worden niet meer gesynct met m'n telefoon. En net na zo'n flash, staat er dus niets op de foon, dus zouden alle contacts overgegooid moeten worden.

AS versie 4.1, dus daar kan het niet aan liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cryonic90
  • Laatst online: 26-08 20:06
matthijst schreef op maandag 06 maart 2006 @ 17:50:
Om op een Engelstalige ROM Nederlandstalige automcomplete / woordenboek en spellingscheck te krijgen... Met dank aan tweakradje van XDA Dev:

http://s30.yousendit.com/...4XPS8Q3KB27538NARJAX3DSJX
En waar moeten deze bestanden precies geplaatst worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
cryonic90 schreef op maandag 06 maart 2006 @ 18:18:
[...]

En waar moeten deze bestanden precies geplaatst worden?
In de Windows Folder. Desnoods de oude bestanden even backuppen met bv. Total Commander

Ik heb zelf de bestanden voor autocomplete overschreven, en voor spellcheck de naam aangepast in de registry:

De registry keys zijn voor autocomplete zijn:
[HKEY_CURRENT_USER\ControlPanel\Sip]
"DictFile"="\ROM Storage\AutoComplete\statdict.dat"
"ProbFile"="\ROM Storage\AutoComplete\dictprob.dat"

En voor spellcheck:
[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Spell Check]
"User_Dict"="\ROM Storage\Spell Check\user.dct"
"Main_Dict"="\ROM Storage\Spell Check\mssp2_nl.lex"

[ Voor 59% gewijzigd door matthijst op 06-03-2006 18:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand nog een optie om een radio rom terug te krijgen op je wizard?
Active sync werkt niet, gsm functies werken nu ook niet meer, en wonsdag pas tijd voor garantie.
Had de rdio rom geupdate -> hard reset gedaan en corrupt geraakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerome!
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 14-08 04:52
Verwijderd schreef op maandag 06 maart 2006 @ 18:30:
Active sync werkt niet, gsm functies werken nu ook niet meer, en wonsdag pas tijd voor garantie.
Kun je hem nog in bootloader modus krijgen en een volledige romupdate proberen te flashen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jerome! schreef op maandag 06 maart 2006 @ 18:47:
[...]

Kun je hem nog in bootloader modus krijgen en een volledige romupdate proberen te flashen?
260 error, kan wizard niet vinden :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerome!
Verwijderd schreef op maandag 06 maart 2006 @ 18:50:
[...]

260 error, kan wizard niet vinden :/
Balen... geen backup via sd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nope heb ik niet, en ken ook niemand in de buurt die dat heeft.
Weet geeneens of dit onder garantie gaat vallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• berns
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 13-09 08:12
Nanax schreef op zondag 05 maart 2006 @ 10:37:
[...]

A) de mijne is er ook!! :9
B) Ik heb hetzelfde mailtje va gpsplaza gehad. ik neem aan dat de screenprotectors zijn uitverkocht en besteld zijn. Als je belt laat dan even horen wat ze zeiden :)
Goed nieuws en loos alarm nanax

Hierbij delen wij u mede dat uw bestelling bij GPSPlaza.NL vandaag per TPG aan u is verzonden.
Onderstaand treft u de gegevens van uw bestelling:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerome!
Verwijderd schreef op maandag 06 maart 2006 @ 18:59:
Nope heb ik niet, en ken ook niemand in de buurt die dat heeft.
Weet geeneens of dit onder garantie gaat vallen.
Ik weet nog dat ik voor de Typhoon WM5 een tooltje gebruikte dat .bin rom files naar sd kon schrijven. Misschien kan ik proberen van mijn Qtek AKU2 test rom een backup te maken en dat je die naar je SD probeert te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ben wel eens benieuwd hoe jullie dit doen:
ik wil in mijn komende auto mn vario mooi inbouwen en aansluiten op de versterker zodat ik mooi mijn mp3tjes vanaf mn vario kan afspelen. dit is allemaal niet zo moeilijk en heb ik al eens gedaan.
maar nu ben ik benieuwd hoe dit gaat in combinatie met TomTom? Welke software gebruiken jullie om mp3tjes in de auto af te spelen terwijl TomTom je de weg wijst?
Mijn favoriete mp3speler voor onderweg is MortPlayer, werkt echt perfect, maar als TomTom draait geeft deze nogal veel problemen. Ik weet dat er hele mooie skins voor MortPlayer icm TomTom zijn, maar die werken helaas alleen maar met TomTom3.
Kortom: hoe spelen jullie je muziek af terwijl TomTom draait?

ps. en werken de inkomende oproepen nog? TomTom zet zelf zijn geluid uit bij een inkomende oproep, maar doet jouw mp3software dit ook?

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 06-03-2006 19:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb even een hele snelle vraag hoop dat jullie snel reageren :-)

Ik heb sinds zaterdag een MDA VARIO WAANZINNIG APPARAAT !!! Maar ik heb 1 vraag wanneer ik heb aansluit op de usb en active sync word geactiveerd. Kan ik dan via active sync het internet op met mijn bestaande internet verbonding..?? Ik heb het geprobeerd krijg wel direct een hele snelle verbinding sneller dan GPRS wat rete traag is.. Ik wil namelijk als ik op bed lig en mijn pc staat iets te downen gewoon af en toe mijn mail bekijken.

Ik ben gewoon bang dat ik via T-mobile loop te internetten dat kost mij dan klauwe met geld..

Maar ik vermoed dus dat je via active sync gelijk kan internetten met je huidige internet verbinding :-)

Ik hoor graag julle reaties ;-)

Greeets,

Jeff

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerome!
Verwijderd schreef op maandag 06 maart 2006 @ 19:15:
Ik heb even een hele snelle vraag hoop dat jullie snel reageren :-)

Ik heb sinds zaterdag een MDA VARIO WAANZINNIG APPARAAT !!! Maar ik heb 1 vraag wanneer ik heb aansluit op de usb en active sync word geactiveerd. Kan ik dan via active sync het internet op met mijn bestaande internet verbonding..?? Ik heb het geprobeerd krijg wel direct een hele snelle verbinding sneller dan GPRS wat rete traag is.. Ik wil namelijk als ik op bed lig en mijn pc staat iets te downen gewoon af en toe mijn mail bekijken.

Ik ben gewoon bang dat ik via T-mobile loop te internetten dat kost mij dan klauwe met geld..

Maar ik vermoed dus dat je via active sync gelijk kan internetten met je huidige internet verbinding :-)

Ik hoor graag julle reaties ;-)

Jeff
Ja dat is mogelijk, en dit gaat inderdaad automatisch als je verbonden bent via AS, dit zie je doordat er geen GPRS verbindingsicoontje in je taskbar komt te staan, en je krijgt hetzelfde ip adres als je computers via je breedband verbinding, chek maar na.

[ Voor 3% gewijzigd door Jerome! op 06-03-2006 19:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nanax
  • Laatst online: 13-09 11:41

Nanax

Ik ben sjaak niet

berns schreef op maandag 06 maart 2006 @ 19:07:
[...]

Goed nieuws en loos alarm nanax

Hierbij delen wij u mede dat uw bestelling bij GPSPlaza.NL vandaag per TPG aan u is verzonden.
Onderstaand treft u de gegevens van uw bestelling:
leuk maar ik heb nog niks gehoord :? terwijl ik hem al een week geleden had besteld.. morgen even mailen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• birdibird
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 11-09 17:41
In de Windows Folder. Desnoods de oude bestanden even backuppen met bv. Total Commander

Ik heb zelf de bestanden voor autocomplete overschreven, en voor spellcheck de naam aangepast in de registry:

De registry keys zijn voor autocomplete zijn:

En voor spellcheck:
Joepie, dit is waar ik naar opzoek was, ik had al een paar pagina's geleden hierom gevraagd! :)

Echter bovenstaande regkeys kloppen niet!
autocomplete:
NIET gebruiken, deze regs komen niet voor bij de Wizard en zijn NIET nodig
Dit klopt niet, het moet zijn:
"User_Dict"="\Windows\user.dct"
"Main_Dict"="\Windows\mssp2_nl.lex"

Deze 2 regkeys bestaan al en hoef je alleen maar even aan te passen met bv Total Commander
Verder moet je idd de 4 bestanden: statdict.dat, dictprob.dat, mssp2_nl.lex en user.dct naar je Windows map kopieren.

@Eggy: Wellicht mooi om op te nemen in de SP?

[ Voor 130% gewijzigd door birdibird op 06-03-2006 19:44 ]

Renault Zoe R135 52kWh & Q210 22kWh, 6885 Wp off grid, 7.2kWh LFP Pylontech huisaccu, 140L zonneboiler

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supernova
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 13-09 20:44

supernova

Zabbix specialist 7 ;-)

Verwijderd schreef op maandag 06 maart 2006 @ 19:09:
ik ben wel eens benieuwd hoe jullie dit doen:
ik wil in mijn komende auto mn vario mooi inbouwen en aansluiten op de versterker zodat ik mooi mijn mp3tjes vanaf mn vario kan afspelen. dit is allemaal niet zo moeilijk en heb ik al eens gedaan.
maar nu ben ik benieuwd hoe dit gaat in combinatie met TomTom? Welke software gebruiken jullie om mp3tjes in de auto af te spelen terwijl TomTom je de weg wijst?
Mijn favoriete mp3speler voor onderweg is MortPlayer, werkt echt perfect, maar als TomTom draait geeft deze nogal veel problemen. Ik weet dat er hele mooie skins voor MortPlayer icm TomTom zijn, maar die werken helaas alleen maar met TomTom3.
Kortom: hoe spelen jullie je muziek af terwijl TomTom draait?

ps. en werken de inkomende oproepen nog? TomTom zet zelf zijn geluid uit bij een inkomende oproep, maar doet jouw mp3software dit ook?
Inkomende en uitgaande oproepen werken gewoon als tomtom draait.
TomTom zet zelf het geluid vanzichzelf uit.

PS5 User ;-) ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik belde dus T-mobile op om dat te vragen, die mensen hebben helaas geen verstand van die dingen :-( Ben blij dat ik hier antwoord heb gekregen op mijn vragen..

Ik zie het nu ook via netwerkverbindingen op mn PC zie ik staan windows mobile device connected to LAN.

En ik zie geen G staan wat voor GPRS staat. Maar verder waanzinnig ding kan er Divx op bekijken mn mp3's fotos filmjes maken van 30 mijn en langer zoo echt tof!

Weet iemand of die 2 gB miniSd kaartjes te verkrijgen zijn mijn 512 MB zit helemaal vol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supernova
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 13-09 20:44

supernova

Zabbix specialist 7 ;-)

Is er trouwens iemand die de Mda Vario laat syncen met linux.....

PS5 User ;-) ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

supernova schreef op maandag 06 maart 2006 @ 19:23:
[...]

Inkomende en uitgaande oproepen werken gewoon als tomtom draait.
TomTom zet zelf het geluid vanzichzelf uit.
dit klopt inderdaad, en ik zie nu dat gewoon het algehele geluid van de wizard word uitgeschakeld en dus werkt in het principe elke mp3speler.
maar is er een mp3speler die zeg maar 'always on top' is, die ik over TomTom kan zetten. Mijn mortplayer kan ik wel 'always on top' instellen, maar dan gaat tomtom er toch overheen...
iig: hoe doen jullie dit? welke software gebruiken jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mphilipp
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 03-09 23:47

mphilipp

Romanes eunt domus

Ik heb iets heel vaags zo af en toe. Ik merkte bv dat ik op mijn Today scherm niet meer de icoontjes bij PocketWeather zie. Raar, dus maar even kijken met Total Commander...dat gaat dus niet. Ik mis dan ineens ook wat icoontjes in mijn startmenu. Allemaal dingen van mijn SD kaartje. Even kijken met de gewone exporert laat een 'nieuwe' storage card zien: Storage Card2 (of een ander nummer, dat wisselt). Daar zit dan mijn echte card. Onder 'Storage Card' zie ik een ie_cache dir en een dir met Outlook attachments. Beiden zaken die op mijn storage card zouden moeten staan inderdaad. Het lijkt erop dat een of ander vreemd 'ding' een soort kopie heeft gemaakt van mijn storage card en de originele heeft gerenamed. Ik kan er vanaf komen door de echte kaart even eruit te halen en de kopie te verwijderen. Kaart er weer in, en het is weer goed. Op zich geen probleem, maar ik vraag me af hoe dit komt? Kaart even 'disconnected' geweest? Ik haal dat ding er eigenlijk nooit uit, dus dat moet dan een soort interne storing zijn geweest oid.

Herkent iemand dit? Kan ik er iets tegen doen?

A good way to test the effectiveness and strength of a strategy is to look at whether it contains a strong and authentic tagline.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blanche
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 23-06-2008
birdibird schreef op maandag 06 maart 2006 @ 19:19:
[...]

Joepie, dit is waar ik naar opzoek was, ik had al een paar pagina's geleden hierom gevraagd! :)

[...]
Inderdaad, net zelf ook even uitgevoerd en het werkt perfect. Echter een klein probleempje waar ik nog tegenaan loop: als ik het woordje 'wel' tik in bijvoorbeeld een sms of in word, dan wordt er automatisch het engelse we'll van gemaakt. Iemand enig idee hoe dit te voorkomen en/of uit te schakelen is?

Autocomplete werkt verder wel goed, woorden die aangegeven worden om in te vullen zijn wel gewoon in het Nederlands...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jerome! schreef op maandag 06 maart 2006 @ 19:08:
[...]

Ik weet nog dat ik voor de Typhoon WM5 een tooltje gebruikte dat .bin rom files naar sd kon schrijven. Misschien kan ik proberen van mijn Qtek AKU2 test rom een backup te maken en dat je die naar je SD probeert te krijgen.
Die rom heb ik er nu ook op staan, maar werkt nu opeens zeer sloom zonder radio rom.
Ook bij het opstarten geeft ie geen gsm versie meer weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jgsvuden

Jgsvuden

Hoi!

Verwijderd schreef op maandag 06 maart 2006 @ 18:30:
woensdag tijd voor garantie? zit er denk ik niet meer op als je met je rom het zitten kloten :(

>>>> Citroën AX GTI <<<<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• birdibird
[...]

[...]

[...]

Dit klopt niet, het moet zijn:
"User_Dict"="\Windows\user.dct"
"Main_Dict"="\Windows\mssp2_nl.lex"

Deze 2 regkeys bestaan al en hoef je alleen maar even aan te passen met bv Total Commander
Verder moet je idd de 4 bestanden: statdict.dat, dictprob.dat, mssp2_nl.lex en user.dct naar je Windows map kopieren.

@Eggy: Wellicht mooi om op te nemen in de SP?
Nog een kleine aanvulling: Het is NIET nodig om user.dct te kopieren en ook niet nodig om in de registry custom.dic te veranderen in user.dct.

Dus het volstaat om de 3 bestanden statdict.dat, dictprob.dat, mssp2_nl.lex te kopieren naar \Windows
en in het register onder [HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Spell Check] in de regkey "Main_Dict"
mssp2_en.lex te veranderen in mssp2_nl.lex.

Wat betreft het automatische veranderen van wel in we'll:
Ga naar Settings, Input en dan de tab Word Completion.
Haal het vinkje weg bij Replace text as you type

[ Voor 23% gewijzigd door birdibird op 06-03-2006 20:06 ]

Renault Zoe R135 52kWh & Q210 22kWh, 6885 Wp off grid, 7.2kWh LFP Pylontech huisaccu, 140L zonneboiler

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Ah, kan kloppen; ik had eerst het mssp2_nl.lex gebeuren aangepast (van een andere site gevonden), voordat ik de autocomplete files kreeg. Daarbij zaten die regkeys, heb verder niks met de regkeys gedaan, maar dacht ff de inhoud posten :)

Bedankt voor de aanvulling!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheKeeper
  • Laatst online: 25-08 11:28

TheKeeper

In 2 words: NO!

Kan iemand de complete dir van deze hack opschrijven?
1) Ga naar de volgende registry entry:

"HKEY_LOCA​L_MACHINE\​Comm\ConnM​gr\Provide​rs\{7C4B7A​3 *****}\Con​nections\G​PRS*****\"​

2) Verander de "Always On" waarde van 0 naar 1
In de I-mate rom kan ik hem nergens vinden, maar ik wil wel altijd mijn GPRS aan hebben.

edit:
Al opgelost, ik was vergeten de instellingen van T-mobile gprs in te stellen. Nadat ik dat gedaan had, was de registerkey er wel.

[ Voor 21% gewijzigd door TheKeeper op 07-03-2006 00:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xychix
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12-09 07:37

xychix

FreeBSD Rules !

sms en email is blijkbaar hetzelfde. mijn sms staat geluid aan. bij mail uit.. toch hoor ik mijn sms niet :( iemand ook dit probleem gehad?

Every failure offers you a new opportunity! | Lokatie database|GoT - Notepad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• birdibird
matthijst schreef op maandag 06 maart 2006 @ 20:01:
[...]

Ah, kan kloppen; ik had eerst het mssp2_nl.lex gebeuren aangepast (van een andere site gevonden), voordat ik de autocomplete files kreeg. Daarbij zaten die regkeys, heb verder niks met de regkeys gedaan, maar dacht ff de inhoud posten :)

Bedankt voor de aanvulling!
Ik heb even een nieuw .zip bestand gemaakt, met daarin een leesmij.txt met de juiste instructies.
hier kan je 'm vinden
*edit* en hier ook
:)

[ Voor 9% gewijzigd door birdibird op 06-03-2006 20:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martino-s
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 05-09 16:24

Martino-s

Nieuw?! www.ictmasters.nl

birdibird schreef op maandag 06 maart 2006 @ 20:32:
[...]

Ik heb even een nieuw .zip bestand gemaakt, met daarin een leesmij.txt met de juiste instructies.
hier kan je 'm vinden.
:)
Hij doet het niet! :( [de link]

Martino's | Google is your friend...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fakir
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 03-03 10:57
Verwijderd schreef op maandag 06 maart 2006 @ 11:34:
Weet iemand misschien welke GPS SIRF III bluetooth adapter goed samenwerkt met de qtek 9100 icm tomtom5? Ik zie dat de meeste GPS adapters met SIRF III bluetooth 1.2 compatible zijn. De 9100 is 1.1? Is dit compatible? Misschien zijn er mensen die al een werkende combinatie hebben?
Ik heb een holux g236 en die werkt er prima mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fakir
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 03-03 10:57
matthijst schreef op maandag 06 maart 2006 @ 14:51:
Weet iemand of het mogelijk is om een anderstalige spellingscontrole te installeren?
Soms is het handig om de Engelse versie te gebruiken, soms handiger om de Nederlandse te gebruiken. Gaat dan bijvoorbeeld om het tikken van SMS-jes en Word (beiden met toetsenbord).
Het schijnt iets te maken te hebben met de .lex bestanden in de Windows directory? Vb: mssp2_en.lex voor Engels, zou dus ook wel iets als mssp2_nl.lex van moeten zijn?

Is switchen mogelijk?
Je zou kunnen overwegen calligrapher te gebruiken, dan kan je on the fly switchen
Pagina: 1 ... 6 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Er wordt telkens opnieuw gesproken over het verwijderen van CID- & SIM-locks. Dit is niet toegestaan op Gathering of Tweakers, doe dit dan ook niet. Het bespreken van prijzen is tevens niet gewenst in dit topic. Mocht je posts tegenkomen welke in strijd zijn met deze policy, maak even gebruik van de Topic Report functie in plaats van op deze posts te reageren. Dit is de laatste waarschuwing, verdere overtredingen zullen leiden tot permanente sluiting van het topic!