ik zou zeggen, zoek eens op de welbekende sites,Verwijderd schreef op vrijdag 03 maart 2006 @ 17:19:
Heeft iemand een link ofzo naar de ROM van T-Mobile versie 1.6.6.2
Dank
het antwoord op deze vraag ligt nogal voor de hand... maar iig staat hij op xda-developers.
ik meen ergens gelezen te hebben dat dit met de aankomende updates te maken heeft. Tmobile is druk aan het testen enzo met aku2 etc. en willen dus straks het liefst zoveel mogelijk modellen met de nieuwste versie op de markt. of er ook aanpassingen worden gedaan mbt beveiliging zou ik niet weten, maar ik zou mij er iig niet te druk om maken, dit toestelletje is zo ongelooflijk populair, daar wordt dan vast wel weer iets voor gevonden.Verwijderd schreef op vrijdag 03 maart 2006 @ 17:23:
Ik ben vandaag even weg geweest naar de stad om te kijken voor een nieuw (flex) abonement met de mda vario. Ik ben jammer genoeg tot de conclusie gekomen dat het toestel ZEER slecht leverbaar is. Iemand hier ervaring mee en mogelijk een oorzaak of iets dergelijks?
Waarom ik dit vraag? Ik ben een beetje bang dat t-mobile misschien de beveiliging verandert of iets dergelijks. Hier gaat het mij niet om simlock verwijderen maar ik zou als ik een mda had wel graag dat irritante roze thema van dat ding af willen hebbenIk hoop natuurlijk dat het een doorsnee leveringsprobleem is of iets dergelijks maar toch even een vraagje of iemand meer weet.
weet trouwens iemand wat "Default_MT_UpdateUAProfileAKU2.0_Wizard(AKU2.0)_051214.CAB" doet? deze staat in de ext.rom van de nieuwe imate rom
[ Voor 57% gewijzigd door Verwijderd op 03-03-2006 17:29 ]