HTC Wizard (i-mate K-JAM/Qtek 9100/MDA Vario/M3000) - Deel 8

Pagina: 1 ... 4 ... 10 Laatste
Acties:
  • 9.692 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraagje: Hoe kan ik de taal van de Vario (T-Mobile) veranderen in Engels.

Na tigmaal CID unlocken met Lokiwiz en RUU installeren (RUU_Prodigy_1060701_101_11310_QTEK_WWE_Ship_GR1.0.5.1.exe) kreeg ik weer Nederlands :X

Op de een of andere manier kan ik niet Flashen in het Engels. Ik zie Qtek in het Engels en customization! 8)7 Maar uiteindelijk zie ik alles in het Nl. En het rare is dat ik het T-Mobile blokjes nog steeds zie. Kan het dan zijn dat de CID unlock niet gewerkt heeft? :?

Heeft iemand een oplossing
Thnx

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 02-03-2006 01:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinds gister mijn Brando screen.
Dacht dat ie de hele tijd loskwam toen ie erop zat, maar dat was gewoon de bovenste protection cover.
Had wel een beetje last van lijmrestjes in de linkeronderhoek.

Ook paste die niet perfect, moet het met mijn stylus een beetje in de hoeken drukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 02 maart 2006 @ 07:52:
Sinds gister mijn Brando screen.
Dacht dat ie de hele tijd loskwam toen ie erop zat, maar dat was gewoon de bovenste protection cover.
Had wel een beetje last van lijmrestjes in de linkeronderhoek.

Ook paste die niet perfect, moet het met mijn stylus een beetje in de hoeken drukken.
die cover moet je ook tijdens het bevestigen verwijderen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blanche
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 23-06-2008
Verwijderd schreef op donderdag 02 maart 2006 @ 00:11:
Vraagje: Hoe kan ik de taal van de Vario (T-Mobile) veranderen in Engels.

Na tigmaal CID unlocken met Lokiwiz en RUU installeren (RUU_Prodigy_1060701_101_11310_QTEK_WWE_Ship_GR1.0.5.1.exe) kreeg ik weer Nederlands :X

Op de een of andere manier kan ik niet Flashen in het Engels. Ik zie Qtek in het Engels en customization! 8)7 Maar uiteindelijk zie ik alles in het Nl. En het rare is dat ik het T-Mobile blokjes nog steeds zie. Kan het dan zijn dat de CID unlock niet gewerkt heeft? :?

Heeft iemand een oplossing
Thnx
Voordat je de nieuwe ROM installeert eerst een hard reset uitvoeren. Dan is je vario helemaal leeg (geen nederlands of t-mobile troep die achterblijft) en dan bijvoorbeeld die customsized wwe rom van qtek installeren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beste,

Harde reset uitvoeren na CID unlock procedure of moet ik ook de MDA Vario unlocken? B)

En ik zie ook niet dat active sync reboot, zoals beschreven is op het forum.xda-developers.com

Gracie alvast ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jgsvuden
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 10-08-2023

Jgsvuden

Hoi!

Verwijderd schreef op woensdag 01 maart 2006 @ 14:36:
Ik ben opzoek naar een stereo headset met ingebouwde FM-radio. Ik heb al gegoogled en op Kelkoo ed gekeken maar nog zonder resultaat. Heeft iemand enig idee waar ik zo iets kan vinden? Ik heb het idee dat het wel bestaat.

Het gaat dus om een headset met een microjack aansluiting (2,5 mm) met in het snoer een FM-radio. Wat helemaal mooi zou zijn, is als je in het FM-blokje je eigen oordoppen kan prikken (minijack 3,5 mm) maar zonder deze functionaliteit ben ik ook al zeer tevreden.

Weet verder ook iemand of er een tooltje bestaat waarmee je een functie kan toewijzen aan de knop op je headset, ik was namelijk met mijn 6230 gewend, dat je via je headset gewoon een volgend nummer kan kiezen.
als je de vario hebt met pocket internet totaal kun je mooi gebruik maken van internet radio :D das pas relaxed :D

Heeft iemand al werkende IR - afstandsbediening software voor de wizard? ik heb namelijk altijd Novii - http://www.novii.tv/pocketpc/classic/ - gebruikt op mijn ipaq, gweldig programma, maar op mijn vario zegt hij dat de infraroodpoort incompattible is met het programma :S iemand zelfde problemen en/of een oplossing?

[ Voor 15% gewijzigd door Jgsvuden op 02-03-2006 10:44 ]

>>>> Citroën AX GTI <<<<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Travelwood
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 18-08-2024
Ergens in de voorgaande posts op dit forum gelezen dat de IRDA poort van de Wizard niet geschikt is om als AB te gebruiken. 8)7
Je ervaring dat het niet werkt lijkt dus te kloppen met die post :*)

Try my footsteps for size

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb even snel een vraag tussendoor, waarop ik het antwoord niet zo snel kon vinden.

Je kan de qtek 9100 simlock vrij kopen, sterker nog hij is al simlock vrij bij een abbo.
Je kan er dus eventueel een prepaid kaartje instoppen. Maar nu is de vraag; 'Dan kan je natuurlijk niet meer internetten?'. Welke providers bieden allemaal de internet optie voor de qtek, hoe werkt dat dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blanche
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 23-06-2008
Verwijderd schreef op donderdag 02 maart 2006 @ 10:29:
Beste,

Harde reset uitvoeren na CID unlock procedure of moet ik ook de MDA Vario unlocken? B)

En ik zie ook niet dat active sync reboot, zoals beschreven is op het forum.xda-developers.com

Gracie alvast ;)
Toen ik dit deed, heb ik voor de harde reset alles uitgevoerd (sim-unlock, cid unlock, backup van bepaalde dingen, etc...), daarna de customsized wwe rom van qtek (die van xda developpers) vanaf mn pc gerund.

In het programma dat dan gestart wordt, werd direct automatisch een hard reset van mn wizard gedaan. Mocht dat niet het geval zijn, dan zul je het alsnog handmatig moeten doen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 02 maart 2006 @ 08:19:
[...]

die cover moet je ook tijdens het bevestigen verwijderen!
No shit Sherlock,
Dacht alleen dat dit nog een deel van de cover was, wist niet dat ie zo makkelijk loskwam, en daaronder leek het nog net zo te zijn als eerst. Die protector is gewoon erg dun

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• salvador4
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:22
Weet iemand hoe het zit met de schijfruimte die de contacts in beslag nemen? Ik heb met mNotes 11.000 contacts willen synchroniseren maar naar 5000 zat het geheugen vol en kon ik niks meer bij en alles werd ongeloofelijk traag. Na een tijd zoeken heb ik een optie gevonden binnen mNotes waarbij ik het synchroniseren ongedaan kon maken. Dit heeft wel uren geduurt. Ik vind het contacts management en zoeken van windows mobile echt bagger en traag. Waarom is het in godsnaam niet mogelijk om meerdere contacts te selecteren en weg te gooien of ben ik nou gek.

Anyway nemen contact zo veel ruimte in beslag want op een palm namen 11000 contacts slechts 200K in beslag i.t.t tot 30MB.

Weet iemand ook of ik de contacts kan uitbreiden naar een msd kaart??

Mijn dank is groot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• racoon
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11-09 08:28

racoon

mooowwww

Als ik mijn telefoon vergrendel, in standby zet, uit standby haal, pincode intoets dan is de vergrendeling er ook gelijk vanag, iemand enig idee hoe dat kan?

24 flesjes in een krat 24 uur in een dag toeval??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeOS
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19:00
Verwijderd schreef op donderdag 02 maart 2006 @ 10:53:
Ik heb even snel een vraag tussendoor, waarop ik het antwoord niet zo snel kon vinden.

Je kan de qtek 9100 simlock vrij kopen, sterker nog hij is al simlock vrij bij een abbo.
Je kan er dus eventueel een prepaid kaartje instoppen. Maar nu is de vraag; 'Dan kan je natuurlijk niet meer internetten?'. Welke providers bieden allemaal de internet optie voor de qtek, hoe werkt dat dan?
Zoek uit welke providers de mogelijkheid hebben om met een prepaid SIM gprs/edge (UMTS ondersteunt de wizard niet) te gebruiken. Meer een provider vraag dan een HTC wizard vraag, misschien handiger om deze in een provider/prepaid/abbo topic te stellen (dan blijven we hier on-topic B))
racoon schreef op donderdag 02 maart 2006 @ 11:24:
Als ik mijn telefoon vergrendel, in standby zet, uit standby haal, pincode intoets dan is de vergrendeling er ook gelijk vanag, iemand enig idee hoe dat kan?
Hoe? Dit is bij mij altijd zo geweest. De ontgrendeling zit gewoon niet meer in het handmatig ontgrendelen, maar in het invoeren van de pincode. Alles is immers vergrendeld behalve de invoer van je pincode. Nog een keer ontgrendelen na het invoeren van je pincode zou imho dubbelop zijn. Je voert je pincode immers in om hem te gaan gebruiken (en dus te ontgrendelen).

[ Voor 33% gewijzigd door DeOS op 02-03-2006 11:38 ]

Repeat after me: I Will Use Google Before Asking Stupid Questions

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• racoon

racoon

mooowwww

DeOS schreef op donderdag 02 maart 2006 @ 11:27:
[...]

Zoek uit welke providers de mogelijkheid hebben om met een prepaid SIM gprs/edge (UMTS ondersteunt de wizard niet) te gebruiken. Meer een provider vraag dan een HTC wizard vraag, misschien handiger om deze in een provider/prepaid/abbo topic te stellen (dan blijven we hier on-topic B))

[...]

Hoe? De ontgrendeling zit gewoon niet meer in het handmatig ontgrendelen, maar in het invoeren van de pincode. Alles is immers vergrendeld behalve de invoer van je pincode. Nog een keer ontgrendelen na het invoeren van je pincode zou imoh dubbelop zijn. Je voert je pincode immers in om hem te gaan gebruiken (en dus te ontgrendelen).
dan kies ik toch liever voor een pincode, die is wat moeilijker te kraken dan de ontgrendel functie

[ Voor 7% gewijzigd door racoon op 02-03-2006 11:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToMaSZ
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12-09 21:04
Johannusvanudos schreef op donderdag 02 maart 2006 @ 10:33:
[...]

als je de vario hebt met pocket internet totaal kun je mooi gebruik maken van internet radio :D das pas relaxed :D

Heeft iemand al werkende IR - afstandsbediening software voor de wizard? ik heb namelijk altijd Novii - http://www.novii.tv/pocketpc/classic/ - gebruikt op mijn ipaq, gweldig programma, maar op mijn vario zegt hij dat de infraroodpoort incompattible is met het programma :S iemand zelfde problemen en/of een oplossing?
Afstandsbediening gaat volgens mij never niet werken. IR is er veel te zwak voor. Zou het hooguit doen op minder dan een meter afstand van je tv lijkt me.

What the eyes see, and the ears hear, the mind believes...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 21:53
racoon schreef op donderdag 02 maart 2006 @ 11:34:
dan kies ik toch liever voor een pincode, die is wat moeilijker te kraken dan de ontgrendel functie
Is ie niet te flashen als de pin-code check erop zit dan --> dat ie al wel gewoon verbinding maakt als je je pin nog niet hebt in getoets?

Haters everywhere but I don’t really care

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zie mijn post op de voorgaande pagina.

Ik ben mijn MMS box dus kwijt. Is hier een of andere Cab file voor noodzakelijk die ik na een harde reset niet heb geinstalleerd of iets dergelijks? Heeft iemand een antwoord?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ToMaSZ schreef op donderdag 02 maart 2006 @ 11:53:
[...]

Afstandsbediening gaat volgens mij never niet werken. IR is er veel te zwak voor. Zou het hooguit doen op minder dan een meter afstand van je tv lijkt me.
Ik had voor de Vario de MDA Compact, en daar werkte het perfect op, de afstandsbedieining. Zelsfs van een meter of 3 a 4 van de TV af. op de vario heb ik het nog niet geprobeerd, het kan zijn dat de software niet WM5 compatible is......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [Roland]
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online
iemand al ervaring met deze rom: ROM 2.8.7.1 WWE ?

Met deze rom gaat push over https werken en dat is een optie die ik wel zie zitten.
Nu las dat deze rom wat trager is en soms wat rare bugjes heeft.

Iemand ervaring? (ik gebruik mijn vario zakelijk en wil wel upgraden maar heb niet de tijd om zelf te gaan lopen proberen en als het eventueel niet werkt een oude rom terug te zetten)

[ Voor 3% gewijzigd door [Roland] op 02-03-2006 12:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb getracht mijn Vario de SIM en CID te unlocken met Lokiwiz en RUU prodigy twee maal opnieuw erop gedaan, na harde reboots. |:(

Ik vraag me af of Lokiwiz dan wel werkt! :/

Verder vraag ik me ook af of je ROM 2.8.7.1 WWE erop kan zetten?

Alvast dank voor het antwoord _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hopiconjo
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 00:04
Roland73 schreef op donderdag 02 maart 2006 @ 12:06:
iemand al ervaring met deze rom: ROM 2.8.7.1 WWE ?

Met deze rom gaat push over https werken en dat is een optie die ik wel zie zitten.
Nu las dat deze rom wat trager is en soms wat rare bugjes heeft.

Iemand ervaring? (ik gebruik mijn vario zakelijk en wil wel upgraden maar heb niet de tijd om zelf te gaan lopen proberen en als het eventueel niet werkt een oude rom terug te zetten)
Ik gebruik hem nu een maand en loopt perfect :*) Blijkt dat I-Mate ook een nieuwe Rom heeft K-JAM_WWE_216901_2169101_020710 met AKU2 (met ondersteuning pushmail). Berichtgeving hierover vind je hier http://forum.xda-developers.com/viewtopic.php?t=42638

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Laatst online: 21:53
3 vragen:

1. Het zal haast wel niet, aangezien er dingen worden gewijzigd enzo, maar:
Kan je nieuwe firmware installeren en vervolgens je Sunnysoft/Sprite backup terugzetten?
Of moet je alles weer opnieuw installeren?

2. En iemand al iets gehoord over een nieuwe NL versie van de QTEK firmware (1.6.7 ofzo)?

3. Na firmware 1.6.* schijn je je extended ROM niet meer te kunnen unlocken. Wat heb je hier voor last van? Heeft de extended ROM van die 2.8.* WWE versies wel gewoon de smartdialer erop staan?

Haters everywhere but I don’t really care

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Opnieuw vraag :)

1) Hoe backup je oproepinfo, zonder dat je allemaal andere prut backupt? En hoe zet je het terug.

2) Probleem waar meerderen mee zitten: Hoe kan je de telefoon de smsjes welke op simkaart staan inlezen? Smsjes welke op simkaart staan, komen niet in tekstberichten en kan je dus ook niet lezen.

3) Is het de moeite waard meer euros uit te geven voor een gps antenne met Wide Area Augmentation System (merk je het verschil met TomTom en werkt zoiets uberhaupt goed in Nederland of waar dan ook)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vroeg mijzelf af of iemand Thunderbird danwel Firefox heeft geïnstalleerd op de Vario :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 02 maart 2006 @ 14:01:
Ik vroeg mijzelf af of iemand Thunderbird danwel Firefox heeft geïnstalleerd op de Vario :/
Op de site van Mozilla kun je Minimo downloaden. Die is voor de PPC. Hij werkt perfect, maar is wel aan de grote kant (de cab is 10 mb geloof ik)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En kun je dan de outlook e-mail cab verwijderen? 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maite
  • Laatst online: 13-09 19:21
Verwijderd schreef op donderdag 02 maart 2006 @ 14:01:
Ik heb ze allebei geprobeerd maar Opera werkt hier met afstand het best. Er is trouwens een nieuwe beta beschikbaar op de Opera site.

Minimo en thunderbird waren hier allebei erg traag en onstabiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dank Maite :D
Ik ga ze direct gebruiken!

Ik heb echter nog steeds een probleem met mijn Vario. Mijn active Sync is traag geworden en ik zou graag willen weten of vanaf ExtROM versie 1.6 het niet meer te unlocken is. Ik heb Lokiwiz gebruikt maar da werkt niet (althans die indruk heb ik) en ik wil het dan proberen met aWizard-V1_3beta2. Heeft iemand ervaring danwel een "andere" methode? }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xychix
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12-09 07:37

xychix

FreeBSD Rules !

zijn er al mensen die SJPhone werkend hebben met een sip account?

ik heb hem nu wel netjes aangemeld op mijn asterisk, hij gaat ook over als ik er naar toe bel. ik kan alleen niet het knopje vinden om op te pakken :) kan ik dit op een of andere manier aan de gewone oppakknop koppelen ?

Every failure offers you a new opportunity! | Lokatie database|GoT - Notepad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roeligan
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22-07 11:37

Roeligan

Feyenoord

Verwijderd schreef op donderdag 02 maart 2006 @ 14:32:
Dank Maite :D
Ik ga ze direct gebruiken!

Ik heb echter nog steeds een probleem met mijn Vario. Mijn active Sync is traag geworden en ik zou graag willen weten of vanaf ExtROM versie 1.6 het niet meer te unlocken is. Ik heb Lokiwiz gebruikt maar da werkt niet (althans die indruk heb ik) en ik wil het dan proberen met aWizard-V1_3beta2. Heeft iemand ervaring danwel een "andere" methode? }:O
Ik heb mijn vario vorige week gehaald en had active sync 4.1, hieruit maak ik op dat ik oon de laatste rom heb. Ik heb met lokiwiz unlocked (hij rebootte wel niet) en daarna een andere rom erop gezet. Ik zou zeggen gewoon kijken of je de nieuwe rom erop kan zetten (ik zag net dat ik iig niet de k-jam rom van een paar posts hierboven niet werkt, wrong hardware melding)

A real man fears not mortality for it's death, he fears mortality for it's lack of life!
RatPack #814

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tall0ne
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 14-09 11:36
weet iemand hoe je kunt voorkomen dat je nummer meegstuurd wordt.
Ik doel op de #31# voor het telefoonnummer te draaien.

ik had op mijn oude nokia 6310i zo staan (#31#+31123456789) en dat werkte prima ik kon ze bellen en ik kreeg ook te zien als die beweste klant mij belde. Dan kwam netjes de naam in beeld. Echter op mijn MDA lukt mij dat niet.... hij laat dan wel het nummer zien, maar koppelt um niet aan de #31#+31.... contactpersoon.

heeft iemand daar een oplossing voor want iedere keer via de instellingen je nr weegave uitzette das ook behoorlijk vervelend

Try to hack me, my IP = 127.0.0.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dus het kan ook aan die I-mate RUU liggen, hmmmmm :X

De nieuwste ROM moet dan waarschijnlijk wel werken? 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roeligan

Roeligan

Feyenoord

Ik heb nu verschillende thems bekeken, maar ik heb er nog geen gevonden die net zoals t-mobile het today screen zo aanpast dat hier ook icons instaan (dus net zoals t-mobile heeft). Tevens kan ik ook de optie niet vinden dat ie mijn agenda standaard de hele week geeft en ook all-day events. Verder wel happy en lekker aan het spelen.

A real man fears not mortality for it's death, he fears mortality for it's lack of life!
RatPack #814

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bdegroot
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10-09 23:04
Nieuwe Ship ROM is uit van Imate K-jam met Push mail.

http://www.clubimate.com/...1_2169101_020710_ship.zip

versie: 2.16.9.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-09 12:30

Ginz

Trek Superfly 5 powered

bdegroot schreef op donderdag 02 maart 2006 @ 15:25:
Nieuwe Ship ROM is uit van Imate K-jam met Push mail.

http://www.clubimate.com/...1_2169101_020710_ship.zip

versie: 2.16.9.1
En A2DP, ook niet geheel onbelangrijk!!

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roeligan

Roeligan

Feyenoord

Zoals mijn post boven je kun je zien dat deze al bekend was... bij mij werkt ie iig niet.

RatPack #814

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [Roland]
  • Niet online
Ik gebruik hem nu een maand en loopt perfect Blijkt dat I-Mate ook een nieuwe Rom heeft K-JAM_WWE_216901_2169101_020710 met AKU2 (met ondersteuning pushmail). Berichtgeving hierover vind je hier http://forum.xda-developers.com/viewtopic.php?t=42638
gecheckt en geinstaleerd, lijkt alsof het allemaal net iets trager gaat, maar als push mail gaat werken, word ik blij..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben nog steeds aan het twijfelen tussen deze en de w810i even een paar vragen voor bezitters van de vario:

1) De Vario heeft geen radio maar kan geloof ik wel radio treamen (toch?) werkt dit een beetje soepel of moet hij vaak tussendoor bufferen dat je niet echt door kan luisteren?

2) Werkt het msn'en vlot en goed en gebruik je het veel?

3) De w810i is meer op audio gericht maar op de vario staat toch ook een mediaplayer werkt dit goed met mp3tjes luisteren? Want ik wil hem graag ook als mp3 speler gaan gebruiken.

Anywayz wat zouden jullie doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Giox schreef op donderdag 02 maart 2006 @ 15:26:
[...]

Kun je dat dan proberen?
Ik krijg hier meldingen dat op die rom A2DP juist niet werkt van verschillende mensen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe kan je controleren of je Vario SIM en CID unlocked is, zonder dat je een andere sim card hebt 8)7
Het schijnt bij mij maar niet te lukken en ik heb denk ik nu wel tigmaal mijn CID en SIM unlocked |:(
Ook kan ik niet de bovenstaand RUU versie installeren :?

Ik begrijp er niets meer van ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hopiconjo
Geen A2DP ondersteuning volgens de mensen die hem aan het testen zijn maar pushmail werkt

[ Voor 8% gewijzigd door hopiconjo op 02-03-2006 16:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Roland73 schreef op donderdag 02 maart 2006 @ 15:39:
[...]
maar als push mail gaat werken, word ik blij..
wat is push mail :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roeligan

Roeligan

Feyenoord

Verwijderd schreef op donderdag 02 maart 2006 @ 16:05:
Hoe kan je controleren of je Vario SIM en CID unlocked is, zonder dat je een andere sim card hebt 8)7
Het schijnt bij mij maar niet te lukken en ik heb denk ik nu wel tigmaal mijn CID en SIM unlocked |:(
Ook kan ik niet de bovenstaand RUU versie installeren :?

Ik begrijp er niets meer van ;(
Zoals ik ook al aangaf kan ik hem ook niet installen, kijk eens op xda-forum voor een andere ROM en kijk of je deze wel kan installen.

[edit]
Iemand toevallig antwoord op mijn agenda/todayscreen vraag?

[ Voor 7% gewijzigd door Roeligan op 02-03-2006 16:11 ]

RatPack #814

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capa
  • Laatst online: 10-09 14:35
Tall0ne schreef op donderdag 02 maart 2006 @ 14:48:
weet iemand hoe je kunt voorkomen dat je nummer meegstuurd wordt.
Ik doel op de #31# voor het telefoonnummer te draaien.

ik had op mijn oude nokia 6310i zo staan (#31#+31123456789) en dat werkte prima ik kon ze bellen en ik kreeg ook te zien als die beweste klant mij belde. Dan kwam netjes de naam in beeld. Echter op mijn MDA lukt mij dat niet.... hij laat dan wel het nummer zien, maar koppelt um niet aan de #31#+31.... contactpersoon.

heeft iemand daar een oplossing voor want iedere keer via de instellingen je nr weegave uitzette das ook behoorlijk vervelend
Bij mij werkt het gewoon.
Ook wanneer ik het bij voor iemand zijn nr zet in mijn contactpersonen.
Ik heb MDA Vario met Qtek rom btw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ToMaSZ schreef op donderdag 02 maart 2006 @ 11:53:
Verwijderd schreef op donderdag 02 maart 2006 @ 12:05:
[...]
het kan zijn dat de software niet WM5 compatible is......
.....
dit stond bij de revieuws van de pro versie
January 12, 2006 by Larry Procter

I am using a Dell Axim X51V with Windows Mobile 5.0 and I generally use it at 20 feet or less. I think it would work farther away, but none of the equipment I use is that far away in any given room.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tall0ne
Capa schreef op donderdag 02 maart 2006 @ 16:11:
[...]

Bij mij werkt het gewoon.
Ook wanneer ik het bij voor iemand zijn nr zet in mijn contactpersonen.
Ik heb MDA Vario met Qtek rom btw.
Mmmm ik heb nog een T-mobile erin zitten Heb laatst wel naar de laaste versie gezet dus dacht test nog us ff en wat blijkt...

nu werkt #31#0203111333 wel , maar #31#+3120 3111333 weer niet....

mag ik vragen hoe jij het hebt staan voor dat ik alle combos ga proberen....
Ben namelijk ook wel us in het buitenland en dan is het toch wel makkelijk om ze te kunnen bellen

[ Voor 11% gewijzigd door Tall0ne op 02-03-2006 16:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [Roland]
  • Niet online
Push mail is dat mail bezorgd word op het moment dat deze aankomt op de mailserver (exchange), hoef ik niet zelf mijn mail op te halen maar krijg ik een seintje als er een mailtje (alsof je een sms ontvangt)

Oftewel, altijd bereikbaar voor de baas (gelukkig kan je het uitzetten :-) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ik nu ongeveer drie versies :

RUU prodigy_1060701
RUU wizard_1050412
K-JAM_WWE_216901

Werkt dus alle drie niet :X Maar weet ook nog steeds niet of die Vario unlocked is :(
En mijn active sync werkt ook al niet meer 8)7

Ik dacht dat het redelijk simpel zou moeten zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• salvador4
Roland73 schreef op donderdag 02 maart 2006 @ 16:25:
[...]

Push mail is dat mail bezorgd word op het moment dat deze aankomt op de mailserver (exchange), hoef ik niet zelf mijn mail op te halen maar krijg ik een seintje als er een mailtje (alsof je een sms ontvangt)

Toch vind ik het een beetje nep.. Dat mailtje wordt namelijk pas gepushed nadat jij verbinding hebt gemaakt met de server (of active sync e.d) en niet andersom. maar goed dat kan ook niet anders..

[ Voor 6% gewijzigd door salvador4 op 02-03-2006 16:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [Roland]
  • Niet online
salvador4 schreef op donderdag 02 maart 2006 @ 16:37:
[...]

Toch vind ik het een beetje nep.. Dat mailtje wordt namelijk pas gepushed nadat jij verbinding hebt gemaakt met de server (of active sync e.d) en niet andersom.
Idd, active sycn draait, maar dan nog werkt het leuk.
Ik ben nu thuis en heb outlook openstaan (via VPN met werk met werk) en als ik een mailtje krijg dan komen ze tegelijk in zowel outlook als op mijn vario aan.

En active sync draait wel, maar exchange initieert het hele gebeuren.
Ik vind het niet nep.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• salvador4
Ik heb het zelf met mnotes draaien, dat werkt ook wel aardig. Push mail (en contact todo enz) via wifi (als dat beschikbaar is) en anders altijd via gprs of natuurlijk active sync.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• racoon

racoon

mooowwww

Roland73 schreef op donderdag 02 maart 2006 @ 16:25:
[...]

Hoe kan je het aanzetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capa
  • Laatst online: 10-09 14:35
Tall0ne schreef op donderdag 02 maart 2006 @ 16:22:
[...]

Mmmm ik heb nog een T-mobile erin zitten Heb laatst wel naar de laaste versie gezet dus dacht test nog us ff en wat blijkt...

Ben namelijk ook wel us in het buitenland en dan is het toch wel makkelijk om ze te kunnen bellen
Niet anders al daar staat hoor.
Ik heb alleen geen vaste lijn geprobeerd, alleen maar mijn 2e mobiele nr.
Heb het op 2 manieren geprobeerd, werken beiden:
#31#06123.....
#31#+316123.....

Wat gebeurt er als je 0031 gebruikt ipv +31 btw?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferruginous Hwk
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Capa schreef op donderdag 02 maart 2006 @ 17:42:
Dan kun je alleen naar Nederland bellen als het nummer ook 0031 is.
Vanuit sommige landen moet je met 0931 naar Nederland bellen.
+31 is voor beide versies goed.

Everything should be made as simple as possible, but not simpler. (A. Einstein)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[quote]Verwijderd schreef op donderdag 02 maart 2006 @ 12:05:
[...]

Ik had voor de Vario de MDA Compact, en daar werkte het perfect op, de afstandsbedieining. Zelsfs van een meter of 3 a 4 van de TV af. op de vario heb ik het nog niet geprobeerd, het kan zijn dat de software niet WM5 compatible is......

Op de vario is de ir gewoon niet sterk genoeg. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeOS
*zucht* racoon echt serieus....denk even wat langer na voordat je vragen stelt en antwoord geeft. Dit is wel tweakers er wordt verwacht dat je niet het eerst neerzet wat in je opkomt. Ik heb me een aantal keren ingehouden maar moet het nu toch ff kwijt. Misschien is anders Beginnersweb wat voor je.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dlawit
  • Laatst online: 09-08-2021
Verwijderd schreef op donderdag 02 maart 2006 @ 15:51:
1) De Vario heeft geen radio maar kan geloof ik wel radio treamen (toch?) werkt dit een beetje soepel of moet hij vaak tussendoor bufferen dat je niet echt door kan luisteren?.
Werkt niet goed op GPRS, maar wel op Wifi...
2) Werkt het msn'en vlot en goed en gebruik je het veel?.
MSN is vlot genoeg...
je gebruikt het als je veel in de buitenlucht bent of in de bus/trein... zou het niet van achter het auto/fietsstuur doen...
3) De w810i is meer op audio gericht maar op de vario staat toch ook een mediaplayer werkt dit goed met mp3tjes luisteren? Want ik wil hem graag ook als mp3 speler gaan gebruiken.
MP3 lukt prima...
Via Wifi en Orb heb je je hele mp3 collectie bereikbaar, verder past er genoeg op zo'n kaartje van 512
Anywayz wat zouden jullie doen.
Vario... je zit toch in het Vario topic...

W801 is een telefoon met muziekfuncties erin

Vario is een windows PDA waarmee je kan bellen...

Iphone 5, ASUS Transformer Prime

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNickx
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 09-06 11:08
Is het al gemeld?

Nieuwe IMATE rom is uit met toch behoorlijk wat verbeteringen!!

http://forum.xda-develope...opic.php?t=42638&start=25

You can't control the wind, but you can adjust your sails.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrisT
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 13-09 14:44
Taido schreef op donderdag 02 maart 2006 @ 18:14:
(...)
1. voor MDA Vario zorg dat je Lokiwiz en RUU wizard_1050412 hebt 8)
2. unlock de SIM, harde reboot;
3. unlock CID,

(..)
Nog even voor de duidelijkheid, om een ROM van een andere fabrikant op je Wizard te zetten, hoef je alleen maar de CID te unlocken, dus van de SIM lock kun je afblijven. De CID lock terugzetten is ook een fluitje van een cent, dus garantie technisch scheelt het een hoop.

Nederlandse Civilization community DutchCiv.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timonv
  • Laatst online: 05-07-2024

Timonv

Eh?

i-mate heeft vandaag een nieuwe rom gereleased (ik dacht vandaag iig) voor de i-jam :). Mail Push en A2DP (Stereo bluetooth) zitten er iig in. Verder lijkt mijn MDA Vario aanzienlijk sneller te reageren. De nieuwe connections manager ziet er ook erg gelikt uit. Verder weet ik dat miv deze rom de alarms ook goed werken. Ik heb hem nu al ~5 uur hier draaien en geen enkel probleem of crash gehad.

Linkje naar draadje op xda: http://forum.xda-developers.com/viewtopic.php?t=42638
Download links staan er bij.

Tot nu toe ben ik erg tevreden, pracht en praal :Y)

Edit: De installer configureerd ook automatisch de provider instellingen, hoe kon ik t vergeten 8)7

[ Voor 9% gewijzigd door Timonv op 02-03-2006 19:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Roeligan had een blaadje geleden een vraag of iemand wist hoe all-day events zichtbaar gemaakt kunnen worden. Ik heb er nogal wat, en je schijnt ze uit je hoofd te moeten leren. Althans, ze worden bij mij niet weergegeven op mijn agenda :X Ik kan alleen meetings weergeven in een week/maandoverzicht .

Dus.. ik heb (meen ik) dezelfde vraag.... Wie o wie heeft een antwoord?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tall0ne
Capa schreef op donderdag 02 maart 2006 @ 17:42:
[...]

Niet anders al daar staat hoor.
Ik heb alleen geen vaste lijn geprobeerd, alleen maar mijn 2e mobiele nr.
Heb het op 2 manieren geprobeerd, werken beiden:
#31#06123.....
#31#+316123.....

Mag ik dan nog ff vragen welke ROM jij gebruikt je zei al een Qtek, want ik heb het zo ook geporbeerd maar zonder resultaat. ut werkt wel als ik #31#020... etc doe maar met +31 niet.

Ik gebruik zelf de 1.6.2.2 NLD met ext ROM 1.6.2.103 van Tmobile. Zouden die dat er soms uit gesloopt hebben??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TopdRob
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 02-03 08:32
Weet iemand of de comm manager uit de nieuwe imate rom ook te gebruiken is op de originele vario rom?? Ook had ik op xda-developers begrepen dat het installatieprogramma wat A2DP toevoegd in de extended rom zou staan.

Zou iemand die de imate rom heeft geinstalleerd dat bestand kunnen uploaden??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jgsvuden

Jgsvuden

Hoi!

matthijst schreef op donderdag 02 maart 2006 @ 12:01:
[...]

Is ie niet te flashen als de pin-code check erop zit dan --> dat ie al wel gewoon verbinding maakt als je je pin nog niet hebt in getoets?
Je moet als je PIN beveiliging hebt in activesync ook je PIN intoetsen op de PC, anders connect ie niet ;(
Roeligan schreef op donderdag 02 maart 2006 @ 15:12:
Ik heb nu verschillende thems bekeken, maar ik heb er nog geen gevonden die net zoals t-mobile het today screen zo aanpast dat hier ook icons instaan (dus net zoals t-mobile heeft). Tevens kan ik ook de optie niet vinden dat ie mijn agenda standaard de hele week geeft en ook all-day events. Verder wel happy en lekker aan het spelen.
Die icons zitten ook niet in hun theme, als je de originele of een andere theme activeert, blijven de icons. Die icons zijn namelijk een Today plugin, die geen deel uitmaakt van je theme. je kunt de plugin wel aan of uitzetten bij je today-settings. je kunt de icons vanuit je extended rom installeren, daar staat een CAB file in met UCX in de naam o.i.d. maar welke cab dat precies is voor die Today-plugin kun je vinden in de OP
Tall0ne schreef op donderdag 02 maart 2006 @ 16:22:
[...]

Heb je de nieuwste T-mobile rom versie? welke versie is dat dan? ik heb 1.6.2.2 NLD met Radio 01.12.10
is dat de nieuwste voor T-mobile vario? en zo nee waar kan ik een nieuwere ROM downloaden?
kan iemand mij zowieso helpen met het downloaden van de laatste T-mobile ROM voor de vario, als back-up, war kan ik hem vinden? je mag ook mailen naar johan[AT]vanudenweb.nl

[ Voor 5% gewijzigd door Jgsvuden op 02-03-2006 21:51 ]

>>>> Citroën AX GTI <<<<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tall0ne
[...]

Heb je de nieuwste T-mobile rom versie? welke versie is dat dan? ik heb 1.6.2.2 NLD met Radio 01.12.10
is dat de nieuwste voor T-mobile vario? en zo nee waar kan ik een nieuwere ROM downloaden?
kan iemand mij zowieso helpen met het downloaden van de laatste T-mobile ROM voor de vario, als back-up, war kan ik hem vinden? je mag ook mailen naar johan[AT]vanudenweb.nl
Die heb ik ook dat was (dacht ik toch de laatste versie van Tmobile NL

Maar kun jij wel #31#+31"06nummer" of #31#+31"vastnummer" instellen zoals ik vroeg??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supernova
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 13-09 20:44

supernova

Zabbix specialist 7 ;-)

Tall0ne schreef op donderdag 02 maart 2006 @ 21:57:
[...]

Maar kun jij wel #31#+31"06nummer" of #31#+31"vastnummer" instellen zoals ik vroeg??
Waarom zou je het op die manier doen. Je kan het ook in het Netwerk van je operator instellen, zo heb ik het ook gedaan. Mijn nummer wordt nooit verstuurd als ik iemand bel...

PS5 User ;-) ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jgsvuden

Jgsvuden

Hoi!

Tall0ne schreef op donderdag 02 maart 2006 @ 21:57:
[...]

er is ook nog een 1.6.2.4 WWE ik weet niet of die er ook nederlands is die is iig 14 dagen nieuwer, release date 15/11/05, deze is van 1/11/05

ik zal strax eens proberen of ik het wel kan instellen.

Eigenlijk wil ik die Imate rom wel installeren, maar dan wil ik een back-up van mijn t-mobile rom of een t-mobile rom downloaden. kan iemand hiermee helpen, en werkt die rom vanI-mate wel goed op de vario verder, i.c.m. een t-mobile abbo?

>>>> Citroën AX GTI <<<<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tall0ne
supernova schreef op donderdag 02 maart 2006 @ 22:02:
[...]

Waarom zou je het op die manier doen. Je kan het ook in het Netwerk van je operator instellen, zo heb ik het ook gedaan. Mijn nummer wordt nooit verstuurd als ik iemand bel...
omdat ik wel mijn nummer wil doorgeven als ik collega's vrienden etc etc bel. Ik neem zelf niet op als er geen nummer staat. Zeker niet na 17.00 uur als de baas zijn tijd drop zit O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [Roland]
  • Niet online
i-mate heeft vandaag een nieuwe rom gereleased (ik dacht vandaag iig) voor de i-jam . Mail Push en A2DP (Stereo bluetooth) zitten er iig in. Verder lijkt mijn MDA Vario aanzienlijk sneller te reageren. De nieuwe connections manager ziet er ook erg gelikt uit. Verder weet ik dat miv deze rom de alarms ook goed werken. Ik heb hem nu al ~5 uur hier draaien en geen enkel probleem of crash gehad.
Ik heb het idee dat hij wat trager is, ook al 2 halve vastlopers gehad (active sync die niet richting achtergrond wilde/today die niet bereikbaar was)

verder nog niet echt geexperimenteerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dentheman
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 16:58

Dentheman

Zie signature

ik heb sidewindow aangeschaft en de overige qtec's staan in het rijtje van ondersteunde apparaten maar de i-mate K-JAM/Qtek 9100/MDA Vario/M3000 niet dus ging er eigenlijk vanuit dat het wel zou werken maar dat doet het dus niet, ik krijg een grijs scherm met een streep in het midden en een krakend geluid uit de speaker. Zijn er mensen die het wel werkend gekregen hebben?

Zie ondertitel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timonv
  • Laatst online: 05-07-2024

Timonv

Eh?

Roland73 schreef op donderdag 02 maart 2006 @ 22:45:
[...]

Ik heb het idee dat hij wat trager is, ook al 2 halve vastlopers gehad (active sync die niet richting achtergrond wilde/today die niet bereikbaar was)

verder nog niet echt geexperimenteerd
Ik zat nog op de default T-Mobile rom (1.3.nogwat), dus voor mij is hij wel zeker sneller. Ook nu nog geen crashes gehad, en alle apps staan er op + meeste reg tweaks gedaan. Hij draait nog steeds :)

Edit: Als je de nieuwe rom niet wil wagen maar toch een oude rom hebt, moet je even zoeken op xda-developers.com naar de qtek 1.6.7 rom ;)

[ Voor 14% gewijzigd door Timonv op 02-03-2006 23:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudi Vader
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 03-09 23:03
Timonv schreef op donderdag 02 maart 2006 @ 19:52:
i-mate heeft vandaag een nieuwe rom gereleased (ik dacht vandaag iig) voor de i-jam :). Mail Push en A2DP (Stereo bluetooth) zitten er iig in. Verder lijkt mijn MDA Vario aanzienlijk sneller te reageren. De nieuwe connections manager ziet er ook erg gelikt uit. Verder weet ik dat miv deze rom de alarms ook goed werken. Ik heb hem nu al ~5 uur hier draaien en geen enkel probleem of crash gehad.

Linkje naar draadje op xda: http://forum.xda-developers.com/viewtopic.php?t=42638
Download links staan er bij.

Tot nu toe ben ik erg tevreden, pracht en praal :Y)

Edit: De installer configureerd ook automatisch de provider instellingen, hoe kon ik t vergeten 8)7
Zit dat A2DP er wel in? Volgens Pocketinfo.nl niet namelijk. Is het al getest?

Download links van de I-mate K-Jam. Ik zet hem hier neer omdat hij ook op pocketinfo.nl staat en als het daar kan.... kan het hier zeker. Die zijn daar helemaal benauwd.

[ Voor 14% gewijzigd door Rudi Vader op 02-03-2006 23:36 ]

Ga voor alle vragen over woordblindheid naar www.dyslexie.nl (of was het nu www.dyslexi.nl of eeh www.dislexie.nl of www.dyslexy.nl of www.dysleksie.nl of www.disleksi.nl of www.dysleksi.nl of eeeehh.....)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dentheman schreef op donderdag 02 maart 2006 @ 22:49:
ik heb sidewindow aangeschaft en de overige qtec's staan in het rijtje van ondersteunde apparaten maar de i-mate K-JAM/Qtek 9100/MDA Vario/M3000 niet dus ging er eigenlijk vanuit dat het wel zou werken maar dat doet het dus niet, ik krijg een grijs scherm met een streep in het midden en een krakend geluid uit de speaker. Zijn er mensen die het wel werkend gekregen hebben?
Trialversie draaide hier prima en zonder problemen. Geen instellingen veranderd of zoiets.
Zou het misschien met de display drivers van de pc te maken kunnen hebben? Ik heb al meerdere posts gezien van mensen die wel problemen hadden met sidewindow.

Ik heb vandaag de Brando MusicDock gekregen voor mijn verjaardag en moet zeggen, geen verkeerd ding hoor. Geluid is zeer acceptabel, handsfree functie werkt naar behoren en hij staat vrij stabiel op het buro. Was nog blij verrast door de extra minijack input en bijgeleverde kabel voor het aansluiten van bv. een mp3 speler of discman. Leuk extraatje!

Afbeeldingslocatie: http://www.kareloh.com/image/temp/cradle.jpg

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 03-03-2006 13:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zhadum
  • Laatst online: 17-05 22:38

Zhadum

Folding & Einstein@home

jjbstolk schreef op woensdag 01 maart 2006 @ 14:36:
[...]

Draadloos internet als in wlan of als in gprs?
Als GPRS, als WLAN is een eitje ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jgsvuden

Jgsvuden

Hoi!

ik heb mijn vario CID unlocked, maar als ik dan die nieuwe imate rom 1.6.7 of de 2.16... rom probeer te flashen, dan stopt de install met de error:

ERROR [294] : INVALID VENDER ID

iemand een idee hoe ik dit kan aanpaken??

//edit: zelfs als ik een T-mobile ROM erop probeer te gooien krijg ik die error :S :S

[ Voor 17% gewijzigd door Jgsvuden op 03-03-2006 09:50 ]

>>>> Citroën AX GTI <<<<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roeligan

Roeligan

Feyenoord

Johannusvanudos schreef op donderdag 02 maart 2006 @ 21:43:
[...]
Die icons zitten ook niet in hun theme, als je de originele of een andere theme activeert, blijven de icons. Die icons zijn namelijk een Today plugin, die geen deel uitmaakt van je theme. je kunt de plugin wel aan of uitzetten bij je today-settings. je kunt de icons vanuit je extended rom installeren, daar staat een CAB file in met UCX in de naam o.i.d. maar welke cab dat precies is voor die Today-plugin kun je vinden in de OP
Thx... ik heb SPB plus maar een installed, werkt wel aardig :)

Nu nog kijken hoe ik allday events in mn agenda kan krijgen.

RatPack #814

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Roeligan schreef op vrijdag 03 maart 2006 @ 09:55:
[...]

Thx... ik heb SPB plus maar een installed, werkt wel aardig :)

Nu nog kijken hoe ik allday events in mn agenda kan krijgen.
voor die icons gebruikte ik eerst ook spb plus maar die kan de icons niet zo mooi verdelen en als je dus landscape gaat ziet dit er echt belachelijk uit. ook vond ik hem behoorlijk traag.
dus toen maar over gegaan op iLauncher van SBSH en dit werkt perfect, verdeelt de icons netjes over de breedte van het scherm en vele opties.
van dezelfde makers heb je ook pocketbreeze, daarmee kun je gelijk je allday events op je todayscreen krijgen! echt een musthave!

nou ondertussen heb ik me er ook aan gewaagd, en ben ik op het moment bezig met een ROM update naar die nieuwste imate met aku2. ik ben benieuwd, tot nu gaat alles perfect en heb ik dadelijk een mooie wizard zonder ook maar 1 verwijzing naar tmobile (zo zonder die paarse logotjes is ie ook gelijk een stuk mooier!, wat je al niet met eurocentjes kan doen >:) )

<edit>
mijn eerste romupdate is gelukt, eigenlijk best wel simpel en het werkt allemaal perfect! ik ben happy :D
grappig trouwens ook, dat bij dat beginscherm, waarin je je scherm moet allignen en al die zooi, je al zo'n gigantisch snelheidsverschil merkt! ik had eerst de 1.3.2.3 rom van tmobile trouwens
</edit>

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 03-03-2006 10:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klopt het dat niet iedere Vario de nieuwste update van I-Mate K-JAM_WWE_216901...
kan gebruiken?

En vanaf welke versie kan het wel, ik heb nu
ROM version: 1.5.4.2 WWE
ROM date : 11/8/05
Radio version : 01.13.10
Protocol version : 4.0.13.24

Wie kan mij helpen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roeligan

Roeligan

Feyenoord

Verwijderd schreef op vrijdag 03 maart 2006 @ 10:07:
[...]

voor die icons gebruikte ik eerst ook spb plus maar die kan de icons niet zo mooi verdelen en als je dus landscape gaat ziet dit er echt belachelijk uit. ook vond ik hem behoorlijk traag.
dus toen maar over gegaan op iLauncher van SBSH en dit werkt perfect, verdeelt de icons netjes over de breedte van het scherm en vele opties.
van dezelfde makers heb je ook pocketbreeze, daarmee kun je gelijk je allday events op je todayscreen krijgen! echt een musthave!

nou ondertussen heb ik me er ook aan gewaagd, en ben ik op het moment bezig met een ROM update naar die nieuwste imate met aku2. ik ben benieuwd, tot nu gaat alles perfect en heb ik dadelijk een mooie wizard zonder ook maar 1 verwijzing naar tmobile (zo zonder die paarse logotjes is ie ook gelijk een stuk mooier!, wat je al niet met eurocentjes kan doen >:) )

<edit>
mijn eerste romupdate is gelukt, eigenlijk best wel simpel en het werkt allemaal perfect! ik ben happy :D
grappig trouwens ook, dat bij dat beginscherm, waarin je je scherm moet allignen en al die zooi, je al zo'n gigantisch snelheidsverschil merkt! ik had eerst de 1.3.2.3 rom van tmobile trouwens
</edit>
Thx!!! ik had al wat gevonden op allday, maar werkt niet bij mij lijkt het:

Display All Day Events on Today Screen

If you want to display all the appointments and events of a day that you have entered in the Calendar application of your Pocket PC, then you should follow these steps:
1. Go to Start menu and tap on Settings.
2. Tap on the Personal tab if it is not already selected.
3. Tap on the Today option in the Settings -> Personal screen.
4. Tap on the Items tab in the Settings -> Personal -> Today screen.
5. Tap on the Calendar option to highlight it and then tap on the "Options..." button.
6. In the "Today:Calendar Options" screen, tap on the check box that says "Display all day events."
7. Tap on the "Ok" button in the upper right hand corner of the screen.
The Today screen will now show all your appointments and events for any particular day.

RatPack #814

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik070
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 12-09 11:16
Kan iemand mij vertellen wat de code voor Nederlandse keyboard layout is?
Ooit geupdate, moest helaas hardreset uitvoeren.
Kan de code nergens meer terug vinden, er wordt ook zoveel over de Wizard gepraat op forums :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemad ervaring met Hitcchiker 0.4b1, (http://www.kasuei.com/Hitchhiker/) de Speedy freespot tracer. Waarme je kan internetten met je MDA, als het goed is 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zo ben nu fftjes aan t spelen met mn nieuwe ROM. Toch wel groot verschil moet ik zeggen...
zo zijn er ook dingen veranderd/verbeterd waarvan ik het niet wist, het wifi ontvangst bijvoorbeeld is sterk verbeterd! raar maar waar, ik heb nu op sommige plekken in het huis waar ik eerst geen ontvangst had ineens gewoon best sterk ontvangst!
ook de camera werkt nu tenminste zoals ie zou moeten, ik bedoel, met mijn oude ROM kon ik niet eens fatsoenlijk videotjes opnemen, daar was ie gewoon te traag voor, met deze ROM kan het iig weer redelijk! dit is toch wel iets wat zo'n duur device zou moeten kunnen niet?
natuurlijk is de snelheid ook heel erg verbeterd, is echt een verademing!
de nieuwe comm.manager is ook een goeie uitvinding, veel duidelijker.

enige minpunt(je): de clock is verdwenen als je op het todayscherm staat, hierdoor moet je dus wel die plugin gebruiken wat weer een hoop ruimte in beslag neemt :r
en ook moet ik het MMSmapje weer terugkrijgen, op de manier waarop ik het de vorige keer had gedaan werkt het niet, dus maar eens kijken wat voor bestandjes er in de ext.rom zitten...

en nu maar hopen dat de reden waar ik het oa. voor deed, het NIET wakker worden van de wizard bij alarmen nu opgelost is...

alles bijelkaar genomen ben ik blij dat ik ben overgestapt, het is zeker de moeite waard vanaf zo'n oude ROM als die van mij.

<edit>
voor de mensen die het MMSkopje bij berichten niet terugkrijgen:
voor het volgende bestand uit en je hebt je mms folder weer: Default_MP-Shortcut-MMS1-JAVA-VOICE-CV-051214.CAB
</edit>

[ Voor 49% gewijzigd door Verwijderd op 03-03-2006 11:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roeligan

Roeligan

Feyenoord

Johannusvanudos schreef op vrijdag 03 maart 2006 @ 10:33:
[...]
of toevoegen aan MSN johan[at]jup-online.tk (werkt niet voor e-mail)
O-)

RatPack #814

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hopiconjo
Ben nu bezig met de nieuwe ROM en draait stabiel. Enig waar ik nu nog problemen mee heb is Active Sync. Wanneer ik sync en niet aangesloten ben op de cradle(lees werk) dan synced die goed en pushmail werkt dan ook. Wanneer ik hem in de cradle op mijn werk plaats lukt dit niet met de melding dat mijn proxyserver niet compatible is met de device. Onder de Qtek ROM had ik dit probleem niet. Heb de gehele extended ROM eruit gesloopt dat er misschien geen antivirus of zo draait maar geen succes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StalieN
  • Laatst online: 03-09-2024
hej all... bij Orange World kun je de proxy port instellen op 5091 staat er voor onbeperkt internet. Alleen waar kun je dat instellen? Ik kan het nergens ontdekken namelijk.

www.stevelock.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeOS
StalieN schreef op vrijdag 03 maart 2006 @ 12:07:
hej all... bij Orange World kun je de proxy port instellen op 5091 staat er voor onbeperkt internet. Alleen waar kun je dat instellen? Ik kan het nergens ontdekken namelijk.
Start --> instellingen --> verbindingen --> verbindingen --> Orange World --> Mijn proxyserver instellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcoXP
  • Laatst online: 22:18
http://www.smarter-phones.com/

kunnen de mensen die een andere rom erop hebben hier hun revieuw zetten van hun rom??
Zodat er een database gecreeerd wordt met zijn allen aan roms met info snelheiden plus en min punten.

zodat mensen in 1 oogopslag kunnen zien wat de beste rom voor hun eisen en wensen is.

Gadget-freakz.com. Feedback en tips zijn welkom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het lukt me niet om te "upgraden" naar de nieuwste RUU K-JAM_WWE_216901 versie :X

Heb Lokiwiz gebruikt CID unlocked en reboot en bij het installeren krijg ik een fout melding error (294), deze update utility kan ik niet gebruiken. Check your udate utility. 8)7
Nou breekt mijn klomp, heeft iemand een idee wat ik fout doe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• birdibird
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 11-09 17:41
Ik krijg Microsoft.NET CF 2.0 niet geinstallleerd op de nieuwe i-mate rom. Hebben jullie daar ook last mee?

Renault Zoe R135 52kWh & Q210 22kWh, 6885 Wp off grid, 7.2kWh LFP Pylontech huisaccu, 140L zonneboiler

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cryonic90
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 26-08 20:06
Ik heb hem wel geinstalleerd gekregen. Heb mn Vario sinds woensdag en ben zeer tevreden over het apparaatje, werkt lekker snel en soepel, zeker met die nieuwste ROM van I-mate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jgsvuden

Jgsvuden

Hoi!

birdibird schreef op vrijdag 03 maart 2006 @ 13:29:
Ik krijg Microsoft.NET CF 2.0 niet geinstallleerd op de nieuwe i-mate rom. Hebben jullie daar ook last mee?
ja, activesync geeft aan dat het niet kan op dit device, right?

dat is eenvoudig te verhelpen:

Ga naar C:\Program Files\Microsoft.NET\SDK\CompactFramework\v2.0\WindowsCE\wce500\armv4i

en kopieer uit die map NETCFv2.wm.armv4i.cab naar je device, en installeer hem op je device door erop dubbel te klikken.

je zult zien dat het nu mooi werkt :P

kan iemand mij vertellen waarom je niks meer kunt schrijven met die nieuwe rom en hoe het op te lossen is? deze error dus:

CopyFileToTFFS(unlocked.bin:0, 0, 00010000)
ERROR: ITWriteDisk - An internal error occurred.

ik kan ook het boot splash screen niet vervangen :(

[ Voor 20% gewijzigd door Jgsvuden op 03-03-2006 14:06 ]

>>>> Citroën AX GTI <<<<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• birdibird
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 11-09 17:41
Nop, ik heb het probleem dat de Vario zelf aangeeft dat er iets mis is gegaan met installeren.

edit: Vreemd, de oplossing was een hard-reset. Nu lukt het wel.
:?

Renault Zoe R135 52kWh & Q210 22kWh, 6885 Wp off grid, 7.2kWh LFP Pylontech huisaccu, 140L zonneboiler

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WIFI werkt net echt lekker op de vario De standaard wifi zoeker is echt bagger/traag
ik heb nu WifiFofum2 heeft iemand nog andere programma's waarmee je kan scannen?
en connecten op open wifi hotspots?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Help: Kan niet meer synchroniseren..

Er ging laatst het een en ander mis bij het proberen te synchroniseren van mijn Qtec, heb hierom alle instellingen in ActiveSync in mijn qtec gewist (die stonden opgeslagen als "windows pc1") Sindsdien wil mijn qtec geen verbinding mer maken met de pc. (maar als het goed is moet dit toch niks uitmaken)

Heb ActiveSync4.1 ondertussen al opnieuw geinstaleerd maar geen verschil.

Als ik mijn qtec aan de computer hang krijg ik in mijn taakbalk te zijn dat er een nieuwe LAN verbinding komt (zoals ik altijd al kreeg) en vervolgens probeert active sync te verbinden maar hij blijft hier op hangen. De qtec zelf geeft ondertussen geen kick.. Ook de telefoon al een ker ge-reset maar dit levert ook niks op.

Edit: Ondertussen nog een keer geprobeerd te synchroniseren via bleutooth. Na het pairen, wat gewoon lukt, probeerd active sync (van de pc) weer verbinding te maken, maar krijgt geen verbinding. Qtec geeft nog steeds geen kick (er komen geen pijltjes bovenin die om elkaar heen gaan draaien)

Mijn conclusie hieruit is dus dat het niet aan het verbinden zelf ligt, of aan de pc, maar dus iets in de telefoon waardoor active sync niets meer doet.

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 03-03-2006 16:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AirX
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22:13

AirX

Tweak Guru

Verwijderd schreef op woensdag 01 maart 2006 @ 17:42:
[...]

Er is optie in gmail dat die een kopie moet afgeven en origineel moet bewaren. Staat onder Pop instellingen
dat gaat wel goed... alles blijft wel op de webbased gmail... maar het verdwijnt allemaal wel uit mijn inbox van mijn Vario :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13-09 22:11
Iemand enig idee wanener T-Mobile met een ROM update komt, heb niet zoveel zin om me device te unlocken en dan garantie te verliezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Travelwood
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 18-08-2024
Verwijderd schreef op vrijdag 03 maart 2006 @ 16:00:
Help: Kan niet meer synchroniseren..

Er ging laatst het een en ander mis bij het proberen te synchroniseren van mijn Qtec, heb hierom alle instellingen in ActiveSync in mijn qtec gewist (die stonden opgeslagen als "windows pc1") Sindsdien wil mijn qtec geen verbinding mer maken met de pc. (maar als het goed is moet dit toch niks uitmaken)
Heb je niet toevallig een firewall aangezet/gewijzigd op je pc?
Ik heb het zelfde symptoom als ik ZoneAlarm aan heb. ZoneAlarm meldt zelf niks en activesynch blijft in de connecting modus "hangen". Pas als ik ZoneAlarm afsluit gaat het synchen verder.

[ Voor 3% gewijzigd door Travelwood op 03-03-2006 17:08 ]

Try my footsteps for size

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand een link ofzo naar de ROM van T-Mobile versie 1.6.6.2

Dank _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Travelwood schreef op vrijdag 03 maart 2006 @ 17:04:
[...]

Heb je niet toevallig een firewall aangezet/gewijzigd op je pc?
Ik heb het zelfde symptoom als ik ZoneAlarm aan heb. ZoneAlarm meldt zelf niks en activesynch blijft in de connecting modus "hangen". Pas als ik ZoneAlarm afsluit gaat het synchen verder.
Ik heb niks in mijn pc veranderd, hij heeft het ook altijd al gedaan met mijn firewall aan, maar ook al zet ik deze uit maakt het nog geen verschil

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben vandaag even weg geweest naar de stad om te kijken voor een nieuw (flex) abonement met de mda vario. Ik ben jammer genoeg tot de conclusie gekomen dat het toestel ZEER slecht leverbaar is. Iemand hier ervaring mee en mogelijk een oorzaak of iets dergelijks?

Waarom ik dit vraag? Ik ben een beetje bang dat t-mobile misschien de beveiliging verandert of iets dergelijks. Hier gaat het mij niet om simlock verwijderen maar ik zou als ik een mda had wel graag dat irritante roze thema van dat ding af willen hebben :r Ik hoop natuurlijk dat het een doorsnee leveringsprobleem is of iets dergelijks maar toch even een vraagje of iemand meer weet.
Pagina: 1 ... 4 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Er wordt telkens opnieuw gesproken over het verwijderen van CID- & SIM-locks. Dit is niet toegestaan op Gathering of Tweakers, doe dit dan ook niet. Het bespreken van prijzen is tevens niet gewenst in dit topic. Mocht je posts tegenkomen welke in strijd zijn met deze policy, maak even gebruik van de Topic Report functie in plaats van op deze posts te reageren. Dit is de laatste waarschuwing, verdere overtredingen zullen leiden tot permanente sluiting van het topic!