HTC Wizard (i-mate K-JAM/Qtek 9100/MDA Vario/M3000) - Deel 8

Pagina: 1 ... 3 ... 10 Laatste
Acties:
  • 9.688 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 28 februari 2006 @ 11:35:
Ik had eerst op mijn begin scherm een soort snelkoppelingen staan, naar telefoon, contactpersonen, email enz.
Deze stonden als pictogrammen bovenaan.

Nu ik een andere achtergrond heb gekozen zijn ze ineens weg. Weet iemand hoe ik dit terugkrijg. VOnd het wel erg handig.

Zo ziet het er nu uit
[afbeelding]

Deze symbolen ontbreken (tzones, telefoonhoorntje)
[afbeelding]
ga naar today (vandaag?) scherm bij instellingen, bij 2e tabblad (items) zal wel t-mobile vinkje wel uit staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thomaske
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 10-09 15:51

thomaske

» » » » » »

chubby- schreef op dinsdag 28 februari 2006 @ 08:20:
Zijn er al veel mensen die een 2gb kaartje gebruiken in hun toestel?
Ik weet inmiddels van dit topic dat het toestel er niet trager op wordt.
De grote vraag is, waar kan je ze krijgen?
Hier staan op dit moment 2 winkels, geen idee wat de voorraad is..
pricewatch: Secure Digital Card Mini 2GB (Sandisk)

Brusselmans: "Continuïteit bestaat niet, tenzij in zinloze vorm. Iets wat continu is, is obsessief, dus ziekelijk, dus oninteressant, dus zinloos."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gebruik sinds kort opera browser op mijn vario met originele rom. Vind alleen dat het wel erg lang duur om opera op te starten echt iets van 15-20 seconden? Bij IE had ik hier geen last van, echter liep deze weer af en toe vast. Ook niet ideaal dus.. Hebben anderen dezelfde ervaringen met Opera?? Ik heb de test versie van de originele site.. Krijg dus ook elke keer een melding hoeveel dagen ik nog gebruik mag maken...

Nog een vraagje over batterijgebruik.. Ik heb altijd openstaan (dmv exceptions bij spd pocjet plus) Agenda, Contactpersonen en Berichten. Zou dit voor veel extra batterij gebruik zorgen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mphilipp
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 03-09 23:47

mphilipp

Romanes eunt domus

Verwijderd schreef op dinsdag 28 februari 2006 @ 12:04:
Gebruik sinds kort opera browser op mijn vario met originele rom. Vind alleen dat het wel erg lang duur om opera op te starten echt iets van 15-20 seconden? Bij IE had ik hier geen last van, echter liep deze weer af en toe vast.
PIE zal wel, net als zijn grote broer, verweven zitten met het OS. Dan heeft ie dus al delen in het geheugen staan en start ie schijnbaar sneller. Opera heeft dat niet, en moet is dus langer bezig. Weinig aan te doen denk ik, tenzij Opera zelf iets vind waardoor ie sneller wordt. Misschien een of ander tooltje dat bepaalde libraries al bij het starten laadt.

A good way to test the effectiveness and strength of a strategy is to look at whether it contains a strong and authentic tagline.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 28 februari 2006 @ 11:48:
[...]

ga naar today (vandaag?) scherm bij instellingen, bij 2e tabblad (items) zal wel t-mobile vinkje wel uit staan
Dat was m, helemaal geweldig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi ik volg dit forum nu al een tijdje, maar heb zelf nog geen Vario. Sta wel op het punt om er eentje te nemen bij een nieuwe t-mobile abo. Maar nu vraag ik mij af, gaat de Vario een beetje handig om met Exchange? Is die webinterface okay? Heeft iemand misschien een screenshot ervan?

Tweede vraag die ik heb, is het mogelijk tekst van een willekeurige website (b.v. www.nu.nl) te selecteren en te kopiëren naar een tekstbestand/email of naar een andere applicatie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capa
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 10-09 14:35
Verwijderd schreef op dinsdag 28 februari 2006 @ 12:56:
Hoi ik volg dit forum nu al een tijdje, maar heb zelf nog geen Vario. Sta wel op het punt om er eentje te nemen bij een nieuwe t-mobile abo. Maar nu vraag ik mij af, gaat de Vario een beetje handig om met Exchange? Is die webinterface okay? Heeft iemand misschien een screenshot ervan?

Tweede vraag die ik heb, is het mogelijk tekst van een willekeurige website (b.v. www.nu.nl) te selecteren en te kopiëren naar een tekstbestand/email of naar een andere applicatie?
Exchange weet ik niet, het kopieren van tekst wel, net even geprobeerd:
Naar Word wel, net als naar een MMS, maar naar een email krijg ik het niet voor elkaar 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook het kopieren van tekst van website naar e-mail gaat prima hoor. Blijft gewoon op 't clipboard staan. Maar is dit niet meer een WM2005 kwestie?

[ Voor 204% gewijzigd door Verwijderd op 28-02-2006 13:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capa
Verwijderd schreef op dinsdag 28 februari 2006 @ 13:05:
Ook het kopieren van tekst van website naar e-mail gaat prima hoor. Blijft gewoon op 't clipboard staan. Maar is dit niet meer een WM2005 kwestie?
Heb het geprobeerd, wanneer ik dus in een nieuwe email mijn stylus op me scherm houd krijg ik wel het menu met opties, maar Plakken is niet te selecteren :?
Wanneer ik dit in een MMS doe kan het wel gewoon (8>
Wat doe ik verkeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kunnen spellen waar bij staat dat het voor windows mobile 2003 is ook worden gebruikt op windows mobile 2005 worden gespeeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik zit nu via opera op got. werkt erg goed. ik ben alleen die htc usb modem bestanden op mijn laptop kwijt. kan iemand die zippen en ergnes op een site zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 28 februari 2006 @ 13:05:
Helemaal top! Nu alleen nog exchange :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToMaSZ
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12-09 21:04
Verwijderd schreef op dinsdag 28 februari 2006 @ 14:04:
[...]

Helemaal top! Nu alleen nog exchange :)
Wat wil je dan met die webinterface? Je kan gewoon syncen met exchange, mail ophalen, gebruik maken van push-mail, etc... webinterface is leuk voor in het internetcafe.

[ Voor 3% gewijzigd door ToMaSZ op 28-02-2006 14:11 ]

What the eyes see, and the ears hear, the mind believes...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roeligan
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22-07 11:37

Roeligan

Feyenoord

Iemand kan mij vast wel helpen bij het vernieuwen van mijn vario rom naar een qtek rom (hint: unlock cid) > roel [op] familievanderhoeven [nl extensie]

A real man fears not mortality for it's death, he fears mortality for it's lack of life!
RatPack #814

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19:45

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Roeligan schreef op dinsdag 28 februari 2006 @ 14:13:
Iemand kan mij vast wel helpen bij het vernieuwen van mijn vario rom naar een qtek rom (hint: unlock cid) > roel [op] familievanderhoeven [nl extensie]
hint: klik.
volgens mij mogen we er verder niet zoveel over zeggen hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [Roland]
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online
Maar nu vraag ik mij af, gaat de Vario een beetje handig om met Exchange? Is die webinterface okay?
Ja, die is goed.
Kun je ook bekijken door de webinterface op je pc te openen.
Doe je met:

https://mailserver/oma

Dit is overigens wat anders dan synchronisren met je exchange, dit gaat bij ook erg goed en snel (exchange 2003 sp2), je ziet op je vario geen verschil tussen gesynchronieerd met outlook of met exchaneg.

Pushmail werkt niet, maar dat ligt volgens mij aan de client, hiervoor moet nog een update komen, vraag me af hoe dat gaat werken, heb iets gehoord van dat het via sms gaat. Maar hoe precies nog even afwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cryonic90
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 26-08 20:06
Heb vandaag een brief gekregen van T-mobile dat ik het toestel binnen 5 werkdagen kan verwachten, datum van de brief is 24 februari, iemand ervaring met hoe snel het dan gaat bij T-mobile? Hoe lang moet ik ongeveer nog wachten? Wil hem natuurlijk zo snel mogelijk >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roeligan

Roeligan

Feyenoord

gwystyl schreef op dinsdag 28 februari 2006 @ 14:37:
[...]

hint: klik.
volgens mij mogen we er verder niet zoveel over zeggen hier
Ik kan op die fora wel veel positieve reacties vinden, maar downloads ho maar. Trouwens in de TS staat (door een mod geschreven nog wel) dat ik mede gebruikers er wel naar mag hinten ;) Dus als iemand het toevallig nog heeft....

A real man fears not mortality for it's death, he fears mortality for it's lack of life!
RatPack #814

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ook sinds enige tijd de MDA Vario en ben daar uiteraard lekker mee aan het "spelen". Toen ik hier wat las over VoIP begon ik mij af te vragen of het niet mogeljk is de telefoon als bluetooth "headset' te gebruiken? Aangezien het toestel te traag is om zelf een serieuze codec te coderen, lijkt het mij een goed idee deze gewoon op de desktop te laten draaien, maar wel 10m bewegingsvrijheid te hebben.
Weet iemand of dit mogelijk is en of je er nog een bijzonder soort bluetooth dongle / drivers o.i.d voor nodig hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Roeligan schreef op dinsdag 28 februari 2006 @ 16:13:
[...]

Ik kan op die fora wel veel positieve reacties vinden, maar downloads ho maar. Trouwens in de TS staat (door een mod geschreven nog wel) dat ik mede gebruikers er wel naar mag hinten ;) Dus als iemand het toevallig nog heeft....
Zie de signature van TS.
:?

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 28-02-2006 16:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capa
Verwijderd schreef op dinsdag 28 februari 2006 @ 16:16:
[...]

Zie de signature van TS.

[...]

:?
Denk dat hij het CID unlock proggie bedoeld.

Edit: Is voor die persoon die vroeg om de usb modem driver :)

[ Voor 15% gewijzigd door Capa op 28-02-2006 16:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Arg, dit is echt crap!
SP2 moet geinstalleerd zijn voor active sync het zal windows ook weer eens niet zijn.
Nu moet ik die ergens vandaan zien te toveren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roeligan

Roeligan

Feyenoord

[edit]
Knip...

[ Voor 89% gewijzigd door Roeligan op 28-02-2006 16:35 ]

RatPack #814

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mregeling
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 25-08 06:19
Werkt Exchange nu met SMS of niet ??
Anders betaal je je straks scheel aan de sms kosten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eerste keer aanzetten van de vario, komt er een auto run van Tmobile. Ik heb gelijk een reset gedaan zodat die stopt met installeren.
Ik wilde die rose plaatjes niet van tmobile, jammer genoeg zijn deze wel in de rom gebakken. Andere skin eroverheen gegooid en weg. Maar weet iemand wat die auto run installeert en wat ik nu mis op mijn vario, is het een Pre om alsnog de autorun uit te voeren?

Daarnaast zit ik ook te denken om een andere rom te installeren, iemand suggestie's welke rom tot nu toe de beste is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 28 februari 2006 @ 16:37:
Eerste keer aanzetten van de vario, komt er een auto run van Tmobile. Ik heb gelijk een reset gedaan zodat die stopt met installeren.
Ik wilde die rose plaatjes niet van tmobile, jammer genoeg zijn deze wel in de rom gebakken. Andere skin eroverheen gegooid en weg. Maar weet iemand wat die auto run installeert en wat ik nu mis op mijn vario, is het een Pre om alsnog de autorun uit te voeren?

Daarnaast zit ik ook te denken om een andere rom te installeren, iemand suggestie's welke rom tot nu toe de beste is?
Vreemd, als ik voor de autorun een softreset doe is het enigste wat ik van TM heb een logo in de dialer, van de rest is hij TM-clean.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nsa1984
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 20:44
cid unlocker is
Modbreak:Lees ajb de forum policy
te downloaden, moet je alleen wel even registreren op dat forum.

Verder is zoeken kennenlijk lastig. :|
SP2 moet geinstalleerd zijn voor active sync het zal windows ook weer eens niet zijn.
klopt helaas, maar SP2 kun je gewoon van de microshit site plukken. (ben verstandig en zoek de redistrubution versie op) Dan kun je hem op cd fikken en hoef je hem niet van mircroshit af te halen als je morgen je pc herinstalleert.

[ Voor 15% gewijzigd door Xandrios op 01-03-2006 00:09 ]

De waarheid is leuk, maar hoe heb je die gevonden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 28 februari 2006 @ 16:38:
[...]

Vreemd, als ik voor de autorun een softreset doe is het enigste wat ik van TM heb een logo in de dialer, van de rest is hij TM-clean.
dat bedoelde ik, dat heb ik ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er nog meer mensen die last hebben met het installeren van total commander?
als ik hem opstart dan krijg ik de melding:
tcmdpocketarm.exe is geen geldige Pocket PC-toepassing.

Ik heb die uit de beginpost gedownload, dus volgens mij moet het wel werken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 28 februari 2006 @ 16:54:
Zijn er nog meer mensen die last hebben met het installeren van total commander?
als ik hem opstart dan krijg ik de melding:
tcmdpocketarm.exe is geen geldige Pocket PC-toepassing.

Ik heb die uit de beginpost gedownload, dus volgens mij moet het wel werken :)
.exe uitvoeren op je pc, dan gaat die active synce

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roeligan

Roeligan

Feyenoord

nsa1984 schreef op dinsdag 28 februari 2006 @ 16:41:
cid unlocker is hier te downloaden, moet je alleen wel even registreren op dat forum.
Verder is zoeken kennenlijk lastig. :|
[...]
Lastig valt wel mee... ik had het topic gevonden, alleen wist ik niet dat je moet reggen om de file te vinden
.

RatPack #814

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ai, dat is wel heel erg noobish dan... :D
thnx, wordt het verdomme toch een reinstall...
Ach, ben ik weer van alle meuk af die op me pc staat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roe!and
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 06:07
ik heb dus geprobeerd mijn vario als USB modem te gebruiken alleen kan via de uitleg op de cdrom niet terecht komen bij WModem waar ik de APN moet in stellen dit is volgens mij weer nodig omdat als ik nu probeer te conecten ik geen verbinding krijg omdat hij zegt dat het apparaat (mda vario) niet reageerd iemand tips and tools

Groeten Roeland

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Roe!and schreef op dinsdag 28 februari 2006 @ 17:05:
ik heb dus geprobeerd mijn vario als USB modem te gebruiken alleen kan via de uitleg op de cdrom niet terecht komen bij WModem waar ik de APN moet in stellen dit is volgens mij weer nodig omdat als ik nu probeer te conecten ik geen verbinding krijg omdat hij zegt dat het apparaat (mda vario) niet reageerd iemand tips and tools

Groeten Roeland
Zie je TM-cdrom, staat de software plus een handleiding op.

Dat had je dus al gezien...
Verwijderd schreef op dinsdag 28 februari 2006 @ 16:52:
[...]

dat bedoelde ik, dat heb ik ook.
Zie de topicstart voor een workaround om het logo weg te krijgen.

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 28-02-2006 17:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

cryonic90 schreef op dinsdag 28 februari 2006 @ 16:10:
Heb vandaag een brief gekregen van T-mobile dat ik het toestel binnen 5 werkdagen kan verwachten, datum van de brief is 24 februari, iemand ervaring met hoe snel het dan gaat bij T-mobile? Hoe lang moet ik ongeveer nog wachten? Wil hem natuurlijk zo snel mogelijk >:)
ik had zelf mijn vario vorige week zondag besteld.
Maandag had ik mijn gegevens op de bus gedaan en zaterdag was hij in huis.
Ik vond het dus best snel gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockafello
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 27-12-2023
Roe!and schreef op dinsdag 28 februari 2006 @ 17:05:

Groeten Roeland
1. zet in active sync USB connectie UIT!
2. open wireless modem app op vario en kies USB en dan start
3. sluit USB aan op PC.
4. install drivers
5. open USB_Modem.exe en druk op Dial.

de verbinding moet dan gelegd worden. Als je het in deze volgorde doet moet het werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rockafello schreef op dinsdag 28 februari 2006 @ 17:22:
[...]

1. zet in active sync USB connectie UIT!
2. open wireless modem app op vario en kies USB en dan start
3. sluit USB aan op PC.
4. install drivers
5. open USB_Modem.exe en druk op Dial.

de verbinding moet dan gelegd worden. Als je het in deze volgorde doet moet het werken.
Om daarop door te gaan: mijn Vario heeft het al vooringestalleerde programma 'modemkoppeling', op de oudere ROM's van de Vario staat hoorde ik een heel ander programma?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [Roland]
  • Niet online
[...]

klopt helaas, maar SP2 kun je gewoon van de microshit site plukken. (ben verstandig en zoek de redistrubution versie op) Dan kun je hem op cd fikken en hoef je hem niet van mircroshit af te halen als je morgen je pc herinstalleert.
Ook met sp1 werkt het wel, echter heb je dan geen mogelijkheid tot push

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roe!and
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 06:07
dat heb ik dus allemaal gedaan maar hij zegt dus als ik dail klik na een tijdje Renote access Erorr 678 wat betekent:dat hij geen contact met het apparaat krijgt ( de vario dus) ik heb het precies zo gedaan als in het forum en precies zo gedaan als op de cd rom alleen op de cd rom begrijp ik het gedeelte wat ik moet doen op de vario niet

GRoetne Roeland

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

cryonic90 schreef op dinsdag 28 februari 2006 @ 16:10:
Dan heb je hem morgen, mits er iemand thuis is om pakket in ontvangt te nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martino-s
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 05-09 16:24

Martino-s

Nieuw?! www.ictmasters.nl

Laat die Groeten weg! |:(
Lees anders de policy en de algemene voorwaarden eens door! 8)

Martino's | Google is your friend...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TAA
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12-09 15:19

TAA

Liever IRC

Verwijderd schreef op dinsdag 28 februari 2006 @ 17:20:
[...]

Ik had het toestel dus na 5 dagen niet binnen.... gisteren gebeld blijkt dat een of andere typmiep mijn postcode doorelkaar gehusselt heeft :( Mijn telefoon incl. sim is op een andere postcode afgegeven en er is nog voor getekend ook |:(

Komt een nieuwe telefoon en sim aan, maar ik moest nog een week geduld hebben :X

Lekker begin T-Mobile :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• N!co
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 09-09 14:58
Roe!and schreef op dinsdag 28 februari 2006 @ 19:16:
dat heb ik dus allemaal gedaan maar hij zegt dus als ik dail klik na een tijdje Renote access Erorr 678 wat betekent:dat hij geen contact met het apparaat krijgt ( de vario dus) ik heb het precies zo gedaan als in het forum en precies zo gedaan als op de cd rom alleen op de cd rom begrijp ik het gedeelte wat ik moet doen op de vario niet

GRoetne Roeland
Bij mijn qtek moet ik bij de inbelverbinding nog telnr. *99# invullen. Werkt perfect hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm.
Heb nu al twee hard resets uitgevoerd na het verwijderen van de Tmobile meuk uit de extended rom maar elke keer dat ik opnieuw opstart gaat hij weer customsizen en komt aldie roze kutzooi weer in me mooie Vario... :(
Wat doe ik verkeerd?

[ Voor 194% gewijzigd door Verwijderd op 28-02-2006 20:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 28 februari 2006 @ 19:53:
Hmm.
Heb nu al twee hard resets uitgevoerd na het verwijderen van de Tmobile meuk uit de extended rom maar elke keer dat ik opnieuw opstart gaat hij weer customsizen en komt aldie roze kutzooi weer in me mooie Vario... :(
Wat doe ik verkeerd?
Doe gewoon snel een soft reset zodra je ziet dat ie begint met customizen van de rommel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 28 februari 2006 @ 19:53:
Hmm.
Wat doe ik verkeerd?
had dan een qtek of imate gekocht, had een hoop gevloek gescheeld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 28 februari 2006 @ 20:49:
[...]

Doe gewoon snel een soft reset zodra je ziet dat ie begint met customizen van de rommel.
Thnx, dat heeft gewerkt! :)
Mooi blauw! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bdegroot
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10-09 23:04
Om GRPS werkend te krijgen op je laptop moet je bij je modem opties de volgende extra dailstring meegeven. Dan werkt het prima en heb je je USB_dailer.exe niet nodig, kan je gewoon vanuit windows connecten:

GPRS van Vodafone:
+cgdcont=1,"IP","web.vodafone.nl”

of
+cgdcont=1,"IP","live.vodafone.com”

of
+cgdcont=1,"IP","office.vodafone.nl”

GPRS van T-Mobile:
+CGDCONT=1,"ip","internet-act","",0,0 (actief abo)
of
+CGDCONT=1,"ip","internet-int","",0,0 (intensief abo)
of
+CGDCONT=1,"ip","internet","",0,0

GPRS van Orange:

GPRS van Telfort:
+CGDCONT=1,"IP","INTERNET"

GPRS van Proximus:
+CGDCONT=1,"ip","internet.proximus.be"

GPRS van Debitel:
+CGDCONT=1,"ip","debitel"

GPRS van Telfort (gemigreerd van O2):
+cgdcont=1,"ip","internet"[/b

[ Voor 24% gewijzigd door bdegroot op 28-02-2006 21:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cryonic90
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 26-08 20:06
Verwijderd schreef op dinsdag 28 februari 2006 @ 19:34:
[...]

Dan heb je hem morgen, mits er iemand thuis is om pakket in ontvangt te nemen.
We zullen het zien, grotendeels is er morgen wel iemand thuis, dus laten we het hopen ;) Zou wel heel mooi zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• My-life
  • Registratie: Oktober 2002
  • Nu online
TAA schreef op dinsdag 28 februari 2006 @ 19:40:
[...]

Ik had het toestel dus na 5 dagen niet binnen.... gisteren gebeld blijkt dat een of andere typmiep mijn postcode doorelkaar gehusselt heeft :( Mijn telefoon incl. sim is op een andere postcode afgegeven en er is nog voor getekend ook |:(

Komt een nieuwe telefoon en sim aan, maar ik moest nog een week geduld hebben :X

Lekker begin T-Mobile :z
Ben benieuwt hoe ze dat doen met de verkeerd afgegeven Vario.
Ik neem aan dat ze die wel gaan proberen terug te halen.

En anders, bedankt! Heb je mooi voor me geregeld :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bdegroot schreef op dinsdag 28 februari 2006 @ 21:14:
Om GRPS werkend te krijgen op je laptop moet je bij je modem opties de volgende extra dailstring meegeven. Dan werkt het prima en heb je je USB_dailer.exe niet nodig, kan je gewoon vanuit windows connecten
Ik snap er echt niks van. Heb nu een week mijn Vario, en daar zat een cd-rom bij met HTC Modem-drivers, plus een handleiding in Word-formaat. Niks USB_dialer.exe, niks geen dialer-string. Hij installeert de Vario als modem en kon gewoon handmatig een inbelverbinding aanmaken. Tool op Vario op 'activeren' zetten, en hoppa.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hopiconjo
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09:03
Roland73 schreef op dinsdag 28 februari 2006 @ 14:44:
[...]

Pushmail werkt niet, maar dat ligt volgens mij aan de client, hiervoor moet nog een update komen, vraag me af hoe dat gaat werken, heb iets gehoord van dat het via sms gaat. Maar hoe precies nog even afwachten.
Klopt, werkt met ROM 2.8.7.1 WWE
mregeling2005 schreef op dinsdag 28 februari 2006 @ 16:36:
Werkt Exchange nu met SMS of niet ??
Anders betaal je je straks scheel aan de sms kosten...
Werkt ook zonder sms dmv email notify via GPRS/WiFi. Ik heb ook remote wipe en delete (andere opties Exchange SP2) geprobeerd en die werken.......moest mijn hele Qtek opnieuw instaleren :*)

NOTE: kies in Exchange voor enable DirectPush over HTTP(s) en voor enable user iniated synchronization en laat SMTP en textmessaging uitstaan. merk dat hierdoor de push veel sneller gaat

[ Voor 11% gewijzigd door hopiconjo op 01-03-2006 12:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bebob_NL
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 27-08 16:54
Iemand uitgevonden hoe je de smsberichten die op je SIM kaart staan (mbv een andere telefoon eropgezet) kan uitlezen op je Vario? Met Jeyo Mobile Compagnion kan het niet, en de SIM manager die bij de QTEK 1.6.2 rom zit kan alleen contactpersonen van je SIM kaart aflezen.

Specs: Antec Sonata III 500Watt, Asus P5k, C2D E6750 @ 400*8, 2GB DDR6400 OCZ 4-4-4-12, XFX GeForce 8800GTS/640MB (stock), 120GB WD PATA, 320GB Seagate PATA, 750GB WD SATA, IIyama Vision Master Pro 450.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mregeling
  • Laatst online: 25-08 06:19
kun je me uitleggen hoe je dit doet?
ik heb op een pc nu windows server 2003 sp1 en exchange met sp2 geinstalleert, maar weet nie hoe ik het in moet stellen.
Zo moeilijk zal het wel niet zijn.
Ohhja, hoe maak je een email server aan ??
hopiconjo schreef op dinsdag 28 februari 2006 @ 23:59:
[...]

Klopt, werkt met ROM 2.8.7.1 WWE

[...]

Werkt ook zonder sms dmv email notify via GPRS/WiFi. Ik heb ook remote wipe en delete (andere opties Exchange SP2) geprobeerd en die werken.......moest mijn hele Qtek opnieuw instaleren :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• berns
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 13-09 08:12
Nog een voeding vraagstuk.

Heeft er al iemand bakjes gezien waar je 4-8 penlites AA of AAA indoet, en waarop een miniUSB zit waarmee je dan de Qtek 9100 kan opladen?
Of enige varianten hierop?

Lijkt me anders wel makkelijk te maken, maar is het nou 5 Volt, 12Volt, of alles daartussen?
Ik las nog niet het nodige in de voorgaande delen.
Wat een schat aan informatie trouwens, de inmiddels 8 delen tellend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hopiconjo
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09:03
mregeling2005 schreef op woensdag 01 maart 2006 @ 08:47:
ik heb op een pc nu windows server 2003 sp1 en exchange met sp2 geinstalleert, maar weet nie hoe ik het in moet stellen.
Ohhja, hoe maak je een email server aan ??[...]
Hier vind je een prima beschrijving voor configuratie van Exchangehttp://www.htcclub.net/nl/toontips.php?ID=14. Let wel op dat pusmail alleen werkt met ROM 2.8.7.1!. Je hebt Exchange en je vraagt hoe maak je een emailserver aan :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hetallerbeste
  • Laatst online: 16-06 22:03
Na een aantal keren vast te zijn gelopen van mijn QTEK 9100 (fantastisch ding overigens) heb ik wel een aantal bestanden staan in de Documents and Settings van mijn apparaat. Deze kan ik met de verkenner, total commander en Resco Explorer niet verwijderen. Heeft iemand een oplossing hiervoor?

Wat is eigenlijk de beste ROM voor de QTEK?
Ik wil graag van mijn T-Mobile Rom af maar weet niet welke ik moet pakken.
De mijne is als Simlock vrij is dat wat men bedoelt met CID?

Te koop Jabra 620s (Bluetooth Stereo Headset) voor 60 euro. stuur een e-mail wanneer je interesse hebt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t013463
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 02-06 09:16
bdegroot schreef op dinsdag 28 februari 2006 @ 21:14:
Om GRPS werkend te krijgen op je laptop moet je bij je modem opties de volgende extra dailstring meegeven. Dan werkt het prima en heb je je USB_dailer.exe niet nodig, kan je gewoon vanuit windows connecten:

GPRS van Vodafone:
+cgdcont=1,"IP","web.vodafone.nl”

of
+cgdcont=1,"IP","live.vodafone.com”

of
+cgdcont=1,"IP","office.vodafone.nl”

GPRS van T-Mobile:
+CGDCONT=1,"ip","internet-act","",0,0 (actief abo)
of
+CGDCONT=1,"ip","internet-int","",0,0 (intensief abo)
of

GPRS van Orange:

GPRS van Telfort:
+CGDCONT=1,"IP","INTERNET"

GPRS van Proximus:
+CGDCONT=1,"ip","internet.proximus.be"

GPRS van Debitel:
+CGDCONT=1,"ip","debitel"

GPRS van Telfort (gemigreerd van O2):
+cgdcont=1,"ip","internet"[/b
En KPN dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand mij uitleggen hoe ik mijn g-mail instel op mijn mda vario? Moet je je dan niet steeds telkens inloggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [Roland]
  • Niet online
Ja, dat is wel moeilijk, tenminste als je er niet over na gedacht hebt.
Wat wil je doen? waarom ga je exchange gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mordeth
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

Mordeth

jaja tis wat

ik heb vandaag een Brando Ultra Clear Screen Protector binnengekregen.. natuurlijk gelijk even erop geplakt. Nu heb ik helaas 1 luchtbubbeltje eronder zitten. Heeft iemand een idee hoe je dat ding er weer af krijgt? Dit omdat dat ding er precies oppast waardoor er geen randen zijn waarmee je m er weer af kan halen :(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xychix
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12-09 07:37

xychix

FreeBSD Rules !

Mordeth schreef op woensdag 01 maart 2006 @ 12:10:
ik heb vandaag een Brando Ultra Clear Screen Protector binnengekregen.. natuurlijk gelijk even erop geplakt. Nu heb ik helaas 1 luchtbubbeltje eronder zitten. Heeft iemand een idee hoe je dat ding er weer af krijgt? Dit omdat dat ding er precies oppast waardoor er geen randen zijn waarmee je m er weer af kan halen :(.
niet erafhalen dan trek je gegarandeerd een hoekje stuk
ik zou met een zo scherm mogelijke speld een klein gaatje in de protector (niet te hard drukken dan verneuk je ook je scherm) prikken en de lucht er zo onder weg strijken.

Every failure offers you a new opportunity! | Lokatie database|GoT - Notepad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

xychix schreef op woensdag 01 maart 2006 @ 12:34:
[...]

niet erafhalen dan trek je gegarandeerd een hoekje stuk
ik zou met een zo scherm mogelijke speld een klein gaatje in de protector (niet te hard drukken dan verneuk je ook je scherm) prikken en de lucht er zo onder weg strijken.
dat is wel heeeeel link

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zhadum
  • Laatst online: 17-05 22:38

Zhadum

Folding & Einstein@home

Vraagje, draadloos internetten dat is toch alleen voor Nederland, toch? Want anders moet ik het uitzetten en weet iemand hoe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xychix
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12-09 07:37

xychix

FreeBSD Rules !

mjah.... vaste hand zachtjes draaien met een vlijmscherpe speld, schuinweg steken. veel licht en 30 minuten voor uittrekken :)

is er een pgp gnuPG oid voor op de MDA ? ik wil een GOED beveildigd bestand met een LANG wachtwoord om als soort password safe te gebruiken.

[ Voor 21% gewijzigd door xychix op 01-03-2006 13:14 ]

Every failure offers you a new opportunity! | Lokatie database|GoT - Notepad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AirX
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22:13

AirX

Tweak Guru

Verwijderd schreef op vrijdag 24 februari 2006 @ 11:02:
gmail moet je instellen door:

pop.gmail.com:465
smtp.gamil.com:995

klik dan op options en stel daar in:
- require SSL connection
- outgoing mail requires auth...

finish

bij mij werkt het op deze manier, suc6

ik weet niet of het al een keer aan bod is gekomen,

je kan dit toestel volledig uitschakelen door 5sec het power knopje vast te houden
bij de vorige types ging alleen de verlichting uit.
Ik heb nog even een vraagje over Gmail: mijn MDA Vario verwijderd namelijk alle gmailtjes van mijn toestel als ik op verzenden/ontvangen druk.... is dit bij jullie ook zo? :X

Nog een vraagje: zo'n GPS ontvanger, heeft die ontvangst als ik hem gewoon in de binnenzak van mijn jas heb te zitten? :+

[ Voor 31% gewijzigd door AirX op 01-03-2006 13:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mordeth schreef op woensdag 01 maart 2006 @ 12:10:
Gewoon met een plakbandje proberen, moet lukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Laatst online: 21:53
AirX schreef op woensdag 01 maart 2006 @ 13:24:
Nog een vraagje: zo'n GPS ontvanger, heeft die ontvangst als ik hem gewoon in de binnenzak van mijn jas heb te zitten? :+
Vandaag de OASIS (vervanger van Adapt 300 uit de openingspost) binnen gekregen:
http://www.pdashop.nl/product/19348

Heb verbinding met TomTom en in de binnenzak vindt hij ook nog een aantal satellieten. Net ff buiten een kort rondje om het blok gelopen (griep, dus kon helaas niet langer testen), maar hij kon de weg nog niet echt vinden (zat er een meter of 50 naast). Kan er natuurlijk aan liggen dat hij nog geen goede fix had, geen idee...

Zal hem van de week ff beter testen, want hoofddoel was voor mij ook het gebruiken terwijl je ermee rondloopt (handig in vreemde steden)...

Iemand anders al ervaringen met TomTom + de Adapt/Oasis en het lopend navigeren?
Klopt het dat hij de eerste keer nog ff moet zoeken waar hij nou precies zit, of lag dat eraan dat ik hem niet lang genoeg aan heb gehad om de positie goed te bepalen?

Haters everywhere but I don’t really care

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand een goede site waar veel streaming radiostations op staan voor op mijn Vario.
Ik heb wel een paar keer streaming radio geluisterd op mijn Vario maar dan moest meestal na 15 seconden weer gebufferd worden, is dat normaal en wat kan je hieraan doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben opzoek naar een stereo headset met ingebouwde FM-radio. Ik heb al gegoogled en op Kelkoo ed gekeken maar nog zonder resultaat. Heeft iemand enig idee waar ik zo iets kan vinden? Ik heb het idee dat het wel bestaat.

Het gaat dus om een headset met een microjack aansluiting (2,5 mm) met in het snoer een FM-radio. Wat helemaal mooi zou zijn, is als je in het FM-blokje je eigen oordoppen kan prikken (minijack 3,5 mm) maar zonder deze functionaliteit ben ik ook al zeer tevreden.

Weet verder ook iemand of er een tooltje bestaat waarmee je een functie kan toewijzen aan de knop op je headset, ik was namelijk met mijn 6230 gewend, dat je via je headset gewoon een volgend nummer kan kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jjbstolk
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12-09 16:21
Zhadum schreef op woensdag 01 maart 2006 @ 12:50:
Vraagje, draadloos internetten dat is toch alleen voor Nederland, toch? Want anders moet ik het uitzetten en weet iemand hoe?
Draadloos internet als in wlan of als in gprs?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blanche
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 23-06-2008
matthijst schreef op woensdag 01 maart 2006 @ 14:04:
[...]

Iemand anders al ervaringen met TomTom + de Adapt/Oasis en het lopend navigeren?
Klopt het dat hij de eerste keer nog ff moet zoeken waar hij nou precies zit, of lag dat eraan dat ik hem niet lang genoeg aan heb gehad om de positie goed te bepalen?
Hier dezelfde combinatie, en werkt prima. Hoewel rijdend navigeren over het algemeen gezien beter gaat, heb ik ook nog geen problemen ondervonden met het lopend navigeren. Het enige waar je mee zit is dat je lopend nog wel eens op plaatsen komt die niet op de tom tom map staan (denk aan steegjes, grasvelden, poortjes etc). Op dit soort plaatsen zal er inderdaad een onnauwkeurige plaats aangegeven worden.

Echter, navigerend, als je maar de weg volgt die tom tom je aangeeft, ondervindt je geen problemen. Ontvanger in de jaszak en je wordt zonder problemen de weg gewezen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

matthijst schreef op woensdag 01 maart 2006 @ 14:04:
[...]

Heb verbinding met TomTom en in de binnenzak vindt hij ook nog een aantal satellieten. Net ff buiten een kort rondje om het blok gelopen (griep, dus kon helaas niet langer testen), maar hij kon de weg nog niet echt vinden (zat er een meter of 50 naast). Kan er natuurlijk aan liggen dat hij nog geen goede fix had, geen idee...

Zal hem van de week ff beter testen, want hoofddoel was voor mij ook het gebruiken terwijl je ermee rondloopt (handig in vreemde steden)...

Ik heb de adapt 300 ook voornamelijk voor het lopend navigeren. Als je "as is" navigeerd, dan neemt TomTom aan dat je met de auto navigeert. Je kan ergens in de menu's (kan het nu even niet proberen) aangeven dat je te voet bent. Dan zou hij een stuk nauwkeuriger moeten navigeren. Bij mij wel iig.

Edit:
't zit hier:
Wijzig voorkeuren>Planning voorkeuren>Alleen wandelroutes

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 01-03-2006 16:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheKeeper
  • Laatst online: 25-08 11:28

TheKeeper

In 2 words: NO!

Probleem met lopend navigeren kan zijn dat je erg dicht bij de huizen langs komt en zo een minder aantal satelieten tot je beschikking hebt. Vooral in binnensteden met hoge bebouwing en relatief smalle (winkel)straten is dit erg lastig. Daardoor kun je ook onnauwkeurigere berekeningen krijgen.

En de meeste gps muizen zitten er toch wel een meterje of 25 naast hoor, zeker de sTomsTom One van m'n vriendin wil daar nog wel eens last van hebben. (BTW, die sTomsTom is ook gebruikt bij het lopend navigeren door de binnenstad van Maastricht).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blanche
Verwijderd schreef op woensdag 01 maart 2006 @ 16:21:
[...]

Edit:
't zit hier:
Wijzig voorkeuren>Planning voorkeuren>Alleen wandelroutes
Gewoon op 'Vragen als ik plan' zetten en je kunt altijd kiezen welke route je wilt (snelste, kortste, fiets, wandel, etc...) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

een klein vraagje,

Welk formaat moeten videobestanden hebben, en welke converter kan ik daar het best voor gebruiken ?

(ik heb al een filmpje omgezet naar mpeg4 maar deze schokt heel erg).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nanax
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-09 11:41

Nanax

Ik ben sjaak niet

Verwijderd schreef op dinsdag 28 februari 2006 @ 17:20:
[...]

Ik weet dat men het er hier niet graag over heeft... maar ik vraag het toch even: ik heb zaterdag besteld.. papieren op de post zaterdag... tot op heden niks gehoord. Kreeg jij wel een bevestigings mail of brief en zo ja op welke termijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheKeeper
  • Laatst online: 25-08 11:28

TheKeeper

In 2 words: NO!

Verwijderd schreef op woensdag 01 maart 2006 @ 16:56:
een klein vraagje,

Welk formaat moeten videobestanden hebben, en welke converter kan ik daar het best voor gebruiken ?

Het schijnt dat overclocken werkt voor die filmpjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bebob_NL
Verwijderd schreef op woensdag 01 maart 2006 @ 16:56:
een klein vraagje,

Uit de OP, gebruik PocketDivXEncoder. Open met dit programma je bronbestand en converteer de video (ik gebruik meestal stand 15 voor video en 5 voor audio). Zet daarna het nieuwe bestand op je SD kaart, en gebruik TCPMP (zie wederom die geweldige OP) om het bestand af te spelen. Een klein beetje zoekwerk in een willekeurig vorig deel had dit antwoord opgeleverd, dus voortaan gelieve eventjes te zoeken ;) ...

Specs: Antec Sonata III 500Watt, Asus P5k, C2D E6750 @ 400*8, 2GB DDR6400 OCZ 4-4-4-12, XFX GeForce 8800GTS/640MB (stock), 120GB WD PATA, 320GB Seagate PATA, 750GB WD SATA, IIyama Vision Master Pro 450.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Appie_NL schreef op woensdag 01 maart 2006 @ 17:17:
[...]

Uit de OP, gebruik PocketDivXEncoder. Open met dit programma je bronbestand en converteer de video (ik gebruik meestal stand 15 voor video en 5 voor audio). Zet daarna het nieuwe bestand op je SD kaart, en gebruik TCPMP (zie wederom die geweldige OP) om het bestand af te spelen. Een klein beetje zoekwerk in een willekeurig vorig deel had dit antwoord opgeleverd, dus voortaan gelieve eventjes te zoeken ;) ...
Ik hwb gezocht in deeltje 7, en daar had iemand dezelfde vraag als mij, maar kreeg er geen antwoord op ;)

in iedergeval hartstikke bedankt _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blanche
Nanax schreef op woensdag 01 maart 2006 @ 17:15:
[...]

Ik weet dat men het er hier niet graag over heeft... maar ik vraag het toch even: ik heb zaterdag besteld.. papieren op de post zaterdag... tot op heden niks gehoord. Kreeg jij wel een bevestigings mail of brief en zo ja op welke termijn?
Zaterdag papieren op de bus gedaan > T-mobile krijgt je bestelling maandag of dinsdag > het is nu woensdag. Met andere woorden, het is wel heel snel om ook maar een reactie te hebben.

Toen ik mijn vario bestelde heb ik nooit een bevestiging gekregen, na 1-1,5 week werd hij met alle papieren aan huis bezorgd. Kortom, geduld is een schone zaak...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AirX schreef op woensdag 01 maart 2006 @ 13:24:
[...]

Ik heb nog even een vraagje over Gmail: mijn MDA Vario verwijderd namelijk alle gmailtjes van mijn toestel als ik op verzenden/ontvangen druk.... is dit bij jullie ook zo? :X

Er is optie in gmail dat die een kopie moet afgeven en origineel moet bewaren. Staat onder Pop instellingen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nanax

Nanax

Ik ben sjaak niet

Blanche schreef op woensdag 01 maart 2006 @ 17:38:
[...]
Zaterdag papieren op de bus gedaan > T-mobile krijgt je bestelling maandag of dinsdag > het is nu woensdag. Met andere woorden, het is wel heel snel om ook maar een reactie te hebben.

Toen ik mijn vario bestelde heb ik nooit een bevestiging gekregen, na 1-1,5 week werd hij met alle papieren aan huis bezorgd. Kortom, geduld is een schone zaak...
prima, alleen ik verwachte een bevestiging van het feit dat de papieren waren aangekomen.. (ook aldus de helpdesk medewerker) kennelijk komen deze dan niet.. we wachten wel gewoon af :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gadgeteer
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 12-09 08:33
Nanax schreef op woensdag 01 maart 2006 @ 17:15:
[...]

Misschien handig voor de volgende zonder geduld..
Bestellen = wachten
Naar de winkel toe = direct hebben.

Zo alle vragen over wanneer kan ik hem verwachten lijken me nu beantwoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

1) Hoe backup je sms en oproepinfo, zonder dat je allemaal andere prut backupt?
2) Hoe kan je de telefoon de smsjes welke op simkaart staan inlezen? Smsjes welke op simkaart staan, komen niet in tekstberichten en kan je dus ook niet lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nanax

Nanax

Ik ben sjaak niet

Gadgeteer schreef op woensdag 01 maart 2006 @ 18:04:
[...]

Misschien handig voor de volgende zonder geduld..
Bestellen = wachten
Naar de winkel toe = direct hebben.

Zo alle vragen over wanneer kan ik hem verwachten lijken me nu beantwoord.
Dat was duurder :+ nee, het ging mij om het feit of je een bevestiging krijgt. dit word namenlijk overal gemeld (site + bestelnummer). Maar dit is dus kennelijk niet zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• racoon
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11-09 08:28

racoon

mooowwww

MillZ schreef op maandag 27 februari 2006 @ 20:52:
ffies offtopic:
Ik heb een adapt 300 GPS muis bij mijn vario gekocht, maar kan je die ook via het lichtnet opladen?
Ik heb namelijk een autolader met een usb kabel met een ronde stekker erbij gekregen.
En een adapter met mini usb, maar er zit geen mini usb op de adapt :?
Iemand een idee?
Mijn adapt 300 kan ik gewoon via het lichtnet opladen

24 flesjes in een krat 24 uur in een dag toeval??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blanche
Nanax schreef op woensdag 01 maart 2006 @ 18:11:
[...]

Dat was duurder :+ nee, het ging mij om het feit of je een bevestiging krijgt. dit word namenlijk overal gemeld (site + bestelnummer). Maar dit is dus kennelijk niet zo.
Die heb ik in ieder geval nooit gehad. Of het moeten de papieren zijn die ik de dag nadat ik mn vario had gekregen ontving...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nanax

Nanax

Ik ben sjaak niet

ach ja we zien wel..

[ Voor 17% gewijzigd door Nanax op 01-03-2006 19:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hetallerbeste schreef op woensdag 01 maart 2006 @ 09:17:
Na een aantal keren vast te zijn gelopen van mijn QTEK 9100 (fantastisch ding overigens) heb ik wel een aantal bestanden staan in de Documents and Settings van mijn apparaat. Deze kan ik met de verkenner, total commander en Resco Explorer niet verwijderen. Heeft iemand een oplossing hiervoor?

Wat is eigenlijk de beste ROM voor de QTEK?
Ik wil graag van mijn T-Mobile Rom af maar weet niet welke ik moet pakken.
De mijne is als Simlock vrij is dat wat men bedoelt met CID?
nee cid lock is wat andersmag hier op dit forum niks over schrijven helaas kijk wat verder en je zult het vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• berns
Hier de 18de feb de papieren op de post gedaan. (t-mobile)
Nog steeds niks ontvangen , ook geen brief.
Gisteren gebeld om te checken als alles goed verloopt, en de bestelling is verwerkt, en hij komt eraan.
Dus je ziet het kan nog ff duren.
Ik vermoed dat hij er vrijdag is.

Dus ik heb nog wel even tijd om hier een oplossing te vinden voor mijn oplaad vraagstuk.

Met penlites opladen dus.

4 stuks oplaadbare AAA geven 4.8 V , dan nog de + en de - met de juiste mini-USB aansluitpunten verbinden, en ik kan hem (deels) opladen met de AAA`s.

Tenzij er met 12V geladen wordt, (wat me zou verbazen)

Ik las hier wel iets over iemand die de spanning op de autolader ging meten.
Alleen miste ik de resultaten, mischien las ik erover?

Ik denk zelf dat er tussen de 3en de 6 volt op mag, en dat dan de wet van de verbonden vaten voor de oplading zorgt.
Zou het voedingsgedeelte misschien dan wel sneller verslijten? (wat je soms ziet met laptop opladers die aan een goedkope 220v omvormer gezogen hebben.)

Enfin, het wordt nog even zoeken. Het belangrijjkste is of het aansluitschema voor de mini-USB (de standaard) overeenkomt met dat van de 9100-USB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bebob_NL
Verwijderd schreef op woensdag 01 maart 2006 @ 18:08:
1) Hoe backup je sms en oproepinfo, zonder dat je allemaal andere prut backupt?
2) Hoe kan je de telefoon de smsjes welke op simkaart staan inlezen? Smsjes welke op simkaart staan, komen niet in tekstberichten en kan je dus ook niet lezen.
1: Jeyo Mobile Compagnion (google, payware), alleen ik kon geen oproepinfo restoren na een hard reset, alleen back-uppen. Smsen backuppen en restoren werkt prima!
2: Pagina terug heb ik hetzelfde gevraagd, zou heel graag willen weten hoe dit kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eunos
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 24-07 07:43
berns schreef op woensdag 01 maart 2006 @ 19:02:
Hier de 18de feb de papieren op de post gedaan. (t-mobile)
Nog steeds niks ontvangen , ook geen brief.
Gisteren gebeld om te checken als alles goed verloopt, en de bestelling is verwerkt, en hij komt eraan.
Dus je ziet het kan nog ff duren.
Ik vermoed dat hij er vrijdag is.

Dus ik heb nog wel even tijd om hier een oplossing te vinden voor mijn oplaad vraagstuk.

Met penlites opladen dus.

4 stuks oplaadbare AAA geven 4.8 V , dan nog de + en de - met de juiste mini-USB aansluitpunten verbinden, en ik kan hem (deels) opladen met de AAA`s.

Tenzij er met 12V geladen wordt, (wat me zou verbazen)

Ik las hier wel iets over iemand die de spanning op de autolader ging meten.
Alleen miste ik de resultaten, mischien las ik erover?

Ik denk zelf dat er tussen de 3en de 6 volt op mag, en dat dan de wet van de verbonden vaten voor de oplading zorgt.
Zou het voedingsgedeelte misschien dan wel sneller verslijten? (wat je soms ziet met laptop opladers die aan een goedkope 220v omvormer gezogen hebben.)

Enfin, het wordt nog even zoeken. Het belangrijjkste is of het aansluitschema voor de mini-USB (de standaard) overeenkomt met dat van de 9100-USB
Ik zou zeggen: kijk een even bij www.boxwave.com

Daar heb ik vorig jaar een setje gekocht voor mijn Sony Clie. Je koopt een complete set, met daarin: - Een oprolbaar snoer, van USB (male) naar de aansluiting op je PDA (in het geval van de 9100 dus een mini-USB)
- Een autolader voor gebruik met deze kabel (dus van sigarettenadapter (12V of zo) naar USB (female))
- Een 220 V adapter voor gebruik met dezelfde kabel (dus ook met USB (female))
- Een batterijadapter. Hier doe je 4 penlites in en kun je ook weer met diezelfde kabel gebruiken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• berns
Eunis, goeie tip man

zag al wat ik nodig heb, hoewelik nog wat twijfel heb als het echt die minisync is.
Ik moest model kiezen, en daar stond zelfs de T-Mobile vario :)

Nu nog een creditcard regelen. Komt goed.
Heb je ook via die site besteld? verzenden =ok?

miniSync - Mobile Charging Kit (High Current Output), T-Mobile MDA Vario, European outlet plug 1 53.85 53.85

--------------------------------------------------------------------------------

All prices are in US Dollars Subtotal 53.85
Shipping 14.50
Tax 0.00

--------------------------------------------------------------------------------

TOTAL 68.35

Groeten en thnx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• berns
Nu ik wist dat het bestond, heb ik doelgerichter kunnen googlen
al iets dichter bij huis gevonden.

http://www.pocketinfo.nl/artikel/5329

Case solved

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• berns
voor wie hem ook wil
http://www.gpsplaza.nl/pda-kabel.asp

15€, ze hebben ook de protectors en casings.
Ik laat nog wel weten als het vlot geleverd wordt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MillZ
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10:42
Ik heb via mijn ingestelde mailaccount (quicknet) op mijn vario een mail verstuurd naar mijn hotmail account.
Maar nu blijft ik regelmatig datzelfde mailtje ontvangen in mijn hotmail, er zal wel een instelling zijn om dit teniet te doen, maar weet iemand waar die zit?

[ Voor 11% gewijzigd door MillZ op 01-03-2006 23:36 ]

Op de wind van gister kan je niet zeilen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Travelwood
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 18-08-2024
Vraagje:
Is het mogelijk om de Wizard als foto-bank te gebruiken?
Ik bedoel dus dat ik mijn fototoestel er op aansluit om de fotos over te pompen.
Ik zal dan zoiets als een mini-usb naar mini-usb kabeltje moeten hebben (bestaat dat?) en een soort server procesje op de wizard denk ik.
Ik volg dit forum al een tijdje maar ik heb hier nog niks over gelezen dus.......

Try my footsteps for size

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er is ineens wat vreemds aan de hand. Onder Start>Messaging is ineens de map MMS verdwenen.

De andere 3 items zijn er nog wel, Text Messages, Outlook E-mail en Hotmail. Alleen MMS messages is dus weg.

Ik heb alle instellingen die ik van Vodafone heb gehad nagelopen en zo ingesteld.

Het volgende heb ik allemaal ingesteld:

GPRS Settings
- Click on Start>Settings
- Select the Connections tab
- Click on Connections
- Click on Add a new modem connection
- Enter Vodafone GPRS as the connection name
- At the Select a modem dropdown box, select Cellular Line (GPRS)
- Click on Next
- Enter live.vodafone.com as the Access point name
- Click on Next
- Enter vodafone as the User name
- Enter vodafone as the Password
- Click on Finish
- Click on Manage existing connections
- Select the General tab
- Enter Vodafone at Enter a name for these settings
- Click on ok
- Click on ok again

MMS Settings
- Click on Start>Messaging
- Click on Menu>MMS Configuration
- Set Attempts before giving up to 3
- Select the Servers tab
- Click on New
- Enter Vodafone MMS as the Server name
- Enter 192.168.251.150 as the Gateway
- Enter http://mmsc.mms.vodafone.nl as the Server address
- At the Sending size limitation dropdown box, select 200K
- Click on ok
- Tap and hold Vodafone MMS and select Set as default
- Click on ok

Proxy Settings
- Click on Start>Settings
- Select the Connections tab
- Click on Connections
- Click on Set up my proxy server
- Check This network connects to the internet
- Check This network uses a proxy server to connect to the Internet
- Click on Advanced
- Select WAP
- Enter 192.168.251.150 as a Server
- Click on ok
- Click on ok again
- Select the Modem tab
- Click on New
- Enter Vodafone WAP as a name for the connection
- At the Select a modem dropdown box, select Cellular Line (GPRS)
- Click on Next
- Enter live.vodafone.com as the Access point name
- Click on Next
- Enter vodafone as the User name
- Enter vodafone as the Password
- Click on Finish
- Click on ok
- Click on ok again

De 1ste keer dat ik dit zo had gedaan kwam de MMS box gewoon te voorschijn. Nu dus niet meer. Zelfs niet na een harde reset! Wat mis ik?

Ik kan ook geen nieuwe MMS aanmaken. Als ik file selecteer en tap op send as MMS, gebeurd er niets.
Pagina: 1 ... 3 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Er wordt telkens opnieuw gesproken over het verwijderen van CID- & SIM-locks. Dit is niet toegestaan op Gathering of Tweakers, doe dit dan ook niet. Het bespreken van prijzen is tevens niet gewenst in dit topic. Mocht je posts tegenkomen welke in strijd zijn met deze policy, maak even gebruik van de Topic Report functie in plaats van op deze posts te reageren. Dit is de laatste waarschuwing, verdere overtredingen zullen leiden tot permanente sluiting van het topic!