HTC Wizard (i-mate K-JAM/Qtek 9100/MDA Vario/M3000) - Deel 8

Pagina: 1 ... 9 10 Laatste
Acties:
  • 9.565 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

170074

Het klinkt misschien stom maar mij viel het volgende op:

Als ik mijn scherm heb schoongemaakt met een brillendoekje, dan gaat de stylus er vrij stroef overheen als ik bijvoorbeeld scroll. Het voelt min of meer wat bobbelig aan, in ieder geval niet zoals een touchscreen hoort te zijn. Bij de Orange shop bleken alle nieuwe M3000 touchscreens zo stroef/bobbelig aan te voelen.

Wat ik nu doe is het volgende: Ik was mijn handen zodat er zo min mogelijk vet op zit en daarna wrijf ik met mijn vingers zachtjes gelijkmatig op het scherm zodat er geen vlekken of strepen op komen, maar zodat er een heel dun laagje over het scherm komt. Hierdoor kan de styles er nu wel gewoon "vloeiend" overheen. Probeer het maar eens. Misschien dat het een Orange-only kenmerk is ..dus ben wel benieuwd wat andere HTC Wizard bezitters hierover kunnen zeggen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeaZuL
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20-05 16:43

WeaZuL

Try embedded, choose ARM!

170074 schreef op maandag 13 maart 2006 @ 17:38:
Het klinkt misschien stom maar mij viel het volgende op:

Als ik mijn scherm heb schoongemaakt met een brillendoekje, dan gaat de stylus er vrij stroef overheen als ik bijvoorbeeld scroll. Het voelt min of meer wat bobbelig aan, in ieder geval niet zoals een touchscreen hoort te zijn. Bij de Orange shop bleken alle nieuwe M3000 touchscreens zo stroef/bobbelig aan te voelen.

Wat ik nu doe is het volgende: Ik was mijn handen zodat er zo min mogelijk vet op zit en daarna wrijf ik met mijn vingers zachtjes gelijkmatig op het scherm zodat er geen vlekken of strepen op komen, maar zodat er een heel dun laagje over het scherm komt. Hierdoor kan de styles er nu wel gewoon "vloeiend" overheen. Probeer het maar eens. Misschien dat het een Orange-only kenmerk is ..dus ben wel benieuwd wat andere HTC Wizard bezitters hierover kunnen zeggen...
ik weet wel dat zo'n brilledoekje statisch kan zijn ... maar verders.... geen id... Je geeft aan vlekke of strepen ?? Heb je een screen protector of zit misschien het plastic laagje die uit de doos erop zit nog op je toestel? Want naar mijn inziens moet een lcd gewoon vlak zijn zonder bobbels of strepen?! :?

NSLU2, SheevaPlug, Pogoplug, Espressobin and Odroid H2 addict

Acties:
  • 0 Henk 'm!

170074

WeaZuL schreef op maandag 13 maart 2006 @ 17:53:
[...]

ik weet wel dat zo'n brilledoekje statisch kan zijn ... maar verders.... geen id... Je geeft aan vlekke of strepen ?? Heb je een screen protector of zit misschien het plastic laagje die uit de doos erop zit nog op je toestel? Want naar mijn inziens moet een lcd gewoon vlak zijn zonder bobbels of strepen?! :?
Nee bij de Orange M3000 zit sowieso aanvankelijk geen beschermlaagje (daarom konden ze in de winkel ook makkelijk een aantal toestellen voor mij testen). En een screenprotector krijg ik binnenkort weer.

Het LCD is gewoon vlak hoor.. maar zoals ik zeg: Na een schoonmaken van het scherm met een semi-vochtig brillendoekje dan wordt het scherm stroef.. voelt het zeer licht-bobbelig aan als ik er met de stylus met normale kracht op wrijf (in ieder geval net voldoende kracht om effect te hebben op het scherm).

Aan de stylus ligt het niet want op een ander merk toestel werkt hij perfect, en een andere stylus geeft op mijn telefoon hetzelfde resultaat. Ben dus gewoon benieuwd wat andermans bevindingen zijn..

[ Voor 14% gewijzigd door 170074 op 13-03-2006 18:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

170074

Er stond trouwens een goede tip op de xda site. Als je de nieuwste I-mate rom hebt dan is de enige Cab die je echt nodig hebt de volgende:

Default_MP-Shortcut-MMS1-JAVA-VOICE-CV-051214

Hiermee verkrijg je de MMS folders. Je moet overigens wel een softreset uitvoeren vlak na een hardreset omdat bestanden niet gewist kunnen worden uit deze extended_rom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eggy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 31-05-2023

Eggy

Goo goo g'joob

Topicstarter
WeaZuL schreef op maandag 13 maart 2006 @ 17:33:
Ik heb een vraag mbt het ontwerp van de hardware (case M3000) van de Orange versie. Is deze 1:1 qua behuizing met de andere Merken (i-Mate/Qtek/T-Mobile HTC Wizard versie)? Ik had namelijk gelezen dat de HTC Magician versie van Orange niet geheel compatible was met de orginele versie van Qtek s100/i-Mate etc icm carkits. Is dat nu ook een probleem met de HTC Wizard omdat ik hem bijvoorbeeld hier ook niet bij zie staan die M3000?

Wie"o"Wie?
De SPV M500 en Qtek S100/i-mate JAM verschilden inderdaad van elkaar wat vormgeving betreft. Dit kun je echter ook duidelijk zien op de hiervan beschikbare afbeeldingen. In het geval van de HTC Wizard bestaat er wel een afwijkende versie. Deze Wizard (100/110) is hier echter niet beschikbaar en wordt verkocht met Cingular en Vodafone branding.

Overigens is het forum weer online en alle links uit de startpost (overclocking, registry hacks & tweaks, etc) zouden het nu dus weer moeten doen :)

SE-NSE | Sony Ericsson - News, Services, Entertainment

Ayofe Theme for Symbian S60

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 158681

Krypt schreef op maandag 13 maart 2006 @ 15:09:
Even een software vraagje:
Weet iemand software die GPS coordinaten kan publishen op een website, waar vervolgens je posititie op een kaart van NL wordt geplot? GPS tracking incl kaartjes dus..
check ff http://www.gpsvisualizer.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• htg
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 05-01 13:56

htg

Hallo,

Ik zit sterk te twijfelen of ik nu de Qtek S1900 wil aanschaffen of de Qtek 100. Ik wil dus voor de Qtek S1900 gaan denk ik. De Qtek 9100 is nieuwer en lijkt veel meer op mobiele telefoons van vandaag. Maar er zijn 2 andere processoren. Ik wil wel eens normaal een film kijken. Welke processor is sneller. Ik heb iets gelezen dat je een vergelijking kunt maken met een P4 en een Pentium M. Of dit echter waar is? Is dat verschil aanmerkelijk sneller of trager?

In de Qtek S100 zit een Intel® PXA272 416 MHz
In de Qtek 9100 (nieuwer model) TI OMAP 850 200 MHz

Die laatste lijkt mij sowieso minder engerie zuigen. Maar kom ik niet in de problemen achteraf dat ik minder goed films kan kijken o.i.d.?

Bedankt!

_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

htg

whatever it takes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• htg
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 05-01 13:56

htg

Ik heb zojuist gezien dat de processor van de HTC wizard ook in de HTC prophet zit dus deze lijkt me sowieso beter afgestemd. De HTC prophet is wat meer nieuw enzo.

Ik heb er hier in elk geval al een heel leuk stukje over gelezen:

http://www.telecomvergelijker.nl/thread/15349

:)

htg

[ Voor 38% gewijzigd door htg op 13-03-2006 22:21 ]

whatever it takes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheKeeper
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-08-2023

TheKeeper

In 2 words: NO!

ZaWoot schreef op vrijdag 10 maart 2006 @ 17:30:
Weet dat het een beetje off topic is maar deze kwam ik per toeval tegen, weet niet of mensen hem al kennen.....

Good old teletekst !

(zeker voor de voetbalsupporters onder ons een vertrouwde vriend ;))

[afbeelding]

[afbeelding]

Net geinstalleerd en het werkt perfect (en gratis)

www.ward.nu/computer/teletekst/
Voor mensen die liever niet te veel programma's installeren en toch teletekst willen kijken.
Ga naar http://pda.t-mobile.nl/ (ik weet het, je wou er net vanaf), kijk rechts bij de links, zoek je favo teletekst pagina eruit, klik erop en bookmark hem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToMaSZ
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15-05 19:18
htg schreef op maandag 13 maart 2006 @ 22:01:
Hallo,

Ik zit sterk te twijfelen of ik nu de Qtek S1900 wil aanschaffen of de Qtek 100. Ik wil dus voor de Qtek S1900 gaan denk ik. De Qtek 9100 is nieuwer en lijkt veel meer op mobiele telefoons van vandaag. Maar er zijn 2 andere processoren. Ik wil wel eens normaal een film kijken. Welke processor is sneller. Ik heb iets gelezen dat je een vergelijking kunt maken met een P4 en een Pentium M. Of dit echter waar is? Is dat verschil aanmerkelijk sneller of trager?

In de Qtek S100 zit een Intel® PXA272 416 MHz
In de Qtek 9100 (nieuwer model) TI OMAP 850 200 MHz

Die laatste lijkt mij sowieso minder engerie zuigen. Maar kom ik niet in de problemen achteraf dat ik minder goed films kan kijken o.i.d.?

Bedankt!

_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

htg
Het verhaal over de kloksnelheden is in deze topics en op alle andere sites/fora waar de wizard aan bod komt al zooo breed uitgemeten. Ik zou zeggen: check de benchmarks en trek je conclusies. De opvolger van de S100 meld je zelf ook al, namelijk de prophet (S200). Deze heeft dezelfde cpu als de wizard. Zouden ze die gebruiken als de performance slecht was?

Verder als je twijfelt tussen de wizard en de prophet, maak je eigenlijk de afweging toetsenbord en kleiner display, of geen toetsenbord, iets dunner toestel en groter display. Verder zijn ze bijna identiek.

Voor wat betreft de films: tcpmp werkt prima, zeker met de laatste i-mate rom. En als dat niet voldoende is, kun je altijd nog even ietsjes overclocken.

[ Voor 6% gewijzigd door ToMaSZ op 14-03-2006 06:59 ]

What the eyes see, and the ears hear, the mind believes...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 111759

[quote]ToMaSZ schreef op dinsdag 14 maart 2006 @ 06:57:
[...]

Verder als je twijfelt tussen de wizard en de prophet, maak je eigenlijk de afweging toetsenbord en kleiner display, of geen toetsenbord, iets dunner toestel en groter display. Verder zijn ze bijna identiek.

Volgens mij zijn de displays qua grootte gelijk. Alleen het display van de S200 is van een ander materiaal (krasbestendig en minder glanzend, zodat het ook in de zon/fel licht leesbaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToMaSZ
Anoniem: 111759 schreef op dinsdag 14 maart 2006 @ 08:15:

Volgens mij zijn de displays qua grootte gelijk. Alleen het display van de S200 is van een ander materiaal (krasbestendig en minder glanzend, zodat het ook in de zon/fel licht leesbaar is.
Je hebt gelijk. Beide 2.8 inch, gezichtsbedrog denk ik :)
Ik denk dat het materiaal alleen erg weinig uitmaakt, als je er een goeie screenprotector opplakt. Het minder glanzende, krasbestendige bereik ik bij m'n vario ook met een brando protectortje.

[ Voor 10% gewijzigd door ToMaSZ op 14-03-2006 08:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghannes
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 06:50
Ik heb gisteren een mda vario gekocht op MP en er zat geen kabeltje bij.

Is er iemand hier op 't forum die rond roermond / weert woont? Graag zou ik eenmalig het kabeltje willen lenen.

bedankt

[ Voor 5% gewijzigd door Ghannes op 14-03-2006 10:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drmbs
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19-05 20:40
Ghannes schreef op dinsdag 14 maart 2006 @ 10:03:

Is er iemand hier op 't forum die rond roermond / weert woont? Graag zou ik eenmalig het kabeltje willen lenen.

bedankt 06 xxxxxxxx
Dit is een gewone usb-miniusb kabel, overal te krijgen.

[ Voor 4% gewijzigd door Eggy op 14-03-2006 11:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToMaSZ
Ghannes schreef op dinsdag 14 maart 2006 @ 10:03:

bedankt 06 xxxxxxxx
Je kan elke willekeurige usb kabel gebruiken.... je haalt er als je er geen hebt (van bijv. digicam) eentje voor een paar euro bij je lokale computerboer. Zelfs de vobis heeft ze. Of anders zoek iemand in je vriendenkring met een motorola pebl of razr, of andere qtek/i-mate/mda... die zijn allemaal mini-usb. Is denk ik sneller en verstandiger dan je mobiele nummer op een openbaar forum neerzetten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghannes
mooi,
ben nu op school in eindhoven en zal straks even mij mycom binnenwippen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hemiparo
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Moet drmbs ook ff zijn reply aanpassen... :)

Eggy: Done :)

[ Voor 28% gewijzigd door Eggy op 14-03-2006 11:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 109193

Zijn er hier mensen die ervaring hebben met "Softick Card Export II"

Een programma zodat je je sd-kaart als massaopslag apparaat kan gebruiken.

Ik heb zelf nu de trial draaien maar het werkt bij mij niet. Weet iemand misschien ook andere manieren om je sd-kaart uit je wizard als massaopslag apparaat te gebruiken (zonder usb sd-kaartlezer maar dus gewoon met een usb kabel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 32767

170074 schreef op maandag 13 maart 2006 @ 18:05:
Er stond trouwens een goede tip op de xda site. Als je de nieuwste I-mate rom hebt dan is de enige Cab die je echt nodig hebt de volgende:

Default_MP-Shortcut-MMS1-JAVA-VOICE-CV-051214

Hiermee verkrijg je de MMS folders. Je moet overigens wel een softreset uitvoeren vlak na een hardreset omdat bestanden niet gewist kunnen worden uit deze extended_rom.
Ik heb nieuwste I mate rom en heb alleen t-mobile cab uitgevoerd en heb ook mms folders. Weet niet of dat door t-mobile cab komt of gewoon de i mate rom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

170074

Anoniem: 32767 schreef op dinsdag 14 maart 2006 @ 11:28:
[...]

Ik heb nieuwste I mate rom en heb alleen t-mobile cab uitgevoerd en heb ook mms folders. Weet niet of dat door t-mobile cab komt of gewoon de i mate rom
Dan komt dat dus door de t-mobile cab.. want zonder cabs krijg je deze folders niet. Zal met de Orange cab neem ik aan ook wel in orde zijn, maar dit heb ik nog niet getest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• troftnom
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 18-05 15:28
Anoniem: 109193 schreef op dinsdag 14 maart 2006 @ 11:16:
Zijn er hier mensen die ervaring hebben met "Softick Card Export II"

Een programma zodat je je sd-kaart als massaopslag apparaat kan gebruiken.

Ik heb zelf nu de trial draaien maar het werkt bij mij niet.
Werkt bij mij zonder problemen, welke versie gebruik je en wanneer gaat het fout?
Versie 2.11 was de eerste die volledig werkte op de HTC Wizard, de huidige versie 2.12 heb ik zelf nog niet geinstalleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

170074 schreef op dinsdag 14 maart 2006 @ 11:59:
[...]

Dan komt dat dus door de t-mobile cab.. want zonder cabs krijg je deze folders niet. Zal met de Orange cab neem ik aan ook wel in orde zijn, maar dit heb ik nog niet getest.
Ik heb nu wel probleem met MMS:

Ik heb er een paar naar mijzelf gestuurd en die blijven maar binnenkomen. Ik kan alleen de inhoud zelf niet downloaden.

Eentje die ik via mail verstuurd heb kwam 2x binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0YR1D3R
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Ik heb nog wat foto's gevonden van de (min of meer) opvolger van de Wizard, de Hermes:

Afbeeldingslocatie: http://www.htcclub.net/pictures/cebit/img/IMG_5269.JPG

Afbeeldingslocatie: http://www.htcclub.net/pictures/cebit/img/IMG_5272.JPG

Afbeeldingslocatie: http://www.htcclub.net/pictures/cebit/img/IMG_5273.JPG

En mooi het vergelijk tussen de 2:

Afbeeldingslocatie: http://www.htcclub.net/pictures/cebit/img/IMG_5268.JPG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

troftnom schreef op dinsdag 14 maart 2006 @ 12:11:
[...]

Werkt bij mij zonder problemen, welke versie gebruik je en wanneer gaat het fout?
Versie 2.11 was de eerste die volledig werkte op de HTC Wizard, de huidige versie 2.12 heb ik zelf nog niet geinstalleerd.
Ik gebruik versie 2.12, de trial omdat ik eerst wil dat het goed werkt voor ik iets aan ga schaffen.

De instalatie op mn htc verloopt zonder problemen, maar zodra ik hem aan mn pc hang zegt windows op mijn pc thuis dat hij een nieuw usb apparaat heeft gevonden, en vervolgens dat hij deze niet heeft geinstaleerd en het werkt mogelijk niet naar behoren. Op de pc op mijn werk zegt hij zelfs helemaal niks (allebij windows xp)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krypt
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 06-05 23:58
Niet helemaal wat ik zoek (en volgens mij kan tomtom geen GPS data meer exporteren).
Ik zoek iets waar mijn GPS coordinaten doorgestuurd worden via GPRS/Wifi, en dat mijn computer thuis er een mapje omheen bouwt zodat mijn vrouw bijv. kan zien waar ik ergens op de snelweg zit.. (en wanneer ze dus het eten moet aanzetten :P)

Pvouput live

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToMaSZ
Krypt schreef op dinsdag 14 maart 2006 @ 13:56:
[...]

Niet helemaal wat ik zoek (en volgens mij kan tomtom geen GPS data meer exporteren).
Ik zoek iets waar mijn GPS coordinaten doorgestuurd worden via GPRS/Wifi, en dat mijn computer thuis er een mapje omheen bouwt zodat mijn vrouw bijv. kan zien waar ik ergens op de snelweg zit.. (en wanneer ze dus het eten moet aanzetten :P)
oziexplorerCE kan je tracks naar een file wegschrijven. Als je dan een ftpserver voor ppc gebruikt, kan je op je pc die trackfile regelmatig ophalen. (of natuurlijk een regelmatige upload doet naar een ftp thuis vanaf je ppc) Je vrouw kan dan, met dank aan de kabouterbond, in de PC versie van oziExplorer precies zien waar je bent (of bent geweest), op de topografische kaart van NL met een schaal van 1:25000.

Wel een leuk plan trouwens, ga ik eens even mee spelen als ik tijd heb binnenkort :D

[ Voor 15% gewijzigd door ToMaSZ op 14-03-2006 14:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToMaSZ
Anoniem: 109193 schreef op dinsdag 14 maart 2006 @ 13:55:
[...]

Ik gebruik versie 2.12, de trial omdat ik eerst wil dat het goed werkt voor ik iets aan ga schaffen.

De instalatie op mn htc verloopt zonder problemen, maar zodra ik hem aan mn pc hang zegt windows op mijn pc thuis dat hij een nieuw usb apparaat heeft gevonden, en vervolgens dat hij deze niet heeft geinstaleerd en het werkt mogelijk niet naar behoren. Op de pc op mijn werk zegt hij zelfs helemaal niks (allebij windows xp)
Volgens mij heb ik ergens eerder deze thread gelezen dat 2.12 niet werkte, itt 2.11... maar helemaal zeker weten doe ik het niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

2.11 geinstaleerd en deze werkt idd wel

Thnx!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper®
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
ToMaSZ schreef op dinsdag 14 maart 2006 @ 14:12:
[...]

oziexplorerCE kan je tracks naar een file wegschrijven. Als je dan een ftpserver voor ppc gebruikt, kan je op je pc die trackfile regelmatig ophalen. (of natuurlijk een regelmatige upload doet naar een ftp thuis vanaf je ppc) Je vrouw kan dan, met dank aan de kabouterbond, in de PC versie van oziExplorer precies zien waar je bent (of bent geweest), op de topografische kaart van NL met een schaal van 1:25000.

Wel een leuk plan trouwens, ga ik eens even mee spelen als ik tijd heb binnenkort :D
Zeker interessant iets. Hier ook maar eens in verdiepen.
Leuk om bijvoorbeeld een website op te zetten met een map van NL waar ik rij :P
of me ingecalculeerde route van Tomtom ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

170074

Anoniem: 32767 schreef op dinsdag 14 maart 2006 @ 12:17:
[...]

Ik heb nu wel probleem met MMS:

Ik heb er een paar naar mijzelf gestuurd en die blijven maar binnenkomen. Ik kan alleen de inhoud zelf niet downloaden.

Eentje die ik via mail verstuurd heb kwam 2x binnen.
Ik weet niet wat er aan de hand is maar ik zou gewoon na een harde reset slechts die éne Imate cab gebruiken en vervolgens gewoon zelf me MMS instellingen invoeren. (Van T-Mobile site halen of googlen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 44528

Een vraagje als bij jullie de accu opgeladen is. Hoeveel uur geeft ie dan aan dat ie mee kan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zhadum
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 17-05 22:38

Zhadum

Folding & Einstein@home

john5951 schreef op vrijdag 10 maart 2006 @ 14:06:
Sinds enkele weken ben ik in het bezit van een MDA Vario, en afgezien van een paar kleine problemen ben ik er heel tevreden mee.

...

Wat heb ik zelf al geprobeerd:
- Alternatieve VPN client instaleren (Bluefire)
- Contact opnemen met de ICT desk van de UvT (kansloos)
- Uitputtend forums doorspitten naar oplossingen

Helaas ben ik nog helemaal niets opgeschoten. Is het iemand gelukt om op het UvT netwerk te komen met een WM5 device?
Er is ook geen oplossing. UvT biedt geen ondersteuning voor WM2005 en je kan dus niet erop komen.

[ Voor 41% gewijzigd door Zhadum op 14-03-2006 17:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• john5951
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 15-05 16:50
mm, dat is erg jammer van die k**te UvT dan!!

Ik ben weer wat verder aan het spelen gegaan met mijn mda, en nu ben ik op zoek naar een programma waarbij je via wlan winamp (of iets dergelijks) kunt bedienen. Terminal services werkt niet op mijn xp home laptopje, dus ben ik op zoek naar iets anders. Ik het verschillende plugins of tooltjes gevonden die dit konden, maar ze zijn allemaal voor WM 2003.

Is er een (gratis, natuurlijk erg belangrijk) programma waar ik winamp ed. op mijn laptop kan bedienen via wlan?
Het liefst eentje die hier ook echt voor bedoeld is, aangezien de terminal services clients over het algemeen nogal omslachtig en ingewikkeld zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

170074 schreef op dinsdag 14 maart 2006 @ 14:58:
[...]

Ik weet niet wat er aan de hand is maar ik zou gewoon na een harde reset slechts die éne Imate cab gebruiken en vervolgens gewoon zelf me MMS instellingen invoeren. (Van T-Mobile site halen of googlen)
Ja daar was ik al bang voor,... weer alles opnieuw installeren....

Gewoon harde reset en die ene cab?

Werkt mms na imate upgrade bij andere t-mobile users wel gewoon?

Ik krijg melding unable to download messages als ik message naar mijzelf toestuur om te testen.

Dat een bericht meerdere keren aankomt heb ik gefixed met de fix uit startpost --> ik heb SBP pocket draaien en moet daarom tmail.exe excluded voor de X button functie close. Nu wordt outlook/mms niet afgesloten als ik op X klik maar gewoon geminimaliseerd.

[ Voor 28% gewijzigd door Anoniem: 32767 op 14-03-2006 17:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bokkie11
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14-05 07:48
ToMaSZ schreef op dinsdag 14 maart 2006 @ 14:12:
[...]

weet je misschien hoe je ozi ce op je mda aan de praat krijgt ?
Ik kan geen verbinding maken met mij GPS (tomtom kan wel verbinding maken met mijn gps).

M3 SR+ deep bleuMidnight grey/ Black /areo Bestel 19/8 restrictie 1/11 vin 11-12 aflevering 14-12

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper®
  • Niet online
bokkie11 schreef op dinsdag 14 maart 2006 @ 17:33:
[...]

Ik kan geen verbinding maken met mij GPS (tomtom kan wel verbinding maken met mijn gps).
http://64.71.184.220/ozice/faq_bluetooth.html

http://64.71.184.220/ozice/faq_ppc2003.html

misschien handig

[ Voor 7% gewijzigd door Viper® op 14-03-2006 17:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TopdRob
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 02-03 08:32
Ik ben op zoek naar een browser die popups ondersteund of tabs.

Ik wil namelijk gebruik maken van het draadloze netwerk op Hogeschool Rotterdam, alleen dan moet je een popup open laten staan, welke elke 275 seconden vervest om te kijken of je nog aanwezig bent.

Ik heb ergens op een engelse site gelezen dat het evt. ook mogelijk is IE meer dan 1 keer op te starten

Graag jullie hulp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper®
  • Niet online
TopdRob schreef op dinsdag 14 maart 2006 @ 17:38:
Ik ben op zoek naar een browser die popups ondersteund of tabs.

Ik wil namelijk gebruik maken van het draadloze netwerk op Hogeschool Rotterdam, alleen dan moet je een popup open laten staan, welke elke 275 seconden vervest om te kijken of je nog aanwezig bent.

Ik heb ergens op een engelse site gelezen dat het evt. ook mogelijk is IE meer dan 1 keer op te starten

Graag jullie hulp
Opera 8.5 beta had tabs dacht ik zo, zal ff zoeken

Features
Open URL with auto-complete
Zoom
Download
Tabs - NEW!
Navigation and history
Bookmarks
Landscape/Portrait Mode
Full screen/ Fit to screen
Pop-up handler
Pad-lock icon on secure sites
User preferences
Context menu

http://opera.com/products/mobile/products/winmobileppc/

ps. Is al een keer eerder genoemd hier, maar goed ik weet dat zoeken in een berg massa soms lastig is

[ Voor 28% gewijzigd door Viper® op 14-03-2006 17:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bokkie11
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14-05 07:48
deze heb ik al geprobeerd maar helaas mocht het niet werken.
Deze hint waren voor tomtom navigator 3 terwijl ik 5 heb, waarschijnlijk dat het daardoor niet werkt.

[ Voor 15% gewijzigd door bokkie11 op 14-03-2006 17:47 ]

M3 SR+ deep bleuMidnight grey/ Black /areo Bestel 19/8 restrictie 1/11 vin 11-12 aflevering 14-12

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceOnFire
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
ik heb mn Vario net een weekje en an sich doet ie t helemaal naar wens. een dingetje kom ik echter niet uit; dmv GPRS synct pocket outlook keurig met mn IMAP mailserver, an sich niks op aan te merken. enige probleem; alleen mailtjes in platte tekst kan ik lezen, mails in HTML-formaat worden blanco weergegeven. (ze staan dus wel keurig in de inbox met onderwerp, afzender etc).

Ik kan niets in de instellingen vinden om daar iets aan aan te passen, dat zou toch gewoon moeten kunnen werken? Enige wat ik wel kan instellen en ook ingesteld heb is dat ie complete berichten moet downloaden, dus niet alleen de eerste x kB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

170074

Anoniem: 32767 schreef op dinsdag 14 maart 2006 @ 17:25:
[...]

Ja daar was ik al bang voor,... weer alles opnieuw installeren....

Gewoon harde reset en die ene cab?

Werkt mms na imate upgrade bij andere t-mobile users wel gewoon?

Ik krijg melding unable to download messages als ik message naar mijzelf toestuur om te testen.

Dat een bericht meerdere keren aankomt heb ik gefixed met de fix uit startpost --> ik heb SBP pocket draaien en moet daarom tmail.exe excluded voor de X button functie close. Nu wordt outlook/mms niet afgesloten als ik op X klik maar gewoon geminimaliseerd.
Ik heb zelf Orange dus iemand anders zou het ff moeten bevestigen. Ik weet wel dat slechts die éne cab voldoende is voor MMS.. mits goed geconfigureerd uiteraard.

Ik begrijp overigens uit je tekst dat tmail.exe beslist nodig is om MMS/Email berichten slechts één keer over te laten komen? Deze sluit ik namelijk ook continu af. Ik gebruik vBar - waarmee ik helaas geen exclusions kan instellen - daarom kan ik maar gewoon het beste helemaal niet op het kruisje drukken of wel? Ik heb zelf nog geen MMS/Email verstuurd dus heb geen idee of dit juist geconcludeerd is...

Ten slotte, ik heb nu de Adapt Metal Casing, maar ik vind hem helaas de telefoon behoorlijk dik maken... Ik heb er nu ook een screenprotector op, zal deze het scherm voldoende beschermen als ik mijn telefoon gewoon los in mijn broekzak doe.. dus zonder case? Ik vrees ook dat het mechaniek van het toetsenbordje niet echt schokbestendig is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 170913

Ik heb Checknotifications geinstalleerd op mijn Vario, maar als de rode null waarden wil clearen dan krijg ik het volgende bericht: " clear duplicate events ..processing 196 of 195 events."
. maar ik kan w8en tot ik een ons er wordt niets verwijderd... programma verwijderen en opnieuw installeren hielp ook niet, iemand een idee wat er aan d e hand is en hoe op te lossen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ma_rK
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 04-04 18:36
Gegroet damens en heren. Wat gaat dit topic hard. Ik ben sinds enkele dagen ook blij met mijn Vario, maar de tmobile 'ik wil bellen' omgeving was buitengewoon lelijk. Ik heb dus de tutorial gevolgd maar ik heb geen rechten om het carrierlogo te vervangen. Ik heb totalcomander al aangezwengeld om daarmee de rechten van het bestand aan te passen of het bestand te hernoemen, maar ik krijg geen medewerking. Hebt mijn medetweakerstjes nog tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 169527

Anoniem: 109193 schreef op dinsdag 14 maart 2006 @ 14:30:
2.11 geinstaleerd en deze werkt idd wel

Thnx!!
kan 2.11 nergens vinden :/ (opzich wel cabje voor in startpost!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martino-s
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 07-04 19:34

Martino-s

Nieuw?! www.ictmasters.nl

Ma_rK schreef op dinsdag 14 maart 2006 @ 19:04:
Gegroet damens en heren. Wat gaat dit topic hard. Ik ben sinds enkele dagen ook blij met mijn Vario, maar de tmobile 'ik wil bellen' omgeving was buitengewoon lelijk. Ik heb dus de tutorial gevolgd maar ik heb geen rechten om het carrierlogo te vervangen. Ik heb totalcomander al aangezwengeld om daarmee de rechten van het bestand aan te passen of het bestand te hernoemen, maar ik krijg geen medewerking. Hebt mijn medetweakerstjes nog tips?
In het vorige deel is dit aan de orde geweest.
Als je daar zoekt, moet het vast goed komen! 8)

Martino's | Google is your friend...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

170074 schreef op dinsdag 14 maart 2006 @ 18:18:
[...]

Ik heb zelf Orange dus iemand anders zou het ff moeten bevestigen. Ik weet wel dat slechts die éne cab voldoende is voor MMS.. mits goed geconfigureerd uiteraard.

Ik begrijp overigens uit je tekst dat tmail.exe beslist nodig is om MMS/Email berichten slechts één keer over te laten komen? Deze sluit ik namelijk ook continu af. Ik gebruik vBar - waarmee ik helaas geen exclusions kan instellen - daarom kan ik maar gewoon het beste helemaal niet op het kruisje drukken of wel? Ik heb zelf nog geen MMS/Email verstuurd dus heb geen idee of dit juist geconcludeerd is...

Ten slotte, ik heb nu de Adapt Metal Casing, maar ik vind hem helaas de telefoon behoorlijk dik maken... Ik heb er nu ook een screenprotector op, zal deze het scherm voldoende beschermen als ik mijn telefoon gewoon los in mijn broekzak doe.. dus zonder case? Ik vrees ook dat het mechaniek van het toetsenbordje niet echt schokbestendig is...
tmail.exe is volgens startpost de applicatie voor mail/mms. Als je die afsluit heb je kans dat hij bij opnieuw opstarten een bericht opnieuw verstuurt. Daarom niet hard afsluiten. Met SBP Pocket kan files excluded hiervoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ma_rK
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 04-04 18:36
Martino-s schreef op dinsdag 14 maart 2006 @ 19:15:
[...]

In het vorige deel is dit aan de orde geweest.
Als je daar zoekt, moet het vast goed komen! 8)
Ik wil niet flauw zijn maar:
-8 topics
-40 pagina's en
-een zeer globale got search funtie.
Ik heb alle 38 pagina's van dit topic doorgelezen en ik kom het niet tegen. Dan is de 'dat staat vast ergens' mededeling weinig waardevol.
linkje naar antwoord en oplossing (zoeken op dialer) in topic 7 Misschien een idee om dit aan de startpost toe te voegen (desnoods een link naar de oplossing)

[ Voor 26% gewijzigd door Ma_rK op 14-03-2006 19:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jgsvuden
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 10-08-2023

Jgsvuden

Hoi!

Hoi mensen,

ik heb TomTom geinstalleerd en nu wil ik ook een GPS reciever kopen. ik zat te denken aan de Adapt AD-300 uit de SP, maar nu lees ik hier: http://www.pdastore.nl/vs...info.php?products_id=7835 dat deze niet compatible is met tomtom 5

hebben mensen hier ervaring mee? of juist tegenovergestelde ervaringen? ik heb op het moment TomTom 5.21 zou ik aan die adapter een goede keus hebben of hebben er mensen betere alternatieven?

>>>> Citroën AX GTI <<<<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• troftnom
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 18-05 15:28
Anoniem: 169527 schreef op dinsdag 14 maart 2006 @ 19:08:
[...]

kan 2.11 nergens vinden :/ (opzich wel cabje voor in startpost!)
http://www.softick.com/download.php, klik op previous versions....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

danku ;) x :P

ennuh iemand een idee wanneer die opvolger de vario II komt? begin zomer 2006:/ das nu toch?
as i komt koop ik em gelijk hij lijkt super

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martino-s

Martino-s

Ma_rK schreef op dinsdag 14 maart 2006 @ 19:27:
[...]
Ik wil niet flauw zijn maar:
-8 topics
-40 pagina's en
-een zeer globale got search funtie.
Ik heb alle 38 pagina's van dit topic doorgelezen en ik kom het niet tegen. Dan is de 'dat staat vast ergens' mededeling weinig waardevol.
linkje naar antwoord en oplossing (zoeken op dialer) in topic 7 Misschien een idee om dit aan de startpost toe te voegen (desnoods een link naar de oplossing)
Ook al geef je aan niet flauw te willen zijn.... je bent het wel een beetje! :P
Ik denk dat jij zo een soort link bedoeld. 8)

Of heb je liever direct een link naar de oplossing?

Wedden dat zoeken werkt. 8)

[ Voor 5% gewijzigd door Martino-s op 14-03-2006 19:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sick Nick
  • Laatst online: 20-05 17:02

Sick Nick

Drop the top!

Johannusvanudos schreef op dinsdag 14 maart 2006 @ 19:29:
Hoi mensen,

ik heb TomTom geinstalleerd en nu wil ik ook een GPS reciever kopen. ik zat te denken aan de Adapt AD-300 uit de SP, maar nu lees ik hier: http://www.pdastore.nl/vs...info.php?products_id=7835 dat deze niet compatible is met tomtom 5

hebben mensen hier ervaring mee? of juist tegenovergestelde ervaringen? ik heb op het moment TomTom 5.21 zou ik aan die adapter een goede keus hebben of hebben er mensen betere alternatieven?
Gelukkig heb je TomTom Navigator 5.21 op je vario staan en niet de mobile variant voor gewone smartphones ;) En die muis werkt prima, ik heb een Keomo muis die dezelfde nemerix chipset heeft en die doet het probleemloos :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 166258

Hoi mensen,

Er staat op die site dat hij niet compatible is met TomTom Mobile 5 (de versie voor smartphones). Voor de MDA Vario/Qtek 9100 heb je TomTom Navigator 5.21 nodig en die werkt goed met de Adapt 300 / Oasis Media Bluetooth GPS Reciever. Ik ben er zelf erg tevreden over, alleen vind ik het jammer dat die niet vanzelf aan en uit gaat, wanneer je TomTom opstart. Ik heb al gelezen in dit forum dat de Adapt 700 dat wel zou moeten kunnen. Zie ook http://www.pdashop.nl/product/21808/19610/20 Succes met je aankoop.

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 166258 op 14-03-2006 20:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToMaSZ
bokkie11 schreef op dinsdag 14 maart 2006 @ 17:33:
[...]

Vreemd, bij mij werkte het zonder enige slag of stoot. GPS zit bij mij op com6, bij file - settings - NMEA (GPS) op tabblad port configuration even selecteren. Ik heb hem gewoon op 9600 baud laten zitten en hij navigeert als een trein.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToMaSZ
Anoniem: 166258 schreef op dinsdag 14 maart 2006 @ 20:22:
[...]

Er staat op die site dat hij niet compatible is met TomTom Mobile 5 (de versie voor smartphones). Voor de MDA Vario/Qtek 9100 heb je TomTom Navigator 5.21 nodig en die werkt goed met de Adapt 300 / Oasis Media Bluetooth GPS Reciever. Ik ben er zelf erg tevreden over, alleen vind ik het jammer dat die niet vanzelf aan en uit gaat, wanneer je TomTom opstart. Ik heb al gelezen in dit forum dat de Adapt 700 dat wel zou moeten kunnen. Zie ook http://www.pdashop.nl/product/21808/19610/20 Succes met je aankoop.
Ik kan trouwens uit ervaring melden dat de AD-300 ook met TT Mobile 5 op WM5 smartphone uitstekend werkt. (i-mate sp5m)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eggy

Eggy

Goo goo g'joob

Topicstarter
Ik maak zelf ook al een tijdje gebruik van de applicatie SmartSKey. Wanneer je na installatie van deze applicatie je linker softkey ingedrukt houdt opent deze je start menu. Het inhouden van de rechter softkey heeft het sluiten van applicaties als functie. De applicatie draait echter niet zichtbaar wat zeer fijn is.

Sinds ik geupgrade heb naar de nieuwste i-mate ROM gebruik ik deze echter ook voor het overclocken van mijn Wizard. Je hoeft zelf helemaal niets in te stellen en hij draait constant op de door jou gewenste snelheid:

Je kunt hem hier downloaden en een handleiding vinden hoe je hem kunt installeren.

Ik heb hem zo geconfigureerd zodat hij je processor standaard op 240 MHz laat draaien. Je kunt hem echter ook installeren zonder van de overclock functie gebruik te maken (enkel de softkeys) door één bestand niet op je Wizard te plaatsen, zie ook de link voor instructies.

Besturing met een hand is wel een stuk makkelijk wanneer je de start knop en OK/Close toets kunt bedienen met je soft keys _/-\o_

[ Voor 9% gewijzigd door Eggy op 14-03-2006 20:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tall0ne
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 10:04
Er zou een Qtek AKU2 gespot zijn....

ftp://xda:xda@ftp.xda-developers.com/Uploads/HTC_Wizard/

Filename: 186504-ruu_9100_2170702_21707102_20710_qtek_wwe_ship.exe

un kijken wat die doet.... word weer laat naar bed. :Z

Try to hack me, my IP = 127.0.0.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 166258 schreef op dinsdag 14 maart 2006 @ 20:22:
Ik heb al gelezen in dit forum dat de Adapt 700 dat wel zou moeten kunnen. Zie ook http://www.pdashop.nl/product/21808/19610/20 Succes met je aankoop.
had adapt 700 besteld maar is niet zeker dat i auto aan gaat.
las nemlijk dat dat gepatenteerd is door uh die 32 kanaals zwarte (even de naam kwijt)
ook bij pdashop wisten ze het niet cker via telefoon, dus ik heb em gecanceld en de zwarte besteld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joeltje
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
ik krijg mijn gps dus niet aan de gang. Ik volg de tutorial, maar kan binnen tt5 niet com6 selecteren. Wel 9, 3, 2, 0, ir en serieel, maar niet com 6???

Whellup please....

Ik heb niets te melden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToMaSZ
Tall0ne schreef op dinsdag 14 maart 2006 @ 20:58:
Er zou een Qtek AKU2 gespot zijn....

ftp://xda:xda@ftp.xda-developers.com/Uploads/HTC_Wizard/

Filename: 186504-ruu_9100_2170702_21707102_20710_qtek_wwe_ship.exe

un kijken wat die doet.... word weer laat naar bed. :Z
Keep us informed! :) Ben heel benieuwd hoe die presteert t.o.v. de i-mate versie. De beta van QTek liet het mnijlenver afweten. De I-mate ROM voelde bij mij aan als een nieuwe telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToMaSZ
joeltje schreef op dinsdag 14 maart 2006 @ 21:03:
ik krijg mijn gps dus niet aan de gang. Ik volg de tutorial, maar kan binnen tt5 niet com6 selecteren. Wel 9, 3, 2, 0, ir en serieel, maar niet com 6???

Whellup please....
Heb je gepaired, seriele poort als service aangevinkt bij je gps, uitgaande poort voor je gps gemaakt (com6), secure connection UITgezet en daarna TTN5.21 gestart?

[ Voor 4% gewijzigd door ToMaSZ op 14-03-2006 21:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joeltje
  • Niet online
ja, exact volgens tutorial, maar krijg hem niet te zien. Nog erger, ik zie wel de standaard tomtom gps unit van een vriend, en die stuurt me overal heen :'(

Ik heb niets te melden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToMaSZ
joeltje schreef op dinsdag 14 maart 2006 @ 21:10:
ja, exact volgens tutorial, maar krijg hem niet te zien. Nog erger, ik zie wel de standaard tomtom gps unit van een vriend, en die stuurt me overal heen :'(
Heeft die zich soms com6 toegeeigend? (Dan zie je hem in TTN idd niet) probeer eens een andere poort dan 6.

[ Voor 7% gewijzigd door ToMaSZ op 14-03-2006 21:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joeltje
  • Niet online
ik moet de gps toch juist aan 6 hangen als uitgaand? Ik kan na het pairen 2 keuzes maken, 6 en 7. Welke poort, moet wat zijn dan?

duidelijker misschien:

na het pairen, kan ik kiezen voor serieel, en dan een com toewijzen; 6 en 7. dat doe ik volgens de tutorial. met TTN, zie ik 0, 2, 3, 9, ir en Serieel. Geen van deze poorten herkent de gps. Ik kan dus niet kiezen tussen de poorten 6 en 7 in TTN.

Kan ik ergens andere compoorten toewijzen aan de GPS muis via BT?

[ Voor 71% gewijzigd door joeltje op 14-03-2006 21:44 ]

Ik heb niets te melden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• I_stealth_I
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16-05 10:46

I_stealth_I

Tweak It OR leave it!

Ik heb een probleempje met mijn MDA Vario. Mijn 'new message' lampje blijft best wel vaak oranje knipperen. Terwijl ik alle sms en mailjes heb gelezen en geen nieuwe oproepen heb. Erg irritant. Het gaat niet weg naar het groene lampje als ik een bericht heb gelezen/beantwoord. Iemand een oplossing/soortgelijke ervaring?

/dev/null

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bebob_NL
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 24-04 21:22
EINDELIJK een freeware tooltje gevonden waarmee je je Tasks volledig op je Today scherm kan krijgen. TaskPlus. Netjes te customizen naar je eigen wensen, ideaal!

Specs: Antec Sonata III 500Watt, Asus P5k, C2D E6750 @ 400*8, 2GB DDR6400 OCZ 4-4-4-12, XFX GeForce 8800GTS/640MB (stock), 120GB WD PATA, 320GB Seagate PATA, 750GB WD SATA, IIyama Vision Master Pro 450.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 107559

Zal dan je gps niet kapot zijn? Probeer je gps is bij die vriend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neevedr
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 27-04 16:24

neevedr

Dat was ik niet!

I_Stealth_I schreef op dinsdag 14 maart 2006 @ 22:15:
Ik heb een probleempje met mijn MDA Vario. Mijn 'new message' lampje blijft best wel vaak oranje knipperen. Terwijl ik alle sms en mailjes heb gelezen en geen nieuwe oproepen heb. Erg irritant. Het gaat niet weg naar het groene lampje als ik een bericht heb gelezen/beantwoord. Iemand een oplossing/soortgelijke ervaring?
Staat er helemaal geen ongelezen berichten meer in heel je berichten lijst. Alle berichten zijn gelezen. Bij mij bleef hij knipperen toen ik nog ongelezen berichten in mijn verwijderde items had staan. Na ook die gelezen te hebben doofde het oranje lampje. (en bleef het uit 8)7 )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 111759

I_Stealth_I schreef op dinsdag 14 maart 2006 @ 22:15:
heb ik ook vaker. soft reset lost dan het probleem op. geen idee hoe het komt. Ik het het gevoel dat het komt als er een bericht wordt ontvangen tijden het internetten, bellen of emailen. op een of andere manier blijft hij dan het led-signaal geven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 170941

Via startmenu kun je gemakkelijk programma's starten die het laatst zijn gebruikt.
Maar nu wil ik deze lijst opschonen/wissen voordat ik een backup maak.
Waar staat deze lijst opgeslagen.
Heb in het register gezocht op recent en MRU maar nog niks kunnen vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 55563

Anoniem: 55563 schreef op maandag 13 maart 2006 @ 01:22:
Met zowel de originele als de testrom van Qtek heb ik het probleem dat Outlook geen verzonden berichten bewaard. Als ik de optie uitvink en weer aanvink, werkt het goed, maar zodra Outlook een keer af is gesloten en weer opgestart, ben ik daarna verzonden emails gewoon kwijt, ondanks dat de optie aangevinkt blijft. Ik gebruik IMAP en de "sent items" map is gewoon aanwezig in mijn account op de IMAP-server. Als ik met Thunderbird mijn mail check dan zie ik dat de verzonden items inderdaad niet bewaard zijn, dus het heeft niets te maken met een verkeerde synchronisatie tijdens een send/receive-opdracht met m'n Qtek.
Niemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hoi mensen,

Ik heb dezelfde en die werkt gewoon met TT5
Je kan trouwens ook even hier kijken: http://www.gpsshop.nl/product/19348 voor een vergelijkbare GPS-receiver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Krypt schreef op dinsdag 14 maart 2006 @ 13:56:
[...]

Oke dan :P : http://www.reperion.com/flash/site.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 169357

Niet met TT mobile 5 maar als je een MDA hebt draai je Navigator 5 dus dat werkt wel.
Hoi mensen,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToMaSZ
Dat ziet er megastrak uit. Account aangevraagd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sick Nick
  • Laatst online: 20-05 17:02

Sick Nick

Drop the top!

joeltje schreef op dinsdag 14 maart 2006 @ 21:03:

Whellup please....
Laat me raden, geen tomtom 5.21? Probeer die maar eens, dan heb je ineens wel de juiste compoorten in het lijstje staan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joeltje
  • Niet online
Klopt die heb ik inderdaad (nog) niet. Wel raar dat de orginele TTN muis het wel doet toch...

Ik zal hem downen. Moet ik deze opnieuw activeren?

Ik heb niets te melden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

vraagjuh m.b.t. http://www.pdashop.nl/product/17555/19610/20

1) die rikaline (32satali) ziet er in revieuws het beste uit, maar de RFMD chipset met NMEA 0182 V2.2 Protocol is dat minder dan de adapt 700?
2) hoe merk je eventueel verschil in chipset en aantal satelietjes met de adapt700 (20sateli)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hopiconjo
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 10:40
Heb de nieuwe Qtek Rom geinstalleerd en persoonlijk vind ik hem iets minder snel en stabiel als de Imate Rom. Commanager is hetzelfde als Imate Rom. Zal straks met TT even kijken hoe hij draait

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mphilipp
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 12:43

mphilipp

Romanes eunt domus

Anoniem: 169527 schreef op woensdag 15 maart 2006 @ 08:49:
1) die rikaline (32satali) ziet er in revieuws het beste uit, maar de RFMD chipset met NMEA 0182 V2.2 Protocol is dat minder dan de adapt 700?
Ik heb ergens in een review gelezen dat ie inderdaad wel goed is, maar toch net iets te traag als je te voet beweegt. Niet voor iedereen belangrijk, maar toch. De Sirf3 chipsets blijken toch overall beter te presteren. Het verschil is op zijn best marginaal. Met als met de Sirf2 sets is het maar net wat je wilt. Mensen die een 'oude' GPS muis hebben, zijn er ook dik tevreden mee. Pas als je doorvraagt zeggen ze dat de 'langere' aquisitietijd merkbaar is. Maar blijkbaar wordt dit toch niet als storend ervaren.
Dus...hecht niet teveel aan die reviews, aan de ene kant is het natuurlijk heel objectief vast te stellen welke 'beter' is, maar de grote vraag is altijd of je dat in de praktijk ook merkt/nodig hebt.

System 1” is fast, instinctive and emotional; “System 2” is slower, more deliberative, and more logical.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

mphilipp schreef op woensdag 15 maart 2006 @ 08:53:
Dus...hecht niet teveel aan die reviews, aan de ene kant is het natuurlijk heel objectief vast te stellen welke 'beter' is, maar de grote vraag is altijd of je dat in de praktijk ook merkt/nodig hebt.
bedankt, maar alsnog een vraag..

1) heeft de adapt 700 met sirf III dan een snellere fix dan die rakilne?

2) k had die oasis (bijna zelfde adapt300) en kon daar ook te voet mee navigeren, gaat dit beter met de duurdere rakline?

3) eigenlijk wil ik dus een muis met super snelle fix, auto on/off en goede (ook bij lage snelheden) plaatsbepaling.. welke moet ik dan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghannes
Weet iemand of het mogelijk is om netwerkcertificaten te installeren? Fontys HS WLan maakt gebruikt van certificaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronjon
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15-05 15:41
k heb met mijn MDA Vario hetvolgende probleem:
wanneer ik mijn scherm uitschuif om het toetsenbord te benaderen lijkt het wel of de pda in een soort device lock schiet. Het hele touchscreen werkt dan niet meer. Terug schuiven van het scherm zorgt er dan voor dat ik weer gebruik kan maken van het touchscreen.

Na enig proberen lijkt het erop dat het voorkomt wanneer je het scherm zover uitschuift dat ie voorbij een palletje schiet waardoor de pda "ziet" dat ik mijn scherm heb uitgeschoven.

In eerste instantie dacht ik dus aan een probleem met mijn scherm, maar omdat ie het in normale modus dus wel doet, kan dat het niet zijn.

Het toestel is 2e hands dus reparatie kan wel maar liever niet :9
Evt uitleg hoe ik het toestel uit elkaar kan halen is ook welkom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martino-s

Martino-s

ToMaSZ schreef op woensdag 15 maart 2006 @ 06:56:
[...]Dat ziet er megastrak uit. Account aangevraagd.
Zou je hierover je bevindingen willen posten?

Zo te zien is het dus je gps-positie die via internet na te checken is door middel van Google Earth.

edit:

Dit staat er op die website:
PocketReperion with basic functionality is free for consumers. Value added services on top of tracking and tracing will be available soon. If you want to download and test PocketReperion, please email to : newaccount@reperion.com

Mijn vraag: Wat kan je met deze basis functionaliteiten?

[ Voor 40% gewijzigd door Martino-s op 15-03-2006 09:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eggy

Eggy

Goo goo g'joob

Topicstarter
ronjon schreef op woensdag 15 maart 2006 @ 09:18:
Het toestel is 2e hands dus reparatie kan wel maar liever niet :9
Evt uitleg hoe ik het toestel uit elkaar kan halen is ook welkom.
Demonteer instructies kun je hier vinden.

Edit: Lmao @ typo

[ Voor 5% gewijzigd door Eggy op 15-03-2006 09:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 44528

Nou ik vraag het nog maar eens als ik mijn mobiel opstart geeft ie 18 uur. Aan klopt dat?
Ik doe op dit moment maar een dag met mijn mobiel. Ik heb niet uit staan maar de backlight uit. Dus dat ie aanspringt als ik de touchscreen aanraak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToMaSZ
Martino-s schreef op woensdag 15 maart 2006 @ 09:31:
[...]

Zou je hierover je bevindingen willen posten?

Zo te zien is het dus je gps-positie die via internet na te checken is door middel van Google Earth.

edit:

Dit staat er op die website:
PocketReperion with basic functionality is free for consumers. Value added services on top of tracking and tracing will be available soon. If you want to download and test PocketReperion, please email to : newaccount@reperion.com

Mijn vraag: Wat kan je met deze basis functionaliteiten?
Als ik vandaag nog een account krijg, ga ik vanavond even spelen. Bevindingen dump ik hier wel. (Evt. in een eigen topic als dat beter op z'n plaats is, dit is nl. niet direct gerelateerd aan de wizard)
Dan weet ik ook wat de basisfunctionaliteit inhoudt. Integratie met google earth is cool vwb eye-candy, maar vaak vind ik een kaart overzichtelijker dan een satellietfoto dus ik hoop dat er ook andere manieren van gebruik van de gegevens mogelijk zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eggy

Eggy

Goo goo g'joob

Topicstarter

Pagina: 1 ... 9 10 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Er wordt telkens opnieuw gesproken over het verwijderen van CID- & SIM-locks. Dit is niet toegestaan op Gathering of Tweakers, doe dit dan ook niet. Het bespreken van prijzen is tevens niet gewenst in dit topic. Mocht je posts tegenkomen welke in strijd zijn met deze policy, maak even gebruik van de Topic Report functie in plaats van op deze posts te reageren. Dit is de laatste waarschuwing, verdere overtredingen zullen leiden tot permanente sluiting van het topic!