Wat denk je zelf?Verwijderd schreef op maandag 20 maart 2006 @ 15:11:
Help:"
Of mijn formidabele (op 40% naar uitmuntend) verdediger nu proberen te verkopen of in de 1ste week verkopen als de nieuwe comp begint en hij net naar uitmuntend is gepopt?
Wat denken jullie?
Inderdaad wachten, met een beetje geluk trekt de markt weer aan...
Verwijderd
ook al is ie 99% formidabel je krijgt er meestal niks meer voor dan als ie net gepopt is, misschien een tonnetje voor de moeite ofzo ivm hoge tsi. nooit halverwege een skill verkopen. tenzij je echt desperate geld nodig hebt, maar je maakt altijd verlies.
Zie tot mijn grote schrik dat ik 1ste sta met rode en gele kaarten
Toch nog een prijs dan

Toch nog een prijs dan
Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt
Misschien heb je nog geluk, ik moet nog een tot een maand terug gebruikers toevoegen in Alltid. Ik hoop dat vanavond te kunnen doen, maar ben een beetje veul aan het werken de laatste en komende tijd.
[ Voor 7% gewijzigd door Pewwy op 21-03-2006 10:30 ]
Verwijderd
is er ook een prijs voor het team met de minste kaarten? de GoT fairplay award ofzo? die wil ik!
2 rode en 3 gele in totaal nu ofzo
dat vind ik niet echt fair, 2 rood 4 geel
ik heb 8 geel, das een stuk fairer
Verwijderd
Daar win je hem ook niet mee. Ik heb er namelijk maar 7Joss schreef op dinsdag 21 maart 2006 @ 12:58:
dat vind ik niet echt fair, 2 rood 4 geel![]()
dan ben ik beter met enkel 9 gele kaarten. rood telt uiteraard zwaarder in zo'n opzicht
Hmm ik heb er ook 9, weer een award die ik misloop.
Nou ik vind Fairplay ook een beetje met hoe je je mede tweaker en ht'er behandeld op bijvoorbeeld het forumVerwijderd schreef op dinsdag 21 maart 2006 @ 11:57:
is er ook een prijs voor het team met de minste kaarten? de GoT fairplay award ofzo? die wil ik!2 rode en 3 gele in totaal nu ofzo
Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt
Verwijderd
En als we het daar niet mee eens zijn dan ga je zeker op je strepen staanDamien2004 schreef op dinsdag 21 maart 2006 @ 14:47:
[...]
Nou ik vind Fairplay ook een beetje met hoe je je mede tweaker en ht'er behandeld op bijvoorbeeld het forumDus tja hehehe
Doe maar kaarten, heb nog maar 6 gele, mss win ik dan ook wat.
Ik heb mijn schopper (kopper eigenlijk
) verkocht, maar de kaarten houden niet op
jeuj, ik heb maar 5 kaarten en die zijn allemaal geel
Rood telt zwaarder toch ??
☐ Geschift - ☑ Totaal geschift De Totaal Geschiften 767420
Hier 7 gele kaarten en 2 rode.
Maakt mij allemaal niet uit als ik maar kampioen wordt en naar VI promoveer
Maakt mij allemaal niet uit als ik maar kampioen wordt en naar VI promoveer
Verwijderd
Ach ja, gegokt en verloren...
Wordt waarschijnlijk uithuilen en opnieuw beginnen. Heb met mijn team "Zonder Ambitie" nu nog maar 1 login over om uit m'n negatieve saldo te komen. Doe nu al enige tijd mee, maar steeds gedegradeerd, steeds de verkeerde beslissingen waarschijnlijk. Sta 600000 in de min, er staan een aantal spelers nu te koop, maar heb niet de illusie dat dit voldoende oplevert. Wordt waarschijnlijk een nieuw team aanvragen, als ik mijn team kwijtraak. Durf niet in te loggen, eerst de transfers maar afwachten en dan over een weekje inloggen.
En dat terwijl ik nu eindelijk eens een keer 3e en misschien na morgen wel 2e sta in mijn competitie...
Wordt waarschijnlijk uithuilen en opnieuw beginnen. Heb met mijn team "Zonder Ambitie" nu nog maar 1 login over om uit m'n negatieve saldo te komen. Doe nu al enige tijd mee, maar steeds gedegradeerd, steeds de verkeerde beslissingen waarschijnlijk. Sta 600000 in de min, er staan een aantal spelers nu te koop, maar heb niet de illusie dat dit voldoende oplevert. Wordt waarschijnlijk een nieuw team aanvragen, als ik mijn team kwijtraak. Durf niet in te loggen, eerst de transfers maar afwachten en dan over een weekje inloggen.
En dat terwijl ik nu eindelijk eens een keer 3e en misschien na morgen wel 2e sta in mijn competitie...
Misschien is het te laat voor je maar -> http://www.weetjewat.nl/faq/saneren.html <- hier staan wat tipsVerwijderd schreef op dinsdag 21 maart 2006 @ 18:18:
☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.
Mjah, net ff gekeken maar de meeste spelers staan voor veelsteveel op de TL als je naar de vergelijking kijkt. Begrijpelijk van jou kant maar ik vrees dat het heel erg moeilijk voor je gaat worden. iig succes volgende week als je je laatste inlogmogelijkheid gebruikt.Verwijderd schreef op dinsdag 21 maart 2006 @ 18:18:
Tja dat moet je niet doen inderdaad. Als je nog maar een login over hebt wil je dat ze koste wat kost verkocht worden, zelfs als het dan wat minder op kan (want het kan ook meer opleveren als je ze er voor minder op zet) opleveren.lameeuw schreef op dinsdag 21 maart 2006 @ 19:44:
[...]
Mjah, net ff gekeken maar de meeste spelers staan voor veelsteveel op de TL als je naar de vergelijking kijkt. Begrijpelijk van jou kant maar ik vrees dat het heel erg moeilijk voor je gaat worden. iig succes volgende week als je je laatste inlogmogelijkheid gebruikt.
/▌
klopt, ik stond ook aardig onder 0 en had een mid (17 jaar goed PM, overbodige traineeMarzman schreef op dinsdag 21 maart 2006 @ 19:46:
[...]
Tja dat moet je niet doen inderdaad. Als je nog maar een login over hebt wil je dat ze koste wat kost verkocht worden, zelfs als het dan wat minder op kan (want het kan ook meer opleveren als je ze er voor minder op zet) opleveren.
Verwijderd
Als ik naar de spelers kijk is dat echt niet van toepassing op dit team. Als ik een schatting maak dekken de waarde van de spelers de schulden niet. Dan kan je wel hopen dat het lukt, maar dan is de kans klein. Een ding begrijp ik echter niet de transfergeschiedenis geeft een winst van 1.8 miljoen aan. Waar heb je dan 2.4 miljoen aan uitgegeven.Marzman schreef op dinsdag 21 maart 2006 @ 19:42:
[...]
Misschien is het te laat voor je maar -> http://www.weetjewat.nl/faq/saneren.html <- hier staan wat tips
Als zijn kosten hoger liggen dan zijn inkomsten hoeft hij daar niet zo veel gekke dingen voor te doen, wat geduld is genoeg om dan 2.4 miljoen weg te spoelen.Verwijderd schreef op dinsdag 21 maart 2006 @ 21:21:
[...]
Als ik naar de spelers kijk is dat echt niet van toepassing op dit team. Als ik een schatting maak dekken de waarde van de spelers de schulden niet. Dan kan je wel hopen dat het lukt, maar dan is de kans klein. Een ding begrijp ik echter niet de transfergeschiedenis geeft een winst van 1.8 miljoen aan. Waar heb je dan 2.4 miljoen aan uitgegeven.
Ik denk dat het stukje wel voor hem van toepassing is. Hij hoeft zijn schuld maar 100k minder te maken en hij kan weer normaal inloggen. Hij heeft toch wel voor 100k aan spelers? (niet gekeken) Verder staan er in dat stukje andere tips waarmee hij kan bezuinigen. (die coach enzo uit dat stukje dat zit er voorlopig nog niet in
[edit]
Toch even gekeken. aego heeft al veel verkocht, dan is er toch echt iets goed mis in het kosten/baten plaatje.
Jeugdopleiding stoppen, personeel ontslaan, geen jeugdpulls meer doen, al je overbodige spelers ontslaan/verkopen (je hebt er geen 24 nodig, kunnen er misschien zo 10 weg als je toch niks traint), voor 100 tot 300k proberen te verkopen en wachten tot je in ieder geval op 0 staat voor je weer wat gaat doen wat geld kost (rentekosten zijn ook niet mals voor beginnende clubs)
Spelers voor een tienvoud van hun marktwaarde op de TL zetten wordt ook geen succes. Als je reele prijzen had gevraagd hadden mensen hier misschien zelfs nog wel op spelers willen bieden (als je zo aan 100k komt kun je namelijk weer normaal inloggen).
[ Voor 31% gewijzigd door Marzman op 21-03-2006 22:32 ]
/▌
Als ik eerlijk ben kan ik ook nog wel even melden dat je rijkelijk aan de late kant bent om uit de schulden te komen als je al 4 logins gebruikt hebt. Als je het namelijk bij 3 had gemeld, hadden wij nog tips kunnen geven/helpen, maar nu is het zeker te laat (volgens mij) want als je nu inlogt heb je de 5e login gebruikt en ben je niet uit de min. Als je bij je 3e login al je spelers voor niks op de lijst had gezet had je nog een kans gehad. Zo, genoeg zout in de wonden

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman
Hehe zo ken ik er ook nog wel een paarVerwijderd schreef op dinsdag 21 maart 2006 @ 16:52:
smoezen, roddel en achterklap!
ik kwam met het idee dus ik win!
punt uit
Volgens mij moet de economische update na je 5e login onder de -500k komen. Als hij met die ene login aan 100k kan komen is hij er, maar of het team nog te redden is weet ik ook niet. Hij is inderdaad aardig aan de late kant.Sandyman538 schreef op dinsdag 21 maart 2006 @ 23:10:
Als ik eerlijk ben kan ik ook nog wel even melden dat je rijkelijk aan de late kant bent om uit de schulden te komen als je al 4 logins gebruikt hebt. Als je het namelijk bij 3 had gemeld, hadden wij nog tips kunnen geven/helpen, maar nu is het zeker te laat (volgens mij) want als je nu inlogt heb je de 5e login gebruikt en ben je niet uit de min. Als je bij je 3e login al je spelers voor niks op de lijst had gezet had je nog een kans gehad. Zo, genoeg zout in de wonden
/▌
Verwijderd
goed hé?
@ "Zonder Ambitie" zoals sandy al zei je had inderdaad ff iets eerder moeten aankloppen. ik zei eigenlijk geen spelers die meer dan 5k waard zijn en lijkt 40k niet veel, maar ga je wel 8x over de kop
[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 22-03-2006 10:11 ]
Verwijderd
Hoe zit dat nu met die opkuis op het einde vh seizoen?
Ik ga mischien naar V volgend seizoen, en normaal zouden er 512 team rechtstreeks opgaan.
Stel nu bv dat er 50 bot's in V zitten , gaan er dan 562 teams rechtstreeks op? of hoe gaat het allemaal in zijn werk?
Zou wel mooi zijn, sta nu 2 punten voor op plaats 512, ma A midd heeft rood, en heb er nu nog ma 2 deftige.
Als ik zondag een punt pak ben ik zowiezo kampioen.
Ik ga mischien naar V volgend seizoen, en normaal zouden er 512 team rechtstreeks opgaan.
Stel nu bv dat er 50 bot's in V zitten , gaan er dan 562 teams rechtstreeks op? of hoe gaat het allemaal in zijn werk?
Zou wel mooi zijn, sta nu 2 punten voor op plaats 512, ma A midd heeft rood, en heb er nu nog ma 2 deftige.
Nee, 512 - 50 bots = 462 Teams, dat betekent dat de reguliere promovendus én 50 extra teams promoverenVerwijderd schreef op woensdag 22 maart 2006 @ 12:19:
Hoe zit dat nu met die opkuis op het einde vh seizoen?
Verwijderd
Uh? Da kan ik toch niet volgen.Pannenkoekkie schreef op woensdag 22 maart 2006 @ 12:21:
[...]
Nee, 512 - 50 bots = 462 Teams, dat betekent dat de reguliere promovendus én 50 extra teams promoveren
Die 50 bots die ik bedoel zitten zogezegd wel in V hé
Dan zouden er toch 512 + 50 rechtstreeks moeten opgaan?
Daarnaast is het zo dat alle bots eigenlijk al automatisch op de laatste plek staan. Dus die moeten ook niet mee gerekend worden lijkt mij dan.Verwijderd schreef op woensdag 22 maart 2006 @ 12:37:
[...]
Uh? Da kan ik toch niet volgen.
je hebt natuurlijk ook compo's waar meer als 1 of 2 bots inzitten.
Uiteraard maar er dient wel rekening mee gehouden te wordenodan schreef op woensdag 22 maart 2006 @ 13:13:
je hebt natuurlijk ook compo's waar meer als 1 of 2 bots inzitten.
Afijn effe een los vraagje tussen door.
Aangezien volgend seizoen mijn Plan © van start gaat wil ik nog even een andere optie bekijken. Verdedigers
En passen is dat een totaal nutteloze skill voor verdedigers?
Verwijderd
17 jaar en 8 weken ja. Dus ouder is langer. Met excellent maby 7 weekjes.Damien2004 schreef op woensdag 22 maart 2006 @ 13:25:
[...]
Uiteraard maar er dient wel rekening mee gehouden te worden
Aangezien volgend seizoen mijn Plan © van start gaat wil ik nog even een andere optie bekijken. VerdedigersDuurt het echt 8 weken? Of is hier met trainer ofiets dergelijks nog wat aan te doen?
passing bij verdedigers is dus om countervaardigheid te verhogen
Ah super maar als ik dus uistekend 18 jaar aan het begin van het seizoen heb dan heb ik pas wereldklasse op zijn 21ste op zijn vroegst? En zal ik dus 3 seizoenen def moeten trainen of op wonderbaarlijk moeten verkopen? Oh en conditie? Is dat nog belangrijk?Verwijderd schreef op woensdag 22 maart 2006 @ 13:29:
[...]
17 jaar en 8 weken ja. Dus ouder is langer. Met excellent maby 7 weekjes.
passing bij verdedigers is dus om countervaardigheid te verhogen
[ Voor 4% gewijzigd door Swanfield op 22-03-2006 13:44 ]
Zo ik ben ook weer terug na wat extreem drukke weken
Maar nu is eindelijk alles afgerond
WP: Ecodan PUHZ-SW50
Verwijderd
nee damien bij jou poppen ze om de week....Damien2004 schreef op woensdag 22 maart 2006 @ 13:25:
[...]
Uiteraard maar er dient wel rekening mee gehouden te worden
Aangezien volgend seizoen mijn Plan © van start gaat wil ik nog even een andere optie bekijken. VerdedigersDuurt het echt 8 weken? Of is hier met trainer ofiets dergelijks nog wat aan te doen?
echt?
RKVV Messen (207117) V.254 [Gamecollectie]
Verwijderd
ja en met een uitstekend coach zelfs elke week!
ik dacht trouwens dat damiens 'plan' over pm trainen ging en nu is het weer def trainen? ik snap het niet meer hoor
ik dacht trouwens dat damiens 'plan' over pm trainen ging en nu is het weer def trainen? ik snap het niet meer hoor
Nee hij gaat alles trainen. Zeg maar defjes tot ongeveer wereldklasse en dan de helft verkopen, de helft houden, dan gaat hij van het geld midtrainee's kopen en na 3 seizoenen de helft houden de helft verkopen, en dan spitstrainee's kopen 3 seizoenen trainen en dan de helft houden. Misschien nog 3 seizoenen keepertjesVerwijderd schreef op woensdag 22 maart 2006 @ 16:05:
ja en met een uitstekend coach zelfs elke week!
Naar mijn idee ondoenelijk, aangezien je eerste trainee's (de defjes) dan in de 30 lopen. Die moet je allemaal verkopen en het verhaal begint weer van voren af aan. Dus je hele team kan nooit beter worden dan wereldklasse/bovennatuurlijk op alle posities. Tevens neem je nog veel verlies voor je rekening omdat je spelers +2 weken training gaat verkopen, dood en dood en doodzonde. Maar over 12 seizoenen zullen we zien wie er gelijk krijgt uiteraard
Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman
Verwijderd
aah ok nou snap ik het...
buiten het feit dat ik dan 30 ben en niet meer aan hattrick doe vrees ik dus of het gaat werken zal ik nooit weten, lijkt het me ook niet echt handig ofzo. ik kan geen enkel voordeel verzinnen. zeker niet als je weet dat de spitsen en verdedigersmarkt nu totaal op zijn gat ligt lijkt me dat zeker niet slim om te gaan trainen op dit moment.
maargoed ik ben dan, wat hattrick betreft, ook behoorlijk conservatief. ik geloof allemaal nooit zo in al die taktieken en al die plannen. lekker pm trainen en niks meer aan doen
buiten het feit dat ik dan 30 ben en niet meer aan hattrick doe vrees ik dus of het gaat werken zal ik nooit weten, lijkt het me ook niet echt handig ofzo. ik kan geen enkel voordeel verzinnen. zeker niet als je weet dat de spitsen en verdedigersmarkt nu totaal op zijn gat ligt lijkt me dat zeker niet slim om te gaan trainen op dit moment.
maargoed ik ben dan, wat hattrick betreft, ook behoorlijk conservatief. ik geloof allemaal nooit zo in al die taktieken en al die plannen. lekker pm trainen en niks meer aan doen
Ehm... Hoeveel ACTIEVE teams spelen er volgend seizoen in de V? 512!Verwijderd schreef op woensdag 22 maart 2006 @ 12:37:
[...]
Uh? Da kan ik toch niet volgen.
Hoeveel ACTIEVE teams spelen er nu? 512-50= 462, daarbij inderdaad, die gene die al degraderen moet je niet meetellen, daarintegen, alle bots in de I, II, III en IV wél...
Enne.. Hoe worden de teams komend seizoen ingedeeld?
Gewoon alle teams at random qua ranking in de eredivisie beginnend en dan naar beneden alles opvullen of iedereen blijft staan en er schuiven een aantal door?
In de lagere divisies die een dubbel aantal divisies krijgen zal het wel random zijn denk ik gezien de hele XII, XI en X naar de IX promoveren (Ja dat past niet helemaal)
maar of dat in de VII en hoger ook zo random is geen idee.
Gewoon alle teams at random qua ranking in de eredivisie beginnend en dan naar beneden alles opvullen of iedereen blijft staan en er schuiven een aantal door?
In de lagere divisies die een dubbel aantal divisies krijgen zal het wel random zijn denk ik gezien de hele XII, XI en X naar de IX promoveren (Ja dat past niet helemaal)
maar of dat in de VII en hoger ook zo random is geen idee.
[ Voor 3% gewijzigd door Quintus op 22-03-2006 17:41 ]
Unknown
en wat zie je als je thuis komt:
E.V.V. zal het een tijdje zonder Timo Hagestijn moeten stellen, want hij liep een zware voetblessure op
beste verdediger alias verkapte trainee naar de knoppen. (en ja ik heb een hele rare trainingsmethode)
Na 32 minuten moest Toprak Hepşen worden gewisseld. Hij leek een fikse knieblessure te hebben na een botsing met een tegenstander.
hierbij een officieel verzoek om a2 united te bannen uit de liga
[ Voor 28% gewijzigd door odan op 22-03-2006 18:04 ]
Verwijderd
Dion de Wagt knocked one home in the 29th minute on the counterattack, making the score 0 - 1. A great pass from the defensive line of Absurdoz resulted in a counterattack that was smoothly dealt with by Klaas Hummels in the enemy's central penalty box, but his finish went high.
Zo dat waren de counterkansen. Nu de wedstrijd afwachten.
Haha, m'n B-garnituur wil zich bewijzen en zodoende een basisplaats te veroverenodan schreef op woensdag 22 maart 2006 @ 17:53:
opstelling vergeten ivm met stage enzo
en wat zie je als je thuis komt:
E.V.V. zal het een tijdje zonder Timo Hagestijn moeten stellen, want hij liep een zware voetblessure op
beste verdediger alias verkapte trainee naar de knoppen. (en ja ik heb een hele rare trainingsmethode)
Na 32 minuten moest Toprak Hepşen worden gewisseld. Hij leek een fikse knieblessure te hebben na een botsing met een tegenstander.
hierbij een officieel verzoek om a2 united te bannen uit de liga
Maar die spelers van jou kunnen er ook wat van; een verdediger eruit geschopt...en we zijn pas halverwege
Nee nee Plan is anders :-)
Ik train 2 posities om de 2 a 3 seizoenen
Helemaal uitgedokterd alleen kwam ik er achter dat verdedigers trainen op dit moment ook erg rendable is dus vandaar mijn vraag.
Toch blijf ik bij positiespel en spitsen swappen
btw het ziet er naar uit dat ik misschien wel eens door kan gaan in de got cup hahaha
Wel als beste nummer 2 dan ofzo
Ik train 2 posities om de 2 a 3 seizoenen
Helemaal uitgedokterd alleen kwam ik er achter dat verdedigers trainen op dit moment ook erg rendable is dus vandaar mijn vraag.
Toch blijf ik bij positiespel en spitsen swappen
btw het ziet er naar uit dat ik misschien wel eens door kan gaan in de got cup hahaha
Wel als beste nummer 2 dan ofzo
Mjah, ik hoop dat ik nog wat kansen krijg, maar 1 tot nu toe en een gele kaart..... uitgeschakeld ben ik al, m'n eerste punten in de GoT-Cup heb ik al maar nog een puntje erbij zou leuk zijnVerwijderd schreef op woensdag 22 maart 2006 @ 18:05:
Dion de Wagt knocked one home in the 29th minute on the counterattack, making the score 0 - 1. A great pass from the defensive line of Absurdoz resulted in a counterattack that was smoothly dealt with by Klaas Hummels in the enemy's central penalty box, but his finish went high.
Hmmm, vandaag 22k voor een voormalig speler gekregen, altijd leuk dat soort verrassingen
EDIT: en bij die 0-1 is het dus gebleven...
[ Voor 13% gewijzigd door lameeuw op 22-03-2006 19:16 ]
Verwijderd
Idd weinig kansen. Maar counteren met 78% balbezit is natuurlijk ook best lastiglameeuw schreef op woensdag 22 maart 2006 @ 18:44:
[...]
Mjah, ik hoop dat ik nog wat kansen krijg, maar 1 tot nu toe en een gele kaart..... uitgeschakeld ben ik al, m'n eerste punten in de GoT-Cup heb ik al maar nog een puntje erbij zou leuk zijn
Hmmm, vandaag 22k voor een voormalig speler gekregen, altijd leuk dat soort verrassingen
EDIT: en bij die 0-1 is het dus gebleven...
Mjah, moet zeggen dat mijn trainees niet bepaald de ratings hebben gehaald die ze hadden mogen en kunnen halen. De tweede helft is met dit team echt altijd bagger, conditie van de meesten zuigt ook vreselijk moet ik zeggenVerwijderd schreef op woensdag 22 maart 2006 @ 19:20:
[...]
Idd weinig kansen. Maar counteren met 78% balbezit is natuurlijk ook best lastig
Verwijderd
Ach ik was al uitgeschakeld, maar toch nog even met 5-1 gewonnen van Sandy. Voordeel van botteams is dat je de vriendschappelijke wedstrijden voluit kan spelen. Maar dat is volgend seizoen over, dus ben benieuw of ik dan ook de voorronde zou overleven.
Verwijderd
ben niet zo'n hoogleraar econometrie, maar dit is niet echt winstgevendvolgens mij:
22-03-2006 Het team speelde een wedstrijd. Hiervoor ontving je 5 604 € aan entreegeld.
21-03-2006 Het team is naar het buitenland afgereisd voor een oefenwedstrijd. De vliegtickets kostten 6 000 €.
22-03-2006 Het team speelde een wedstrijd. Hiervoor ontving je 5 604 € aan entreegeld.
21-03-2006 Het team is naar het buitenland afgereisd voor een oefenwedstrijd. De vliegtickets kostten 6 000 €.
Verwijderd
Is idd niet erg winstgevend, maar je hebt er wel een mooi vlaggetje bij
. Ja ik weet dat je er niets om geeft, maar het is wel zo
GoT Cup
De winnaars en de beste 3 nmmrs 2 gaan door
De cupgeit heeft gesproken
Ik kan alleen jmmr genoeg niet kijken of ik daar zelf bij hoor want ht ligt plat
De winnaars en de beste 3 nmmrs 2 gaan door
De cupgeit heeft gesproken
Ik kan alleen jmmr genoeg niet kijken of ik daar zelf bij hoor want ht ligt plat
WP: Ecodan PUHZ-SW50
Verwijderd
in het buitenland spelen brengt ook mee dat je spelers meer ervaring opdoetVerwijderd schreef op woensdag 22 maart 2006 @ 20:27:
ben niet zo'n hoogleraar econometrie, maar dit is niet echt winstgevendvolgens mij:
dus zo kan je het ook zien
Was ie gister ff offline, denk ik nu ff inloggen, doet ie t een halve minuut, zijn ze weer offline 
Moet ik toch maar gaan werken nu...
Moet ik toch maar gaan werken nu...
Maar deze was aangekondigt.
Mijn nieuwe goed keepen/goddelijk SH heeft gisteren alle 3 de doelpunten gemaakt
Nu hopen dat die Sjaak stijgt in vorm, dan kan hij naar mijn a-team.
Mijn nieuwe goed keepen/goddelijk SH heeft gisteren alle 3 de doelpunten gemaakt
Ja leuke wedstrijd was het, NOT.Pewwy schreef op donderdag 23 maart 2006 @ 07:26:
Maar deze was aangekocht.
Mijn nieuwe goed keepen/goddelijk SH heeft gisteren alle 3 de doelpunten gemaaktNu hopen dat die Sjaak stijgt in vorm, dan kan hij naar mijn a-team.
@Damien: Hoe kom je erbij dat defs trainen op dit moment best winstgevens is? Heel de def markt ligt op zijn reet, ik kreeg niet eens 1.9mill voor een wonderbaarlijk def, was vorig seizoen nog 2.2, 2.3mill!
Dacht juist dat dat die van gister was...Pewwy schreef op donderdag 23 maart 2006 @ 07:26:
Maar deze was aangekocht.
Omdat ik tussen 2 trainingen gaat wisselen en in een 3-5-2 systeem ik slechts 4 def's nodig heb dus kan ik er dan 6 verpatsen x 2 mil is 12 mil en als ik spitsen train dan verpats ik er slechts 3 en heb ik dus 3 x 2 mil is 6 mil. Spitsen levert dan net iets meer op denk ik dan 2 mil maar afijn het is maar hoe je het bekijkt. Aangezien ik slechts 2 seizoenen een trainings vorm wil vast houden word het dus niet verdedigers-CKY2K- schreef op donderdag 23 maart 2006 @ 08:07:
[...]
@Damien: Hoe kom je erbij dat defs trainen op dit moment best winstgevens is? Heel de def markt ligt op zijn reet, ik kreeg niet eens 1.9mill voor een wonderbaarlijk def, was vorig seizoen nog 2.2, 2.3mill!
Ik zal binnenkort even mijn Plan © uitgebreid ergens plaatsen en dan kunnen jullie het allemaal na lezen en hopelijk begrijpen
Nogmaals mijn Plan © is niet bedoeld om geld te verdienen het is slechts een manier om een stabiel goed elftal te bouwen waarmee ik iedere 2 seizoenen sterker word
Ik denk dat je jezelf erg rijk rekend nu, je gaat van wonderbaarlijk uit? Defs zijn dan 1.7-1.8mill momenteel en spitsen ook zoiets! Zit nu bovennatuurlijke spitsenprijzen te volgen en die gaan er zelfs voor 2.7-2.8 uit momenteel! De markt is niet zo rooskleurig als je denkt, helaas. Het zal wel weer bijtrekken denk ik, maar voorlopig niet.Damien2004 schreef op donderdag 23 maart 2006 @ 10:53:
[...]
Omdat ik tussen 2 trainingen gaat wisselen en in een 3-5-2 systeem ik slechts 4 def's nodig heb dus kan ik er dan 6 verpatsen x 2 mil is 12 mil en als ik spitsen train dan verpats ik er slechts 3 en heb ik dus 3 x 2 mil is 6 mil. Spitsen levert dan net iets meer op denk ik dan 2 mil maar afijn het is maar hoe je het bekijkt. Aangezien ik slechts 2 seizoenen een trainings vorm wil vast houden word het dus niet verdedigersmaar spitsen. Anders krijg ik ze niet op wereldklasse binnen 2 seizoenen
Ik zal binnenkort even mijn Plan © uitgebreid ergens plaatsen en dan kunnen jullie het allemaal na lezen en hopelijk begrijpen
Nogmaals mijn Plan © is niet bedoeld om geld te verdienen het is slechts een manier om een stabiel goed elftal te bouwen waarmee ik iedere 2 seizoenen sterker word
Op mijn wonderbaarlijk def die vanavond afloopt staat momenteel een bod van slechts 1.1mill!
Prijzen zijn flexibel-CKY2K- schreef op donderdag 23 maart 2006 @ 11:48:
[...]
Ik denk dat je jezelf erg rijk rekend nu, je gaat van wonderbaarlijk uit? Defs zijn dan 1.7-1.8mill momenteel en spitsen ook zoiets! Zit nu bovennatuurlijke spitsenprijzen te volgen en die gaan er zelfs voor 2.7-2.8 uit momenteel! De markt is niet zo rooskleurig als je denkt, helaas. Het zal wel weer bijtrekken denk ik, maar voorlopig niet.
Op mijn wonderbaarlijk def die vanavond afloopt staat momenteel een bod van slechts 1.1mill!
Verwijderd
damien ik zou je plan nog eens eventjes goed op de weegschaal leggen. ik zie er namelijk echt geen voordeel in ten opzichte van het 'reguliere' trainen. de linies die je niet traint koop je gewoon en dit zal stukken minder kosten dan elke keer die trainingsswitch. om nog maar niet te spreken van je trainingslinie die super zwak is met allerlei 18 en 19 jarigen.
ben je eindelijk uit de VII degradeer je weer net zo hard terug!
HeheVerwijderd schreef op donderdag 23 maart 2006 @ 13:00:
damien ik zou je plan nog eens eventjes goed op de weegschaal leggen. ik zie er namelijk echt geen voordeel in ten opzichte van het 'reguliere' trainen. de linies die je niet traint koop je gewoon en dit zal stukken minder kosten dan elke keer die trainingsswitch. om nog maar niet te spreken van je trainingslinie die super zwak is met allerlei 18 en 19 jarigen.
Nou kijk ben hier al langere tijd mee bezig zoals ook al uit eerdere posts e.d. te zien is. Ik heb hier zeer goed over na gedacht en ook nog eens alle opties bekeken en ja ook de prijzen. De voor en de nadelen ect ect
Ik heb beide trainingsvormen naast elkaar gezet en gekeken wat het zou opleveren en wat het zou kosten. Ook als je dus positiespel traint en dus 2 wereldklasse spitsen koopt of dat duurder is dan dat je 2 seizoenen traint.
Ik heb alles voor een langere periode naast elkaar gezet en ik zal wel even een uitgebreid document maken zodat als ik het over mijn Plan © heb dat een ieder dat kan na lezen.
Of het winst gevender is dan de traditionele trainingsvorm dat denk ik wel. Veel is het niet en ook alles hangt af van factoren die niet te sturen zijn dus het gaat uit van een perfecte situatie en dat alles volgens plan loopt.
Ik snap best dat er veel vast willen houden aan de traditionele trainingsvorm maar dat doet iedereen dus zit daar niet je winst in. Als je winst weet te pakken op een ander vlak dan denk ik zeker dat je dat moet bestuderen en als je dan geloof dat die optie goed is dan moet je dat ook zeker proberen
Wie weet zit ik er helemaal naast maar ik heb nu eenmaal gewed en daarom wil ik jou het tegendeel bewijzen! Je bent dan wel verplicht de komende 4 tot 6 seizoenen hier aanwezig te zijn zodat of jij mij kan uitlachen of anders om
Verwijderd
je geeft geen antwoord op de 2 grootste nadelen:
-half getrainde spelers wat je een hoop geld kost
-slechte linies waar je op traint tenzij je 19/20 jarige briljant/wonderbaarlijke spelers gaat trainen, maar die zijn dan altijd net wonderbaarlijk en bovendien zeer duur. Met YP's kan je niet beginnen dat is die linie te slap(in je a-team dan bedoel ik)
-slechte linies waar je op traint tenzij je 19/20 jarige briljant/wonderbaarlijke spelers gaat trainen, maar die zijn dan altijd net wonderbaarlijk en bovendien zeer duur. Met YP's kan je niet beginnen dat is die linie te slap(in je a-team dan bedoel ik)
Koop spelers aan het eind van het seizoen op uistekend scoren en matig passen leeftijd 17 jaar. 2 seizoenen tot wonderbaarlijk wereldklasse en dan verpats ik er 3 of 4 van de spitsen afhankelijk van markt prijs als die verder zakt.Verwijderd schreef op donderdag 23 maart 2006 @ 14:06:
Dan koop ik middenvelders op de zelfde wijze. Dan weer terug en dan train ik die 3 oudere spitsen nog 2 seizoenen zodat ze nog 1 of 2 keer poppen en dus meer waard worden en dan verpats ik die ook weer.
Net zoals nu met mids koop je steeds iets beters als beginnen trainee.
Passen trainen in het tussen seizoen wat dus voordelig is voor mids en spitsen.
Selchte linies? Ik heb 2 van de belangrijkse linies op wonderbaarlijk wereldklasse... 3 wonderbaarlijke wereldklasse mids en 2 wonderbaarlijke wereldklasse spitsen.
[ Voor 4% gewijzigd door Swanfield op 23-03-2006 14:12 ]
Wat ik begrepen heb is dat hij elke keer een aantal spelers houdt van die linie en die bij de volgende trainingsswitch weer doortraint (die +4/5 komt dan wel weer van pas), die trainen dan wel langzamer maar zijn wel sterk. De bedoeling was ook om steeds betere trainees te kopen aangezien hij al het geld van de verkochte spelers in nieuwe trainees steekt. Er zit wel iets in het plan, maar of het werkt...ik hoop dat ik wel eerder in de IV zit dan Damien!Verwijderd schreef op donderdag 23 maart 2006 @ 14:06:
edit: 2mill voor wereldklasse is wel te doen ja.
[ Voor 4% gewijzigd door -TheNose- op 23-03-2006 14:14 ]
Klopt helemaal. Uit de transfer prijzen is gebleken dan als je een 25 jarige heb dat deze prijs niet echt veel verschilt op een 20 of 21 jarige. Tuurlijk zit er een marge in maar door dat hij ook 6 seizoenen passen heb getraint is zijn bijskill hoger naar aller waarschijnlijkheid-CKY2K- schreef op donderdag 23 maart 2006 @ 14:13:
[...]
Wat ik begrepen heb is dat hij elke keer een aantal spelers houdt van die linie en die bij de volgende trainingsswitch weer doortraint (die +4/5 komt dan wel weer van pas), die trainen dan wel langzamer maar zijn wel sterk. De bedoeling was ook om steeds betere trainees te kopen aangezien hij al het geld van de verkochte spelers in nieuwe trainees steekt. Er zit wel iets in het plan, maar of het werkt...ik hoop dat ik wel eerder in de IV zit dan Damien!
edit: 2mill voor wereldklasse is wel te doen ja.
OhjaVerwijderd schreef op donderdag 23 maart 2006 @ 15:05:
+ meer ervaring
Pfff nog 8 minuten te gaan en er is slechts 1.4mill op mijn wonderbaarlijk def geboden!
WAAAT.... mijn briljant PM met redelijk verdedigen ging maar voor 1.5mil eruit?! Khad minstens 1.8 verwacht
1.6mill voor een wonderbaarlijk def...ik ga me bezatten.
Ik ben ook gestopt met spelers te laag aanbieden. Begin liever te hoog en zak wat af. Met een beetje geluk vind je een idioot die hapt....
Begint een soap te worden
Welkom bij aflevering XXXXXXX van "Help me spelers brengen geen ruk op" vanavond in de hoofdrol de managers -CKY2K- en Joss met als deskundige manager Pewwy.................................... Nou jah, het zou maar zo kunnen.....
Ach ik heb net een uitmuntende spits met matig passen gekocht voor 989k dus dan valt het allemaal nog wel mee!lameeuw schreef op donderdag 23 maart 2006 @ 21:10:
Begint een soap te wordenWelkom bij aflevering XXXXXXX van "Help me spelers brengen geen ruk op" vanavond in de hoofdrol de managers -CKY2K- en Joss met als deskundige manager Pewwy.................................... Nou jah, het zou maar zo kunnen.....
Wat denken jullie?
Verwijderd
kan iemand me zeggen welke stats een vleugelspeler moet hebben van rond de 2mil, blijkbaar haalt elke vleugel die ik koop max 4 sterren ofzo, terwijl voor dit geld het toch iets beter zou moeten zijn vindt ik
Verwijderd
Kan iemand mij vertellen waarom ik in de GoT cup een wedstrijd van de vorige ronde heb geaccepteerd, waarvan ik de heilige overtuiging had dat dat mijn volgende tegenstander was... en ik nu met 0-5 heb verloren?
Was ik vergeetachtig?
Was ik dronken?
Was ik verliefd?
Was ik slechtziend?
Was ik vergeetachtig?
Was ik vergeetachtig?
Was ik dronken?
Was ik verliefd?
Was ik slechtziend?
Was ik vergeetachtig?
Het enige dat ik eruit op kan maken is dat je geaccepteerd hebt van de verkeerde persoon ?? Je had tegen Springfield gemoeten en hebt tegen iemand anders gespeeld.... ff scheef gekeken en de verkeerde geaccepteerd misschien ?? Ik zou het verder niet weten eigenlijk.... Aan de andere kant... je bent wel een ronder verder.... kan ik niet echt zeggen eigenlijk.....Verwijderd schreef op donderdag 23 maart 2006 @ 23:35:
Kan iemand mij vertellen waarom ik in de GoT cup een wedstrijd van de vorige ronde heb geaccepteerd, waarvan ik de heilige overtuiging had dat dat mijn volgende tegenstander was... en ik nu met 0-5 heb verloren?
Was ik vergeetachtig?
Was ik dronken?
Was ik verliefd?
Was ik slechtziend?
Was ik vergeetachtig?
Godver, kloten TU 
Vorm -6
TSI + 20
schiet weer lekker op zo.....
Vorm -6
TSI + 20
schiet weer lekker op zo.....
TSI: 7550 (+8970/-1420)
Vorm: 1 (+7/-6)
Bij mij is het ook niks bijzonders, maar dat hoeft ook niet, aangezien ik met zowel doelsaldo als punten een stuk boven de grens voor directe promotie sta (en ik dat niet eens wil
)
Vorm: 1 (+7/-6)
Bij mij is het ook niks bijzonders, maar dat hoeft ook niet, aangezien ik met zowel doelsaldo als punten een stuk boven de grens voor directe promotie sta (en ik dat niet eens wil
/▌
Waarooooom
-2 vorm om mijn beste middenvelder!! het is niet eeeeerlijK!!
Verwijderd
Weinig nieuws bij mijn TU. Geen pops.
Maarja, ik had ook niets verwacht
TSI +1210 / -250
Vorm +5 / -2
Maar me wel totaal onverwacht geplaatst voor de volgende ronde van de GOT-cup. Zou eigenlijk niet moeten kunnen als 11e tegen allemaal teams die minimaal in de 7e spelen
Daardoor al wel een friendly geregeld voor aankomende woensdag
Nouja... verlies ik met 5-0. Waarschijnlijk zou ik in een echte match met veel meer dus wat de uitslag betreft is het niet helemaal ongunstig.
Sorry Cup-master. Of beginnen de finales pas later?
TSI +1210 / -250
Vorm +5 / -2
Maar me wel totaal onverwacht geplaatst voor de volgende ronde van de GOT-cup. Zou eigenlijk niet moeten kunnen als 11e tegen allemaal teams die minimaal in de 7e spelen
Daardoor al wel een friendly geregeld voor aankomende woensdag

Nouja... verlies ik met 5-0. Waarschijnlijk zou ik in een echte match met veel meer dus wat de uitslag betreft is het niet helemaal ongunstig.
TSI: +2420 / -200
Vorm: +7 / -3
Wel oke dacht ik zo. En mn pull van zondag eruit gegaan voor 150.000 Ook niet slecht. Komende twee weken bot teams, dus ook niet veel spannends.
Vorm: +7 / -3
Wel oke dacht ik zo. En mn pull van zondag eruit gegaan voor 150.000 Ook niet slecht. Komende twee weken bot teams, dus ook niet veel spannends.
11e/7e zegt niks voor friendlies. Ik ben begonnen in de IX (er waren nog geen X, XI, XII) en mijn b-team is weinig verbeterd sinds toen. In mijn b-team spelen reserve-spelers en trainees (die zijn wel redelijk), afgeschreven oudjes en als ik spelers te kort kom nog mijn coach en de jeugdpull van die week (hoe rampzalig die ook is). Natuurlijk kun je wel een beter b-team wegzetten als je in een hogere divisie speelt, maar voor mij heeft het absoluut geen prioriteit. In tegendeel, als ik een goede speler in mijn b-team heb verkoop ik die zodat ik eerder betere spelers kan kopen voor mijn a-team.Verwijderd schreef op vrijdag 24 maart 2006 @ 08:20:
Weinig nieuws bij mijn TU. Geen pops.
TSI +1210 / -250
Vorm +5 / -2
Maar me wel totaal onverwacht geplaatst voor de volgende ronde van de GOT-cup. Zou eigenlijk niet moeten kunnen als 11e tegen allemaal teams die minimaal in de 7e spelen![]()
Daardoor al wel een friendly geregeld voor aankomende woensdag![]()
/▌
Een verdediger van 26 is naar reusachtig gegaan.
Paar spelertjes te koop gezet.
Dan kan ik gaan rondkijken voor een middevelder.
Paar spelertjes te koop gezet.
Dan kan ik gaan rondkijken voor een middevelder.
Verwijderd
Heb je wel gelijk in. Maar ik ben net een maand of vier pas echt bezig. En m'n b-team zijn allemaal waardeloze losersMarzman schreef op vrijdag 24 maart 2006 @ 09:18:
[...]
11e/7e zegt niks voor friendlies. Ik ben begonnen in de IX (er waren nog geen X, XI, XII) en mijn b-team is weinig verbeterd sinds toen. In mijn b-team spelen reserve-spelers en trainees (die zijn wel redelijk), afgeschreven oudjes en als ik spelers te kort kom nog mijn coach en de jeugdpull van die week (hoe rampzalig die ook is). Natuurlijk kun je wel een beter b-team wegzetten als je in een hogere divisie speelt, maar voor mij heeft het absoluut geen prioriteit. In tegendeel, als ik een goede speler in mijn b-team heb verkoop ik die zodat ik eerder betere spelers kan kopen voor mijn a-team.
Ik haal hooguit 18 sterren met m'n b-ploeg en m'n tegenstanders allemaal minimaal 26
Nu weet ik dat sterren niet zoveel zeggen, maar het is toch een indicatie.
Als je de verslagen ziet van m'n wedstrijden kom je niet meer bij.
5-0 kansloze nederlaag tegen AFC Argon
4-4 tegen Beerz United omdat hij een foutje had gemaakt in z'n opstelling (waardeloze keeper).
5-0 Walkover tegen Aristos FC.
1-0 Gestolen overwinning op Doesburg
Maar het was leuk. Daar gaat het om.
Volgende editie kan ik misschien weer stunten.
Ik had een verdediger van 21 jaar met een tsi 4021 te koop gezet voor 500 000.
Hij is verkocht voor 1 300 000.
Denk dat ik er nog een verkoop, dan heb ik iets meer ruimte om een middevelder te vinden.
Wat kost een middevelder met 5 of 6 sterren tegenwoordig?
Denk dat ik er nog een verkoop, dan heb ik iets meer ruimte om een middevelder te vinden.
Beste. Vormupdate. Ooit.
+11/-3
Ik wist niet wat ik zag. Na alle dramatische updates van afgelopen seizoen is dit wel een meevaller. Vreemd genoeg is het mijn reservekeeper, die niet gespeeld heeft deze week, die +2 krijgt. Take that randomness!
Overigens heb ik wel eens een betere update gehad, +10/-1. Maar dat was toen ik een training algemeen na drie trainingen conditie had geplakt, dus die telt niet
+11/-3
Ik wist niet wat ik zag. Na alle dramatische updates van afgelopen seizoen is dit wel een meevaller. Vreemd genoeg is het mijn reservekeeper, die niet gespeeld heeft deze week, die +2 krijgt. Take that randomness!
Overigens heb ik wel eens een betere update gehad, +10/-1. Maar dat was toen ik een training algemeen na drie trainingen conditie had geplakt, dus die telt niet
"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi
Aardig wat. Mijn trainee (20 jr/5,5 sterren/conditie goed/pm wereldklasse/verdedigen redelijk) is volgens de TL 3 246 000 € waard (helaas is er maar een vergelijkbaar resultaat gevonden, dus niet heel betrouwbaar, maar TPE van HAM geeft ook 3,1 mln € aan).died_laughing schreef op vrijdag 24 maart 2006 @ 10:38:
Ik had een verdediger van 21 jaar met een tsi 4021 te koop gezet voor 500 000.
/▌
Verwijderd
Die markt is idd helemaal veranderd. Als je gewoon hier al 4 pagina's leest dan zie je zoveel berichten. Iedereen heeft er last van. Betekent dus voor dat weinige geld kan je ook weer een goedkope speler weer halen. Alleen jeugdspelers blijven/worden relatief echt duur nu.Marzman schreef op vrijdag 24 maart 2006 @ 11:13:
[...]
Aardig wat. Mijn trainee (20 jr/5,5 sterren/conditie goed/pm wereldklasse/verdedigen redelijk) is volgens de TL 3 246 000 € waard (helaas is er maar een vergelijkbaar resultaat gevonden, dus niet heel betrouwbaar, maar TPE van HAM geeft ook 3,1 mln € aan).
Wordt ook beetje moet van al die berichten met 'OMG ZO WEINIG??'
Ja ik heb het ook gehad recent. maar ga het ook niet hier schreeuwen :P(moest ff kwijt
Verwijderd
Zie wereldklasse verdedigers er al voor 2 miljoen uitgaan, als je dat nog een beetje kan troosten-CKY2K- schreef op donderdag 23 maart 2006 @ 20:38:
1.6mill voor een wonderbaarlijk def...ik ga me bezatten.
Voor de mensen die even een half uurtje niks te doen hebben ik heb getracht mijn Plan© te beschrijven. Hij staat ook in mijn signature als je nu effe geen tijd heb 
Let op het is een eerste versie en poging uit te leggen wat mijn Plan© is en hopelijk begrijpen nu meer mensen wat ik aan het doen ben
Let op het is een eerste versie en poging uit te leggen wat mijn Plan© is en hopelijk begrijpen nu meer mensen wat ik aan het doen ben
Dit topic is gesloten.