Het Hattrick (Online Voetbal Management) topic deel 47 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste
Acties:
  • 4.613 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 02-05-2022
-CKY2K- schreef op donderdag 16 maart 2006 @ 15:48:
[...]

Hij moet wel als verdedigend mid op zondag anders krijgt hij geen deftraining H3!N! ;)
@Pewwy, neem de uitdaging maar gewoon aan. ;)
Vanavond, ik zit nu niet meer op de afdeling die het internetgebruik controleert ;)
Ik kan hier dus niet inloggen zonder er gelazer mee te krijgen :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sandyman538 schreef op donderdag 16 maart 2006 @ 16:06:
[...]

Nee tuurlijk niet, hij traint alleen verdedigen mee als hij de laatste wedstrijd voor de training op de juiste positie gespeeld heeft, in dit geval de verdediging. Zo kun je hem op zondag wel op het middenveld zetten en dan woensdag in de verdediging, dan krijgt hij training.

Anders zou je 2 x 5 verdedigers + 2 x 2 verdedigende middenvelders per week kunnen trainen, dan wordt het helemaal wat teveel van het goede... ;)
sandy!!! hou eens op met het serieus reageren op mijn sarcastische opmerkingen! :P

ik snap het wel alleen cky2k zei het verkeerd ;)
ik zat ff lekker azijn te pissen.. brandt trouwens flink

ik reken met de TU morgen op 2-3 pops. worden we weer een stukje meer liquide :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 08-09 10:22
Verwijderd schreef op donderdag 16 maart 2006 @ 17:23:
[...]

sandy!!! hou eens op met het serieus reageren op mijn sarcastische opmerkingen! :P

ik snap het wel alleen cky2k zei het verkeerd ;)
ik zat ff lekker azijn te pissen.. brandt trouwens flink

ik reken met de TU morgen op 2-3 pops. worden we weer een stukje meer liquide :)
Ik zei het helemaal niet verkeerd, ik dacht dat je het zelf wel in kon vullen icm de post van Pewwy. Zal alles voortaan in volledige zinnen uitleggen aan je! ;) :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 08:29
Verwijderd schreef op donderdag 16 maart 2006 @ 17:23:
[...]
Ach ja, je kent het wel, je komt net van je werk, en dan vallen de sarcastische opmerkingen nog niet zo heel erg op. Ten tweede verbeter ik natuurlijk graag mensen, en helemaal als ze reageren op de naam:"Hein". ;)

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Pewwy schreef op donderdag 16 maart 2006 @ 16:52:
[...]

Vanavond, ik zit nu niet meer op de afdeling die het internetgebruik controleert ;)
Ik kan hier dus niet inloggen zonder er gelazer mee te krijgen :X
Maar op GoT rondhangen daar krijg je geen gelazer mee?

Bij ons zijn ze ook aardig aan het blocken op het netwerk :|

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vargo
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13-09 20:51
Sandyman538 schreef op donderdag 16 maart 2006 @ 16:03:
[...]

Ik heb toevallig nog een extra-terrestrial spits liggen die ik aan de straatstenen niet kwijt kan, interesse?
Eerst de meeste spelers verkopen. Ik post nog wel een keer zodra ik ga inkopen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Marzman schreef op donderdag 16 maart 2006 @ 18:25:
[...]

Maar op GoT rondhangen daar krijg je geen gelazer mee?

Bij ons zijn ze ook aardig aan het blocken op het netwerk :|
Het voordeel van GoT is dat de verschillende onderwerpen worden weergegeven met nummers. Aangezien ik nu in het Active Directory support team werk is GoT makkelijk te verklaren. Dit topic wat minder, maar zover gaan ze niet controleren. Het leukste is wel dat hattrick hoog in de lijst van de meest bezochte sites staat op het moment, en ik was de eerste die werd aangewezen omdat ik er nogal eens over praat. Op mijn account hebben ze alleen nooit een hit kunnen constateren :)

[ Voor 3% gewijzigd door Pewwy op 17-03-2006 08:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-CKY2K- schreef op donderdag 16 maart 2006 @ 17:37:
[...]

Ik zei het helemaal niet verkeerd, ik dacht dat je het zelf wel in kon vullen icm de post van Pewwy. Zal alles voortaan in volledige zinnen uitleggen aan je! ;) :+
graag ja.

papa wordt ook een dagje ouder. Ik kan het allemaal niet meer volgen hoor...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

TSI: 2240 (+6090/-3850)
Vorm: 6 (+10/-4)
Middenveld: 1 (+1/-)

Verdediger die gestegen is in positiespel, en vormupdates lopen al het hele seizoen in een stijgende lijn. Het gaat te goed dit seizoen :)

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Vandaag alleen maar stijgers in vorm :)
Vorm: +11/-0

De TSI stijging ben ik vergeten, maar die zit ook goed :)

Gemiddelde leeftijd is deze week gedaald naar 23. Nog twee opa's uit mijn basisteam weg en dan ben ik klaar met de verjonging. Helaas gebeurt dat pas volgend seizoen, want ik heb mijn geld opgemaakt en sta weer netjes rood :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw
  • Laatst online: 14-09 13:40

lameeuw

Ik doe niet gek, ik ben gek.

redelijke TU:

Vorm: +5 / -4
TSI: +460 / -250

PM +1, 17 jaar --> goed. Had overigens geen training gehad dus eigenlijk pas volgende week verwacht... nou jah, zal wel, scheelt weer een week :p

☐ Geschift - ☑ Totaal geschift De Totaal Geschiften 767420

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

he bummer :( 2 trainees niet gepopt wat ik hoopte...
Vorm a-team geloof ik wel ietsjes gestegen...

zondag gaan we eens voor een sterren (+/-47*) en hatstats record (+/- 200) en hopelijk ook voor de winst. het zal pittig worden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majoh
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14-09 20:28

majoh

ᕦ(ò_óˇ)ᕤ

TSI: +2620 / -270
Vorm: +10 / -4

Vorm gaat eindelijk de goede kant op!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vorm: +6 : -4
TSI: +2090 : -350
Verdedigen: +1 (18 jaar uitstekend)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Daarnet even op Hattrick gekeken, maar volgens mij heb ik deze week 3 pops. Twee van 19 naar uitmuntend PM en een van 18 naar formidabel. Maar controleer het vanavond nog wel even of het klopt.

Heb vandaag pas HO op mijn werkcomputer gezet. Dus vanaf volgende week komt mijn update vroeg :P (lekker belangrijk).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-08 21:46

NiMu83

AFCA

Verwijderd schreef op vrijdag 17 maart 2006 @ 14:35:
Daarnet even op Hattrick gekeken, maar volgens mij heb ik deze week 3 pops. Twee van 19 naar uitmuntend PM en een van 18 naar formidabel. Maar controleer het vanavond nog wel even of het klopt.

Heb vandaag pas HO op mijn werkcomputer gezet. Dus vanaf volgende week komt mijn update vroeg :P (lekker belangrijk).
Idd totaal onbelangrijk ja :)

Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

onmogelijk om hier software te installeren. netwerk compleet dichtgetikt. ook al zou het kunnen zou ik het overigens nog niet doen hoor ;)

trouwens zondag speel ik een belangrijke pot. mensen nog tips hoe ik dit aan moet pakken? vorige keer heeft die rat me met een countertaktiek verrast en (uiteraard onterecht) gewonnen. ik denk eigenlijk niet dat ie dat weer gaat doen, maar je weet het nooit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLoldebroek
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 12-08 08:42
Heerlijke training,

TSI: 3340 (+3430/-90)
Vorm: 5 (+5/-)
Middenveld: 2 (+2/-)

1 naar uitstekend en
1 naar formidabel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 17 maart 2006 @ 14:56:
onmogelijk om hier software te installeren. netwerk compleet dichtgetikt. ook al zou het kunnen zou ik het overigens nog niet doen hoor ;)
Jij bent wel braaf ;). Nee ik normaal ook niet behalve als ze gaan zeggen dat je geen toestemming nodig hebt om software te installeren. Die 10 minuten in de week gaan ze volgens mij ook niet moeilijk over doen.

[edit]

TU:

TSI: +2420/-1390
Vorm: +4/-10
PM: +3 (zie eerdere post)
Ervaring: +1 (19 naar waardeloos)

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 17-03-2006 21:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heeft niks met braaf te maken, maar ik ga geen spelletjes of programma's daarvoor installeren op mijn werk pc. ik werk bij een bank dat wordt denk ik niet echt(understatement) gewaardeerd ;)

[edit]
TU
Vorm +6 / -3
TSI 4920 / -890

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 17-03-2006 18:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
TU: 3 defs gepopt en een positieve vormupdate. Jammer dat ik dringend een extra spits nodig heb, zodat ik de komende twee wonderbaarlijke defs moet verkopen nu de markt zo slecht is...de andere 3 20 jarigen train ik minimaal door tot wereldklasse of bovennatuurlijk!
Mijn def staat voor 1.9mill op de lijst, hoop dat ik het ervoor krijg, volgens de tranfervergelijking zou het moeten kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Verwijderd schreef op vrijdag 17 maart 2006 @ 16:28:
heeft niks met braaf te maken, maar ik ga geen spelletjes of programma's daarvoor installeren op mijn werk pc. ik werk bij een bank dat wordt denk ik niet echt(understatement) gewaardeerd ;)

[edit]
TU
Vorm +6 / -3
TSI 4920 / -890
HO hoef je niet te installeren. Ik heb het zelf gewoon op een netwerkshare gezet en het werkt. Maar als ik op een bank zou werken zou ik dat ook niet doen, daar gaat alles toch net wat formeler ;)

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-CKY2K- schreef op vrijdag 17 maart 2006 @ 21:29:
TU: 3 defs gepopt en een positieve vormupdate. Jammer dat ik dringend een extra spits nodig heb, zodat ik de komende twee wonderbaarlijke defs moet verkopen nu de markt zo slecht is...de andere 3 20 jarigen train ik minimaal door tot wereldklasse of bovennatuurlijk!
Mijn def staat voor 1.9mill op de lijst, hoop dat ik het ervoor krijg, volgens de tranfervergelijking zou het moeten kunnen.
domme zet hoor. ze zijn niet meer waard dan 1.7-1.8m maximaal op dit moment(zeker met waardeloos exp) en dan ga je ze listen voor 1.9?!
niemand die biedt natuurlijk en dus zal je niks kunnen (ver)kopen. zet hem dan op 1.4-1.5 kans dat iemand een openingsbod doet en je kan gaan shoppen voor een briljante spits ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Ook een dikke kans dat je er precies 1.4 voor krijgt, en dat is dan echt zonde...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Verwijderd schreef op zaterdag 18 maart 2006 @ 04:54:
[...]

domme zet hoor. ze zijn niet meer waard dan 1.7-1.8m maximaal op dit moment(zeker met waardeloos exp) en dan ga je ze listen voor 1.9?!
niemand die biedt natuurlijk en dus zal je niks kunnen (ver)kopen. zet hem dan op 1.4-1.5 kans dat iemand een openingsbod doet en je kan gaan shoppen voor een briljante spits ;)
En dat zegt H3!Ntje die spelers 1mill boven de marktwaarde list? ;) Hij moet er deze week uit, dus kan hem twee keer listen (heb al een nieuwe trainee) en voor een counterploeg in de VIde zet een briljante spits niet echt zoden aan de dijk, dus ik gebruik het geld van deze speler en van die van volgende week (ook wonderbaarlijk maar dan met slecht experience) om een nieuwe spits te kopen, heb geen haast dus. Wil minimaal een bovennatuurlijke spits kopen namelijk. De spitsen prijzen zijn ook aardig laag namelijk!
De komende paar wedstrijden heb ik toch niets in te brengen (moet tegen de nummers 1,2 en 3, hoewel ik van twee van die ploegen eerder dit seizoen al gewonnen heb :P ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Vraagje over mijn wedstrijd van zondag. Die gast heeft uiteraard een veel sterker middenveld en daarom speelt hij tegen de zwakkere ploegen zoals ik altijd 3-4-3. Nu laat hij in die opstellingsvorm ook altijd de linkerkant open waardoor hij daar maximaal slecht(laag) haalt. Ik denk er nu over om mijn rechter verdediger naar het midden te zetten en 1 centrale def naar de vleugels (zijn rechter vleugel is wel sterk namelijk). Zijn slecht(laag) wing zal dan tegen mijn redelijk (hoog) vleugelverdediging komen te staan, zal dit voldoende zijn denken jullie? Of zal ik geen risico nemen en mijn hele def linie dichtspijkeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 14-09 18:54
Prijzen laag? Ik kan geen uitstekende verdediger vinden die onder de 230000 blijft, dat terwijl ik juist mn goed verdediger heb verkocht voor 30.000. Dat vind ik nogal een gat :(. Maarja gelukkig heb ik nog ongeveer 200000 te besteden, maar dan nog vind ik het duur.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Tsja hangt van de leeftijd af he, 230 k is niet echt veel als je het mij vraagt. 17 jarige goed/goed defs gaan er ook nog voor gemiddeld 500k uit. Denk dat er gewoon teveel wonderbaarlijke en lager spelers op de lijst staan...de echt dure spelers zijn niet zo heel erg gedaald...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
-CKY2K- schreef op zaterdag 18 maart 2006 @ 12:45:
Tsja hangt van de leeftijd af he, 230 k is niet echt veel als je het mij vraagt. 17 jarige goed/goed defs gaan er ook nog voor gemiddeld 500k uit. Denk dat er gewoon teveel wonderbaarlijke en lager spelers op de lijst staan...de echt dure spelers zijn niet zo heel erg gedaald...
ik ga ze niet trainen, dus ik zoek spelers tussen de 22 en 28 ofzo. Mn goed verdediger was 20 trouwens. Ik vind uitstekend defs voor 230k wel duur, mn uitstekende middenvelder van 24 kostte me maar 100000 :l.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Uitstekend def voor 230.000 is spotgoedkoop...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Pewwy schreef op zaterdag 18 maart 2006 @ 14:23:
I rest my case. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik wilde het niet zeggen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
Nou heb ik het ff getroffen dan:

Aimé Kaci (76155510)
Specialiteit: Koppen
Verdedigen: uitstekend

214 000 € door de Sokjes
Het bieden is geëindigd!

Ik vind het nog duur, maar goed. Khad er ook 2 uitstekende middenvelders voor kunnen kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-CKY2K- schreef op zaterdag 18 maart 2006 @ 08:38:
[...]

En dat zegt H3!Ntje die spelers 1mill boven de marktwaarde list? ;) Hij moet er deze week uit, dus kan hem twee keer listen (heb al een nieuwe trainee) en voor een counterploeg in de VIde zet een briljante spits niet echt zoden aan de dijk, dus ik gebruik het geld van deze speler en van die van volgende week (ook wonderbaarlijk maar dan met slecht experience) om een nieuwe spits te kopen, heb geen haast dus. Wil minimaal een bovennatuurlijke spits kopen namelijk. De spitsen prijzen zijn ook aardig laag namelijk!
De komende paar wedstrijden heb ik toch niets in te brengen (moet tegen de nummers 1,2 en 3, hoewel ik van twee van die ploegen eerder dit seizoen al gewonnen heb :P ).
ja ok maar als je het geld echt nodig hebt zou ik toch iets lager gaan zitten, maar wie weet heb je geluk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wceend
  • Laatst online: 25-08 14:49
Hmm Hattrick down. Voordeel is dat ik misschien zo een goedkope speler heb binnengehaald. Nadeel is dat mijn speler die in de verkoop staat er niet uit gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
ph4ge schreef op zaterdag 18 maart 2006 @ 15:09:
[...]

Nou heb ik het ff getroffen dan:

Aimé Kaci (76155510)
Verdedigen: uitstekend

214 000 € door de Sokjes
Het bieden is geëindigd!

Ik vind het nog duur, maar goed. Khad er ook 2 uitstekende middenvelders voor kunnen kopen.
Die uitstekende mid voor 100k was helemaal spotgoedkoop, of heeft hij geen conditie en andere bijstats?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-CKY2K- schreef op zaterdag 18 maart 2006 @ 19:36:
[...]

Die uitstekende mid voor 100k was helemaal spotgoedkoop, of heeft hij geen conditie en andere bijstats?
Volgens mij wel anders krijg je er echt geen voor 100k, maar dacht gezien te hebben dat die verdediger ook zonder bijstats was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
Die middenvelder was goed conditie (trainde toch conditie die week) en uitstekend pm, geen bijstats. Ik zie trouwens dat de deadline voor die verdediger 24 uur verschoven is, terwijl ik hem echt kocht 10 minuten voordat hattrick (bij mij) crashde :(. Iets te vroeg gejuigd :l

EDIT: vlak voor de deadline afliep kapte mn internet ermee. toen ik 10 minuten later terug kwam zag ik dat iemand 219000 geboden heeft en er nu met mn speler vandoor is gegaan :l

[ Voor 25% gewijzigd door ph4ge op 19-03-2006 14:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoeveel zou ik voor deze speler krijgen?

Een populair persoon die gebalanceerd en oprecht is.
Heeft zwak ervaring en redelijk leiderschapscapaciteiten.

Nationaliteit: België
Total Skill Index (TSI): 2 530
Loon: 800 €/week
Eigenaar: FC Ozaki
Waarschuwingen: 1
Gezondheid: in orde

Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Spelmaken: rampzalig Passen: redelijk
Vleugelspel: matig Verdedigen: slecht
Scoren: uitstekend Spelhervatting: zwak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 08:29
Verwijderd schreef op zondag 19 maart 2006 @ 11:21:
hoeveel zou ik voor deze speler krijgen?
Daar hebben ze een knop voor uit gevonden, die heet:"transfervergelijking". Die knop zit er niet voor niets... :/

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wil iemand voor me bij deze speler kijken of hij/zij hetzelfde ziet? Hij staat niet in mijn transferlijst maar bij de speler staat wel dat ik geboden heb. Dat bod heb ik geloof ik vrijdag al gedaan... iig bedankt voor de moeite

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wceend
Verwijderd schreef op zondag 19 maart 2006 @ 11:29:
Wil iemand voor me bij deze speler kijken of hij/zij hetzelfde ziet? Hij staat niet in mijn transferlijst maar bij de speler staat wel dat ik geboden heb. Dat bod heb ik geloof ik vrijdag al gedaan... iig bedankt voor de moeite
welke speler?

liep hij toevallig gisteren af? volgens mij hebben ze vanwege de database problemen alle transfers een dag opgeschoven. ik zie mijn speler die te koop staat ook niet meer bij transfers staan. Hij zou gisteren aflopen maar hij is verplaatst naar vandaag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wceend schreef op zondag 19 maart 2006 @ 12:26:
[...]

welke speler?

liep hij toevallig gisteren af? volgens mij hebben ze vanwege de database problemen alle transfers een dag opgeschoven. ik zie mijn speler die te koop staat ook niet meer bij transfers staan. Hij zou gisteren aflopen maar hij is verplaatst naar vandaag
Hmmm, wel copy gedaan maar geen paste :z, deze dus 95386758. Intussen niet meer nodig, hij staat er weer bij mijn transfers

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 19-03-2006 13:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sandyman538 schreef op zondag 19 maart 2006 @ 11:26:
[...]

Daar hebben ze een knop voor uit gevonden, die heet:"transfervergelijking". Die knop zit er niet voor niets... :/
en zonder de leeftijd erbij te vermelden is het al helemaal niet te beantwoorden ;)

mijn yp is trouwens alweer in een bak gegooid die vervolgens is volgestort met beton... het fundament voor de adkuil...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 19 maart 2006 @ 14:30:
[...]

en zonder de leeftijd erbij te vermelden is het al helemaal niet te beantwoorden ;)

mijn yp is trouwens alweer in een bak gegooid die vervolgens is volgestort met beton... het fundament voor de adkuil...
De mijne is gaan diepzeeduiken met een lachgastank op zijn rug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Verwijderd schreef op zondag 19 maart 2006 @ 15:34:
[...]
Dan is hij in ieder geval vrolijk aan zijn einde gekomen :)

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 19 maart 2006 @ 15:34:
[...]

uiteraard met betonflippers neem ik aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

uiteraard

[ Voor 60% gewijzigd door Verwijderd op 19-03-2006 16:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

"DSanka wijzigde dit bericht 19-03-2006 16:29 (60%)"

wat heb jij daar allemaal zitten editten? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flipm0de
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09 16:37

Flipm0de

geen

Danny Falkena (98896751)
19 jaar, redelijk in vorm, gezond

Nationaliteit: flag Nederland
Total Skill Index (TSI): 960
Loon: 680 €/week

Conditie: redelijk Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: zwak
Vleugelspel: zwak Verdedigen: goed
Scoren: zwak Spelhervatting: slecht

deze is toevallig niet goed ++ (zeer hoog) he? Jammer hoor O-)

flipm0de ! flipm0de is the greatest!!!!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Lijkt me niet. Allemaal zwak bijstats en redelijk conditie.

Ik sta op het moment 0-2 voor en de gedoodverfde kampioen uit de poule staat achter. Als dit zo blijft heb ik nog een kansje aan het einde van het seizoen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als nummer 1 tegen de nummer 2, en na 9 minuten al een rode kaart :/
En als 'ie dan nog een goede speler eruit had geschopt, maar nee, hij pakt een middelmatig middenveldertje...

-edit- Nu raakt z'n beste centrale verdediger geblesseerd! Had ik nu maar niet met een FTW en AOW gespeeld maar gewoon alles door het midden :X Maar ja, als je alles van te voren weet :)

[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 19-03-2006 21:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 28-08 15:08
Typisch weer.... Tegen de nummer laatst nog steeds 0-0 terwijl ik hem met 5/6-0 af zou moeten drogen... zucht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

boehoe! 2-4 achter :( dat komt niet meer goed in de 84 minuut

voor niks gemotst en volgende week met een brakke ts tegen de nummer 6. wederom een aardig mislukt seizoen :)

nou is 2e of 6e worden ook totaal niet boeiend, maar toch...

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 19-03-2006 21:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Zucht, zucht, zucht en nog eens zucht.
0-0

FC Strijen
Middenveld: matig (hoog)
Rechterverdediging: uitstekend (hoog)
Centrale verdediging: uitmuntend (heel laag)
Linkerverdediging: uitstekend (laag)
Rechteraanval: waardeloos (laag)
Centrale aanval: zwak (laag)
Linkeraanval: zwak (laag)
Verdediging 98
Middenveld 57
Aanval 34
HatStats 189

O'Malleys
Middenveld: waardeloos (hoog)
Rechterverdediging: redelijk (hoog)
Centrale verdediging: goed (zeer hoog)
Linkerverdediging: redelijk (heel laag)
Rechteraanval: zwak (zeer hoog)
Centrale aanval: matig (hoog)
Linkeraanval: zwak (zeer hoog)
Verdediging 72
Middenveld 21
Aanval 51
HatStats 144

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
0-6 :) Klim tot een puntje onder de nummer één die met 3-2 verloor :)
Hopen dat ik binnenkort nog een wedstrijd verlies, anders moet ik straks ineens een p/d duel spelen :X

Tegenstander heeft een fout gemaakt en gaat nu helemaal loos in de gastenboeken. Hij is er van overtuigd dat hij een goed team heeft :)

140-150 hatstats is toch echt te weinig :)

[ Voor 36% gewijzigd door Pewwy op 19-03-2006 22:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Joss schreef op zondag 19 maart 2006 @ 21:46:
Zucht, zucht, zucht en nog eens zucht.
Jij hebt dringend een goede spits nodig, ik zal er binnenkort eens eentje te koop zetten voor weinig ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 08:13

Shabbaman

Got love?

Al was ik eigenlijk vorige week al kampioen op doelsaldo, nadat ik deze week de nummer 2 met 3-0 naar huis gestuurd heb, ben ik nu echt kampioen. Hiep hiep.

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pewwy schreef op zondag 19 maart 2006 @ 21:51:
0-6 :) Klim tot een puntje onder de nummer één die met 3-2 verloor :)
Hopen dat ik binnenkort nog een wedstrijd verlies, anders moet ik straks ineens een p/d duel spelen :X
stel je niet zo aan man jezus :) dat is een extra wedstrijd, extra training en dus inkomsten. piccen met je b-team. ik wil zulke 'problemen' ook wel hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Verwijderd schreef op zondag 19 maart 2006 @ 22:00:
[...]

Jij hebt dringend een goede spits nodig, ik zal er binnenkort eens eentje te koop zetten voor weinig ;)
kheb een wonderbaarlijk zonder passen en een uitstekend/goed... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wceend
Joss schreef op zondag 19 maart 2006 @ 22:08:
[...]

en dan zulke ratings? ik haal met mijn goed spitsen nog hogere ratings

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Joss schreef op zondag 19 maart 2006 @ 22:08:
[...]

zo geheel onterecht is die 0-0 niet toch? of zie ik het nou verkeerd? met zo'n aanval gaat het niet luken natuurljk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Verwijderd schreef op zondag 19 maart 2006 @ 22:07:
[...]

stel je niet zo aan man jezus :) dat is een extra wedstrijd, extra training en dus inkomsten. piccen met je b-team. ik wil zulke 'problemen' ook wel hoor.
Als ik hem moet spelen dan ga ik ervoor. Het zit niet in de aard om ergens niet voor te gaan. Is inderdaad wel lekker om extra te trainenen geld binnen te halen, maar het risico dat ik die wedstrijd win is niet tof. Heb niets in de V te zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Shabbaman schreef op zondag 19 maart 2006 @ 22:06:
Al was ik eigenlijk vorige week al kampioen op doelsaldo, nadat ik deze week de nummer 2 met 3-0 naar huis gestuurd heb, ben ik nu echt kampioen. Hiep hiep.
Gefeliciteerd, maar volgens mij kun je niet al kampioen zijn op doelsalde (aangezien je niet weet hoe veel er in wedstrijd die nog gespeeld moeten worden gescoord wordt ;))

Uit 0-4 gewonnen met pic. Met 8 punten voorsprong op de nr2 ben ik ook al wel redelijk zeker kampioen te worden (moet ook nog een wedstrijd tegen botteam). Volgende week wil ik zeker winnen want dan moet ik tegen iemand die voor het seizoen begon al riep dat hij kampioen ging worden (en vervolgens de eerste 4 wedstrijden verloor ;)) en de week daarop wil ik verliezen zodat ik onder de grens van directe promotie kom (waarschijnlijk volgende week thuis motsen en week daarop uit piccen ofzo).

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik snap dit argument nooit. Het heeft niks met 'in je aard' te maken, maar met een kansloos seizoen tegemoet gaan en reëel zijn. Weekje extra training pakken, picje zodat je meteen goed aan de beker begint en lekker doorballen in de VI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Verwijderd schreef op zondag 19 maart 2006 @ 22:19:
Ik snap dit argument nooit. Het heeft niks met 'in je aard' te maken, maar met een kansloos seizoen tegemoet gaan en reëel zijn. Weekje extra training pakken, picje zodat je meteen goed aan de beker begint en lekker doorballen in de VI.
Tsja, daar heb je gelijk in, maar ik wil alles winnen ;)

Misschien gewoon vergeten counter in te stellen, dan is het al snel klaar ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Pewwy schreef op zondag 19 maart 2006 @ 22:23:
[...]

Ik heb hetzelfde "probleem". Momenteel zit ik zelfs boven de grens van directe promotie dus ik hoef niet eens zo'n wedstrijd te spelen als ik daar niks aan verander.

Kampioen worden zou ik trouwens wel doen, je met die promotiewedstrijd altijd nog besluiten te piccen met je b-team ;)

[ Voor 15% gewijzigd door Marzman op 19-03-2006 22:27 ]

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Marzman schreef op zondag 19 maart 2006 @ 22:26:
[...]

Ik heb hetzelfde "probleem". Momenteel zit ik zelfs boven de grens van directe promotie dus ik hoef niet eens zo'n wedstrijd te spelen als ik daar niks aan verander.
dat wordt piccen komende weken :) tenzij je er voor gaat natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pewwy schreef op zondag 19 maart 2006 @ 22:23:
[...]

mja maar als jou tegenstander graag wilt degraderen kan je per ongeluk winnen.

ik zou dan toch voor de zekerheid gaan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Verwijderd schreef op zondag 19 maart 2006 @ 22:28:
[...]
dat wordt piccen komende weken :) tenzij je er voor gaat natuurlijk.
Plan is volgende week thuis te motsen en de week daarop uit te piccen.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Ik heb vandaag gemotst, maar alleen om volgende week een lager mid dan de andere counterploeg te halen thuis :) Dan piccen en counteren met 1 cm en daarmee moet ik kunnen winnen.

Wat is de grens voor directe promotie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

staat bij je divisie pagina rechtsonder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Pewwy schreef op zondag 19 maart 2006 @ 22:31:
Ik heb vandaag gemotst, maar alleen om volgende week een lager mid dan de andere counterploeg te halen thuis :) Dan piccen en counteren met 1 cm en daarmee moet ik kunnen winnen.

Wat is de grens voor directe promotie?
28 punten en een heel hoog doelsaldo :)

er staat 25, maar dat moet nog bijgewerkt worden.

[ Voor 8% gewijzigd door Marzman op 19-03-2006 22:34 ]

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-06 13:57
Mensen na 3 verschrikkelijke seizoenen gaat het dan eindelijk gebeuren!! Swanfield United promoveert naar de VI. Eindelijk van die *** tijd af en op naar een mooie tijd om Hattrick te volgen :)

Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majoh

majoh

ᕦ(ò_óˇ)ᕤ

Damn, gelijk tegen de nummer 1, met winst had ik nog kampioen kunnen worden, nu staat ie nog steeds 3 punten los. Had toch moeten winnen, met mijn sterren record van 34.5 tegen 31. Maar ja, nu maar zorgen dat ik 2e wordt.

En naast dit pechje mijn beste pull tot nu toe, jammer alleen dat ie al 19 is... Btw, hij's te koop

Bob Huizinga (98971415)
19 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die kalm en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een redelijk leider.

Nationaliteit: flag Nederland
Total Skill Index (TSI): 1 660
Loon: 720 €/week
Eigenaar: Forza Oss
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit

Conditie: slecht Keepen: rampzalig
Positiespel: redelijk Passen: matig
Vleugelspel: matig Verdedigen: goed
Scoren: slecht Spelhervatting: zwak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

geMOTSed tegen de nummer 1. 2-2 gelijk gespeeld. Mijn tegenstander heeft ook geMOTSed. Nu sta ik nog steeds 3 punten achter. Kampioen word ik niet meer, maar 2de is al zeker, omdat de nummer 3 vandaag heeft verloren.

Meteen weer een Ster + hatstatsrecord. (33,5) + (136)

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 19-03-2006 23:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majoh

majoh

ᕦ(ò_óˇ)ᕤ

Verwijderd schreef op zondag 19 maart 2006 @ 23:25:
geMOTSed tegen de nummer 1. 2-2 gelijk gespeeld. Mijn tegenstander heeft ook geMOTSed. Nu sta ik nog steeds 3 punten achter. Kampioen word ik niet meer, maar 2de is al zeker, omdat de nummer 3 vandaag heeft verloren.
Precies wat ik meegemaakt heb dit weekend...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OsseMaarten schreef op zondag 19 maart 2006 @ 23:28:
[...]
Precies wat ik meegemaakt heb dit weekend...
Ben ik niet de enige :P

Me 1ste speler met 4,5 sterren en mijn trainee van 17 3,5 sterren. Gaat goed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Met 1-3 verloren, maar ben wel blij met de uitslag. Heb zelf 4 counters gehad, wat ik op 1 wedstrijd na, nog nooit eerder heb gezien. Zou wel met die verandering te maken hebben..
Sta nu onderaan maar de 3 ploegen boven mij staan max. 3 punten voor met een slechter doelsaldo, mooie is dat ik nog tegen alle drie moet spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
Kampioen! Alles gewonnen sinds ik met dit team begonnen ben, zoals verwacht natuurlijk. Wel jammer dat mn uistekende def mn verdediging met maar liefst 1 hatstat verbeterde ten opzichte van een goed def. Op naar de VIII :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Marzman schreef op zondag 19 maart 2006 @ 22:33:
[...]

28 punten en een heel hoog doelsaldo :)

er staat 25, maar dat moet nog bijgewerkt worden.
Doelsaldo is wel oke, maar ik heb maar 27 punten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 08:13

Shabbaman

Got love?

Marzman schreef op zondag 19 maart 2006 @ 22:18:
[...]

Gefeliciteerd, maar volgens mij kun je niet al kampioen zijn op doelsalde (aangezien je niet weet hoe veel er in wedstrijd die nog gespeeld moeten worden gescoord wordt ;))
"Kan niet...", nou ja, ik had tot gisteren een doelsaldo van +23 en de nummer twee +6. Dat lijkt me een veilige marge. Eigenlijk had ik moeten piccen gisteren ;)

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Pewwy schreef op maandag 20 maart 2006 @ 06:50:
[...]

Doelsaldo is wel oke, maar ik heb maar 27 punten :)
Het is nu bijgewerkt.
doelsaldo: 40 - 17 (+23)
punten: 28

Ik heb 31 punten en een doelsaldo van +34 dus zelfs als ik een wedstrijd verlies ga ik waarschijnlijk nog steeds voor directe promotie. Twee wedstrijden expres verliezen vind ik dan weer te veel van het goede, toch nog maar even nadenken wat ik ga doen.
Shabbaman schreef op maandag 20 maart 2006 @ 06:52:
[...]

"Kan niet...", nou ja, ik had tot gisteren een doelsaldo van +23 en de nummer twee +6. Dat lijkt me een veilige marge. Eigenlijk had ik moeten piccen gisteren ;)
Dat is wel een redelijke marge ja :)

[ Voor 25% gewijzigd door Marzman op 20-03-2006 08:07 ]

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pannenkoekkie
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 28-03 18:38

Pannenkoekkie

Sugar or Cheeze?

*\0/*
7-0 van de mat geveegd :)

* Pannenkoekkie is onderweg naar de XI :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw
  • Laatst online: 14-09 13:40

lameeuw

Ik doe niet gek, ik ben gek.

mjah, 1-5 gewonnen, nu weer nummer 3..... nog 3 te gaan waarvan er 2 heel moeilijk zullen worden. Volgende week thuis de nummer 2 op bezoek, de week erna thuis de nummer 1. Denk erover om volgende week te MOTSen tegen de nummer 2, van de nummer 1 verlies ik zeker, MOTSen of niet. Maar hopen dat het volgende week wat uithaalt.

☐ Geschift - ☑ Totaal geschift De Totaal Geschiften 767420

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coca-Cola
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14-09 08:32
Pannenkoekkie schreef op maandag 20 maart 2006 @ 08:47:
*\0/*
7-0 van de mat geveegd :)

* Pannenkoekkie is onderweg naar de XI :)
Ik denk dat je op weg bent naar de IX of de X hoor ;)
Feli's aan iedereen die kampioen is!

Bij mij gaat het dit seizoen allemaal een stuk minder. ik heb 2 weken geleden verloren van de nummer 7 en die mailde me later dat hij wilde verliezen om te degraderen naar een leukere divisie (hij heeft de volgende wedstrijd ook meteen WO gegeven). Als ik die had gewonnen dan was promotie bijna zeker. Nu sta ik 1e op 1 punt van de nummer 2 en 3, maar ik moet nog uit tegen de nummer 3 en die is een heel stuk beter... Als ik dat verlies dan wordt ik dus 3e dit jaar en kan ik 4x promoveren achter elkaar wel vergeten :(.

ik wel daarentegen wel 1 miljoen gekregen voor mijn formidable verdediger van 20 (die was wel al +7, maar hij popte niet en ik hoopte op een gelukje) dus dat is niet verkeerd.

[ Voor 60% gewijzigd door Coca-Cola op 20-03-2006 10:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pannenkoekkie

Pannenkoekkie

Sugar or Cheeze?

Coca-Cola schreef op maandag 20 maart 2006 @ 10:07:
[...]

Ik denk dat je op weg bent naar de IX of de X hoor ;)
Nee hoor :)
Ik zit nu nog in de VII :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coca-Cola
Pannenkoekkie schreef op maandag 20 maart 2006 @ 10:10:
[...]

Nee hoor :)
Ik zit nu nog in de VII :)
haha, ff verkeerd gelezen, Ik dacht dat je dik had gewonnen en ging promoveren ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
@Coca: 20 jarige +7 verdedigers poppen wel vaker niet hoor, doen er toch zo'n 9 a 10 weken over. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coca-Cola
-CKY2K- schreef op maandag 20 maart 2006 @ 10:49:
@Coca: 20 jarige +7 verdedigers poppen wel vaker niet hoor, doen er toch zo'n 9 a 10 weken over. ;)
Dat weet ik wel hoor, maar soms kan je mazzel hebben. Ik had heel dringend geld nodig omdat mijn A middenvelder er met +6 af was gevlogen in een friendly (schorsing enzo). Dus voor die 1k die het kost is dat de gok waard. Bovendien heb ik 'm ook nog verkocht ;). Volgens mij is 1 miljoen voor een 20 jarige uitmuntend al redelijk goed, laat staan voor een formidable +7 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lig hier ook perfect op schema. Doel is om 5e of 6e te worden. kan ik van daaruit kwalificatie(voor heerst kwaliduels :+ ) En dan eens lekker terug in de IV. Tis nog een heel karwei om te zorgen dat je 5e gaat worden. Altijd veel onverwachte uitslagen :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mijn doel is inmiddels ook om 5e of 6e te worden ;)

volgend seizoen gaan we er eens echt voor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Verwijderd schreef op maandag 20 maart 2006 @ 13:09:
mijn doel is inmiddels ook om 5e of 6e te worden ;)

volgend seizoen gaan we er eens echt voor
Tsja als die huidige nummer 1 weg is maak je misschien wel een kans! :)
Btw H3!N nog een leuke def kopen? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

die nummer 1 bij mij wordt in de V ook fluitend kampioen en hij heeft geloof ik ook nog een fortuin op de bank staan

compo is wel iets minder zwaar dan vorig seizoen, maar het is nog steeds erg pittig vergeleken de gem. VI.

een def? neu ik heb het voorlopig wel ff op orde allemaal zo. de vorm moet alleen nog een beetje komen. heb nu een formidabele met veel exp en een uitmuntende met exp en verder nog wat 'goed' verdedigers met ervaring. kan dus lekker afwisselen wie de beste vorm heeft.

ik (ver)koop eventjes niks meer voorlopig. alleen mijn trainee die inmiddels 5 weken training heeft gemist vliegt eruit na de pop

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 20-03-2006 13:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Verwijderd schreef op maandag 20 maart 2006 @ 13:41:
die nummer 1 bij mij wordt in de V ook fluitend kampioen en hij heeft geloof ik ook nog een fortuin op de bank staan

compo is wel iets minder zwaar dan vorig seizoen, maar het is nog steeds erg pittig vergeleken de gem. VI.

een def? neu ik heb het voorlopig wel ff op orde allemaal zo. de vorm moet alleen nog een beetje komen. heb nu een formidabele met veel exp en een uitmuntende met exp en verder nog wat 'goed' verdedigers met ervaring. kan dus lekker afwisselen wie de beste vorm heeft.

ik (ver)koop eventjes niks meer voorlopig. alleen mijn trainee die inmiddels 5 weken training heeft gemist vliegt eruit na de pop
Tsja die nummer 1 bij jou is echt sterk idd. En van die def, tsja paar weken geleden vroeg je nog of deftrainers wat te koop hadden staan, dus bij deze. ;) Iemand anders trek in een wonderbaarlijke def, voor niet al te duur? O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pannenkoekkie

Pannenkoekkie

Sugar or Cheeze?

Zooo:
Net even een kleine 3M verdient door al me spelers te verkopen, en te swappen voor nieuwe trainees :) Nu nog die hele dikke trainee kopen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sarinsarin
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 11-03 14:03
Volgens mij is 1 miljoen voor een 20 jarige uitmuntend al redelijk goed, laat staan voor een formidable +7 ;)
vorige week 20 jr uitmuntend eruit gegaan voor 800k :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Help:"

Of mijn formidabele (op 40% naar uitmuntend) verdediger nu proberen te verkopen of in de 1ste week verkopen als de nieuwe comp begint en hij net naar uitmuntend is gepopt?

Wat denken jullie?

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 20-03-2006 15:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pannenkoekkie schreef op maandag 20 maart 2006 @ 13:48:
Nu nog die hele dikke trainee kopen :P
Kun je niet beter een dunne trainee kopen die lopen wat sneller ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 20 maart 2006 @ 15:11:
Help:"

Of mijn formidabele (op 40% naar uitmuntend) verdediger nu proberen te verkopen of in de 1ste week verkopen als de nieuwe comp begint en hij net naar uitmuntend is gepopt?

Wat denken jullie?
wachten op de pop
Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.