Het Hattrick (Online Voetbal Management) topic deel 47 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 4.477 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26445

Lijkt me wel zo verstandig. Het is zo pijnlijk wanneer hij het achter zich houd :P :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheInsomniac
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online
Zo laat ik ook maar weer eens wat van me horen...

Beetje gekloot gehad met internet en lekker druk gehad, dus naast het instellen van de wedstrijden niet geweldig veel kunnen doen daarom heen...

Als het allemaal een beetje volgens verwachting gaat, dan promoveer ik voor de 3e keer op rij, dus geen klachten. Verdedigers trainen is inderdaad nog steeds behoorlijk funest voor de prestaties. Maar ja ik speel dan volgend seizoen 7e klasse, wat al minder droevig klinkt dan de 10e waar ik in begon.

Maar begin volgend seizoen gaat het me hopelijk een zooi geld opleveren.
Heb nu 2 18 jarige verdedigers met briljant verdedigen... bij 1tje hoorde ik dat die zelfs nog kans schijnt te maken op U20, geloof het zelf niet echt maar oke... Altijd grappig om te horen natuurlijk.

Volgend seizoen in ieder geval wat investeringen doen om de prestaties ook wat omhoog te gooien.
Om te beginnen wat leuke trainees die al getrained zijn op PM, zodat ik ze als Offensive Central Defender kan inzetten.

Make it fool proof and someone will make a better fool.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13-05 15:32
Zo gisteren toch nog maar een tijdelijke mid erbij gekocht aangezien ik nog maar 18 spelers had. Ga nu de laatste 2 wedstrijden even 5-3-2 spelen met 3 mids. Gast is een uitstekend mid met matig passen voor ~250k. Nu even doorsparen voor een nieuwe keeper (denk ik), eerstvolgende aankoop daarna zal weer voor mijn aanval zijn (vleugel of centraal). Ik ga begint volgend seizoen kijken of de markt weer een beetje normaal is voor wonderbaarlijke defs. Er popt er in week 2 eentje en als ik daar gewoon 2mill voor kan krijgen gaat hij eruit voor een nieuwe keeper, anders ga ik ook hem doortrainen.
Mijn 4 defs van (dan) 21 train ik dan door tot wereldklasse en misschien wel tot bovennatuurlijk, ik moet nog even kijken wat wijsheid is. :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flipm0de
  • Registratie: Oktober 2003
  • Nu online

Flipm0de

geen

redelijke pop:

19 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die temperamentvol en oneerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een matig leider.

Nationaliteit: flag Nederland
Total Skill Index (TSI): 3 650
Loon: 2 800 €/week

goed keepen

kan ik mijn redelijk reservekeeper wegdoen.

flipm0de ! flipm0de is the greatest!!!!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 172509

ff een vraagje. Mijn economie is momenteel als volgt:

Kapitaal: -365 219 € (-569 441) €
Sponsors: in de zevende hemel
Fanclub: 2163 leden
Supporters: tevreden

Voor de haakjes nog niet 5 ton in de min, maar tussen de haakjes wel. Ik heb echter geen waarschuwing gekregen dat ik nog maar 5 keer in mag loggen. Klopt dit en waar zou ik die waarschuwing moeten krijgen?

groeten,
Maarten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wceend
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16-05 11:41
Anoniem: 172509 schreef op zondag 02 april 2006 @ 14:14:

Voor de haakjes nog niet 5 ton in de min, maar tussen de haakjes wel. Ik heb echter geen waarschuwing gekregen dat ik nog maar 5 keer in mag loggen. Klopt dit en waar zou ik die waarschuwing moeten krijgen?

groeten,
Maarten
volgens mij krijg je die waarschuwing pas als je echt 5 ton in de min staat. Maar als je volgende week 2 ton verder de schuld in komt is het wel de hoogste tijd om eens heel goed naar je economie te gaan kijken, tenzij je het makkelijk op kan vangen door een thuiswedstrijd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Anoniem: 172509 schreef op zondag 02 april 2006 @ 14:14:

groeten,
Maarten
Die krijg je als je volgende week (na de financiele update) nog steeds 5ton in de min staat ;)

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 172509

ok thanks mensen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw
  • Laatst online: 19-05 09:55

lameeuw

Ik doe niet gek, ik ben gek.

Mjah, vanavond maar eens MOTSen tegen de nummer 1. Moet nog zien of het wat uithaalt, ik hoop het wel want ik heb de laatste 2 wedstrijden alle punten nodig om überhaupt nog 3e te worden. Ik twijfel alleen over 1 ding. Ik heb 2 "vaste" vleugelspelers en als ik deze inzet kom ik op ongeveer 114 hatstats uit (volgens HO). Ik zit erover te denken om 1 van deze vleugelaars te vervangen door mijn SH-er. Doe ik dit dan zakt het team naar ongeveer 110 hatstats. Andere optie is de SH-er in de spits zetten, ook dan haalt het team 110 hatstats. Wat is wijsheid ?? M'n tegenstander speelt (tenminste tot nu toe altijd) vleugelaanval (uitsteekbaar), ik speel normaal.

☐ Geschift - ☑ Totaal geschift De Totaal Geschiften 767420

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 36141

Wedstrijden worden niet gewonnen door de meeste hatstats :)
Zijn middenveld is in principe te goed voor jou als ik even snel de laatste wedstrijden bekijk. Misschien met je wingers naar het midden, en motsen, dat je wel een kans maakt. Als die SH geen positiespel heeft zou ik hem niet op het midden zetten, want zonder middenveld heb je ook geen (SH)kansen.
Als je normaal speelt zou ik je spits niet naar de vleugel zetten.
Maar ja, derde is toch niks :P Bronzen medailles worden er niet uitgegeven in hattrrick ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 02-05-2022
(jarig!)
Alltid is voor zover er wijzigingen waren weer compleet. Helaas is de helft van die site brak op het moment, dus lekker zoeken is moeilijk.

In het tussenseizoen loop ik de boel weer een keer helemaal na :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw

lameeuw

Anoniem: 36141 schreef op zondag 02 april 2006 @ 17:35:
Wedstrijden worden niet gewonnen door de meeste hatstats :)
Zijn middenveld is in principe te goed voor jou als ik even snel de laatste wedstrijden bekijk. Misschien met je wingers naar het midden, en motsen, dat je wel een kans maakt. Als die SH geen positiespel heeft zou ik hem niet op het midden zetten, want zonder middenveld heb je ook geen (SH)kansen.
Als je normaal speelt zou ik je spits niet naar de vleugel zetten.
Maar ja, derde is toch niks :P Bronzen medailles worden er niet uitgegeven in hattrrick ;)
Puntje 1: dat wedstrijden niet alleen op hatstats gewonnen worden weet ik, maar hoe meer hoe beter lijkt me :p (ff heel kort door de bocht genomen)

Puntje 2: zijn middenveld is aardig verzwakt deze wedstrijd doordat hij iig zijn beste mid mist en ik geloof dat er nog een mist die normaal de zondagen speelt dus wat dat betreft denk ik redelijk met zijn mid mee te kunnen komen.

Puntje 3: ik heb mijn SH-er eruit gehaald, mijn standaard wingers neergezet en 1 spits van "naar de vleugel" op normaal gezet (theoretisch gezien zou het mijn beste spits moeten zijn, maar of dat zo is weet ik nog niet, speler is deze week aangekocht en heeft nog niet gespeeld).

Puntje 4: ik ga MOTSen wat ik al eerder had gesteld, dit zou voor een beter resultaat moeten kunnen zorgen.

Puntje 5: geen punt, bij karwei.... bij mij wel want het wordt toch een moeilijke match ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Tot nu toe gaat het goed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 7533

mensen typischer kan het echt niet voor dit seizoen: zelfs botteams scoren tegen mij. 5*mid geblesseerd en slechts 1-3 met 80% bal bezit tegen een botteam dus....

als het slecht gaat, gaat het ook goed slecht :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

joh, het is nu 1-7 en je hebt er zelf ook nog eentje afgeschopt, dus zoveel heb je niet te zeuren ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 11:13
jeej, ik kan/mag toch nog winnen _/-\o_

[ Voor 74% gewijzigd door Joss op 02-04-2006 21:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 112223

Nou, de eerste van de twee wedstrijden (om degradatie te voorkomen) begint goed, 0-1 voor. M'n tegenstander speelt heel verrassend 3-5-2 maar heeft slechts redelijk "verwarring" gehaald. Wel 64 % (denk dat ie heeft gemotst) balbezit voor m'n tegenstander, dus het wordt nog link denk ik. Spelen allebei via de vleugels maar mijn verdediging is daar op ingesteld en die van hem denk ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 36141 schreef op zondag 02 april 2006 @ 21:46:
joh, het is nu 1-7 en je hebt er zelf ook nog eentje afgeschopt, dus zoveel heb je niet te zeuren ;)
het is dat mijn spits er inderdaad in de laatste 3 minuten er nog 3 inramd anders was het een aanfluiting geweest. wel 3 blessures, maar niks ernstigs. ratings vielen me nog reuze mee zelfs....

eens kijken of we de laatste pot van de competitie kunnen pakken. zijn bov.nat/reusachtig mid is geblesseerd dus ik maak zeker wel een kans.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 50595

Moet er niet een nieuw topic worden aangemaakt na de 1000 posts?

Dus Damien er is nog 2 of 3 keer werk voor je aan de winkel...

[ Voor 35% gewijzigd door Anoniem: 50595 op 03-04-2006 00:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

thread bedoel je? ;)

damien is nog steeds aan zijn bijkomen van zijn kampioenschap promotie.
damien waarom ben je geen kampioen? we hadden toch duidelijke afspraken gemaakt dacht ik?! schande!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw

lameeuw

Gegokt en gelijk gespeeld, niet wat ik gehoopt had maar toch een redelijk resultaat. Ik ben de enige in mijn compo die wel 2 punten tegen hem gepakt heeft (2 keer gelijk gespeeld) maar of je daar nou zo vrolijk van wordt.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 24-12-2023
Anoniem: 7533 schreef op maandag 03 april 2006 @ 01:45:
thread bedoel je? ;)

damien is nog steeds aan zijn bijkomen van zijn kampioenschap promotie.
damien waarom ben je geen kampioen? we hadden toch duidelijke afspraken gemaakt dacht ik?! schande!
:) Ho ho kampioen was secundair en promotie + plan was primair :)

Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 24-12-2023

Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11:26

Fuelke

Forza Ferrari

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.