"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi
Verwijderd
Ik keek net in het lijstje van coaches. En als je een extern coach aantrekt met goed ervaring en slecht leiderschap kost het je 617k.
Scheelt toch nog wat geld.
We've got that ring of confidence
Het is dan ook pas vanaf matig leiderschap handig om een interne coach aan te nemen.Verwijderd schreef op maandag 13 maart 2006 @ 11:13:
Stel je hebt een speler met goed ervaring en slecht leiderschap. Dan kost het je tussen de 680k en 800k om hem een goed coach te maken.
Ik keek net in het lijstje van coaches. En als je een extern coach aantrekt met goed ervaring en slecht leiderschap kost het je 617k.
Scheelt toch nog wat geld.
Lang geleden deed ik samen met nog wat andere toffe gasten
Mijn vraag is dan zou je een Hattrick Nieuws site alá VI.nl of voetbalzone.nl volgen? En hoe vaak zou je kijken op de site?
Ook als je ideën heb over wat je graag zou willen zien dan ben ik daar erg nieuwsgierig naar omdat ik met de gedachte hinkt om dus zo'n site te bouwen alleen mij af vraagt of dat Hattrick land daar op zit te wachten
Bij deze:
Poll: Een Hattrick nieuws pagina?
• Dagelijk
• Weekelijks
• Af en toe
• Nooit
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt
Hij speelt dan tegen de nummer 2 en hij staat zelf 1ste in zijn 1ste seizoen IIde divisie. Vorige week won hij van mede fedlid Pielewiepers met 3-1 en ook zondag wist hij weer te winnen.
Met 3 punten voor kan hij a.s. zondag misschien wel een beslissende voorsprong nemen op de concurrentie! Dus moedig hem allemaal aan voor zondag!!
Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt
Verwijderd
Mjah, ik zag ook dat mijn AOW skills niet echt hoog zijn dus ik ga maar weer op normaal instellen. Net als dat ik een aanvaller naar de vleugel maar weghaal voor een die "normaal" in de spits kan spelen. Kijken of dat beter gaat.....Verwijderd schreef op maandag 13 maart 2006 @ 09:07:
[...]
Mja, TS zal wel dalen natuurlijk
Toch maar Motsen dan zondag. Heb daarna 2 botteams dus kan dan niet verliezen.
@ Fc Railrunner: Je haalt maar passable met AOW. Ik zou gewoon normaal spelen, da de kansen zowel via de wing als het centrum kunnen komen.
☐ Geschift - ☑ Totaal geschift De Totaal Geschiften 767420
Ben me dus wat gaan verdiepen in het 1 en ander maar echt resultaat boekt het nog niet (weet niet goed hoe ik het aan moet pakken). Ja ik weet dat je geduld moet hebben maar toch....
Nou er kan dus dagelijk nieuws zijnVerwijderd schreef op maandag 13 maart 2006 @ 14:09:
lijkt me harstikke leuk, maar gestemd op af en toe. het lijkt me namelijk zeer lastig om elke dag nieuwe content te genereren. zoveel gebeurt er ook weer niet in ht land... dan is een ymg 1x in de maand denk ik beter of niet?
Verwijderd
Junior Stars 362199
Verwijderd
van de 9e divisie ---> 3x achter elkaar kampioen en nu zit ik in de 6e
En wat is je punt/vraag? Dan kunnen we misschien helpen...The Realone schreef op maandag 13 maart 2006 @ 15:20:
Ben ooit eens (lang geleden) begonnen met HT. Niet echt actief maar keek wel regelmatig hoe het met m'n team stond. Nooit echt verdiept in de training enzo, boeiend ik liet ze gewoon spelen en keek wat er gebeurde. Nu, een hele lange tijd later zit ik nog steeds met een brak bejaard team in de VII. Ik moet m'n team dus nodig eens gaan reorganiseren. Nu ben ik wat sites afgegaan voor newbies om ze op weg te helpen. Ideaal voor mij dacht ik dus, maar die gaan eigenlijk allemaal uit van een nieuwe team met een standaard startkapitaal en een bepaald spelersniveau, helemaal anders dan mij dus.
Ben me dus wat gaan verdiepen in het 1 en ander maar echt resultaat boekt het nog niet (weet niet goed hoe ik het aan moet pakken). Ja ik weet dat je geduld moet hebben maar toch....
Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman
Misschien dat iemand wat punten aan kan geven waar ik m'n team mee moet beginnen te "redden". Geld zit goed, 1,4 miljoen. Stadion ook geen probleem....24500. Ik kan me ook nog wel handhaven in de VII maar ik boek absoluut geen vooruitgang.Sandyman538 schreef op maandag 13 maart 2006 @ 17:09:
[...]
En wat is je punt/vraag? Dan kunnen we misschien helpen...
Verwijderd
verkoop alles en start van voor af aan? je zei een bejaard team dus ook geen trainees neem ik aan of oude waar je verlies op maakt.The Realone schreef op maandag 13 maart 2006 @ 17:14:
[...]
Misschien dat iemand wat punten aan kan geven waar ik m'n team mee moet beginnen te "redden". Geld zit goed, 1,4 miljoen. Stadion ook geen probleem....24500. Ik kan me ook nog wel handhaven in de VII maar ik boek absoluut geen vooruitgang.
lijkt mij het beste. ik heb niet naar je team gekeken, maar soms ik compleet opnieuw beginnen erg goed
[edit] spelers op de TL zetten voor een laag bedrag zorgt ervoor dat mensen gaan bieden en je nu al direct met je nieuwe aankopen kan beginnen. aan de andere kant loop je het risico lage prijzen te vangen aangezien de markt erg slecht is nu.... een afweging
[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 13-03-2006 17:27 ]
Verwijderd
Dat probleem heb ik zelf twee seizoenen geleden ook opgelost. Alleen had ik op dat moment minder geld. Het is eigenlijk hetzelfde als met een nieuw team, maar jij kunt alleen betere spelers en een goed coach aanstellen.The Realone schreef op maandag 13 maart 2006 @ 17:14:
[...]
Misschien dat iemand wat punten aan kan geven waar ik m'n team mee moet beginnen te "redden". Geld zit goed, 1,4 miljoen. Stadion ook geen probleem....24500. Ik kan me ook nog wel handhaven in de VII maar ik boek absoluut geen vooruitgang.
- Ik zou iig beginnen met een goed coach slecht leiderschap aan te schaffen.
- Een keus maken welke trainingsvorm je wilt gaan gebruiken
- De overige spelers van de te trainen linie verkopen
- Trainees zoeken.
Om even uit te gaan van mijn eigen trainingsvorm positiespel
Voor het geld wat je hebt kun je 6 leuke pm trainees halen en 4 goed vleugelspel met matig pm.
Allen met minimaal redelijk conditie dan kun je ze in het komende tussenseizoen al wat conditie laten trainen.
[ Voor 80% gewijzigd door Quintus op 13-03-2006 19:35 ]
Unknown
My thoughts exactly. Voor 1.4M + de verkoop van al je spelers op 1 linie, kun je zo 6/8/10 leuke trainee's kopen, en zul je er over 3 seizoenen een stuk beter voor staanQuintus schreef op maandag 13 maart 2006 @ 19:27:
Desnoods houd je de oude spelers voor de linies die je niet traint gezien die al wel aardig wat ervaring zullen hebben.
- Ik zou iig beginnen met een goed coach slecht leiderschap aan te schaffen.
- Een keus maken welke trainingsvorm je wilt gaan gebruiken
- De overige spelers van de te trainen linie verkopen
- Trainees zoeken.
Om even uit te gaan van mijn eigen trainingsvorm positiespel
Voor het geld wat je hebt kun je 6 leuke pm trainees halen en 4 goed vleugelspel met matig pm.
Allen met minimaal redelijk conditie dan kun je ze in het komende tussenseizoen al wat conditie laten trainen.
Hulp en kennis genoeg voorhanden hier dus meer vragen kan je altijd stellen natuurlijk...
Verwijderd
Leuk, ik ben afgelopen weekend ook overgestapt naar middenveld trainenThe Realone schreef op dinsdag 14 maart 2006 @ 10:32:
Hartelijk dank voor de tips. Ik ga nu m'n middenveld eruit donderen, heb inmiddels een vacature openstaan voor een coach zoals hierboven genoemd. Als ik nog vragen heb zullen ze hier zeker voorbij gaan komen.
Verder moet je een beetje op conditie letten. Voor mij is het minimum slecht voor de B trainees, ik wil er voor mn A trainees voor zorgen dat die minimaal redelijk zijn na het tussenseizoen.
Verwijderd
Waarom heb jij 32 spelers?Verwijderd schreef op dinsdag 14 maart 2006 @ 10:49:
[...]
Leuk, ik ben afgelopen weekend ook overgestapt naar middenveld trainen. Ik heb een paar 17 jarige spelers gekocht (goed PM) sommige met aardige bijstats. En een paar 18 jarige spelers met uitstekend PM. Dan kan ik volgend jaar hopelijk een beetje meekomen in de VII.
Verder moet je een beetje op conditie letten. Voor mij is het minimum slecht voor de B trainees, ik wil er voor mn A trainees voor zorgen dat die minimaal redelijk zijn na het tussenseizoen.
Verwijderd
Druk aan het kopen geweest :-). Ik moet nog even uitzoeken welke spelers ik ga verkopen / ontslaan. Er staan er nu iig 2 op de tl. Ik zat ook te denken om een paar van de overgebleven middenvelders te houden om ze aan het begin van het volgende seizoen te verkopen, dan is de markt vaak wat beter.
Verwijderd
Ik ben ook nog druk bezig hoe ik me ga handhaven in de 7de. Ik verkoop volgend jaar 2 - 21 jarige outstanding verdedigers. Van dat geld koop ik 2 nieuwe trainees, 1 nieuwe mid of winger een goed coach en uitbreiding van mijn stadion. Ben benieuwd of ik het daarmee redt.
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 14-03-2006 12:55 ]
Verwijderd
dat kan je zien op de siteVerwijderd schreef op dinsdag 14 maart 2006 @ 12:47:
Even wat ander, klopt het dat de wedstrijden van de laatste rond Got-cup nog niet bijgewerkt zijn?
ik ben trouwens poulewinnaar. want ik won van afc argon (mils) en aristos is verwijderd uit de cup dus dat zijn 6 punten erbij. jammer genoeg speelde ik met 4-4 zwaar onverdiend gelijk
[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 14-03-2006 12:59 ]
Verwijderd
Had een W.OVerwijderd schreef op dinsdag 14 maart 2006 @ 12:53:
Lijkt er wel op, maar je weet toch wat jezelf gedaan hebt en uitdagen voor komende week kan toch nog niet. Dus wat is het probleem.
"one is to the other an other only in that one recognizes the other" -Hegel
Ja dat kloptVerwijderd schreef op dinsdag 14 maart 2006 @ 12:47:
Even wat ander, klopt het dat de wedstrijden van de laatste rond Got-cup nog niet bijgewerkt zijn?
Ik ben dit kwartaal echt super druk met school. Daarom heb ik eventjes niet de tijd voor GoT die ik eigelijk zou willen
Maar ik ga het vandaag eventjes bijwerken
WP: Ecodan PUHZ-SW50
Verwijderd
ik zou zeggen bekijk mijn team op altiid. ik denk dat ik de minste kaarten heb van allemaal ongeveerVerwijderd schreef op dinsdag 14 maart 2006 @ 13:01:
[...]
Leuk bijdehandje, doe jij nu maar je best voor de Bouaouzan award
in de compo zijn ze altijd poeslief
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 14-03-2006 13:59 ]
Verwijderd
Wachtte al al op die laatste zinVerwijderd schreef op dinsdag 14 maart 2006 @ 13:57:
[...]
ik zou zeggen bekijk mijn team op altiid. ik denk dat ik de minste kaarten heb van allemaal ongeveer2 rode gehad en 3 gele. das niks bijna. zelfs mijn coach die altijd de meeste kaarten per seizoen pakt heeft er nog geen 1!
in de compo zijn ze altijd poeslief
edit: zondag weer nipt verloren (onterecht), is wel heel spannend sta nu op de 7e plek. Maar de nr.3 kan in m'n competitie zelfs nog makkelijk degraderen.
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 14-03-2006 14:49 ]
Dat is 2x 1mill ongeveer, 2x een goede nieuwe trainee is al 1mill weg, dan nog een mid goed coach en je stadion? Dat ga je niet redden maat!Verwijderd schreef op dinsdag 14 maart 2006 @ 12:22:
Ok ik snap het
Ik ben ook nog druk bezig hoe ik me ga handhaven in de 7de. Ik verkoop volgend jaar 2 - 21 jarige outstanding verdedigers. Van dat geld koop ik 2 nieuwe trainees, 1 nieuwe mid of winger een goed coach en uitbreiding van mijn stadion. Ben benieuwd of ik het daarmee redt.
@Nexus, tsja zet hem dan ook hoger op de lijst en relist hem zonodig? Dan loop je minder risico dat je er te weinig voor krijgt.
[ Voor 11% gewijzigd door -TheNose- op 14-03-2006 15:20 ]
Verwijderd
Als je op de wiki had gekeken dan had je gezien dat ze daar voor beide 7 weken aangeven. Daarbij is het een kwestie van vraag en aanbod wat de prijzen doen. Er zijn minder mensen die vleugelspel trainen dus zullen die prijzen bij de betere spelers hoger zijn dan voor positiespel.nexus schreef op dinsdag 14 maart 2006 @ 13:21:
mijn 21 jarige met uitmunted positiespel is gisteren verkocht voor 664000, echt een aanfluiting, seizoen geleden was die gast nog een miljoen waard. Lullige is dat ik er een vleugelspeler voor terug wilde halen, maar de prijzen van die knakkers lijken een stuk hoger. (wat toch onlogisch is aangezien je vleugelspel sneller traint)
Verwijderd
Ik verwacht wel iets meer dan 1 miljoen per speler. Tevens kunnen mijn trainees wel iets goedkoper zijn.-CKY2K- schreef op dinsdag 14 maart 2006 @ 15:19:
[...]
Dat is 2x 1mill ongeveer, 2x een goede nieuwe trainee is al 1mill weg, dan nog een mid goed coach en je stadion? Dat ga je niet redden maat!
@Nexus, tsja zet hem dan ook hoger op de lijst en relist hem zonodig? Dan loop je minder risico dat je er te weinig voor krijgt.
Verwijderd
die ken ik niet hoor vriendschappelijke wedstrijden. dat is wijventaalVerwijderd schreef op dinsdag 14 maart 2006 @ 14:48:
[...]
Wachtte al al op die laatste zin, in de comp zijn ze idd poeslief, maar er bestaat ook nog zoiets als een friendly
edit: zondag weer nipt verloren (onterecht), is wel heel spannend sta nu op de 7e plek. Maar de nr.3 kan in m'n competitie zelfs nog makkelijk degraderen.
ik heb volgens mij nog nooit zo hard lopen schelden op iemand
haha mooie sport. veel emotie
Als je de markt een beetje volgt verander je je verwachtingen wel!Verwijderd schreef op dinsdag 14 maart 2006 @ 16:05:
[...]
Ik verwacht wel iets meer dan 1 miljoen per speler. Tevens kunnen mijn trainees wel iets goedkoper zijn.
@H3!N zo hoort het, vrouwen snappen er niks van.
Verwijderd
Ik volg het wel een beetje, maar ik verkoop ze aan het begin van het seizoen.-CKY2K- schreef op dinsdag 14 maart 2006 @ 16:33:
[...]
Als je de markt een beetje volgt verander je je verwachtingen wel!
@H3!N zo hoort het, vrouwen snappen er niks van.
Verwijderd
Om de parodie van Jernie Klaagman bij koppensnellers van het weekend te quoten. "Heb je haar aan het huilen gemaakt. Zet je zonnebril op en ga in de Idolsjury zitten."Verwijderd schreef op dinsdag 14 maart 2006 @ 16:14:
[...]
ik heb volgens mij nog nooit zo hard lopen schelden op iemandvervolgens moest zij ook huilen!
Speel vanavond al vriendschappelijk en met mijn basis. Maar dat is deze keer ook de bedoeling. Mijn reserves hebben van het weekend een bot-team afgeslacht. Die huilden ook allemaal
[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 14-03-2006 16:47 ]
Halve tranenVerwijderd schreef op dinsdag 14 maart 2006 @ 16:14:
[...]
die ken ik niet hoor vriendschappelijke wedstrijden. dat is wijventaalnet als 'het is maar een spelletje'. hier kwam een meisje mee in de halve finale '00 tegen italie toen we op penaltys hadden verloren en ik met halve tranen in mijn ogen zat
ik heb volgens mij nog nooit zo hard lopen schelden op iemandvervolgens moest zij ook huilen!
Verwijderd
maar ik snap je punt wel
Verwijderd
ja in de kroeg waar ik toen zat ging ineens het grote doek weg, de muziek aan alsof er niks gebeurt was!Pewwy schreef op dinsdag 14 maart 2006 @ 16:53:
[...]
Halve tranenIk heb zitten janken in mijn tuin, terwijl iedereen bij mij thuis ook gewoon een beetje vrolijk liep te doen. Ik hoop dit jaar toch op iets anders en denk met weemoed terug aan 1988
ik ben daarna ook naar huis gegaan en gaan slapen. ik was er helemaal klaar mee....
vorig EK was natuurlijk erg mooi en een terechte uitschakeling.
in '88 was ik een broekie van 7-8 jaar, maar ik kan het me nog wel goed herinneren. ik ging met mijn grote zus de straat op om het te vieren
nou genoeg offtopic gelul.
voor de liefhebbers. mooie pm trainee te koop voor 3m
17 jaar, matig in vorm, gezond
Total Skill Index (TSI): 1 530
Loon: 816 €/week inclusief een 20% bonus
Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: goed
Vleugelspel: matig Verdedigen: redelijk
Scoren: slecht Spelhervatting: waardeloos
beetje impulsief gekocht, 300k, te duur denken jullie?
transfervergelijking werkt niet goed met de skill passen.
3mill is dat een normale prijs voor zo'n speler? Krijg ik niet eens voor een wereldklasse def!Verwijderd schreef op dinsdag 14 maart 2006 @ 16:57:
[...]
ja in de kroeg waar ik toen zat ging ineens het grote doek weg, de muziek aan alsof er niks gebeurt was!
ik ben daarna ook naar huis gegaan en gaan slapen. ik was er helemaal klaar mee....
vorig EK was natuurlijk erg mooi en een terechte uitschakeling.
in '88 was ik een broekie van 7-8 jaar, maar ik kan het me nog wel goed herinneren. ik ging met mijn grote zus de straat op om het te vieren
nou genoeg offtopic gelul.
voor de liefhebbers. mooie pm trainee te koop voor 3m18 jaar uitmuntend pm

Transfervergelijking geeft max 2mill aan btw.
[ Voor 5% gewijzigd door -TheNose- op 14-03-2006 17:13 ]
Verwijderd
hij is 18 hé?-CKY2K- schreef op dinsdag 14 maart 2006 @ 17:11:
[...]
3mill is dat een normale prijs voor zo'n speler? Krijg ik niet eens voor een wereldklasse def!
Transfervergelijking geeft max 2mill aan btw.
hint: kijk eens voor de grap naar de leeftijd van die spelers van de transfervergelijking... dan snap je het verschil
en TSI nog 1000 meer dan die van jou
[ Voor 53% gewijzigd door sarinsarin op 14-03-2006 17:29 ]
Ja idd die zijn ook 18 hoor, maar goed hoop voor je dat een gek hem koopt.sarinsarin schreef op dinsdag 14 maart 2006 @ 17:28:
die zijn ook 18??
en TSI nog 1000 meer dan die van jou
Hattrick x files geeft 5 weken aan voor vleugelspel, dacht dat het dus wel wat sneller ging. je kan er echter maar 4 per week 100% trainen, dus ja dat zorgt wel voor minder aanbod, maar er is ook minder vraag naar natuurlijk.Verwijderd schreef op dinsdag 14 maart 2006 @ 15:33:
[...]
Als je op de wiki had gekeken dan had je gezien dat ze daar voor beide 7 weken aangeven. Daarbij is het een kwestie van vraag en aanbod wat de prijzen doen. Er zijn minder mensen die vleugelspel trainen dus zullen die prijzen bij de betere spelers hoger zijn dan voor positiespel.
"one is to the other an other only in that one recognizes the other" -Hegel
Verwijderd
niet zo negatief hé! potverdrie...-CKY2K- schreef op dinsdag 14 maart 2006 @ 17:38:
[...]
Ja idd die zijn ook 18 hoor, maar goed hoop voor je dat een gek hem koopt.
maar de bedragen lopen nogal uiteen. de vergelijking geeft alleen 19 jarigen en de TL geeft weinig hits. ach nooit geprobeerd is altijd geschoten? hoe ging ie ook alweer....
hij hoeft ook niet weg, prima trainee natuurlijk, maar voor 3m mag iemand hem hebben. doe ik er nog een mooie strik omheen ook!
Dat moet:"niet geschoten, ook niet mis" zijn HeinVerwijderd schreef op dinsdag 14 maart 2006 @ 22:19:
[...]
maar de bedragen lopen nogal uiteen. de vergelijking geeft alleen 19 jarigen en de TL geeft weinig hits. ach nooit geprobeerd is altijd geschoten? hoe ging ie ook alweer....
Verwijderd
Of zo als een groot voetbalfilosoof uit Amsterdam/Barcelona zou zeggen. Als je niet schiet ken je niet scoren.Verwijderd schreef op dinsdag 14 maart 2006 @ 22:19:
[...]
Ik zie het verschil nog niet, maar je hebt nog een uur
[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 14-03-2006 22:58 ]
Hmmz volgens mij was het toch echt "Niet geschoten, altijd mis"Sandyman538 schreef op dinsdag 14 maart 2006 @ 22:44:
[...]
Dat moet:"niet geschoten, ook niet mis" zijn Hein
Unknown
Verwijderd
elk mens kent dat. nouja behalve sandy dan
is het trouwens niet nooit ipv niet geschoten? wellicht mag het allebei...
succes in de cup vanavond! ik ga de rest van de middag studeren

[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 15-03-2006 13:44 ]
Vleugelspel wordt door de minste mensen getraind volgens mij, dus is er altijd een wat beperkter aanbod. Ik ben blij dat ik vleugelspel train. Straks aan het einde van het seizoen 4 spelers uitmuntend vleugel/matig pos. Daar kan ik hopelijk wel een of 2 leuke mids voor kopen.nexus schreef op dinsdag 14 maart 2006 @ 21:38:
[...]
Hattrick x files geeft 5 weken aan voor vleugelspel, dacht dat het dus wel wat sneller ging. je kan er echter maar 4 per week 100% trainen, dus ja dat zorgt wel voor minder aanbod, maar er is ook minder vraag naar natuurlijk.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Amadeo Freuler
TSI = 580, 17 jaar, redelijk in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een matig leider
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: redelijk Passen: waardeloos
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: zwak
Scoren: redelijk Spelhervatting: zwak
Guillaume Hillairet
TSI = 890, 17 jaar, redelijk in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een waardeloos leider
Positiespel: goed Passen: waardeloos
Vleugelspel: zwak Verdedigen: waardeloos
Scoren: matig Spelhervatting: slecht
Harald Hammerstein
TSI = 590, 17 jaar, redelijk in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider
Positiespel: goed Passen: slecht
Vleugelspel: zwak Verdedigen: slecht
Scoren: zwak Spelhervatting: slecht
Mario Pisciotta
TSI = 690, 17 jaar, redelijk in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een matig leider [Koppen]
Positiespel: goed Passen: waardeloos
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: zwak
Scoren: matig Spelhervatting: slecht
Rainer Wolf
TSI = 770, 17 jaar, redelijk in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider [Krachtig]
Conditie: redelijk Keepen: rampzalig
Positiespel: goed Passen: slecht
Vleugelspel: slecht Verdedigen: waardeloos
Scoren: matig Spelhervatting: waardeloos
Sacco Daane
TSI = 550, 17 jaar, redelijk in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider
Positiespel: redelijk Passen: redelijk
Vleugelspel: slecht Verdedigen: waardeloos
Scoren: slecht Spelhervatting: slecht
Misschien omdat het anders niet te betalen valt ?? Zit ik ook mee. Kon redelijk of goed passen niet betalen, spelers die weg konden leverden geen ruk op, moet je ergens op bezuinigen...OsseMaarten schreef op woensdag 15 maart 2006 @ 15:29:
waarom zo slecht passen?
Mooi kl*ten, mijn friendly was vanochtend vroeg..... om 06:15 al. Speel je tegen een ander team uit nederland, blijkt die eierkopf een stadion in PAKISTAN te hebben uitgekozen.. en dat was me niet opgevallen tot ik dus vanochtend zag dattie al gespeeld was. Leuk, 2-1 gewonnen, maar wel 2 x me A-team deze week... weg training dus
Joh...Quintus schreef op woensdag 15 maart 2006 @ 12:11:
[...]
Hmmz volgens mij was het toch echt "Niet geschoten, altijd mis"
Verwijderd
[zeurmodus]Het is eigenlijk "niet geschoten is altijd mis"[/zeurmodus]Quintus schreef op woensdag 15 maart 2006 @ 12:11:
[...]
Hmmz volgens mij was het toch echt "Niet geschoten, altijd mis"
Heb gisterenavond met 6-0 gewonnen in Wales van een club uit de krochten van de Walese competitie.
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 15-03-2006 17:25 ]
Verwijderd
ik zou persoonlijk eerder gaan voor (hoog)redelijk pm/redelijk passen dan voor goed pm geen passen. op termijn levert je dat velen malen meer op. bijstats, zeker bij hogere niveau's maken het verschil.Pannenkoekkie schreef op woensdag 15 maart 2006 @ 14:54:
Pannenkoekkie gaat weer terug positiespel trainen... Heb zwaardere mids nodig aangezien ik met moeite 6e ben in de competitie... Nog aanmerkingen op mijn 6 nieuwe trainees?
Bij mij identieke situatie, centrale verdediger die door wel brekenVerwijderd schreef op woensdag 15 maart 2006 @ 18:12:
Runar Abrahamsen van United probeerde telkens door te breken via het midden, maar liep keer op keer stuk op de verdediging van de bezoekers.
lekker en dat is dan je centrale verddediger... verdedigen eikel!

Verwijderd
formidabele spits mocht ook weg voor 600k
klein miljoentje op de bank. ik denk dat er een verdediger bij komt... misschien met goed zoeken een briljante def voor 1m? vanavond eens kijken.
[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 15-03-2006 19:26 ]
Verwijderd
Verwijderd schreef op woensdag 15 maart 2006 @ 18:56:
mwoa nog een aardig bedrag gekregen voor mijn yp trouwens: 542 001 € (lol speelde vandaag voor gratis training en haalde meteen 4,5*had hem wellicht zelf moeten houden... nouja 500k is ook leuk
formidabele spits mocht ook weg voor 600k
klein miljoentje op de bank. ik denk dat er een verdediger bij komt... misschien met goed zoeken een briljante uitmuntend def voor 1m? vanavond eens kijken.
Verwijderd
M'n eerste overwinning in de GoT Cup
Santo Boma - Doesburg 1-0
Verdient? Niet echt, maar daar hoor je mij niet over klagen
[ Voor 12% gewijzigd door Pewwy op 15-03-2006 22:36 ]
Verwijderd
dit seizoen verwacht ik geen aan/verkopen meer eigenlijk. heel misschien mijn trainee, maar die is wel erg duur
Verwijderd
Wel een 0-4 overwinning, maar dat was WEL ingecalculeerd....
Pfffffff
Edit, zie net dat een vriend van me verder is in de beker en nu tegen ... fightclub moet
[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 15-03-2006 23:30 ]
Heeft iemand zin om de standen bij te werken. Ik kom er op dit moment echt niet aan toe. Het wordt vanavond ook weer nachtwerk voor school. Heb het op dit moment super druk
Verwijderd
Tja, mocht het je enige troost geven, ben nu ook aan m'n zoveelste kop koffie bezig (golden power was helaas op). Ook nachtwerk voor school, heb er wel een hekel aan, maar als iets af moet dan moet het af.. Weet niet of ik straks nog genoeg cafeine in m'n bloed heb om die uitslagen te bekijkenMils schreef op woensdag 15 maart 2006 @ 23:57:
GoT Cup
Heeft iemand zin om de standen bij te werken. Ik kom er op dit moment echt niet aan toe. Het wordt vanavond ook weer nachtwerk voor school. Heb het op dit moment super druk
Welke gaan door en wie niet? Alleen nr1?Mils schreef op woensdag 15 maart 2006 @ 23:57:
GoT Cup
Verwijderd
Er moet toch nog een poule wedstrijd gespeeld worden?Damien2004 schreef op donderdag 16 maart 2006 @ 08:28:
[...]
Welke gaan door en wie niet? Alleen nr1?
Verwijderd
Er moet inderdaad nog een wedstrijd gespeeld worden, maar daarna is het logisch dat de nummers 1 door gaan en de 3 beste nummers 2. Anders heb je geen goed aantal voor de knock-out fase.Damien2004 schreef op donderdag 16 maart 2006 @ 08:28:
[...]
Welke gaan door en wie niet? Alleen nr1?
Wel de wedstrijd nemen voor de 5e ronde
[ Voor 23% gewijzigd door Mils op 16-03-2006 09:23 ]
Ik werk ze wel even bij.Mils schreef op donderdag 16 maart 2006 @ 09:22:
Die laatste ronde heb ik er snel eventjes bij gezet. Je kan dus weer eventjes uitdagen
Wel de wedstrijd nemen voor de 5e ronde
Ze zijn bijgewerkt, alleen poule B niet. Daar heeft Aristos FC denk ik in ronde 3 en 4 een andere wedstrijd geregeld. Weet dit alleen niet zeker. Kan iemand die verifieren?
En bij deze gevallen werd er dan een verlies van 5-0 aangetekend? (en uiteraard 2 warnings dus)
Het gaat om de wedstrijden:
Doesburg - Aristos FC (ronde 3)
BeerZ United - Aristos FC (ronde 4)
[ Voor 41% gewijzigd door NiMu83 op 16-03-2006 10:24 ]
Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.
Verwijderd
ligt eraan he of ie bijstats heeft en ervaring. een kale is denk ik 1.8-1.9m max-CKY2K- schreef op donderdag 16 maart 2006 @ 07:17:
Iemand een id wat een wonderbaarlijk def momenteel moet kosten? Heb er vanaf vrijdag weer 1, maar die moet er wel voor genoeg uit natuurlijk (min 2mill) is dat haalbaar?
dank je mils! goed bezig met die cup... ik zou komend weekend wel eea kunnen doen voor je maar vandaag werken aansluitend college morgen werken en aansluitend keihard zuipen dus zaterdag heb ik weer tijd
Zie bovenVerwijderd schreef op donderdag 16 maart 2006 @ 10:23:
[...]
ligt eraan he of ie bijstats heeft en ervaring. een kale is denk ik 1.8-1.9m max
dank je mils! goed bezig met die cup... ik zou komend weekend wel eea kunnen doen voor je maar vandaag werken aansluitend college morgen werken en aansluitend keihard zuipen dus zaterdag heb ik weer tijd
Verwijderd
gaarne eventjes 6 punten bij mij bijtellen
Edit: En ik speel dus alle wedstrijden uit in de cup.
[ Voor 9% gewijzigd door -TheNose- op 16-03-2006 13:49 ]
Gisteren wonderbaarlijk mid gekocht voor veel te veel, maar hij heeft goed verdedigen en kan dus tot formidabel meetrainen
[ Voor 44% gewijzigd door Pewwy op 16-03-2006 13:53 ]
Verwijderd
nou is verdedigen wel veel goedkoper dan passen als bijstat, maar dat is absoluut niet duur
Als jij zegt dat het een koopje is dan geloof ik je. Op woensdag mag hij lekker verdedigen, kijken of hij meer waard wordt
[ Voor 35% gewijzigd door Pewwy op 16-03-2006 14:44 ]
Volgende week op zoek naar een keeper met divine spelhervatting, 3x titanic spits, en 10x mid trainnees.
[ Voor 6% gewijzigd door vargo op 16-03-2006 14:46 ]
Verwijderd
woensdag als middenvelder en zondag als aanvallende def zou ik doen. haal je nog een beetje mid ratingsPewwy schreef op donderdag 16 maart 2006 @ 14:42:
Het duurde meer dan een uur voordat hij erbij stond, vervolgens leek ik helemaal niets te hebben, maar toen ik er nog één wilde kopen had ik te weinig geld (terwijl er 3 miljoen stond en niets meer bij de transfers. HT was over de zeik gisteren vannacht)
Als jij zegt dat het een koopje is dan geloof ik je. Op woensdag mag hij lekker verdedigen, kijken of hij meer waard wordtNu nog een nieuwe trainee voor ongeveer 5 ton en dan kan ik begin volgend seizoen een nieuwe coach aanstellen en veel piccen
Verwijderd
Hij moet wel als verdedigend mid op zondag anders krijgt hij geen deftraining H3!N!Verwijderd schreef op donderdag 16 maart 2006 @ 15:36:
ik zie het nut er niet van in hem als verdedigende mid neer te zetten. die def ratings zijn wel in orde hoor... dan zou ik hem idd als ocd gebruiken of nog beter een mid met passen voor de aanval
@Pewwy, neem de uitdaging maar gewoon aan.
[ Voor 6% gewijzigd door -TheNose- op 16-03-2006 15:50 ]
De poulestanden zijn weer up-to-date
Geen gemekker over uit of thuisspelen. Just play the god damn game!
Verwijderd
aah ok dus als je verdedigers traint je je middenvelders verdedigend zet trainen die ook def mee?-CKY2K- schreef op donderdag 16 maart 2006 @ 15:48:
[...]
Hij moet wel als verdedigend mid op zondag anders krijgt hij geen deftraining H3!N!
@Pewwy, neem de uitdaging maar gewoon aan.
zo leer je elke dagf weer wat nieuws
Ik heb toevallig nog een extra-terrestrial spits liggen die ik aan de straatstenen niet kwijt kan, interesse?vargo schreef op donderdag 16 maart 2006 @ 14:46:
Ik ben deze week begonnen met het switchen van het elftal! Er gaan in totaal zo'n 12 tot 15 spelers verkocht worden, en hoop ~25-35mln binnen te halen. Mochten jullie dus nog defs zoeken met +X weken training (edit: of mijn mids/spitsen): zie teamID 148147.
Volgende week op zoek naar een keeper met divine spelhervatting, 3x titanic spits, en 10x mid trainnees.
Euhm nee. Hij bedoelt dat als de speler op de laatste dag voor de training (=woensdag) niet op een def positie staat, hij dan geen training krijgt.Verwijderd schreef op donderdag 16 maart 2006 @ 16:00:
[...]
aah ok dus als je verdedigers traint je je middenvelders verdedigend zet trainen die ook def mee?
Dus: Training Verdedigen
zo: mid, wo: verd -> training
zo: ver, wo: mid -> geen training
[ Voor 36% gewijzigd door Joss op 16-03-2006 16:06 ]
Nee tuurlijk niet, hij traint alleen verdedigen mee als hij de laatste wedstrijd voor de training op de juiste positie gespeeld heeft, in dit geval de verdediging. Zo kun je hem op zondag wel op het middenveld zetten en dan woensdag in de verdediging, dan krijgt hij training.Verwijderd schreef op donderdag 16 maart 2006 @ 16:00:
[...]
aah ok dus als je verdedigers traint je je middenvelders verdedigend zet trainen die ook def mee?
Anders zou je 2 x 5 verdedigers + 2 x 2 verdedigende middenvelders per week kunnen trainen, dan wordt het helemaal wat teveel van het goede...
Ik ben uitgemekkerd!Brainpower schreef op donderdag 16 maart 2006 @ 15:56:
@ GoT Cup
De poulestanden zijn weer up-to-date
Geen gemekker over uit of thuisspelen. Just play the god damn game!
@H3!N snap je het nu al?
Dit topic is gesloten.