Jezus, dan hang ik echt al veel te lang in de XI rond met mijn 461 supporters.lameeuw schreef op woensdag 08 maart 2006 @ 18:52:
[...]
100 schat, + degradatie = - 10%einde vorig seizoen had ik ongeveer 160 (halverwege ingestapt) en na de degradatie ongeveer 140..... tel uit je verlies
joepieeee, me eerste punten ooit zijn binnen
3-2 gewonnen
☐ Geschift - ☑ Totaal geschift De Totaal Geschiften 767420
Vroeger, toen de kratjes bier nog van hout waren, toen duurde het lang, er natuurlijk vanuit gaande dat je nog niet 2 maanden op een team wacht natuurlijk...Verwijderd schreef op woensdag 08 maart 2006 @ 19:41:
Tjonge... ik heb me ook aangemeld, maar dat wachten op het team duurt wel ******* lang
Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman
Verwijderd
damm kijk ik net naar de wedstrijd zie ik dat mijn a-team heeft gespeeld. Ik dacht dat ik mijn b-team had ogpesteld. Daardoor wel met 3-0 gewonnen, maar had toch liever mijn trainees zien spelen.
Verwijderd
ik heb 2 a 3 maand moeten wachten, en een team krijg je volgens mij wel nu in 1 weekVerwijderd schreef op woensdag 08 maart 2006 @ 19:41:
Tjonge... ik heb me ook aangemeld, maar dat wachten op het team duurt wel ******* lang
Verwijderd
mijn net herstelde trainee van +6 is er nu WEER vanaf met +3 die gaan we dus heel snel verkopen zometeen. sjonge jonge...
en dat is het ook gebleven had dan ook maar 1 a speler in het hele team opgesteld en mijn b team zou het in de 12e nog niet uithoudenVerwijderd schreef op woensdag 08 maart 2006 @ 19:07:
6-1 voor in de GoT Cup! Da's ook wel eens leuk.
Een A middenvelder en A spits waren zondag geschorst, dus die heb ik dan nu maar opgesteld - scheelt toch wel
Oh 6-2 alweer..
got cup vind ik niet echt super belangrijk
Verwijderd
NEeeee! Laatste wedstrijd, Doesburg vs BeerZ United. Is onmogelijk uitgesloten! Speel namelijk i.i.g. t/m het volgende seizoen niet meer tegen Beerz...
edit, nieuwe trainee
17 jaar, redelijk in vorm
Total Skill Index (TSI): 980
Conditie: slecht Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: redelijk
Vleugelspel: zwak Verdedigen: goed
Scoren: rampzalig Spelhervatting: redelijk
Gekocht voor 288 786, in mijn ogen een koopje is al ongeveer op de helft naar uitstekend.
edit, nieuwe trainee
17 jaar, redelijk in vorm
Total Skill Index (TSI): 980
Conditie: slecht Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: redelijk
Vleugelspel: zwak Verdedigen: goed
Scoren: rampzalig Spelhervatting: redelijk
Gekocht voor 288 786, in mijn ogen een koopje is al ongeveer op de helft naar uitstekend.
[ Voor 56% gewijzigd door Verwijderd op 09-03-2006 02:00 ]
Ik dacht al zulke midratings in je B-team? Tsja als je zo moet winnen...Verwijderd schreef op woensdag 08 maart 2006 @ 20:44:
damm kijk ik net naar de wedstrijd zie ik dat mijn a-team heeft gespeeld. Ik dacht dat ik mijn b-team had ogpesteld. Daardoor wel met 3-0 gewonnen, maar had toch liever mijn trainees zien spelen.
Verwijderd
ik heb al tegen jou gespeeld de cupgeit moet dat eventjes herstellen. dit klopt niet.Verwijderd schreef op donderdag 09 maart 2006 @ 01:57:
NEeeee! Laatste wedstrijd, Doesburg vs BeerZ United. Is onmogelijk uitgesloten! Speel namelijk i.i.g. t/m het volgende seizoen niet meer tegen Beerz...
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 09-03-2006 10:35 ]
Verwijderd
Dat was toch ook de enige manier-CKY2K- schreef op donderdag 09 maart 2006 @ 08:37:
[...]
Ik dacht al zulke midratings in je B-team? Tsja als je zo moet winnen...
Verwijderd
Goeiemiddag
De hoeveel eerste ploegen van een reeks gaan nu door naar de volgende ronde van de gotcup?
Eerste 3?
De hoeveel eerste ploegen van een reeks gaan nu door naar de volgende ronde van de gotcup?
Eerste 3?
Verwijderd
I know, was ook te erg om waar te zijnVerwijderd schreef op donderdag 09 maart 2006 @ 10:34:
[...]
ik heb al tegen jou gespeeld de cupgeit moet dat eventjes herstellen. dit klopt niet.
Verwijderd
de nummers 1 alleen toch?Verwijderd schreef op donderdag 09 maart 2006 @ 12:40:
Goeiemiddag
Eerste 3?
Lijkt mij ook of misschien de beste nummers 2 nog, anders wordt de cup wel erg saai.
@Dsanka: Slijmbal!
ik neem aan gewoon de eerste 2 van de poule. en dan krijg je het knockout systeem.
Vraagje: In de startpost staat een site waar je de waardes van je mids in kan vullen waarna je dan je midrating kan zien die je ongeveer kunt halen. Bestaat er ook zo'n site voor aanvalsratings? Zit een beetje te kijken wat voor spits ik moet gaan halen over een paar weken.
Verwijderd
Lijkt me vrij onlogisch. Hoe wil je een knock-out fase ingaan met 5 teams. Er zullen denk ik dan zeker nog 3 nummers 2 bij komen. Dan sla je wel de achtste finales over, maar ik haal de volgende ronde toch niet dus het maakt mij het niets uit.
Misschien met je A-team wel!Verwijderd schreef op donderdag 09 maart 2006 @ 15:23:
[...]
Lijkt me vrij onlogisch. Hoe wil je een knock-out fase ingaan met 5 teams. Er zullen denk ik dan zeker nog 3 nummers 2 bij komen. Dan sla je wel de achtste finales over, maar ik haal de volgende ronde toch niet dus het maakt mij het niets uit.
wanneeer wordt dit team een botteam? surewinner (146474). Hij stond (totdat ik langskwam) ongeslagen 1e. Als ie snel een botteam wordt zal ie nog wel punten verspelen, en kan ik nog 2e worden. Anders promoveert ie nog misschien????

flipm0de ! flipm0de is the greatest!!!!!!!!
Pas eind van het seizoen als hij in week 8 geen botteam is geworden
Verwijderd
Idd hij speelt gewoon verder met huidige A ploeg tot einde seizoen en dan verdwijnt hij.Pewwy schreef op donderdag 09 maart 2006 @ 15:54:
Pas eind van het seizoen als hij in week 8 geen botteam is geworden
Ik had dit ook voor met team uit mijn compo, is sinds dees week gelockt.
Lijkt mij ook het beste, de poulewinnaars en de 3 beste #2. Hierdoor ben je wel een week eerder klaar, maar om nou 16 van de 25 teams door te laten gaan naar de finales, dan zijn het niet echt meer finales naar mijn idee...Verwijderd schreef op donderdag 09 maart 2006 @ 15:23:
[...]
Verwijderd
Als volgende week de laatste speelronde is dan gaat dat ook met mijn A-team niet meer lukken. Ik hoef volgende week namelijk niet te spelen. De enige die ik nog tegen zou kunnen komen is Sandyman en ik vermoed dat ik daar zelfs met m'n A-team van verlies.
Mijn A-team is niet zo handig dat ze ergens een schuur in duiken, vervolgens een plan bedenken en als overwinnaars naar buiten komen
Verwijderd
Kunnen we dan niet 1 wedstrijd extra spelen in deze poule? Nu hoef ik tegen 1 ploeg niet te spelen, waar ik een grote kans maak om te winnen. Ik heb nu tegen de moeilijke teams moeten spelen, waardoor dit nadelig voor mij is geweest. Als er dan toch 1 week over is kun je net zo goed tegen iedereen uit je poule spelen of zie ik dit nu verkeerd?
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 09-03-2006 18:55 ]
Verwijderd
Nee, maar winnen vind ik toch altijd weer leuk.odan schreef op donderdag 09 maart 2006 @ 01:02:
[...]
en dat is het ook gebleven had dan ook maar 1 a speler in het hele team opgesteld en mijn b team zou het in de 12e nog niet uithouden
got cup vind ik niet echt super belangrijk
Ik moet me iedere week weer inhouden om niet m'n dure en kwetsbare A-spelers op te stellen in friendlies
Verwijderd
ja ok dat kan ja, maar als nu wéér de nummers 1 t/m 3 doorgaan wordt het allemaal wel erg zinloos. er moet toch ooit iemand gaan afvallenSandyman538 schreef op donderdag 09 maart 2006 @ 16:22:
[...]
Lijkt mij ook het beste, de poulewinnaars en de 3 beste #2. Hierdoor ben je wel een week eerder klaar, maar om nou 16 van de 25 teams door te laten gaan naar de finales, dan zijn het niet echt meer finales naar mijn idee...We horen het wel van Mils!
Zag het staan en heb het net verandert:Verwijderd schreef op donderdag 09 maart 2006 @ 10:34:
[...]
ik heb al tegen jou gespeeld de cupgeit moet dat eventjes herstellen. dit klopt niet.
Ronde 4
Santo Boma - Aristos FC
BeerZ United - Doesburg
- - AFC Argon
Enne Argon speelt uit hoor
WP: Ecodan PUHZ-SW50
Verwijderd
nog even een vraag daarover:
Ronde 1
AFC Argon 5-0 Santo Boma
BeerZ United 1-0 Doesburg
Aristos FC - -
Ronde 2
Aristos FC 2-5 AFC Argon
Santo Boma 4-4 BeerZ United
Doesburg - -
Ronde 3
AFC Argon BeerZ United
Doesburg Aristos FC
Santo Boma -
Ronde 4
Santo Boma Doesburg
BeerZ United Aristos FC
- AFC Argon
dit houdt in dat iedereen een keer vrij heeft behalve ik. oftewel ik speel 1 wedstrijd meer en kan dus meer punten vergaren. dit lijkt me ook niet helemaal eerlijk?
goh wat ik ben ik toch een goudeerlijke jongen he
Ronde 1
AFC Argon 5-0 Santo Boma
BeerZ United 1-0 Doesburg
Aristos FC - -
Ronde 2
Aristos FC 2-5 AFC Argon
Santo Boma 4-4 BeerZ United
Doesburg - -
Ronde 3
AFC Argon BeerZ United
Doesburg Aristos FC
Santo Boma -
Ronde 4
Santo Boma Doesburg
BeerZ United Aristos FC
- AFC Argon
dit houdt in dat iedereen een keer vrij heeft behalve ik. oftewel ik speel 1 wedstrijd meer en kan dus meer punten vergaren. dit lijkt me ook niet helemaal eerlijk?
Dat is om jou ook een kans te geven. Nee maar dit was niet de laatste ronde. Er is nog een ronde nmmmmmmr 5Verwijderd schreef op donderdag 09 maart 2006 @ 23:04:
Verwijderd
De tranen springen in mijn ogenVerwijderd schreef op donderdag 09 maart 2006 @ 23:04:
Even een vlaggetje ophalen in Wales tussen door en dan volgende week klop krijgen van Sandyman. Kan dan wel gewoon me A-team opstellen, want heb er een bot-team voor zitten.
[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 09-03-2006 23:22 ]
Jeuj eindelijk weer vormstijging.
TSI: 5550 (+7080/-1530)
Vorm: 3 (+6/-3)
Verdedigen: 1 (+1/-)
TSI: 5550 (+7080/-1530)
Vorm: 3 (+6/-3)
Verdedigen: 1 (+1/-)
TSI: 5660 (+5910/-250)
Vorm: 1 (+3/-2)
Middenveld: 1 (+1/-)
Een b-trainee omhoog en één vormstijging bij mijn a-spelers.
Vorm: 1 (+3/-2)
Middenveld: 1 (+1/-)
Een b-trainee omhoog en één vormstijging bij mijn a-spelers.
☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.
*zucht*
-2 vorm voor 2 van mijn middenvelders. Zo hou ik mijn ongeslagen status nooit natuurlijk
-2 vorm voor 2 van mijn middenvelders. Zo hou ik mijn ongeslagen status nooit natuurlijk
"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi
Verwijderd
vraagje:
na reinstall firefox en update met de nieuwste versie van foxtrick doet de save filter optie het niet meer....
De saved filters zijn na restart verwijderd...iemand een idee hoe je dit kan oplossen ? op de foxtrick site kon ik geen antwoorden vinden...
iemand toevallig een idee?
na reinstall firefox en update met de nieuwste versie van foxtrick doet de save filter optie het niet meer....
De saved filters zijn na restart verwijderd...iemand een idee hoe je dit kan oplossen ? op de foxtrick site kon ik geen antwoorden vinden...
iemand toevallig een idee?
Mjah, lekkere TU 
Vorm +4 / -1
TSI: +810 / -80
PM +3
2 mids en een winger naar goed PM dus (op een geblesseerde na) alle spelers mids minimaal goed PM. Gaat de goede kant op
Vorm +4 / -1
TSI: +810 / -80
PM +3
2 mids en een winger naar goed PM dus (op een geblesseerde na) alle spelers mids minimaal goed PM. Gaat de goede kant op
[ Voor 4% gewijzigd door lameeuw op 10-03-2006 10:25 ]
Daarom pleit ik ook alleen voor de poulewinnaars + de beste #2...Verwijderd schreef op donderdag 09 maart 2006 @ 23:02:
[...]
ja ok dat kan ja, maar als nu wéér de nummers 1 t/m 3 doorgaan wordt het allemaal wel erg zinloos. er moet toch ooit iemand gaan afvallen
Verwijderd
Laten we het daar dan maar op houden en niet weer de hele discussie opstarten dat er anders op die manier niets aan een cup is .Sandyman538 schreef op vrijdag 10 maart 2006 @ 14:47:
[...]
Daarom pleit ik ook alleen voor de poulewinnaars + de beste #2...
Verwijderd
hoezo? je kan het toch met zijn allen erover hebben? ik zie niet in waardoor het op die manier leuker of minder leuk wordt? het is een proces
democratisch kan je het ook noemen 
of gewoon van te voren alles vast leggen. dan hoeft het ook niet, maar omdat het aatal deelnemers nogal fluctueert is dat niet verstandig.
maar mils is onze geit dus die bepaalt. zijn wil is wet
of gewoon van te voren alles vast leggen. dan hoeft het ook niet, maar omdat het aatal deelnemers nogal fluctueert is dat niet verstandig.
maar mils is onze geit dus die bepaalt. zijn wil is wet
Verwijderd
Wat ik er eigenlijk mee bedoelde was meer dat we dezelfde discussie krijgt als na de voorrondes. Maar idd we leggen alle druk bij Mils neer. Kijken wat die doet
Daar ben ik het wel mee eens. Het is toch de bedoeling dat de cup voor iedereen interessant is en blijft. Maar misschien moeten we echt is gaan nadenken over een ranglijst. Dat lijkt mij veel leuker en spannender. Op die manier kan echt worden gemeten hoe je staat qua sterkte van je B-team!! met de rest van de federatie......Verwijderd schreef op vrijdag 10 maart 2006 @ 16:22:
hoezo? je kan het toch met zijn allen erover hebben? ik zie niet in waardoor het op die manier leuker of minder leuk wordt? het is een procesdemocratisch kan je het ook noemen
Ik weet niet hoe jullie daar over denken?
Wordt volgens mij heel vervelend voor mensen die net beginnen, en ik denk dat het te statisch wordt.Mils schreef op vrijdag 10 maart 2006 @ 17:24:
[...]
Daar ben ik het wel mee eens. Het is toch de bedoeling dat de cup voor iedereen interessant is en blijft. Maar misschien moeten we echt is gaan nadenken over een ranglijst. Dat lijkt mij veel leuker en spannender. Op die manier kan echt worden gemeten hoe je staat qua sterkte van je B-team!! met de rest van de federatie......
Mjah, een ranglijst systeem lijkt me wel wat. Probleem is alleen dat er veel mensen zullen zijn die geen compleet "b-team" hebben. ik stel ook (bijna) altijd 1 of 2 verdedigers uit me "a-team" op omdat ik niet genoeg verdedigers heb. Krijg je wel een wat vertekend beeld. Aan de andere kant boeit het ook weer niet natuurlijk, ieder ze eigen.Mils schreef op vrijdag 10 maart 2006 @ 17:24:
[...]
Daar ben ik het wel mee eens. Het is toch de bedoeling dat de cup voor iedereen interessant is en blijft. Maar misschien moeten we echt is gaan nadenken over een ranglijst. Dat lijkt mij veel leuker en spannender. Op die manier kan echt worden gemeten hoe je staat qua sterkte van je B-team!! met de rest van de federatie......
[ Voor 9% gewijzigd door lameeuw op 10-03-2006 17:43 ]
Verwijderd
Het probleem is niet zo zeer dat er teams zijn zonder een geheel b-team hebben, maar hoe wil je het bij gaan houden en hoe bepaal je tegen welk team je kan/mag spelen. Je zou er uitdagingsregels op moeten stellen en een manier zien te vinden dat het simpel bij te houden is.
Je kan natuurlijk de uitdager laten stijgen naar de positie van de verdedigende partij, maar bijvoorbeeld een limiet van een aantal plaatsen boven je huidige positie. Dan is natuurlijk weer de vraag moet een team in het midden van de ranglijst uitdagingen van onder accepteren of kan hij gewoon omhoog kijken en de uitdaging negeren.
TU:
TSI: +1250/-1140
Vorm: +5/-7
PM: +1 (eerste 19 jarige uitmuntende middenvelder)
Je kan natuurlijk de uitdager laten stijgen naar de positie van de verdedigende partij, maar bijvoorbeeld een limiet van een aantal plaatsen boven je huidige positie. Dan is natuurlijk weer de vraag moet een team in het midden van de ranglijst uitdagingen van onder accepteren of kan hij gewoon omhoog kijken en de uitdaging negeren.
TU:
TSI: +1250/-1140
Vorm: +5/-7
PM: +1 (eerste 19 jarige uitmuntende middenvelder)
[ Voor 68% gewijzigd door Verwijderd op 10-03-2006 20:37 ]
Op zich is een laddercompetitie wel heel erg leuk. En zo nu en dan wat veranderingen in de fed houdt het natuurlijk leuk
Maar ik moet zeggen dat ik de GoT cup ook heel leuk vind. Het gaat me voornamelijk om het niet te hoeven regelen van oefenwedstrijden. Het ene seizoen heb ik zin in vlaggetjes, het andere seizoen meer zin in makkelijke oefenwedstrijden.
Je zou natuurlijk iedereen kunnen vragen die mee wil doen aan de laddercompetitie, per seizoen ofzo, en dat je dan alleen de teams die maximaal 5 plaatsen boven die van jou staan kunt uitdagen. Heel simpel, als het lager geplaatste team wint neemt die de plek in van het hoger geplaatste team. Wint het hoger geplaatste team dan blijft hij staan.
Over eerlijkheid en handigheid valt natuurlijk veel te zeggen, maar dat is er nu praktisch ook niet in de GoT Cup. We zouden natuurlijk een polletje kunnen maken, maar het vergt wel weer veel tijd van een vrijwilliger om alle wedstrijden die bij hem worden aangemeld in een week te gaan verwerken in de ladder...
Je zou natuurlijk iedereen kunnen vragen die mee wil doen aan de laddercompetitie, per seizoen ofzo, en dat je dan alleen de teams die maximaal 5 plaatsen boven die van jou staan kunt uitdagen. Heel simpel, als het lager geplaatste team wint neemt die de plek in van het hoger geplaatste team. Wint het hoger geplaatste team dan blijft hij staan.
Over eerlijkheid en handigheid valt natuurlijk veel te zeggen, maar dat is er nu praktisch ook niet in de GoT Cup. We zouden natuurlijk een polletje kunnen maken, maar het vergt wel weer veel tijd van een vrijwilliger om alle wedstrijden die bij hem worden aangemeld in een week te gaan verwerken in de ladder...
Verwijderd
Het zou niet zo moeilijk moeten zijn om het te regelen op de website. De lijst kan makkelijk bijgwerkt worden met twee dropdownlisten en een knop. Je selecteerd de teams en drukt op de knop als er een verandering moet plaats vinden. Het meeste werk gaat in het zitten van het bijhouden van de wedstrijden, maar dat kan volgens mij ook niet meer dan een avond werk zijn. Mocht er toch meer voor nodig zijn dan ik verwacht kan je de lijst ook opdelen in drie delen. Waarvan alleen de nummer 1 in een hogere lijst mag uitdagen.
Waar ik meer aan zit te denken is het volgende: je opent de inschrijving en hebt zeg 24 teams. deze 24 spelen dan allemaal 1 wedstrijd, totaal dus 12 wedstrijden inde eerste ronde @ random. De winnaars gaan door naar de "eredivisie", 12 teams dus, de verliezers zet je in de "eerste divisie" zal ik maar zeggen 
Goed, is wel een ideaal beeld maar toch
De 12 teams eerste en ere divisie laat je ook 1 match tegen elkaar spelen en zij splitsen zich dus in 4 groepen: 6 teams winnaars "eredivisie" strijden voor plaatsen 1-6, 6 teams verliezers "eredivisie" strijden voor plaatsen 7-12, 6 teams winnaars "eerste divisie" strijden voor plaats 13-18 en de 6 verliezers spelen om de laatste plaatsen. Probleem bij mijn idee is dat je simpelweg altijd dezelfde teams moet hebben, tenzij er een uitwisselmogelijkheid komt....
Nu ik dit aan het typen ben denk ik.. .LAAT MAARRRR is te ingewikkeld
Goed, is wel een ideaal beeld maar toch

En het feit dat je na de eerste wedstrijd er al 'uit' kunt liggen. Dat dan alleen het hoogst haalbare nog maar de 13e plaats is. Ook niet echt ideaal denk iklameeuw schreef op vrijdag 10 maart 2006 @ 21:30:
Waar ik meer aan zit te denken is het volgende: je opent de inschrijving en hebt zeg 24 teams. deze 24 spelen dan allemaal 1 wedstrijd, totaal dus 12 wedstrijden inde eerste ronde @ random. De winnaars gaan door naar de "eredivisie", 12 teams dus, de verliezers zet je in de "eerste divisie" zal ik maar zeggen
Goed, is wel een ideaal beeld maar tochDe 12 teams eerste en ere divisie laat je ook 1 match tegen elkaar spelen en zij splitsen zich dus in 4 groepen: 6 teams winnaars "eredivisie" strijden voor plaatsen 1-6, 6 teams verliezers "eredivisie" strijden voor plaatsen 7-12, 6 teams winnaars "eerste divisie" strijden voor plaats 13-18 en de 6 verliezers spelen om de laatste plaatsen. Probleem bij mijn idee is dat je simpelweg altijd dezelfde teams moet hebben, tenzij er een uitwisselmogelijkheid komt....
klopt, maaarrrr je zit wel in eerste instantie aan een soort knock-out systeem denk ik ?? Want anders moet je als snel naar HatStats, sterretjeskijkers of divisies gaan kijken, en dan kom je als lager spelend team al helemaal niet hogerop vrees ik ?? Je zult een eerste ronde altijd tegen problemen aan lopen om de ladder te bepalen... Mij maakt het persoonlijk niet uit of ik als XI team tegen een I team speel bij wijze van spreken, maar er zullen wel wat haken en ogen aan gaan zitten vrees ik....Sandyman538 schreef op vrijdag 10 maart 2006 @ 22:32:
[...]
En het feit dat je na de eerste wedstrijd er al 'uit' kunt liggen. Dat dan alleen het hoogst haalbare nog maar de 13e plaats is. Ook niet echt ideaal denk ik
ik gaat lekker slapen en zal er nog es over nadenken
[ Voor 9% gewijzigd door lameeuw op 10-03-2006 23:10 ]
Je kunt natuurlijk nu al mensen in laten schrijven voor volgend seizoen. Dan willen bijvoorbeeld 30 teams wel meedoen aan die ladder. Die kun je dan het makkelijkst indelen naar divisie of rating of sterren of iets dergelijks (en dan natuurlijk op de kop
divisie XI op #1 en de hoogste divisie/rating/sterren op de laatste plek). En dan kan het uitdagen beginnen.
Natuurlijk hoeft het na 1 seizoen niet op te houden. Als er meer teams mee willen doen zeg volgend seizoen, dan komen ze gewoon onder aan de lijst te staan en kunnen ze zich naar boven toe knokken.
Zo maakt het ook niet uit of je in het begin van het seizoen nog in de KNVB beker zit, want die teams spelen gewoon nog geen wedstrijden voor de ladder, en zullen dus ook niet stijgen of klimmen op de ladder.
Natuurlijk hoeft het na 1 seizoen niet op te houden. Als er meer teams mee willen doen zeg volgend seizoen, dan komen ze gewoon onder aan de lijst te staan en kunnen ze zich naar boven toe knokken.
Zo maakt het ook niet uit of je in het begin van het seizoen nog in de KNVB beker zit, want die teams spelen gewoon nog geen wedstrijden voor de ladder, en zullen dus ook niet stijgen of klimmen op de ladder.
Verwijderd
je kan toch 2 of misschien zelfs 3 ladders maken? als je te goed bent geworden voor de een stijg je een niveau.
van:
- IIX-XI
- VIII-VII
- V+
zoiets?
van:
- IIX-XI
- VIII-VII
- V+
zoiets?
Verwijderd
Nu even gaan zeuren, maar waar spelen de teams uit de VI dan
of wil je zelf niet meedoen
[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 11-03-2006 16:23 ]
Verwijderd
Ik zit vlak voor een zeer belangrijke wedstrijd in mijn competitie (kampioenschapwedstrijd min of meer) en nu ga ik nog even een 'paniekaankoopje' doen
. Wie is er zo vriendelijk om een bod van 300k op mijn winger te doen: Arvid Schuiten (55027374). Hij moet normaal gesproken tussen de 4 en 5 ton opleveren dus don't worry
, maar dan kan ik vast kopen.
Edit:
Danku!
Edit:
Danku!
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 11-03-2006 16:30 ]
Ok, geboden.Verwijderd schreef op zaterdag 11 maart 2006 @ 16:27:
Ik zit vlak voor een zeer belangrijke wedstrijd in mijn competitie (kampioenschapwedstrijd min of meer) en nu ga ik nog even een 'paniekaankoopje' doen. Wie is er zo vriendelijk om een bod van 300k op mijn winger te doen: Arvid Schuiten (55027374). Hij moet normaal gesproken tussen de 4 en 5 ton opleveren dus don't worry
, maar dan kan ik vast kopen.
/▌
Verwijderd
Als ik het goed begrepen heb komt het op het volgende neer en dan een beetje vereenvoudigd zonder die ingewikkelde formule. Ze gaan uit van het aantal punten wat je tot dan gehaald hebt.Sandyman538 schreef op vrijdag 10 maart 2006 @ 23:24:
[...]
Ook een goed plan. Kun je het voor de niet wiskundigen even kort en bondig uitleggen![]()
Winst van een hoger geplaatst team 4 punten.
Winst van een lager/gelijk geplaatst team 3 punten.
Gelijk spel tegen een hoger geplaatst team 2 punten
Gelijk tegen een lagere/gelijk tegenstander 1 punt.
Verlies is altijd 0 punten.
gelijkwaardige teams zijn dan alle teams binnen een marge van 3 punten.
Als je het zo invoerd zonder die ingewikkelde formule zou het wel haalbaar zijn. Je bekijkt gewoon het aantal punten en je geeft aan wat het resultaat is en je update de lijst met de punten. Volgens mij is het zo wel makkelijk programmeerbaar en onderhoudbaar.
Je kan de lijst dan ook gewoon laten staan over verschillende seizoenen en zo de uiteindelijk beste team van de federatie bepalen.
Als je het over meerdere seizoenen doet dan is dat wel een erg groot voordeel voor teams die al meerdere seizoenen bij de federatie zitten.Verwijderd schreef op zaterdag 11 maart 2006 @ 16:41:
[...]
Als ik het goed begrepen heb komt het op het volgende neer en dan een beetje vereenvoudigd zonder die ingewikkelde formule. Ze gaan uit van het aantal punten wat je tot dan gehaald hebt.
Winst van een hoger geplaatst team 4 punten.
Winst van een lager/gelijk geplaatst team 3 punten.
Gelijk spel tegen een hoger geplaatst team 2 punten
Gelijk tegen een lagere/gelijk tegenstander 1 punt.
Verlies is altijd 0 punten.
gelijkwaardige teams zijn dan alle teams binnen een marge van 3 punten.
Als je het zo invoerd zonder die ingewikkelde formule zou het wel haalbaar zijn. Je bekijkt gewoon het aantal punten en je geeft aan wat het resultaat is en je update de lijst met de punten. Volgens mij is het zo wel makkelijk programmeerbaar en onderhoudbaar.
Je kan de lijst dan ook gewoon laten staan over verschillende seizoenen en zo de uiteindelijk beste team van de federatie bepalen.
/▌
Verwijderd
Je kan natuurlijk ook per seizoen een lijst bijhouden en een algemene lijst. Het is een kwestie van een extra databaseveld lijkt mij. Daarboven op kan je bonussysteem toepassen voor het seizoensresultaat. Maar ik denk dat je aan elke vorm van een ranglijst wel dit soort problemen blijft houden.
Verwijderd
De loyaliteit aan de cup is nu al erg laag, terwijl er behoorlijke sancties op staan (uitsluiting voor volgende edities!) Bij zo'n ranglijst systeem kan je mensen moeilijk dwingen er aan mee te doen en zich vast te leggen voor een heel seizoen. Dus wordt het vrijblijvender dan de huidige cup..Dus ben ik bang dat het aantal GoTWedstrijden vrij laag wordt...
Ik vind ook een groot voordeel van zo'n cup dat je zelf niet achter je friendlies aan hoeft, maar bij zo'n ranking moet je toch weer zelf je tegenstander gaan uitzoeken, met de kans dat die even geen zin heeft om tegen jou te spelen.
Ik vind ook een groot voordeel van zo'n cup dat je zelf niet achter je friendlies aan hoeft, maar bij zo'n ranking moet je toch weer zelf je tegenstander gaan uitzoeken, met de kans dat die even geen zin heeft om tegen jou te spelen.
Verwijderd
dat is toch niet erg? doe je vaak mee maak je meer kans sneller te stijgen... doe je zo af en toe mee stijg je minder snel of daal je eerder of whatever... hoe fanatieker hoe hoger op de ranglijst. zo werkt het in het echt ook. met 1x per jaar wimbeldon en verder niks winnen sta je ook geen #1 
trouwens ik raad het mensen af meer dan 10 dokters te nemen tenzij je ECHT heel graag training wilt. ik ben inmiddels al ruim 25 supporters kwijt
zondag gaan we ff monsterscore neerzetten zodat het weer aantrekt, maar ik zou het niet zo snel meer doen.
trouwens ik raad het mensen af meer dan 10 dokters te nemen tenzij je ECHT heel graag training wilt. ik ben inmiddels al ruim 25 supporters kwijt
Bij deze ranglijst hoef je dus ook niet elke week te spelen tegen iemand uit de GoT Fed. Daarom zou het over meerdere seizoenen getrokken kunnen worden. Je merkt snel genoeg welke mensen wel graag meedoen in zo'n ladder en wie niet. En dan kun je natuurlijk iets instellen als minimaal 5 wedstrijden tegen fed members per seizoen ofzo.Verwijderd schreef op zaterdag 11 maart 2006 @ 18:03:
De loyaliteit aan de cup is nu al erg laag, terwijl er behoorlijke sancties op staan (uitsluiting voor volgende edities!)
Ik ben ineens voor
Scheelt weer geklooi met friendlies regelen ook
Verwijderd
Ik heb al 3 dagen mijn volgende tegenstander uitgedaagd, maar hij heeft nog steeds niet geaccepteerd. En ja hij heeft elke dag ingelogd.
Tegen Rood-Geel ?? mjah, die reageerde ook pas 2 dagen nadat ik hem had uitgedaagd EN een beriggie in z'n gastenboek had gepleurd... kan ff duren blijkbaar.....Verwijderd schreef op zaterdag 11 maart 2006 @ 18:56:
Ik heb al 3 dagen mijn volgende tegenstander uitgedaagd, maar hij heeft nog steeds niet geaccepteerd. En ja hij heeft elke dag ingelogd.
Verwijderd
Pfff, zie net een mythische middenvelder (25y, uitstekende conditie, slecht passen) voor .... 3.1M eruit gaan......... (95K salaris)
Ik probeer mijn mythische MF (130K salaris), vorig seizoen gekocht voor 5M voor 4.5M te verkopen, maar dat wordt dus een kansloze onderneming....
Ik probeer mijn mythische MF (130K salaris), vorig seizoen gekocht voor 5M voor 4.5M te verkopen, maar dat wordt dus een kansloze onderneming....
Verwijderd
We gaan maar weer eens kijken of YP kan verkopen.
Redelijk scoren, Redelijk conditie en 17 jaar. Moet toch minimaal zijn kosten kunnen terug verdienen.
Redelijk scoren, Redelijk conditie en 17 jaar. Moet toch minimaal zijn kosten kunnen terug verdienen.
Gerrit Meerman (98240706) [Voeg deze speler toe aan jouw bookmarks.]
17 jaar, redelijk in vorm, gezond
Specialiteit: Technisch
TSI: 490
Loon: 660 €/week
Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: goed Passen: waardeloos
Vleugelspel: slecht Verdedigen: zwak
Scoren: slecht Spelhervatting: slecht
Eindelijk weer een verkoopbare Yp. Jammer van zijn conditie.
/▌
Verwijderd
Speler met ID 98231521 is voor het laatst gezien in een winkelcentrum, zakjes dragend vol kleedjes van zijn vrouw. Zijn gloriedagen zijn duidelijk voorbij.
Verwijderd
Ik heb wel interesse, ben druk bezig met overschakelen van keepers naar middenveld trainen...Marzman schreef op zondag 12 maart 2006 @ 09:57:
Gerrit Meerman (98240706) [Voeg deze speler toe aan jouw bookmarks.]
Verwijderd
woot , kben de eerste van mijn reeks (zelfde punten dan mij) aant afmaken met 1-4 nu, die is juist gedegradeerd uit 5 de en heeft sterkere ploeg, spijtig genoeg voor hem zijn zijn flanken erg zwak
ben eindelijk blij te zien dat hattrick daadwerkelijk iets aan tactiek heeft (meestal lijkt dit erg weinig effect te hebben)
ben eindelijk blij te zien dat hattrick daadwerkelijk iets aan tactiek heeft (meestal lijkt dit erg weinig effect te hebben)
Verwijderd
wat is er jammer aan zijn conditie? je wilt liever een yp met rampzalig conditie ofzo?Marzman schreef op zondag 12 maart 2006 @ 09:57:
Gerrit Meerman
[...]
[edit]
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!
mijn eerste yp ooit die goed is! jammer dat ie 18 is anders was ie denk ik ruim 2 miljoen waard. maar hij moet toch wel 1 miljoen opleveren met redelijk wing erbij en goed passen?
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
| Sem Bruins Slot (98282309) 18 jaar, redelijk in vorm, gezond Een gemeen persoon die evenwichtig en oprecht is. Hij heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider. Nationaliteit: Nederland Total Skill Index (TSI): 2 300 Loon: 860 €/week Eigenaar: BeerZ United Waarschuwingen: 0 Fysiek: fit Conditie: slecht Keepen: rampzalig Positiespel: zwak Passen: goed Vleugelspel: redelijk Verdedigen: waardeloos Scoren: goed Spelhervatting: slecht |
woei!
[ Voor 54% gewijzigd door Verwijderd op 12-03-2006 14:54 ]
Nou Hein, 1 miljoen vind ik wel heeeeel erg veel voor zo'n speler hoor. Hij is bijna 19. Ik denk zo rond de 3 ton, misschien 4 ton, maar dan moet je wel een idioot vinden (denk ik). Hij is ook nog eens gemeen, die komen er sowieso al niet meer bij mij in, en dat drukt toch ook vaak de prijs wat van zulke spelers. Maar keep us informed wat je er voor gekregen hebt uiteindelijk
Half jaar terug ofzo toen stond in dit topic een keer verhaal over programma wat hattrick zou uitbrengen...was ook filmpje van...kon je meerdere wedstrijden volgen en d8 ook iets van 2d/3d maar goed was ieg interessant programma maar goed heeft iemand hier nog nieuws over....d8 dat het namelijk al lang uit had moeten komen.
Net als Hein heb ik ook mijn eerste Goed pull ooit een Goed keeper van 19
Verwijderd
Wie houd er alltid ook alweer bij. Er zit daar namelijk een botteam in onze federatie.
Knallers (150079)
Knallers (150079)
Ik zal het morgen weer ff allemaal rondbreien. Ben nu te druk met leren
Verwijderd
Misschien Hattrick Today? http://www.hattricktoday.org/Tommilio schreef op zondag 12 maart 2006 @ 15:50:
Half jaar terug ofzo toen stond in dit topic een keer verhaal over programma wat hattrick zou uitbrengen...was ook filmpje van...kon je meerdere wedstrijden volgen en d8 ook iets van 2d/3d maar goed was ieg interessant programma maar goed heeft iemand hier nog nieuws over....d8 dat het namelijk al lang uit had moeten komen.
Niet van hattrick zelf, maar wel een 2D matchviewer. (Geloof ik, ik heb hem nog nooit geprobeerd)
Verwijderd
3 ton voor 18jr goed scoren, goed passen, redelijk wing met zo'n tsi en loon(1-2 weken af van uitstekend scoren) lijkt me wel erg weinig vind je niet? ik wil er toch eigenlijk wel minimaal 500k voor ofzo.Sandyman538 schreef op zondag 12 maart 2006 @ 15:49:
Nou Hein, 1 miljoen vind ik wel heeeeel erg veel voor zo'n speler hoor. Hij is bijna 19. Ik denk zo rond de 3 ton, misschien 4 ton, maar dan moet je wel een idioot vinden (denk ik). Hij is ook nog eens gemeen, die komen er sowieso al niet meer bij mij in, en dat drukt toch ook vaak de prijs wat van zulke spelers. Maar keep us informed wat je er voor gekregen hebt uiteindelijk
anders kan ik hem nog beter houden en mijn formidabele spits wegdoen. die levert tenminste nog 600-700k op.
Misschien wel ja, maar kijk ook even naar het feit dat hij gemeen is en ook alweer bijna 19 jaar oud. Als je de transfervergelijking erbij pakt zie je dat zulke spelers echt niet boven de 500k uitkomen. Maar de toekomst zal het uitwijzenVerwijderd schreef op zondag 12 maart 2006 @ 16:53:
[...]
anders kan ik hem nog beter houden en mijn formidabele spits wegdoen. die levert tenminste nog 600-700k op.
Tss, kan je eindelijk een seizoen jeugdopleiding terugverdienen, ga je lopen miepen
[ Voor 17% gewijzigd door Pewwy op 12-03-2006 17:15 ]
Verwijderd
ik miep helemaal niet. ik ben zeer tevreden, maar ik ben het er niet mee eens dat ie 300k waard is 
de tl vergelijking gaat imo niet echt op omdat ie veel hogere tsi heeft en veel hoger loon, maar sandy heeft gelijk we zullen vanzelf wel zien wat het oplevert
de tl vergelijking gaat imo niet echt op omdat ie veel hogere tsi heeft en veel hoger loon, maar sandy heeft gelijk we zullen vanzelf wel zien wat het oplevert
Hmm zou kunnen maar mijn gevoel zegt toch nog andere maar goed zou kunnenVerwijderd schreef op zondag 12 maart 2006 @ 16:37:
[...]
Misschien Hattrick Today? http://www.hattricktoday.org/
Niet van hattrick zelf, maar wel een 2D matchviewer. (Geloof ik, ik heb hem nog nooit geprobeerd)
Volgens mij kwam het nieuwtje over die tool van de fedbaas.
Ik sta overigens totaal onverwacht met 1-0 voor en heb voor het eerst 40000 man in mijn stadion
edit: 3-0
Nog 6 puntjes en ik ben gewoon tweede...
Ik sta overigens totaal onverwacht met 1-0 voor en heb voor het eerst 40000 man in mijn stadion
edit: 3-0
[ Voor 34% gewijzigd door Pewwy op 12-03-2006 21:42 ]
Verwijderd
De toeschouwers van de thuisploeg geloofden spontaan weer in Sinterklaas toen de scheidsrechter in de 25e minuut een discutabele penalty toekende.
Alles zit ook tegen dit seizoen... 1-0 achter
Alles zit ook tegen dit seizoen... 1-0 achter
0-0 en de eerste wedstrijd in jaren dat ik niet mag klagen
dus dat doe ik dan ook maar niet
Verwijderd
Net even een bot-team opzij gezet met 9-1. Jammer van dat ene tegendoelpunt, maar wie geeft er dan ook tegen een bot-team een penalty weg. Het mogen nederlanders zijn, maar zo´n kans laten ze niet liggen.
Capelle doet goede zaken! Winst tegen een directe concurrent en de rest van de concurrentie heeft verloren. Ik klim naar de vijfde plaats nu, als ik de komende drie wedstrijden iig 1x kan stunten en mijn laatste wedstrijd win dan blijf ik in de VIde!
0-5 gewonnen bij de nummer laatst. Ondanks dat ik PIC speelde, toch een beetje teleurgesteld. Ik sta met 30 uit 10 soeverein aan kop. De nummer twee won vandaag tegen de nummer 3. Ik sta 6 punten los van de nummer twee (onderling twee keer gewonnen) en de nummer 3 staat 13 punten onder mij. Na 2,5 seizoen XI ben ik nu dus officieel gepromoveerd. Ik ga er van uit dat ik kampioen word; het blijft wel afwachten in welke div ik volgend jaar terechtkom.
Met meer *-en, meer stats, en meer balbezit 2-1 verloren. Daardoor gezakt naar de 2e plaats met 3 punten achterstand op de nummer 1. Volgende week is de beslissende wedstrijd, ik moet dan van de nummer 1 winnen. Daarna nog 2 bots en een makkelijke. Als ik komende week win, dan moet ik kampioen kunnen worden. Wat ik, als ik kijk naar mijn ratings, ook verdient heb.
Maar ja, mocht ik niet verder komen dan 2, promoveer ik gelukkig toch
Maar ja, mocht ik niet verder komen dan 2, promoveer ik gelukkig toch
whoei! NMNH is nog zekerder van kampioenschap! hoewel de over winning magertjes is, (0-1) ben ik toch tevreden. m'n neue spits heeft gescoord, dus die was z'n investering toch wel waard. hopelijk volgende week weer zo'n overwinning (van meer kan ik nog even niet uitgaan) en dan is het seizoen klaar. Want dan heb ik alleen nog maar relatief makkelijke tegenstanders te gaan. alleen even kijken hoe ik zondagavond de uitslag kan krijgen, aangezien ik in het buitenland zit en geen internet tot mijn beschikking heb.
We've got that ring of confidence
Verwijderd
Met PIC van de nummer 4 gewonnen met 6-0. Nieuw Sterrenrecord (32) en Hatstatsrecord (126).
TS is weer paradijs op aarde. Volgende week tegen de nr1 en dan Motsen. Enige mogelijkheid om nog kampioen te worden.
Vraagje:
Als je TS op Paradjs op aarde staat, heeft het dan nog zin om te motsen?
TS is weer paradijs op aarde. Volgende week tegen de nr1 en dan Motsen. Enige mogelijkheid om nog kampioen te worden.
Vraagje:
Als je TS op Paradjs op aarde staat, heeft het dan nog zin om te motsen?
[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 13-03-2006 08:47 ]
Natuurlijk heeft het zin om te motsen, maar je bent een koning als je hem op paradijs op aarde weet te houden tot zondag 
Het grootste voordeel is dat je TS na deze MOTS niet onwijs laag is.
Jeujjj, 2-0 verloren in eigen huis. Beter middenveld, meer balbezit, meer ******* ....... mjah, toch maar eens van de vleugelaanval afstappen denk ik. Zo wordt het niet wat.
Verwijderd
Mja, TS zal wel dalen natuurlijkPewwy schreef op maandag 13 maart 2006 @ 08:54:
Natuurlijk heeft het zin om te motsen, maar je bent een koning als je hem op paradijs op aarde weet te houden tot zondag
Toch maar Motsen dan zondag. Heb daarna 2 botteams dus kan dan niet verliezen.
@ Fc Railrunner: Je haalt maar passable met AOW. Ik zou gewoon normaal spelen, da de kansen zowel via de wing als het centrum kunnen komen.
Dit topic is gesloten.