Het Hattrick (Online Voetbal Management) topic deel 47 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste
Acties:
  • 4.606 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coca-Cola
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19:23
Verwijderd schreef op zaterdag 04 maart 2006 @ 18:03:
mensen mensen wat een hoop gelul allemaal over die exp. je kan ook gewoon een speler met goed exp kopen ;)

ik had zelfs een speler met 45! exp punten en ging niet een level omhoog.

oftewel je kan er geen pijl op trekken. als je een coach wilt koop je hem met goed exp laat je hem een seizoen spelen(of niet) en hoppa.
Die kerel van jou had dus geen 45 exp punten, maar hooguit recht op 45 exp punten ofzo. Ik volg 4 spelers van mij elke week op hun ervaring en die tabel met 27 ervaringspunten die ik daarvoor gebruik klopt precies. Ik kan precies zien wanneer ze een level kunnen stijgen en ook precies wanneer ze er daadwerkelijk exp bij krijgen.

-Edit-

Mijn god wat is hattrick de laatste weken brak zeg... er klopt werkelijk helemaal niks van. De topscoorders tabellen en rankings zijn ook al 2 weken niet in orde...
Er staan op dit moment wel 2 systeem berichten, maar die kan je dus niet lezen in verband met de database problemen...

[ Voor 17% gewijzigd door Coca-Cola op 04-03-2006 18:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 04 maart 2006 @ 18:12:
[...]

Er is ook nog zoiets als geldtekort :)
je zit in de V dan lijkt het me toch dat je zulke aankopen wel kunt doen? anders ff sparen ;)

@cola: ja ik zie het nut er niet zo van in dat allemaal bij te gaan houden. wat wil je er precies mee bereiken? ik verdiep me zowieso niet zo in al die hattrick regels ;) ik wil het spelletje niet dood analyseren zeg maar dan is het voor mij geen spel meer, maar wiskunde en statistiek :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-CKY2K- schreef op zaterdag 04 maart 2006 @ 15:45:
Pfff wordt echt gek van die traagheid bij hattrick...dat moet de GM's toch ook opvallen of niet? :(
Ik heb ook eindelijk de systeeminformatie op hattrick kunnen lezen: Na het regematig "page cannot be displayed"te krijgen. Er staat dat ze ervan op de hoogte zijn en aan het uitzoeken hoe het komt dat er zo'n slechte performance is. Wordt aan gewerkt dus en tijdelijk zijn er wat functies binnen hattrick uitgeschakeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Sandyman538 schreef op zaterdag 04 maart 2006 @ 14:33:
[...]

Het is altijd random. Je kunt wel elke week checken of jou speler ervaringspunten heeft opgedaan, door hem coach te maken, maar dan net niet (Training -> verander van coach ->
Gebruik interne sollicitant -> kies de juiste speler -> selecteer het type trainer (aanvallend/verdedigend/neutraal (maakt niks uit voor de experiencepointcheck ;) )) dan krijg je te zien wat de kosten zijn om hem redelijk coach te maken zijn. Het enige wat je dus nu niet moet doen is op 'kies!' drukken, want dan verander je van coach ;) Dit bedrag gaat elke keer met een paar duizend euro omlaag als hij weer ervaringspunten heeft opgedaan. Er bestaat dus wel zoiets als 'hoog' redelijk ervaring :)

Dan pak je deze prachtige tabel er even bij (uit de OP) http://www.freewebs.com/hoogboys/info/coaches.html en kijk je bij passable/passable, dan zie je dat de prijs tussen de 235.200 en 281.600 euro is om hem passable coach te maken. Dus als het bij jou zeg 240.000 kost heeft hij bijna goed experience, zitten de kosten meer richting de 280.000 dan zit zijn ervaring nog maar net op passable. Duidelijk? :>
Thanks, voor de uitleg. Dan zit de mijn toekomstig coach nog 3000 euro van een stijging naar goed ervaring af :)

Maar ik denk dat ik hem doortrain tot hij uitstekend ervaring heeft (tenzij ik promoveer naar V, dan heb ik die coach hard nodig).

[ Voor 3% gewijzigd door Marzman op 05-03-2006 09:51 ]

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• achterop23
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 12-09 18:32
YP 18 jaar

positiespel uitstekend.

Hoeveel is het waard ongeveer aangezien de transfervergelijking het niet doet.

Ik heb bijna trouwens een U20 speler! De coach van Roemenie heeft me weer eens gevraagd hoe het met Andi (zo heet die speler) gaat. Ik heb geantwoord dat het goed met hem gaat...Lijkt me wel goed komen dus :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

geen loon, geen tsi, geen antwoord ;) meer info aub.....

mijn yp is met zijn tandenborstel de doucheputjes in de kleedkamers aan het oppoetsen. lekker piccen vanavond en met een nulletje of 7 geslacht worden. ach, mijn supps kunnen toch niet bozer worden dan nu ;) lopen er wel 3x8=24 supps weg in 1,5 week tijd maar ja...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 08-09 10:22
Verwijderd schreef op zondag 05 maart 2006 @ 12:17:
geen loon, geen tsi, geen antwoord ;) meer info aub.....

mijn yp is met zijn tandenborstel de doucheputjes in de kleedkamers aan het oppoetsen. lekker piccen vanavond en met een nulletje of 7 geslacht worden. ach, mijn supps kunnen toch niet bozer worden dan nu ;) lopen er wel 3x8=24 supps weg in 1,5 week tijd maar ja...
Gooi je je seizoen niet te erg weg dan? Toch zonde als je sups weglopen, je inkomsten uit kaartverkoop misloopt en zelfs bijna tegen de degradatiegrens aan bungeld? (ja ik weet dat je haast niet kan degraderen, maar toch).

@Post erboven: Als een bondscoach vraagt hoe het gaat met een speler, dan wil hij/zij vast weten hoe het dan precies gaat, welk lvl precies, wanneer skill omhoog etc, niet alleen dat het goed gaat! ;)

@Mijn strijd tegen degradatie: Mensen support me vanavond even! matchid: 65252411. Ik moet deze wedstrijd en die van volgende week winnen om niet te degraderen namelijk! :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Adrik Cabus
TSI=1 550, 18 jaar

Conditie: redelijk
Passen: matig
Vleugelspel: redelijk
Scoren: redelijk

mijn yp ik zie wel wat hij oplevert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wceend
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 25-08 14:49
H2opoloër schreef op zondag 05 maart 2006 @ 13:59:
Adrik Cabus
TSI=1 550, 18 jaar

Conditie: redelijk
Passen: matig
Vleugelspel: redelijk
Scoren: redelijk

mijn yp ik zie wel wat hij oplevert
Ik zou hem wel willen hebben om te trainen op vleugel op mijn wingback positie. Ik heb hem alvast gebookmarked

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb hem er voor 10k opgezet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-CKY2K- schreef op zondag 05 maart 2006 @ 13:19:
[...]

Gooi je je seizoen niet te erg weg dan? Toch zonde als je sups weglopen, je inkomsten uit kaartverkoop misloopt en zelfs bijna tegen de degradatiegrens aan bungeld? (ja ik weet dat je haast niet kan degraderen, maar toch).
hoezo weggooien? er viel uberhaupt al niks te winnen dus valt er ook niks weg te gooien :)
training is belangrijker dan supps en levert me ook veel meer op en aangezien ik tegen de nummer 1 speel denk ik dat het alsnog een redelijk volle bak is (20-25k publiek). ik zie kaartinkomsten altijd meer als extraatje en om de vaste kosten te dekken.

dat ik tegen de degradatiegrens aanbungel is gelul natuurlijk. dan moet je eens goed naar de compostand kijken. nummer 2-5 schelen 3 punten en we moeten allemaal nog tegen mekaar.
de 2 degradanten staan al vast en de nummer 6 zal daar ook blijven staan aangezien ik hem weinig punten meer zie halen,, zeker nu ie ook nog eens van formatie en training is gewisseld..

ik snap wel dat je het zegt hoor om mij te stangen, maar zorg dan dat het ergens op slaat ;)

ik ga nog steeds voor plek 2, hoewel het met mijn 2 verkochte goeie mids moeilijk wordt, maar nu 2x op rij piccen en dan kijken hoe ver we komen. aanval is aanzienlijk verbeterd en de defense ook wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Verwijderd schreef op zondag 05 maart 2006 @ 17:09:
[...]

hoezo weggooien? er viel uberhaupt al niks te winnen dus valt er ook niks weg te gooien :)
training is belangrijker dan supps en levert me ook veel meer op en aangezien ik tegen de nummer 1 speel denk ik dat het alsnog een redelijk volle bak is (20-25k publiek). ik zie kaartinkomsten altijd meer als extraatje en om de vaste kosten te dekken.

dat ik tegen de degradatiegrens aanbungel is gelul natuurlijk. dan moet je eens goed naar de compostand kijken. nummer 2-5 schelen 3 punten en we moeten allemaal nog tegen mekaar.
de 2 degradanten staan al vast en de nummer 6 zal daar ook blijven staan aangezien ik hem weinig punten meer zie halen,, zeker nu ie ook nog eens van formatie en training is gewisseld..

ik snap wel dat je het zegt hoor om mij te stangen, maar zorg dan dat het ergens op slaat ;)

ik ga nog steeds voor plek 2, hoewel het met mijn 2 verkochte goeie mids moeilijk wordt, maar nu 2x op rij piccen en dan kijken hoe ver we komen. aanval is aanzienlijk verbeterd en de defense ook wel.
Nee was niet eens echt om je te stangen, was meer omdat ik je bijna elke week hoor praten de laatste tijd over wedstrijden die je toch wel verliest en over wedstrijden die je had moeten winnen en je niet gewonnen hebt...daarom leek het misschien erger dan het daadwerkelijk is. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]
@Mijn strijd tegen degradatie: Mensen support me vanavond even! matchid: 65252411. Ik moet deze wedstrijd en die van volgende week winnen om niet te degraderen namelijk! :/
Zal het proberen in de hoop dat de verslagen vanavond wel een beetje op tijd komen en ik heb mooi een kans om mijn tegenstander van komende woensdag te bekijken. Al heb ik daar natuurlijk weinig aan, indien dat een heel ander elftal is. :P

Er is trouwens vanavond nog een wedstrijd binnen de federatie op zeer hoog niveau.

Graxies United - Pielewiepers (65179719)

Kunnen de Pielewiepers van de laatste plaats af komen of worden ze door Fed-genoot Graxies nog verder in de zorgen gedrukt. De nummer 7 en 6 spelen tegen mekaar dus de Pielewiepers moeten er vol tegen aan.

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 05-03-2006 18:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-CKY2K- schreef op zondag 05 maart 2006 @ 17:51:
[...]

Nee was niet eens echt om je te stangen, was meer omdat ik je bijna elke week hoor praten de laatste tijd over wedstrijden die je toch wel verliest en over wedstrijden die je had moeten winnen en je niet gewonnen hebt...daarom leek het misschien erger dan het daadwerkelijk is. :)
mwoa valt reuze mee. tegen de nr 1 valt niks te beginnen en vorige week idd 2 punten laten liggen doordat mijn mid eruit werd geschopt. in het begin van het seizoen wist ik al dat kampioen worden of degraderen niet kon. mja en nummer 2 of 5 boeit niet echt, hoewel 2e worden leuker is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 04 maart 2006 @ 13:06:
Ah mên, ik snap der niets meer van :+

Alan Kneubühler
TSI = 240 , 33 years, solid form
Has passable experience and passable leadership abilities

Stamina: excellent Keeper: disastrous
Playmaking: weak Passing: inadequate
Winger: poor Defending: passable
Scoring: wretched Set pieces: poor

Deze speler heb ik gekocht met passable experience, en heeft inmiddels al 49 wedstrijden voor mij gespeeld, waarvan heel veel in de comp (laatste weken 2x per week). In de beker heeft hij ook zijn minuten meegepakt, alleen dit jaar was hij geblesseerd tijdens de beker.

Normaal gesproken stijgen spelers toch veel sneller in ervaring :?
Of - en dat zal het wel zijn - stijgen oudere spelers of spelers met bv al passable of solid experience minder snel dan van disastrous en wretched experience? Maar dan nog, straks 50 wedstrijden en niet één leveltje gestegen :/
Alan Kneubühler
TSI = 240 , 33 years, solid form
Has solid experience and passable leadership abilities

Stamina: excellent Keeper: disastrous
Playmaking: weak Passing: inadequate
Winger: poor Defending: passable
Scoring: wretched Set pieces: poor

:+ :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij aanvang dacht Kickers de wedstrijd al op zak te hebben.
Na 10 minuten staat ik 0-1 voor en blijken die gedachten toch redelijk te kloppen. Nu maar hopen dat er niet te veel onderschatting is.

Ben wel lekker aan het schoppen. Na 32 minuten al twee van zijn spelers er geblesseerd eraf geschopt.

38 minuten gespeeld en al 0-4 en het is nog geen eens een bot team.

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 05-03-2006 21:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coca-Cola
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19:23
Verwijderd schreef op zondag 05 maart 2006 @ 20:45:
[...]

Na 10 minuten staat ik 0-1 voor en blijken die gedachten toch redelijk te kloppen. Nu maar hopen dat er niet te veel onderschatting is.

Ben wel lekker aan het schoppen. Na 32 minuten al twee van zijn spelers er geblesseerd eraf geschopt.

38 minuten gespeeld en al 0-4 en het is nog geen eens een bot team.
Je doet je team naam in ieder geval eer aan :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

M'n centrumaanval tactiek loopt lekker, van de 6 kansen tot nu toe (bot team) 4x over rechts 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lijkt me duidelijk dan. Dan moet je volgende week over de vleugels gaan spelen. Dan komen de ballen door het centrum :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Ik heb een paar van m'n supporters naar jouw match gestuurd. Melden ze me via hun mobieltje dat ze beter niet hadden kunnen komen want er is niets gebeurd. :O

Maarja in ieder geval heb je niet verloren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ -CKY2K - : Kan die wedstrijd nog saaier? Twee schwalbes en een overtreding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
  • Laatst online: 02-05-2022
Inderdaad. Gebeurde echt helemaal niets man. Ga die gasten van je schoppen...

1-3 Overwinning. Ik kan niet meer degraderen na vandaag. Wordt dus lekker seizoen uitspelen en kijken wat ik er nog uit kan halen :)

[ Voor 47% gewijzigd door Pewwy op 05-03-2006 21:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

0-4 thuis verloren. viel me nog mee.

nieuwe 19 jarige trainee haalde meteen 5* :) kijk dat zijn goeie zaken. volgende week uit gaan we weer winnen. ts is weer op niveau en volgende week weer piccen. dan komen er een aantal belangrijke wedstrijden die ik moet winnen voor plek 2.

[edit]

waardeloos die tl vergelijking functie uitgeschakeld en de belabberde connectie de laatste tijd. ik geloof er niks van dat dat met elkaar te maken heeft. ik blijf bij mijn eerder geroepen opmerking: aparte servers voor supporters. ik betaal niet voor niets... dan hebben de niet supps maar vertraging. die willen niet betalen ds dan nemen ze maar genoeg met trage servers. niet betalen = geen geld voor nieuwe servers.

[ Voor 44% gewijzigd door Verwijderd op 05-03-2006 22:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit net even te rekenen en kom er net achter als de stand zo blijft dat de titel binnen is. De nummer 2 staat op het moment 1-2 achter tegen de nummer 3. Waardoor het verschil oploopt tot 11 punten. Met nog 5 wedstrijden dan te gaan waarvan 2 botteams kan mij de titel nu al niet meer ontgaan.

Tegenstander begint wraak te nemen. Mijn verdediger heeft net het veld geblesseerd moeten verlaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

1-1 thuis tegen de nr.2, heb eigenlijk "gewoon" 3 punten nodig om niet meer meteen in de degradatiezone te eindigen. De nr.1 staat namelijk totaal onverwacht achter tegen de nr. 7.
M'n tegenstander z'n keeper is eruit en z'n spits heeft rood, m'n verderdiging krijgt het dus een stuk makkelijker. Ook heb ik nog geen 1 counter gehad, en krijg er altijd standaard 2.. :).
match id: 65279072 --> voor de counterliefhebbers ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s_de_hoog
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Pewwy schreef op zondag 05 maart 2006 @ 21:51:
Wordt dus lekker seizoen uitspelen en kijken wat ik er nog uit kan halen :)
21:57 Janco Bussink has been transferlisted
2.5M dus :+

Waar gehackt wordt vallen spaanders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Krijg ik er nooit voor, maar nooit geprobeerd....Staat er nog één te koop, ook voor te veel :+.

Seizoen is nu ondergeschikt. Dan kan ik beter proberen te cashen en aan het einde inkopen dan voor plek 2 gaan. Die is toch niet interessant genoeg. Met een beetje geluk heb ik volgend seizoen meer kans en anders het seizoen daarna.

[ Voor 4% gewijzigd door Pewwy op 05-03-2006 22:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik zou die 21 jarige zeker niet doortrainen. dat is totaal niet rendabel. ik vrees dat ze beide niet verkocht gaan worden trouwens, maar dat gaf je zelf ook al aan.

ik heb trouwens de 39 jarige all-time held en coach van ajax87 met +2 van het veld geschoffeld. zeg maar dag met je handje... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 00:15
Verwijderd schreef op zondag 05 maart 2006 @ 21:59:
0-4 thuis verloren. viel me nog mee.

nieuwe 19 jarige trainee haalde meteen 5* :) kijk dat zijn goeie zaken.
[patsmode]Mijn 17-jarige haalde voor het eerst 5* vandaag ;) [/patsmode]

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lekker :)

welk niveau heeft ie dan? briljant al ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na een krappe overwinning (1-2) is mijn TS gestegen naar Paradise on earth. Wist niet dat je met piccen meteeen 2 niveau's omhoog kon.

Over 2 weken tegen de nummer 1 en dan MOTSen. Ben benieuwd of dat helpt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Woei, 88e minuut een 3-4 overwinning en daar m'n tegenstander niet alleen 2 spelers met rood verloor maar ook de wedstrijd, staat Wub weer op numero 1!

Nieuw record van 56.5 ster trouwens O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 05 maart 2006 @ 21:59:
Ik zit net even te rekenen en kom er net achter als de stand zo blijft dat de titel binnen is. De nummer 2 staat op het moment 1-2 achter tegen de nummer 3. Waardoor het verschil oploopt tot 11 punten. Met nog 5 wedstrijden dan te gaan waarvan 2 botteams kan mij de titel nu al niet meer ontgaan.

Tegenstander begint wraak te nemen. Mijn verdediger heeft net het veld geblesseerd moeten verlaten.
Hier ook, no.2 heeft gisteren verloren, verschil is nu 10 punten, en ik moet nog tegen 2 botteams. Nu kan ik tenmiste rustig gaan overschakelen van keepers trainen naar middenveld trainen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majoh
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12-09 08:51

majoh

ᕦ(ò_óˇ)ᕤ

4-0 gewonnen, en mn concurrent met 2-1, sta nu dus eerste op doelsaldo. Komende twee weken zijn belangrijk. Eerst tegen de nummer 4, wat qua sterren het beste team heeft (zn taktiek lijkt dus k*t te zijn). En daarna tegen mijn concurrent, als ik deze beide weet te winnen, heb ik nog 2 bot teams en een makkelijke, dus dat moet te doen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw
  • Laatst online: 00:08

lameeuw

Ik doe niet gek, ik ben gek.

Mjah, en m'n 2e WO gisteren, zoals verwacht :p PIC gespeeld met m'n B-team, teamgeest weer terug naar kalm :) Sta overigens weer 2e, wel lekker spannend in m'n compo:

1. Fc Putstraat 9 34 - 5 (+29) 23
2. FC Railrunner 9 32 - 11 (+21) 19
3. Chelsea"Fc 9 36 - 14 (+22) 18
4. sheriff boys 9 36 - 15 (+21) 18
5. duc-club 9 23 - 28 (-5) 13

Kan alle kanten op nog, volgende week tegen de nummer 3, hopen dat het thuisvoordeel zijn werk doet.

☐ Geschift - ☑ Totaal geschift De Totaal Geschiften 767420

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn spitsje van 25k haalde wel 4 sterren gisteren. Niet verkeerd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quintus
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 18:12

Quintus

Eg wel! Dus....

5-0 gewonnen van nummer 4 dus doe ik nog mee om de 1e plaats. Al sta ik nu 2e wel 3 punten achter op nr 1 en heb ik een slechter doelsaldo.
Alles kan nog, moet ik hem wel over 3 week verslaan en hopen dat ie ergens punten laat liggen of zelf nog meer gaan scoren. Maar dat zal wel niet met een verschil van 10 in doelsaldo.

1. HvB United 9 45-10 (+35) 24
2. SC Amsreiw 9 30- 5 (+25) 21
3. Loosanaros 9 19- 7 (+12) 19
4. Sunday United 9 34-14 (+20) 16

@ TU +6/-6

[ Voor 26% gewijzigd door Quintus op 06-03-2006 11:54 ]

Unknown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
@ De mensen die mijn wedstrijd gevolgd hebben, mijn excuses. Ik heb mijn spelers terug naar Capelle laten lopen bij wijze van straftraining en ze hebben beloofd volgende week minstens 1x op doel te schieten! :P
Tsja heeft denk ik alleen maar met mijn brakke aanval te maken, dat ik daardoor geen counters krijg of zo...iemand een id? Mijn B-team krijgt wel altijd 2-3 counters, bij dezelfde counterrating. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Je midrating is ook wel om te janken hoor (no offense ;)). Zo krijg je in ieder geval nooit standaard kansen, en dat scheelt ook al een berg.

[ Voor 7% gewijzigd door Pewwy op 06-03-2006 12:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Pewwy schreef op maandag 06 maart 2006 @ 12:23:
Je midrating is ook wel om te janken hoor (no offense ;)). Zo krijg je in ieder geval nooit standaard kansen, en dat scheelt ook al een berg.
Jawel dat snap ik, maar ik krijg ook geen counters en dat met een briljante counterrating is ook best wel triest eigenlijk. :( Een sterke mid staat op mijn verlanglijstje. ;) Mijn midrating is vooral laag omdat mijn beste mid gedaald is in skill... :|

Er komt alleen pas volgend seizoen geld vrij voor versterkingen.

[ Voor 16% gewijzigd door -TheNose- op 06-03-2006 12:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-CKY2K- schreef op maandag 06 maart 2006 @ 12:21:
@ De mensen die mijn wedstrijd gevolgd hebben, mijn excuses. Ik heb mijn spelers terug naar Capelle laten lopen bij wijze van straftraining en ze hebben beloofd volgende week minstens 1x op doel te schieten! :P
Tsja heeft denk ik alleen maar met mijn brakke aanval te maken, dat ik daardoor geen counters krijg of zo...iemand een id? Mijn B-team krijgt wel altijd 2-3 counters, bij dezelfde counterrating. :(
Heb voor het eerst ook 0 counters gekregen, terwijl ik er anders ook altijd 2 krijg...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-CKY2K- schreef op maandag 06 maart 2006 @ 12:47:
[...]

Jawel dat snap ik, maar ik krijg ook geen counters en dat met een briljante counterrating is ook best wel triest eigenlijk. :( Een sterke mid staat op mijn verlanglijstje. ;) Mijn midrating is vooral laag omdat mijn beste mid gedaald is in skill... :|

Er komt alleen pas volgend seizoen geld vrij voor versterkingen.
je kan wel een hoge def hebben en een hoge counterreating, maar als er niemand voorin staat gebeurt er natuurlijk weinig ;)

oftewel verkoop een def en haal daarvoor een spits.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-CKY2K- schreef op maandag 06 maart 2006 @ 12:21:
Had toch bijna hoop gekregen voor komende woensdag kijkend naar die wedstrijd van gisteren, maar die boor je met zo'n opmerking gelijk weer de grond in ;)

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 06-03-2006 17:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CookiePower
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13-09 14:05

CookiePower

Heeft iemand mijn bal gezien?

Met 2-5 uit gewonnen tegen de nummer 2. Ik denk dat ik me kan gaan opmaken voor het kampioenschap.

1. FC Bal op het Dak 9 39 - 8 27
2. gwolde 9 35 - 16 21
3. Fortza Fc 9 28 - 17 17
4. the Borries 9 12 - 12 13

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
Verwijderd schreef op zondag 05 maart 2006 @ 22:59:
lekker :)

welk niveau heeft ie dan? briljant al ofzo?
Hein, rekenwonder, hoe kan een 17-jarige spits nu al briljant scoren hebben? :? Dat kan toch niet. Ze kunnen maximaal op uitstekend gepulled worden, dan kunnen ze nu toch maximaal pas formidabel hebben... Maar dat heeft die van mij nog niet, volgende week is de week als het goed is. En hij heeft nog aardig wat bijstats (passen, vleugel etc) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Verwijderd schreef op maandag 06 maart 2006 @ 17:11:
[...]

je kan wel een hoge def hebben en een hoge counterreating, maar als er niemand voorin staat gebeurt er natuurlijk weinig ;)

oftewel verkoop een def en haal daarvoor een spits.
Heb daar nu een wonderbaarlijk spits en een opa spits rondlopen...daar komt dus nog een wonderbaarlijk spits of hoger bij, denk daarna de goede mid en dan de uberkeeper. :)

* -TheNose- hoopt op de superpull begin van het nieuwe seizoen! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sandyman538 schreef op maandag 06 maart 2006 @ 17:33:
[...]

Hein, rekenwonder, hoe kan een 17-jarige spits nu al briljant scoren hebben? :? Dat kan toch niet. Ze kunnen maximaal op uitstekend gepulled worden, dan kunnen ze nu toch maximaal pas formidabel hebben... Maar dat heeft die van mij nog niet, volgende week is de week als het goed is. En hij heeft nog aardig wat bijstats (passen, vleugel etc) ;)
volgens mij moet uitmuntend nu wel haalbaar zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

H2opoloër schreef op maandag 06 maart 2006 @ 17:50:
[...]

volgens mij moet uitmuntend nu wel haalbaar zijn
in 8/9 weken? Dan wil ik je trainingsmethode wel eens weten :P :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

je pullt een uitstekend 17j naar een week training heb je mazzel dat hij naar formidabel popt en 7 week later heb je dus in week 8 uitmuntend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

H2opoloër schreef op maandag 06 maart 2006 @ 17:55:
je pullt een uitstekend 17j naar een week training heb je mazzel dat hij naar formidabel popt en 7 week later heb je dus in week 8 uitmuntend
zal ik je even uit de droomwereld helpen? O-)

Als hij uitstekend pullt. Is dat hooguit uitstekend laag. Dus hooguit 2 weken(wat me zelfs sterk lijkt)?

Dus nee formidabel is voor 17jarigen nu het hoogst haalbare.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:X jammer dat je uitstekend hoog niet kan krijge :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Par_Martinos
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Uitmuntend is aan het eind van het seizoen wel mogelijk voor een 17-jarige. Mijn 18-jarige is 5 weken na zijn 18e verjaardag naar briljant gepopt.

Je moet geen zoute slakken op laag water spijkeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Par_Martinos schreef op maandag 06 maart 2006 @ 18:53:
Uitmuntend is aan het eind van het seizoen wel mogelijk voor een 17-jarige. Mijn 18-jarige is 5 weken na zijn 18e verjaardag naar briljant gepopt.
Dat is wel u20 materiaal dan lijkt me?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Par_Martinos
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Hij staat bovenaan in de 18-jarige topscorerslijst van België op http://www.nt-db.net/

En nu maar hopen dattie niet geblesseerd raakt...

[ Voor 1% gewijzigd door Par_Martinos op 06-03-2006 19:29 . Reden: typo ]

Je moet geen zoute slakken op laag water spijkeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
Par_Martinos schreef op maandag 06 maart 2006 @ 18:53:
Als mijn talentje niet geblesseerd raakt is hij ook op zeker uitmuntend in week 1 van volgend seizoen. Daar hopen we dus maar op. Dus wie weet komt hij ooit nog in de U20...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flipm0de
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09 16:37

Flipm0de

geen

2-1 gewonnen op de counter van een zwak midd de ongeslagen nummer1. Sta nu 3e. Blijkt dat de # 1 niet meer inlogt en dus binnenkort een botteam wordt. Echt zonde want hij was echt goed. maak dan nog kans op promotie ook. Twijfel nog of dat ook wel zon goed idee is, zo goed is mijn team niet.

flipm0de ! flipm0de is the greatest!!!!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat was de site waar je kon zien hoelang je jeugdopleiding erover doet om tot uitstekend te komen met 20k inleg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sarinsarin
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 11-03 14:03
weet ik niet maar het duurt lang :)

die van mij is vorige week van goed naar uitstekend gegaan en dat heeft een seizoen geduurd, voor mijn gevoel zelfs nog langer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sarinsarin schreef op dinsdag 07 maart 2006 @ 10:32:
weet ik niet maar het duurt lang :)

die van mij is vorige week van goed naar uitstekend gegaan en dat heeft een seizoen geduurd, voor mijn gevoel zelfs nog langer.
oh fijn. Ik zit net zelf op redelijk dus uitstekend duurt nog wel even

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
1,5 seizoen ongeveer denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoe lang duurt het ongeveer totdat je een team toegezen krijgt? Ik heb me op 1 maart aangemeld, maar nog steeds niks gehoord / gekregen?..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• odan
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09 09:57

odan

The dark side is within all!

bij de een duurt het een week bij de ander meerdere maanden.

log eens in op hattrick en kijk hoeveel mensen er in de wachtrij staan en hoeveel er gister een team hebben gekregen.

Pulse mee voor GoT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 07 maart 2006 @ 10:43:
hoe lang duurt het ongeveer totdat je een team toegezen krijgt? Ik heb me op 1 maart aangemeld, maar nog steeds niks gehoord / gekregen?..
geloof dat het nu tussen een week en 2 weken zit.

Je kunt als het goed is zien als je inlogt, wie als laatste een team toegewezen krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dilemma:

Info:
Veel te klein stadion
In kas 462 000
Speel 2 thuiswedstrijden achter elkaar wanneer m'n stadion klaar is.
Heb 9 trainees terwijl ik wel altijd 5-3-2 speel.
Heb nog kans om te degraderen.

Optie 1: Uitbouwen voor 462 000 (eventueel meer)
Optie 2: trainee kopen voor +- 350 000 en 130 000 (eventueel meer) gebruiken voor uitbreiding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Door de kans op degradatie zou ik niet uitbreiden maar een leuke trainee kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 02 maart 2006 @ 13:28:
Haja ik heb just nog enne leuke tool gevonden, kweet niet of die al in de openingspost stond, ma hij werkt blijkbaar goed, 2 pulls van mij die na één week gestegen waren naar uitstekent, staan volgens tool op very high om te poppen.

=>

http://www.asole.org/hat_sublevel_tool.php
Heb hem nog eens getest op een speler van mezelf. Mijn speler popt binnen 2 of 3 weken naar uistekend verdedigen, maar het programma geeft aan dat hij very low is in goed verdedigen. Klopt dus niks van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sandyman538 schreef op maandag 06 maart 2006 @ 17:33:
[...]

ja naar de vleugel... dan haalt mijn keeper nog 5* in de spits. ik dacht op 'normaal' 5*. vond het al wat aan de hoge kant.

briljant was inderdaad wel erg enthousaist maar net uitmuntend zou toch kunnen 17? nouja....

ik weer eens even opzoek naar een nieuwe trainee. dat skilltraden kost wel veel tijd zeg :( levert ook wel veel op, dat wel.

kan er iemand een openingsbod plaatsen op mijn formidabele spits? wat is redelijk? 450-500k openingsprijs ofzo? reageer even als je mij wilt helpen :)

[edit]

nou het hoeft helemaal niet, want hij is veel goedkoper dan ik had gedacht. hij was maar 867k :D
verdedigen als bijstat is trouwens omgeveer de helft goedkoper als passen, maar dit leek mij wel een zeer prima trainee toch? mijn andere hebben allemaal al goed/uitstekend passen. ik wilde niet rood gaan staan dus nu sta ik geloof ik weer +/- € 0,- :)

Julius Kaletta
17 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die evenwichtig en oneerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een redelijk leider.

Nationaliteit: Deutschland
Total Skill Index (TSI): 1 910
Loon: 1 080 €/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: BeerZ United
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit

Conditie: slecht
Positiespel: goed
Verdedigen: goed

[ Voor 44% gewijzigd door Verwijderd op 07-03-2006 20:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

die heeft wel heel laag conditie, dat zou ik nooit doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

conditie is duur bij 17 jarige pm trainees. kan je zo een 3-4 ton schelen en dat had ik niet. bovendien speelt ie toch niet in mijn a-team dus het is niet echt erg. denk dat ie er weer uitgaat als ie popt :)

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 07-03-2006 23:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yukkie
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22:02

Yukkie

Vorsprung Durch Technik

Rofl, ik zit net even rond te koekeloeren op het HT forum, kom ik een link tegen naar deze wedstrijd: http://www63.hattrick.org...ails.asp?matchid=13151551

ik zal het laatste stukje van die wedstrijd even quoten :P
Jim Åkeren van Soulfly aarzelde geen seconde en schoot resoluut in, maar Mattias Stjärnhult verrichtte een wereldredding en voorkwam daarmee een doelpunt. Het bleef 0 - 0. Fiskarna-speler Daniel Hansson vond een aanloop niet nodig. Dat was niet slim: de bal ging aan de verkeerde kant naast de paal. Het bleef 0 - 0. Soulfly-speler Per Åkesson vond een aanloop niet nodig. Dat was niet slim: de bal ging aan de verkeerde kant naast de paal. Het bleef 0 - 0. Paul Fredriksson van Fiskarna stond te bibberen op zijn benen en schoot zeer slecht in, een makkelijke prooi voor Mikael Börjesson. Het bleef 0 - 0. Torbjörn Adolfsson leek erg onzeker toen hij namens Soulfly de penalty nam en schoot als gevolg daarvan huizenhoog over. Geen goal. Jan Grundström nam namens Fiskarna de penalty perfect, maar Mikael Börjesson plukte de bal uit de kruising. De stand bleef 0 - 0. Soulfly-speler Ola Gangman vond een aanloop niet nodig. Dat was niet slim: de bal ging aan de verkeerde kant naast de paal. Het bleef 0 - 0. Lars Hammarblom van Fiskarna aarzelde geen seconde en schoot resoluut in, maar Mikael Börjesson verrichtte een wereldredding en voorkwam daarmee een doelpunt. Het bleef 0 - 0. Jamie O'Connor nam namens Soulfly de penalty perfect, maar Mattias Stjärnhult plukte de bal uit de kruising. De stand bleef 0 - 0. Olof Hjertfeldt van Fiskarna aarzelde geen seconde en schoot resoluut in, maar Mikael Börjesson verrichtte een wereldredding en voorkwam daarmee een doelpunt. Het bleef 0 - 0. Marcus Örnkvist nam namens Soulfly de penalty perfect, maar Mattias Stjärnhult plukte de bal uit de kruising. De stand bleef 0 - 0. Hans Erling Charfuelan nam namens Fiskarna de penalty perfect, maar Mikael Börjesson plukte de bal uit de kruising. De stand bleef 0 - 0. Seah Jin-Sung nam namens Soulfly de penalty perfect, maar Mattias Stjärnhult plukte de bal uit de kruising. De stand bleef 0 - 0. Mattias Stjärnhult nam namens Fiskarna de penalty perfect, maar Mikael Börjesson plukte de bal uit de kruising. De stand bleef 0 - 0. Soulfly-speler Robin Danielsson aarzelde lang voor hij de penalty nam en schoot vervolgens meters naast de linkerpaal. Nog steeds 0 - 0. Per Sidenbrant van Fiskarna aarzelde geen seconde en schoot resoluut in, maar Mikael Börjesson verrichtte een wereldredding en voorkwam daarmee een doelpunt. Het bleef 0 - 0. Soulfly-speler Brian Sánchez-Cámara vond een aanloop niet nodig. Dat was niet slim: de bal ging aan de verkeerde kant naast de paal. Het bleef 0 - 0. Fiskarna-speler Diego Hess Araya aarzelde lang voor hij de penalty nam en schoot vervolgens meters naast de linkerpaal. Nog steeds 0 - 0. Mikael Börjesson van Soulfly stond te bibberen op zijn benen en schoot zeer slecht in, een makkelijke prooi voor Mattias Stjärnhult. Het bleef 0 - 0. Björn Magnusson nam namens Fiskarna de penalty perfect, maar Mikael Börjesson plukte de bal uit de kruising. De stand bleef 0 - 0. Joakim Sahldahl van Soulfly stond te bibberen op zijn benen en schoot zeer slecht in, een makkelijke prooi voor Mattias Stjärnhult. Het bleef 0 - 0. Zhu Tatyan nam namens Fiskarna de penalty perfect, maar Mikael Börjesson plukte de bal uit de kruising. De stand bleef 0 - 0. Jim Åkeren nam namens Soulfly de penalty perfect, maar Mattias Stjärnhult plukte de bal uit de kruising. De stand bleef 0 - 0. Daniel Hansson nam namens Fiskarna de penalty perfect, maar Mikael Börjesson plukte de bal uit de kruising. De stand bleef 0 - 0. Per Åkesson van Soulfly stond te bibberen op zijn benen en schoot zeer slecht in, een makkelijke prooi voor Mattias Stjärnhult. Het bleef 0 - 0. Paul Fredriksson van Fiskarna stond te bibberen op zijn benen en schoot zeer slecht in, een makkelijke prooi voor Mikael Börjesson. Het bleef 0 - 0. Soulfly-speler Torbjörn Adolfsson vond een aanloop niet nodig. Dat was niet slim: de bal ging aan de verkeerde kant naast de paal. Het bleef 0 - 0. Jan Grundström nam namens Fiskarna de penalty perfect, maar Mikael Börjesson plukte de bal uit de kruising. De stand bleef 0 - 0. Ola Gangman nam namens Soulfly de penalty perfect, maar Mattias Stjärnhult plukte de bal uit de kruising. De stand bleef 0 - 0. Lars Hammarblom nam namens Fiskarna de penalty perfect, maar Mikael Börjesson plukte de bal uit de kruising. De stand bleef 0 - 0. Jamie O'Connor van Soulfly aarzelde geen seconde en schoot resoluut in, maar Mattias Stjärnhult verrichtte een wereldredding en voorkwam daarmee een doelpunt. Het bleef 0 - 0. Fiskarna-speler Olof Hjertfeldt vond een aanloop niet nodig. Dat was niet slim: de bal ging aan de verkeerde kant naast de paal. Het bleef 0 - 0. Soulfly-speler Marcus Örnkvist vond een aanloop niet nodig. Dat was niet slim: de bal ging aan de verkeerde kant naast de paal. Het bleef 0 - 0. Hans Erling Charfuelan nam namens Fiskarna de penalty perfect, maar Mikael Börjesson plukte de bal uit de kruising. De stand bleef 0 - 0. Seah Jin-Sung nam namens Soulfly de penalty perfect, maar Mattias Stjärnhult plukte de bal uit de kruising. De stand bleef 0 - 0. Mattias Stjärnhult van Fiskarna stond te bibberen op zijn benen en schoot zeer slecht in, een makkelijke prooi voor Mikael Börjesson. Het bleef 0 - 0. Soulfly-speler Robin Danielsson vond een aanloop niet nodig. Dat was niet slim: de bal ging aan de verkeerde kant naast de paal. Het bleef 0 - 0. Per Sidenbrant van Fiskarna stond te bibberen op zijn benen en schoot zeer slecht in, een makkelijke prooi voor Mikael Börjesson. Het bleef 0 - 0. Brian Sánchez-Cámara leek erg onzeker toen hij namens Soulfly de penalty nam en schoot als gevolg daarvan huizenhoog over. Geen goal. Diego Hess Araya nam namens Fiskarna de penalty perfect, maar Mikael Börjesson plukte de bal uit de kruising. De stand bleef 0 - 0. Mikael Börjesson van Soulfly aarzelde geen seconde en schoot resoluut in, maar Mattias Stjärnhult verrichtte een wereldredding en voorkwam daarmee een doelpunt. Het bleef 0 - 0. Björn Magnusson leek erg onzeker toen hij namens Fiskarna de penalty nam en schoot als gevolg daarvan huizenhoog over. Geen goal. Joakim Sahldahl nam namens Soulfly de penalty perfect, maar Mattias Stjärnhult plukte de bal uit de kruising. De stand bleef 0 - 0. Zhu Tatyan van Fiskarna stond te bibberen op zijn benen en schoot zeer slecht in, een makkelijke prooi voor Mikael Börjesson. Het bleef 0 - 0. Ondanks 22 strafschoppen per team nog steeds geen winnaar. Daarom moest de scheidsrechter tossen. Aan alle spanning kwam een eind: Soulfly won!
overigens ook een nieuwe spelert gekocht voor 152k:
Ignaz Dwars (97498285) [Voeg deze speler toe aan jouw bookmarks.]
17 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een controversieel persoon die temperamentvol en oprecht is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een slecht leider.

Nationaliteit: flag Nederland
Total Skill Index (TSI): 480
Loon: 620 €/week
Eigenaar: NMNH
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit

Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: zwak
Vleugelspel: zwak Verdedigen: goed
Scoren: slecht Spelhervatting: redelijk
Volgens mij popt-ie vrijdag meteen :) Kut :p ik heb weer scheef zitten kijken... nou ja, hij doet het aardig bij een counter team als ik :)

We've got that ring of confidence

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yukkie schreef op woensdag 08 maart 2006 @ 12:02:
Rofl, ik zit net even rond te koekeloeren op het HT forum, kom ik een link tegen naar deze wedstrijd: http://www63.hattrick.org...ails.asp?matchid=13151551

ik zal het laatste stukje van die wedstrijd even quoten :P
wel spannend :)

die trainee popt nog niet hoor. dat duurt echt nog wel eventjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yukkie

Yukkie

Vorsprung Durch Technik

Dat zag ik ook net ja ;) stomme hond dat ik ben :P ach ja, beginners foutje zullen we maar denken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als ie zeer dicht tegen uitstekend aan zat was ie ook geen 157k denk ik hoewel ik de prijzen van def trainees niet goed ken.

ik verbaas me er toch over hoe goedkoop die def trainees zijn. 157k voor een 17jr goed def :P het is echt bijna gratis :)

ik zat te denken: is er iemand geinteresseerd in een trainee ruil? dan train ik de hierboven genoemde trainee op tot formidabel pm dan ie net 18 geworden(en een paar weken). zijn loon zegt mij dat ie zeer hoog goed verdedigen heeft dus dan kan ie voor zijn 19e makkelijk formidabel def zijn. zo'n speler is neem ik aan zeer veel waard omdat je dat niet al tevaak ziet.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 08-03-2006 12:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yukkie

Yukkie

Vorsprung Durch Technik

ik snap je verhaal niet helemaal om eerlijk te zijn :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 07 maart 2006 @ 17:53:
[...]

Heb hem nog eens getest op een speler van mezelf. Mijn speler popt binnen 2 of 3 weken naar uistekend verdedigen, maar het programma geeft aan dat hij very low is in goed verdedigen. Klopt dus niks van.
Natuurlijk klopt er niets van, het loon wordt pas bij het begin van het seizoen herrekend, deze tool is bedoeld bij spelers die gepulld worden, of wanneer je in het begin van het seizoen een speler wilt kopen(lonen zijn dan pas herrekend)

Eerst even nadenken voorje grommeld :)

Het is een tool die je vermoedes kan helpen bevestigen, bij mijn pulls klopt het allemaal, dus hij zal toch wel deftig werken. Als je bv goed goed pult, bv goed pm en goed passen, test je hem even op goed pm en redelijk passen, als hij dan zeer hoog zit zal hij zeker snel poppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook een nieuwe 17 jarige trainee gekocht. (puur voor verdedigen)

Oshri Noam
TSI = 790 , 17 years, passable form
Has disastrous experience and weak leadership abilities

Stamina: weak Keeper: disastrous
Playmaking: weak Passing: wretched
Winger: weak Defending: excellent
Scoring: wretched Set pieces: wretched

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yukkie schreef op woensdag 08 maart 2006 @ 12:52:
ik snap je verhaal niet helemaal om eerlijk te zijn :?
heel simpel: ik train eerst een paar levels pm en dan koopt iemand hem van mij en traint hem dan een paar levels def. mooie aanvallende def heb je dan(of verdedigende mid). heb je een formibel pm/formidabel def speler voor zijn 19e verjaardag. dat moet toch een hoop opleveren dacht ik zo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 08 maart 2006 @ 12:53:
[...]

Natuurlijk klopt er niets van, het loon wordt pas bij het begin van het seizoen herrekend, deze tool is bedoeld bij spelers die gepulld worden, of wanneer je in het begin van het seizoen een speler wilt kopen(lonen zijn dan pas herrekend)

Eerst even nadenken voorje grommeld :)

Het is een tool die je vermoedes kan helpen bevestigen, bij mijn pulls klopt het allemaal, dus hij zal toch wel deftig werken. Als je bv goed goed pult, bv goed pm en goed passen, test je hem even op goed pm en redelijk passen, als hij dan zeer hoog zit zal hij zeker snel poppen.
Tuurlijk, had ik even niet bij nagedacht. Mijn excuses hiervoor :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-06 13:57
Is er ergens waar ik uitgebreid kan lezen wat vorm voor invloed heeft en wat de vorm bepaald? (Behalve Hattrick site, een artikel of onderzoek ofzo?)

En TSI staat voor Total Skill Index maar het is ook vorm afhankelijk, als ik nu 2 identieke spelers heb zouden die dan toch de zelfde TSI moeten hebben?

Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Damien2004 schreef op woensdag 08 maart 2006 @ 15:11:
Is er ergens waar ik uitgebreid kan lezen wat vorm voor invloed heeft en wat de vorm bepaald? (Behalve Hattrick site, een artikel of onderzoek ofzo?)

En TSI staat voor Total Skill Index maar het is ook vorm afhankelijk, als ik nu 2 identieke spelers heb zouden die dan toch de zelfde TSI moeten hebben?
Volgens mij niet. Je weet natuurlijk nooit hoe laag of hoog wretched of weak iemand is in bijstats. Dat bepaald de TSI. (en vorm natuurlijk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Damien2004 schreef op woensdag 08 maart 2006 @ 15:11:
...als ik nu 2 identieke spelers heb zouden die dan toch de zelfde TSI moeten hebben?
hoe lang speel je dit spelletje nou al? sorry hoor maar dit is echt een hele domme opmerking. tuurlijk niet!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 08 maart 2006 @ 16:47:
[...]

hoe lang speel je dit spelletje nou al? sorry hoor maar dit is echt een hele domme opmerking. tuurlijk niet!!!!
Als de TSI verschilt dan zijn ze dus niet identiek... lol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 08 maart 2006 @ 16:53:
[...]

Als de TSI verschilt dan zijn ze dus niet identiek... lol
Op het 1ste gezicht wel, maar "achter de schermen" niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Je kan ook gewoon blijven zoeken naar 2 identieke spelers. Ze zullen er vast zijn.

Tijd over ofzo :Z

;)

[ Voor 3% gewijzigd door Pewwy op 08-03-2006 17:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kan niet. ook al hebben ze achter de komma(wat je dus nooit kan zien) precies dezelfde skills, varieert hun vorm(wat je ook niet kan zien) waardoor ze nooit hetzelfde zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 08 maart 2006 @ 17:26:
kan niet. ook al hebben ze achter de komma(wat je dus nooit kan zien) precies dezelfde skills, varieert hun vorm(wat je ook niet kan zien) waardoor ze nooit hetzelfde zijn.
Was er niet iets met cloon spelers in een ver verleden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Verwijderd schreef op woensdag 08 maart 2006 @ 17:26:
Hmmm ok vroeg het mij een beetje af omdat Total Skill index eigenlijk skill gebaseerd zou moeten zijn en een vorm niet een skill is. Definitie van Skill is iets wat aan te leren valt en een vorm kan je niet leren, je bent in vorm of niet :)

Maarja dat ter zijde :) Ik mag natuurlijk best af en toe een domme opmerking maken maar eigenlijk is het een test om te kijken wat jullie kennis is van Hattrick }) hehehe

Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat uiteraard ook mee zou moeten tellen, maar wat het niet doet, is SP en leeftijd. je moet dus nooit alleen naar tsi of alleen naar skills of loon kijken, maar altijd naar de combinatie. slechts dan kan je er iets zinnigs over zeggen.

ik kan zien wanneer een speler net goed is of bijna uitstekend gaat worden. scheelt je een hoop foute aankopen bij je trainees :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Hmmm okies :)

Sta 4-0 voor :? Dacht dat er iemand was die verleden keer zei dat hij mijn 2de neerderlaag ging bezorgen? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sta ook met 0-1 voor tegen Rood-Geel. Countertactiek werd goed met 30% balbezit. Denk wel dat ik mijn kansen al heb verspeeld voor nog meer doelpunten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw

lameeuw

Woeiii, op naar me eerste GoT-Cup punten ooit..... hoop ik :p Sta met 3-1 voor bij rust :D is me nog niet eerder gelukt. Okeej, nu speel ik voor het eerst met m'n hoofd team wegens een WO afgelopen zondag, maar eerste punten zijn eerste punten :)

Speel overigens tegen Springfield Isobars.

Edit:

Is er overigens een "berekening" los te laten op hoeveel toeschouwers je trekt iedere wedstrijd ?? Of is dit random. Ik zag dat ik de laatste thuiswedstrijd compo 1000 idioten meer in me stadion had dan de wedstrijd ervoor ??

[ Voor 40% gewijzigd door lameeuw op 08-03-2006 18:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ligt eraan hoe je presteert, of het goed of slecht weer is, waar je staat in de competitie, hoeveel members je hebt enz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 08 maart 2006 @ 18:40:
Ligt eraan hoe je presteert, of het goed of slecht weer is, waar je staat in de competitie, hoeveel members je hebt enz.
heel belangrijk: je tegenstander

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Damien2004 schreef op woensdag 08 maart 2006 @ 18:11:
Hmmm okies :)

Sta 4-0 voor :? Dacht dat er iemand was die verleden keer zei dat hij mijn 2de neerderlaag ging bezorgen? :D
Hehe dat was ik dus :)

We zullen volgende week wel zien wat er uit de mouw komt hé ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 08 maart 2006 @ 18:42:
[...]

Dat hoort onder de afkorting enz. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw

lameeuw

Verwijderd schreef op woensdag 08 maart 2006 @ 18:42:
[...]

me tegenstander stond ver onder me..... daar kan het nooit aan gelegen hebben eigenlijk :p Nou jah, ik hoop dan komende zondag op een mooie opkomst :p Ik nummer 2 en moet tegen de nummer 3. Me fanclub heeft nu iets van 245 a 250 randdebielen. hopen dat ik rond de 4500 a 5000 idioten kom, dat zou namelijk betekenen dat ik geen verlies draai (eindelijk) :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Verwijderd schreef op woensdag 08 maart 2006 @ 18:44:
[...]

Hehe dat was ik dus :)

We zullen volgende week wel zien wat er uit de mouw komt hé ;)
Hahaha nouja eerste 3 punten zijn dus binnen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

245 - 250 maar? Met hoeveel begin je er eigenlijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw

lameeuw

Verwijderd schreef op woensdag 08 maart 2006 @ 18:49:
245 - 250 maar? Met hoeveel begin je er eigenlijk?
100 schat, + degradatie = - 10% ;) einde vorig seizoen had ik ongeveer 160 (halverwege ingestapt) en na de degradatie ongeveer 140..... tel uit je verlies :p

[ Voor 24% gewijzigd door lameeuw op 08-03-2006 18:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

6-1 voor in de GoT Cup! Da's ook wel eens leuk.
Een A middenvelder en A spits waren zondag geschorst, dus die heb ik dan nu maar opgesteld - scheelt toch wel :)
Oh 6-2 alweer..
Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.