Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt
Verwijderd
het heeft overigens wel goed geholpen. 3 spelers -1 in blessure dus het is me die suppmood wel waard.
@damien: maakt niks uit. alleen als ie rampzalig exp heeft kan zijn coach niveau dalen naar redelijk. daar moet je voor oppassen. bovendien lijkt het me als pm trainer niet echt slim om een coach met zo'n lage ls te hebben, maar dat ter zijde.
Ach Damien gaat komend seizoen toch overstappen op scoren, is allemaal deel van zijn grote plan!Verwijderd schreef op dinsdag 28 februari 2006 @ 10:20:
lol is dit ook weer nieuw? ik kreeg een hattrick 'secretaresse' dat mijn supporters niet blij waren met de velen dokters. dit staat gewoon in de regels dus waarom nog zo'n supertrieste 'secretaresse' toevoegen? het zal wel weer aan mij liggen
het heeft overigens wel goed geholpen. 3 spelers -1 in blessure dus het is me die suppmood wel waard.
@damien: maakt niks uit. alleen als ie rampzalig exp heeft kan zijn coach niveau dalen naar redelijk. daar moet je voor oppassen. bovendien lijkt het me als pm trainer niet echt slim om een coach met zo'n lage ls te hebben, maar dat ter zijde.
Was toch wat te duur dan je mid H3!N? Ligt toch niet alleen de def en spitsenmarkt op zijn gat, maar ook alle andere markten!
10 doktoren in dienst heeft ook geen 2 keer zo veel effect als 5 doktoren.Verwijderd schreef op maandag 27 februari 2006 @ 18:57:hebben 30 dokters ook echt 3x zoveel effect als 10 of daalt het effect naarmate het aantal stijgt?
"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi
flipm0de ! flipm0de is the greatest!!!!!!!!
Ik heb wel een opmerking over je opstelling tegen asus united: je speelt met een spits naar de vleugel. Prima, maar je speelt 'm wel naar de vleugel waar je geen vleugelspeler hebt staan. Daardoor krijg je twee vleugels met een belabberde rating. Speel je je spits naar de vleugel waar ook een vleugelspeler staat, dan heb je daar ineens een goede rating.
Idd volgend jaar gaat mijn Plan © in werking-CKY2K- schreef op dinsdag 28 februari 2006 @ 10:32:
[...]
Ach Damien gaat komend seizoen toch overstappen op scoren, is allemaal deel van zijn grote plan!
Was toch wat te duur dan je mid H3!N? Ligt toch niet alleen de def en spitsenmarkt op zijn gat, maar ook alle andere markten!
Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt
Hmmm, ben benieuwd
☐ Geschift - ☑ Totaal geschift De Totaal Geschiften 767420
om hem op te leiden kost het òf 710500 om hem goeie coach skills te geven of 210500 om hem redelijk coach skills te geven. maar is het het waard om door te sparen tot die ruim 700k?Hij heeft goed ervaring en is een redelijk leider
We've got that ring of confidence
Verwijderd
heel simpel.. ja dat betaald uiteindelijk wel uit na trainenYukkie schreef op dinsdag 28 februari 2006 @ 14:21:
mijn toekomstig coach heeft de volgende eigenschappen:
[...]
om hem op te leiden kost het òf 710500 om hem goeie coach skills te geven of 210500 om hem redelijk coach skills te geven. maar is het het waard om door te sparen tot die ruim 700k?
Vergeet niet dat een speler een heel seizoen voor je gespeeld moet hebben voordat hij coach kan worden.
Verwijderd
plan c? a en b zijn mislukt?Damien2004 schreef op dinsdag 28 februari 2006 @ 12:26:
[...]
Idd volgend jaar gaat mijn Plan © in werking
We've got that ring of confidence
Hehehe
Edit: Maar volgens mij is dit wel Plan c idd want heb wel eens eerder zo'n plan gepost hier alleen toen klopte het niet en nu wel
[ Voor 30% gewijzigd door Swanfield op 28-02-2006 15:07 ]
Verwijderd
niet doen. goed coach nemen. is al terug verdiend na 1 training.Yukkie schreef op dinsdag 28 februari 2006 @ 14:50:
Ik heb die speler al 2 seizoenen, hij is 36 en begint een beetje uit elkaar te vallenik heb em gekocht met als doel toekomstig coach en hij had wat skillz op de vleugel en verdedigen. Samen met zijn ervaring was het een tijd lang een goeie vleugelspeler/vleugel verdediger. Helaas zijn juist die 2 skills gedaald de laatste paar maanden
De leiderschap van mijn huidige coach is waardeloos/rampzalig dus die zal ook in coach skills dalen binnenkort ben ik bang. plus dat ik nu (als ik 2x thuis speel) die ruime 200k bij elkaar heb. Ik denk dat hij toch maar redelijk wordt en dan de volgende knakker wordt een goeie
@damien: ik ben benieuwd
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 28-02-2006 16:36 ]
Dan zou ik over twee weken een goede kopen, of toch proberen die 36 jarige te laten stijgen in ervaring (weet niet hoe lang hij dan nog mee zou moeten?). Ik heb ook nog een redelijke vleugelspeler rondlopen die mijn aanval weinig goed doet, maar het is de bedoeling dat dit mijn coach wordt. Hij kan elk moment naar goed ervaring gaan en ik denk dat ik hem laat doorspelen tot hij uitstekend ervaring heeft.Yukkie schreef op dinsdag 28 februari 2006 @ 14:50:
Ik heb die speler al 2 seizoenen, hij is 36 en begint een beetje uit elkaar te vallenik heb em gekocht met als doel toekomstig coach en hij had wat skillz op de vleugel en verdedigen. Samen met zijn ervaring was het een tijd lang een goeie vleugelspeler/vleugel verdediger. Helaas zijn juist die 2 skills gedaald de laatste paar maanden
De leiderschap van mijn huidige coach is waardeloos/rampzalig dus die zal ook in coach skills dalen binnenkort ben ik bang. plus dat ik nu (als ik 2x thuis speel) die ruime 200k bij elkaar heb. Ik denk dat hij toch maar redelijk wordt en dan de volgende knakker wordt een goeie
☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.
Verwijderd
Sylvan Bakhuys
TSI = 1 370 , 18 years, passable form
Has disastrous experience and inadequate leadership abilities [Head]
Stamina: inadequate Keeper: disastrous
Playmaking: inadequate Passing: weak
Winger: inadequate Defending: solid
Scoring: wretched Set pieces: wretched
Verwijderd
nou mijn boven natuurlijke SP'er ramde er zondag meteen eentje in. dus ik denk het toch wel. heeft ie van jou ervaring? das ook erg belangrijk.... en scoren erbij kan leuk zijn voor afstandschoten.Damien2004 schreef op woensdag 01 maart 2006 @ 11:12:
Heb een speler met goddelijke spelhervattingZou dat veel verschil uitmaken?
er is geboden op mijn mid 3.5m dus ik kan shoppen. de pm markt is lang niet zo ingestort als ik dacht. ik wil een 19jr briljant pm redelijk passen 3-3.5m!! ja no way dus
ik haal denk ik toch een 17 jarige goed pm. kampioen worden lukt toch niet dus waarom een goed middenveld?
[edit]
2M op de kop af:
nog u20 misschien of niet?
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
| Yke Bouma (96721178) 17 jaar, redelijk in vorm, gezond Een gemeen persoon die evenwichtig en eerlijk is. Hij heeft rampzalig ervaring en is een waardeloos leider. Nationaliteit: Nederland Total Skill Index (TSI): 2 930 Loon: 840 €/week Conditie: matig Keepen: rampzalig Positiespel: goed Passen: goed Vleugelspel: zwak Verdedigen: matig Scoren: slecht Spelhervatting: slecht |
de loon en tsi vertelt mij dat ie weer in 1x popt
[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 01-03-2006 13:52 ]
Edit: H3!N --> DE loon?

[ Voor 11% gewijzigd door -TheNose- op 01-03-2006 14:01 ]
Verwijderd
Zeer leuke speler, maar sommige 17 jarige spelers zijn al formidabel dus het lijkt me dat ie geen kans maakt.Verwijderd schreef op woensdag 01 maart 2006 @ 13:21:
[...]
ik haal denk ik toch een 17 jarige goed pm. kampioen worden lukt toch niet dus waarom een goed middenveld?
[edit]
2M op de kop af:
nog u20 misschien of niet?
code:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 Yke Bouma (96721178) 17 jaar, redelijk in vorm, gezond Een gemeen persoon die evenwichtig en eerlijk is. Hij heeft rampzalig ervaring en is een waardeloos leider. Nationaliteit: Nederland Total Skill Index (TSI): 2 930 Loon: 840 €/week Conditie: matig Keepen: rampzalig Positiespel: goed Passen: goed Vleugelspel: zwak Verdedigen: matig Scoren: slecht Spelhervatting: slecht
de loon en tsi vertelt mij dat ie weer in 1x poptmaar nu dan echt
Verwijderd
trouwens over die doktoren: in HAM is terug te vinden dat de tsi stijging van 2 blessures is verdubbeld ongeveer sinds ik 20 dokters heb ipv 10. dus het werkt wel degelijk. de een van 140->320 en de ander van 100->210
Verwijderd
sprak onze taalpurist-CKY2K- schreef op woensdag 01 maart 2006 @ 13:58:
Mensen ik heb nog een leuke spits te koop staan (22jr wonderbaarlijk, met slecht passen, slecht ervaring en een prachtig hoofdbandje!)Komt dat zien!
Edit: H3!N --> DE loon?![]()
Ik leer juist enorm van alle keren dat ik zelf verbeterd word!
Verwijderd
ik hoop voor je dat je het nu express doet, hoewel ik het vetwijfel, maar ik wordt?-CKY2K- schreef op woensdag 01 maart 2006 @ 14:16:
[...]
Ik leer juist enorm van alle keren dat ik zelf verbeterd wordt!
grappig net even zitten kijken wat deze speler me opleverd als ik hem volgende week weer verpats op uitstekend pm: 3.5m ongeveer zelfs als het geen yp (meer) is. misschien toch even kijken dan volgende week
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 01-03-2006 14:43 ]
Tsss waar zie jij die t dan? Ik zie hem niet!Verwijderd schreef op woensdag 01 maart 2006 @ 14:42:
[...]
ik hoop voor je dat je het nu express doet, hoewel ik het vetwijfel, maar ik wordt?jij mag geen commentaar meer hebben de rest van het jaar!
grappig net even zitten kijken wat deze speler me opleverd als ik hem volgende week weer verpats op uitstekend pm: 3.5m ongeveer zelfs als het geen yp (meer) is. misschien toch even kijken dan volgende week

Verwijderd
ik heb geen idee wat voor opstelling ik moet maken voor vanmiddag. 4 spelers liggen eraf
Misschien een 0-0-10 all offensive??Verwijderd schreef op woensdag 01 maart 2006 @ 16:13:
nee mannetje, jij bent af
ik heb geen idee wat voor opstelling ik moet maken voor vanmiddag. 4 spelers liggen erafwordt een experimentele denk ik
Verwijderd
Ja..... moet je doen. Heb ik in ieder geval het middenveld en kan ik misschien een goaltje meepikken
Doe jij die maar vanavond, lijkt me leuk

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.
Hahaha de laatste 10 opstellingen van mijn team bekeken? Zal dan eerder 10-0-0 worden!
0 minuten: De wedstrijd is begonnen, maar helaas kunnen wij nog geen verslag aanbieden. We vragen enig geduld terwijl wij contact proberen te krijgen met de commentator in het stadion.
gaat weer lekker
Scoren waardeloos helaas
Verwijderd
daarbij begin jij al te zeuren??sarinsarin schreef op woensdag 01 maart 2006 @ 17:46:
(14 minuten gespeeld) 0 - 0
0 minuten: De wedstrijd is begonnen, maar helaas kunnen wij nog geen verslag aanbieden. We vragen enig geduld terwijl wij contact proberen te krijgen met de commentator in het stadion.
gaat weer lekker
zondag moest ik 88 minuten wachten
Verwijderd
ik sta 1-2 voor. het is een 3-4-3 opstelling geworden. heb in principe 3 behoorlijke spitsen. misschien zondag ook eens proberen. ik verlies toch wel en ik pic dus dan kan experimeteren ook wel
Verwijderd
Dat maakt 7 geblesseerde spelers...
Ik ga maar een keepertje zoeken.
[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 01-03-2006 19:06 ]
Wel 4-0 gewonnen
[ Voor 8% gewijzigd door Pewwy op 01-03-2006 19:27 ]
Komt deze gast nou in de buurt van de Niels Kokmeijer Award ??
[ Voor 42% gewijzigd door lameeuw op 01-03-2006 19:36 ]
Verwijderd

Wist niet eens dat iemand in één keer 9 weken geblesseerd kon raken....

Verwijderd
Verwijderd
dat kan ook niet volgens mij. dan moet ie al een pleister hebben gehad en spelers opstellen met pleister is altijd voor eigen risico. dat is de keuze die je maakt. training of op de bank. dan niet piepen als het een keer verkeerd uitpaktVerwijderd schreef op woensdag 01 maart 2006 @ 19:57:
Mijn oprechte excuses!!
Wist niet eens dat iemand in één keer 9 weken geblesseerd kon raken....
Geen pleister of niks, gewoon fit, gewoon speelklaar.Verwijderd schreef op woensdag 01 maart 2006 @ 20:04:
[...]
dat kan ook niet volgens mij. dan moet ie al een pleister hebben gehad en spelers opstellen met pleister is altijd voor eigen risico. dat is de keuze die je maakt. training of op de bank. dan niet piepen als het een keer verkeerd uitpakt
Ross Houghton (93732288)
17 jaar, matig in vorm, geblesseerd (9 weken)
Een controversieel persoon die evenwichtig en oprecht is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider.
Specialiteit: Technisch
Nationaliteit: flag England
Total Skill Index (TSI): 750
Loon: 744 €/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: FC Railrunner
Waarschuwingen: 0
Fysiek: 9 we(e)k(en) geblesseerd
En nu jij weer

Nu zal het wel geen 9 weken gaan duren, maar het staat er toch echt, was niks mis met deze spelert.....
[ Voor 6% gewijzigd door lameeuw op 01-03-2006 20:08 ]
Wat een elende
Verwijderd
Door die verdediging kom ik met mijn a-team waarschijnlijk al niet doorheen laat staan met mijn b-team. Sorry van die blessure maar krijg je er van als je er aan alle kanten voorbij probeert te lopen. Raken mijn spelers gefrustreerdPewwy schreef op woensdag 01 maart 2006 @ 19:22:
Damn, behalve twee rode kaarten in mijn verdediging aankomende zondag nu ook nog een geblesseerde verdedigende basisspelerGaat niet goedkomen zo...
Wel 4-0 gewonnen
Verwijderd
nou dan weet ik het ook niet hoor. ik zou zweren dat dat niet kon...lameeuw schreef op woensdag 01 maart 2006 @ 20:08:
[...]
Geen pleister of niks, gewoon fit, gewoon speelklaar.
Ik ook, maar toch staat het er wel grmbl, mss dat ik een keer een BUG in me systeem heb of dat Hattrick er (wederom ??) een heeft.... ik vind 9 weken ineens wel verrekte veel namelijk, ik baal dus ook behoorljkVerwijderd schreef op woensdag 01 maart 2006 @ 20:48:
[...]
nou dan weet ik het ook niet hoor. ik zou zweren dat dat niet kon...

Ik hoop dat mijn spits eruit gaat zaterdag zodat ik een lvl hoger kan gaan halen, heb wat geld over om bij het geld van mijn te koop staande wonderbaarlijk spits te leggen om een wereldklasse te halen of wonderbaarlijk met goed passen of zo...
Niemand interesse hier in een wonderbaarlijk spitsje?

Met een beetje geluk is hij morgen +1. Overwinning is wat bizar omdat je maar iets meer balbezit had.Verwijderd schreef op woensdag 01 maart 2006 @ 20:33:
[...]
Door die verdediging kom ik met mijn a-team waarschijnlijk al niet doorheen laat staan met mijn b-team. Sorry van die blessure maar krijg je er van als je er aan alle kanten voorbij probeert te lopen. Raken mijn spelers gefrustreerd. Maar je overwinning is volkomen verdiend en ik ga eens kijken of we nog ergens een puntje vandaan kunnen slepen in de poule. Zou nog even niet weten waar, maar de wonderen zijn de wereld nog niet uit.......... Hoop ik
Verwijderd
4-4 En ook ik kan het er niet mee eens zijn, maar ik klaag niet... ik draagVerwijderd schreef op woensdag 01 maart 2006 @ 19:26:
4-4 en ik kan het er niet helemaal mee eens zijn
Niet te geloven die match engine. Maargoed komt waarschijnlijk door die 0 sterren keeper die je hebt opgesteld
Greetz
Verwijderd
Of de match-engine heeft dringend een nieuwe inspiratiebron nodig, of ik moet het mijn spelers verbieden in hun vrije tijd naar het conservatorium te gaan.
In de 31e minuut viel Qasem Tuama van Santo op de rand van het strafschopgebied.
De scheidsrechter gaf Qasem Tuama resoluut een gele kaart voor een schwalbe.
In de 42e minuut viel IJsbrand Verdonk van Santo op de rand van het strafschopgebied.
De scheidsrechter gaf IJsbrand Verdonk resoluut een gele kaart voor een schwalbe.
In de 78e minuut viel Marno Groenewoud van Santo op de rand van het strafschopgebied.
De scheidsrechter gaf Marno Groenewoud resoluut een gele kaart voor een schwalbe.
In de 84e minuut viel Jan-Pieter te Wierik van Santo op de rand van het strafschopgebied.
De scheidsrechter gaf Jan-Pieter te Wierik resoluut een gele kaart voor een schwalbe.
Verwijderd
dat je meer bb zou hebben had ik al wel ingeschat, maar mijn aanval was toch 'ietsjes' beterVerwijderd schreef op donderdag 02 maart 2006 @ 10:44:
[...]
4-4 En ook ik kan het er niet mee eens zijn, maar ik klaag niet... ik draag![]()
Niet te geloven die match engine. Maargoed komt waarschijnlijk door die 0 sterren keeper die je hebt opgesteldEn toch ook leuk dat ik meer balbezit had.
Greetz
en die keeper was een foutje. dat moest mijn normale keeper zijn dan was mijn def 3-4 levels hoger per positie maargoed. boeiend... geen blessures daar gaat het om
Ah joh, nu is het nog maar 8 weken.lameeuw schreef op woensdag 01 maart 2006 @ 23:25:
[...]
Ik ook, maar toch staat het er wel grmbl, mss dat ik een keer een BUG in me systeem heb of dat Hattrick er (wederom ??) een heeft.... ik vind 9 weken ineens wel verrekte veel namelijk, ik baal dus ook behoorljk
Verwijderd
Helemaal gelijk, het blijft een (leuk) spelletje.Verwijderd schreef op donderdag 02 maart 2006 @ 11:21:
[...]
dat je meer bb zou hebben had ik al wel ingeschat, maar mijn aanval was toch 'ietsjes' beter![]()
en die keeper was een foutje. dat moest mijn normale keeper zijn dan was mijn def 3-4 levels hoger per positie maargoed. boeiend... geen blessures daar gaat het omde rest is bijzaak.
Verwijderd
Mijn spelers kijken er alvast naar uit, ze zijn zowiezo al extra gemotiveerd als tegen een nederlandse ploeg mogen spelen.
Gisteren mooie overwinning in got-cup.
Voor de gene die het intresseren, ik heb sinds einde vorig seizoen 10 kinés, en tot nu toe nog geen enkele blessure gehad, wel 1 of 2 keer enne plakker, de investering is dus zeker de moeite.
Spitsen trainen gaat precies ook vlotjes, alleen dat het niet zo winstgevend als pm trainen is valt wel beetje tegen, ma kom, tis goed voor de ploeg
Eind volgend seizoen al mijn spitsen trainees verkopen en zes 19 jarige briljante kopen(ben begin dit seizoen met 6 formis begonnen, 3 daarvan stegen binnen de 3 weken naar uitmuntend, rest is vorige week gestegen). Dan nog 3 seizoenen spitsen trainen, en mijn 3 beste houden, rest verkopen, en daarna verdedigers trainen. Van geld wa ik dan overheb eind volgend seizoen van mijn overstap naar de briljante spitsen, vermoedelijk een 3 miljoen, kan ik dan verder in het middenveld investeren
Pullen gaat ook goed tot nu toe, toch al 4 goede spelers kunnen pullen dit seizoen. Alleen jammer dat het niet in de eerste 2 weken was.
Verwijderd
=>
http://www.asole.org/hat_sublevel_tool.php
Verwijderd
Currently, cannot calculate sub-level for this player.
Maximum skill level must be at least one level above next level.
komt omdat pm en passen beide goed zijn. als ik op redelijk passen selecteer zegt ie very high, maar dit wist ik zelf ook al wel
leuke tool dat wel, maar het werkt dus nog niet echt aangezien ie goed passen en pm bijvoorbeeld al niet meer snapt.
Verwijderd
Hehe, ja ik heb het ook nog ma 2 keer getest justVerwijderd schreef op donderdag 02 maart 2006 @ 15:16:
even mijn nieuwe YP getest en hij zegt dit:
Currently, cannot calculate sub-level for this player.
Maximum skill level must be at least one level above next level.
komt omdat pm en passen beide goed zijn. als ik op redelijk passen selecteer zegt ie very high, maar dit wist ik zelf ook al wel![]()
leuke tool dat wel, maar het werkt dus nog niet echt aangezien ie goed passen en pm bijvoorbeeld al niet meer snapt.
Maja heb toch geen hol te doen, dusja
Verwijderd
hopelijk komt er een flinke bidwar en als mij yp popt in 1x gaat ie denk ik vrolijk voor 3m op de tl. kijken of er iemand hapt
ik ga altijd maar uit van het principe als niemand biedt prima, zowel dan nog beter zelfs
Er kan weer uitgedaagd worden
WP: Ecodan PUHZ-SW50
Gefeliciteerd man!Mils schreef op donderdag 02 maart 2006 @ 20:08:
GoT Cup
Er kan weer uitgedaagd wordenIk moet alles nog bij werken maar daar heb ik vandaag eventjes geen tijd voor, heb namelijk nog een verjaardag te vieren
Je leest het goed, de cupgeit is jarig, graag eventjes overmaken op m'n hattrickbankrekening voor wat leuke spelertjes. Wegens bezuinigingen geen taart
Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.
Verwijderd
@gotcup: wel HEEL toevallig dat de cupgeit 3x achter elkaar thuis speelt he?
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 02-03-2006 20:25 ]
Verwijderd
Ouw zakken dat we zijn

Mocht ik het daarna nog 50 jaar uithouden , dan heb ik nog 162.5 seizoen te gaan
Verwijderd
heerlijk dat skilltraden. helaas duurde het een week langer dan geplanned:
02-03-2006 BeerZ United MEGA MEN 1 725 000 € 1 640
15-02-2006 De Ruukers BeerZ United 1 020 000 € 1 470
voor de ander kreeg ik 3.5m maar ik verwachtte ook niet heel veel meer na mijn vorige verkoop.
zo en nu afloggen want het bezoek komt en ik ga flink aan de drank zometeen
[ Voor 80% gewijzigd door Verwijderd op 02-03-2006 21:57 ]
pfffff, 25 ?? BROEKIEVerwijderd schreef op donderdag 02 maart 2006 @ 21:06:
Hehe, Ik ga dees maand ook dees maand ook 25 worden![]()
Ouw zakken dat we zijn![]()
Mocht ik het daarna nog 50 jaar uithouden , dan heb ik nog 162.5 seizoen te gaanGenoeg om in de belgische eerste klasse te komen denk ik
Nou, ik heb geen weekje vrij dus, ik mag weer aan de bak zie ik al
@ cup geit: feli
[ Voor 22% gewijzigd door lameeuw op 02-03-2006 22:07 ]
Verwijderd
zitten hier nog even na te pokeren. sta +15 euro in de plus
[edit]
inmiddels alweer 10 in de min
ik vraag me trouwens echt af waarom dat team mijn 'yp' kocht. haha ga je voor ruim een miljoen het schip in. ik betaalde 1m en dat was al aan de prijzige kant. waarschijnlijk omdat de speler nederlands was dacht ie dat het een YP was van me
maar op deze was nog een heuze bidwar
passen trainen is denk ik na pm, op dit moment dan, het meest rendabel. maarja scoren en def trekt vanzelf weer aan. wing kan ik niet over oordelen, maar is denk ik ook niet echt winstgevens. compogenoot kreeg 3.3m voor een 21jr bov.nat winger met goed pm(zwak passen)
pm zal altijd rendabel blijven, maar je team zal in de beker of met friendlys altijd super zwak zijn.
zo hier heb ik dronken een half uur over gedaan al pokerend
[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 03-03-2006 04:38 ]
Fijne update, 2 spelers te vroeg gestegen, en die wil ik eigenlijk verkopen zonder op te stellen, maar dan heb ik helemaal geen basisspelers meer over
TSI: -1560 (+1940/-3500)
Vorm: -2 (+4/-6)
Verdedigen: 3 (+3/-)
[ Voor 45% gewijzigd door Pewwy op 03-03-2006 07:09 ]
TU vorm +1 -8 waarvan bijna alleen maar basisspelers!
En ik moet zeker passen trainen in het tussenseizoen aangezien mijn twee "hoog" redelijk met goed passen defs nog steeds niet gestegen zijn!
Vorm:+6 / -6
Keepen +1
Exp: +1
Mag een keertje niet echt klagen. Maar doe t toch
Vorm: 5 (+8/-3)
Middenveld: 2 (+2/-)
Ik mag ook niet klagen. Bijna alleen maar vormstijgingen.
/▌
Vorm: + 5 / - 1 (en die gare gek die nu nog 8 weken kruisje heeft is ook + 1, heb ik niks aan
TSI: + 830 / - 150
Enige nadeel is dat het eigenlijk alleen reserve-spelers zijn die omhoog zijn gegaan in vorm.
Vorm: +11/-2
TSI: +5900
Ervaring: +2
Verdedigen: +1 (17j uitstekend)
In de OP staat een link naar Hattrix maar die gaat maar tot 10 dokters en een andere link geeft een foutmelding.
@ TU
Mwah een speler popte 2 weken te vroeg verder weinig bijzonders.
Unknown
Verwijderd
Zowat m'n hele a-team heeft last van een vorm-crisis
Maarja, aan de andere kant een 2 weken te vroege pop van m'n veel scorende, pijlsnelle, goed passende, aanvallende centrale mid
Gelukkig hebben ze nog drie weken de tijd om in vorm te komen voordat ik weer wat sterkere tegenstanders krijg.
Verwijderd
en vorm ach ging wel, omhoog omlaag iedere week het zelfde
1 spits van 21 naar buitenaards, die staat voor 4.6M op de lijst, dus als iemand nog trek heeft in een veel scorende spits
Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman
Verwijderd
31 jaar, matig in vorm, gezond
Een controversieel persoon die evenwichtig en rechtvaardig is.
Hij heeft redelijk ervaring en is een redelijk leider.
Nationaliteit: Portugal
Total Skill Index (TSI): 700
Loon: 768 €/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: Fc Röra
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Conditie: uitstekend Keepen: waardeloos
Positiespel: zwak Passen: zwak
Vleugelspel: goed Verdedigen: zwak
Scoren: redelijk Spelhervatting: rampzalig
Hoe lang zal het ongeveer duren voordat ie goed ervaring heeft, vraagteken.., en is ie 150 K waard, vraagteken..
Verwijderd
Verwijderd
Idee is van de baan, ga nu voor een goed ervaring, slash!!!!!!!Verwijderd schreef op vrijdag 03 maart 2006 @ 18:41:
geen pm en geen passen ik zou er niet meer voor bieden dan 60-70k. de exp en ls combi is wel leuk, maar dan koop ik er liever 1 die ook nog een beetje iets kan zeg maar
Verwijderd
Verwijderd
Misschien wel bekend onder jou/jullie.Verwijderd schreef op vrijdag 03 maart 2006 @ 20:02:
ja ik ga denk ik ook een def met goed ls en minimaal redelijk exp halen. die is over 2 seizoenen dan coach. zal wel goed zoeken worden denk ik of flink duur zijn
kkkkkkkk (715081) VI.359 (53115)
Hij handelt in trainers. Waarschijnlijk heeft hij wel iets voor je.
Valentin Bloch
TSI = 600 , 29 years, inadequate form
Has passable experience and solid leadership abilities [Quick]
380k
Edit: Je zoekt een verdediger, las het pas later.
[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 03-03-2006 20:30 ]
Verwijderd
Vorm: +5/-3
PM: +1 (18 jaar naar uitstekend, trainee die ik een week geleden gekocht heb
Als ik het goed inschat komt volgende week mijn eerste uitmuntend er aan, maar dan moet hij van het weekend natuurlijk wel op het veld blijven staan.
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 03-03-2006 20:31 ]
* Speler bookmarked.Sandyman538 schreef op vrijdag 03 maart 2006 @ 16:05:
Ik was wel weer eens tevreden met de TU.
1 spits van 21 naar buitenaards, die staat voor 4.6M op de lijst, dus als iemand nog trek heeft in een veel scorende spits
'k ben benieuwd of je er echt je vraagprijs voor incasseert. Zelf heb ik net een bovennatuurlijk scoren voor 3,1 verkocht, ik had eigenlijk meer verwacht. Het lijkt wel dat je boven wereldklasse lang niet zoveel winst maakt dan tussen briljant en wereldklasse.
Maar voor die 3 miljoen heb ik nog met wat geluk een reusachtig positiespeler kunnen scoren.
Tot zover mijn eerste post dit jaar

Je moet geen zoute slakken op laag water spijkeren
Verwijderd
1.75m: 19jr briljant pm, uitstekend conditie, matig verdedigen. a-team mid. ik dacht dat ie zeker 2.1m ging kosten
Dan kan je ook mijn Buitenaardse aanvaller met redelijk passen bookmarkenPar_Martinos schreef op vrijdag 03 maart 2006 @ 21:21:
[...]
* Speler bookmarked.
'k ben benieuwd of je er echt je vraagprijs voor incasseert. Zelf heb ik net een bovennatuurlijk scoren voor 3,1 verkocht, ik had eigenlijk meer verwacht. Het lijkt wel dat je boven wereldklasse lang niet zoveel winst maakt dan tussen briljant en wereldklasse.
Maar voor die 3 miljoen heb ik nog met wat geluk een reusachtig positiespeler kunnen scoren.Verder is mijn hoop is gevestigd op mijn 18-jarige Belgische vleugelaanvallertje.
Tot zover mijn eerste post dit jaar
Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.
Maar die van jou is alweer een jaar ouder dan die van mijBrainpower schreef op vrijdag 03 maart 2006 @ 21:56:
[...]
Dan kan je ook mijn Buitenaardse aanvaller met redelijk passen bookmarken
Verwijderd
Alan Kneubühler
TSI = 240 , 33 years, solid form
Has passable experience and passable leadership abilities
Stamina: excellent Keeper: disastrous
Playmaking: weak Passing: inadequate
Winger: poor Defending: passable
Scoring: wretched Set pieces: poor
Deze speler heb ik gekocht met passable experience, en heeft inmiddels al 49 wedstrijden voor mij gespeeld, waarvan heel veel in de comp (laatste weken 2x per week). In de beker heeft hij ook zijn minuten meegepakt, alleen dit jaar was hij geblesseerd tijdens de beker.
Normaal gesproken stijgen spelers toch veel sneller in ervaring
Of - en dat zal het wel zijn - stijgen oudere spelers of spelers met bv al passable of solid experience minder snel dan van disastrous en wretched experience? Maar dan nog, straks 50 wedstrijden en niet één leveltje gestegen

Ik had ooit (toen ik net begon met hattrick) ergens gelezen dat spelers na ongeveer 20 cometitiewedstrijden of 10 bekerwedstrijden stijgen in ervaring, maar er zit ook nog een factor willekeur in. Ik kan het momenteel niet zien omdat ik mijn oude hamdata een keer kwijt ben geweest maar volgens mij heb ik ook genoeg spelers die al twee keer zo veel wedstrijden hebben gespeeld dan ze zouden moeten hebben volgens deze beredenatie.Verwijderd schreef op zaterdag 04 maart 2006 @ 13:06:
Ah mên, ik snap der niets meer van![]()
Alan Kneubühler
Deze speler heb ik gekocht met passable experience, en heeft inmiddels al 49 wedstrijden voor mij gespeeld, waarvan heel veel in de comp (laatste weken 2x per week). In de beker heeft hij ook zijn minuten meegepakt, alleen dit jaar was hij geblesseerd tijdens de beker.
Normaal gesproken stijgen spelers toch veel sneller in ervaring![]()
Of - en dat zal het wel zijn - stijgen oudere spelers of spelers met bv al passable of solid experience minder snel dan van disastrous en wretched experience? Maar dan nog, straks 50 wedstrijden en niet één leveltje gestegen
/▌
Het idee is dat een speler in ervaring stijgt als hij 27 ervaringspunten heeft. Een normale competitie wedstrijde levert gemiddeld 1 punt op, beker wedstrijden 3 punten, vriendschappelijke wedstrijden 0.1 en internationale friendlies 0.2.Verwijderd schreef op zaterdag 04 maart 2006 @ 13:06:
Ah mên, ik snap der niets meer van![]()
Alan Kneubühler
Normaal gesproken stijgen spelers toch veel sneller in ervaring![]()
Als er met een speler iets gebeurt waardoor zijn spelerspagina wordt geupdate dan krijgt hij zowiezo 1 punt (gele/rode kaarten, doelpunten, blessures etc). Als zoiets niet gebeurt dan heeft een speler 1/3 kans op 3x het aantal ervaringspunten en 2/3 kans op geen ervaringspunten.
Volgens mij is het idee dat ze daarmee de server een beetje ontlasten ofzo. Maar zoals je ziet kan het dus voorkomen dat een onopvallende speler heel lang over zijn ervaringsstijging kan doen. Ik heb daarentegen ook een speler die al na 8 competitie wedstrijden weer steeg.
Als je foxtrick hebt dan staat er bij de trainers wissel pagina een link naar een site waarmee je kan berekenen hoeveel ervaring je speler heeft (gebasseerd op de kosten om er een trainer van te maken, dat wortd met meer ervaring namelijk goedkoper)
Jammer dat Hattrick weer zo traag is (natuurlijk net als de termijn van je transfers afloopt)
/▌
Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
Het is altijd random. Je kunt wel elke week checken of jou speler ervaringspunten heeft opgedaan, door hem coach te maken, maar dan net niet (Training -> verander van coach ->Verwijderd schreef op zaterdag 04 maart 2006 @ 13:27:
OK, willekeur![]()
Iemand anders nog die dat kan bevestigen?
Gebruik interne sollicitant -> kies de juiste speler -> selecteer het type trainer (aanvallend/verdedigend/neutraal (maakt niks uit voor de experiencepointcheck
Dan pak je deze prachtige tabel er even bij (uit de OP) http://www.freewebs.com/hoogboys/info/coaches.html en kijk je bij passable/passable, dan zie je dat de prijs tussen de 235.200 en 281.600 euro is om hem passable coach te maken. Dus als het bij jou zeg 240.000 kost heeft hij bijna goed experience, zitten de kosten meer richting de 280.000 dan zit zijn ervaring nog maar net op passable. Duidelijk?
Wonderbaarlijk spits weer niet verkocht (met zwak passen voor 2.2mill)...lager dan dat dan maak ik teveel verlies. Ik hou hem nu maar gewoon, hopen dat hij ooit eens gaat scoren.
Volgende spits wordt minimaal wereldklasse, waarschijnlijk bovennatuurlijk. Deze wordt begin volgend seizoen gepresenteerd...tenzij ik degradeer (kans is nog duidelijk aanwezig) dan train ik mijn 5 oudste verdedigers door tot wereldklasse en ga ik daarna pas shoppen.
Ik neem aan dat je weet dat het bij een spits om zijn skills gaat en niet om zijn 'scorend vermogen' doelpunten worden random aan je spelers toegekend (op de SH en SE's na dan). Als je met 2 spitsen speelt dan maken ze beide evenveel kans op een doelpunt. Sterker nog, als je speelt met een goddelijke spits en een goede spits dan maken ze gem. evenveel doelpunten-CKY2K- schreef op zaterdag 04 maart 2006 @ 15:45:
Pfff wordt echt gek van die traagheid bij hattrick...dat moet de GM's toch ook opvallen of niet?
Wonderbaarlijk spits weer niet verkocht (met zwak passen voor 2.2mill)...lager dan dat dan maak ik teveel verlies. Ik hou hem nu maar gewoon, hopen dat hij ooit eens gaat scoren.
Volgende spits wordt minimaal wereldklasse, waarschijnlijk bovennatuurlijk. Deze wordt begin volgend seizoen gepresenteerd...tenzij ik degradeer (kans is nog duidelijk aanwezig) dan train ik mijn 5 oudste verdedigers door tot wereldklasse en ga ik daarna pas shoppen.
Verwijderd
ik had zelfs een speler met 45! exp punten en ging niet een level omhoog.
oftewel je kan er geen pijl op trekken. als je een coach wilt koop je hem met goed exp laat je hem een seizoen spelen(of niet) en hoppa.
Verwijderd
Er is ook nog zoiets als geldtekortVerwijderd schreef op zaterdag 04 maart 2006 @ 18:03:
mensen mensen wat een hoop gelul allemaal over die exp. je kan ook gewoon een speler met goed exp kopen![]()
ik had zelfs een speler met 45! exp punten en ging niet een level omhoog.
oftewel je kan er geen pijl op trekken. als je een coach wilt koop je hem met goed exp laat je hem een seizoen spelen(of niet) en hoppa.
Dit topic is gesloten.