Het Hattrick (Online Voetbal Management) topic deel 47 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 4.603 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-06 13:57
Wat is het grote nadeel van een coach met waardeloos ervaring?

Heb nu de volgende coach:

Een goed coach die noch aanvallend noch verdedigend is ingesteld.
Een sympathiek persoon die evenwichtig en oneerlijk is.
Hij heeft formidabel ervaring en is een waardeloos leider.

Is het verstandig om deze te vervangen of kan ik nog wel een jaartje er mee door als ik toch niet voor promotie gaat spelen enzo?

Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lol is dit ook weer nieuw? ik kreeg een hattrick 'secretaresse' dat mijn supporters niet blij waren met de velen dokters. dit staat gewoon in de regels dus waarom nog zo'n supertrieste 'secretaresse' toevoegen? het zal wel weer aan mij liggen ;)

het heeft overigens wel goed geholpen. 3 spelers -1 in blessure dus het is me die suppmood wel waard.

@damien: maakt niks uit. alleen als ie rampzalig exp heeft kan zijn coach niveau dalen naar redelijk. daar moet je voor oppassen. bovendien lijkt het me als pm trainer niet echt slim om een coach met zo'n lage ls te hebben, maar dat ter zijde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 08-09 10:22
Verwijderd schreef op dinsdag 28 februari 2006 @ 10:20:
lol is dit ook weer nieuw? ik kreeg een hattrick 'secretaresse' dat mijn supporters niet blij waren met de velen dokters. dit staat gewoon in de regels dus waarom nog zo'n supertrieste 'secretaresse' toevoegen? het zal wel weer aan mij liggen ;)

het heeft overigens wel goed geholpen. 3 spelers -1 in blessure dus het is me die suppmood wel waard.

@damien: maakt niks uit. alleen als ie rampzalig exp heeft kan zijn coach niveau dalen naar redelijk. daar moet je voor oppassen. bovendien lijkt het me als pm trainer niet echt slim om een coach met zo'n lage ls te hebben, maar dat ter zijde.
Ach Damien gaat komend seizoen toch overstappen op scoren, is allemaal deel van zijn grote plan! ;)
Was toch wat te duur dan je mid H3!N? Ligt toch niet alleen de def en spitsenmarkt op zijn gat, maar ook alle andere markten! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 20:27

Shabbaman

Got love?

Verwijderd schreef op maandag 27 februari 2006 @ 18:57:hebben 30 dokters ook echt 3x zoveel effect als 10 of daalt het effect naarmate het aantal stijgt?
10 doktoren in dienst heeft ook geen 2 keer zo veel effect als 5 doktoren.

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flipm0de
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09 16:37

Flipm0de

geen

hoe moet ik (769777) ooit mijn volgende wedstrijd winnen/gelijkspelen? De nummer 1 is nog ongeslagen dit seizoen....

flipm0de ! flipm0de is the greatest!!!!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman

Shabbaman

Got love?

Wat dacht je van counteren? Op de counter spelen en dikke mazzel hebben.

Ik heb wel een opmerking over je opstelling tegen asus united: je speelt met een spits naar de vleugel. Prima, maar je speelt 'm wel naar de vleugel waar je geen vleugelspeler hebt staan. Daardoor krijg je twee vleugels met een belabberde rating. Speel je je spits naar de vleugel waar ook een vleugelspeler staat, dan heb je daar ineens een goede rating.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
-CKY2K- schreef op dinsdag 28 februari 2006 @ 10:32:
[...]

Ach Damien gaat komend seizoen toch overstappen op scoren, is allemaal deel van zijn grote plan! ;)
Was toch wat te duur dan je mid H3!N? Ligt toch niet alleen de def en spitsenmarkt op zijn gat, maar ook alle andere markten! ;)
Idd volgend jaar gaat mijn Plan © in werking :)

Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 00:08

lameeuw

Ik doe niet gek, ik ben gek.

Hmmm, ben benieuwd :p Ik zou de meeste matches moeten kunnen winnen de komende tijd..... Behalve morgen dan tegen Wubmastert :p Dat wordt niks ;)

☐ Geschift - ☑ Totaal geschift De Totaal Geschiften 767420

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yukkie
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22:02

Yukkie

Vorsprung Durch Technik

mijn toekomstig coach heeft de volgende eigenschappen:
Hij heeft goed ervaring en is een redelijk leider
om hem op te leiden kost het òf 710500 om hem goeie coach skills te geven of 210500 om hem redelijk coach skills te geven. maar is het het waard om door te sparen tot die ruim 700k?

We've got that ring of confidence

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yukkie schreef op dinsdag 28 februari 2006 @ 14:21:
mijn toekomstig coach heeft de volgende eigenschappen:

[...]

om hem op te leiden kost het òf 710500 om hem goeie coach skills te geven of 210500 om hem redelijk coach skills te geven. maar is het het waard om door te sparen tot die ruim 700k?
heel simpel.. ja dat betaald uiteindelijk wel uit na trainen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman

Shabbaman

Got love?

Het verschil tussen een goed en een redelijk coach is ongeveer een week extra training per niveau. Stel, je traint verdedigers ofzo en je verdient 30k per trainee per week dan heb je het er zo uit.

Vergeet niet dat een speler een heel seizoen voor je gespeeld moet hebben voordat hij coach kan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Damien2004 schreef op dinsdag 28 februari 2006 @ 12:26:
[...]

Idd volgend jaar gaat mijn Plan © in werking :)
plan c? a en b zijn mislukt? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yukkie
  • Laatst online: 22:02

Yukkie

Vorsprung Durch Technik

Ik heb die speler al 2 seizoenen, hij is 36 en begint een beetje uit elkaar te vallen :P ik heb em gekocht met als doel toekomstig coach en hij had wat skillz op de vleugel en verdedigen. Samen met zijn ervaring was het een tijd lang een goeie vleugelspeler/vleugel verdediger. Helaas zijn juist die 2 skills gedaald de laatste paar maanden :P De leiderschap van mijn huidige coach is waardeloos/rampzalig dus die zal ook in coach skills dalen binnenkort ben ik bang. plus dat ik nu (als ik 2x thuis speel) die ruime 200k bij elkaar heb. Ik denk dat hij toch maar redelijk wordt en dan de volgende knakker wordt een goeie :)

We've got that ring of confidence

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Verwijderd schreef op dinsdag 28 februari 2006 @ 14:50:
[...]

plan c? a en b zijn mislukt? ;)
Hehehe :p Wacht maar!! Ik ga er dadelijk geld voor vragen :p haha

Edit: Maar volgens mij is dit wel Plan c idd want heb wel eens eerder zo'n plan gepost hier alleen toen klopte het niet en nu wel :) Dit is volgens mij wel de 2de versie of de 3de ;)

[ Voor 30% gewijzigd door Swanfield op 28-02-2006 15:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yukkie schreef op dinsdag 28 februari 2006 @ 14:50:
Ik heb die speler al 2 seizoenen, hij is 36 en begint een beetje uit elkaar te vallen :P ik heb em gekocht met als doel toekomstig coach en hij had wat skillz op de vleugel en verdedigen. Samen met zijn ervaring was het een tijd lang een goeie vleugelspeler/vleugel verdediger. Helaas zijn juist die 2 skills gedaald de laatste paar maanden :P De leiderschap van mijn huidige coach is waardeloos/rampzalig dus die zal ook in coach skills dalen binnenkort ben ik bang. plus dat ik nu (als ik 2x thuis speel) die ruime 200k bij elkaar heb. Ik denk dat hij toch maar redelijk wordt en dan de volgende knakker wordt een goeie :)
niet doen. goed coach nemen. is al terug verdiend na 1 training.

@damien: ik ben benieuwd :)

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 28-02-2006 16:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Heb een speler met goddelijke spelhervatting :) Zou dat veel verschil uitmaken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Yukkie schreef op dinsdag 28 februari 2006 @ 14:50:
Dan zou ik over twee weken een goede kopen, of toch proberen die 36 jarige te laten stijgen in ervaring (weet niet hoe lang hij dan nog mee zou moeten?). Ik heb ook nog een redelijke vleugelspeler rondlopen die mijn aanval weinig goed doet, maar het is de bedoeling dat dit mijn coach wordt. Hij kan elk moment naar goed ervaring gaan en ik denk dat ik hem laat doorspelen tot hij uitstekend ervaring heeft.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nieuwe trainee:

Sylvan Bakhuys
TSI = 1 370 , 18 years, passable form
Has disastrous experience and inadequate leadership abilities [Head]

Stamina: inadequate Keeper: disastrous
Playmaking: inadequate Passing: weak
Winger: inadequate Defending: solid
Scoring: wretched Set pieces: wretched

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Damien2004 schreef op woensdag 01 maart 2006 @ 11:12:
Heb een speler met goddelijke spelhervatting :) Zou dat veel verschil uitmaken?
nou mijn boven natuurlijke SP'er ramde er zondag meteen eentje in. dus ik denk het toch wel. heeft ie van jou ervaring? das ook erg belangrijk.... en scoren erbij kan leuk zijn voor afstandschoten.

er is geboden op mijn mid 3.5m dus ik kan shoppen. de pm markt is lang niet zo ingestort als ik dacht. ik wil een 19jr briljant pm redelijk passen 3-3.5m!! ja no way dus :)

ik haal denk ik toch een 17 jarige goed pm. kampioen worden lukt toch niet dus waarom een goed middenveld? ;)
[edit]

2M op de kop af:

nog u20 misschien of niet?

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
Yke Bouma (96721178) 
17 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een gemeen persoon die evenwichtig en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een waardeloos leider.

Nationaliteit:  Nederland
Total Skill Index (TSI):    2 930
Loon:   840 €/week

Conditie:       matig   Keepen:     rampzalig 
Positiespel:    goed    Passen:     goed 
Vleugelspel:    zwak    Verdedigen:     matig 
Scoren:     slecht      Spelhervatting:     slecht

de loon en tsi vertelt mij dat ie weer in 1x popt ;) maar nu dan echt :P

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 01-03-2006 13:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Mensen ik heb nog een leuke spits te koop staan (22jr wonderbaarlijk, met slecht passen, slecht ervaring en een prachtig hoofdbandje!) ;) Komt dat zien! :P

Edit: H3!N --> DE loon? 8)7 |:(

[ Voor 11% gewijzigd door -TheNose- op 01-03-2006 14:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 01 maart 2006 @ 13:21:
[...]

ik haal denk ik toch een 17 jarige goed pm. kampioen worden lukt toch niet dus waarom een goed middenveld? ;)
[edit]

2M op de kop af:

nog u20 misschien of niet?

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
Yke Bouma (96721178) 
17 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een gemeen persoon die evenwichtig en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een waardeloos leider.

Nationaliteit:  Nederland
Total Skill Index (TSI):    2 930
Loon:   840 €/week

Conditie:       matig   Keepen:     rampzalig 
Positiespel:    goed    Passen:     goed 
Vleugelspel:    zwak    Verdedigen:     matig 
Scoren:     slecht      Spelhervatting:     slecht

de loon en tsi vertelt mij dat ie weer in 1x popt ;) maar nu dan echt :P
Zeer leuke speler, maar sommige 17 jarige spelers zijn al formidabel dus het lijkt me dat ie geen kans maakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nee ik ga er ook niet vanuit. begin seizoen had ie zeker een kans gehad denk ik, maar dan was ie ook wel 4m geweest ;)

trouwens over die doktoren: in HAM is terug te vinden dat de tsi stijging van 2 blessures is verdubbeld ongeveer sinds ik 20 dokters heb ipv 10. dus het werkt wel degelijk. de een van 140->320 en de ander van 100->210

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-CKY2K- schreef op woensdag 01 maart 2006 @ 13:58:
Mensen ik heb nog een leuke spits te koop staan (22jr wonderbaarlijk, met slecht passen, slecht ervaring en een prachtig hoofdbandje!) ;) Komt dat zien! :P

Edit: H3!N --> DE loon? 8)7 |:(
sprak onze taalpurist ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Ik leer juist enorm van alle keren dat ik zelf verbeterd word! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-CKY2K- schreef op woensdag 01 maart 2006 @ 14:16:
[...]

Ik leer juist enorm van alle keren dat ik zelf verbeterd wordt! :P
ik hoop voor je dat je het nu express doet, hoewel ik het vetwijfel, maar ik wordt? ;) jij mag geen commentaar meer hebben de rest van het jaar! :)

grappig net even zitten kijken wat deze speler me opleverd als ik hem volgende week weer verpats op uitstekend pm: 3.5m ongeveer zelfs als het geen yp (meer) is. misschien toch even kijken dan volgende week :P

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 01-03-2006 14:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Verwijderd schreef op woensdag 01 maart 2006 @ 14:42:
[...]

ik hoop voor je dat je het nu express doet, hoewel ik het vetwijfel, maar ik wordt? ;) jij mag geen commentaar meer hebben de rest van het jaar! :)

grappig net even zitten kijken wat deze speler me opleverd als ik hem volgende week weer verpats op uitstekend pm: 3.5m ongeveer zelfs als het geen yp (meer) is. misschien toch even kijken dan volgende week :P
Tsss waar zie jij die t dan? Ik zie hem niet! O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nee mannetje, jij bent af ;)

ik heb geen idee wat voor opstelling ik moet maken voor vanmiddag. 4 spelers liggen eraf :( wordt een experimentele denk ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Verwijderd schreef op woensdag 01 maart 2006 @ 16:13:
nee mannetje, jij bent af ;)

ik heb geen idee wat voor opstelling ik moet maken voor vanmiddag. 4 spelers liggen eraf :( wordt een experimentele denk ik
Misschien een 0-0-10 all offensive?? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-CKY2K- schreef op woensdag 01 maart 2006 @ 16:24:
[...]

Ja..... moet je doen. Heb ik in ieder geval het middenveld en kan ik misschien een goaltje meepikken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13-09 11:59

Royz

Kleurenblind!!

-CKY2K- schreef op woensdag 01 maart 2006 @ 16:24:
[...]

Doe jij die maar vanavond, lijkt me leuk O-)

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Royz schreef op woensdag 01 maart 2006 @ 16:53:
[...]

Doe jij die maar vanavond, lijkt me leuk O-)
Hahaha de laatste 10 opstellingen van mijn team bekeken? Zal dan eerder 10-0-0 worden! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sarinsarin
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 11-03 14:03
(14 minuten gespeeld) 0 - 0
0 minuten: De wedstrijd is begonnen, maar helaas kunnen wij nog geen verslag aanbieden. We vragen enig geduld terwijl wij contact proberen te krijgen met de commentator in het stadion.

gaat weer lekker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
@ Hein: Matig ervaring dus das wel lekker opzich dan :-)

Scoren waardeloos helaas :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sarinsarin schreef op woensdag 01 maart 2006 @ 17:46:
(14 minuten gespeeld) 0 - 0
0 minuten: De wedstrijd is begonnen, maar helaas kunnen wij nog geen verslag aanbieden. We vragen enig geduld terwijl wij contact proberen te krijgen met de commentator in het stadion.

gaat weer lekker
daarbij begin jij al te zeuren??

zondag moest ik 88 minuten wachten :( en een kwartier is heel normaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft een 4-4-1 opstelling nog nadelige gevolgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nope maakt niet uit

ik sta 1-2 voor. het is een 3-4-3 opstelling geworden. heb in principe 3 behoorlijke spitsen. misschien zondag ook eens proberen. ik verlies toch wel en ik pic dus dan kan experimeteren ook wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pff, 3 spelers geblesseerd incl keeper.

Dat maakt 7 geblesseerde spelers...

Ik ga maar een keepertje zoeken.

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 01-03-2006 19:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 02-05-2022
Damn, behalve twee rode kaarten in mijn verdediging aankomende zondag nu ook nog een geblesseerde verdedigende basisspeler :( Gaat niet goedkomen zo...

Wel 4-0 gewonnen :)

[ Voor 8% gewijzigd door Pewwy op 01-03-2006 19:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

4-4 en ik kan het er niet helemaal mee eens zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw

lameeuw

WAAAAATTTT godverdepiep :( :( bedankt wubmastert... een spelert er voor 9 !!!!!! weken uit !!!! aarghhhhhh en nog de 2e winger ook in 1 week ;( kan ik WEER noodaankopen doen :p

Komt deze gast nou in de buurt van de Niels Kokmeijer Award ?? :p

[ Voor 42% gewijzigd door lameeuw op 01-03-2006 19:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

O-) Mijn oprechte excuses!!
Wist niet eens dat iemand in één keer 9 weken geblesseerd kon raken.... :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waneer wordt het schema geupdate voor ronde no. 3? Ik denk dat ik niet hoef te spelen, maar weet het liever ff zeker :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 01 maart 2006 @ 19:57:
O-) Mijn oprechte excuses!!
Wist niet eens dat iemand in één keer 9 weken geblesseerd kon raken.... :X
dat kan ook niet volgens mij. dan moet ie al een pleister hebben gehad en spelers opstellen met pleister is altijd voor eigen risico. dat is de keuze die je maakt. training of op de bank. dan niet piepen als het een keer verkeerd uitpakt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw

lameeuw

Verwijderd schreef op woensdag 01 maart 2006 @ 20:04:
[...]

dat kan ook niet volgens mij. dan moet ie al een pleister hebben gehad en spelers opstellen met pleister is altijd voor eigen risico. dat is de keuze die je maakt. training of op de bank. dan niet piepen als het een keer verkeerd uitpakt ;)
Geen pleister of niks, gewoon fit, gewoon speelklaar.

Ross Houghton (93732288)
17 jaar, matig in vorm, geblesseerd (9 weken)
Een controversieel persoon die evenwichtig en oprecht is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider.

Specialiteit: Technisch

Nationaliteit: flag England
Total Skill Index (TSI): 750
Loon: 744 €/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: FC Railrunner
Waarschuwingen: 0
Fysiek: 9 we(e)k(en) geblesseerd

En nu jij weer :X

Nu zal het wel geen 9 weken gaan duren, maar het staat er toch echt, was niks mis met deze spelert.....

[ Voor 6% gewijzigd door lameeuw op 01-03-2006 20:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
10-0 verloren omdat HCP zijn A-team heeft opgesteld i.p.v. zijn B-team :'(

Wat een elende :'( maarja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pewwy schreef op woensdag 01 maart 2006 @ 19:22:
Damn, behalve twee rode kaarten in mijn verdediging aankomende zondag nu ook nog een geblesseerde verdedigende basisspeler :( Gaat niet goedkomen zo...

Wel 4-0 gewonnen :)
Door die verdediging kom ik met mijn a-team waarschijnlijk al niet doorheen laat staan met mijn b-team. Sorry van die blessure maar krijg je er van als je er aan alle kanten voorbij probeert te lopen. Raken mijn spelers gefrustreerd :D. Maar je overwinning is volkomen verdiend en ik ga eens kijken of we nog ergens een puntje vandaan kunnen slepen in de poule. Zou nog even niet weten waar, maar de wonderen zijn de wereld nog niet uit.......... Hoop ik :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lameeuw schreef op woensdag 01 maart 2006 @ 20:08:
[...]

Geen pleister of niks, gewoon fit, gewoon speelklaar.
nou dan weet ik het ook niet hoor. ik zou zweren dat dat niet kon...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw

lameeuw

Verwijderd schreef op woensdag 01 maart 2006 @ 20:48:
[...]

nou dan weet ik het ook niet hoor. ik zou zweren dat dat niet kon...
Ik ook, maar toch staat het er wel grmbl, mss dat ik een keer een BUG in me systeem heb of dat Hattrick er (wederom ??) een heeft.... ik vind 9 weken ineens wel verrekte veel namelijk, ik baal dus ook behoorljk :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Nette overwinning op Roys gisteren, counteren gaat een stuk beter met mijn B-team, daar krijg ik wel altijd 3 counterkansen. Mijn tweede goal kwam door een snel event van 1 van mijn opa spitsen! :P Had zijn rollator opgevoerd denk ik. 8)7
Ik hoop dat mijn spits eruit gaat zaterdag zodat ik een lvl hoger kan gaan halen, heb wat geld over om bij het geld van mijn te koop staande wonderbaarlijk spits te leggen om een wereldklasse te halen of wonderbaarlijk met goed passen of zo...
Niemand interesse hier in een wonderbaarlijk spitsje? O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Verwijderd schreef op woensdag 01 maart 2006 @ 20:33:
[...]

Door die verdediging kom ik met mijn a-team waarschijnlijk al niet doorheen laat staan met mijn b-team. Sorry van die blessure maar krijg je er van als je er aan alle kanten voorbij probeert te lopen. Raken mijn spelers gefrustreerd :D. Maar je overwinning is volkomen verdiend en ik ga eens kijken of we nog ergens een puntje vandaan kunnen slepen in de poule. Zou nog even niet weten waar, maar de wonderen zijn de wereld nog niet uit.......... Hoop ik :P
Met een beetje geluk is hij morgen +1. Overwinning is wat bizar omdat je maar iets meer balbezit had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 01 maart 2006 @ 19:26:
4-4 en ik kan het er niet helemaal mee eens zijn :)
4-4 En ook ik kan het er niet mee eens zijn, maar ik klaag niet... ik draag :Y)

Niet te geloven die match engine. Maargoed komt waarschijnlijk door die 0 sterren keeper die je hebt opgesteld :) En toch ook leuk dat ik meer balbezit had.

Greetz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren 4 gele kaarten gekregen.

Of de match-engine heeft dringend een nieuwe inspiratiebron nodig, of ik moet het mijn spelers verbieden in hun vrije tijd naar het conservatorium te gaan. ;)

In de 31e minuut viel Qasem Tuama van Santo op de rand van het strafschopgebied.
De scheidsrechter gaf Qasem Tuama resoluut een gele kaart voor een schwalbe.
In de 42e minuut viel IJsbrand Verdonk van Santo op de rand van het strafschopgebied.
De scheidsrechter gaf IJsbrand Verdonk resoluut een gele kaart voor een schwalbe.
In de 78e minuut viel Marno Groenewoud van Santo op de rand van het strafschopgebied.
De scheidsrechter gaf Marno Groenewoud resoluut een gele kaart voor een schwalbe.
In de 84e minuut viel Jan-Pieter te Wierik van Santo op de rand van het strafschopgebied.
De scheidsrechter gaf Jan-Pieter te Wierik resoluut een gele kaart voor een schwalbe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 02 maart 2006 @ 10:44:
[...]

4-4 En ook ik kan het er niet mee eens zijn, maar ik klaag niet... ik draag :Y)

Niet te geloven die match engine. Maargoed komt waarschijnlijk door die 0 sterren keeper die je hebt opgesteld :) En toch ook leuk dat ik meer balbezit had.

Greetz
dat je meer bb zou hebben had ik al wel ingeschat, maar mijn aanval was toch 'ietsjes' beter ;)

en die keeper was een foutje. dat moest mijn normale keeper zijn dan was mijn def 3-4 levels hoger per positie maargoed. boeiend... geen blessures daar gaat het om :) de rest is bijzaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman

Shabbaman

Got love?

lameeuw schreef op woensdag 01 maart 2006 @ 23:25:
[...]

Ik ook, maar toch staat het er wel grmbl, mss dat ik een keer een BUG in me systeem heb of dat Hattrick er (wederom ??) een heeft.... ik vind 9 weken ineens wel verrekte veel namelijk, ik baal dus ook behoorljk :(
Ah joh, nu is het nog maar 8 weken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 02 maart 2006 @ 11:21:
[...]

dat je meer bb zou hebben had ik al wel ingeschat, maar mijn aanval was toch 'ietsjes' beter ;)

en die keeper was een foutje. dat moest mijn normale keeper zijn dan was mijn def 3-4 levels hoger per positie maargoed. boeiend... geen blessures daar gaat het om :) de rest is bijzaak.
Helemaal gelijk, het blijft een (leuk) spelletje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb blijkbaar de eer volgende week of week erna damien definitief uit de cup te zwieren ;)
Mijn spelers kijken er alvast naar uit, ze zijn zowiezo al extra gemotiveerd als tegen een nederlandse ploeg mogen spelen.
Gisteren mooie overwinning in got-cup.

Voor de gene die het intresseren, ik heb sinds einde vorig seizoen 10 kinés, en tot nu toe nog geen enkele blessure gehad, wel 1 of 2 keer enne plakker, de investering is dus zeker de moeite.

Spitsen trainen gaat precies ook vlotjes, alleen dat het niet zo winstgevend als pm trainen is valt wel beetje tegen, ma kom, tis goed voor de ploeg :)

Eind volgend seizoen al mijn spitsen trainees verkopen en zes 19 jarige briljante kopen(ben begin dit seizoen met 6 formis begonnen, 3 daarvan stegen binnen de 3 weken naar uitmuntend, rest is vorige week gestegen). Dan nog 3 seizoenen spitsen trainen, en mijn 3 beste houden, rest verkopen, en daarna verdedigers trainen. Van geld wa ik dan overheb eind volgend seizoen van mijn overstap naar de briljante spitsen, vermoedelijk een 3 miljoen, kan ik dan verder in het middenveld investeren :)

Pullen gaat ook goed tot nu toe, toch al 4 goede spelers kunnen pullen dit seizoen. Alleen jammer dat het niet in de eerste 2 weken was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Haja ik heb just nog enne leuke tool gevonden, kweet niet of die al in de openingspost stond, ma hij werkt blijkbaar goed, 2 pulls van mij die na één week gestegen waren naar uitstekent, staan volgens tool op very high om te poppen.

=>

http://www.asole.org/hat_sublevel_tool.php

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

even mijn nieuwe YP getest en hij zegt dit:

Currently, cannot calculate sub-level for this player.
Maximum skill level must be at least one level above next level.

komt omdat pm en passen beide goed zijn. als ik op redelijk passen selecteer zegt ie very high, maar dit wist ik zelf ook al wel ;)

leuke tool dat wel, maar het werkt dus nog niet echt aangezien ie goed passen en pm bijvoorbeeld al niet meer snapt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 02 maart 2006 @ 15:16:
even mijn nieuwe YP getest en hij zegt dit:

Currently, cannot calculate sub-level for this player.
Maximum skill level must be at least one level above next level.

komt omdat pm en passen beide goed zijn. als ik op redelijk passen selecteer zegt ie very high, maar dit wist ik zelf ook al wel ;)

leuke tool dat wel, maar het werkt dus nog niet echt aangezien ie goed passen en pm bijvoorbeeld al niet meer snapt.
Hehe, ja ik heb het ook nog ma 2 keer getest just :) Programma 2 uurkes geleden gevonden op een forum, en veel testen kan ik niet opt werk, want mijne baas zit hier constant mij te bespieden tijdens mijn hattrick activiteiten ;)

Maja heb toch geen hol te doen, dusja ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zo het openingsbod op beide van mijn spelers is geopend. voorlopig sta ik dus 4.7m in de plus minus de yp van gister van 2m. per saldo dus 2.6m in de plus. hiervan halen we denk ik weer een 17 jarig talentje van 1m ofzo. de ander 1.5m kan in een leuke winger of wellicht zelfs een briljant def à 1.5m.

hopelijk komt er een flinke bidwar en als mij yp popt in 1x gaat ie denk ik vrolijk voor 3m op de tl. kijken of er iemand hapt ;) misschien (85%) popt mijn 18 jarige mid naar uitmuntend met matig passen en dan list ik hem wellicht ook voor 2.5 of 3m....

ik ga altijd maar uit van het principe als niemand biedt prima, zowel dan nog beter zelfs :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mils
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 20:56
GoT Cup

Er kan weer uitgedaagd worden :) Ik moet alles nog bij werken maar daar heb ik vandaag eventjes geen tijd voor, heb namelijk nog een verjaardag te vieren ;) Je leest het goed, de cupgeit is jarig, graag eventjes overmaken op m'n hattrickbankrekening voor wat leuke spelertjes. Wegens bezuinigingen geen taart :P

WP: Ecodan PUHZ-SW50

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83
  • Laatst online: 18-08 21:46

NiMu83

AFCA

Mils schreef op donderdag 02 maart 2006 @ 20:08:
GoT Cup

Er kan weer uitgedaagd worden :) Ik moet alles nog bij werken maar daar heb ik vandaag eventjes geen tijd voor, heb namelijk nog een verjaardag te vieren ;) Je leest het goed, de cupgeit is jarig, graag eventjes overmaken op m'n hattrickbankrekening voor wat leuke spelertjes. Wegens bezuinigingen geen taart :P
Gefeliciteerd man! :)

Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gefeliciteerd! hehe ik ben ook jarig vanavond 00:00 :) toevallig 25 jaar alweer...

@gotcup: wel HEEL toevallig dat de cupgeit 3x achter elkaar thuis speelt he? ;) fraude!

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 02-03-2006 20:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hehe, Ik ga dees maand ook dees maand ook 25 worden :P

Ouw zakken dat we zijn :r

Mocht ik het daarna nog 50 jaar uithouden , dan heb ik nog 162.5 seizoen te gaan :) Genoeg om in de belgische eerste klasse te komen denk ik (8>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nu nog 50 jaar? knappe jongen als ik de 40 redt ;)

heerlijk dat skilltraden. helaas duurde het een week langer dan geplanned:

02-03-2006 BeerZ United MEGA MEN 1 725 000 € 1 640
15-02-2006 De Ruukers BeerZ United 1 020 000 € 1 470

voor de ander kreeg ik 3.5m maar ik verwachtte ook niet heel veel meer na mijn vorige verkoop.

zo en nu afloggen want het bezoek komt en ik ga flink aan de drank zometeen :)

[ Voor 80% gewijzigd door Verwijderd op 02-03-2006 21:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw

lameeuw

Verwijderd schreef op donderdag 02 maart 2006 @ 21:06:
Hehe, Ik ga dees maand ook dees maand ook 25 worden :P

Ouw zakken dat we zijn :r

Mocht ik het daarna nog 50 jaar uithouden , dan heb ik nog 162.5 seizoen te gaan :) Genoeg om in de belgische eerste klasse te komen denk ik (8>
pfffff, 25 ?? BROEKIE :p

Nou, ik heb geen weekje vrij dus, ik mag weer aan de bak zie ik al :p nu maar eens hopen op me eerste punten ooit in de GoT-Cup :p Springfield Isobars here I come :p

@ cup geit: feli :)

[ Voor 22% gewijzigd door lameeuw op 02-03-2006 22:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tsja ik weet het. trouwens echt goed lam. lekker kansloos in de gieter en daarna de bubbels...
zitten hier nog even na te pokeren. sta +15 euro in de plus :)

[edit]

inmiddels alweer 10 in de min :)

ik vraag me trouwens echt af waarom dat team mijn 'yp' kocht. haha ga je voor ruim een miljoen het schip in. ik betaalde 1m en dat was al aan de prijzige kant. waarschijnlijk omdat de speler nederlands was dacht ie dat het een YP was van me :) maar dan nog zie je bij supp stats dat ie bij heeft gespeeld 3 wedstrijden en als ik iets voor 1m koop en daarna voor 1.5 verkoop WEET je dat het een getrainde yp is.... ach ik geef ik ben er zelf ook ingestonken en heb nog zo een trainee lopen. ik bood te snel en te enthousiast en daarna niemand over me heen. dat was wel een wijze les voor altijd. gelukkig valt het 'verlies' bij die speler nog mee. hij heeft uitstekend passen en aangezien dat vrij 'bijzonder' is houdt ie zijn waarde. ik heb de tranfers al vergeleken

maar op deze was nog een heuze bidwar :)

passen trainen is denk ik na pm, op dit moment dan, het meest rendabel. maarja scoren en def trekt vanzelf weer aan. wing kan ik niet over oordelen, maar is denk ik ook niet echt winstgevens. compogenoot kreeg 3.3m voor een 21jr bov.nat winger met goed pm(zwak passen)
pm zal altijd rendabel blijven, maar je team zal in de beker of met friendlys altijd super zwak zijn.

zo hier heb ik dronken een half uur over gedaan al pokerend ;)

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 03-03-2006 04:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
25 :? Stelletje broekies :+

Fijne update, 2 spelers te vroeg gestegen, en die wil ik eigenlijk verkopen zonder op te stellen, maar dan heb ik helemaal geen basisspelers meer over :)
TSI: -1560 (+1940/-3500)
Vorm: -2 (+4/-6)
Verdedigen: 3 (+3/-)

[ Voor 45% gewijzigd door Pewwy op 03-03-2006 07:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Godver!@#$$# wat een klote spel is dit toch soms:
TU vorm +1 -8 waarvan bijna alleen maar basisspelers!

En ik moet zeker passen trainen in het tussenseizoen aangezien mijn twee "hoog" redelijk met goed passen defs nog steeds niet gestegen zijn! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majoh
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12-09 08:51

majoh

ᕦ(ò_óˇ)ᕤ

TSI: +2530 / -510
Vorm:+6 / -6
Keepen +1
Exp: +1

Mag een keertje niet echt klagen. Maar doe t toch ;), weer mn middelvelders uit vorm... Maar gelukkig heb ik net twee belangrijke wedstrijden achter de rug :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

TSI: 7100 (+7900/-800)
Vorm: 5 (+8/-3)
Middenveld: 2 (+2/-)

Ik mag ook niet klagen. Bijna alleen maar vormstijgingen.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw

lameeuw

Geen al te slechte TU.

Vorm: + 5 / - 1 (en die gare gek die nu nog 8 weken kruisje heeft is ook + 1, heb ik niks aan :p)
TSI: + 830 / - 150

Enige nadeel is dat het eigenlijk alleen reserve-spelers zijn die omhoog zijn gegaan in vorm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 28-08 15:08
Wow, voor het eerst in 5 weken weer eens een positieve vorm update, en hoe...

Vorm: +11/-2
TSI: +5900
Ervaring: +2
Verdedigen: +1 (17j uitstekend)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quintus
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 18:12

Quintus

Eg wel! Dus....

Wie heeft er nog de werkende link naar de site waarop je kunt aflezen hoeveel dokters je dient aan te nemen om een speler binnen een bepaalde tijd fit te krijgen?
In de OP staat een link naar Hattrix maar die gaat maar tot 10 dokters en een andere link geeft een foutmelding.

@ TU

Mwah een speler popte 2 weken te vroeg verder weinig bijzonders.

Unknown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier een waardeloze TU

Zowat m'n hele a-team heeft last van een vorm-crisis :(

Maarja, aan de andere kant een 2 weken te vroege pop van m'n veel scorende, pijlsnelle, goed passende, aanvallende centrale mid

Gelukkig hebben ze nog drie weken de tijd om in vorm te komen voordat ik weer wat sterkere tegenstanders krijg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net maar een redelijke keeper gekocht voor 19k. Hij mag mijn geblesseerde keeper vervangen voor 2 weken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
+2 PM beide naar briljant :p

en vorm ach ging wel, omhoog omlaag iedere week het zelfde :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Nu online
Ik was wel weer eens tevreden met de TU.

1 spits van 21 naar buitenaards, die staat voor 4.6M op de lijst, dus als iemand nog trek heeft in een veel scorende spits :)

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zo weer beetje bijgekomen ;)

PM +1
Vorm +5
TSI +5.080 / -1.070

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraagje wil deze speler kopen

31 jaar, matig in vorm, gezond

Een controversieel persoon die evenwichtig en rechtvaardig is.
Hij heeft redelijk ervaring en is een redelijk leider.

Nationaliteit: Portugal
Total Skill Index (TSI): 700
Loon: 768 €/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: Fc Röra
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit

Conditie: uitstekend Keepen: waardeloos
Positiespel: zwak Passen: zwak
Vleugelspel: goed Verdedigen: zwak
Scoren: redelijk Spelhervatting: rampzalig

Hoe lang zal het ongeveer duren voordat ie goed ervaring heeft, vraagteken.., en is ie 150 K waard, vraagteken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

geen pm en geen passen ik zou er niet meer voor bieden dan 60-70k. de exp en ls combi is wel leuk, maar dan koop ik er liever 1 die ook nog een beetje iets kan zeg maar ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 03 maart 2006 @ 18:41:
geen pm en geen passen ik zou er niet meer voor bieden dan 60-70k. de exp en ls combi is wel leuk, maar dan koop ik er liever 1 die ook nog een beetje iets kan zeg maar ;)
Idee is van de baan, ga nu voor een goed ervaring, slash!!!!!!! :), redelijk leiderschap. Die kosten rond de 300 K. Maar als er een erg bruikbare speler met redelijk, slash, redelijk te koop staat voor een die prijs dan ga ik daarvoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja ik ga denk ik ook een def met goed ls en minimaal redelijk exp halen. die is over 2 seizoenen dan coach. zal wel goed zoeken worden denk ik of flink duur zijn :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 03 maart 2006 @ 20:02:
ja ik ga denk ik ook een def met goed ls en minimaal redelijk exp halen. die is over 2 seizoenen dan coach. zal wel goed zoeken worden denk ik of flink duur zijn :(
Misschien wel bekend onder jou/jullie.

kkkkkkkk (715081) VI.359 (53115)

Hij handelt in trainers. Waarschijnlijk heeft hij wel iets voor je.

Valentin Bloch
TSI = 600 , 29 years, inadequate form
Has passable experience and solid leadership abilities [Quick]

380k

Edit: Je zoekt een verdediger, las het pas later.

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 03-03-2006 20:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TSI: +2720/-570
Vorm: +5/-3
PM: +1 (18 jaar naar uitstekend, trainee die ik een week geleden gekocht heb :D)

Als ik het goed inschat komt volgende week mijn eerste uitmuntend er aan, maar dan moet hij van het weekend natuurlijk wel op het veld blijven staan.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 03-03-2006 20:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Par_Martinos
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Sandyman538 schreef op vrijdag 03 maart 2006 @ 16:05:
Ik was wel weer eens tevreden met de TU.

1 spits van 21 naar buitenaards, die staat voor 4.6M op de lijst, dus als iemand nog trek heeft in een veel scorende spits :)
* Speler bookmarked.

'k ben benieuwd of je er echt je vraagprijs voor incasseert. Zelf heb ik net een bovennatuurlijk scoren voor 3,1 verkocht, ik had eigenlijk meer verwacht. Het lijkt wel dat je boven wereldklasse lang niet zoveel winst maakt dan tussen briljant en wereldklasse.

Maar voor die 3 miljoen heb ik nog met wat geluk een reusachtig positiespeler kunnen scoren. :) Verder is mijn hoop is gevestigd op mijn 18-jarige Belgische vleugelaanvallertje.

Tot zover mijn eerste post dit jaar O-)

Je moet geen zoute slakken op laag water spijkeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

grinnik ik heb net echt een koopje gedaan.

1.75m: 19jr briljant pm, uitstekend conditie, matig verdedigen. a-team mid. ik dacht dat ie zeker 2.1m ging kosten ;) HAM TPE is zelfs 2.5m :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83
  • Laatst online: 18-08 21:46

NiMu83

AFCA

Par_Martinos schreef op vrijdag 03 maart 2006 @ 21:21:
[...]

* Speler bookmarked.

'k ben benieuwd of je er echt je vraagprijs voor incasseert. Zelf heb ik net een bovennatuurlijk scoren voor 3,1 verkocht, ik had eigenlijk meer verwacht. Het lijkt wel dat je boven wereldklasse lang niet zoveel winst maakt dan tussen briljant en wereldklasse.

Maar voor die 3 miljoen heb ik nog met wat geluk een reusachtig positiespeler kunnen scoren. :) Verder is mijn hoop is gevestigd op mijn 18-jarige Belgische vleugelaanvallertje.

Tot zover mijn eerste post dit jaar O-)
Dan kan je ook mijn Buitenaardse aanvaller met redelijk passen bookmarken ;)

Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Nu online
Brainpower schreef op vrijdag 03 maart 2006 @ 21:56:
[...]

Dan kan je ook mijn Buitenaardse aanvaller met redelijk passen bookmarken ;)
Maar die van jou is alweer een jaar ouder dan die van mij ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ah mên, ik snap der niets meer van :+

Alan Kneubühler
TSI = 240 , 33 years, solid form
Has passable experience and passable leadership abilities

Stamina: excellent Keeper: disastrous
Playmaking: weak Passing: inadequate
Winger: poor Defending: passable
Scoring: wretched Set pieces: poor

Deze speler heb ik gekocht met passable experience, en heeft inmiddels al 49 wedstrijden voor mij gespeeld, waarvan heel veel in de comp (laatste weken 2x per week). In de beker heeft hij ook zijn minuten meegepakt, alleen dit jaar was hij geblesseerd tijdens de beker.

Normaal gesproken stijgen spelers toch veel sneller in ervaring :?
Of - en dat zal het wel zijn - stijgen oudere spelers of spelers met bv al passable of solid experience minder snel dan van disastrous en wretched experience? Maar dan nog, straks 50 wedstrijden en niet één leveltje gestegen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Verwijderd schreef op zaterdag 04 maart 2006 @ 13:06:

Alan Kneubühler

Deze speler heb ik gekocht met passable experience, en heeft inmiddels al 49 wedstrijden voor mij gespeeld, waarvan heel veel in de comp (laatste weken 2x per week). In de beker heeft hij ook zijn minuten meegepakt, alleen dit jaar was hij geblesseerd tijdens de beker.

Of - en dat zal het wel zijn - stijgen oudere spelers of spelers met bv al passable of solid experience minder snel dan van disastrous en wretched experience? Maar dan nog, straks 50 wedstrijden en niet één leveltje gestegen :/
Ik had ooit (toen ik net begon met hattrick) ergens gelezen dat spelers na ongeveer 20 cometitiewedstrijden of 10 bekerwedstrijden stijgen in ervaring, maar er zit ook nog een factor willekeur in. Ik kan het momenteel niet zien omdat ik mijn oude hamdata een keer kwijt ben geweest maar volgens mij heb ik ook genoeg spelers die al twee keer zo veel wedstrijden hebben gespeeld dan ze zouden moeten hebben volgens deze beredenatie.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OK, willekeur :r

Iemand anders nog die dat kan bevestigen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coca-Cola
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19:23
Verwijderd schreef op zaterdag 04 maart 2006 @ 13:06:

Alan Kneubühler

Het idee is dat een speler in ervaring stijgt als hij 27 ervaringspunten heeft. Een normale competitie wedstrijde levert gemiddeld 1 punt op, beker wedstrijden 3 punten, vriendschappelijke wedstrijden 0.1 en internationale friendlies 0.2.
Als er met een speler iets gebeurt waardoor zijn spelerspagina wordt geupdate dan krijgt hij zowiezo 1 punt (gele/rode kaarten, doelpunten, blessures etc). Als zoiets niet gebeurt dan heeft een speler 1/3 kans op 3x het aantal ervaringspunten en 2/3 kans op geen ervaringspunten.
Volgens mij is het idee dat ze daarmee de server een beetje ontlasten ofzo. Maar zoals je ziet kan het dus voorkomen dat een onopvallende speler heel lang over zijn ervaringsstijging kan doen. Ik heb daarentegen ook een speler die al na 8 competitie wedstrijden weer steeg.

Als je foxtrick hebt dan staat er bij de trainers wissel pagina een link naar een site waarmee je kan berekenen hoeveel ervaring je speler heeft (gebasseerd op de kosten om er een trainer van te maken, dat wortd met meer ervaring namelijk goedkoper)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Dat linkje in Foxtrick ga ik dan ook maar eens bekijken :)

Jammer dat Hattrick weer zo traag is (natuurlijk net als de termijn van je transfers afloopt)

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 05-03 12:19
Ja ik wilde net zeggen, de site is de afgelopen paar dagen zo traag als stront.

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Nu online
Verwijderd schreef op zaterdag 04 maart 2006 @ 13:27:
OK, willekeur :r

Iemand anders nog die dat kan bevestigen?
Het is altijd random. Je kunt wel elke week checken of jou speler ervaringspunten heeft opgedaan, door hem coach te maken, maar dan net niet (Training -> verander van coach ->
Gebruik interne sollicitant -> kies de juiste speler -> selecteer het type trainer (aanvallend/verdedigend/neutraal (maakt niks uit voor de experiencepointcheck ;) )) dan krijg je te zien wat de kosten zijn om hem redelijk coach te maken zijn. Het enige wat je dus nu niet moet doen is op 'kies!' drukken, want dan verander je van coach ;) Dit bedrag gaat elke keer met een paar duizend euro omlaag als hij weer ervaringspunten heeft opgedaan. Er bestaat dus wel zoiets als 'hoog' redelijk ervaring :)

Dan pak je deze prachtige tabel er even bij (uit de OP) http://www.freewebs.com/hoogboys/info/coaches.html en kijk je bij passable/passable, dan zie je dat de prijs tussen de 235.200 en 281.600 euro is om hem passable coach te maken. Dus als het bij jou zeg 240.000 kost heeft hij bijna goed experience, zitten de kosten meer richting de 280.000 dan zit zijn ervaring nog maar net op passable. Duidelijk? :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Pfff wordt echt gek van die traagheid bij hattrick...dat moet de GM's toch ook opvallen of niet? :(
Wonderbaarlijk spits weer niet verkocht (met zwak passen voor 2.2mill)...lager dan dat dan maak ik teveel verlies. Ik hou hem nu maar gewoon, hopen dat hij ooit eens gaat scoren. :(
Volgende spits wordt minimaal wereldklasse, waarschijnlijk bovennatuurlijk. Deze wordt begin volgend seizoen gepresenteerd...tenzij ik degradeer (kans is nog duidelijk aanwezig) dan train ik mijn 5 oudste verdedigers door tot wereldklasse en ga ik daarna pas shoppen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coca-Cola
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19:23
-CKY2K- schreef op zaterdag 04 maart 2006 @ 15:45:
Pfff wordt echt gek van die traagheid bij hattrick...dat moet de GM's toch ook opvallen of niet? :(
Wonderbaarlijk spits weer niet verkocht (met zwak passen voor 2.2mill)...lager dan dat dan maak ik teveel verlies. Ik hou hem nu maar gewoon, hopen dat hij ooit eens gaat scoren. :(
Volgende spits wordt minimaal wereldklasse, waarschijnlijk bovennatuurlijk. Deze wordt begin volgend seizoen gepresenteerd...tenzij ik degradeer (kans is nog duidelijk aanwezig) dan train ik mijn 5 oudste verdedigers door tot wereldklasse en ga ik daarna pas shoppen. :P
Ik neem aan dat je weet dat het bij een spits om zijn skills gaat en niet om zijn 'scorend vermogen' doelpunten worden random aan je spelers toegekend (op de SH en SE's na dan). Als je met 2 spitsen speelt dan maken ze beide evenveel kans op een doelpunt. Sterker nog, als je speelt met een goddelijke spits en een goede spits dan maken ze gem. evenveel doelpunten ;). (spitsen > middenvelders > verdedigers als het om kans op een doelpunt gaat)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mensen mensen wat een hoop gelul allemaal over die exp. je kan ook gewoon een speler met goed exp kopen ;)

ik had zelfs een speler met 45! exp punten en ging niet een level omhoog.

oftewel je kan er geen pijl op trekken. als je een coach wilt koop je hem met goed exp laat je hem een seizoen spelen(of niet) en hoppa.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 04 maart 2006 @ 18:03:
mensen mensen wat een hoop gelul allemaal over die exp. je kan ook gewoon een speler met goed exp kopen ;)

ik had zelfs een speler met 45! exp punten en ging niet een level omhoog.

oftewel je kan er geen pijl op trekken. als je een coach wilt koop je hem met goed exp laat je hem een seizoen spelen(of niet) en hoppa.
Er is ook nog zoiets als geldtekort :)
Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.