Het Hattrick (Online Voetbal Management) topic deel 47 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 4.600 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wie traint hier wingers en heeft een leuke te koop? uitmuntend/briljant met passing, pm en conditie minimaal slecht ervaring en < 23 ht mail me dan even....

ik heb pas over 3 dagen geld dus deadlines ervoor komen niet in aanmerking, althans voor mij dan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Echt weer een niets zeggende TU:

TSI: +2530/-1080
Vorm: +6/-5
PM: 0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

M'n vorm is wat gezakt, maar dan kon ook bijna niet anders. M'n basis-elf spelers hadden allemaal goed of uitstekende vorm. Geen conditietraining heeft zo z'n voordelen ;). Geen pop-ups, mede door blessures...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 24 februari 2006 @ 14:04:
M'n vorm is wat gezakt, maar dan kon ook bijna niet anders. M'n basis-elf spelers hadden allemaal goed of uitstekende vorm
en toch stijf onderaan staan. bijna ook een prestatie ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Verwijderd schreef op vrijdag 24 februari 2006 @ 11:44:
Vind het beetje flauw wat die fransman doet. Hij was trouwens niet de enige die iets dergelijks deed. Veel teams gaan snel tijdelijk divines inkopen. Ze zouden iets dergelijks moeten kunnen tegenhouden met bepaalde regels.
Die fransman wist al dat hij ging stoppen met HT, maar vond het blijkbaar geinig om nog even HT te verneuken voor anderen. Want daar komt het op neer. Dit heeft niks met skill te maken :(

Maarja verder was het niks illigaals, allemaal binnen de huidige regels :(
Waarom zouden ze dat moeten tegen houden? Ze zouden zo'n team wat mij betreft eerder failliet mogen laten gaan (dus ook niet meer 5 keer laten inloggen, want dit zag je waarschijnlijk al wel eerder aankomen), maar tijdelijk goede spelers halen die je op de lange termijn niet kan betalen dat hoort bij het spelletje.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wceend
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 25-08 14:49
Hmm ham voorspeld een nieuw record komende zondag. Voor het eerste en zwak(hoog) middenveld als ik op normaal speel. Toch niet slecht voor iemand in de X. Op naar de VIII volgend jaar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 24 februari 2006 @ 14:24:
[...]

en toch stijf onderaan staan. bijna ook een prestatie ;)
Tja, wat kan je daar nou op zeggen....

Stijf onderaan met 3 punten achterstand op de nr. 4 wil ik toch echt niet stijf onderaan noemen ;). Overigens heb ik naar aanleiding van je hobby om m'n trainees de wedstrijd uit te schoppen nog een P.B. getypt. Als je het leest vergeet dan niet, het is niet letterlijk bedoeld, allemaal cabaret :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 24 februari 2006 @ 14:39:
[...]

Tja, wat kan je daar nou op zeggen....

Stijf onderaan met 3 punten achterstand op de nr. 4 wil ik toch echt niet stijf onderaan noemen ;). Overigens heb ik naar aanleiding van je hobby om m'n trainees de wedstrijd uit te schoppen nog een P.B. getypt. Als je het leest vergeet dan niet, het is niet letterlijk bedoeld, allemaal cabaret :P.
ik las je PB ja toen ik even je stand in de compo bekeek ;)

mooi zo die wisselwerking... inactie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wceend schreef op vrijdag 24 februari 2006 @ 14:33:
Hmm ham voorspeld een nieuw record komende zondag. Voor het eerste en zwak(hoog) middenveld als ik op normaal speel. Toch niet slecht voor iemand in de X. Op naar de VIII volgend jaar :)
Van X naar VIII doe je knap, leg mij ook is uit hoe je dat doet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als je nou ff alle post's leest dan weet je het

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 13:15
Verwijderd schreef op vrijdag 24 februari 2006 @ 23:43:
[...]

Van X naar VIII doe je knap, leg mij ook is uit hoe je dat doet :)
Als je je een beetje inleest in het hele hattrick gebeuren, is het denk ik knapper om niet rechtstreeks te promoveren van de X naar de VIII. Klik anders eens op mijn sig, heb je meteen een FAQ. :)

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar waar hun het over hebben staat helemaal niet in de FAQ vermeld. Dit heeft namelijk te maken met de eemalige schoonmaak die na dit seizoen gaat plaats vinden. Alle bots worden uit de divisies gehaald en iedereen schuift door aan de hand van de ranglijst. Indien er in de lagere divisies veel bots rond zwerven kan het makkelijk voorkomen dat je nu in de X speelt en volgend seizoen VIII.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Verwijderd schreef op zaterdag 25 februari 2006 @ 00:20:
Maar waar hun het over hebben staat helemaal niet in de FAQ vermeld. Dit heeft namelijk te maken met de eemalige schoonmaak die na dit seizoen gaat plaats vinden. Alle bots worden uit de divisies gehaald en iedereen schuift door aan de hand van de ranglijst. Indien er in de lagere divisies veel bots rond zwerven kan het makkelijk voorkomen dat je nu in de X speelt en volgend seizoen VIII.
En behalve de botteams die weg gaan worden er ook veel meer teams in de lagere divisies gestopt.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sandyman538 schreef op vrijdag 24 februari 2006 @ 23:47:
[...]

Als je je een beetje inleest in het hele hattrick gebeuren, is het denk ik knapper om niet rechtstreeks te promoveren van de X naar de VIII. Klik anders eens op mijn sig, heb je meteen een FAQ. :)
wat hij bedoelt is dat je niet in 1x 2 divisies omhoog kan...

be-grij-pend lezen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw
  • Laatst online: 19:20

lameeuw

Ik doe niet gek, ik ben gek.

Verwijderd schreef op zaterdag 25 februari 2006 @ 18:46:
[...]

wat hij bedoelt is dat je niet in 1x 2 divisies omhoog kan...

be-grij-pend lezen ;)
Eenmalig kan het wel.... be-grij-pend lezen ;)

☐ Geschift - ☑ Totaal geschift De Totaal Geschiften 767420

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

goed. laten we afspreken dat jij vanuit de XI in 1x naar de IX gaat. lukt je dat krijg ik een miljoen van je. zoniet ik er 1 van jou. deal?

ik ontsla yp's sneller dan mijn eigen schaduw... zo ook deze week

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Mijn yp is in oranje :)

Speler met ID 96736597 is voor het laatst gezien in oranje! Zijn overall stak fel af tegen de donkere vuilniswagen waar hij achterop stond. Zijn gloriedagen zijn duidelijk voorbij.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

17 jaar, tsi 250

Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: redelijk Passen: waardeloos
Vleugelspel: rampzalig Verdedigen: matig
Scoren: waardeloos Spelhervatting: redelijk

Toch niet slecht, z'n TSI is dan wel laag maar je deze is denk ik wel verkoopbaar. Hopelijk wordt die wel getraind. Van al m'n yp wordt er op dit moment maar eentje getraind, hopelijk deze ook...

edit: H3!N... jij traint toch middenvelders :)

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 26-02-2006 10:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wceend
  • Laatst online: 25-08 14:49
Verwijderd schreef op zondag 26 februari 2006 @ 03:14:
goed. laten we afspreken dat jij vanuit de XI in 1x naar de IX gaat. lukt je dat krijg ik een miljoen van je. zoniet ik er 1 van jou. deal?

Het is zeer goed mogelijk hoor om vanaf de XI naar de IX te gaan. Zorg dat je derde wordt in de XI dit jaar en met de herstructurering beland je dan in 1X in de IX. Simpel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik denk dat je die 1 miljoen kwijt bent

edit: yp 19j goed keeper 8)

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 26-02-2006 11:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 28-08 15:08

Hein, Hein... Wat doe je nu. Dit ga je verliezen, eigenwijs....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
  • Laatst online: 02-05-2022
Be-grij-pend lezen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Wceend schreef op zondag 26 februari 2006 @ 10:40:
[...]

Het is zeer goed mogelijk hoor om vanaf de XI naar de IX te gaan. Zorg dat je derde wordt in de XI dit jaar en met de herstructurering beland je dan in 1X in de IX. Simpel.
Dat zegt H3!N toch? :)

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-08 21:46

NiMu83

AFCA

Pff eerste verkoopbare YP dit seizoen! :)

Eppo van der Enk
TSI = 620, 17 jaar, redelijk in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider [Snel]

Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: goed Passen: zwak
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: slecht
Scoren: waardeloos Spelhervatting: waardeloos

Levert iig meer op dan 20000 :)

Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw

lameeuw

H2opoloër schreef op zondag 26 februari 2006 @ 11:23:
[...]

H3!N schreef op zondag 26 februari 2006 @ 03:14:

ik denk dat je die 1 miljoen kwijt bent

edit: yp 19j goed keeper 8)
Kijk, ik gaat er niet op in want als je nou GOED leest zie je dat ik ALTIJD 1 miljoen kwijt ben ;) als ik akkoord ga... en dat doen we maar mooi ff niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yukkie
  • Laatst online: 10:29

Yukkie

Vorsprung Durch Technik

Hoeveel spelers hebben jullie in dienst eigenlijk? ik heb er 23, das inclusief coach. Ik zou eignelijk ook niet weten waarom ik er meer zou moeten hebben, ik heb voor alle plaatsen een backupdus eventuele blessures of schorsingen zijn op te vangen.

We've got that ring of confidence

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Ik heb er nu ook 23. Binnenkort een stuk minder, want ik hoop over 2 weken veilig te zijn. Dan pleur ik mijn halve team eruit denk ik.

[ Voor 3% gewijzigd door Pewwy op 26-02-2006 14:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb er 22. Moet eigenlijk nog een reservedoelman hebben. Doe al 2 seizoenen zonder...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Ik heb er 25 (incl coach). Ik had er altijd 18 (een reserve voor elke positie, behalve keeper, trainees en een coach), maar nu mijn a-spelers duurder worden en de b-spelers een steeds kleiner deel van de loonkosten innemen speel ik toch met een compleet b-team.

Er kunnen er wel een aantal weg van die 25, want meer dan 22 spelers lijkt me zowiezo onzin, maar ik heb nog geen zin gehad om te kijken welke. Eigenlijk niet zo moeilijk trouwens, ik heb drie keepers en 7 verdedigers (speel 3-5-2), rara wat moet er weg ;)

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yukkie
  • Laatst online: 10:29

Yukkie

Vorsprung Durch Technik

wazig ook. het valt me nu pas op dat een spits die nog nooit of te nimmer in de buurt van de verdediging is op gesteld een paar weken terug in verdedigings skill is gestegen. ik dacht dat alleen spelers die op verdedigings plaatsten staan worden getrained? (als je verdedingers traint natuurlijk ;) )

We've got that ring of confidence

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee iedereen onvangt osmosis training.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Yukkie schreef op zondag 26 februari 2006 @ 14:30:
wazig ook. het valt me nu pas op dat een spits die nog nooit of te nimmer in de buurt van de verdediging is op gesteld een paar weken terug in verdedigings skill is gestegen. ik dacht dat alleen spelers die op verdedigings plaatsten staan worden getrained? (als je verdedingers traint natuurlijk ;) )
Alle spelers trainen een beetje (een paar procent) dus ook andere spelers kunnen wel eens stijgen. Bij mij is er ook pas een verdediger gestegen in PM.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

YP valt deze keer voor de verandering weer eens mee. Kan hij mooi van de week als reservekeeper dienen en dan mag hij weer vertrekken.

Tom den Uijl
18 jaar, redelijk in vorm, gezond

Total Skill Index (TSI):1 920
Loon:2 000 €/week
Keepen: redelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw

lameeuw

Ik heb nu 22 spelers inclusief coach. 1 van mijn PM trainees moet er uit einde seizoen, ik heb er 1 teveel rondlopen. Reden is een blessure van een 17 jarige en een trainingsplaats laten liggen.... dat doet ik niet meer :p Als die mid eruit is gaat er nog een 6e verdediger gekocht worden zodat ik daar een volledig dubbele bezetting heb. Tevens moet er dan nog een spitsje bij, maar das niet interessant, die kan wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

lameeuw schreef op zondag 26 februari 2006 @ 16:43:
Ik heb nu 22 spelers inclusief coach. 1 van mijn PM trainees moet er uit einde seizoen, ik heb er 1 teveel rondlopen. Reden is een blessure van een 17 jarige en een trainingsplaats laten liggen.... dat doet ik niet meer :p Als die mid eruit is gaat er nog een 6e verdediger gekocht worden zodat ik daar een volledig dubbele bezetting heb. Tevens moet er dan nog een spitsje bij, maar das niet interessant, die kan wachten.
Als je een blessure hebt kun je toch even een vleugeltrainee even tijdelijk in een friendly opstellen op je middenveld. Zo doe ik het, dan kost het maar een halve trainingsplaats en hoef ik ook niet op zoek naar een vervangende trainee voor die paar weken.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw

lameeuw

Marzman schreef op zondag 26 februari 2006 @ 17:14:
[...]

Als je een blessure hebt kun je toch even een vleugeltrainee even tijdelijk in een friendly opstellen op je middenveld. Zo doe ik het, dan kost het maar een halve trainingsplaats en hoef ik ook niet op zoek naar een vervangende trainee voor die paar weken.
Had gekund maar ik zat toen net in de ombouwfase van keepers naar PM trainen en had eigenlijk amper genoeg spelers voor het middenveld. Wel al veel verkocht, nog niet genoeg aangetrokken :p En zeker nog niet genoeg wingers. Majah, er vliegt er iig 1 uit, eventuele winst is mooi meegenomen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• odan
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09 09:57

odan

The dark side is within all!

20 minuten onderweg en nog steeds geen verslag. :'(

nou we zijn onderweg. hij 1 speler kapot ik 1 kapot. hij geen wissels. dus dat moet wel goed komen. alleen die van mij waarschijnlijk 5 weken :(
In de 24e minuut werd E.V.V.-speler Félix Barrera Rodríguez, die het uitschreeuwde van pijn, op een stretcher van het veld gedragen.

[ Voor 76% gewijzigd door odan op 26-02-2006 20:36 ]

Pulse mee voor GoT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
2-0 voor, en mijn concurrent voor P2 lijkt het zwaar te gaan krijgen :) Beetje jammer dat hij tegen een degradatiekandidaat moet, anders was ik al veilig geweest na vanavond :)

Komende weken kan ik lekker aanklooien en mijn b-team ervaring op laten doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
11 basisspelers
1 reserve keeper
1 reserve verdediger
1 reserve middenvelder
3 spitstrainee's
1 koots
Maakt 18 spelers.

Dit heb ik standaard lopen. Op dit moment lopen er ook nog wat YP's rond die ik vergeten was te ontslaan, worden ontslagen als de TS er niet meer toe doet. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Ontslaan kan toch altijd zonder TS hit :?

[ Voor 21% gewijzigd door Pewwy op 26-02-2006 20:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Vaag spel, vorige week stond ik tegen dezelfde tegenstander na 90 minuten nog steeds gelijk met 0-0 en nu sta ik in de eerste helft al met 5-0 voor. Gelukkig maar, want ik zat vorige week al te twijfelen wat ik verkeerd gedaan had (speeld als nr1 tegen de nr8 en had ook vorige week verwacht makkelijk te winnen).

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Pewwy schreef op zondag 26 februari 2006 @ 20:50:
Ontslaan kan toch altijd zonder TS hit :?
Ik wacht ook altijd tot het tussenseizoen met ontslaan, volgens mij is het alleen gedurende de eerste drie dagen die een yp bij club zit dat ontslaan met zekerheid geen invloed op je teamspirrit heeft.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• odan

odan

De teams gingen met een 1 - 0 stand de rust in. E.V.V. had het meeste balbezit, namelijk 93 procent.
geweldig 11 tegen 10 en dan nog maar 1-0 voorstaan.

vorige week ook maar een krappe 0-4 overwinning gehaald. binnenkort ga ik denk ik toch maar eens een nieuwe spits halen om mijn wonder-opa bij te staan. iemand nog iets leuks in de aanbieding?

Pulse mee voor GoT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Laden duurt 2.5 minuut per pagina, iemand die een snellere server weet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 28-08 15:08
Verwijderd schreef op zondag 26 februari 2006 @ 21:02:
Laden duurt 2.5 minuut per pagina, iemand die een snellere server weet?
2.5 minuut maar? Op welke server zit jij dan? Hier duurt het 6 minuten voordat ik een error krijg :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw

lameeuw

Joss schreef op zondag 26 februari 2006 @ 21:09:
[...]

2.5 minuut maar? Op welke server zit jij dan? Hier duurt het 6 minuten voordat ik een error krijg :?
Mjah, ik heb sinds 20:00 2 keer kunnen inloggen, maar verder dan dat kom ik niet..... ik denk dat ik tegen een uur of 12 ofzow maar weer eens probeer :( ballenbak weer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Joss schreef op zondag 26 februari 2006 @ 21:09:
[...]

Die 2.5 minuut is inmiddels ook verleden tijd... ben op dit moment meerdere aan het proberen, ben inmiddels al blij als ik er uberhaupt op kom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
Marzman schreef op zondag 26 februari 2006 @ 20:53:
[...]

Ik wacht ook altijd tot het tussenseizoen met ontslaan, volgens mij is het alleen gedurende de eerste drie dagen die een yp bij club zit dat ontslaan met zekerheid geen invloed op je teamspirrit heeft.
Klopt, vandaar dat ik er nog even mee wacht. En aangezien het toch spelers zijn die je ontslaat snap je wel dat dit maar zo'n 500 euro per week salaris kost. En dat kan ik nog wel ophoesten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Snel is anders, maar bij mij werkt het wel hoor.

Het is hier meer mijn eigen computer die problemen geeft. Ik heb nu een raam open moeten zetten en de verwarming uitgedaan in deze kamer omdat mijn cpu te warm werd :( Toch maar eens kijken of er nog ergens socket a's in de aanbieding zijn, want als het nu al problemen geeft dan weet ik al wel wat er in de zomer gaat gebeuren. Raam kan gelukkig wel weer dicht, cpu is 5 graden koeler en weer stabiel :/

[ Voor 82% gewijzigd door Marzman op 26-02-2006 21:17 ]

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CookiePower
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 14:05

CookiePower

Heeft iemand mijn bal gezien?

De updates werken wel, maar na het eind van de eerste helft, nog steeds geen verslag. Beetje saai zo. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw

lameeuw

CookiePower schreef op zondag 26 februari 2006 @ 21:14:
De updates werken wel, maar na het eind van de eerste helft, nog steeds geen verslag. Beetje saai zo. :(
Nou, oh wonder, ik ben ingelogd en zie precies hetzelfde :p gaat lekkers weer. Laat ze in vredensnaam investeren in extra servers, niet in reallife voetbalteams :p

JAAAA, ik heb beeld :X ik staat netjes met 2-0 voor :)

@ hieronder: nee nog geen recettes binnen, maar mag wel hoger zijn dan vorige home-match, toen maar 1500 man en 10k kaartverkoop, nu 2500 man :)

[ Voor 22% gewijzigd door lameeuw op 26-02-2006 21:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• odan

odan

ondertussen 2-0.

bij jullie de inkomsten al binnen? hier nog geen recettes ontvangen.

Pulse mee voor GoT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

7-0, onbegrijpelijk dat ik vorige week niet scoorde :)

[edit]Bij mij staat de kaartverkoop trouwens al wel bij economie.

[ Voor 39% gewijzigd door Marzman op 26-02-2006 21:21 ]

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De eerste helft zit er op, maar hier nog steeds geen wedstrijdverslag te bekennen. :(

//edit

Daar is hij dan eindelijk :). 2-0 voorsprong en nog 3 kansen om de voorsprong verder uit tebreiden. Hij heeft tot nu toe een counter gehad en die raakte de lat. Tegen 10 man moet ik deze wedstrijd tegen de nummer twee toch uit kunnen spelen. Dan word de voorsprong 8 punten.

[ Voor 63% gewijzigd door Verwijderd op 26-02-2006 21:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw

lameeuw

Ja hoor, heb je eindelijk beeld, 2e helft net bezig... Railrunner zal het een tijdje zonder Jacques Maintier moeten stellen, want hij liep een zware voetblessure op.

Leuk, weer een mid/winger geblesseerd :( k*tspel af en toe :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• odan

odan

ondertussen het geld ook binnen.

en het is ook meteen een stuk sneller.

Pulse mee voor GoT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ondertussen is de server weer snel geworden, alleen nog geen "beeld", 9 uur is dan ook niet echt een lekker tijd om te beginnen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CookiePower
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 14:05

CookiePower

Heeft iemand mijn bal gezien?

Ah, we hebben beeld.

Sta gewoon met 2-0 voor tegen zo'n counterploeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kan ook eindelijk zien hoe het gaat (3-0 voor)
Normaal zit ik niet 90 minuten naar het wedstrijdverslag te staren, maar het is toch wel irritant als je het helemaal niet kan volgen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Damn, 2 verdedigers met kaarten en daardoor twee schorsingen volgende week :( Beetje jammer, de rest is eigenlijk nog niet goed genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• odan

odan

dit is wel heel vervelend.

82 minuten gespeeld 2 kansen 2 goals. 1 man meer en in de eerste helft 93% BB.

hopen dat er een paar leuke laatste minuten aankomen dan.

Pulse mee voor GoT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-06 13:57
45 minuten, geen verslag :(

Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• odan

odan

odan schreef op zondag 26 februari 2006 @ 21:49:
dit is wel heel vervelend.

82 minuten gespeeld 2 kansen 2 goals. 1 man meer en in de eerste helft 93% BB.

hopen dat er een paar leuke laatste minuten aankomen dan.
het ging nog wel, 2 goals erbij.

5 kansen 4 goals. 93 en 96% BB. beetje teleurgesteld toch wel.

volgende week tegen een simpel bot team. hopelijk schieten we ze er dan wel weer fatsoenlijk in.

Pulse mee voor GoT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor de 2e keer achter elkaar dat er een spits met rood afmoet..Ik moet toch eens op karakter gaan letten bij m'n aankopen. Onsportieve schwalbekoningen zit ik niet echt op te wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

61 minuten, nog steeds geen "beeld"...

edit: 82 minuten, nog steeds niet..

[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 26-02-2006 22:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw

lameeuw

Nou, netjes met 2-0 gewonnen (was al een beetje verwacht :p) maarrrrr al de 2e die er voor 6 week uit ligt. Toch maar eens een paar doktoren fixen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Boer Harmsen - workum 1 (74 minuten gespeeld) 0 - 0 [Verwijder]
De wedstrijd wordt op dit moment gespeeld, maar er is nog geen verslag uitgebracht. Probeer het straks opnieuw, dan hebben we hopelijk een verbinding met de verslaggever in het stadion.

......... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou het is uiteindelijk 2-0 gebleven en dus kan het kampioenschap me niet meer ontgaan. 8 punten voorsprong op de nummer 2 en dan volgen er nog eens 3 teams op 11 punten. Kan mooi nu spelers kan sparen in de competitie en ze dan inzetten in de GOT-cup. }) Niet dat ik dan een kans maak, maar dan ga ik in ieder geval strijdend ten onder. :D

Het was trouwens vandaag de eerste keer dat mijn stadion bijna uitverkocht was. Dus dat geld komt ook weer mooi uit op weg naar een nieuwe spits om mijn opa/clubheld te vervangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spypiet
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 03-06 22:02

Spypiet

Lit

H2opoloër schreef op zondag 26 februari 2006 @ 22:30:
Boer Harmsen - workum 1 (74 minuten gespeeld) 0 - 0 [Verwijder]
De wedstrijd wordt op dit moment gespeeld, maar er is nog geen verslag uitgebracht. Probeer het straks opnieuw, dan hebben we hopelijk een verbinding met de verslaggever in het stadion.

......... :(
* Spypiet meld zich ;(

Ze moeten de VII wel hebben denk ik...

//edit net nu ik dit schrijf komt er een verslag :Y) 0-8 voor :)

[ Voor 9% gewijzigd door Spypiet op 26-02-2006 22:44 ]

RKVV Messen (207117) V.254 [Gamecollectie]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
88ste minuut eindelijk een verslag :( belachelijk!

Wel 5-1 gewonnen maar dat was verwacht :)

Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pfff, mijn spelers zijn aardig aan het schoppen geweest :(, 4 gele kaarten. 2 blessures voor de tegenstander. Wel 5-1 gewonnen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

aah heerlijk 2 basisspelers gebelsseerd. na 1 trainee en een semi-basis speler...

4 dus in totaal met in totaal +9-10 weken ofzo

seizoen=definitief over

2-2 gespeeld. met die 2 spelers erin had ik ez gewonnen maar goed...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmm raar seizoen. Is je beste aanvaller en beste verdediger totaal uit vorm. Win ik toch weer relaxed.
Dit seizoen in III is super spannend. Had juist voorgenomen om stapjes terug te doen. Nu kreeg ik toch mooi buitenkansje om 23jarige international van Ecuador te halen. Leuk spelertje wat ook nog redelijk trainbaar is.

Ga me toch afvragen of verstandig is om naar IV af te zakken... Zag gister dat er flinke IV's zijn, iig zitten paar goede teams tussen zitten. Bedoeling is om weer een superteam op te bouwen en dan in 1 keer door te stoten naar de top van III en wellicht eens in de II te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Iemand hier die nog een friendly zoekt? Sheepproductions (503794)

[edit]Ik heb al wat, geen idee of het iemand van hier is.

[ Voor 32% gewijzigd door Marzman op 27-02-2006 11:52 ]

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

7-0 gewonnen.

Man, what a shot by Absurdoz's Taco van Benthem! Firing from 35 yards, he didn't give the enemy keeper a chance and it was 4 - 0.

Doelsaldo is niet bijgewerkt evenals de topscorers lijst.

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 27-02-2006 11:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• odan

odan

ik wacht ook nog steeds op de goals van vorige week.

Pulse mee voor GoT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

boeiend :) of ga je voor die topscoorders jackpot van 10k :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij mij gaat het waarschijnlijk afhangen van doelsaldo wie er kampioen wordt, dan zou ik het wel fijn vinden als de 7-0 overwinning bij mijn totaal wordt opgeteld ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coca-Cola
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19:23
Ik heb net als vorige week met 3-0 gewonnen. Mijn team is nog steeds in prutvorm, maar het lijkt de resultaten niet echt te beinvloeden. Ze hebben nog 2 weken om in vorm te komen, want dan komen de beslissende duels voor onze competitie.
Ik heb echter geen seconde van mijn wedstrijd gister kunnen volgen... wat een pruts snelheid gister op de hattrick site.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 08-09 10:22
Het volgen van de wedstrijd ging prima gisteren alleen kreeg ik als counterploeg 3 vrije trappen tegen binnen een paar minuten tijd waardoor ik van een comfortabele 2-1 voorsprong naar 2-4 achter ging...erg zuur weer, deze pot had ik moeten winnen, hij heeft maar 1 normale kans gehad! :(
Ach concurrentie heeft ook verloren dus het valt nog mee...volgende week moet ik zeker winnen anders ben ik echt f*cked. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mensen die nog op zoek zijn naar een leuke middenvelder. er staat er 1 te koop. voor slechts 3.7m is ie all yours!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• odan

odan

Verwijderd schreef op maandag 27 februari 2006 @ 15:07:
boeiend :) of ga je voor die topscoorders jackpot van 10k :P
die 10k kan me gestolen worden :P (heeft die zin loon danwel terug verdiend maar dat boeit niet :P )

het gaat met meer om de Dirk Kuyt Award 8)

Pulse mee voor GoT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb gister op bizare wijze gewonnen van in mijn mening een betere tegenstander. wat ik vooral vreemd vond is dat ik in mijn stadion(vorige week) gelijk speel en nu bij mijn tegenstander thuis win ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
odan schreef op maandag 27 februari 2006 @ 16:21:
[...]

die 10k kan me gestolen worden :P (heeft die zin loon danwel terug verdiend maar dat boeit niet :P )

het gaat met meer om de Dirk Kuyt Award 8)
Hahaha maar we gaan uit van Alltid he en die is wel bijgewerkt :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Top 10 atm DK Award :p

1. 17 Antonio César Agrafojo SCSL IX.263
2. 16 Timothy Alting Bles Ripzeboys VII.828
3. 16 Paul van Zadelhoff E.V.V. Phenix IX.602
4. 16 Ricardo Tiggelman FC KoelKast IX.582
5. 14 Bence Serfőző Giga eagles X.623
6. 13 Edgar Künnapuu Sportclub Rijssen VIII.483
7. 13 Włodzimierz Szuper Klik60 VII.777
8. 12 Pieter-Jesse Boeter Martinozen VI.888
9. 12 Sven Engerberg F.C. Flower Power VII.565
10. 12 Wulf Predl HvB United VI.857

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sarinsarin
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 11-03 14:03
hup edgar hup edgar! >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Verwijderd schreef op maandag 27 februari 2006 @ 16:15:
mensen die nog op zoek zijn naar een leuke middenvelder. er staat er 1 te koop. voor slechts 3.7m is ie all yours!
Nu toch maar een hogere startprijs H3!N? ;)
Vind het ook niet echt een koopje als ik de transfervergelijking gebruik eerlijk gezegd. B)

[ Voor 16% gewijzigd door -TheNose- op 27-02-2006 17:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• odan

odan

Damien2004 schreef op maandag 27 februari 2006 @ 16:39:
[...]

Hahaha maar we gaan uit van Alltid he en die is wel bijgewerkt :-)
wist ik :)

sta weer op een gedeelde 2e plek. maar goed hij is een beetje uit vorm. en er komen nog wat doelpunten matches aan dus ik heb nog hoop 8)

Pulse mee voor GoT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

moet het nu niet de huntelaar awart worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coca-Cola
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19:23
Damien2004 schreef op maandag 27 februari 2006 @ 16:56:
Top 10 atm DK Award :p
7. 13 Włodzimierz Szuper Klik60 VII.777
Kijk dat krijg je met een spits met hoog spelhervattingen. Hij heeft precies de helft van al mijn doelpunten gemaakt :) Helaas is hij wel al 31 jaar, dus hij wordt volgend jaar zeker vervangen. Maar voor die tijd mag hij nog wel een paar Szuper hattricks maken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-CKY2K- schreef op maandag 27 februari 2006 @ 17:05:
[...]

Nu toch maar een hogere startprijs H3!N? ;)
Vind het ook niet echt een koopje als ik de transfervergelijking gebruik eerlijk gezegd. B)
waar lees jij dat ik het een koopje noem? en de prijs is normaal en na het 'debacle' van vorige is het openingsbod toch iets hoger omde boel enigszins te compenseren. toch is 3.7m voor zo'n speler helemaal niet raar. op de TL gaan ze er ook voor ruim boven de 4m uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wie had er hier vorige keer ook alweer een sloot aan doktoren gehuurd? hoe beviel dit? ik heb nu 2 trainees en een halve trainee geblesseerd en dit kost me als ze niet trainen +/- 2 ton...

ik zit eraan te denken even 30-40 dokters in te huren. ik heb er nu 10. ik sta alleen al in de min bijna 2 ton en als mijn spelers niet verkocht worden en zondag de update is sta ik ruim 3 ton in de min. dat is wel riskant. aan de andere kant speel ik thuis tegen de nummer 1 dus ik verwacht een volhuis dit levert me dan weer 2,5 ton op.

wat zouden jullie doen?

[edit]

haha! wat dacht je van deze:

Speler met ID 96712029 is voor het laatst gezien in oranje! Zijn overall stak fel af tegen de donkere vuilniswagen waar hij achterop stond. Zijn gloriedagen zijn duidelijk voorbij.

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 27-02-2006 18:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Ik pas, 30 stuks. Eerstvolgende update ging mijn suppmood naar moorddadig, gisteren maar 20000 man in mijn stadion. Speler heeft wel getraind, maar ik vraag me nog steeds af of het het waard was.

Dat volle huis kan je waarschijnlijk schudden als ze over de zeik zijn ;)

[ Voor 17% gewijzigd door Pewwy op 27-02-2006 18:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tsja maar hij heeft wel veel supporters en wint elke week dus van zijn team komen er wel veel denk ik. bovendien als ze pleister worden voor woensdag kunnen ze trainen en dus ook spelen op zondag. missen ze geen training. ik denk dat dat rendabeler is dan 5-10k extra man in je stadion.

verliezen doe ik toch wel zondag dus ik pic.

hebben 30 dokters ook echt 3x zoveel effect als 10 of daalt het effect naarmate het aantal stijgt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flipm0de
  • Laatst online: 11-09 16:37

Flipm0de

geen

me 34jarige midd is 2 weken geblesseerd. Die kan ik beter weggooien he? Zo goed was ie ook weer niet

flipm0de ! flipm0de is the greatest!!!!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Verwijderd schreef op maandag 27 februari 2006 @ 18:57:
tsja maar hij heeft wel veel supporters en wint elke week dus van zijn team komen er wel veel denk ik. bovendien als ze pleister worden voor woensdag kunnen ze trainen en dus ook spelen op zondag. missen ze geen training. ik denk dat dat rendabeler is dan 5-10k extra man in je stadion.

verliezen doe ik toch wel zondag dus ik pic.

hebben 30 dokters ook echt 3x zoveel effect als 10 of daalt het effect naarmate het aantal stijgt?
Het daalt. Ik heb het 1 dag geprobeerd, en dat leverde precies +1 op op de dag van de training, maar er is volgens mij nooit door iemand bijgehouden hoeveel nut het precies heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Verwijderd schreef op maandag 27 februari 2006 @ 17:37:
[...]

waar lees jij dat ik het een koopje noem? en de prijs is normaal en na het 'debacle' van vorige is het openingsbod toch iets hoger omde boel enigszins te compenseren. toch is 3.7m voor zo'n speler helemaal niet raar. op de TL gaan ze er ook voor ruim boven de 4m uit.
Ze gaan er ook voor 3.5 uit en vaker dan voor boven de 4mill. Dat je het een koopje noemt maakte ik op uit het feit dat je het slechts 3.7mill noemde...vandaar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Pewwy schreef op maandag 27 februari 2006 @ 19:05:
[...]

Het daalt. Ik heb het 1 dag geprobeerd, en dat leverde precies +1 op op de dag van de training, maar er is volgens mij nooit door iemand bijgehouden hoeveel nut het precies heeft.
Het effect is zeker niet zoveel als 3x het effect van 10 doktoren....als je meerdere blessures hebt zoals jij H3!N, lijkt het me al rendabeler om te doen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-CKY2K- schreef op maandag 27 februari 2006 @ 20:23:
[...]

Ze gaan er ook voor 3.5 uit en vaker dan voor boven de 4mill. Dat je het een koopje noemt maakte ik op uit het feit dat je het slechts 3.7mill noemde...vandaar :)
toch maar even 10 doks erbij gedaan. ik verlies toch zondag dus of de suppmood nu kut is of over een paar dagen boeit ook geen fuck meer ;)

mid niet verkocht helaas. ik wilde met dat geld een nieuwe trainee halen voor woensdag, hopen dat er iemand voor woensdag biedt nu, maar ik denk het niet. als je zo even in een periode zit met aan/verkopen verlies je toch altijd flink wat training helaas, maarja...
Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.