Het Hattrick (Online Voetbal Management) topic deel 47 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste
Acties:
  • 4.608 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 02-05-2022
Verwijderd schreef op vrijdag 24 maart 2006 @ 11:57:
[...]

Zie wereldklasse verdedigers er al voor 2 miljoen uitgaan, als je dat nog een beetje kan troosten ;). De Pewwy-strategie, vrij "hoog" op de TL zitten is denk ik het beste.
Na mijn vorige verkopen moest dat wel. En aangezien Hein zijn spelers ook vaak te duur verkoopt ben ik het ook maar gaan proberen. Kost je wel een week extra af en toe, maar je komt in ieder geval beter in de buurt van de gangbare prijzen en je hebt minder risico op echte tegenvallers.

Zo ging mijn wereldklasse def voor 2,3nogwat miljoen, terwijl dat veel minder had kunnen zijn volgens de vergelijking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• died_laughing
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 08:49
Marzman schreef op vrijdag 24 maart 2006 @ 11:13:
[...]

Aardig wat. Mijn trainee (20 jr/5,5 sterren/conditie goed/pm wereldklasse/verdedigen redelijk) is volgens de TL 3 246 000 € waard (helaas is er maar een vergelijkbaar resultaat gevonden, dus niet heel betrouwbaar, maar TPE van HAM geeft ook 3,1 mln € aan).
Ik train zelf verdedigen, dus ik dacht aan een middelvelder eind 20 begin 30.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09:45

lameeuw

Ik doe niet gek, ik ben gek.

Damien2004 schreef op vrijdag 24 maart 2006 @ 12:04:
Voor de mensen die even een half uurtje niks te doen hebben ik heb getracht mijn Plan© te beschrijven. Hij staat ook in mijn signature als je nu effe geen tijd heb :)

Let op het is een eerste versie en poging uit te leggen wat mijn Plan© is en hopelijk begrijpen nu meer mensen wat ik aan het doen ben :)
Je plan loopt een maand voor ??
die heden (24-04-2006)
Mjah, ik zal eens lezen zo, kan pas om 14:00 beginnen met werken dus nog wel een halfuurtje over.

☐ Geschift - ☑ Totaal geschift De Totaal Geschiften 767420

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kijk net bij de transfervergelijking van een van mijn trainees en die geeft bijna 3.5 miljoen terug. Dit zal waarschijnlijk door zijn goed passen komen naast zijn formidabel positiespel. Maar dan nog vind ik het wel erg veel voor een speler van 18.

Er komt trouwens maar 1 vergelijkbare transfer voor dus helemaal betrouwbaar is het niet en van die andere was de TSI hoger. Dus die zat waarschijnlijk dichter tegen een pop aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-06 13:57
lameeuw schreef op vrijdag 24 maart 2006 @ 13:07:
[...]

Je plan loopt een maand voor ??
[...]
Mjah, ik zal eens lezen zo, kan pas om 14:00 beginnen met werken dus nog wel een halfuurtje over.
Ben graag up to date he :)

Laat me weten wat je er van vindt of vragen heb :)

Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw

lameeuw

Damien2004 schreef op vrijdag 24 maart 2006 @ 13:13:
[...]

Ben graag up to date he :)

Laat me weten wat je er van vindt of vragen heb :)
AArghhh, ik lees het vanaaf wel als de kids in bed liggen, takke herrie aan me kop :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 24 maart 2006 @ 11:47:
[...]

Die markt is idd helemaal veranderd. Als je gewoon hier al 4 pagina's leest dan zie je zoveel berichten. Iedereen heeft er last van. Betekent dus voor dat weinige geld kan je ook weer een goedkope speler weer halen. Alleen jeugdspelers blijven/worden relatief echt duur nu.

Wordt ook beetje moet van al die berichten met 'OMG ZO WEINIG??'
Ja ik heb het ook gehad recent. maar ga het ook niet hier schreeuwen :P(moest ff kwijt :))
ja het is wel echt rampzalig met die verdedigers nu. 1.6 voor een wonderbaarlijk def... daar zou ik ook niet vrolijk van worden. misschien komt het omdat er tegenwoordig zoveel teams verdedigers trainen? en aangezien je 10 spelers kan trainen wordt de markt overspoeld door verdedigers?

zou dat dan de oorzaak kunnen zijn?

ik klaag trouwens niet over pm. 20jr wereldklasse pm, redelijk passen is al gauw 4-4,5m ik verkoop het alleen denk ik nog niet, hoewel de marges bij hogere niveaus wel lager ligt.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 24-03-2006 15:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• died_laughing
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 08:49
Zijn er hier eigenlijk mensen die keepers trainen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

died_laughing schreef op vrijdag 24 maart 2006 @ 15:01:
Zijn er hier eigenlijk mensen die keepers trainen?
Dat is alleen een interesante overweging voor beginnende teams die nog geen goede trainees kunnen kopen. De keepersmarkt is op zich wel aardig, maar je kunt er maar twee trainen.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bovendien zijn ze erg duur in de aanschaf dus dat lukt je ook niet echt als beginnend team. 17 jaar redelijk keepen begin seizoen is denk ik al gauw 2 miljoen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Verwijderd schreef op vrijdag 24 maart 2006 @ 15:09:
bovendien zijn ze erg duur in de aanschaf dus dat lukt je ook niet echt als beginnend team. 17 jaar redelijk keepen begin seizoen is denk ik al gauw 2 miljoen?
Dan begin je met 19 jaar, keepers kun je zowiezo tot een latere leeftijd doortrainen dan veldspelers.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

keepers staan niet in het veld? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Verwijderd schreef op vrijdag 24 maart 2006 @ 15:29:
keepers staan niet in het veld? ;)
Een veldspeler is geen keeper ;) hee ik gebruik ook maar het hattrickjargon dat ik bij "de club" zie staan ;)

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zelf train (nog) wel keepers. Je moet 10 andere spelers er bij kopen op de juiste stats, waardoor het een redelijk dure aangelegenheid wordt. Daarnaast leveren keepers niet exponentieel meer op. Bij andere trainingsvormen zal je altijd minder spelers hoeven te kopen (al helemaal als je het plan volgt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat mag jij helemaal niet volgen want daarvan liggen de copyrights bij Damien ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Verwijderd schreef op vrijdag 24 maart 2006 @ 16:06:
Dat mag jij helemaal niet volgen want daarvan liggen de copyrights bij Damien ;)
Ja en het is € 15,- per maand he om er gebruik van te maken ;)

Nah ik deel mijn geniale ideën met jullie! Zo ben ik dan ook weer :)

Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 00:15
Verwijderd schreef op vrijdag 24 maart 2006 @ 13:11:
Kijk net bij de transfervergelijking van een van mijn trainees en die geeft bijna 3.5 miljoen terug. Dit zal waarschijnlijk door zijn goed passen komen naast zijn formidabel positiespel. Maar dan nog vind ik het wel erg veel voor een speler van 18.
Het kan bijna niet anders dan dat die andere speler toen international was ofzo, anders is 3.5 miljoen gewoon onmogelijk voor een 18-jarige speler met als hoogste stat formidabel. Spelers die nu 17 zijn en formidabel in een hoofdstat gaan er voor zo'n 2 tot 2.5 miljoen uit, dus een 18-jarige lijkt me dan wat overdone.

En de transfermarkt, ach, wat zullen we er over zeggen... Er is genoeg gesproken denk ik ;)

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Damien2004 schreef op vrijdag 24 maart 2006 @ 16:08:
[...]

Ja en het is € 15,- per maand he om er gebruik van te maken ;)

Nah ik deel mijn geniale ideën met jullie! Zo ben ik dan ook weer :)
of het geniaal is, mag je over 12 seizoenen gaan beoordelen. de komende 4 jaar wil ik je dus niet meer horen over dat plan van je ;)

@dsanka je dient hierbij heel goed op le letten op de datum. begin seizoen 18 is geen eind seizoen 18. begin seizoen 18 formidabel pm en goed passen zou inderdaad prima 3,5m kunnen opleveren ja

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 24-03-2006 17:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 08-09 10:22
Ik vind tegenwoordig de TPE van HAM wel erg goed! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw

lameeuw

Mjah, iets heel anders :p

Is een spelhervatter nou echt handig ?? heb voor de grap maar een bovennatuurlijk gehaald voor 28 k (redelijk vleugel, matig pm), maar vraag me toch eigenlijk wel een beetje af of dat nou wel zo heel veel voordelen bied. Ik laat deze looser zondag debuteren op de vleugel en ik lach me natuurlijk helemaal rot als die gare gek er 1 of 2 ballen in mag / kan knallen. Zijn er ervaringen met SH-ers of is het eigenlijk weggegooid geld ??

Ow jah, hijs 18 dus mag lekker PM mee-trainen :p

[ Voor 6% gewijzigd door lameeuw op 24-03-2006 20:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 24 maart 2006 @ 17:13:
[...]

@dsanka je dient hierbij heel goed op le letten op de datum. begin seizoen 18 is geen eind seizoen 18. begin seizoen 18 formidabel pm en goed passen zou inderdaad prima 3,5m kunnen opleveren ja
Weet ik, maar had over de datum heen gelezen. Kwam waarschijnlijk door die dollartekens in mijn ogen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
lameeuw schreef op vrijdag 24 maart 2006 @ 20:09:
Mjah, iets heel anders :p

Is een spelhervatter nou echt handig ?? heb voor de grap maar een bovennatuurlijk gehaald voor 28 k (redelijk vleugel, matig pm), maar vraag me toch eigenlijk wel een beetje af of dat nou wel zo heel veel voordelen bied. Ik laat deze looser zondag debuteren op de vleugel en ik lach me natuurlijk helemaal rot als die gare gek er 1 of 2 ballen in mag / kan knallen. Zijn er ervaringen met SH-ers of is het eigenlijk weggegooid geld ??

Ow jah, hijs 18 dus mag lekker PM mee-trainen :p
Kijk voor de lol naar mijn keeper, en naar mijn pas verkochte keeper ;)
Scoren regelmatig en vaak zelfs belangrijke doelpunten. Ik wil nooit meer zonder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw

lameeuw

Mjah, dan gaat ik lekker die gast op 1 der vleugels neerzetten in de hoop dattie er een balletje in trapt, zondag MOTSen tegen de nummer 2 denk ik want anders red ik het niet om te promoveren zonder de "grote schoonmaak" :p

Zow, gaat ik nu verder met een site, klantjes worden boos als je ze te lang laat wachten :X

[ Voor 23% gewijzigd door lameeuw op 24-03-2006 20:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mils
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 06:36
lameeuw schreef op vrijdag 24 maart 2006 @ 20:39:
Zow, gaat ik nu verder met een site, klantjes worden boos als je ze te lang laat wachten :X
ahha goh, nog eventjes wachten. MWahahaha heb een nieuw geniaal plan vanachter de toonbank FF wachten hoor O-)

WP: Ecodan PUHZ-SW50

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lameeuw schreef op vrijdag 24 maart 2006 @ 20:39:
Mjah, dan gaat ik lekker die gast op 1 der vleugels neerzetten in de hoop dattie er een balletje in trapt, zondag MOTSen tegen de nummer 2 denk ik want anders red ik het niet om te promoveren zonder de "grote schoonmaak" :p

Ik heb pas ook een speler gekocht met bovennatuurlijk SH, daarnaast heeft tie formidabel scoren, ik ben benieuwd of dit wat gaat opleveren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik geloofde dat verhaal van de SP'ers ook nooit zo, maar het is denk ik toch handig een goeie SP'er te hebben en dan heb ik het niet over die rare worsten draaier uit oss met zijn communistische praktijken.

mijne heeft nu 2x gescoord in 3 wedstrijden en efficiency is 100%(van de dooie spelmomenten). ervaring is wel erg belangrijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majoh
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09:10

majoh

ᕦ(ò_óˇ)ᕤ

Verwijderd schreef op zaterdag 25 maart 2006 @ 12:43:
ik geloofde dat verhaal van de SP'ers ook nooit zo, maar het is denk ik toch handig een goeie SP'er te hebben en dan heb ik het niet over die rare worsten draaier uit oss met zijn communistische praktijken.

...
Offtopic: Iets tegen Oss? ;-) Hij trouwens best een leuke dochter...

[ Voor 4% gewijzigd door majoh op 25-03-2006 20:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

niks tegen oss hoor :) ik ken het alleen van naam. noord brabant toch? bij breda? ben niet zo'n topografische held

wordt nog lastig morgen denk ik tegen de nr6. hij haalt ongeveer een redelijk mid dus piccen kan niet. achja het is uitzitten dit seizoen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw

lameeuw

Microsoft OLE DB Provider for SQL Server error '80040e14'

The log file for database 'hattrick' is full. Back up the transaction log for the database to free up some log space.

D:\HATTRICK\WEBB\COMMON\../common/includes/Database2.asp, line 302

Leuke error, heb ik nog niet eerder gehad :p

Wil je ook een keer een opstelling maken....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Damn, die gasten draaien waarschijnlijk gewoon op een SQL server :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Damn pullde ik deze maar aan het begin van het seizoen! Mijn eerste 17 jarige goed keeper! :)
Transfervergelijking geeft rond de 3ton aan nu! Begin seizoen had dit een paar miljoen opgeleverd! :P

Vraagje over de wedstrijd van vanavond: Mijn tegenstander speelt centrumaanval, betekend dat nou dat er echt bijna geen kansen over de vleugels komen? Dan kan ik mijn vleugelverdedigers naar het midden zetten namelijk! :)

[ Voor 37% gewijzigd door -TheNose- op 26-03-2006 11:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majoh

majoh

ᕦ(ò_óˇ)ᕤ

Verwijderd schreef op zaterdag 25 maart 2006 @ 22:24:
niks tegen oss hoor :) ik ken het alleen van naam. noord brabant toch? bij breda? ben niet zo'n topografische held
Ik merk t, Noord-Brabant is ok, maar meer tussen Den Bosch en Nijmegen dan bij Breda...

Maar ja, verder wordt dit weekend saai tegen een bot. Hopelijk schiet mn topscoorder er wel een paar in. Altijd goed...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mmm, mijn tegenstander voor de GoT Cup (Santa Boma) heeft al een wedstrijd geregeld.... Bij deze meld ik 't even, zodat ik netjes door kan naar de halve finale O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nou ik heb weer 10 seconden een speler erbij gehad.... tsi 10 ofzo

@wub hij verwachtte kennelijk niet (als XI team) door te gaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
-CKY2K- schreef op zondag 26 maart 2006 @ 10:16:
Vraagje over de wedstrijd van vanavond: Mijn tegenstander speelt centrumaanval, betekend dat nou dat er echt bijna geen kansen over de vleugels komen? Dan kan ik mijn vleugelverdedigers naar het midden zetten namelijk! :)
Ik zou gewoon 1 vleugel openlaten. Dus 2 centrale verdedigers en 1 vleugelverdediger op normal op verdedigend zetten (tegenover zijn sterkte vleugel). Zo is je centrale verdediging sterk, en laat je 1 vleugel open. Je zou ook nog die ene vleugelverdediger naar het midden kunnen zetten als zijn vleugelaanval helemaal niks voorstelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
Verwijderd schreef op zondag 26 maart 2006 @ 13:06:
Mmm, mijn tegenstander voor de GoT Cup (Santa Boma) heeft al een wedstrijd geregeld.... Bij deze meld ik 't even, zodat ik netjes door kan naar de halve finale O-)
Zullen wij anders woensdag ff oefenen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sandyman538 schreef op zondag 26 maart 2006 @ 13:51:
[...]

Zullen wij anders woensdag ff oefenen?
Helaas net al iets anders geregeld.... Next time

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Sandyman538 schreef op zondag 26 maart 2006 @ 13:51:
[...]

Ik zou gewoon 1 vleugel openlaten. Dus 2 centrale verdedigers en 1 vleugelverdediger op normal op verdedigend zetten (tegenover zijn sterkte vleugel). Zo is je centrale verdediging sterk, en laat je 1 vleugel open. Je zou ook nog die ene vleugelverdediger naar het midden kunnen zetten als zijn vleugelaanval helemaal niks voorstelt.
Ehm Sandy, ik speel met 5 verdedigers! ;) Counterteam weet je wel? Hij heeft een redelijk (hoog) centrale aanval, 1 zwak(hoog) vleugel en een slecht (hoog) vleugel. Als ik mijn defs naar het midden zet dan haal ik op de vleugeldefposities goed (laag) en mijn centrale def wonderbaarlijk (laag) en anders briljant (laag) centraal en uitstekend (zeer hoog) op de vleugels...vandaar mijn vraag. Hij zal veel meer balbezit hebben dan ik, dus ik moet een behoorlijke chinese muur neerzetten! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
-CKY2K- schreef op zondag 26 maart 2006 @ 16:41:
[...]

Ehm Sandy, ik speel met 5 verdedigers! ;) Counterteam weet je wel? Hij heeft een redelijk (hoog) centrale aanval, 1 zwak(hoog) vleugel en een slecht (hoog) vleugel. Als ik mijn defs naar het midden zet dan haal ik op de vleugeldefposities goed (laag) en mijn centrale def wonderbaarlijk (laag) en anders briljant (laag) centraal en uitstekend (zeer hoog) op de vleugels...vandaar mijn vraag. Hij zal veel meer balbezit hebben dan ik, dus ik moet een behoorlijke chinese muur neerzetten! :)
Waar maak je je dan nog zorgen over... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Sandyman538 schreef op zondag 26 maart 2006 @ 19:09:
[...]

Waar maak je je dan nog zorgen over... ;)
Omdat je als je een wereldklasse verdedigingsrating hebt er met een slechte aanval nog steeds gescoord kan worden, vaak wel meer dan 1x! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 13-09 20:27

Shabbaman

Got love?

AIM betekent niet dat er helemaal geen kansen over de vleugel komen. Met AIM bestaat er een kans dat een vleugelaanval wordt omgezet naar een centrale aanval. Dat is vooral handig als je een goede centrale aanval hebt.

Als neveneffect wordt je vleugelverdediging minder. Dus je zou 'm kunnen pakken door met een sterke vleugelaanval te spelen (een FTW ofzo).

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Gaat er weer één pressie tegen me spelen :? Ik had helemaal niet de bedoeling kansen te creëren vandaag :P

Aaargh, al 2 counters gemist. Waar is de scherpte gebleven :(

[ Voor 24% gewijzigd door Pewwy op 26-03-2006 20:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw

lameeuw

Godver, pas ik me team aan op zijn centrum aanval (vleugel def naar het midden) speelt die lul ineens vleugelaanval ?? :X Nou jah, maar zien wat het wordt grmblllll

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De dag van de onverwachte tactieken zeker. Mijn tegenstander speelt altijd vleugelaanval en nu counter..Ik had ik net m'n vleugelverdediging wat sterker gemaakt en m'n centrum wat zwakker, dus wel een goeie zet van hem denk ik.
Ik zie ook dat de verslaggevers weer inspelen op de (Hattrick) actualiteit:
In de 14e minuut ging Zhakrin-speler Ramon Demmers neer als een server die offline ging. Verwacht werd dat hij wel enige tijd plat zou liggen, vandaar dat back-up Sasha Buddingh de dienstverlening overnam
:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

haha prachtig :)

bah ik heb een hekel aan wedstrijden om 9u gelukkig ben ik nu voor de 3e achter eenvolgende keer kampioen dus volgend seizoen op naar de 6 om 8u wedstrijd :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Beter, 20.00 uur is echt een stuk makkelijker volgen. Later is niet grappig meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Godver....eerst een pleister, gevolgd door een blessure voor mijn spits die er al 6 weken af heeft gelegen dit seizoen :( Kut spel....

Aaaaarhg, +8 :(

[ Voor 7% gewijzigd door Pewwy op 26-03-2006 21:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Pewwy schreef op zondag 26 maart 2006 @ 21:02:
Beter, 20.00 uur is echt een stuk makkelijker volgen. Later is niet grappig meer.
Was voor mij vorig seizoen bijna de belangrijkste reden om naar de VIde te promoveren! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

en WEER zijn mij punten ontnomen... het liedje van dit seizoen.

volgende week dan maar eens _proberen_ te winnen van een bot team

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wceend
  • Laatst online: 25-08 14:49
Verwijderd schreef op zondag 26 maart 2006 @ 21:55:

niets ontnomen in mijn ogen zijn verdediging was sterker dan jouw aanval. Dat hij nog een kans heeft gekregen is pech.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Ik heb mijn wedstrijd met 1-4 verloren. Dat was ook de bedoeling (een aantal b-spelers opgesteld en verkeerde instructies gegeven aan individuele spelers), maar aan het persbericht van mijn tegenstander te zien is hij zo blij met de overwinning dat ik het maar stil houdt in mijn competitie ;)

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 26 maart 2006 @ 21:55:

Zo zie je maar weer dat AIM zeker niet wil zeggen dat 'alles' ineens door het midden gaat. Tenminste, ik neem aan dat je een aantal 'onzichtbare' kansen over de vleugels hebt gehad.
(Soms denk ik wel eens dat centrum- en vleugelaanval precies zijn omgekeerd in de MatchEngine :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wceend schreef op zondag 26 maart 2006 @ 21:59:
[...]

niets ontnomen in mijn ogen zijn verdediging was sterker dan jouw aanval. Dat hij nog een kans heeft gekregen is pech.
Nou..de verhouding goed(laag) centrale aanval tegen uitstekend(heel laag) centrale verdediging is vaak toch wel goed voor meer dan 1 doelpunt. Vraag maar aan de verdedigingstrainers hier :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wceend schreef op zondag 26 maart 2006 @ 21:59:
[...]

haha! grapjas...

nu nog even het spelletje snappen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kampioen! :*)
Nou ja, officieel nog niet, maar met 4 punten voor, en nog 2 wedstrijden waarvan 1 tegen een bot-team kan het niet meer mis.
Wel een beetje jammer dat m'n keeper er voor +5 uitgeschopt is. Daar moet nog iemand voor aangekocht worden want z'n huidige vervanger heeft rampzalig keepen, dus daar scoren zelfs bots nog tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo nu echt kampioen, 2 wedstrijden te gaan 7 punten los van no. 2.

Zo'n bovennatuurlijk SH lijkt wel te helpen, 3x gescoord: 2x vrije trap en 1x penalty.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dan wil ik nog even gebruik maken van mijn recht om 1x per jaar een newbie vraag te stellen:
Kan je ergens zien wat je hoogste ratings ooit zijn geweest? Of alleen in een hulp-programma?
En weet iemand waar dat dan zit in Hattrick Coach Professional?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s_de_hoog
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 26 maart 2006 @ 22:53:
Dan wil ik nog even gebruik maken van mijn recht om 1x per jaar een newbie vraag te stellen:
Kan je ergens zien wat je hoogste ratings ooit zijn geweest? Of alleen in een hulp-programma?
En weet iemand waar dat dan zit in Hattrick Coach Professional?
Tools / my stats / my matches / best game ever

En... we zijn weer kampioen! _/-\o_
Nou maar eens de IV zien te halen.

Waar gehackt wordt vallen spaanders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majoh

majoh

ᕦ(ò_óˇ)ᕤ

6-0 gewonnen tegen een bot team.

Maar het grappige is dat alle 6 doelpunten gescoord zijn door een speler. Mijn spits scoorde 5 keer in de eerste helft, en 1 keer in de tweed. Jammer dat ie nog 2 kansen in de tweede helft miste ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jammer dat ik niet ongeslagen kampioen word. Heb vandaag tegen de nummer 6 verloren. Ik had 5 kansen scoor er 1 en hij heeft 3 kansen en scoord er 2. Speler zullen wel te veel feesten hebben bezocht om het kampioenschap te vieren.

Grappige is wel dat het mijn een na beste wedstrijd ooit is volgens Hattrick.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Zo, gisteren weereens een heerlijke counteroverwinning behaalt tegen de nummer 1 uit mijn competitie! Gezien de kansen verhouding niet eens onterecht (hij schoot 1x op de paal en andere twee kansen scoorde hij). Mijn nieuwe aanval (neutrale coach en uitmuntende spits erbij) functioneerden goed! 3 counters, drie goals zoals het hoort! ;)
Lijfsbehoud is zo goed als zeker, komende twee wedstrijden minimaal 1 punt halen en dan ben ik veilig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw

lameeuw

Uiteindelijk door de verkeerde aanpassing (dacht dus dattie centrumaanval zou doen, speelt ie vleugelaanval) met 2-4 verloren. Nou jah, seizoen was toch al ruk dus dit kan er ook nog wel bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pannenkoekkie
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 28-03 18:38

Pannenkoekkie

Sugar or Cheeze?

* Pannenkoekkie heeft gisterenavond 1 broodnodig puntje binnengehaald met 5-4-1... Sta nu niet meer op degraderen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
PROMOTIE!!

Eindelijk naar de VI!! Werd tijd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Damien2004 schreef op maandag 27 maart 2006 @ 09:12:
PROMOTIE!!

Had je maar 3 seizoenen over gedaan toch? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Damien2004 schreef op maandag 27 maart 2006 @ 09:12:
PROMOTIE!!

Gefeliciteerd. It's about time ;)

Mijn spits is naar +7 gegaan vanochtend, dus met een beetje geluk is hij begin volgend seizoen weer terug :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
-CKY2K- schreef op maandag 27 maart 2006 @ 09:35:
[...]

Had je maar 3 seizoenen over gedaan toch? ;)
Ja :'( Maar 3 seizoenen on te recht hoor :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Zou leuk zijn als je bij 1 van de andere gotters in de VIde zou komen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majoh

majoh

ᕦ(ò_óˇ)ᕤ

Ff een vraagje. Eind dit seizoen komt toch die grote schoonmaak van bot-teams? Is de procedure van promoties enzo al bekend? Zou het dus kunnen zijn dat ik bijvoorbeeld twee divisies gelijk promoveer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pannenkoekkie

Pannenkoekkie

Sugar or Cheeze?

OsseMaarten schreef op maandag 27 maart 2006 @ 10:17:
Ff een vraagje. Eind dit seizoen komt toch die grote schoonmaak van bot-teams? Is de procedure van promoties enzo al bekend? Zou het dus kunnen zijn dat ik bijvoorbeeld twee divisies gelijk promoveer?
In theorie kan je 2 divisie's promoveren, maar dat zou betekenen dat we onder de 5e klasse meer dan ongeveer (niet nagerekend)... 8192 bot's hebben... Dat lijkt me erg stug :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw

lameeuw

OsseMaarten schreef op maandag 27 maart 2006 @ 10:17:
Ik denk dat dat best mogelijk is, het is dacht ik afhankelijk van je positie op de ranglijst. Hoe hoger je positie hoe meer kans dat je verder omhoog gaat. (denk ik :p)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pannenkoekkie

Pannenkoekkie

Sugar or Cheeze?

Ze zijn zo makkelijk geweest om de botteams niet in de ranglijst te plaatsen derhalve:

DIV Aantal Teams Cummulatief
Ere 1 8 8
II 4 32 40
III 16 128 168
IV 64 512 680
V 256 2048 2728
VI 1024 8192 10920
VII 1024 8192 19112
VIII 2048 16384 35496
IX 2048 16384 51880
X 4096 32768 84648
XI 4096 32768 117416

Teams die ranking tot 8 hebben spelen ere
Tot 9-40 II
41-168 - III
etc.etc.

Overigens ben ik zo vrij geweest een willekeurige (XI.1024 #8) te bekijken: Rank 40047, deze speelt volgend jaar in de IX.

[ Voor 44% gewijzigd door Pannenkoekkie op 27-03-2006 10:52 . Reden: Dumbass ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quintus
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 13-09 18:12

Quintus

Eg wel! Dus....

Pannenkoekkie schreef op maandag 27 maart 2006 @ 10:21:
[...]

In theorie kan je 2 divisie's promoveren, maar dat zou betekenen dat we onder de 5e klasse meer dan ongeveer (niet nagerekend)... 8192 bot's hebben... Dat lijkt me erg stug :)
Dat gaat niet op, vergeet niet dat er in de onderste divisies ook verdubbelingen en zelfs vervierdubbelingen plaatsvinden van divisies in bepaalde klasses.
Speel je in de 11e kom je dus sowieso in de 9e divisie terecht.
Edit: zie bovenstaande post voor de exacte getallen ;)

Editt 2: Door de bots zullen er dus ook 12e divisie teams naar de 9e promoveren

[ Voor 24% gewijzigd door Quintus op 27-03-2006 10:57 ]

Unknown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majoh

majoh

ᕦ(ò_óˇ)ᕤ

Ik ben dus nummer: 24441

En wordt sowieso al 2e in mijn competitie, waardoor ik dus promoveer naar de 8e. Niet verder dus, wel jammer...

Maar bedankt, weet ik weer waar ik aan toe ben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pannenkoekkie

Pannenkoekkie

Sugar or Cheeze?

OsseMaarten schreef op maandag 27 maart 2006 @ 10:53:
Ik ben dus nummer: 24441

En wordt sowieso al 2e in mijn competitie, waardoor ik dus promoveer naar de 8e. Niet verder dus, wel jammer...

Maar bedankt, weet ik weer waar ik aan toe ben :)
Jah, maar doordat je nu bij het "Linkerrijtje (van alle 16384)" van de VIII zit, zal volgend jaar opnieuw promoveren er sneller inzitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majoh

majoh

ᕦ(ò_óˇ)ᕤ

Linkerrijtje... Betekend dat dan dat ik in een makkelijkere divisie kom ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CookiePower
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13-09 14:05

CookiePower

Heeft iemand mijn bal gezien?

Ranglijst: 32988

Als bovenstaande dus klopt, zou ik in één keer van de XI naar de VIII gaan. Lijkt me een beetje overdreven, maar goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Wees blij dat je vanuit de IXde niet ineens naar de VIIde gaat, VIIde divisies worden steeds sterker, dus degradatie ligt dan op de loer als je team er niet klaar voor is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• odan
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09 09:57

odan

The dark side is within all!

23875

9e divisie

2e ben ik al zeker van. kampioen is ook nog mogelijk aangezien we nog onderling tegen elkaar moeten. gelijkspel heeft hij genoeg aan dus we gaan voor de volle winst eerst nog ff een bot team afslachten en dan motsen voor het kampioenschap.

dus 7e divisie waarschijnlijk volgend seizoen? of ik er blij mee moet zijn weet ik niet. team is er niet klaar voor maar goed er promoveren ook andere teams mee uit de 8 en 9e dus wie weet kunnen we voor behoud in de 7e spelen. en dan langzaam een beter team opbouwen voor de bovenste regionen.

Pulse mee voor GoT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pannenkoekkie

Pannenkoekkie

Sugar or Cheeze?

odan schreef op maandag 27 maart 2006 @ 12:31:
23875

9e divisie

dus 7e divisie waarschijnlijk volgend seizoen? of ik er blij mee moet zijn weet ik niet. team is er niet klaar voor maar goed er promoveren ook andere teams mee uit de 8 en 9e dus wie weet kunnen we voor behoud in de 7e spelen. en dan langzaam een beter team opbouwen voor de bovenste regionen.
VII: 10920-19112
VIII 19113-35496 -> Hier val jij tussen :)
IX: 35497-51880

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pannenkoekkie

Pannenkoekkie

Sugar or Cheeze?

OsseMaarten schreef op maandag 27 maart 2006 @ 11:40:
Linkerrijtje... Betekend dat dan dat ik in een makkelijkere divisie kom ofzo?
Nee, er zijn 32000 (en een beetje teams), allemaal actief, van die 32000 zit je aan de "Linkse kant" er zijn dus minimaal 16000 teams slechter dan jij (mits geen transfers e.d.). Echter kán het zo zijn dat je 7 teams loot die allemaal sterker zijn dan jou team, alleen die kans is (0,5^7)=1 op 7125

[ Voor 16% gewijzigd door Pannenkoekkie op 27-03-2006 12:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jaja, titel is binnen in VI.788 in belgie :)

Nu zondag nog winnen en kga wrsch rechtstreeks op.

sta nu 3 pnt voor op nr 512, dus het zou moeten lukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aii! Weer met 0-1 verloren tegen een directe concurrent voor degradatie (:X).

Sta nog steeds onderaan, het zit nog wel heel dicht bij elkaar. Met 2 overwinningen ontloop ik degradatie 100% met 1x gelijk spel en 1x winst hangt het van andere wedstrijden af, en met 2x een gelijkspel red ik het sowieso niet. Weg met 5-4-1 en 5-3-2, geen geleun meer op de verdediging ga de laatste 2 wedstrijden 4-4-2 spelen, vol op de aanval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• odan
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09 09:57

odan

The dark side is within all!

Pannenkoekkie schreef op maandag 27 maart 2006 @ 12:37:
[...]

VII: 10920-19112
VIII 19113-35496 -> Hier val jij tussen :)
IX: 35497-51880
dat word dus middenmotor in de 8 volgend seizoen zorgen dat de club financieel gezond word en spelers voor de toekomst halen zodat we over een paar seizoen de hattrick masters kunnen winnen :P

Pulse mee voor GoT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

odan schreef op maandag 27 maart 2006 @ 13:16:
[...]

dat word dus middenmotor in de 8 volgend seizoen zorgen dat de club financieel gezond word en spelers voor de toekomst halen zodat we over een paar seizoen de hattrick masters kunnen winnen :P
Waar is die lijst te vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Verwijderd schreef op maandag 27 maart 2006 @ 13:06:
Aii! Weer met 0-1 verloren tegen een directe concurrent voor degradatie (:X).

Sta nog steeds onderaan, het zit nog wel heel dicht bij elkaar. Met 2 overwinningen ontloop ik degradatie 100% met 1x gelijk spel en 1x winst hangt het van andere wedstrijden af, en met 2x een gelijkspel red ik het sowieso niet. Weg met 5-4-1 en 5-3-2, geen geleun meer op de verdediging ga de laatste 2 wedstrijden 4-4-2 spelen, vol op de aanval.
3-4-3 is toch vol op de aanval? 4-4-2 kan nog steeds heel behouden zijn. ;)
En 5-3-2 counter spelen is een stuk moeilijker dan het lijkt, ben ik ook achter gekomen, mijn team begint nu pas een beetje te draaien!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-CKY2K- schreef op maandag 27 maart 2006 @ 13:23:
[...]

3-4-3 is toch vol op de aanval? 4-4-2 kan nog steeds heel behouden zijn. ;)
En 5-3-2 counter spelen is een stuk moeilijker dan het lijkt, ben ik ook achter gekomen, mijn team begint nu pas een beetje te draaien!
Je zegt het goed, het kan nog steeds heel behoudend zijn. Maar als je je vleugelverdedigers op aanvallend zet, met 2 IM speelt, de 2 vleugelspelers op aanvallend en je beide centrale verdedigers naar de vleugels kan je toch moeilijk van een behoudende speelstijl spreken ;).

5-3-2 lijkt idd verrekte lastig, maar alles zit momenteel ook tegen. Zo heeft m'n goddelijke spelhervatter in mijn laatste wedstrijd een vrije trap op een "mooie plek net buiten de zestien" gemist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

4-4-2 met 2 im's is een slechte opstelling vind ik. je aanval is leuk, maar zonder bb heb je daar niks aan. of je moet 4-4-2 op counter spelen, maarja dat is niet aanvallend. Speel dan 3-4-3 met 3 im's en een WTM en eventueel nog een ocd of 4-4-2 met 3 im's en 1 aanvallende wing...maarja moet je wel de spelers hebben. alles op alles gooien om behoud af te dwingen zou ik doen. verras je ook je tegenstanders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
ps voor de mensen die nog leuke middenvelders zoeken :) Ik heb er 3 te koop staan waarvan 2 wel heel erg aardig zijn en één zeer goed te gebruiken is als aanvallende verdediger om je mid een boost te geven :) Geen transfer ad ofzo hoor maar ik denk gooi het in de groep ;) Soort van tip om mensen met een slecht middenveld op weg te helpen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 26 maart 2006 @ 13:06:
8)7 8)7 8)7 Lekker stom van mij zeg! Ik had er werkelijk totaal geen rekening meegehouden door te gaan :)

Ach ja......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CookiePower schreef op maandag 27 maart 2006 @ 11:42:
Ranglijst: 32988

Als bovenstaande dus klopt, zou ik in één keer van de XI naar de VIII gaan. Lijkt me een beetje overdreven, maar goed.
Och... valt best mee toch. Ik speel in XI en met de positie die ik nu heb (34204) zou ik ook naar VIII gaan! Zware cultuurschok voor mijn team :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik speel zondag (match-ID 65532840) uit tegen de koploper. De wedstrijd erna thuis tegen nummer 3.
Zelf sta ik tweede. Iemand nog tips voor me zodat ik dan winnen?

Zijn middenveld is iets beter dan dat van mij maar voor de rest is het vrij gelijkwaardig.

Als ik zondag mots, zou ik dan nog kans hebben om de wedstrijd erna nog te winnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 28-08 15:08
zucht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

was het weer zover joss? ach troost je... ik zit in hetzlefde schuitje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoedjevanpapier
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 29-08 16:17

hoedjevanpapier

1, 2, 3, 4 .....

De nieuwe spits van HvP:

Javier Arasa de Miguel (30309611)
23 jaar, matig in vorm, gezond
Ik spreek Español!

Een aangenaam persoon die opvliegend en oneerlijk is.
Hij heeft slecht ervaring en is een zwak leider.

Specialiteit: Onvoorspelbaar

Nationaliteit: México
Total Skill Index (TSI): 117 790
Loon: 61 440 €/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: Hoedjevanpapier's XI tal
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit

Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: redelijk
Vleugelspel: slecht Verdedigen: waardeloos
Scoren: mythisch Spelhervatting: waardeloos

Aangekocht voor 3,05 miljoen.
Vandaag opdracht gegeven tot een stadionvergroting naar 70.000 plaatsen.

Verder geen grote aankopen meer.

Tweevoudig GoT cup winnaar met HvP's XI tal(143980)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pannenkoekkie schreef op maandag 27 maart 2006 @ 10:45:

Teams die ranking tot 8 hebben spelen ere
Tot 9-40 II
41-168 - III
etc.etc.
dit lijkt mij niet want dan degradeert er niemand uit de eredivisie en alle andere divisies

dus lijkt mij bijv voor van de 7e naar de 6e 10920+2x1024=12986
of loop ik nu weer wat dom te lullen :>

btw gister 1-1 uit gelijkgespeelt 180 vs 144 ratings dus is ik vind het niet erg })
al is het wel verdedigings trainer en speelt pressing maar mijn uitmuntend spits heeft wel 4 gemist ofzo :(

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 27-03-2006 15:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Nog mensen die mee willen doen met de GoT Awards? Voor de organisatie dan bedoel ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw

lameeuw

Damien2004 schreef op maandag 27 maart 2006 @ 17:03:
Nog mensen die mee willen doen met de GoT Awards? Voor de organisatie dan bedoel ik :)
*meldt*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoedjevanpapier schreef op maandag 27 maart 2006 @ 15:13:
De nieuwe spits van HvP:

Aangekocht voor 3,05 miljoen.
niet duur hoewel het loon wel redelijk op de begroting drukt, maar toch... zijn deze altijd zo 'goedkoop' ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 28-08 15:08
Verwijderd schreef op maandag 27 maart 2006 @ 15:13:
was het weer zover joss? ach troost je... ik zit in hetzlefde schuitje.
dat maakt t alleen maar erger :9 die gast heeft tegen mij lopen motsen, das al de 4e mots die ik tegen krijg dit seizoen :(
Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.