[20" en groter] Snelle TFT schermen Deel 3

Pagina: 1 ... 4 ... 6 Laatste
Acties:
  • 5.211 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• multipasser
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14-09 12:19

multipasser

Daftpunk Ownz Ya!

@ snagt: Koop de Dell 2405fpw: Ik ben grafisch ontwerper en hij is perfect!!
Ik begrijp niet waarom mensen hier uberhaupt naar andere schermen kijken. Dell levert het meeste voor het minste meestal! De 2005fpw heeft last van een paarse schijn als je onder een hoek kijkt maar de kleuren zijn wel heel goed! Alleen is dat scherm te klein. Dus ga zeker voor de 24inch.
Wat voor mij ook al te klein is geworden :(( Ik wil dringend de 30inch.

Een amiga 500 met 512 kb ram !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thefirstikke
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Ook een Engelse review van de NEC

http://www.behardware.com...ivalent-to-a-2-ms-tn.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Y0ur1
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Zoijar schreef op zaterdag 04 maart 2006 @ 12:02:
Ik heb gisteren om 3 uur smiddags besteld, en hij ligt nu al op het DHL depot in amsterdam. Hoop dat ik hem vandaag nog krijg... wat een snelheid :)
rembourse zeker! ik hoor maar niks van van alternate over mijn bestelling...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 18-09 12:00
XiN schreef op zaterdag 04 maart 2006 @ 13:28:
[...]
Over het contrast zegt het inderdaad niks, maar over de backlight leakage wel.
Ja en nee, je kunt namelijk wel zien dat het er een beetje is, maar je kan niet zien hoe erg het is, je hebt helemaal geen referentie op zo'n foto. Je moet eigenlijk twee schermen naast elkaar zetten en dan een foto nemen. Of foto's van verschillende schermen nemen in precies dezelfde lichtcondities, met dezelfde camerainstellingen en van dezelfde afstand.

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoijar
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

Zoijar

Because he doesn't row...

Y0ur1 schreef op zaterdag 04 maart 2006 @ 14:36:
rembourse zeker! ik hoor maar niks van van alternate over mijn bestelling...
credit card (maar bij komplett, niet bij alternate, en er stond van te voren dat hij op vooraad was)

(komt overigens maandag, dhl levert niet op zaterdag, wist ik niet)

[ Voor 12% gewijzigd door Zoijar op 04-03-2006 17:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 16-09 14:40

n00bs

Het is weer Zomer!

Verwijderd schreef op vrijdag 03 maart 2006 @ 22:01:
[...]

Alternate mag zelf de voorwaarden bepalen waaronder jij het product mag retourneren mits zij
die voorwaarden schriftelijk (of per e-mail) uiterlijk bij de levering van het product verstrekken. Een verbroken verpakking kan zo'n voorwaarde zijn. De wet beschrijft namelijk geen voorwaarden (wat zij inhouden of waar zij aan moeten voldoen), het lijkt erop dat een leverancier deze dus zelf mag invullen.

Schriftelijke bevestiging van de informatie
De consument moet bij de uitvoering van de overeenkomst tijdig, maar uiterlijk bij levering, een schriftelijke bevestiging krijgen (tenzij hij deze al voor het sluiten van de overeenkomst heeft gekregen). De bevestiging kan ook per e-mail of op een andere duurzame drager verstuurd worden. De schriftelijke bevestiging moet in ieder geval, naast de hierboven beschreven gegevens, informatie bevatten over:

de voorwaarden waaronder en de wijze waarop de consument van het herroepingsrecht gebruik kan maken;
Dat kan dan wel zo zijn, maar als ik een rechtzaak zou aanspannen dan win ik die. Omdat de verpakking NIET tot het product behoort.

Ik snap ook niet waarom vele mensen waaronder vooral winkeliers denken dat winkels boven de wet staan :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat kan dan wel zo zijn, maar als ik een rechtzaak zou aanspannen dan win ik die. Omdat de verpakking NIET tot het product behoort.
Of een verpakking wel of niet tot het product behoort heeft er niets mee te maken lijkt mij. Het gaat er om dat een winkel bepaalde voorwaarden mag opstellen, en jou deze moet overhandigen uiterlijk tijdens de levering.

Als ik de wet "kopen op afstand" lees dan staat er nergens wat die voorwaarden specifiek in moeten houden, oftewel, de verkoper mag deze zelf bepalen. Ben je het met die voorwaarden niet eens dan zoek je een ander.

Uiteraard ben ik het wel met je eens dat als een verkoper deze voorwaarde opstelt (een onverbroken verpakking), dat de wet "kopen op afstand" eigenlijk weinig voorstelt. Als ik de doos niet mag openmaken kan ik moeilijk beoordelen of een product mij wel bevalt. ;)

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 04-03-2006 17:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fb_slim
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 02-12-2021
sander815 schreef op vrijdag 03 maart 2006 @ 09:50:
[...]

als jij het regelt doe ik mee :)
Ik ook!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n-i-x
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 00:36
Verwijderd schreef op vrijdag 03 maart 2006 @ 22:01:
[...]

Alternate mag zelf de voorwaarden bepalen waaronder jij het product mag retourneren mits zij
die voorwaarden schriftelijk (of per e-mail) uiterlijk bij de levering van het product verstrekken. Een verbroken verpakking kan zo'n voorwaarde zijn. De wet beschrijft namelijk geen voorwaarden (wat zij inhouden of waar zij aan moeten voldoen), het lijkt erop dat een leverancier deze dus zelf mag invullen.

Schriftelijke bevestiging van de informatie
De consument moet bij de uitvoering van de overeenkomst tijdig, maar uiterlijk bij levering, een schriftelijke bevestiging krijgen (tenzij hij deze al voor het sluiten van de overeenkomst heeft gekregen). De bevestiging kan ook per e-mail of op een andere duurzame drager verstuurd worden. De schriftelijke bevestiging moet in ieder geval, naast de hierboven beschreven gegevens, informatie bevatten over:

de voorwaarden waaronder en de wijze waarop de consument van het herroepingsrecht gebruik kan maken;
Uit die tekst begrijp ik niet dat Alternate zelf de voorwaarden mag bepalen...
Volgens mij bedoelen ze met de voorwaarden dit stukje:
De consument kan in een aantal gevallen het herroepingsrecht niet uitoefenen, namelijk:

* voor diensten waarvan de uitvoering, met instemming van de consument, is begonnen vóór de termijn van zeven werkdagen;
* voor goederen of diensten waarvan de prijs gebonden is aan schommelingen op de financiële markt, waarop de leverancier geen invloed heeft;
* voor goederen die volgens specificaties van de consument zijn vervaardigd, bijvoorbeeld maatwerk, of die een duidelijk persoonlijk karakter hebben;
* voor goederen die door hun aard niet kunnen worden teruggezonden, of die snel kunnen bederven of verouderen;
* voor audio- en video-opnamen en computerprogrammatuur waarvan de consument de verzegeling heeft verbroken;
* voor de levering van kranten en tijdschriften;
* voor de diensten van weddenschappen en loterijen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat zijn de zaken of diensten waarop het herroepingsrecht zowiezo niet geldt. Een verkoper daarvan hoeft jou daarbij geen "voorwaarden" te verstrekken omdat die er niet zijn. Je kunt het product of de dienst nimmer retourneren.

Een voorwaarde is een geval of situatie waaronder jij het product wél mag retourneren, oftewel, van het herroepingerecht gebruik mag maken. Deze voorwaarden lijken niet vast te staan. Tenminste, ik kan ze niet vinden.

[ Voor 67% gewijzigd door Verwijderd op 04-03-2006 21:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n-i-x
Een aantal uit het rijtje dat ik net gaf zijn inderdaad zaken/diensten waar het herroepingsrecht niet geld, maar er staat ook een voorwaarde bij:
* voor audio- en video-opnamen en computerprogrammatuur waarvan de consument de verzegeling heeft verbroken
Hier kan je ook een paar voorwaarden uit halen:
Bij elke overeenkomst op afstand heeft de consument een termijn van ten minste 7 werkdagen waarbinnen hij de overeenkomst kan herroepen zonder betaling van een boete en zonder opgave van redenen. De consument moet in dit geval ten hoogste de kosten voor het terugzenden van de goederen betalen. De leverancier is verplicht om binnen 30 dagen de bedragen terug te betalen die reeds door de consument betaald zijn.
De termijn van het herroepingsrecht gaat voor goederen in op de dag waarop de consument de goederen ontvangt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

Die voorwaarde geldt voor software niet hardware ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n-i-x
Weet ik, maar voor software is dat een voorbeeld van een voorwaarde.

Er worden dus wel voorwaarden genoemd...
Het lijkt me ook eigenlijk vrij onwaarschijnlijk als de winkelier voorwaarden mag bedenken, want dan kan die het wel zo draaien dat de wet kopen op afstand nooit geld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

XiN schreef op zaterdag 04 maart 2006 @ 23:03:
Het lijkt me ook eigenlijk vrij onwaarschijnlijk als de winkelier voorwaarden mag bedenken, want dan kan die het wel zo draaien dat de wet kopen op afstand nooit geld.
Je blijft ten alle tijden vrij om wel of niet met die voorwaarden accoord te gaan. Stel dat ik jou een 2e hands monitor verkoop via de post, en we spreken af dat jij 'm mag retourneren als je niet tevreden bent, mag ik daar dan geen "voorwaarden" aan verbinden? Bijv. dat de je de monitor in exact dezelfde toestand retourneert als dat je 'm ontving, en 'm ondertussen niet zwart hebt gespoten. Ik noem maar een voorbeeld.
Ik denk dat een verkopende partij iedere voorwaarde mag verzinnen die je maar kunt bedenken, mits hij de koper daar van te voren van op de hoogte brengt. Het is aan de koper om daar wel of niet mee accoord te gaan.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 05-03-2006 00:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

Apple> Bij 2e hands producten ligt dit weer anders. Maar volgens mij (zover mijn wetskennis gaat) ben je gewoon als winkelier verplicht je aan de wet te houden. Als je dat niet wilt, moet je simpelweg geen winkel beginnen of hogere prijzen vragen ivm service en garantie. Lijkt mij raar dat die nieuwe wetten er voor jan lul zijn doorgevoerd... ten slotte zijn die juist gekomen om de consument beter te beschermen. Als winkel kan je wel extra voorwaarden opnemen, maar volgens mij is de basis voor allen gelijk. Net als de wettelijke garantie termijn voor consumenten artikelen.

Maar goed dit gaat nu wel heel erg offtopic allemaal :p misschien beter een nieuw topic hiervoor openen (is tenminste handig voor iedereen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hallo Huigie hoe speelt ut2004 op het scherm ( NEC 20WGX ) ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bokko!
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 09-02 10:38
Ik ben nu nog de trotse eigenaar van een 19" crt scherm, maar zit er de laatste tijd toch aan te denken om hem in te ruilen voor een LCD scherm.

Aangezien ik veel grafische vormgeving en fotobewerking doe wil ik graag een 1600x1200 variant.
Zelf zat ik te denken aan de Samsung 204B omdat deze ook een lekker lage responsetijd heeft, wat weer fijn is tijdens het gamen.
Ik heb liever geen breedbeeld scherm, op een 4:3 scherm kan ik toch ook breedbeeld kijken?

Wat gebeurt met de beeldkwaliteit als ik op 1280x1024 draai? dit kan in sommige omstandigheden nog wel eens gebeuren.

Ik hoor het graag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

bokko! schreef op maandag 06 maart 2006 @ 13:37:
Ik ben nu nog de trotse eigenaar van een 19" crt scherm, maar zit er de laatste tijd toch aan te denken om hem in te ruilen voor een LCD scherm.

Aangezien ik veel grafische vormgeving en fotobewerking doe wil ik graag een 1600x1200 variant.
Zelf zat ik te denken aan de Samsung 204B omdat deze ook een lekker lage responsetijd heeft, wat weer fijn is tijdens het gamen.
Ik heb liever geen breedbeeld scherm, op een 4:3 scherm kan ik toch ook breedbeeld kijken?

Wat gebeurt met de beeldkwaliteit als ik op 1280x1024 draai? dit kan in sommige omstandigheden nog wel eens gebeuren.

Ik hoor het graag
Aangezien ik veel grafische vormgeving en fotobewerking
type beeldscherm TFT/TN
Als je werkelijk zoveel bezig met grafische vormgeving bent, dan neem je natuurlijk niet een monitor met een TN paneel erin.

De NEC is dan een betere optie, kleuren zijn zeer goed (IPS paneel) en hij is sneller dan welk ander 20" TFT scherm. Dus ook nog zere geschikt voor gaming.

Maar als je perse Samsung wilt, kijk dan voor een overdrived PVA scherm en vraag ook absoluut of het een 100% 8bits scherm is anders zit je nog steeds met dezelfde "pauper" kwaliteit als die TN schermen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikbengoofy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 24-08 22:50
hellow!

ik wil graag dat NEC 20inch widescreen scherm aanschaffen...

maaruhm , bij hardware discount is die geloof ik ook niet meer tekoop , hij staat in iedereval niet in de pricewatch..

zijn die schermen zo moeilijk te krijgen ofzo???

en dan nog iets ..

weet iemand of de acer ( 20inch widescreen ) toevallig net als de 24 inch acer ook een DVI aansluiting meekrijgt??

want dan ga ik voor de acer :) net zo makkelijk ( en goedkoper )

zag hem toevallig van het weekend staan bij de mediamarkt in zoetermeer . die 20 inch van acer .

ziet er echt heel erg gaaf uit . alleen zo jammer dat die geen DVI heeft :(

Uiteindelijk zit onze manager er alleen voor spek en bonus.. - Loesje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedoel je de 2051Ws?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoijar
  • Niet online

Zoijar

bokko! schreef op maandag 06 maart 2006 @ 13:37:

Als je aan grafische vormgeving etc doet zou ik zeker geen TN scherm kopen, al is het alleen maar de kleine inkijkhoek. Samsung 204TS lijkt me dan al beter. 20" breedbeeld is eigenlijk een 17" scherm met extra zijkanten. In de start post staat een verglijkings plaatje. Je ziet dat 21" ongeveer net zo breed is als 20" widescreen, en een stuk hoger. Dus je kan er vrijwel hetzelfde breedbeeld op kijken, met het nadeel dat je zwarte balken aan de boven en onder kant hebt. Widescreen resolutie is meestal 1680x1050, en een 21" geeft 1600x1200. Je levert dus 80 pixels in de breedte in, voor 150 in de hoogte als je puur op resolutie let. Merk ook op dat 1600x1200 totaal meer pixels zijn dan 1680x1050. Deze afwegingen hebben mij er toe aangezet om de Samsung 214T te kopen, die net bezorgd is, maar ik zit op m'n werk en ik kan niet wachten om naar huis te gaan en hem uit te testen :)
Ligt erg aan het scherm, maar volgens mij ziet 1280 er nog best ok uit op een 1600 scherm, zeker voor gamen. Hoe lager de resolutie hoe minder het wordt. In reviews staan vaak fotos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Y0ur1
  • Niet online
n00bs schreef op maandag 06 maart 2006 @ 13:48:
[...]

[...]

[...]

Als je werkelijk zoveel bezig met grafische vormgeving bent, dan neem je natuurlijk niet een monitor met een TN paneel erin.

De NEC is dan een betere optie, kleuren zijn zeer goed (IPS paneel) en hij is sneller dan welk ander 20" TFT scherm. Dus ook nog zere geschikt voor gaming.

Maar als je perse Samsung wilt, kijk dan voor een overdrived PVA scherm en vraag ook absoluut of het een 100% 8bits scherm is anders zit je nog steeds met dezelfde "pauper" kwaliteit als die TN schermen ;)
1600*1200 = 20" heh, de LCD2170NX is 21" en aardig prijzig. De LCD20WGX2 is breedbeeld terwijl hij 4:3 wil.

Je kunt het beste gaan voor de 204ts denk ik, 16.7 mil kleuren, aardig goed in games(oke niet de beste), kleurweergave is goed en goede inkijkhoek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://img48.imageshack.us/my.php?image=schermen9fi.jpg

of http://img48.imageshack.us/my.php?image=schermen9fi.jpg voor als rmote linken niet werkt . . :)

Simpel vraagje eigenlijk , deze twee schermen ontlopen elkaar niet veel qua prijs. als ik in de pricewatch kijk zie ik dat de meeste tweakers voor de Benq hebben gekozen ( aangezien deze in de top verkopen staat ) Ik meen ergens vaag te weten dat Benq eigenlijk Acer is , hebben dee schermen dan ook hetzelfde paneel , of niet ? . . . heeft er iemand al ervaringen met het nieuwe scherm van acer de AL2051 ? ik wil toch graag voor een van deze gaan aangezien deze schermen DVI hebben. en dus niet voor een van de oudere varianten van Acer

vraag is dus nu nog niet duidelijk naar voor gekomen maar dat doe ik dan nu maar even :P :

Wat is het verschil tussen deze twee schermen?

Op deze site is de Acer op voorraad, is het verschil groot genoeg om dan 5 dagen op het scherm te wachten? ( wachten op de Benq dus )

Zijn er mensen die al ervaring hebben met de Acer 2051 ? zo ja zijn deze positief ?

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 06-03-2006 14:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikbengoofy
ik bedoel de Acer AL2016Ws , of die in de toekomst net als de 24 inch ook met DVI aansluiting uitgerust gaat worden?...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0YR1D3R
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
ikbengoofy schreef op maandag 06 maart 2006 @ 14:30:
[...]

ik bedoel de Acer AL2016Ws , of die in de toekomst net als de 24 inch ook met DVI aansluiting uitgerust gaat worden?...
Waarom zou je wachten op een 2016Ws opvolger met DVI wanneer de 2051Ws al op de markt is en dat min of meer de opvolger is? :) Dan hoef je toch niet meer te wachten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bokko!
  • Laatst online: 09-02 10:38
Als je aan grafische vormgeving etc doet zou ik zeker geen TN scherm kopen, al is het alleen maar de kleine inkijkhoek. Samsung 204TS lijkt me dan al beter. 20" breedbeeld is eigenlijk een 17" scherm met extra zijkanten. In de start post staat een verglijkings plaatje. Je ziet dat 21" ongeveer net zo breed is als 20" widescreen, en een stuk hoger. Dus je kan er vrijwel hetzelfde breedbeeld op kijken, met het nadeel dat je zwarte balken aan de boven en onder kant hebt. Widescreen resolutie is meestal 1680x1050, en een 21" geeft 1600x1200. Je levert dus 80 pixels in de breedte in, voor 150 in de hoogte als je puur op resolutie let. Merk ook op dat 1600x1200 totaal meer pixels zijn dan 1680x1050. Deze afwegingen hebben mij er toe aangezet om de Samsung 214T te kopen, die net bezorgd is, maar ik zit op m'n werk en ik kan niet wachten om naar huis te gaan en hem uit te testen :)

[...]

Ligt erg aan het scherm, maar volgens mij ziet 1280 er nog best ok uit op een 1600 scherm, zeker voor gamen. Hoe lager de resolutie hoe minder het wordt. In reviews staan vaak fotos.
De 214T wordt mij weer net iets te duur, ik denk dat ik toch voor de 204T ga.
Geeft een PVA scherm zoveel beter beeld dan een TN?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

bokko! schreef op maandag 06 maart 2006 @ 14:43:
[...]

De 214T wordt mij weer net iets te duur, ik denk dat ik toch voor de 204T ga.
Geeft een PVA scherm zoveel beter beeld dan een TN?
JA! :)

Zwart is veel zwarter, kleuren zijn veel meer natuurgetrouw. PVA panelen zijn normaal gesproken altijd 8bits (per kanaal) wat het totaal aantal kleuren op 16.7 miljoen brengt, waarbij een TN paneel maximaal 16.2 miljoen kleuren kan weergeven maar zover ik weet zijn die schermen altijd 6bits waarbij je dus maar 262K aan echte kleuren hebt.

Kijkhoek van een PVA paneel is veel groter dan van een TN paneel en het contrast een stuk hoger.

TN panelen zijn gewoon zeer geschikt voor gamers met een klein(er) budget.

PVA panelen zijn wel weer trager dan TN, alleen een goede overdrived PVA paneel komt enigszins in de buurt bij de snellere TN panelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikbengoofy
dat is waar idd . maar dat scherm is ook weer duurder . en heeft 8ms inplaats van 6 ...

denk dat de ms heel weinig verscheel maakt eigenlijk ..

Goofy gaat even reviews leven :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikbengoofy
J0YR1D3R schreef op maandag 06 maart 2006 @ 14:39:
[...]

Waarom zou je wachten op een 2016Ws opvolger met DVI wanneer de 2051Ws al op de markt is en dat min of meer de opvolger is? :) Dan hoef je toch niet meer te wachten?
dat is waar idd . maar dat scherm is ook weer duurder . en heeft 8ms inplaats van 6 ...

EDIT: , geen goede review te vinden...

zie wel dat bij 4launch je voor pixelgarantie 59 euro mag leerleggen :|
iemand weet waat het goedkoper is? of gratis?

[ Voor 16% gewijzigd door ikbengoofy op 06-03-2006 15:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fb_slim
fb_slim schreef op donderdag 02 maart 2006 @ 17:20:
[...]

Kan je in de winkel het scherm checken? Heb je HD hierover gesproken?

pricewatch: NEC MultiSync LCD20WGX2 (20.1", 6ms g>g, D-sub/DVI-D) staat trouwens geen prijs meer...
Ik heb HD gesproken via de mail:

Geachte heer X,

Helaas kunt u het product alleen checken wanneer u de pixel garantie heeft. Wanneer u die niet heeft zal de normale norm gelden van een aantal pixels op uw scherm.

Dat kan zelfs oplopen tot 5 pixels en dan heeft u nog steeds een goed product volgens de ISO norm.

Hopende u hiermee voldoende te hebben ingelicht.

Met vriendelijke groeten

Hardware Discount

Helpdesk 0314 - 674 190

Je kan het dus niet in de winkel checken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

Bij sommige winkels wel, het is even uitpluizen welke wel, ik weet dat in het grote 19" topic een Duitse winkel was die gelijk de goedkoopste was in Europa die de schermen altijd kostenloos controleerde alvorens ze verstuurd werden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ikbengoofy schreef op maandag 06 maart 2006 @ 15:07:
[...]

EDIT: , geen goede review te vinden...

zie wel dat bij 4launch je voor pixelgarantie 59 euro mag leerleggen :|
iemand weet waat het goedkoper is? of gratis?
Mijn 204B komt bij 4launch vandaan en ik heb deze extra pixel garantie genomen. Maar let op: bij schermen groter dan 20" mag er maximaal 1 dode sub pixel in het scherm zitten. 3 keer raden wat ik heb :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0YR1D3R
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 06 maart 2006 @ 16:11:
[...]

Mijn 204B komt bij 4launch vandaan en ik heb deze extra pixel garantie genomen. Maar let op: bij schermen groter dan 20" mag er maximaal 1 dode sub pixel in het scherm zitten. 3 keer raden wat ik heb :(
Dat wisselt ook weer per winkel. Bij Alternate mogen er geen dode pixels op zitten, kostte me 45 euro geloof ik. Je kunt in de winkel niet kijken, ze hebben er simpelweg geen mogelijkheden voor. Optie is een laptop meenemen en een 12v->220v omzetter ofzo voor het beeldscherm :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikbengoofy
sorry ,dubbelpost

[ Voor 97% gewijzigd door ikbengoofy op 06-03-2006 16:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikbengoofy
wat ik wel weet is dat ze bij de mediamarkt ook nooit moeilijk doen..

uberhoud zonder pixelgarantie , en je brengt hem terug willen ze hem nog wel ruilen ..

madam IQ +- 40 snapt het toch allemaal niet :P

ik kan overigens maar weinig info of reviews vinden over de AL2051Ws.

wil wellis foto,s zien als er op gegamed wordt , en de kijkhoek bijv..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

ikbengoofy schreef op maandag 06 maart 2006 @ 16:16:
wat ik wel weet is dat ze bij de mediamarkt ook nooit moeilijk doen..

uberhoud zonder pixelgarantie , en je brengt hem terug willen ze hem nog wel ruilen ..

madam IQ +- 40 snapt het toch allemaal niet :P
Daarnaast kan je bij de Mediamarkt ook van te voren vragen wat als hij niet bevalt (let maar op dat ze zeggen dat jij je geld terug kan krijgen binnen 14 dagen). Mocht je dode subpix hebben... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n-i-x
Verwijderd schreef op maandag 06 maart 2006 @ 14:24:
Ik meen ergens vaag te weten dat Benq eigenlijk Acer is , hebben dee schermen dan ook hetzelfde paneel , of niet ?
De Benq heeft een TN paneel, en de Acer AL2051W heeft waarschijnlijk een overdrive MVA paneel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sander817
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15-09 20:41

sander817

5260 Wp + 13,2GJ Zonneboiler

iemand al echt ervaring met de NEC? Ik wil deze graag hebben, maar ik heb pal achter me een raam, en ik vrees dat de reflecties teveel worden, jammer genoeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

XiN schreef op maandag 06 maart 2006 @ 16:26:
[...]

De Benq heeft een TN paneel, en de Acer AL2051W heeft waarschijnlijk een overdrive MVA paneel.
dus eigenlijk is de acer helemaal niet geschikt voor games ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n-i-x
overdrive MVA's zijn prima geschikt voor games.
Kijk maar hier als je het verschil wilt zien tussen een (niet-overdrive) TN en een overdrive MVA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

toch zie je wat lichte "ghosting", kan je dan toch niet beter voor de dell gaan ?
Of een andere ?
Of is de ghosting zoooo weinig dat het niet opvalt ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dell heeft 16 ms.. dus waarschijnlijk nog meer ghosting dan een Acer 2051Ws
http://www.lesnumeriques....mo1=96&p1=979&ma2=88&ph=8
Deze is dan wel de 30" Dell maar deze had precies dezelfde hoeveelheid ghosting als de 20" en 24" Dell

Edit: de 30" heeft 11ms de 20" en 24" breedbeeldschermen hebben 16ms

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 06-03-2006 19:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ga dan voor de NEC 20WGX kost wel wat meer maar dan heb je ook wat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

maar de 30" is te duur :) en te groot :)
wil max 24" maar liever 20,21" widescreen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fb_slim
Ik heb vandaag NEC gebeld en zij zorgen dat ik wordt gebeld door de hoofdleverancier in Nederland. Heb geen zin om nog langer te wachten, dus probeer er een direct van hen te krijgen. Willen mensen hier ook zo'n deal? http://www.samenkopen.net/ is wellicht interessant....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

fb_slim schreef op maandag 06 maart 2006 @ 20:21:
Ik heb vandaag NEC gebeld en zij zorgen dat ik wordt gebeld door de hoofdleverancier in Nederland. Heb geen zin om nog langer te wachten, dus probeer er een direct van hen te krijgen. Willen mensen hier ook zo'n deal? http://www.samenkopen.net/ is wellicht interessant....
ik heb erg interesse, heb alleen al besteld maar moet wachten tot eind van de maand :/ qua levertijd :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

n00bs schreef op maandag 06 maart 2006 @ 16:07:
Bij sommige winkels wel, het is even uitpluizen welke wel, ik weet dat in het grote 19" topic een Duitse winkel was die gelijk de goedkoopste was in Europa die de schermen altijd kostenloos controleerde alvorens ze verstuurd werden.
en welke winkel is dat ??. !!.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fb_slim
Zoijar schreef op zaterdag 04 maart 2006 @ 14:59:
[...]

credit card (maar bij komplett, niet bij alternate, en er stond van te voren dat hij op vooraad was)

(komt overigens maandag, dhl levert niet op zaterdag, wist ik niet)
Heb je hem al?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XeNoBiTe
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Atelco.de is die winkel. Zij wilden zonder problemen de monitor checken op defecte pixels voor het verzenden (kosteloos).
Bestelling bij HD is volgens mij gewoon te annuleren hoor. Vooral als je nog zo lang moet wachten. Bestellen in Duitsland is dus een mogelijkheid, alleen zijn de NECs daar ook niet meer op voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

Hier staat die: http://www1.atelco.de/6A9...ail.jsp?aid=6634&agid=353

Als iemand dit product kan toevoegen van deze shop aan de pricewatch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fb_slim
Verzendkosten 17,50 euro :) Maar als ie kapot is, moet ik het display dan naar Duitsland sturen? Heeft iemand hier ervaring mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

fb_slim schreef op maandag 06 maart 2006 @ 20:55:
Verzendkosten 17,50 euro :) Maar als ie kapot is, moet ik het display dan naar Duitsland sturen? Heeft iemand hier ervaring mee?
Als hij kapot is claim je jouw garantie bij Nec Nederland... zo gaat dat meestal :)

Je kan ook even contact opnemen met Nec Nederland en vragen hoe het zit met de garantie van een in Duitsland gekocht LCD scherm. http://www.nec-online.nl/

Verder moet je maar in de shopsurvey kijken naar de bevindingen van die shop http://tweakers.net/shopsurvey/4685

Helaas maar 1 review, ik weet dat er in het 19" topic VEEL meer mensen zijn die daar een scherm hebben gekocht. Ik had in ieder geval nooit iets negatiefs gelezen.

[ Voor 18% gewijzigd door n00bs op 06-03-2006 21:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n-i-x
Verwijderd schreef op maandag 06 maart 2006 @ 18:59:
toch zie je wat lichte "ghosting", kan je dan toch niet beter voor de dell gaan ?
Of een andere ?
Of is de ghosting zoooo weinig dat het niet opvalt ?
De Dell 2005FPW ghost nog een stuk meer, dus daar zou je niet zo veel mee opschieten.
Hier kan je kijken hoeveel de Dell ghost(die Acer AL2032Wm heeft hetzelfde paneel als de Dell 2005FPW)

Als je echt zowat ghosting-vrij beeld wilt, dan kan je het beste voor de Nec 20WGX2 gaan(klik).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

XeNoBiTe schreef op maandag 06 maart 2006 @ 20:35:
Atelco.de is die winkel. Zij wilden zonder problemen de monitor checken op defecte pixels voor het verzenden (kosteloos).
Bestelling bij HD is volgens mij gewoon te annuleren hoor. Vooral als je nog zo lang moet wachten. Bestellen in Duitsland is dus een mogelijkheid, alleen zijn de NECs daar ook niet meer op voorraad.
ik zit er idd aan te denken. ... wachten tot 29e is zo lang. :(.

wat ik wel raar vind is dat winkel in duitsland even duur is als HD.nl, en dan komt er in duitsland ook nog eens meer verzendkosten bij. als we nou met meer kopen ;)

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 06-03-2006 22:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sander817

sander817

ik doe mee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand anders ook al de Acer 2051W in de MediaMarkt krant gezien? Voor 499 euro. Had liever 450 euro gezien dan was ik meteen gaan kijken (en misschien kopen). :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n-i-x
Als er iemand is die ernaar gaat kijken, wil die dan controleren of het beeld zwart wordt als je van onderen erop kijkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoijar
  • Niet online

Zoijar

Yep :) Voor zover ik met het blote oog heb gezien geen enkele pixel kapot, en dat zonder pixel garantie :) (en ik ga er ook niet op testen, wat ik niet zie stoor ik me niet aan, en als ik het weet stoor ik me er wel aan) Tot nu toe erg tevreden! Groot scherm, mooie heldere kleur. Enige min puntje dat ik toch wel merk is wat tearing in snelle games.... maar dat kan ook aan mijn systeem liggen. 1600x1200 gamen trekt het op het moment niet, en 1280x1024 is een beetje traag vanwege het systeem, en ook niet de optimale res van de monitor.

(zal proberen in de loop van de week wat bevindingen te posten nog, eerst even goed testen en instellen)

[ Voor 8% gewijzigd door Zoijar op 06-03-2006 22:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor de zoveelste keer, als je niet native wil draaien (voor games geen probleem, dan maar niet 'optimaal'): de juiste beeldverhouding bij 4:3 schermen is 1280*960 (als je 'die resolutie met de 1280' wil gebruiken)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-8one
  • Laatst online: 15-09 15:04

T-8one

take it easy, take a sisi

Verwijderd schreef op maandag 06 maart 2006 @ 22:50:
Iemand anders ook al de Acer 2051W in de MediaMarkt krant gezien? Voor 499 euro. Had liever 450 euro gezien dan was ik meteen gaan kijken (en misschien kopen). :)
Jij hebt um al ergens zien staan dan?
Ik was toevallig afgelopen zaterdag in de MM in zwolle en daar hadden ze alleen het vorige model staan die zonder DVI.

GP 32 the most powerfull handheld in the world :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 06 maart 2006 @ 23:16:
Voor de zoveelste keer, als je niet native wil draaien (voor games geen probleem, dan maar niet 'optimaal'): de juiste beeldverhouding bij 4:3 schermen is 1280*960 (als je 'die resolutie met de 1280' wil gebruiken)
Want 1280x1024 is de verhouding 5:4
kareltje_de_grote schreef op dinsdag 07 maart 2006 @ 08:56:
[...]

Jij hebt um al ergens zien staan dan?
Ik was toevallig afgelopen zaterdag in de MM in zwolle en daar hadden ze alleen het vorige model staan die zonder DVI.
Ik woon in Voorburg (tegen DenHaad aan) en kreeg gister het krantje binnen. Het scherm zal dan deze week wel bij MM in Rijswijk en DenHaag liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-8one
  • Laatst online: 15-09 15:04

T-8one

take it easy, take a sisi

Verwijderd schreef op dinsdag 07 maart 2006 @ 09:00:
[...]

Ik woon in Voorburg (tegen DenHaad aan) en kreeg gister het krantje binnen. Het scherm zal dan deze
week wel bij MM in Rijswijk en DenHaag liggen.
Als ik het goed begrijp bij alle MM's in nederland dus: http://www.mediamarkt.nl/...lash/nationaal/index.php3

GP 32 the most powerfull handheld in the world :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvrbtcpt
  • Laatst online: 22:48
n00bs schreef op maandag 06 maart 2006 @ 20:57:
Helaas maar 1 review, ik weet dat er in het 19" topic VEEL meer mensen zijn die daar een scherm hebben gekocht. Ik had in ieder geval nooit iets negatiefs gelezen.
Die winkel heeft aardig wat filialen in Duitsland. Eentje ligt hier 15min rijden vandaan in Aken al ben ik er nog niet binnen geweest.
Denk niet dat je veel problemen kunt verwachten aangezien het geen online-only shop is.
Je kunt er dus altijd even op bezoek gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zat nog te denken: Je kan die prijs van de 2051W ook zo zien:
450 euro voor scherm
50 euro voor pixelgarantie bij MM ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mikey5times
  • Niet online
Monitor round-up op firingsquad.com:

http://www.firingsquad.co...s_vista_hdcp_lcd_roundup/

De Nec en de HP komen er allebei erg goed uit, maar nu wil ik de Samsung SyncMaster 244T :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sander817

sander817

ja, leuk die nec met tuner, PIP etc, maar helaas niet voor Nederland :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 06:29
Verwijderd schreef op dinsdag 07 maart 2006 @ 09:31:
[...]

Ik zat nog te denken: Je kan die prijs van de 2051W ook zo zien:
450 euro voor scherm
50 euro voor pixelgarantie bij MM ;)
Ik denk dat je zelfs goedkoper uit bent dan bij de goedkoopste webshop; daar staat hij voor 435 plus zo'n 60 euro pixel garantie. Neem daar verzendkosten bij en de MM is opeens de goedkoopste :) Wel vreemd dat het ding al bij de MM ligt terwijl er niet eens reviews van zijn...

These are my principles. If you don't like them, I have others.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mikey5times
  • Niet online
sander815 schreef op dinsdag 07 maart 2006 @ 10:47:
ja, leuk die nec met tuner, PIP etc, maar helaas niet voor Nederland :(
En vergeet de HDCP niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XeNoBiTe
  • Niet online
Atelco heeft de NEC vanaf 9 maart weer op voorraad volgens de website. Aangezien zij van te voren willen controleren op pixeldefecten denk ik eraan om toch maar daar te gaan kopen IPV hd.nl.
Vind 100 euro voor pixelgarantie belachelijk hoog. En als ze in de winkel controleren niet toestaan zie ik geen reden om daar te gaan kopen. Ik annuleer mijn bestelling bij HD iig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

Frijns.Net schreef op dinsdag 07 maart 2006 @ 09:23:
[...]

Die winkel heeft aardig wat filialen in Duitsland. Eentje ligt hier 15min rijden vandaan in Aken al ben ik er nog niet binnen geweest.
Denk niet dat je veel problemen kunt verwachten aangezien het geen online-only shop is.
Je kunt er dus altijd even op bezoek gaan.
Dat is voor jou dan relaxed :) ik zit hier in de randstad.. wat verder van Duitsland :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

XeNoBiTe schreef op dinsdag 07 maart 2006 @ 11:28:
Atelco heeft de NEC vanaf 9 maart weer op voorraad volgens de website. Aangezien zij van te voren willen controleren op pixeldefecten denk ik eraan om toch maar daar te gaan kopen IPV hd.nl.
Vind 100 euro voor pixelgarantie belachelijk hoog. En als ze in de winkel controleren niet toestaan zie ik geen reden om daar te gaan kopen. Ik annuleer mijn bestelling bij HD iig.
Of gewoon duidelijk maken dat andere shops niet moeilijk doen over die pixels en dat ze beter iets winst kunnen maken dan geen winst ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XeNoBiTe
  • Niet online
Hij is al geannuleerd. Bovendien vind ik zo'n verwachte levertijd maar vervelend. Mocht ik besluiten te kopen, dan wordt het OF Duitsland OF een winkel die niet moeilijk doet om op pixels te checken OF een winkel met goedkope pixelgarantie. Maar in ieder geval wordt het de NEC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fb_slim
Voor iedereen die het niet wist: NEC vertelde mij dat de 20WMGX2 niet naar Nederland komt, aangezien je dan 14% belasting moet betalen; het is een tv als er een tuner in zit. Je kan hem natuurlijk wel laten opsturen als een schilderij of whatever, maar dan heb je geen garantie meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

XeNoBiTe schreef op dinsdag 07 maart 2006 @ 11:41:
Hij is al geannuleerd. Bovendien vind ik zo'n verwachte levertijd maar vervelend. Mocht ik besluiten te kopen, dan wordt het OF Duitsland OF een winkel die niet moeilijk doet om op pixels te checken OF een winkel met goedkope pixelgarantie. Maar in ieder geval wordt het de NEC.
wat houd je tegen om hem nu niet te bestellen dan?.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XeNoBiTe
  • Niet online
Eerst weer ff m'n bankrekening vullen met centjes :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

Alleen klote dat die geen HD ondersteunt :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XeNoBiTe
  • Niet online
Vind ik persoonlijk niet zo'n probleem. Gebruik mijn pc om games, office, video/fotobewerking op te doen. Kan me voorstelen dat je wel liever een HD hebt als je er tv op gaat kijken en vooral als je straks HDCP wil af kunnen spelen.

Voor mij is toch vooral het gedrag in games belangrijk. Ik moet veel hardware testen die bedoelt is voor games en dan is een scherm natuurlijk extreem belangrijk. De NEC schijnt waanzinnig te zijn in games en dat is een pre voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huigie
  • Laatst online: 18-09 19:09

Huigie

ㅤㅤKAIZEN

Verwijderd schreef op zondag 05 maart 2006 @ 21:13:
hallo Huigie hoe speelt ut2004 op het scherm ( NEC 20WGX ) ?
Nu ik de software van het scherm geinstalleerd heb moet ik zeggen dat het best errug prettig is. Moet nog ff testen met de "# of frames ahead' optie of ik het nog strakker kan krijgen maar ik had zondag al tot 2x toe een <insert horny female voice here> "Flawless V.". >:)

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huigie
  • Laatst online: 18-09 19:09

Huigie

ㅤㅤKAIZEN

XeNoBiTe schreef op dinsdag 07 maart 2006 @ 13:03:De NEC schijnt waanzinnig te zijn in games en dat is een pre voor mij.
Dat je de maandag vrij bent en af en toe langs je scherm loopt en dat er dan iedere keer een smile op je gezicht verschijnt... Dat je zit te kwijlen achter je scherm vanwege het mooie beeld dat je niet eens meer let op het spel zelf... Dat je als 1oa randdebiel ff een klopje op je scherm geeft als je online weer een potje UT hebt gewonnen... ;)

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XeNoBiTe
  • Niet online
Wrijf het er maar in...grrrrrrrr. Ben trouwens ook benieuwd wie die andere gelukkkige is in NL die een NEC 20 WGX heeft kunnen bemachtigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sander817

sander817

hoe zit het met de reflecties? Heb je een mogelijkheid dit te bekijken met een raam pal achter je?
Die situatie heb ik, en ik vrees dat de reflecties dan teveel zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

Ik denk dat die reflecties niet veel erger zullen zijn dan een normaal CRT scherm. Ik heb ook een raam recht achter mijn scherm. In de zomer kan ik nooit iets zien ;) denk dat het met die TFT niet veel anders zal zijn. Maar als de zon schijnt lig ik op het strand en niet als een nerd een spel te spelen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

XeNoBiTe schreef op dinsdag 07 maart 2006 @ 13:23:
Wrijf het er maar in...grrrrrrrr. Ben trouwens ook benieuwd wie die andere gelukkkige is in NL die een NEC 20 WGX heeft kunnen bemachtigen.
volgens mij is huigie de enige (vervelend mannetje ;) ).
bah ik wil hem ook , ik denk dat ik het afzeg en in duitsland ga bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
Ik denk dat die reflecties niet veel erger zullen zijn dan een normaal CRT scherm. Ik heb ook een raam recht achter mijn scherm. In de zomer kan ik nooit iets zien ;) denk dat het met die TFT niet veel anders zal zijn. Maar als de zon schijnt lig ik op het strand en niet als een nerd een spel te spelen
Waar ik vandaan kom hebben ze daar een erg interessant concept voor bedacht. Het heet 'gordijnen' en het zijn een soort lakens die je voor je raam hangt zodat zon en nieuwsgierige blikken niet meer kunnen binnendringen ;)

[ Voor 44% gewijzigd door Dr. Strangelove op 07-03-2006 15:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sander817

sander817

oh ja?? moet ik eens proberen dan ;)

Licht kom er altijd nog door, ook bij een gordijn, uiteraard hangt er al wat voor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XeNoBiTe
  • Niet online
Verduisteringsgordijnen dan!

In ieder geval heeft mijn huidige Iiyama ook last spiegelingen, dat was ook altijd het grootste minpunt van de Iiyama in reviews (en de twee lijntjes in het beeld).
Maar ik zorg er gewoon simpelweg voor dat ik invallend licht kan blokkeren door gordijnen, luxaflex of desnoods het raam verplaatsen ;)

Ik ga geen monitor kopen rekening houdend met lichtinval. Ik wil een goede monitor en daar wil ik best wel wat voor verhuizen/ ophangen.

Op het Widscreenforum zijn nu een aantal mensen die toch last hebben van Backlight Bleeding. Bij sommige ging het vanzelf over na een paar uren/dagen en bij andere is het nog steeds storend. NEC biedt in ieder geval garantie voor backlight bleeding, dus met BB kan je gewoon aanspraak maken op je garantie. Iedereen die geinteresseerd is in de NEC moet ook echt het Widescreengamingforum in de gaten houden, daar zijn al veel mensen met een NEC in bezit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
Ik ben erg benieuwd naar mensen die gebruik hebben gemaakt van de Acer 2051Ws aanbieding bij de MM... ik zal vanavond zelf een poging wagen om te kijken of ze hem al hebben staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Y0ur1
  • Niet online
Een klein vraagje.

Op de Engelse samsung staat 204T met een viewing angle van 178 en op de Nederlandse site staat 204TS met een inkijkhoek van 170. Is dit een foutje of verschillen de monitoren uit andere landen met die van Nederland?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0YR1D3R
  • Niet online
Y0ur1 schreef op dinsdag 07 maart 2006 @ 16:22:
Een klein vraagje.

Op de Engelse samsung staat 204T met een viewing angle van 178 en op de Nederlandse site staat 204TS met een inkijkhoek van 170. Is dit een foutje of verschillen de monitoren uit andere landen met die van Nederland?
Het lijkt mij erg sterk dat er verschillende panelen zitten in de zilveren en zwarte versie. Maar welke van de twee er nou klopt...180 graden is evenwijdig aan het paneel toch neem ik aan? Dat is zo goed als mogelijk, maar of het nou 170 of 178 is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Y0ur1
  • Niet online
J0YR1D3R schreef op dinsdag 07 maart 2006 @ 16:29:
[...]

Het lijkt mij erg sterk dat er verschillende panelen zitten in de zilveren en zwarte versie. Maar welke van de twee er nou klopt...180 graden is evenwijdig aan het paneel toch neem ik aan? Dat is zo goed als mogelijk, maar of het nou 170 of 178 is...
Ok anyway is mijn 204ts eindelijk betaald, bevestigingsmail met de info voor de betaling was had ik tot op vandaag niet ontvangen. Hoop hem deze week binnen te krijgen :)

[ Voor 5% gewijzigd door Y0ur1 op 07-03-2006 16:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mischien lomp maar over welke Nec hebben jullie het nou ??
Want XiN raade mij de Nec 20WGX2 aan, omdat deze vrijwel geen ghosting heeft en mooi beeld heeft.
Maar nu hoor ik jullie dat ie niet te krijgen is enz enz.

edit: ik denk dat het idd over dit scherm ging dat hij niet te krijgen is :(

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 07-03-2006 17:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XeNoBiTe
  • Niet online
Yepz, het gaat in dit topic vooral over de NEC 20WGX Widescreen TFT. Die is in NL sowieso slecht leverbaar en in Duitsland komt hij einde van de week weer op voorraad als het goed is. Je zal net als vele anderen hier geduld moeten hebben! :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nja komt op zich wel goed uit, heb NU nog geen geld ervoor.
kan ik even sparen :)
mischien kunnen we hem met zijn allen kopen (lekker goedkoop).....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

XeNoBiTe schreef op dinsdag 07 maart 2006 @ 17:17:
Yepz, het gaat in dit topic vooral over de NEC 20WGX Widescreen TFT. Die is in NL sowieso slecht leverbaar en in Duitsland komt hij einde van de week weer op voorraad als het goed is. Je zal net als vele anderen hier geduld moeten hebben! :'(
Vind je 2 weken wachten veel geduld? Ik zoek al 2 jaar!!! lang naar een goed TFT scherm. En tot nu toe vind ik er geen 1 goed. De Nec is de eerste die mij vrij goed kan overtuigen... alleen jammer dat hij dus geen tuner heeft en geen HD ondersteuning.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vind ik een goed plan, zit nog te twijfelen tussen de Samsung 204B, 204T en de NEC
of misschien toch die Acer 2051Ws.. dat wordt wachten op de reviews :)

Edit: Ja dat is balen n00bs, ik denk wel dat de eerste HD schermen, vrij prijzig zullen zijn, en waarschijnlijk ook nog niet in de schappen zullen liggen aangezien anders die andere schermpjes vrij doelloos zullen zijn, dat wordt dus nog enige tijd wachten daarop

[ Voor 47% gewijzigd door Verwijderd op 07-03-2006 18:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 07 maart 2006 @ 17:58:
Vind ik een goed plan, zit nog te twijfelen tussen de Samsung 204B, 204T en de NEC
of misschien toch die Acer 2051Ws.. dat wordt wachten op de reviews :)

Edit: Ja dat is balen n00bs, ik denk wel dat de eerste HD schermen, vrij prijzig zullen zijn, en waarschijnlijk ook nog niet in de schappen zullen liggen aangezien anders die andere schermpjes vrij doelloos zullen zijn, dat wordt dus nog enige tijd wachten daarop
ik twijfel ook nog een beetje tussen de nec en acer, nec lijkt me wel beter...........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkes
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 22:41
Ik heb vandaag maar de sprong in het diepe gewaagd. Zonder enige voorkennis dmv reviews heb ik de Acer 2051Ws bij de Mediamarkt gehaald, immers, je kan hem altijd zonder problemen terugbrengen. En ik moet zeggen; WOW!

- Het scherm voelt degelijk aan
- Geen dode pixels
- Spiegeling valt alleen op als de monitor uit staat
- En wat een oppervlakte

Ik kan nog niets over de evt. ghosting zeggen aangezien ik dit nog niet getest heb. Over de kijkhoek ben ik ook meer dan tevreden. Ik ben er echter nog niet uit of het nu een TN- of een MVA-scherm is. De kijkhoek zou namelijk ook door het zogeheten Crystalbrite kunnen komen.
Vooralsnog is het enige minpunt dat de voet niet demontabel is. Bij montage aan de muur of met een arm zal de voet er altijd als het ware onderhangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lassie dutch
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 17-09 10:34
Dr. Strangelove schreef op dinsdag 07 maart 2006 @ 15:45:
Ik ben erg benieuwd naar mensen die gebruik hebben gemaakt van de Acer 2051Ws aanbieding bij de MM... ik zal vanavond zelf een poging wagen om te kijken of ze hem al hebben staan.
Ik ben ook benieuwd inderdaad, hoe dat scherm bevalt. ::Edit:: Ah, goed dus ^_^

Ik game zelf wel aardig wat, maar doe voor de rest geen gekke dingen op mn pc. Ben geen fotosoeper of film-fanatic.

Hoe zit dat nou eigenlijk uberhaupt met een breedbeeld scherm, kan je daar alle games gewoon op draaien? Ik hoor wel eens geruchten van slechte compatibiliteit e.d. kan iemand hier iets over zeggen?

En zou zo'n Acer 2051Ws ook lekker draaien dualscreen samen met een 17" CRT scherm? Of krijg ik dan echt hele rare situaties ? Kan je uberhaupt een breeldbeeld met een 'normaal' scherm dualscreen draaien?

[ Voor 3% gewijzigd door Lassie dutch op 07-03-2006 20:12 ]

I live the way I type; fast, with a lot of mistaaakes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

n00bs schreef op dinsdag 07 maart 2006 @ 17:58:
[...]

Vind je 2 weken wachten veel geduld? Ik zoek al 2 jaar!!! lang naar een goed TFT scherm. En tot nu toe vind ik er geen 1 goed. De Nec is de eerste die mij vrij goed kan overtuigen... alleen jammer dat hij dus geen tuner heeft en geen HD ondersteuning.
neem je de samsung LE23R51 BX die heb wel hd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lassie dutch schreef op dinsdag 07 maart 2006 @ 20:06:
[...]

Ik ben ook benieuwd inderdaad, hoe dat scherm bevalt. ::Edit:: Ah, goed dus ^_^

Ik game zelf wel aardig wat, maar doe voor de rest geen gekke dingen op mn pc. Ben geen fotosoeper of film-fanatic.

Hoe zit dat nou eigenlijk uberhaupt met een breedbeeld scherm, kan je daar alle games gewoon op draaien? Ik hoor wel eens geruchten van slechte compatibiliteit e.d. kan iemand hier iets over zeggen?

En zou zo'n Acer 2051Ws ook lekker draaien dualscreen samen met een 17" CRT scherm? Of krijg ik dan echt hele rare situaties ? Kan je uberhaupt een breeldbeeld met een 'normaal' scherm dualscreen draaien?
Ja kan.. ik heb een 2 jaar oude CRT en 5 jaar oude TFT weten te draaien op 1 vidkaart.. kreeg alleen geen dualview a/d praat.. mare dat komt omdat de videokaart maar 8mb geheugen had :)
ik weet het prehistorische pc

ontopic: lesnumeriques beweert dat de Acer een P-MVA paneel had geloof ik
op de Acer site zelf staat dat het een TN-paneel is: klik! of ik lees het gewoon verkeerd..

Ik game meestal toch in het donker, dus met Crystalbrite en de troep die op dat NEC scherm zit heb ik geen problemen, mare is dit ook niet vervelend tijdens hetkijken van een film?
Pagina: 1 ... 4 ... 6 Laatste

Dit topic is gesloten.