[20" en groter] Snelle TFT schermen Deel 3

Pagina: 1 ... 5 6 Laatste
Acties:
  • 5.207 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:45
Ik heb trouwens met Pro Evolution Soccer een vreemd probleem op mijn Acer. Over het scherm loopt zo nu en dan een horizontale lijn omhoog waarlangs het beeld iets verschoven is. Volgens mij heeft dit met de V-sync te maken... mijn monitor staat of 60hz, en ik heb in het Catalyst Control Center al V-sync aan en uit gezet. Ik speel PES in een window van 1280x1024.

These are my principles. If you don't like them, I have others.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 16-09 14:40

n00bs

Het is weer Zomer!

Geen id, je moet Vsync juist aanzetten. Heb je al je monitor drivers geinstalleerd en de laatste 6.3 Ati drivers geprobeert? (stel de refresh op een zo hoog mogelijke snelheid in)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:45
Verwijderd schreef op vrijdag 10 maart 2006 @ 14:31:
ik zit al een hele tijd te kijken naar de Acer 2051 bij de mediamarkt ,ben toch maar van plan dit scherm ook te kopen , zit er eigenlijk standaard een DVI kabel bij of moet je die er nog apart bij kopen ?
Wordt geleverd met single-link DVI kabel.
Geen id, je moet Vsync juist aanzetten. Heb je al je monitor drivers geinstalleerd en de laatste 6.3 Ati drivers geprobeert? (stel de refresh op een zo hoog mogelijke snelheid in)
Heb V-sync dus aan gehad. Er zijn geen monitor drivers. Ik heb geen idee hoe oud mijn ATI drivers zijn. Refresh rate is max. 60hz.

[ Voor 32% gewijzigd door Dr. Strangelove op 10-03-2006 14:53 ]

These are my principles. If you don't like them, I have others.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0YR1D3R
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
[rml][ 20" TFT] De Ultieme TFT - Deel 4[/rml]

Deeltje 4 alweer :) Gaat hard de laatste paar weken zo, binnenkort nieuwe updates wat betreft de Dell schermen. Overigens ook een titelchange van het topic!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22:53

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1 ... 5 6 Laatste

Dit topic is gesloten.