Ik heb je post goed gelezen, alleen je waarschuwing is niet terecht, voor die "100 euro"meer zit er dus wel een nederlandse handleiding bij, naast de quick guide.
Deze staat welliswaar op cd-rom maar dat is een qwestie van uitprinten, maar t.o.v. een camera uit de grijze import heb je wel meer.
Ok goed de camera is iets duurder, maar je kan in geval van problemen wel bij Canon Nederland terecht.
Met de import camera wordt aan de hand van het serie nummer van de camera gekeken naar het land van herkomst, daar moet je je eventuele garantie halen. Ik zit daar niet op te wachten. Vind je dat geen bezwaar dan is een camera met een russische handleiding een prima koop. Maar als ik zo de post eens na lees dan zijn er toch S3 eigenaren met een grijze import camera naarstig opzoek naar de nederlandse handleiding...
Zoals ik al eerder gepost heb, de mijne komt bij foka rotterdam vandaan voor 479,- garantie voor 3 jaar koop je erbij voor 50,- dit bedrag krijg je weer terug als je geen gebruik maakt van de garantie in die 3 jaar, wat je niet gebruikt betaal je niet aldus Foka...