[Speedlinq] Ervaringen - Deel 3

Pagina: 1 ... 3 ... 18 Laatste
Acties:
  • 24.241 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vanavond hier ook weer zwaar kl*te:
Resultaten van http://www.speedtest.nl
(Overgenomen op Mon Mar 20 2006 om 19:43:20 UTC+0100)

Download : 86.9 KByte/sec

Heb 2x klachtenformulier ingevuld. Wordt nix mee gedaan. 1x HelpDesk gebeld: probeer eens direct op ISRA aan te sluiten-> geen effect: precies dezelfde sores.
Afstandscheck gedaan: 893 meter

Speedlinq sucks })

Nog 9 maandaen dan kan ik weer opzeggen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog maar eens een klachtenformulier ingevuld:

Ik vraag me af wat het doel is van een klachtenformulier als hier verder geen actie op ondernomen wordt! Vele abonnees in den lande hebben verbindingsproblemen in de avonduren (te lezen op meerdere fora) Graag zou ik nu eens een reactie ontvangen van speedlinq want als dit gerommel zo daar gaat zeg ik mijn abonnement op vanwege het niet nakomen van te leveren diensten.

Hopenlijk ontvang ik nu eens reactie. Wordt vervolgd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nog geen reactie op mijn klacht (vorige week gestuurd), schijnbaar is het druk daar . ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• burne
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

burne

Mine! Waah!

Verwijderd schreef op maandag 20 maart 2006 @ 19:51:
(Overgenomen op Mon Mar 20 2006 om 19:43:20 UTC+0100)
Download : 86.9 KByte/sec
Je hebt door dat je, zeker in de avond, vooral de hosting van leaseweb aan het testen bent? Speedtest.nl host daar, en leaseweb heeft nu niet de reputatie van een bijzonder ruim overgedimensioneerd netwerk.

I don't like facts. They have a liberal bias.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beehr11
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 28-10-2024
Het maakt NIET uit welke speedtest ik doe, allemaal zijn ze langzaam....

http://www.mordax.nl/
http://www.coax.nl/tester/
http://www.theedge.ca/myspeed/
http://speedtest.bbned.nl/
http://www.nuria.nl/
http://speedtest.quicknet.nl/index2.html
ftp://ftp.xs4all.nl/pub/test/

Om er zo maar een paar te noemen. :+

Ze zetten allemaal op bepaalde tijden een wel erg langzame verbinding neer voor een 8/1 Megabit lijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnelheidsDuivel
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 19-08 21:32
Lijkt eerder op een capaciteitsprobleem bij BBned. Of hebben mensen die Speedlinq via BabyXL hebben ook zo'n grote problemen met de snelheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-07 18:27
Ik heb een 3Mb lijn via BabyXL en heb nog nooit problemen gehad met de download snelheid :) Heb pas elf dagen speedlinq, maar toch :P

[ Voor 19% gewijzigd door Benotti op 20-03-2006 23:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Burne schreef op maandag 20 maart 2006 @ 21:18:
[...]

Je hebt door dat je, zeker in de avond, vooral de hosting van leaseweb aan het testen bent? Speedtest.nl host daar, en leaseweb heeft nu niet de reputatie van een bijzonder ruim overgedimensioneerd netwerk.
Ja oke maar hoe verklaar je dan dat het in de ochtenduren beter is dan de rest van de dag (eind middag+avond)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

(Overgenomen op Mon Mar 20 2006 om 23:24:57 UTC+0100)

Download : 715.1 KByte/sec
Upload : 45.1 KByte/sec
Connection : 81.0 Conn/min

Loop lekker bij mij R'dam

Bij mij is de download van torrents verschrikkelijk snel vergeleken met andere mensen..
vandaag 660 Kb/s gehaald. Zijn er meer gebruikers die ooit een hooge snelheid hebben gehaald met het downloaden van torrent sites ? of ben ik de enigste ken verder ook niemand waar bij het snelgaat :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• burne
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

burne

Mine! Waah!

Verwijderd schreef op maandag 20 maart 2006 @ 23:11:
Ja oke maar hoe verklaar je dan dat het in de ochtenduren beter is dan de rest van de dag (eind middag+avond)?
Denk je dat eind van de middag en avond ook niet de tijden zullen zijn dat de meeste mensen hun snelheidstests doen?

I don't like facts. They have a liberal bias.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20:46

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

900 kb's om 3 uur snachts. In totaal, had iets van 5 x 100 en 2 x 200. Toen had ik de serie ** ** al vrij snel binnen :). Ik heb echt niets te klagen, sowieso is het altijd discutabel, de snelheid van torrents. De ene minuut is er iemand die 200kb upload voor 10 gebruikers en de andere minuut is er geen uploader meer. Vooral met oude torrents is dat lastig.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rick77
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 30-08 14:04

rick77

... get to the point!

SJ_online schreef op maandag 20 maart 2006 @ 22:00:
Lijkt eerder op een capaciteitsprobleem bij BBned. Of hebben mensen die Speedlinq via BabyXL hebben ook zo'n grote problemen met de snelheid.
Hmm... van andere ISPs op BBned hoor je deze klachten niet... toch?
Burne schreef op dinsdag 21 maart 2006 @ 00:05:
[...]
Denk je dat eind van de middag en avond ook niet de tijden zullen zijn dat de meeste mensen hun snelheidstests doen?
Vanaf half februari begonnen, daarvoor deed ik ook wel eens snelheidstest (ook downloaden grote bestanden)... snelheid was op alle tijden acceptabel... ook 's avonds en in het weekend.

[ Voor 29% gewijzigd door rick77 op 21-03-2006 07:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rick77 schreef op dinsdag 21 maart 2006 @ 07:37:
Hmm... van andere ISPs op BBned hoor je deze klachten niet... toch?
Zat hiervoor bij Demon. Noooooit problemen gehad (en daar ga ik in december weer naar terug)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
Bij mij deed internet het zojuist niet (10-15 minuutjes), maar de lampjes op de modem bleven wel allemaal aan (zelfs na de modem aan en uit te hebben gezet).

Lag internet er bij anderen zojuist ook uit (omg. Rotterdam) en waarom gaf de modem nog aan een verbinding te hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fern
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18-08 21:01
Ik heb bij mijn vorige provider nooit problemen van deze omvang,kon ook probleemloos 24 uur online blijven en dat lukt me met speedlinq niet in de 1.5 jaar dat ik bij ze zit, dus ga nu zeker weg bij deze toko aanbieder en neem een betrouwbare provider :7

edit:ik had hem dus ook vandaag 24 uur aanstaan,toen ik thuis kwam(17:00 uur)was de verbinding verbroken,hoe laat dat is gebeurt :? misschien wel vanochtend,heeft ie dus misschien wel 12 uur niets gedaan 8)7

[ Voor 30% gewijzigd door Fern op 21-03-2006 17:44 ]

PowerStation

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wiske80
  • Laatst online: 15-04-2024

wiske80

Solid

^^ zelfde geldt voor mij.. bij speedxs( BBned) en ook nooit never problemen. Kan gewoon zeggen dat ik in de 2 jaar dat ik daar was gewoon 100% uptime had..

Werkzaamheden werden altijd per mail en site aangekondigt en altijd snachts gedaan..

EDIT: inderdaad.. ik zat zonnet ook 30 minuten zonder internet! (ALWEER!

[ Voor 14% gewijzigd door wiske80 op 21-03-2006 17:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga nu mijn derde jaar bij speedlinq in en heb nooit problemen gehad, tot nu (plus-minus 1 maand nu ('s avonds traag)). Twee jaar lang online, op af en toe een uurtje downtime na (misschien 3 keer voorgekomen). Mijn modem staat altijd aan: no problemo.
Ik hoop ook dat ze de capaciteitsproblemen die er de laatste tijd zijn op kunnen lossen, en dan ben ik dik tevreden.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 21-03-2006 18:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rick77

rick77

... get to the point!

Verwijderd schreef op dinsdag 21 maart 2006 @ 18:25:
Ik ga nu mijn derde jaar bij speedlinq in en heb nooit problemen gehad, tot nu (plus-minus 1 maand nu ('s avonds traag)). Twee jaar lang online, op af en toe een uurtje downtime na (misschien 3 keer voorgekomen). Mijn modem staat altijd aan: no problemo.
Ik hoop ook dat ze de capaciteitsproblemen die er de laatste tijd zijn op kunnen lossen, en dan ben ik dik tevreden.
Sinds begin december speedlinq, inderdaad eerste maanden probleemloos, maar vanaf 15 februari problemen. Eerst één week snelheidsproblemen, die werden opgelost (heb ik voor gebeld, tweede keer dat ik belde was het probleem ineens bekend en werd die dag opgelost), maar enkele dagen later weer hetzelfde verhaal, dat nu nog steeds niet is opgelost. Twee weken geleden support ticket voor aangemaakt. Vorige week mail gehad waarin ik werd gevraagd naar wat gegevens, echter sindsdien niks meer gehoord. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JMT
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 07-09 14:37

JMT

MOEHHHHHH

And again...13:34 1 sec disconnect, daarna om 16:41 ook heel even, om 17:09 1 sec, en dan direct om 17:11 t/m 17:33 weer plat :| Inderdaad tot eind januari dit jaar (zit sinds okt 2004 bij Speedlinq) gaat 't bergafwaarts... :(

Tamtidam... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Had bericht op de klacht, dat ik moest bellen... Dus ook maar even gedaan. Na een aantal vragen wist de persoon aan de lijn me te vertellen dat er inderdaad meer klachten zijn van klanten op het BBned netwerk en dat men bezig is met een stuk nieuwe infrastructuur om dit op te lossen.... Ben benieuwd!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rick77 schreef op dinsdag 21 maart 2006 @ 18:33:
[...]
Vorige week mail gehad waarin ik werd gevraagd naar wat gegevens, echter sindsdien niks meer gehoord. :(
Dat was toch op donderdag? Vrijdag lag hun netwerk plat, toen kwam het weekend.... ach... relax, ze zullen er wel mee bezig zijn.....
Ik heb ze op vrijdag gegevens doorgemaild, en ook nog nix gehoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag reactie gehad op mijn mail: contact opnemen met HelpDesk. Vanavond gebeld en zoals HateBreeder aangeeft, ligt het probleem bij BBNed. Medewerker HD vertelt dat Speedlinq zelfs geen gegevens meer aan hoeft te leveren mbt deze storing. BBNED is bezig met structurele oplossing voor geheel Nederland. Ben in (enigszins blijde) afwachting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnelheidsDuivel
Nu maar hopen dat de problemen snel zijn opgelost. Blijkt Speedlinq zelf toch niet de boosdoener te zijn.

Het zou wel mooi zijn als Speedlinq op een of andere manier de gedupeerden zou compenseren, bijvoorbeeld door een lager maandbedrag te rekenen totdat de problemen de wereld uit zijn. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JMT

JMT

MOEHHHHHH

Ehhhh waarom heb ik er dan wel last van als ik bij BabyXL/Tiscali zit en niet bij BBneD ¿
Ook had ik ze gemaild dmv het klachtenformulier, met daarbij nadrukkelijk vermeld ivm mijn doofheid niet te kunnen telefoneren maar gelieve te mailen, wat krijg ik als antwoord: Juist ja, zo'n standaard mail mét de telefoonnummers van de helpdeksel en dat ik niet kan replyen blabla. ......
Kunnen ze nou lezen of niet ??? :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rick77

rick77

... get to the point!

Hmm, ja je hebt gelijk, de ergernis is ook voornamelijk dat ik eerst een aantal keren heb moeten bellen met hetzelfde probleem voordat ze er een support ticket (bij hun eigen tweede lijn) van maakten en dat het daarna nog een week geduurd heeft eer ze mij om traceroute gegevens hebben gevraagd.
Verwijderd schreef op dinsdag 21 maart 2006 @ 20:18:
Vanavond gebeld en zoals HateBreeder aangeeft, ligt het probleem bij BBNed. Medewerker HD vertelt dat Speedlinq zelfs geen gegevens meer aan hoeft te leveren mbt deze storing. BBNED is bezig met structurele oplossing voor geheel Nederland. Ben in (enigszins blijde) afwachting.
Ben blij om dit te horen en te vernemen dat ze ermee bezig zijn. Ben minder blij dat mensen - zelfs degene die ook klachten hebben gemeld - totaal niet geinformeerd worden.
SJ_online schreef op dinsdag 21 maart 2006 @ 21:43:
Nu maar hopen dat de problemen snel zijn opgelost. Blijkt Speedlinq zelf toch niet de boosdoener te zijn.
Ben blij dat het niet bij Speedlinq ligt. Toch ietsje meer vertrouwen in BBned als het gaat om het oplossen van problemen. Blijf het wel vreemd vinden dat dit BBned probleem alleen lijkt op te treden bij Speedlinq aansluitingen.
Het zou wel mooi zijn als Speedlinq op een of andere manier de gedupeerden zou compenseren, bijvoorbeeld door een lager maandbedrag te rekenen totdat de problemen de wereld uit zijn. 8)
;) dat zou administratiewerk betekenen en Speedlinq en administratie dat gaat niet zo goed samen... ;)
JMT schreef op woensdag 22 maart 2006 @ 03:03:
Ehhhh waarom heb ik er dan wel last van als ik bij BabyXL/Tiscali zit en niet bij BBneD ¿
Ook had ik ze gemaild dmv het klachtenformulier, met daarbij nadrukkelijk vermeld ivm mijn doofheid niet te kunnen telefoneren maar gelieve te mailen, wat krijg ik als antwoord: Juist ja, zo'n standaard mail mét de telefoonnummers van de helpdeksel en dat ik niet kan replyen blabla. ......
Kunnen ze nou lezen of niet ??? :|
Schandalig dat ze je zo behandelen. Die klachtenformulieren beantwoorden ze dus inderdaad met standaardreplies in 90% van de gevallen.

Maar eh... gaat het om dezelfde problemen? d.w.z. trage downstream snelheid op drukke tijden of andere problemen? Ik zie dat in dit topic over verschillende problemen - downloadsnelheden op BBned en vaak disconnects op BabyXL (??) - door elkaar wordt gepraat.

[ Voor 27% gewijzigd door rick77 op 22-03-2006 08:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thejoker80
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

thejoker80

leuk hè?

Hmmz, volgens mij lag hij er vanochtend weer uit, zit nu op mijn werk en daar got te checken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo, het werd me een beetje te gek om alles door te lezen,maar heb nu een paar pagina's gelezen.

Allereerst mijn situatie: Nieuwe woning, ouderlijk huis versatel opgezegd, nooit prob. gehad, nu dus op zoek naar nieuwe internet.
Ik neem geen KPN abbo, heb wel de aansluiting, het stekkertje dus.

Ik zag dus de abbo van speedling: All-in 5120 € 25,00 p/mnd 5120/1024
Hier hoef je geen abbo van kpn te hebben, ze bereken € 9,50 voor netwerkkosten (correct me if i am wrong!)

Dit is veel snelheid voor weinig geld, ideaal voor een starter.
Ik download redelijk veel, een 80 GB p/m ongeveer, en ben een gamer.

Nu zou ik jullie raad willen weten, doen of niet doen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 00:43

knakworst

Get more sats!

Verwijderd schreef op woensdag 22 maart 2006 @ 13:14:

Ik zag dus de abbo van speedling: All-in 5120 € 25,00 p/mnd 5120/1024
Hier hoef je geen abbo van kpn te hebben, ze bereken € 9,50 voor netwerkkosten (correct me if i am wrong!)

Nu zou ik jullie raad willen weten, doen of niet doen ?
Als je het doet, neem dan www.best-adsl.nl daar krijg je meer snelheid voor minder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
knakworst schreef op woensdag 22 maart 2006 @ 13:34:
[...]

Als je het doet, neem dan www.best-adsl.nl daar krijg je meer snelheid voor minder.
Of hier

3/1 lijn voor €10 per maand. Dat abbo heb ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Benodigheden:

Breedband internet via ADSL:
Een actieve telefoonlijn van KPN

heb ik niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JMT

JMT

MOEHHHHHH

rick77 schreef op woensdag 22 maart 2006 @ 07:42:
Maar eh... gaat het om dezelfde problemen? d.w.z. trage downstream snelheid op drukke tijden of andere problemen? Ik zie dat in dit topic over verschillende problemen - downloadsnelheden op BBned en vaak disconnects op BabyXL (??) - door elkaar wordt gepraat.
Nu je het zegt, wb downloadsnelheden heb ik (met BabyXL idd) geen problemen, maar met de (totale) disconnects op sommige momenten. Nogal irri als je van stabiliteit houdt.....:/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorikc
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 00:48
Verwijderd schreef op woensdag 22 maart 2006 @ 15:00:
Benodigheden:

Breedband internet via ADSL:
Een actieve telefoonlijn van KPN

heb ik niet...
Ik dacht dat een actieve telefoonlijn altijd nodig was om een adsl-signaal te kunnen opleveren. Daarna kan het kpn-abbo gestopt worden en moet je 9,50 per maand extra betalen omdat je geen linesharing doet. Juist om geen problemen te krijgen na mijn huidige abbo heb ik ervoor gekozen om een belbudget kpn-abbo te nemen, dat kost niet 9,50 maar 9,67 per maand en dan heb je dus wel gewoon een actieve analoge telefoonlijn en kun je altijd makkelijk omschakelen naar een andere adsl-provider na een jaar als je dat wilt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rick77

rick77

... get to the point!

Verwijderd schreef op dinsdag 21 maart 2006 @ 19:12:
Had bericht op de klacht, dat ik moest bellen... Dus ook maar even gedaan. Na een aantal vragen wist de persoon aan de lijn me te vertellen dat er inderdaad meer klachten zijn van klanten op het BBned netwerk en dat men bezig is met een stuk nieuwe infrastructuur om dit op te lossen.... Ben benieuwd!!
Verwijderd schreef op dinsdag 21 maart 2006 @ 20:18:
Vandaag reactie gehad op mijn mail: contact opnemen met HelpDesk. Vanavond gebeld en zoals HateBreeder aangeeft, ligt het probleem bij BBNed. Medewerker HD vertelt dat Speedlinq zelfs geen gegevens meer aan hoeft te leveren mbt deze storing. BBNED is bezig met structurele oplossing voor geheel Nederland. Ben in (enigszins blijde) afwachting.
Ik neem aan dat er niet bijverteld werd op welke termijn de oplossingen gerealiseerd moesten zijn... (?) Heeft iemand ervaringen met dergelijke operaties en hoelang zoiets normaliter duurt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rick77 schreef op donderdag 23 maart 2006 @ 11:42:
[...]

[...]

Ik neem aan dat er niet bijverteld werd op welke termijn de oplossingen gerealiseerd moesten zijn... (?) Heeft iemand ervaringen met dergelijke operaties en hoelang zoiets normaliter duurt?
Ik heb een mail verstuurd naar BBNed met de vraag of ze er daadwerkelijk mee bezig zijn en op welke termijn ze verwachten de storing op te lossen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 23 maart 2006 @ 15:06:
[...]

Ik heb een mail verstuurd naar BBNed met de vraag of ze er daadwerkelijk mee bezig zijn en op welke termijn ze verwachten de storing op te lossen.
Nice!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rick77

rick77

... get to the point!

mail van Speedlinq, see below... (lmao @ "enigszins aan snelheid verliest"). Echter wat schetst mijn verbazing... nu (18.30) haal ik downloadsnelheden van boven de 750kBps :), wel alleen op nederlandse servers :( (speedtest.quicknet.nl, speedtest.bbned.nl) terwijl die normaal al flink ingekakt waren. fingers crossed!

ik heb trouwens nog wel die vreemde time-outs in traceroutes...
Beste Speedlinq abonnee,

Momenteel is Speedlinq bezig met het optimaliseren van het netwerk om de
kwaliteit van je internetverbinding te kunnen blijven garanderen!

Het kan daarom tijdelijk voorkomen dat je ADSL verbinding rond de piekuren
enigszins aan snelheid verliest. In de nacht van 27 op 28 maart worden de
werkzaamheden afgerond waardoor je een paar minuten geen gebruik kunt maken
van je ADSL verbinding.

Excuses voor het eventuele ongemak. Wij vertrouwen er op dat u hierna weer
met veel plezier van uw abonnement gebruik kunt maken!

Met vriendelijke groet,
Speedlinq

Afdeling Technische Innovaties
trouwens mail direct aan BBned wordt gewoonlijk beantwoord met iets in de trant van "wij zijn wholesale dealer, voor vragen neem contact op met de helpdesk van je ISP" (wel altijd snel antwoord).

[ Voor 24% gewijzigd door rick77 op 23-03-2006 18:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier hetzelfde, ook mail gekregen, net wel 2 uur plat gelegen, wel hogere snelheden nu. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freee!!
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 11-09 17:47

Freee!!

Trotse papa van Toon en Len!

Sommige sites zijn hier en nu onbereikbaar terwijl andere het gewoon blijven doen. Ik snap er niks meer van.

The problem with common sense is that sense never ain't common - From the notebooks of Lazarus Long

GoT voor Behoud der Nederlandschen Taal [GvBdNT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb dezelfde mail gekregen, en het gaat nu vooralsnog snel.. ben benieuwd.
Fijn dat ze het serieus aanpakken :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook paar uur "platgelegen". Stukken sneller nu:

(Overgenomen op Thu Mar 23 2006 om 19:43:07 UTC+0100)

Download : 685.3 KByte/sec

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kippenijzer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 26-08 09:08

Kippenijzer

McFallafel, nu met paardevlees

Op het moment klapt de connectie tussen CogentoCo (kunnen die lui niet eindelijk eens failliet gaan en door een degelijke toko overgenomen worden?) en Level3 waarvia het groos van Speedlinqs internationale verkeer geroute wordt er iedere paar seconden weer voor een minuut of wat uit. Daarom jun je met de halve wereld buiten alles wat direct vanuit AMS-IX te bereiken is atm slecht tot geen verbinding krijgen :S.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JMT

JMT

MOEHHHHHH

't Is hier ook *alweer* HOPELOOS..... Echt ik word hier schijtmoe van.....
Al de hele avond om de zoveel tijd disconnects en ander gezeik.... Als 't waar is dat in de nacht van 27 op 28 mrt de "laatste" keer is dan ga ik ff hard duimen.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 456
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

456

Onze excuses voor het ongemak

hier @ den bosch ook hopeloze shit.
valt niet fatsoenlijk mee te internetten

overigens had ik het besluit al genomen bij ze weg te gaan. kvind het een waardeloze provider.

Een dag geen vertraging, is een dag niet gereisd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kippenijzer
  • Laatst online: 26-08 09:08

Kippenijzer

McFallafel, nu met paardevlees

Ik zit er helaas nog tot september ofzo aan vast. Wel jammer, want tot voorkort nooit problemen gehad. Echter de problemen die ik nu ervaar zijn grotendeels problemen waar neem ik aan iedereen last van heeft (gezien het gewoon routing problemen zijn). Alle nederlandse sites werken prima (nou, wat heet prima, servers op het zakelijke essent netwerk gaat prima, servers bij we-dare vallen af en toe ook al uit) alles buiten NL is problematisch (jaja, ook geen MSN dus, niet te erg, maar toch vervelend ;) ). Zelf doe ik dan ook nog een online game (GuildWars), welke dit weekend een proef-weekend heeft voor de aanstaande uitbreiding, maar helaas, die servers staan in frankfurt en gebruiken die crappy route :S. Ik ga proberen of ik het voor elkaar krijg een tunnel te bouwen van mijn pc die enkel het verkeer voor GW (206.127.14x.y:6112) via een server op het Essent netwerk door een op het we-dare netwerk voor me relayed. Jaja, da's zowaar hoe het helaas even moet, maar die richting is iig 100% up ;) ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na een tijdje dan eidenlijk mijn modem binnengekregen en aangesloten..

Ben gelijk maar even gaan test en ik haal zo'n beetje 630 kb/s namelijk 250 torrent verkeer en via een ftp site een download blok van 100 mb downloaden met 380 kb/s.. En dan te bedenken dat ik 3km van de centrale af zit.. Ik moet zeggen dat ik blij ben met mijn 8/1mbit lijntje :)

(dacht dat het misschien zo nu en dan ook leuk is om wat positieve dingen te horen hier over speedlinq!!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 456
  • Niet online

456

in den bosch, althans hier, werkt het weer naar behoren, en ook snel ook lijkt het!
eerlijk is eerlijk, snel opgelost (1 dag dus last van disconnects)

Overigens dit was niet de reden van het weggaan bij SL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• man-o-script
  • Laatst online: 20:07
Sinds vandaag is het voor bestaande Speedlinq klanten mogelijk om Speedlinq Bellen aan te vragen, dit kan vanuit het Servicepunt.

"Het Speedlinq Bellen jaarabonnement kost slechts € 4,95 per maand! Maar ook de belkosten zijn voordelig. Zo is bellen naar andere Speedlinq abonnees geheel gratis en voor bellen naar vaste nummers binnen Nederland betaal je alleen een starttarief, m.u.v. betaalde servicenummers en op basis van fair use. Op onze website vind je alle tarieven overzichtelijk bij elkaar."

//

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij mij (bbned) is er al vanaf vanochtend geen verbinding meer.
Nu op me werk dus ik heb geen idee of het al weer terug is.
Ik hoop dat het onderhoud is en niet weer een volgend probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 456
  • Niet online

456

Verwijderd schreef op vrijdag 24 maart 2006 @ 10:17:
Bij mij (bbned) is er al vanaf vanochtend geen verbinding meer.
Nu op me werk dus ik heb geen idee of het al weer terug is.
Ik hoop dat het onderhoud is en niet weer een volgend probleem.
vanmorgen lag het hier ook plat
momenteel weer up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rick77

rick77

... get to the point!

hmm, downloadsnelheden zijn weer aan het zakken (300kBps van speedtest.bbned.nl met 8/1Mbit - BBned)... toch maar rustig afwachten tot dinsdag als alles "geoptimaliseerd" is volgens speedlinq.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 24 maart 2006 @ 10:17:

ik heb geen idee of het al weer terug is.
Het is terug
hoera.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beehr11
Waar zijn die lui nou toch mee bezig, het lijkt wel een jojo dat internetten.

Gisteravond snelheden tot boven de 850 kb/s. Bij verschillende speedtest websites gechecked.

Nu inderdaad weer zo snel als een slak. :O :Z

Dit is niet leuk meer zo. Blijft het zo als een jojo, dan ben ik ook na 1 jaar weer bij ze weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Om het maar even te melden, hier hetzelfde, jojo snelheden en momenteel maximaal 350 kB/sec bij speedtest.bbned.nl. Hopen dat het na de optimalisatie goed is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat een slechte provider is dit aan het worden. Ik heb de verbinding pas 2 maanden, maar ik weet nu al dat ik het niet ga verlengen na dit jaar. Nu ook maar weer 100kb/s waarmee ik kan downloaden :(
Nee, Speedlinq voldoet niet aan mijn eisen :r

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 25-03-2006 13:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaRk PoIsOn
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 21:39
Ik weet niet of ik de enige ben die dit merkt maar op dit moment (kben sinds 2 uur thuis) valt om de 3 minuten de verbinding eruit. Als ik gewoon internet gebeurd er nix maar zodra ik msn of pczapper start en tv ga kijken ben ik om de 3 minuten m'n verbinding kwijt. Modem moet dan opnieuw verbinding maken.
Eerst dacht ik dat het aan m'n server lag omdat het lampje van de server nie meer brande maar, nu de server eruit is gebeurd het nogsteeds.
Ik zit in deventer, misschien dat er meer mensen in de omgeving last van hebben.....

who put a "stop payment" on my reality check

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thejoker80
  • Niet online

thejoker80

leuk hè?

Ik moet zeggen dat de snelheid bij mij (100 kb/s) altijd constant is geweest, jammer dat ze niet reageren als je een klacht indient(3 keer, 3 keer geen antwoord). wordt ook een andere provider voor mij volgend jaar. (dit jaar al eigeniljk) Echt goedkoper zijn ze in mijn geval ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AngelDust
  • Registratie: December 2001
  • Nu online

AngelDust

D'r mat mear n**kt wurde!

Ik heb nu bijna een jaar speedlinq en de verbinding is bij mij redelijk stabiel.. mss dat hij er 1 keer per maand eens uitligt, en daar kan ik best mee leven. Nadeel is alleen dat ik er nog steeds niks van snap hoe ik mijn modem zo kan instellen dat ik VNC en FTP kan draaien thuis.. :( :(

(Mede-)Eigenaar van Brouwerij Diggelfjoer
Bier fan Fryske grûn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
Kan iemand mij uitleggen waarom internet het soms niet doet, terwijl alle lampjes op de modem wel gewoon blijven branden? (zelfs nadat ik de modem uit/aan heb gezet)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• man-o-script
AngelDust schreef op maandag 27 maart 2006 @ 16:23:
Ik heb nu bijna een jaar speedlinq en de verbinding is bij mij redelijk stabiel.. mss dat hij er 1 keer per maand eens uitligt, en daar kan ik best mee leven. Nadeel is alleen dat ik er nog steeds niks van snap hoe ik mijn modem zo kan instellen dat ik VNC en FTP kan draaien thuis.. :( :(
Misschien de handleiding van je modem eens lezen? Staat er vast in.
Benotti schreef op maandag 27 maart 2006 @ 16:27:
Kan iemand mij uitleggen waarom internet het soms niet doet, terwijl alle lampjes op de modem wel gewoon blijven branden? (zelfs nadat ik de modem uit/aan heb gezet)
Komt omdat de kaboutertjes in je modem koffiepauze hebben. Wat heb je zelf al geprobeerd/uitgezocht?

Begint een beetje een 'ik ben te lui om zelf wat te doen, zal wel aan Speedlinq liggen' topic te worden hier :p

//

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
Mijn vraag is niet waarom internet het niet doet (zal inderdaad wel aan Speedlinq liggen), maar waarom de lampjes wel gewoon blijven branden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• man-o-script
De lampjes geven normaal gesproken alleen maar beperkt aan wat de status van je lijn is natuurlijk. Enkel de stroom, je LAN, Line sync en eventueel verstuurde pakketjes. Wat er verder in centrales (of desnoods op je eigen computer, denk aan virus/adware/etc.) aan de hand is zie je niet aan de lampjes :)

//

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben benieuwd naar het laatste onderhoud van vannacht want hier is het weer zwaar ondermaats:

(Overgenomen op Mon Mar 27 2006 om 19:57:46 UTC+0200)

Download : 166.4 KByte/sec

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 27 maart 2006 @ 19:58:
het laatste onderhoud van vannacht
Dat onderhoud is pas komende nacht: In de nacht van 27 op 28 maart worden de
werkzaamheden afgerond waardoor je een paar minuten geen gebruik kunt maken
van je ADSL verbinding.

Dus nog even geduld.

Het is hier overigens ook slecht: ongeveer eenzelfde resultaat ipv 820KB/s...

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 27-03-2006 20:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daanski82
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 29-08 12:51
Na de onweer vliegt om de haverklap de linesync er uit.
Heeft iemand hier ook problemen mee in het midden/oosten van het land ?

voor dat ik op onderzoek uit ga

Sorry voor wat spelfouten heb last van dyslectie. graag hier over geen opmerkingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnelheidsDuivel
Haal met Speedlinq 4096/1024 via BabyXL gewoon hele nette snelheden, echt geen problemen in Nijmegen.

Via www.speedtest.nl

download: 402.6 KByte/sec
upload: 90.8 KByte/sec

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beehr11
Ja, ja.... een echte 8/1 Megabit lijn :'(

(Overgenomen op Mon Mar 27 2006 om 22:42:54 UTC+0200)

Download : 121.0 KByte/sec
Upload : 92.1 KByte/sec

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SJ_online schreef op maandag 27 maart 2006 @ 21:36:
Haal met Speedlinq 4096/1024 via BabyXL gewoon hele nette snelheden, echt geen problemen in Nijmegen.
Damn had ik ook maar via tiscali... Ik zit in Nijmegen, en heb last van die trage verbinding in de 'spits'.
Ik ben benieuwd of het onderhoud van vannacht effect heeft gehad...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het lijkt weer op niveau van vorige week donderdag:

(Overgenomen op Tue Mar 28 2006 om 18:18:59 UTC+0200)

Download : 625.8 KByte/sec
Upload : 96.3 KByte/sec

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rick77

rick77

... get to the point!

Verwijderd schreef op dinsdag 28 maart 2006 @ 18:19:
Het lijkt weer op niveau van vorige week donderdag:

(Overgenomen op Tue Mar 28 2006 om 18:18:59 UTC+0200)

Download : 625.8 KByte/sec
Upload : 96.3 KByte/sec
:( ... Maar er is nog steeds vertraging naarmate het later wordt: uurtje geleden 800kBps down, nu 500kBps (speedtest.bbned.nl 100MB bestand).
edit: inmiddels (19.00) nog maar zo'n 330 kBps (19.40) 230 kBps :(

[ Voor 10% gewijzigd door rick77 op 28-03-2006 19:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beehr11
Wat een bagger :( , we zijn er NIETS mee opgeschoten dat zgn. "netwerk- onderhoud".

Ook hier naarmate het later wordt op de dag, zakt de snelheid weer fors in.....

Getest bij diverse websites.

(Overgenomen op Tue Mar 28 2006 om 19:52:55 UTC+0200)

Download : 214.1 KByte/sec
Upload : 92.8 KByte/sec

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik merk er ook geen ene ruk van... Sjongejonge wat heeft het toch geholpen :(

150 kB/sec nu vanaf diverse sites :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rick77 schreef op dinsdag 28 maart 2006 @ 18:26:
[...]

:( ... Maar er is nog steeds vertraging naarmate het later wordt: uurtje geleden 800kBps down, nu 500kBps (speedtest.bbned.nl 100MB bestand).
edit: inmiddels (19.00) nog maar zo'n 330 kBps (19.40) 230 kBps :(
Volgens mij hebben ze of: geen idee waar het aan ligt, of: geen trek om het te maken, want hier is het ook dramatisch. 180kbs ipv 850 kbs.

Ik denk dat ik morgen allemaal scheldwoorden tegen de helpdesk ga zeggen.
Dat lucht in ieder geval op. })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tatata
  • Laatst online: 10-09 16:06
Hier omgekeerd (rotterdam), soms springt mijn snelheid naar 900+ kb/s (nee geen cached files) terwijl ik een 5mbit abbo heb?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@tatatata
5Mbit = Tiscali ?

Dan heb je geen problemen.

Alleen met bbned...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier is het ook weer al foute boel:

(Overgenomen op Tue Mar 28 2006 om 21:55:17 UTC+0200)

Download : 176.4 KByte/sec
Upload : 95.7 KByte/sec

IK WORD HIER ZO MOE VAN :(

Toch nog maar eens met een klachtenformulier geprobeerd:
Onderwerp: verbinding
Is de klacht al eerder aangemeld: yes
Klacht omschrijving:
Wederom zijn de downloadsnelheden NIET GOED. Vorige week donderdag hebben jullie actie genomen en is het een aantal dagen goed gegaan. Na het onderhoud van 27 op 28 maart is het weer betreurenswaardig:

(Overgenomen op Tue Mar 28 2006 om 21:55:17 UTC+0200)

Download : 176.4 KByte/sec
Upload : 95.7 KByte/sec

en geef nu een keer reactie op een klachtenformulier dan te verwijzen naar een peperdure moeilijk bereikbare helpdesk!

[ Voor 56% gewijzigd door Verwijderd op 28-03-2006 22:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JMT

JMT

MOEHHHHHH

Ik durf nu bijna niet te zeggen dat ik nu eindelijk eens geen gezeik meer heb sinds m'n laatste post.... Ook al zit ik met Tiscaly/BabyXL, toch verwachtte ik er wel uit te liggen afgelopen nacht, maar niets gemerkt....
Nu ga ik eens even hard afkloppen en meld me wel weer bij een volgende storing.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rick77

rick77

... get to the point!

Verwijderd schreef op dinsdag 28 maart 2006 @ 21:57:
Vorige week donderdag hebben jullie actie genomen en is het een aantal dagen goed gegaan. Na het onderhoud van 27 op 28 maart is het weer betreurenswaardig:
Het was alleen vorige week donderdag *iets* beter, hele weekend en maandag was gewoon kl%t#.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peppi78
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 19-08 22:01
Ik krijg op het ogenblik een ip-adres dat begint met 83.162.xxx.xxx en ik zit op het demon.nl domain. Dit lijkt mij toch een beetje raar voor een Speedlinq-abbonnement, of niet? :?

Ook als ik Firefox opstart kom ik automatisch op de pagina: www.demon.nl\services\macadres.html
Waar men mij vraagt om mijn mac-adres achter te laten, zodat ik wordt toegelaten op het demon-netwerk. Iemand enig idee hoe dit kan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rick77

rick77

... get to the point!

Peppi78 schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 09:41:
Ik krijg op het ogenblik een ip-adres dat begint met 83.162.xxx.xxx en ik zit op het demon.nl domain. Dit lijkt mij toch een beetje raar voor een Speedlinq-abbonnement, of niet? :?

Ook als ik Firefox opstart kom ik automatisch op de pagina: www.demon.nl\services\macadres.html
Waar men mij vraagt om mijn mac-adres achter te laten, zodat ik wordt toegelaten op het demon-netwerk. Iemand enig idee hoe dit kan?
lol, doen! wat voor netwerk zit je? BabyXL waarschijnlijk (want daar hadden / hebben ze de koppeling tussen ip en mac adressen, toch?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peppi78
rick77 schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 10:04:
[...]

lol, doen! wat voor netwerk zit je? BabyXL waarschijnlijk (want daar hadden / hebben ze de koppeling tussen ip en mac adressen, toch?)
:) Ik zou me inderdaad graag aanmelden, eindelijk af van speedlinq! :*) Maar helaas heb ik ook een gebruikersnaam + wachtwoord nodig. Volgens mij heb ik trouwens een BBned verbinding (maar ik ben niet helemaal zeker).

Ik heb net ff met demon gebeld (direct aan de beurt, 10ct/pm) en hij vertelde me dat de wijkcentrale me verkeerd doorverbindt. Dit betekend dus dat Speedlinq een foutje heeft gemaakt. Weet iemand of de door mij gemaakte telefoonkosten kunnen worden verhaalt op Speedlinq? Zij maken een fout en ik mag betalen, lijkt mij niet fair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Peppi78 schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 10:23:
Dit betekend dus dat Speedlinq een foutje heeft gemaakt.
Het is niet het enige foutje wat ze maken! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is inmiddels weer huilen met de pet op qua snelheid :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaterFrame
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 07:38

HaterFrame

Well... Poo came out!

Na wat wat heen en weer geouwehoer en zelfs afgesloten te zijn geweest heb ik dan eindelijk een stabiele verbinding:
Download
KByte/sec (=5104 kbps)

Upload
76.2 KByte/sec (=610 kbps)

Connection
428.0 Conn/min

Vraag is nu hoe lang ik er van genieten kan voordat speedlinq het weer verprutst, iig stoppen we het contract wanneer mogelijk.

[ Voor 36% gewijzigd door HaterFrame op 29-03-2006 21:22 ]

I am the great Cornholio!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peppi78
Het probleem is opgelost. We werden vandaag ook tientallen keren gebeld door mensen die 'het verkeerde' nummer hadden gedraaid. Dat was natuurlijk verdacht. Dus ik de KPN gebeld, en het bleek dat ze in de telefoon centrale twee abbonnee verwisseld hadden. 8)7

Na een paar uurtje was het probleem verholpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beehr11
Ik heb vanmorgen maar weer een klachten fax over de trage download snelheid verstuurd naar Speedlinq.
Dit is al weer klachten fax nr. 3.
Fax Nr. 070 - 3830185

Als dit zo door gaat met de zeer trage download snelheden, zeg ik het abonnement op.

Speedlinq is doorlopend aan het adverteren dat ze zo'n snelle internet provider zijn, het tegen deel is waar.
In alles zijn ze traag: internet verbinding, snelheid klachten afhandelen, reageren op e-mail en fax, etc. :( :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beehr11 schreef op donderdag 30 maart 2006 @ 19:23:
Ik heb vanmorgen maar weer een klachten fax over de trage download snelheid verstuurd naar Speedlinq.
Als je belt krijg je direct antwoord.

Ik kreeg vandaag de volgende reactie: de helpdeskmedewerker (Lex) heeft zelf ook last van het probleem. Het probleem ligt bij BBned. De medewerker heeft zelf geen Speedlinq abo, maar een Tweakdsl abo, ook via BBned. 1 maal per week krijgt Speedlinq een update van BBned over hoe de vorderingen staan. Nog niet veel soeps zoals iedereen misschien al had gemerkt. Maar er wordt aan gewerkt.... zucht....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rick77

rick77

... get to the point!

Verwijderd schreef op donderdag 30 maart 2006 @ 20:12:
[...]

Als je belt krijg je direct antwoord.

Ik kreeg vandaag de volgende reactie: de helpdeskmedewerker (Lex) heeft zelf ook last van het probleem. Het probleem ligt bij BBned. De medewerker heeft zelf geen Speedlinq abo, maar een Tweakdsl abo, ook via BBned. 1 maal per week krijgt Speedlinq een update van BBned over hoe de vorderingen staan. Nog niet veel soeps zoals iedereen misschien al had gemerkt. Maar er wordt aan gewerkt.... zucht....
thanks... bedankt voor het bellen en het melden van de "vorderingen"

hmm, ik scan ook af en toe demon en tweakdsl topics, maar zie niet echt problemen voorbijkomen daar... ik dacht dus echt dat het probleem bij speedlinq lag... dus niet...

enne... dus die "optimalisatiewerkzaamheden" waar we over zijn gemaild, hadden hier niks mee te maken?

[ Voor 7% gewijzigd door rick77 op 30-03-2006 20:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rick77 schreef op donderdag 30 maart 2006 @ 20:46:
hmm, ik scan ook af en toe demon en tweakdsl topics, maar zie niet echt problemen voorbijkomen daar...

enne... dus die "optimalisatiewerkzaamheden" waar we over zijn gemaild, hadden hier niks mee te maken?
Nou ik zag een week of twee terug wel wat problemen bij dat tweakdsl-topic. Ik dacht ook dat het bij demon goed zat: daar heb ik nog expliciet naar gevraagd, maar volgens die lex was het daar ook niet goed ... (wellicht een trucje om speedling goed af te schilderen)... hij had het ook over capaciteitsproblemen bij versatel. Daar had ik nog niks over gelezen, en dat interessert me ook weinig eigenlijk.
Volgens mij zijn ze niet zelf bezig om de problemen op te lossen, maar is het enige wat ze kunnen doen druk zetten op BBned...
Dat vertelde die jongen in ieder geval.

Volgende week maar weer eens bellen als het niet beter gaat (op me werk gratis :) )

[ Voor 52% gewijzigd door Verwijderd op 30-03-2006 21:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een week geleden de actievoucher opgestuurd, wanneer krijg ik dan het geld teruggeboekt. Hoe lang gaat het nog duren??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thejoker80
  • Niet online

thejoker80

leuk hè?

Ook ik heb al 3x een klachtenformulier ingvuld en nog geen één keer een reactie gehad. Het ging erom dat ik de kosten van het bellen naar de helpdesk (14 mins à € 0,70) terug wilde aangezien zij een modem hadden geleverd wat binnen de garantietermijn kapot ging. Hiervoor most ik bellen en dan kost het mij geld, dit wilde ik terug en de helpdeskmedewerker vertelde mij eenk lachtenformulier in te vullen. Zo gezegd zo gedaan (3x keer) maar ott op heden helemaal niks gehoord. Heeft er iemand misschien een soortgelijke ervaring?

1. Het gaat me trouwens niet om het geld, maar omdat het logisch is dat ik die kosten niet hoef te betalen.
2. Weet iemand misschien een (druk bezochte) site waar je ervaringen kan posten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 31 maart 2006 @ 09:24:
Ik heb een week geleden de actievoucher opgestuurd, wanneer krijg ik dan het geld teruggeboekt. Hoe lang gaat het nog duren??
Lees bijvoorbeeld de voorwaarden eens. Nadat er twee maal succesvol abo-geld is afgeschreven zullen ze terugboeken, meen ik me te herinneren. En dan mag je nog een week of drie wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

KPN heeft heden speedlinq overgenomen.
Of er daardoor iets gaat veranderen is vooralsnog de vraag.
Laatste maanden is verbinding erg wisselvallig. Daar gaat dit topic ook voornamelijk over.
Ben benieuwd of er nu ook iets gaat veranderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rick77

rick77

... get to the point!

Verwijderd schreef op vrijdag 31 maart 2006 @ 16:01:
KPN heeft heden speedlinq overgenomen.
* is erg verbaasd, maar heeft het gecheckt op de kpn site

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• man-o-script
Denk niet dat het iets zal veranderen op de korte termijn, ze waren al lang bezig met onderhandelingen.
KPN neemt Speedlinq over

//edit: er gaat op korte termijn ook niets veranderen

[ Voor 14% gewijzigd door man-o-script op 31-03-2006 16:31 ]

//

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinobigbird
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22:37

Pinobigbird

doesn't share food!

man-o-script schreef op vrijdag 31 maart 2006 @ 16:18:
//edit: er gaat op korte termijn ook niets veranderen
En waar baseer je dat op?
Ik denk het ook niet hoor, daar niet van.
Maar een beetje duidelijkheid over de gevolgen van deze overname is welkom.

Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• man-o-script
Er zijn dus geen gevolgen, personeel, abonnementen, etc. blijven hetzeflde voorlopig.
Heb het net even nagevraagd (ben reseller van Speedlinq).

//

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

JvS

Ik heb hem zelf ook

Ik gok dat dit hetzelfde gaat als bij telfort, dus dat kpn een prijsvechter koopt en die helemaal zelfstandig laat werken. Dit is een marktsegment waar kpn nog geen aanbieder had.

Dit kan in principe alleen voordelig zijn voor de juridische aspecten, zaken als "we sluiten alleen af als alle rekeningen betaald zijn" en niet op mails reageren, wellicht is dat nu wel afgelopen na wat ingrijpen, maar wellicht is dat ook weer te duur voor kpn.

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JvS schreef op vrijdag 31 maart 2006 @ 18:59:
Ik gok dat dit hetzelfde gaat als bij telfort, dus dat kpn een prijsvechter koopt en die helemaal zelfstandig laat werken. Dit is een marktsegment waar kpn nog geen aanbieder had.

Dit kan in principe alleen voordelig zijn voor de juridische aspecten, zaken als "we sluiten alleen af als alle rekeningen betaald zijn" en niet op mails reageren, wellicht is dat nu wel afgelopen na wat ingrijpen, maar wellicht is dat ook weer te duur voor kpn.
Ik heb behoorlijk wat problemen met Speedlinq gehad (zij leverden mij niet binnen de afgesproken termijn en ik heb toen conform de europese wet m.b.t. tot tele aankopen de boel afgeblazen, vooral omdat Speedlinq's incompetente helpdesk mij allerlei nonsense verhalen vertelde, lees: verschillende verhalen, tegenstrijdigheden). Ik zou gedagvaard worden, maar ik heb al meer dan 7 maanden niks meer gehoord. Ben benieuwd of ik nu wel iets ga horen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rick77

rick77

... get to the point!

Jullie gisteren ook last gehad van storing? kreeg de hele dag (laatste keer dat ik gecheckt heb was laat in de middag) geen ip... (BBned 8/1 abo)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polle
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12-04-2021
Ik denk dat de overname van KPN zuiver positief gaat werken, vooral vanwege de know-how van klantenservice (jawel, bij KPN :) ), management en kostenbesparingen die dit grote concern beschikbaar heeft.
Pagina: 1 ... 3 ... 18 Laatste

Dit topic is gesloten.