Steffy schreef op woensdag 06 december 2006 @ 19:14:
[...]
Waar moet ik nog op wachten dan? Hier staat alles op neem ik aan. Het is mij dan ook totaal niet duidelijk dat moge duidelijk zijn. Het is een chaos, je weet niet wat je in moet voeren omdat ze verschillende benamingen aanhouden, bij het invoeren staat zus en op de brief zo. Alles behalve duidelijk maar ik neem aan dat het goed is wat ik invoer. 1 van de 2 ontvangen brieven moet goed zijn maar met geen van beide gebeurt er iets.
Ook het voice lampje brand niet, het is speedtouch 706 trouwens. Ik neem aan dat deze het eerst moet doen voor het werkt en niet pas nadat je je gegevens hebt ingevoerd?
In ieder geval, ADSL werkt wel, met of zonder splitters of extra grappen en grollen werkt het niet

Hmm.. Post je SIP instellingen hier eens (behalve je gebruikersnaam en wachtwoord natuurlijk) en op welk ADSL netwerk zit je?
De juiste instellingen voor ADSL via BBNED en KPN zijn als volgt:
Registrar: sip.ritstele.com
Registrar Port: 38383
Proxy: sip.ritstele.com
Proxy Port: 38383
Expire Time: 3600
Telephony Identity:
SIP URI: 31jetelefoonnummer zonder de 0 van de regiocode
Username: 31jetelefoonnummer zonder de 0 van de regiocode
Password: jewachtwoord
En ja, je ADSL moet natuurlijk wel eerst werken. Als de VoIP registered is hoor je ook een klikje in het modem en gaat het Voice lampje ook groen branden
Dus als je in bijv. in het mooie Oldenzaal

woont en je hebt telefoon nummer 0541-513456 dan word je SIP URI en Username:
31541513456
success ermee
Misschien is het handig als we een Deel 4 van het Speedlinq topic gaan starten met daarin alle instellingen voor bijv. telefonie en modem voor alle netwerken en andere belangrijke gegevens
[
Voor 30% gewijzigd door
Flappie op 06-12-2006 22:06
]