Canon 6D, canon 50mm 1.8 II,canon 70-200L f4, canon 28-135IS, canon 100mm 2.8L macro IS, speedlite 550EX
Verwijderd
Email addressen:
administratie@speedlinq.nl
provisioning@speedlinq.nl
Provisioning kreeg ik antwoord op met persoonlijke info (geen namen), dus niet alleen standaard forms.
Verwijderd
Ik heb een Speedlinq Comfort 20000 abbo over KPN
De enige problemen die ik ondervind is dat zon 5x per dag de verbinding enkele secconden weg valt en dan weer werkt. Ik gebruik geen telefoon en het modem ( speedtouch 706 ) ligt direct bij het ISRA punt.
ik heb een Linksys WAG-200g gekocht en die wil nu graag gaan gebruiken in plaats van mijn Copperjet 816. Nu las ik op de speedlinq pagina dat je dan de volgende instellingen moet hanteren:
PPPoA of PPTP-to-PPPoA relay
Protocol: RFC1483 (bridged)
VPI=0
VCI=35
Encapsulation=VCMUX
HDLC framing=never
Klopt dit? Moet je geen gebruikerrsnaam en/of wachtwoord instellen? Ik zit inderdaad op het BBned netwerk dus dat klopt wel...
Verwijderd
[ Voor 84% gewijzigd door Verwijderd op 27-11-2006 14:49 ]
Encapsulation: hier kan ik kiezen uit 5 opties:
Bridge Mode Only
RFC 1483 Bridged
RFC 1483 Routed
RFC 2516 PPPoE
RFC 2364 PPPoA
Multiplexing: LLC of VC
QoS type: UBR of CBR of VBR
Pcr Rate ... cps
Scr Rate... cps
Autodetect enable/disable
Virtual Circuit: 0 VPI
35 VCI
DSL Modulation: ADSL2+
Daaronder staan nog opties ovor "IP Settings" en Netwerk Setup. Momenteel heb ik de volgende instellening en brandt mijn DSL lampje mooi groen, en mijn Internet lampje Rood, wat moet ik nu waar invullen? En wat moet ik invullen bij Pcr en Scr rate?
Verwijderd
Op mijn eerste facturen stond NIET de 24,95 ALL-IN !! prijs doch een FOUTE opsomming van diverse onderdelen.
Bij het terugsturen van de voucher (aangetekend: goed ontvangen) ook een bijlage ER_AAN_GENIET waarop ik netjes uiteenzette dat de bedragen NIET klopte (kopie aanbieding er OOK bij) verstuurd 9 november...
En wat dacht je dat ik zie bij de volgende afboeking????
Ahhh, jullie WISTEN al dat dit ging gebeuren...
En natuurlijk GEEN standaard EMAIL formulier voor FOUTE rekeningen hé...
De balans gaat nu wel ERG snel doorslaan naar NIET verlengen (opzeggen) Speedlinq(=kpn) en naar de ECHTE NIET KPN provider.
Langzaam aan werk ik K#T KPN geheel de deur uit...
Verwijderd
?????Verwijderd schreef op zondag 26 november 2006 @ 21:47:
Klachtenformulier heb ik pas 1 keer gebruikt, om mijn telefoonkosten naar de helpdesk terug te vragen omdat hun instructies gewoon incompleet waren.
Email addressen:
Provisioning kreeg ik antwoord op met persoonlijke info (geen namen), dus niet alleen standaard forms.
dat eerste administratie email is allang afgesloten...
dat 2e emailadres is ALLEEN voor:
Quote:
Dit email adres is alleen bedoeld voor klanten waarvan de verbinding nog niet is opgeleverd.
Niet gerelateerde mails kunnen en worden hier niet in behandeling worden genomen.
Voor alle andere vragen of opmerkingen die niet over provisioning gaan, kunt u terecht op http://www.speedlinq.nl/faq
Mocht je hier niet uitkomen of je antwoord niet kunnen vinden, neem dan contact op met onze klantenservice.
Technisch:
0900-7733354 (euro 0,70 p/m)
(toets 1 in keuze menu)
Bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 08:30 tot 21:30 uur
Administratief:
0900-7733354 (euro 0,70 p/m)
(toets 2 in keuze menu)
Bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 08:30 tot 21:30 uur
Op zaterdag van 10:00 tot 16:00 uur
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
circeltje weer rond... woonde ik dichterbij... zou ik er ZEKER een paar BAKSTENEN aan spenderen..
Verwijderd
Geachte heer Schroder,
De benodigde documenten zijn door ons ontvangen op: 02-11-2006
Uitbetaling van de actiekorting vindt plaats conform de Speedlinq
Actievoorwaarden.
Met vriendelijke groet,
Speedlinq
Kirstin
Dit bericht kan niet beantwoord worden. Een reply op deze e-mail zal door
Speedlinq niet worden ontvangen.
Indien u een vraag heeft naar aanleiding van deze mail zoekt u op
www.speedlinq.nl/faq. Als u wilt reageren gebruikt u de daarvoor bestemde
formulieren die u daar kunt vinden.
Die provisioning kreeg ik inderdaad antwoorden op bij een verbinding die nog niet opgeleverd was.
Goed kut dat je alleen kunt bellen. Misschien maar een keer van alle info hier een helpfile opstellen? Spaart iedereen een hoop geld uit.
vorige week donderdag telefonish opgezegd. nog niks gezien... ze zullen wel weer proberen te beweren dat ze nooit een telefoontje hebben gehad.
Verwijderd
Bij callcenters moeten ze elk telefoontje documenteren.
Verwijderd
Sinds afgelopen zaterdag hebben we een Philips SE 340 telefoon gekocht en op onze speedtouch 706 aangesloten [deze heeft overigens de laaste firmware "aan boord"]
Wij hebben een Speedlinq abo via BBNed.
Wanneer we gebeld word het telefoonnummer herkend maar dan zonder eerste NUL
0x-xxxxxxxx wordt x-xxxxxxxx
Op zich niet erg maar het irriteerd een pietje precies behoorlijk.
Weet iemand wat dit kan zijn?
Verwijderd

Vorige week heb ik via speedlinq mij aangemeld voor een internet bij hen.
Nu bel ik met Orange dat ik mijn abonnement wil opzeggen. Nu blijkt dat de nieuwe provider een maand voor de einddatum (bij mij 31 december) dus voor eind november dit aan moet geven bij de oude provider. Nou dat haal ik dus niet.
Ik heb begrepen dat ik dat bij mijn oude provider op tijd moest aangeven. Dat blijkt dus niet genoeg te zijn. Nou kan ik dus 2 dingen doen.
1: Een tijd geen internet (en dat wil ik niet)
2: doorgaan met Orange en binnen 7 dagen opzeggen bij Speedlinq. Dit kan via hun formulieren. of zou ik ook nog moeten bellen ??
Nou is het geld van de modem al van mijn rekening geschreven. Hoe krijg ik dat dan terug?
Verwijderd
Je zou het geld terug moeten krijgen van Speedlinq maar vanwege de administratieve rompslomp (die bij elk bedrijf is, niet alleen speedlinq) moet je op enkele weken rekenen voordat je je geld terug hebt.
Nu wil alleen ADSL en geen telefonie meer, dus KPN vst netwerk opzeggen. Betaal ik dan alleen de kosten waar Speedling mee adverteerd of ook nog die 9,95 Euro, die ik vaker tegenkom, voor gebruik van de lijn van KPN?
Edit: In welke geval betaal ik die 9.95 Euro van KPN überhaubt? Bespaar ik die door geen telefonie te nemen?
[ Voor 18% gewijzigd door FrankNLD op 27-11-2006 18:56 ]
Als je KPN behoudt, betaal je 9.95 pm bij belbudget en heb je een extra lijn waarop je bereikbaar bent. Als je KPN opzegt heb je gewoon 1 nummer, en gaan je abonnementskosten met 9.50 omhoog. Aan jou de keus.Frank76NL schreef op maandag 27 november 2006 @ 18:34:
Ik heb momenteel vaste telefonie van KPN en een ADSL-aansluiting van Planet. Planet heb ik al opgezegd.
Nu wil alleen ADSL en geen telefonie meer, dus KPN vst netwerk opzeggen. Betaal ik dan alleen de kosten waar Speedling mee adverteerd of ook nog die 9,95 Euro, die ik vaker tegenkom, voor gebruik van de lijn van KPN?
Edit: In welke geval betaal ik die 9.95 Euro van KPN überhaubt? Bespaar ik die door geen telefonie te nemen?
Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q
10 weken heeft het bij mij geduurd.....Verwijderd schreef op maandag 27 november 2006 @ 18:33:
Je zou kunnen proberen om het geld terug te boeken (als het binnen 2 weken van afschrijven is).
Je zou het geld terug moeten krijgen van Speedlinq maar vanwege de administratieve rompslomp (die bij elk bedrijf is, niet alleen speedlinq) moet je op enkele weken rekenen voordat je je geld terug hebt.
Volgens mij moet je bij opzeggen ook afsluitkosten betalen aan KPN.Shailesh schreef op maandag 27 november 2006 @ 19:07:
[...]
Als je KPN behoudt, betaal je 9.95 pm bij belbudget en heb je een extra lijn waarop je bereikbaar bent. Als je KPN opzegt heb je gewoon 1 nummer, en gaan je abonnementskosten met 9.50 omhoog. Aan jou de keus.
Verwijderd
Zoals gezegd, ik heb mijn KPN Belbudget abonnement gehouden omdat het qua prijs niet uitmaakt en ik wel nog een reservelijn heb.
[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 27-11-2006 19:32 ]
Oke. Ik heb het formuliertje bij Speedlinq ingevuld en voor alle zekerheid ook nog maar even gebeld. Bellen had niet nodig geweest. Ik heb nu al een keurig mailtje gekregen met bevestiging van de annulering en dat het het bedrag van het modem kan storneren oftewel door de bank kan laten terugstorten. Keurig van speedlinq.Auke schreef op maandag 27 november 2006 @ 16:46:
Grrr. Ik ben nu niet boos op Speedlinq, maar op Orange, of op mij zelf omdat ik het niet goed door had.![]()
Vorige week heb ik via speedlinq mij aangemeld voor een internet bij hen.
Nu bel ik met Orange dat ik mijn abonnement wil opzeggen. Nu blijkt dat de nieuwe provider een maand voor de einddatum (bij mij 31 december) dus voor eind november dit aan moet geven bij de oude provider. Nou dat haal ik dus niet.![]()
Ik heb begrepen dat ik dat bij mijn oude provider op tijd moest aangeven. Dat blijkt dus niet genoeg te zijn. Nou kan ik dus 2 dingen doen.
1: Een tijd geen internet (en dat wil ik niet)
2: doorgaan met Orange en binnen 7 dagen opzeggen bij Speedlinq. Dit kan via hun formulieren. of zou ik ook nog moeten bellen ??
Nou is het geld van de modem al van mijn rekening geschreven. Hoe krijg ik dat dan terug?
Heb een soortgelijk iets, ongeveer 3x per dag kan ik niet meer surfen en mailen. Het rare is dat ik meestal bijvoorbeeld nog wel kan downloaden van usenet en bijvoorbeeld chatten (MSN). Alleen surfen lukt niet meer en mail ophalen...Verwijderd schreef op maandag 27 november 2006 @ 01:08:
Sinds enkele weken heb ik nu speedlinq en ben tot nu nog redelijk tevreden.
Ik heb een Speedlinq Comfort 20000 abbo over KPN
De enige problemen die ik ondervind is dat zon 5x per dag de verbinding enkele secconden weg valt en dan weer werkt. Ik gebruik geen telefoon en het modem ( speedtouch 706 ) ligt direct bij het ISRA punt.
Na het uit en aan zetten van het modem werkt alles wel weer naar behoren maar het is best wel irritant.
Daarnaast kan ik nog steeds niet "voipen" via het ZyXEL VoIP modem, heb zo'n beetje iedere instelling wel geprobeerd maar het ding kan mijn Voipbuster account niet registreren...
Kleine dingen op zich maar wel jammer...
Op dit moment heb ik een ADSL verbinding via KPN lopen bij Versatel.
Nu ben ik benieuwd naar de bevindingen met een BBned lijn ten opzichte van de KPN 20Mbit lijn.
Ook kan ik nergens vinden hoe lang je uit de "lucht" zal zijn bij de overstap aangezien er wordt aangegeven dat een naadloze overgang niet mogelijk is bij de ADSL2 aansluitingen.
Graag hoor ik de bevindingen van jullie aansluitingen aangezien ik nog nergens heb gezien hoelang dit duurt (omzetten van ADSL naar ADSL2) en wat de verschillen in de verbindingen (BBned - KPN) zijn.
Groeten,
Marvie
Xbox Live Knalle Arie
Verwijderd
Volgens de web-site is dit mogelijk voor € 29,95, er is nog een actie tarief van € 24,95 voor het eerste jaar, maar dat geldt alleen voor nieuwe gebruikers; lijkt me nog redelijk. Ik heb een Email aan de administratie gestuurd met de vraag hoe e.e.a. te realiseren, want mij is niet duidelijk hoe het moet.
Via het snelheidswijzigingsformulier zou ik wel van 8096 naar 20000 kunnen opgeven, maar op de
website staat bij All-in 20000: NVT. Via het bellen formulier kan ik geen snelheid opgeven.
In een eerste Email reactie wordt beweerd dat 8064 op mijn adres de hoogst haalbare snelheid is.
Na gebeld te hebben met de HELPDESK blijkt het na enig overleg toch mogelijk, maar dat kost dan €40,- per maand en is een actietarief voor bestaande klanten. Dit verbaasde mij zeer en heb daartegen geprotesteerd bij de HELPDESK (hielp echter niets) want volgens de informatie op de eigen web-site van Speedlinq heb ik wel degelijk recht op het aangegeven tarief:
In de FAQ:
> Wijzigen van mijn abonnement:
> Ik wil overstappen op een andere snelheid of ander abonnement
> Wijziging na de minimumduur
> Na afloop van de minimumduur (van 12 of 24 maanden) na aanvang van het abonnement is
> het mogelijk om over te stappen naar de meest actuele abonnementen met de daarbij
> horende scherpere tarieven.
In de voorwaarden staat het volgende:
> Artikel 3 - Deelname aan de actie
> 3.1 Alle actiekortingen worden te allen tijde slechts verstrekt aan nieuwe Klanten.
> Dit houdt in dat er op het adres van de Klant gedurende een minimum periode van drie
> maanden voorafgaand aan de Aanvraag geen Speedlinq Dienst geleverd is.
Begrijpt iemand hoe dit in elkaar zit? Ik ben aan het einde van mijn 12 maands abonnement, dus ik zou voor de gepubliceerde prijs van € 29,95 in aanmerking moeten komen, alleen niet voor de actiekorting tijdens het eerste jaar. Er staat nergens dat die € 29,95 een actieprijs (deze prijs staat gewoon vermeld in de pagina Specificaties) is en dat die alleen voor nieuwe klanten geldt. Bovendien staat toch duidelijk aangegeven dat ik gebruik mag maken van de meest actuele abonnementen met de daarbij behorende scherpere tarieven!
E.e.a. betekent dat er door de verkeerde interpretatie van Speedlinq van de eigen regels op de web-site klanten zullen vertrekken naar b.v. Orange, terwijl dat volgens de regels absoluut niet nodig is. (Orange heeft vergelijkbare aanbiedingen).
Mijn conclusie is dat Speedlinq zelf de regels niet snapt op de eigen web-site en daar een wel zeer byzondere interpretatie aan geeft. Gezien dit gegeven en de discussie op dit forum denk ik een overstap te gaan maken naar een andere provider, waar ik voor € 10,- p/m minder dezelfde faciliteiten heb.
Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q
Verwijderd
Ik heb een zelfde soort probleem. Als ik Azareus aanheb maakt hij teveel verbindingen (voornamelijk met seeden). Hierdoor is het onmogelijk om MSN en AIM aan te hebben en daarbij ook nog eens te surfen.Red Boll schreef op maandag 27 november 2006 @ 21:31:
[...]
Heb een soortgelijk iets, ongeveer 3x per dag kan ik niet meer surfen en mailen. Het rare is dat ik meestal bijvoorbeeld nog wel kan downloaden van usenet en bijvoorbeeld chatten (MSN). Alleen surfen lukt niet meer en mail ophalen...
Na het uit en aan zetten van het modem werkt alles wel weer naar behoren maar het is best wel irritant.
Daarnaast kan ik nog steeds niet "voipen" via het ZyXEL VoIP modem, heb zo'n beetje iedere instelling wel geprobeerd maar het ding kan mijn Voipbuster account niet registreren...
Kleine dingen op zich maar wel jammer...
De oplossing voor mij is om Azareus gewoon uit te zetten. Dan doet hij het prima. Op de speedlinq site staat dat om bij uploaden de hoogst mogelijke snelheid te halen de verbinding compleet open wordt gezet (waarschijnlijk Speedlinq's vertaling van het begrip bandbreedte) waardoor verschillende verbindingen instabiel worden. Dit lijkt mij een aannemelijke verklaring en dit zou in februari opgelost moeten worden als het netwerk verbeterd wordt.
ik heb dus nog steeds geen modem en splitter, ondanks een brief anderhalve week geleden waarin stond dat ie eind vorige week zou komen. Ik heb nu gemaild dat ik een vervangend produkt wil aangezien ik nu wel lang genoeg wacht.Verwijderd schreef op zondag 26 november 2006 @ 21:47:
Klachtenformulier heb ik pas 1 keer gebruikt, om mijn telefoonkosten naar de helpdesk terug te vragen omdat hun instructies gewoon incompleet waren.
Email addressen:
Bah.
edit:
die worden dus niet meer gelezen. Had jij dat ook?L.S.
Vanaf heden is het emailadres administratie@speedlinq.nl niet meer in gebruik.
[ Voor 11% gewijzigd door knuppelhout op 28-11-2006 09:23 ]
Canon 6D, canon 50mm 1.8 II,canon 70-200L f4, canon 28-135IS, canon 100mm 2.8L macro IS, speedlite 550EX
Helaas stond dit bericht een jaar geleden ook al op dezelfde plaats in de faq...Misschien zelfs alweer bijna 2 jaar... :xVerwijderd schreef op dinsdag 28 november 2006 @ 09:13:
[...]Op de speedlinq site staat dat om bij uploaden de hoogst mogelijke snelheid te halen de verbinding compleet open wordt gezet (waarschijnlijk Speedlinq's vertaling van het begrip bandbreedte) waardoor verschillende verbindingen instabiel worden. Dit lijkt mij een aannemelijke verklaring en dit zou in februari opgelost moeten worden als het netwerk verbeterd wordt.
Tamtidam... :)
Verwijderd
Ik heb de uploadsnelheid gehalveerd (20 Kb in plaats van 40) maar dat maakt geen verschil.Volgens een vorige post zou het ook kunnen door het aantal verbindingen dat Azareus maakt (soms 15-20 mensen aan wie ik upload) het modem overbelast raakt en het niet meer aan kan.
Oh, had ik nog maar glasvezel...
Verwijderd
Niet tegelijkertijd met die modemkosten? (dag van aanvraag was 14 november)
Verwijderd schreef op dinsdag 28 november 2006 @ 11:55:
De modemkosten zijn al van mijn rekening afgeschreven de dag nadat ik speedlinq abbonement had aangevraagd....wanneer worden die andere bedragen...de aansluitkosten en de aktiekortingen dan afgeschreven?
Niet tegelijkertijd met die modemkosten? (dag van aanvraag was 14 november)
Hoe is dit afgelopen Ogami?.. ik heb zelf ook geklaagd over de belkosten via klachtenformulier maar kreeg een smoes terug dat ze anders de abo's niet zo goedkoop konden aanbieden.Verwijderd schreef op zondag 26 november 2006 @ 21:47:
Verwijderd
Modem wordt altijd eerst afgeschreven, waarna de order in gang wordt gezet.
Ik heb nog geen reactie gekregen op mijn klacht (behalve een automatische bevestiging).
Ik heb 29 oct. ook speedlinq aangevraagd, 20mbit comfort+bellen, via http://www.internetten.nl/aanmelden.asp?id=10012
Leek me een goede deal, omdat er stond dat je ook die 49 euro terug zou krijgen als je nog geen telefoonlijn had.
het is ondertusswen bijna een maand later, ik heb mn modem nog niet, lijn werkt al wel vanaf de 24ste, eerste email met factuur al gehad, en jawel, of ik ook voor 24-11 tm 30-11 wil betalen. Lekker weer.
Wat ik graag wil weten is, hoe kom in aan die actie voucher! Ik kan het nergens vinden. Hoor je die via de post te krijgen, of met de modem? Of moet ik dan gaan printen? " nieuwe actievoucher aanvragen" op de speedlinq website?
Verwijderd
okéVerwijderd schreef op dinsdag 28 november 2006 @ 13:42:
De rest komt met de eerste faktuur, waarschijnlijk tegen het einde van de maand als de lijn actief is.
Modem wordt altijd eerst afgeschreven, waarna de order in gang wordt gezet.
Ik heb nog geen reactie gekregen op mijn klacht (behalve een automatische bevestiging).
dank je
Verwijderd
Actievoucher staat op de site:Chups schreef op dinsdag 28 november 2006 @ 14:14:
Hallo
Ik heb 29 oct. ook speedlinq aangevraagd, 20mbit comfort+bellen, via http://www.internetten.nl/aanmelden.asp?id=10012
Leek me een goede deal, omdat er stond dat je ook die 49 euro terug zou krijgen als je nog geen telefoonlijn had.
het is ondertusswen bijna een maand later, ik heb mn modem nog niet, lijn werkt al wel vanaf de 24ste, eerste email met factuur al gehad, en jawel, of ik ook voor 24-11 tm 30-11 wil betalen. Lekker weer.
Wat ik graag wil weten is, hoe kom in aan die actie voucher! Ik kan het nergens vinden. Hoor je die via de post te krijgen, of met de modem? Of moet ik dan gaan printen? " nieuwe actievoucher aanvragen" op de speedlinq website?
http://www.speedlinq.nl/php/form_actievoucher.php
Gebruik deze ook direkt:
http://www.speedlinq.nl/php/form_ontvangstbewijs.php
Vandaag nog eens gebeld... bleek dat ze de bevestiging van de opzegging hadden gestuurd naar het e-mail adres op mij oorspronkelijke subdomeinnaam (voorletter-achternaam.speedlinq.nl) die ik had gewijzigd (in voornaam.speedlinq.nl) via hun service-site.Verwijderd schreef op maandag 27 november 2006 @ 16:20:
Altijd volledige naam opschrijven van degene met wie je gesproken hebt en ook de tijd opschrijven.
Bij callcenters moeten ze elk telefoontje documenteren.

* rick77 keeps fingers crossed
*YAHOO* Maar afwachten dus!!! Heb nog niet meegekregen dat er een aanpassing aan zat te komen eerlijk gezegd... Moet waarschijnlijk de pagina van Speedlinq wat vaker bezoeken!Verwijderd schreef op dinsdag 28 november 2006 @ 09:13:
[...]Dit lijkt mij een aannemelijke verklaring en dit zou in februari opgelost moeten worden als het netwerk verbeterd wordt.

Nou ja zegVerwijderd schreef op dinsdag 28 november 2006 @ 13:25:
[...]
Rendier? Je reageerde op mijn bericht maar ik zie niets staan?

Wat ik wou zeggen is dat het bedrag bij mij ook de eerste dag na aanvraag is afgeschreven. De oplevering zou de 23ste plaatsvinden, maar ik heb nog niets gezien (ook geen modem). De 23ste gebeld en de aanvraag is in behandeling. Dat is alles wat ik kreeg te horen.
kan iemand mij vertellen of ik bovenstaand juist reken?Rubke schreef op vrijdag 29 september 2006 @ 18:53:
Even voor de goede orde:
in de actievoorwaarden staat dat je het geld pas naderhand krijgt teruggestort.
Dus een simpel rekensommetje maakt:
Aansluitkosten: 89
Modem: 69
abbo in dit geval de 4Mbit: 19.95 * 2
= 197.90 euro wat je moet voorschieten (voor een periode van 2 maanden)
waar je dan weer:
korting aanlsuitkosten -69
korting modem -69
kortin abbo -9,95 * 2
= 157.90 euro weer retour gestort krijgt
klopt dit als ik dat zo snel ff reken?
en dit gaat allemaal met die actievouchers?
Ik speel cod2 en mijn ping is rond 50 op Duitse servers en 45 op Engelse servers. Ik heb zelden last van lag. Maar ik zou toch even rondvragen voordat je speedlinq neemt.Frank76NL schreef op maandag 27 november 2006 @ 22:50:
Wie heeft hier ervaring met het spelen van games met Speedling? Zelf speel ik vaak op britse en duitse servers namelijk. Latency/ping?
Lucky Goldstar
Ik heb hetzelfde, althans ik had het rond 19 Oktober besteld bij Internetten.nl.Chups schreef op dinsdag 28 november 2006 @ 14:14:
Hallo
Alles is nu betaald en afgeschreven. Brief gehad dat de modem vetraagd en deze eind vorige week zou worden opgestuurd. Tot op heden niks meer gehoord. Nu is mijn vraag ivm actievoucher: ik heb de laaste gedeelte van deze maand betaald (fatuur 1..?) en aankomende maand (factuur 2 .?) Factuur 1 en 2 ivm ik betaald toch voor 2 aparte maanden.
Kan ik toch nu de Voucher opsturen die ik digitaal heb gegenereerd ipv zou ontvangen bij de modem.?
Verwijderd
er moeten 2 x maandelijkse abbokosten zijn afgeschreven voor je dat voucher kan opsturen bij mijn weten...of je dat voucher nu digitaal hebt gegenereerd of met het modem verstuurd zou hebben gekregen maakt volgens mij niets uitdCY schreef op woensdag 29 november 2006 @ 09:00:
[...]
Ik heb hetzelfde, althans ik had het rond 19 Oktober besteld bij Internetten.nl.
Alles is nu betaald en afgeschreven. Brief gehad dat de modem vetraagd en deze eind vorige week zou worden opgestuurd. Tot op heden niks meer gehoord. Nu is mijn vraag ivm actievoucher: ik heb de laaste gedeelte van deze maand betaald (fatuur 1..?) en aankomende maand (factuur 2 .?) Factuur 1 en 2 ivm ik betaald toch voor 2 aparte maanden.
Kan ik toch nu de Voucher opsturen die ik digitaal heb gegenereerd ipv zou ontvangen bij de modem.?
Verwijderd
Verwijderd
Ik kreeg dezelfde standaard email terug. Ik heb gereplied (ook al worden emails op dat adres niet gelezen, dus ook maar hetzelfde in een nieuw klachtenformulier gezet).aMUSEd schreef op dinsdag 28 november 2006 @ 13:16:
[...]
Hoe is dit afgelopen Ogami?.. ik heb zelf ook geklaagd over de belkosten via klachtenformulier maar kreeg een smoes terug dat ze anders de abo's niet zo goedkoop konden aanbieden.
De fout zat niet aan mijn kant. Zij leverden incomplete instructies dus wil ik mijn geld terug.
Update: ik kreeg zojuist een mail. Zeer snel, zal wel komen omdat ik de klacht al gemeld had.
Als tegemoetkoming voor de telefoonkosten bieden ze mij 2 weken gratis internet aan (wordt met een van de facturen verrekend). Hiermee ben ik akkoord gegaan. Ik zou door kunnen zeuren om te proberen alles terug te krijgen maar ik koos eieren voor mijn geld.
[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 29-11-2006 14:55 ]
Ik speel regelmatig BF2 met mijn 5120 abonnement van speedlink, zonder problemen/lag ed...Frank76NL schreef op maandag 27 november 2006 @ 22:50:
Wie heeft hier ervaring met het spelen van games met Speedling? Zelf speel ik vaak op britse en duitse servers namelijk. Latency/ping?
Zelfs als de vrouw aan het downloaden is
Verwijderd
Postbus 60163
Maar wie weet het adres van waar ze gehuisvest zijn ??
Onder de actievoucher staat hetvolgende:Verwijderd schreef op woensdag 29 november 2006 @ 15:31:
Dat de Speedlinq administratie in Almere zit weet ik, maar ik heb alleen :
Postbus 60163
Maar wie weet het adres van waar ze gehuisvest zijn ??
Speedlinq, Postbus 60163, 1320 AE Almere, ovv "actievoucher". Of faxen naar: 070-3830185.
Onderstaande signature is al >20jr oud ***hoe dan***
---
Het internet is een veelbelovend medium
....dat maar heel weinig van zijn beloftes nakomt.
Wat weg is... raak je nooit meer kwijt :P
Ik heb de digitale voucher gefaxd met de factuur van de modem. 2 weken later kreeg ik bevestiging per mail en post binnen dat de voucher was ontvangen.dCY schreef op woensdag 29 november 2006 @ 09:00:
[...]
Ik heb hetzelfde, althans ik had het rond 19 Oktober besteld bij Internetten.nl.
Verwijderd
jawel maar ik zoek HET ADRES... ik wil er eventjes LANGS gaan....hufkes schreef op woensdag 29 november 2006 @ 16:00:
[...]
Onder de actievoucher staat hetvolgende:
[...]
en klagen werkt: ik heb ipv een 1-port voip modem nu een wlan multiPC voip modem gekregen! op de factuur staat gewoon de 1-pc versie maar gelukkig...
Maarja, ik heb wel 2 weken moeten wachten om dit te krijgen. even een sneltestje: downloaden met 1650 kb p/s! In de install-page staat helaas wel 1mbit/16mbit, ipv de beloofde 20mbit. en ik woon niet belachelijk ver van de centrale af (iets van 700 m ofzo). kun je daar zelf iets aan doen?
wel vind ik dat bitcomet niet supersnel downloadt. ik heb uPnP aangezet, bittorrent als app gekozen, en poort 6881 in bitcomet ingevoerd. Helaas: downloaden blijft met max 150 kbps gaan, per torrent max 80. Heb al wat gerommeld met max global connections in bitcomet, maar het helpt nog niet echt.
[ Voor 21% gewijzigd door knuppelhout op 29-11-2006 19:40 ]
Lang leve internet!!!!!!!! (Oftewel leer zoeken voor beginnersjawel maar ik zoek HET ADRES... ik wil er eventjes LANGS gaan....
Heb je hier iets aan??? ( bron:http://www.detelefoongids.nl/ )
Speedlinq Internetdiensten Helpdesk
Televisieweg 2,
1322AC Almere
0900 7733354
Wat houdt dit in de praktijk in? Zitten we dan een paar weken zonder internet en/of telefoon? (abo loopt 8 jan af, opgezegd per 15 jan, signaal zou er nog ongeveer 2 weken daarna op zitten. Speedlinq zou 8 jan in moeten gaan). Speedlinq neemt de lijn over van KPN, dus ik verwacht dat bellen wel ineens overgaat?Let op 2: Naadloos overstappen van een ADSL abonnement naar een ADSL2+ abonnement (zoals bijvoorbeeld de X-tra 10000) abonnement is niet mogelijk.
Volgens de zonnet miep die we belden om op te zeggen kan er op onze postcode nog geen ADSL2+ of iig niet die snelheid, maar volgens de postcodecheck op speedlinq.nl is BBNED 20000 gewoon leverbaar. Hoe realistisch is het dat we wel met fatsoenlijke snelheid kunnen downloaden?

Meestal moeten ze je omsteken van een ADSL 1 kaart in de centrale naar een ADSL 2+ kaart. Vandaar die niet-naadloze overstap.gwystyl schreef op woensdag 29 november 2006 @ 20:40:
Mijn ouders hebben nu Speedlinq X-tra 20000 COMPLEET besteld voor als ons Zonnet lite abo verloopt. We gaan dus van 3072/512 naar 20000/1024![]()
. Er staat echter op de speedlinq pagina:
[...]
Wat houdt dit in de praktijk in? Zitten we dan een paar weken zonder internet en/of telefoon? (abo loopt 8 jan af, opgezegd per 15 jan, signaal zou er nog ongeveer 2 weken daarna op zitten. Speedlinq zou 8 jan in moeten gaan). Speedlinq neemt de lijn over van KPN, dus ik verwacht dat bellen wel ineens overgaat?
Volgens de zonnet miep die we belden om op te zeggen kan er op onze postcode nog geen ADSL2+ of iig niet die snelheid, maar volgens de postcodecheck op speedlinq.nl is BBNED 20000 gewoon leverbaar. Hoe realistisch is het dat we wel met fatsoenlijke snelheid kunnen downloaden?
offtopic:Red Boll
.... zie Motor - Beginnersvragen... en meer! Deeltje 7 alweer ! om het VFR-gehalte nog wat op te krikken daar
Verwijderd
Hehe...gaan er een paar bakstenen vliegen? Of wat ben je van plan als ik vragen magRed Boll schreef op woensdag 29 november 2006 @ 19:57:
[...]
Lang leve internet!!!!!!!! (Oftewel leer zoeken voor beginners)
Televisieweg 2,
1322AC Almere
0900 7733354
Verwijderd
jee#####....Red Boll schreef op woensdag 29 november 2006 @ 19:57:
[...]
Lang leve internet!!!!!!!! (Oftewel leer zoeken voor beginners)
Televisieweg 2,
1322AC Almere
0900 7733354
Ik heb ook verschillende telefoongidsen geprobeerd, maar kreeg alleen Pb en tel...
en bij "meer-info" stond dan: Pb en tel... lol...
BEDANKT!!
(nogmaals geprobeerd... op BEDRIJVEN... kreeg ik niks... op gewone gids wél... lol)
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 30-11-2006 09:40 ]
Jammer dat ie blijft connecten op 14 Mbit.. maar ik ga kijken of ik er ietsje meer aan kan doen.
1) Installatie. Uit mijn AOP ISRA aansluiting loopt nu nog de telefoondraad, wanneer ik het bovenste gedeelte van het ISRA kastje open maak dan zie ik:
1a Rode draad
1b Groene draad
aarde koperdraadje
2a Oranje draad
2b Witte draad
nu staat er in de handleiding dat je deze draad na plus minus 25cm moet afknippen en moet verbinden met de splitter: maar hoe? Op de splitter zitten 2 klemmetjes en er zit een rj11 aansluiting als ik het goed zie. Naast de splitter is er ook nog een anderkastje meegeleverd met aan de opening een mogelijkheid om een draad in te voeren, bovenzijde een rj45 aansluiting, intern Zwarte Gele Rode Groene draden. Waar dient dat voor?
Hoe sluit ik het nu correct aan in mijn situatie?
2) ik heb een wireless multipc modem aangevraagd en de Alcatel 706 WL geleverd gekregen, idd wireless maar geen 4 ethernetpoorten zoals aangegeven staat op de website. 2 ethernetpoorten, 1 voip en nog een andere poort... is dit nu toch het juiste modem of moet ik een klacht indienen?
Ik lees nl. dat anderen ook geklaagd hebben en de Speedtoch 716 gekregen hebben... lijkt me beter modempje!
"What, then, is time? I know well enough what it is, provided that nobody asks me; but if I am asked what it is and try to explain, I am baffled." [Saint Agustine, AD 354-430, Confessions 11.14]
Verwijderd
Verwijderd schreef op donderdag 30 november 2006 @ 01:08:
[...]
Hehe...gaan er een paar bakstenen vliegen? Of wat ben je van plan als ik vragen mag![]()

1e issue is opgelost, een fatsoenlijke handleiding gevonden op de KPN site...Titan_Chronos schreef op donderdag 30 november 2006 @ 12:45:
Even ook van mijn kant een paar Speedlinq vraagjes:
1) Installatie. Uit mijn AOP ISRA aansluiting loopt nu nog de telefoondraad, wanneer ik het bovenste gedeelte van het ISRA kastje open maak dan zie ik:
1a Rode draad
1b Groene draad
aarde koperdraadje
2a Oranje draad
2b Witte draad
nu staat er in de handleiding dat je deze draad na plus minus 25cm moet afknippen en moet verbinden met de splitter: maar hoe? Op de splitter zitten 2 klemmetjes en er zit een rj11 aansluiting als ik het goed zie. Naast de splitter is er ook nog een anderkastje meegeleverd met aan de opening een mogelijkheid om een draad in te voeren, bovenzijde een rj45 aansluiting, intern Zwarte Gele Rode Groene draden. Waar dient dat voor?
Hoe sluit ik het nu correct aan in mijn situatie?![]()
2) ik heb een wireless multipc modem aangevraagd en de Alcatel 706 WL geleverd gekregen, idd wireless maar geen 4 ethernetpoorten zoals aangegeven staat op de website. 2 ethernetpoorten, 1 voip en nog een andere poort... is dit nu toch het juiste modem of moet ik een klacht indienen?
Ik lees nl. dat anderen ook geklaagd hebben en de Speedtoch 716 gekregen hebben... lijkt me beter modempje!
http://www.mxstream.nl/su...ksaanwijzingen-st716.html
Heb dus de 706 wl ontvangen maar op hun site staat expliciet 4 poorts ethernet, terwijl deze er maar 2 heeft. Dus maar klagen en vragen om bijv. de Speedtouch 716?
"What, then, is time? I know well enough what it is, provided that nobody asks me; but if I am asked what it is and try to explain, I am baffled." [Saint Agustine, AD 354-430, Confessions 11.14]
Ik wil van mijn 5mbit abbo (25,-) naar een 12mbit+bellen gaan (30,-) en heb net 5 min gewacht aan de tel (en daarna de hoorn erop gegooid). De kwaliteit van de lijn naar hen is echt beroerd, veel ruis etc. Hebben meer hier last van?
Wat ik wilde weten is hoe lang ik al dit abbo heb en of ik dus al mag switchen en of zij dus KPN opzeggen?
zelfde verhaal hiero!dCY schreef op donderdag 30 november 2006 @ 09:56:
Woei..!! gisteren heb ik mijn modem binnen gekregen.. ipv van de 706 heb ik de 716 WS rev5 ontvangen.!! factuur bij mij staat : 1 single PC modem.
Jammer dat ie blijft connecten op 14 Mbit.. maar ik ga kijken of ik er ietsje meer aan kan doen.
zeer tevreden met het betere modem, maar jammer dat ie op 16mbit blijft zitten (nog neit echt sloom ofzo
Verwijderd
Als je tijdens VOIP bellen je lijn nog meer gebruikt (up/down) gaat een van de twee verbinding natuurlijk omlaag.
Weet iemand hoe je hier met een Allied Data het zo kan instellen dat de VOIP lijn prioriteit heeft?
Op de SL-site staat in de faq onder contact:Verwijderd schreef op woensdag 29 november 2006 @ 19:19:
[...]
jawel maar ik zoek HET ADRES... ik wil er eventjes LANGS gaan....
Dit komt ook overeen met de OP dat het hoofdkantoor in Den Haag zit.Speedlinq BV
Postbus 136
2270 AC Voorburg
Wil je Speedlinq bezoeken? Dat kan via het bezoekadres: Saturnusstraat 60 te Den Haag. Je moet dan wel een verzoek indienen voor het maken van een afspraak via het bovenstaande postadres.
[ Voor 6% gewijzigd door gertjan! op 01-12-2006 15:43 ]
Er is hier een telefoonlijn maar geen abonnement, hoe zit dat dan met de kosten?
Het abbo kost 19,95 + 4,95 per maand (nu 1e jaar 9,95 + 4,95), maar komen daar dan nog 'kale-koper' kosten bij??
Duidelijkheid op de SpeedLinq site kan je hier niet over vinden.
[ Voor 56% gewijzigd door knuppelhout op 30-11-2006 21:51 ]
Verwijderd
Ik heb jullie bijdrage aan de Speedlinq discussie doorgenomen, maar heb helaas geen antwoord op mijn vraag waar ik al weken mee zit, kunnen vinden.
Rond 20 december eindigt mijn huidige Speedlinq abbo 3072 All in en ik zou graag op een andere snelheid willen overstappen. Ik ga voor het redelijk nieuwe abbo All-in 12000
SPEED SPECIAL. Volgens mij is het een ADSL2 verbinding, maar mijn huidige verbinding is gewoon ADSL. (volgens www.tfortelecom.com is dit abbo All-in 12000
SPEED SPECIAL bij ons in de buurt gewoon leverbaar) .
Nu komt mijn vraag: Kan ik na 20 december gewoon een snelheidswijziginsformulier op speedling.nl invullen, zodat ik een nieuw abbo met hogere snelheid krijg? Of moeten ze dan mijn verbinding op een of andere manier voor ADSL2 geschikt maken? Moet ik dan ook een nieuwe modem kopen?
Heeft iemand hier ervaringen mee? Help me dan aub. Ben zeer benieuwd naar jullie reacties, bedankt.
Verwijderd
Op de speedlinq site is een overstap formulier.
Op lemonade's vraag: je betaalt altijd koperkosten. Mijns insziens kun je dan net zo goed een budget KPN telefoonlijn nemen (kost hetzelfde).
Verwijderd
[ Voor 62% gewijzigd door Verwijderd op 30-11-2006 23:48 ]
Er staat inderdaad bij Speedlinq dat bij 20mbit de kale lijn toeslag erbij zit..dat wordt hem dusknuppelhout schreef op donderdag 30 november 2006 @ 21:50:
anders lees je dit topic eens een keer door, volgens mij betaal je altijd koperkosten, behalve voor 20mbit KPN (=+9,50), dus dan is 20mbit kpn net zo duur
Oh dan heb ik mijn ouders per ongeluk het goede aangesmeerd.... ik wist niet dat er bij de lagere abo's nog koperkosten bijkwamen, maar 20 mb is maar 5 euro duurder dan 6mb dus had mijn pa die maar gedaan na wat aandringen van mijlemonade schreef op vrijdag 01 december 2006 @ 09:30:
[...]
Er staat inderdaad bij Speedlinq dat bij 20mbit de kale lijn toeslag erbij zit..dat wordt hem dus

Wanneer ontvang je ongeveer die welkombrief? Had ik deze al ontvangen moeten hebben of kan deze ook nog morgen in de brievenbus liggen?
Ik wil toch wel een positieve noot plaatsen, netjes hoor!
Het internet was 2 weken geleden al beschikbaar terwijl ik toch echt de laatste week van november had opgegeven, geen idee hoe ze het nu rekenen maar dat interesseert me ook niet echt zo. Wel heb ik nog steeds geen gegevens voor het telefoneren gekregen en KPN heeft de boel dus al mooi afgesloten, zoals dus ook de bedoeling was. Maar ik kan nog steeds niet bellen. Ik heb geen vaste telefoon en ook geen mobiel behalve van het werk maar met 70 cent per minuut en een wachtrij van een half uur (minimaal) ga ik dus echt niet bellen. Dan krijg ik de baas op mijn dak en nu is het dus maar afwachten na flink mailen. Ik ga er van uit dat er bij de post iets zoek geraakt is wat heel aannemlijk is, of er is ergens iets bij iemand op zijn bureau blijven liggen maar het is wel lastig zo. Al moet ik zeggen, je hebt geen last van klootzakken die bellen voor de zoveelste verzekering net als je zit te etengertjan! schreef op vrijdag 01 december 2006 @ 15:48:
Ik heb 3 weken geleden een sl-abo aangevraagd en ik heb afgelopen woensdag het modempakket ontvangen. En gisteren is de telefoonlijn even uitgevallen, dus denk ik dat ze de verbinding al is opgeleverd, maar ik heb nog geen welkomsbrief ontvangen met de gebruikersnaam en wachtwoord.
Wanneer ontvang je ongeveer die welkombrief? Had ik deze al ontvangen moeten hebben of kan deze ook nog morgen in de brievenbus liggen?
Maar ze zijn wat langzaam op het moment, of er gaat iets mis.
Verwijderd
14 oktober heb ik me aangemeld met als ingangsdatum 1 december, in de welkomstbrief werd 30 november als vermoedelijk opleverdatum opgegeven (door alle verhalen hierboven zat ik best wel in spanning), maar afgelopen donderdag was inderdaad de verbinding overgezet van direct-adsl naar comfort 4 Mb.
Een klein puntje (wat trouwens niet te wijten is aan Speedlinq) is dat ik mijn bestaande Speedtouch 580 modem/router moest configureren voor het Tiscali netwerk i.p.v. het KPN netwerk (dat is het enige netwerk dat hier beschikbaar is.
Al met al positief, als nu ook nog de actiekortingen (beetje vreemde regeling trouwens) een beetje vlot terug worden betaald dan heeft Speedlinq er voorlopig een tevreden gebruiker bij
Verwijderd
Alles perfect volgens plan verlopen.. Kreeg een nette brief met verontschuldigingen dat modem langer ging duren, maar die werd precies 1 dag voor opleverdatum aangeboden, dus dat viel nog wel mee.. Verder een mooie installatie cd erbij moet ik zeggen, erg helder allemaal..
En daarbij erg netjes dat ze abo pas 15 december in laten gaan, terwijl ik al wel op volle snelheid kan internetten!
Enige minpuntje vind ik wel de vage constructie van abo kosten en dergelijke terugvorderen met actievoucher.. Vraag me een beetje af hoe dat nu verder gaat met de maandelijkse kosten.. Blijven ze nu steeds 60 euro afschrijven ipv 25?

Verwijderd
Ja precies dit vind ik ook raar, ook heb ik al 2x het voucher aangevraagd maar nog altijd niet gekregen.Verwijderd schreef op zaterdag 02 december 2006 @ 18:20:
Mijn 20bmit lijntje is inmiddels opgeleverd
Alles perfect volgens plan verlopen.. Kreeg een nette brief met verontschuldigingen dat modem langer ging duren, maar die werd precies 1 dag voor opleverdatum aangeboden, dus dat viel nog wel mee.. Verder een mooie installatie cd erbij moet ik zeggen, erg helder allemaal..
En daarbij erg netjes dat ze abo pas 15 december in laten gaan, terwijl ik al wel op volle snelheid kan internetten!
Enige minpuntje vind ik wel de vage constructie van abo kosten en dergelijke terugvorderen met actievoucher.. Vraag me een beetje af hoe dat nu verder gaat met de maandelijkse kosten.. Blijven ze nu steeds 60 euro afschrijven ipv 25?
Wel kwam ik tot de conclusie dat mijn ip, eerst door iemand anders gebruikt was. Aangezien ik op sommige sites een IPban had. Dit vond ik vreemd, maar goed, dat kan natuurlijk gebeuren.
http://www.flickr.com/photos/sendar/ - www.sanderhendriks.eu - www.twomendesign.nl
Denk eerder dat de fout ligt bij tiscali. Ik heb nooit toestemming gevraagd als ik ergens een provider veranderde. Hoeft ook niet, want dat doet de ADSL-provider (KPN, Tiscali, bbnet) waarna speedlinq er niets meer over te zeggen heeft. Als er echt een blokkande opzit had Tiscali dat moeten daargeven.BAUKstEr schreef op zondag 03 december 2006 @ 19:37:
Zijn er hier nog ex-abonnees die ervaring hebben met een lijn die niet vrijgegeven wordt door Speedlinq? De lijn is bevestigd door Speedlinq voor opzegging per eind November. Dat was dus afgelopen donderdag. De lijn zou overgenomen worden door Tiscali. Dit is echter nog niet gebeurd. Wat onderzoek wijst uit dat het ip-adres bij Speedlinq nog actief is. Een tracert leidt ook naar het Speedlinq-netwerk. Uiteraard is er geen formulier voor deze vraag. Ik vroeg me dus af of iemand al eens iets dergelijks heeft meegemaakt. Dit voordat ik kosten ga maken op hun telefoonnummer...
With so many things coming back in style, I can't wait till loyalty, intelligence and morals become a trend again.......
One's never alone with a rubber duck.
Verwijderd
Heb even zaterdag gebeld hoever de aanvraag gevorderd was...kreeg snel contact met de helpdesk maar mijn aanvraag was nog blijven liggen,ze wist niet waarom en heeft het meteen doorgestuurd naar de afdeling die verder de aanvraag afwikkelt.
[ Voor 80% gewijzigd door Verwijderd op 04-12-2006 10:39 ]
Je krijgt je korting geld + aansluitings kosten en modem kosten in 1 x terug als je Actie Vouche goed is verstuurd/ingevuld/en aangekomen.Verwijderd schreef op zaterdag 02 december 2006 @ 18:20:
Mijn 20bmit lijntje is inmiddels opgeleverd
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
Ik heb GEEN vaste telefoonlijn nodig om een 20MBit speedlinq abbo te nemen?
Dat wil ik ff zeker weten. Ik heb nl. geen vaste lijn.
Edit: en een ontvangsstation kost 50 eurie?
Het is me niet helemaal duidelijk iig. Wat moet ik nu betalen als ik nu geen vaste tel lijn of ander ADSL abbo heb?

[ Voor 29% gewijzigd door Format-C op 04-12-2006 11:23 ]
Ducati 899 Panigale / CM MB511 RGB/ 7800X3D @ ML360R RGB/ RTX4090 FE/ Gigabyte B650 GAMING PLUS/ G.Skill Trident Z5 DDR5 6000 CL30 A-Die / Team MP34 M2 PCIe 1TB SSD/ Crucial MX500 2,5" 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ CM V850/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX
Verwijderd
Dat is het enige wat mij irriteerd aan SL: het doorsturen naar andere afdelingen.Verwijderd schreef op maandag 04 december 2006 @ 10:33:
Heb 14 november abo aangevraagd...volgende dag modemkosten afgeschreven.
Heb even zaterdag gebeld hoever de aanvraag gevorderd was...kreeg snel contact met de helpdesk maar mijn aanvraag was nog blijven liggen,ze wist niet waarom en heeft het meteen doorgestuurd naar de afdeling die verder de aanvraag afwikkelt.
Het bedrijf wat al een tijdje in Almere zit, zit in 2 kantoortjes, de kabels lopen nog om het pand.
Het doorsturen kan mbv een grote schreeuw naar een ander persoon.
Ik ben al 3mnd bezig om 49 euro terug te halen: aan energie en telkosten heeft mij het al dubbel gekost, maar de aanhouder wint.
Ze hebben ni snelheidsportering beloofd: van 6 naar 12 mb, maar daar zie ik nog weinig van.
"Een andere afdeling moet dit invoeren/doorvoeren"
Verwijderd
Ze kon me dus ook niet zeggen waarom dat was....wat zou ik nu moeten doen dan?Heb dus zaterdag gebeld en ze zei me dat ze het meteen naar de andere afdeling zou sturen zodat het verder afgehandeld zou worden....maar ja,hoe ben ik er nou zeker van dat het nu niet weer blijft liggen?
Toch maar weer bellen dan en wanneer kan ik dat het beste doen?
Tele2 Super.
Kan ook zonder vaste KPN lijn, en ZONDER extra kosten.
[ Voor 67% gewijzigd door Format-C op 04-12-2006 12:24 ]
Ducati 899 Panigale / CM MB511 RGB/ 7800X3D @ ML360R RGB/ RTX4090 FE/ Gigabyte B650 GAMING PLUS/ G.Skill Trident Z5 DDR5 6000 CL30 A-Die / Team MP34 M2 PCIe 1TB SSD/ Crucial MX500 2,5" 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ CM V850/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX
Helaas niet bij mij beschikbaar en ook nog eens een contract voor 24 maanden.RappieRappie schreef op maandag 04 december 2006 @ 12:22:
Je kan beter Tele 2 nemen: 20MB voor 2 tientjes. Zonder extra kosten oid.
Tele2 Super.
Kan ook zonder vaste KPN lijn, en ZONDER extra kosten.
Ik heb het net besteld. 2 Jaar is zo om, en ik heb nu nog @ home 8MBit voor 47,95... (Veel te duur in verhouding)
[ Voor 31% gewijzigd door Format-C op 04-12-2006 12:38 ]
Ik ben benieuwd hoe het gaat qua oplevering omdat er in dit huis al 2 lijnen liggen, maar daar neemt de KPN als het goed ik contact met mij over op.
Wat ik mij wel afvraag is waarom de site aangaf dat de goedkoopste modem 20 euro kost (actietarief), terwijl er een gratis modem beloofd was. (Er kan alleen voor de VOIP modems gekozen worden i.c.m. dit abbonement)... Ik zie wel hoe het loopt, en als het 20 euro kost ga ik daar ook niet moelijk over doen, al vind ik het wel wat vreemd...
Verbouwblog van mijn Schrootjespaleis uit 1925.
My anime addiction.
BBNED is de upload sneller (6 mbit plus bellen)
En als je bij KPN zit betaal je dan ook gewoon die 9,85 voor kaal koper lijn?
Verwijderd
Ja als je gewoon goede de site leest van Speedlinq kan je zien dat er staat bij de 20mbit versie van KPN INCLUSIEF DE KOSTEN VOOR DE VASTE LIJN!VerkerkSander schreef op maandag 04 december 2006 @ 15:08:
Ik ga ook overstappen maar zit nog steds tussen BBNED en KPN te twijfelen als netwerk, welk raden jullie mij aan?
BBNED is de upload sneller (6 mbit plus bellen)
En als je bij KPN zit betaal je dan ook gewoon die 9,85 voor kaal koper lijn?
Dit topic is gesloten.