Anoniem: 193130
Postbus 60163
Maar wie weet het adres van waar ze gehuisvest zijn ??
Onder de actievoucher staat hetvolgende:Anoniem: 193130 schreef op woensdag 29 november 2006 @ 15:31:
Dat de Speedlinq administratie in Almere zit weet ik, maar ik heb alleen :
Postbus 60163
Maar wie weet het adres van waar ze gehuisvest zijn ??
Speedlinq, Postbus 60163, 1320 AE Almere, ovv "actievoucher". Of faxen naar: 070-3830185.
Onderstaande signature is al >20jr oud ***hoe dan***
---
Het internet is een veelbelovend medium
....dat maar heel weinig van zijn beloftes nakomt.
Wat weg is... raak je nooit meer kwijt :P
Ik heb de digitale voucher gefaxd met de factuur van de modem. 2 weken later kreeg ik bevestiging per mail en post binnen dat de voucher was ontvangen.dCY schreef op woensdag 29 november 2006 @ 09:00:
[...]
Ik heb hetzelfde, althans ik had het rond 19 Oktober besteld bij Internetten.nl.
Alles is nu betaald en afgeschreven. Brief gehad dat de modem vetraagd en deze eind vorige week zou worden opgestuurd. Tot op heden niks meer gehoord. Nu is mijn vraag ivm actievoucher: ik heb de laaste gedeelte van deze maand betaald (fatuur 1..?) en aankomende maand (factuur 2 .?) Factuur 1 en 2 ivm ik betaald toch voor 2 aparte maanden.
Kan ik toch nu de Voucher opsturen die ik digitaal heb gegenereerd ipv zou ontvangen bij de modem.?
jawel maar ik zoek HET ADRES... ik wil er eventjes LANGS gaan....hufkes schreef op woensdag 29 november 2006 @ 16:00:
[...]
Onder de actievoucher staat hetvolgende:
[...]
en klagen werkt: ik heb ipv een 1-port voip modem nu een wlan multiPC voip modem gekregen! op de factuur staat gewoon de 1-pc versie maar gelukkig...
Maarja, ik heb wel 2 weken moeten wachten om dit te krijgen. even een sneltestje: downloaden met 1650 kb p/s! In de install-page staat helaas wel 1mbit/16mbit, ipv de beloofde 20mbit. en ik woon niet belachelijk ver van de centrale af (iets van 700 m ofzo). kun je daar zelf iets aan doen?
wel vind ik dat bitcomet niet supersnel downloadt. ik heb uPnP aangezet, bittorrent als app gekozen, en poort 6881 in bitcomet ingevoerd. Helaas: downloaden blijft met max 150 kbps gaan, per torrent max 80. Heb al wat gerommeld met max global connections in bitcomet, maar het helpt nog niet echt.
[ Voor 21% gewijzigd door knuppelhout op 29-11-2006 19:40 ]
Canon 6D, canon 50mm 1.8 II,canon 70-200L f4, canon 28-135IS, canon 100mm 2.8L macro IS, speedlite 550EX
Lang leve internet!!!!!!!! (Oftewel leer zoeken voor beginnersjawel maar ik zoek HET ADRES... ik wil er eventjes LANGS gaan....
Heb je hier iets aan??? ( bron:http://www.detelefoongids.nl/ )
Speedlinq Internetdiensten Helpdesk
Televisieweg 2,
1322AC Almere
0900 7733354
Wat houdt dit in de praktijk in? Zitten we dan een paar weken zonder internet en/of telefoon? (abo loopt 8 jan af, opgezegd per 15 jan, signaal zou er nog ongeveer 2 weken daarna op zitten. Speedlinq zou 8 jan in moeten gaan). Speedlinq neemt de lijn over van KPN, dus ik verwacht dat bellen wel ineens overgaat?Let op 2: Naadloos overstappen van een ADSL abonnement naar een ADSL2+ abonnement (zoals bijvoorbeeld de X-tra 10000) abonnement is niet mogelijk.
Volgens de zonnet miep die we belden om op te zeggen kan er op onze postcode nog geen ADSL2+ of iig niet die snelheid, maar volgens de postcodecheck op speedlinq.nl is BBNED 20000 gewoon leverbaar. Hoe realistisch is het dat we wel met fatsoenlijke snelheid kunnen downloaden?

Meestal moeten ze je omsteken van een ADSL 1 kaart in de centrale naar een ADSL 2+ kaart. Vandaar die niet-naadloze overstap.gwystyl schreef op woensdag 29 november 2006 @ 20:40:
Mijn ouders hebben nu Speedlinq X-tra 20000 COMPLEET besteld voor als ons Zonnet lite abo verloopt. We gaan dus van 3072/512 naar 20000/1024![]()
. Er staat echter op de speedlinq pagina:
[...]
Wat houdt dit in de praktijk in? Zitten we dan een paar weken zonder internet en/of telefoon? (abo loopt 8 jan af, opgezegd per 15 jan, signaal zou er nog ongeveer 2 weken daarna op zitten. Speedlinq zou 8 jan in moeten gaan). Speedlinq neemt de lijn over van KPN, dus ik verwacht dat bellen wel ineens overgaat?
Volgens de zonnet miep die we belden om op te zeggen kan er op onze postcode nog geen ADSL2+ of iig niet die snelheid, maar volgens de postcodecheck op speedlinq.nl is BBNED 20000 gewoon leverbaar. Hoe realistisch is het dat we wel met fatsoenlijke snelheid kunnen downloaden?
offtopic:Red Boll
.... zie Motor - Beginnersvragen... en meer! Deeltje 7 alweer ! om het VFR-gehalte nog wat op te krikken daar
Anoniem: 88208
Hehe...gaan er een paar bakstenen vliegen? Of wat ben je van plan als ik vragen magRed Boll schreef op woensdag 29 november 2006 @ 19:57:
[...]
Lang leve internet!!!!!!!! (Oftewel leer zoeken voor beginners)
Televisieweg 2,
1322AC Almere
0900 7733354
jee#####....Red Boll schreef op woensdag 29 november 2006 @ 19:57:
[...]
Lang leve internet!!!!!!!! (Oftewel leer zoeken voor beginners)
Televisieweg 2,
1322AC Almere
0900 7733354
Ik heb ook verschillende telefoongidsen geprobeerd, maar kreeg alleen Pb en tel...
en bij "meer-info" stond dan: Pb en tel... lol...
BEDANKT!!
(nogmaals geprobeerd... op BEDRIJVEN... kreeg ik niks... op gewone gids wél... lol)
[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 193130 op 30-11-2006 09:40 ]
Jammer dat ie blijft connecten op 14 Mbit.. maar ik ga kijken of ik er ietsje meer aan kan doen.
1) Installatie. Uit mijn AOP ISRA aansluiting loopt nu nog de telefoondraad, wanneer ik het bovenste gedeelte van het ISRA kastje open maak dan zie ik:
1a Rode draad
1b Groene draad
aarde koperdraadje
2a Oranje draad
2b Witte draad
nu staat er in de handleiding dat je deze draad na plus minus 25cm moet afknippen en moet verbinden met de splitter: maar hoe? Op de splitter zitten 2 klemmetjes en er zit een rj11 aansluiting als ik het goed zie. Naast de splitter is er ook nog een anderkastje meegeleverd met aan de opening een mogelijkheid om een draad in te voeren, bovenzijde een rj45 aansluiting, intern Zwarte Gele Rode Groene draden. Waar dient dat voor?
Hoe sluit ik het nu correct aan in mijn situatie?
2) ik heb een wireless multipc modem aangevraagd en de Alcatel 706 WL geleverd gekregen, idd wireless maar geen 4 ethernetpoorten zoals aangegeven staat op de website. 2 ethernetpoorten, 1 voip en nog een andere poort... is dit nu toch het juiste modem of moet ik een klacht indienen?
Ik lees nl. dat anderen ook geklaagd hebben en de Speedtoch 716 gekregen hebben... lijkt me beter modempje!
"What, then, is time? I know well enough what it is, provided that nobody asks me; but if I am asked what it is and try to explain, I am baffled." [Saint Agustine, AD 354-430, Confessions 11.14]
Anoniem: 88208 schreef op donderdag 30 november 2006 @ 01:08:
[...]
Hehe...gaan er een paar bakstenen vliegen? Of wat ben je van plan als ik vragen mag![]()

1e issue is opgelost, een fatsoenlijke handleiding gevonden op de KPN site...Titan_Chronos schreef op donderdag 30 november 2006 @ 12:45:
Even ook van mijn kant een paar Speedlinq vraagjes:
1) Installatie. Uit mijn AOP ISRA aansluiting loopt nu nog de telefoondraad, wanneer ik het bovenste gedeelte van het ISRA kastje open maak dan zie ik:
1a Rode draad
1b Groene draad
aarde koperdraadje
2a Oranje draad
2b Witte draad
nu staat er in de handleiding dat je deze draad na plus minus 25cm moet afknippen en moet verbinden met de splitter: maar hoe? Op de splitter zitten 2 klemmetjes en er zit een rj11 aansluiting als ik het goed zie. Naast de splitter is er ook nog een anderkastje meegeleverd met aan de opening een mogelijkheid om een draad in te voeren, bovenzijde een rj45 aansluiting, intern Zwarte Gele Rode Groene draden. Waar dient dat voor?
Hoe sluit ik het nu correct aan in mijn situatie?![]()
2) ik heb een wireless multipc modem aangevraagd en de Alcatel 706 WL geleverd gekregen, idd wireless maar geen 4 ethernetpoorten zoals aangegeven staat op de website. 2 ethernetpoorten, 1 voip en nog een andere poort... is dit nu toch het juiste modem of moet ik een klacht indienen?
Ik lees nl. dat anderen ook geklaagd hebben en de Speedtoch 716 gekregen hebben... lijkt me beter modempje!
http://www.mxstream.nl/su...ksaanwijzingen-st716.html
Heb dus de 706 wl ontvangen maar op hun site staat expliciet 4 poorts ethernet, terwijl deze er maar 2 heeft. Dus maar klagen en vragen om bijv. de Speedtouch 716?
"What, then, is time? I know well enough what it is, provided that nobody asks me; but if I am asked what it is and try to explain, I am baffled." [Saint Agustine, AD 354-430, Confessions 11.14]
Ik wil van mijn 5mbit abbo (25,-) naar een 12mbit+bellen gaan (30,-) en heb net 5 min gewacht aan de tel (en daarna de hoorn erop gegooid). De kwaliteit van de lijn naar hen is echt beroerd, veel ruis etc. Hebben meer hier last van?
Wat ik wilde weten is hoe lang ik al dit abbo heb en of ik dus al mag switchen en of zij dus KPN opzeggen?
zelfde verhaal hiero!dCY schreef op donderdag 30 november 2006 @ 09:56:
Woei..!! gisteren heb ik mijn modem binnen gekregen.. ipv van de 706 heb ik de 716 WS rev5 ontvangen.!! factuur bij mij staat : 1 single PC modem.
Jammer dat ie blijft connecten op 14 Mbit.. maar ik ga kijken of ik er ietsje meer aan kan doen.
zeer tevreden met het betere modem, maar jammer dat ie op 16mbit blijft zitten (nog neit echt sloom ofzo
Canon 6D, canon 50mm 1.8 II,canon 70-200L f4, canon 28-135IS, canon 100mm 2.8L macro IS, speedlite 550EX
Anoniem: 197651
Als je tijdens VOIP bellen je lijn nog meer gebruikt (up/down) gaat een van de twee verbinding natuurlijk omlaag.
Weet iemand hoe je hier met een Allied Data het zo kan instellen dat de VOIP lijn prioriteit heeft?
Op de SL-site staat in de faq onder contact:Anoniem: 193130 schreef op woensdag 29 november 2006 @ 19:19:
[...]
jawel maar ik zoek HET ADRES... ik wil er eventjes LANGS gaan....
Dit komt ook overeen met de OP dat het hoofdkantoor in Den Haag zit.Speedlinq BV
Postbus 136
2270 AC Voorburg
Wil je Speedlinq bezoeken? Dat kan via het bezoekadres: Saturnusstraat 60 te Den Haag. Je moet dan wel een verzoek indienen voor het maken van een afspraak via het bovenstaande postadres.
[ Voor 6% gewijzigd door gertjan! op 01-12-2006 15:43 ]
Er is hier een telefoonlijn maar geen abonnement, hoe zit dat dan met de kosten?
Het abbo kost 19,95 + 4,95 per maand (nu 1e jaar 9,95 + 4,95), maar komen daar dan nog 'kale-koper' kosten bij??
Duidelijkheid op de SpeedLinq site kan je hier niet over vinden.
[ Voor 56% gewijzigd door knuppelhout op 30-11-2006 21:51 ]
Anoniem: 125531
Ik heb jullie bijdrage aan de Speedlinq discussie doorgenomen, maar heb helaas geen antwoord op mijn vraag waar ik al weken mee zit, kunnen vinden.
Rond 20 december eindigt mijn huidige Speedlinq abbo 3072 All in en ik zou graag op een andere snelheid willen overstappen. Ik ga voor het redelijk nieuwe abbo All-in 12000
SPEED SPECIAL. Volgens mij is het een ADSL2 verbinding, maar mijn huidige verbinding is gewoon ADSL. (volgens www.tfortelecom.com is dit abbo All-in 12000
SPEED SPECIAL bij ons in de buurt gewoon leverbaar) .
Nu komt mijn vraag: Kan ik na 20 december gewoon een snelheidswijziginsformulier op speedling.nl invullen, zodat ik een nieuw abbo met hogere snelheid krijg? Of moeten ze dan mijn verbinding op een of andere manier voor ADSL2 geschikt maken? Moet ik dan ook een nieuwe modem kopen?
Heeft iemand hier ervaringen mee? Help me dan aub. Ben zeer benieuwd naar jullie reacties, bedankt.
Op de speedlinq site is een overstap formulier.
Op lemonade's vraag: je betaalt altijd koperkosten. Mijns insziens kun je dan net zo goed een budget KPN telefoonlijn nemen (kost hetzelfde).
Anoniem: 125531
[ Voor 62% gewijzigd door Anoniem: 125531 op 30-11-2006 23:48 ]
Er staat inderdaad bij Speedlinq dat bij 20mbit de kale lijn toeslag erbij zit..dat wordt hem dusknuppelhout schreef op donderdag 30 november 2006 @ 21:50:
anders lees je dit topic eens een keer door, volgens mij betaal je altijd koperkosten, behalve voor 20mbit KPN (=+9,50), dus dan is 20mbit kpn net zo duur
Oh dan heb ik mijn ouders per ongeluk het goede aangesmeerd.... ik wist niet dat er bij de lagere abo's nog koperkosten bijkwamen, maar 20 mb is maar 5 euro duurder dan 6mb dus had mijn pa die maar gedaan na wat aandringen van mijlemonade schreef op vrijdag 01 december 2006 @ 09:30:
[...]
Er staat inderdaad bij Speedlinq dat bij 20mbit de kale lijn toeslag erbij zit..dat wordt hem dus

Wanneer ontvang je ongeveer die welkombrief? Had ik deze al ontvangen moeten hebben of kan deze ook nog morgen in de brievenbus liggen?
Ik wil toch wel een positieve noot plaatsen, netjes hoor!
Het internet was 2 weken geleden al beschikbaar terwijl ik toch echt de laatste week van november had opgegeven, geen idee hoe ze het nu rekenen maar dat interesseert me ook niet echt zo. Wel heb ik nog steeds geen gegevens voor het telefoneren gekregen en KPN heeft de boel dus al mooi afgesloten, zoals dus ook de bedoeling was. Maar ik kan nog steeds niet bellen. Ik heb geen vaste telefoon en ook geen mobiel behalve van het werk maar met 70 cent per minuut en een wachtrij van een half uur (minimaal) ga ik dus echt niet bellen. Dan krijg ik de baas op mijn dak en nu is het dus maar afwachten na flink mailen. Ik ga er van uit dat er bij de post iets zoek geraakt is wat heel aannemlijk is, of er is ergens iets bij iemand op zijn bureau blijven liggen maar het is wel lastig zo. Al moet ik zeggen, je hebt geen last van klootzakken die bellen voor de zoveelste verzekering net als je zit te etengertjan! schreef op vrijdag 01 december 2006 @ 15:48:
Ik heb 3 weken geleden een sl-abo aangevraagd en ik heb afgelopen woensdag het modempakket ontvangen. En gisteren is de telefoonlijn even uitgevallen, dus denk ik dat ze de verbinding al is opgeleverd, maar ik heb nog geen welkomsbrief ontvangen met de gebruikersnaam en wachtwoord.
Wanneer ontvang je ongeveer die welkombrief? Had ik deze al ontvangen moeten hebben of kan deze ook nog morgen in de brievenbus liggen?
Maar ze zijn wat langzaam op het moment, of er gaat iets mis.
Anoniem: 199416
14 oktober heb ik me aangemeld met als ingangsdatum 1 december, in de welkomstbrief werd 30 november als vermoedelijk opleverdatum opgegeven (door alle verhalen hierboven zat ik best wel in spanning), maar afgelopen donderdag was inderdaad de verbinding overgezet van direct-adsl naar comfort 4 Mb.
Een klein puntje (wat trouwens niet te wijten is aan Speedlinq) is dat ik mijn bestaande Speedtouch 580 modem/router moest configureren voor het Tiscali netwerk i.p.v. het KPN netwerk (dat is het enige netwerk dat hier beschikbaar is.
Al met al positief, als nu ook nog de actiekortingen (beetje vreemde regeling trouwens) een beetje vlot terug worden betaald dan heeft Speedlinq er voorlopig een tevreden gebruiker bij
Anoniem: 23628
Alles perfect volgens plan verlopen.. Kreeg een nette brief met verontschuldigingen dat modem langer ging duren, maar die werd precies 1 dag voor opleverdatum aangeboden, dus dat viel nog wel mee.. Verder een mooie installatie cd erbij moet ik zeggen, erg helder allemaal..
En daarbij erg netjes dat ze abo pas 15 december in laten gaan, terwijl ik al wel op volle snelheid kan internetten!
Enige minpuntje vind ik wel de vage constructie van abo kosten en dergelijke terugvorderen met actievoucher.. Vraag me een beetje af hoe dat nu verder gaat met de maandelijkse kosten.. Blijven ze nu steeds 60 euro afschrijven ipv 25?

Anoniem: 27648
Ja precies dit vind ik ook raar, ook heb ik al 2x het voucher aangevraagd maar nog altijd niet gekregen.Anoniem: 23628 schreef op zaterdag 02 december 2006 @ 18:20:
Mijn 20bmit lijntje is inmiddels opgeleverd
Alles perfect volgens plan verlopen.. Kreeg een nette brief met verontschuldigingen dat modem langer ging duren, maar die werd precies 1 dag voor opleverdatum aangeboden, dus dat viel nog wel mee.. Verder een mooie installatie cd erbij moet ik zeggen, erg helder allemaal..
En daarbij erg netjes dat ze abo pas 15 december in laten gaan, terwijl ik al wel op volle snelheid kan internetten!
Enige minpuntje vind ik wel de vage constructie van abo kosten en dergelijke terugvorderen met actievoucher.. Vraag me een beetje af hoe dat nu verder gaat met de maandelijkse kosten.. Blijven ze nu steeds 60 euro afschrijven ipv 25?
Wel kwam ik tot de conclusie dat mijn ip, eerst door iemand anders gebruikt was. Aangezien ik op sommige sites een IPban had. Dit vond ik vreemd, maar goed, dat kan natuurlijk gebeuren.
http://www.flickr.com/photos/sendar/ - www.sanderhendriks.eu - www.twomendesign.nl
Denk eerder dat de fout ligt bij tiscali. Ik heb nooit toestemming gevraagd als ik ergens een provider veranderde. Hoeft ook niet, want dat doet de ADSL-provider (KPN, Tiscali, bbnet) waarna speedlinq er niets meer over te zeggen heeft. Als er echt een blokkande opzit had Tiscali dat moeten daargeven.BAUKstEr schreef op zondag 03 december 2006 @ 19:37:
Zijn er hier nog ex-abonnees die ervaring hebben met een lijn die niet vrijgegeven wordt door Speedlinq? De lijn is bevestigd door Speedlinq voor opzegging per eind November. Dat was dus afgelopen donderdag. De lijn zou overgenomen worden door Tiscali. Dit is echter nog niet gebeurd. Wat onderzoek wijst uit dat het ip-adres bij Speedlinq nog actief is. Een tracert leidt ook naar het Speedlinq-netwerk. Uiteraard is er geen formulier voor deze vraag. Ik vroeg me dus af of iemand al eens iets dergelijks heeft meegemaakt. Dit voordat ik kosten ga maken op hun telefoonnummer...
With so many things coming back in style, I can't wait till loyalty, intelligence and morals become a trend again.......
One's never alone with a rubber duck.
Anoniem: 197697
Heb even zaterdag gebeld hoever de aanvraag gevorderd was...kreeg snel contact met de helpdesk maar mijn aanvraag was nog blijven liggen,ze wist niet waarom en heeft het meteen doorgestuurd naar de afdeling die verder de aanvraag afwikkelt.
[ Voor 80% gewijzigd door Anoniem: 197697 op 04-12-2006 10:39 ]
Je krijgt je korting geld + aansluitings kosten en modem kosten in 1 x terug als je Actie Vouche goed is verstuurd/ingevuld/en aangekomen.Anoniem: 23628 schreef op zaterdag 02 december 2006 @ 18:20:
Mijn 20bmit lijntje is inmiddels opgeleverd
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
Ik heb GEEN vaste telefoonlijn nodig om een 20MBit speedlinq abbo te nemen?
Dat wil ik ff zeker weten. Ik heb nl. geen vaste lijn.
Edit: en een ontvangsstation kost 50 eurie?
Het is me niet helemaal duidelijk iig. Wat moet ik nu betalen als ik nu geen vaste tel lijn of ander ADSL abbo heb?

[ Voor 29% gewijzigd door Format-C op 04-12-2006 11:23 ]
Ducati 899 Panigale / CM MB511 RGB/ 7800X3D @ ML360R RGB/ RTX4090 FE/ Gigabyte B650 GAMING PLUS/ G.Skill Trident Z5 DDR5 6000 CL30 A-Die / Team MP34 M2 PCIe 1TB SSD/ Crucial MX500 2,5" 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ CM V850/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX
Anoniem: 111033
Dat is het enige wat mij irriteerd aan SL: het doorsturen naar andere afdelingen.Anoniem: 197697 schreef op maandag 04 december 2006 @ 10:33:
Heb 14 november abo aangevraagd...volgende dag modemkosten afgeschreven.
Heb even zaterdag gebeld hoever de aanvraag gevorderd was...kreeg snel contact met de helpdesk maar mijn aanvraag was nog blijven liggen,ze wist niet waarom en heeft het meteen doorgestuurd naar de afdeling die verder de aanvraag afwikkelt.
Het bedrijf wat al een tijdje in Almere zit, zit in 2 kantoortjes, de kabels lopen nog om het pand.
Het doorsturen kan mbv een grote schreeuw naar een ander persoon.
Ik ben al 3mnd bezig om 49 euro terug te halen: aan energie en telkosten heeft mij het al dubbel gekost, maar de aanhouder wint.
Ze hebben ni snelheidsportering beloofd: van 6 naar 12 mb, maar daar zie ik nog weinig van.
"Een andere afdeling moet dit invoeren/doorvoeren"
Ze kon me dus ook niet zeggen waarom dat was....wat zou ik nu moeten doen dan?Heb dus zaterdag gebeld en ze zei me dat ze het meteen naar de andere afdeling zou sturen zodat het verder afgehandeld zou worden....maar ja,hoe ben ik er nou zeker van dat het nu niet weer blijft liggen?
Toch maar weer bellen dan en wanneer kan ik dat het beste doen?
Tele2 Super.
Kan ook zonder vaste KPN lijn, en ZONDER extra kosten.
[ Voor 67% gewijzigd door Format-C op 04-12-2006 12:24 ]
Ducati 899 Panigale / CM MB511 RGB/ 7800X3D @ ML360R RGB/ RTX4090 FE/ Gigabyte B650 GAMING PLUS/ G.Skill Trident Z5 DDR5 6000 CL30 A-Die / Team MP34 M2 PCIe 1TB SSD/ Crucial MX500 2,5" 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ CM V850/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX
Helaas niet bij mij beschikbaar en ook nog eens een contract voor 24 maanden.RappieRappie schreef op maandag 04 december 2006 @ 12:22:
Je kan beter Tele 2 nemen: 20MB voor 2 tientjes. Zonder extra kosten oid.
Tele2 Super.
Kan ook zonder vaste KPN lijn, en ZONDER extra kosten.
Ik heb het net besteld. 2 Jaar is zo om, en ik heb nu nog @ home 8MBit voor 47,95... (Veel te duur in verhouding)
[ Voor 31% gewijzigd door Format-C op 04-12-2006 12:38 ]
Ik ben benieuwd hoe het gaat qua oplevering omdat er in dit huis al 2 lijnen liggen, maar daar neemt de KPN als het goed ik contact met mij over op.
Wat ik mij wel afvraag is waarom de site aangaf dat de goedkoopste modem 20 euro kost (actietarief), terwijl er een gratis modem beloofd was. (Er kan alleen voor de VOIP modems gekozen worden i.c.m. dit abbonement)... Ik zie wel hoe het loopt, en als het 20 euro kost ga ik daar ook niet moelijk over doen, al vind ik het wel wat vreemd...
Verbouwblog van mijn Schrootjespaleis uit 1925.
My anime addiction.
BBNED is de upload sneller (6 mbit plus bellen)
En als je bij KPN zit betaal je dan ook gewoon die 9,85 voor kaal koper lijn?
Anoniem: 64755
Ja als je gewoon goede de site leest van Speedlinq kan je zien dat er staat bij de 20mbit versie van KPN INCLUSIEF DE KOSTEN VOOR DE VASTE LIJN!VerkerkSander schreef op maandag 04 december 2006 @ 15:08:
Ik ga ook overstappen maar zit nog steds tussen BBNED en KPN te twijfelen als netwerk, welk raden jullie mij aan?
Ik wil toch de 6mbit dus gaat dat niet op voor mij ?Anoniem: 64755 schreef op maandag 04 december 2006 @ 15:20:
[...]
Ja als je gewoon goede de site leest van Speedlinq kan je zien dat er staat bij de 20mbit versie van KPN INCLUSIEF DE KOSTEN VOOR DE VASTE LIJN!
Kan je zo fel doen, maar dit is een forum voor vragen waar je niet uitkomt naar de site te hebben doorgelezen.
Niemand ervaring met de KPN 20Mbit lijn en de tijd dat het duurt om van ADSL naar ADSL2 om te gaan..... Ik hoor graag wat ik kan verwachten bij de overgang.Marvie schreef op maandag 27 november 2006 @ 22:24:
Ik heb deze week ook een aanvraag gedaan voor de 20Mbit verbinding inclusief telefonie.
Op dit moment heb ik een ADSL verbinding via KPN lopen bij Versatel.
Nu ben ik benieuwd naar de bevindingen met een BBned lijn ten opzichte van de KPN 20Mbit lijn.
Ook kan ik nergens vinden hoe lang je uit de "lucht" zal zijn bij de overstap aangezien er wordt aangegeven dat een naadloze overgang niet mogelijk is bij de ADSL2 aansluitingen.
Graag hoor ik de bevindingen van jullie aansluitingen aangezien ik nog nergens heb gezien hoelang dit duurt (omzetten van ADSL naar ADSL2) en wat de verschillen in de verbindingen (BBned - KPN) zijn.
Groeten,
Marvie
Ik heb inmiddels al wel de aanvraag veranderd naar de KPN lijn omdat ik die nu ook heb en toch ga voor vertrouwen in de stabiliteit. (al weet ik niet of dat via Speedlinq ook zo zal zijn)
Xbox Live Knalle Arie
Helaas is dit bij elke provider (en elke andere helpdesk).Anoniem: 111033 schreef op maandag 04 december 2006 @ 11:33:
[...]
Dat is het enige wat mij irriteerd aan SL: het doorsturen naar andere afdelingen.
Het bedrijf wat al een tijdje in Almere zit, zit in 2 kantoortjes, de kabels lopen nog om het pand.
Het doorsturen kan mbv een grote schreeuw naar een ander persoon.
Ik ben al 3mnd bezig om 49 euro terug te halen: aan energie en telkosten heeft mij het al dubbel gekost, maar de aanhouder wint.
Ze hebben ni snelheidsportering beloofd: van 6 naar 12 mb, maar daar zie ik nog weinig van.
"Een andere afdeling moet dit invoeren/doorvoeren"
Iemand ?VerkerkSander schreef op maandag 04 december 2006 @ 15:08:
Ik ga ook overstappen maar zit nog steds tussen BBNED en KPN te twijfelen als netwerk, welk raden jullie mij aan?
Meer mensen die hier (= vertraging al dan niet veroorzaakt door KPN) last van hebben?
[ Voor 8% gewijzigd door Yuco op 05-12-2006 10:02 ]
Anoniem: 27648
Ik heb inmiddels een voucher geprint, de factuur heb ik ook per mail gekregen. Als ik deze print en mee stuur is dit dan ook in orde? of moet dit persé een kopie van de post versie zijn want deze heb ik nog niet. En komt deze uberhaubt?
Anoniem: 199416
Wat voor voucher?Anoniem: 27648 schreef op dinsdag 05 december 2006 @ 10:01:
En hoe zit het met dat voucher ding?
Niet gehad bij de modem..Schweino schreef op dinsdag 05 december 2006 @ 13:36:
Dat is het papiertje dat bij je modem zit waarmee je je korting(en) kan terugkrijgen.
Maargoed de Voucher kan je wel uitprinten, das het punt niet.
Jammer dat er geen duidelijke handleiding bij de modem geleverd is.
Ik wil nu dus Speedlinq aanvragen maar weet dus niet ofdat ik nog die kortingen krijg.. Weten jullie dat wel??/
Welke actie? Want als ik kijk naar dat 20mbps abo met telefoonlijn dan staat in de aanbieding nog steeds dat alles gratis is.VerkerkSander schreef op dinsdag 05 december 2006 @ 15:52:
2.1 De actie loopt van 01-11-2006 t/m 30-11-2006. Aanvragen die buiten de actieperiode door Speedlinq ontvangen worden, die buiten het Speedlinq dekkingsgebied vallen, of die gedaan worden op een ander netwerk dan het BBned netwerk kunnen helaas geen gebruik maken van de actie.
Ik wil nu dus Speedlinq aanvragen maar weet dus niet ofdat ik nog die kortingen krijg.. Weten jullie dat wel??/
En in de voorwaardes staat dat dit maar tot 30-11 isOscar Mopperkont schreef op dinsdag 05 december 2006 @ 16:06:
[...]
Welke actie? Want als ik kijk naar dat 20mbps abo met telefoonlijn dan staat in de aanbieding nog steeds dat alles gratis is.
Toen in de meterkast de splitter eraf gelaten en een RJ45 plugje direct op de binnenkomende telefoonlijn gekrimpt en die aangesloten --> meteen verbinding (op identieke snelheid).
Kan het nou kwaad zonder splitter? Ik heb verder geen telefoonabonnement van KPN, alleen VOIP via speedlinq.
Lekker tegenstrijdig dus, maar dan gaat de aanbieding voor. Je kunt niet in je aanbieding A zeggen en in je voorwaarden B.VerkerkSander schreef op dinsdag 05 december 2006 @ 17:17:
En in de voorwaardes staat dat dit maar tot 30-11 is
Bij een aantal Speedtouch modems zit er een splitter in het modem ingebouwd. Dit is overigens niet terug te vinden in de Speedlinq documentatie. De losse meegeleverde splitter is dan dus niet nodig en zorgt zelfs voor extra verzwakking van het ADSL signaal. De informatie is wel terug te vinden bij de Speedtouch productinformatie op de Speedtouch site.StanTheMan schreef op dinsdag 05 december 2006 @ 17:43:
Toen in de meterkast de splitter eraf gelaten en een RJ45 plugje direct op de binnenkomende telefoonlijn gekrimpt en die aangesloten --> meteen verbinding (op identieke snelheid).
Kan het nou kwaad zonder splitter? Ik heb verder geen telefoonabonnement van KPN, alleen VOIP via speedlinq.
Hier werkt het perfect met een ST706 en VoIP in combinatie met KPN budget. Ik wordt gebeld op de KPN-lijn en bel uit met VoIP via dezelfde telefoonaansluiting van het modem, dus zonder gebruik van splitter of extra schakelapparatuur.
Uhh, jawel, daar zijn de voorwaarden voorOscar Mopperkont schreef op dinsdag 05 december 2006 @ 17:53:
[...]
Lekker tegenstrijdig dus, maar dan gaat de aanbieding voor. Je kunt niet in je aanbieding A zeggen en in je voorwaarden B.

Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q
Ik ga van XS4all-Basic af. Bellen+Internetten kost me nu zo'n € 100 per maand, straks hoop ik met €35 per maand klaar te zijn. Leuke besparing terwijl ik gewoon op KPB netwerk blijf. Wat mij betreft de gok waard om van zo'n geweldige provider als XS4all af te gaan...
Als het nu ging om een reclamefolder die voor eind november was bezorgd, dan kon ik met je meegaan. Maar je kunt niet grootschalig adverteren (want dat doen ze nog steeds op de site) met een bepaalde prijs en dan in de voorwaarden neerzetten dat die prijs al lang niet meer geldig is. Daar zijn voorwaarden niet voor.Shailesh schreef op dinsdag 05 december 2006 @ 23:43:
Uhh, jawel, daar zijn de voorwaarden voor. Hoe stom het ook is, de voorwaarden gaan voor.
Ik had voor een goede kennis ADSL aangevraagd. Vorig week is zijn lijn al opgeleverd, maar nog steeds geen modem
Anoniem: 199143
Dat er iets met de levering van de modems niet in de haak is, is duidelijk. Kreeg een paar weken geleden mijn modem opgestuurd. Een Speedtouch 780 WLI (wlan, 4 poorts ethernet, voip etc bla bla) terwijl ik een single port ethernet voip modem besteld had.... Op de pakbon staat dat het een Zyxel modem is. (die single ethernet waarschijnlijk).Flappie schreef op woensdag 06 december 2006 @ 10:06:
Weet iemand hoe het zit met de modems die vertraging hebben opgelopen met uitleveren?
Ik had voor een goede kennis ADSL aangevraagd. Vorig week is zijn lijn al opgeleverd, maar nog steeds geen modem
Dus mij hoor je nog niet klagen
[ Voor 42% gewijzigd door Anoniem: 199143 op 06-12-2006 10:22 ]
Duurde ongeveer 1.5 week na de brief van vertraging dat ik hem ontvangen had.Flappie schreef op woensdag 06 december 2006 @ 10:06:
Weet iemand hoe het zit met de modems die vertraging hebben opgelopen met uitleveren?
Gisteren...dinsdagavond...nog een keer gebeld...telefoniste zei dat alles voorspoedig liep en dat ze alleen nog afwachten over terugmelding van die afdeling en dat dan alles de deur uitgaat...welkomstbrief en dergelijke
Wat is dat nou voor afdeling? Of ben ik al te vroeg aan het zeuren 21 dagen na mijn aanmelding?
[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 197697 op 06-12-2006 10:49 ]
Anoniem: 64755
Jongen lees nou gewoon eens goed de site, daar staat dus alleen bij 20mbit dat je geen kosten hebt voor de vaste lijn, dus ja dat betekend dat jij gewoon 9,50 moet dokken extra..

Misschien nadat je alles goed hebt ingevoerd eerst even het modem uit en dan weer aanzetten?knuppelhout schreef op woensdag 06 december 2006 @ 12:06:
ik heb eergister mn voip inlogcodes thuisgekregen en ingevoerd in de router. Het lampje van VOIP ready brandt nog niet, net als het TEL1 en TEL2 lampje (ookal zit de kabel van router naar telefoon er wel in). Moet ik nou gewoon afwachten tot het VOIP signaal aangezet wordt of kan ik zelf nog wat doen?
Volgens mij niet...bas r schreef op woensdag 06 december 2006 @ 15:17:
Heeft iemand een idee hoe je de verstuurde berichten vanuit speedfuck-webmail terug kunt zien?
maareh, misschien eens in het speedfuck ervaringen topic proberen, daar posten meer van die stoere pubers
heb ik gedaan, maar lampje voip ready brandt nog niet. hoe lang duurde dat bij de andere voip-bellers?Anoniem: 197697 schreef op woensdag 06 december 2006 @ 13:50:
[...]
Misschien nadat je alles goed hebt ingevoerd eerst even het modem uit en dan weer aanzetten?
Ik kreeg maandag, geheel onverwachts ook mijn inlog codes die al veel eerder verstuurd waren. Die hebben er dagen over gedaan om hier te komen, waarschijnlijk bij de post zoek geraakt en pas later verder gestuurd. In ieder geval, maandag ochtend nieuwe codes aangevraagd omdat het zo lang duurde. Die zouden dus vandaag binnen komen. Zoals mij werd verteld dus idd vandaag nieuwe codes. Maar nu heb ik 2 brieven gekregen met verschillende codes maar geen tijd, wel datum maar beide 5 december, welke de laatste is is dus niet duidelijk. Nu beide geprobeerd, maar geen van beide doet het. Ik krijg het niet voor elkaar.knuppelhout schreef op woensdag 06 december 2006 @ 12:06:
ik heb eergister mn voip inlogcodes thuisgekregen en ingevoerd in de router. Het lampje van VOIP ready brandt nog niet, net als het TEL1 en TEL2 lampje (ookal zit de kabel van router naar telefoon er wel in). Moet ik nou gewoon afwachten tot het VOIP signaal aangezet wordt of kan ik zelf nog wat doen?
Ik heb geen idee wat ik fout doe maar ik kom niet verder en om nou te zeggen de de instructies goed zijn. Die CD is huilen met de pet op, wat een waardeloze rotbende. Ook de FAQ heb je echt geen flikker aan, tenminste niet dat ik vinden kan. Maar ik zit nu al wel dagen zonder telefoon.
Ik volg de instructies, voor zover dat mogelijk is want er constant met benaming van de dingen die je moet invoeren zijn ze niet, alles wordt door elkaar gegooid en wat ik nu in moet overen. Ik probeer maar wat er op papier staat maar er gebeurt helemaal niks. Internet werkt prima maar telefoon werkt dus echt niet. Zo onduidelijk allemaal

He, niks tegen stoere pubers he?! ;-)rick77 schreef op woensdag 06 december 2006 @ 15:57:
[...]
Volgens mij niet...
maareh, misschien eens in het speedfuck ervaringen topic proberen, daar posten meer van die stoere pubers
Een vriend van me had ook een tijdlang speedlinq, en we hebben er allebei redelijk wat problemen mee gehad, zodat Speedlinq onder ons al vrij snel speedfuck werd. Het zit gewoon zo in mijn hoofd..
Jammer dat hun webmail die functie niet heeft, ook al geen attachments,.. nou ja, fijn toch dat ze in ieder geval webmail hebben.
Mja. Typisch Speedlinq. Heb hetzelfde gehad. Duurde ook zo lang voor de brief er was. Hebben ze gewoon te laat verstuurt. Weet het wel zekerSteffy schreef op woensdag 06 december 2006 @ 16:20:
[...]
Ik kreeg maandag, geheel onverwachts ook mijn inlog codes die al veel eerder verstuurd waren. Die hebben er dagen over gedaan om hier te komen, waarschijnlijk bij de post zoek geraakt en pas later verder gestuurd. In ieder geval, maandag ochtend nieuwe codes aangevraagd omdat het zo lang duurde. Die zouden dus vandaag binnen komen. Zoals mij werd verteld dus idd vandaag nieuwe codes. Maar nu heb ik 2 brieven gekregen met verschillende codes maar geen tijd, wel datum maar beide 5 december, welke de laatste is is dus niet duidelijk. Nu beide geprobeerd, maar geen van beide doet het. Ik krijg het niet voor elkaar.
Ik heb geen idee wat ik fout doe maar ik kom niet verder en om nou te zeggen de de instructies goed zijn. Die CD is huilen met de pet op, wat een waardeloze rotbende. Ook de FAQ heb je echt geen flikker aan, tenminste niet dat ik vinden kan. Maar ik zit nu al wel dagen zonder telefoon.
Ik volg de instructies, voor zover dat mogelijk is want er constant met benaming van de dingen die je moet invoeren zijn ze niet, alles wordt door elkaar gegooid en wat ik nu in moet overen. Ik probeer maar wat er op papier staat maar er gebeurt helemaal niks. Internet werkt prima maar telefoon werkt dus echt niet. Zo onduidelijk allemaal
Staat wel je goede, juiste telefoon nummer op de brief (als je nummer portering hebt aangevraagd)? Zo nee, dan nog even wachten. De goede komt dan over een paar dagen
SIP settings BBNED:
Registrar: sip.ritstele.com
Registrar Port: 38383
Proxy: sip.ritstele.com
Proxy Port: 38383
Expire Time: 3600
Telephony Identity:
SIP URI: 310.......
Username: 310........
Telefoon nummer, je huidige nummer! Niet het nummer 708xxx etc
Die speedlinq geeft logischere wijs geen sip settings weg, ookal zijn ze provider afhankelijk en niet modem afhankelijk. DUs ik zou de sipsettings opgestuurd moeten krijgen maar dat doet speedlinq niet. En waarom niet, juist je moet ff bellen voor 0.7 euro p/m! Ik ga geen modem via hun kopen. Gebruik me eigen smc 7908VOIPWBRA wel, ff kloten maar het werkt nu super dus.
Niet doen, gewoon rondzoeken op internet en je komt ze wel tegen ook voor BABYXL.
[ Voor 7% gewijzigd door ToFast op 06-12-2006 17:58 ]
http://www.speedlinq.nl/php/forms.php
Ze verdienen bakken met geld aan de bellende mensen, en hebben geen service emailadres in gebruik. Veel vragen etc kan je niet via de formulieren doorgeven.
SPAM nu al hun formulieren met onzinnige gegevens. KLAAR leren zullen ze. Weg met die 70eurocenten lijn! Heb al aardig wat formulieren verstuurd
[ Voor 6% gewijzigd door ToFast op 06-12-2006 18:06 ]
Anoniem: 50683
Wist je toch van te voren?ToFast schreef op woensdag 06 december 2006 @ 18:00:
OHJA mensen SPAM speedlinq:
http://www.speedlinq.nl/php/forms.php
Ze verdienen bakken met geld aan de bellende mensen, en hebben geen service emailadres in gebruik. Veel vragen etc kan je niet via de formulieren doorgeven.
SPAM nu al hun formulieren met onzinnige gegevens. KLAAR leren zullen ze. Weg met die 70eurocenten lijn! Heb al aardig wat formulieren verstuurd
Je hebt toch de keuze om andere provider te nemen met goedkopere service-desk kosten ?
Speedlinq is een bedrijf, doel is geld verdienen, de ene berekent een gedeelte van service kosten in het abbo de ander niet. Keuze genoeg hoor ...
Ben begin dit jaar omgegaan van hhcnet naar speedlinq, heb 1x moeten bellen, bleek landelijke storing op bbned netwerk, verder nooit geen problemen gehad.
[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 50683 op 06-12-2006 18:49 ]
als ik inlog op de speedtouch staan de gegevens correct ingevoerd, maar bij "geregistreerd" staat een X.
edit: zo dus

[ Voor 28% gewijzigd door knuppelhout op 06-12-2006 19:15 ]
Waar moet ik nog op wachten dan? Hier staat alles op neem ik aan. Het is mij dan ook totaal niet duidelijk dat moge duidelijk zijn. Het is een chaos, je weet niet wat je in moet voeren omdat ze verschillende benamingen aanhouden, bij het invoeren staat zus en op de brief zo. Alles behalve duidelijk maar ik neem aan dat het goed is wat ik invoer. 1 van de 2 ontvangen brieven moet goed zijn maar met geen van beide gebeurt er iets.Flappie schreef op woensdag 06 december 2006 @ 17:11:
[...]
Mja. Typisch Speedlinq. Heb hetzelfde gehad. Duurde ook zo lang voor de brief er was. Hebben ze gewoon te laat verstuurt. Weet het wel zeker![]()
Staat wel je goede, juiste telefoon nummer op de brief (als je nummer portering hebt aangevraagd)? Zo nee, dan nog even wachten. De goede komt dan over een paar dagen
Ook het voice lampje brand niet, het is speedtouch 706 trouwens. Ik neem aan dat deze het eerst moet doen voor het werkt en niet pas nadat je je gegevens hebt ingevoerd?
In ieder geval, ADSL werkt wel, met of zonder splitters of extra grappen en grollen werkt het niet
ik heb nu bij username en bij SIP URI het 3110 nr zoals in de brief stond, en bij password ook wat in de brief stond. verder 1 poort gekozen ipv beide en vooralsnog geen dingen bij verkort nr of display weergave ingevoerd.
Voor de duidelijkheid: ik heb dat installatiewizardje dus even opnieuw gestart van de cd.
Ik zie nu wel de caller-ID van mensen die mij bellen, maar zij zien mijn nr niet (ookal heb ik nu de displaynaam wel ingevuld: mijn eigen nr). Hoe hebben jullie dit gedaan?
[ Voor 16% gewijzigd door knuppelhout op 06-12-2006 19:42 ]
knuppelhout schreef op woensdag 06 december 2006 @ 19:34:
naja! ik doorloop de stappen van de speedlinq cd, en ineens springt het voip ready lampje aan! en ook nog een kiestoon, helemaal bijzonder!
ik heb nu bij username en bij SIP URI het 3110 nr zoals in de brief stond, en bij password ook wat in de brief stond. verder 1 poort gekozen ipv beide en vooralsnog geen dingen bij verkort nr of display weergave ingevoerd.
Voor de duidelijkheid: ik heb dat installatiewizardje dus even opnieuw gestart van de cd.
Ik zie nu wel de caller-ID van mensen die mij bellen, maar zij zien mijn nr niet (ookal heb ik nu de displaynaam wel ingevuld: mijn eigen nr). Hoe hebben jullie dit gedaan?
Hmm.. Post je SIP instellingen hier eens (behalve je gebruikersnaam en wachtwoord natuurlijk) en op welk ADSL netwerk zit je?Steffy schreef op woensdag 06 december 2006 @ 19:14:
[...]
Waar moet ik nog op wachten dan? Hier staat alles op neem ik aan. Het is mij dan ook totaal niet duidelijk dat moge duidelijk zijn. Het is een chaos, je weet niet wat je in moet voeren omdat ze verschillende benamingen aanhouden, bij het invoeren staat zus en op de brief zo. Alles behalve duidelijk maar ik neem aan dat het goed is wat ik invoer. 1 van de 2 ontvangen brieven moet goed zijn maar met geen van beide gebeurt er iets.
Ook het voice lampje brand niet, het is speedtouch 706 trouwens. Ik neem aan dat deze het eerst moet doen voor het werkt en niet pas nadat je je gegevens hebt ingevoerd?
In ieder geval, ADSL werkt wel, met of zonder splitters of extra grappen en grollen werkt het niet
De juiste instellingen voor ADSL via BBNED en KPN zijn als volgt:
Registrar: sip.ritstele.com
Registrar Port: 38383
Proxy: sip.ritstele.com
Proxy Port: 38383
Expire Time: 3600
Telephony Identity:
SIP URI: 31jetelefoonnummer zonder de 0 van de regiocode
Username: 31jetelefoonnummer zonder de 0 van de regiocode
Password: jewachtwoord
En ja, je ADSL moet natuurlijk wel eerst werken. Als de VoIP registered is hoor je ook een klikje in het modem en gaat het Voice lampje ook groen branden
Dus als je in bijv. in het mooie Oldenzaal
31541513456
success ermee
Misschien is het handig als we een Deel 4 van het Speedlinq topic gaan starten met daarin alle instellingen voor bijv. telefonie en modem voor alle netwerken en andere belangrijke gegevens
[ Voor 30% gewijzigd door Flappie op 06-12-2006 22:06 ]
Juist, goed bezig. Daar schieten we iets mee op
Thx!
edit: wat ik me afvroeg, moet je hier ook zoon 1369 nummer ofzoiets bellen net als bij een kpn-voip?
[ Voor 21% gewijzigd door Anoniem: 88208 op 06-12-2006 22:18 ]
Nee. Na installatie ADSL kun je via het Service Punt een aanvraag doen voor Spedlinq Bellen. Je krijgt dan een brief in huis van KPN waarin word bevestigd dat je abbonement word opgezegd en word overgezet naar Speedlinq. Na een aantal dagen ontvang je dan van Speedlinq de SIP gegevens die je zelf in moet voeren.Anoniem: 88208 schreef op woensdag 06 december 2006 @ 22:18:
[...]
Juist, goed bezig. Daar schieten we iets mee op![]()
Thx!
edit: wat ik me afvroeg, moet je hier ook zoon 1369 nummer ofzoiets bellen net als bij een kpn-voip?
Ik had het geinstalleerd voor een goede kennis. Daar ging het perfect. Heeft alleen wel 5 dagen zonder telefoon gezet, het opzeggen en afsluiten van je KPN analoge lijn sluit niet precies aan op Speedlinq Bellen.
Kan ik niet de zaak door laten schakelen via mijn gsm, dan zijn we toch nog bereikbaar?
Ps. Vandaag weer eens gebeld met SL. Aanvraag gedaan op 18 oktober

----------ToFast schreef op woensdag 06 december 2006 @ 17:57:gewoon rondzoeken op internet en je komt ze wel tegen ook voor BABYXL.
SIP settings BabyXL:
Registrar: sip.telefoniedienst.nl
Registrar Port: 5060
Proxy: sip.telefoniedienst.nl
Proxy Port: 5060
Expire Time: 6000
SIP URI: Het nummer gekregen van SpeedLinq
Username: Het nummer gekregen van SpeedLinq
[ Voor 16% gewijzigd door moto-moi op 07-12-2006 11:46 ]
God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt
Dit topic is gesloten.