Omdat ik in een toyota met bluetooth telefoonvoorziening ga rijden ben ik me er in gaan verdiepen, ik moet zeggen deze mogelijkheden had ik niet verwacht!
Nu ben ik natuurlijk ook op zoek naar een bluetooth telefoon, zodat ik deze in de auto kan gebruiken. Voorkeur gaat uit naar Nokia 6125.
Zou het mogelijk zijn om muziek naar de auto(radio) te sturen?'
Toyota zegt niet veel in hun folders e.d. over bluetooth. Alleen dat de voice-control in het engels werkt (engelstalige opdrachten geven).
Sowieso lijkt met een set van ontvanger met 3,5 contrastekker (female, waar ik o.a. m'n eigen hoofdtelefoon op kan aansluiten) en zender met 3,5 jackstekker (male) geweldig. Is er al een vergelijkende test hiervan verschenen?
Volgens mij zijn belangrijk:
grootte van zender/ontvanger
tijd van accu-gebruik
kwaliteit van overdracht (geluidskwaliteit)
mogelijkheid van bediening (hierover heb in deze thread e.e.a. kunnen lezen).
Nu ben ik natuurlijk ook op zoek naar een bluetooth telefoon, zodat ik deze in de auto kan gebruiken. Voorkeur gaat uit naar Nokia 6125.
Zou het mogelijk zijn om muziek naar de auto(radio) te sturen?'
Toyota zegt niet veel in hun folders e.d. over bluetooth. Alleen dat de voice-control in het engels werkt (engelstalige opdrachten geven).
Sowieso lijkt met een set van ontvanger met 3,5 contrastekker (female, waar ik o.a. m'n eigen hoofdtelefoon op kan aansluiten) en zender met 3,5 jackstekker (male) geweldig. Is er al een vergelijkende test hiervan verschenen?
Volgens mij zijn belangrijk:
grootte van zender/ontvanger
tijd van accu-gebruik
kwaliteit van overdracht (geluidskwaliteit)
mogelijkheid van bediening (hierover heb in deze thread e.e.a. kunnen lezen).