Hey speelt iemand van jullie wel eens codename wcc coop ?
Ik vind deze mod eigenlijk beter als bf 2 1.0 de 1.2 maakte veel dingen goed maar nog veel meer slecht

.
Maar voor iedereen die wel eens echt coop wil doen op 32/64 player maps met veel bots is deze mod zeer aan te raden.
Er is 1 probleempje om de een of andere reden levert versie 1.0 van de mod een CTD op bij bij patch 1.2.
Voor versie 1.2/1.0/1.12 heb je codename wcc coop 0.4 nodig
voor versie voor versie 1.13 !! kan je codename wcc coop 1.0 gebruiken.
Er wordt momenteel gewerkt aan een fix.
Download en voledige change list zijn te vinden op
http://battlefield2.filef...e/Codename_WCC_COOP;57034
En de officiele site is www.wccsquad.com
Er is ook een wcc coop server met 50 slots de bots vullen de players aan en de server heeft weinig lag ip: 216.229.17.166 :16567
Grote Changes wcc coop 1,0
* de unlocks zijn veranderd en de wapens waarmee je mee begint ook hierdoor is het verschil tussen de kits minder geworden dit komt de balance zeer ten goede. bv: engineer begint met jackhammer en de antitank heeft een mp 5, stinger en c4.
* Enkele voertuigen zijn aangepast/vervangen ook zijn er enkele nieuwe voertuigen te vinden.
* alle elementen van special forces zijn toegevoegd.
* de support functies van de commander zijn aangepast zoals grotere artilery radius.
* de maps zijn helemaal aangepast en de bots maken goed gebruik van alle voertuigen en mogelijkheden bij mij werd mijn tank waarin ik zat te spawncampen opgeblzen door een bot met c4

* Er zit een dedicated server program bij
* de hoeveelheid schade die de verschillende wapens doen is veranderd en de voertuigen kunnen minder hebben.
*aangepaste commandrose(s) er is een commandrose om je squad bevelen te geven en direct verzoeken te doen aan de commander en er is een commandrose om dingen tegen het team te zeggen.
Dit was een lijst met enkele belangrijke changes van codename wcc coop 1.0
Op de eerdergenoemde battlfield files site is ook een programma te vinden dat Sp bot changer (of zoiets) heet. Dit programma is zeer handig om het aantal bots en de skills te veranderen.