[PC] Battlefield 2 - Deel XXX Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste
Acties:
  • 9.399 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redje
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-01 15:49
Verwijderd schreef op dinsdag 21 februari 2006 @ 15:16:
[...]
Daarom heb ik iedereen gevraagd mij te mailen zodat ik iig op een plaats alle aanmeldingen heb. Hou ik een beetje overzicht :)

ps: Voor de rest wordt forum.djmantri.nl gebruikt voor indeling, discussie's en updates.
Oke, dat is dan duidelijk ;)
mad_max234 schreef op dinsdag 21 februari 2006 @ 16:27:
[...]
Ik vind het in ieder geval erg irri van dat revived worden op het verkeerde moment, en vaak zit je ook niet gelijk klaar als je het niet ziet aankomen dat je gerevived wordt en voor je de mouse weer goed heb staan en bent opgestaan ben je alweer dood, weer 15 sec. van je seeltijd af.
Als je wordt gerevived kijk je de kant op van de medic en niet zoals je dood ging. Soms moet je je weer orienteren en dan moet je zoeken naar de NME, dit kost je vaker de kop dan de revive zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snow_King
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 20:16

Snow_King

Konijn is stoer!

Verwijderd schreef op dinsdag 21 februari 2006 @ 15:14:
[...]

Tis inderdaad niet al te duidelijk. Ik heb na inschrijven een mailtje ontvangen met een link, daarop ingelogt en toen was ik weer op got-wars.tk en stond ik er wel bij. Neem aan dat je dus meedoet met de war? Stuur mij ook ff een mailtje op kverhoeven at wanadoo . nl. thnx

Ook zou ik graag Epitome, Vuurvoske, Tubby, Snow_king en Maniacshouse zien meespelen. Jullie hebben toch wel een zondagavondje vrij om de eer te verdedigen? ;) En van DaMorpheus ook nog niets gehoord :'(
Ik heb me aangemeld, zal me asap inschrijven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 21 februari 2006 @ 16:32:
<|GPI|>PhoeniX*** kreeg je 2 unlocks toen je Sergeant Major werd?
ik moet zelf nog een puntje of 4000 dan word ik ook eindelijk Sergeant Major en dan kan ik die sniper er p90 nemen als laaste unlocks.
JEP...maar ik heb ook SF...Anders is het denk ik maar 1 unlock.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nah heb ook af en kan aleen die 2 sf unlocks nog krijgen dus moet dan wel allebij krijgen als ik vergelijk met jou stats 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17-05 22:30
Mr. Bondt schreef op dinsdag 21 februari 2006 @ 16:36:
[...]

Volgens mij is de broncode één grote chaos.
Volgens mij hebben ze BF1942 genomen en BF2 ervan gemaakt (ookal heb ik BF42 nooit gespeeld).

Die conclusie trek ik uit die lijst met bugs.
Ik heb hem helemaal gelezen 7(8)7

@ Medic-discussie:
Ik gooi eigenlijk nooit zomaar medic-bags neer, zeker met de nieuwe patch kan ik die 4 revives of bags veel beter gebruiken :)
nou in dat filmpje over de crash van de server na het launchen van de tow klopt niet want hij gaat gewoon disconnecten nadat hij naar het menu is gegaan. dit ziet eruit als nep PS2 linux fantroep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tubby
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 04-10 14:27

Tubby

or not to be

TallManNL schreef op dinsdag 21 februari 2006 @ 13:41:
Als ik squad leader ben dan leave/join ik sowieso als ik dood ga, lijkt me een redelijk simpele taktiek die een gevecht aan gang kan houden en druk op de verdediging houdt.

Tubby, toevallig 5 maart tijd ? :*)
Is die 5 maart voor die GoT war?
Verwijderd schreef op dinsdag 21 februari 2006 @ 15:14:
[...]

Tis inderdaad niet al te duidelijk. Ik heb na inschrijven een mailtje ontvangen met een link, daarop ingelogt en toen was ik weer op got-wars.tk en stond ik er wel bij. Neem aan dat je dus meedoet met de war? Stuur mij ook ff een mailtje op kverhoeven at wanadoo . nl. thnx

Ook zou ik graag Epitome, Vuurvoske, Tubby, Snow_king en Maniacshouse zien meespelen. Jullie hebben toch wel een zondagavondje vrij om de eer te verdedigen? ;) En van DaMorpheus ook nog niets gehoord :'(
Ik wil graag de eer verdedigen, maar 5 maart is de laatste dag van Netgamez, en aangezien ik daar in de crew zit betekend dat afbouwen (lees: tafels slepen tot in de kleine uurtjes)

tubby.nl - Artes Moriendi - q1 - bf1942 - WoT - pubg - LinkedIN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SyS_ErroR
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22:05
Mijn 7800GS doet zijn werk goed met BF2.. eindelijk BattleFielden zoals het bedoelt is :Y)

Opzich wil ik me best inschrijven voor die war, maar hoe/waar moet dan? :P Of kijk ik nu gewoon niet goed genoeg :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutch_warrior
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 29-05-2023
Hey speelt iemand van jullie wel eens codename wcc coop ?
Ik vind deze mod eigenlijk beter als bf 2 1.0 de 1.2 maakte veel dingen goed maar nog veel meer slecht :S.
Maar voor iedereen die wel eens echt coop wil doen op 32/64 player maps met veel bots is deze mod zeer aan te raden.

Er is 1 probleempje om de een of andere reden levert versie 1.0 van de mod een CTD op bij bij patch 1.2.
Voor versie 1.2/1.0/1.12 heb je codename wcc coop 0.4 nodig
voor versie voor versie 1.13 !! kan je codename wcc coop 1.0 gebruiken.
Er wordt momenteel gewerkt aan een fix.

Download en voledige change list zijn te vinden op
http://battlefield2.filef...e/Codename_WCC_COOP;57034
En de officiele site is www.wccsquad.com

Er is ook een wcc coop server met 50 slots de bots vullen de players aan en de server heeft weinig lag ip: 216.229.17.166 :16567

Grote Changes wcc coop 1,0
* de unlocks zijn veranderd en de wapens waarmee je mee begint ook hierdoor is het verschil tussen de kits minder geworden dit komt de balance zeer ten goede. bv: engineer begint met jackhammer en de antitank heeft een mp 5, stinger en c4.
* Enkele voertuigen zijn aangepast/vervangen ook zijn er enkele nieuwe voertuigen te vinden.
* alle elementen van special forces zijn toegevoegd.
* de support functies van de commander zijn aangepast zoals grotere artilery radius.
* de maps zijn helemaal aangepast en de bots maken goed gebruik van alle voertuigen en mogelijkheden bij mij werd mijn tank waarin ik zat te spawncampen opgeblzen door een bot met c4 :P
* Er zit een dedicated server program bij
* de hoeveelheid schade die de verschillende wapens doen is veranderd en de voertuigen kunnen minder hebben.
*aangepaste commandrose(s) er is een commandrose om je squad bevelen te geven en direct verzoeken te doen aan de commander en er is een commandrose om dingen tegen het team te zeggen.

Dit was een lijst met enkele belangrijke changes van codename wcc coop 1.0
Op de eerdergenoemde battlfield files site is ook een programma te vinden dat Sp bot changer (of zoiets) heet. Dit programma is zeer handig om het aantal bots en de skills te veranderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMB
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 30-09 12:03

RMB

Nee, geen right mouse button!

vandaag ging ik voor de basic pistol badge.... ik knal met moeite 5 man neer... heb ik de badge. wat was er nou... opeens zag ik een manneke die easy kill was. 6 kils
toen nog een.. papaaam.... advanced :D

Dat is het leukst... van die onverwachtte badges :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutch_warrior
  • Laatst online: 29-05-2023
ER zit een fout in de link naar het army of got forum in de startpost er staat een 2 aan het eind van de url door deze 2 krijg je een deze pagina kan niet worden gevonden foutmelding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

net op 64 player map, masthuur met een autotje gaan rijden.

kom ik ineens een rij 6 umsc mensen tegen.
echt allemaal plat gewalst >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ROFLASTC
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 28-09 06:10

ROFLASTC

Faça valar uma vida!

Verwijderd schreef op dinsdag 21 februari 2006 @ 16:13:
voor degene die willen weten wat er allemaal mis is met 1.2

New Bugs:
dat zijn er veel en ik heb wel ea van gemerkt helaas.

Dat je als sniper geen hit indicator krijgt heb ik geen last van want met die m95 leg ik tegenwoordig veel meer mensen in een keer om :)

Die mystery aargh lijkt wel van de speler te zijn die even voor spawn is neergeknald. En zeker lastig dat er zoveel gedonder is door trage/foute server-client verbindingen.

[ Voor 3% gewijzigd door ROFLASTC op 21-02-2006 18:33 ]

And it goes BRAAAAAPP!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuurvoske
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 04-10 15:20

Vuurvoske

Nunquam cede!

Zo vriend van mij heeft een punt gemaakt met mijn account op zijn pc (hij heeft special forces), ik log net in en mag gelijk 3 unlocks uitkiezen :P DAt scheelt me mooi weer 28 euro :+

Beroeps brabander

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wallum
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 30-09 14:05
MarcoZ20 schreef op dinsdag 21 februari 2006 @ 16:09:
Soms is het ook weer irritant als je gerevived wordt, terwijl je dat niet wilt. Bijvoorbeeld bij karkand, als je bij hotel doodgaat, en je squadleider loopt op het eiland. Dan wil je daar spawnen en net voordat je weer kan spawnen word je dan gerevived :X
Ja dat was bij RTCW beter geregeld. Daar kon kiezen of je gewond wilde blijven liggen in afwachting van een medic of respawnen. Je kon ook onbeperkt lang gewond blijven liggen wat erg handig is als je ver van het spawnpunt bent. Daardoor moest je ook altijd gewonde enemy's nog even een extra salvo geven om ze definitief te killen >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuurvoske

Vuurvoske

Nunquam cede!

Btw ik heb op www.got-wars.tk mezelf 2x geregged. De aanvraag met als naam: Vuurvoske hoef je niet te accepteren, die van [GoT]Vuurvoske svp wel :)

[ Voor 7% gewijzigd door Crash op 08-05-2007 20:37 ]

Beroeps brabander

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:06

greatgonzo

schit-te-rend!

wat is nu eigenlijk de makkelijkste/snelste manier om punten te sprokkelen?

Niet dat ik geil op de punten, maar ik wil wel eens eindelijk wat fatsoenlijke wapens unlocken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HawVer
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19:38
Vuurvoske schreef op dinsdag 21 februari 2006 @ 18:42:
Zo vriend van mij heeft een punt gemaakt met mijn account op zijn pc (hij heeft special forces), ik log net in en mag gelijk 3 unlocks uitkiezen :P DAt scheelt me mooi weer 28 euro :+
Kan hij de maps ook ff voor je unlocken..?? :P

http://hawvie.deviantart.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoZ20
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 26-06 11:56
Veel mensen doodschieten:?
Medic spelen......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMB

RMB

Medic en dan reviven en enkele kills maken en healing points... of Support en veel killen en iedereen die 1 mag herlaad heeft of 1 frag kwijt is een paketje toegooien!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMB

RMB

Vuurvoske schreef op dinsdag 21 februari 2006 @ 18:42:
't schijnt zo te zijn dat EA accounts waarbij dit ontdenkt wordt worden gereset... dan heb je nullos puntos en nullos unlockos >:)
een mooi maatregeltje tegen Süchtigerts >:)

Wel vreemd vind ik; je kunt dus niet even bij een vriend een avondje spelen?

[ Voor 10% gewijzigd door RMB op 21-02-2006 19:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo samen, is er de mogelijkheid om de name tags te veranderen in een klein streepje, zoals dat kon bij Delta Force Landwarrior, zo n +- 6jaar geleden.Je had dan boven je hoofd een klein gekleurd streepje.
Want het blijft dan een beetje overzichtelijker( vooral op een 64map).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMB

RMB

hallo alleen, resolutie hoger zetten })

[ Voor 31% gewijzigd door RMB op 21-02-2006 19:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EyeWitness
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 30-09 22:30
Zou iemand mij kunnen uitleggen hoe je in kunt loggen @ got-wars.tk -.- ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vuurvoske schreef op dinsdag 21 februari 2006 @ 18:49:
Btw ik heb op www.got-wars.tk mezelf 2x geregged. De aanvraag met als naam: Vuurvoske hoef je niet te accepteren, die van [GoT]Vuurvoske svp wel :)
Kwam je van de week nog tegen. Niet de vriendelijkste vriend moet ik zeggen.
P.S. dat commentaar was niet voor mij maar ik zag het ineens staan.

Afbeeldingslocatie: http://www.euronet.nl/users/pdkruyff/BF2/Rude%20Vuurvoske.jpg

[ Voor 2% gewijzigd door Crash op 08-05-2007 20:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rjn27
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 30-08 11:25
zo vuurvoske dat liegt er niet om mensen de meest erge ziektes toewensen ...
en dan ook ook nog [got] voor je naam ...
het is niet aan mij maar een ban zou ik toejuigen ik hou niet van mensen die willen dat je de meest dodelijke ziektes krijgt :( :( :( :r :r :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cramthabam
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 12-09 09:32

Cramthabam

Leef en laat leven

Iemand enig idee waar het aan kan liggen dat ik niet online kan spelen?
Heb zaterdag een verse instaal van bf2 gedaan daarna de 1.2 patch eroverheen. Eerst bleef die hangen op het connecten. De rode 2 bleef maar draaien. Dit heb ik opgelost door de optie plaonow naar 0 te zetten. Ik zie nu vrij snel servers verschijnen maar kan niet connecten.
Hij geeft een melding van dat ik mijn netwerk settings moet na kijken.
Het rare ervan is dat ik gewoon kan internetten en enemy terrority wel online kan spelen.
Ik had iets gevonden van je key opnieuw erin zetten maar dit mocht ook niet baten?
De laatste dagen internet al afgezocht maar kan geen gelijk probleem vinden.

Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 21 februari 2006 @ 19:31:
[...]

This makes baby jesus cry :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 21 februari 2006 @ 19:31:
[...]

Haha echt mooi!
Wel een beetje triest om het hier te gaan posten van jouw kant af hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Bondt
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 27-08 14:50
My thoughts exactly.

Van dit soort dingen wordt ik echt niet vrolijk, hoor.
Het is maar een spel, allemachtig.
Dat je shit roept als je een vlag gecapt zou hebben als die heli niet op je kop had gekregen, ok, dat snap ik.
Maar iemand die eens met de tank wil rijden waarvan jij zegt dattie van jouw is? En dan schelden met die ziekte? ;(
Op dit moment zou ik [GoT] niet eens meer willen dragen.

Terug on-topic.
Morgen gaat ik mijn distinguised service medal halen, namelijk net tot over de 100 uur commander gespeeld :D

[ Voor 11% gewijzigd door Mr. Bondt op 21-02-2006 21:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EyeWitness
EyeWitness schreef op dinsdag 21 februari 2006 @ 19:15:
Iemand ??? :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vini
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 23-07 18:25
Stukje teruglezen, je selecteert rechts inschrijven, dat had je denk ik wel door, daarna je inschrijven, wat wil zeggen benodigde gegevens neerzetten. Dan word handmatig een mail naar je gestuurd, kortom je moet even wachten voordat je geaccepteerd word.

Zover dat, nu even dit, de tactics jongens. Heb acht vaak op gamert gespeeld en ken ze nu al wat langer (de clanleden en hoe ze opereren). Nu wil ik nu niet gelijk zeggen dat ik precies weet wat ze gaan doen, maar een richting kan ik wel geven.
We moeten even een paar dingen doen, de tactics enkel voor leden beschikbaar maken, Gamert zet ze gewoon op het forum http://www.gamert.nl/forum/viewtopic.php?t=643. Dat wil ik liever niet doen, we kunnen denk ik het beste de site gebruiken waarmee we ook inschrijven (ik mail Ruza).

We moeten denk ik echt wat tactics gaan hanteren want een Gamert is zeker geen Fok clan.

*edit, tubby zou jij me wat tips kunnen doormailen? Ookal kan je misschien niet meespelen, ik denk dat je ervaring genoeg hebt om dit soort battles tactisch te bedenken :)

jelle punt burger AT gmail punt com

[ Voor 10% gewijzigd door Vini op 21-02-2006 22:27 ]

BF2 stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrFoce
  • Laatst online: 04-10 00:19
check allemaal ff de spelersnaam -> JumpNShoot

denk dat er nog een grote punten exploit inzit, deze knakker heeft 300k punten in 6 uur speeltijd (gekeken met Bf2 Stats Viewer)

Afbeeldingslocatie: http://img342.imageshack.us/img342/5310/image17le.th.jpg

[ Voor 29% gewijzigd door mrFoce op 21-02-2006 22:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TakeAway
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 01-10 09:20
Het lijkt mij een goed ide dat vuurvoske zijn eigen graf heeft gegraven en hier op GOT. en hier niet meer terugkomt. Wat een zuiger ben jij man! Ga alsjeblieft iemand in je eigen omgeving die ziektes(of is het u ziekten) toewensen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mad_max234
  • Laatst online: 07-02 11:09

mad_max234

AMD Athlon II M320

RMB schreef op dinsdag 21 februari 2006 @ 19:02:
[...]

't schijnt zo te zijn dat EA accounts waarbij dit ontdenkt wordt worden gereset... dan heb je nullos puntos en nullos unlockos >:)
een mooi maatregeltje tegen Süchtigerts >:)

Wel vreemd vind ik; je kunt dus niet even bij een vriend een avondje spelen?
Kan wel maar moet je ook zijn spel en username gebruiken of je eigen spel inslalleren en dan jou inlog gegeven gebruiken.Maar niet jou inlog naam en zijn spel, zou ook eigelijk niet moeten kunnen dan voorkom je deze toestanden.

Maar ik vind het wel lullig dat het kan ik heb het spel netjes lopen kopen, en iemand anders maak misbruik van een lek en heeft zo ook alle wapens.
Resetten die hap alle wapens resetten en score ook, eigelijk moeten ze gewoon gebanned worden net als bij CS:S vals spelen is bannen.

edit/
Hoe zit het met EF kan je nou kaartjes halen in de winkel of met je persé creditcard hebben. :(
(die ik dus niet heb)
En mijn neefje van 10 heeft net 2 awards gehaald en een purpleheart. :D op mijn pc iets van 25min squadleader en een rare iets over mec service bagde.

[ Voor 18% gewijzigd door mad_max234 op 21-02-2006 22:36 ]

-Andere hobby- -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EyeWitness
TrippleSix schreef op dinsdag 21 februari 2006 @ 22:25:
[...]

Stukje teruglezen, je selecteert rechts inschrijven, dat had je denk ik wel door, daarna je inschrijven, wat wil zeggen benodigde gegevens neerzetten. Dan word handmatig een mail naar je gestuurd, kortom je moet even wachten voordat je geaccepteerd word.
Ja zover was ik ook wel gekomen, maar hoe de f0ck moet ik inloggen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vini
EyeWitness schreef op dinsdag 21 februari 2006 @ 22:39:
[...]

Linkje via mail volgen? Username + w8woord invullen, meer heb je niet nodig. Later hoef je t niet meer in te vullen.

BF2 stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrankyGamerOG
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 03-10 20:06

CrankyGamerOG

Assumption is the mother.....

w0w wat is hier gebeurt ? met vuurvos ? of wat ?
* CrankyGamerOG schrikt wakker
* CrankyGamerOG rent naar ts ?
EyeWitness schreef op dinsdag 21 februari 2006 @ 22:39:
[...]

sorry ik weet dat het allemaal wat moeilijk te vinden is atm, er word aan gewerkt

er zit een inlogkopje verstopt onder de quickjump "Gespeelde Wedstrijden"

[ Voor 63% gewijzigd door CrankyGamerOG op 21-02-2006 22:45 ]

KPN - Vodafone Ziggo Partner

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mad_max234

mad_max234

AMD Athlon II M320

gideon82 schreef op dinsdag 21 februari 2006 @ 22:26:
check allemaal ff de spelersnaam -> JumpNShoot

denk dat er nog een grote punten exploit inzit, deze knakker heeft 300k punten in 6 uur speeltijd (gekeken met Bf2 Stats Viewer)

[afbeelding]
Denk dat er nog een foutje in bf2 stat viewer zit als je kijk naar zijn score optelt kom je op 607 global score.

team 186
combat 372
comander 49

en als je kijk naar de rest van zijn sats dan zie je ook niks raars geen hoge score. :Y) (alleen global score dan)

[ Voor 3% gewijzigd door mad_max234 op 21-02-2006 22:57 ]

-Andere hobby- -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BladePHQ
  • Niet online
nvm

[ Voor 99% gewijzigd door BladePHQ op 21-02-2006 23:01 . Reden: al gevonden ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tubby

Tubby

or not to be

TrippleSix schreef op dinsdag 21 februari 2006 @ 22:25:
[...]
*edit, tubby zou jij me wat tips kunnen doormailen? Ookal kan je misschien niet meespelen, ik denk dat je ervaring genoeg hebt om dit soort battles tactisch te bedenken :)

jelle punt burger AT gmail punt com
joe have mail, vorige keer kon ik ook al niet meespelen :( lijkt me echt leuk om een keer mee te doen namelijk :) maar goed GoT roelt toch wel de pan uit _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
  • Laatst online: 17-05 22:30
hoe is de gamert battle verlopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fryskmantsje
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 20:31
Verwijderd schreef op dinsdag 21 februari 2006 @ 21:13:
[...]

Haha echt mooi!
Wel een beetje triest om het hier te gaan posten van jouw kant af hoor.
Beetje sociale controle is nooit weg. Laat dan iig je prefix weg voor je naam.
Alle GoTters worden er misschien wel op aan gekeken.
Vind dat gescheld triest. Als het je niet bevalt ga dan naar een andere server ofzo.

Neemt niet weg dat ik toch een aantal x met Vuurvoske heb gespeeld en geen last.
Neem aan dat het incident was.

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrankyGamerOG
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 03-10 20:06

CrankyGamerOG

Assumption is the mother.....

lol die moet nog komen ? :X
5 maart ;)

KPN - Vodafone Ziggo Partner

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuurvoske

Vuurvoske

Nunquam cede!

Het was inderdaad een incident, ik had bijna 25 armor kills tot iemand anders de tank pakte... Ik vroeg hem vervolgens tot twee keer toe of ik alsteblieft de tank mocht omdat ik nog 3 armor kills nodig had.. Ik kreeg geen response en toen ja toen flipte ik hem. Maarja dat was eenmalig. Dus bij deze excuses aan degene die zich gekwetst voelen :'(

Beroeps brabander

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrFoce
  • Laatst online: 04-10 00:19
Vuurvoske schreef op dinsdag 21 februari 2006 @ 23:46:
Het was inderdaad een incident, ik had bijna 25 armor kills tot iemand anders de tank pakte... Ik vroeg hem vervolgens tot twee keer toe of ik alsteblieft de tank mocht omdat ik nog 3 armor kills nodig had.. Ik kreeg geen response en toen ja toen flipte ik hem. Maarja dat was eenmalig. Dus bij deze excuses aan degene die zich gekwetst voelen :'(
dan zeg je nog niet zulke dingen, ik zelfs niet.. :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe zit het nou met die driver-points :

- driver kill assist : als iemand in jouw voertuig een kill maakt (+1)
- driver special ability point : als iemand in jouw voertuig iemand anders (in of uit het voertuig) healt, resupplied of het voertuig repaired ?
- driver points : verzameling van alle punten in een voertuig behaald ? (ook commander points als deze zittend in een voertuig worden gehaald).

Wie klaart deze zooi nu voor eens en voor altijd uit ?
Ik haat EA en hun onduidelijkheid omtrent al die zaken !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuurvoske

Vuurvoske

Nunquam cede!

EyeWitness schreef op dinsdag 21 februari 2006 @ 19:15:
Rechtsbovenin zie je een dropdown menu, hier kun je selecteren "inschrijven". Vul hier je nickname etc in en je krijgt dan een mail van een adminstrator met je naam en wachtwoord. Dit kan wel een tijdje duren omdat ze je eerste checken (dacht ik).

@ hierboven, het was een eenmalig incident! Ik heb nu mijn excuses aangeboden en het zal niet meer voorkomen. Ik hoop dat we nu deze kwestie kunnen afsluiten oke?

Beroeps brabander

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvk
  • Registratie: Maart 2002
  • Nu online

bvk

Het gaat nooit snel genoeg!

Tjeemig, nou ik me bewust ben van al die bugs heb ik er vanavond al heel wat gezien! Vooral het niet horen aankomen van bijvoorbeeld vijandelijke heli's is heel storend...

Edit: Trouwens nog een nieuwe bug? Ik had als Spec Ops zijnde ineens het standaard Sniper geweer in mijn handjes... Op "enter"drukken, ja ik ben SF. Heb ik nog C4, ja ook dat nog..???
Ik was te verbaasd om een screenshot te maken als dat al zou lukken...

@Vuurvoske: Wat mij als GoT'ter betreft zand erover, maar ik hoop wel als mens zijnde dat je eens goed in de speigel gekeken hebt...

[ Voor 30% gewijzigd door bvk op 22-02-2006 00:33 ]

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ROFLASTC

ROFLASTC

Faça valar uma vida!

omg Gebanned om dat ik *shit* zei (typte) in een potje op een BF2.com server. En dat zei ik omdat *onze* arty niet meer te repareren was (wake chinese zijde) Ow en ik had zo veel ribbons en puntjes. snik....

And it goes BRAAAAAPP!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mad_max234

mad_max234

AMD Athlon II M320

ROFLASTC schreef op woensdag 22 februari 2006 @ 00:41:
omg Gebanned om dat ik *shit* zei (typte) in een potje op een BF2.com server. En dat zei ik omdat *onze* arty niet meer te repareren was (wake chinese zijde) Ow en ik had zo veel ribbons en puntjes. snik....
werd gister gekick voor fuck te zeggen en als je ff aan de telefoon zit of te lang niks doet dan word je ge kick met de reden teamkill 8)7 (bij fuck was het ook teamkill)
en net word ik zonder reden gekickt en ook weer teamkill echt f*** durf het niet meer te zeggen straks word ik hier nog gekickt met de reden teamkill. :X

@bvk
Gister was ik MEC op Strike At Karkand en ik spam op USMC als MEC maar ik was wel bij team USMC,dit was mijn nog niet eerder overkomen. :P

[ Voor 11% gewijzigd door mad_max234 op 22-02-2006 01:02 ]

-Andere hobby- -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ
  • Registratie: April 2004
  • Nu online

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

hehe ik blijf het toch wel leuk vinden, en je moet in NL vloeken het zijn engelse fatsoensbotjes ;)

[ Voor 129% gewijzigd door SAiN ONeZ op 22-02-2006 01:01 ]

N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ˙ʞuɐlq ʇɟǝl ʎllɐuoᴉʇuǝʇuᴉ sɐʍ ǝɔɐds sᴉɥ┴ ®

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ROFLASTC

ROFLASTC

Faça valar uma vida!

sain onez schreef op woensdag 22 februari 2006 @ 00:59:
hehe ik blijf het toch wel leuk vinden, en je moet in NL vloeken het zijn engelse fatsoensbotjes ;)
er stond bij: Admin decision.....

Trouwens de Arty was niet te zien op de mini-map en echt niet meer te fixen. We stonden met z'n 2-en eraan te schroeven en er gebeurde niks. Het bleef destroyed terwijl we toch echt het vliegveld hadden en het onze arty was.

[ Voor 34% gewijzigd door ROFLASTC op 22-02-2006 01:06 ]

And it goes BRAAAAAPP!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ROFLASTC

ROFLASTC

Faça valar uma vida!

mad_max234 schreef op woensdag 22 februari 2006 @ 00:56:

@bvk
Gister was ik MEC op Strike At Karkand en ik spam op USMC als MEC maar ik was wel bij team USMC,dit was mijn nog niet eerder overkomen. :P
als ik mij niet vergis kreeg mrBondt een TK toen hij een MEC doodschoot (kansloos heette die kerel)

And it goes BRAAAAAPP!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mr. Bondt schreef op dinsdag 21 februari 2006 @ 21:13:
[...]
Morgen gaat ik mijn distinguised service medal halen, namelijk net tot over de 100 uur commander gespeeld :D
Daarom was je zo druk aan het commanderen op Wake gisteravond, gelukkig heb ik de Cobra nog een paar keer uit de lucht kunnen knallen, kwam er nog een discussie op gang over wel/geen joystick en wel/geen gashendel, ik heb iig wel een joystick met gashendel, helpt wel ff gas terug als je die heli ziet, dropt flares maar weer lock voordat je er voorbij bent en dan 2 raketten erin boren! })
Was wel leuk op de Mantri server kom er eigenlijk pas sinds kort maar omdat we ook een clanserver hebben vertrokken we na Wake naar de eigen server ;) iig was het leuk en zie dat er best teamwork neergezet kan worden op Public servers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ken ik, ik had er 49. komt zo idoot met een wagentje, blokt hij me beschutting zo dat ik geen dekking kan zoeken tegen de anti-tankers.. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mad_max234

mad_max234

AMD Athlon II M320

ROFLASTC schreef op woensdag 22 februari 2006 @ 01:08:
[...]

als ik mij niet vergis kreeg mrBondt een TK toen hij een MEC doodschoot (kansloos heette die kerel)
Volgens mijn heb je een verkeerde quote want ik snap niet waar het over gaat. :?

-Andere hobby- -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren zag ik ene madmaxx voorbij komen op ikdacht karkland in een jeep.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DR161
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 02-10 09:14

DR161

is sarcasminist

het zal vast al eens voorgekomen zijn maar even op een rij wat er bij komt in euroforces
  • 1 onderscheiding
  • 1 leger
  • 3 maps
  • 4 voertuigen
  • 7 wapens

pssst geld kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mad_max234

mad_max234

AMD Athlon II M320

Verwijderd schreef op woensdag 22 februari 2006 @ 09:57:
Gisteren zag ik ene madmaxx voorbij komen op ikdacht karkland in een jeep.
Mijn nick is Mad_Max234 en ik zit vaak op karkland. :+ jeep is mijn middle name.
Maar er zijn er best veel met de naam mad max ben er al een paar tegen gekomen.

[ Voor 4% gewijzigd door mad_max234 op 22-02-2006 10:12 ]

-Andere hobby- -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tubby

Tubby

or not to be

mad_max234 schreef op woensdag 22 februari 2006 @ 10:10:
[...]

Mijn nick is Mad_Max234 en ik zit vaak op karkland. :+ jeep is mijn middle name.
Maar er zijn er best veel met de naam mad max ben er al een paar tegen gekomen.
waarom heet je dan niet Mad_Jeep_Max? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vini
Mad_maxx is anders ook een populaire naam zeg, zie vaak vele variaties dr op langskomen B)

Defiance you've got mail, Tubby you've got mail ;)

[ Voor 5% gewijzigd door Vini op 22-02-2006 10:27 ]

BF2 stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online
dark rule161 schreef op woensdag 22 februari 2006 @ 09:58:
het zal vast al eens voorgekomen zijn maar even op een rij wat er bij komt in euroforces
  • 1 onderscheiding
  • 1 leger
  • 3 maps
  • 4 voertuigen
  • 7 wapens
Geen geld voor dit over, is gewoon uitmelkerij, dit hadden ze er gewoon gratis bij moeten doen...

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMB

RMB

Net als SF, die ik als domme gast heb gekocht :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Equalized
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 20-03-2021
Defiance, ik heb al meerdere dingen op je site gedaan, maar ik zie mezelf nog niet tussen de deelnemende members staan. Moet je dat handmatig doen ofzo of doe ik wat fout? :Y)

sar·cas·me (het ~)
1. bittere, bijtende spot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lange_Slurf
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 22:13

Lange_Slurf

Doe Bij Die Ba

Equalized schreef op woensdag 22 februari 2006 @ 10:41:
Defiance, ik heb al meerdere dingen op je site gedaan, maar ik zie mezelf nog niet tussen de deelnemende members staan. Moet je dat handmatig doen ofzo of doe ik wat fout? :Y)
Ik kon het ook niet vinden, maar je moet je dus inschrijven.
Als je kijkt bij komende Wars, zie je onderin "inschrijven" staan.

Even klikken...Et Voila

30 dagen EvE online trial

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kw_nl
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 20:32
Wat betreft het reviven; het zo mooi zijn als je op een knop kan drukken als je gerevived wil worden. had je zoiets ook niet in Joint Operations?

XBOX One: KW NL, PSN: kw_nl Strava: https://www.strava.com/athletes/53303907

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stimpy1978
  • Laatst online: 03-10 14:38
kw_nl schreef op woensdag 22 februari 2006 @ 10:48:
Wat betreft het reviven; het zo mooi zijn als je op een knop kan drukken als je gerevived wil worden. had je zoiets ook niet in Joint Operations?
Linker muisknop??????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lostcuban
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 20-03-2008
Of gewoon een systeem als in enemy territory.

My Specs | My BF2 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuurvoske

Vuurvoske

Nunquam cede!

Is het misschien handig om de link naar got-wars.tk te vermelden in de startpost? :)

Beroeps brabander

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasplank
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
wat kw_nl wil zeggen is dat je niet kunt kiezen om _niet_ gerevived wil worden wanneer je critically wounded bent denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuurvoske

Vuurvoske

Nunquam cede!

Ligt het aan mij of ligt www.got-wars.tk eruit? :S

Beroeps brabander

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ
  • Nu online

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

ik heb me op t I3d-forum als een van de eerste aangemeld, netzo als met de vorige war, ben ik nu ook invited of moet ik ook die onzin van dat aanmelden doorlopen op die andere site!? Zou het jammer vinden als dit nu niet zou doorgaan, ook hebben andere van de sswl zich al op t I3d forum aangemeld.

@Damorpheus, overlopert , you're my personal jihad :7 (je snapt natuurlijk wel dat hunted sucker wordt... :P )

[ Voor 5% gewijzigd door SAiN ONeZ op 22-02-2006 11:23 ]

N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ˙ʞuɐlq ʇɟǝl ʎllɐuoᴉʇuǝʇuᴉ sɐʍ ǝɔɐds sᴉɥ┴ ®

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maxoss
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 22:22
sain onez schreef op woensdag 22 februari 2006 @ 11:22:
ik heb me op t I3d-forum als een van de eerste aangemeld, netzo als met de vorige war, ben ik nu ook invited of moet ik ook die onzin van dat aanmelden doorlopen op die andere site!? Zou het jammer vinden als dit nu niet zou doorgaan, ook hebben andere van de sswl zich al op t I3d forum aangemeld.

@Damorpheus, overlopert , you're my personal jihad :7 (je snapt natuurlijk wel dat hunted sucker wordt... :P )
Meld je ff aan bij www.got-wars.tk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

sain onez schreef op woensdag 22 februari 2006 @ 11:22:

Het is idd een beetje onoverzichtelijk geworden maar het zit zo:

_Ruza_ = Wararranger: Hij wil graag een mailtje van je met je Nick enzo op "kverhoeven at wanadoo . nl."

Def!ance = Degene achter http://www.got-wars.tk/.
Dit is bedoeld als hulp voor Ruza en de deelnemers om overzicht te houden. Hier moet je je ook nog inschrijven. De site is nog niet helemaal overzichtelijk maar er wordt aan gewerkt ;)

Dan zijn er nog een aantal plaatsen waar er over de battle gepraat wordt:
- Bedoeld voor GOT : http://forum.djmantri.nl/dt/topic.php?topic=146&page=5
- Bedoeld voor Gamert: http://www.gamert.nl/foru...364d57ee95fbcfa890c3dc12d
- Bedoeld voor beiden: http://forum.i3d.nl/showthread.php?t=6718&page=4

[ Voor 5% gewijzigd door Help!!!! op 22-02-2006 11:48 ]

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 9800X3D |TR Phantom Spirit 120 SE | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kw_nl
Ja maar ook als je NIET op de linkermuisknop drukt kan je gerevived worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat is heel lullig inderdaad maar ik vind dat nog steeds niet een rechtvaardiging van wat je er allemaal uit gooit. T had met iets minder ook wel over gekomen. Ik ben ook 2 dagen bezig geweest met mn expert AT en geloof me dat t er heel veel frustrerende momenten voorbij zijn gekomen. Oa dat ik 39 kills had en ik gewoon niemand kon vinden de laatste 5 min. Of dat iemand je vliegtuig net wegjat terwijl je er als eerste stond met nog 2 kills te gaan. K moet eerlijk zeggen dat ik wel 1x heb gehad dat ik zei dat ik nog 10 kills moest voor mn expert AT en dat die persoon netjes weer uit het vliegtuig kwam. _/-\o_ _/-\o_
Verwijderd schreef op dinsdag 21 februari 2006 @ 23:50:
Hoe zit het nou met die driver-points :

- driver kill assist : als iemand in jouw voertuig een kill maakt (+1)
- driver special ability point : als iemand in jouw voertuig iemand anders (in of uit het voertuig) healt, resupplied of het voertuig repaired ?
- driver points : verzameling van alle punten in een voertuig behaald ? (ook commander points als deze zittend in een voertuig worden gehaald).

Wie klaart deze zooi nu voor eens en voor altijd uit ?
Ik haat EA en hun onduidelijkheid omtrent al die zaken !!!
En dan wil ik nog weten wat allemaal als transport geldt...Is dat alleen in jeepjes of ook in APC's of Blackhawks?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-12-2023

Dutchie!

....

kw_nl schreef op woensdag 22 februari 2006 @ 10:48:
Ja, wanneer je revived word bepaal jezelf wanneer je spawnt. Dus als er lekker nog 2tanks staan wacht je even tot het wat veiliger is en dan spawn je :)

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mag ik trouwens even opmerken dat er totaal geen logica meer zit in de opbouw van de rangen. Qua het aantal punten dat je moet halen om te promoveren.

Je gaat van 8000 naar 20000 en dan naar 50000. Dat is respectievelijk 12000 en 30000 punten. Daarna is het weer 10000 en 15000....Slaat gewoon helemaal nergens meer op!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DPhoenix
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20:11
Wat ik eigenlijk nog mis in BF2 is om voertuigen te verplaatsen middels een transporthelicopter middels bijvoorbeeld een Chinook heli. Lijkt me namelijk niet mogelijk om dit te doe met een Black Hawk.

Wel een makkelijk doelwit........... :7

[ Voor 10% gewijzigd door DPhoenix op 22-02-2006 12:39 ]

AULXJMHR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 22 februari 2006 @ 12:32:
Mag ik trouwens even opmerken dat er totaal geen logica meer zit in de opbouw van de rangen. Qua het aantal punten dat je moet halen om te promoveren.

Je gaat van 8000 naar 20000 en dan naar 50000. Dat is respectievelijk 12000 en 30000 punten. Daarna is het weer 10000 en 15000....Slaat gewoon helemaal nergens meer op!
Misschien kunnen we een handtekeningen actie houden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik vind het wel best zo, in het begin had ik me aars eruit geknalt om sergeant te worden. en ineens na de patch werd je dat al bij 5000 punten ofzo inplaats van 20000. er moet wel een uitdaging in zitten.
ze kunnen het wel weer gaan verlagen maar bij sommige ranks moet je bepaalde badges halen. heb je die niet kom je ook niet verder. en als je voor meeste gold badges al 100 uur per class moet spelen maakt het niet uit of ze de ranks verlagen want dan gaat iedereen weer daar over klagen dat het teveel
tijd kost om die badges te halen.
de zon gaat voor niets op, kijk ze mogen van mij best het kill aantal per gold badge verlagen want 40/44 kills is veel, haalbaar maar veel tijd. rest is prima zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huig
  • Laatst online: 27-09 22:54

Huig

Merino Fanatic

Verwijderd schreef op woensdag 22 februari 2006 @ 12:27:

En dan wil ik nog weten wat allemaal als transport geldt...Is dat alleen in jeepjes of ook in APC's of Blackhawks?
De APC wordt gerekend als armor dacht ik, transport is volgens mij alleen de jeepjes en de grote choppers.
Ik moet die badge ook maar eens halen als ik SGT Major wil worden, maar om nou 10 minuten te gaan rondrijden :O.
Gelukkig moet ik daarvoor nog 40k punten ;), de knife badge heeft mn eerdere prioriteit.

Het is trouwens niet leuk meer op 64 player Karkand servers, overal ligt claymore, kom ik het hoekje om rennnen met mn mes, BOEM :X. En dat niet een, maar echt 10 keer |:(

5D MK II | 24-105L | 35 1.44 Art | 50 1.8 MKII | 100L | 15" RMBP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snow_King

Snow_King

Konijn is stoer!

Huig schreef op woensdag 22 februari 2006 @ 12:44:
[...]

De APC wordt gerekend als armor dacht ik, transport is volgens mij alleen de jeepjes en de grote choppers.
Ik moet die badge ook maar eens halen als ik SGT Major wil worden, maar om nou 10 minuten te gaan rondrijden :O.
Gelukkig moet ik daarvoor nog 40k punten ;), de knife badge heeft mn eerdere prioriteit.

Het is trouwens niet leuk meer op 64 player Karkand servers, overal ligt claymore, kom ik het hoekje om rennnen met mn mes, BOEM :X. En dat niet een, maar echt 10 keer |:(
Ik had laatst nog erg weinig health, dus ik smeerde hem via het dak, hop, hop, hop over de daken.

Totdat ik een manier zag om van het dak af te springen, spring ik boven op een claymore die daar op de grond ligt :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DPhoenix schreef op woensdag 22 februari 2006 @ 12:38:
Wat ik eigenlijk nog mis in BF2 is om voertuigen te verplaatsen middels een transporthelicopter middels bijvoorbeeld een Chinook heli. Lijkt me namelijk niet mogelijk om dit te doe met een Black Hawk.

Wel een makkelijk doelwit........... :7
Jammer dat het spel ook geen "Little Birds" (Defender 500, OH-6A, enzo) heeft. Had toch zeker verwacht dat die destijds in special forces zouden zitten. Laten we hopen dat die nog komen....

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 22-02-2006 12:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuurvoske

Vuurvoske

Nunquam cede!

Huig schreef op woensdag 22 februari 2006 @ 12:44:
[...]

Ik heb dat pasgeleden wel gedaan, samen met een andere kerel :P Touristische route van daigan oilfields :+

Beroeps brabander

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyber Spy
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 03-05-2022

BF2 stats - [RP2M]Snipes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snow_King

Snow_King

Konijn is stoer!

Welke unlock is dat? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OCTheEagle
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 01-10 16:15
Hehe, ziet er wel stoer uit die pic. Krijg je nog een badge of medal als je zoiets doet?

[ Voor 42% gewijzigd door OCTheEagle op 22-02-2006 14:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djerror
  • Laatst online: 13-09 19:05
OCTheEagle schreef op woensdag 22 februari 2006 @ 14:00:
Hehe, ziet er wel stoer uit die pic. Krijg je nog een badge of medal als je zoiets doet?
ja de E=mc2 badge!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kw_nl
Ziet er stoer uit :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OCTheEagle
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 01-10 16:15
Die BF2 cartoons blijven wel tof trouwens :)
Afbeeldingslocatie: http://global.nzbattlefield.com/brucewillis2/noob5.gif

Hoe EA/Dice hun patch problemen oplossen
Afbeeldingslocatie: http://www.totalbf2.com/potd/bf2server.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stimpy1978
  • Laatst online: 03-10 14:38
Die krijg je als je 100.000 uren als commander hebt gespeeld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuurvoske

Vuurvoske

Nunquam cede!

Gruwelijke plaatjes :D

Beroeps brabander

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OCTheEagle schreef op woensdag 22 februari 2006 @ 14:08:
Die BF2 cartoons blijven wel tof trouwens :)
[afbeelding]

Hoe EA/Dice hun patch problemen oplossen
[afbeelding]
Dat zijn ook wel leuke plaatjes voor een potd hier op GoT :)
Alleen jammer dat ze al potd zijn op totalbf2.com en ik zie liever niet dat ze van daar 'gejat' worden, als iemand anders ergens een leuk plaatje/cartoon ziet en niet onderdeel is van een potd systeem oid submit het dan hier als potd (wel met de juiste copyright van de maker als je die kan achterhalen of iig waar je het plaatje vandaan hebt) :) (ik zal vanzelf wel mail krijgen als er iets niet geoorloofd is ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

en het eerste plaatje is ook zo gruwelijk waar he.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

klopt!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PetersNL
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 22-06 12:59
Over de komende war tegen Gamert. Ik snap echt helemaal niets van die opgezette site. Ik heb me aangemeld, login etc via de mail gehad, dat weer ingevuld op de war site. En nu? Word ik automatisch toegevoegd?
*confused

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suicyder
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20:29
flappie27 schreef op woensdag 22 februari 2006 @ 15:07:
Over de komende war tegen Gamert. Ik snap echt helemaal niets van die opgezette site. Ik heb me aangemeld, login etc via de mail gehad, dat weer ingevuld op de war site. En nu? Word ik automatisch toegevoegd?
*confused
Je bent nu ingelogd, zoek de war op, kijk onderaan om in te schrijven :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tubby

Tubby

or not to be

Suicyder schreef op woensdag 22 februari 2006 @ 15:09:
[...]Je bent nu ingelogd, zoek de war op, kijk onderaan om in te schrijven :)
Wat een ongelooflijke overkill is die website zeg, ik denk dat je minder tijd kwijt bent om alles ff in 1 a 2 html pages te frotten en de communicatie verder via email of een standaard forumpje te laten verlopen.

http://www.artes-moriendi.nl/

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.