[PC] Battlefield 2 - Deel XXX Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste
Acties:
  • 9.399 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OCTheEagle
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 01-10 16:15
MarcoZ20 schreef op maandag 20 februari 2006 @ 19:04:
[...]

ik heb van het weekend m'n basic en veteran knife badge gehaald..............die was op karkand. In 2 potjes gelukt. Gewoon de drukte op zoeken en rond iemand springen. Hij is je vanzelf kwijt dan en dan kan je hem doden.

Loop wel heel de tijd met je mes rond. Zo weet je zeker dat alle kills met je mes gemaakt zijn. Ik had er trouwens 8nodig voor m'n veteran, dus na de 7e nog ff doorzetten ;)
2 vraagjes:
1: Speel je dan MEC of USA?
2: 64 of 32 player map?

Ikzelf probeer al een tijdje die knife badge te halen maar ik blijf telkens hangen op 6 kills :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 20 februari 2006 @ 09:37:
[...]

ga eens als commander in karkand en arti en zooi peeps. ze zeggen dat het niet meer werkt maar heb zo echt wel mijn SF gold specops gehaald. had maar 25 normale kills en rest was arti
Als commander verdien je ook nog steeds healing, repair en support points ... dus hier kan volgens mij wel waarheid in zitten !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 20 februari 2006 @ 13:48:
[...]

Vorm van stat padden dus of gebruik maken van een bug....nou ja had leuk geweest voor de badge als het eerlijk had gekund!
Euhm ... gewoon ff vermelden dat ik de mijne wel degelijk 'legaal' heb verkregen ... had 'm ook al een dikke maand voor ik op dit uitkwam. Trouwens zelfs een screenie van :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ROFLASTC
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 28-09 06:10

ROFLASTC

Faça valar uma vida!

juist... Ik werd n server af gekicked omdat ik euroforce niet installed had :)

And it goes BRAAAAAPP!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vimy
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 15-10-2024

Vimy

Gaan met die banaan!

Het zal niemand verwonderen dat er een opvolger van Battlefield 2 komt!
De geruchten gaan de ronde dat dit Battlefield 2142 zou worden.
Er is zelf al een gelekt (of fake?) filmpje van Dice op het net verschenen

Klikkie

Weet niet of dit hier al gepost werd, is namelijk veel om te lezen ;)

http://www.noizystudios.net

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bvk schreef op maandag 20 februari 2006 @ 18:48:
Laatste 6 posters, zouden jullie dit alsjeblieft in het Spelerij Problemen en Vragen forum kunnen bespreken? Dit vervuild een beetje ;)

Vraagje aan de mensen die hun knife badges eerlijk hebben gehaald: ik wil er vanavond eens voor gaan en heb natuurlijk de nodige tips en trucs al gelezen zoals het geijkte sniper besluipen. 24/7 Karkand server zoeken en prikken maar.

Maar nou dacht ik hem misschien makkelijker te kunnen halen op een SF nachtmap, men ziet je immers niet en kan je veel makkelijker sneaken. Ware gedachte of mis ik iets? Ik heb zelf namelijk een monitor waarop zwart ook echt zwart is en ik zelf zonder night goggle geen barst zie en ik neem aan men mij ook niet. Maar met al die TFT's tegenwoordig weet ik niet of het wel zo'n slim idee is, ik wil namelijk niet nog meer op mijn K/D ratio verliezen.....
Ik heb mijn vet-knife op een nachtmap gehaald ... Echt wel een voordeel, vooral omdat het onderscheid (voor de ander dan) tussen vriend en vijand nog wat moeilijker is zo, en eens ie eruit is hangt ie aan je mes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• juulie19
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 03-10 11:22
heey mense ik heb bf2 met de nieuwste patch en ik heb de fout dat mijn cd code niet goed is en ik beide manieren geprobeert van oplossen maar toch niks

iemand raad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snow_King
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 13:32

Snow_King

Konijn is stoer!

Vimy schreef op maandag 20 februari 2006 @ 21:45:

Klikkie

Als dat echt zo is dan gaan ze echt het hele Battlefield concept vern**ken.

Als ik ergens een hekel aan heb zijn dat futuristische spellen :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vimy schreef op maandag 20 februari 2006 @ 21:45:

Klikkie

Gast is niet de opvolger.
is gewoon een tegen hanger voor qauke wars dus.

en er was een mod voor dit
maar is gestopt zonder een geen goeie reden.

volgens mij zat EA erachter.(markting)

want ze hadden te gekke screens. en deze models lijken er verdomd het zelfde, als je het mij vraag
http://www.bf2.be/?a=mods&id=5
Mech Tactical Simulationeen plaatje onder de vietnam engine
http://www.totalbf2.com/features/interviews/mts.php

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 20-02-2006 23:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wallum
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 30-09 14:05
Breepee schreef op maandag 20 februari 2006 @ 17:47:
Ik heb net voor het eerst wat maps gedownload (mappack 1) en wilde deze in singleplayer eens even gaan bekijken. Zodra na het laden de gegevens gecontroleerd worden en ongeveer klaar zouden moeten zijn (wanneer ik dus wapen en plaats zou moeten kiezen) crasht het spel terug naar de desktop. De standaardmaps werken nog prima, en volgorde maakt ook niet uit (eerst oude map spelen dan nieuwe oid). Iemand ideeen?
Helaas werkt geen enkele custommap in singleplayer afaik. Ik geloof dat het heel veel werk is om een map geschikt voor bots te maken en dat doet niemand (jagermeister weet wel hoe dat zit). Maar je kunt de map wel bekijken door een BF2-server op te zetten waar je dan gezellig alleen in kunt ronddwalen.

Doodzonde trouwens dat die custommaps nauwelijks gedraaid worden. Had laatst mappack 1-3 geinstalleerd en vond maar 2 servers waar meer dan 3 man op zaten en zelfs daar zaten er nog geen 10. Puntjes halen op ranked servers is natuurlijk leuk, maar nieuwe mappen ook...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redje
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-01 15:49
De hit detection is ook zwaar buggy zeg...

Ligt er een NME op de grond, ik sneak achter hem, aim rustig van 1m afstand op zijn hoofd met een AK. Ik vuur een burst af, en vervolgens is NIETS raak. Die knakker kijkt om, ik schiet onder tussen nog wat op zijn borst en vervolgens ben ik dood...

Op Wake lag er een sniper bij de bunker op het strand (@50m), ik schiet liggend m'n halve magazijn leeg met een G36E op single shot (slechts 1 kogel was raak), die sniper schiet terug en ik leg gelijk het loodje.

Gister had ik ook al iets vaags met de M95 op een 16player Mashtuur:
Ik lag om de hoek van een gebouw, en had iemand z'n hoofd op de crosshair. Ik haal de trekker over en schiet vervolgens in de muur naast me, deze was blijkbaar 15cm breder dan de graphic.
De inslag van de kogel zweefde in de lucht...

Op dit soort momenten komt er geen ABN uit me mond ;)
Je wordt er af en toe moedeloos van :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtStrider
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 05-10 02:55

SgtStrider

Fractal Switchover!

Redje schreef op dinsdag 21 februari 2006 @ 00:16:
De hit detection is ook zwaar buggy zeg...

Ligt er een NME op de grond, ik sneak achter hem, aim rustig van 1m afstand op zijn hoofd met een AK. Ik vuur een burst af, en vervolgens is NIETS raak. Die knakker kijkt om, ik schiet onder tussen nog wat op zijn borst en vervolgens ben ik dood...

Op Wake lag er een sniper bij de bunker op het strand (@50m), ik schiet liggend m'n halve magazijn leeg met een G36E op single shot (slechts 1 kogel was raak), die sniper schiet terug en ik leg gelijk het loodje.

Gister had ik ook al iets vaags met de M95 op een 16player Mashtuur:
Ik lag om de hoek van een gebouw, en had iemand z'n hoofd op de crosshair. Ik haal de trekker over en schiet vervolgens in de muur naast me, deze was blijkbaar 15cm breder dan de graphic.
De inslag van de kogel zweefde in de lucht...

Op dit soort momenten komt er geen ABN uit me mond ;)
Je wordt er af en toe moedeloos van :(
Welkom bij Battlefield 2! De hitboxen in de BF2 engine zijn al sinds het begin brak, geen enkele patch heeft er uberhaupt IETS aan verbeterd. Moet je voor de grap is een LAN server maken, en met iemand samen "guntests" gaan doen. Dan ga je gauw merken dat BF2 een grap is. Ik heb een keer ongeveer 1 "digitale" meter van iemand afgestaan met een MP5, ingezoomd, en kogel voor kogel het hele magazijn afgevuurd op zijn hoofd. Je zal het niet geloven, maar geen _enkele_ kogel was raak. Althans, het ging niet van z'n health af. Maarja, da's al sinds dag 1 van BF2 irritant.

CM NR200P | Gigabyte B550i Aorus Pro AX | 5600X | AMD Radeon 6900XT | Crucial P2 1TB | Ballistix 2x16GB 3600CL16 | BQ DarkRock TF | Corsair SF600

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuurvoske
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 04-10 15:20

Vuurvoske

Nunquam cede!

Zo da was vet, lekker met zn allen op ts2 en knallen maar :D. Dinsdag ben ik weer van de partij :D

Beroeps brabander

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HawVer
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13-09 16:51
SgtStrider schreef op dinsdag 21 februari 2006 @ 00:30:
[...]

Welkom bij Battlefield 2! De hitboxen in de BF2 engine zijn al sinds het begin brak, geen enkele patch heeft er uberhaupt IETS aan verbeterd. Moet je voor de grap is een LAN server maken, en met iemand samen "guntests" gaan doen. Dan ga je gauw merken dat BF2 een grap is. Ik heb een keer ongeveer 1 "digitale" meter van iemand afgestaan met een MP5, ingezoomd, en kogel voor kogel het hele magazijn afgevuurd op zijn hoofd. Je zal het niet geloven, maar geen _enkele_ kogel was raak. Althans, het ging niet van z'n health af. Maarja, da's al sinds dag 1 van BF2 irritant.
Je ken gewoon niet schieten. Zelfs op een meter afstand ken ie niet iemand dood krijgen.. :P

http://hawvie.deviantart.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuurvoske
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 04-10 15:20

Vuurvoske

Nunquam cede!

lol, je kan niet sprayen zoals in call of duty 2; je moet echt in burst schieten om te ownen :/

Beroeps brabander

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mad_max234
  • Laatst online: 07-02 11:09

mad_max234

AMD Athlon II M320

Vuurvoske schreef op dinsdag 21 februari 2006 @ 00:32:
Zo da was vet, lekker met zn allen op ts2 en knallen maar :D. Dinsdag ben ik weer van de partij :D
Nu dus. :P welke server :D

-Andere hobby- -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit ook met smart te wachten op euroforces :9 .
Ik vermoed dat deze op de 28ste uit komt (letterlijk eind feb.), en de 1.21 patch deze week.

[offtopic?]
En overigens heb ik een aparte geluidskaart ingebouwd, omdat de onboard sound-chip van cmedia (cmi 9880) alleen de optie monitoring heeft ipv 20+ mic boost, degene die dat monitoring heeft bedacht ( ik hoor ten eerste allen mezelf en ten tweede doet ie het voor geen meter in BF(2)SF ) moeten ze in de hoogste boom aan z'n ballen .......... [/offtopic]

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 21-02-2006 01:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eindelijk na 2 dagen ploeteren en schelden en tieren heb ik m dan eindelijk...M'n Expert Anti-Tank! Iedere keer kwam ik net 2-3 kills tekort of ze namen net de laatste vlag over als ik nog een paar kills moest...Zelfs een aantal keren van servers gekicked omdat ik te goed ging...(Bedankt tactical-fighters.com n00bs)

Uiteindelijk maar een Wake only server gejoined en de 1e ronde had ik m binnen. Samen met mn promotie tot Sergeant Major én mn Combat Infantery Medal én mn Marksman Infantery Medal. Alles binnen 4 tickets WHOOHOO....

Die -35 kwam voornamelijk door van die trieste figuren die voor je vliegtuig springen als je opstijgt omdat ze je het vliegtuig (en de kills) niet gunnen. Maar dat interesseerde me niet op dat moment. Ik was op dreef....De tegenpartij probeerde me nog te kicken. Gelukkig is dat niet gelukt anders was ik mn zooi waarschijnlijk weer kwijt geweest.

Afbeeldingslocatie: http://usera.imagecave.com/PhoenixProjects/BF2/GreatRound01.jpg
Afbeeldingslocatie: http://usera.imagecave.com/PhoenixProjects/BF2/GreatRound02.jpg
Afbeeldingslocatie: http://usera.imagecave.com/PhoenixProjects/BF2/GreatRound03.jpg
Afbeeldingslocatie: http://usera.imagecave.com/PhoenixProjects/BF2/GreatRound04.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zooooooooo vervelend dat de screenshot-functie niet langer werkt na de patch :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 20 februari 2006 @ 21:42:
[...]

Euhm ... gewoon ff vermelden dat ik de mijne wel degelijk 'legaal' heb verkregen ... had 'm ook al een dikke maand voor ik op dit uitkwam. Trouwens zelfs een screenie van :)
Ja had ik gelezen, tijdje terug had je nog vermeld dat je de expert dubbel had gehaald dacht ik??
Maar dan kun jij vast wel wat engineer tips geven om deze badges volkome legaal te halen?? :9
Aangezien jij expert heb en ik al moeite heb met Veteran doe ik vast iets verkeerd! :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GurbY{nl}
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 11:33

GurbY{nl}

GurbY{nl}

Ik ook weer zoiets mafs natuurlijk: na een crash van mijn HD WXP en BF2, SF, 1.12 en 1.2 geinstalleerd. Uiteraard allemaal keurig zo uit het doosje. Zit ik gister een server te joinen, komt ie na het laden met Join Game, waar ik op druk, en vervolgens pets: this server doesn't allow you to play BF2 with modified content... (of iets van die strekking).

Maar het enige wat ik gemodified heb, zijn de .bik files renamen zodat ik die video ellende aan het begin niet heb, maar direct naar het inlog scherm ga. Zou dat het zijn?? Kan het me haast niet voorstellen.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mister_X
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 05-10 09:59
Verwijderd schreef op dinsdag 21 februari 2006 @ 03:10:
Eindelijk na 2 dagen ploeteren en schelden en tieren heb ik m dan eindelijk...M'n Expert Anti-Tank! Iedere keer kwam ik net 2-3 kills tekort of ze namen net de laatste vlag over als ik nog een paar kills moest...Zelfs een aantal keren van servers gekicked omdat ik te goed ging...(Bedankt tactical-fighters.com n00bs)

Uiteindelijk maar een Wake only server gejoined en de 1e ronde had ik m binnen. Samen met mn promotie tot Sergeant Major én mn Combat Infantery Medal én mn Marksman Infantery Medal. Alles binnen 4 tickets WHOOHOO....

Die -35 kwam voornamelijk door van die trieste figuren die voor je vliegtuig springen als je opstijgt omdat ze je het vliegtuig (en de kills) niet gunnen. Maar dat interesseerde me niet op dat moment. Ik was op dreef....De tegenpartij probeerde me nog te kicken. Gelukkig is dat niet gelukt anders was ik mn zooi waarschijnlijk weer kwijt geweest.

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
netjes, maar wat kan je ermee nu dan? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mister_X
juulie19 schreef op maandag 20 februari 2006 @ 21:49:
heey mense ik heb bf2 met de nieuwste patch en ik heb de fout dat mijn cd code niet goed is en ik beide manieren geprobeert van oplossen maar toch niks

iemand raad?
EA mailen... want dit ruikt natuurlijk naar een illigale versie ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Broodjebram
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 09:34
Nieuwe patch onderweg :Y)

http://www.game-monitor.com/GameServer/159.153.1.168:16567/

Nieuwe versie: 1.1.2708-540.0 :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redje
SgtStrider schreef op dinsdag 21 februari 2006 @ 00:30:
[...]

Welkom bij Battlefield 2! De hitboxen in de BF2 engine zijn al sinds het begin brak, geen enkele patch heeft er uberhaupt IETS aan verbeterd.
Hmoke, duidelijk.

Ik had in het begin ook al zoiets gepost, maar toen kwam iedereen dat je moest bursten etc.
Ik dacht van het zal dan wel aan mij liggen :D

Nu speel ik BF2 weer wat vaker en kom ik weer dit soort gein tegen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DR161
  • Laatst online: 02-10 09:14

DR161

is sarcasminist

juulie19 schreef op maandag 20 februari 2006 @ 21:49:

iemand raad?
[dommee-mailschrijfmodus]

beste EA nederland ikstuur deze mail omdat mijn cd-key het niet doet.
ik heb 2 truukjes geprobeert en dit haalde toto mijn verbazing niks uit.
ik kan geen foto`s meesturen omdat het een illegale versie is

[/dommee-mailschrijfmodus]
alvast een voorbeeld voor de mail

[ Voor 48% gewijzigd door DR161 op 21-02-2006 09:20 ]

pssst geld kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HawVer
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13-09 16:51
dark rule161 schreef op dinsdag 21 februari 2006 @ 09:18:
[...]

[dommee-mailschrijfmodus]

beste EA nederland ikstuur deze mail omdat mijn cd-key het niet doet.
ik heb 2 truukjes geprobeert en dit haalde toto mijn verbazing niks uit.
ik kan geen foto`s meesturen omdat het een illegale versie is

[/dommee-mailschrijfmodus]
alvast een voorbeeld voor de mail
Ik vind je al aardig dom als je hier om hulp gaat vragen terwijl je een illegale versie hebt.

http://hawvie.deviantart.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tubby
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 04-10 14:27

Tubby

or not to be

Verwijderd schreef op dinsdag 21 februari 2006 @ 03:10:

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Imho zouden kills vanuit een voertuig niet mee mogen tellen voor kit badges, maar dat is mijn mening. Je gebruikt je kit namelijk helemaal niet :)

tubby.nl - Artes Moriendi - q1 - bf1942 - WoT - pubg - LinkedIN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrFoce
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 04-10 00:19
Op Wake Island gehaald,he, zeker vooral de uncappable carrier aangevallen (baserape), want staan altijd wel wat knakkers te wachten op het vliegtuig/ de helicopter.

:'( , niet echt skill voor nodig imho

Maar ik vermoed dat EA (of moet ik DICE zeggen) de boosterpack (of het betaling/registratie systeem erachter) gewoon nog niet af heeft, en met een lul smoes het uitstelt

[ Voor 80% gewijzigd door mrFoce op 21-02-2006 09:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DR161

DR161

is sarcasminist

HawVer schreef op dinsdag 21 februari 2006 @ 09:28:
[...]

Ik vind je al aardig dom als je hier om hulp gaat vragen terwijl je een illegale versie hebt.
ik heb een legale hoor ik heb aleen vast een emailtje voor juulie19 geschreven O-)

[ Voor 13% gewijzigd door DR161 op 21-02-2006 09:48 ]

pssst geld kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dCY
  • Laatst online: 20-05 15:11

dCY

Sideshowbobbie schreef op maandag 20 februari 2006 @ 18:43:
Kon ik een paar dagen geleden amper 40 punten halen voor de command badge, heb ik nu gewoon "even" 99 punten gehaald en dan x2 omdat mijn team gewonnen had 8) . Kreeg er nog wat badges en lintjes cadeau bij ook (waaronder veteran command badge). Moest dan wel meer dan een uur spelen op een 16 player server in een 64 player map :Y)
Duurt even, maar dan heb je wel wat
Welke server was dit..??
Ik moet binnenkort 45 punten zien te halen als commander zijnde (voor de x2)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dCY schreef op dinsdag 21 februari 2006 @ 10:00:
[...]

Welke server was dit..??
Ik moet binnenkort 45 punten zien te halen als commander zijnde (voor de x2)
Als je je filter aanpast in de serverbrowser om alleen LARGE maps te laten zien krijg je allerlei servers te zien die 64 size maps draaien maar ook zat met 16 t/m 32 players maximaal! Dus wel de tickets van 64 size maar met 32 man of minder, zorgt voor leuke scores, zo heb ik op Sharqi Peninsula 64 size met 16 man een score van 231 weten te behalen en dat voornamelijk als infanterist! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kw_nl
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 15:51
Een waarschuwing voor mensen die nog moeten unlocken. Neem NIET de P90. Wat een proppeschieter. Dat ding schiet nog geen ballon lek. Ik dacht een lekker afstands wapen te krijgen voor de AT maar helaas. 8)7

XBOX One: KW NL, PSN: kw_nl Strava: https://www.strava.com/athletes/53303907

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kw_nl schreef op dinsdag 21 februari 2006 @ 10:31:
Een waarschuwing voor mensen die nog moeten unlocken. Neem NIET de P90. Wat een proppeschieter. Dat ding schiet nog geen ballon lek. Ik dacht een lekker afstands wapen te krijgen voor de AT maar helaas. 8)7
valt nou ook wel weer mee. je moet gewoon goed opletten wat je doet, in burst schieten en niet gaan sproeien nee. Pas op een meter of 2 afstand kan je gaan sproeien anders is het idd een proppenschieter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Redje schreef op dinsdag 21 februari 2006 @ 09:17:
[...]

Hmoke, duidelijk.

Ik had in het begin ook al zoiets gepost, maar toen kwam iedereen dat je moest bursten etc.
Ik dacht van het zal dan wel aan mij liggen :D

Nu speel ik BF2 weer wat vaker en kom ik weer dit soort gein tegen...
Welnee dat bursten helpt wel iets maar feit blijft dat die hitbox van, zowel BF2 als vroeger BF1942, compleet brak is. In vergelijkbare situaties heb je soms aan 1 kogel op de body genoeg terwijl de volgende keer ineens tien in het hoofd niet genoeg zijn..... :r Echt zwaar irritant.

Net ook weer, schiet ik van 1 meter een sniper met een mes 5 kogels in zijn kop en hij steekt DAARNA 1 keer.

Raad s wat er gebeurde ....... B)

[ Voor 3% gewijzigd door Help!!!! op 21-02-2006 11:06 ]

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 9800X3D |TR Phantom Spirit 120 SE | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Over die hitboxen..
ik heb sinds pas na 1.2 dat ze gaar doen en dat 8 keer achter elkaar.

was echt hele tijd een keer engineer.

schiet iemand 3x in de rug die ligt.
en dat van 1 feet weg. en helemaal geen schade.

en dat het hele potje lang. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlueAce
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 09-01-2021
Mister_X schreef op dinsdag 21 februari 2006 @ 08:32:
[...]
netjes, maar wat kan je ermee nu dan? :)
Mag deze poster een medaille voor die opmerking? ;)

Dat stats systeem is de meest nutteloze toevoeging in BF ever. Ik snap niet waarom er in deze thread te vaak gepraat moet worden over hoe je bepaalde badges hebt gehaald of hoe je unlocks hebt binnen gesleept (lees: "mijn piemol is groter dan de jouwes!!1one").

Wat schiet je er nou substantieel mee op als je een dag lang met een mes door een map loopt alleen omdat je zo'n mooie glimmend plaatje wilt hebben in je account, wat waarschijnlijk toch niemand anders zal zien dan jijzelf 8)7 Hoevaak kijk je nou echt naar de ranks of medals van iemand anders? Mij zal het echt de aars oxideren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dCY
  • Laatst online: 20-05 15:11

dCY

BlueAce schreef op dinsdag 21 februari 2006 @ 11:31:
[...]

Mag deze poster een medaille voor die opmerking? ;)

Dat stats systeem is de meest nutteloze toevoeging in BF ever. Ik snap niet waarom er in deze thread te vaak gepraat moet worden over hoe je bepaalde badges hebt gehaald of hoe je unlocks hebt binnen gesleept (lees: "mijn piemol is groter dan de jouwes!!1one").

Wat schiet je er nou substantieel mee op als je een dag lang met een mes door een map loopt alleen omdat je zo'n mooie glimmend plaatje wilt hebben in je account, wat waarschijnlijk toch niemand anders zal zien dan jijzelf 8)7 Hoevaak kijk je nou echt naar de ranks of medals van iemand anders? Mij zal het echt de aars oxideren...
De rewards e.d. zie ik zeg maar als een spel in het spel. Met ranks kan men zien of je al een tijdje speelt of niet. (Erg handig al je als gunner ergens bij instapt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Duinkonijn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17:29

Duinkonijn

Huh?

Mister_X schreef op dinsdag 21 februari 2006 @ 08:35:
[...]

Ruikt het wel naar..

werkelijk zit het probleem in de patch..
Ik ging uit me dak toen ik die melding tijdens het joinen kreeg

Oplossingen van EA ondersteuning was:

Keys aanpassen.
Battlefield2+aanhangsel wissen + register na zoeken op vuil

Heb het bij mij opgelost door een export van me werkende pc register
te importeren op me pc met dit probleem

over de keys aanpassen kan ik ff niet bij vanwege EA plat ligt

zou trouwens dit bij EA zelf ook indienen als ik jou was.
dan weten ze dat het probleem nogsteeds speelt

[ Voor 9% gewijzigd door Duinkonijn op 21-02-2006 11:49 ]

Het is makkelijk om iemand zijn negatieve eigenschappen te benoemen, maar kan je ook de positieve eigenschappen benoemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• juulie19
  • Laatst online: 03-10 11:22
Mister_X schreef op dinsdag 21 februari 2006 @ 08:35:
[...]

nee als ie illegaal was zou ik men vraag niet hier neerzetten en ik heb al gemaild maar antwoordt duurt lang

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De claymores zijn wel overpowered op dit moment. Heel karkand ligt er vol mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DR161

DR161

is sarcasminist

juulie19 schreef op dinsdag 21 februari 2006 @ 12:16:
[...]

nee als ie illegaal was zou ik men vraag niet hier neerzetten en ik heb al gemaild maar antwoordt duurt lang
niet liegen anders stuur ik Z.W.I.J.N. B.I.G. op je af :Y)
en heb je foto erbij gedaan want zonder krijg je vaak niks

[ Voor 10% gewijzigd door DR161 op 21-02-2006 12:46 . Reden: was een onzinnige post ]

pssst geld kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mad_max234

mad_max234

AMD Athlon II M320

Blijven die claymore's onschadelijk voor je team genoten?of is dit een bug die nog opgelost moet worden.behoorlijk irri :(

[ Voor 12% gewijzigd door mad_max234 op 21-02-2006 12:57 ]

-Andere hobby- -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beschuitfluiter
  • Laatst online: 25-09 14:18

beschuitfluiter

to the batmobile,let's go

Aangezien ik geen uitbreiding meer ga kopen de G3 gekozen als unlock... de unlocks voor Sniper en Engeneer heb ik maar gelaten voor wat 't is... maar die G3 is wel een kanon moet ik zeggen :)

¯\_(ツ)_/¯

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Epitome
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 29-09 18:10
dCY schreef op dinsdag 21 februari 2006 @ 11:42:
[...]
De rewards e.d. zie ik zeg maar als een spel in het spel. Met ranks kan men zien of je al een tijdje speelt of niet. (Erg handig al je als gunner ergens bij instapt).
Dat is idd grappig, maar kan ook knap irritant wezen.

Vaak komt het voor dat iemand die in een chopper stapt meteen de gunner positie inneemt en mij laat vliegen omdat ze weten dat ik dat redelijk kan of omdat die First Lieutenant rank voor m'n naam staat. :)

Je hebt ook mensen die je rank zien en dan bij je in de squad gaan zitten, geen probleem natuurlijk. Maar soms gaan ze dan enorm in de weg lopen en tussen jou en de vijand in gaan staan. Nu heb ik de neiging eerder niet te schieten dan wel als er het risico bestaat dat je een teammate meeneemt. Maar dan komt het wel vaak voor dat de vijand daar dankbaar gebruik van maakt en je beiden neerknalt! :(

Dan kan je wel je squad locken, maar dat vind ik zo flauw en ontneemt je team zelfs vaak de kans op de overwinning. Bijvoorbeeld op Iron Gator (SF map) moet je zorgen dat je als MEC-team aan boord van de USS Essex geraakt, nu is dat erg moeilijk als je als team niet goed samenwerkt. Maar als je eenmaal aan boord bent en een squad aanmaakt, dan kunnen teammates eenvoudig die squad joinen en als die teammates dan eenmaal op de carrier gespawned zijn zelf weer een squad aanmaken waar de teammates die nog niet aan boord zijn weer bij die squadleaders kunnen joinen. :Y)

Een tactiek die zelden wordt toegepast, terwijl het zo goed werkt. Het is jammer, maar begrijpelijk dat spelers Battlefield 2 als een gewone shooter zien, terwijl strategie je winkans aanzienlijk vergroot. (8>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

grmbl is de EA site down, wou net mn 2e account aanmaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kw_nl
mad_max234 schreef op dinsdag 21 februari 2006 @ 12:57:
Blijven die claymore's onschadelijk voor je team genoten?of is dit een bug die nog opgelost moet worden.behoorlijk irri :(
Wat is daar irri aan? :? Toch handig scheelt je weer teamkills. En je kan makkelijker je explosives badge halen! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tubby

Tubby

or not to be

Epitome schreef op dinsdag 21 februari 2006 @ 13:24:
[...]
Een tactiek die zelden wordt toegepast, terwijl het zo goed werkt. Het is jammer, maar begrijpelijk dat spelers Battlefield 2 als een gewone shooter zien, terwijl strategie je winkans aanzienlijk vergroot. (8>
Mja, de meeste spelers hier op GoT vinden het snel aanmaken en joinen van squads aan de hand van waar welke squadleader loopt te moeilijk of te "pro".

De meeste speler hiero spelen voor de "fun" en daarbij hoort blijkbaar 3km lopen voordat je bij de actie bent :+

Zelf zie ik de cijfers (squadleaders) op je mapview als een tweede spawnpoint selectie kaart :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TallManNL
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 10:24
Als ik squad leader ben dan leave/join ik sowieso als ik dood ga, lijkt me een redelijk simpele taktiek die een gevecht aan gang kan houden en druk op de verdediging houdt.

Tubby, toevallig 5 maart tijd ? :*)

[ Voor 14% gewijzigd door TallManNL op 21-02-2006 13:42 ]

geheelonthouder met geheugenverlies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tubby schreef op dinsdag 21 februari 2006 @ 09:28:
[...]

Imho zouden kills vanuit een voertuig niet mee mogen tellen voor kit badges, maar dat is mijn mening. Je gebruikt je kit namelijk helemaal niet :)
Helemaal waar...maar 40 kills maken op laggy 64 player servers werkt ook niet echt he....ik speel bijna nooit op 64 player servers omdat het gewoon te laggy is. En op 32 player maps kom je minder snel aan de 40 kills. (Plus dat als je ze niet nodig hebt haal je wel die 40 kills en als je er voor gaat wil t maar niet lukken) Laat staan als je alleen je kit mag gebruiken voor die kills.
gideon82 schreef op dinsdag 21 februari 2006 @ 09:42:
Op Wake Island gehaald,he, zeker vooral de uncappable carrier aangevallen (baserape), want staan altijd wel wat knakkers te wachten op het vliegtuig/ de helicopter.

:'( , niet echt skill voor nodig imho
Nou nee hoor...zo lame ben ik ook niet...maar zodra je van de carrier af bent is het fair game...trouwens...als de 2 essex guns en de stinger op t eiland zijn bezet kom je er al een stuk moeilijker door. Maar vaak zijn er te weinig mensen die die taak op zich willen nemen. Ze staan liever met 10 man te dringen bij de jet of de heli terwijl er weer een zooi bommen op gegooid worden. Dan verdien je t gewoon (ook al doe ik dat bijna nooit).

P.S. als er geen skill voor nodig is mag jij me wel een keer voordoen hoe makkelijk het is dan. :+
dCY schreef op dinsdag 21 februari 2006 @ 11:42:

Het ranking systeem zit er nou eenmaal in en waarom zou je dan niet die medailles halen. Voor mij had het er ook niet in gehoeven hoor...had een hoop ellende voorkomen. En de rank zegt ook helemaal niet want er lopen genoeg hoge rangen rond die nog geen deuk in een pakje boter schieten. Die hebben dan 1359003 heal/revive points gehaald ofzo. En het zegt ook niets over de manier waarop ze een voertuig kunnen besturen.

[ Voor 70% gewijzigd door Verwijderd op 21-02-2006 14:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redje
Tubby schreef op dinsdag 21 februari 2006 @ 13:36:
[...]

Mja, de meeste spelers hier op GoT vinden het snel aanmaken en joinen van squads aan de hand van waar welke squadleader loopt te moeilijk of te "pro".

De meeste speler hiero spelen voor de "fun" en daarbij hoort blijkbaar 3km lopen voordat je bij de actie bent :+

Zelf zie ik de cijfers (squadleaders) op je mapview als een tweede spawnpoint selectie kaart :P
Op een public heb ik het ook eens geprobeerd, als je bij een flag bent (of je team heeft geen SP meer) squad leader te worden, maar niemand joint dan :+

Ik switch ook regelmatig van team omdat ik geen zin heb om te lopen, alleen zijn er veel leaders die vliegen of liggen te snipen waardoor je er niets aan hebt. :)

Alleen nuttig in wars dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mad_max234

mad_max234

AMD Athlon II M320

kw_nl schreef op dinsdag 21 februari 2006 @ 13:34:
[...]

Wat is daar irri aan? :? Toch handig scheelt je weer teamkills. En je kan makkelijker je explosives badge halen! ;)
Ja, maar nu begint iedereen die dingen neer te gooie het ligt echt helemaal vol soms.(city maps)
Het bederft behoorlijk de gameplay want die badge kan mijn gestolen worden maar de gameplay is voor mijn veel belangrijker.
Ik sspeel het spel om de gameplay niet om de rewards 8)7 hoop dat het snel gefixed word want dit noob gedrag vind ik niet cool. :+

[ Voor 8% gewijzigd door mad_max234 op 21-02-2006 13:53 ]

-Andere hobby- -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoZ20
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 26-06 11:56
OCTheEagle schreef op maandag 20 februari 2006 @ 20:48:
[...]

2 vraagjes:
1: Speel je dan MEC of USA?
2: 64 of 32 player map?

Ikzelf probeer al een tijdje die knife badge te halen maar ik blijf telkens hangen op 6 kills :(
late reactie, maar istie dan.

Ik speelde al MEC en op een 64player map.

Had wel geluk op zich, want er was een medic van USMC zo aardig om een mannetje 2x te reviven ipv mij dood te schieten 8)7 . Waren dus al 4makkelijke kills........laatste kill voor de badge moest ik wel hard voor werken. WIlde een sniper knifen, maar hij zag me. Hij dus wegrennen en op me schieten. Ik er achteraan rennen/springen/knifen.................en eindelijk kon ik hem killen met nog 1 streepje health :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Redje schreef op dinsdag 21 februari 2006 @ 13:50:
[...]

Op een public heb ik het ook eens geprobeerd, als je bij een flag bent (of je team heeft geen SP meer) squad leader te worden, maar niemand joint dan :+

Ik switch ook regelmatig van team omdat ik geen zin heb om te lopen, alleen zijn er veel leaders die vliegen of liggen te snipen waardoor je er niets aan hebt. :)

Alleen nuttig in wars dus.
Of je staat bijvoorbeeld in Karkand in je eentje de Gatehouse vlag over te nemen als squadleader. Need backup, Need backup, Need backup, Need backup, Enemy tank spotted, Enemy infantery spotted, Need supplies, Request UAV....ondertussen zie je dat de vlag nog 1 mm moet om overgenomen te worden en ben je dood :(
Iedereen vind het op de een of andere manier altijd belangrijker om de hotelvlag te houden |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mad_max234 schreef op dinsdag 21 februari 2006 @ 12:57:
jup dat is een "fix" van EA en geen bug, en claymore kan nogsteeds tk veroorzaken als jij eropzit en een enemy triggert de clay, dan ben je ook kapot en een tk aan je broek.
maar goed in real claymore life kijkt ie echt niet of het een friendly is of enemy. zo slim zijn ze nog niet _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redje
Verwijderd schreef op dinsdag 21 februari 2006 @ 14:09:
[...]

Of je staat bijvoorbeeld in Karkand in je eentje de Gatehouse vlag over te nemen als squadleader. Need backup, Need backup, Need backup, Need backup, Enemy tank spotted, Enemy infantery spotted, Need supplies, Request UAV....ondertussen zie je dat de vlag nog 1 mm moet om overgenomen te worden en ben je dood :(
Iedereen vind het op de een of andere manier altijd belangrijker om de hotelvlag te houden |:(
Komt bekend voor.
Ik ren/rij meestal naar een verre flag om die te cappen, terwijl je voorin veel meer kills kan maken.
Need Backup gebruik ik al niet eens meer :)

De meeste spelen toch voor hun ego, voor de puntjes etc.
Het komt vaak genoeg voor dat ik half dood ben, roep om een medic en dat vervolgens elke medic je gewoon voorbij loopt...
Of je bent medic, en iemand roept voor een medic en blijft maar alle kanten op rennen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vini
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 23-07 18:25
Ik vat het even niet, ik heb me ingeschreven op got-wars.tk, maar ik zie mezelf nog steeds niet bij de leden staan? Hoe wertk dit jongens, heb gewoon onder inschrijven ingevuld en wordt lid gedaan. Staat dan bedankt voor inschrijven dus lijkt me dat dat werkt. :?

BF2 stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoZ20
Komt indd bekend voor.

Meestal ga ik of een maatje van me ook naar de verste vlag en we spawnen dan bij elkaar als er 1 dood gaat. Met beetje samenwerking neem je zo alle vlaggen over.

Medics en support mensen die doorrennen zijn indd irritant. Support mensen zijn van die 2 nog wel het ergst. Die geven bijna nooit ammo als je erom vraagt. PAar weken terug stond ik voor 2 supportgasten, dus ik roep "Need Ammo"..............draaien ze zich om en lopen de andere kant op :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MarcoZ20 schreef op dinsdag 21 februari 2006 @ 14:32:
Komt indd bekend voor.

Meestal ga ik of een maatje van me ook naar de verste vlag en we spawnen dan bij elkaar als er 1 dood gaat. Met beetje samenwerking neem je zo alle vlaggen over.

Medics en support mensen die doorrennen zijn indd irritant. Support mensen zijn van die 2 nog wel het ergst. Die geven bijna nooit ammo als je erom vraagt. PAar weken terug stond ik voor 2 supportgasten, dus ik roep "Need Ammo"..............draaien ze zich om en lopen de andere kant op :X
De andere vorm is ook wel irritant, speel support en medic, als iemand dan ammo of medic vraagt kijk ik altidj ff snel of ze bij mij in de buurt zijn, hobbel je die kant op en rennen zij zo hard mogelijk bij je vandaan, eerst erom vragen daarna spontaan bang voor geworden ofzo denk ik dan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasplank
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
wat ik altijd irritant vond aan medics zijn die mafkezen die je reviven terwijl ze donders goed weten dat je geen schijn van kans hebt om levend weer dekking te vinden. Dan reviven ze je, gaan ze zelf dood en leef jij ook 1 sec voordat je door een tank om zeep wordt geholpen.

Als die 2 punten maar binnen zijn. Verder zie je maar 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snow_King
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 13:32

Snow_King

Konijn is stoer!

Juggernaut schreef op dinsdag 21 februari 2006 @ 14:50:
wat ik altijd irritant vond aan medics zijn die mafkezen die je reviven terwijl ze donders goed weten dat je geen schijn van kans hebt om levend weer dekking te vinden. Dan reviven ze je, gaan ze zelf dood en leef jij ook 1 sec voordat je door een tank om zeep wordt geholpen.

Ik vind het soms wel knagend, zie ik als Medic mijn hele team afgeslacht worden, maar daar sta je dan machteloos terwijl het brute geweld van Arty of Tanks op ze in knalt.

Je kan er dan wel naar toe rennen, maar das gewoon pure zelfmoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kw_nl
Snow_King schreef op dinsdag 21 februari 2006 @ 14:52:
[...]

Ik vind het soms wel knagend, zie ik als Medic mijn hele team afgeslacht worden, maar daar sta je dan machteloos terwijl het brute geweld van Arty of Tanks op ze in knalt.

Je kan er dan wel naar toe rennen, maar das gewoon pure zelfmoord.
Ik ren er altijd heen, in de hoop dat er dan 40 maagden op het eind staan te wachten! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DR161

DR161

is sarcasminist

ik ren altijd naar de lijken toe spring op de grond revive ze en ren weer weg

pssst geld kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TrippleSix schreef op dinsdag 21 februari 2006 @ 14:29:
Ik vat het even niet, ik heb me ingeschreven op got-wars.tk, maar ik zie mezelf nog steeds niet bij de leden staan? Hoe wertk dit jongens, heb gewoon onder inschrijven ingevuld en wordt lid gedaan. Staat dan bedankt voor inschrijven dus lijkt me dat dat werkt. :?
Tis inderdaad niet al te duidelijk. Ik heb na inschrijven een mailtje ontvangen met een link, daarop ingelogt en toen was ik weer op got-wars.tk en stond ik er wel bij. Neem aan dat je dus meedoet met de war? Stuur mij ook ff een mailtje op kverhoeven at wanadoo . nl. thnx

Ook zou ik graag Epitome, Vuurvoske, Tubby, Snow_king en Maniacshouse zien meespelen. Jullie hebben toch wel een zondagavondje vrij om de eer te verdedigen? ;) En van DaMorpheus ook nog niets gehoord :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redje
Ik heb me daar niet eens ingeschreven, ik wil ook wel mee doen, maar ik blijf bezig.
Reggen op i3d, mailtje sturen, nu weer op een site reggen... waarom zo stroef.
Je kan toch gewoon een lijst maken en dan weet je toch wie er wel of niet komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Redje schreef op dinsdag 21 februari 2006 @ 15:14:
[...]

Ik heb me daar niet eens ingeschreven, ik wil ook wel mee doen, maar ik blijf bezig.
Reggen op i3d, mailtje sturen, nu weer op een site reggen... waarom zo stroef.
Je kan toch gewoon een lijst maken en dan weet je toch wie er wel of niet komt.
Daarom heb ik iedereen gevraagd mij te mailen zodat ik iig op een plaats alle aanmeldingen heb. Hou ik een beetje overzicht :)

ps: Voor de rest wordt forum.djmantri.nl gebruikt voor indeling, discussie's en updates.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 21-02-2006 15:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huig
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 27-09 22:54

Huig

Merino Fanatic

Je staat erbij :)
(ik ook trouwens :))

5D MK II | 24-105L | 35 1.44 Art | 50 1.8 MKII | 100L | 15" RMBP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17:37

Stewie!

Keen must die!

Verwijderd schreef op dinsdag 21 februari 2006 @ 15:14:
[...] En van DaMorpheus ook nog niets gehoord :'(
Ik speel bij de vrienden van Gamert mee ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vini
DaMorpheus schreef op dinsdag 21 februari 2006 @ 15:21:
[...]

Ik speel bij de vrienden van Gamert mee ;)
Pff overloper, scheer je weg jij :P Nja nu kan iedereen zijn favoriete admin afschieten >:)

BF2 stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mad_max234

mad_max234

AMD Athlon II M320

Juggernaut schreef op dinsdag 21 februari 2006 @ 14:50:

Ja dat is super irri dat zijn van die gasten die spelen voor de stats en niet voor de teamplay en lol, ze zouden voor een medic -2 moeten geven voor team score als je binnen 1 a 2 sec weer dood bent. Zo gaan hun score niet omhoog of omlaag maar zijn wel -2 punten voor teamplay wat ze dan toch niet aan het doen zijn. ;)

-Andere hobby- -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DR161

DR161

is sarcasminist

mad_max234 schreef op dinsdag 21 februari 2006 @ 15:28:
[...]

Ja dat is super irri dat zijn van die gasten die spelen voor de stats en niet voor de teamplay en lol, ze zouden voor een medic -2 moeten geven voor team score als je binnen 1 a 2 sec weer dood bent. Zo gaan hun score niet omhoog of omlaag maar zijn wel -2 punten voor teamplay wat ze dan toch niet aan het doen zijn. ;)
ik probeer juist aleen mijn teammaten te redden die punten zijn mooi meegenomen

pssst geld kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

doe ik ook altijd hoor. Een hoop mensen weten zich wel degelijk te redden nadat ze revived zijn. Ook in moeilijke situaties. Een tegenstander of tank richt namelijk als 1e op de medic zelf omdat die juist constant aan het bewegen is, jij lag dood op de grond snap je wel? Enne wat zou het jou uitmaken? Als je dood bent zie je dat in de stats als minpuntje, maar mocht je het toch overleven dan heb je toch gewoon een kans??? no problem. Enige wat zou schelen is 5 secs die je langer moet wachten omdat je alsnog dood bent gegaan. Tsja....(boeiend?)

edit: Maar ik vind wel dat als er 3 voor je neus liggen, je wel als eerste de meest veilige moet reviven. Het heeft minder zin eerst diegene te reviven die vlak naast een tank ligt..

[ Voor 55% gewijzigd door Verwijderd op 21-02-2006 15:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mad_max234

mad_max234

AMD Athlon II M320

dark rule161 schreef op dinsdag 21 februari 2006 @ 15:36:
[...]

ik probeer juist aleen mijn teammaten te redden die punten zijn mooi meegenomen
Dan werkt het goed, maar je heb ze erbij die alles doen voor 2 punten en niks voor je team. :(

-Andere hobby- -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mad_max234

mad_max234

AMD Athlon II M320

Verwijderd schreef op dinsdag 21 februari 2006 @ 15:38:
doe ik ook altijd hoor. Een hoop mensen weten zich wel degelijk te redden nadat ze revived zijn. Ook in moeilijke situaties. Een tegenstander of tank richt namelijk als 1e op de medic zelf omdat die juist constant aan het bewegen is, jij lag dood op de grond snap je wel? Enne wat zou het jou uitmaken? Als je dood bent zie je dat in de stats als minpuntje, maar mocht je het toch overleven dan heb je toch gewoon een kans??? no problem. Enige wat zou schelen is 5 secs die je langer moet wachten omdat je alsnog dood bent gegaan. Tsja....(boeiend?)
Duurd weer lekker lang voor je terug bent, ik wil het spel spelen en niet punten verzamelen. 8)7Als je het op een goed moment doet dan is het welkom anders niet dat snap je zelf toch ook wel hoop ik. :P

edit/
Al voor de tweede keer vandaag de edit vergeten wat een }:O ben ik toch. :D

[ Voor 6% gewijzigd door mad_max234 op 21-02-2006 15:43 ]

-Andere hobby- -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lees mijn text nog eens zou ik zeggen :)

btw: het is ook maar net hoe erg de situatie is he.. Als een tank pal naast je staat en je doet een revive dan is dit best stom... Maar als er een mannetje tegenover je zit te schuilen maak je al weer veel meer kans :)

[ Voor 74% gewijzigd door Verwijderd op 21-02-2006 15:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mister_X
Verwijderd schreef op dinsdag 21 februari 2006 @ 14:18:
[...]

jup dat is een "fix" van EA en geen bug, en claymore kan nogsteeds tk veroorzaken als jij eropzit en een enemy triggert de clay, dan ben je ook kapot en een tk aan je broek.
maar goed in real claymore life kijkt ie echt niet of het een friendly is of enemy. zo slim zijn ze nog niet _/-\o_
nee in reallife join je geen squad en respawn je naast je squad leader ga je dood en leave -> join je de squad om vervolgens weer midde in de actie te respanwen.. ... ik bedoel, er kan zoveel niet in het 'echt' so who cares dat die dingen friendly kunnen onderscheiden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heal en revive altijd ook in active combat. een dikke tank of niet.
bij arti wacht ik wel ff, als het over is en liggen nog met revive teken dan kom ik nog ff snel de hoek om.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 21 februari 2006 @ 15:47:
ik heal en revive altijd ook in active combat. een dikke tank of niet.
bij arti wacht ik wel ff, als het over is en liggen nog met revive teken dan kom ik nog ff snel de hoek om.
bij arti lijken de bodies ook sneller te verdwijnen als ze geraakt zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

das aleen als ze al killed zijn en niet meer revived kunnen worden.
als je aleen critically wounded ben kan ik je nog zappen voor nieuwe ronde _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tubby

Tubby

or not to be

Verwijderd schreef op dinsdag 21 februari 2006 @ 15:38:
doe ik ook altijd hoor. Een hoop mensen weten zich wel degelijk te redden nadat ze revived zijn. Ook in moeilijke situaties. Een tegenstander of tank richt namelijk als 1e op de medic zelf omdat die juist constant aan het bewegen is, jij lag dood op de grond snap je wel?
als ik die tegenstander in de tank ben wacht ik altijd ff totdat de medic zijn maatje gerevived heeft en vervolgens ros ik ze met 1 tankshell allebei naar de eeuwige jachtvelden. 3 voor de prijs van 1 (1e keer het slachtoffer, 2e x het slachtoffer+medic)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beschuitfluiter
  • Laatst online: 25-09 14:18

beschuitfluiter

to the batmobile,let's go

ik speel over het algemeen redelijk suicide :)
gewoon suppressing fire (f*ck accuracy) en zo, leuk!
ook raggen met die buggies, lachen!

¯\_(ツ)_/¯

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrankyGamerOG
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 03-10 20:06

CrankyGamerOG

Assumption is the mother.....

Sorry Six
ik doe alle Requests om te joinen handmatig, dit om te voorkomen dat er zomaar mensen opeens zich reggen onder got en mee spelen terwijl helemaal niemand ze kent..
vandaar dus dat jouw registratie nog niet rond was..
echter heb ik het ook druk met de site bouwen/code/ontwerpen/kids/hond/vrouw ;), dus das ook weer een reden
maar ik ga er meteen achteraan voor je nu ;)

KPN - Vodafone Ziggo Partner

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zoiets bedoelde ik dus al, als er een tank naast je staat en je doet een revive weet je haast wel zeker dat je naar de eeuwige jachtvelden geschoten wordt.
Maar dat is een situatie waarbij je haast wel zeker weet dat je geraakt gaat worden, wat dat betreft geef ik ze wel een punt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasplank
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 21 februari 2006 @ 16:01:
zoiets bedoelde ik dus al, als er een tank naast je staat en je doet een revive weet je haast wel zeker dat je naar de eeuwige jachtvelden geschoten wordt.
Maar dat is een situatie waarbij je haast wel zeker weet dat je geraakt gaat worden, wat dat betreft geef ik ze wel een punt.
dat bedoel ik.

1 seconde tot respawnen \o/
CLEAR
*bzzt*
neeej /o\
*baf*
You are critically wounded. 15 seconden tot respawnen
*geluid van sneuvelende nagels*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tubby schreef op dinsdag 21 februari 2006 @ 15:57:
[...]

als ik die tegenstander in de tank ben wacht ik altijd ff totdat de medic zijn maatje gerevived heeft en vervolgens ros ik ze met 1 tankshell allebei naar de eeuwige jachtvelden. 3 voor de prijs van 1 (1e keer het slachtoffer, 2e x het slachtoffer+medic)
meeste tankers zijn toch te druk bezig met zoeken van next target en dan revive ik hem snel, gaat 8 van de 10x goed. gewoon kwestie van timing. die 2x death is dan maar jammer.
scheelt een death voor je teamie. ga je erna toch dood na revive blijft je death maar 1x dus voor scores maakt het geen reet uit. aleen de tanker heeft bonus _/-\o_
wat ik irri vind zijn die gasten van DO NOT REVIVE ME!! en dan doe je het niet gaan ze janken dat er geen medic is. die laat ik dan juist in fe GOOT liggen.

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 21-02-2006 16:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoZ20
Soms is het ook weer irritant als je gerevived wordt, terwijl je dat niet wilt. Bijvoorbeeld bij karkand, als je bij hotel doodgaat, en je squadleider loopt op het eiland. Dan wil je daar spawnen en net voordat je weer kan spawnen word je dan gerevived :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

voor degene die willen weten wat er allemaal mis is met 1.2

New Bugs:

--- Many weapons don’t make a sound/animation when others fire them; this is a big deal as you have no way of knowing what direction you are being shot from.
--- Quite often when putting the shock pads away un-charged, you get them out to use them again and they do nothing, you keep pressing to revive somebody and nothing happens.
--- Grenade launcher doesn’t bounce for me, some people say it works for them, others say it doesn’t. All I know is I can shoot my feet and kill myself instantly. Grenade launcher timer is out of whack, it arms 0.2 secs out of its tube, not 02 seconds, and this means it can be still fired at player’s feet.
--- Grenade launcher, grenades and rocket launcher rockets now often disappear after being fired without an explosion.
--- Packet Loss/Lag Bug/Server side. 1.2 seemed to of caused lots of short moments where there is major lag where information is not being sent properly from the player to the server.
This includes: Sniper rifle zooming in, few moments later the person unzooms automatically due to lag, because the server wasn't aware the person zoomed in, in the first place. AT Rocket firing and going through an armoured vehicle, then a few moments later the rocket is not fired, because the server was never aware the person shot. This also includes a hand grenade problem, someone tries to throw a hand grenade, but through lag it doesn't happen, the user tries again to throw, then two grenades are thrown.
--- Sometimes I spawn and im sunk into the ground or unable to move, jumping usually fixes this.
--- Some people have claimed to have invisible buildings and trees, mostly ATI big bug.
--- AA Bug, Hard to explain. (Oil tower)
Video: http://media.putfile.com/zataraa
--- Map filter no longer works on server browser.
Video: http://media.putfile.com/map-name-filter-bug
--- Firing a TOW mounted on a HMMWV in Special Forces results in the whole server crashing. Video Note: Sorry to the Comcast server provider, for crashing two of your servers (forgot to film the first time).
Video: http://media.putfile.com/Tow-crash
--- Strange number appears on radar / floor sometimes. (UAV radius in meters?).
--- Mystery death - You die without hearing a shot, seeing a hit indicator, or reading how/whom on the console. A simple "player is no more". Video Note: In this movie the person doesn't die, however there is no shot to be heard, and no person to be seen.
Video: http://media.putfile.com/no-bullet-sound
--- Name bug where a player's name only shows up after they have been killed.
--- F2000 sometimes depletes the entire clip in a single shot, which if they kill an enemy you don't get the points from the kill.'
--- Transport helicopter flares glitch (server side, doesn’t show on client doing it, only to other watching)
Video: http://media.putfile.com/Battlefield-2-12-Blackhawk-bug
--- Medic defilibrator glitch, it recharges while not in use - even if it is not being used for a fraction of a second.
Video: http://media.putfile.com/Medic-bug-12
--- Join Game bug, when a round is over, and a new round commences, clicking the 'Join Game' does not get rid of the round score screen. Was clicking fast and hard in video - video: http://media.putfile.com/join-game-bug
--- Sometimes when game is in session, the join/score screen will pop up again.
--- Squad bug, more than 6 people are in a squad. Pic Note: Look on the left, squad entitled 'QC'.
Picture: http://x7.putfile.com/2/4522330281.png
--- Texture problems, lots of texture errors have been created in 1.2, more specifically on sandbag textures.
Picture: http://x4.putfile.com/2/4915233341.jpg, http://x4.putfile.com/2/4915241656.jpg, http://x4.putfile.com/2/4915233341.jpg
--- Invisible gunner, a bug, discovered by trying to capture footage of other known bugs, that's just how packed 1.2 is with bugs. It seems the kit items of the gunner were slightly visible, but the body is nowhere to be seen.
Video: http://media.putfile.com/Invisible-Gunner
--- Taking a screenshot through Battlefield is no longer possible. (Unless pasting into paint right after)
--- Reload animations loop continuously, most known for the sniper weapons and the DAO-12.
--- Explosives warning skulls for Claymores, AT Mines, and C4, are sometimes not displayed if they are friendly, or sometimes they are displayed if they are the enemy's. Since the 1.2 patch made explosives not to be triggered by friendlies, if there is an enemy mine or claymore with the bug, they could die.
Video: http://media.putfile.com/warning-bug
--- Battlefieldrecorder crashes to desktop when UAV appearing in playing back a recorded demo.
--- Over accurate jets, instant lock ons, Flares don't work in synch.
--- Weapon accuracy/damage is FUBAR, a G36E at 10 feet can empty a whole clip into someone and they don't die, one shot from an AK101/pistol and you're dead!!!
--- Moving from primary weapon to a supply item, using item, and going back to primary weapon, causes primary weapon to drop into single fire mode.
--- Moving from prone to standing, is broken, many times I have stood up, moved forward, only to find myself back in prone in the same place.'
--- The P90 too weak and isn't accurate
--- C4 can't be thrown out of helicopter (Big deal? No).
--- Looping issue commands, you can hear medics say "get first aid here" or “clear” about ten times a second, possibly the same issue as the flares bug.
--- Server Memory leak as described here: http://forum.eagames.co.uk/viewtopic.php?t=18341 , also causes clients to CTD when server memory leak happens
--- In Game browser even worse than before, high pings and slowness. Consider having filters for Europe/USA/ASIA only? To reduce slow performance and to much pinging.
--- AT Rockets/TOW missiles go straight through vehicles; I have seen this over twenty times today myself and seen hundreds of players saying this as well.
--- When tank is driving by, you cannot see what is in it (i.e. Engineer symbol, Medic symbol etc.) Can always see support symbol.
--- Sometimes when another player shoots his weapon, the machine gun sounds loops until you fire your own (sometimes that won't stop it either).
--- In BFHQ my rank is "rankname", my next rank is "private" and my progress to next rank is 100% despite being in fact 60%.
--- Hit indicator often doesn’t display for sniper rifles and some other weapons.
--- Massive amounts of graphics lag for very high performance pc users.
--- Mech chopper: The pilot does not hear the cannon firing.
--- Hills and stop signs and other small obstacles damages the Tank significantly (i.e. Drive tank from River Fort to Hotel going around way of Rock on Gulf of Oman will usually take 3 to 5 bars of health).
--- AA missiles are not detoured from aircraft when flares are launched (If you fire to ground AA missiles, 1 will always hit).
--- Range of AA missile seems unlimited; they will continue flying miles pass the red fly zone, (lead to server performance fix?)
--- Unpredictable TK on mines and claymores
--- Zooming feature on snipers and AT, fire reload and zoom immediately, the gun will zoom out and you have to zoom in again.
--- Blackhawk and Mech transport guns to weak. You can shoot a guy and get the X for hitting him, but won’t die. Just a little bit more gun bullet power, but not to much.
--- Tanks can be killed with 1 AT missile and seems to be random on when that will happen.
--- Promised, but not delivered: Eng/Spec Ops cannot pickup mines or C4 respectively.
--- AA missiles will flip on its axis (180 degrees) to target a plane and will not let go until it hits the plane, not matter what.
--- Planes cannot out run AA missiles at all (1 of 2 missiles will hit every time). Even dropping flares will not help, if the AA is fired while pointing at the side of the plane.
--- Ground AA doesn't always lose locks on aircraft when flares are dropped.
--- When engineer in a vehicle, you can pull up to another vehicle and get no indication if you are repairing them (sound only plays sometimes).
--- While in chopper, you can get the animation of repairing and the sound, but the armor indicator stays the same.
--- Add jump and knife feature?
--- Mysterious "AAAARGH" at spawn (so funny, been there since 1.0)
--- Enemy reported units *not showing*
--- Enemy reported units showing as squad members [GREEN]
--- Attack helicopter (USMC/MEC/CHINA) spin on nose in air w/out height loss (neat trick but I class as bug)
--- chute not opening after bumping into a wall during previous chute descent
--- If 2 players are sprinting and they touch each other, they will received minor or significant damage.
--- If 2 players jump off a building, 1 above the other, the player on top will kill the other in mid-air. Can be found on Warlord SAS parachuting spawn point. Fix the bug instead of the spawn point.

Minor Errors:

--- Ribbons can no longer be highlighted/viewed through clicking in the ribbons section in BFHQ, Special Forces awards can only be viewed while the Special Forces mod is activated.
--- Under community menu Special Forces version number is '1.12', however BF2 is labelled 1.2.
--- Incorrect version number in BFHQ.
Video: http://media.putfile.com/version-number-bug
--- The grey text which informs you of whom you killed does not display if you are commander.
Picture: http://img.photobucket.com/albums/v1.../commander.jpg

Existing Bugs Still Not Fixed:

--- Red/Blue name tag bug still exists and is now worse then ever.
Video: http://media.putfile.com/redname-bug
--- Half the time it is impossible to run in Special Forces.
--- Veteran tactical support badge and Special Forces medals still can’t be achieved.
--- WCR to high of win/loss ratio (3:1) to be any fun, making people team swap. Consider lowering to 2:1, 3:2 or something
--- Map bug on zatar and Dalian plant still exists despite EA claims it was fixed.
--- Unable to make squads / become commander sometimes.
--- Sometimes you join a server and your a private with no unlocks. (Server side – rank system issue) if you rejoin the server again, you now have unlocks, but rank still private.
--- It is still possible to enter buildings not designed for entering in order to shoot people without being seen.
--- Multiple pack toss - when playing support kit, I'll toss TWO ammo bags with ONE click.
--- Sometimes vehicles go invisible when looking directly at them.
--- When healing or resupplying the 'zipping' sound from a heal or a metal 'ching' from a resupply continuously loops until one is resupplyed or healed again.
--- When you are in a vehicle repairing something, the repair bar comes up, but it's always 100%, you can't see how much you have repaired at all.
--- In some instances, if someone shoots their gun, the shooting sound continues until the person is dead, or shoots again. This happens most frequently to the AKS 74U, however it has been witnessed on other weapons.
--- Shooting a sniper rile, the cocking animation is not played majority of the time, the odd time the whole reload animation doesn't work.
--- 'E Bug' Sometimes typing a text message in game with the letter 'e' often results in the person who is in the vehicle to exit, this is most frustrating while in a plane or helicopter.

81 Bugs (still left / created by the 1.2 patch) and counting, and most bugs fixed by the 1.2 patch, made more bugs.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 21-02-2006 16:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Redje schreef op dinsdag 21 februari 2006 @ 14:21:
[...]

Komt bekend voor.
Ik ren/rij meestal naar een verre flag om die te cappen, terwijl je voorin veel meer kills kan maken.
Need Backup gebruik ik al niet eens meer :)

De meeste spelen toch voor hun ego, voor de puntjes etc.
Het komt vaak genoeg voor dat ik half dood ben, roep om een medic en dat vervolgens elke medic je gewoon voorbij loopt...
Of je bent medic, en iemand roept voor een medic en blijft maar alle kanten op rennen ;)
Ik heb daar ook het geduld niet meer voor...soms roep je 10x om een medic...ga je voor zn neus op en neer staan springen roepend medic medic...en ze negeren je gewoon. Af en toe verwond ik die medic dan maar om m ff wakker te schudden. Kom op...je bent medic of je bent t niet!!

[ Voor 52% gewijzigd door Verwijderd op 21-02-2006 16:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 21 februari 2006 @ 16:13:
[...]

Ik heb daar ook het geduld niet meer voor...soms roep je 10x om een medic...ga je voor zn neus op en neer staan springen roepend medic medic...en ze negeren je gewoon. Af en toe verwond ik die medic dan maar om m ff wakker te schudden. Kom op...je bent medic of je bent t niet!!
Maar dan ben je als MEDIC niet goed bezig... Als ik iemand zie met health rood of geel, dan krijgt hij ALTIJD een first aid kit naar zn kop geslingerd. (en ja, ook dat zijn punten ghegheghe)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vini
CrankyGamerOG schreef op dinsdag 21 februari 2006 @ 16:00:
[...]

Sorry Six
ik doe alle Requests om te joinen handmatig, dit om te voorkomen dat er zomaar mensen opeens zich reggen onder got en mee spelen terwijl helemaal niemand ze kent..
vandaar dus dat jouw registratie nog niet rond was..
echter heb ik het ook druk met de site bouwen/code/ontwerpen/kids/hond/vrouw ;), dus das ook weer een reden
maar ik ga er meteen achteraan voor je nu ;)
Dank je, ik dacht dat het automatisch ging dus ik dacht het is een technisch mankement. Maar goed mooi dat ik er bij sta :)

BF2 stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gewoon doodschieten, zijn kit pakken, hem reviven en jezelf wat health geven ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jij hebt vast veel vrienden op de servers!

edit:wel stoere actie btw

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 21-02-2006 16:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mad_max234

mad_max234

AMD Athlon II M320

Ze zouden gewoon moeten doen als je niet om medic vraagt ook niet kan gerevived kan worden.

Ik vind het in ieder geval erg irri van dat revived worden op het verkeerde moment, en vaak zit je ook niet gelijk klaar als je het niet ziet aankomen dat je gerevived wordt en voor je de mouse weer goed heb staan en bent opgestaan ben je alweer dood, weer 15 sec. van je seeltijd af.En dan nog de punten die eraf gaan van je team tickets je pakt daarmee je hele team van 32 man er slecht deze actie.

En ik zeg niet dat jij dat de heletijd doet, maar ander zeker het komt gewoon te vaak voor in de city maps.

[ Voor 5% gewijzigd door mad_max234 op 21-02-2006 16:28 ]

-Andere hobby- -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 21 februari 2006 @ 16:22:
Gewoon doodschieten, zijn kit pakken, hem reviven en jezelf wat health geven ;)
Ja maar ik speel een bepaalde kit voor een bepaalde reden. Anders was ik zelf wel medic geweest. En iemand killen voor wat health gaat me ook net wat te ver...

Soms is het ook wel vervelend dat je niet iemand repairs ofzo kan aanbieden. Als ik engi speel zie ik zo vaak voertuigen rijden die repairs nodig hebben. Er achteraan rennen heeft toch geen zin en die gasten in die tank oid blijven ook niet ff staan ofzo. Soms heb je gelukkig wel mannen die het begrijpen. Zowaar laatst een engi die bij mij op de tank spawnde en flink aan de slag ging iedere keer als we geraakt werden. Ik reed iedere keer als het nodig was ff een naar een iets veiliger gebiedje en hij ging gelijk aan de slag. Zonder ook maar 1x om repairs te hoeven vragen. Gelukkig kan dat ook nog op publics ook al is het meer uitzondering dan regel helaas!
mad_max234 schreef op dinsdag 21 februari 2006 @ 16:27:
[...]

Ze zouden gewoon moeten doen als je niet om medic vraagt ook niet kan gerevived kan worden.

Ik vind het in ieder geval erg irri van dat revived worden op het verkeerde moment, en vaak zit je ook niet gelijk klaar als je het niet ziet aankomen dat je gerevived wordt en voor je de mouse weer goed heb staan en bent opgestaan ben je alweer dood, weer 15 sec. van je speeltijd af.
Of je zit net iets te typen ofzo...voordat je dan weer je orientatie hebt... :X

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 21-02-2006 16:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17-05 22:30
Verwijderd schreef op dinsdag 21 februari 2006 @ 16:18:
[...]

Maar dan ben je als MEDIC niet goed bezig... Als ik iemand zie met health rood of geel, dan krijgt hij ALTIJD een first aid kit naar zn kop geslingerd. (en ja, ook dat zijn punten ghegheghe)
nou ik heb het gevoel als ik iemand medic wil geven dat ze dan weg rennen, omdat ze mij dat puntje net voor het eind van de round niet gunnen ofzo, en het gebeurd soms ook wel midden in een round.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mad_max234 schreef op dinsdag 21 februari 2006 @ 16:27:
[...]

Ik vind het in ieder geval erg irri van dat revived worden op het verkeerde moment, en vaak zit je ook niet gelijk klaar als je het niet ziet aankomen dat je gerevived wordt en voor je de mouse weer goed heb staan en bent opgestaan ben je alweer dood, weer 15 sec. van je seeltijd af.En dan nog de punten die eraf gaan van je team tickets je pakt daarmee je hele team van 32 man er slecht deze actie.

En ik zeg niet dat jij dat de heletijd doet, maar ander zeker het komt gewoon te vaak voor in de city maps.
Mja sommige mensen kunnen niet helemaal inschatten wanneer een revive nou echt succesvol is, en sommigen doen het idd echt voor de punten.

Er zit wel veel verschil in situaties.
Als voorbeeld: Karkland, de eerste spawnpoints van arabische team.. Als je daar start wordt het in no-time een leger aan mannetjes uit je eigen team. Iemand daar reviven heeft toch wel degelijk vaak zin. Maar zodra er amerikanen in je basis staan dan moet je er weer juist NIET aan beginnen. Sommige mensen denken dat reviven altijd goed is en daar ben ik het met jou ook zeker niet mee eens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tubby

Tubby

or not to be

quote: EA
Community Update - 2/20/06

Listen up Troops,

Although patch 1.2 included several fixes that we know were eagerly awaited, it unfortunately introduced some new issues. These are being addressed immediately and we are working around the clock to resolve those. Patch 1.21 (coming soon) will be tested in a limited beta with select Battlefield community members starting as early as this week. We?re doing this to ensure a clean release of 1.21. In addition, we have decided to postpone the Euro Force Booster Pack until sometime after the release of the updated 1.21 patch.

Stick to this web space for additional information soon.

On a more pleasant note, Battlefield 2 hit somewhat of a milestone last night with over 52,000 simultaneous players. This is the highest number of players we?ve seen at one time for Battlefield 2 and almost 4 times more than the peak number of Battlefield 1942.

Thanks in advance for your patience.

The team at DICE and EA
Goodie, vooral dat nieuws van het aantal spelers tov bf1942. Heb er gelijk even de stats van GameSpy erbij gepakt. En daar staat BF2 nu op een redelijk solide 3e plek na de 2 halflifes
quote: GameSpy
Top Game Servers By Players

1. Half Life
32598 servers, 68848 players

2. Half Life 2
23037 servers, 49165 players

3. Battlefield 2
6535 servers, 20290 players

4. Wolfenstein: Enemy Territory
3397 servers, 10316 players

5. Call of Duty 2
6555 servers, 8014 players

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

<|GPI|>PhoeniX*** kreeg je 2 unlocks toen je Sergeant Major werd?
ik moet zelf nog een puntje of 4000 dan word ik ook eindelijk Sergeant Major en dan kan ik die sniper er p90 nemen als laaste unlocks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WSaeNoTSoCK schreef op dinsdag 21 februari 2006 @ 16:31:
[...]

nou ik heb het gevoel als ik iemand medic wil geven dat ze dan weg rennen, omdat ze mij dat puntje net voor het eind van de round niet gunnen ofzo, en het gebeurd soms ook wel midden in een round.
misschien ruik je niet goed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Bondt
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 27-08 14:50
Verwijderd schreef op dinsdag 21 februari 2006 @ 16:13:
voor degene die willen weten wat er allemaal mis is met 1.2

[...Veel...]
Volgens mij is de broncode één grote chaos.
Volgens mij hebben ze BF1942 genomen en BF2 ervan gemaakt (ookal heb ik BF42 nooit gespeeld).

Die conclusie trek ik uit die lijst met bugs.
Ik heb hem helemaal gelezen 7(8)7

@ Medic-discussie:
Ik gooi eigenlijk nooit zomaar medic-bags neer, zeker met de nieuwe patch kan ik die 4 revives of bags veel beter gebruiken :)

[ Voor 16% gewijzigd door Mr. Bondt op 21-02-2006 16:39 ]

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.