[PC] Battlefield 2 - Deel XXX Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste
Acties:
  • 9.374 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaTr1x
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 13-09 15:13
idd dat zou wel cool zijn, we waren er daarstraks, maar de meesten zijn nu ff eten.

Edit: Hoe is het eigenlijk afgelopen met de map van jagermeister, draait die nog ergens?

[ Voor 36% gewijzigd door MaTr1x op 19-02-2006 18:33 ]

π MW finishers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TrippleSix schreef op zondag 19 februari 2006 @ 14:03:
Zo ff een tijd gespeeld op gamert.nl, wat een strijd steeds zeg. Met groot deel van gamert clan en vele sterke spelers, dan is het pas mooi vechten, heb af en toe nog een medialle kunnen meepikken (2x brons + 1x zilver) maar verder was het erg moeilijk om 1e te worden.

Maar even wat betreft die war tegen gamert, ik weet nog wel een paar mooie punten van tacktiek tegen hen als we moeten spelen in strike @ karkand.
Maar dat moeten we niet hier bespreken, heeft iemand een forum waar dat kan? Bv die site die we de vorige keer gebruikten.
die site is van fragtallica

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HawVer
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13-09 16:51
Verwijderd schreef op zondag 19 februari 2006 @ 17:54:
Ik weet dat ik ergens in dit topic een post heb gezien van iemand die ook een invalid cd key probleem had én zn stats die op nul stonden. Kan me niet herinneren dat iemand er een oplossing voor gegeven had. Ik heb zelf het probleem ook niet maar mn kleine broertje.

Ik hoopte gewoon op een snel en simpel antwoord. Dat om de pagina gevraagd word hoe je rolt terwijl je proned word ook niet moeilijk over gedaan kennelijk.
Ik volg dit topic al een tijdje, maar ik heb een dergelijk probleem nog niet voorbij zien komen. Wat is zijn gebruikersnaam in battlefield 2? Misschien kan je online zien of daar ook z'n account gereset is?

http://hawvie.deviantart.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22:13

Stewie!

Keen must die!

ROFLASTC schreef op zondag 19 februari 2006 @ 00:20:
[...]
Als ze pas bij Euroforce meekomen waarom hebben mensen met SF dan die unlocks?
De laatste twee unlocks zijn twee extra SF unlocks, geen euro forces unlocks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ga dus binnenkort naar een LAN en daar is een BF2 compo , 3 maps meest punten totaal wint

nu vraag ik : weten jullie zo van die WIN-WIN tactieken , dus waar je altijd wel serieus wat punten mee kan samenrakelen? >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17-05 22:30
nou de helicopters zijn van papier de normale guns schieten voor geen meter, en de support guns die eigenlijk voor suppressive fire zijn schieten als de M60 uit EOD

verpest..........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stfn345
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18:13
Verwijderd schreef op zondag 19 februari 2006 @ 20:14:
ik ga dus binnenkort naar een LAN en daar is een BF2 compo , 3 maps meest punten totaal wint

nu vraag ik : weten jullie zo van die WIN-WIN tactieken , dus waar je altijd wel serieus wat punten mee kan samenrakelen? >:)
medicje spelen
blackhawk/cobra volgooien met mannetjes en rondvliegen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrFoce
  • Laatst online: 09-09 17:18
gideon82 schreef op donderdag 16 februari 2006 @ 00:12:
* Server vraag *

Ik probeer op mijn linux server een 'custom' map toe te voegen -> Aerial Combat 3 (http://www.agentk.net/bf2map/aerial.htm)

uitgepakt en in de mods/bf2/levels gezet.. Echter wanneer ik deze map wil toevoegen d.m.v 'maplist.append Aerial_Combat gpm_cq 64' krjjg ik de melding dat de map niet gevonden kan worden..

Wat doe ik fout? (heb gezocht op Google e.d, kwam een soort gelijk probleem tegen in het duits, echter geen 2e post met een oplossing).. - Rechten o.i.d :O ik heb echt geeen idee

Info: Server -> Suse Linux 10 en BF2 dedicated server = 1.2
bump :+

[ Voor 4% gewijzigd door mrFoce op 19-02-2006 20:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

razorhead schreef op zondag 19 februari 2006 @ 20:24:
[...]

medicje spelen
blackhawk/cobra volgooien met mannetjes en rondvliegen :P
medicje spelen is een goed idee , zal ik wel een hele week op oefenen
blackhawk niet , want dan krijgen gunners ook punten 8)7 (IK moet winnen ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snow_King
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 22:40

Snow_King

Konijn is stoer!

WSaeNoTSoCK schreef op zondag 19 februari 2006 @ 20:21:
nou de helicopters zijn van papier de normale guns schieten voor geen meter, en de support guns die eigenlijk voor suppressive fire zijn schieten als de M60 uit EOD

verpest..........
Begin een realism mod :)

Maar de support guns, die mogen uber lethal zijn, gewoon maaien met die dingen, dan houdt iedereen zijn koppie wel weg, daar zijn ze ook voor.

Die dingen zijn er niet om te doden, maar puur als machtsvertoon en er voor te zorgen dat de vijand zijn kop weg houdt en blijft waar ie is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Snow_King schreef op zondag 19 februari 2006 @ 21:10:
[...]

Begin een realism mod :)

Maar de support guns, die mogen uber lethal zijn, gewoon maaien met die dingen, dan houdt iedereen zijn koppie wel weg, daar zijn ze ook voor.

Die dingen zijn er niet om te doden, maar puur als machtsvertoon en er voor te zorgen dat de vijand zijn kop weg houdt en blijft waar ie is.
idd , dus niet om snipers mee neer te halen (PKM anyone?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De stats-servers zijn echt wel al twee dagen aan het kreunen precies ... Ik heb het gevoel de helft van mijn punten te missen sinds gisterenmorgen :( En typisch, nergens een officieel bericht hierover |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snow_King
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 22:40

Snow_King

Konijn is stoer!

Verwijderd schreef op zondag 19 februari 2006 @ 21:54:
[...]

idd , dus niet om snipers mee neer te halen (PKM anyone?)
Klopt, met een PKM kan je niet snipen.

Meen dat een beetje support wapen tot op 800 meter tot 1km nauwkeurig kan knallen, daar waar een M4/M16 bij 300 meter toch al moeite krijgt.

Ze vuren allemaal 7.62mm (kan Armor piercing zijn) en dat is echt een machtsvertoon als je dat ziet/hoort gaan.

Maar zoals ik al zei, ze zijn er alleen om de vijand af te schrikken en indien nodig dodelijk geweld mee te kunnen toepassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18:31
Tja inderdaad, heb ik eindelijk na veel pijn en moeite eens zitten vliegen en leuke badge gehaalt en ribbon, maar ben bang dat ik ze opnieuw moet halen. En heb nog wel zo'n verschrikkelijke moeite met vliegen en dan nog kills halen. Amai. :)

En ik vind het best meevallen met die support wapens en ook hoe snel je uit de lucht geknalt wordt.
Anders had ik als n00b piloot nooit die ribbon kunnen halen, althans als ik hem nog krijg van EA. :/ :P

[ Voor 34% gewijzigd door Albinoraptor op 19-02-2006 22:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Trouwens ... op welke mappen heeft MEC het meest kans om te winnen (lees, het meeste voordeel ?). Ik wil me op die medaille concentreren, maar het valt me op dat MEC meestal het rondje verliest, of is dit een foute indruk ? Zo kom ik immers nooit aan 250 wins :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vini
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 23-07 18:25
Verwijderd schreef op zondag 19 februari 2006 @ 22:48:
Trouwens ... op welke mappen heeft MEC het meest kans om te winnen (lees, het meeste voordeel ?). Ik wil me op die medaille concentreren, maar het valt me op dat MEC meestal het rondje verliest, of is dit een foute indruk ? Zo kom ik immers nooit aan 250 wins :9
Pfff geen idee, lijkt me vaak niet uitmaken, hangt echt puur van je team af, is niet per map te zeggen wie er wint want als er aan 1 kant betere spelers zijn winnen die.

BF2 stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuurvoske
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12-09 13:00

Vuurvoske

Nunquam cede!

Verwijderd schreef op zondag 19 februari 2006 @ 18:22:
[...]

Gewelidg. meschien moeten we is een uitje plannen! met wat gotters zo dat we de server makkelijk voller krijgen.
Ben nu de maps aan het downloaden + ben van de partij als het plaats vindt :D

Beroeps brabander

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 19 februari 2006 @ 22:48:
Wat dacht je van gewoon winnen :P :?
en je hoofd niet verliezen als je gaat knallen. Dat wilt messchien helpen, de rest light aan je team.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• indexample
  • Registratie: April 2002
  • Niet online
met de 2 nieuwe unlocks heb ik de nieuwe sniper en de engineer mp7 (foutje) geunlocked, maar nu werd ik first sergeant en heb er weer twee tot mn beschikking.

Nu heb ik de AT shotgun nog niet geunlocked, maar die hoef ik ook niet. Echter is die wel nodig om ook de p90 te unlocken.
Ook heb ik de PKM nog niet geunlocked. Die schijnt sterk verbeterd te zijn in de nieuwe patch.

is die p90 het waard om er 2 unlocks tegenaan te gooien? (zou wel graag een goeie gun voor AT hebben) of is die pkm echt zo chill en die p90 niet eens zo?

het duurt nog 30.000 punten tot mn volgende unlock, dus ik zou graag een goeie keus maken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huig
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 19:23

Huig

Merino Fanatic

Die PKM is echt verneukt nu gewoon.
Het is bijna een sniper geworden :( .
Die AT Shotgun is echt relexd, op korte afstand dan, (ik zelf ben dus altijd te verweg om mensen met die shotgun te knallen :X ) verder zag ik dat de p90 19 damage doet, en de mp5 ook. Of het verschil maakt weet ik niet...
maar als je alleen die pkm verder nog open hebt en die AT unlocks nog, dan zou ik de p90 proberen, kan je dat ook met ons delen :)

5D MK II | 24-105L | 35 1.44 Art | 50 1.8 MKII | 100L | 15" RMBP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• indexample
  • Niet online
haha, ja maar je zegt dus dat die pkm zo goed is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 22:14
eperon schreef op zondag 19 februari 2006 @ 23:29:
is die p90 het waard om er 2 unlocks tegenaan te gooien? (zou wel graag een goeie gun voor AT hebben) of is die pkm echt zo chill en die p90 niet eens zo?

het duurt nog 30.000 punten tot mn volgende unlock, dus ik zou graag een goeie keus maken :P
Als ik heel eerlijk ben is ie het niet waard. Het standaard wapen van AT schiet ongeveer hetzelfde. Ook veel kogels maar weinig damage. Met de P90 heb je weliswaar een red dot scope maar krachtig is het allemaal niet. Maar er is een gouden regel.... doe de unlock van de kit waar je het meest mee speelt of wilt gaan spelen!

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• indexample
  • Niet online
ik wil wel graag met AT gaan spelen, maar alleen als dat wapen sterker is. Nu heb je gewoon nix dat ik meestal probeer met mn AT rocket mannetjes van dichtbij af te knallen, met nog maar weinig suc6 zover :s

Ik denk dat het dan de PKM wordt en de shotgun van AT.

[ Voor 5% gewijzigd door indexample op 19-02-2006 23:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JohnnyV27 schreef op zondag 19 februari 2006 @ 23:39:
[...]

Als ik heel eerlijk ben is ie het niet waard. Het standaard wapen van AT schiet ongeveer hetzelfde. Ook veel kogels maar weinig damage. Met de P90 heb je weliswaar een red dot scope maar krachtig is het allemaal niet. Maar er is een gouden regel.... doe de unlock van de kit waar je het meest mee speelt of wilt gaan spelen!
die p90 is wel accurater als het standaard geweer, je moet gewoon weten hoe je ermee om moet gaan. Maar ik zou idd wel voor een ander wapen kiezen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaTr1x
eperon schreef op zondag 19 februari 2006 @ 23:29:
met de 2 nieuwe unlocks heb ik de nieuwe sniper en de engineer mp7 (foutje) geunlocked, maar nu werd ik first sergeant en heb er weer twee tot mn beschikking.
Toen ik nog niet wist waarom ik opeens die 2 unlocks kreeg heb ik dus de MG36 en de MP7 geunlocked niet wetende dat ik dus ook die nieuwe sniper had kunnen unlocken. Ik had laatst gelezen dat je na de 1.2 patch een keuzemogelijkheid zou hebben om alsnog die wapens te unlocken maar heb dat tot op heden niet kunnen vinden? Want de MG36 is wel ok, maar die 2e unlock van de engineer is echt een proppenschieter joh, damn.

π MW finishers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Filmpje van enkele Euro-force wapens :
http://secretsofbattlefield.com/euroforces.wmv

Met deze mod kun je ze testen in singleplayer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Huig schreef op zondag 19 februari 2006 @ 23:36:
Die PKM is echt verneukt nu gewoon.
Het is bijna een sniper geworden :( .
Die AT Shotgun is echt relexd, op korte afstand dan, (ik zelf ben dus altijd te verweg om mensen met die shotgun te knallen :X ) verder zag ik dat de p90 19 damage doet, en de mp5 ook. Of het verschil maakt weet ik niet...
maar als je alleen die pkm verder nog open hebt en die AT unlocks nog, dan zou ik de p90 proberen, kan je dat ook met ons delen :)
Nou ik word helemaal kriegel van die DOA ondertussen. Net op Karkand weer AT gespeeld (Moet mn 40 kills hebben voor expert AT) en gek genoeg heb ik ieder DOA duel verloren. Zie een andere AT lopen...raak m minimaal 2x met de DOA (op 2m afstand) en vervolgens schiet hij me met 1 schot kapot...en dat dus meerdere keren achter elkaar. Daarna loop ik bij de gatehouse net de brug af richting het schuine gedeelte naar boven, ik zie een mannetje (schim) helemaal aan de andere kant bij het einde van de schutting aan de kant van de HJ-8. Ik wil m spotten maar schiet per ongeluk....issie dood!! 8)7

Afbeeldingslocatie: http://usera.imagecave.com/PhoenixProjects/BF2/AmazingDOA-12.jpg

Daarna mezelf helemaal op zitten vreten om die 40 kills voor elkaar te krijgen. Iedere keer kwam ik op een server waar de map net was afgelopen of er was wel iets aan de hand. Ben ik eindelijk op de goede weg, lukt het me niet om die laatste 1 kill te maken met nog 30 tickets te gaan. K zag nog een tank en 2 jeepjes rijden dus ik gooi er 2 bommen op....NIX :'( :'(

Afbeeldingslocatie: http://usera.imagecave.com/PhoenixProjects/BF2/1KillshortofExpertAT.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zal ik dan maar weer een nieuw topic openen als deze vol is ;)

wat betreft de potd, dr zit geen feature in dat ie de laatste blijft staan als er niets in de wacht staat. Zal eens kijken of ik daar wat aan ga doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Bondt
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 27-08 14:50
Mijn stats van gister zijn gewoon bijgeschreven, hoor.
Het duurt even, maar je punten komen er wel bij ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat mij van het weekend is opgevalleen dat ik in BF2 weinig lijk te horen van links, ik heb het getest met een bootje en met een wegvliegende Blackhawk, als ik mijn poppetje ronddraai hoor ik het voertuig de gehele tijd goed tenzij het zich direct links van je bevindt 8)7 hebbben meer mensen deze ervaring of moet ik een nieuwe geluidskaart gaan aanschaffen! |:(

Trouwens zijn er nog die-hard engineers hier met goedie tips om repair punten te halen, ik geloof dat Webwiper al expert repair heeft maar ik kom niet eens aan de veteran, komt misschien ook omdat ik niet hbeel gericht voor een badge ga spelen, zie wel wat er binnenrolt tijdens het gamen, maar vroeg me toch af hoe je expert haalt terwijl ik repair points de lastigste ondersteunings punten vindt, ammo en heal punten zijn makkelijker te verdienen volgens mij!
Dus please wat goede tips??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan fragtallica dan ff met mij contact opnemen (kverhoeven@wanadoo.nl, ook voor msn), we kunnen die tools van vorige keer goed gerbuiken.
Btw ook nog geen aanmelding van hem ontvangen..... ;)
Ook niet van MrBondt en we hebben nog een commander nodig.
Bondt, duty is calling :9

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 20-02-2006 08:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

die ribbons van SF zijn ook weer verkract na de patch. de sas ribbon haalde ik voor de 1.2 gewoon op 50 uur.
nu heb ik 50 uur op insurgents en krijg um maar gewoon niet. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DR161
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 12-08 15:18

DR161

is sarcasminist

Verwijderd schreef op maandag 20 februari 2006 @ 08:32:
Wat mij van het weekend is opgevalleen dat ik in BF2 weinig lijk te horen van links, ik heb het getest met een bootje en met een wegvliegende Blackhawk, als ik mijn poppetje ronddraai hoor ik het voertuig de gehele tijd goed tenzij het zich direct links van je bevindt 8)7 hebbben meer mensen deze ervaring of moet ik een nieuwe geluidskaart gaan aanschaffen! |:(

Trouwens zijn er nog die-hard engineers hier met goedie tips om repair punten te halen, ik geloof dat Webwiper al expert repair heeft maar ik kom niet eens aan de veteran, komt misschien ook omdat ik niet hbeel gericht voor een badge ga spelen, zie wel wat er binnenrolt tijdens het gamen, maar vroeg me toch af hoe je expert haalt terwijl ik repair points de lastigste ondersteunings punten vindt, ammo en heal punten zijn makkelijker te verdienen volgens mij!
Dus please wat goede tips??
heb ik ook(ik heb onboard audio)

pssst geld kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beschuitfluiter
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11-09 09:21

beschuitfluiter

to the batmobile,let's go

Herkenbaar, heb als AT laatste tijd veel lopen vloeken omdat mijn raketten door voertuigen vliegen en de muur erachter raken...

Ook idd hele clips en shit leegschieten op gastjes die mij vervolgens met een schot killen...
Ik ben niet super goed in dit spel ofzo, maar dit slaat echt nergens op...

¯\_(ツ)_/¯

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sicko
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 14-06-2024
Verwijderd schreef op maandag 20 februari 2006 @ 08:32:
ook met m'n boardgunner in de heli, ik hoor hem vaak niet schieten en zie toch mannetjes dood neervallen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 20 februari 2006 @ 01:34:
[...]

Nou ik word helemaal kriegel van die DOA ondertussen. Net op Karkand weer AT gespeeld (Moet mn 40 kills hebben voor expert AT) en gek genoeg heb ik ieder DOA duel verloren. Zie een andere AT lopen...raak m minimaal 2x met de DOA (op 2m afstand) en vervolgens schiet hij me met 1 schot kapot...en dat dus meerdere keren achter elkaar. Daarna loop ik bij de gatehouse net de brug af richting het schuine gedeelte naar boven, ik zie een mannetje (schim) helemaal aan de andere kant bij het einde van de schutting aan de kant van de HJ-8. Ik wil m spotten maar schiet per ongeluk....issie dood!! 8)7

[afbeelding]

Daarna mezelf helemaal op zitten vreten om die 40 kills voor elkaar te krijgen. Iedere keer kwam ik op een server waar de map net was afgelopen of er was wel iets aan de hand. Ben ik eindelijk op de goede weg, lukt het me niet om die laatste 1 kill te maken met nog 30 tickets te gaan. K zag nog een tank en 2 jeepjes rijden dus ik gooi er 2 bommen op....NIX :'( :'(

[afbeelding]
ga eens als commander in karkand en arti en zooi peeps. ze zeggen dat het niet meer werkt maar heb zo echt wel mijn SF gold specops gehaald. had maar 25 normale kills en rest was arti

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WillyF
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 10-04-2024
beschuitfluiter schreef op maandag 20 februari 2006 @ 09:10:
[...]

Herkenbaar, heb als AT laatste tijd veel lopen vloeken omdat mijn raketten door voertuigen vliegen en de muur erachter raken...

Ook idd hele clips en shit leegschieten op gastjes die mij vervolgens met een schot killen...
Ik ben niet super goed in dit spel ofzo, maar dit slaat echt nergens op...
Hoe herkenbaar.... In eerste instantie dacht ik steeds mis te schieten, maar gisteren zag ik toch echt m'n AT raket, dwars door het midden van een tank heen gaan....

The trouble of being a troubleshooter is when trouble starts to shoot back

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman
  • Registratie: Juli 2005
  • Nu online

Shabbaman

Got love?

Snow_King schreef op zondag 19 februari 2006 @ 22:40:
Maar zoals ik al zei, ze zijn er alleen om de vijand af te schrikken en indien nodig dodelijk geweld mee te kunnen toepassen.
Jammer genoeg krijg je daar geen punten voor. Ik ben blij dat de support nu wat nuttiger geworden is.

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 20 februari 2006 @ 01:34:
[...]

Daarna loop ik bij de gatehouse net de brug af richting het schuine gedeelte naar boven, ik zie een mannetje (schim) helemaal aan de andere kant bij het einde van de schutting aan de kant van de HJ-8. Ik wil m spotten maar schiet per ongeluk....issie dood!! 8)7
als die ander nog maar 1 balkje over heeft dan kan het beste gebeuren natuurlijk. Zo vreemd vind ik het niet, maar meestal ga je daar niet van uit en schiet je niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Epitome
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11-07 15:13
Dat is het mooie van patches van EA/Dice, ze fixen 5 dingen en ze stoppen er weer een bug of 10 in... |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whyz
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

whyz

Afdeling icoonloos

Verwijderd schreef op maandag 20 februari 2006 @ 02:05:
Zal ik dan maar weer een nieuw topic openen als deze vol is ;)

wat betreft de potd, dr zit geen feature in dat ie de laatste blijft staan als er niets in de wacht staat. Zal eens kijken of ik daar wat aan ga doen.
Als jij dat zou willen doen heel graag, ik had ook niet voor niets dat ene plaatje erin gezet ;)

OT:
Overigens vink de nieuwe patch in zijn geheel wel goed, vooraal de aa missiles zijn erg lekker geworden. Je ziet nu ook veel meer mensen erin zitten, omdat het nu gewoon nut heeft om te gebruiken :P

Right for all the wrong reasons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_G-nius
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 10-08 16:16

Sir_G-nius

- - -

Ik heb hier thuis na het installeren van patch 1.2 het volgende probleem.
Ik krijg de melding: Invalid CD-Key. Ik heb al zitten zoeken via google en daar kom ik de volgende oplossing tegen:

OPLOSSING CD KEY INVALID MELDING

Ga naar Start > Uitvoeren; en typ in %temp%
**De folder die je nodig hebt bestaat alleen wanneer je de patch uitvoert, zoals ik al eerder in dit topic heb beschreven.**

Selecteer weer de taal en druk op Next, wacht dan op het volgende scherm en raak dan niks meer aan.

In de %temp% map (Ook te komen via; Deze computer ((je betreffende schijf)) Documents and Settings, je user name, Local settings, Temp ((hiervoor moet je wel de verboren mappen hebben aangevinkt! zie je nu zoiets staan als de map: BF2CDKEYCHECK.EXE. Kopieer dit naar je Battlefield 2map en voer het vanaf daar uit!

**Het lijkt alsof er niks gebeurt, maar dat gebeurt blijbaar wel , want bij mij krijg ik geen irritante meldingen meer en speel het gewoon weer als vanouds**

Dit lijkt voor mij alleen niet te werken.. Ik krijg een foutmelding als ik die .exe uitvoer, en dat ik de bewerking moet sluiten en dat ik dan op niet verzenden kan/moet klikken.

Ik weet niet of andere hier ook problemen mee hebben? En misschien hebben die een wel werkende oplossing? Als ik vanmiddag thuis kom zal ik em is opnieuw installeren en kijken wat tie dan wil doen.

Edit:
Ik heb nog een oplossing gevonden.. Heb deze alleen nog niet kunnen testen..

De oplossing
-Installeer Battlefield2
-Installeer de Patch 3

dan,
Werk het volgende af om uw probleem op te lossen:

Klik op Start,
Klik op Run/Uitvoeren
Typ 'regedit' en druk OK

Klik op het plusje naast HKEY_LOCAL_MACHINE
Klik op het plusje naast SOFTWARE
Dubbel klik op de Electronic Arts map
Dubbel klik op de EA Games map
Dubbel klik op de Battlefield2 map
Dubbel klik op de ergc map
De data die u nu ziet zal waarschijnlijk alleen 'x9392' zijn
Rechtermuisknop hierop en druk 'Aanpassen/Modify'
Typ dan x9392 en daarna uw CD key
LET OP: Gebruik geen spaties.

Voorbeeld: x9392HIERMIJNCDKEY

[ Voor 23% gewijzigd door Sir_G-nius op 20-02-2006 11:02 . Reden: Nog een oplossing gevonden... ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kw_nl
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14-09 23:58
Dit heeft bij mij gewerkt. Letop gebruik wel hoofdletters.

XBOX One: KW NL, PSN: kw_nl Strava: https://www.strava.com/athletes/53303907

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevin
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11-02-2024
Zo, tijdens het Karkand Weekend op de NOD clan server Expert Resupply gehaalt :7

Was al bang dat ik 'm opnieuw moest halen omdat me punten op de stats sites wel doorliepen maar m'n awards niet, deze ochtend was ie toch geregistreerd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_G-nius
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 10-08 16:16

Sir_G-nius

- - -

kw_nl schreef op maandag 20 februari 2006 @ 12:06:
Dit heeft bij mij gewerkt. Letop gebruik wel hoofdletters.
Oké bedankt voor de tip! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaTr1x
WillyF schreef op maandag 20 februari 2006 @ 10:13:
Hoe herkenbaar.... In eerste instantie dacht ik steeds mis te schieten, maar gisteren zag ik toch echt m'n AT raket, dwars door het midden van een tank heen gaan....
ja dat is helaas nog steeds zo, die bug zit er al heeeel lang in, gister ook weer last van :(
Dit had ik toevallig ook in HL2 nadat ik een andere audio driver had geïnstalleerd. Ik zou een nieuwere (of oudere) driver proberen.

π MW finishers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 17 februari 2006 @ 17:37:
Net een genisten-truuk tegengekomen op het net en ff uitgeprobeerd ... bleek te werken, ik kwam op mijn eentje uit op zo'n 60 repair-points in een rondje ... :o

Er zitten dus nog degelijk glitches in de game :(
Hoe de hel haal je nou weer 60 repair points in 1 ronde is dat met 1000tickets ofzo?? 8)7
Ik zoek nog steeds tips om veel repair points te halen ivm Veteran en later Expert repair badges maar ben ik nog neit tegengekomen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vini
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 23-07 18:25
Verwijderd schreef op maandag 20 februari 2006 @ 13:25:
[...]

Hoe de hel haal je nou weer 60 repair points in 1 ronde is dat met 1000tickets ofzo?? 8)7
Ik zoek nog steeds tips om veel repair points te halen ivm Veteran en later Expert repair badges maar ben ik nog neit tegengekomen!
Het is een bug dus, 60 points is niet echt haalbaar zonder truucjes

BF2 stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Belachelijk dat die nieuwe wapens alleen voor SF buyers beschikbaar zijn. Ik zou er geen punt van maken als ze van gelijke kwaliteit waren, maar dit is gewoon niet het geval. Pure oplichterij :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sideshowbobbie
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 12-09 23:03
Verwijderd schreef op maandag 20 februari 2006 @ 13:30:
Belachelijk dat die nieuwe wapens alleen voor SF buyers beschikbaar zijn. Ik zou er geen punt van maken als ze van gelijke kwaliteit waren, maar dit is gewoon niet het geval. Pure oplichterij :(
Wat is daar nou voor oplichterij aan? Als je SF hebt gekocht, dan heb je gewoon betaald voor nieuwe mappen/wapens, dat er nu weer nieuwe unlocks bijkomen vind ik normaal. Je hebt er voor betaald. Waarom denk je dat EA dat doet; gewoon pure marketing. Wil jij die nieuwe wapens, koop je toch lekker SF.
Ga je straks ook klagen over de nieuwe boosterpack met zijn bijkomende wapens?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TrippleSix schreef op maandag 20 februari 2006 @ 13:29:
[...]

Het is een bug dus, 60 points is niet echt haalbaar zonder truucjes
Vorm van stat padden dus of gebruik maken van een bug....nou ja had leuk geweest voor de badge als het eerlijk had gekund!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TallManNL
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 08-09 11:05
Sideshowbobbie schreef op maandag 20 februari 2006 @ 13:47:

Je hebt gelijk hoor maar afaik blijven de boosterpack wapens binnen de boosterpacks, niet in vanilla/SF

geheelonthouder met geheugenverlies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sideshowbobbie schreef op maandag 20 februari 2006 @ 13:47:
[...]

Wat is daar nou voor oplichterij aan? Als je SF hebt gekocht, dan heb je gewoon betaald voor nieuwe mappen/wapens, dat er nu weer nieuwe unlocks bijkomen vind ik normaal. Je hebt er voor betaald. Waarom denk je dat EA dat doet; gewoon pure marketing. Wil jij die nieuwe wapens, koop je toch lekker SF.
Volgens mij zouden de nieuwe wapens uit de boosterpacks niet bruikbaar zijn in gewoon BF2, met de SF wapens is dat wel zo. Wat dat betreft doet EA het verkoop technisch heel slim alleen jammer dat ze neit net zo handig zijn met bugs ed oplossen (ik weet het DiCE bemoeit zich daarmee maar toch dat steekt toch het meest bij de community denk ik)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je kan altijd nog aan een maatje die wel SF heeft vragen of die ff een rondje met jouw account wil spelen. Dan heb jij die unlocks ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ea reset je account als ze dat zien. zijn er al een aantal resetted die op die manier de guns hebben unlocked. :o
omdat ze dus kunnen kijken welk account op welke serial is gespeeld dus zou maar uitkijken waarmee je speelt:P

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 20-02-2006 14:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
  • Laatst online: 17-05 22:30
word euroforce nou ook beschikbaar voor kopen zonder creditcard? in de winkel ofzo (ik las laatst iets over een keycard die je in de winkel koopt en dat je hem dan kan downloaden.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 20 februari 2006 @ 14:00:
ea reset je account als ze dat zien. zijn er al een aantal resetted die op die manier de guns hebben unlocked. :o
omdat ze dus kunnen kijken welk account op welke serial is gespeeld dus zou maar uitkijken waarmee je speelt:P
en waar heb jij deze wijsheid vandaan ?

ik speel vrij vaak op mijn account op een Andere pc met een Andere serial

en daar overnacht ik vaak

nooit geen probleem gehad

dus nogmaals mijn vraag
waar staat dit ????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Laatst online: 22:13

Stewie!

Keen must die!

Epitome schreef op maandag 20 februari 2006 @ 10:53:
Dat is het mooie van patches van EA/Dice, ze fixen 5 dingen en ze stoppen er weer een bug of 10 in... |:(
Relax, dat weten zij ook en ze werken er nu allemaal aan om zsm die laatste bugs te fixen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
DaMorpheus schreef op maandag 20 februari 2006 @ 14:41:
[...]

Relax, dat weten zij ook en ze werken er nu allemaal aan om zsm die laatste bugs te fixen :)
Zo spoedig mogelijk? Ik dacht meer aan zo langzaam mogelijk |:(

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sideshowbobbie
FnF schreef op maandag 20 februari 2006 @ 14:46:
[...]

Zo spoedig mogelijk? Ik dacht meer aan zo langzaam mogelijk |:(
Op een dag zal het goed komen

Maar wanneer die dag is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dCY
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 20-05 15:11

dCY

Ik het gevoel dat er inderdaad meer veel mis is na de patch.Stingers vind in wel goed werken, eindelijk!

Maar TOWS/SRAW's die door voertuigen vliegen vind ik toch iets vervelends aan het worden.
Ook heb ik het gevoel dat er meer lags optreden tijdens het spelen. Nog nooit zo vage lags gehad. (dezelfde servers)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EyeWitness
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 15:17
Sideshowbobbie schreef op maandag 20 februari 2006 @ 15:01:
[...]
Op een dag zal het goed komen

Maar wanneer die dag is?
De dag dat EA(/Dice) Failliet raakt :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kw_nl
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14-09 23:58
EyeWitness schreef op maandag 20 februari 2006 @ 15:53:
[...]

De dag dat EA(/Dice) Failliet raakt :+
Relaxe! DaMorpheus heeft ons zelden teleur gesteld!

DaMorpheus wat doe je eigelijk bij EA?

XBOX One: KW NL, PSN: kw_nl Strava: https://www.strava.com/athletes/53303907

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 20 februari 2006 @ 14:00:
Dat is echt onzin, ik mag zoveel accounts op mijn pc met mijn spel aanmaken als ik zelf wil. En dan krijgen al die accounts ook de SF wapens. Had EA maar niet zo dom moeten zijn om dat mogelijk te maken.

Bovendien is het mijn goed recht om bij een vriend thuis op zijn pc BF2 te spelen met mijn eigen account, daar heeft EA niets over te zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaTr1x
Verwijderd schreef op maandag 20 februari 2006 @ 16:03:
[...]

Dat is echt onzin, ik mag zoveel accounts op mijn pc met mijn spel aanmaken als ik zelf wil. En dan krijgen al die accounts ook de SF wapens. Had EA maar niet zo dom moeten zijn om dat mogelijk te maken.

Bovendien is het mijn goed recht om bij een vriend thuis op zijn pc BF2 te spelen met mijn eigen account, daar heeft EA niets over te zeggen.
Inderdaad. En hoe zit het eigenlijk als iemand al wel SF heeft maar nog niet zoveel punten. Als ik dan bijvoorbeeld zou inloggen met zijn account, krijgt hij dan wel die 2 nieuwe unlocks?

π MW finishers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MaTr1x schreef op maandag 20 februari 2006 @ 16:27:
[...]

Inderdaad. En hoe zit het eigenlijk als iemand al wel SF heeft maar nog niet zoveel punten. Als ik dan bijvoorbeeld zou inloggen met zijn account, krijgt hij dan wel die 2 nieuwe unlocks?
Nee, unlocks zijn alleen account gebonden.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 20-02-2006 16:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iedereen heeft het over 2 extra unlocks, maar ik heb helemaal geen extra unlocks en of stijging in rank. Beetje vaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Epitome
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11-07 15:13
kw_nl schreef op maandag 20 februari 2006 @ 15:58:
[...]

Relaxe! DaMorpheus heeft ons zelden teleur gesteld!

DaMorpheus wat doe je eigelijk bij EA?
Trusted partner zijn. :P

DaMorpheus werkt bij i3d, host voor gameservers, dus hij werkt niet bij EA. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Movinghead
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-06 10:26

Movinghead

ing.

heb 1 unlock nog staan, keuzen uit dao12, pkm, g36E

wat zouden jullie doen, hoor dat de pkm nu zeer goed is geworden.

hoewel niks kan tegen de l96a1 op :P je de m95 maar is minder accuraat.

of euroforce kopen en ze daar uit kiezen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BladePHQ
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Heeft Euro Force nog extra unlockable wapens dan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinoraptor
  • Laatst online: 18:31
Of laat gewoon iemand die wel SF heeft 1 keer inloggen en laat hem 1 puntje halen en dan kan jij lekker de SF wapens unlocken. Heb ik nu al voor 2 mensen gedaan.

Anders vergeet ik effe dat ik op voorlaatste pagina was, en dit antwoord al stond op de laatste. :+

Ik weet iig dat ik flink wat puntje en ribbons kwijt ben. Want heb ik 2 dagen geleden gehaalt en nog altijd niet binnen, erg vervelend. :(

[ Voor 71% gewijzigd door Albinoraptor op 20-02-2006 17:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaTr1x
@ _Ruza_: kk d8 ik al, wilde het alleen ff zeker weten. thnx

@ Derekz en BladePHQ: Die 2 unlocks die ik bedoelde zijn de nieuwe sniper en anti-tank unlocks van Special Forces. Voor die classes waren er nog geen unlocks in die expansion. Uiteraard kun je die pas unlocken zodra je wat meer puntjes bij elkaar hebt gesprokkeld ;)

Weet iemand nou al hoe je die 2 unlocks kunt resetten, zodat je alsnog die nieuwe unlocks kunt nemen? Want die MP7 unlock is om te :'(

π MW finishers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MaTr1x schreef op maandag 20 februari 2006 @ 17:05:
@ _Ruza_: kk d8 ik al, wilde het alleen ff zeker weten. thnx

@ Derekz en BladePHQ: Die 2 unlocks die ik bedoelde zijn de nieuwe sniper en anti-tank unlocks van Special Forces. Voor die classes waren er nog geen unlocks in die expansion. Uiteraard kun je die pas unlocken zodra je wat meer puntjes bij elkaar hebt gesprokkeld ;)

Weet iemand nou al hoe je die 2 unlocks kunt resetten, zodat je alsnog die nieuwe unlocks kunt nemen? Want die MP7 unlock is om te :'(
Ik heb reeds 37k punten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MaTr1x schreef op maandag 20 februari 2006 @ 17:05:

Ik vrees dat dat niet meer mogelijk is, zou ook oneerlijk zijn tegenover andere mensen als jij 2 extra unlocks zou krijgen want daar komt het dan op neer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09:53
dCY schreef op maandag 20 februari 2006 @ 15:08:
Ik het gevoel dat er inderdaad meer veel mis is na de patch.Stingers vind in wel goed werken, eindelijk!

Maar TOWS/SRAW's die door voertuigen vliegen vind ik toch iets vervelends aan het worden.
Ook heb ik het gevoel dat er meer lags optreden tijdens het spelen. Nog nooit zo vage lags gehad. (dezelfde servers)
Ik heb dit ook gemerkt met de grenade launcher van de Assault klasse. Ik schoot op de voorruit van een Humvee voordat ik zelf net dood ging. En toen zag ik mooi de granaat door de ruit heen gaan en achter er weer uitkomen waardoor deze vlak achter de Humvee explodeerde 8)7 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedFox
  • Laatst online: 23:08

RedFox

Heb je een OV ofzo?

Verwijderd schreef op maandag 20 februari 2006 @ 16:41:
Iedereen heeft het over 2 extra unlocks, maar ik heb helemaal geen extra unlocks en of stijging in rank. Beetje vaag.
Hoe vaak moet het nog uitgelegd worden?
Je krijgt alleen extra unlocks als je SF hebt.

You are not special. You are not a beautiful or unique snowflake. You're the same decaying organic matter as everything else.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ROFLASTC
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 23-06 06:37

ROFLASTC

Faça valar uma vida!

Wat is jouw ingame nick en op welke server kom je vaak :P >:)

And it goes BRAAAAAPP!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RedFox schreef op maandag 20 februari 2006 @ 17:17:
[...]

Hoe vaak moet het nog uitgelegd worden?
Je krijgt alleen extra unlocks als je SF hebt.
Zeg dat dan 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EleFanta
  • Laatst online: 23-01-2024
Crash schreef op maandag 20 februari 2006 @ 17:16:
[...]

Ik heb dit ook gemerkt met de grenade launcher van de Assault klasse. Ik schoot op de voorruit van een Humvee voordat ik zelf net dood ging. En toen zag ik mooi de granaat door de ruit heen gaan en achter er weer uitkomen waardoor deze vlak achter de Humvee explodeerde 8)7 :P
Die grenade launcher die stuiteren (binnen een paar meter) van de humvee, waarschijnlijk stuiterde hij erover.
Ik vind het maar zwaar irritant die stuiter granaten, als ik ze gebruik op voertuigen stuiteren ze eraf en als een tuben00b hem gebruikt van een centimeter afstand dan blaast hij mij uit mijn kisten :(

Normaal stuitert de granaat, behalve bij een directe hit, dan is het boem, ongeacht de afstand. (althans zo is mijn ervaring)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Movinghead
  • Laatst online: 01-06 10:26

Movinghead

ing.

nog maar een keertje :P

wat zouden jullie doen, hoor dat de pkm nu zeer goed is geworden.

hoewel niks kan tegen de l96a1 op je de m95 maar is minder accuraat.

heb al de volgende geunlockt
G36C
FN SCAR-L
L96A1
M95
G3
FN F2000
L85A1

net weer een potje karkand gedaan, lig je rustig op het mainpunt te snipen die straat in. zit er een pkm op de grond en voor je het weet ben je de pijp, best irri, tijdje geleden was dat ding niks waard

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09:53
EleFanta schreef op maandag 20 februari 2006 @ 17:30:
[...]

Die grenade launcher die stuiteren (binnen een paar meter) van de humvee, waarschijnlijk stuiterde hij erover.
Ik vind het maar zwaar irritant die stuiter granaten, als ik ze gebruik op voertuigen stuiteren ze eraf en als een tuben00b hem gebruikt van een centimeter afstand dan blaast hij mij uit mijn kisten :(

Normaal stuitert de granaat, behalve bij een directe hit, dan is het boem, ongeacht de afstand. (althans zo is mijn ervaring)
Nope, hij stuiterde niet. Je zag hem echt door de Humvee heen gaan :)
ROFLASTC schreef op maandag 20 februari 2006 @ 17:18:
[...]

Wat is jouw ingame nick en op welke server kom je vaak :P >:)
* Crash speelt niet op vaste servers :P

[ Voor 16% gewijzigd door Crash op 20-02-2006 17:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brent
  • Laatst online: 13:07
Ik heb net voor het eerst wat maps gedownload (mappack 1) en wilde deze in singleplayer eens even gaan bekijken. Zodra na het laden de gegevens gecontroleerd worden en ongeveer klaar zouden moeten zijn (wanneer ik dus wapen en plaats zou moeten kiezen) crasht het spel terug naar de desktop. De standaardmaps werken nog prima, en volgorde maakt ook niet uit (eerst oude map spelen dan nieuwe oid). Iemand ideeen?

Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Equalized
  • Laatst online: 20-03-2021
Klein probleempje,

Ik heb net het uitbreidingspakket Special Forces gehaald, omdat hij me leuk leek, en ik die unlocks graag wilde. Ik doe de dvd in mijn dvd station, er gebeurd even niks en opeens begint hij heel regelmatig te ratelen en te piepen. Echt zo van krrrr... IEK...krrrr...IEK, en als ik de dvd er niet uithaal blijft hij gewoon zo doorgaan. Toen ik hem er net uithaalde leken er zelfs hele kleine krasjes op te komen.

Als ik bij Deze Computer kijk, zie ik hem niet staat, hij leest hem dus niet. Andere dvd's doen het wel gewoon, en de Special Forces dvd doet het op een andere pc (net even getest) ook gewoon :?

Weet iemand misschien iets?, alvast bedankt

sar·cas·me (het ~)
1. bittere, bijtende spot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nevada
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 14-09 19:13

Nevada

UT

Voor de mensen met problemen met hun ATi radeon hier is een tijdelijke oplossing
Hi, first post on these forums...i just tested and wrote a procedure that might allow 9200 series run the game without massive lag and invisible buildings. (i posted this on the totalbf2 forums and planetbattlefield forums already)

if you have any questions please email me at conscriptvirus@gmail.com

I rewrote the procedure in steps
[This is meant for users who are experiencing the "invisible building problem"]
ok this time im pretty sure about this solution:
The problem: Game doesnt like rendering in 1.4 shaders anymore and the 9200 series only supports up to 1.4 shaders...

so here's what i did:
Goal: Use optimized shaders from previous versions of Bf2 that worked with the 9200 or other 1.4 pixel shader video cards. (copy and paste the shader files from older versions that worked and replace the new ones)
1) Download and install the Battlefield 2 demo. (You can use previous versions of Battlefield 2. I just find using the demo a lot easier and more organized.

2) Run the demo and set your video settings / other options to your liking.

3) Exit out of the demo and go to
C:\Documents and Settings\Your Name\My Documents\Battlefield 2 Demo\mods\bf2\cache and delete everything in there.

4) Go back into the demo and join a server and let the game optimize your shaders. If the game runs fine (ie to your liking) then continue to step 5. If not, repeat steps 2-4).

5) Afterwards, exit out of the game and go to
C:\Documents and Settings\Your name\My Documents\Battlefield 2\mods\bf2\cache
And delete everything in there. (this is not the demo folder)

6) Run the actual game and make sure the video settings / other options are exactly the same as the one as you had in the demo.

7) Join a server and you should see the game optimizing shaders. When you start playing..the buildings are going to be invisible / messed up and you will get massive lag. This is normal. Exit out of the game now.

Go into the demo folder:
C:\Documents and Settings\Your Name\My Documents\Battlefield 2 Demo\mods\bf2\cache and you shall see a folder with a really long name. Go inside the folder and you should see about 55 files. Select ALL of the files and copy. (crtl+c).

9) Now go into your BF2 directory:
C:\Documents and Settings\Your name\My Documents\Battlefield 2\mods\bf2\cache and go inside the folder with the really long name. DELETE EVERYTHING IN THERe (leave none alive).

10) Now paste the files you had from the demo cache folder into this folder. Now run the game and hopefully you shouldn’t see a “optimizing shaders for best performance” when loading a server… Good luck and have fun

NOTE: I do not accept any responsibility for destruction (there should be none btw)
NOTE: I don’t have an ati 9200 card, but I have looked into this serious problem with my 5200 and the problem with the 9200 is that it doesn’t support 2.0 shaders, and when I force 1.4 shaders on my 5200, I get the same invisible building problem.
NOTE: If this is confusing...please ask questions

Unreal Tournament '99

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DR161
  • Laatst online: 12-08 15:18

DR161

is sarcasminist

Equalized schreef op maandag 20 februari 2006 @ 17:57:
Klein probleempje,

Ik heb net het uitbreidingspakket Special Forces gehaald, omdat hij me leuk leek, en ik die unlocks graag wilde. Ik doe de dvd in mijn dvd station, er gebeurd even niks en opeens begint hij heel regelmatig te ratelen en te piepen. Echt zo van krrrr... IEK...krrrr...IEK, en als ik de dvd er niet uithaal blijft hij gewoon zo doorgaan. Toen ik hem er net uithaalde leken er zelfs hele kleine krasjes op te komen.

Als ik bij Deze Computer kijk, zie ik hem niet staat, hij leest hem dus niet. Andere dvd's doen het wel gewoon, en de Special Forces dvd doet het op een andere pc (net even getest) ook gewoon :?

nieuwe drivers?

pssst geld kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Equalized schreef op maandag 20 februari 2006 @ 17:57:
Klein probleempje,

Wat voor merk DVD-speler is het? Had hier problemen met een samsung die met de beveiliging van SF ging kutten. Nadat ik een firmware update had gedaan ging het goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Equalized
  • Laatst online: 20-03-2021
Het is inderdaad ook een Toshiba Samsung. Ik zal eens zoeken op die firmware update, bedankt :)

sar·cas·me (het ~)
1. bittere, bijtende spot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sideshowbobbie
Kon ik een paar dagen geleden amper 40 punten halen voor de command badge, heb ik nu gewoon "even" 99 punten gehaald en dan x2 omdat mijn team gewonnen had 8) . Kreeg er nog wat badges en lintjes cadeau bij ook (waaronder veteran command badge). Moest dan wel meer dan een uur spelen op een 16 player server in een 64 player map :Y)
Duurt even, maar dan heb je wel wat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvk
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 23:07

bvk

Het gaat nooit snel genoeg!

Laatste 6 posters, zouden jullie dit alsjeblieft in het Spelerij Problemen en Vragen forum kunnen bespreken? Dit vervuild een beetje ;)

Vraagje aan de mensen die hun knife badges eerlijk hebben gehaald: ik wil er vanavond eens voor gaan en heb natuurlijk de nodige tips en trucs al gelezen zoals het geijkte sniper besluipen. 24/7 Karkand server zoeken en prikken maar.

Maar nou dacht ik hem misschien makkelijker te kunnen halen op een SF nachtmap, men ziet je immers niet en kan je veel makkelijker sneaken. Ware gedachte of mis ik iets? Ik heb zelf namelijk een monitor waarop zwart ook echt zwart is en ik zelf zonder night goggle geen barst zie en ik neem aan men mij ook niet. Maar met al die TFT's tegenwoordig weet ik niet of het wel zo'n slim idee is, ik wil namelijk niet nog meer op mijn K/D ratio verliezen.....

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 20 februari 2006 @ 08:52:
die ribbons van SF zijn ook weer verkract na de patch. de sas ribbon haalde ik voor de 1.2 gewoon op 50 uur.
nu heb ik 50 uur op insurgents en krijg um maar gewoon niet. :?
nou kan met geen mogelijkheid die insurgent ribbon halen, zal ook wel weer een bug zijn dan. want winnen aan insurgent side met 120 punten en + 50 uur en nogsteeds geen ribbon is vaag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoZ20
  • Laatst online: 26-06 11:56
bvk schreef op maandag 20 februari 2006 @ 18:48:
Laatste 6 posters, zouden jullie dit alsjeblieft in het Spelerij Problemen en Vragen forum kunnen bespreken? Dit vervuild een beetje ;)

Vraagje aan de mensen die hun knife badges eerlijk hebben gehaald: ik wil er vanavond eens voor gaan en heb natuurlijk de nodige tips en trucs al gelezen zoals het geijkte sniper besluipen. 24/7 Karkand server zoeken en prikken maar.

Maar nou dacht ik hem misschien makkelijker te kunnen halen op een SF nachtmap, men ziet je immers niet en kan je veel makkelijker sneaken. Ware gedachte of mis ik iets? Ik heb zelf namelijk een monitor waarop zwart ook echt zwart is en ik zelf zonder night goggle geen barst zie en ik neem aan men mij ook niet. Maar met al die TFT's tegenwoordig weet ik niet of het wel zo'n slim idee is, ik wil namelijk niet nog meer op mijn K/D ratio verliezen.....
ik heb van het weekend m'n basic en veteran knife badge gehaald..............die was op karkand. In 2 potjes gelukt. Gewoon de drukte op zoeken en rond iemand springen. Hij is je vanzelf kwijt dan en dan kan je hem doden.

Loop wel heel de tijd met je mes rond. Zo weet je zeker dat alle kills met je mes gemaakt zijn. Ik had er trouwens 8nodig voor m'n veteran, dus na de 7e nog ff doorzetten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvk

bvk

Thanks voor de tip, alleen die Veteran moet ik nog even laten gaan, daar heb ik nog ff te weinig knife kills voor ;)

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrankyGamerOG
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 20:26

CrankyGamerOG

Assumption is the mother.....

kunnen de mensen(spelers djmantri) die mee doen / willen doen met de war vs gamert zich even registreren op www.got-wars.tk dit om vervuiling van dit topic tegen te gaan

KPN - Vodafone Ziggo Partner

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuurvoske
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12-09 13:00

Vuurvoske

Nunquam cede!

Update op de website van ea:
Linkje: Update regarding pach 1.2
Community Update - 2/20/06

Listen up Troops,

Although patch 1.2 included several fixes that we know were eagerly awaited, it unfortunately introduced some new issues. These are being addressed immediately and we are working around the clock to resolve those. Patch 1.21 (coming soon) will be tested in a limited beta with select Battlefield community members starting as early as this week. We’re doing this to ensure a clean release of 1.21. In addition, we have decided to postpone the Euro Force Booster Pack until sometime after the release of the updated 1.21 patch.

Stick to this web space for additional information soon.

On a more pleasant note, Battlefield 2 hit somewhat of a milestone last night with over 52,000 simultaneous players. This is the highest number of players we’ve seen at one time for Battlefield 2 and almost 4 times more than the peak number of Battlefield 1942.

Thanks in advance for your patience.

The team at DICE and EA

Beroeps brabander

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvk

bvk

"On a more pleasant note, Battlefield 2 hit somewhat of a milestone last night with over 52,000 simultaneous players. This is the highest number of players we’ve seen at one time for Battlefield 2 and almost 4 times more than the peak number of Battlefield 1942."

Vandaar dat die stats servers zo traag zijn, uitbreiden die hap dus!

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoZ20
  • Laatst online: 26-06 11:56
bvk schreef op maandag 20 februari 2006 @ 19:13:
Thanks voor de tip, alleen die Veteran moet ik nog even laten gaan, daar heb ik nog ff te weinig knife kills voor ;)
ik heb express gewacht met proberen die badge te halen tot ik genoeg kills had om gelijk veteran te krijgen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Indy91
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 31-01 14:21
Movinghead schreef op maandag 20 februari 2006 @ 17:39:

....
De gouden regel: unlock het wapen van de klasse die je het meeste speelt.

AT: DAO-12 is op de korte afstand weergaloos. Ingeval van een close combat wint diegene met een shotgun (DAO-12 of een Jackhammer) bijna altijd van diegene met een reguliere machinegun . Op de lange afstand ben je gedwongen om de SRAW/Eryx of pistol te gebruiken.
Medics: H&K G36E is een stuk nauwkeuriger en speelt veel fijner dan de L85 A1.
Support: de PKM is idd een stuk dodelijker geworden miv patch 1.2
Movinghead schreef op maandag 20 februari 2006 @ 17:39:
.....
....
Volgens mij kun je de wapens die in Euroforce gebruikt worden, enkel gebruiken in de Euroforce maps en dus NIET gebruiken in Battlefield Vanilla maps. Er valt dus niets extra's te unlocken met Euroforce.

[ Voor 5% gewijzigd door Indy91 op 20-02-2006 19:49 ]

AMD CPU FX-8350@4,4GHz | Scythe Fuma | Scythe Kaze Master II | Asus M5A97 Rev.2 | Sapphire RX 480 Nitro OC+ | 16GB Geil Black Dragon DDR1600 | 480 Sandisk Ultra II SSD | Corsair GamingSeries 800Watt | Creative Tactic 3D Alpha | Corsair Gaming M65

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 20 februari 2006 @ 14:40:
[...]

en waar heb jij deze wijsheid vandaan ?

ik speel vrij vaak op mijn account op een Andere pc met een Andere serial

en daar overnacht ik vaak

nooit geen probleem gehad

dus nogmaals mijn vraag
waar staat dit ????
het gaat niet om hoeveel accounts je hebt, het gaat erom dat de unlocks op een manier geregeld worden zonder dat je de SF game heb, voor een paar mensen die hun unlocks zo gedaan hebben zijn gereset. eigenlijk cheat je om andere wapens te krijgen.
en ik geef het aleen door dus al dat gejank van Bullshit dat moet jezelf maar tegen komen als ea je account reset. dan moet je niet gaan huilen dat ze je hebben reset omdat jij te cheap was om SF te kopen :9
zoek maar op ea forums, reset vanwegen illegal optained unlocks. just a warning.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 20-02-2006 19:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 20 februari 2006 @ 19:54:
[...]

het gaat niet om hoeveel accounts je hebt, het gaat erom dat de unlocks op een manier geregeld worden zonder dat je de SF game heb, voor een paar mensen die hun unlocks zo gedaan hebben zijn gereset. eigenlijk cheat je om andere wapens te krijgen.
en ik geef het aleen door dus al dat gejank van Bullshit dat moet jezelf maar tegen komen als ea je account reset. dan moet je niet gaan huilen dat ze je hebben reset omdat jij te cheap was om SF te kopen :9
zoek maar op ea forums, reset vanwegen illegal optained unlocks. just a warning.
Ik heb diverse zoekopdrachten ingegeven op het EA BF2 forum maar er komt niets naar voren over dit onderwerp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nou ik geef het aleen door voordat dit topic ook ineens in een blaat mijn account is resetted topic.
Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.