Weet je wel hoe dodelijk dat is!WSaeNoTSoCK schreef op zaterdag 18 februari 2006 @ 15:20:
[...]
ja maar de ultra miniguns van de BH is ook totaal verprutst, je hebt nog meer dammage als je een kattebak op iemand leeg gooit vanuit de BH
Verwijderd
Reageer dan niet, als je niet normaal kan reageren

[ Voor 88% gewijzigd door Crash op 18-02-2006 19:18 ]
He, want als het in Predator 1 zat dan zal het wel zo zijn.WSaeNoTSoCK schreef op zaterdag 18 februari 2006 @ 18:01:
[...]
kijk maar naar predator1 dikke bomen om maaien, en dat is nog maar een hand getilde moet je nagaan wat een moderne mounted uit kan halen.
Zoals ik al eerder zei nog niet echt ongelukkig met deze patch behalve met de prone en grenadelauncher met zijn gestuiter.
Ik ben sowieso iemand die eigenlijk altijd maar infanterie is dus die heli's en planes kunnen mij gestolen worden.
Net zoals al die mensen die nadat het al 2x gezegt is nog een keer moeten schreeuwen.Verwijderd schreef op zaterdag 18 februari 2006 @ 18:33:
[...]
Kan iemand dit soort mensen bannen van het forum

[ Voor 21% gewijzigd door Albinoraptor op 18-02-2006 18:36 ]
Verwijderd
Kijk onderaan die pagina. En wat ziet men daar? Dat de terugslag van de kleinste al 110 kg is.fryskmantsje schreef op zaterdag 18 februari 2006 @ 18:18:
[...]
Check hier ff over de fictie van de "handgetilde" gatling gun.
Ergens onderaan de pagina.
Misschien een unlock van maken?
Forget it
misschien zeg ik iets doms maar is euroforce al uit? Vanavond neergeknald door een P90 en later een L96
And it goes BRAAAAAPP!
Verwijderd
Dat zijn SF wapens die met de laatste patch zijn mee gekomen. Daar moet je dus SF voor hebben.Heeft niets met Euroforce te maken. En nee, Euroforce is er nog niet.ROFLASTC schreef op zaterdag 18 februari 2006 @ 18:49:
misschien zeg ik iets doms maar is euroforce al uit? Vanavond neergeknald door een P90 en later een L96
dan zullen we maar doorgaan met rijst gooien
Klopt, stond laatst een stuk over machinegeweren in de Kijk dacht ik. Het is onmogelijk om zo'n ding vanuit de hand af te vuren. Door terugslag vlieg je zomaar achteruit.Verwijderd schreef op zaterdag 18 februari 2006 @ 18:37:
[...]
Kijk onderaan die pagina. En wat ziet men daar? Dat de terugslag van de kleinste al 110 kg is.
Forget it
Verwijderd
Nvm ... verkeerd gelezen ..Verwijderd schreef op zaterdag 18 februari 2006 @ 18:54:
[...]
Dat zijn SF wapens die met de laatste patch zijn mee gekomen. Daar moet je dus SF voor hebben.Heeft niets met Euroforce te maken. En nee, Euroforce is er nog niet.
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 18-02-2006 21:05 ]
echt niet!TallManNL schreef op zaterdag 18 februari 2006 @ 12:12:
[...]
Altijd fijn om te horen. of dacht je echt dat ik compleet waardeloos was ?
Verwijderd
Ik snap dat dus niet dat ze ook de miniguns van een BH aangepakt hebben. Natuurlijk was het ding dominant op sommig maps. Daarvoor hebben ze hem minder armor gegeven en de AA is vele malen beter. Je kunt beter achter in gaan zitten en met een PKM schieten. De BH heeft nu geen enkele waarde meer, anders dan kanonnenvoer...
Is het nou mogelijk om bij FRS een key te kopen en daarna te downloaden van EA? Dat zou ik dan nog wel overwegen, heb geen CC namelijk
Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.
Net als die vliegende turkenbus, redelijk gelijk getrokken dusVerwijderd schreef op zaterdag 18 februari 2006 @ 20:13:
Ik snap dat dus niet dat ze ook de miniguns van een BH aangepakt hebben. Natuurlijk was het ding dominant op sommig maps. Daarvoor hebben ze hem minder armor gegeven en de AA is vele malen beter. Je kunt beter achter in gaan zitten en met een PKM schieten. De BH heeft nu geen enkele waarde meer, anders dan kanonnenvoer...
tubby.nl - Artes Moriendi - q1 - bf1942 - WoT - pubg - LinkedIN
Hoezo? lekker soldaatjes transporteren en beetje extra ondersteuning voor de infanterieVerwijderd schreef op zaterdag 18 februari 2006 @ 20:13:
Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie
Mjah, sommigen bombarderen dat ding nu eenmaal tot attack heli i.p.v. ondersteuning/transport heleAap schreef op zaterdag 18 februari 2006 @ 20:24:
[...]
Hoezo? lekker soldaatjes transporteren en beetje extra ondersteuning voor de infanterie
Verwijderd
Pfft .. mijn favo server: Hero's Must Conquer #1 Karkand vliegt er de hele tijd uit ..
Even zoeken naar een andere goede low ping Karkand server!
Even zoeken naar een andere goede low ping Karkand server!
Pasgeleden vroeg iemand mij of er nou ook haaien in de zeeen zitten in de maps van bf2, bij deze:
(ingame shot, doormijzelf genomen
)

(ingame shot, doormijzelf genomen
Beroeps brabander
Damn wat is die PKM geweldig geworden
. Daarnet even 100 puntjes behaald in DJMantri's server. Voorheen nog nooit zoveel punten gehaald als support.
En ik hoop dat die nep is?Vuurvoske schreef op zaterdag 18 februari 2006 @ 21:20:
Pasgeleden vroeg iemand mij of er nou ook haaien in de zeeen zitten in de maps van bf2, bij deze:
[afbeelding]
(ingame shot, doormijzelf genomen)
Inmiddels BF2 opnieuw geinstalleerd en dit keer de full 1.2 patch erover gezet. Maar nog steeds krijg ik de melding: Windows cannot access the specified device, path, or file. You may not have the approriate permissions to access the item......Verwijderd schreef op zaterdag 18 februari 2006 @ 17:38:
[...]
Verwijder het spel ff .. en download de 1.0 --> 1.2 Patch.
Deze schijnt het net iets beter te doen!
Bij mij wou hij ook helemaal niet meer starten .. en toen heb ik het maar zo gedaan .. en toen deed hij het wel!

[edit]
Nog even het een en ander geprobeerd. Waaronder het uitzetten van mijn firewall. Dit deed het hem. Kennelijk had mijn firewall de aanpassing aan het BF2.exe bestand niet opgemerkt (doet hij normaal wel).

[ Voor 17% gewijzigd door DPhoenix op 18-02-2006 21:49 ]
AULXJMHR
Verwijderd
wat is de kans dat iemand daar staat om een foto te nemen
wat is de kans dat een haai dat doet
=> wat is de kans dat deze 2 dingen op hetzelfde moment gebeuren

Verwijderd
Mensen,
Er zijn nog steeds soldaten nodig voor de war tegen Gamert op 26 februari, zie http://forum.i3d.nl/showt...=88650&posted=1#post88650 en http://forum.djmantri.nl/
Graag even een mailtje naar mij (kverhoeven@wanadoo.nl) als je mee wilt doen.
Er zijn nog steeds soldaten nodig voor de war tegen Gamert op 26 februari, zie http://forum.i3d.nl/showt...=88650&posted=1#post88650 en http://forum.djmantri.nl/
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 18-02-2006 22:32 ]
Verwijderd
Tja de eerste dag BF2 online
Het zal vast wennen dit spel maar het begin valt niet mee
Vaak speel ik niet langer dan 2, hooguit 3 seconde...
En op die manier 30x op rij dood gaan is niet echt leuk
3 seconde spelen... 12 seconde wachten... etc..
De zwaarste onbeschadige tank waar ik in zit is in een klap aan barrels
Als ik een tank 3 a 4 keer met AT op z'n tracks raak dan is er voor de tank weinig aan de hand
Iemand die ik van dichtbij een hele clip in z'n kop schiet loopt gewoon weg
En een schot bij mij en ik ben meteen dood
Ga ook nooit naast me staan want Artillery weet mij op de gekste plekken te vinden
en raakt me zelfs als ik in de kelder van het hoogste gebouw sta
Leuk hoor...
Als ik een tank 3 a 4 keer met AT op z'n tracks raak dan is er voor de tank weinig aan de hand
Ga ook nooit naast me staan want Artillery weet mij op de gekste plekken te vinden
Leuk hoor...
Verwijderd
Haha .. zo dacht ik ook aan het begin ..Verwijderd schreef op zaterdag 18 februari 2006 @ 23:08:
Leuk hoor...
Het word pas leuk als je het spel een beetje doorkrijgt, en er handigheid in krijgt!
Dus ff doorzetten .. en het word echt gaaf!
dat is frustrerend idd, de enige tips die ik je kan geven:Verwijderd schreef op zaterdag 18 februari 2006 @ 23:08:
Leuk hoor...
- ren niet als een kip zonder kop de actie in
- spawn niet bij de vlag het dichtste bij de vijand (iets verder van de actie spawnen)
[ Voor 69% gewijzigd door Tubby op 18-02-2006 23:12 ]
tubby.nl - Artes Moriendi - q1 - bf1942 - WoT - pubg - LinkedIN
Verwijderd
das wat ik altijd doe :Tubby schreef op zaterdag 18 februari 2006 @ 23:12:
[...]
dat is frustrerend idd, de enige tips die ik je kan geven:
- ren niet als een kip zonder kop de actie in
- spawn niet bij de vlag het dichtste bij de vijand (iets verder van de actie spawnen)
dan moet je wel 2 dingen bij je hebben:
-granaten
-geluk
Of ga in een squad met goede mensen.
Dan gaat het beter
Dan gaat het beter
Verwijderd
das plan BMr. Bondt schreef op zaterdag 18 februari 2006 @ 23:23:
Of ga in een squad met goede mensen.
Dan gaat het beter
nuja , veel goeie squads vind je niet hoor
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 18-02-2006 23:26 ]
Verwijderd
En dan ben ik nog niets eens begonnen oover die lul op de DJMantri server die me iedere keer teamkilled. Ik weet dat ik een nob ben maar hij gaat echt te ver.Verwijderd schreef op zaterdag 18 februari 2006 @ 23:10:
[...]
Haha .. zo dacht ik ook aan het begin ..
Het word pas leuk als je het spel een beetje doorkrijgt, en er handigheid in krijgt!
Dus ff doorzetten .. en het word echt gaaf!
En na iedere keer dat hij me teamkilled start ie een vote tegen me
Verwijderd
Dit zijn gewoon trieste figuren die een klein piemeltje hebben .. en die denken door te teamkillen, dat hun kleine piemeltje groeit .. maar dat is dus fout.Verwijderd schreef op zaterdag 18 februari 2006 @ 23:25:
[...]
En dan ben ik nog niets eens begonnen oover die lul op de DJMantri server die me iedere keer teamkilled. Ik weet dat ik een nob ben maar hij gaat echt te ver.
Alleen het duurt ff voordat ze dat door hebben!
Dus: Get used to it
Verwijderd
amenVerwijderd schreef op zaterdag 18 februari 2006 @ 23:36:
[...]
Dit zijn gewoon trieste figuren die een klein piemeltje hebben .. en die denken door te teamkillen, dat hun kleine piemeltje groeit .. maar dat is dus fout.
Alleen het duurt ff voordat ze dat door hebben!
Dus: Get used to it
klopt het dat ze behalve de range van de TV-guided missiles de hoek waarmee je onder de USA-chopper kijkt met je camera voor afvuren zeg maar hebben veranderd ? ik heb sterk het idee dat de camera niet meer standaard 'recht vooruit' kijkt, maar schuin naar beneden ( zoals bijv. bij de Hind in BF2SF ) waardoor het ook nog eens moeilijker wordt om de missiles te aimen ...
Ad Astra Per Aspera
trouwens meer mensen problemen met dat de stats niet geupdate worden???? Mis nog ongeveer 7u aan stats

Rapapa...
Precies hetzelfde hier.. Maar ik maak me er geen zorgen over.LosGieros schreef op zaterdag 18 februari 2006 @ 23:41:
trouwens meer mensen problemen met dat de stats niet geupdate worden???? Mis nog ongeveer 7u aan stats
Ik had al m'n punten van de afgelopen 2 dagen steeds redelijk snel binnen (bijna 2000 punten, niet echt gezond zo'n roostervrijedag op vrijdagLosGieros schreef op zaterdag 18 februari 2006 @ 23:41:

Maar om nog even terug te komen op de patch: ik word inmiddels redelijk gestoord van claymore spammers in bijvoorbeeld Karkand. Ze gooien claymores in het gangetje bij de eerste MEC vlag en bij de doorgangen in de schuttingen, samen met een support vriendje dat voor de resupply zorgt. Wat mij betreft mogen ze het in de volgende patch wel zo aanpassen, dat claymores ook bij friendly's afgaan maar geen minus score opleveren. Datzelfde geldt voor mijnen.
!!!!! OMG THE POTD IS FIX0RED !! 
omg lol @ plaatje !!!
damn right its time for a UPDATE !
anyway vandaag weer een onaangenaam potje voor mij
pff
Of ik ben gewoon een zware pechvogel, oftewel ALTIJD de lul
omg lol @ plaatje !!!
damn right its time for a UPDATE !
anyway vandaag weer een onaangenaam potje voor mij
pff
Of ik ben gewoon een zware pechvogel, oftewel ALTIJD de lul
[ Voor 17% gewijzigd door CrankyGamerOG op 19-02-2006 00:19 ]
KPN - Vodafone Ziggo Partner
Ik wil je wel geloven maarVerwijderd schreef op zaterdag 18 februari 2006 @ 18:54:
[...]
Dat zijn SF wapens die met de laatste patch zijn mee gekomen. Daar moet je dus SF voor hebben.Heeft niets met Euroforce te maken. En nee, Euroforce is er nog niet.
http://wiki.bf2s.com/weapons/unlocks/
Als ze pas bij Euroforce meekomen waarom hebben mensen met SF dan die unlocks?
http://www.ea.com/officia...ecialforces/us/armies.jsp Daar vind ik geen sniper gun als de L96
[ Voor 23% gewijzigd door ROFLASTC op 19-02-2006 00:27 ]
And it goes BRAAAAAPP!
Ik heb sinds de update echt nare ervaringen met BF2.
Met AT schiet ik vaak DOOR tanks heen, niet mis maar echt er gewoon door heen net ofdat ze er niet staan terwijl ik er recht voorsta.
Dit verschijnsel heb ik ook met de grenade launcher. Schiet dwars door de mensen heen en knalt achter ze neer.
Dit is zeer frustrerend. Mss dat het aan mij ligt maar voor de update had ik nog geen probs.
Met AT schiet ik vaak DOOR tanks heen, niet mis maar echt er gewoon door heen net ofdat ze er niet staan terwijl ik er recht voorsta.
Dit verschijnsel heb ik ook met de grenade launcher. Schiet dwars door de mensen heen en knalt achter ze neer.
Dit is zeer frustrerend. Mss dat het aan mij ligt maar voor de update had ik nog geen probs.
D2 acc: *Mrboomblasterhc
Verwijderd
Toch geen 'Matrix' toestanden mag ik hopen ?mrboomblaster schreef op zondag 19 februari 2006 @ 00:20:
Ik heb sinds de update echt nare ervaringen met BF2.
Mmm, ook een 1.2 patch bug ? :
Mijn squadleader komt me een lif geven. Voertuig rolt uit, ik spring en druk op E, splatch
. Normaal zou ik dan in de auto moeten zitten ipv over de voorruit....
Mijn squadleader komt me een lif geven. Voertuig rolt uit, ik spring en druk op E, splatch
One of the animals has left its cage today.
Andere speeldatum!!! zonder de vaste djmantri mensen worden we ingemaakt!Verwijderd schreef op zaterdag 18 februari 2006 @ 22:27:
Mensen,
de range van claymores hadden ze trouwens ook wel gewoon mogen laten zoals die was. Nu ontploffen ze al als je er 4m bij vandaan bent ofzo
Rapapa...
If you need an extra gun....maxoss schreef op zondag 19 februari 2006 @ 01:15:
[...]
Andere speeldatum!!! zonder de vaste djmantri mensen worden we ingemaakt!
Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something
ff over de nieuwe unlocks, die P90 is dat nou wat?
Speel best veel AT maar mis een goed wapen voor de middellange afstand.
De volgende unlocks heb ik nog te gaan:
MP-7 (Engineer)
G36E (Medic)
SCAR L (Spec Forces)
MG 36 (Support)
P90 (Antitank)
MP-7 (Engineer)
G36E (Medic)
SCAR L (Spec Forces)
MG 36 (Support)
P90 (Antitank)
[ Voor 18% gewijzigd door Help!!!! op 19-02-2006 12:56 ]
PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2
Verwijderd
Hij is iig beter dan die standaard proppeschieter van AT. Maar DOA12 blijft roeleren gewoon, alleen niet voor de middellange afstanden idd, maar daar heb je je TOW voor nietwaar
Maar als je veel AT speelt, moet je het gewoon doen. Die SCAR L vindt ik ook een heel fijn wapen.
Maar als je veel AT speelt, moet je het gewoon doen. Die SCAR L vindt ik ook een heel fijn wapen.
[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 19-02-2006 01:37 ]
Ja de DOA12 heb ik en die is idd perfect voor korte afstand.
Maar soms wil je toch weer als AT spawnen maaaaarrrr moet je afrekenen met een vervelend mannetje op middellange afstand.
Dan is die DOA12 niet zo handig.
Daarom hoop ik eigenlijk dat in zo'n situatie die P90 beter is dan de DOA12 of het standaard AT machinepistool want daar schiet je echt nooit mee raak. (Althans ik niet)
Maar soms wil je toch weer als AT spawnen maaaaarrrr moet je afrekenen met een vervelend mannetje op middellange afstand.
Daarom hoop ik eigenlijk dat in zo'n situatie die P90 beter is dan de DOA12 of het standaard AT machinepistool want daar schiet je echt nooit mee raak. (Althans ik niet)
PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2
omdat update 1.2 de game klaar stoomt voor euroROFLASTC schreef op zondag 19 februari 2006 @ 00:20:
[...]
Ik wil je wel geloven maar
http://www.ea.com/officia...ecialforces/us/armies.jsp Daar vind ik geen sniper gun als de L96
Als je hier nou eens over op het djmantri forum post met je eigen ingame nick en die van de ***, dan gaan we er eens over hebben wat er aan de hand is. Nee we gaan je niet berechten, wij (de admins) snappen het verhaal allemaal niet zo goed en willen graag duidelijkheid. Maar dus wel op het forum op forum.djmantri.nlVerwijderd schreef op zaterdag 18 februari 2006 @ 23:25:
[...]
En dan ben ik nog niets eens begonnen oover die lul op de DJMantri server die me iedere keer teamkilled. Ik weet dat ik een nob ben maar hij gaat echt te ver.
geheelonthouder met geheugenverlies
Vandaar "fictie" in zin.Verwijderd schreef op zaterdag 18 februari 2006 @ 18:37:
[...]
Kijk onderaan die pagina. En wat ziet men daar? Dat de terugslag van de kleinste al 110 kg is.
Forget it
Verwijderd
Nee hoor...k maar er gewoon een bommenwerper vanCrash schreef op zaterdag 18 februari 2006 @ 20:33:
[...]
Mjah, sommigen bombarderen dat ding nu eenmaal tot attack heli i.p.v. ondersteuning/transport hele
Gewoon als support achter de knuppel kruipen en gooien maar met die C4, handgranaten en mijen enzo...werkt perfect...En nee niet in een statpad manier...gericht killen dus!
Net nog 2x een blackhawk uit de lucht ge-C4-rd.
Verwijderd
Tja, Euroforce is er nog niet en ze zaten bij die patch. Mensen die SF niet hadden kregen die unlocks ook niet. Ik heb ze beide wel en ik ben zelfs niet van plan om Euroforce te kopen, hoe verklaar je dat dan?ROFLASTC schreef op zondag 19 februari 2006 @ 00:20:
[...]
Ik wil je wel geloven maar
Geen bug, maar de nieuwe feature dat je geen knoppen kan gebruiken als je spingt...mrknowitall schreef op zondag 19 februari 2006 @ 00:44:
Mmm, ook een 1.2 patch bug ? :
Mijn squadleader komt me een lif geven. Voertuig rolt uit, ik spring en druk op E, splatch. Normaal zou ik dan in de auto moeten zitten ipv over de voorruit....

nah niet schieten ok maar ook niet meer enteren of weaponswitchEpitome schreef op zondag 19 februari 2006 @ 10:33:
[...]
Geen bug, maar de nieuwe feature dat je geen knoppen kan gebruiken als je spingt...

voor middellange afstand gewoon je AT gebruikenHelp!!!! schreef op zondag 19 februari 2006 @ 01:59:
Ja de DOA12 heb ik en die is idd perfect voor korte afstand.
Maar soms wil je toch weer als AT spawnen maaaaarrrr moet je afrekenen met een vervelend mannetje op middellange afstand.Dan is die DOA12 niet zo handig.
![]()
Verwijderd
wat ik me afvraag ligt euroforce op dezelfde dag in de winkels als dat hij op het internet is te downloaden. Enne hoe kan je nu al het geld overmaken al zou je hem willen downloaden.
Verwijderd
Update mbt de war tegen Gamert:
In overleg met Gamert is besloten de war te verzetten naar Zondag 5 Maart om 20:30
Iedereen van GoT die zich al heeft aangemeld heeeft een mail van mij gekregen, graag even op reageren. De rest die zich nog nie heeft aangemeld weet wat hem te doen staat
Zie ook nog steeds http://forum.i3d.nl/showt...=88650&posted=1#post88650 en forum.djmantri.nl
In overleg met Gamert is besloten de war te verzetten naar Zondag 5 Maart om 20:30
Iedereen van GoT die zich al heeft aangemeld heeeft een mail van mij gekregen, graag even op reageren. De rest die zich nog nie heeft aangemeld weet wat hem te doen staat
Zie ook nog steeds http://forum.i3d.nl/showt...=88650&posted=1#post88650 en forum.djmantri.nl
[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 19-02-2006 11:20 ]
tot hoe laat duurt zòn war ong.
pssst geld kopen?
Verwijderd
Komt ie dan wel gewoon in de winkel ook? En ook voor 10 euro? (Vast niet, een cd persen is tegenwoordig zo duur!)Verwijderd schreef op zondag 19 februari 2006 @ 11:16:
wat ik me afvraag ligt euroforce op dezelfde dag in de winkels als dat hij op het internet is te downloaden.
ja €10 maar das een doosje met aleen een kaartje erin zodat je hem toch kan downloaden zonder via internet te betalenVerwijderd schreef op zondag 19 februari 2006 @ 12:00:
[...]
Komt ie dan wel gewoon in de winkel ook? En ook voor 10 euro? (Vast niet, een cd persen is tegenwoordig zo duur!)
pssst geld kopen?
Verwijderd
Nouja.... dat slaat ook nergens op eigenlijk.dark rule161 schreef op zondag 19 februari 2006 @ 12:03:
[...]
ja €10 maar das een doosje met aleen een kaartje erin zodat je hem toch kan downloaden zonder via internet te betalen
Anders zou je gewoon geld moeten overmaken toch? nie met paypal of creditcard of dat soort shit?
zo hoef je dus geen geld over te makenVerwijderd schreef op zondag 19 februari 2006 @ 12:13:
[...]
Nouja.... dat slaat ook nergens op eigenlijk.
Anders zou je gewoon geld moeten overmaken toch? nie met paypal of creditcard of dat soort shit?
pssst geld kopen?
Je moet gewoon voor die MG 36. Die is zo nauwkeurig en heeft weinig terugslag. Heb al heel wat kills gemaakt met dat geweer. Een aanraderHelp!!!! schreef op zondag 19 februari 2006 @ 01:28:
ff over de nieuwe unlocks, die P90 is dat nou wat?
MP-7
G36E
SCAR L
MG 36
P90
G36E is ook een heerlijk ding om mee te knallen, heb er al menig sniper mee weggeschoten.Deruxian schreef op zondag 19 februari 2006 @ 12:22:
[...]
Je moet gewoon voor die MG 36. Die is zo nauwkeurig en heeft weinig terugslag. Heb al heel wat kills gemaakt met dat geweer. Een aanrader
geheelonthouder met geheugenverlies
Ik kan dat niet verklaren en dat is het probleem dat ik ermee heb. Ik merk het wel als ik straks een niewe rank heb. Als ik de P90 niet kan unlocken dan is dat nogal krom imo. Niet dat ik met andere wapens niks kan maar het klinkt zo krom.Verwijderd schreef op zondag 19 februari 2006 @ 05:01:
[...]
Tja, Euroforce is er nog niet en ze zaten bij die patch. Mensen die SF niet hadden kregen die unlocks ook niet. Ik heb ze beide wel en ik ben zelfs niet van plan om Euroforce te kopen, hoe verklaar je dat dan?
maar goed nvm
And it goes BRAAAAAPP!
gebruiken de mensen hier ook Xfire ?
zo jah voeg me toe (ivm war tegen gamert)
XFiRE = defiancenl
msn = defiance@xbox-scene.nl
mail = j.rechards@home.n;
tel = jah dacht het ook
zo jah voeg me toe (ivm war tegen gamert)
XFiRE = defiancenl
msn = defiance@xbox-scene.nl
mail = j.rechards@home.n;
tel = jah dacht het ook
KPN - Vodafone Ziggo Partner
nee, dat is het niet, het is net alsof mijn view distance op 50% staat of zo.Verwijderd schreef op zaterdag 18 februari 2006 @ 16:55:
[...]
Bekend foutje:
http://media.putfile.com/zataraa
Kijk dat maar eens .. dat is het probleem!
Ik krijg constant lock, of wordt reeds beschoten terwijl ik dan nog nergens wat kan zien.
Rij ik dan, of vleig ik een stuk door dan zie ik ineens een voertuig of vijand opdoemen.
Dus ik zie een stuk gras en alles er omheen en/of er achter, ik knipper met mijn ogen, hocus spokes pilatus pas, trala daar staat een tank of AA
maar ja, ik werd inmiddels al wel een aantal seconden beschoten en delf dus het onderspit
Volgens mij had ik die heli ribon, beter kunnen proberen te halen voor de 1.2 patch 
Mag nu eindelijk eens een keer in een level vliegen, weet ik ook gelijk waarom
Je stijgt op lock,lock,lock, boem dood
, voorheen maakte ik me daar niet druk om wanneer ik gelocked werd omdat de kans om geraakt te worden toen kleiner was dan het winnen van de loto
Mag nu eindelijk eens een keer in een level vliegen, weet ik ook gelijk waarom
Je stijgt op lock,lock,lock, boem dood
Verwijderd
Ik snap er geen zak van
Ik speel net op BOF als medic voor MOC en revive op z'n minst 15 man en heb aan het eind 51 teampoints.
Maar nog steeds geen Veteran First Aid Badge.
De vereisten:
IAR: 10 Heal points ( zoals ik al zei, op z'n minst 15 )
15h Total time played while Medic ( bijna 34 uur gespeeld als medic )
Wat zie ik over het hoofd
Mijn stats:
http://bf2s.com/player/A-Waxxx/
Ik speel net op BOF als medic voor MOC en revive op z'n minst 15 man en heb aan het eind 51 teampoints.
De vereisten:
Wat zie ik over het hoofd
Mijn stats:
Verwijderd
Dat had ik gisteravond dus ook, ik had er 11. Zouden het soms alleen healpoints moeten zijn? Ik rekende namelijk mijn revive points mee. Er staat wel duidelijk healpoints dus ..... ?Verwijderd schreef op zondag 19 februari 2006 @ 13:32:
Ik snap er geen zak van![]()
De vereisten:
Wat zie ik over het hoofd![]()
Mijn stats:
Edit:
Ah, net te laat. Ik snap het.
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 19-02-2006 13:40 ]
Verwijderd
niet verspiltVerwijderd schreef op zondag 19 februari 2006 @ 13:40:
Wheheh ok dan verspilde moeite dus![]()
Anyhow bedankt !
denk aan al die levens die gered hebt
Zo ff een tijd gespeeld op gamert.nl, wat een strijd steeds zeg. Met groot deel van gamert clan en vele sterke spelers, dan is het pas mooi vechten, heb af en toe nog een medialle kunnen meepikken (2x brons + 1x zilver) maar verder was het erg moeilijk om 1e te worden.
Maar even wat betreft die war tegen gamert, ik weet nog wel een paar mooie punten van tacktiek tegen hen als we moeten spelen in strike @ karkand.
Maar dat moeten we niet hier bespreken, heeft iemand een forum waar dat kan? Bv die site die we de vorige keer gebruikten.
Maar even wat betreft die war tegen gamert, ik weet nog wel een paar mooie punten van tacktiek tegen hen als we moeten spelen in strike @ karkand.
Maar dat moeten we niet hier bespreken, heeft iemand een forum waar dat kan? Bv die site die we de vorige keer gebruikten.
Verwijderd
Ik heb vandaag iemand gezien met de P90 unlock voor de Anti-tanker terwijl deze unlock pas beschikbaar is bij de Battlefield 2: Euro Force uitbreiding.
De Battlefield 2: Euro Force uitbreiding komt pas over 3 dagen uit, is deze persoon dan een cheater of heeft EA de uitbreiding al gereleasd voor somige personen?
Wat klopt er hier dus niet , weet iemand dat.
Zijn er personen die bepaalde games al veel eerder krijgen.
Zoals die gast "Fatality"
De Battlefield 2: Euro Force uitbreiding komt pas over 3 dagen uit, is deze persoon dan een cheater of heeft EA de uitbreiding al gereleasd voor somige personen?
Wat klopt er hier dus niet , weet iemand dat.
Zijn er personen die bepaalde games al veel eerder krijgen.
Zoals die gast "Fatality"
Lees ff terug en dan zie je dat die P90 te krijgen is als je SF hebt.
Ik heb die P90 ook namelijk
Verwijderd
Oeps je heb helemaal gelijk.MarcoZ20 schreef op zondag 19 februari 2006 @ 14:25:
Lees ff terug en dan zie je dat die P90 te krijgen is als je SF hebt.
Ik was aan het kijken op deze site http://www.bf2s.com en daar stond geen unlock in SF voor de anti-tanker.
De P90 staat alleen bij EF.
Jah dat klopt, maar je kan hem dus al wel hebben zonder EF
Verwijderd
Met de nieuwe patch is bf2 compatible gemaakt met EF. Als je SF hebt kan je de sniper en AT unlock krijgen. Ik geloof omdat er in SF voor die klasse geen unlock beschikbaar was. Iets in die geest.
Dat werkt denk ik ongeveer net zo als dat je iemand met SF een rondje met jouw account laat spelen. Ineens kan je dan ook de SF wapens unlocken ook al heb je geen SF.
De rest van de wapens zijn nog niet beschikbaar. Dus dat betekend EF kopen van de week.
Dat werkt denk ik ongeveer net zo als dat je iemand met SF een rondje met jouw account laat spelen. Ineens kan je dan ook de SF wapens unlocken ook al heb je geen SF.
De rest van de wapens zijn nog niet beschikbaar. Dus dat betekend EF kopen van de week.
[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 19-02-2006 14:37 ]
Ik heb nogal last van distorted (kraken) van het geluid, vooral bij de voices. ik heb het geluid al op medium gezet, maar dat werd niet beter. Mijn fps is goed, alles op hoog zit ik op ongeveer 40-50 fps
iemand enig idee wat ik nog kan proberen? ik heb de laatste drivers geinstaleerd van mijn Audigy.
bedankt
iemand enig idee wat ik nog kan proberen? ik heb de laatste drivers geinstaleerd van mijn Audigy.
bedankt
The only mystery in life is why the kamikaze pilots wore helmets
Heb je het geluid op software of op hardware gezet?Flyby_Wire schreef op zondag 19 februari 2006 @ 15:10:
Ik heb nogal last van distorted (kraken) van het geluid, vooral bij de voices. ik heb het geluid al op medium gezet, maar dat werd niet beter. Mijn fps is goed, alles op hoog zit ik op ongeveer 40-50 fps
bedankt
op hardware
Vertel eens wat je al zoal heb gedaan om achter het probleem te komen. Wat zijn je specs, heb je ook met andere spellen of tijdens muziek luisteren hier last van?
Mijn spec staan hieronder. ik heb zojuist een offline game gedaan, en de radiostemmen zijn heel erg distorted. met andere spellen heb ik hier geen last van. Ik heb alleen alle geluidsinstellingen geprobeert, maar dat hielp niks.Sideshowbobbie schreef op zondag 19 februari 2006 @ 15:17:
Vertel eens wat je al zoal heb gedaan om achter het probleem te komen. Wat zijn je specs, heb je ook met andere spellen of tijdens muziek luisteren hier last van?
Verwijderd
Mn broertje heeft net gepatched naar 1.2 maar nu krijgt hij invalid cd key en zn stats staan op nul...
Ik dacht dat ik al zoiets had gelezen hier maar weet iemand of dit een bug is of hoe ik het anders kan oplossen?
Ik dacht dat ik al zoiets had gelezen hier maar weet iemand of dit een bug is of hoe ik het anders kan oplossen?
[quote]Flyby_Wire schreef op zondag 19 februari 2006 @ 15:20:
Mijn spec staan hieronder. [/quote]
Sorry, overheen gelezen
Sorry, overheen gelezen

Ik zou eerst even proberen al je driver/software te verwijderen van je geluidskaart. Dan weer even checken. Mocht het probleem zich nog steeds voordoen, dan ook even BF2 verwijderen en opnieuw installeren. Hopelijk dat het dan opgelost is.Flyby_Wire schreef op zondag 19 februari 2006 @ 15:20:
ik heb zojuist een offline game gedaan, en de radiostemmen zijn heel erg distorted. met andere spellen heb ik hier geen last van. Ik heb alleen alle geluidsinstellingen geprobeert, maar dat hielp niks.
Dat ga ik maar eens proberen, bedankt.Sideshowbobbie schreef op zondag 19 februari 2006 @ 15:25:
[quote]Flyby_Wire schreef op zondag 19 februari 2006 @ 15:20:
Sorry, overheen gelezen![]()
[...]
Ik zou eerst even proberen al je driver/software te verwijderen van je geluidskaart. Dan weer even checken. Mocht het probleem zich nog steeds voordoen, dan ook even BF2 verwijderen en opnieuw installeren. Hopelijk dat het dan opgelost is.
Verwijderd
Ik had bij mn neefje laatst Rivatuner geinstalleerd en zn 6600GT een beetje overclocked. Daarna vervormde het geluid ook heel erg. Nadat ik Rivatuner er weer af had gehaald was het geluid weer normaal. Heel vaag...Flyby_Wire schreef op zondag 19 februari 2006 @ 15:20:
[...]
Mijn spec staan hieronder. ik heb zojuist een offline game gedaan, en de radiostemmen zijn heel erg distorted. met andere spellen heb ik hier geen last van. Ik heb alleen alle geluidsinstellingen geprobeert, maar dat hielp niks.
hoe kom ik ook alweer van dat optimizing shader bug af? dat doet mijnes elke keer als er een map geladen word
patch opnieuw? (nieuwste patch heb ik!)
helaas, mijn systeem is niet OC, en ik heb ook geen rivatuner.Verwijderd schreef op zondag 19 februari 2006 @ 15:31:
[...]
Ik had bij mn neefje laatst Rivatuner geinstalleerd en zn 6600GT een beetje overclocked. Daarna vervormde het geluid ook heel erg. Nadat ik Rivatuner er weer af had gehaald was het geluid weer normaal. Heel vaag...
Verwijderd
Voor problemen met het spel en aanverwanten wijzen we je graag door naar
Spielerij - Problemen & Vragen
Dit topic is meer voor discussies over de game.
Heb je in de settings ingame EAX aangevinkt of niet?
Ik heb ook af en toe last van gekraak en gepiep als ik dat aanzet. Probeer eens uit te zetten als je het aan hebt.
Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something
Verwijderd
Staat amper iets over problemen met BF2...Verwijderd schreef op zondag 19 februari 2006 @ 16:02:
Voor problemen met het spel en aanverwanten wijzen we je graag door naar
Het is ook de bedoeling dat je eerst zoekt naar een oplossing, en als je er echt niet uitkomt zelf een topic opent met voldoende informatie over je probleem zodat anderen je kunnen helpenVerwijderd schreef op zondag 19 februari 2006 @ 16:25:
[...]
Staat amper iets over problemen met BF2...
Verwijderd
Ik weet dat ik ergens in dit topic een post heb gezien van iemand die ook een invalid cd key probleem had én zn stats die op nul stonden. Kan me niet herinneren dat iemand er een oplossing voor gegeven had. Ik heb zelf het probleem ook niet maar mn kleine broertje.
Ik hoopte gewoon op een snel en simpel antwoord. Dat om de pagina gevraagd word hoe je rolt terwijl je proned word ook niet moeilijk over gedaan kennelijk.
Ik hoopte gewoon op een snel en simpel antwoord. Dat om de pagina gevraagd word hoe je rolt terwijl je proned word ook niet moeilijk over gedaan kennelijk.
Maar wat niet is kan nog komen zei ik, nou, ze draaien inmiddels hoorVerwijderd schreef op zondag 12 februari 2006 @ 22:43:
Zeker mee eens.
draaien jullie ook El Alamein Day 1 en
Hamburger Hill 2005 dat zijn gewoon twee goeie mappen.
eentje met voertuigen en de andere map, vooral infrantry
En niet alleen die, er draaien nu in totaal 8 custom maps op onze public, te weten:
- Abadan
- Aerial Combat 3.0b
- Berlin 1.1.1
- Bocage 2005
- Darfur
- El Alamein day 1
- Hamburger Hill 2005
- Strike at Karkand 2
Server info: Klik
Have fun
Verwijderd
Hoe zit het met dat teamswappen ??
Ik zit eindelijk in een goede squad en score 7 kills op rij (voor mij heel veel)
Ga ik de eerste keer dood en zit gelijk zonder vlaggen in het andere team.
Tijdje wachten... niets doen en 268-0 verliezen.....
Ik zit eindelijk in een goede squad en score 7 kills op rij (voor mij heel veel)
Ga ik de eerste keer dood en zit gelijk zonder vlaggen in het andere team.
Tijdje wachten... niets doen en 268-0 verliezen.....
Verwijderd
Gewelidg. meschien moeten we is een uitje plannen! met wat gotters zo dat we de server makkelijk voller krijgen.MaTr1x schreef op zondag 19 februari 2006 @ 18:00:
[...]
Maar wat niet is kan nog komen zei ik, nou, ze draaien inmiddels hoor
En niet alleen die, er draaien nu in totaal 8 custom maps op onze public, te weten:Al deze maps zijn ook lokaal bij ons te downloaden: Klik
- Abadan
- Aerial Combat 3.0b
- Berlin 1.1.1
- Bocage 2005
- Darfur
- El Alamein day 1
- Hamburger Hill 2005
- Strike at Karkand 2
Server info: Klik
Have fun
Dit topic is gesloten.