Ik dacht het niet
[ Voor 90% gewijzigd door Crash op 17-02-2006 21:06 ]
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
[ Voor 90% gewijzigd door Crash op 17-02-2006 21:06 ]
Anoniem: 168490
nee die heb ik zelf gemaaktAnoniem: 62696 schreef op vrijdag 17 februari 2006 @ 20:42:
Zijn die tekeningen niet van een of ander forum waar ze daar een thread over hebben?
edit: lol, stond hier boven al uitgelegd.Anoniem: 127429 schreef op vrijdag 17 februari 2006 @ 18:56:
Linkje laat ik indeed maar even achterwege, kwestie van te hopen dat dit er met de volgende patch uit is![]()
Om te tonen dat ik niet uit mijn nek lul :
[afbeelding]
Dit is dus niet door middel van statpadding, louter op mijn eentje behaald
[ Voor 23% gewijzigd door Twhomp op 17-02-2006 21:58 ]
Weet van alles een beetje en van een beetje alles!
slimmehotspot.nl
je kan genoeg accounts aanmaken. en als je hem op nieuw installeerd moet je eerst een acount aan maken of een recoveren, dus je kan zijn account niet eens zienxdc schreef op vrijdag 17 februari 2006 @ 21:52:
weet iemand of als ik een battlefield 2 dvd rom van iemand overneem ik gewoon een nieuwe account kan aanmaken met de serial ?
degene heeft al met de dvd online gespeeld , is het maken van een nieuw account mogelijk ?
Of moet het account worden overgenomen ?
[ Voor 14% gewijzigd door Bulls op 17-02-2006 21:58 ]
JA nieuwe maken kanxdc schreef op vrijdag 17 februari 2006 @ 21:52:
weet iemand of als ik een battlefield 2 dvd rom van iemand overneem ik gewoon een nieuwe account kan aanmaken met de serial ?
degene heeft al met de dvd online gespeeld , is het maken van een nieuw account mogelijk ?
Of moet het account worden overgenomen ?
[ Voor 13% gewijzigd door DR161 op 17-02-2006 22:08 ]
pssst geld kopen?
ja wat? ja je moet zijn account overnemen of ja je kan nieuwe aanmaken
KPN - Vodafone Ziggo Partner
[ Voor 65% gewijzigd door Anoniem: 12316 op 17-02-2006 23:09 ]
Ik zie heel groot Battlefield 2 bovenaan deze pagina staanechter is deze site niet voor djmantri !
heb je wat te blaten over bans ga dan naar de juiste pagina
ff hard nadenken en dan weet je wel wat de url is
[ Voor 21% gewijzigd door Smooth2K op 17-02-2006 23:16 ]
you havnt seen anything yet, welcome to the hostile BF worldSmooth2K schreef op vrijdag 17 februari 2006 @ 23:11:
[...]
Ik zie heel groot Battlefield 2 bovenaan deze pagina staan
Maar Battlefield 2 vragen zijn hier dus offtopic
En ik klaag niet maar stel gewoon heel netjes een vraag
Fijne eerste ervringen met BF2
Meteen een ban en dan deze reacties hier
Anoniem: 161585
hij bedoelt het niet grof hoor maar vragen ivm djmantri server worden op het djmantri forum zelf geregeld , ze zullen daar ook wel sneller antwoorden.Smooth2K schreef op vrijdag 17 februari 2006 @ 23:11:
[...]
Fijne eerste ervaringen met BF2
Anoniem: 128821
DJMantri is een server die zich de naam GoT heeft ''toegeigend''. Op de server zitten vaak mensen van GoT, maar het heeft niets met dit forum te maken. En dit is ook een Battlefield 2 topic, maar niet voor zoiets. Als je dingen heb die iedereen met battlefield aangaat, dat is dit de plek.Smooth2K schreef op vrijdag 17 februari 2006 @ 23:11:
[...]
Fijne eerste ervaringen met BF2
"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi
op de dolphindivers en bunnyhoppers na hebben ze het spel verpestShabbaman schreef op vrijdag 17 februari 2006 @ 23:24:
Heeft er iemand toevallig al iets gemerkt van verbeterde stabiliteit met de nieuwe patch? Bij mij werkt het spel wonder boven wonder ineens weer. Of het moet komen doordat ik mijn kast dichtgeschroefd heb...
Oh ja, ik kan ook ineens iemand raken met een support wapen
Nou, eigenlijk, na een tijdje wennen, ben ik lekkerder dan ooit aan het spelenWSaeNoTSoCK schreef op vrijdag 17 februari 2006 @ 23:27:
[...]
op de dolphindivers en bunnyhoppers na hebben ze het spel verpest
[ Voor 5% gewijzigd door Mr. Bondt op 17-02-2006 23:33 ]
lol, anders ga even bij je moeder janken en val ons er niet mee lastig wil je?WSaeNoTSoCK schreef op vrijdag 17 februari 2006 @ 23:27:
[...]
op de dolphindivers en bunnyhoppers na hebben ze het spel verpest
tubby.nl - Artes Moriendi - q1 - bf1942 - WoT - pubg - LinkedIN
Wat is je naam?Smooth2K schreef op vrijdag 17 februari 2006 @ 22:36:
Met BF2 ben ik een absolute noob
Maar kan iemand me uitleggen hoe dit werkt
Ik speel op de DJMantri server en iemand teamkilled me
Ik doe niets, kom 'm weer tegen een hij teamkilled me weer
Vervolgens start ie 2x een vote tegen me die niet lukt
Ik speel rustig verder en een admin banned me wegens teveel teamkillen
De hele avond niet een teammate gekilled en een ping van 20ms...
Waarom een ban en is die ban permanent ??
[ Voor 4% gewijzigd door Mr. Bondt op 17-02-2006 23:39 ]
je vraag heeft betrekking een ban op een server waar wij niets mee te maken hebben. Die server wordt beheert door de mensen van djmantri.nl. Je kunt hier klagen wat je wilt, maar wij kunnen er net zo min iets aan doen als jij.Smooth2K schreef op vrijdag 17 februari 2006 @ 23:33:
Ik krijg het idee dat jullie niet eens m'n vraag lezen
Hier ben ik dus ook niet welkom
Anoniem: 127429
wow, vet man, net nieuwDeSSie! schreef op vrijdag 17 februari 2006 @ 23:41:
Check this out!
http://www.soundblaster.c.../technology/battlefield2/
Alleen wel duur erg duur helaas...
mja, ben het gewhine een beetje zat. De patch zorgt er gewoon voor dat de gevechten minder eenzijdig zijn. Er worden nu veel meer verschillende classes en voertuigen gebruikt en als je daar niet mee om kunt gaan moet je maar cs gaan spelen ofzow.Mr. Bondt schreef op vrijdag 17 februari 2006 @ 23:35:
[...]
VV Tubby, dat kan wel iets vriendelijker
[ Voor 53% gewijzigd door Tubby op 17-02-2006 23:58 ]
Als die 130 top-of-the-bill was wel jah, maar het is de onderkant van de range. Als het nu 70-110-130 was voor de verschillende versies had ik er nog over nagedacht, maar 130 voor de minumum versie en 230 voor de versie die het meest ideaal is voor bf2 is wel erg gortigSnow_King schreef op vrijdag 17 februari 2006 @ 23:58:
130 euro voor een geluidskaart vind ik niet veel, mijn huidige Audigy kostte al 90 euro.
Geluid vind ik in games erg belangrijk.
Mja, is niet goedkoop nee. Echter het resultaat mag er wezen!!Tubby schreef op zaterdag 18 februari 2006 @ 00:00:
[...]
Als die 130 top-of-the-bill was wel jah, maar het is de onderkant van de range. Als het nu 70-110-130 was voor de verschillende versies had ik er nog over nagedacht, maar 130 voor de minumum versie en 230 voor de versie die het meest ideaal is voor bf2 is wel erg gortig
Dacht ik ook net te zeggenSnow_King schreef op vrijdag 17 februari 2006 @ 23:58:
130 euro voor een geluidskaart vind ik niet veel, mijn huidige Audigy kostte al 90 euro.
Geluid vind ik in games erg belangrijk.
Anoniem: 109640
Een hardware geluidskaart is wel een enorme improvement van onboard, in mijn barebone heb ik die Intel HD audio onboard (Realtek 7.1blaat). Maar ook kwa schokkerigheid ingame, met uberhaupt al die hardware audio aan in bf2 speelde het gewoon stukken vloeiender.WSaeNoTSoCK schreef op zaterdag 18 februari 2006 @ 00:13:
ik heb de fatality xfi kaart maar op ultra sound quality is het heus niet zo uber vetter dan gewoon eax3. wel vind ik de xfi hoofdtelefoon modus wreed, je hebt echt meerdere speakers rond om je heen. (lijkt/klinkt het)
trouwens een hardware geluids kaart is ook een improvement van system preformance t.o.v. onboard
[ Voor 33% gewijzigd door Bulls op 18-02-2006 00:54 ]
Heb ik met jou nog appeltje te schillen.Anoniem: 109640 schreef op zaterdag 18 februari 2006 @ 00:08:
blah,blah....
.....
ik speel nu onder -={DG}Crosstorm
Weer een nickchange? Identiteitscrisis?
Anoniem: 102880
MINE!!Tubby schreef op vrijdag 17 februari 2006 @ 23:52:
die fatality edition is helemaal vet, 64mb ram voor cachen van geluid, alleen jammer dat je er zo'n totaal niet boeiende break-out box bij krijgt wat waarschijnlijk voor een groot deel van het prijs verschil zorgt (230 ipv 130)
Minder eenzijdig?? Je moet nu gewoon kiezen voor de wapens met de meeste kogels want alles is zo goed als raak. Net nog met een maatje gespeeld. Dik goud met de PKM...iets van 75 kills...mja, ben het gewhine een beetje zat. De patch zorgt er gewoon voor dat de gevechten minder eenzijdig zijn. Er worden nu veel meer verschillende classes en voertuigen gebruikt en als je daar niet mee om kunt gaan moet je maar cs gaan spelen ofzow.
[ Voor 17% gewijzigd door Anoniem: 102880 op 18-02-2006 02:47 ]
Anoniem: 66259
Gast pas je tacktiek aan.Thrills33ka schreef op vrijdag 17 februari 2006 @ 23:15:
ik heb vandaag ook weer even zitten spelen, maar wat vallen die AA guns me tegen zeg. je bent op Wake Island gewoon dik kansloos als de Chinezen je goed vastzetten kun je geen kant uit. Zelfs als ik gewoon over de oceaan vlieg met me f18, weten die AAnoobs mij te vinden. dat was wel anders bij de vorige patch. ik denk dat ze het met die AA weer wat overdreven hebben. en die constante artillery's op het vliegdekschip zijn zo knap irritanteigelijk he, hadden ze ook gewoon iets moeten doen tegen dat mensen gewoon voor je vliegtuig gaan liggen en je dan punishen, ze zouden dat moeten uitschakelen zodat je geen -4 krijgt als je met een f18 over iemand heen rijd, ik bedoel dan gaan er misschien mensen anderen proberen te overrijden, maar dan heeft die gene die loopt nog tenminste meer kans dan wanneer ze allemaal voor je vliegtuig gaan liggen
Mahh messchien.Oemfoefoe schreef op zaterdag 18 februari 2006 @ 01:40:
[...]
Weer een nickchange? Identiteitscrisis?
Echt niet dan ben ik mijn naam kwijtAnoniem: 109640 schreef op zaterdag 18 februari 2006 @ 09:18:
[...]
ze mogen van mij de eerste accounts echt wel wissen van de eerste maand, zo dat er wat mooie nicks vrij komen te staan
Alleen jammer dat er geen goede scope op zit. Overigens, volgens de bf2s wiki maakt het voor de support wapens qua accuratesse niets uit of je inzoomed of niet. Beetje vreemd. Maar 1 schots/prone is de accuratesse nu wel erg hoog. Sterker nog, zelfs 1 schots/staand is de accuratesse nu net zo hoog als van bijvoorbeeld de G36C: (Min Deviation * Stance) + (Additional Shots) ] * (Zoom Mod) + [(Recoil) * Recoil Zoom Mod, dus voor 1 schot voor de PKM is dat 0,1*3 en voor de G36C 0.2*1,5. Bizar.Anoniem: 102880 schreef op zaterdag 18 februari 2006 @ 02:44:P.S. je kan er ook mee snipen. Als je een schim ziet aan de horizon...gewoon schieten. 8 van de 10 keer is t gewoon raak.
"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi
Voorstellen voor Nickname voor ACe:Anoniem: 109640 schreef op zaterdag 18 februari 2006 @ 09:18:
[...]
Mahh messchien.
Chronica was maar een tijdelijke naam.
Messchien deze ook, maar er zijn zo weinig nicknames beschikbaar.
echt 9/10 die ik verzon, vanaf juni gemaakt maar nooit gebruikt![]()
ze mogen van mij de eerste accounts echt wel wissen van de eerste maand, zo dat er wat mooie nicks vrij komen te staan
- Die gasten hebben gewoon poep in hun oren en zijn eigenwijsjefjef schreef op zaterdag 18 februari 2006 @ 10:18:
[...]
nega:
geluid bij schieten en inslag is verslechterd, TS veel packet-loss vertoond (Wie moest ik nu neerschieten? wat? een bogey achter of voor mij?..te laat...) dat je zelfs met een elakstiekje en een propje een gunship van 60km afstand, achter 24 heuvels kan neerschieten....
Dat wanneer ik Arti ergens neergooi, en meerdere malen aan de squads in de omgeving dit meld, ze toch nog er graag midden in willen gaan staan?ligt dit aan de laatste patch of hebben ze gewoon poep in de oren..En kan het zijn dat de terugslag bij het afvuren uit een tank of apc is verdwenen? of is deze nooit geweest?
epiloog
volgens mij begin ik door deze patch allerlei spoken te zien
| NL | 2.2k Wp (ZW) | MHI SRC/SRK35ZS-W2 & ME MXZ-2F42+AP20+AP25 | MT E 5.12KWh V151+CT003 V114 | Home Assistant |
Dit gevoel had ik vandaag nog (maar volgens mij gold dit ook voor de hersenpan van de betrokken commander) met een commander. Ik sta namelijk in karkand de achterste MOC vlag over te nemen. Als de vlag bijna is overgenomen is, spot de commander een infanteristje. Helaas voor het infanteristje is die geen party voor een tankjefjef schreef op zaterdag 18 februari 2006 @ 10:18:
[...n]
Dat wanneer ik Arti ergens neergooi, en meerdere malen aan de squads in de omgeving dit meld, ze toch nog er graag midden in willen gaan staan?ligt dit aan de laatste patch of hebben ze gewoon poep in de oren..
Anoniem: 166975
ik had gister om 22 uur dat mn internet eruit lag, ik heb de livebox geresetted en toen na een tijdje deed hij het weer.fryskmantsje schreef op zaterdag 18 februari 2006 @ 11:00:
Gisteravond op Kubra dam. Snow_King in vizier van M95 nog 1 x goed ademhalen, druk van wijsvinger opvoeren om Snow uit zijn lijden te verlossen en mijn honger naar kills te stillen, klik en...... g*^&5$domme "connection lost".
De frustratie die je dan overvalt is ongelooflijk.![]()
Lag mijn internetverbinding er ineens uit vannacht. Klotechello.
Iemand ervaring met ADSL van KPN icm met BF2? Met name of de ping tijden een beetje goed zijn.
Zit nu op ping van 11-16 ong.
oh ontploffen ze niet of gaan je niet dood als je een friendly claymore tegen komtAnoniem: 166975 schreef op zaterdag 18 februari 2006 @ 11:20:
Man .. sinds ik die L96A1 heb ... neem ik geen andere kit meer.
Deze sniper kickt ass in Karkand.
Ook plaats ik in al die steegjes ladingen Claymores .. tikt ook lekker aan.
Het voordeel is dat je teammaatjes niet meer gekilled worden door je eigen Claymores!
Weer een leuk foutje in 1.2
[ Voor 29% gewijzigd door Bulls op 18-02-2006 11:24 ]
Helemaal niet meer .. je teammaatjes kunnen er gewoon overheen lopen zonder dat ze ontploffen.WSaeNoTSoCK schreef op zaterdag 18 februari 2006 @ 11:23:
[...]
ik had gister om 22 uur dat mn internet eruit lag, ik heb de livebox geresetted en toen na een tijdje deed hij het weer.
[...]
oh ontploffen ze niet of gaan je niet dood als je een friendly claymore tegen komt
Klopt .. je kan nu ook over je eigen mijnen heen rijden, en ook door degene die door je teammaatjes zijn geplaatst!innocent schreef op zaterdag 18 februari 2006 @ 11:23:
Klopt het trouwens dat je nu opeens met een tank over je eigen mijnen heen mag rijden?
Ik namelijk met pijn en moeite een aantal vijandelijke mijnen omzijlen om de vlag over te nemen, ik denk nog das mooi al die mijnen op de ingangs wegenkomen zij ook niet meer makelijk bij mij.
Zie ik de aanstormende vijandelijke ACP en tank vrolijk continu 'van voor naar achter van links naar rechts van voor naar achter van links naar rechts'continu over hun eigen mijnen heen en weer rijden en ik maar wachten op een BOEM. Helaas was ik dood toen ik uiteindelijk wel een BOEM hoorde
maar helaas was dat mijn eigen tank.
[ Voor 65% gewijzigd door Anoniem: 166975 op 18-02-2006 11:28 ]
Anoniem: 151407
jefjef schreef op zaterdag 18 februari 2006 @ 10:18:
Dat de Lange Man een betere gunner was dan ik dacht
geheelonthouder met geheugenverlies
Ik heb met XS4ALL via KPN eigenlijk altijd een ping van 9 ms op i3d servers. Op andere servers speel ik eigenlijk nooit, dus dat weet ik niet. De verbinding is ook erg stabiel, die is niet down geweest sinds ik een paar maanden geleden het modem gereset heb vanwege stroomuitval.fryskmantsje schreef op zaterdag 18 februari 2006 @ 11:00:
Iemand ervaring met ADSL van KPN icm met BF2? Met name of de ping tijden een beetje goed zijn.
Zit nu op ping van 11-16 ong.
ik bedoel de nicks die in de maand juni maar 1x online is geweest of helemaal niet.Broodjebram schreef op zaterdag 18 februari 2006 @ 09:59:
[...]
Echt niet dan ben ik mijn naam kwijt![]()
![]()
Ik ook Xs4all, snelle server zelfs 8 ms (ping naar Xs4all zelf 7 ms). Verbinding blijft idd altijd aan, nooit gezeur.[b][message=25230075,noline]Ik heb met XS4ALL via KPN eigenlijk altijd een ping van 9 ms op i3d servers. Op andere servers speel ik eigenlijk nooit, dus dat weet ik niet. De verbinding is ook erg stabiel, die is niet down geweest sinds ik een paar maanden geleden het modem gereset heb vanwege stroomuitval.
One of the animals has left its cage today.
Idd, dat heb ik ook wel eens.Joni schreef op zaterdag 18 februari 2006 @ 12:21:
Wat betreft die claymores, laatst zag ik een vijandelijke claymore, dus ik dacht "Oh, daar loop ik even omheen" maar ik werd er toch door gekilled terwijl ik er naar mijn mening toch ruim omheen liep. Je moet er dus blijkbaar met een enorme bocht omheen lopen?
[...]
Ik heb met XS4ALL via KPN eigenlijk altijd een ping van 9 ms op i3d servers. Op andere servers speel ik eigenlijk nooit, dus dat weet ik niet. De verbinding is ook erg stabiel, die is niet down geweest sinds ik een paar maanden geleden het modem gereset heb vanwege stroomuitval.
zelfde ervaring hier, alleen is mijn ping soms iets hoger (xs4all site 10/11 ms), maar heb webserver/mailserver thuis draaien.mrknowitall schreef op zaterdag 18 februari 2006 @ 12:53:
[...]
Ik ook Xs4all, snelle server zelfs 8 ms (ping naar Xs4all zelf 7 ms). Verbinding blijft idd altijd aan, nooit gezeur.
Anoniem: 102880
Die range van die dingen is echt belachelijk...vorige keer zag ik er een staan aan de overkant van een straat. En nog had dat kreng me...ging echt zo van:Joni schreef op zaterdag 18 februari 2006 @ 12:21:
Wat betreft die claymores, laatst zag ik een vijandelijke claymore, dus ik dacht "Oh, daar loop ik even omheen" maar ik werd er toch door gekilled terwijl ik er naar mijn mening toch ruim omheen liep. Je moet er dus blijkbaar met een enorme bocht omheen lopen?
Anoniem: 46247
Maar of die in 10 minuten 30 kills maken betwijfel ik ook ... dus je vergelijking gaat niet echt opWebjunkie schreef op zaterdag 18 februari 2006 @ 13:25:
nog ff over da AA![]()
ik weet niet of jullie de golf oorlog hebben gevolgt maar er zijn toen zo'n 500.000 'sortis' gedaan en er zijn misschien 3 jets neergehaald door AA.
al dat geneuzel dat het nu realistischer is echt gel*l..
Je moet die badges halen voordat je 20k haalt, daarna de resterende badges halen zal je geen nieuwe rank opleveren.Anoniem: 46247 schreef op zaterdag 18 februari 2006 @ 13:27:
Het zal ongetwijfeld wel een aantal keren hier gevraagd zijn maar ik kan het nergens terugvinden.
Ik heb nog 50 punten nodig en dan zit ik op de 20k. Omdat ik 3 basic badges mis wordt mijn rang master sergeant. Kan ik daarna echter nog first sergeant worden door de resterende badges te halen of moet ik alle basic badges hebben voordat ik 20k heb?
We leven niet meer in de tijd van de golfoorlog..Webjunkie schreef op zaterdag 18 februari 2006 @ 13:25:
nog ff over da AA![]()
ik weet niet of jullie de golf oorlog hebben gevolgt maar er zijn toen zo'n 500.000 'sortis' gedaan en er zijn misschien 3 jets neergehaald door AA.
http://hawvie.deviantart.com/
ik hoor niemand zeggen dat het realistischer is geworden sinds de 1.2 patch. Wat ik wel van iedereen hoor, is dat de balans er een stuk beter op is geworden.Webjunkie schreef op zaterdag 18 februari 2006 @ 13:25:
nog ff over da AA![]()
[ Voor 5% gewijzigd door dikki dik op 18-02-2006 14:07 ]
Anoniem: 46247
Ok, en als ik het goed begrijp het je je explosives ordinance badge niet nodig. Dan zou ik alleen nog mijn support en medic badge moeten halen binnen 50 punten. Zou in principe moet lukken. Niemand neerschieten en geen vlaggen cappen. En mocht mijn puntentotaal te hoog worden, dan kan ik nog altijd wat team vehicle damages of tk's ...kuch....veroorzakenkevin schreef op zaterdag 18 februari 2006 @ 13:51:Je moet die badges halen voordat je 20k haalt, daarna de resterende badges halen zal je geen nieuwe rank opleveren.
[ Voor 26% gewijzigd door Anoniem: 46247 op 18-02-2006 14:09 ]
XBOX One: KW NL, PSN: kw_nl Strava: https://www.strava.com/athletes/53303907
Klopt niet helemaal geloof ik.Mijn progres to next rank balk staat na promotie nog steeds helemaal vol (en het is al een aantal dagen terug, dus dat is het ook niet, unlocks al binnen).kevin schreef op zaterdag 18 februari 2006 @ 13:51:
[...]
Je moet die badges halen voordat je 20k haalt, daarna de resterende badges halen zal je geen nieuwe rank opleveren.
One of the animals has left its cage today.
MBP 2.2 GHz, 2 GB, 8600GT 128mb, Bootcamp Vista, Crumpler Gel Sleeve
en zo is hetbvk schreef op zaterdag 18 februari 2006 @ 14:26:
Hier ook nog maar weer een AA verhaaltje: ik speel op Golf of Oman als US en spawn bij de meest linkse vlag vanaf de carrier gezien. Pak daar een tank, rij de base uit en ben 3 seconden later gekilled door een SU34. Nog een keer proberen, kom weer 100 meter ver...
Dan maar een andere spawn proberen, pak een APC, rij weg bij de vlag en... BOEM, weer een bombrun op mijn pan. Ik ben die piloot wel weer even zat, wil wraak en ga dus in een AA zitten.
Tsja, "natuurlijk" kill ik hem nu 3x en denk bij mezelf dat de balance nu toch wel goed is in het spel, het staat immers 3-3![]()
Hij niet, begint meteen een scheld chat over NOOBS en AA en verdwijnt meteen van de server... Kom op zeg, ik zeur toch ook niet over zíjn 3 makkelijke kills zonder risico d.m.v. een simpele druk op de knop!
Ze zijn hier ondertussen keurig bijgewerkt hoor. Alle 300 puntjes van gisteren staan er bij.kw_nl schreef op zaterdag 18 februari 2006 @ 14:16:
Stats doen het niet meer! Moest nog 80 punten voor me unlocks. Dacht ik vandaag lekker te gaan halen. Na 2 potjes met 20 punten, 1 met 60 en 2 met 40 dacht ik er wel te zijn!
Hopen dat het goed komt!
[ Voor 19% gewijzigd door Snow_King op 18-02-2006 14:52 ]
ja maar de ultra miniguns van de BH is ook totaal verprutst, je hebt nog meer dammage als je een kattebak op iemand leeg gooit vanuit de BHSnow_King schreef op zaterdag 18 februari 2006 @ 14:51:
Ik heb me net een lame-ass commander gezien!
Was op Ghost Town en het was een SAS commander die ging aan de overkant van het water bij de North vlag staan in zijn tank.
Vervolgens deed ie niets aan commanden, maar hij liet alleen ammo crates om zichzelf heen vallen voor repairs.
Nadat een hoop pogingen van mensen mislukt waren heb ik hem maar vol geplakt met C4
Wel erg lame om je commander-powers zo te misbruiken.
Overigens vind ik de balance nu goed, een BH is gewoon zo kapot geknald, dat is ook gewoon zo, die heli's hebben geen 30cm pantser.
Met een PKM zou je irl die hele heli doorzeven tot gatenkaas.
True.WSaeNoTSoCK schreef op zaterdag 18 februari 2006 @ 15:20:
[...]
ja maar de ultra miniguns van de BH is ook totaal verprutst, je hebt nog meer dammage als je een kattebak op iemand leeg gooit vanuit de BH
WSaeNoTSoCK schreef op zaterdag 18 februari 2006 @ 15:20:
[...]
ja maar de ultra miniguns van de BH is ook totaal verprutst, je hebt nog meer dammage als je een kattebak op iemand leeg gooit vanuit de BH
'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May
Anoniem: 151407
Was het in een level met van die olie torens die branden aan de bovenkant?innocent schreef op zaterdag 18 februari 2006 @ 15:59:
Ik had gisteren, vanuit een heli regelmatig dat iemand een lock op mij had. Dus om me heen kijken als een gek. Zie ik voor me, uit het niets, raketten op mij afkomen. In de tussentijd dat al het geweld op me af komt vlieg ik dus nog een stukje door en zie ik opeens een AA opdoemen.
Maar toen was het al te laat.Ik heb de view distance gewoon op 100%, maar schijnbaar ziet die AA mij eerder dan dat ik die AA zie. Heb gedurende het potje regelmatig meegemaakt dat er een voertuig of vijand opeens uit het niets opdoemde. Met 1.12 is dit mij nooit opgevallen, hebben meer mensen deze ervaring?
Bekend foutje:innocent schreef op zaterdag 18 februari 2006 @ 15:59:
Ik had gisteren, vanuit een heli regelmatig dat iemand een lock op mij had. Dus om me heen kijken als een gek. Zie ik voor me, uit het niets, raketten op mij afkomen. In de tussentijd dat al het geweld op me af komt vlieg ik dus nog een stukje door en zie ik opeens een AA opdoemen.
Maar toen was het al te laat.Ik heb de view distance gewoon op 100%, maar schijnbaar ziet die AA mij eerder dan dat ik die AA zie. Heb gedurende het potje regelmatig meegemaakt dat er een voertuig of vijand opeens uit het niets opdoemde. Met 1.12 is dit mij nooit opgevallen, hebben meer mensen deze ervaring?
http://hawvie.deviantart.com/
AULXJMHR
Verwijder het spel ff .. en download de 1.0 --> 1.2 Patch.DPhoenix schreef op zaterdag 18 februari 2006 @ 17:33:
Nadat ik de update patch van 1.12 naar 1.2 had gedraaid, krijg ik bij het starten van BF2 de volgende melding: Windows cannot access the specified device, path, or file. You may not have the approriate permissions to access the item.
Dit krijg ik ook bij het draaien van de BF2.exe.
Met de patch 1.12 had ik dit niet. Ik kan er ook niks over vinden op de Support site van EA/BF2. Hebben jullie enig idee?
Heb ik nu ook. Ik ben dus nu Master Sergeant en zit op zo'n 27000 punten. Was zo stom om bepaalde badges niet te halen. Sinds de nieuwe patch staat de progress bar helemaal vol en staat er dat mijn volgende rank First Sergeant wordt. Tot nu toe nog niks gebeurd, terwijl ik wel de benodigde badges hebmrknowitall schreef op zaterdag 18 februari 2006 @ 14:19:
[...]
Klopt niet helemaal geloof ik.Mijn progres to next rank balk staat na promotie nog steeds helemaal vol (en het is al een aantal dagen terug, dus dat is het ook niet, unlocks al binnen).
Ik moet alleen die basic knife nog, ik neem aan dat dan de balk weer leeg is als ik die gehaald heb.
Anoniem: 79320
als je opzij beweegd en dan prone doet dan maak je een rol beweging. je ziet het zelf niet.Anoniem: 79320 schreef op zaterdag 18 februari 2006 @ 17:50:
Kan iemand mij vertellen hoe je als infanterist kunt rollen en schieten tegelijk.
Heb al heel wat afgezocht maar weet niet hoe ik deze actie moet noemen.
Dan heb je kennelijk niet goed genoeg gezocht.Anoniem: 79320 schreef op zaterdag 18 februari 2006 @ 17:50:
Kan iemand mij vertellen hoe je als infanterist kunt rollen en schieten tegelijk.
ze hebben het veranderd omdat je anders op stalemate en mashtur te overheersend bent in de BH.Snow_King schreef op zaterdag 18 februari 2006 @ 16:14:
[...]
True.
Ik was 5 sec vol aan het knallen op een heli, was hij nog in leven, das natuurlijk niet echt leuk meer
Anoniem: 42791
Is gewoon een animatie. Gaat automagisch.Anoniem: 79320 schreef op zaterdag 18 februari 2006 @ 17:50:
Check hier ff over de fictie van de "handgetilde" gatling gun.WSaeNoTSoCK schreef op zaterdag 18 februari 2006 @ 18:01:
[...]
ze hebben het veranderd omdat je anders op stalemate en mashtur te overheersend bent in de BH.
maar het is gewoon zo dat die miniguns gewoon zo sterk zijn.
kijk maar naar predator1 dikke bomen om maaien, en dat is nog maar een hand getilde moet je nagaan wat een moderne mounted uit kan halen. volgen mij haal je zo een hele angrymob doormidden waar dan een bloedsoep van overblijft.
........
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq